Σελίδα 7 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 201

Θέμα: Επαναφορά Yamaha FZ06 απο ακινησία.

  1. #91
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Νίκο εγώ αυτό έβαλα. Δοκιμασμένο απ'τα χρόνια του στρατού.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250318_132505.jpg 
Προβολές:	300 
Μέγεθος:	44,2 KB 
ID:	460809

    Για να μαλακώσει εγώ δεν έβαλα κάτι. Στη στολή πάντως καλό αποτέλεσμα είχα με την απλή βαζελίνη.

  2. #92
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Υγρό ψυγείου και μπουζί, τσεκ. Μπήκε και το ντεπόζιτο πάνω και ρυθμίστηκε το ρελαντί. Κελαηδάει η Γιαπωνέζα.

    Την άλλη βδομάδα βγάζουμε πινακίδα...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250320_042539.jpg 
Προβολές:	266 
Μέγεθος:	84,5 KB 
ID:	460835

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    839
    το πας πολύ καλά! είμαι σίγουρος ότι θα μας εκπλήξεις με το αποτέλεσμα!
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  4. #94
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    684
    Έχω και ένα ΤΤ να κάθεται, όταν τελειώσεις με αυτό, ψησου να κάνεις και το δικό μου.

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    708
    Πολύ καλός. Πρακτικά τσιμούχες λάδια και είσαι έτοιμος αν δεν κάνω λάθος.
    Imagine life without motorcycling
    now slap yourself and never do it again

  6. #96
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Σέρβις καλάμια, αλυσίδα και λάστιχα έχουν μείνει. Και φυσικά να δούμε και στο δρόμο αν μου έχει διαφύγει κάτι.

    Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη.

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος

    Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη.
    Κοιτάζουμε και θαυμάζουμε αγαπητέ - respect μόνο

  8. #98
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Σέρβις καλάμια, αλυσίδα και λάστιχα έχουν μείνει. Και φυσικά να δούμε και στο δρόμο αν μου έχει διαφύγει κάτι.

    Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη.
    Πετράν είσαι αστέρι φίλε.
    Μόνο σεβασμός!!

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.047
    Μια χαρά πάει, άμα τα πράγματα τα πιάνεις με την σειρά, μπαίνουν σε σειρά.

    Endo με taxi, μπας και ξέρουμε διαστάσεις από τις τσιμούχες στο πηρούνι; Θέλω να παραγγείλω για ένα ίδιο που θα μας έρθει, να τις έχουμε πριν έρθει, αλλά πουθενά δεν βρίσκω τις διαστάσεις.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  10. #100
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Αυτές που πήρα είναι 43*55*11. Αύριο-μεθαύριο θα σου πω κι αν είναι οι σωστές.

  11. #101
    Μπράβο Πέτρο
    Ωραίος
    Πολύ καλός

  12. #102
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Αυτές που πήρα είναι 43*55*11. Αύριο-μεθαύριο θα σου πω κι αν είναι οι σωστές.
    41/53/10.5 φοράει το XJ6

  13. #103
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Σημερα ασχοληθηκα με τα καλαμια. Ξεκινησα με το να παρκαρω τη μηχανη στην ακρη του πεζοδρομιου ωστε να μπορω να τραβηξω τα καλαμια εκμεταλλευομενος τη διαφορα υψους με την ασφαλτο. Χρησιμοποιησα ενα μηχανικο γρυλο κατω απο το λαιμο της εξατμισης. Η μηχανη σταθεροποιηθηκε πολυ ευκολα, αν και το φοβομουν λιγο. Εβγαλα τη ροδα και την πηγα μαζι με το καινουριο λαστιχο στο γειτονικο βουλκανιζατερ. Μια δουλεια εγινε...
    Μετα με τα καλαμια πανω στη μηχανη ξεσφιξα πρωτα την κατω βιδα (που κραταει τη φλογερα) και μετα το επανω καπακι. Αυτα εγιναν με το καλαμι πανω στη μηχανη για ευκολια λογω ελλειψης μεγγενης.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bike.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	106,2 KB 
ID:	460868

    Εβγαλα καλαμια και ξεκινησα την αποσυναρμολογηση. Ειχα διαβασει αρκετες φορες το manual και ειχα δει αρκετα σχετικα βιντεο, οποτε ολα προχωρησαν χωρις κανενα προβλημα. Ειχα αρχισει να χαιρομαι γιατι φαινοταν οτι θα τα καταφερω τελικα. Παρενθεση εδω, καποιος προηγουμενος μαστορας ειχε κανει μαλακια καθως τα ελατηρια ηταν μεσα στα καλαμια αναποδα (τα πανω-κατω).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	forks.jpg 
Προβολές:	114 
Μέγεθος:	104,0 KB 
ID:	460870

    Καθαρισα το εσωτερικο των καλαμιων με καθαριστικο σπρει φρενων. Ξεκινησα μετα τη συναρμολογηση. Η τσιμουχα μπηκε με μεμβρανη -συμφωνα με το manual- για να μην τραυματιστει απο το καλαμι.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fork1.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	78,4 KB 
ID:	460869

    Και καπου εδω καταλαβα οτι υπαρχει θεμα. Το εργαλειο τοποθετησης τσιμουχας το ειχα παραγγειλει σε λαθος διαμετρο. Για καποιο λογο πηρα το 40-41 ενω το καλαμι ειναι 43mm (οποτε χρειαζομουν το επομενο μεγεθος 42-43). Το εργαλειο που ειχα ειναι αυτο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tool.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	16,2 KB 
ID:	460871

    Με τσιμουχα 43mm και εργαλειο 41 κατι δε θα πηγαινε καλα...
    Ξενερωμα μεγαλο η πρωτη αντιδραση. Εκανα μια προσπαθεια να χρησιμοποιησω κατσαβιδι με σφυρι για να τοποθετησω την τσιμουχα. Δυστυχως ενιωσα οτι ετσι θα τραυματιζα το λαστιχο, οποτε γρηγορα το παρατησα. Ειχε ηδη περασει και η ωρα οποτε εβαλα την ουρα στα σκελια και επανασυναρμολογησα τα καλαμια (χωρις να βαλω λαδι) και εδεσα το μπροστινο ωστε να παρκαρω τη μηχανη. Χασαμε μια μαχη αλλα οχι τον πολεμο.

    Αν δεν ειχα παρει το λαθος εργαλειο θα ειχα τελειωσε σε λιγοτερο απο μια ωρα απο τη στιγμη που πηρα την αποφαση να σταματησω. Οποτε δεν προκειται για περιπτωση οπου κατι μου φανηκε τεχνικα δυσκολο, απλα δεν ειχα το σωστο εξοπλισμο. Η μαλακια ειναι οτι αντιστοιχα εργαλεια εδω τα ζητανε πανω απο 50€, οποτε θα δωσω παλι παραγγελια απο Κινα που σημαινει υπομονη αλλο μισο μηνα. Θα μπορουσα να παω τα καλαμια και στο μηχανικο μου και να τα εχω ετοιμα σε μιση ωρα, αλλα ειναι θεμα τιμης.

    Αν υπαρχει καμια αλλη μεθοδος για να γινει σωστα η δουλεια χωρις αυτο το εργαλειο ειμαι ολος αυτια. Σε βιντεο ειδα να χρησιμοποιουν σωληνα υδραυλικων αντιστοιχης διαμετρου αλλα σε μαγαζι υδραυλικων που πηγα ειχε 40, 45 και 50mm, οχι κατι ενδιαμεσο.

  14. #104
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.012
    μεσα στο παιχνίδι είνα και οι στραβές
    αυτό θα πρότεινα και εγω, μέσω πλαστικών σωλήνων των υδραυλικών ψάξου στα eshops για περισσότερη ποικιλία
    you rise you fall you're down then you rise again

  15. #105
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.047
    Τι εννοείς, τα ελατήρια ήταν ανάποδα;

    Εχω δει, πολλές φορές, τα μάνιουαλ να λένε το πυκνό μέρος κάτω, το αραιό μέρος πάνω.

    Αυτό σημαίνει ότι έχει κινούμενη (άρα μη-αναρτώμενη) την πυκνή, άρα μεγάλη μάζα του ελατηρίου, και ακίνητη την άλλη άκρη, με την αραιή μεριά, άρα την μικρή μάζα του ελατηρίου την έχει αναρτώμενη.

    Δεν μου φαίνεται σωστό αυτό. Γιατί να έχει μη-αναρτώμενη την βαρειά μεριά του ελατηρίου;

    Αν το βάλεις με την αραιή μεριά κάτω, και την πυκνή πάνω, έχει μη-αναρτώμενη την ελαφριά μεριά και αναρτώμενη την βαριά μεριά, άρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΤΣΙ.

    Για την συμπίεση και την συμπεριφορά του ελατηρίου, δεν παίζει ρόλο πως είναι, έτσι κι αλλιώς, ίσα-ίσα, με την βαρειά μεριά ακίνητη, θα έχεις μικρότερο φαινόμενο κυματικής-ελαστικής μεταφοράς της δύναμης κατά την συμπιέσή του. Ούτε για το λάδι που εκτοπίζει και τον αέρα που απομένει στο καλάμι να συμπιεστεί, αφού ο όγκος του ελατηρίου παραμένει ο ίδιος, όπως και να το βάλεις.

    Σκέψου το, εγώ ΠΑΝΤΑ τα βάζω το αραιό μέρος κάτω, για τους παραπάνω λόγους.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

Σελίδα 7 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα: Μεταβίβαση μετά από ακινησία...
    από stam2 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2015, 14:58
  2. XT 600 από ακινησία... Να το πάρω;
    από dimitrisag στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 107
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2014, 13:21
  3. Πρόβλημα τροφοδοσίας μετά από ακινησία.
    από Acacius στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2013, 20:57
  4. Yamaha: αποχωρεί απο τα WSBK το 2012
    από golis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2011, 09:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF