Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 53

Θέμα: CF MOTO 450 διακοπή κινητήρα

  1. #31
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patsavour Προβολή μηνύματος
    γινεται του αισθητηρα στα ευρο5 μηχανακια.
    και μενα τα ιδια εκανε χωρις ομως να παρουσιαζει δυσλειτουργια ,πλην λιγο αυξημενης καταναλωσης ,λιγο σκασιμο στην εξατμιση στα κλεισιματα του γκαζιου και μονιμο αναμμα της ενδειξης του cheque engine.Τελικα ,μου βαλανε ολοκληρο καινουργιο σωμα ψεκασμου απ το επομενο υπερκυβισμενο μοντελλο,και ολα καλα μεχρι σημερα.
    Ωρες ωρες θα νοσταλγουμε τα καρμπυρατερ μου φαινεται
    Ένα ένα μας τα λες κινεζε πράκτορα !!

  2. #32
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Συγνώμη αλλά είχα προαναφέρει ότι τίποτα άλλο δεν εμφανίζει!!!!!!!!Για αυτο εχω μουρλαθεί.....

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Ένα ένα μας τα λες κινεζε πράκτορα !!
    Ταχω αναφερει εκτενως στην ιστορια της ΤΣΟΥ ΛΙ εδω μεσα VOGE500 DS.
    Δυστυχως το euro 5 ,δεν ειναι αμοιρο,προβληματων.Γι αυτο παντα λεω , ψωνιστε οχι μονο μαρκα,αλλα και αντιπροσωπεια.Καλως να ερθει και το EURO 6 ,στις μοτο.Εκει να δεις τι εχει να γινει,ειδικα με τις ελληνικες μπετζινες
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.905
    Βάλε το σε διαγνωστικό μήπως έχει αποθηκεύσει κάποια βλαβη- δυσλειτουργία αισθητήρα ο εγκέφαλος, πολύ πιθανό να έχει καταγράψει κάτι εκει

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Βάλε το σε διαγνωστικό μήπως έχει αποθηκεύσει κάποια βλαβη- δυσλειτουργία αισθητήρα ο εγκέφαλος, πολύ πιθανό να έχει καταγράψει κάτι εκει
    Μα είπε ο ανθρωπος πως το διαγνωστικό δεν έχει τίποτα
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  6. #36
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Το διαγνωστικο πρέπει να ναι κουμπωμενο οταν παρουσιαζεται το προβλημα.Αν καταφέρεις να δεις τι παιζει εκείνη τη στιγμή!

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.117
    Δε ξέρω στη δικιά σου, αλλά στη δικιά μου όταν παρουσιάζεται πρόβλημα, το αποθηκεύει και το βλέπεις ανα πάσα στιγμή
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #38
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.692
    Δεν έχω προλάβει να δω αυτόν τον κινητήρα.
    Η πρόταση μου είναι: αν ψάχνετε για θερμοκρασία που διαστέλλει αισθητήρες, ξεκινήστε από την κεφαλή. Ταιριάζει και με την κίνηση σε ανοικτό δρόμο που περιγράφει ο φίλος.

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Δεν έχω προλάβει να δω αυτόν τον κινητήρα.
    Η πρόταση μου είναι: αν ψάχνετε για θερμοκρασία που διαστέλλει αισθητήρες, ξεκινήστε από την κεφαλή. Ταιριάζει και με την κίνηση σε ανοικτό δρόμο που περιγράφει ο φίλος.
    Ευχαριστώ για την συμβουλη.

  10. #40
    θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι. Θα μάθουμε καινούριες βλάβες που δεν υπήρχαν.
    Ελπίζω φίλε να βρεις γρήγορα την ακρη και αφού είναι ακόμα εγγύηση μην αγχώνεσαι.
    Οτι φτιάχνει μην σε αγχωνει.

    Το κακό στην υπόθεση είναι οτι δεν μπορείς να χαρείς το μηχανάκι σου προς το παρών τουλαχιστον.

  11. #41
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι. Θα μάθουμε καινούριες βλάβες που δεν υπήρχαν.
    Ελπίζω φίλε να βρεις γρήγορα την ακρη και αφού είναι ακόμα εγγύηση μην αγχώνεσαι.
    Οτι φτιάχνει μην σε αγχωνει.

    Το κακό στην υπόθεση είναι οτι δεν μπορείς να χαρείς το μηχανάκι σου προς το παρών τουλαχιστον.
    Τα είπες όλα!!!!!!

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ParaskevasTheo Προβολή μηνύματος
    Τα είπες όλα!!!!!!
    Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
    Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

    edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.
    Τελευταία τροποποίηση από borbos; 25/08/2025 στις 19:10.

  13. #43
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
    Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

    edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.
    Οταν βγει το πόρισμα και δοκιμαστεί θα ενημερώσω σίγουρα!!!Θεωρώ οτι η μηχανή ειναι καλή για το επίπεδο της!Η συγκεκριμένη βλάβη, όσο έχω ψάξει,έχει παρουσιαστεί και σε πολύ γνωστές μάρκες.Ιδιως καινούργιες και αλλάζουν αντλία σύμφωνα με τα λεγόμενα των αφεντικών τους.Θα δούμε! Ένας μάλιστα αναφέρει οτι το σωληνάκι του καυσίμου της μηχανής ζεσταινόταν, μαλάκωνε και μεταβαλλόταν η πίεση με αποτέλεσμα λαθος μέτρηση πίεσης και εσβηνε! Φαντάζομαι αν παιζει κατι παρόμοιο δεν θα ξεμπλεξω ποτέ και για αυτό χρειαστώ τον Αη Φανούριο!!!!
    Τελευταία τροποποίηση από ParaskevasTheo; 25/08/2025 στις 20:16.

  14. #44
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.966
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ParaskevasTheo Προβολή μηνύματος
    Οταν βγει το πόρισμα και δοκιμαστεί θα ενημερώσω σίγουρα!!!Θεωρώ οτι η μηχανή ειναι καλή για το επίπεδο της!Η συγκεκριμένη βλάβη, όσο έχω ψάξει,έχει παρουσιαστεί και σε πολύ γνωστές μάρκες.Ιδιως καινούργιες και αλλάζουν αντλία σύμφωνα με τα λεγόμενα των αφεντικών τους.Θα δούμε! Ένας μάλιστα αναφέρει οτι το σωληνάκι του καυσίμου της μηχανής ζεσταινόταν, μαλάκωνε και μεταβαλλόταν η πίεση με αποτέλεσμα λαθος μέτρηση πίεσης και εσβηνε! Φαντάζομαι αν παιζει κατι παρόμοιο δεν θα ξεμπλεξω ποτέ και για αυτό χρειαστώ τον Αη Φανούριο!!!!
    Εγώ, όπως είπα στην αρχή, ποντάρω τα ρέστα μου στην τρόμπα...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #45
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.692
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
    Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

    edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.
    Νομίζω πως και εμείς θα πρέπει να είμαστε πιο ανοικτοί, εννοώντας πως σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο
    η αφοσίωση στα περιφερειακά, τα αναλώσιμα που επιλέγει το εργοστάσιο συγκρούεται με την "ανάγκη" να είμαστε πιστοί σε αυτά για να μην έχουμε θέμα με την εγγύηση.
    Στην πρώτη φάση λέμε ξέρουν αυτοί είναι καλά και στην δεύτερη άσε μην γίνει καμια μλκια στα 2 χρόνια..

    Εφόσον υπάρχει το μοντέλο από την εταιρεία που το σχεδιασε αρχικά, πολλά ανταλλακτικά είναι συγκρίσιμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο.
    Στην παρούσα, με τις συνθήκες που εμείς οι ευρωπαίοι δημιουργήσαμε, η γραμμή είναι τα οχήματα να λειτουργούν με το ελάχιστο δυνατόν καύσιμο.
    Δεν τους απασχολεί πόσο θα κοστίσει σε εμάς, αν θα χρειαστούμε νεα μοτό πιο σύντομα κ.λπ.

    Έχουμε μια μοτοσυκλέτα που παρουσιάζει πρόβλημα στον ανοικτό δρόμο που θεωρητικά είναι στα καλύτερα της,
    Δεν είναι λογικό, ασφαλές, λεπτομερές κ.λπ. να δουλέψει σε δυναμόμετρο; Θα την πάνε από την αντιπροσωπεία;
    Και όταν δείξει ρυθμίσεις που ζορίζουν αντί να απελευθερώνουν τον κινητήρα τι θα κάνουν;

    Είναι τόσο μεγάλη κουβέντα που μπορεί να γίνει χωρίς νόημα, μόνο για να φτάσουμε στο επίπεδο φυσιολογικής λειτουργίας του κινητήρα, όχι να πουσάρουμε..
    Έτσι όπως το βλέπω, αγοράζω σε καλή τιμή μια καινούρια μοτό, κατα κάποιο τρόπο αναλαμβάνω τις παιδικές ασθένειες και το ρίσκο να βγάλει κάτι σοβαρό εντός εγγύησης.
    Πως κάτι τόσο σοβαρό και ακριβό όπως τα λάστιχα, έχουμε όλοι χεσμένα τα πρώτης τοποθέτησης; πλέον υπάρχουν και ρυθμίσεις και κοινά περιφερειακά
    που βγαίνουν σε 2-3 ποιότητες.
    Να προσπαθούν στην αντιπροσωπεία να καλύψουν το σύνολο μιας επιβαρυμένης λειτουργίας με τα ίδια ανταλλακτικά - ρυθμίσεις που έσφαλαν πόσο νόημα έχει;
    Φαύλος κύκλος, χαμένος χρόνος, απογοήτευση, κόστος.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CF MOTO 450 SR
    από Dim1tris13 στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2024, 10:28
  2. Cf moto 650 gt , 650 mt και trk 502
    από tselotrelo στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2023, 17:55
  3. CF Moto 250NK
    από GiorgosRC στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2020, 08:15
  4. Στιγμιαία διακοπή κινητήρα
    από Vice στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2019, 07:43
  5. Moto GP: Διακοπή... για Ilmor
    από idi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2007, 11:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF