Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Γενικη επισκευη μοτερ XT660 λογω σασμαν

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67

    Γενικη επισκευη μοτερ XT660 λογω σασμαν

    Καλημερα σε ολους. Εχω ενα xt660x με 57.000 το οποιο χθες το βραδυ μαλλον διελυσε το σασμαν του. Το πιο πιθανο ειναι να φταιω εγω γιατι αλλαζα ταχυτητες clutchless κλεινοντας το γκαζι βεβαια, αλλα σε αλλαγη απο τριτη σε τεταρτη σε ψηλες στροφες, βαζοντας την τεταρτη ηταν σαν να γλυστρησε, δεν προχωρουσε δηλαδη με την τεταρτη ταχυτητα μεσα, εβαλα πεμπτη προχωρησα λιγο πιο κατω και σταματησα. Δεν μπορεσα να ξανακατεβασω ταχυτητα και εμεινε με την πεμπτη ταχυτητα μεσα, καλεσα οδικη και το πηγα στον μαστορα. Ο μαστορας ακομη δεν προλαβε να το ανοιξει αλλα σαν πρωτη εκτιμηση μου ειπε οτι πιθανον να εχει να κανει με το σασμαν ή με καποια φουρκετα του σασμαν.
    Προφανως για να επισκευαστει , στην περιπτωση που θα ειναι σασμαν, πρεπει να ανοιχτουν τα παντα. Σε μια τετοια περιπτωση, ποσο μεγαλο μπορει να ειναι το συνολικο κοστος; Ο μαστορας προτεινε ΟΧΙ γνησιες φλατζες και μου ανεφερε ενα κιτ των 200ευρω χωρις να μου αναφερει μαρκα, μαλλον ενα kit της ATHENA απο οσο εψαξα. Ειναι αξιοπιστη τετοια επιλογη;
    Επισης το να ανοιχτει το να ξαναμπει το ιδιο πιστονι ακομη και με νεα ελατηρια, θα ειναι κομπλε ;
    Εχω γενικα πολλες αποριες για την ολη κατασταση, ξερω οτι τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν βγαλει σε διαφορους κατοχους προβλημα στο σασμαν και θα ηθελα να μου γραψει καποιος αν εχει παρομοια εμπειρια, με ποιον τροπο προσεγγισε και ελυσε το προβλημα.

  2. #2
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.119
    Είχα το συγκεκριμένο μοτέρ, σε aprilia Strada, το έδωσα με 80.000 χλμ. χωρίς κανένα θέμα στο μοτέρ, ούτε λάδια έκαιγε.
    Για τις φλάντζες δεν ξέρω να σου πω, εγώ θα προτιμούσα τις γνήσιες για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
    Ναι, μόνο ελατήρια αν ο κύλινδρος είναι εντός ανοχών του κατασκευαστή, θα είναι κομπλέ. Όμως εφόσον θα ανοιχθεί το μοτέρ, να μην τρίψει βαλβίδες, αλλαγή τσιμουχάκια κ.λ.π.
    Το κόστος, να ξέρεις, εύκολα θα πάει στο χιλιάρικο+.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    τοσο πολυ ; Υπολογιζα λιγοτερα, ή ετσι ηθελα να πιστευω

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.098
    Παρόμοια θέμα είχα εγώ με άλλο μηχανάκι (KLR 650), που κούρεψε γρανάζι τρίτης.

    Για κατέβασμα κινητήρα και διάγνωση είχα ακούσει από 300€ μέχρι 600€, χωρίς το κόστος επισκευής και ανταλλακτικών.

    Αν ανοιχτεί το μοτέρ και έχεις σκοπό να το κρατήσεις, μετράς, ελέγχεις και αλλάζεις ότι πρέπει να αλλαχτεί.

    Ο κύλινδρος και το πιστόνι θα μετρηθούν και μετά θα ξέρεις αν και τι πρέπει να γίνει.

    Athena γενικά είναι αξιόπιστες οι φλάντζες, αλλά σαν τις "μαμά" δεν έχει.
    Κάποιες φλάντζες after μου έχουν βγει καλές και κάποιες όχι.


    Εγώ το δικό μου (KLR) το έλυσα-έδεσα μόνος μου.
    Έδωσα έξω μόνο κύλινδρο- πιστόνι για έλεγχο και καθαρισμό κεφαλής. (@ρχίδι@ καθαρισμό έκανε αλλά τέσπα).
    Μετά από 10χιλ χιλιόμετρα δεν έχει ανατιναχθεί οπότε, όλα καλά.

    Καλά κουράγια και ενημέρωσε μας πως πάει αυτό.
    Oldfarts never die

  5. #5
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    τοσο πολυ ; Υπολογιζα λιγοτερα, ή ετσι ηθελα να πιστευω
    Και άλλοι με παρόμοια θέματα έτσι νόμιζαν...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #6
    Αυτά τα μηχανάκια δεν είχανε θέμα στο σασμαν εκτός αν ήσουν κάγκουρας.
    Βάλε τις γνήσιες φλατζες.

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Εβαζα ταχυτητες χωρις συμπλεκτη , αλλα κλεινοντας το γκαζι. Εχω δει πολλους να το κανουν στην συγκεκριμενη μηχανη και σε αλλα μονοκυλινδρα .δεν περιμενα να μου δημιουργησει θέμα

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Εβαζα ταχυτητες χωρις συμπλεκτη , αλλα κλεινοντας το γκαζι. Εχω δει πολλους να το κανουν στην συγκεκριμενη μηχανη και σε αλλα μονοκυλινδρα .δεν περιμενα να μου δημιουργησει θέμα
    Αλήθεια,γιατί να το κάνεις αυτο σε ένα μηχανάκι που δεν είναι επιδόσεων;

  9. #9
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.225
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Αλήθεια,γιατί να το κάνεις αυτο σε ένα μηχανάκι που δεν είναι επιδόσεων;
    ...Μα, Για να γίνει....
    Η μηχανή μου είναι σαν το ρολόι μου.....Always Angry...

  10. #10
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Εβαζα ταχυτητες χωρις συμπλεκτη , αλλα κλεινοντας το γκαζι. Εχω δει πολλους να το κανουν στην συγκεκριμενη μηχανη και σε αλλα μονοκυλινδρα .δεν περιμενα να μου δημιουργησει θέμα

    Στο ανέβασμα πολλοί το κάνουν(μεταξύ των, κι εγώ) θέλει όμως να το νιώθεις/έχεις και λίγο και σίγουρα όχι σε ψηλές στροφές Και οπωσδήποτε ΟΧΙ στο κατέβασμα....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Κατεβασμα δεν εκανα ποτε , μονο στο ανεβασμα εκλεινα γκαζι για 0.5-1 δευτερολεπτο, ανεβαζα ταχυτητα, ξανα ανοιγα γκαζι. Δεν τις επαιρνε τερμα απαλα παντα, αλλα η αισθηση ηταν αντιστοιχη με το να τις ανεβαζω με συμπλεκτη. Η αληθεια ειναι οτι ισως να το αποτελείωσα λογω ψηλων στροφων γιατι πρεπει να ανεβασα σε τεταρτη ενω ειχα 110χλμ/ωρα με την τριτη.

  12. #12
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Παρόμοια θέμα είχα εγώ με άλλο μηχανάκι (KLR 650), που κούρεψε γρανάζι τρίτης.

    Για κατέβασμα κινητήρα και διάγνωση είχα ακούσει από 300€ μέχρι 600€, χωρίς το κόστος επισκευής και ανταλλακτικών.

    Αν ανοιχτεί το μοτέρ και έχεις σκοπό να το κρατήσεις, μετράς, ελέγχεις και αλλάζεις ότι πρέπει να αλλαχτεί.

    Ο κύλινδρος και το πιστόνι θα μετρηθούν και μετά θα ξέρεις αν και τι πρέπει να γίνει.

    Athena γενικά είναι αξιόπιστες οι φλάντζες, αλλά σαν τις "μαμά" δεν έχει.
    Κάποιες φλάντζες after μου έχουν βγει καλές και κάποιες όχι.


    Εγώ το δικό μου (KLR) το έλυσα-έδεσα μόνος μου.
    Έδωσα έξω μόνο κύλινδρο- πιστόνι για έλεγχο και καθαρισμό κεφαλής. (@ρχίδι@ καθαρισμό έκανε αλλά τέσπα).
    Μετά από 10χιλ χιλιόμετρα δεν έχει ανατιναχθεί οπότε, όλα καλά.

    Καλά κουράγια και ενημέρωσε μας πως πάει αυτό.
    Οταν αναφερομαστε στο "κουρεμα" ειναι οταν με την εκαστοτε ταχυτητα δεν προχωραει; Σαν να πατιναρει στην τεταρτη ας πουμε; Γιατι εγω αυτο ενιωσα οταν εγινε το συμβαν, βέβαια μετα δεν ξαναπηρε αλλη ταχύτητα που λογικα σημαινει οτι κατι εσπασε και δεν επιτρεπει στο σασμαν να μετακινηθει

  13. #13
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Ρε φιλε δεν ειπε κανεις οτι το xtx ειναι μηχανη επιδοσεων. Καποιες οδηγικες συμπεριφορες τις κανουμε για να χαρουμε αυτο που οδηγαμε. Αν ηταν ετσι ουτε σουζες θα εκανε κανεις, ουτε μπαντες, ουτε θα ξεπερνουσαμε τα ορια ταχυτητας, με τα "οχι επιδοσεων μηχανακια" μας

  14. #14
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Κατεβασμα δεν εκανα ποτε , μονο στο ανεβασμα εκλεινα γκαζι για 0.5-1 δευτερολεπτο, ανεβαζα ταχυτητα, ξανα ανοιγα γκαζι. Δεν τις επαιρνε τερμα απαλα παντα, αλλα η αισθηση ηταν αντιστοιχη με το να τις ανεβαζω με συμπλεκτη. Η αληθεια ειναι οτι ισως να το αποτελείωσα λογω ψηλων στροφων γιατι πρεπει να ανεβασα σε τεταρτη ενω ειχα 110χλμ/ωρα με την τριτη.
    Όχι ίσως....σίγουρα! 110 με τρίτη είναι ήδη πολύ ψηλά για αυτό το μοτέρ (εγώ δεν την είχα πάει ποτέ τόσο με τρίτη) και στο καπάκι αλλαγή σε 4η χωρίς συμπλέκτη, ε, πήγαινες γυρεύοντας, με το συμπάθιό......

    Επίσης, στις καρφωτές αλλαγές θέλει λίγο παίξιμο το γκάζι, το απλό "κλείνω και ξανανοίγω" δεν είναι πανάκεια
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #15
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.309
    Με κλειστό το γκάζι και σε ένα ορισμένο εύρος στροφών οι ταχύτητες κουμπώνουν αθόρυβα στο ανέβασμα,το έκανα χρόνια στο δικό μου 660.
    Μάλλον η πολυστροφία σού έκανε τη ζημιά.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μηχανικος για ολικη επισκευη μοτερ KTM στο Βολο?
    από fz600 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2014, 19:49
  2. σασμάν ή μοτέρ;;;;
    από stamoylias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 13:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF