Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Γενικη επισκευη μοτερ XT660 λογω σασμαν

  1. #16
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Προς το παρον ελπιζω να ειναι φουρκετα που απο οσο μου ειπε ο μάστορας, αλλαζεται μονο με την αφαιρεση του δεξιού καπακιου χωρις λυσιματα. Δεν πιστεύω να ειναι αυτο αλλα απο εβδομαδα που θα ξεκινησει τις εργασιες θα ενημερωσω με την εξελιξη της επισκευης

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaskk
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.920
    Η φουρκέτα είναι ανάμεσα στα γρανάζια του σασμαν
    Οπότε συνήθος θέλει ολικό λύσιμο το μοτέρ,,
    Εκτός αν έχεις κανένα σασμάν τύπου 'κασέτα' που δύσκολα να έχει το xtx (δεν ξέρω).
    Από το πλάι-καμπανα θα μπορούσε αν ήταν κανας επιλογέας, αστεράκι, μύλος..

    Αυτές οι τακτικές είναι για το αν είσαι σε καμία κόντρα, η δοκιμάζεις τις απόλυτες επιδώσεις-μετρας το μηχανάκι,,, δεν είναι για κάθε μέρα και να αλλάζεις καρφωτες πηγαίνοντας χαλαρά στο περίπτερο... Αν έχεις πάντα τέλειο συντονισμό, δλδ όταν πατάς λεβιέ ταυτόχρονα να κλείνει και το γκάζι, ναι οκ μπορεί να δουλέψει,, αλλά την μια φορά που δεν θα γίνει ακριβός ο συντονισμός τότε θα γίνει ζημιά,,, η θα μαζεύονται αν το αποτύχεις καμιά δεκαριά φορές και μετά μπαμ.

    Το quick shifter κάνει περίπου το ίδιο αλλά σε 30-40 millisecond και το κάνει πάντα σταθερά με την ίδια ακρίβεια,, και πάλι μερικά μοτό στις χαμηλές δυσκολεύονται, δεν αλλάζουν καλά,

    Η μανέτα συμπλέκτη για κάποιο λόγο υπάρχει.
    Για να μην τρώει το ζόρι- κλοτσιά το σασμάν όταν κάποιος δεν κάνει τον τέλειο συντονισμό
    (Η δύναμη τις κλοτσιας θα απορροφηθεί από τα ολισθαινοντα δισκα και δεν θα πάει στο σασμάν).

    Αυτό που λες μοιάζει σαν να πέταξε ταχύτητα(που είναι σαν να βάζεις ξαφνικά νεκρά) και μετά έγινε ότι έγινε.

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Ρε φιλε δεν ειπε κανεις οτι το xtx ειναι μηχανη επιδοσεων. Καποιες οδηγικες συμπεριφορες τις κανουμε για να χαρουμε αυτο που οδηγαμε. Αν ηταν ετσι ουτε σουζες θα εκανε κανεις, ουτε μπαντες, ουτε θα ξεπερνουσαμε τα ορια ταχυτητας, με τα "οχι επιδοσεων μηχανακια" μας
    Πολύ σωστά τα λες.
    Απλα υπάρχει και το ανάλογο κόστος.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.124
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Προς το παρον ελπιζω να ειναι φουρκετα που απο οσο μου ειπε ο μάστορας, αλλαζεται μονο με την αφαιρεση του δεξιού καπακιου χωρις λυσιματα. Δεν πιστεύω να ειναι αυτο αλλα απο εβδομαδα που θα ξεκινησει τις εργασιες θα ενημερωσω με την εξελιξη της επισκευης
    Απόσο ξέρω στο ΧΤΧ στο δεξί καπάκι, είναι ο εξωτερικός μηχανισμός του κιβωτίου, αυτός δλδ που παίρνει την κίνηση από τον λεβιέ των ταχυτήτων και την μετατρέπει σε περιστροφή του μύλου που οδηγεί τις φουρκέτες.

    Στο ΧΤΧ ο λεβιές των ταχυτήτων είναι αριστερά όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες, ΑΛΛΑ ένας μακρύς άξονας που διαπερνάει τον κινητήρας, πέρνει την κίνηση του ποδιού και την μεταφέρει στην άλλη μεριά του μοτέρ, στην δεξιά.

    Μακάρι σε κάθε περίπτωση, να είναι κάτι σχετικά εξωτερικό, και να μην χρειαστεί άνοιγμα τα κάρτερ.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #20
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Η φουρκέτα είναι ανάμεσα στα γρανάζια του σασμαν
    Οπότε συνήθος θέλει ολικό λύσιμο το μοτέρ,,
    Εκτός αν έχεις κανένα σασμάν τύπου 'κασέτα' που δύσκολα να έχει το xtx (δεν ξέρω).
    Από το πλάι-καμπανα θα μπορούσε αν ήταν κανας επιλογέας, αστεράκι, μύλος..

    Αυτές οι τακτικές είναι για το αν είσαι σε καμία κόντρα, η δοκιμάζεις τις απόλυτες επιδώσεις-μετρας το μηχανάκι,,, δεν είναι για κάθε μέρα και να αλλάζεις καρφωτες πηγαίνοντας χαλαρά στο περίπτερο... Αν έχεις πάντα τέλειο συντονισμό, δλδ όταν πατάς λεβιέ ταυτόχρονα να κλείνει και το γκάζι, ναι οκ μπορεί να δουλέψει,, αλλά την μια φορά που δεν θα γίνει ακριβός ο συντονισμός τότε θα γίνει ζημιά,,, η θα μαζεύονται αν το αποτύχεις καμιά δεκαριά φορές και μετά μπαμ.

    Το quick shifter κάνει περίπου το ίδιο αλλά σε 30-40 millisecond και το κάνει πάντα σταθερά με την ίδια ακρίβεια,, και πάλι μερικά μοτό στις χαμηλές δυσκολεύονται, δεν αλλάζουν καλά,

    Η μανέτα συμπλέκτη για κάποιο λόγο υπάρχει.
    Για να μην τρώει το ζόρι- κλοτσιά το σασμάν όταν κάποιος δεν κάνει τον τέλειο συντονισμό
    (Η δύναμη τις κλοτσιας θα απορροφηθεί από τα ολισθαινοντα δισκα και δεν θα πάει στο σασμάν).

    Αυτό που λες μοιάζει σαν να πέταξε ταχύτητα(που είναι σαν να βάζεις ξαφνικά νεκρά) και μετά έγινε ότι έγινε.
    Πεταξε την ταχυτητα αλλα δεν ηταν σαν να εβαλε νεκρα γιατι αφου μπηκε η τεταρτη εκανε μεταλλικο ηχο και δεν "επιανε" η ταχυτητα για να προχωρησει το μηχανακι.

  6. #21
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Και μετα απο λιγη ωρα οσο περιμενα , το εβαλα μπροστα με κρατημενο τον συμπλεκτη και εκανε εναν ηχο συρσιματος σαν βουητο

  7. #22
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.570
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Και μετα απο λιγη ωρα οσο περιμενα , το εβαλα μπροστα με κρατημενο τον συμπλεκτη και εκανε εναν ηχο συρσιματος σαν βουητο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	51mAtKoct0L._UF894,1000_QL80_.jpg 
Προβολές:	155 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	465573
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Οταν αναφερομαστε στο "κουρεμα" ειναι οταν με την εκαστοτε ταχυτητα δεν προχωραει; Σαν να πατιναρει στην τεταρτη ας πουμε; Γιατι εγω αυτο ενιωσα οταν εγινε το συμβαν, βέβαια μετα δεν ξαναπηρε αλλη ταχύτητα που λογικα σημαινει οτι κατι εσπασε και δεν επιτρεπει στο σασμαν να μετακινηθει
    Το ίδιο πράγμα, περίπου.

    Εμένα ακούγονταν 2 κλικ πάνω, ένα κάτω όταν προσπαθούσα να βάλω ταχύτητα, αλλά ήταν σαν να έχω νεκρά.

    "Κουρεμένο" σημαίνει ότι έχει φάει τα "δόντια" του γραναζιού.

    Πάρε μια ιδέα παρακάτω.

    Υπόλειμμα γραναζιού 3ής:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re_IMG_20220306_140949.jpg 
Προβολές:	118 
Μέγεθος:	50,1 KB 
ID:	465633


    Σασμανάκι "κουρεμένο" επιμελώς:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re_IMG_20220312_173428.jpg 
Προβολές:	118 
Μέγεθος:	64,7 KB 
ID:	465634


    Άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια που βρέθηκαν εντός του μοτέρ:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re_IMG_20220312_174417.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	56,8 KB 
ID:	465635

    Χωρίς να θέλω να σε στενοχωρήσω, αν ήταν φουρκέτα θα σου έδινε σημάδια και πιο μπροστά.

    Η αλλαγές χωρίς συμπλέκτη ΑΝ γίνονται σωστά δεν επιβαρύνουν το σασμάν, από την άλλη δεν σου χρειάζονται για καθημερινή χρήση.
    Αν κάνεις πατήματα ή θέλεις απλά να μάθεις την τεχνική για να την μεταφέρεις αλλού, ΟΚ.
    Oldfarts never die

  9. #24
    Νέο μέλος Το avatar του/της Billybob
    Εγγραφή
    16/09/2023
    Μηνύματα
    67
    Καλησπερα σε ολους. Ανοιχτηκε σημερα το δεξι καπακι του μοτερ και για αρχη σπασμενο βρεθηκε το σασμαν, ενα κομματι καρτερ αδιευκρινιστης προελευσης, καποιες ελαχιστες φθορες στα γραναζια τρομπας λαδιου και καμπανας. Το πιο ανησυχιτικο περα απο το καρτερ ειναι οτι η τρομπα δεν γυρναει με ευκολια σε ενα συγκεκριμενο σημειο της περισοτροφης που σημαινει οτι κατι μετεφερε το λαδι προς τα εκει.
    Οι δυο λυσεις σε αυτην την τεραστια μαλακια που εκανα, ειναι είτε να το πουλησω για πολυ λιγα λεφτα οπως ειναι σε καποιο συνεργειο/μαντρα και να το κανουν οτι νομιζουν, ειτε να αγορασω ενα μοτερ που εχω βρει με υποτιθεμενα 37.000χιλιομετρα απο gen2 μοντελο. Υπαρχει καποια λογικη για την τσεπη και αξιποιστη λυση που μου διαφευγει; Αμα καταληξω στην αγορα του τζεν 2 μοτερ, θα χρειαστω κι αλλα εξαρτμηατα εκτος απο τον Αισθητηρα Λ; Οι εγκεφαλοι τους ειναι διαφορετικοι ή θα δουλεψει μια χαρα με το gen 1 σασι μου ;

    Η νομιμη αλλαγη μοτερ, ειναι μεγαλη διαδικασια;
    Τελευταία τροποποίηση από Billybob; 04/10/2025 στις 18:03.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.555
    Πουλά το ,και τραβά γι' αλλά.Το μτχ μοτερ είναι ρίσκο,και μπορεί ναναι βαρελι διχως πατο.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.124
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billybob Προβολή μηνύματος
    Η νομιμη αλλαγη μοτερ, ειναι μεγαλη διαδικασια;
    Η νόμιμη διαδικασία, εφόσον είναι ΙΔΙΟΣ τύπος μοτέρ, είναι: Βγάζεις το ένα από την μοτοσυκλέτα, βάζεις το άλλο στην μοτοσυκλέτα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Μηχανικος για ολικη επισκευη μοτερ KTM στο Βολο?
    από fz600 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2014, 19:49
  2. σασμάν ή μοτέρ;;;;
    από stamoylias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 13:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF