Για το παραπανω, αν θυμαμαι απο την ιστορια, ειχε φτιαχτει ενα τελειο σχεδιο για τη διαγραμμιση των δρομων της πρωτευουσας επι εποχες Οθωνα, αλλα να ειναι καλα το ελληνικο ρουσφετι που κραταει γερα στην παραδοση μας απο αμνημονευτων χρονων.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
- Σχεδίαση δρόμων που πρέπει να γίνουν απο την αρχή..... Η Αθήνα σχεδιάστηκε κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 50-60 με άναρχη δόμηση και σίγουρα καμία μελλοντική προοπτική... Το μέγεθος του πλυθησμού που ανεχόταν ήταν στα 2-3 εκατομμύρια πλυθησμό , ενώ σήμερα έχει 6-7 , με ότι συνεπάγεται αυτό....
Να προσθεσω και εγω, οντας δυστυχης οδηγος αυτοκινητου, ανεβαινα τον Κηφισό απο Πειραια προς Μεταμορφωση οταν υπηρχαν ακομη τα φαναρια στη Ρενο. Τοτε λεγαμε οτι φταινε τα κωλοφαναρα. Ε τα βγαλανε, και παλι το μποτιλιαρισμα πιανει απο εκεινο το σημειο (αντε και λιγο πιο πισω, στην εξοδο για Αχαρνων).
Ειναι η νωοτροπια του Ελληνα οδηγου που νομιζει οτι εαν αλλαξει λωριδα και παει στην δεξια που ειναι "αδεια" θα φτασει νωριτερα. Τελικα καπου στο υψος του Γαλαξια και μετα εχουμε 5 ωραιες λωριδες οι οποιες γινονται 3 στην εξοδο για Αχαρνων. Και δωστου πρωτη-νεκρα και τα δικυκλα να περνουν αερα απο διπλα σου.
Και εσυ να διαπιστωνεις οτι η μοναδικη λυση σε αυτη τη πολη ειναι να δειξει επιτελους το κρατος λιγο ενδιαφερον για τους μοτοσυκλετιστες, να δωσει κινητρα ρε παιδι μου, να κατανοησει ο αλλος οτι το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι η λυση.
Αλλα που...διακινδυνευει ο γονιος να αγορασει στο παιδι του μηχανη για να κυκλοφορει σε αυτους τους αιματοβαμμενους δρομους; Οχι φυσικα...αγορασε του ενα Saxo.
"Που να σκοτιζεσαι τωρα και να δινεις 400ευρω, σχεδον το μηνιατικο σου, για διπλωμα μηχανης.."
να μας ζησουν τα συστηματα.