Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: καλή αρχή

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8

    Thumbs up καλή αρχή

    φρέσκος στο forum και με φρέσκο μηχανάκι καλώς σας βρήκα!

    πρόσφατα πούλησα ένα honda steed 400 σε καλή κατάσταση αλλά για τα χρονάκια του είχε αρχίσει να δείχνει τα προβλήματά του...και την θέση του πήρε ένα suzuki bandit 400 - ξέρω, ξέρω, μη βρίζετε...

    όταν πήρα το μηχανάκι δούλευε ρολόι, άρπαζε από τις χαμηλές και λύσσαγε ψηλά, παραδόξως έχει κόκκινο καπάκι αλλά δεν είναι το vc

    έβαλα μια σκατοβενζίνη (επιβεβαιωμένο από τον κολλητό με sym gts300 evo του κουτιού) και άρχισε να κάνει κόλπα μέχρι που ξελίγωσα την μπαταρία...

    γδύθηκε, άλλαξα τις βενζίνες στο ντεπόζιτο (και μου κόστισε κάτι γρατζουνιές στο φρεσκοβαμμένο ντεπόζιτο γαμ...) και άλλαξα και μπουζί (ngk cr8ek) έστειλα και την μπαταρία στον φορτιστή...

    σε μια πρόχειρη απόπειρα να την δουλέψω λίγο με καλώδια και ρεύμα από άλλη μπαταρία όμως, φάνηκε να μην αρπάζει ένας κύλινδρος...θα το επιβεβαιώσουμε στο άμεσο μέλλον

    επίσης στο λύσιμο βρήκα την υποπίεση από το καρμπυρατέρ χύμα και όχι στο ντεπόζιτο, και το φίλτρο αέρος λείπει από το φιλτροκούτι...

    ζητείται από γνώστες και μόνο να προτείνουν συνεργείο ή μηχανικό που να μην με διώξει (έγινε και αυτό) και να έχει εμπειρία στο μηχανάκι για να μπορώ να συνεννοηθώ χωρίς να κλάψω λεφτά που δύσκολα βγαίνουν...

    ακολουθούν και μερικές φωτό της μηχανής
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 30072012720.jpg‎   30072012721.jpg‎  

  2. #2
    Θα θελα να εχω ενα,ακομα και να το κοιταω μονο!Κουκλα ειναι!

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της mansag
    Εγγραφή
    27/09/2011
    Μηνύματα
    16
    Καλοριζικο φιλε μου παντα ορθιος και με πολλα ασφαλη χιλιομετρα...η γνωμη μου ειναι σα πρωτη φορα να το πας στην μαμμα και να γινει ενας σωστος λεπτομερεις ελεχος και να γινουν οι σωστες ρυθμισεις.. απο εκει και περα καθε service θα βρεις ενα συνεργειο που να του εχεις εμπιστοσυνη και να το πηγενεις εκει .

  4. #4
    Δες τώρα πόσο αντιφατικά τα λες.
    Μπουζί άλλαξες μόνος σου, άρα πιάνουν τα χεράκια σου.

    ΟΠΟΤΕ, αφού θέλεις να κάνεις και οικονομία... Θα σου πρότεινα να βάλεις ένα φίλτρο βενζίνης αν δεν έχεις, να βάλεις μόνος σου ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα (γιατί λες ότι δούλευε μιά χαρά χωρίς το φίλτρο μέχρι που έβαλες την χάλια βενζίνη) και όσο δεν έχεις το φίλτρο επάνω, πάρε ένα carb cleaner από ένα βενζινάδικο και ρίξε να προσπαθήσεις να καθαρίσεις ότι βρωμιές έχουν πιθανώς μείνει στα καρμπιρατέρ. Την υποπίεση προφανώς και μπορείς να την συνδέσεις...

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8
    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια

    φίλτρο αέρος δεν έβαλα ποτέ, το άφησα όπως ήταν και άλλαξα το φίλτρο βενζίνης που είχε μαζί και σωληνάκι γιατί ήταν σκασμένο, πήρε μπρος και δούλευε καλά αλλά έχω πειράξει μια βίδα (throttle stop screw,πλαστικό στην αριστερή πλευρά της μηχανής) και ξέχασα να σφίξω τα κολάρα από το φιλτροκούτι στο καρμπυρατέρ και δεν κρατάει ρελαντί, θα το ψάξω καλύτερα όταν έχω λίγο ακόμα χρόνο...

    στα καρμπυρατέρ δεν είμαι μάστορας και δεν θέλω να πειράξω πολλά πολλά, γι'αυτό ζητάω πληροφορίες για αξιόπιστο συνεργείο (των φρονίμων τα παιδιά....)

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgis Προβολή μηνύματος
    στα καρμπυρατέρ δεν είμαι μάστορας και δεν θέλω να πειράξω πολλά πολλά, γι'αυτό ζητάω πληροφορίες για αξιόπιστο συνεργείο (των φρονίμων τα παιδιά....)
    Αν υποθέσουμε ότι αυτό που πείραξες κάνει αυτό που λέει το όνομά του, δεν χάλασες τίποτα... Απλά γύρνα το στην αρχική του θέση. Επίσης δεν θα το άφηνα χωρίς καθόλου φίλτρο, πολλή μπίχλα μέσα στο μοτέρ χωρίς λόγο.

    Τα καρμπιρατέρ γιατί θέλεις να πειράξεις δεν καταλαβαίνω... Πέρα από το καθάρισμα που ίσως και να γίνεται χωρίς ν'ανοιχτούν. Αν δεν δούλευαν σωστά, δεν θα πήγαινε ΟΚ το μηχανάκι πριν την κακή βενζίνη. Γιατί δεν δοκιμάζεις μόνος σου πρώτα, αφού φτιάξεις ότι είδες να είναι λάθος και ΑΝ δεν καθαρίσουν, πας και σε συνεργείο... Και από ότι κατάλαβα από τους άλλους 400άρηδες, το "αξιόπιστο συνεργείο" για το 400 είναι τόσο αληθινό όσο και ο Άη Βασίλης.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8
    ούτε την λειτουργία του ξέρω ακριβώς ούτε την αρχική του θέση θυμάμαι (ξέρω τι σκέφτεσαι...)

    θα ξεκινήσω με τα βασικά, ένα καθαριστικό και ίσως ένα φίλτρο αέρος (τώρα έχει μόνο την σήτα από το φιλτροκούτι)

    πάντως και έτσι όπως είναι τώρα δουλεύει καλά και δεν καπνίζει (πριν με την σκατοβενζίνη έβγαζε μαύρο καπνό μερικές φορές) απλά δεν κρατάει ρελαντί...

    ότι κι αν είναι, είναι καρμπυρατέρ. ούτε η NASA το έφτιαξε, ούτε προσγειώθηκε στην γη από άλλο πλανήτη... αν ο μηχανικός δεν είναι επιπέδου "λύσε-δέσε βίδα,βγάλε το παλιό και βάλε νέο" και είναι επιπέδου ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ, τότε και μόνο αξίζει τα λεφτά του

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgis Προβολή μηνύματος
    ούτε την λειτουργία του ξέρω ακριβώς ούτε την αρχική του θέση θυμάμαι (ξέρω τι σκέφτεσαι...)

    θα ξεκινήσω με τα βασικά, ένα καθαριστικό και ίσως ένα φίλτρο αέρος (τώρα έχει μόνο την σήτα από το φιλτροκούτι)

    πάντως και έτσι όπως είναι τώρα δουλεύει καλά και δεν καπνίζει (πριν με την σκατοβενζίνη έβγαζε μαύρο καπνό μερικές φορές) απλά δεν κρατάει ρελαντί...

    ότι κι αν είναι, είναι καρμπυρατέρ. ούτε η NASA το έφτιαξε, ούτε προσγειώθηκε στην γη από άλλο πλανήτη... αν ο μηχανικός δεν είναι επιπέδου "λύσε-δέσε βίδα,βγάλε το παλιό και βάλε νέο" και είναι επιπέδου ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ, τότε και μόνο αξίζει τα λεφτά του
    ΛΟΛ να σου πω την αλήθεια όπως το περιγράφεις μάλλον η βίδα που καθορίζει το ύψος του ρελαντί είναι... Το στρίβεις μέχρι να σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα Πιθανόν να το κατέβασες πολύ και να μην δίνει αρκετό γκάζι ώστε να κρατήσει τις απαραίτητες στροφές. Δεν δοκιμάζεις να παίξεις λίγο, ίσως λύσεις το πρόβλημα μόνος σου

    Για το καρμπιρατέρ έχεις απόλυτο δίκιο, δεν είναι μαγεία. Αλλά δεν τα προσέχει επαρκώς κανείς, ή σχεδόν. Το 400άρι έβγαλε κακή φήμη μάλλον γιατί κανείς δεν έκανε επισκευές έχοντας διαβάσει το βιβλίο σέρβις πρώτα.


    εδιτ: Αν το θέλεις και ξέρεις αγγλικά, http://bmanual.com/Suzuki-GSF400-Ban...ce-Manual.html
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 11/08/2012 στις 10:22.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8
    έχω ένα manual - αν και το link δεν λειτουργεί - και αυτό που είδα είναι ότι έχει άλλη βίδα ρύθμισης για το καρμπυρατέρ και αυτή η βίδα που λέω ότι πείραξα δεν ξέρω ακριβώς τι δουλειά κάνει... καταλαβαίνω μόνο ότι όσο την βιδώσεις τόσο κρατάει ανοιχτή την πεταλούδα...

    γενικά αν μπορούσα να πάρω μια γνώμη για την μηχανή άσχετα με το πως βλέπω εγώ ότι δουλεύει θα ήμουν πιο σίγουρος και θα είχα περισσότερη εμπιστοσύνη για ένα μικρό ταξιδάκι ας πούμε...

  10. #10
    ουπς τώρα το πρόσεξα, γιατί; κατέβασα προχτες το manual του 1250....
    τεσπα, γνώμη μου πάντα, ο μόνος που ξέρει ΚΑΛΑ τη μηχανή του και τα χούγια της, είναι αυτός που την καβαλάει κάθε μέρα και αντιλαμβάνεται και την παραμικρή αλλαγή...

    Για μάστορες έχουν γράψει και τα άλλα παιδιά με τα 400άρια, κάνε μιά ψαχτική.

    kάνε μιά δοκιμή και από εδώ: http://www.manualedereparatie.info/e...ii/Suzuki.html

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8
    έχω βρει ένα manual και ταιριάζει στο μηχανάκι, σε αυτό είμαι καλυμμένος σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον

    τώρα που επέστρεψα και σπίτι μου θα τραβήξω την κουκούλα να δω τι γίνεται....

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/08/2012
    Μηνύματα
    8
    ok ανακάλυψα κάτι περίεργο σήμερα

    προσπάθησα να βάλω μπρος τη μηχανή και πολλές φορές έσβησε μέχρι που άρχισε να στροφάρει τρελά.εκεί υπέθεσα ότι το είχα παρακάνει με το throttle stop και άρχισα να ξεβιδώνω οπότε και ήρθαμε σε ένα καλό ρελαντί, όμως είδα ότι ο 3ος κύλινδρος δεν έκαιγε (από το χταπόδι). το ίδιο απόγευμα ήθελα να το δείξω σε ένα φίλο αλλά εκεί ο 3ος έκαιγε κανονικά ενώ ο 4ος ήταν κρύος... σύντομα όμως έσβησε και μετά δεν κρατούσε καθόλου ρελαντί. ήταν σίγουρα ρεύμα γιατί είχα μαύρο καπνό όταν γκάζωνα άρα βενζίνη το καρμπυρατέρ κατέβαζε κανονικά.

    πολλαπλασιαστής ή ηλεκτρονική? αν κάνω τους ελέγχους με πολύμετρο όπως λέει το manual θα βγάλω άκρη?

  13. #13
    αν μετρήσεις και είσαι πολύ έξω από τις τιμές που λέει το manual εννοείται ότι θα βρεις άκρη... λίγο περίεργο αυτό με την μετακινούμενη βλάβη.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    αρχικα κανε μια μετρηση συμπιεσης αν σιγουρευτεις οτι ολοι οι κυλινδροι ειναι σε παρομοιο επιπεδο.

    αν ειναι σε σχετικα καλη κατασταση τοτε εχεις σιγουρα θεμα με τα καρμπς. Τα λυνεις, τα καθαριζεις, και τα βαζεις πανω. Σιγουρεψου οτι οι εισαγωγες πατανε καλα και δεν εχουν ξεραθει. Αν περναει αερας απο εκει τοτε δεν εχει νοημα καμια ρυθμιση στο καρμπ. Μετα εφοσοςν εισαι οκ, τσεκαρε τα μπουζι και ρυθμισε το καρμπυρατερ (συγχρονισμος πρωτα και μετα μιγματα)
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  15. #15
    ξεχνάς ένα πράγμα: το πρόβλημα ξεκίνησε μετά την κακή βενζίνη, μέχρι που την έβαλε δούλευε καλά.

    άρα τα ηλεκτρικά είναι απίθανο να χάλασαν από κακή βενζίνη, τουλάχιστον οι περιορισμένες μου γνώσεις αυτό λένε.
    το να είναι μπλοκαρισμένα τα ζιγκλέρ, ειδικά τα ζιγκλερ του κυκλώματος του ρελαντί, είναι πιθανό και εξηγεί την αρρυθμία χαμηλά.
    το να έχουν κολλήσει φλοτέρ από τη μπίχλα είναι επίσης πιθανό.
    το να δημιούργησε πρόβλημα γυρνώντας στα "τυφλά" μιά βίδα ρύθμισης, είναι πιθανό.
    το να χάλασαν τα ελατήρια των πιστονιών και οι έδρες των βαλβίδων από κακή βενζίνη, άρα να έχει χάσει συμπίεση, το θεωρώ απίθανο.
    το να χάλασε ο συγχρονισμός των καρμπιρατέρ από κακή βενζίνη, επίσης το θεωρώ απίθανο.

    Ένα καθαρισματάκι όμως, ειδικά αν έριξε καθαριστικό από το φιτροκούτι ή το ανέμειξε με την βενζίνη και δεν έκανε δουλειά, θα πρέπει να το κάνει με τα καρμπ εκτός μοτοσικλέτας... Θεωρητικά αν δεν πειράξει βίδες συγχρονισμού και βίδες αέρα και απλά βγουν/μπουν, δεν χρειάζεται να κάνει κάτι άλλο. τα μπουζί λες να τα πείραξε η βρωμιά; δεν ξέρω αλλά τέλος πάντων δεν είναι τόσο δύσκολο να τα βγάλει, να τα δει και να κρίνει.


    Και σε κάθε περίπτωση, αν έχεις το service manual, ξηλώνεις το σύμπαν, ελέγχεις/καθαρίζεις/επανασυναρμολογείς ακριβώς όπως λέει μέσα, το μηχανάκι δουλεύει όπως πρέπει...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Καλή αρχή!!!
    από super_toto στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2010, 01:46
  2. και μια καλή αρχή...
    από Cpt. Haddock στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2008, 18:06
  3. Καλή αρχή Zoropatra
    από gloum στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2007, 07:34
  4. Τι να λέμε τώρα... καλή αρχή...
    από Cpt. Haddock στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2006, 22:42
  5. Καλή...αρχή!
    από dessert στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2006, 12:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF