Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Ενα CBX αλλιώτικο απο τα άλλα...

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224

    Ενα CBX αλλιώτικο απο τα άλλα...

    O Πατέρας και υιός Brancquard εχουν μια εταιρεία που ετοιμάζει μοτοσυκλέτες για αγώνες και συνεργάζεται με την Kawasaki, Yamaha κλπ.
    Εχουν την τρέλλα που χρειάζεται για να ξεκινήσει ενα τετοιο project αλλά και την εμπειρία, την γνώση, τις διασυνδέσεις που χρειάζονται για να φέρεις εις πέρας ενα τέτοιο project.
    Ο πατερας ήθελε να φτιάξει ενα CBX με ήχο σαν του 6κυλινδρου 250 του Mike Hailwood, κι ετσι ξεκίνησαν μαζί με τον γυιό του να το φτιάξουν.
    Στην πορεία ο πατέρας διαγνώσθηκε με καρκίνο, και αντί να τα παρατήσουν επιτάχυναν τους ρυθμούς και το τέλειωσαν. Ο πατερας Brancquard απεβίωσε λίγο μετα, και πρίν η μοτοσυκλέτα γίνει το επίκεντρο σε εκθέσεις στην Ευρώπη, αλλά το έργο του θα μείνει.

    Το CBX-R εχει παρα πολλές μετατροπές στον κινητήρα, κεφαλή, βαλβίδες, οδηγοί, έμβολα, στρόφαλος, κλπ κλπ, ωστε να μπορεί να γυρίζει στις 18.000 στροφές!
    Αποδίδει 172 ίππους στις 17.300, εχει 6 FCR 33 καταλληλα τροποποιημένα για να μπούν, τα έμβολα και οι μπιέλλες είναι κατα πολύ ελαφρύτερα απο τα original, την κεφαλή βαλβίδες κλπ εχει επεξεργαστεί η εταιρεία που φτιάχνει τα ιδια πραγματα για την Renault F1.
    Ο εκκεντροφόρος φτιάχτηκε και ζυγιστηκε απο τους brancquard, όπως και πολλά άλλα κομμάτια.
    Το ψαλίδι ειναι GSXR1000K5.
    Το μπροστινό είναι απο ενα απο τα Μ1 του Coline Edwards οταν ετρεχε με την Tech3, ολο μαζι με τα φρενα τον τροχο κλπ. Οι Brancquard συνεργάζονταν με την Tech3 κι ετσι καταφεραν τον Poncharal τους το έδωσε.
    Αρχικά είχε γίνει με μπορντώ βάψιμο original, αλλά τελικά έγινε κι ενα carbon κουστούμι που του παει πολύ!

    Από τα λίγα μεταποιημένα μηχανάκια που πραγματικά το βλέπεις και σου τρεχουν τα σάλια!


    Kαι μερικά video για να το ακούσετε
    http://www.youtube.com/watch?v=BYODF...etailpage#t=0s

    http://www.youtube.com/watch?v=Xe5cDksS69Y
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων cbx-r_brancquart.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/05/2013 στις 12:03.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Kι αλλη μια απο την αλλη πλευρά.
    Ειναι όμορφο, και είναι και πολύ άγριο!

    Μπράβο τους.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων cbx-r_brancquart1.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.715
    Πανέμορφο !!
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.691
    κουκλί λέμε!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Kι αλλη μια απο την αλλη πλευρά.
    Ειναι όμορφο, και είναι και πολύ άγριο!

    Μπράβο τους.
    O κινητήρας και το μπροστινό θερίζει.... το υπόλοιπο δεν μου αρέσει καθόλου...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Στριβει γυρνωντας το τιμονι, η αποκλειστικα και μονο με την ελαστικοτητα του πλαισιου?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Στριβει γυρνωντας το τιμονι, η αποκλειστικα και μονο με την ελαστικοτητα του πλαισιου?

    Κακιούλες!!!!

    Ο ήχος του όλα τα λεφτά.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    Σλούρπ....... σλούρπ.....
    ΚΩΣΤΗΣ

  9. #9
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Κακιούλες!!!!

    Ο ήχος του όλα τα λεφτά.
    Ασε μας ρε καφετερειάκια κι εσύ με τον ήχο...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #10
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.348
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    O κινητήρας και το μπροστινό θερίζει.... το υπόλοιπο δεν μου αρέσει καθόλου...
    +675

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Στριβει γυρνωντας το τιμονι, η αποκλειστικα και μονο με την ελαστικοτητα του πλαισιου?
    +675

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    +675


    +675
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Y U NO.jpg 
Προβολές:	317 
Μέγεθος:	38,2 KB 
ID:	290948

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Απ΄οτι διαβάζω τωρα έχει γίνει ενίσχυση του πλαισίου, αλλά ετσι κι αλλιώς η μοτοσυκλέτα δεν προορίζεται για τον δρόμο η για πίστα.
    Είναι μια άσκηση επι μετάλλου απο τους πατέρα και υιό Brancquard, ωστε να φανεί η δουλειά τους και να μαθευτούν πιο έξω απο τους κύκλους του World Endurance οπου είναι πασίγνωστοι.
    Κινητήρες φτιάχνουν όχι μηχανάκια.

    Και το εργοστασιακό μπροστινό τελικά τους το έδωσε ο Guy Coulon που είναι οικογενειακός φίλος απο παλιά.
    Επίσης ζυγίζει 172 κιλά, δηλαδή έχει λόγο 1:1. Πιστεύω οτι μπορεί και να είναι το πιο δυνατό ατμοσφαιρικό αερόψυκτο μηχανάκι ever.

    Και μερικές φωτό ακόμα. Ολα απο έξι.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων cbx-r_6fcr.jpg‎   cbx-r_6cyl.jpg‎   cbx-r_cockpit.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Απ΄οτι διαβάζω τωρα έχει γίνει ενίσχυση του πλαισίου, αλλά ετσι κι αλλιώς η μοτοσυκλέτα δεν προορίζεται για τον δρόμο η για πίστα.
    Είναι μια άσκηση επι μετάλλου απο τους πατέρα και υιό Brancquard, ωστε να φανεί η δουλειά τους και να μαθευτούν πιο έξω απο τους κύκλους του World Endurance οπου είναι πασίγνωστοι.
    Κινητήρες φτιάχνουν όχι μηχανάκια.

    Και το εργοστασιακό μπροστινό τελικά τους το έδωσε ο Guy Coulon που είναι οικογενειακός φίλος απο παλιά.


    Και μερικές φωτό ακόμα. Ολα απο έξι.

    βασικα τρεχουν Vintage Endurance οχι World... με ενα 6 κυλινδο και εκει...
    ORGIA!!!!!

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    βασικα τρεχουν Vintage Endurance οχι World... με ενα 6 κυλινδο και εκει...
    Το 2002 πήραν την 1η και 2η θέση στο Παγκόσμιο Endurance κι έφτιαχναν τους κινητήρες της Honda France και της Kawasaki France στο World Endurance όλη την περασμένη δεκαετία απ ότι διαβάζω στο Classic mechanics.
    Τρέχουν εδώ και χρόνια με τα σύγχρονα κάθε εποχής, αλλά τα τελευταία χρόνια το γυρισαν και προς το vintage, όπως και αλλοι απανταχού την Ευρώπη, βλέπε πχ Harris, αφού έχει δουλειά.

    edit: Περισσότερες φωτό εδώ
    http://forum.airhuile.com/topic31945.html

    Eπίσης στα video πιο πάνω, στο ένα την γκαζώνει ο πατέρας και στην άλλη ο γυιός.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/05/2013 στις 18:28.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Tωρα ο υιός Brancquard ο Lionel, θα συνεχίσει την εταιρεία μόνος του και σκοπεύει να φτιάξει μερικά ακόμα CBX-R αλλά όχι τόσο ακραία, ωστε να πουληθούν και να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.
    120 ίππους ας πούμε με πηρούνι πχ Hayabusa.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/05/2013 στις 18:41.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ένα V-Strom διαφορετικό από τα άλλα..!
    από makis206 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2010, 13:23
  2. astrea grand αλλιωτικο απο τ αλλα...!!!!
    από tripleloup στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2010, 12:33
  3. ένα απο τα καλά του να ζείς στην επαρχία...
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2007, 00:39
  4. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 10:34
  5. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2007, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF