O Πατέρας και υιός Brancquard εχουν μια εταιρεία που ετοιμάζει μοτοσυκλέτες για αγώνες και συνεργάζεται με την Kawasaki, Yamaha κλπ.
Εχουν την τρέλλα που χρειάζεται για να ξεκινήσει ενα τετοιο project αλλά και την εμπειρία, την γνώση, τις διασυνδέσεις που χρειάζονται για να φέρεις εις πέρας ενα τέτοιο project.
Ο πατερας ήθελε να φτιάξει ενα CBX με ήχο σαν του 6κυλινδρου 250 του Mike Hailwood, κι ετσι ξεκίνησαν μαζί με τον γυιό του να το φτιάξουν.
Στην πορεία ο πατέρας διαγνώσθηκε με καρκίνο, και αντί να τα παρατήσουν επιτάχυναν τους ρυθμούς και το τέλειωσαν. Ο πατερας Brancquard απεβίωσε λίγο μετα, και πρίν η μοτοσυκλέτα γίνει το επίκεντρο σε εκθέσεις στην Ευρώπη, αλλά το έργο του θα μείνει.
Το CBX-R εχει παρα πολλές μετατροπές στον κινητήρα, κεφαλή, βαλβίδες, οδηγοί, έμβολα, στρόφαλος, κλπ κλπ, ωστε να μπορεί να γυρίζει στις 18.000 στροφές!
Αποδίδει 172 ίππους στις 17.300, εχει 6 FCR 33 καταλληλα τροποποιημένα για να μπούν, τα έμβολα και οι μπιέλλες είναι κατα πολύ ελαφρύτερα απο τα original, την κεφαλή βαλβίδες κλπ εχει επεξεργαστεί η εταιρεία που φτιάχνει τα ιδια πραγματα για την Renault F1.
Ο εκκεντροφόρος φτιάχτηκε και ζυγιστηκε απο τους brancquard, όπως και πολλά άλλα κομμάτια.
Το ψαλίδι ειναι GSXR1000K5.
Το μπροστινό είναι απο ενα απο τα Μ1 του Coline Edwards οταν ετρεχε με την Tech3, ολο μαζι με τα φρενα τον τροχο κλπ. Οι Brancquard συνεργάζονταν με την Tech3 κι ετσι καταφεραν τον Poncharal τους το έδωσε.
Αρχικά είχε γίνει με μπορντώ βάψιμο original, αλλά τελικά έγινε κι ενα carbon κουστούμι που του παει πολύ!
Από τα λίγα μεταποιημένα μηχανάκια που πραγματικά το βλέπεις και σου τρεχουν τα σάλια!
Kαι μερικά video για να το ακούσετε
http://www.youtube.com/watch?v=BYODF...etailpage#t=0s
http://www.youtube.com/watch?v=Xe5cDksS69Y