Βάλτε σαλιάρα και μπείτε..
https://maps.google.com/maps?ll=36.5....45,,0,0&hl=en
Είδα και άλλες μάρκες μέσα...YAMAHA, AERMACCHI, SUZUKI...
Είναι δύο κτήρια, το κάτω εχει τα οχήματα (μοτο, αυτοκίνητα)
Βάλτε σαλιάρα και μπείτε..
https://maps.google.com/maps?ll=36.5....45,,0,0&hl=en
Είδα και άλλες μάρκες μέσα...YAMAHA, AERMACCHI, SUZUKI...
Είναι δύο κτήρια, το κάτω εχει τα οχήματα (μοτο, αυτοκίνητα)
Ωραίος!!![]()
Στον τρίτο όροφο είδατε τι έχει μαζεμένο;
να τα RVF (το OKI) , να NR750NZO, να τα RC30, RC45, και VTR1000SPR για -φτηνό- συμπλήρωμα, νομίζω είδα και το αγωνιστικό πρωτότυπο 80s RVF400 που αργότερα εξελίχθηκε στο παραγωγής nc30, και απέναντι στον τοίχο σειρά όλα τα NSR με τους άσσους απάνω...
NR500-0X μόνο του... λογικό από αυτό ξεκίνησαν ΟΛΑ
Να με ξεχνάγανε εκεί ένα βράδυ, με μερικά εργαλεία να τα έγδυνα όλα, μόνο να άγγιζα τα μοτέρ τους... και να τα ξαναέδενα.
Μετά μεγάλης μου χαράς, στον δεύτερο όροφο, έχει το ίδιο ακριβώς NC30, στο ίδιο ακριβώς paint code με το πρώτο δικό μου, το γκρι RK (NH-259M) του 1989.
Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 15/10/2013 στις 23:28.
ωραίος...![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ΣΙΕΛΟΡΡΟΙΑ
Για τους απανταχού Χοντάκηδες μάλλον για ρεύση το βλιέπω...
http://athriskos.gr/1552/
Ωραίος!!!!!![]()
Μην τρέχεις πιο γρήγορα από όσο τρέχει το μυαλό σου...
εντυπωσιακό, όπως και το οτι φιλοξενει και μηχανακια ανταγωνιστων. Εκτός των αγωνιστικών Suzuki-Yamaha-Kawasaki μου έκανε εντύπωση το οτι έχει RG-250Γ μάλλον λόγο του ήταν το πρωτο μηχανάκι παραγωγής με αλουμινένιο σκελετό, αλλά και το πρώτο DT αν είδα καλά.
Εψαχνα και το Mondial του Κόμη, αλλά δεν το είδα.
Μεχρι και Γιαπωνεζικο Harley εχει!
Ειδα και ενα Yamaha RZ250....υπαρχει περιπτωση να ηταν συνεργασια Honda-Yamaha?
Αυτο το προσεξατε?
Τελευταία τροποποίηση από Pardalotzatziki; 16/10/2013 στις 11:06.
Γιατί μάλλον δεν την συνέφερε !
When the dust settled, the EXP-2 had earned 5th overall and 1st in both the under 500cc and Experimental classes at the Granda-Dakar rally; 1st in the two-stroke class and 8th overall in the Nevada Rally last year, and 7th overall motorcycle at the Baja 1000.
Compared to Honda's current NXR780 four-stroke twin rally race bike, the EXP-2 has very similar performance with several advantages. While the single cylinder EXP-2 produces 54hp to the big NXR's 71, they both make 58 lb-ft of torque, but the EXP-2 is 118 pounds lighter, giving it a slightly better power-to-weight ratio. What all this boils down to is that the EXP-2 has about the same real-world performance as the 780, but with substantially better fuel economy and lower emissions. By increasing the mileage of the bike, it can be raced carrying less fuel, which improves handling and decreases rider fatigue. The problem of unburnt fuel escaping with the exhaust has yet to be solved, but for all you two-stroke die-hards out there: stay tuned, this is the start of something we have all been waiting for.
Έχει και τα MVX μέσα δεν είδα...
Το γιαπωνέζικο Harley, είναι μάλλον το Rikyuo
Για συνεργασία με Yamaha το αποκλείω. Η Honda δεν έχει συνεργαστεί ποτέ με άλλον κατασκευαστή εκτός της Mondial. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.
Το EXP-2 είναι ένα μυστήριο γιατί το έθαψε, πραγματικά.
Ένα MVX το είδα.