Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: " Γονάτισμα " στη μιζιά , όχι !!! Η μπαταρία και η μίζα είναι μια χαρά !

  1. #1

    " Γονάτισμα " στη μιζιά , όχι !!! Η μπαταρία και η μίζα είναι μια χαρά !

    Καλημέρα σε όλους.
    Ανοίγω το θέμα που είναι αμιγώς τεχνικής φύσεως για να μαθαίνουμε εμείς οι νεώτεροι .
    Έχω στη κατοχή μου ένα Kymco Xciting 500 με τροφοδοσία καρμπιρατέρ.
    Το θέμα είναι το εξής :
    Κάποιες φορές όταν η συμπίεση είναι στο ανώτατο σημείο , ανοίγω το διακόπτη , πατάω μίζα , γονατίζει για μισό δευτερόλεπτο και στη συνέχεια γυρίζει το μοτέρ και παίρνει κανονικά μπροστά.
    Αν κλείσω τελείως τη βίδα του ρελαντί - που πρακτικά σημαίνει πως θα κλείσω τη πεταλούδα εντελώς δε γίνεται ποτέ τέτοιου είδους κόμπιασμα . Φυσικά τότε δε θα πάρει με τίποτα μπροστά .
    Αν πάω να το βάλω μπροστά στο κανονικό του ρελαντί και ανοίξω το γκάζι κατά τη διάρκεια της μιζιάς τότε γονατίζει εντελώς και φυσικά δε θα πάρει μπροστά αφού δεν έχει δύναμη να γυρίσει το μοτέρ.
    Η ερώτηση είναι αν έτσι λειτουργεί κανονικά το σύστημα αυτό. Δηλαδή όλα τα μηχανάκια με τέτοια τροφοδοσία αν πας να τα βάλεις μπροστά με 1/4 του γκαζιού ανοιχτό γονατίζουν ή το δικό μου έχει κάποιο πρόβλημα και έχει τέτοια συμπεριφορά;
    Αν έπρεπε να γυρίζει το μοτέρ άσχετα με το αν το γκάζι είναι ανοιχτό ή όχι τότε προς πια κατεύθυνση θα έπρεπε να ψαχτώ ώστε να το λύσω αυτό το θέμα;
    Η ερώτηση είναι και μηχανικής φύσεως για το τι προκαλεί την μεγάλη αύξηση συμπίεσης αν το γκάζι είναι ανοιχτό .

    Επίσης να αναφέρω πως το καρμπιρατέρ είναι πολύ σωστά ρυθμισμένο , με απροβλημάτιστη λειτουργία σε όλο το εύρος των στροφών , ρελαντί πολύ σταθερό , γενικά όλα καλά.
    Μπαταρία φορτισμένη πλήρως , μίζα ελεγμένη και συντηρημένη σωστά , λάδια , φίλτρα νέα .

    Ευχαριστώ !

    ( το δημοσίευσα με σε γειτονικό forum , ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό )

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koutsouk Προβολή μηνύματος
    ( το δημοσίευσα με σε γειτονικό forum , ελπίζω να μην είναι πρόβλημα αυτό )
    Για μας, όχι..!!
    (γι αυτούς, πολύ πιθανόν..)

    Επειδή τα γραφεις λίγο μπερδεμένα, μάλλον καταλήγω ότι έχεις καποιου είδους "υδραυλική" συμπίεση (πιθανότατα κατεβαζει καύσιμο στον θαλαμο όταν ειναι σβηστό)

    Τωρα, για το πως εχεις καταλάβει ότι, όταν γονατίζει με την μιζια, το πιστόνι βρίσκεται στο Α.Ν.Σ. ας το αφήσουμε για το κερασάκι της τούρτας..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koutsouk Προβολή μηνύματος
    Αν κλείσω τελείως τη βίδα του ρελαντί - που πρακτικά σημαίνει πως θα κλείσω τη πεταλούδα εντελώς δε γίνεται ποτέ τέτοιου είδους κόμπιασμα .
    Καπου τα εχεις μπερδεψει.....

    Εαν δεν στο εκανε εξαπανεκαθεν μηπως φταιει η μπαταρια ? το οτι ειναι φορτισμενη δεν σημαινει οτι ειναι οκ.

    Επισης, μηπως ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τιποτα αυτοματο αποσυμπιεστη ο οποιος δεν δουλευει σωστα ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #4
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Εκτός της μίζας, μανιβέλα δοκίμασες?
    Το αν μια μπαταρία την μετράς και βλέπεις την τάση που θέλεις να δείς δεν σημαίνει οτι είναι και εντάξει....
    Δοκίμασε και άλλη μπαταρία πρώτα, πιο εφικτό είναι αυτό απο το να μπλέξεις με καρμπυρατέρ και συμπίεση.

  5. #5
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Δεν εχει μανιβελα
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Δεν εχει μανιβελα
    αααα....

    πολυ συγχρονο....δεν με αρεσκει...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    Αν βάλεις εναν φόρτιση μπαταρίας λίγο επανω και δοκιμασεις να μιζαρεις και δεν στο κανει,θα είναι μάλλον η μπαταρία η' κακή φόρτιση αυτής.

  8. #8
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Δεν εχει μανιβελα
    με συγχωρείς δεν είχα καταλάβει οτι μιλάμε για σκούτερ....

  9. #9
    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή λοιπόν.

    1) Οχι δε το έκανε πάντα αυτό . Κάποια στιγμή ξεκίνησε να γίνεται και εν συνεχεία όλο και συχνότερα.
    2 ) Έχει δοκιμαστεί και με διαφορετικές μπαταρίες ( μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου ) : Αποτέλεσμα το ίδιο.
    3 ) Μανιβέλα δεν έχει .
    4 ) Αυτό που λέει ο Oldman μου ακούγεται πολύ σωστό . Κάτι τέτοιο γίνεται .
    Καταλαβαίνω πως όταν σε κανονικές συνθήκες ( χωρίς γκάζι πατάω μίζα ) το κάνει βρίσκεται στο Α.Ν.Σ γιατί το δοκίμασα με τον μηχανικό μου στη Λαμία χωρίς το καπάκι των βαλβίδων στη θέση του και πραγματικά σε εκείνο το σημείο έχει τη πιο πολύ συμπίεση οπότε κάνει το δισταγμό η μίζα για μισό δευτερόλεπτο και μετά γυρίζει το μοτέρ.
    Είναι δυνατόν να περνάει καύσιμο στο θάλαμο καύσης ενώ είναι σβηστός ο κινητήρας και αν δε πρέπει να γίνεται αυτό πια είναι η αιτία του;;
    5 ) Έχει αυτόματο αποσυμπιεστή ο οποίος δουλεύει κανονικά , όπως και όλα τα παρεμφερή ( κομπλερ κτλ... )

  10. #10
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Προφανως δεν "σφραγιζει" οι βαλβιδα εισαγωγης τον θαλαμο καυσης και σε συνδιασμο με πιθανη υπερχειλιση απο το καρμπυραστερ
    εχεις το ακολουθο συμπτωμα.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  11. #11
    Ένα θέμα με παρόμοια συμπτώματα είχε και το παλικάρι εδώ , ο οποίος και δε μπόρεσε να λύσει το θέμα του από οτι κατάλαβα
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126376

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Προφανως δεν "σφραγιζει" οι βαλβιδα εισαγωγης τον θαλαμο καυσης και σε συνδιασμο με πιθανη υπερχειλιση απο το καρμπυραστερ
    εχεις το ακολουθο συμπτωμα.

    Χμμμμ και αυτό σημαίνει ή κακή ρύθμιση βαλβίδων ή φθαρμένα ελατήρια - τσιμουχάκια ή η βαλβίδα η ίδια.
    Σωστά;

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koutsouk Προβολή μηνύματος
    βρίσκεται στο Α.Ν.Σ γιατί το δοκίμασα με τον μηχανικό μου στη Λαμία χωρίς το καπάκι των βαλβίδων στη θέση του και πραγματικά σε εκείνο το σημείο έχει τη πιο πολύ συμπίεση
    Όντως εκεί έχει την μεγαλύτερη συμπίεση αλλά δεν χρειαζόταν να βγάλεις το καπάκι για να το διαπιστώσεις..!!
    (ασε που δεν καταλαβαίνω πως μέτρησες την συμπίεση χωρίς το καπάκι..)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από koutsouk Προβολή μηνύματος
    Είναι δυνατόν να περνάει καύσιμο στο θάλαμο καύσης ενώ είναι σβηστός ο κινητήρας και αν δε πρέπει να γίνεται αυτό πια είναι η αιτία του;;
    Είναι και παραείναι δυνατόν αν:
    Η βελόνα του φλοτερ δεν σφραγίζει καλά την οπή + το ρουμπινέτο της βενζίνης μένει ανοιχτο ή δεν κλείνει καλά + η βαλβίδα εισαγωγής είναι ανοιχτή...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Όντως εκεί έχει την μεγαλύτερη συμπίεση αλλά δεν χρειαζόταν να βγάλεις το καπάκι για να το διαπιστώσεις..!!
    (ασε που δεν καταλαβαίνω πως μέτρησες την συμπίεση χωρίς το καπάκι..)


    Είναι και παραείναι δυνατόν αν:
    Η βελόνα του φλοτερ δεν σφραγίζει καλά την οπή + το ρουμπινέτο της βενζίνης μένει ανοιχτο ή δεν κλείνει καλά + η βαλβίδα εισαγωγής είναι ανοιχτή...
    Οπότε αν δεν είναι δυνατόν να το δω χωρίς το καπάκι , τότε η υδραυλική συμπίεση είναι τυχαίο γεγονός , δηλαδή δεν έχει να κάνει με τη μέγιστη συμπίεση του Α.Ν.Σ. αλλά συμβαίνει όταν οι παραπάνω παράγοντες ας πούμε λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα. Η αλήθεια είναι πως δεν αναπαράγεται με συγκεκριμένη περιοδικότητα το πρόβλημα , αλλά όποτε τύχει. Εκτός από την περίπτωση που το γκάζι είναι ανοιχτό κατά το μιζάρισμα οπότε και επαναλαμβάνεται κάθε φορά.

    Αν το φλοτέρ δε σφράγιζε σωστά , λογικά θα είχα υπερχείλιση βενζίνης , που δεν έχω, ρουμπινέτο βενζίνης δεν υπάρχει μια και μετά το ρεζερβουάρ υπάρχει το φίλτρο βενζίνης , μετά η αντλία βενζίνης και μετά το σωληνάκι που καταλήγει στο καρμπιρατέρ.
    Τελευταία τροποποίηση από koutsouk; 04/06/2014 στις 12:04.

Παρόμοια θέματα

  1. Μπαταρία και συναγερμος
    από Pepito στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2007, 00:02
  2. Μπαταρία και συναγερμος
    από Pepito στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2007, 02:40
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 14:56
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 14:10
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2004, 19:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF