Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Ηλεκτρικό πρόβλημα

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739

    Ηλεκτρικό πρόβλημα

    Ξεκιναω με συντομο ανεκδοτο:
    Χρησιμοποιω ιταλικο σκουτερ για να παω να φτιαξω γιαπωνεζικο που εμεινε απο ηλεκτρικα!

    Στο ψητο:
    CBR 125, εχει τρεις διακοπτες σε σταντ, συμπλεκτη και νεκρας.μπορεις να βαλεις μπροστα ΜΕ το σταντ ανεβασμενο και ταχυτητα αν πατας συμπλεκτη ή με το σταντ κατεβασμενο κ νεκρα.

    Το προβλημα:
    Με οποινδηποτε συνδυασμο σταντ, νεκρας ή οχι, και συμπλεκτου δεν μ'αφηνει να βαλω μπροστα.την πρωτη φορα που παταω το κουμπι γυριζει απιροελαχιστα η μιζα και ακουγεται το κλικ του ρελε. τις επομενες φορες ακουγεται μονο το κλικ του ρελε.

    Εχει 4 ασφαλειες 3-10αρες κ 1-30αρα του ρελε ολες οκ.
    Επερνε παντα μπροστα ευκολα(ζεστο εισαι που ακουπμουσες το κουμπι).

    Η μπαταρια ειναι 4 χρονων κοντα η εργοστασιακη.
    Ομως περιεργως(μου μοιαζει περιεργο δηλ..) την ξεφορτισε με 10-15 μιζιες.που δεν ηταν μιζιες αφου το ρελε δεν αφηνε τη μιζα να γυρισει.
    Υποψιν το συμβαν εγινε χθες βραδυ που ειχε εξω καμια 12 βαθμους θερμ.

    Καμμια ιδεα;;

    Ερωτηση: τα ρελε αυτου του τυπου κοβουν τελειως το ρευμα ή μονο το ρευμα που παει στη μιζα; δηλ σπρωχτο θα παρει;;

  2. #2
    Σε κάποιον από τους διακόπτες (σταντ, σασμάν) έχεις διαρροή. Το ρελέ της μίζας δεν διαρρέεται ποτέ από ρεύμα, μόνον όταν πατήσουμε το μπουτόν της μίζας από το δεξί σκριπ του τιμονιού.
    Άρα γνώμη μου είναι να ψάξεις για κάποιο γδαρμένο καλώδιο στο στάντ και συμπλέκτη που είναι και το περισσότερο εκτεθιμένα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879

    Re: Ηλεκτρικό πρόβλημα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    Ξεκιναω με συντομο ανεκδοτο:
    Χρησιμοποιω ιταλικο σκουτερ για να παω να φτιαξω γιαπωνεζικο που εμεινε απο ηλεκτρικα!

    Στο ψητο:
    CBR 125, εχει τρεις διακοπτες σε σταντ, συμπλεκτη και νεκρας.μπορεις να βαλεις μπροστα ΜΕ το σταντ ανεβασμενο και ταχυτητα αν πατας συμπλεκτη ή με το σταντ κατεβασμενο κ νεκρα.

    Το προβλημα:
    Με οποινδηποτε συνδυασμο σταντ, νεκρας ή οχι, και συμπλεκτου δεν μ'αφηνει να βαλω μπροστα.την πρωτη φορα που παταω το κουμπι γυριζει απιροελαχιστα η μιζα και ακουγεται το κλικ του ρελε. τις επομενες φορες ακουγεται μονο το κλικ του ρελε.

    Εχει 4 ασφαλειες 3-10αρες κ 1-30αρα του ρελε ολες οκ.
    Επερνε παντα μπροστα ευκολα(ζεστο εισαι που ακουπμουσες το κουμπι).

    Η μπαταρια ειναι 4 χρονων κοντα η εργοστασιακη.
    Ομως περιεργως(μου μοιαζει περιεργο δηλ..) την ξεφορτισε με 10-15 μιζιες.που δεν ηταν μιζιες αφου το ρελε δεν αφηνε τη μιζα να γυρισει.
    Υποψιν το συμβαν εγινε χθες βραδυ που ειχε εξω καμια 12 βαθμους θερμ.

    Καμμια ιδεα;;

    Ερωτηση: τα ρελε αυτου του τυπου κοβουν τελειως το ρευμα ή μονο το ρευμα που παει στη μιζα; δηλ σπρωχτο θα παρει;;
    Έτσι όπως τα λες φίλε μου μάλλον η μπαταρία σου παρέδωσε πνεύμα και είσαι για καινούργια!

    Ρίξε μια ματιά και στο σύστημα φόρτισης είτε αλλάξεις μπαταρία είτε όχι!

    Καλησπέρα!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    το θεμα ειναι οτι ενα μικρο μερος των καλωδιωσεων μπορω να δω.
    πρεπει με καποιο τροπο να δω αν δουλευουν σωστα σαν διακοπτες.

    δηλ κατω το σταντ δεν δινει ρευμα(ή δινει) πανω το σταντ δινει ρευμα(ή δεν δινει) κ ου το καθ'εξης για τα αλλα δυο.
    πως το κανουμε αυτο δεν μπορω να σκεφτω..

    @σακης: η μπαταρια δεν μας τα λεει καλα..σε ενα τετραωρο φορτισης με μισο αμπερ μου δειχνει πανω απο 14V..
    λες να ειναι τουτο;;


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    sproxto tha parei...to rele tis mizas den exei kamia sxesi me tin anafle3i.
    Apla file mou exei pethanei i mpataria sou...4 xronia einai arketa gia mpataria moto
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    το θεμα ειναι οτι ενα μικρο μερος των καλωδιωσεων μπορω να δω.
    πρεπει με καποιο τροπο να δω αν δουλευουν σωστα σαν διακοπτες.

    δηλ κατω το σταντ δεν δινει ρευμα(ή δινει) πανω το σταντ δινει ρευμα(ή δεν δινει) κ ου το καθ'εξης για τα αλλα δυο.
    πως το κανουμε αυτο δεν μπορω να σκεφτω..

    @σακης: η μπαταρια δεν μας τα λεει καλα..σε ενα τετραωρο φορτισης με μισο αμπερ μου δειχνει πανω απο 14V..
    λες να ειναι τουτο;;

    Καλησπέρα!

    Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή να βγει κάποια άκρη!

    1) Στο πρώτο πόστ λες ότι όταν πατάς μίζα ακούγεται το τακ που κάνει το ρελέ της μίζας έτσι?
    Αρα λοιπόν αν αυτό συμβαίνει ΞΕΧΝΑ κάθε περίπτωση να φταίει κάποιος διακόπτης στο στάντ ή
    στη μανέτα του συμπλέκτη διότι αν κάτι συνέβαινε σε κάποιον από αυτούς τους διακόπτες ΔΕΝ
    θα όπλιζε το ρελέ τις μίζας ώστε να ακουστεί το τακ!

    2) Κάνε της εξής δοκιμή αφού είσαι σίγουρος ότι η μπαταρία σου έχει ρεύμα (δλδ είναι φορτισμένη)
    βάλτη πάνω σύνδεσε ένα πολύμετρο ή ένα βολτόμετρο πάνω στην μπαταρία και την ώρα που πατάς μίζα (και ακουστεί το τακ του ρελέ ότι κούμπωσε δλδ) κοίτα την τάση που έχει η μπαταρία! Αν μετρήσεις τάση κάτω από 8,5 V αντικαθιστάς την μπαταρία και είσαι εντάξει!
    Στην τελική για να σιγουρευτείς για τη μπαταρία δώσε ρεύμα από ένα μπούστερ αν πάρει μπρος
    είναι 100% η μπαταρία off!

    Στην περίπτωση που δεν φταίει η μπαταρία (με το βολτόμετρο συνδεμένο πάνω) μόλις πατήσεις
    μίζα η τάση της μπαταρίας δεν θα μειωθεί! Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να φταίει το ρελέ της
    μίζας ή η ίδια η μίζα!

    Δοκίμασε να του δώσεις ρεύμα από ένα μπούστερ πρώτα και νομίζω ότι σίγουρα θα πάρει!
    Μια μπαταρία 4 χρονών είναι ικανή για όλα!

    Για ότι άλλο χρειαστεί εδώ είμαστε για περαιτέρω οδηγίες και ελέγχους!

    Υ.Γ. Με το στάντ κάτω και με ταχύτητα μέσα άσχετα αν πατάς το συμπλέκτη ή όχι ΔΕΝ πρέπει
    να πατάει μίζα!

    Υ.Γ.2 Και η μπαταρία να φταίει (που σίγουρα αυτή φταίει) μόλις βάλεις την καινούργια να ελέγξεις
    αν φορτίζει σωστά μόλις το βάλεις μπρος!



  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    η μπαταρια δεν μας τα λεει καλα..σε ενα τετραωρο φορτισης με μισο αμπερ μου δειχνει πανω απο 14V..
    Η μπαταρία τα λέει μια χαρά ...!!
    (εφόσον την μέτρησες αμέσως μετά την φόρτιση)

    Η τάση μια μπαταρίας μετριέται τουλάχιστον μετά από 4-5 ώρες ηρεμίας ( σε κενό..)

    Ειδικά για την περίπτωση φόρτισης, το ελάχιστο που απαιτείται είναι 12 ώρες ηρεμίας (εξαρτάται από την κατάσταση της μπαρταρίας και τον βαθμό φόρτισής της..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Καλησπέρα!

    Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή να βγει κάποια άκρη!

    1) Στο πρώτο πόστ λες ότι όταν πατάς μίζα ακούγεται το τακ που κάνει το ρελέ της μίζας έτσι?
    Αρα λοιπόν αν αυτό συμβαίνει ΞΕΧΝΑ κάθε περίπτωση να φταίει κάποιος διακόπτης στο στάντ ή
    στη μανέτα του συμπλέκτη διότι αν κάτι συνέβαινε σε κάποιον από αυτούς τους διακόπτες ΔΕΝ
    θα όπλιζε το ρελέ τις μίζας ώστε να ακουστεί το τακ!
    κ ομως ειναι το ιδιο κλικ που κανει οταν πχ προσπαθησεις να το βαλεις με ταχυτητα κ σταντ.απλα τωρα προσπαθει για απειροελαχιστο χρονο να μιζαρει πριν το πρωτο κλικ

    2) Κάνε της εξής δοκιμή αφού είσαι σίγουρος ότι η μπαταρία σου έχει ρεύμα (δλδ είναι φορτισμένη)
    βάλτη πάνω σύνδεσε ένα πολύμετρο ή ένα βολτόμετρο πάνω στην μπαταρία και την ώρα που πατάς μίζα (και ακουστεί το τακ του ρελέ ότι κούμπωσε δλδ) κοίτα την τάση που έχει η μπαταρία! Αν μετρήσεις τάση κάτω από 8,5 V αντικαθιστάς την μπαταρία και είσαι εντάξει!
    Στην τελική για να σιγουρευτείς για τη μπαταρία δώσε ρεύμα από ένα μπούστερ αν πάρει μπρος
    είναι 100% η μπαταρία off!
    θα παω για δοκιμες με τη δικια της κ αλλη μια φορτισμενη μεγαλυτερη(9Α).δεν ξερω τι ειναι το μπουστερ αλλα τοπιασα το νοημα


    Στην περίπτωση που δεν φταίει η μπαταρία (με το βολτόμετρο συνδεμένο πάνω) μόλις πατήσεις
    μίζα η τάση της μπαταρίας δεν θα μειωθεί! Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να φταίει το ρελέ της
    μίζας ή η ίδια η μίζα!
    οκ

    Δοκίμασε να του δώσεις ρεύμα από ένα μπούστερ πρώτα και νομίζω ότι σίγουρα θα πάρει!
    Μια μπαταρία 4 χρονών είναι ικανή για όλα!

    Για ότι άλλο χρειαστεί εδώ είμαστε για περαιτέρω οδηγίες και ελέγχους!

    Υ.Γ. Με το στάντ κάτω και με ταχύτητα μέσα άσχετα αν πατάς το συμπλέκτη ή όχι ΔΕΝ πρέπει
    να πατάει μίζα!
    εννοειται αρα το οτι προσπαθησει εστω κ για απειροελαχιστο χρονο να ψιλομιζαρει μας δειχνει οτι πολυ πιθανο να ειναι μπαταρια;;

    Υ.Γ.2 Και η μπαταρία να φταίει (που σίγουρα αυτή φταίει) μόλις βάλεις την καινούργια να ελέγξεις
    αν φορτίζει σωστά μόλις το βάλεις μπρος!
    αν τελικα ειναι μπαταρια θα επανελθω για οδηγιες!





    @oldman:χθες 14 σημερα 12.7. απλα το ειπα γιατι μου φανηκε οτι γιομισε πολυ γρηγορα με τοσο λιγο ρευμα που της εδινα.

    @banditgr:οκ

  9. #9
    Το ρελεδάκι της μίζας πάντως παίζει κατά 90%, άσχετα αν κάνει το τικ με το πάτημα της μίζας, φθαρμένες επαφές εσωτερικά του ρελέ δεν κάνουν σωστή επαφή και μπορεί σε ανύποπτο χρόνο να σου αδειάσει την μπαταρία. Το ρελέ της μίζας παίρνει απευθείας από τον θετικό πόλο της μπαταρίας, άσχετα αν η εντολή δίδεται από το μπουτόν της μίζας.
    Συμπερασματικά λοιπόν, εάν η μπαταρία είναι οκ κοιτάζεις διακόπτες σταντ, σασμάν, συμπλέκτη και μετά ρωτάς για τιμή και διαθεσιμότητα ρελέ μίζας και τον αλλάζεις, μπορείς και μόνος σου, είναι δίπλα σχεδόν στη μπαταρία.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    [B]
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    @oldman:χθες 14 σημερα 12.7. απλα το ειπα γιατι μου φανηκε οτι γιομισε πολυ γρηγορα με τοσο λιγο ρευμα που της εδινα.
    Η μπαταρία αποκτάει μια κοντοπρόθεσμη "φέρουσα" τάση που εξαρτάται από την τάση φόρτισης !!
    (που είναι η σταθεροποιημένη τάση του φορτιστή και την "πιάνει" όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί πάνω από το 90% της χωρητικότητας της...).

    Τα 12.7 Volts για την μπαταρία σου (που προφανώς είναι "κλειστού" τύπου..) σημαίνουν ότι έιναι φορτισμένη κατά 75-80% !!

    Αυτό σημαίνει ότι :

    α) Δεν την φόρτισες για ικανό χρονικό διάστημα (ρεύμα φόρτισης Χ χρόνο φόρτισης Χ 1.4 - αν ήταν εντελώς άδεια...).

    β) Την φόρτισες μεν όσο χρειαζόταν αλλά η μπαταρία "μας αφήνεις χρόνους" (είτε από καταστροφή των πλεγμάτων είτε από βαθειά θειίκωση..) οπότε δώστης τον τελευταίο ασπασμό και βάλε το χέρι στην τσέπη ...

    Υ.Γ.
    Δεν είναι του παρόντος το πως (και αν αξίζει τον κόπο να) επαναφέρουμε μια παλιά μπαταρία σε σχεδόν άψογη λειτουργική κατάσταση ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Υ.Γ.
    Δεν είναι του παρόντος το πως (και αν αξίζει τον κόπο να) επαναφέρουμε μια παλιά μπαταρία σε σχεδόν άψογη λειτουργική κατάσταση ...
    Αυτό το τελευταίο με ενδιαφέρει, ιδιαίτερα για μπαταρίες υγρού τύπου (με ηλεκτρολύτη μέσα, όχι gel).

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Αυτό το τελευταίο με ενδιαφέρει, ιδιαίτερα για μπαταρίες υγρού τύπου (με ηλεκτρολύτη μέσα, όχι gel).
    In brief...
    Άμα σε ενδιαφέρει, φτιάχνεις ένα τροφοδοτικό με σταθεροποιημένη τάση στα 16.2 -16.5 Volts και με περιορισμό ρεύματος λιγότερο από το 1/20 της χωρητικότητας της μπαταρίας και αφού πρώτα έχεις φορτίσει κανονικά την μπαταρία, ανοίγεις τα πώματα - γιατί πιθανόν να αρχίσει το "βράσιμο" - και την φορτίζεις για 4-8 ώρες (τσεκάροντας ανά 1 ώρα την στάθμη του ηλεκτρολύτη !!!

    Εκφορτίζεις την μπαταρία κάτω από 11 Volts (ΟΧΙ όμως λιγότερο από 10.5) και επαναλαμβάνεις τα παραπάνω ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    In brief...
    Μετά το ''φτιάχνεις... '' σ' έχασα

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
    Μετά το ''φτιάχνεις... '' σ' έχασα
    Είναι αρκετά εύκολο....

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
    Μετά το ''φτιάχνεις... '' σ' έχασα
    :rotflmao:

    Στα δικα μου.Με τη μπαταρια φορτισμενη πλεον, πηρε μια χαρα τσακμακι.
    Αρα παω για μπαταρια;;
    (ειναι ιδεα μου ή κλειστου τυπου ειναι ολες γυρω στο 50ευρο κ πανω; )

    Το οτι για πανω απο 4 χρονια επερνε παντα, αμεσως, χωρις μα μου σου του και προχθες μετα απο ενα 2ωρο σβηστη δεν γυρνουσε παρα απειροελαχιστα η μιζα κ μετα ακουγοταν το χαρακτιριστικο κλικ πως σας φαινεται;

    Παντως ευχαριστω απαντες!!!(τον sakisvolos περισσοτερο γιατι εγραψε κ ολοκληρη εκθεση!)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. suzuki gs500- ηλεκτρικό πρόβλημα??
    από sotomoto στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2009, 10:35
  2. Ηλεκτρικό πρόβλημα ??
    από kostakisK στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/08/2006, 19:40
  3. Βοήθεια για ηλεκτρικό πρόβλημα
    από t.kant στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 03/01/2006, 04:36
  4. Ηλεκτρικο Προβλημα?
    από ASTRAKITCAR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2004, 19:48
  5. S.O.S ηλεκτρικο προβλημα
    από wolfman13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF