Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Μπαταρία για SR250 CLASSIC 1996

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156

    Μπαταρία για SR250 CLASSIC 1996

    καλησπέρα. προς αναζήτηση μπαταρίας για το Sr και επειδή δέν έχω περιορισμό σε διαστάσεις λόγω του ότι θα φτιαχτεί βάση μπαταρίας. κοίταγα τις παρακάτω κλειστού τύπου .. καμία γνώμη ;
    οποιαδήποτε άλλη πρόταση καλοδεχούμενη
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Screenshot_20161011-042224.jpg‎   Screenshot_20161011-042513.jpg‎   Screenshot_20161011-042855.jpg‎  

  2. #2

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.835
    Γιατί δε κοιτάς LiPo ; Είναι αρκετά πιο ελαφριές και μικρές. Κατά τα άλλα και η Bosch και η Yuasa μια χαρά είναι.

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130447

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Γιατί δε κοιτάς LiPo ; Είναι αρκετά πιο ελαφριές και μικρές. Κατά τα άλλα και η Bosch και η Yuasa μια χαρά είναι.

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130447
    είδα κάποιες αλλά δεν ξέρω μάρκες σε αυτές, δεν βρήκα κάποια που ξέρω εγώ. επίσης δεν γνωρίζω τι παίζει με αυτές και σταμάτησα και ρώτησα ένα μαγαζί αυτός μου πρότεινε καλύτερα τέτοιου τύπου που έβαλα.
    τις θεωρείς καλυτερες επειδή δεν γνωρίζω σχετικά?
    έχεις να μου προτείνει κάποια LiPo για να αρχίσω να ψαχτώ?

    επίσης δεν ξέρω επειδή είναι παλιό το μοτο αν έχω θέμα με ανορθωτή κτλ με αλλαγή τύπου μπαταρίας

    τώρα είδα το λινκ σου
    Τελευταία τροποποίηση από niKorobel; 11/10/2016 στις 21:01.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Γιατί δε κοιτάς LiPo ; Είναι αρκετά πιο ελαφριές και μικρές. Κατά τα άλλα και η Bosch και η Yuasa μια χαρά είναι.

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130447
    διαβασα το threat , δεν είναι αρκετά σαφές και είναι και λίγο παλιό.
    επειδή δεν γνωρίζω σχετικά μπορείς να μου πεις τι γνώμη σου σχετικά με αυτούς τουσ 2 τύπους μπαταρίας? είναι κατάλληλη για το sr250 ως παλιο μηχανάκι θεωρείς?
    και αν είχεσ κάποια πρόταση συγκεκριμένης μπαταρίας γιατί είδα αλλάζουν εκεί τα amb , θα με βοηθούσε.

    ευχαριστώ προκαταβολικά

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156

    Από ανοιχτού τύπου μπαταρία σε ..??

    καλησπέρα , έχω ένα Yamaha SR250 classic 1996

    έχει πάνω μπαταρία YUASA 12N12a-4A1 (113 CCA) http://www.yuasabatteries.com/batter...=B101&vID=4811

    Θέλω να την αλλάξω σε κάποια καλύτερου τύπου.
    επειδή έχω δεί κατηγορίες μπαταριών κτλ .. δεν θέλω να ξεφύγω υπερβολικά σε τιμή.

    έχετε να προτείνετε σε τι τύπου θα μπορούσα να πάω χωρίς να έχω προβλήματά συμβατότητας?
    δηλαδή μπορώ να βάλω κλειστού τύπου με υγρά ή AGM/GEL ή LiPo χωρίς κάποιο πρόβλημα? τι πρέπει να κοιτάξω? πχ παρατήρησα τεράστια διαφορά στα CCA. είναι εντάξει αυτό?

    πχ έχω δει : http://www.skroutz.gr/s/6651937/Yuas...-YTX14-BS.html και έχει 200CCA σε αντίθεση με αυτή που φοράει τώρα που είναι 113.
    διάβασα τι σημαίνουν τα CCA σε διάφορα θέματα.

    ή http://www.skroutz.gr/s/6829580/GS-12Ah-GT14B-4.html

    Αν μπορεί κάποιος που γνωρίζει να με ενημερώσει σχετικά και το τι πρέπει να προσέξω πχ τι χαρακτηριστικά ή άν προτείνετε κάποια συγκεκριμένη μπαταρία..

    Με LiPo τι παίζει? χρήματα - ποιότητα - αν κάνει

    Λίγη βοήθεια .. sorry αν κούρασα

    έχω κοιτάξει manual και ο ανορθωτής είναι για 12Α (φωτό από manual ) επίσης επειδή θα φτιαχτεί νέο κουτί μπαταρίας δεν έχω μεγάλο περιορισμό σε διαστάσεις
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 20161012_024556.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από niKorobel; 12/10/2016 στις 04:14.

  7. #7
    Νίκο, σε παρακαλώ θερμά, ΕΝΑ μόνο νήμα για κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζεις με το μηχανάκι.

    Τα νήματα που αφορούν την μπαταρία στην ανακατασκευή/μετατροπή σου συγχωνεύθηκαν.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Νίκο, σε παρακαλώ θερμά, ΕΝΑ μόνο νήμα για κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζεις με το μηχανάκι.

    Τα νήματα που αφορούν την μπαταρία στην ανακατασκευή/μετατροπή σου συγχωνεύθηκαν.
    έγινε κανένα πρόβλημα!

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.654
    Βαλε την φθηνότερη που θα βρεις κοντα στα Αμπερώρια της μανίσιας...

    Η διαφορά που παρατηρησες στα CCA θα σε προβληματισει μόνο αν σκοπευεις να ξεπατικώνεις πατάτες ξημερώματα στο Νευροκόπι...

    Καλα κάνεις και διαβαζεις τις προδιαγραφές της μηχανης σου αλλα διάβαζέ τες σωστά..!!
    (εφόσον δεν αλλαζεις γεννήτρια μην δίνεις σημασία στον Ανορθωτή σου - τα 12Α του υπερκαλύπτουν τα 8Α που βγαζει η γεννήτρια σου στις 4.000rpm..)

    Επίσης μην αναφερεσαι σε "γνωστές και καταξιωμενες" μαρκες και βαζεις στην υπόθεση την OUTDO...
    (όχι ότι η YUASA made in Taiwan είναι τπτ μαματο..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Βαλε την φθηνότερη που θα βρεις κοντα στα Αμπερώρια της μανίσιας...

    Η διαφορά που παρατηρησες στα CCA θα σε προβληματισει μόνο αν σκοπευεις να ξεπατικώνεις πατάτες ξημερώματα στο Νευροκόπι...

    Καλα κάνεις και διαβαζεις τις προδιαγραφές της μηχανης σου αλλα διάβαζέ τες σωστά..!!
    (εφόσον δεν αλλαζεις γεννήτρια μην δίνεις σημασία στον Ανορθωτή σου - τα 12Α του υπερκαλύπτουν τα 8Α που βγαζει η γεννήτρια σου στις 4.000rpm..)

    Επίσης μην αναφερεσαι σε "γνωστές και καταξιωμενες" μαρκες και βαζεις στην υπόθεση την OUTDO...
    (όχι ότι η YUASA made in Taiwan είναι τπτ μαματο..)
    ευχαριστώ για την απάντηση

    τις 8Α τις είχα βάλει γιατί ειχα σημειώσει πως φοράει 8Α τώρα. ήταν λάθος σημείωση και είδα manual και όντως φοράει 12Α.
    Το θέμα με τα CCA το εννούσα αντίθετα μήπως το ότι βγάζουν πολλά CCA έχει θέμα..

    Αυτό με τη γεννήτρια που είπες λίγο πιο αναλυτικά επειδή δεν είμαι γνώστης πως μεταφράζεται ότι 8Α στις 4000rpm.
    σημαινει πως με καλυπτει και 8Α μπαταρία ή 9Α πχ?

    Γενικά να βάλω μια 12V 12A όπως φοράει τώρα απλά να δω σε gel πχ ?

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.654
    Εμμ.... και να πω ότι δεν τόξερα...

    Λοιπόν...

    Αλλο πραγμα τα Α (Amperes) και αλλο τα Αh (Amperes/hour) - το πρωτο ειναι Ένταση ρευματος (αυτό που καιει τις ασφάλειες) και το δευτερο είναι Χωρητικότητα μπαταρίας (πόσα Amperes μπορεί να δώσει Χ πόση ωρα..)

    Θεωρούμε ότι από ρευμα εισαι ΟΚ (γιατί οντως είσαι..) και παμε στα Αh..
    Αν η μανίσια μπαταρία είναι 12Ah βάλε μια παρόμοιας χωρητικότητας - ελαφρως μεγαλύτερη (1-2 Ah) δεν πειραζει, όπως και ελαφρως μικρότερη..
    (η μεγαλύτερη θα αργει λιγακι να φορτιστεί πλήρως αλλα θα αργει το ίδιο και να αδειασει - η μικρότερη vice-versa..)

    Το ρευμα της γεννητριας έχει να κανει με το ποσο θα χρειαστεί να γεμίσει μια εντελως αδεια μπαταρία (χωρίς να υπάρχει καμία αλλη καταναλωση, οπως π.χ. πολλαπλασιαστής, φώτα, φλας κ.λ.π.) - με 8Α στις 4000rpm η 12αρα μπαταρία θα χρειαστεί ΙΔΑΝΙΚΑ 1+1/2 ωρα..
    (στην πραγματικότητα θα χρειστεί πολύ παραπάνω αλλα let it be..)

    Τα CCA δημιουργούν πρόβλημα μόνο όταν ειναι "λιγα" και ΜΟΝΟ όταν ζητηθούν...!!
    (ειναι η ικανοτητα της μπαταρίας να δίνει μέγιστο ρευμα σε ελαχιστο χρονικό διαστημα, π.χ. μιζαρισμα με κρυο μοτερ στην Ανταρκτική..)
    Γενικότερα, μια πηγη ισχύος δίνει αυτό που της ζητειται απο το φορτιο και όχι το μεγιστο που μπορεί να δωσει η ίδια - αν η ζητηση ξεπερναει την προσφορα εχουμε θεματακι..

    Γενικα λοιπόν, να βαλεις μια 12V 12Ah όπως φοραει τωρα (κλειστού τύπου μεν αλλα οχι AGM - δεξου το αν θελεις για να μην μπλεξουμε με διαφορετικούς αλγόριθμους φόρτισης..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εμμ.... και να πω ότι δεν τόξερα...

    Λοιπόν...

    Αλλο πραγμα τα Α (Amperes) και αλλο τα Αh (Amperes/hour) - το πρωτο ειναι Ένταση ρευματος (αυτό που καιει τις ασφάλειες) και το δευτερο είναι Χωρητικότητα μπαταρίας (πόσα Amperes μπορεί να δώσει Χ πόση ωρα..)

    Θεωρούμε ότι από ρευμα εισαι ΟΚ (γιατί οντως είσαι..) και παμε στα Αh..
    Αν η μανίσια μπαταρία είναι 12Ah βάλε μια παρόμοιας χωρητικότητας - ελαφρως μεγαλύτερη (1-2 Ah) δεν πειραζει, όπως και ελαφρως μικρότερη..
    (η μεγαλύτερη θα αργει λιγακι να φορτιστεί πλήρως αλλα θα αργει το ίδιο και να αδειασει - η μικρότερη vice-versa..)

    Το ρευμα της γεννητριας έχει να κανει με το ποσο θα χρειαστεί να γεμίσει μια εντελως αδεια μπαταρία (χωρίς να υπάρχει καμία αλλη καταναλωση, οπως π.χ. πολλαπλασιαστής, φώτα, φλας κ.λ.π.) - με 8Α στις 4000rpm η 12αρα μπαταρία θα χρειαστεί ΙΔΑΝΙΚΑ 1+1/2 ωρα..
    (στην πραγματικότητα θα χρειστεί πολύ παραπάνω αλλα let it be..)

    Τα CCA δημιουργούν πρόβλημα μόνο όταν ειναι "λιγα" και ΜΟΝΟ όταν ζητηθούν...!!
    (ειναι η ικανοτητα της μπαταρίας να δίνει μέγιστο ρευμα σε ελαχιστο χρονικό διαστημα, π.χ. μιζαρισμα με κρυο μοτερ στην Ανταρκτική..)
    Γενικότερα, μια πηγη ισχύος δίνει αυτό που της ζητειται απο το φορτιο και όχι το μεγιστο που μπορεί να δωσει η ίδια - αν η ζητηση ξεπερναει την προσφορα εχουμε θεματακι..

    Γενικα λοιπόν, να βαλεις μια 12V 12Ah όπως φοραει τωρα (κλειστού τύπου μεν αλλα οχι AGM - δεξου το αν θελεις για να μην μπλεξουμε με διαφορετικούς αλγόριθμους φόρτισης..)
    αυτές είναι απαντήσεις ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ ! αναλυτικότατος

    οπότε θέλω κάτι τέτοιο http://www.yuasabatteries.com/batter...D=B12&vID=1443 που μάλλον εκεί θα καταλήξω και λόγω τιμής (αν και θα με ενδιέφερε κάτι σε μικρότερο μέγεθος και βάρος)

    Αν δεν βαριέσαι εγκυκλοπεδικά πιο πολύ γιατί οχι AGM / LiPo ?

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.654
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από niKorobel Προβολή μηνύματος
    οπότε θέλω κάτι τέτοιο http://www.yuasabatteries.com/batter...D=B12&vID=1443
    Μια χαρα ειναι..!!!
    (Αν ειναι οντως 12Ah η κανονική σου - δεν το ξανατσεκαρεις μην πληρωνεις αδικα μεγαλύτερη μπαταρία..??)
    (και ξεχνα τα περι AGM, γιατί χωνευω ενα σπληναντεράκι που τσιμπησα πριν..)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από niKorobel Προβολή μηνύματος
    που μάλλον εκεί θα καταλήξω και λόγω τιμής (αν και θα με ενδιέφερε κάτι σε μικρότερο μέγεθος και βάρος)
    Μεγεθος, βαρος και τιμή ειναι αναποσπαστα συνδεδεμένα με την χωρητικότητα..

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από niKorobel Προβολή μηνύματος
    Αν δεν βαριέσαι εγκυκλοπεδικά πιο πολύ γιατί οχι AGM / LiPo ?
    Για AGM δες παραπανω - για LiPo γιατί δεν τις γουσταρω..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μια χαρα ειναι..!!!
    (Αν ειναι οντως 12Ah η κανονική σου - δεν το ξανατσεκαρεις μην πληρωνεις αδικα μεγαλύτερη μπαταρία..??)
    (και ξεχνα τα περι AGM, γιατί χωνευω ενα σπληναντεράκι που τσιμπησα πριν..)


    Μεγεθος, βαρος και τιμή ειναι αναποσπαστα συνδεδεμένα με την χωρητικότητα..


    Για AGM δες παραπανω - για LiPo γιατί δεν τις γουσταρω..

    πωπω καλό το σπλινάντερο !

    ναι φοράει αυτή τώρα που είναι 12ρα άρα κομπλε!

    Battery Type: 12N12A-4A-1

    Voltage: 12
    Capacity: 12AH
    Dimensions: 5.3125" x 3.1875" x 6.3125"
    Weight: 6.8 lbs.
    Metric Dimensions: 134mm x 80mm x 160mm
    Metric Weight: 3.1 kg
    Polarity:
    Acid Volume: 23.7
    Amps: 1.2

    THANKS man
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 20161012_031211.jpg‎  

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της niKorobel
    Εγγραφή
    30/09/2016
    Μηνύματα
    156
    [QUOTE=OldMan;2810864]Μια χαρα ειναι..!!!
    (Αν ειναι οντως 12Ah η κανονική σου - δεν το ξανατσεκαρεις μην πληρωνεις αδικα μεγαλύτερη μπαταρία..??)
    (και ξεχνα τα περι AGM, γιατί χωνευω ενα σπληναντεράκι που τσιμπησα πριν..)


    εντωμεταξύ αυτη που έβαλα στο λινκ είναι AGM:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha SR250 classic. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
    από performa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2013, 12:47
  2. ΨΑΧΩ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΓΙΑ R6 - 03
    από javrar6 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2008, 00:42
  3. ψαχνω για μπαταρια για βεσπακι....
    από hornet στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2007, 14:40
  4. Μπαταρία για παπί
    από Ζεύκας στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2007, 17:27
  5. Manual για Transalp 600 1996
    από toyota στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2006, 10:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF