View Full Version : MZ Riders Greece!!!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
Γεια και χαρά σε όλους. Ψάχνω να αγοράσω λαιμό για καρμπυρατέρ bvf 30N, όπως αυτό της φωτογραφίας.401601
Στείλτε μήνυμα αν υπάρχει και περισσεύει.
καλησπέρα σε όλους , πέραν των original οργάνων ταχύμετρο και στροφόμετρο , εχει αλλάξει κανείς σε κάτι άλλο ? που να έχει τις ίδιες διαστάσεις και συνδεσμολογία ! ?
εδώ ? μόνο mz !!!
https://www.youtube.com/watch?v=zAOkLhu0f4M
μεζέδες καλησπέρα, μετά από πλύσιμο που έκανα στην μηχανή και καταλαβαίνοντας πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο στεγανά πέρασαν νερά μέσα στα λάδια και το κατάλαβα γιατί άνοιξα το καπάκι απο την ντίζα στο στροφόμετρο για να σετάρω τον συμπλέκτη και τα λαδάκια που είδα ήταν σαν σούπα αυγοκοφτή , οπότε έχοντας ενα κουτί βαλβολίνες sae 80 απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τα άλλαξα , με σκοπό να τα αλλάξω και πάλι μετα απο 300 χιλιόμετρα για να καθαρίσω ότι μπορώ , έλα όμως που στην τελευταία αλλαγή αφού έκανα τα 300 χιλιόμετρα δέν έβαλα βαλβολίνες αλλα λάδι κινητήρα 80w/90 το έχω 2 μέρες μέσα αλλα πώς μου σκάει φλασιά και ανοίγω σήμερα το μάνουαλ και βλέπω πως έχω κάνει κλάπα . είμαι για αλλαγή στα καπάκια σε βαλβολίνες? ή δεν έχω θέμα ? απότι καταλαβαίνεται ή σχέση μου με τα λιπαντικά είναι καθαρά αυτή του παρθένου ελαιόλαδου και των αυγών στο τηγάνι , τα φώτα σας παρακαλώ !
stefanos
17/12/2018, 23:52
αλλα λάδι κινητήρα 80w/90
Δύσκολο.
Ξανακοίτα τι έβαλες.
https://ddr-motorrad.de/epages/es177658.sf/secbadb634c96/?ObjectPath=Categories
ανταλακτικά DDR !!
Δύσκολο.
Ξανακοίτα τι έβαλες.
βαλβολίνες ήταν τελικά !!
https://www.gabors-mz-laden.de/index.php/eng/493/_/c/ETS_250/_/?_
ανταλακτικά ~~!!
ομάδα καλή χρονιά σε όλους και πάντα όρθιοι!
Αντιμετωπίζω ένα θέμα και δεν βρίσκω λύση ...
άνοιξα και καθάρισα το καρμπιρατέρ μου στην etz 250 φοράει ενα mikuni vm30 αλαγμένο απο τον προηγούμενο κάτοχο στον Ιωνά , εχω στα χέρια μου βεβαία και το bing.
το καρμπιρατέρ μπορώ να πώ ήταν πεντακάθαρο αλλα είχα τα έξης θέματα όταν άφηνα την μηχανή παρκαρισμένη την νύχτα και ενώ το ρουμπινέτο της βενζίνας ήταν κλειστό έχανα καύσιμο απο την υπερχείλιση, οπότε καθάρισα καλά και έλεγξα την βελόνα που πιέζουν τα φλοτεράκια μέσα στο καζανάκι του καρμπιλατέρ , και λύγισα λίγο το float arm έτσι ώστε να κόβει την ροή σε λίγο χαμηλότερη στάθμη ,
απότι όμως φάνηκε δεν ήταν αρκετό γιατι το ρουμπινέτο της βενζίνας έχει διαρροή ελάχιστη άλλα έχει όταν είναι στο off δακρύζει οπότε και απο το ρουμπινέτο έχω διαρροή άλλα και άπο την βελόνα μέσα στο καρμπ οπότε πάμε για αλλαγή και στα 2 ...(που βρίσκω ? για το Mikuni ανταλακτικά)?
το επόμενο μου θέμα και πιο πολύπλοκο είναι πως όταν η μηχανή κάνει 10-15 χιλιόμετρα σε εθνική κυρίως Πάτρα-Ρίο που την ανοίγω, στο τέλος της διαδρομής στα κατεβάσματα δηλαδή δεν μου κατεβάζει στροφές , αρχικά σκεφτικά πώς θέλει ρύθμιση το καρπιλατέρ , η βίδα αέρα μου είναι στην μία στροφή και ένα τέταρτο από τελείως βιδωμένη και το ρελαντί μου στις 1300 με 1500 στροφές βεβαία ρύθμιζα ρελαντί σε σχετικά κρύα μηχανή και υπόψιν πως έπαιρνε μπροστά χωρίς να πειράζω το στοκ αέρα .
η αρχική μου σκέψη είναι πώς απο κάπου μπάζει αέρα αρχικά σκέφτηκα πώς απο την εξαγωγή του κρμπ που βιδώνει πάνω στον λαιμό που οδηγεί στον κύλινδρο πράγμα όμως που μου το απέκλεισε ο Ιωνάς σε τηλ . που είχα μαζί του και απλά μου είπε να ριθμίσω ρελαντί σε ζεστή μηχανή... θεωρώ όμως πώς θα συνεχίσω να έχω θέμα , δεν έχω κάνει ακόμα μεγάλη βόλτα να το τσεκάρω ένας άλλος μάστορας μου είπε πως αφού στο κάνει μετά απο άνοιγμα και χιλιόμετρα λογικά αδειάζει το καζανάκι και αντι να ρουφαει καύσιμο ρουφάει αέρα , σκεφτικά πώς αφού πείραξα την στάθμη μπορεί και να έχει κάποια λογική αλλα εκει δεν θα έπρεπε να μου κάνει 'κολλήματα' κανονικά ?
αν κάποιος έχει αντιμετοπίσει κάτι παρόμοιο ? !!!
το επόμενο μου θέμα και πιο πολύπλοκο είναι πως όταν η μηχανή κάνει 10-15 χιλιόμετρα σε εθνική κυρίως Πάτρα-Ρίο που την ανοίγω, στο τέλος της διαδρομής στα κατεβάσματα δηλαδή δεν μου κατεβάζει στροφές .......
Πιθανόν τσιμούχα στροφάλου......
Πιθανόν τσιμούχα στροφάλου......
εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά !!! αλλα προσπαθώ να κάνω την σύνδεση μηχανολογικά.. πώς επηρεάζει ( με τις λιγοστές γνώσεις που έχω) !
stefanos
05/01/2019, 22:54
εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά !!! αλλα προσπαθώ να κάνω την σύνδεση μηχανολογικά.. πώς επηρεάζει ( με τις λιγοστές γνώσεις που έχω) !
Δεν χρειάζεται να κάνεις την σύνδεση πριν επαναφέρεις την στάθμη βενζίνης στο φλοτέρ στο φυσιολογικό της ύψος
και ίσως να περιορίσεις τις διαρροές.
sapila racing
06/01/2019, 12:24
Αν είχε πρόβλημα τσιμούχας στροφάλου θα είχε συνέχεια πρόβλημα κι οχι μετα απο 10 χλμ ανοιχτού δρόμου.
Δεν θα έπαιρνε μπρός εύκολα ζεστή και δεν θα είχε σταθερό ρελαντί.
Φτιάξε πρώτα το ρουμπινέτο, μετα ρύθμισε την στάθμη στο καρμπυρατέρ εκεί που πρέπει και κοίταξε και την βαλβίδα του φλοτέρ.
Λογικά θα είσαι ΟΚ μετά.
Σε όλα τα del orto πάντα κλείνουμε το ρουμπινέτο οταν σβήνουμε!
λοιπόν παίδες . δεν είχα τον χρόνο να ανοίξω καρμπιρατέρ για να φτιάξω στάθμη αν και έχω βρεί το μάνουαλ , έκανα το εξής την πήγα μια μεγάλη βόλτα μεχρι να ζεσταθεί καλά και να μου ανεβάσει στροφές... μόλις μου το έκανε ξεβίδωσα την βίδα του idle και έφτιαξα το ρελαντί μου στις 1200 με 1300 στροφές περίπου, κάνοντας την διαδικασία αυτή η μηχανή άκουγε στις ρυθμίσεις και για το υπόλοιπο της βόλτας και με μεγάλα ανοίγματα στα κατευάσματα ανεβοκατεύαζε στροφές κανονικά χρειάστηκε να γυρίσω αριστερόστροφα αρκετές βόλτες την βίδα του ρελαντί . μέχρι που υπάκουσε , θα δείξει και αύριο στην καθιερωμένη της διαδρομή που μου έκανε το θέμα !
405830 και έχουμε δουλειά ακόμα !!! πολύ !!!!
Καλησπέρα ψάχνω κοντέρ για το 250 αν έχει κάνεις παρακαλώ μνμ.
Vstrommer71
14/05/2019, 09:19
405830 και έχουμε δουλειά ακόμα !!! πολύ !!!!
Σημασία έχει ο σκύλος να μην μασουλήσει καμμιά ρόδα:bawl:
καλησπέρα, παραθέτω το παρακάτω σχεδιάγραμμα για τα ηλεκτρικα του 250 .
409787
στην δικιά μου μηχανή το regulator έχει αντικατασταθεί με κάτι μεταγενέστερο , και υπάρχει μια διαφορά στην συνδεσμολογία ,
στον παλιό regulator είχαμε την εξής συνδεσμολογία :
1 μια επαφή για την γείωση (D-)
2 μια επαφή για το πεδίο απο το δυναμό (DF)
3 μια επαφή απο την έξοδο του εναλακτή ανρθωτή (61) όπου
ουσιαστικα κάνει διακάδωση και οδηγειτε σε τερματικό
πινακα και απο εκει στο λαμπακι ενδειξης στα οργανα (κοκκινο λαμπακι).
4 μια επαφή (51) όπου καταλήγει στο κουτί με τις ασφάλειες συνδεδεμένη (α) με τον πυκνωτή (β) με το + της μπαταρίας και μετά απο την ασφάλεια των 16α στον διακόπτη !
όπως θα δείτε και στη ηλεκτρονικό διάγραμα στην σελίδα 86 https://mzriders.files.wordpress.com/2017/04/mzmanual.pdf
μην πολυλογώ το πρόβλημα παρουσιαστικε ξαφνικά δεν είχα φλας , κόρνα αλλα και πολύ ψόφια φώτα , το μυαλό μου πήγε στην μπαταρία όπυ την είχα ξελυγώσει κανα 2-3 φορές αφήνοντας ανοιχτό τον διακόπτη μ. φορτίζοντας όμως την μπαταρία και τοποθετότας την πάνω είδα πως το λαμπάκι φορτισης δεν σβήνει ανεβάζοντας στροφές, οπότε δεν φορτιζει και η μπαταρία μου , με τα πολλά αφού το έλενγξα σε (μαστορα) ηλεκτρολόγο μου ειπε πως φταίει ο ανορθωτής μου , έχοντας εναν καβάτζα απο την πραμάτια μου (προίκα απο τον προηγούμενο ιδιωκτήτη) τον τοποθέτησα πάνω χωρίς κανένα αποτέλεσμα όμως και χωρίς να είμαι σιγουρος πως ελιναι ενταξει .
ελέωχωντας όλες τις διόδους με πολύμετρο , και τις 9 , είδα πώς έχω ενδείξη σε όλες και υποθέτω πως είναι οκ ! (εκεί μπαινει και επικοινωνία με Ιωνά και μου λέει τσέκαρε τον αυτόματο (τι είναι αυτό ? λεω) το regulator !
πάλι στην προίκα μου βρίσκω έναν.
όπου όμως και εδώ χρειάζομαι βοήθεια , έχω τις εξής επαφες
1 (D-) γείωση.
2 (D+)
3 (DF)
πώς συνδέω ?
αυτά και ευχαριστώ προκαταβολικά !
καλημέρα συντοφοι βοήθεια , είμαι χαμένος στα ηλεκτρικά εχω τις εξής ερωτήσεις
1. δουλεύει το μηχανάκι χωρίς μπαταρία;
2. το DF πόσο μετράει ΠΡΙΝ βάλεις μπροστά τη μηχανή (δηλαδή, ο regulator μήπως στέλνει την τάση της μπαταρίας στο πεδίο για να βοηθησει την εκκίνηση της φόρτισης; )
3. όταν πάρει μπροστά το μηχανάκι, στο ρελαντί, το DF πόσο είναι; Και, το ανορθωμένο σήμα που πάει στον regulator για να φτιάξει το DF (νομίζω το 61) πόσο μετράει;
4. σε υψηλές στροφές, όπου φορτίζει η μπαταρία αβέρτα, το DF πόσο ψηλά φτάνει; Και, το ανορθωμένο σήμα που πάει στον regulator για να φτιάξει το DF (νομίζω το 61) πόσο μετράει;
Αυτά. Θέλουμε πληροφορίες δηλαδή για το τι κάνει το πεδίο. Αν μπορεί να δουλέψει χωρίς μπαταρία, τότε το πεδίο ξεκινάει μόνο του, από τον παραμένοντα μαγνητισμό του πυρήνα. Κάτι πρέπει να βλέπουμε δηλαδή στην έξοδο της γεννήτριας και στο ρελαντί και αυτό να μεγαλώνει όσο αυξάνονται οι στροφές.
Εμείς στην έξοδο της γεννήτριας δεν βλέπουμε τίποτα αν δεν δώσουμε 12 V στο πεδίο...
μιλάμε πάντα για το 250 ετζ , μοντέλο 87 !
panavour
08/10/2019, 12:06
Απ οτι θυμαμαι,αν και εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε, οι ΜΖ ειχαν μια θεση στον κεντρικο διακοπτη για παρακαμψη της μπαταριας,δεν θυμαμαι αν ηταν στις εξαβολτες ή στις 12βολτες.
νεα ενημερωση αυτο το ειχαν μονο οι εξαβολτες
stefanos
08/10/2019, 14:11
Τα καρβουνάκια τα κοίταξες?
Τα καρβουνάκια τα κοίταξες?
ναι ειναι κομπλε
δεν το γνωρίζω , μπορει να το επιβαιώσει αν ισχύει για τα 12βολτα κάποιος ?
stefanos
08/10/2019, 15:02
http://www.sweller.co.uk/mz/electrics/alt_chgdia.html
Εδώ λέει ότι μπορεί να λειτουργήσει και χωρίς μπαταρία.
panavour
08/10/2019, 15:29
ρωτησα τον ιωνα παλιο μαστορα ΜΖ και μου ειπε οτι με σπρωξιμο σε κατηφορα και χωρις μπαταρια παιρνει μπρος και χωρις φωτα,αν οι στροφες ειναι πανω απο 1200 μπορεις να κυκλοφορεις.Αν αναψεις τα φωτα θες πανω απο 2000 στροφες.το συστημα με την παρακαμψη στον διακοπτη το ειχαν οι εξαβολτες ,αλλα και οι 12βολτες αν τις σπρωξεις γερα σε κατηφορα παιρνουν μπρος.
και ο διακόπτης σε ποιά θέση?
panavour
08/10/2019, 15:37
και ο διακόπτης σε ποιά θέση?
αν εχεις δωδεκαβολτη δεν προβλεπεται θεση,διαβασε τι εγραψα ποιο πανω,βαλτη μπρος με σπρωξιμο με ανοικτο διακοπτη,οπως την δουλευεις με μπαταρια.
ΑΝ θες να επικοινωνησεις με ΙΩΝΑ γραφτου μηνυμα στο jionas@otenet.grθα σου απαντησει ή θα σου δωσει το τηλεφωνο του,εχω συννενοηθει.
ευχαριστώ τα έχω κι εγω τα τηλ του ιωνά , να επανελθω στο θέμα για τις τιμες του πεδίου αν κάποιος ξέρει, ειναι το πρωτεύων ζήτημα για μένα
καλησπέρες σε όσους έχουν απομείνει , τι κατανάλωση έχετε στα etz σας εγώ κάπου στα 0.06l/1km
extisatokat
03/12/2019, 16:11
στο 150 3,5-5 λιτρα /100 στο 250 4-6/100 με ηλεκτρονικη αφτερ μαρκετ και μικουνι καρμπυρατερ 1/2 εως 1 λιτρο λιγοτερο.
στο 150 3,5-5 λιτρα /100 στο 250 4-6/100 με ηλεκτρονικη αφτερ μαρκετ και μικουνι καρμπυρατερ 1/2 εως 1 λιτρο λιγοτερο.
me mikuni 30 αρι είμαι κι εγώ με πλατίνες βεβαια , για το 250 μιλάω
Καλησπέρα . Θέλω να βάλω στο 250 λάστιχα και σκεφτόμουν κάτι πιο χωμάτινο τρακτεροτο έχει κάνεις υπόψη του κάποια εταιρεία γιατί οι διαστάσεις με δυσκολεύουν.
Αν είναι 19 ιντσών που νομίζω, μόνο μετζελερ θα βρεις.
Είναι δεκαωχταρες οι ζάντες
Είναι δεκαωχταρες οι ζάντες
Με μια γρήγορη ματιά οι περισσότερες εταιρίες έχουν για 18. Πες και τις λοιπές διαστάσεις (πλάτος και προφίλ)
λοιπόν
μπροστά στεφάνι 1,6*18
πίσω στεφάνι 2,15*18
και το μανουαλ δίνει για λάστυχα 2,75*18 και 3,50*18 αντίστοιχα , τώρα αυτό που δεν γνωρίζω είναι τι απόκλιση θα μπορούσα να έχω απο τις προτεινόμενες διαστάσεις
Μπορείς να πας σε 300x18 εμπρός και και 410-450 πίσω,κάτι τέτοιο δηλ.
https://www.tyreshop.gr/Content.php?PageId=559&Language=el
panavour
28/02/2020, 18:16
Μπορείς να πας σε 300x18 εμπρός και και 410-450 πίσω,κάτι τέτοιο δηλ.
https://www.tyreshop.gr/Content.php?PageId=559&Language=el
σ αυτες τις ζαντες το πολυ 0,25 παραπανω αρα 3,00 χ18 μπροστα και 3,75χ18 πισω ,για παραπανω πρεπει ν αλλαξεις ζαντα και παμε σε αλλα μετα.προσοχη
https://www.dunlop.eu/el_gr/motorcycle/tires/k82.K82.html#/
σε αυτό κατέληξα dunlop k 82
Giorgisgiorgis
05/12/2020, 04:12
Καλησπέρα σας! Μετά από είκοσι χρόνια ακινησίας αποφάσισα να δώσω και πάλι ζωή στο ΜΖ ΕΤΖ 150 του πατέρα μου! Καθάρισα το καρμπυρατέρ και το οποίο εξωτερικά ήταν γεμάτο βρωμιά και έφτιαξα το γκάζι! Η μπαταρία προφανώς μετά από τοσα χρόνια δεν δουλεύει και θέλω να μου πείτε αν μπορεί να μπει μπροστά η μηχανή χωρίς μπαταρία η αν θα ήταν καλύτερο να πάρω για να μην βρεθώ σε κανένα χαντάκι καμίας κατηφορας(αστειεύομαι). Θέλω επίσης να μου πείτε πριν καν προσπαθήσω τι άλλο πρέπει να κοιτάξω/καθαρίσω η παραγγείλω για την μηχανή! Επίσης να αναφέρω ότι η μηχανή ήταν σε γκαράζ! Έχω βγάλει το ντεπόζιτο και μέσα είναι γεμάτο με σκουριά-όχι πολύ παχύ στρώμα αλλά προφανώς θέλει καθάρισμα και θέλω να μου πείτε πως. Σκοπός μου είναι να βάλω μπροστά την μηχανή και μετά από αυτό να ξεκινήσω να αντικαθιστώ πράγματα και να την περιποιουμαι καθώς ώντας τελειομανής και επειδή πιάνει το χέρι μου βρε αδερφέ θέλω να κάνω το μηχανάκι πένα!! Εχει μεγαλη σημασία αυτό το project για εμένα μιας και δεν το κάνω μόνο για εμένα αλλά και για τον πατέρα μου! Ανυπομονώ πως και πως όταν και εαν τελειώσει η ανακατασκευή της μηχανής να αντικρίσω τον πατέρα μου να πηγαίνει βόλτα την μητέρα μου όπως τότε το 90'
doctor_john
05/12/2020, 06:45
Kαλημέρα, καλώς ήρθες! κάνε μια γρήγορη ανάγνωση το θέμα και δες και μερικά βίντεο ανακατασκευών: https://www.google.com/search?q=mz+150+etz+rebuild&rlz=1C1GCEA_enGR876GR876&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwiP4e7DjrbtAhXH6aQKHfSMBKIQ_AUoAnoECAQQBA&biw=1508&bih=706&dpr=1.25
Είναι "εύκολη" κατασκευή, δεν είναι playmobil θέλει να είσαι μηχανικός σε κάποιο επίπεδο για να το φτιάξεις.
Καλό θα είναι να βάλεις φωτό να δούμε την κατάσταση του.
Στο car υπάρχει πωλητής ανταλλακτικών με κατάστημα στην Καρδίτσα, Λάμπρος Xxxxxx, ξέρω ότι έχει παραλάβει φορτίο με MZ.
Καλή αρχή, πείραζε μόνο ότι είσαι σίγουρος πως το έχεις ήδη για να μην σου κοστίσει πολλά.
Μια λογική σειρά είναι:
τροχοί (ακτινολόγηση, ρουλεμάν, ντιζες, φρένα, λάστιχα κ.λπ.)
Αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης
πλαίσιο
μοτερ
ηλεκτρικά
τεπόζιτο σέλλα φτερά κ.λπ.
stefanos
05/12/2020, 09:38
Καλησπέρα σας! Μετά από είκοσι χρόνια ακινησίας αποφάσισα να δώσω και πάλι ζωή στο ΜΖ ΕΤΖ 150 του πατέρα μου!
Ελπίζω να το ξέρει ο πατέρας σου ότι σκοπεύεις να κάνεις μπίλιες το μηχανάκι που έκρυβε 20 χρόνια στο γκαράζ...
Giorgisgiorgis
05/12/2020, 14:32
Καλημέρα σας! Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να ακουμπήσω το μοτέρ εσωτερικά καθώς δεν έχω ιδέα αλλά τα περιφερειακά που τα θεωρώ πιο εύκολα θα προσπαθήσω να τα κάνω μόνος μου!! Αυτή την στιγμή βρίσκομαι ακόμα στο στάδιο καθαρισμού της μηχανής οπότε έχω ακόμα πολύ δρόμο! Ναι το ξέρει ότι την κάνω μπίλιες αλλά μου έχει εμπιστοσύνη όπως έχω και εγώ εμπιστοσύνη στον εαυτό μου πως ότι βγάλω θα το γυρίσω στην θέση του! Μέχρι τώρα χρειάζομαι ήδη το νέο φλατζακι καρμπυρατέρ και νέο φλατζακι στην ένωση του καρμπ με τον κινητήρα καθώς μετά από τόσα χρόνια είναι κόκκαλο! Επιπλέον αυτό το ριμαδι το λάστιχο την εισαγωγής του Φιλτρου παρα την τεράστια προσοχή που του είχα δείξει οταν έβγαλα το καρμπ καθώς είχα διαβάσει κάπου ότι μπορεί να κόψει, εμένα είχε κολλήσει πάνω στο στεφάνι του καρμπ ένα κομμάτι το οποίο έφυγε άρα θέλει και αυτό αλλαγή. Στο ebay νομίζω το είδα με 4€ και σε ένα site εδώ στην Ελλάδα έκανε 40€ και 25€(θα τρελαθούμε τελείως). Για αρχή γιατί οπως είπα θέλω να δω αν πάρει μπροστά η μηχανή πρώτα πιστεύω ότι τα λάστιχα και οι ζάντες μπορούν να περιμένουν! Αυτό που θέλω να μου πείτε είναι τι μπαταρία να πάρω. Η προηγούμενη ήταν με υγρά 12V 4ah αλλά θέλω να πάρω μια χωρίς υγρά για να γίνει η αρχή με τα ηλεκτρικά και το βασικότερο με αν δίνει ρεύμα στο μπουζί! Η αλήθεια είναι ότι όταν βάζω το κλειδί στην μίζα και το γυρνάω δεν καταλαβαίνω πολύ τις σκάλες κάτι που σημαίνει ότι ίσως δεν δουλεύει αυτό το σύστημα!!
Καμία φωτό από το εργαλείο?
Giorgisgiorgis
07/12/2020, 00:54
Χάχα δεν θες να το δεις έτσι όπως είναι τώρα! Χαχα σε λίγο καιρό
marsos007180
13/12/2020, 21:22
Καλησπέρα από Χαλκιδική. Χρόνος άπειρος λόγο lock bawn και είπα να συμαζεψω την αποθήκη και εκεί που ξεχώριζα πράγματα του πατέρα μου βρήκα την παλιά μηχανή που είχε μια mz αλλά δεν ξέρω περισσότερα για το Μόντελο γιατί το ταμπελακι έχει ξεθωριάσει.(καποιος από εδώ θα με βοηθήσει με την εμπειρία του στο θέμα μοντέλο είμαι σίγουρος.) θέλω να το ανακατασκευάσω οπότε νομίζω ότι είμαι στο σωστό forum.423578423579
Σαν ΕΤΖ 251 μου φαίνεται.
panavour
14/12/2020, 10:26
150
marsos007180
14/12/2020, 17:19
150
Από πού μπορώ να το εξακρίβωσω χωρίς την βοήθεια από το ταμπελακι?
panavour
15/12/2020, 03:40
Από πού μπορώ να το εξακρίβωσω χωρίς την βοήθεια από το ταμπελακι?
Απ το ιντερνετ,παντως αυτο ειναι, ειχα 17 χρονια 4 ΜΖ και ξερω.
Βαλε αναζητηση ΜΖ ΕΤΖ 150 και θα βρεις φωτο,βιντεο,ανταλλακτικα και οτι αλλο γουσταρεις.ΑΝ μπεις και διαβασει απ την αρχη ολο το θεμα στο υποφορουμ που εγραψες θα βρεις και μαστορες και τηλεφωνα απο μαστορες (ιωννας γιαννης )που θα σε κατατοπισουν .Οτι αλλο θες στειλε μου π.μ.(προσωπικο μηνυμα):wave2:
https://pl.wikipedia.org/wiki/MZ_ETZ_150
Giorgisgiorgis
17/01/2021, 02:29
Λοιπόν μετά απο καθάρισμα καρμπ, αλλαγή μπουζί, απλός έλεγχος στα ηλεκτρικά με πολύμετρό, καθαρισμό κάποιων επαφών καλωδίων, καθαρισμό ντεπόζιτο με ξύδι και σόδα με απιονισμενο νερο το mz πήρε μπροστά! Ωστόσο έχει φαγωθεί η φλατζα της εξατμισης και ακούγεται σε όλη την γειτονιά!! Συνολικό κόστος όλων αυτών(χωρίς βενζίνη) 17 ευρώ(το ξύδι ήταν δικό μου) !! Ο μεζεδαρος είναι αθάνατος ρε μάγκες ακόμα και μετά από 27, όπως με διόρθωσε ο πατέρας μου, χρόνια ακινησίας!! Το καθάρισμα από τα λάδια που υπήρχαν σε διάφορα σημεία της μοτοσυκλέτας είναι αρκετά χρονοβόρο και έχω και πολλά σημεία ακόμα να καθαρίσω!! Τώρα λοιπόν ξεκινάει η ανακατασκευή της "σκαπτικιας" όπως την λέω εγώ λόγω της απλότητας-παλαιοτητας της στον πατέρα μου!! Αλλαξα και μπαταρία η οποία ήταν δώρο από έναν γνωστό μου που δεν την χρειαζόταν πια! Η αλήθεια είναι ότι ψαχτηκα πολύ σχετικά με το πως να καθαρίσω γα διαφορά λαδομενα μέρη της μηχανής αλλά δεν βρήκα!! Να αναφέρω ότι δουλεύουν όλα τα φωτα ακόμα και τα φλας ανάβουν αλλά ο φλασερ εξασθενσει μετά από λίγο! Η μικρή-μεγάλη σκάλα μια χαρά αλλά το σινιαλο δεν λειτουργεί, για την κόρνα δεν ξέρω γιατί την είχε πάρει ο ξάδερφος μου! Το διάγραμμα των καλωδίων της μηχανής με βοήθησε όσο δεν πάει!!
ΥΓ: η μανιβέλα όντως χτυπάει που και που αλύπητα
Giorgisgiorgis
17/01/2021, 02:43
ΥΓ 2:μηπως μπορεί να μου πει κάποιος από που να αγοράσω καινούρια ανταλλακτικά εκτός απο το ελληνικό σαιτ που έχει αρκετά καινούρια ανταλλακτικά! Η αγορά από καταστήματα του εξωτερικού αξίζει;
ΥΓ 3:έχω βρει να αγοράσω βιδες για σωλινακι υψηλής ακκα δεν ξέρω αν ταιριάζουν τα σωλινακια που βρίσκω στο ίντερνετ
Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γεια χαρα παιδια!
Συγνωμη αν κανω καμια κουταμαρα,δεν εχω υπαρξει ποτε στο παρελθον μελος ομαδας σαν αυτη,δεν εχω μοιραστει εμπειριες μου με αυτον τον τροπο ποτε ξανα οποτε δειξτε λιγο κατανοηση!
Εχω και εγω ενα μεζεδακι ΕΤΖ 250 αγορασμενο απο το 1990 μεταχειρισμενο τοτε, και εγω παιδι αμουστακο ακομα!
Μετα απο λιγα χρονια βεβαια πηρα κι αλλο μηχανακι "καλο" γιαπονεζικο το οποιο πουλησα μετα απο λιγο καιρο γιατι βρηκα αλλο "καλητερο" παλι γιαπονεζικο και μετα απο λιγο ξανα μανα ,και να μην τα πολυλογο αλλαξα καμια δεκαρια τουλαχιστον που ολα ηταν αναμφισβητητα καλητερα απο το μεζεδακι αλλα το μεζεδακι δεν το πουλησα ποτε.
Πριν απο 8 χρονια εδιωξα και μια KAWASA τελευταια που ειχα και εχω μονο αυτο, παρατημενο βεβαια στον ηλιο και στη βροχη και ναι, θελω φτησιμο το ξερω αλλα δεν το πουλησα ουτε το πεταξα και ας μου λεγαν ολοι "πετατο το χωρο σου πιανει".
Τωρα θελεις λιγο τα lock down, λιγο που ειμαι ξεκαβαλα 8 χρονια και με εχει βαρεσει στο κεφαλι, λιγο μια μικρη παροτρυνση απο εναν πιτσιρικα, με επιασε η προκοπη και το ξεσκονησα.Το ξεσκονησα καλα ...αμοβολη βαφες κανονικες και ηλεκτροστατικες γενικη στον κινητηρα, καινουργια ηλεκτρονικη και δυναμο με πηνεια του Θεου
και βολαν κανονικο ( το εχουν εξελιξει το θεμα οι γερμανοι) αλλα στεφανια ακτινες λαστιχα φαναρι οργανα σελα τιμονι και ενα σορο αλλες λεπτομεριες.
Το αποτελεσμα εμενα προσωπικα μου αρεσει και πιστευω πως ασχετα αν αρεσει και σε αλους η οχι ειναι τελικα ενα μοτοσκλετακι που εχει τις αρετες της απλοτητας της αξιοπιστιας της καλης οδικης συμπεριφορας (μερικα απο τα παραπανω καλητερα γιαπονεζικα μηχανακια μου ειχαν κρατημα ταφοπλακας) και με λιγη φαντασια μπορει καποιος να το κανει πραγματικα ξεχωριστο και να του δωσει την ομορφια που του αξιζει,και τελος παντων αν αρχισει να τσουλαει και σε παει βολτα μια μηχανουλα που ολες σου οι εφηβικες αναμνησεις την εχουν μεσα λεπτομεριες οπως επιδοσεις και χαιτεκιλικια εκμιδενιζονται.
Μολις ανακαλυψω πως γινεται θα ανεβασω και φωτογραφιες !
Ελπιζω να μη σας ζαλισα!
Συγνωμη και για τα οποια ορθογραφικα λαθη,ποτε δεν τα πηγα καλα με τα γραματα!
Θα επανελθω!!!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/01/2021, 03:46
Γεια χαρα παιδια!
Συγνωμη αν κανω καμια κουταμαρα,δεν εχω υπαρξει ποτε στο παρελθον μελος ομαδας σαν αυτη,δεν εχω μοιραστει εμπειριες μου με αυτον τον τροπο ποτε ξανα οποτε δειξτε λιγο κατανοηση!
Εχω και εγω ενα μεζεδακι ΕΤΖ 250 αγορασμενο απο το 1990 μεταχειρισμενο τοτε, και εγω παιδι αμουστακο ακομα!
Μετα απο λιγα χρονια βεβαια πηρα κι αλλο μηχανακι "καλο" γιαπονεζικο το οποιο πουλησα μετα απο λιγο καιρο γιατι βρηκα αλλο "καλητερο" παλι γιαπονεζικο και μετα απο λιγο ξανα μανα ,και να μην τα πολυλογο αλλαξα καμια δεκαρια τουλαχιστον που ολα ηταν αναμφισβητητα καλητερα απο το μεζεδακι αλλα το μεζεδακι δεν το πουλησα ποτε.
Πριν απο 8 χρονια εδιωξα και μια KAWASA τελευταια που ειχα και εχω μονο αυτο, παρατημενο βεβαια στον ηλιο και στη βροχη και ναι, θελω φτησιμο το ξερω αλλα δεν το πουλησα ουτε το πεταξα και ας μου λεγαν ολοι "πετατο το χωρο σου πιανει".
Τωρα θελεις λιγο τα lock down, λιγο που ειμαι ξεκαβαλα 8 χρονια και με εχει βαρεσει στο κεφαλι, λιγο μια μικρη παροτρυνση απο εναν πιτσιρικα, με επιασε η προκοπη και το ξεσκονησα.Το ξεσκονησα καλα ...αμοβολη βαφες κανονικες και ηλεκτροστατικες γενικη στον κινητηρα, καινουργια ηλεκτρονικη και δυναμο με πηνεια του Θεου
και βολαν κανονικο ( το εχουν εξελιξει το θεμα οι γερμανοι) αλλα στεφανια ακτινες λαστιχα φαναρι οργανα σελα τιμονι και ενα σορο αλλες λεπτομεριες.
Το αποτελεσμα εμενα προσωπικα μου αρεσει και πιστευω πως ασχετα αν αρεσει και σε αλους η οχι ειναι τελικα ενα μοτοσκλετακι που εχει τις αρετες της απλοτητας της αξιοπιστιας της καλης οδικης συμπεριφορας (μερικα απο τα παραπανω καλητερα γιαπονεζικα μηχανακια μου ειχαν κρατημα ταφοπλακας) και με λιγη φαντασια μπορει καποιος να το κανει πραγματικα ξεχωριστο και να του δωσει την ομορφια που του αξιζει,και τελος παντων αν αρχισει να τσουλαει και σε παει βολτα μια μηχανουλα που ολες σου οι εφηβικες αναμνησεις την εχουν μεσα λεπτομεριες οπως επιδοσεις και χαιτεκιλικια εκμιδενιζονται.
Μολις ανακαλυψω πως γινεται θα ανεβασω και φωτογραφιες !
Ελπιζω να μη σας ζαλισα!
Συγνωμη και για τα οποια ορθογραφικα λαθη,ποτε δεν τα πηγα καλα με τα γραματα!
Θα επανελθω!!!
Καλημέρα και καλωσόρισες. Περιμένουμε φωτογραφίες :beer:
Υ.Γ. Α!!!Και μη σε νοιάζει για τα ορθογραφικά.Εχουμε συνηθίσει. Ένας μ@λ@κας εδώ μέσα μας έχει βγάλει τα μάτια...
Καλώς τον,για το πως θα ανεβάσεις φωτό,διάβασε εδώ
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391
Καλημερα!!
Τι κανω λαθος και μου λεει συνεχεια το "ανεβασμα αρχειων απετυχε"??
Οι φωτογραφιες ειναι τραβηγμενες απο κινητο και αποθηκευμενες στον υπολογιστη
Μηπως φταιει η ταχυτητα του internet που ειναι λιγο χαλι μαυρο?
Έχεις καταβάσει την ανάλυση στις φωτό,κάντες μικρό η μεσαίο μέγεθος.
karellen
30/01/2021, 09:55
Πρέπει ο μέγεθος να είναι κάτω από 1 ΜΒ ή να τις ανεβάσεις μέσω ενδιάμεσου σέρβερ postimage.org - imgur.com κλπ και να κάνεις επικόλληση εδώ.
Καλημερα!!
Τι κανω λαθος και μου λεει συνεχεια το "ανεβασμα αρχειων απετυχε"??
Οι φωτογραφιες ειναι τραβηγμενες απο κινητο και αποθηκευμενες στον υπολογιστη
Μηπως φταιει η ταχυτητα του internet που ειναι λιγο χαλι μαυρο?
425139
Τα καταφερα!!!
Ευχαριστω για τις συμβουλες!
Νατη η μπασικλαρα μου ...ο πρωτος μου ερωτας!!!
panavour
30/01/2021, 10:08
:beer::beer::beer:
Ως κατοχος 4 ΜΖ ΕΤΖ 250 επι 17 χρονια,τα θερμα μου συγχαρητηρια.
Ευχαριστω!
Λιγη αγαπη και μπολικη φαντασια θελει και κανει καποιος ομορφα πραγματα ακομα και σε μια ΜΖ !
Θα ανεβασω κιαλες με λεπτομεριες που αφορουν και το στησιμο.
stefanos
30/01/2021, 10:42
:eek:
Ωραίο ...
Κανονικά δεν μου αρέσουν αυτού του είδους οι επεμβάσεις αλλά αυτό
είναι ωραίο, ψαγμένο, φαίνεται λειτουργικό, από τα καλύτερα σφαξίματα που έχω δει.:beer:
stefanos
30/01/2021, 10:55
Ευχαριστω!
Λιγη αγαπη και μπολικη φαντασια θελει
Με αγάπη και φαντασία μπορεί εύκολα να καταστρέψεις ένα μηχανάκι.
Θα συμπλήρωνα γνώση και μην ξεχνάμε το χρήμα.:)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/01/2021, 11:08
Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά!!!Μπράβο σου :beer:
Πραγματικα χρειαζεται πολλα περισοτερα...8 μηνες το παιδευω,και πρεπει να πω πως η δουλεια μου ειναι μηχανικος αυτοκινητων ,εχω δικο μου συνεργειο εδω και 12 χρονια,οποτε για τα μηχανολογικα δεν πληρωσα μαστορα. Το κοστος των ανταλακτικων και της βαφης των εξαρτηματων πρεπει να εχει περασει λιγο το ποσο των 1500 ευρω αλλα ο μεγαλυτερος πονοκεφαλος ηταν να μην το κανω εκτρωμα. Θελω να πιστευω πως κατι καταφερα!
Αν μετα απο ολα αυτα μπορεσω να βοηθησω και καποιον αλλον για κατι παρομοιο θα χαρω ιδιαιτερα!!
motojojo
30/01/2021, 21:43
Έκανες εξαιρετική δουλειά, μπράβο! Είναι η πρώτη ελληνική "μετατροπή" που βλέπω να έγινε με τόση καλαισθησία!
Έδωσες τρομερή αξία στο μηχανάκι.
Να το χαρείς όσο δεν πάει!
ramsakis
06/04/2023, 21:17
Έμεινε κανένας ΜεΖες παιδιά;
Μπράβο για το αρχείο που δημιουργήθηκε από όλους σας όλα αυτά τα χρόνια.
Χρειάζομαι βοήθεια με ένα MZ TS που έχω βρει με κατάθεση πινακίδων από το 1998 και λόγω θανάτου έμεινε κληρονομιά.Γνωριζει κανείς τι διαδικασία χρειάζεται από τον πωλητή για να το μεταβιβάσω;
panavour
06/04/2023, 21:22
Έμεινε κανένας ΜεΖες παιδιά;
Μπράβο για το αρχείο που δημιουργήθηκε από όλους σας όλα αυτά τα χρόνια.
Χρειάζομαι βοήθεια με ένα MZ TS που έχω βρει με κατάθεση πινακίδων από το 1998 και λόγω θανάτου έμεινε κληρονομιά.Γνωριζει κανείς τι διαδικασία χρειάζεται από τον πωλητή για να το μεταβιβάσω;
αμα εχει αποδεχτει την κληρονομιά ο πωλητης,ειναι δικο του και ενεργει ως ιδιοκτητης πωλητης.Αν οχι,τοτε πρεπει να την αποδεχθει.
ramsakis
08/04/2023, 10:25
Ευχαριστώ για την απάντηση
https://ibb.co/mt6Tpm6
Και το MεZεδάκι μου δίπλα από τον Ρώσο...
sapila racing
08/04/2023, 10:38
Ευχαριστώ για την απάντηση
https://ibb.co/mt6Tpm6
Και το MεZεδάκι μου δίπλα από τον Ρώσο...
Κουκλα την έχεις μπράβο! :beer:
Σαν να την βλέπω 38 χρόνια πριν ...
Respect.
ramsakis
08/05/2023, 21:24
https://ibb.co/2sV3CjX
Συγγνώμη που το ξέθαψα πάλι αλλά να σας πω ότι έφτασε ο μεζές Καστοριά μετά Ιωάννινα Σύβοτα και γράφω από Πρέβεζα προς Αθήνα..
Πολλοί Γερμανοί με χαιρετούν και κορνάρουν!!
https://ibb.co/2sV3CjX
Συγγνώμη που το ξέθαψα πάλι αλλά να σας πω ότι έφτασε ο μεζές Καστοριά μετά Ιωάννινα Σύβοτα και γράφω από Πρέβεζα προς Αθήνα..
Πολλοί Γερμανοί με χαιρετούν και κορνάρουν!!
Μπράβο ρε θηρίο :beer:
Στη γειτονιά μου πάρκαρες!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.