View Full Version : Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?
stefanos
22/02/2013, 17:02
Άραγε η παραγωγή αυτόματων – ημιαυτόματων μοτοσυκλετών από όλο και περισσότερες εταιρίες μπορεί να σηματοδοτεί κάποια αλλαγή για το μέλλον των μοτοσυκλετών ή είναι απλως μια μοδατη ευκολία?
εμπορικά πως πανε ? (προφανως , οχι μονο στην Ελλαδα)
:hmm:
Ανέκαθεν τα παπιά είχαν καλές πωλήσεις, λόγω ευκολίας.
Αν συνυπολογίσεις την στροφή όλων των κατασκευαστών από την μοτοσυκλέτα πρός το PSP,
δεν χρειάζεται να να είσαι και μάντης για να καταλάβεις ότι το marketing και η ημιμάθεια θα συνεχίσουν να κυριαρχούν.
To nc 700x το εχω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος , και οταν πας χαλαρα στο D mode δεν καιει τιποτα ,στο s mode τσιμπαει λιγο παραπανω ,αλλα και παλι ειναι οικονομικο.
ειναι πολυ ευλικτο ,και στριβει με τη σκεψη, και τα φρενα του ειναι κορυφαια !!! ..σε πυκνη κυνιση ,δεν μπορουν να το ακολουθησουν πολλα μηχανακια,οπως το vstrom που παρ.. ολο που ειναι πιο δυνατο ο τυπος στο κεντρο δεν καταφερε ουτε καν να με πλησιασει.δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα εχει το γκαζακι του ,ειδικα στο s mode φευγει με παντες. γενικως εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!! θα ηθελα ομως να κανω μια ερωτηση ...αυτη που το θαβουν το ξερουν αυτο το μηχανακι το χουν οδηγησει εστω 2/3 μερες η απλα διαβαζουν τα τεχνικα στοιχια ιππους κτλπ ..και βγαζουν συμπερασμα ? πρωσοπικα νομιζω το δευτερο...πιστεψτε με ομως εαν συνβιωσετε λιγο καιρο με ενα nc700x dc-t ..θα αλλαξετε γνωμη αρδην !!!:wave2:
taisteal
07/06/2013, 09:04
To nc 700x το εχω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος , και οταν πας χαλαρα στο D mode δεν καιει τιποτα ,στο s mode τσιμπαει λιγο παραπανω ,αλλα και παλι ειναι οικονομικο.
ειναι πολυ ευλικτο ,και στριβει με τη σκεψη, και τα φρενα του ειναι κορυφαια !!! ..σε πυκνη κυνιση ,δεν μπορουν να το ακολουθησουν πολλα μηχανακια,οπως το vstrom που παρ.. ολο που ειναι πιο δυνατο ο τυπος στο κεντρο δεν καταφερε ουτε καν να με πλησιασει.δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα εχει το γκαζακι του ,ειδικα στο s mode φευγει με παντες. γενικως εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!! θα ηθελα ομως να κανω μια ερωτηση ...αυτη που το θαβουν το ξερουν αυτο το μηχανακι το χουν οδηγησει εστω 2/3 μερες η απλα διαβαζουν τα τεχνικα στοιχια ιππους κτλπ ..και βγαζουν συμπερασμα ? πρωσοπικα νομιζω το δευτερο...πιστεψτε με ομως εαν συνβιωσετε λιγο καιρο με ενα nc700x dc-t ..θα αλλαξετε γνωμη αρδην !!!:wave2:
φιλε μου τι μηχανακι ειχες πριν??
christof40
07/06/2013, 09:41
εγω το οδηγησα και αρκετα μαλιστα για να βγαλω συμπερασμα.
θα συμφωνησω με τον αρη και νικο αλλα....
με την πρωτη ματια οντως φαινεται φτηνοκατασκευη.
η υφη των πλαστικων,το εμπρος πηρουνι,το ψαλιδι πισω κλπ.
ομως ολα αυτα λειτουργουν αψογα (συνηθες φαινομενο αυτο για honda)
τα φρενα του και κυριως μετα την οδηγηση του v-strom μου,μου φανηκαν αγκυρες.
αν δεν κανω λαθος της ιδιες δαγκανες εχει το στρωμα με το versys.
απο κινητηρα και αποδοση αν εχει διαβασει κανεις πριν τα περιοδικα και της ανακοινωσεις της honda,θα διαπυστωσει οδηγωντας οτι ετσι ακριβως ειναι.
πολυ ροπατο,πολυ ευελικτο παρα το βαρος του,πολυ καλο ζυγισμα,χαμηλο κεντρο βαρους.
γενικα ειναι απο της λιγες φορες που εχω διαπυστωσει ακριβως τα ιδια με αυτα που λενε-γραφουν οι δημοσιογραφοι.
για αυτο που ειναι και το τονιζω,για αυτο που το διαφημιζουν,ειναι εξαιρετικο.
για μενα παντως τα 7500 ειναι πολλα,6000 θα ηταν πολυ συμφερουσα αγορα.
και τελος δεν μπορω να μην κανω μια συγκρυση με το παλιο μονοκυλυνδρο bmw f650gs.
ιδια καταναλωση,ιδια αποδοση στα φρενα,καλο κρατημα,καλο ζυγισμα και τα 2,πολυ κοντα σε αποδοση κινητηρα και τα 2,πολυ καλυτερο το bmw στο χωμα.
Μην διαβαζετε ξενα περιοδικα αν προκειται για φρενα, ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για λαστιχα, που ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για ασφαλτο.
Μην διαβαζετε ξενα περιοδικα αν προκειται για φρενα, ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για λαστιχα, που ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για ασφαλτο.
:bawl:
taisteal
07/06/2013, 10:56
:lol::lol::lol:
Stergios69
07/06/2013, 11:09
Μην διαβαζετε ξενα περιοδικα αν προκειται για φρενα, ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για λαστιχα, που ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για ασφαλτο.
Στις κουβέντες σοφών αντρών άμεσα... :D
LOUKILOUK
07/06/2013, 11:10
Μην διαβαζετε ξενα περιοδικα αν προκειται για φρενα, ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για λαστιχα, που ειναι σα να διαβαζεις ξενα περιοδικα για ασφαλτο.
Τους τελευταίους 2 μήνες έχω θυμηθεί πολλές φορές τα λόγια σου...παρόλα αυτά εγω "ξένα" περιοδικά διαβάζω...;):lol:
Για το ΤΑ θα πω μόνο πως ναι είναι τίμιο μηχανάκι...αλί σε αυτόν που θα το "πιέσει" λίγο όμως...δεν θα τους αρέσει...(της μηχανής ΚΑΙ του οδηγού)
Δεν νομίζω ότι χρειάζετε κάποιος έμπειρος οδηγός 2 και 3 μέρες για να κρίνει αν ενα μηχανάκι του κάνει-αρέσει...με μια ωρίτσα στα χέρια κάποιου που κατέχει πέντε πραγματάκια, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα...
christof40
07/06/2013, 11:30
Τους τελευταίους 2 μήνες έχω θυμηθεί πολλές φορές τα λόγια σου...παρόλα αυτά εγω "ξένα" περιοδικά διαβάζω...;):lol:
Για το ΤΑ θα πω μόνο πως ναι είναι τίμιο μηχανάκι...αλί σε αυτόν που θα το "πιέσει" λίγο όμως...δεν θα τους αρέσει...(της μηχανής ΚΑΙ του οδηγού)
Δεν νομίζω ότι χρειάζετε κάποιος έμπειρος οδηγός 2 και 3 μέρες για να κρίνει αν ενα μηχανάκι του κάνει-αρέσει...με μια ωρίτσα στα χέρια κάποιου που κατέχει πέντε πραγματάκια, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα...
με το ΤΑ που γραφεις τι εννοεις?transalp?αν ναι δεν εχει καμια σχεση με το nc700x και επομενως με το παρων θρεντ
φιλε μου τι μηχανακι ειχες πριν??
πιο πριν vstrom650...
taisteal
07/06/2013, 14:01
πιο πριν vstrom650...
οκ απλα ηθελα να δω το μετρο συγκρισης
:beer:
πιο πριν vstrom650...
οκ απλα ηθελα να δω το μετρο συγκρισης
:beer: φιλαρακι δεν θελω να το παιξω ειδικος ,αλλα για να καταλαβεις με ποια μετρα η στανταρ ,γραφω για το nc700x dc-t. ειμαι 40φευγα οδηγω απο 13 χρονων και εχω αλλαξει πανω απο 15 μοτοσυκλετες ,δικες μου ,οχι να της εχω παρει για βολτα, βαιβαια δεν βαζω στο λογαριασμο παπια ,50αρια ,κτλπ..
taisteal
07/06/2013, 14:13
φιλαρακι δεν θελω να το παιξω ειδικος ,αλλα για να καταλαβεις με ποια μετρα η στανταρ ,γραφω για το nc700x dc-t. ειμαι 40φευγα οδηγω απο 13 χρονων και εχω αλλαξει πανω απο 15 μοτοσυκλετες ,δικες μου ,οχι να της εχω παρει για βολτα, βαιβαια δεν βαζω στο λογαριασμο παπια ,50αρια ,κτλπ..
φιλε μου δεν αμφεβαλλα,καλοπροαιρετη ηταν η ερωτηση μου.το ρωτησα γιατι οταν αλλαζουμε μοτοσυκλετα,αυτοματα την συγκρινουμε με την προηγουμενη που ειχαμε,και βγαζουμε τα συν κ τα πλην.
LOUKILOUK
07/06/2013, 14:43
με το ΤΑ που γραφεις τι εννοεις?transalp?αν ναι δεν εχει καμια σχεση με το nc700x και επομενως με το παρων θρεντ
Διόρθωσης...όπου ΤΑ βάζω nc700x...τώρα αυτά που γράφω έχουν σχέση με το παρόν θρεντ και μηχανάκι;
christof40
08/06/2013, 07:29
Διόρθωσης...όπου ΤΑ βάζω nc700x...τώρα αυτά που γράφω έχουν σχέση με το παρόν θρεντ και μηχανάκι;
ναι τωρα εχει σχεση αλλα παλι δεν καταλαβαινω τι εννοεις για το nc700x.
δηλ.λες οτι αν το οδηγησης στα ορια του,το μηχανακι θα σκορπισει και ο οδηγος θα τσακιστει?
αν ναι τοτε θα κανεις λαθος και αυτο θα με εκπλησει διοτι απ οσο σε εχω διαβασει-παρακολουθησει,εχω καταλαβει οτι εισαι σχετικος με την μοτοσυκλετα και κυριως
αντικειμενικος
ναι τωρα εχει σχεση αλλα παλι δεν καταλαβαινω τι εννοεις για το nc700x.
δηλ.λες οτι αν το οδηγησης στα ορια του,το μηχανακι θα σκορπισει και ο οδηγος θα τσακιστει?
αν ναι τοτε θα κανεις λαθος και αυτο θα με εκπλησει διοτι απ οσο σε εχω διαβασει-παρακολουθησει,εχω καταλαβει οτι εισαι σχετικος με την μοτοσυκλετα και κυριως
αντικειμενικος
εγω παντως που το οδηγω στα ορια συνεχως ουτε εχει σπασει ουτε τσικ μου κανει ,ασε που καπιοι "γρηγοροι" τριβουν τα ματια τους ,ειναι γρηγορο ,λογω ροπης, γεωμετριας ,φρενων ,και γενικως το στησιμο του σου επιτρεπει να οδηγας γρηγορα και οριακα,οσοι δεν εχετε συνβιωσει με ενα nc700x dc-t ..οταν το κανετε θα εκπλαγειτε ! ευχαριστα...
δεν μιλαω βαιβαια για μια βολτα 500μετρα 1 χλμ ..
Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν ευτυχείς ιδιοκτήτες οι οποίοι σίγουρα θα γίνουν περισσότεροι όταν θα υπάρξουν περισσότερα κομμάτια στην αγορά μεταχειρισμένου. Γιατί το μηχανάκι όπως φαίνεται διεκπεραιώνει με καλύτερο τρόπο τις εργασίες ενός μεγάλου σκούτερ ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν commuter ή μουλάρι πόλης. Παραμένει κακάσχημο για κάποιους, συμπεριλαμβανομένου εμού, αλλά αν και εφ' όσον η τιμή του μειωθεί θα αποτελέσει την καλύτερη λύση για όσους έψαχναν ένα bandit για μουλάρι πόλης και μικρές αποδράσεις, αλλά το έβρισκαν παλιό. Για όσους δεν χωνεύουν τα παπιά και τα σκουτερ για να πηγαίνουν στην δουλειά τους ή γι αυτούς που έψαχναν σκουτερ με την αίγλη μιας μηχανής.
Οι νέοι οδηγοί θα έχουν κάτι βολικό που θα τους βοηθήσει να μπουν στον κόσμο των δύο τροχών χωρίς να τους φανεί λίγο μετά τον πρώτο χρόνο και ο ανήσυχος γυναικείος πληθυσμός θα έχει μια ακόμα επιλογή σε κάτι που ταιριάζει στις ανάγκες του.
Τα μηχανάκια με την ροπή χαμηλά προσφέρουν αν μη τι άλλο, απολαυστική οδήγηση εκεί που οι συνθήκες δεν επιτρέπουν να χουφτώσουμε το γκάζι ενώ, η ομοιογένεια και η εκθειασμένη αξιοπιστία των honda θα προσελκύσουν και πάλι εκείνους που κάποτε είχαν μηχανή αλλά την πούλησαν πριν χρόνια και τώρα ψάχνουν κάτι οικονομικό για αποδράσεις Σαββατοκύριακου απ' τα οικογενειακά βάρη.
Ας μην το πάμε όμως το πράγμα πιο μακρυά γιατί μετά καταντά ανέκδοτο, με ένα μηχανάκι που στην θέση του κινητήρα θα μπορούσε κάλλιστα να έχει μπαταρίες. Και τα ηλεκτρικά γρήγορα είναι και οικονομικά και με καλή ροπή αλλά δεν είναι για όλους. :wave2:
LOUKILOUK
08/06/2013, 11:07
ναι τωρα εχει σχεση αλλα παλι δεν καταλαβαινω τι εννοεις για το nc700x.
δηλ.λες οτι αν το οδηγησης στα ορια του,το μηχανακι θα σκορπισει και ο οδηγος θα τσακιστει?
αν ναι τοτε θα κανεις λαθος και αυτο θα με εκπλησει διοτι απ οσο σε εχω διαβασει-παρακολουθησει,εχω καταλαβει οτι εισαι σχετικος με την μοτοσυκλετα και κυριως
αντικειμενικος
Ευτυχώς για μένα με πρόλαβε ο "σουπιάς" και δεν θα γράψω εγώ το σεντόνι...απλά θα συμφωνήσω...τον βρίσκω αντικειμενικό και σχετικό ταυτόχρονα...;):D
Σχετικά με αυτό που γράφω απλά λέω ότι το μηχανάκι μόλις πιεστεί οδηγικά θα τσινήσει...ούτε θα σκορπίσει ούτε θα χαλάσει...απλά θα σου πει κόψε φιλαράκι "μουλάρι" αγόρασες όχι "αραβικό καθαρόαιμο"...και καλά θα κανουμε να ακούμε σαν οδηγοί...
Ξανάγραψα ότι πρόκειτε για τίμιο μηχανάκι και αυτό είναι σπουδαίο...αλλά δεν θα το πάρεις για την οδηγική απόλαυση που προσφέρει...προηγούνται άλλες αρετές του...
υ.γ.1 γρήγορα πάνε όλα ανάλογα τον οδηγό πάντα...γρήγορος οδηγός είναι αυτός που οδηγάει ένα γρήγορο μηχανάκι γρήγορα...Δυστυχώς είναι μάλλον τόσες πολλές οι "κουλομαρίες" στο δρόμο που πολλοί φαντάζουμε γρήγοροι...
τις καλημέρες μου :wave2:
..;):D
υ.γ.1 γρήγορα πάνε όλα ανάλογα τον οδηγό πάντα...γρήγορος οδηγός είναι αυτός που οδηγάει ένα γρήγορο μηχανάκι γρήγορα...Δυστυχώς είναι μάλλον τόσες πολλές οι "κουλομαρίες" στο δρόμο που πολλοί φαντάζουμε γρήγοροι...
:
σωστο κ αυτο ,σε σημειο που μ εχουν κανει να αναρωτιεμαι τι τα θελουν τα γκαζια και τα κυβικα ??..πολλες κουλομαριες οντως φιλε μου ,αφου φαντασου εγω με το nc700x dc-t [αυτοματο] τους κανω τον γρηγορο ..:p που οκ στο s mod παει σχετικα γρηγορα αλλα δεν βαζει και φωτια στο δρομο δλδ δεν παει οπως ενα tdm900, η ενα crossrunner800, για μενα βαιβαια το γκαζι του nc700x ειναι αρκετο ! αλλα οντως ρε φιλε πολλες κουλομαριες στης μοτοσυκλετες σ αυτη την γενια την εποχη τι να πω..:p αν σας περιγραψω τη μηχανακια με εχουν κυνηγησει και δεν με πιασανε θα γελατε 10 μερες. [ενοειται σε κηνιση ,η σε κλειστα κοματια με στροφιλικια]
chr1s_86
08/06/2013, 15:23
αν σας περιγραψω τη μηχανακια με εχουν κυνηγησει και δεν με πιασανε θα γελατε 10 μερες. [ενοειται σε κηνιση ,η σε κλειστα κοματια με στροφιλικια]
Οι αναβάτες, όχι τα μηχανάκια ;)
christof40
08/06/2013, 16:19
Ευτυχώς για μένα με πρόλαβε ο "σουπιάς" και δεν θα γράψω εγώ το σεντόνι...απλά θα συμφωνήσω...τον βρίσκω αντικειμενικό και σχετικό ταυτόχρονα...;):D
Σχετικά με αυτό που γράφω απλά λέω ότι το μηχανάκι μόλις πιεστεί οδηγικά θα τσινήσει...ούτε θα σκορπίσει ούτε θα χαλάσει...απλά θα σου πει κόψε φιλαράκι "μουλάρι" αγόρασες όχι "αραβικό καθαρόαιμο"...και καλά θα κανουμε να ακούμε σαν οδηγοί...
Ξανάγραψα ότι πρόκειτε για τίμιο μηχανάκι και αυτό είναι σπουδαίο...αλλά δεν θα το πάρεις για την οδηγική απόλαυση που προσφέρει...προηγούνται άλλες αρετές του...
υ.γ.1 γρήγορα πάνε όλα ανάλογα τον οδηγό πάντα...γρήγορος οδηγός είναι αυτός που οδηγάει ένα γρήγορο μηχανάκι γρήγορα...Δυστυχώς είναι μάλλον τόσες πολλές οι "κουλομαρίες" στο δρόμο που πολλοί φαντάζουμε γρήγοροι...
τις καλημέρες μου :wave2:
δεν διαφωνω πουθενα σ αυτα που λες και αυτα που λεει ο daz.
ειπα και προηγουμενος οτι για αυτο που ειναι και για αυτο που το διαφημιζουν ειναι εξαιρετικο.
δεν ειπε κανεις οτι ειναι ready to race μηχανακι και οποιος το αγορασε για αυτο το λογο ειναι το λιγοτερο βλακας
Ωραία όλα αυτά... Αλλά Test ride παίζει πουθενά; Ξέρει κανείς;
για ρωτα στο μπαξεβανη ,και στον καρακωστα [γαλατσιου]
Οι αναβάτες, όχι τα μηχανάκια ;)
εε ναι ρε φιλε ενοειται μιλαω για τους συγκεκριμενους ,με καποια μοτο που ξερω οτι ειναι πιο γρηγορα ,απ το δικο μου ,nc700.dc-t
Κάπου είχα διαβάσει ότι η Honda αποφάσισε να το αποσύρει από την κατηγορία Α2 (αφού έχει ήδη εκεί τα νέα CB500) και για τον λόγο αυτό θα το έβγαζε δυνατότερο και στα 750 cc.
Πράγματι, ψάχνοντας λίγο ανακάλυψα ότι ο Μπαξεβάνης διαφημίζει το 750 από τώρα!
Λίγο βιαστικό τον βρίσκω βέβαια αφού ούτε φωτό υπάρχει, ούτε τα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά.
http://www.baxevanismoto.com/index.php?sel=news&aid=153
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2079125/?lang=en
SHOOTER045
31/07/2013, 23:04
να μιλησω λιγο για αυτοματα
το συγκεκριμενο δεν το καβαλησα
αλλα για λιγα φεγγαρια ειχα το aprilia-mana-patera-xaderfe kai ta alla paidia
ειχε πλακα στις εκκινησεις αλλα μεχρι εκει,και καθοτι κουλος δεν μπορουσα να κυνηγησω κανεναν με το σκουτερ που μου εδωσαν
οντας φανατικος αντισκουτερακιας δεν το εμαθα δεν μπορεσα να το παω
ειπαμε ειμαι και κουλος
τωρα πως καποιοι κυνηγανε και περνανε μεγαλυτερα και δυνατοτερα μοτο η αυτοι ειναι πιλοτοι η ολοι αλλοι κουλοι
για την ιστορια το εδωσα γρηγορα και πηρα TDM και αναστηθηκα...
Εμενα μου κανει εντυπωση οτι εαν και νεο σχετικα μοντελο υπαρχουν καμποσα μεταχειρισμενα
με λιγα χιλιομετρα :hmm:
Εμενα μου κανει εντυπωση οτι εαν και νεο σχετικα μοντελο υπαρχουν καμποσα μεταχειρισμενα
με λιγα χιλιομετρα :hmm:
Εκθεσιακα μηπως?
Εκθεσιακα μηπως?
Μπα. Ιδιωτες
Μπα. Ιδιωτες
μπορει να τρόμαξαν με το γκαζι του και να τα δινουν
nikos_abel
01/08/2013, 10:11
μπορει να τρόμαξαν με το γκαζι του και να τα δινουν
Άντε ρε :lol:.
@alex, Αλήθεια, που τα πουλάνε αυτά τα πολλά;
el_hymador
01/08/2013, 10:20
Στο car.gr βρήκα 4 μεταχειρισμένα, τα υπόλοιπα ήταν καινούργια από αντιπρόσωπους με 0 χιλιόμετρα. Το εντυπωσιακό είναι πως το μόνο νέο μηχανάκι που βλέπεις να κυκλοφορεί στους δρόμους είναι αυτό... οκ είχα δει και ένα Tenere 1200 και ένα Triumph Tiger 800xc και τα φωτογράφησα για κειμήλιο. Όλα τα υπόλοιπα μηχανάκια είναι 08, βία 09, λες και η παραγωγή νέων μοντέλων σταμάτησε με την κρίση...
Επί του θέματος, πολλοί μπορεί να ενθουσιάζονται με την κάτω από 4lt/100χλμ κατανάλωση, χωρίς βέβαια να ατιλαμβάνονται ότι, ε, υπάρχει και ένα τίμημα για αυτό... δεν μπορεί...
el_hymador
01/08/2013, 10:30
Βρήκα και αυτό... http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-A%E2%80%99-eksamino-2013.html
Καλά τα πάει... είναι η μοναδική μοτοσικλέτα στην λίστα με τα 24 πιο δημοφιλή μοντέλα της αγοράς. Στην τελευταία θέση βέβαια (24η), κάτω από scooter και παπιά, αλλά δεν παύει να είναι εντυπωσιακό σαν γεγονός.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι πως στη λίστα με τις μοτοσικλέτες 500+ κ.εκ. είναι πρώτο και με διαφορά, (το δεύτερο T-Max δεν είναι μοτοσικλέτα) και έχει σχεδόν τις διπλάσιες πωλήσεις από το επίσημα αγαπημένο της ελληνικής αγοράς, το V-Strom, που κατατάσσεται τρίτο.
AristidisZ
01/08/2013, 10:34
Βρήκα και αυτό... http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/poliseis-motosikleton-A%E2%80%99-eksamino-2013.html
Καλά τα πάει... είναι η μοναδική μοτοσικλέτα στην λίστα με τα 24 πιο δημοφιλή μοντέλα της αγοράς. Στην τελευταία θέση βέβαια (24η), κάτω από scooter και παπιά, αλλά δεν παύει να είναι εντυπωσιακό σαν γεγονός.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι πως στη λίστα με τις μοτοσικλέτες 500+ κ.εκ. είναι πρώτο και με διαφορά, (το δεύτερο T-Max δεν είναι μοτοσικλέτα) και έχει σχεδόν τις διπλάσιες πωλήσεις από το επίσημα αγαπημένο τηςν ελληνικής αγοράς, το V-Strom, που κατατάσσεται τρίτο.
δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό υπό την έννοια ότι είναι καινούριο μηχανάκι, ενώ το στρώμα κυκλοφορεί καμιά 10ετία (νομίζω άλλαξε μοντέλο πέρυσι, αλλά δε πρέπει να έχει και τραγικές διαφορές)
επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από μια πολύ μεγάλη δεξαμενή μτχ, κάτι που φυσικά δεν ισχύει για το Χόντα
el_hymador
01/08/2013, 10:53
δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό υπό την έννοια ότι είναι καινούριο μηχανάκι, ενώ το στρώμα κυκλοφορεί καμιά 10ετία (νομίζω άλλαξε μοντέλο πέρυσι, αλλά δε πρέπει να έχει και τραγικές διαφορές)
επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από μια πολύ μεγάλη δεξαμενή μτχ, κάτι που φυσικά δεν ισχύει για το Χόντα
Ναι αλλά το ότι εκθρόνισε το V-Strom στα καινούργια κάτι σημαίνει... ο εν δυνάμει αγοραστής καινούργιου επιλέγει το Honda άντι του V-Strom και επίσης δεν αγοράζει μτχ V-Strom που βρωμάει ο τόπος... δηλαδή δίνει το κάτι της παραπάνω που στις μέρες μας μετράει πάααααρα πολύ για να πάρει το Honda.
Προσωπικά αν είχα λεφτά στην πάντα για μηχανάκι σήμερα και σκεφτόμουν λογικά, δηλαδή προσαρμοσμένα στις συνθήκες, δεν υπήρχε περίπτωση να επιλέξω κάτι άλλο πλην του NC700X. Όσο ξενέρωτο και αν είναι, δεν παύει να είναι μοτοσικλέτα και όχι scooter και όση γοητεία του λείπει την αναπληρώνει με αυτό που μας αφορά όλους περισσότερο πλέον, την οικονομία χρημάτων.
Βέβαια με την ίδια λογική αγόρασα και πλυντήριο πρόσφατα (αλήθεια το λέω, Samsung WF60F4E0N0W - γ@μ@ει!) και αυτό δεν ξέρω κατά πόσο τιμά το συγκεκριμένο μηχανάκι, αλλά τι να κάνουμε; Η ανάγκη μάνα μου... η ανάγκη..
AristidisZ
01/08/2013, 11:03
Ναι αλλά το ότι εκθρόνισε το V-Strom στα καινούργια κάτι σημαίνει... ο εν δυνάμει αγοραστής καινούργιου επιλέγει το Honda άντι του V-Strom και επίσης δεν αγοράζει μτχ V-Strom που βρωμάει ο τόπος... δηλαδή δίνει το κάτι της παραπάνω που στις μέρες μας μετράει πάααααρα πολύ για να πάρει το Honda.
Προσωπικά αν είχα λεφτά στην πάντα για μηχανάκι σήμερα και σκεφτόμουν λογικά, δηλαδή προσαρμοσμένα στις συνθήκες, δεν υπήρχε περίπτωση να επιλέξω κάτι άλλο πλην του NC700X. Όσο ξενέρωτο και αν είναι, δεν παύει να είναι μοτοσικλέτα και όχι scooter και όση γοητεία του λείπει την αναπληρώνει με αυτό που μας αφορά όλους περισσότερο πλέον, την οικονομία χρημάτων.
Βέβαια με την ίδια λογική αγόρασα και πλυντήριο πρόσφατα (αλήθεια το λέω, Samsung WF60F4E0N0W - γ@μ@ει!) και αυτό δεν ξέρω κατά πόσο τιμά το συγκεκριμένο μηχανάκι, αλλά τι να κάνουμε; Η ανάγκη μάνα μου... η ανάγκη..
55 μηχανάκια παραπάνω είναι Κώστα, δεν σημαίνει κάτι το νούμερο κατά τη γνώμη μου
εξάλλου νομίζω ότι η αγορά των μτχ είναι πολύ πιο μεγάλη
εγώ πάντως αν έπαιρνα καινούριο, θα τσίμπαγα 100cc παραπάνω (και διπλά άλογα) :p
Άντε ρε :lol:.
@alex, Αλήθεια, που τα πουλάνε αυτά τα πολλά;
ρε συ, δεν ειπα "πολλα", ειπα "καμποσα"
Θελεις να φυτιλιασεις την συζητηση ε ? :p
:beer:
nikos_abel
01/08/2013, 11:21
ρε συ, δεν ειπα "πολλα", ειπα "καμποσα"
Θελεις να φυτιλιασεις την συζητηση ε ? :p
:beer:
Σοβαρά ρώτησα, γιατί (αν και το δικό μου βαλάντιο είναι μακρυά από αυτό το NC) αν όντως ήξερες κάπου πολλά ή κάμποσα
θα έριχνα μια κλεφτή ματιά.
Και άμα θέλω να φυτιλιάσω πετάω κάτι πιο προκλητικό όπως :
"ναι, μάθαμε όλοι στα 100 άλογα και δε μας φτάνουν τα 40 λες και είναι λογικό να τρέχουμε όλοι με 200"
αλλά δε θέλω να φυτιλιάσω :lol:
άσε που υπάρχουν και σοβαρά αντεπιχειρήματα, οπότε σε αυτό το θρεντ απλά παρακολουθώ και :lipssealed:
(όπως και σε πολλά άλλα, αλλά κανείς δεν εκτιμά τη μη παρουσία κάποιου)
Και άμα θέλω να φυτιλιάσω πετάω κάτι πιο προκλητικό όπως :
"ναι, μάθαμε όλοι στα 100 άλογα και δε μας φτάνουν τα 40 λες και είναι λογικό να τρέχουμε όλοι με 200"
αλλά δε θέλω να φυτιλιάσω :lol:
:lol:
αιγαιοπλόος
01/08/2013, 11:32
Ξέρει κανείς αν έχει σταματήσει η παραγωγή του Trasnalp 700;
Το ρωτάω, διότι άκουσα ότι η Honda θα αφήσει το NC 700X για να την εκπροσωπεί στην κατηγορία των μεσαίων on-off (μέγα λάθος κατ΄εμέ).
Γνωρίζει λοιπόν κανείς αν ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε εξακολουθεί η Honda να παράγει στην Ισπανία το Transalp 700;
Σοβαρά ρώτησα, γιατί (αν και το δικό μου βαλάντιο είναι μακρυά από αυτό το NC) αν όντως ήξερες κάπου πολλά ή κάμποσα
θα έριχνα μια κλεφτή ματιά.
Πριν λιγο καιρο ψηνομουνα για το NC εις αντικατασταση του Bandit.
Τα εβαλα κατω και ειδα οτι ηθελα κατι χρονια για να κανω αποσβεση + οτι θα ειχα ενα πολυ
αργο μηχανακι (οχι οτι το bandit ειναι κανα ss).
Επισης εβαλα και ενα θερμομετρο και ειδα οτι ειχα 39 πυρετο. :lol:
Μετα μου περασε και το ξεχασα. :D
el_hymador
01/08/2013, 12:05
55 μηχανάκια παραπάνω είναι Κώστα, δεν σημαίνει κάτι το νούμερο κατά τη γνώμη μου
εξάλλου νομίζω ότι η αγορά των μτχ είναι πολύ πιο μεγάλη
εγώ πάντως αν έπαιρνα καινούριο, θα τσίμπαγα 100cc παραπάνω (και διπλά άλογα) :p
Πρώτα απ΄όλα σε κατάλαβα ότι είσαι αντιHondικος νεοταξίτης μασόνος, καθότι εσκεμμένα -και μην προσπαθήσεις να ισχυριστείς το αντίθετο γιατί καρφώνεσαι περισσότερο- η διαφορά είναι 56 μονάδες και όχι 55 όπως τάχα μου από λάθος ή για λόγους στρογγυλοποίησης έγραψες. Σε πήρα χαμπάρι και κατάλαβα το σκοτεινό σου σχέδιο, αλλά να ξέρεις ότι δεν θα περάσει! Η Honda είναι ιδέα και αι ιδεαί δεν αποθνήσκουν! Ξου!
nikos_abel
01/08/2013, 12:07
Πρώτα απ΄όλα σε κατάλαβα ότι είσαι αντιHondικος νεοταξίτης μασόνος, καθότι εσκεμμένα -και μην προσπαθήσεις να ισχυριστείς το αντίθετο γιατί καρφώνεσαι περισσότερο- η διαφορά είναι 56 μονάδες και όχι 55 όπως τάχα μου από λάθος ή για λόγους στρογγυλοποίησης έγραψες. Σε πήρα χαμπάρι και κατάλαβα το σκοτεινό σου σχέδιο, αλλά να ξέρεις ότι δεν θα περάσει! Η Honda είναι ιδέα και αι ιδεαί δεν αποθνήσκουν! Ξου!
Οχι ρε, απλά έχει αστιγματισμό :lol:
Πρώτα απ΄όλα σε κατάλαβα ότι είσαι αντιHondικος νεοταξίτης μασόνος, καθότι εσκεμμένα -και μην προσπαθήσεις να ισχυριστείς το αντίθετο γιατί καρφώνεσαι περισσότερο- η διαφορά είναι 56 μονάδες και όχι 55 όπως τάχα μου από λάθος ή για λόγους στρογγυλοποίησης έγραψες. Σε πήρα χαμπάρι και κατάλαβα το σκοτεινό σου σχέδιο, αλλά να ξέρεις ότι δεν θα περάσει! Η Honda είναι ιδέα και αι ιδεαί δεν αποθνήσκουν! Ξου!
Μπα, απλά αγάπησε την αρκούδα τελικά.
55 μηχανάκια παραπάνω......δεν σημαίνει κάτι το νούμερο κατά τη γνώμη μου
55 παραπάνω στα 131, μη ξεχνιομαστε
70+% παραπανω πωλησεις το ενα με το αλλο
Τώρα πως σου ακουγεται?
AristidisZ
01/08/2013, 12:10
Πρώτα απ΄όλα σε κατάλαβα ότι είσαι αντιHondικος νεοταξίτης μασόνος, καθότι εσκεμμένα -και μην προσπαθήσεις να ισχυριστείς το αντίθετο γιατί καρφώνεσαι περισσότερο- η διαφορά είναι 56 μονάδες και όχι 55 όπως τάχα μου από λάθος ή για λόγους στρογγυλοποίησης έγραψες. Σε πήρα χαμπάρι και κατάλαβα το σκοτεινό σου σχέδιο, αλλά να ξέρεις ότι δεν θα περάσει! Η Honda είναι ιδέα και αι ιδεαί δεν αποθνήσκουν! Ξου!
έχω και τις πωλήσεις του Ιουλίου, δε σου τα είπαν καλά :p
άσε που είμαι ο πρώτος που μίλησε δημοσίως για το crossrunner, φαντάσου τι θα μου ρθει σε λίγο :bawl:
AristidisZ
01/08/2013, 12:11
55 παραπάνω στα 131, μη ξεχνιομαστε
70+% παραπανω πωλησεις το ενα με το αλλο
Τώρα πως σου ακουγεται?
δε μου ακούγεται ως τίποτα
δηλαδή αν ένας πούλαγε 1 και ο άλλος 4 θα μιλάγαμε για 400% παραπάνω
απλά λέω ότι μπορεί με μτχ και καινούρια μαζί το ένα να έκανε π.χ. 150 μεταβιβάσεις (Χόντα) και το άλλο 500 ;)
Μπα, απλά αγάπησε την αρκούδα τελικά.
η αρκούδα που κολλάει πάλι ;
spyrakos35
01/08/2013, 12:14
Πρώτα απ΄όλα σε κατάλαβα ότι είσαι αντιHondικος νεοταξίτης μασόνος...
Οχι ρε, απλά έχει αστιγματισμό :lol:
τίποτα από τα δύο....
χόνΔα έχει απλά έχει και glarophobia..... :D
-------------------------------------------------------
το γεγονός οτι καταφέρνει και πουλάει τόσο καλά (για τα δεδομένα της αγοράς) εγώ το αποδίδω στο καλό μαρκετινγκ και στο μπραντ νειμ....
εγώ θα επέλεγα όπως λέει και ο αριστείδης το κατιτίς παραπάνω και ας εκαιγε και κατιτίς πιο πολύ...
δε μου ακούγεται ως τίποτα
δηλαδή αν ένας πούλαγε 1 και ο άλλος 4 θα μιλάγαμε για 400% παραπάνω
απλά λέω ότι μπορεί με μτχ και καινούρια μαζί το ένα να έκανε π.χ. 150 μεταβιβάσεις (Χόντα) και το άλλο 500 ;)
Αν συγκρινεις το nc700 με το ΝΕΟ μοντελο στρομ δε νομιζω οτι πλησιαζει και παλι το στρομ και ας αθροίσεις τις πωλησεις μεταχειρισμένων και καινουριων.
Αν πιασεις το παλιο στρομ, ειναι 'άδικο' για το χοντα μιας και ειναι μοντελο 2012 και οχι 2004 οπως το στρομ ;)
Οπως και να το δεις ειναι win-win η Honda
AristidisZ
01/08/2013, 12:17
Αν συγκρινεις το nc700 με το ΝΕΟ μοντελο στρομ δε νομιζω οτι πλησιαζει και παλι το στρομ και ας αθροίσεις τις πωλησεις μεταχειρισμένων και καινουριων.
Αν πιασεις το παλιο στρομ, ειναι 'άδικο' για το χοντα μιας και ειναι μοντελο 2012 και οχι 2004 οπως το στρομ ;)
Οπως και να το δεις ειναι win-win η Honda
καταλαβαίνω πως το θέτεις, αλλά είναι (δυστυχώς) τόσο μικρά τα νούμερα σε απόλυτο αριθμό που κατ' εμέ δεν προσφέρονται για ασφαλείς συγκρίσεις :)
καταλαβαίνω πως το θέτεις, αλλά είναι (δυστυχώς) τόσο μικρά τα νούμερα σε απόλυτο αριθμό που κατ' εμέ δεν προσφέρονται για ασφαλείς συγκρίσεις :)
Καλα για τα μικρα νουμερα συμφωνουμε
Μιλάμε οτι ο πρωταθλητης των πωλησεων σε 500+ κυβικα εχει 130 ταξινομησεις ειναι αστειο ρπμ, αλλα......
el_hymador
01/08/2013, 12:24
Ήταν δυο πουτ@νες και τα βάλανε κάτω να δουν ποια έχει περισσότερη πέραση... η μια πήρε 131 πελάτες το τελευταίο εξάμηνο και η άλλη 75... μιαλάμε για πελάτες που ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για να λάβουν φουλ κομπλέ υπηρεσίες. Το ότι μπορεί 500 παλιότεροι πελάτες της πουτ@ν@ς με τους 75 πελάτες να τον είχαν παίξει εις ανάμνηση μιας παλιότερης τους συνεύρεσης δεν σημαίνει κάτι...
Ήταν δυο πουτ@νες και τα βάλανε κάτω να δουν ποια έχει περισσότερη πέραση... η μια πήρε 131 πελάτες το τελευταίο εξάμηνο και η άλλη 75... μιαλάμε για πελάτες που ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για να λάβουν φουλ κομπλέ υπηρεσίες. Το ότι μπορεί 500 παλιότεροι πελάτες της πουτ@ν@ς με τους 75 πελάτες να τον είχαν παίξει εις ανάμνηση μιας παλιότερης τους συνεύρεσης δεν σημαίνει κάτι...
296688
AristidisZ
01/08/2013, 12:29
Ήταν δυο πουτ@νες και τα βάλανε κάτω να δουν ποια έχει περισσότερη πέραση... η μια πήρε 131 πελάτες το τελευταίο εξάμηνο και η άλλη 75... μιαλάμε για πελάτες που ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για να λάβουν φουλ κομπλέ υπηρεσίες. Το ότι μπορεί 500 παλιότεροι πελάτες της πουτ@ν@ς με τους 75 πελάτες να τον είχαν παίξει εις ανάμνηση μιας παλιότερης τους συνεύρεσης δεν σημαίνει κάτι...
τι να χεις 131 τι να έχεις 75 πελάτες στο εξάμηνο
σκέψου ότι η μία παίρνει 2 πελάτες το 3ήμερο, και η άλλη 2 το 5ήμερο
ούτε για ζέσταμα φίλε...
με τέτοια νούμερα το κλείσαμε το μαγαζί :p
(υπόψην ότι από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με τα μηχανάκια υπήρξα οπαδός της honda :) )
ετσι οπως ειναι τα πραγματα , και οι 131 ταξινομησεις πολλές ειναι...
AristidisZ
01/08/2013, 12:44
ετσι οπως ειναι τα πραγματα , και οι 131 ταξινομησεις πολλές ειναι...
όχι δεν είναι
και αν είναι να αρχίσουμε την κλάψα και εδώ ας το κάνουμε merge με το "ξεχρεώσαμε"
να σου πω ότι το 1ο αντίστοιχα αυτοκίνητο έχει 16 φορές περισσότερες ταξινομήσεις
όχι δεν είναι
και αν είναι να αρχίσουμε την κλάψα και εδώ ας το κάνουμε merge με το "ξεχρεώσαμε"
να σου πω ότι το 1ο αντίστοιχα αυτοκίνητο έχει 16 φορές περισσότερες ταξινομήσεις
Ρε , δεν εννοούσα την κρίση… το NC700 εννοούσα..:lol:
el_hymador
01/08/2013, 12:56
Πάντως εδώ κάτω πλάκα - πλάκα έχουν κάνει την επανεμφάνιση τους γαϊδουράκια, μουλάρια και άλογα. Όπου αλάνα και ένα - δύο ιπποειδή να βόσκουν. Αυτά δεν ταξινομούνται ε;
spyrakos35
01/08/2013, 12:58
Πάντως εδώ κάτω πλάκα - πλάκα έχουν κάνει την επανεμφάνιση τους γαϊδουράκια, μουλάρια και άλογα. Όπου αλάνα και ένα - δύο ιπποειδή να βόσκουν. Αυτά δεν ταξινομούνται ε;
μήπως είναι σέκοντ χαντ?
AristidisZ
01/08/2013, 12:59
Πάντως εδώ κάτω πλάκα - πλάκα έχουν κάνει την επανεμφάνιση τους γαϊδουράκια, μουλάρια και άλογα. Όπου αλάνα και ένα - δύο ιπποειδή να βόσκουν. Αυτά δεν ταξινομούνται ε;
καλά θα σου πω εγώ όταν θα σου ζητάνε άδεια - δίπλωμα - ασφάλεια - κράνος και χώρο βιολογικής επεξεργασίας απορριμάτων...
SHOOTER045
01/08/2013, 14:29
μπορει να τρόμαξαν με το γκαζι του και να τα δινουν
λες να ειναι σκοτωστρες οπως τα RD??????????????:rotflmao::rotflmao::rotflmao:
manosamos
01/08/2013, 19:07
Επί του θέματος, πολλοί μπορεί να ενθουσιάζονται με την κάτω από 4lt/100χλμ κατανάλωση, χωρίς βέβαια να ατιλαμβάνονται ότι, ε, υπάρχει και ένα τίμημα για αυτό... δεν μπορεί...
Μισο, να σου πω ποσο ακριβη ειναι η οικονομια.
Ας το συγκρινουμε με το Βερσυς που υποθετικα ειναι ανταγωνιστης του.
Τιμη Βερσυς ελλαδα-γερμανια ειναι 8690-8300 τιμες με ABS.
Τιμη NC ελλαδα -γερμανια. 7500-6400
O γνωστος αντιπροσωπος δηλαδη βαζει 1100 ευρω καπελο στην μοτο,ετσι επειδη καιει '''μονο'' 4 λιτρα................
Παμε παρακατω.
Ο κινητηρας του NC φοραει συστημα βαλβιδων με κοκκορακια,κατι δηλαδη που απιτει συνεργειο για ΡΥΘΜΙΣΜΑ καθε 12000 χλμ..................περαστικα τους.......................ενω το Βερσυς παει για ΕΛΕΓΧΟ καθε 38000 χλμ επειδη φοραει συστημα βαλβιδων με καπελλοτα.
Η διαφορα τους σε ιπποδυναμη ειναι εμφανης,ενω ο εξοπλισμος αναρτησης του NC ειναι τραγικος σε σχεση με το USD πιρουνι του Βερσυς.
Για φρενα κλπ ο μονος δισκος σε μοτο 240+ κιλων κρινετε τραγικα ''λιγος''.Σε συνθηκες πολης ισως δεν τρωει ζορια,αλλα σε δυσκολα κομματια θα αποδειξει την ανεπαρκεια του.
Εαν δεν σε καλυψα να γραφω οτι η διαφορα τους σε καταναλωση ειναι 0.8 του λιτρου υπερ του NC.
Σοβαρη διαφορα................:smokin:
manosamos
01/08/2013, 19:10
λες να ειναι σκοτωστρες οπως τα RD??????????????:rotflmao::rotflmao::rotflmao:
:a18:
ετσι απο περιεργεια..........
το cbf600 εδω ειναι 700 ευρω ακριβοτερο απο τη γερμανια, ενω στα ιδια χρηματα πωλειται και η κλειστη εκδοση με τα 35 αλογα:cry:
Whiteyez
01/08/2013, 23:03
Μισο, να σου πω ποσο ακριβη ειναι η οικονομια.
Ας το συγκρινουμε με το Βερσυς που υποθετικα ειναι ανταγωνιστης του.
Τιμη Βερσυς ελλαδα-γερμανια ειναι 8690-8300 τιμες με ABS.
Τιμη NC ελλαδα -γερμανια. 7500-6400
O γνωστος αντιπροσωπος δηλαδη βαζει 1100 ευρω καπελο στην μοτο,ετσι επειδη καιει '''μονο'' 4 λιτρα................
Παμε παρακατω.
Ο κινητηρας του NC φοραει συστημα βαλβιδων με κοκκορακια,κατι δηλαδη που απιτει συνεργειο για ΡΥΘΜΙΣΜΑ καθε 12000 χλμ..................περαστικα τους.......................ενω το Βερσυς παει για ΕΛΕΓΧΟ καθε 38000 χλμ επειδη φοραει συστημα βαλβιδων με καπελλοτα.
Η διαφορα τους σε ιπποδυναμη ειναι εμφανης,ενω ο εξοπλισμος αναρτησης του NC ειναι τραγικος σε σχεση με το USD πιρουνι του Βερσυς.
Για φρενα κλπ ο μονος δισκος σε μοτο 240+ κιλων κρινετε τραγικα ''λιγος''.Σε συνθηκες πολης ισως δεν τρωει ζορια,αλλα σε δυσκολα κομματια θα αποδειξει την ανεπαρκεια του.
Εαν δεν σε καλυψα να γραφω οτι η διαφορα τους σε καταναλωση ειναι 0.8 του λιτρου υπερ του NC.
Σοβαρη διαφορα................:smokin:
Το NC καίει 3.6-3.5 λίτρα, κάποιοι έχουμε δεί και κοντά στα 3.0. Όταν φορτωμένος με τριβάλιτσα και δεύτερο άτομο σε ταξιδάκι με ταχύτητες 120χιλ/ωρα μου καίει 3.6 λίτρα τι άλλο να ζητήσω.
Θα συμφωνήσω για τις αναρτήσεις.
Βαλβίδες βλέπεις στα 24.000 εκτός και αν χρειάζεται πιο νωρίς, τότε ναι, παρεμπιπτόντως η διαδικασία είναι πολύ απλή και η πρόσβαση είναι πολύ εύκολη.
Φαντάζομαι το έχεις οδηγήσει για να λές ότι τα φρένα είναι τραγικά έτσι; :confused: Γιατί εγώ άλλα βλέπω και ας έχει μονό δίσκο μπροστά.
Ο κινητηρας του NC φοραει συστημα βαλβιδων με κοκκορακια,κατι δηλαδη που απιτει συνεργειο για ΡΥΘΜΙΣΜΑ καθε 12000 χλμ..................περαστικα τους.......................ενω το Βερσυς παει για ΕΛΕΓΧΟ καθε 38000 χλμ επειδη φοραει συστημα βαλβιδων με καπελλοτα.
Για ρύθμιση βαλβίδων με κοκοράκια όμως παίρνουν σχεδόν την μισή τιμή ενώ η διαδικασία είναι τόσο εύκολη που μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε έχει τα βασικά εργαλεία και στοιχειώδεις γνώσεις. Το σύστημα με καπελότα παραμένει απλό στον έλεγχο αλλά αν χρειαστείς ρύθμιση (αλλαγή καπελότου) τότε δεν το ακουμπάει ο οποιοδήποτε ενώ η τιμή στο συνεργείο αυξάνεται κι' άλλο.
Φαντάζομαι το έχεις οδηγήσει για να λές ότι τα φρένα είναι τραγικά έτσι; :confused: Γιατί εγώ άλλα βλέπω και ας έχει μονό δίσκο μπροστά.
Εσύ το έχεις οδηγήσει σε κατηφορικό "γρήγορο" στοφιλίκι? ;)
Whiteyez
02/08/2013, 08:35
Για ρύθμιση βαλβίδων με κοκοράκια όμως παίρνουν σχεδόν την μισή τιμή ενώ η διαδικασία είναι τόσο εύκολη που μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε έχει τα βασικά εργαλεία και στοιχειώδεις γνώσεις. Το σύστημα με καπελότα παραμένει απλό στον έλεγχο αλλά αν χρειαστείς ρύθμιση (αλλαγή καπελότου) τότε δεν το ακουμπάει ο οποιοδήποτε ενώ η τιμή στο συνεργείο αυξάνεται κι' άλλο.
Ένα + λοιπόν που έχει κοκοράκια το NC.
Εσύ το έχεις οδηγήσει σε κατηφορικό "γρήγορο" στοφιλίκι? ;)
Αμέ, πρόσφατα κιόλας.
Stergios69
02/08/2013, 08:53
Για το πηρούνι που ούτε σε παπάκια δεν βάζουν πλέον, θα σχολιάσει κανείς; :D
SHOOTER045
02/08/2013, 09:07
περισεψαν απο XR του 90 και τα κοτσαραν σε αυτο
πω πω ολοι οι γνωστες της μοτοκηνισης ,εδω..!! :cry: να κραζουν το nc ...!! και οι ασχετοι στα περιοδικα ειδικου τυπου ,moto ,κτλπ να γραφουν τοσο καλα λογια σιγουρα εχουν παρει μιζα εεε δεν εξηγειται αλλιως...:p ολοι τους τα παιρνουνε παει και τελειωσε ..
αφηνω μια μικρη πιθανοτητα να λενε αρε μαρες κουκουναρες η απανω...:smokin:
πω πω ολοι οι γνωστες της μοτοκηνισης ,εδω..!! :cry: να κραζουν το nc ...!! και οι ασχετοι στα περιοδικα ειδικου τυπου ,moto ,κτλπ να γραφουν τοσο καλα λογια σιγουρα εχουν παρει μιζα εεε δεν εξηγειται αλλιως...:p
Σπάνια (έως ποτέ) θα βρεις κακά λόγια σε περιοδικά... Ο λόγος είναι ευνόητος.
Stergios69
02/08/2013, 13:01
Σπάνια (έως ποτέ) θα βρεις κακά λόγια σε περιοδικά... Ο λόγος είναι ευνόητος.
Ακριβώς αυτό...
Σπάνια (έως ποτέ) θα βρεις κακά λόγια σε περιοδικά... Ο λόγος είναι ευνόητος.
ναι φιλτατε ,αλλα δεν ειναι δυνατον να εχουν μεγαλη αποκλησει απο την πραγματικοτητα ,και μεταξυ τους τα περιοδικα κτλπ
αν διαβασεις τα εντυπα θα δεις οτι εχουνε μια ομοιογενεια και στα + που λενε και στα - αρα μου φενεται δυσκολο να ειναι μαπα το καρπουζι και να στο παρουσιαζουνε για τοπ ,το οτι μπορει να λενε ευχαριστα και κολακειες για ολες της μοτο για τους λογους που αναφερεις δεκτον ,αλλα δεν μπορουν να σου κανουνε το μαυρο ασπρο ,
λεω μηπως ξερουν κατι κ αυτοι ?? και λενε..οτι λενε ? edit τα ιδια λενε και τα ξενα εντυπα ..
Δεν ξέρω. Πιστεύω ότι ακόμα και οι αναφορές σε αδύναμα σημεία γίνονται μόνο για χάρη της "αντικειμενικότητας" της κριτικής. Και συνήθως είναι γραμμένα σε στυλ... "το τάδε σημείο θα μπορούσε να είναι καλύτερο αλλά καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις της πλειοψηφίας των αναβατών" ή "τα φρένα θα θέλαμε να είναι πιο δυνατά αλλά σε κερδίζουν και εμπνέουν εμπιστοσύνη με την αίσθησή τους" κοκ.
Κάποια λύση είναι ένα ή και δύο test ride και ότι καταλάβεις στο διάστημα αυτό...
Να μην παρεξηγηθώ... Το NC700x με ενδιαφέρει και ως πιθανή αγορά αλλά και ως "πείραμα" γιατί έχει διαφορετική φιλοσοφία.
Ακόμα και το αυτόματο δε, ΔΕΝ το θεωρώ scooter. Απλά προτιμώ το μη αυτόματο.
νοιμιζω οτι χαιδευουνε λιγο τα αυτια αλλα ειναι κοντα στην πραγματικοτητα , πολλα απ αυτα που διαβασα στα συν και στα πλυν τα ειδα και με τα ματια μου ,οταν εγινα κατοχος.
οσο για το μοντ που λες μεγα λαθος να παρεις το χειροκινητο ,ολα τα λ7 και η τεχνολογια βρισκεται στην ευκολια ,και την ανεση που σου δινει το dc-t , αυτος ειναι και ενας απ τους βασικους λογους που το πηρα , εαν επιαρνα μανιουαλ νομιζω υπαρχουνε πολλες επιλογες ισως και καλητερες.
alexxxcbr
02/08/2013, 13:56
πω πω ολοι οι γνωστες της μοτοκηνισης ,εδω..!! :cry: να κραζουν το nc ...!! και οι ασχετοι στα περιοδικα ειδικου τυπου ,moto ,κτλπ να γραφουν τοσο καλα λογια σιγουρα εχουν παρει μιζα εεε δεν εξηγειται αλλιως...:p ολοι τους τα παιρνουνε παει και τελειωσε ..
αφηνω μια μικρη πιθανοτητα να λενε αρε μαρες κουκουναρες η απανω...:smokin:
Aν ειναι τοσο τουμπανο να το παρουμε και εμεις φιλε μου.Απλως ζηλευουμε.:rotflmao::rotflmao:
SHOOTER045
02/08/2013, 14:07
το οτι η honda σε πολλα μοντελα βαζει περιφερειακα απο αλλα που εχει στοκ στο ραφι ειναι πασιφανες
το transalp φοραει διακοπτες τιμονι μανετες χουφτες ιδιους με το xr που ειχα το 94,το πηρουνι με τον μονο δισκο μου θυμιζει κατι σε dominator 650 χωρις φυσουνες,το μοτερ του δεν ειναι και τοοοοοσο πρωτοτυπο,ουτε βαζει φωτια στον δρομο,ουτε τιποτα τετοιο,ενα καινουργιο εξυπνο μηχανακι ειναι,δεν ειναι το super ουαου,καλο μεν honda μεν αλλα μεχρι εκει
και αυτα τα περι οικονομιας ειναι να χαμε να λεγαμε,η μοτοσυκλετα περα απο μεσω μετακινηση- συμβιωσης-για πολλους-ειναι και ξεγκαυλωτηρι και εκει δεν κοιτανε καταναλωσεις....:cool:
AristidisZ
02/08/2013, 14:11
και αυτα τα περι οικονομιας ειναι να χαμε να λεγαμε,η μοτοσυκλετα περα απο μεσω μετακινηση- συμβιωσης-για πολλους-ειναι και ξεγκαυλωτηρι και εκει δεν κοιτανε καταναλωσεις....:cool:
:beer::beer:
(αλλιώς παίρνεις ένα σκούτερ και τελειώνει η ιστορία, ούτε 8χίλιαρα, ούτε το ένα καίει 5,5 και το άλλο 6)
SHOOTER045
02/08/2013, 14:41
:beer::beer:
(αλλιώς παίρνεις ένα σκούτερ και τελειώνει η ιστορία, ούτε 8χίλιαρα, ούτε το ένα καίει 5,5 και το άλλο 6)
η ενα τετοιο με μηδαμινη καταναλωση
296786
και κανει και συσφιξη ποδων-μυων κλπ ιδου και η αποδειξη ολοκληρη μπαρντο τετοιο ειχε....:D:D:D
296787
το οτι η honda σε πολλα μοντελα βαζει περιφερειακα απο αλλα που εχει στοκ στο ραφι ειναι πασιφανες
και αυτα τα περι οικονομιας ειναι να χαμε να λεγαμε,η μοτοσυκλετα περα απο μεσω μετακινηση- συμβιωσης-για πολλους-ειναι και ξεγκαυλωτηρι και εκει δεν κοιτανε καταναλωσεις....:cool:
το 1ο δε νομιζω οτι το κανει μονο η honda ειναι παγκοσμιο φαινομενο σε ολες της εταιριες να χρισημομποιηουν τα ανταλακτικα περιφερειακα , που εχουν στοκ .
για το 2 καπιοι θελουν να ξεγκαυαλονουν οικονομικα η δε θελουν να ξοδευουν βεζνινες στης μετακηνισεις του, η για καποιους που χρισημοποιουν καθημερινα τη μοτο ειναι λογαριασμος τα καυσιμα εαν π.χ πηγαινοερχεσαι καθε μερα στη δουλεια σου και κανεις 30/40 χλμ καθημερινως ο λογαριασμος μαζευται.:) η στο τελος υπαρχει και η αποψη οτι επειδη θελω να πηγαινω συνεχεια βολτες επιλεγω ενα μοτο που να μην ειναι βενζινοβορο !!
Nostradamus
02/08/2013, 16:49
το 1ο δε νομιζω οτι το κανει μονο η honda ειναι παγκοσμιο φαινομενο σε ολες της εταιριες να χρισημομποιηουν τα ανταλακτικα περιφερειακα , που εχουν στοκ .
για το 2 καπιοι θελουν να ξεγκαυαλονουν οικονομικα η δε θελουν να ξοδευουν βεζνινες στης μετακηνισεις του, η για καποιους που χρισημοποιουν καθημερινα τη μοτο ειναι λογαριασμος τα καυσιμα εαν π.χ πηγαινοερχεσαι καθε μερα στη δουλεια σου και κανεις 30/40 χλμ καθημερινως ο λογαριασμος μαζευται.:) η στο τελος υπαρχει και η αποψη οτι επειδη θελω να πηγαινω συνεχεια βολτες επιλεγω ενα μοτο που να μην ειναι βενζινοβορο !!
Αλλο πράγμα λέει ο Shooter οταν μιλάει για ξεγκαυλωτήρι και εσυ συνεχίζεις να μιλας για την κατανάλωση και την οικονομία της καθημερινής μετακίνησης. Εκτος και αν επειδη κατάλαβες για τί μιλάει εκεί επειδή το μηχανάκι "δεν", ξανα επιστρέφουμε στα θετικά του που προφανώς δεν αμφισβητει κανεις.
μαλλον εσυ δεν καταλβες τι λεω ? δεν ειναι ολοι κα&λωμενοι και 18χρονων το nc δεν απευθυνεται σ αυτους.
υπαρχουν κ αλλες κατηγοριες αναβατων που το βρισκουν πολυ καλο για αυτο που θελουν να κανουν. οπως εγω για την χρηση που το θελω.
el_hymador
02/08/2013, 17:19
Πάντως παίδες και το Transalp με ανταλλακτικά από το ράφι έχτισε τη φήμη του και παραμένει ένα καθ όλα αξιόλογο μηχανάκι στην κατηγορία του. Το να ζητάμε ανεστραμένο πιρούνι, διπλές μαργαρίτες και ακτινικές δαγκάνες σε commutero ψηλωμένο street είναι λίγο αστείο. Πόσο μάλλον όταν το εν λόγω μοντέλο έχει και κάτι να προτείνει ως φιλοσοφία ασχλετως αν μας αρέσει ή όχι.
Nostradamus
02/08/2013, 17:24
μαλλον εσυ δεν καταλβες τι λεω ? δεν ειναι ολοι κα&λωμενοι και 18χρονων το nc δεν απευθυνεται σ αυτους.
υπαρχουν κ αλλες κατηγοριες αναβατων που το βρισκουν πολυ καλο για αυτο που θελουν να κανουν. οπως εγω για την χρηση που το θελω.
Βασικά δεν χρειάζεται να είσαι 18 ούτε να είσαι μόνιμα καυλωμένος για να θέλεις να το διασκεδάζεις λίγο πέρα από το μετακινείσαι από το Α σημείο στο Β με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Παράλληλα οι μοτοσικλέτες αυτής της κατηγορίας γενικά δεν απευθύνονται ούτως η άλλως σε 18χρονους ή 20χρονους.
Nostradamus
02/08/2013, 17:29
Πάντως παίδες και το Transalp με ανταλλακτικά από το ράφι έχτισε τη φήμη του και παραμένει ένα καθ όλα αξιόλογο μηχανάκι στην κατηγορία του. Το να ζητάμε ανεστραμένο πιρούνι, διπλές μαργαρίτες και ακτινικές δαγκάνες σε commutero ψηλωμένο street είναι λίγο αστείο. Πόσο μάλλον όταν το εν λόγω μοντέλο έχει και κάτι να προτείνει ως φιλοσοφία ασχλετως αν μας αρέσει ή όχι.
Ακριβώς επειδή είναι έτσι οπως τα λές οσον αφορά το transalp, ίσως το εντελώς νεο NC700 λοιπον είναι απλά ενας πλεονασμός και αλλη μια κατασκευή του μαρκετινγκ για να είχαμε να λέγαμε. Στο κάτω κάτω βάλε ένα ημι-αυτόματο σασμαν στο Transalp σαν εταιρία δίνωντας άλλη μια επιλογή σε ενα κατά τα αλλα αξιοπρεπέστατο on-off.
SHOOTER045
02/08/2013, 17:39
μονο που το nc δεν ειναι transalp,το transalp εχει μια ιστορια καποιων δεκαετιων πισω του το αλλο τι εχει?
στην τελικη δεν κατηγορησαμε το μηχανακι σου-εγω προσωπικα-αλλο το δεν το γουσταρω αλλο το κατηγορω.
1και μπορει και αλλοι κατασκευαστες να βαζουν περιφεραιακα απο αλλα μοντελα αλλα στον βαθμο που το κανει η χοντα δεν νομιζω
2μπορει εσυ να βρηκες την τελεια ισοροπια ελλειψης συμπλεκτη-δυναμης-ευχαριστησης-οικονομιας-ξεκαυλωτηριου στο nc
αλλα κανε και λιγο κρατει δεν μεταφραζονται ολα σε αναλογια λιτρα ανα χλμ και εχω το χερι ελευθερο-δεν παταω συμπλεκτη κλπ κλπ κλπ και περναω ποιο γρηγορα μηχανακια-οι αλλοι ηξεραν οταν τους περασες οτι κοντραριζοσασταν?η το υπεθεσες μονος σου?:confused:
μαλλον δεν μιλαω η δεν γραφω ελληνικα...:evil: οκ καμικαζιδες..:wave2: ολα αυτα που λες γραφονται πισω αν εχεις κανει τον κοπο να διαβασεις τι ακριβως εγραψα....δε θα υπεθετες..
SHOOTER045
02/08/2013, 17:49
καθε αλλο μια χαρα τα λες και μια χαρα τα καταλαβαινω-ουμε
διαβασε ποιο προσεκτικα και μην βγαζεις συμπερασμα απο μια φραση
el_hymador
02/08/2013, 17:58
Ακριβώς επειδή είναι έτσι οπως τα λές οσον αφορά το transalp, ίσως το εντελώς νεο NC700 λοιπον είναι απλά ενας πλεονασμός και αλλη μια κατασκευή του μαρκετινγκ για να είχαμε να λέγαμε. Στο κάτω κάτω βάλε ένα ημι-αυτόματο σασμαν στο Transalp σαν εταιρία δίνωντας άλλη μια επιλογή σε ενα κατά τα αλλα αξιοπρεπέστατο on-off.
Ναι οκ... απλά το transalp καίει κάτι παραπάνω από το NC και ούτε θέλω να ξέρω την τιμή του αν το έβγαζαν με DCT... το Transapl με τον 21" τροχό εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μηχανάκια, κορυφάιο δεν έιναι βέβαια πουθενά αλλά αν το ξετάσεις ως σύνολο είναι πάρα πολύ καλό. Όπως και να 'χει τα μηχανάκια τα κρίνει σαν και τα ταραγούδια (πωωω τι είπα...) η ιστορία. Αν αυτό το concept έχει συνέχεια και εισπράτει την προτίμηση του κοινού για καιρό κάτι θα σημαίνει... γιατί όσο και αν δεν μας αρέσει και το Transalp και το V-Strom και το XT600, όλα τους best seller στην Ελλάδα, δεν ήταν σε καμία περίπτωση μούφες μηχανάκια που πουλάγανε χωρίς λόγο. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, το NC700 X δεν έχει και πουλ-μουρ factor οπότε +1 για αυτό... εγώ το βλέπω κάτι σαν ένα οικονομικό αντίστοιχο των crossover στα αυτοκίνητα. Πολλοί λένε ότι δεν πάει βήμα, άλλοi το βρίσκουν διαφορετικό με το shor shifting λόγω του υποτετράγωνου κινητήρα που σε μπάζει σε διαφορετική φιλοσοφία οδήγησης, το σίγουρο είναι πως marketing - ξεmarketing, το μηχανάκι είναι επίκαιρο όσο κανένα άλλο.
εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ο ελληνας μηχανοβιος δυσκολευται να δεχθει να μαθει νεα πραγματα και νεες τεχνολογιες ,
μαλλον θελανε ενα xt η ενα τρανσαλπ που ημουνα νιος και γερασα και ακομα κυκλοφορανε στους δρομους σαν τα παπια τα 6v
δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι περισοτεροι ειναι " κολημενοι " σε παλιες τεχνολογιες και νωοτροπειες ..??
και μολις βγει κατι καινουριο χωρις καν [ειμαι σιγουρος] να το χουν οδηγησει βγαζουν συμπερασματα κτλπ , σε αλλο
φορουμ που ειμαι γραμενος διαβαζα ενα καρο ασχετα για το crossruner κατα τυχη ,μου δωθηκε η ευκαιρια και το εκανα μια μεγαλη βολτα ,διαπιστοσα οτι κανενας απο τους ειδημονες που γραφανε τα μυρια οσα για το μηχανακι αυτο δεν το ειχε καβαλησει ουτε σταματημενο . το μηχανακι ηταν σε αλλο πλανητη αψογο με γραμικη λειτουργεια χωρις ιχνος κραδασμων ,και με πολυ και γραμικη δυναμη ,παρ ολα αυτα διαβαζα ενα καρο ασχετα απο ανθρωπους που οπως ειπα δεν το χαν καβαλησει ουτε σταματημενο ! :evil:
τα συμπερασματα δικα σας
MG-KTiNoS
02/08/2013, 18:32
εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ο ελληνας μηχανοβιος δυσκολευται να δεχθει να μαθει νεα πραγματα και νεες τεχνολογιες ,
μαλλον θελανε ενα xt η ενα τρανσαλπ που ημουνα νιος και γερασα και ακομα κυκλοφορανε στους δρομους σαν τα παπια τα 6v
δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι περισοτεροι ειναι " κολημενοι " σε παλιες τεχνολογιες και νωοτροπειες ..??
και μολις βγει κατι καινουριο χωρις καν [ειμαι σιγουρος] να το χουν οδηγησει βγαζουν συμπερασματα κτλπ , σε αλλο
φορουμ που ειμαι γραμενος διαβαζα ενα καρο ασχετα για το crossruner κατα τυχη ,μου δωθηκε η ευκαιρια και το εκανα μια μεγαλη βολτα ,διαπιστοσα οτι κανενας απο τους ειδημονες που γραφανε τα μυρια οσα για το μηχανακι αυτο δεν το ειχε καβαλησει ουτε σταματημενο . το μηχανακι ηταν σε αλλο πλανητη αψογο με γραμικη λειτουργεια χωρις ιχνος κραδασμων ,και με πολυ και γραμικη δυναμη ,παρ ολα αυτα διαβαζα ενα καρο ασχετα απο ανθρωπους που οπως ειπα δεν το χαν καβαλησει ουτε σταματημενο ! :evil:
τα συμπερασματα δικα σας
Δεν είχες ποτέ σου ΧΤ (600)
:D
AristidisZ
02/08/2013, 18:36
σε αλλο
φορουμ που ειμαι γραμενος διαβαζα ενα καρο ασχετα για το crossruner κατα τυχη ,μου δωθηκε η ευκαιρια και το εκανα μια μεγαλη βολτα ,διαπιστοσα οτι κανενας απο τους ειδημονες που γραφανε τα μυρια οσα για το μηχανακι αυτο δεν το ειχε καβαλησει ουτε σταματημενο . το μηχανακι ηταν σε αλλο πλανητη αψογο με γραμικη λειτουργεια χωρις ιχνος κραδασμων ,και με πολυ και γραμικη δυναμη ,παρ ολα αυτα διαβαζα ενα καρο ασχετα απο ανθρωπους που οπως ειπα δεν το χαν καβαλησει ουτε σταματημενο ! :evil:
τα συμπερασματα δικα σας
αχ, γιατί μας μπριζώνεις καλοκαιριάτικο...
ειχα xr 600 το xt το ειχα απο φιλους..μια χαρα ειναι το μηχανακι ,απλα ειναι πια γερασμενη τεχνολογια.
αλλα αυτο δεν το κανει ,κακο αν σε καποιον αρεσει..
αχ, γιατί μας μπριζώνεις καλοκαιριάτικο...
????
AristidisZ
02/08/2013, 18:49
????
2~3 φορές που το δα από κοντά μου άρεσε πολύ
αν λες και ότι οδηγικά είναι σούπερ...
2~3 φορές που το δα από κοντά μου άρεσε πολύ
αν λες και ότι οδηγικά είναι σούπερ...
οντως σουπερ ! και με πολυ δυναμη !
AristidisZ
02/08/2013, 18:56
οντως σουπερ ! και με πολυ δυναμη !
μια χαρά
σου περισσεύει μήπως κάνα οχταράκι ; :bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.