View Full Version : Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?
manosamos
02/08/2013, 19:04
. Το να ζητάμε ανεστραμένο πιρούνι, διπλές μαργαρίτες και ακτινικές δαγκάνες σε commutero ψηλωμένο street είναι λίγο αστείο. .
Ενω το να αγοραζεις το τιποτα σε σχετικα κοντινη τιμη με τα ανεστραμενα πιρουνια ,μαργαριτες κλπ...........ειναι σοφη επιλογη.:confused:
manosamos
02/08/2013, 19:16
Βαλβίδες βλέπεις στα 24.000 εκτός και αν χρειάζεται πιο νωρίς, τότε ναι, παρεμπιπτόντως η διαδικασία είναι πολύ απλή και η πρόσβαση είναι πολύ εύκολη.
Φαντάζομαι το έχεις οδηγήσει για να λές ότι τα φρένα είναι τραγικά έτσι; .
Βαλβιδες το μανιουαλ λεει στις 12000.Τωρα αν εσυ θελεις αστες αρρυθμιστες και για 50000χλμ.
Η διαδικασια ειναι απλη λες,αλλα ολοι σας ποστερετε φωτο απο νεα προβολακια κιετς,ενω κανεανας σας δεν βαζει ενα how to ρυθμισμα βαλβιδων.......οποτε μαλλον εχουμε και μηχανικους του πληκτρολογιου.
NC οχι δεν εχω οδηγησει και δεν θα οδηγησω ΠΟΤΕ.Δεν νιωθω μοτοσυκλετιστικα ξεπεσμενος για να καβαλησω τετοιο πραμα.
Ισως βεβαια θα πρεπει να μου απαντησεις εσυ πως μια μοτο με τα ιδια κιλα του δικου μου Βαραντερο φρεναρει δυνατα με ενα δισκο.........:cry:
Αλλαγη εκανα τις 4 πιστονες με 6πιστονες στην δικια μου και ειδα δραματικη βελτιωση,αρα ποσο πιο αδυνατο φρενο θα εχεις εσυ..............
Ξερεις κατι τετοιες παπαριες εκανε και η Γιαμαχα πριν 20βαλε χροινια με το TZR,TDR με τον μονο δισκο.Εκει που φρεναρανε τα άλλα 250αρια αυτα συνεχιζαν...............
manosamos
02/08/2013, 19:19
Το σύστημα με καπελότα παραμένει απλό στον έλεγχο αλλά αν χρειαστείς ρύθμιση (αλλαγή καπελότου) τότε δεν το ακουμπάει ο οποιοδήποτε ενώ η τιμή στο συνεργείο αυξάνεται κι' άλλο.
Συστηματα με καπελλοτα βγαζουν χαλαρα 100.000χλμ χωρις απαιτηση αλλαγης sim.
Σαφεστατα οικονομικοτερο βγαινει σε τελικη αναλυση.
ναι φιλτατε ,αλλα δεν ειναι δυνατον να εχουν μεγαλη αποκλησει απο την πραγματικοτητα ,και μεταξυ τους τα περιοδικα κτλπ
αν διαβασεις τα εντυπα θα δεις οτι εχουνε μια ομοιογενεια και στα + που λενε και στα - αρα μου φενεται δυσκολο να ειναι μαπα το καρπουζι και να στο παρουσιαζουνε για τοπ ,το οτι μπορει να λενε ευχαριστα και κολακειες για ολες της μοτο για τους λογους που αναφερεις δεκτον ,αλλα δεν μπορουν να σου κανουνε το μαυρο ασπρο ,
λεω μηπως ξερουν κατι κ αυτοι ?? και λενε..οτι λενε ? edit τα ιδια λενε και τα ξενα εντυπα ..
Ένα θα σου πω! Φάκελος ΧΤ. Αν δεν το έχεις διαβάσει χάνεις.
Ισως βεβαια θα πρεπει να μου απαντησεις εσυ πως μια μοτο με τα ιδια κιλα του δικου μου Βαραντερο φρεναρει δυνατα με ενα δισκο.........:cry:
Δυνατότερη τρόμπα. :D
Ξερεις κατι τετοιες παπαριες εκανε και η Γιαμαχα πριν 20βαλε χροινια με το TZR,TDR με τον μονο δισκο.Εκει που φρεναρανε τα άλλα 250αρια αυτα συνεχιζαν...............
:bawl::beer:
manosamos
02/08/2013, 19:27
Δυνατότερη τρόμπα. :D
Μπααααααααα,εδω εχει παρεκλομενα ''απο το ραφι'' τρομπα μεγαλυτερη του Βαραντερο θα εβαζε..........:lol:
Συστηματα με καπελλοτα βγαζουν χαλαρα 100.000χλμ χωρις απαιτηση αλλαγης sim.
Σαφεστατα οικονομικοτερο βγαινει σε τελικη αναλυση.
Και εγώ έτσι πιστεύω αλλά αν κάποιος δεν του βάζει χέρι μόνος του η διαφορά είναι μικρή.
Ο έλεγχος κοστίζει όσο και στα μοντέλα με κοκοράκια αλλά τα διαστήματα είναι πιο αραιά. Όταν χρειαστεί ρύθμιση όμως η διαφορά εξαλείφεται.
petros1972
02/08/2013, 20:11
το οτι η honda βαζει στοκ κοματια (διακοπτες κτλ)κακο δεν ειναι.ετσι ειναι ποιο δοκιμασμενα.πολυ δοκιμασμενα.πρωσοπικα καλα κανει.θελετε φουλ τεχνολογια σε ολα?δεν ειναι πανακια αυτο.τεχνολογια στα φρενα -αναρτησεις ναι με χιλια.τωρα στα αλλα εμενα δεν θα με ενοιαζε.
Whiteyez
02/08/2013, 20:12
Βαλβιδες το μανιουαλ λεει στις 12000.Τωρα αν εσυ θελεις αστες αρρυθμιστες και για 50000χλμ.
Η διαδικασια ειναι απλη λες,αλλα ολοι σας ποστερετε φωτο απο νεα προβολακια κιετς,ενω κανεανας σας δεν βαζει ενα how to ρυθμισμα βαλβιδων.......οποτε μαλλον εχουμε και μηχανικους του πληκτρολογιου.
NC οχι δεν εχω οδηγησει και δεν θα οδηγησω ΠΟΤΕ.Δεν νιωθω μοτοσυκλετιστικα ξεπεσμενος για να καβαλησω τετοιο πραμα.
Ισως βεβαια θα πρεπει να μου απαντησεις εσυ πως μια μοτο με τα ιδια κιλα του δικου μου Βαραντερο φρεναρει δυνατα με ενα δισκο.........:cry:
Αλλαγη εκανα τις 4 πιστονες με 6πιστονες στην δικια μου και ειδα δραματικη βελτιωση,αρα ποσο πιο αδυνατο φρενο θα εχεις εσυ..............
Ξερεις κατι τετοιες παπαριες εκανε και η Γιαμαχα πριν 20βαλε χροινια με το TZR,TDR με τον μονο δισκο.Εκει που φρεναρανε τα άλλα 250αρια αυτα συνεχιζαν...............
Σχετικά με την ρύθμιση βαλβίδων, απο ξένο φόρουμ πολλά άτομα το κάνουν μόνοι τους, και δεν είναι μηχανικοί.
http://nc700-forum.com/forum/garage-mechanical-help/2919-valve-clearance-check.html
Πως να σου απαντήσω ρε φίλε το επίπεδο σου είναι πολύ υψηλότερο από το δικό μου που καβαλάω NC, ίσως κάποια μέρα να σε φτάσω και να μπορέσουμε να κάνουμε κουβέντα. :lipssealed:
manosamos
02/08/2013, 20:21
ίσως κάποια μέρα να σε φτάσω και να μπορέσουμε να κάνουμε κουβέντα. :lipssealed:
Παρε Βαρκαντερο και τα λεμε τοτε.:wave2:
Σχετικά με την ρύθμιση βαλβίδων, απο ξένο φόρουμ πολλά άτομα το κάνουν μόνοι τους, και δεν είναι μηχανικοί.
http://nc700-forum.com/forum/garage-mechanical-help/2919-valve-clearance-check.html
Μετά την πρώτη φορά, η ρύθμιση των βαλβίδων είναι σαν να αλλάζεις λάδια. Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που δεν αλλάζουν ούτε λάμπα στο σπίτι τους, όχι λάδια στη μηχανή!
Αλλά και αυτό κακό δεν είναι. Μόνο απ' τα κτμ θα ζήσουν τα συνεργεία?
:cool:
SHOOTER045
02/08/2013, 23:25
εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ο ελληνας μηχανοβιος δυσκολευται να δεχθει να μαθει νεα πραγματα και νεες τεχνολογιες ,
μαλλον θελανε ενα xt η ενα τρανσαλπ που ημουνα νιος και γερασα και ακομα κυκλοφορανε στους δρομους σαν τα παπια τα 6v
δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι περισοτεροι ειναι " κολημενοι " σε παλιες τεχνολογιες και νωοτροπειες ..??
και μολις βγει κατι καινουριο χωρις καν [ειμαι σιγουρος] να το χουν οδηγησει βγαζουν συμπερασματα κτλπ , σε αλλο
φορουμ που ειμαι γραμενος διαβαζα ενα καρο ασχετα για το crossruner κατα τυχη ,μου δωθηκε η ευκαιρια και το εκανα μια μεγαλη βολτα ,διαπιστοσα οτι κανενας απο τους ειδημονες που γραφανε τα μυρια οσα για το μηχανακι αυτο δεν το ειχε καβαλησει ουτε σταματημενο . το μηχανακι ηταν σε αλλο πλανητη αψογο με γραμικη λειτουργεια χωρις ιχνος κραδασμων ,και με πολυ και γραμικη δυναμη ,παρ ολα αυτα διαβαζα ενα καρο ασχετα απο ανθρωπους που οπως ειπα δεν το χαν καβαλησει ουτε σταματημενο ! :evil:
τα συμπερασματα δικα σας
μερικα ποστ ποιο πισω
<ειχα aprilia mana και το εδωσα>
δεν νομιζω να εχουν τοση διαφορα απο αποψη κινητηρα και αποδοσης,στα περιφερειακα μερα με την νυχτα μαλλον
και για να τελειωνουμε ωραια η νεα τεχνολογια αλλα εγω θελω το πανω χερι ειμαι της παλιας σχολης συμπλεκτη και ξερο ψωμι
ωραιο το μηχανακι σου και καλοβολτο να ναι και να το χαιρεσαι,εγω θα το επαιρνα μονο αν μου το χαριζαν η αν το κερδιζα σε κληρωση
που θα παει δεν θα φτιαξω το 296855
θα σας μαμισω ουλους....:evil::evil::evil:
αν καταλαβα καλα εινα ait 250 διχρονιλα ...μ αυτο αγορι μου το πολυ πολυ να καψεις λιγο λαδι μιξης δεν κανει τιποτα στις μερες μας απο γκαζια ..:wave2:
οσο για το nc .. μην ονειρευσαι δε θα στο χαρισει κανεις ,και λιγο δυσκολο να το κερδισεις σε κληρωση βαζουνε πιο τρεντυ μηχανακια...:bawl:
SHOOTER045
03/08/2013, 09:35
αν καταλαβα καλα εινα ait 250 διχρονιλα ...μ αυτο αγορι μου το πολυ πολυ να καψεις λιγο λαδι μιξης δεν κανει τιποτα στις μερες μας απο γκαζια ..:wave2:
οσο για το nc .. μην ονειρευσαι δε θα στο χαρισει κανεις ,και λιγο δυσκολο να το κερδισεις σε κληρωση βαζουνε πιο τρεντυ μηχανακια...:bawl:
ετσι οπως τα λες περιπου αλλα οχι ait αλλα ati=ΙΤ οποιος ειχε καβαλησει τετοιο ξερει,αντρικο μηχανακι οχι σαν τον γκεουλα που χεις.οσο για τα γκαζια του αν φερει ο δρομος και τυχη και ανταμωσουμε,ετοιμασου να γεμισεις μαυρα μπιμπικια διχρονολαδιλας
δεν ονειρευομαι συχνα ειδικα το nc θα ηταν εφιαλτης για μενα στο ονειρο μου,θα ηταν ο δρακος του παραμυθιου
μονο αν μου το χαριζαν θα το εκανα δικο μου αντε και επειδη η πιθανοτητες ειναι ελαχιστες :sweat:
ενας εφιαλτης λιγοτερος για μενα
Εγώ πάλι θεωρώ ότι όλα τα μηχανάκια κάτι έχουν να σου δώσουν. Αν μπορούσα θα τα είχα όλα. Όχι δεν μου αρέσουν όλα αλλά είναι μια εμπειρία να προσπαθείς να δαμάσεις το πλαίσιο μιας αφρικάνας σε κακοτράχαλο έδαφος, να βάλεις τις αναρτήσεις ενός χτ στο δρόμο, να κάνεις ένα κτμ να κατεβάσει τον εμπρός τροχό ή να οδηγείς το nc στους γυαλιστερούς δρόμους της πόλης.
Αν οδηγείς μόνο R6 θα εκτιμήσεις την ροπή στα χαμηλά αλλά δεν θα δεις ποτέ πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει.
Δεν θα μάθεις ποτέ πόσο καλές είναι οι αναρτήσεις σου αν δεν έχεις οδηγήσει κάποιο που δεν έχει.
Δεν μπορείς να φανταστείς τι εστί στρέβλωση πλαισίου αν όλα τα μηχανάκια σου ήταν ευρωπαικά. :lol:
Για το τέλος αφήνω την εμπειρία σούζα μόνο με το γκάζι ή σε κάθε αλλαγή.
Αλλά πρέπει να αναφέρω και την εμπειρία που σου δίνει ένα όχι τόσο δυνατό, σε απόλυτα νούμερα μηχανάκι, αλλά που βγάζει την δύναμη μια κι έξω.
Και επειδή πολλοί δεν θα καταλάβουν τι εννοώ με το τελευταίο εξηγούμαι. Το ξέσπασμα ενός cr 500 η τους ίδιους ίππους από ένα ktm 300 του 2012?
Την υστερία της r1 του 97 στις 7000 στροφές ή τους περισσότερους ίππους του καινούριο μοιρασμένους σε όλο το φάσμα στροφών?
Δίχρονο 250αρι ΚΧ του 93 ή 250άρι τετράχρονο νέας εσοδείας?
Αν είσαι αγωνιζόμενος η απάντηση είναι εύκολη, αν είσαι λάτρης της εμπειρίας των 2 τροχών τα θέλεις όλα.
Και είναι πολλά ακόμα. Μπορεί κάποιος να είναι λάτρης των 6τάχιτων γιατί του κάνουν τη ζωή ευκολότερη αλλά γιατί να μην γνωρίσει ποτέ το "άπλωμα" της ροπής ενός μεγάλου 5τάχυτου μονοκύλινδρου?
Όποιος βαριέται να διαβάσει τα παραπάνω θα του τα βάλω όλα σε μια γραμμή..
Αν μου χάριζαν ένα οποιοδήποτε μηχανάκι δύσκολα θα το πουλούσα καινούριο. :D
MG-KTiNoS
03/08/2013, 10:58
Δεν είχες ποτέ σου ΧΤ (600)
:D
ειχα xr 600 το xt το ειχα απο φιλους..μια χαρα ειναι το μηχανακι ,απλα ειναι πια γερασμενη τεχνολογια.
αλλα αυτο δεν το κανει ,κακο αν σε καποιον αρεσει..
είδες που σου το πα...?
:D
Κάτσε σκέψου τώρα γιατί όλοι αυτοί έχουν σήμερα ΧΤ και δεν λένε ότι ειναι παλιό ή δεν τρέχουν να πάρουν το το 660 και θα έχεις την απάντηση μόνος σου.
:)
SHOOTER045
03/08/2013, 14:47
Όποιος βαριέται να διαβάσει τα παραπάνω θα του τα βάλω όλα σε μια γραμμή..
Αν μου χάριζαν ένα οποιοδήποτε μηχανάκι δύσκολα θα το πουλούσα καινούριο. :D
ειδικα οποιος καβαλησε CR500 θα του εχει μεινει κατι
να το πηγε καπως χλωμο,να τον πηγε ΣΙΓΟΥΡΑ...........:tooth::tooth::tooth:
η ψυχη ειναι κατι που εχουν(κατα την ταπεινη μου γνωμη)τα παλια ΧΤ-XR-afrika-tenere-rd-cb-τα πρωτα r1-916 και αρκετα που δεν μου ερχονται στο μυαλο τωρα
δεν μιλησα για εντελως καινουργιο ρε τρελε.μετα απο μερικες βολτες
el_hymador
03/08/2013, 17:11
Ενω το να αγοραζεις το τιποτα σε σχετικα κοντινη τιμη με τα ανεστραμενα πιρουνια ,μαργαριτες κλπ...........ειναι σοφη επιλογη.:confused:
Και ποιος σου είπε ότι το ανεστραμμένο πιρούνι, οι μαργαρίτες δίσκοι και οι εξαπίστονες δουλεύουν αμά τη εφαρμόσει; Πάρε ένα YBR 125 και βάλτου ανεστραμμένο και εξαπίστονες ακτινικές και αν δεν γίνει σαν 8 στο πρώτο φρενάρισμα έλα να μου πεις... η Honda όσο βρίσιμο και να έχει φάει φημίζεται για ένα μη απτό χαρακτηριστικό, την ομοιογένεια που έχουν τα μηχανάκια της. Mπορεί μεμονομένα τα δομικά και σημαντικά εξαρτήματα που συνθέτουν ένα μηχανάκι να δείχνουν φτωχά και επιλογές από το ράφι, ωστόσο όλα μαζί κατά ένα περίεργο τρόπο δουλεύουν αρμονικά, χωρίς να υπερισχύει το ένα του άλλου. Ξενέρωμα; Μπορεί να είναι και έτσι αλλά το ότι ισχύει, ισχύει.
Έχω κάνει γύρο της Πελοπονήσσου με δανεικό Transalp 600 και στα πρώτα χιλιόμετρα ήθελα να γυρίσω πίσω και να πάω με το τρένο... όταν όμως ολοκληρώθηκε το ταξίδι δεν θα μπορούσα να φανταστώ ιδανικότερο μηχανάκι για αυτή τη διαδρομή. Υπάρχουν δεκάδες μηχανάκια που θα έκαναν σίγουρα απέιρως καλύτερα επι μέρους τμήματα της διαδρομής με αντάλλαγμα όμως υποχωρήσεις σε άλλους τομείς. Κανένα όμως δεν θα έκανε τα πάντα καλά (και μέχρι εκεί) όπως το ταπεινό Transalpιον. Και χώμα πέρασε μια χαρά και άνεση προσέφερε και στα στροφιλίκια το ένοιωθες να έχει στιβαρότητα και ακαμψία τσούχτρας αλλά περιέργως πως έστριβε.
Όλα είναι θέμα επιλογών και προτιμήσεων λοιπόν.
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη λανσαρουν το nc 700 μετα απο λιγο το κανουν 750 και μετα φτιαχνουν και τα 500ρια για να τσιμπησουν τα νεα διπλωματα.Φτιαξτε εξαρχης τα 500ρια και ξεμπερδεψατε.Λες και σαν εταιρεια δεν ηξεραν τις αλλαγες στα διπλωματα στην Ευρωπη.Σιγα την τρελη διαφορα στα γκαζια και στις επιδοσεις.Ασε που σαν τιμη το 500 ειναι κατω ενα χιλιαρικο.Δηλαδης γτ να παρω το ακριβοτερο 700 αντι για το 500?Απλα και ο Σαρακακης πουλαει το 500 στην τιμη που παιζει το 700 στην ευρωπη και το 700 ακομα πιο ακριβα.Μονο και μονο απο αυτο προσωπικα θα τρωγε ακυρο.Πως λες οικονομικο ενα μηχανακι που το κοστος αγορας ειναι μεγαλο?
MG-KTiNoS
09/08/2013, 15:59
Mπορεί μεμονομένα τα δομικά και σημαντικά εξαρτήματα που συνθέτουν ένα μηχανάκι να δείχνουν φτωχά και επιλογές από το ράφι, ωστόσο όλα μαζί κατά ένα περίεργο τρόπο δουλεύουν αρμονικά, χωρίς να υπερισχύει το ένα του άλλου. Ξενέρωμα; Μπορεί να είναι και έτσι αλλά το ότι ισχύει, ισχύει.
Όλα είναι θέμα επιλογών και προτιμήσεων λοιπόν.
Δεν φτιάχνει η Χόντα ξενέρωτα μηχανάκια οι αναβάτες είναι κακοί και η χόντα φτιάχνει μηχανάκια για αυτούς.
Ε ναι!
Οι πιο πολλοί με τα σούπερ ντούπερ στριτ και εντούρο σέρνονται από καφετέρια σε μπαρ κλπ
Ε κάποια στιγμή όλοι αυτοί σου πετάνε ένα παντρεύτικα και λέω να σοβαρευτώ και το γυρνάν σε σι μπι 500 που είναι και το φυσιολογικό για αυτούς.
Οι άλλοι, οι χεράδες κοιτάνε αλλού.
Για αυτό η Χόντα είναι νο1 στο κόσμο.
Γιατί οι πιο πολλοί είναι
ΚΟΥΛΑΔΟΙ
και εκεί είναι το χρήμα, στα κουλάδια που νομίζουν ότι θα πάρουν 1000 και θα γίνουν Στόνερ !
:lol:
Specialized
09/08/2013, 16:28
To nc 700x το εχω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος , και οταν πας χαλαρα στο D mode δεν καιει τιποτα ,στο s mode τσιμπαει λιγο παραπανω ,αλλα και παλι ειναι οικονομικο.
ειναι πολυ ευλικτο ,και στριβει με τη σκεψη, και τα φρενα του ειναι κορυφαια !!! ..σε πυκνη κυνιση ,δεν μπορουν να το ακολουθησουν πολλα μηχανακια,οπως το vstrom που παρ.. ολο που ειναι πιο δυνατο ο τυπος στο κεντρο δεν καταφερε ουτε καν να με πλησιασει.δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα εχει το γκαζακι του ,ειδικα στο s mode φευγει με παντες. γενικως εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!! θα ηθελα ομως να κανω μια ερωτηση ...αυτη που το θαβουν το ξερουν αυτο το μηχανακι το χουν οδηγησει εστω 2/3 μερες η απλα διαβαζουν τα τεχνικα στοιχια ιππους κτλπ ..και βγαζουν συμπερασμα ? πρωσοπικα νομιζω το δευτερο...πιστεψτε με ομως εαν συνβιωσετε λιγο καιρο με ενα nc700x dc-t ..θα αλλαξετε γνωμη αρδην !!!:wave2:
Όλη η συζήτηση ειναι το παραπάνω, έχουμε γεμίσει ειδήμονες που έξω αποστάσεως και διαισθησης κρίνουν και κατακρινουν τα πάντα. Απο οδήγηση κανένας δεν έχει οδηγήσει τη μηχανη αλλα όλοι έχουν μια άποψη.
Απο οδήγηση κανένας δεν έχει οδηγήσει τη μηχανη αλλα όλοι έχουν μια άποψη.
Αυτή την καραμέλα πότε θα την κόψουμε? Δεν λέω πως έχεις άδικο αλλά μόνο κατά το ήμισυ έχεις δίκιο.
Μερικοί άσχετοι από τους παραπάνω έχουν οδηγήσει ότι μηχανάκι έχει βγει από γραμμή παραγωγής τις τελευταίες δεκαετίες, πιστεύεις ότι δεν μπορούν να κρίνουν κάτι από το datasheet?
Ολοκληρωμένη άποψη θα αποκτήσουν μόνο αν/όταν το οδηγήσουν αλλά δύσκολα θα εκπλαγούν με τις όποιες διαφορές.
Ναι όλοι έχουν μια άποψη και καλώς ή κακώς την λένε, σε όποιον δεν αρέσει αυτό ας διαβάσει εφημερίδα.
Και απ' την άλλη δεν καταλαβαίνω τι παθαίνουν μερικοί όταν τους κράξεις το μηχανάκι τους. Για την γκόμενά τους μπορεί να πάνε πάσο, για την μηχανή τους ποτέ. Λες και παίρνουν ποσοστά! Κρύβουν τα όποια αρνητικά εντοπίσουν σαν ιδιοκτήτες, λες και δεν το πλήρωσαν αδρά κι' αποσταμένα το γμν. Σε αυτό που δεν τους ανήκει όμως βρίσκουν τα αρνητικά πιο εύκολα και ακόμα ευκολότερα τα πετάνε από δω κι από 'κει, χωρίς καν να είναι σίγουροι.
Ναι όλη η συζήτηση μετά από 35 σελίδες είναι το παραπάνω. Κράτα το λοιπόν και άσε τους άλλους στην άγνοιά τους.
Είπες κι' εσύ τη γνώμη σου. :wave2:
MA TΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.....??????
Θίγοντας τό μηχανάκι κάποιου,συνήθως είναι σά νά προσβάλεις τήν προέκταση
τού παπαριού του γιά νά τό πώ λαϊκά....!!!!!
Δέν άναρωτήθηκες ποτέ γιατί βάζουν ξεβράκωτες πάνω στά μηχανάκια
στίς έκθέσεις..??
Μόνο γιά νά σέ κάνουν νά τά προσέξεις νομίζεις..??:nono:
ΟΧΙ διότι έτσι σίγουρα τό μόνο πού θά θυμόσουν θά ήταν τά μπούτια
καί τά βυζιά της....
Ή ίστορία κρύβει άπό κάτω καί όλίγον Φρόυντ...!!!
Δέν είναι λοιπόν άπλά τό έγώ,ότι τό δικό μου,ή η έπιλογή μου
είναι τό καλύτερο......
Άναρωτήθηκες ποτέ ,γιατί στίς τσόντες βάζουν έπί τό πλείστον
μπιλντεράδες..??
SHOOTER045
09/08/2013, 22:24
MA TΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.....??????
Θίγοντας τό μηχανάκι κάποιου,συνήθως είναι σά νά προσβάλεις τήν προέκταση
τού παπαριού του γιά νά τό πώ λαϊκά....!!!!!
Δέν άναρωτήθηκες ποτέ γιατί βάζουν ξεβράκωτες πάνω στά μηχανάκια
στίς έκθέσεις..??
Μόνο γιά νά σέ κάνουν νά τά προσέξεις νομίζεις..??:nono:
ΟΧΙ διότι έτσι σίγουρα τό μόνο πού θά θυμόσουν θά ήταν τά μπούτια
καί τά βυζιά της....
Ή ίστορία κρύβει άπό κάτω καί όλίγον Φρόυντ...!!!
Δέν είναι λοιπόν άπλά τό έγώ,ότι τό δικό μου,ή η έπιλογή μου
είναι τό καλύτερο......
Άναρωτήθηκες ποτέ ,γιατί στίς τσόντες βάζουν έπί τό πλείστον
μπιλντεράδες..??
για να σκασουμε στην ζηλεια και να πλακωθουμε στα γυμναστηρια και τις προπονησεις
και γιατι να μην ξυρισουμε απλα τα κεφαλια μας και να γινουμε οριτζιναλ297221
Specialized
10/08/2013, 07:36
Αυτή την καραμέλα πότε θα την κόψουμε? Δεν λέω πως έχεις άδικο αλλά μόνο κατά το ήμισυ έχεις δίκιο.
Μερικοί άσχετοι από τους παραπάνω έχουν οδηγήσει ότι μηχανάκι έχει βγει από γραμμή παραγωγής τις τελευταίες δεκαετίες, πιστεύεις ότι δεν μπορούν να κρίνουν κάτι από το datasheet?
Ολοκληρωμένη άποψη θα αποκτήσουν μόνο αν/όταν το οδηγήσουν αλλά δύσκολα θα εκπλαγούν με τις όποιες διαφορές.
Ναι όλοι έχουν μια άποψη και καλώς ή κακώς την λένε, σε όποιον δεν αρέσει αυτό ας διαβάσει εφημερίδα.
Και απ' την άλλη δεν καταλαβαίνω τι παθαίνουν μερικοί όταν τους κράξεις το μηχανάκι τους. Για την γκόμενά τους μπορεί να πάνε πάσο, για την μηχανή τους ποτέ. Λες και παίρνουν ποσοστά! Κρύβουν τα όποια αρνητικά εντοπίσουν σαν ιδιοκτήτες, λες και δεν το πλήρωσαν αδρά κι' αποσταμένα το γμν. Σε αυτό που δεν τους ανήκει όμως βρίσκουν τα αρνητικά πιο εύκολα και ακόμα ευκολότερα τα πετάνε από δω κι από 'κει, χωρίς καν να είναι σίγουροι.
Ναι όλη η συζήτηση μετά από 35 σελίδες είναι το παραπάνω. Κράτα το λοιπόν και άσε τους άλλους στην άγνοιά τους.
Είπες κι' εσύ τη γνώμη σου. :wave2:
Γιατι να μην πω τη γνώμη μου; Εδω την λένε όλοι Απ ότι φαίνεται. Κριτής μοτοσυκλετας απο data sheet δεν γινεται! σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν εκατομμύρια περιπτώσεις προϊόντων ´´αποτυχημενων´´ στα χαρτιά και επιτυχημένων στην πράξη. Οδήγησε τη μηχανη κι έλα πες μας ότι θέλεις. Εμενα με ενδιαφερει η αποψη αυτου που το εχει και λεει οτι φρεναρει (δεν σημαινει οτι θα την παρω και μετρητοις) η αποψη του δοκιμαστη εξ αποστασεως δεν με ενδιαφερει καθολου. Τα λέει και άλλος εδω, η ύπαρξη αντεστραμενου πηρουνιου, οι διπλοί δίσκοι, τα αλουμινένια ψαλίδια και πλαίσια ΔΕΝ εγγυώνται καλύτερη απόδοση στο δρόμο. Η επιτυχία της Χοντα ειναι ότι βγάζει μηχανές και όχι ανταλλακτικά δεμένα μεταξυ τους.
Ποιος σου είπε να μην την πεις φίλε μου? Συζήτηση κάνουμε.
Αυτός ο άλλος που σχολίασε τα αντεστραμμένα το έχει οδηγήσει το μηχάνημα? Γιατί η γνώμη του έχει μεγαλύτερη βαρύτητα για 'σένα?
Καλά κάνεις και δίνεις βαρύτητα σε αυτόν που το έχει και λέει ότι φρενάρει αλλά μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και οδηγοί tdm που λένε ότι στρίβουν και ιδιοκτήτες XT που αδυνατούν να βρουν κάτι αρνητικό επάνω του. Ο καθένας κρίνει και σχολιάζει ανάλογα με τις εμπειρίες του και τις προτιμήσεις του. Αυτό που ταιριάζει σε κάποιον μπορεί να μην κάνει για σένα.
Για μένα το tdm "δεν πάει". Ναι, εκτός από ήχο δεν έχει να μου προσφέρει τίποτε άλλο, και ναι το έχω οδηγήσει. Το βαριέμαι αφάνταστα!
Στο ΧΤ μπορώ να βρω περισσότερα αρνητικά απ' τα θετικά που έχει και δεν συμβαίνει με πολλά μηχανάκια αυτό.
Η γνώμη μου για το δεύτερο ήταν αρνητική απ' την αρχή και έτσι παρέμεινε 9 χρόνια απ' την παρουσίασή του.
Το μηχανάκι που αγόρασα δεν το είχα οδηγήσει αλλά ήξερα τι παίρνω. Αδύναμο κινητήρα από XT, αναρτήσεις απ' το ράφι, περιφερειακά στο μέσο όρο, με βαρύ πλαίσιο χωρίς καινοτομίες. Και όπως ήξερα τα αρνητικά του που τα τονίζω ακόμα, ήξερα και τα θετικά του που με κάνουν να το έχω ακόμα και να το απολαμβάνω καθημερινά.
Και επειδή μπήκες και ακύρωσες μια συζήτηση 35 σελίδων πάρε και μερικά σχόλια από γκουρού του μοτοσυκλετισμού, από μια νέα και άπειρη οδηγό και από κάποιον που έχει αλλάξει περισσότερες μηχανές απ' ότι πουκάμισα.
...
Πιστευω παντως οτι αυτό το μηχανακι (το NC) οσοι το παρουν ξεροντας τι παίρνουν θα μείνουν ευχαριστημένοι.
Οσοι εχουν συνηθίσει σε μονοκύλινδρα με την ροπή να ξεκινάει δυνατα απο χαμηλά και να πεφτει οσο ανεβαζει στροφές (οχι και πολλές) θα ειναι μια χαρά.
Αν τωρα βαλεις πανω εναν οδηγό που εχει μαθει σε γκάζια, θα του βαλει φωτιά να το κάψει. :D
... Τί δουλειά έχει η γνώμη μιας αδαούς εδω μέσα ε ?χμμμμ
Δειλά δειλά ...λοιπόν
.... Εαν ήθελα ένα μεταφορικό μέσο για μετακινήσεις εντός πόλης ...(με υπέροχη ασφαλτόστρωση ...ιδανική για τα "ροδάκια" των σκούτερ .....)
....Εαν ήθελα να κάνω μια επιλογή "γενικής χρηστικότητας" ....χωρίς να επιλέξω κάτι αμιγώς τουριστικό ... ή με γκάζια .... ή εκτός δρόμου ....
....Εαν ήμουν γυναίκα και ήθελα κάτι κομψό και χαμηλό (μιλάω για το S)....χωρίς τρελή πλαστικούρα για την οποια θα κλαίω κάθε φορά που το ρίχνω
σε στάση ή παρκάρισμα (σύνηθες)
.....Εαν φοβόμουν την αγορά μεταχειρισμένων λόγω της παντελούς άγνοιάς μου για τα μηχανολογικά της και έψαχνα κάτι οικονομικό σαν καινούργιο...
....Εαν μου φαινόταν εξαιρετικά αστεία η ακράνωτη παρουσία τρέντηδων με κάτι "busa" που επιτελούν χρέη παντόφλας για την μεταφορά σε καφέ της γειτονιάς ...
...Εαν δεν είχα λόγο να ταίσω "πολλά άλογα" για να πάω στη δουλειά μου περνώντας τα φανάρια της Αλεξάνδρας με 260km/h .....
....Εαν η "παράνοική" μου απαίτηση να μην κουβαλάω το κράνος στο χέρι μοστράρωντας τα άχρηστα πια ανθρακωνήματα των 500 ευρώ -απο τα τρακαρίσματα με ζώνες - τσαντάκια- ατσούμπαλες σερβιτόρες στα καφέ "Αχ καλέ συγνώμη - δεν έσπασε όμως ε ?" .....ούτε να παίρνω μαζί μου και την μπαγκαζιέρα καθώς στο κέντρο σε λίγο κάθε αμήχανος κλέφτης θα διαθέτει απο μία ως τσαντάκι χειρός......
Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
Αν δεν μου φαινόντουσαν λίγα τα 700 κυβικά ,γιατί είχα κάνει μοτοτουρισμο με 125άρι ...υπομονετικό ....γλυκήτατο ...καθόλου απαιτητικό και βολικότατο (μόνο ο αντίχειράς μου παραπονέθηκε ...που κρατούσε σταθερή ταχύτητα με το στανιό πάνω απο τα 100km/h)......
Τοτε .........ΝΑΙ ....γιατί να μην έπαιρνα ένα NC700 ?????
....και πάλι συγνώμη για την εισβολή μου στο ανδρικό βασίλειο της μοτογνωσίας (δε το λέω ειρωνικά ....πραγματικά ενδεχομένως να έψαχνα ενδελεχώς κάθε συμβουλή απο γνωστη αν ήταν να επιλέξω μοτόρι ....κάθε κριτική χρήστη ...μηχανικού......αλλά μπαίνω στη διαδικασία να εξηγήσω τον λόγο δημιουργίας της απο την Honda ....o "μέσος χρήστης")
€7900 λέγεται ότι θα είναι η τιμή του με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε μόνο ακριβό δεν το λές ....
Το να συγκρίνουμε αυτό το σασμάν με οποιοδήποτε αλλο σύστημα αυτόματης μετάδοσης είναι απλώς αστείο ...
Είναι πάντως εντυπωσιακό πόσο λίγη σημασία δίνουν οι περισσότεροι στη ροπή ενός μοτέρ και πόση αξία στα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης
100 άλογα βγάζει στη ρόδα ένα cbr 600, 100 άλογα βγάζει και ένα gsx 1400, ή ένα Bandit 1250 ...
Όποιος τα έχει οδηγήσει, μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.
Όποιος έχει όρεξη, ας ψάξει σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει το mana ή το F 650, αναφέρθηκε πιο πάνω για να κινείται με μια ταχύτητα 150 χλμ/ώρα και σε πόσες το nc 700 x.
Η διαφορά είναι απλά χαοτική
Εκτός απ' αυτά υπάρχουν και άλλα πολλά σχόλια ακόμα, θετικά και αρνητικά, που θα έπρεπε να τα λάβεις υπόψη σου αν σε ενδιαφέρει το μηχανάκι.
Και για να μην μπερδευόμαστε, ένας έμπειρος μπορεί να "γνωρίσει" καλύτερα το μηχανάκι απ' το data sheet, απ' ότι ένας άπειρος που το έκανε μια βόλτα. :wave2:
παιρνοντας αφορμη απο τα πιο πανω ,και σαν κατοχος nc700 dc-t [ayto] να σας γραψω δυο λογια εχω γραψει και αλλα, νομιζω ομως οτi θα ενδιαφερουν καποιον που το σκεφτεται για το nc .
η προηγουμενη μηχανη μου ηταν ενα vstrom650abs του 11 μοντ , καβαλαω εδω και πολλα χρονια [30] απο τα 13/14 και εχω αλλαξει πολλες μοτο ,και νομιζω πως εχω αποκτησει καποια πειρα βαση λοιπον αυτης της πειρας θα σας γραψω τη γνωμη μου ,για το nc . οσο πιο αντεικιμενικα μπορω.
το στησιμο του ειναι τρομερο ευλικτο στριβει με τη σκεψη ,και η γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης ειναι βουτυρο στο ψωμι του !!
με χειρουργικη ακριβεια και σταθεροτητα !μολις ξεκηνισεις το βαρος λογω του πολυ χαμηλου κεντρου βαρος εξαφανιζεται και νιωθεις τη μηχανη παναλαφρη και ευλικτη !
o κηνιτηρας για τα κρητηρια τα δικα μου ειναι πολυ καλος. γραμικος και με δυναμη ανεβαζει πολυ γρηγορα μεχρι τα 180/185 απο κει και πανω ανεβαζει με πιο αργο ρυθμο μεχρι τα 195 που ειναι περιπου και η τελικη του ταχυτητα .
στα μπαμ τωρα και στα φαναρια το dc-t στο s mod σου δινει τη δυνατοτητα να συναγωνιστεις φαναρι -φαναρι ενα νορμαλ vstrom650 εαν βεβαια η αποσταση ειναι μεγαλη μετα το φαναρι -φαναρι το vstrom θα φανει οτι ειναι πιο δυνατο ,και θα αρχισει να κανει διαφορα.
να θυμασται οτι για να παει ενα μηχανακι γρηγορα ,δεν ειναι απολυτο κρητηριο οι ιπποι μονο,με το nc εαν εκμεταλευτεις σωστα το αψογο αυτοματο σασμαν και την πολλη ροπη του κηνιτηρα μπορεις να κινηθεις πολυ γρηγορα.
σιγουρα δεν εχει το γκαζι που εχει ενα tdm η ενα vstrom [ ουτε ομως και την καταναλωση τους,τον ογκο και το βαρος τους] αλλα μην φανταζεσται οτι εχει τεραστια διαφορα..ειδικα με το vstrom. η 52 ιπποι στα χαρτια μπορει να φενονται λιγοι στην πραξη ομως και στο δρομο η διαφορα δεν ειναι οπως φενεται στα χαρτια η για να το πω αλλιως δεν ειναι τεραστια.....ροπη -ροπη και dc-t !
σιγουρα καποιος που εχει σαν πρωτη προτεραιοτητα το γκαζι καλο ειναι να στραφει σε πιο υσχυρα μοντελα.δεν ειναι φονικο οπλο ειναι μια μηχανη με αξιοπρεπει γκαζι για να συνβιωνεις ευχαριστα και απροβληματιστα μαζι της στην καθημερηνοτητα και να την απολανβανεις .εμενα το γκαζι που εχει μου φτανει και μου περισευει.
μεσα στην πολη ειναι απολαυστικο και ξεκουραστο ,και στην κυριολεξια δε θες να κατεβεις απ τη σελα !!!!!
για να κανεις ταξιδακια θελει μια πιο μεγαλη ζελατινα οπως αυτη της μπιουικ που εβαλα εγω.
σε μικρα ταξιδακια που εχω κανει ,δεν ειχα κανενα προβλημα και ταξιδευα μεταξυ 140/170 ανετα και χωρις ,να νοιωθο κουραση ,μιας και το σωμα τοποθετειται σε καλη θεση με ελαφρια κλιση μπροστα ,αυτο βεβαια εχει να κανει και με το υψος του αναβατη εγω ειμαι 1.75 και με βολευει μια χαρα.
τα φρενα θελουν συνηθεια και εξοικιωση , μιας και εχεις μια μανετα δεξια του μπροστινου,και το ποδοφρενο κατω ,ειναι καλα με δυναμη αλλα θα ηθελα καλητερη αισθηση ισως να φταιει το c-abs ! παρ ολα αυτα φρεναρει πολυ καλα .
η θεση του συνοδηγου ακολουθη την λεπτη σιλουετα της μοτοσυκλετας και η ευτραφης συνεπιβατες δε θα βολευτουνε καλα .η νορμαλ διαστασεις ομως δε νομιζω να εχουν προβλημα,και θα κατσουν μια χαρα ανετα .
ειναι μια ευχαριστη μοτο με χαμηλο κοστος χρησης ,που με καποιους συνβιβασμους μπορεις να κανεις τα παντα μαζι της !!!
τα παραπανω βεβαια αποτελουν δικια μου κριση και γνωμη.
αν με ρωτουσε καποιος φιλος λοιον θα του ελεγα αυτα που εγραψα και θα τον παροτρυνα να το παρει !:a10::a48:
SHOOTER045
11/08/2013, 01:06
εγω τις προααλλες που κατεβηκα αθηνα με ss εψαχνα την σελα του transalp
αλλα οχι οτι δεν εχουν διαφορα το 700 που εχεις με στρομα κλπ
το στρομα 200σαριζει χαλαρα το 700 σου δεν ξερω καν αν τα 195 τα βλεπεις
το transalp με το ζορι περναει τα 180
ενταξει συμπαθητικουλι ειναι και αφου ειναι καινουργιο και χοντα θα ναι καλο
θα το κανω βολτα και θα σου πω παραπανω
εγω τις προααλλες που κατεβηκα αθηνα με ss εψαχνα την σελα του transalp
αλλα οχι οτι δεν εχουν διαφορα το 700 που εχεις με στρομα κλπ
το στρομα 200σαριζει χαλαρα το 700 σου δεν ξερω καν αν τα 195 τα βλεπεις
το transalp με το ζορι περναει τα 180
ενταξει συμπαθητικουλι ειναι και αφου ειναι καινουργιο και χοντα θα ναι καλο
θα το κανω βολτα και θα σου πω παραπανω
δεν ειπα εγω το αντιθετο ? εγω μηλισα για φαναρι -φαναρι πως πανε ,διαβασε το πιο καλα.μετα το vstron φευγει χαλαρα.
το translap η μονη σχεση που εχει με το nc ειναι ,οτι ειναι honda k αυτο τιποτα αλλο.
τα 195 τα τα βλεπαω στο κοντερ ! σε ευθεια χωρις ανεμους κτλπ τα 185/190 πολυ ανετα.και ακομα δεν εχει στρωσει καλα καλα, ειναι πιο δυνατο απο δυνατο απ το transalp ,δυκιλιδρο με αλλη ροπη και τελειως διαφορετικο κηνιτιρα ,που βοηθειεται πολυ απο το αυτοματο σασμαν.
το vstrom εχει λιγο πιο ανετη θεση οδηγησης ,αλωστε ειναι πιο toyring απο το nc με μεγαλητερες δυνατοτητες στο ταξιδι.
αλλα μες στην πολη το nc ειναι καλητερο ,πιο μαιτζεβελο πιο ευλικτο με πολυ πιο ελαφρια αισθηση απ το στρωμα και πιο ζυγισμενο.
εαν κανεις βολτα το dc-t προσεξε τα φρενα γιατι θελουν εξοικιωση ,εγω πηγα να φαω τα μουτρα μου κανα 2 φορες ,εαν τα συνηθισεις ειναι μια χαρα αλλα στην αρχη , εμενα τουλαχιστον, μου φενοτανε παραξενα ισως φταει οτι παραληλα με το στρωμα οδηγουσα καιρο και σκουτερ και ειχα συνηθισει αλλη διαταξη στα φρενα.:rolleyes::wave2:
SHOOTER045
11/08/2013, 16:03
ειχα aprilia mana για κατι φεγγαρια
οποτε δεν νομιζω να εχει τοση διαφορα
οταν θα παω για σερβις το τρανσαλπ θα το κανω βολτα
ego_o_idios
11/08/2013, 23:56
ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
afto ine honda tdm me oti plastika perisevane :bawl:
ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
afto ine honda tdm me oti plastika perisevane :bawl:
Ενάμιση χρόνο πριν, όταν το μηχανάκι υπήρχε μόνο σε φωτογραφίες πολλά μπορεί να ειπώθηκαν. Πάντως υπήρχε κι ένα ερωτηματικό στον τίτλο...
Περιμένω να δω τις απόψεις των tdmάδων τώρα. :-)
nikos_abel
12/08/2013, 10:50
ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
afto ine honda tdm me oti plastika perisevane :bawl:
Ηρθε, έβαλε φωτιά και την έκανε :lol:
Stergios69
12/08/2013, 10:51
Ηρθε, έβαλε φωτιά και την έκανε :lol:
Rantevou tora to 2015, me to neo αφρικα to 800...
nikos_abel
12/08/2013, 10:54
Rantevou tora to 2015, me to neo αφρικα to 800...
Nai swsta, egrapsa se la8os glwsa :lol
μετα απο αρκετο καιρο που εχει να συζυτηθει το θεματακι να ριξω μια ερωτηξη?
Εκανα δικαβαλος με σαμαρια και μπαγκαζιερα με στρωμα Αθηνα-Αλεξανδρουπολη με σταθερα στο κοντερ 150χλμ/ωρα και καταναλωση περιπου 7 λιτρα...Με το nc θα ειχα ας πουμε 4?
Αν καποιος κατοχος nc διαβαζει ας κανει τον κοπο να μας πει αν ταξιδευει με σχετικη ανεση στα 150 για τετοιο μεγαλο ταξιδι.
Το στρωμα ειχε κατα την γνωμη μου ταβανι τα 150 για ταξιδι 800χλμ, παραπανω πιστευω οτι θα ηταν σκισιμο.
αιγαιοπλόος
28/06/2014, 16:17
Οταν ένα μοτέρ το δουλεύεις αρκετά πάνω από εκεί που δουλεύει άνετα, καίει τον πάτο του.
Σημείωση πρώτη: Εχω το Transalp 700 ABS. Εχει ψεκασμό και δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, καρμπυρατεράτο 650. Με 130άρες σε επαρχιακό, καίει λιγότερο από 4,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Με 160άρες και βάλε (τελική έχει 180) καίει σίγουρα πάνω από 6,5 λίτρα στα 100.
Σε ταξίδι που κάναμε παρέα με GS 1200, όταν πηγαίναμε σβέλτα, έκαιγα τα ίδια με το 1200άρι, κι ας είχα τα μισά κυβικά του.
Συμπέρασμα: Οικονομική είναι μια μηχανή (και) αναλόγως του τρόπου χρήσης της.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.