PDA

View Full Version : SRX 600



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6

Julius
22/07/2013, 08:38
:a10: πολυ ωραιο ρε Ψιλέ!!! καλές βόλτες ρεεεεε :beer: :eek: :beer: :eek: :beer: :eek:

christof40
22/07/2013, 12:15
πανεμορφο εγινε.ευγε:beer::beer:

VANDA
22/07/2013, 12:38
:beer:

sniper
22/07/2013, 13:00
Ασε τις μ@λακίες και βάλε φωτό μ εσένα πάνω... :beer:

byron
22/07/2013, 13:44
Ασε τις μ@λακίες και βάλε φωτό μ εσένα πάνω... :beer:

Μάλλον από Τετάρτη, γιατί βγήκε το μπροστινό για αλλαγή τσιμουχών και λαδιώνΕ. Δεν είναι να παίζεις με το πριόνι :D

sniper
22/07/2013, 13:52
Μάλλον από Τετάρτη, γιατί βγήκε το μπροστινό για αλλαγή τσιμουχών και λαδιώνΕ. Δεν είναι να παίζεις με το πριόνι :D

Αυτό το θέμα που έχεις με τα μπροστινά να το δεις λιγο ρε φίλε... Εκτός αν σ' αρέΖει να μπαίνεις φρεναριστός σε κατηφορικές στροφές.... κουλάδι... :bawl:

daz
22/07/2013, 15:46
Πολύ όμορφο! Καλές βόλτες Βύρωνα. :beer:

byron
23/07/2013, 10:35
Με χάλασε κάποιο πρόβλημα που έβγαλε το οργανο και προσπαθώ να έρθω σε επαφή με τον louis.de να δω τι μπορώ να κάνω, γιατί κάτι δεν πηγαίνει καλά.



Επειδή κάποια πράγματα πρέπει να αναφέρονται, επικοινωνησα την Παρασκευή με το louis.de σχετικά με το πρόβλημα που έβγαλε το κοντέρ. Σημ. οτι το κοντέρ το παρέλαβα τον Απρίλιο του 12, αλλά δεν είχε τοποθετηθεί μέχρι τώρα.
Εχθές μου έστειλαν κάποιες συμβουλές που ΄μπορεί να έλυναν το πρόβλημα, και σήμερα μου απάντησαν οτι θα μου στείλουν καινούργιο και μόλις το παραλάβω να τούς στείλω πίσω το χαλασμένο.

+990 στον louis.de

Είναι πολύ μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών. :a013:

sapila racing
23/07/2013, 10:44
Επειδή κάποια πράγματα πρέπει να αναφέρονται, επικοινωνησα την Παρασκευή με το louis.de σχετικά με το πρόβλημα που έβγαλε το κοντέρ. Σημ. οτι το κοντέρ το παρέλαβα τον Απρίλιο του 12, αλλά δεν είχε τοποθετηθεί μέχρι τώρα.
Εχθές μου έστειλαν κάποιες συμβουλές που ΄μπορεί να έλυναν το πρόβλημα, και σήμερα μου απάντησαν οτι θα μου στείλουν καινούργιο και μόλις το παραλάβω να τούς στείλω πίσω το χαλασμένο.

+990 στον louis.de

Είναι πολύ μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών. :a013:

Μπράβο, αυτό θα πεί εξυπηρέτηση. :)

srx-660
23/07/2013, 13:48
μπραβο φιλε
αντε να μαζευτουμε πολλοι να κανουμε και καμια συγκεντρωση!
καλοριζικο και καλοταξιδο να ναι

devil's animal
23/07/2013, 14:28
καλοστριφτο και καλοβολταριστο μαν...
ωραιο βγηκε...
:beer::beer::beer:

GIXXERAKIAS
23/07/2013, 15:37
Πολύ ωραίο και φτου φτου λέμε!!!!Με γείες και καλόστριφτο αγορίνα!!!:beer::beer:

Τo gourouni
23/07/2013, 18:41
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Τα συγχαρίκια μου... :beer::beer::beer:

buckley
29/12/2013, 21:45
Δεν ξέρω αν το έχει κάνει κανένας 2stroke-freak αλλά όταν είχα 2 srx το ένα το ονειρευόμουν track bike με το μοτεράκι της φωτό...
Το δικό σου ρε Βύρωνα μετά την ζημιά το εγκατέλειψες ???

306787

byron
29/12/2013, 22:37
Το δικό σου ρε Βύρωνα μετά την ζημιά το εγκατέλειψες ???

306787

Oxi, θα ανοιχθεί μετά τις γιορτές.

motomaniac
30/12/2013, 02:31
Δεν ξέρω αν το έχει κάνει κανένας 2stroke-freak αλλά όταν είχα 2 srx το ένα το ονειρευόμουν track bike με το μοτεράκι της φωτό...
Το δικό σου ρε Βύρωνα μετά την ζημιά το εγκατέλειψες ???

306787

γουατ ιζ δις?

buckley
30/12/2013, 07:33
γουατ ιζ δις?

Δις ιζ ε σιμπλ ερκουλντ 500 εντζιν ρε Δημητράκη...

http://www.yamahawr500.com/specs.html

SHOOTER045
30/12/2013, 08:53
Απο ΥΖ/WR του καποτε?

notakos600
30/12/2013, 10:20
Απο ΥΖ/WR του καποτε?

WR 500, σωστά Παναγιώτη; Το είχανε κάνει τεστ στο ΜΟΤΟ τότε και είχα πάθει πλάκα, για όποιον θυμάται...

306788

motomaniac
30/12/2013, 10:32
α καλα....

byron
30/12/2013, 14:43
Το δικό σου ρε Βύρωνα μετά την ζημιά το εγκατέλειψες ???


Λύθηκε μόλις.
Φρακαρισμένο πιστόνι/ελατήρια. Ψιλοζημιά στον εκκεντροφόρο και φυσικά στον κύλινδρο. Μπιέλα καθαρή.
Πιθανότατα λόγω κάποιας βλάβης στη τρόμπα ή κάποιας ημι-φραγμένης διόδου λαδιού, κάτι που εξηγεί και γιατί κόλλησε μόλις ζορίστηκε λίγο το μοτέρ, ενώ είχε κάνει κάποια λίγα χλμ τις προηγούμενες μέρες στο χαλαρό.

Η κόλλα που είχε χρησιμοποιηθεί στο προηγούμενο δέσιμο, ήταν ένα περίεργο πράγμα που είχε γίνει πέτρα και θριμματιζόταν. Ίσως κάποιο κομμάτι του να έπεσε μέσα στο λάδι και να βούλωσε τρόμπα/δίοδο λαδιού. Το μοτέρ έτσι κι αλλιώς έγινε βίδες, οπότε η νεκροτομή θα δείξει τι έφταιξε.

buckley
30/12/2013, 14:49
α καλα....

Σιγά μωρέ 62 αλογάκια στοκ έχει μόνο.Που να βρεθεί όμως αυτό το μοτεράκι , άσε που πια έχω πουλήσει και τα δύο srx...
ΥΓ Βύρωνα καλά ξεμπερδέματα !

motomaniac
30/12/2013, 16:14
Σιγά μωρέ 62 αλογάκια στοκ έχει μόνο.Που να βρεθεί όμως αυτό το μοτεράκι , άσε που πια έχω πουλήσει και τα δύο srx...
ΥΓ Βύρωνα καλά ξεμπερδέματα !
62? τροχο?

byron
12/01/2014, 23:08
Λοιπόν το πιστόνι πάει για αλλαγή.

307513

307514

και θα γίνει ρεκτιφιέ στα 97,5mm ή 98. Το ΟΕΜ σετ πιστόνι, το έχει η Yamaha γύρω στα 200 οπότε πάμε για aftermarket.
Μεταξύ Wisecco-Wossner και ένα Namura (δεν τα ξέρω) καμμιά γνώμη?

virus
12/01/2014, 23:22
για τα ναμουρα δεν εχω ακουσει καλα λογια στο νετ. θα κοιτουσα τα δυο πρωτα που ανεφερες με μια προτιμηση για wisecco.

byron
13/01/2014, 00:02
για τα ναμουρα δεν εχω ακουσει καλα λογια στο νετ. θα κοιτουσα τα δυο πρωτα που ανεφερες με μια προτιμηση για wisecco.

για τα wossner έχω ακούσει καλύτερα, αλλά δεν παίζουν ebay παρά μόνο απ΄το site τους. 165$ χωρίς μεταφορικά...

virus
13/01/2014, 00:51
λεω γω τωρα για δεν ψαχνεσαι για je;

kostaspetrou
13/01/2014, 01:29
Αν θες ν'αντέξει βάλε oversize μαμά.

byron
13/01/2014, 06:39
λεω γω τωρα για δεν ψαχνεσαι για je;

Εψαξα για JE αλλά δεν βρήκα κάτι στα mm που θέλω.


Αν θες ν'αντέξει βάλε oversize μαμά.

Δεν παίζει άλλο ΟΕΜ oversize. Το SRX φοράει το 4ο ρεκτιφιέ (96mm) του ΧΤ600 ως standard (95mm) και η Yamaha δίνει ως oversize μέχρι 97mm, δηλαδή αυτό που είχα πάνω.
Το πιστόνι και ο κύλινδρος έχουν πάθει ζημιά, οπότε είτε πάω πάνω από 97mm με επιλογή είτε Wisecco στα 98mm, είτε Wossner στα 97,5mm, είτε αλλαγή χιτωνίου στα 95-96...

Εν το μεταξύ δεν βρίσκω φλάτζα καύσης γι΄αυτά τα oversize πιστόνια. Τι διάολο, δεν δίνουν κάποια φλάτζα να επιλέξεις? Μόνο για κάποια Honda δίνει η wossner.
Αλλο ψάξιμο πάλι. :rolleyes:

DrBig
13/01/2014, 07:39
Δεν το χω απο προσωπικη εμπειρια, αλλα εχει τυχει πολλες φορες να διαβασω για αστοχιες των wiseco ενω αντιθετως πολυ καλα λογια για τα wossner.

byron
13/01/2014, 07:59
Δεν το χω απο προσωπικη εμπειρια, αλλα εχει τυχει πολλες φορες να διαβασω για αστοχιες των wiseco ενω αντιθετως πολυ καλα λογια για τα wossner.

+990
Μάλιστα, όταν είχα πάρει πίσω το srx είχαν ήδη αλλάξει το πιστόνι με wisecco και ήταν σε κακά χάλια (πέταμα). Απλά δεν ξέρω τι δουλειά είχε κάνει ο μηχανικός-ρεκτιφιέ του παιδιού που το είχε για να έχω άποψη. Για τα Wossner και JE έχω ακούσει και εγώ πολύ καλά λόγια.

sapila racing
13/01/2014, 09:02
Εψαξα για JE αλλά δεν βρήκα κάτι στα mm που θέλω.



Δεν παίζει άλλο ΟΕΜ oversize. Το SRX φοράει το 4ο ρεκτιφιέ (96mm) του ΧΤ600 ως standard (95mm) και η Yamaha δίνει ως oversize μέχρι 97mm, δηλαδή αυτό που είχα πάνω.
Το πιστόνι και ο κύλινδρος έχουν πάθει ζημιά, οπότε είτε πάω πάνω από 97mm με επιλογή είτε Wisecco στα 98mm, είτε Wossner στα 97,5mm, είτε αλλαγή χιτωνίου στα 95-96...

Εν το μεταξύ δεν βρίσκω φλάτζα καύσης γι΄αυτά τα oversize πιστόνια. Τι διάολο, δεν δίνουν κάποια φλάτζα να επιλέξεις? Μόνο για κάποια Honda δίνει η wossner.
Αλλο ψάξιμο πάλι. :rolleyes:

Τα Wossner τα φέρνει ο Δρακος αν θυμάμαι καλά, οπότε ρώτα εκει τι παίζει με φλάντζες. :wave2:

kostaspetrou
13/01/2014, 15:35
Εψαξα για JE αλλά δεν βρήκα κάτι στα mm που θέλω.



Δεν παίζει άλλο ΟΕΜ oversize. Το SRX φοράει το 4ο ρεκτιφιέ (96mm) του ΧΤ600 ως standard (95mm) και η Yamaha δίνει ως oversize μέχρι 97mm, δηλαδή αυτό που είχα πάνω.
Το πιστόνι και ο κύλινδρος έχουν πάθει ζημιά, οπότε είτε πάω πάνω από 97mm με επιλογή είτε Wisecco στα 98mm, είτε Wossner στα 97,5mm, είτε αλλαγή χιτωνίου στα 95-96...

Εν το μεταξύ δεν βρίσκω φλάτζα καύσης γι΄αυτά τα oversize πιστόνια. Τι διάολο, δεν δίνουν κάποια φλάτζα να επιλέξεις? Μόνο για κάποια Honda δίνει η wossner.
Αλλο ψάξιμο πάλι. :rolleyes:
Τότε ebay για μετάχειρο κύλινδρο,θα σου'ρθει πιο φτηνά απ'το να ψάχνεσαι με φλάτζες ή να κάνεις custom φλάτζες.

Ποτέ δεν έχω δει aftermarket φλάτζα καύσεως (εξαιρούνται οι yoshimura) ν'αντέχει όσο η μαμά.

Τα wiseco στα τετράχρονα είναι για σφαλιάρες,στα δίχρονα υποφέρονται...

byron
13/01/2014, 15:38
θα το τσεκάρω και με τη Wossner γιατί είδα σε κάποιο site οτι έχει φλάτζες, αλλά δεν μπορώ να τις δω από εδώ.
Για wossner θα πάω πάντως.

kostaspetrou
13/01/2014, 15:45
Αν μπορείς προτίμησε έμβολο που να έχει στη φούστα του αυλάκια ώστε να κρατάει λάδι,όπως έχουν τα μαμά.
Nα ξέρεις ότι σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα φοράνε έμβολα που τα κατασκευάζει η εταιρεία ART japan.
Τα aftermarket δεν έχουν γι'αυτό και προκαλούν φθορές στο ξεκίνημα.
Για ζύγισμα Ελλάδα ή έξω;

byron
13/01/2014, 16:35
Αν μπορείς προτίμησε έμβολο που να έχει στη φούστα του αυλάκια ώστε να κρατάει λάδι,όπως έχουν τα μαμά.
Nα ξέρεις ότι σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα φοράνε έμβολα που τα κατασκευάζει η εταιρεία ART japan.
Τα aftermarket δεν έχουν γι'αυτό και προκαλούν φθορές στο ξεκίνημα.
Για ζύγισμα Ελλάδα ή έξω;

Το πιστόνι είναι αυτό http://www.wossnerpistons.com/images/store/wossner-usa-inc/WOS-8501D250.swf
Δεν μπορώ να διακρίνω αν έχει αυλάκια, αλλά φαίνεται μια μαύρη επικάλυψη στη φούστα.
Για ένα ταπεινό μονοκύλινδρο 600 με απόδοση 60hp/lt μάλλον υπερβολή είναι να τα στείλω εξωτερικό για ζύγισμα.
Αντε σε κανένα μανάβη, και πολύ του είναι. :tooth:

dynagrego
13/01/2014, 16:47
Wossner με χιλια.
Ειχα φορεσει 2 διαστασεις στο ΧΤ 600 μου,την 97,5mm με ρεκτιφιε και την 102mm σε χιτωνιο L.A.Sleeve.
Με τη μεγαλη διασταση ειχα κανει ροικη,εκκεντροφορο webcam τριτο σταδιο,καρμπ fcr 35mm κι ελατηρια βαλβιδων σκληροτερα.Αποτελεσμα ολων αυτων,ηταν μετα απο αγριο στροφαρισμα στις 11000 σαλ να σπασει το retainer μιας βαλβιδας εισαγωγης το οποιο μαλιστα ηταν και τιτανιου με καταληξη να στραβωσει το πιστονι τη βαλβιδα.
Ξερετε ποιο ηταν το περιεργο?
ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ WOSSNER ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΗ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 1-2 ΣΗΜΑΔΑΚΙA ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΑ ΤΟΥ!:eek:
http://www.wossnerpistons.com/products/mode/filter?sort=name&order=ascending

dynagrego
13/01/2014, 16:56
WR 500, σωστά Παναγιώτη; Το είχανε κάνει τεστ στο ΜΟΤΟ τότε και είχα πάθει πλάκα, για όποιον θυμάται...

306788

Ναι,και το λεγανε ο WRουτος!

dynagrego
13/01/2014, 17:20
Εν το μεταξύ δεν βρίσκω φλάτζα καύσης γι΄αυτά τα oversize πιστόνια. Τι διάολο, δεν δίνουν κάποια φλάτζα να επιλέξεις? Μόνο για κάποια Honda δίνει η wossner.
Αλλο ψάξιμο πάλι. :rolleyes:

ΦΛΑΤΖΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΔΑΚΗΣ
Φαληρου 78 ΚΟΥΚΑΚΙ
2109238883

byron
13/01/2014, 17:40
[B][SIZE=2]Αποτελεσμα ολων αυτων,ηταν μετα απο αγριο στροφαρισμα στις 11000 σαλ να σπασει το retainer μιας βαλβιδας εισαγωγης το οποιο μαλιστα ηταν και τιτανιου με καταληξη να στραβωσει το πιστονι τη βαλβιδα.


Ok, αλλά 11.000 rpm για το μοτεράκι του ΧΤ που έχει νορμάλ κόκκινο στις 6.500 λίγο κανιβαλλισμός μου φαίνεται. Πόσα κυβικά είναι το 102mm, 680?

Too much μου φαίνεται, ιδίως όταν τούμπανα μονοκύλινδρα έχουν κόκκινο στις 7.500-8.000 (ΚΤΜ 690 πχ)

dynagrego
13/01/2014, 17:59
Ok, αλλά 11.000 rpm για το μοτεράκι του ΧΤ που έχει νορμάλ κόκκινο στις 6.500 λίγο κανιβαλλισμός μου φαίνεται. Πόσα κυβικά είναι το 102mm, 680?

Too much μου φαίνεται, ιδίως όταν τούμπανα μονοκύλινδρα έχουν κόκκινο στις 7.500-8.000 (ΚΤΜ 690 πχ)

Nαι,με 84 χιλιοστα που εχουν αυτοι οι κινητηρες διαδρομη,η γραμμικη ταχυτητα του εμβολου εφτανε τα 30,8m/sec+,κατι που σε πληροφορω καθολου δεν προβληματισε το wossner οπως φανηκε απο τη νεκροψια,ζοριστηκε ομως το valve train κι αυτο μετα απο πολλα ξεσκισματα.
Μη περιμενει ομως καποιος οτι μπορει να ανεβασει τοσες στροφες με μαμα μοτερ.

kostaspetrou
14/01/2014, 01:43
Nαι,με 84 χιλιοστα που εχουν αυτοι οι κινητηρες διαδρομη,η γραμμικη ταχυτητα του εμβολου εφτανε τα 30,8m/sec+,κατι που σε πληροφορω καθολου δεν προβληματισε το wossner οπως φανηκε απο τη νεκροψια,ζοριστηκε ομως το valve train κι αυτο μετα απο πολλα ξεσκισματα.
Μη περιμενει ομως καποιος οτι μπορει να ανεβασει τοσες στροφες με μαμα μοτερ.

Valvetrain με ελατήρια ή και retainers τιτανίου δεν αντέχει για πολλά σκισίματα.Οι αγωνιζόμενοι συνήθως στα 1000 αγωνιστικά χιλιόμετρα(σκίσιμο) ανοίγουν για έλεγχο φθορών.
Ακόμα και οι βαλβίδες τιτανίου θέλουν μαλακότερες έδρες βαλβίδων,με συνέπεια ν'απαιτούν συχνή ρύθμιση.
Μόνο μαμά japan βαλβίδες τιτανίου βγάζουν χιλιόμετρα.

30,8m/sec!!!
Mε τέτοια γραμμική ταχύτητα είναι θέμα χρόνου να την ακούσει ο στρόφαλος,τα κουζινέτα κλπ:ρ6 κλπ δε φτάνουν τόσα,πόσο μάλλον ένα μονοκύλινδρο!

Ελπίζω να'χε πλάκα για όσο δούλεψε! :)

byron
14/01/2014, 07:26
30,8m/sec!!!
Mε τέτοια γραμμική ταχύτητα είναι θέμα χρόνου να την ακούσει ο στρόφαλος,τα κουζινέτα κλπ:ρ6 κλπ δε φτάνουν τόσα,πόσο μάλλον ένα μονοκύλινδρο!


Βασικά το R6 στις 14.5000 rpm έχει γραμμική ταχύτητα 21.508 :p
dynagrego, είσαι πολύ θαρραλέος πάντως, να έχεις ανάμεσα στα πόδια σου κάτι που ετοιμάζεται να κάνει ΜΠΑΜ και δεν είναι δικό σου :tooth: :tooth:

dynagrego
14/01/2014, 07:50
Γι αυτο το λογο πριν ξεκινησω το δεσιμο αλλαξα ολα τα ρουλεμαν του μοτερ προληπτικα με γνησια καινουργια οπως επισης και τη μπιελλα αν και ειχε μονο 20000 χλμ.
Σε δυναμομετρο Dynojet 100 εδειξε 54,5 hp κι υπηρχαν κι αλλα πιο δυνατα απο το δικο μου με περιπου 60 αλογα στη ροδα.Ενα δε με νιτρο,ειχε δειξει πανω απο 80.

Παντως με σχετικα νορμαλ χρηση,ακομα και τοσο φτιαγμενο το φουκαριαρικο αυτο μοτερ εμοιαζε ικανο να αντεξει πολλα χιλιομετρα και τη πατησε οταν πουληθηκε σε πιτσιρικα που τα εβαζε με CRF.Στα δικα μου χερια ηταν 2 χρονια χωρις να κανει κιχ.

Στο θεμα μας παλι:byron,αν σου βγαινουν τα λεφτα για βοζνερ πιστονι,παρτο και μη το συζητας καθολου.Ποιο πολυ πρεπει να φοβασαι το ρεκτιφιε η' αμα βαλεις καινουργιο χιτωνιο αν το πρεσσαρανε σωστα.Πολυ παλιοτερα σε παρομοιο μοτερ μου απο ΧΤ550 αυτη τη φορα,δεν ειχαν φαει ,με τις σωστες ανοχες το κυλινδρο πριν πρεσσαρουν το χιτωνιο,με αποτελεσμα μετα απο καποιο διαστημα να ξεκολλησει και να κανει μια μικρη κινηση πανω κατω μαζι με το πιστονι,κανοντας κι ενα κροταλισμα που θυμιζε μπιελα.

byron
14/01/2014, 07:55
Πολυ παλιοτερα σε παρομοιο μοτερ μου απο ΧΤ550 αυτη τη φορα,δεν ειχαν φαει ,με τις σωστες ανοχες το κυλινδρο πριν πρεσσαρουν το χιτωνιο,με αποτελεσμα μετα απο καποιο διαστημα να ξεκολλησει και να κανει μια μικρη κινηση πανω κατω μαζι με το πιστονι,κανοντας κι ενα κροταλισμα που θυμιζε μπιελα.

:eek::uplate::eleison:

Και άσε με να μαντέψω...ο μάστορας σου είπε οτι φταις εσύ επειδή το έσκιζες?

dynagrego
14/01/2014, 08:03
Οχι,το ρεκτιφιε παραδοξως το παραδεχτηκε,αν και μετα απο αρκετο καιρο που βγηκε η βλαβη.
Τη δεκαετια του 80 που ειχα το 550, υπηρχε ακομα λιγο η λεξη φιλοτιμο.

Αν παντως θες καμμια συμβουλη για τρελλα στροφαρισματα στο srx,ειμαι ο ανθρωπος σου,τα εχω ταισει καλα ολα αυτα.:sun:

byron
14/01/2014, 10:03
Αν παντως θες καμμια συμβουλη για τρελλα στροφαρισματα στο srx,ειμαι ο ανθρωπος σου,τα εχω ταισει καλα ολα αυτα.:sun:

Thanks, θα σε έχω υπ΄όψη, αλλά οι ηρωισμοί με κουνάβια που είχαν μαστίχα σκελετούς, ξύλινα φρένα, αναρτήσεις Neoset και κράτημα παπιού έχουν περάσει.
Τα γούστα μου τα βγάζω με το Tuono, ενώ το srx το θέλω για συναισθηματικούς λόγους, χαλαρές βολτίτσες και κανένα άνοιγμα της πλάκας με V-strom :tooth:

dynagrego
14/01/2014, 10:27
Thanks, θα σε έχω υπ΄όψη, αλλά οι ηρωισμοί με κουνάβια που είχαν μαστίχα σκελετούς, ξύλινα φρένα, αναρτήσεις Neoset και κράτημα παπιού έχουν περάσει.
Τα γούστα μου τα βγάζω με το Tuono, ενώ το srx το θέλω για συναισθηματικούς λόγους, χαλαρές βολτίτσες και κανένα άνοιγμα της πλάκας με V-strom :tooth:
Yπαρχουν κουναβια για ολα τα γουστα,γι αυτο το πα.

byron
14/01/2014, 11:14
Yπαρχουν κουναβια για ολα τα γουστα,γι αυτο το πα.

Αν αφαιρέσεις τα πολυεστερικά, μοιάζει πολύ με το δικό μου πάντως :D

Και όντως, αν έχει κάποιος άπειρο χρήμα και κίνητρο μπορεί να το/τα φτιάξει τούμπανα. Πριν πολλά χρόνια, μια εταιρία στην Αγγλία που έφτιαχνε SRX & XBR για αγώνες SOS, μου είχε στείλει τιμοκαταλόγους με τα 4 στάδια βελτίωσης που έφθαναν μέχρι blueprinting στο μοτέρ, Carillo, Omega, βαλβίδες-ελατήρια τιτανίου, εκκεντροφόρους, Gibson εξατμίσεις και ένα σκασμό άλλα εξαρτήματα.
Εφθανε 74 άλογα στο 4ο στάδιο, αλλά το κόστος πρέπει να ήταν μια η άλλη με μια γκαρσονιέρα που ήθελα τότε.

dynagrego
14/01/2014, 14:02
Αν αφαιρέσεις τα πολυεστερικά, μοιάζει πολύ με το δικό μου πάντως :D

Oντως,και μενα για καποιο λογο μου το θυμισε.

motomaniac
14/01/2014, 14:47
Yπαρχουν κουναβια για ολα τα γουστα,γι αυτο το πα.
και να κοστισοουν οσο το τουονο ε?
εγω δυστυχως ενας απο τους λογους που πουλησα το srx ηταν αυτος.. ημουν για να παραγγελνω εκκεντροφορους... μιας και μας περρισευε ενα καινουριο wossner στην παρεα... κι ειπα να μην μπλεξω γιατι τα fcr ειναι ακριβα...

byron
18/02/2014, 19:51
Το πιστόνι είναι αυτό http://www.wossnerpistons.com/images/store/wossner-usa-inc/WOS-8501D250.swf
Δεν μπορώ να διακρίνω αν έχει αυλάκια, αλλά φαίνεται μια μαύρη επικάλυψη στη φούστα.
Για ένα ταπεινό μονοκύλινδρο 600 με απόδοση 60hp/lt μάλλον υπερβολή είναι να τα στείλω εξωτερικό για ζύγισμα.
Αντε σε κανένα μανάβη, και πολύ του είναι. :tooth:

310076

310077

310079

SHOOTER045
18/02/2014, 20:07
Σε φαρμακειο πηγαινε βυρων
Εχουν ζυγαριες με ακριβεια χιλιοστου

Da.Vintage
20/02/2014, 08:46
προχώραααα... πολύ το σκέφτεσαααιιιι!:a014:

byron
20/02/2014, 08:54
Δεν σκέφτομαι τίποτα, στο δέσιμο είναι. Πιστόνι,ρεκτιφιέ κυλινδρος, μπιέλλα, φωλιές ρουλεμάν στα κάρτερ γιατί την είχαν ακούσει.
Λίαν συντόμως θα τσουλήσει, απλά πρέπει να πάω την ουρά στο iridio για (ξανα)βάψιμο γιατί με την μόντα της σέλλας χάλασε.

Da.Vintage
20/02/2014, 12:23
Δεν σκέφτομαι τίποτα, στο δέσιμο είναι. Πιστόνι,ρεκτιφιέ κυλινδρος, μπιέλλα, φωλιές ρουλεμάν στα κάρτερ γιατί την είχαν ακούσει.
Λίαν συντόμως θα τσουλήσει, απλά πρέπει να πάω την ουρά στο iridio για (ξανα)βάψιμο γιατί με την μόντα της σέλλας χάλασε.

Το μοντάρισμα φίλε πάντα φέρνει ζημιές έχω κανα 2-3 καλές γρατσουνιές και εγώ και πρέπει να κάνω το ίδιο.... άντε να τσουλήσει σύντομα

byron
12/04/2014, 12:26
Επιστροφή με βροχή και επιστροφή στον χρόνο θύμιζε η βροχερή βόλτα για να το φέρω σπίτι.

Όλα δουλεύουν καλά στο μοτέρ, και υπομονή για στρώσιμο τώρα.
Κάποιες λεπτομέρειες έχουν μείνει που πρέπει να ασχοληθώ λίγο για να τις μαζέψω, βάψιμο της ουράς και κάποια πραγματάκια από ebay που έχουν παραγγελθεί.
Αντίβαρα τιμονιού πρέπει να βρώ, το θέμα είναι πως τα βαριά που κάνουν δουλειά, έχουν σπειρωμα, ενώ τα clipons μου οχι. Τα αντίβαρα με λάστιχα είναι λίγο της πλάκας και περισσότερο για μόστρα.

Το μόνο που με χαλάει λίγο αισθητικά, εινα πως το ντεπόζιτο δεν κουμπώνει καλά μιας και βρίσκει πάνω στα CR και αφήνει κενό. Θα δούμε...
Η φωτό είναι λίγο της πλάκας, περισσότερο για καλωσόρισμα. Φωτορεπορτάζ όταν μπουν όλα στη θέση τους.

:beer:

314160

SHOOTER045
12/04/2014, 14:08
Ωραιο βυρων με γειες
Αντιβαρα εχει και παπισια που σφιγγουν μεσα στο τιμονι οπως οι χουφτες στα εντουρο

Τo gourouni
12/04/2014, 14:25
:beer::beer:

theofilos888
12/04/2014, 14:27
Καλοοοοοοοοο

sapila racing
12/04/2014, 14:55
Αντε έφτασε η ώρα! :beer:
Υπαρχουν σοβαρά αντίβαρα και με λάστιχα. Ψαξε για Kelermann.

filipp0s
12/04/2014, 16:28
:beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer:

zannisvel
12/04/2014, 20:21
Byron to SR τα σπαει!!!!!!
:beer::beer::beer:

buckley
13/04/2014, 07:21
Επιστροφή με βροχή και επιστροφή στον χρόνο θύμιζε η βροχερή βόλτα για να το φέρω σπίτι.

Όλα δουλεύουν καλά στο μοτέρ, και υπομονή για στρώσιμο τώρα.
Κάποιες λεπτομέρειες έχουν μείνει που πρέπει να ασχοληθώ λίγο για να τις μαζέψω, βάψιμο της ουράς και κάποια πραγματάκια από ebay που έχουν παραγγελθεί.
Αντίβαρα τιμονιού πρέπει να βρώ, το θέμα είναι πως τα βαριά που κάνουν δουλειά, έχουν σπειρωμα, ενώ τα clipons μου οχι. Τα αντίβαρα με λάστιχα είναι λίγο της πλάκας και περισσότερο για μόστρα.

Το μόνο που με χαλάει λίγο αισθητικά, εινα πως το ντεπόζιτο δεν κουμπώνει καλά μιας και βρίσκει πάνω στα CR και αφήνει κενό. Θα δούμε...
Η φωτό είναι λίγο της πλάκας, περισσότερο για καλωσόρισμα. Φωτορεπορτάζ όταν μπουν όλα στη θέση τους.

:beer:

314160

Bad to the bone !

giorgos.bmw
13/04/2014, 07:42
Byron από τα πιο όμορφα SRX που έχω δει. :a18: :beer: :beer:

byron
13/04/2014, 11:09
Afro/ego o idios/esy o allos, προς ενημέρωση σου.
Δεν διαβάζω greeklish, επομένως την επόμενη φορά που θα γράψεις εδώ μέσα έχε υπ΄όψη σου οτι χάνεις τον χρόνο σου μιας και όλα τα greeklish posts, ότι και να λένε, τα θεωρώ παπαρίτσες αγράμματων 15χρονων :lol:

:wave2:

KostasV2
13/04/2014, 11:56
Afro/ego o idios/esy o allos, προς ενημέρωση σου.
Δεν διαβάζω greeklish, επομένως την επόμενη φορά που θα γράψεις εδώ μέσα έχε υπ΄όψη σου οτι χάνεις τον χρόνο σου μιας και όλα τα greeklish posts, ότι και να λένε, τα θεωρώ παπαρίτσες αγράμματων 15χρονων :lol:

:wave2:
Ίσως θα έπρεπε να απαγορεύσετε τα greeklish, όπως κάνουν σε πολλά φόρουμ... :yuck:

motomaniac
13/04/2014, 12:01
Ίσως θα έπρεπε να απαγορεύσετε τα greeklish, όπως κάνουν σε πολλά φόρουμ... :yuck:

απαγορευονται αλλα οχι για ολους...

byron
13/04/2014, 13:18
απαγορευονται αλλα οχι για ολους...

Δεν ισχύει αυτό που λες. Για κανέναν δεν απαγορεύεται.

notakos600
13/04/2014, 18:33
Μπανάρετε δια παντός τους σαρδανάπαλους με τα γκρίκλις.
Είναι ανεπιθύμητοι στο φόρουμ.
Βύρωνα, κ@ύλα το έκανες το άτιμο.

motomaniac
13/04/2014, 23:31
[QUOTE=byron;2458125]Δεν ισχύει αυτό που λες. Για κανέναν δεν απαγορεύεται.[/QUOTE
νομιζα οτι ειναι αντιθετο στους κανονισμους του φορουμ, τεσπα στανταρ εσυ ξερεις καλυτερα. με το srx τι γινεται?τι εμεινε? δνε μας κανεις ενα συντομο review μιας κι ειναι παλιο το θεμα? και με αρεσει!!!

byron
13/04/2014, 23:47
με το srx τι γινεται?τι εμεινε? δνε μας κανεις ενα συντομο review μιας κι ειναι παλιο το θεμα? και με αρεσει!!!

Το 95% έχει γίνει Δημήτρη.
Λειτουργικά είναι άψογο, και απλά θέλει κάποια μαζεματάκια από εμένα πλέον.
Αυτά που έχω στο πρόγραμμα είναι, βάψιμο ουράς, βάψιμο τελικού εξάτμισης μαύρο για να "σβήσει" το κομμάτι που φαίνεται, αλλαγή μανέτας συμπλέκτη, μαρσπιέ, αντίβαρα, κάλυμμα αλυσίδας, δοχείο υγρών φρένου, να δω τι παίζει και που βρίσκει το ντεπόζιτο για να το κατεβάσω όσο παίρνει (αν γίνεται), κατέβασμα φαναριού και οργάνου πιο κάτω και στρώσιμο :rolleyes:

Νομίζω αυτά έχουν μείνει για να γίνει όπως το θέλω. :wave2:

motomaniac
14/04/2014, 00:14
Το 95% έχει γίνει Δημήτρη.
Λειτουργικά είναι άψογο, και απλά θέλει κάποια μαζεματάκια από εμένα πλέον.
Αυτά που έχω στο πρόγραμμα είναι, βάψιμο ουράς, βάψιμο τελικού εξάτμισης μαύρο για να "σβήσει" το κομμάτι που φαίνεται, αλλαγή μανέτας συμπλέκτη, μαρσπιέ, αντίβαρα, κάλυμμα αλυσίδας, δοχείο υγρών φρένου, να δω τι παίζει και που βρίσκει το ντεπόζιτο για να το κατεβάσω όσο παίρνει (αν γίνεται), κατέβασμα φαναριού και οργάνου πιο κάτω και στρώσιμο :rolleyes:

Νομίζω αυτά έχουν μείνει για να γίνει όπως το θέλω. :wave2:

μετρα εσωτερικη διαμετρο στα κλιπον. αν διατιθεσαι να ανοιξεις πασα εχω να σου δωσω αντιβαρα βιδωτα απο fz400. καλυμα αλυσιδας εχω απο srx νομιζω.
την ουρα τι χρωμα θα την κανεις?

byron
14/04/2014, 06:36
μετρα εσωτερικη διαμετρο στα κλιπον. αν διατιθεσαι να ανοιξεις πασα εχω να σου δωσω αντιβαρα βιδωτα απο fz400. καλυμα αλυσιδας εχω απο srx νομιζω.
την ουρα τι χρωμα θα την κανεις?

Καλημέρα.

Αντίβαρα έχω και εγώ βιδωτά. Η ουρά θα γίνει το ίδιο, απλά χάλασε το χρώμα κατά την κατασκευή της σέλλας. Και κάλυμμα αλυσίδας έχω, του FZR απ΄όπου προέρχεται το ψαλίδι. Απλά θέλει βάψιμο και πριτσίνωμα. Οκ είμαι από εξαρτήματα, ότι λείπει έχει παραγγελθεί. :beer:

byron
28/05/2014, 19:37
Φιλιππάκο, έτοιμο στο ΄χω. :beer:

Αρέσει?

317114

nktR
28/05/2014, 20:23
γειά σου ρε Βυρωνάκο !!!!!!
ΜΑΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΣ ρε φίλε !!!!
ΤΕΛΕΙΟ !!!! No comment !!!!

Θέλω να το δω και από κοντά :)

Καλές βόλτες αγόρι μου

kyo
28/05/2014, 20:34
γ@ματο:moutza:

alexxxcbr
28/05/2014, 21:06
Κουκλι Βυρωνα.Καλο στρωσιμο.:beer:

sapila racing
28/05/2014, 21:07
Eίναι πολύ περισσότερο απο πολύ καλό! Είναι τούμπανο ρε φίλε! :beer:
Eβαλες και τα Koni βλέπω.:a013:

Για τον Φίλιππο τώρα να σου πω, εκείνο το μασαζάκι θα το χρειαστεί! :lol:

byron
28/05/2014, 21:30
Thanks παίδες.
Τούμπανο και στον δρόμο. Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα, είναι και πολύ πιο ελαφρύ από πριν. Υπολογίζω ότι πρέπει να είναι κάτω απο 150 γεμάτο πλέον.

Έβαλα τα Koni γιατί είναι απλά καλύτερα και επιπλέον έχουν απόσβεση επαναφοράς. Τους έκανα service και είναι βούτυρο τώρα. Αν γκρινιάζει ο Φιλίππος θα είναι από ζήλια :tooth:

nickald
29/05/2014, 07:58
Ριξε καναδυο ακομα φωτο μαστορα για να το καμαρωσουμε.....

Πολύ το γουσταρω

buckley
29/05/2014, 08:08
Ναι ρε τσιγκούνη που πας να τη βγάλεις με μία φωτό.

GIXXERAKIAS
29/05/2014, 08:12
γειά σου ρε Βυρωνάκο !!!!!!
ΜΑΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΣ ρε φίλε !!!!
ΤΕΛΕΙΟ !!!! No comment !!!!

Θέλω να το δω και από κοντά :)

Καλές βόλτες αγόρι μου
Ότι λέει ο από πάνου ^^ με έμφαση στο "θέλω να το δώ από κοντά" επίσης!!:beer:

Julius
29/05/2014, 09:27
Eίναι πολύ περισσότερο απο πολύ καλό! Είναι τούμπανο ρε φίλε! :beer:
Eβαλες και τα Koni βλέπω.:a013:

! :lol:

+1000


ΤΟΥΜΠΑΝΟΟΟΟΟΟ!!! βάλε καμια φωτό ακόμα λεμεεεεεεεεεεεεεε

byron
29/05/2014, 09:58
:DΟι περισσότεροι θα το δείτε την Κυριακή από κοντά. Για τον φίλο μου τον nktr που ξέρει οτι του έχω αδυναμία, θα του το δώΚω να πάει Αη Γιάννη και να ράψει kolous gixxer.

Φωτό περισσότερες λίαν συντόμως. Εχθές έκανα μια στάση και το τράβηξα μία με το κινητό, αλλά θα προσπαθήσω να βγάλω περισσότερες και με λεπτομέρειες.

Εντυπώσεις:
*Εχει γίνει εξαιρετικό στο στρίψιμο, κρατάει τροχιά σαν τραίνο και αλλάζει κατεύθυνση σαν μεθυσμένη μέλισσα™ :tooth:
*Τα φρένα του πάτησαν και είναι τούμπανα. Επιτέλους η ακτινική του GSXR σταματάει κάποιο μηχανάκι αξιοπρεπώς :tooth:
*Εχω ένα θεματάκι με το κοντέρ της T&T που για να δείξει η βελόνα του στροφομέτρου, πρέπει να μπαίνω στο menu και να ξαναβγαίνω (!) χωρίς να αλλάζω τίποτα. Ο Louis.de ήδη το έχει αλλάξει 2 φορές για άλλα θέματα, βαρέθηκα να του το ξαναστείλω πίσω.
*Τα Keihin του έχουν κάτσει τέλεια. Παίρνει μπροστά αμέσως και δουλεύει χωρίς μπουκώματα/κομπιάσματα. Κάνει και γαμάτο ήχο με τις χοάνες που ρουφάνε.




(™) clopy paste από το περιοδικό ΜΟΤΟ από το τεστ του CB1000R :tooth: :tooth:

filipp0s
29/05/2014, 10:32
Φιλιππάκο, έτοιμο στο ΄χω. :beer:

Αρέσει?

317114

αρεσει λεει? :heartpound::a32:

byron
29/05/2014, 10:41
byr0n καλό κουράγιο, σίγουρα θα το κάνεις καλύτερο απ οτι ηταν.

:wave2:


Πω ρε φίλε πως το κανανε ετσι? :eyepop:

Καλα κουράγια!



Μπορεί να άργησε 5.5 χρόνια η απάντηση, αλλά τουλάχιστον τελείωσε, έγινε όπως το είχα φανταστεί και το γουστάρω με τρέλα.

Ξέχασα να πω, οτι είναι απίστευτα μικρο, χωράει παντού και τραβάει τα μάτια της ομάδας Δ. :tooth:

p@nos
29/05/2014, 10:59
ωπ τωρα το δα...πολυ ομορφο και τα χρωματα τελεια

να πω κ εγω την κωλοτρυπ...γνωμη μου :lol:



θα ηθελα το τελειωμα της ουρας λιγο πιο κοντο φαινεται πολυ μακρυ τωρα και ενα πιο ρετροφτερο μπροστα...

Sapadak
29/05/2014, 11:15
Μπράβο ρε Βύρωνα
Εχεις 2 μπιμπελά στο γκαράζ σου


Και πως το λεν οι Ιρλανδοι
Good things come to those who wait

byron
29/05/2014, 11:17
ωπ τωρα το δα...πολυ ομορφο και τα χρωματα τελεια

να πω κ εγω την κωλοτρυπ...γνωμη μου :lol:



θα ηθελα το τελειωμα της ουρας λιγο πιο κοντο φαινεται πολυ μακρυ τωρα και ενα πιο ρετροφτερο μπροστα...

H ουρά δεν μπορεί να μικρύνει, εκτός και αρχίσουν τα κοψε ράψε στην ουρά εις βάρος του χώρου της σέλας που είναι όμως ήδη πολύ μικρός. και δεν θα χωράει κανείς μετά.
Για το το φτερό δεν έχεις άδικο, αυτό είναι από TZR250 όπως και το μπροστινό . Ίσως ένα μικρό ρετρόφτερο να ήταν καλύτερο, αλλά δεν την παλεύω να ξεκινήσω πάλι ψάξιμο.
Μόλις το χορτάσω λίγο, πιθανόν να ασχοληθώ και με αυτό.

sniper
29/05/2014, 11:19
:DΟι περισσότεροι θα το δείτε την Κυριακή από κοντά. Για τον φίλο μου τον nktr που ξέρει οτι του έχω αδυναμία, θα του το δώΚω να πάει Αη Γιάννη και να ράψει kolous gixxer.

Φωτό περισσότερες λίαν συντόμως. Εχθές έκανα μια στάση και το τράβηξα μία με το κινητό, αλλά θα προσπαθήσω να βγάλω περισσότερες και με λεπτομέρειες.

Εντυπώσεις:
*Εχει γίνει εξαιρετικό στο στρίψιμο, κρατάει τροχιά σαν τραίνο και αλλάζει κατεύθυνση σαν μεθυσμένη μέλισσα™ :tooth:
*Τα φρένα του πάτησαν και είναι τούμπανα. Επιτέλους η ακτινική του GSXR σταματάει κάποιο μηχανάκι αξιοπρεπώς :tooth:
*Εχω ένα θεματάκι με το κοντέρ της T&T που για να δείξει η βελόνα του στροφομέτρου, πρέπει να μπαίνω στο menu και να ξαναβγαίνω (!) χωρίς να αλλάζω τίποτα. Ο Louis.de ήδη το έχει αλλάξει 2 φορές για άλλα θέματα, βαρέθηκα να του το ξαναστείλω πίσω.
*Τα Keihin του έχουν κάτσει τέλεια. Παίρνει μπροστά αμέσως και δουλεύει χωρίς μπουκώματα/κομπιάσματα. Κάνει και γαμάτο ήχο με τις χοάνες που ρουφάνε.




(™) clopy paste από το περιοδικό ΜΟΤΟ από το τεστ του CB1000R :tooth: :tooth:

Δεν ξέρω αν μου αρεσει ή οχι... μάλλον μου αρεσει αλλά μαυρο/κίτρινο θα έδειχνε καλυτερα ίσως αλλά περί ορέξεως...

Εύγε Βύρωνα, για την υπομονή σου κυρίως.

byron
29/05/2014, 11:38
Δεν ξέρω αν μου αρεσει ή οχι... μάλλον μου αρεσει αλλά μαυρο/κίτρινο θα έδειχνε καλυτερα ίσως αλλά περί ορέξεως...

Εύγε Βύρωνα, για την υπομονή σου κυρίως.

Χμμ, δεν ξέρω...
Καταρχήν ο συνδυασμός μαύρο κίτρινο δεν μου αρέσει. Εγώ ήθελα να κρατήσω το ασημί που μου άρεσε ως βάση, και να βάλω μια πινελιά Yamaha vintage που ήταν τα κίτρινο-άσπρο-μαύρο του Roberts.
Ενναλακτικά μπορούσα να το βάψω μαύρο όλο με ασπρα κόκκινα τετραγωνάκια της Akai-Yamaha-Sheene αλλά θα έχανα το ασημί.

virus
29/05/2014, 17:07
μικρο τουμπανακι. μαρεσει πολυ :beer::beer:

sniper
29/05/2014, 17:18
Χμμ, δεν ξέρω...
....

Ξεράδια....

Μ' ενα προχειρο βαψιματάκι...

317230

byron
29/05/2014, 19:32
Ξεράδια....

Μ' ενα προχειρο βαψιματάκι...

317230

Ρε, το srx είναι πολυυυυ μικρό και μαζεμένο. Σε μαύρο χάνεται τελείως λέμε.

Για να καταλάβεις το μέγεθος, σκέψου ότι τα ρολλα από πίσω είναι περιπτέρου. :tooth:


Τεσπα, σε παραδίδω στη κρίση του κοινού. :moutza:

motomaniac
29/05/2014, 20:28
Μπραβο!! οντως σε μαυρο ειναι πιο ωραιο!!! :p

sniper
29/05/2014, 20:36
Ρε, το srx είναι πολυυυυ μικρό και μαζεμένο. Σε μαύρο χάνεται τελείως λέμε.

Για να καταλάβεις το μέγεθος, σκέψου ότι τα ρολλα από πίσω είναι περιπτέρου. :tooth:


Τεσπα, σε παραδίδω στη κρίση του κοινού. :moutza:

Eνώ ασημί γίνεται τουρερ... :bawl::moutza:

Νταξ.... αν πηγαίνει αξιοπρεπώς μια χαρά είναι... :beer:

Takata Dome
29/05/2014, 21:19
Πανέμορφο είναι! :beer:

Gi_4ce
29/05/2014, 21:45
γαμ3ι κWλάρες!!!

Πραγματικά άναυδος!

pipe_smoker
29/05/2014, 22:13
Πολυ ομορφο Βυρωνα!

Με'γειες!

Καλοσουζαριστο, καλοσκιστο, καλοστριφτο, καλο ολα τελος παντων!:D

Να το χαρεις!