View Full Version : SRX 600
taisteal
30/05/2014, 01:34
Πολυ ομορφο Βυρωνα!
Με'γειες!
Καλοσουζαριστο, καλοσκιστο, καλοστριφτο, καλο ολα τελος παντων!:D
Να το χαρεις!
:wave2:
Ωραίος ο Βυρωνίδης με το τουμπανάκι του, άντε να το δούμε κι από κοντά στην ετήσια (την κανονική λέμε).
Μπράβο μάστορα, χαλάλι ο κόπος και η αναμονή.
:beer:
γ@ματο:moutza:
Τώρα το πρόσεξα. Η μούτζα που πάει ? :confused:
harris_x
30/05/2014, 08:58
Φιλιππάκο, έτοιμο στο ΄χω. :beer:
Αρέσει?
317114τούμπανο το εργαλείο Βύρωνα, καλές βόλτες :beer::beer::beer:
Πέφτουν και οι τελευταίες φωτό του σήριαλ...
Μπροστινό 3XV + Brembo + παραγγελία δισκόπλακες + WRP (thanks to dkyrkos :beer:)
317371
Ολίγον από μοτέρ + CR
317372
Cocpit + thanks to Γιάννη :beer:
317373
Dim Chios rules :beer:
317374
iridio & Litsa rules :smokin:
317375
Στρογγυλοφάναρος aka sapila racing που του το χρώσταγα :beer:
317376
Thanks to ΔΝΤ, Τράπεζα Κύπρου :tooth:, την οικογένεια μου, τους θαυμαστές μου :tooth: και τον φίλο μου τον Bill που έφαγε πολλές ώρες με δαύτο...:beer:
317377
317379
317381
:beer::beer:
317383
317384
sapila racing
01/06/2014, 18:09
Στρογγυλοφάναρος aka sapila racing που του το χρώσταγα :beer:
:beer: Κουκλάρα έχει γίνει!
Φτού φτού ! :lol:
boussias
01/06/2014, 18:14
Τώρα το είδα..... ΤΟΥΜΠΑΝΟ λέμε... Να είσαι καλά να το χαίρεσαι....:beer:
Καλές Βόλτες
vforever
01/06/2014, 18:23
Φοβερο!Μπραβο!:beer:
notakos600
01/06/2014, 19:02
Βύρωνα, κουκλάκι το έκανες, καλές βόλτες. :beer:
motomaniac
01/06/2014, 19:35
ζηλευω ρε ατιμε...
Τώρα το πρόσεξα. Η μούτζα που πάει ? :confused:
λαθος εκανα τουμπανο ειναι το μηχανημα:beer:
μαζεμένο, λιτό, κουκλάκι..
Μπράβο!
Τo gourouni
02/06/2014, 10:37
Κούκλα..:beer::beer::beer:
θα το πω κι ας με κραξετε...
όλα τελεια, φανταστικη δουλεια και χιλια μπραβο στο βυρωνα...
ΑΛΛΑ (για μενα μιλαω παντα... ) στρογγυλο φαναρι και διπλα αμορτισέρ πισω με upside down και μαργαρίτες δεν κολλανε...
δεν είναι ρε παιδι μου period correct που λενε και στο χωριο μου...
φιλικα και με ολο το σεβασμο...:beer:
θα το πω κι ας με κραξετε...
όλα τελεια, φανταστικη δουλεια και χιλια μπραβο στο βυρωνα...
ΑΛΛΑ (για μενα μιλαω παντα... ) στρογγυλο φαναρι και διπλα αμορτισέρ πισω με upside down και μαργαρίτες δεν κολλανε...
δεν είναι ρε παιδι μου period correct που λενε και στο χωριο μου...
φιλικα και με ολο το σεβασμο...:beer:
Σιγά μην με πάρουν τα δάκρυα ρε elvis. :tooth:
Tα USD είναι παλιά σχεδίαση, που έγινε της μόδας την τελευταία 15ετία (ανευ πλάκας). Για μένα είναι αδιάφορο αν είναι usd και διπλά, όπως αδιάφορο μου είναι και το ανάποδο, δηλ. αν έχει μονή ανάρτηση πίσω και συμβατικό μπροστινό.
Δεν έχω μείνει ανεπηρέαστος απ΄τις τάσεις της "μόδας" των cafe. Η μόδα αυτή "επιβάλλει" τουμπάνιασμα όπου γίνεται σε retro περιτύλιγμα. Υπάρχουν ουκ ολίγα μοντέλα που πωλούνται καινούργια και σε κουφές τιμές με διπλά πίσω, USD, ακτινικές 6πίστονες δαγκάνες και πάει λέγοντας.
Ο τρίτος λόγος που δεν τον ανέφερα μιας και είναι προσωπική επιλογή που θέλησα να αλλάξω, είναι πως το κράτημα και τα φρένα στα μηχανάκια της εποχής ήταν πραγματικά αστεία. Τα 33-35mm του μπροστινού πιθανόν τότε να ήταν ικανοποιητικά γιατί δεν υπήρχε κάτι άλλο, τώρα όμως δείχνουν επικίνδυνα.
Τέλος, κρατάω μια κουβέντα του sapila racing που συμφωνώ. Όταν τελειώσει η μόδα με τα cafe racers, το μόνο που θα μείνει είναι εκατοντάδες κατεστραμμένα (και μισοτελειωμένα λέω εγώ) μηχανάκια.
Το δικό μου το τελείωσα και το έκανα όπως ήθελα ΕΓΩ, το αν έχει καταστραφεί αμετάκλητα η πιστότητα του μοντέλου μου είναι αδιάφορο μιας και δεν έχει κάμμία ιστορική αξία ως μοντέλο το SRX.
Μια ανεπιτυχής αρπαχτή της Yamaha ήταν, που ξεστόκαρε ανταλλακτικά από RD-XT-FZ και ότι της είχε μείνει στο ράφι και είπε να το πλασσάρει ως συνέχεια του SR (με την καμμία).
Ε, του έδωσα λίγο χαρακτήρα που δεν είχε.
:beer:
Ε, του έδωσα λίγο χαρακτήρα που δεν είχε.
:beer:
Παλιοχαρακτήρες΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄:beer::beer::beer:
συμφωνω κι εγω........
ξεκινωντας να φτιαχνω το sr δεν εβαλα στοχο να το κανω αυθεντικο απλα γιατι δεν ηταν ουτε θα γινει ποτε κατι ιδιαιτερο
το φτιαχνω οπως αρεσει σε μενα με κριτηριο την αριστη λειτουργια μεσα απο την απλοτητα με χαμηλο κοστος και πινελιες προσωπικου γουστου
και φροντιζω οτι κανω να ειναι αναστρεψιμο και βελτιωσιμο
αν καποια στιγμη μου κατεβει να βαλω ενα τουμπανο μπροστινο ή διαφορετικα φαναρια θα το κανω και δεν με ενδιαφερει αν θα λεγεται cafe, bobber ή καπως αλλιως:beer:
Σιγά μην με πάρουν τα δάκρυα ρε elvis. :tooth:
Tα USD είναι παλιά σχεδίαση, που έγινε της μόδας την τελευταία 15ετία (ανευ πλάκας). Για μένα είναι αδιάφορο αν είναι usd και διπλά, όπως αδιάφορο μου είναι και το ανάποδο, δηλ. αν έχει μονή ανάρτηση πίσω και συμβατικό μπροστινό.
Δεν έχω μείνει ανεπηρέαστος απ΄τις τάσεις της "μόδας" των cafe. Η μόδα αυτή "επιβάλλει" τουμπάνιασμα όπου γίνεται σε retro περιτύλιγμα. Υπάρχουν ουκ ολίγα μοντέλα που πωλούνται καινούργια και σε κουφές τιμές με διπλά πίσω, USD, ακτινικές 6πίστονες δαγκάνες και πάει λέγοντας.
Ο τρίτος λόγος που δεν τον ανέφερα μιας και είναι προσωπική επιλογή που θέλησα να αλλάξω, είναι πως το κράτημα και τα φρένα στα μηχανάκια της εποχής ήταν πραγματικά αστεία. Τα 33-35mm του μπροστινού πιθανόν τότε να ήταν ικανοποιητικά γιατί δεν υπήρχε κάτι άλλο, τώρα όμως δείχνουν επικίνδυνα.
Τέλος, κρατάω μια κουβέντα του sapila racing που συμφωνώ. Όταν τελειώσει η μόδα με τα cafe racers, το μόνο που θα μείνει είναι εκατοντάδες κατεστραμμένα (και μισοτελειωμένα λέω εγώ) μηχανάκια.
Το δικό μου το τελείωσα και το έκανα όπως ήθελα ΕΓΩ, το αν έχει καταστραφεί αμετάκλητα η πιστότητα του μοντέλου μου είναι αδιάφορο μιας και δεν έχει κάμμία ιστορική αξία ως μοντέλο το SRX.
Μια ανεπιτυχής αρπαχτή της Yamaha ήταν, που ξεστόκαρε ανταλλακτικά από RD-XT-FZ και ότι της είχε μείνει στο ράφι και είπε να το πλασσάρει ως συνέχεια του SR (με την καμμία).
Ε, του έδωσα λίγο χαρακτήρα που δεν είχε.
:beer:
συμφωνω στα περισσοτερα που λες και σιγουρα το μηχανακι σου είναι μοναδικο...
και τωρα εχει χαρακτήρα περισσότερο από οσο ειχε από τη μανα του
απλα αν το εφτιαχνα εγω (που θα το ηθελα πολύ..)θα εβαζα το συμβατικο με τα φρενα από r6 πρωτης γενιας που και αποδοση θα ειχαν
και τον <ρετρο> χαρακτήρα του θα κρατουσε το μηχανακι...
κουβεντα να γινεται δηλ. γιατι περι ορεξεως....:beer:
SpyrosAfricaner
05/06/2014, 14:41
Πολυ ωραιο το μηχανακι σου...μπραβο και συγχαρητηρια για το αποτελεσμα..!!!
Sapilas κάνει μασάζ στον Φίλιππο πριν ανέβει στο Srx για την επόμενη ειδική. :tooth: :tooth:
318462
filipp0s
16/06/2014, 09:02
Sapilas κάνει μασάζ στον Φίλιππο πριν ανέβει στο Srx για την επόμενη ειδική. :tooth: :tooth:
318462
O Sapilas εχει μαγικα χερια :sun:
318476
harris_x
16/06/2014, 09:05
Sapilas κάνει μασάζ στον Φίλιππο πριν ανέβει στο Srx για την επόμενη ειδική. :tooth: :tooth:
318462
O Sapilas εχει μαγικα χερια :sun:
318476
καλά το μηχανάκι είναι αρρώστια...
byron :beer::beer::beer::beer::beer:
sapila racing
16/06/2014, 09:08
:beer: :beer:
SHOOTER045
16/06/2014, 09:37
O Sapilas εχει μαγικα χερια :sun:
318476
Ο Μίδας είναι????
el-Gatto
16/06/2014, 09:48
Βύρωνα ,πολύ όμορφο ρε φίλε :) ,κ μ'αρέσει κι αυτή η αύρα "τούμπανου" που βγάζει ;) ,να το χαίρεσαι. :beer:
Γεια σου ρε Μπυρωνα.Τωρα το βλεπω τελειωμενο.Μπορω να ποσταρω αλλου τη φωτο απο την κουκλαρα σου;
Γεια σου ρε Μπυρωνα.Τωρα το βλεπω τελειωμενο.Μπορω να ποσταρω αλλου τη φωτο απο την κουκλαρα σου;
καλώς τον. Χρόνια και ζαμάνια ρε φίλε...
Ναι ρε, εννοείται. Αν σου αρέσει πόσταρε την όπου κάνεις κέφι :beer:
zannisvel
30/10/2014, 08:31
Byron το srx όπως σου έχω ξαναπει τα σπαει!!!!
:beer:
Έχει μονο μανιβέλα? Δυσκολεύεσαι το χειμωνα να το βάλεις μπροστά? Θα το προτεινες? Θα πάω να κοιτάξω ενα σε μερικές μέρες για ενα φιλο. Και αν ξέρεις πως καταλαβαίνω τη χρόνια ή τη περίοδο παραγωγης.
Sorry για το hijack και thanks
Byron το srx όπως σου έχω ξαναπει τα σπαει!!!!
:beer:
Έχει μονο μανιβέλα? Δυσκολεύεσαι το χειμωνα να το βάλεις μπροστά? Θα το προτεινες? Θα πάω να κοιτάξω ενα σε μερικές μέρες για ενα φιλο. Και αν ξέρεις πως καταλαβαίνω τη χρόνια ή τη περίοδο παραγωγης.
Sorry για το hijack και thanks
No prob :beer:
Εν συντομία, αν έχει μίζα και monoshock είναι 89-91. Είχαν έρθει πολλά 400άρια τότε (και ελάχιστα και σπάνια 600).
Αν έχει μόνο μανιβέλλα είναι 86-87. Τα 88άρια είναι ίδια με τα 86-87 εκτός των τροχών (3μπρατσες 17" αντι 18") και μονό μεγάλο δισκόφρενο μπροστα με 4έμβολη δαγκάνα.
Το πρωινό δεν έχει πρόβλημα, αρκεί να είναι σωστά ρυθμισμένος ο αποσυμπιεστής.
Προβλήματα δεν βγάζουν, εξαρτάται βέβαια αν ο ιδιοκτήτης το φρόντισε, ή ήταν παρατημένο. Αν είναι παρατημένο, μην ασχοληθείς καν. Δεν αξίζει.
Προσοχή στο ντεπόζιτο γιατί σκουριάζουν εύκολα. :beer:
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ωραιο βγηκε!!!:a18:
Πολλα και απροβληματιστα χλμ σου ευχομαι τωρα! Και μην ξανακανεις το λαθος να το πουλησεις!!
:beer:
lyberakos
30/10/2014, 18:33
Ποοοολύ ωραίο το μοτόρι!
(τώρα εάν τα ελατήρια στα αμορτισέρ ήταν κι αυτά κίτρινα... μία ιδέα)
vforever
30/10/2014, 18:49
Πανεμορφο.Καλες βολτες να χεις :beer:
zannisvel
30/10/2014, 20:15
No prob :beer:
Εν συντομία, αν έχει μίζα και monoshock είναι 89-91. Είχαν έρθει πολλά 400άρια τότε (και ελάχιστα και σπάνια 600).
Αν έχει μόνο μανιβέλλα είναι 86-87. Τα 88άρια είναι ίδια με τα 86-87 εκτός των τροχών (3μπρατσες 17" αντι 18") και μονό μεγάλο δισκόφρενο μπροστα με 4έμβολη δαγκάνα.
Το πρωινό δεν έχει πρόβλημα, αρκεί να είναι σωστά ρυθμισμένος ο αποσυμπιεστής.
Προβλήματα δεν βγάζουν, εξαρτάται βέβαια αν ο ιδιοκτήτης το φρόντισε, ή ήταν παρατημένο. Αν είναι παρατημένο, μην ασχοληθείς καν. Δεν αξίζει.
Προσοχή στο ντεπόζιτο γιατί σκουριάζουν εύκολα. :beer:
thanks για την απαντηση.
Αν εχω καμια απορια θα στειλω ξανα!!
Έγινε ένα ρύθμισμα/καυσανάλυση/δυναμομέτρηση μιας και με την ξετάπωτη εξάτμιση το στρωτό δούλεμα πήγε περίπατο. 44+ έδειξε τροχό και 5+ ροπή...οκ τίποτα φοβερό, περίπου 10 πάνω από το στοκ, αλλά ουσιαστικά στοκ μοτέρ είναι με 635cc+carbs+εξάτμιση. Ίσως να κοιτάξω και κάτι Webcams που μου γυάλισαν. :cool:
332290
motomaniac
12/03/2015, 23:40
Έ Ίσως να κοιτάξω και κάτι Webcams που μου γυάλισαν. :cool:
εγω γι'αυτο το πουλησα...
να ρωτησω κατι ασχετο;
ποσο κοστιζει η παραπανω διαδικασια;
γινεται μια φορα ή μπορω να αλλαζω ρυθμισεις και να το ξαναβαζω πανω μεχρι να το φερω εκει που θελω;
να ρωτησω κατι ασχετο;
ποσο κοστιζει η παραπανω διαδικασια;
γινεται μια φορα ή μπορω να αλλαζω ρυθμισεις και να το ξαναβαζω πανω μεχρι να το φερω εκει που θελω;
Oxi, το ρυθμίζουν εκεί με ζιγκλέρ, βελόνες μέχρι να το φερουν εκεί που πρέπει κσι το παίρνεις έτοιμο. Γιαυτό και το πήγα, μιας και δεν μπορούσα να μπλέξω με βάλε βγάλε carbs, βόλτες και άντε απ΄την αρχή. Μόλις βγήκε η τάπα της εξάτμισης, το μίγμα έγινε πολύ φτωχό και δούλευε σαν να μένει από βενζίνη στο άνοιγμα του γκαζιού...βασικά ήθελε να κλείνεις το γκάζι για να φεύγει μπροστά. :tooth:
120€ πήγε, στον Μόνο.
notakos600
13/03/2015, 07:25
Όμορφα πράγματα Βύρωνα, να το χαίρεσαι.
dynagrego
13/03/2015, 08:14
Κανε μια ροικη στη κεφαλη μαζι με τις λαστιχενιες εισαγωγες στο δρακο και βαλε τον δευτερο εκκεντροφορο απο τη παρακατω λιστα,αυτον με τις 268° μαζι με σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων,εγγυημενα αποτελεσματα.:)
http://www.webcamshafts.com/mobile/motorcycle/yamaha/yamaha_tt_600_sohc_4v.html
Κανε μια ροικη στη κεφαλη μαζι με τις λαστιχενιες εισαγωγες στο δρακο και βαλε τον δευτερο εκκεντροφορο απο τη παρακατω λιστα,αυτον με τις 268° μαζι με σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων,εγγυημενα αποτελεσματα.:)
http://www.webcamshafts.com/mobile/motorcycle/yamaha/yamaha_tt_600_sohc_4v.html
Δεν μπορώ να τον δω απο εδώ, αλλά είναι ο 80-221 αυτός που κοίταγα. Θα τσεκάρω αργότερα αν είναι ο ίδιος. :beer:
sapila racing
13/03/2015, 08:52
Έγινε ένα ρύθμισμα/καυσανάλυση/δυναμομέτρηση μιας και με την ξετάπωτη εξάτμιση το στρωτό δούλεμα πήγε περίπατο. 44+ έδειξε τροχό και 5+ ροπή...οκ τίποτα φοβερό, περίπου 10 πάνω από το στοκ, αλλά ουσιαστικά στοκ μοτέρ είναι με 635cc+carbs+εξάτμιση. Ίσως να κοιτάξω και κάτι Webcams που μου γυάλισαν. :cool:
332290
Mια χαρα ειναι 10 πανω, αν αποφασίσεις για εκκεντροφόρους θα παει κι αλλο φυσικά.
Στον δρόμο πως το είδες? Φανταζομαι θα ανοίγει καλά τωρα.
Εχει αρκετό κατσαρωμα, να ειναι απο την αλύσίδα?
dynagrego
13/03/2015, 09:08
Δεν μπορώ να τον δω απο εδώ, αλλά είναι ο 80-221 αυτός που κοίταγα. Θα τσεκάρω αργότερα αν είναι ο ίδιος. :beer:
Ναι,τον ιδιο λεμε.
Προαιρετικα μπορεις να δωσεις και τα κοκορακια των βαλβιδων για εναζωτωση.
Eναζωτωση(nitriding) ειναι μια διαδικασια επιφανειακης σκληρυνσης του χαλυβα κατα την οποια το κομματι που θελουμε να επεξεργαστουμε θερμαινεται σταδιακα σε σφραγισμενο φουρνο μεσα στον οποιο επικρατει ατμοσφαιρα αμμωνιας.
Ετσι δημιουργειται πανω στην επιφανεια του εξαρτηματος μια λεπτη επιστρωση νιτριδιου του σιδηρου το οποιο εκτος απο την μεγαλη σκληροτητα του,φημιζεται και για την ολισθηρη υφη του.
Σημειωτεον οτι εναζωτωση μπορει να κανουμε και σε στροφαλους,σε οπλα(!),σε κοπτικα εργαλεια και σε οτι αλλο σιδηρικο γουσταρουμε,αρκει βεβαια να πληρει καποιες προδιαγραφες στη συσταση.
Υπαρχουν κι αλλες κατεργασιες επιφανειακης σκληρυνσης οπως το carburizing,στη περιπτωση μας ομως το nitriding ειναι η πλεον ενδεδειγμενη.
Το αναλαμβανει κι η Webacam αλλα με τρελλο κοστολογιο και μεταφορικα οπως μπορεις να δεις στη σελιδα που σου εστειλα.
Εγω τα δινω στον Στασινοπουλο στον Πειραια με κοστος λιγοτερο απο 10 ευρω. :)
http://www.uddeholm.gr/portal/10040-Heat-Treatment.aspx
sapila racing
13/03/2015, 09:14
Εγω τα δινω στον Στασινοπουλο στον Πειραια με κοστος λιγοτερο απο 10 ευρω. :)
http://www.uddeholm.gr/portal/10040-Heat-Treatment.aspx
Ωραίος!! Δεν το φανταζόμουν οτι υπήρχε στην Ελλάδα.
Εκτός μερών κινητήρα θα ειναι καλή φαση και για καλαμια πηρουνιού ωστε να εξαλείφονται οι στατικές τριβές, αλλά εκει ισως σκίζει λόγω μεγεθους.
dynagrego
13/03/2015, 09:18
Ωραίος!! Δεν το φανταζόμουν οτι υπήρχε στην Ελλάδα.
Εκτός μερών κινητήρα θα ειναι καλή φαση και για καλαμια πηρουνιού ωστε να εξαλείφονται οι στατικές τριβές, αλλά εκει ισως σκίζει λόγω μεγεθους.
Δεν πιστευω οτι μπορει να γινει σε χρωμιωμενο χαλυβα.
dynagrego
13/03/2015, 20:44
@byron
κατι ακομα για να κλεισω το θεμα του εκκεντροφορου της webcam.
Oπως προανεφερα λογω του μεγαλου βυθισματος θα χρειαστεις οπωσδηποτε σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων.Το προβλημα ειναι το μεγαλο κοστος τους που μπορει να φτασει και τα 200 ευρω(τοσα ζητανε).Αν δεν τα βαλεις ομως υπαρχει σοβαρη περιπτωση επαφης βαλβιδας με εμβολο.Τελος παντων αν χρειαστεις,θα σου πω που θα τα βρεις.
Σε καθε περιπτωση θα χρησιμοποιησεις retainer(πιατακια) βαλβιδων εργοστασιακα κι ΟΧΙ τιτανιου.
Υπαρχουν απειρες περιπτωσεις,αναμεσα τους κι η δικη μου,που εσπασε το retainer και καρφωθηκε η βαλβιδα στο wossner το οποιο ειχε εξωγηινη αντοχη και την εβγαλε μονο με μια μικρη γρατζουνια στη κορωνα.
Επισης θα ηθελα να σου πω οτι με ενα κοστος γυρω στα 150 ευρω θα μπορουσες να κανεις reprofiling στο μαμα εκκεντροφορο στο μπουμπη.Εδω ειναι ενα καταπληκτικο αρθρο για οσους δεν ξερουν τι ειναι αυτο.
http://www.alfisti.gr/main/tecnico/index.php?cat=3&view=entry&id=44
giorgos.bmw
13/03/2015, 21:56
Χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο μοτέρ αν μπορεί να γίνει το αναφέρω γενικά. Ο πιο οικονομικός τρόπος για να πάρεις λίγα άλογα και να δουλεύει το μοτέρ στρωτά σαν μαμά είναι να βάλεις πιο μεγάλες βαλβίδες, ειδικά της εισαγωγής. Με αυτόν τον τρόπο και χωρίς να αλλάξει το βύθισμα της βαλβίδας θα έχεις ακριβός το ίδιο αποτέλεσμα αν όχι καλύτερο απ’ ότι θα πετύχαινες με τον εκκεντροφόρο, αλλά χωρίς να χρειάζεσαι ελατήρια βαλβίδων σκληρά , ρυθμιζόμενο γρανάζι καδένας ( για να φέρεις ακριβός της μοίρες ), retainer, και βέβαια να κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή να σου πετάξει τα μπουζόνια που σφίγγουν τον εκκεντροφόρο από το ζόρισμα που τρώει για να ανοίξει την βαλβίδα πιο πολλή και με πιο σκληρά ελατήρια.
nightraider
13/03/2015, 22:31
Ωραίος!! Δεν το φανταζόμουν οτι υπήρχε στην Ελλάδα.
Εκτός μερών κινητήρα θα ειναι καλή φαση και για καλαμια πηρουνιού ωστε να εξαλείφονται οι στατικές τριβές, αλλά εκει ισως σκίζει λόγω μεγεθους.
καλο ειναι να γινει καποιο μονιμο θεμα, σχετικο με τετοιους επαγγελματιες και αντιστοιχες υπηρεσιες
Thanks for the tips. :beer:
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω. dynagrego, ο webcams πουλάει και σέτ σκληρότερων ελατηρίων και αλουμινένιων (εκτός των τιτανίου) retainers στα 147$ (130€ περίπου). Συστήνεις τα ελατήρια του, αλλά όχι τα retainers αν κατάλαβα καλά?
Προαιρετικα μπορεις να δωσεις και τα κοκορακια των βαλβιδων για εναζωτωση.
Eναζωτωση(nitriding) ειναι μια διαδικασια επιφανειακης σκληρυνσης του χαλυβα κατα την οποια το κομματι που θελουμε να επεξεργαστουμε θερμαινεται σταδιακα σε σφραγισμενο φουρνο μεσα στον οποιο επικρατει ατμοσφαιρα αμμωνιας.
Ετσι δημιουργειται πανω στην επιφανεια του εξαρτηματος μια λεπτη επιστρωση νιτριδιου του σιδηρου το οποιο εκτος απο την μεγαλη σκληροτητα του,φημιζεται και για την ολισθηρη υφη του.
Σημειωτεον οτι εναζωτωση μπορει να κανουμε και σε στροφαλους,σε οπλα(!),σε κοπτικα εργαλεια και σε οτι αλλο σιδηρικο γουσταρουμε,αρκει βεβαια να πληρει καποιες προδιαγραφες στη συσταση.
Υπαρχουν κι αλλες κατεργασιες επιφανειακης σκληρυνσης οπως το carburizing,στη περιπτωση μας ομως το nitriding ειναι η πλεον ενδεδειγμενη.
Το αναλαμβανει κι η Webacam αλλα με τρελλο κοστολογιο και μεταφορικα οπως μπορεις να δεις στη σελιδα που σου εστειλα.
Εγω τα δινω στον Στασινοπουλο στον Πειραια με κοστος λιγοτερο απο 10 ευρω. :)
http://www.uddeholm.gr/portal/10040-Heat-Treatment.aspx
Εξαιρετικη πληροφορια :beer:
(ειδικα για οποιον θελει να τελειωνει με τα προβληματα του αξονα της (τ)ρομπας νερου στα LC8 και σορρυ για το σπαμ)
bros400pgm
14/03/2015, 09:09
Μιας και το σκισαμε, τι γνωμη εχετε για το DLC coating?
dynagrego
14/03/2015, 09:38
Thanks for the tips. :beer:
Συστήνεις τα ελατήρια του, αλλά όχι τα retainers αν κατάλαβα καλά?Ακριβως.
Retainers αφηνεις τα μαμα.
Δοκιμασμενη λυση σε σκληροτερα ελατήρια,θα βρεις και στο speed house τερμα αμφιθεας.
Ένα update από το μεκανακι...
Εχθές λόγω του event με τα κλασσικά στα Μέγαρα, είχα την επιθυμία να πάω με το srx για να μου λυθεί η απορία των μετατροπών και πως λειτουργεί ως σύνολο στην πίστα. Στην ευθεία, το έχω τσεκάρει...μια χαρά και χωρίς ίχνος κουνηματος ή ταλαντωσεων ακόμα και στα πολλά του. Μοναδικό θέμα για μένα, είναι πως είμαι πολύ ψηλός για το μέγεθος του.
Στα Μέγαρα, μπήκα στο group των αρχαριων, έχοντας στο μυαλό μου πως λόγω έλλειψης γκαζιού θα ήμουν κινούμενη κορινα στo μεσαίο group. Δεν ήταν και η πιο σοφή σκέψη μιας και στα πρώτα sections που τηρουσα τον κανόνα της απαγόρευσης προσπερασης εκτός της ευθείας, βλαστημησα μιας και στην ευθεία έφευγαν όλοι λόγω γκαζιού και μετά κολλαγα.
Μετά ο κανόνας ξεχάστηκε από όλους, οπότε ήταν καλύτερα.
Σαν αίσθηση το μηχανάκι πέταγε. Το μικρό μέγεθος και βάρος το έκανε παιχνίδι, ενώ οι τροχοί με τα 120-160 ήταν πολύ πάνω από το όριο του srx και απλά έκανα ότι ήθελα.
Το απόλυτο traction control είναι τελικά τα λίγα άλογα...:tooth: Ανοιγα το γκάζι τέρμα στη στροφή και ούτε που έπαιρνε χαμπάρι.
Τα custom φρένα δούλεψαν άψογα, και έχω την εντύπωση πως θα μπορούσα να φρενάρω πολύ πιο αργά στις εισόδους. Ιδίως στην Κ6 που έφθανα με 150 χλμ περίπου, φρέναρα περίπου πριν την ταμπέλα των 50 και ήταν υπεραρκετα.
Κάτι που με δυσκόλεψε ήταν το μονοσελλο γιατί δεν μπορούσα να τραβηχτώ, και οι μαρσπιεδες που ήταν χαμηλά. Όσο και να προσπαθούσα, δεν είχα καλό πάτημα και έβρισκαν οι μπότες. Κάποια στιγμή ξήλωσα το δεξί μαρσπιε και βγήκα μετά από δύο γύρους. Με σύστημα πατέντα-λαμακι και συρματασφαλιση από Μήτσο Binis-racing μπόρεσα να συνεχίσω.
Το εταιρο πρόβλημα αφορούσε την υπερστροφια και αυτό δεν ξέρω πως θα το λύσω...το srx ανεβάζει 7.500 πολύ εύκολα, και μέσα στην πίστα που το παράκανα λίγο με το λίγο γκάζι που είχε και κάποια κατεβασματα, είδα αρκετές φορές 8.500+...
Μλκια και πρέπει να κάνω κάτι με τα ελατήρια βαλβιδων για να μην το πάρω στο χέρι.
Αυτά...
Στα + το ότι το διασκέδασα πάρα πολύ.
Στα - η κατανάλωση (έμεινε κάποια στιγμή κοντά στο βενζινάδικο) καθώς τα CR πίνουν αρκετά, ένα μαρσπιε, και στην επιστροφή που κουδουνιζε ανακάλυψα πως ξεβιδώθηκε το κολιέ της εξάτμισης...πταίσματα.
Και μια φώτο του ελαστικου. Τα chicken stripes οφείλονται στην έλλειψη χώρου των μαρσπιε και ποδιών...:tooth:
341890
sapila racing
28/09/2015, 14:26
Ολοι το χαζευαν το SRX, και οταν ηταν μεσα ακουγόταν απο την αλλη άκρη ετσι που μπουμπούνιζε!
Βυρωνα το χαμόγελο που είχες οταν έβγαινες ήταν ολα τα λεφτα. :beer:
Ολοι το χαζευαν το SRX, και οταν ηταν μεσα ακουγόταν απο την αλλη άκρη ετσι που μπουμπούνιζε!
Ναι...και μέσα πρέπει να τους ζάλιζα τα απαυτάρια και μου έκαναν χώρο να περάσω...:lol:
Βυρωνα το χαμόγελο που είχες οταν έβγαινες ήταν ολα τα λεφτα. :beer:
Το χαμόγελο, μου το έβγαζε το srx. Αρκεί να μείνουν στην άκρη όλα τα προβληματάκια και η αναζήτηση του τέλειου, περνώντας όμορφα με ότι μηχανάκι καβαλάς.
Αλλά εσύ το ξέρεις καλά αυτό...:beer:
motomaniac
28/09/2015, 20:24
Ένα update από το μεκανακι...
Εχθές λόγω του event με τα κλασσικά στα Μέγαρα, είχα την επιθυμία να πάω με το srx για να μου λυθεί η απορία των μετατροπών και πως λειτουργεί ως σύνολο στην πίστα. Στην ευθεία, το έχω τσεκάρει...μια χαρά και χωρίς ίχνος κουνηματος ή ταλαντωσεων ακόμα και στα πολλά του. Μοναδικό θέμα για μένα, είναι πως είμαι πολύ ψηλός για το μέγεθος του.
Στα Μέγαρα, μπήκα στο group των αρχαριων, έχοντας στο μυαλό μου πως λόγω έλλειψης γκαζιού θα ήμουν κινούμενη κορινα στo μεσαίο group. Δεν ήταν και η πιο σοφή σκέψη μιας και στα πρώτα sections που τηρουσα τον κανόνα της απαγόρευσης προσπερασης εκτός της ευθείας, βλαστημησα μιας και στην ευθεία έφευγαν όλοι λόγω γκαζιού και μετά κολλαγα.
Μετά ο κανόνας ξεχάστηκε από όλους, οπότε ήταν καλύτερα.
Σαν αίσθηση το μηχανάκι πέταγε. Το μικρό μέγεθος και βάρος το έκανε παιχνίδι, ενώ οι τροχοί με τα 120-160 ήταν πολύ πάνω από το όριο του srx και απλά έκανα ότι ήθελα.
Το απόλυτο traction control είναι τελικά τα λίγα άλογα...:tooth: Ανοιγα το γκάζι τέρμα στη στροφή και ούτε που έπαιρνε χαμπάρι.
Τα custom φρένα δούλεψαν άψογα, και έχω την εντύπωση πως θα μπορούσα να φρενάρω πολύ πιο αργά στις εισόδους. Ιδίως στην Κ6 που έφθανα με 150 χλμ περίπου, φρέναρα περίπου πριν την ταμπέλα των 50 και ήταν υπεραρκετα.
Κάτι που με δυσκόλεψε ήταν το μονοσελλο γιατί δεν μπορούσα να τραβηχτώ, και οι μαρσπιεδες που ήταν χαμηλά. Όσο και να προσπαθούσα, δεν είχα καλό πάτημα και έβρισκαν οι μπότες. Κάποια στιγμή ξήλωσα το δεξί μαρσπιε και βγήκα μετά από δύο γύρους. Με σύστημα πατέντα-λαμακι και συρματασφαλιση από Μήτσο Binis-racing μπόρεσα να συνεχίσω.
Το εταιρο πρόβλημα αφορούσε την υπερστροφια και αυτό δεν ξέρω πως θα το λύσω...το srx ανεβάζει 7.500 πολύ εύκολα, και μέσα στην πίστα που το παράκανα λίγο με το λίγο γκάζι που είχε και κάποια κατεβασματα, είδα αρκετές φορές 8.500+...
Μλκια και πρέπει να κάνω κάτι με τα ελατήρια βαλβιδων για να μην το πάρω στο χέρι.
Αυτά...
Στα + το ότι το διασκέδασα πάρα πολύ.
Στα - η κατανάλωση (έμεινε κάποια στιγμή κοντά στο βενζινάδικο) καθώς τα CR πίνουν αρκετά, ένα μαρσπιε, και στην επιστροφή που κουδουνιζε ανακάλυψα πως ξεβιδώθηκε το κολιέ της εξάτμισης...πταίσματα.
Και μια φώτο του ελαστικου. Τα chicken stripes οφείλονται στην έλλειψη χώρου των μαρσπιε και ποδιών...:tooth:
341890
αψογοας!!! σαν να εγραφα εγω! δεν σε τρελανε?
αψογοας!!! σαν να εγραφα εγω! δεν σε τρελανε?
Ναι ρε, πολύ πλάκα είχε. Αν εξαιρέσουμε τις ευθείες που ήταν ολίγο βαρετό...μέτραγα δέντρα, διάβαζα τις διαφημιστικές ταμπέλες....να περάσει η ώρα. :tooth:
sapila racing
29/09/2015, 12:59
Ναι ρε, πολύ πλάκα είχε. Αν εξαιρέσουμε τις ευθείες που ήταν ολίγο βαρετό...μέτραγα δέντρα, διάβαζα τις διαφημιστικές ταμπέλες....να περάσει η ώρα. :tooth:
:lol: :beer:
notakos600
29/09/2015, 15:09
Ναι ρε, πολύ πλάκα είχε. Αν εξαιρέσουμε τις ευθείες που ήταν ολίγο βαρετό...μέτραγα δέντρα, διάβαζα τις διαφημιστικές ταμπέλες....να περάσει η ώρα. :tooth:
:bawl::bawl::beer::beer:
αμα πατε στο υιο μπουμπη, παρε και ένα ελατήριο βαλβίδων μαζί να σου πει απο ποιο μηχανάκι μπορείς να βαλεις σκληρότερο αντι για aftermarket που κοστίζουν πολύ.
υπαρχουν και calculators που μπορείς να το υπολογίσεις αυτο αναλόγος μήκους και αριθμού σπειρών. Με μεγαλύτερο βύθισμα Θέλεις κάτι σκληρότερο, αλλα όχι τόσο ώστε να ζορίζεται το μοτερ στις χαμηλομεσαίες... Πρέπει να βρείτε τη χρησή τομή.
με τον νεο εκκεντροφόρο προσέξτε τα διακενα...
Παρεμπιπτωντως ωραίο το εργαλείο και η δύναμη του (περιπου 50 άλογα στρόφαλο) είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για αυτα που φοράει...
αμα πατε στο υιο μπουμπη, παρε και ένα ελατήριο βαλβίδων μαζί να σου πει απο ποιο μηχανάκι μπορείς να βαλεις σκληρότερο αντι για aftermarket που κοστίζουν πολύ.
υπαρχουν και calculators που μπορείς να το υπολογίσεις αυτο αναλόγος μήκους και αριθμού σπειρών. Με μεγαλύτερο βύθισμα Θέλεις κάτι σκληρότερο, αλλα όχι τόσο ώστε να ζορίζεται το μοτερ στις χαμηλομεσαίες... Πρέπει να βρείτε τη χρησή τομή.
με τον νεο εκκεντροφόρο προσέξτε τα διακενα...
Παρεμπιπτωντως ωραίο το εργαλείο και η δύναμη του (περιπου 50 άλογα στρόφαλο) είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για αυτα που φοράει...
Thanks :beer:
να βάλω και εδώ μια δυο απ΄το βάπτισμα...να μην βάλω? :D
342436
342437
PortisHead
07/10/2015, 08:14
Καλά..καμία μα καμία σχέση με το δικό σου,απλά θυμήθηκα το 1ο μου μηχανακι.
Τρελλος έρωτας...αν και με βαση τη λογικη μετα απο αυτο, θα επρεπε να μισω τα ιαπωνικα :lol:
342448
spyrakos35
07/10/2015, 08:31
Ένα update από το μεκανακι...
.................
Και μια φώτο του ελαστικου. Τα chicken stripes οφείλονται σε ό,τι λέει το όνομά τους ...:tooth:
341890
εντάξει ρε βύρωνα δεν τρέχει μία ρε συ
:p
Καλά..καμία μα καμία σχέση με το δικό σου,απλά θυμήθηκα το 1ο μου μηχανακι.
Τρελλος έρωτας...αν και με βαση τη λογικη μετα απο αυτο, θα επρεπε να μισω τα ιαπωνικα :lol:
342448
Ωραίος ο Τουίτι...:tooth:
Eίναι και μεταγενέστερο μοντέλο απ΄το δικό μου, 87άρι.
εντάξει ρε βύρωνα δεν τρέχει μία ρε συ
:p
:moutza::moutza:
Καιρό έχω να γράψω εδώ, το είχα ξεχάσει το thread. Σε συνέχεια λοιπόν του BAFP (www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147171), έπρεπε να βρεθούν καινούργια μαρσπιέ αφενός (γύρναγε προς τα κάτω το δεξί), και ποδόφρενου (που εγκατέλειψε τον μάταιο τουτο κόσμο στα Μέγαρα).
Μαρσπιέ να ταιριάζουν σε λογικό κόστος, δεν υπάρχουν. Μόνο ένας σουηδός έφτιαχνε κάποια, αλλά με κόστος 300€...
Αγοράστηκαν από ebay κάποια, και άρχισε η πατέντα. Δεν φτάνει που ήταν πολύ χαμηλά τα μαρσπιέ του, η Yamaha τα είχε κάνει και με διαφορετικά κέντρα...55mm κέντρα τρυπών απ΄τη μία, 65mm απ΄την άλλη.
Τέλος πάντων, ταίριαξαν και με μια τρόμπα κοντή Brembo, είναι μια χαρά. Πολύ πιο πίσω και πάνω βέβαια απ΄τις δικές του παντόφλες.
358275
Ωραία φαίνονται ελπίζω και πρακτικά να είναι καλυτερα..το σωληνάκι το διάφανο για το δοχείο υγρών τι σόι ειναι?αλφαδολαστιχο ειναι?αντεχει?
Υ.γ.βαλε και μια ολόσωμη με το εργαλείο..:beer:
Ωραία φαίνονται ελπίζω και πρακτικά να είναι καλυτερα..το σωληνάκι το διάφανο για το δοχείο υγρών τι σόι ειναι?αλφαδολαστιχο ειναι?αντεχει?
Υ.γ.βαλε και μια ολόσωμη με το εργαλείο..:beer:
Το σωληνάκι είναι από aprilia racing "Alfadare listicho de Corse" κατευθείαν από το Noale. :lol:
Foto ολόσωμη με τα καινούργια μαρσπιέ εννοείς? Δεν έχω...παλιαότερες έχω μερικές σελίδες πιο πίσω, αλλά τις είδες.
Βάζω μια δύο από το epic track day με Άρη και Δημήτρη και τα Pantah τους. :beer:
358276
358277
bros400pgm
08/05/2016, 09:38
Βαλε το αλφαδολαστιχο να κοιταει απευθειας το ποτηρακι ρε. Ειναι και brembo η τρομπα, αποζητας προβληματα με παγιδευμενους αεριδες μου φαινεται.
ps, Το banjo γιατι ειναι 90 μοιρες γωνια με την πορεια του υψηλης;
Βαλε το αλφαδολαστιχο να κοιταει απευθειας το ποτηρακι ρε.
Γιατί, για καφέ θα πάνε? :lol:
Δεν έχει αέρα, μια χαρά δουλεύει. Ετσι κι αλλιώς BAFP...
ps, Το banjo γιατι ειναι 90 μοιρες γωνια με την πορεια του υψηλης;
Γιατί είναι από την παλιά τρόμπα και είναι μακρύ. Κάνει γωνία, αλλά ξεγελάει η φωτό, δεν είναι τόσο απότομη.
harris_x
10/09/2016, 22:57
Α...μπήκαν και τα μαρσπιέ.
365712
365713
δε χορταίνω να το βλέπω ρε Βύρωνα! καλόβολτο να είναι πάντα!
:beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer:
sapila racing
10/09/2016, 23:36
365712
365713
Πολύ ωραίες φωτό!! :beer:
Δωστο τωρα μια βόλτα στον Φίλιππο να τα δοκιμάσει! :lol:
Βύρωνα το δικό σου δεν είναι αυτό; Το πέτυχα στο Instagram
365715
Βύρωνα το δικό σου δεν είναι αυτό; Το πέτυχα στο Instagram
365715
Ε; :uplate:
Ναι, το δικό μου είναι. Δεν την έχω τραβήξει ούτε και την έχω ανεβάσει εγώ.
Το μαγαζί το ξέρω όμως.
Πολύ ωραίες φωτό!! :beer:
Δωστο τωρα μια βόλτα στον Φίλιππο να τα δοκιμάσει! :lol:
Στον γκρινιάρη; όλο τον πόναγε ο ποπός του, οι καρποί του και ο σβέρκος του. Άμα δει και τα μαρσπιέ που πήγαν, θα ζητάει αναρρωτική μετά.
Άστον...θα του δώσω το Tuono που είναι βούτυρο...:D
sapila racing
11/09/2016, 11:01
Ε; :uplate:
Ναι, το δικό μου είναι. Δεν την έχω τραβήξει ούτε και την έχω ανεβάσει εγώ.
Το μαγαζί το ξέρω όμως.
Εχεις γίνει φίρμα πλέον! Στα ανεβαζουν άλλοι τώρα, παπαρατσι κι ετσι!
Στον γκρινιάρη; όλο τον πόναγε ο ποπός του, οι καρποί του και ο σβέρκος του. Άμα δει και τα μαρσπιέ που πήγαν, θα ζητάει αναρρωτική μετά.
Άστον...θα του δώσω το Tuono που είναι βούτυρο...:D
:lol:
GIXXERAKIAS
12/09/2016, 13:50
Ε; :uplate:
Ναι, το δικό μου είναι. Δεν την έχω τραβήξει ούτε και την έχω ανεβάσει εγώ.
Το μαγαζί το ξέρω όμως.
Mήπως είχες πάει για μερμέτι στο μαλλλί?:bawl:
Το ξέρω και εγώ το μαγαζί.Καπου σε κάποιον γνωστό μας πετάχτηκες και σε αποθανάτισαν,ούτε να ξενογαμήσεις δεν μπορείς με το μοτόρι.:p
Mήπως είχες πάει για μερμέτι στο μαλλλί?:bawl:
Το ξέρω και εγώ το μαγαζί.Καπου σε κάποιον γνωστό μας πετάχτηκες και σε αποθανάτισαν,ούτε να ξενογαμήσεις δεν μπορείς με το μοτόρι.:p
Το αστείο που το βλέπεις δλδ...:cool:
Δεν θυμάμαι, ίσως να είχα πάει στον nktr και να το άφησα εκεί στα παιδιά μιας και είναι κοντά.
Πηγαίνω τον γιό μου εκεί για κούρεμα. Αλλά δεν χωράμε και οι δύο πάνω, οπότε μόνος ήμουν όταν βγήκαν οι paparazzi.
Αν δεις προσεκτικά είναι και το κράνος μέσα στο μαγαζί. Κάποιος από το μαγαζί την ανέβασε μιας και είναι μέσω του λογαριασμού του.
Αν δεις προσεκτικά είναι και το κράνος μέσα στο μαγαζί. Κάποιος από το μαγαζί την ανέβασε μιας και είναι μέσω του λογαριασμού του.
Δίκιο έχεις, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου...
θα τους ρωτήσω όταν ξαναπάω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.