Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2013 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7

H.A.Balafoutre
16/08/2012, 10:38
Ο αγώνας του 2008 στη Laguna Seca με τον γιατρό ήτανε ένα τεράστιο μάθημα στον Στόνερ...τότε μπορεί να μην το κατάλαβε...αλλά τα 2 τελευταία χρόνια τερματίζει 1ος, μπροστά από τον Λόρε, ενώ ο Λόρε είναι πολύ πιο γρήγορος σε όλα τα σέσιονς...σίγουρα κάτι έχει καταλάβει.

Πέρυσι το τραγικό συμβάν με τον Σίμο από τη ρόδα του Ρόσσι (με μια ήδη κακή χρονιά)...φέτος ο Στόνερ από πολύ νωρίς έκανε δήλωση βόμβα αποχώρησης όντας πρωταθλητής και με πολύ καλές προοπτικές ώστε να καταστήσει ακράδαντα σαφές "Ι am here doing what I know best, riding fast", η τρικυμία που ταλανίζει Ρόσσι και Ducati να συνεχίζεται 2η χρονιά, γίνεται και το επίσης άσχημο πρίν το GP στην Laguna να δηλώνει πως φεύγει ο Spies και συνεπακόλουθα ο Dovi από Yamaha και τελικά να έρχεται ο Ρόσσι....κι όλα αυτά λίγο μετά το μέσον της χρονιάς....εμένα όλο αυτό με μπερδεύει πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν είναι για καλό. Ο Στόνερ δεν μπορεί να πάρει την απόφασή του πίσω (κι ας έχει δίκιο για αρκετά πράγματα) δεδομένου του όλου σκηνικού, ο Ρόσσι αφήνει σύξυλους Ducatάκηδες, ιταλούς, ροσσικούς αλλά δηλώνει ειλικρινά "mea culpa", για μένα είναι μεγάλη υπόθεση διότι ξέρει τον αντίκτυπο των δηλώσεών του κυρίως σε αντιπάλους του που περιμένουνε να τον ράψουνε...και πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω το 2013....πόσο μάλλον το υπόλοιπο 2012.

byron
16/08/2012, 10:47
Δεν λέω σταθερά καλά αλλά καλές εμφανίσεις. πχ Pedrosa και Stoner βρισκόταν μπροστά από τις πρώτες τους εμφανίσεις, σαν να είχες τώρα το Bradl να οδηγεί αγώνα για κάποιους γύρους ή να είναι front row...


O pedrosa είχε καλές εμφανίσεις το 2006 που αποτελούσε τον 1ο αναβάτη του HRC, παρόλο που για πρωτάθλημα πήγαινε και τελικά πήρε ο Hayden. Αυτή όμως ήταν η 2η του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία καθώς το 2005 δεν είχε κάνει και κάτι σπουδαίο.
Αντίστοιχα η 1η χρονιά του Stoner στο team LCR/Honda είχε μεν κάποιες καλές στιγμές και ένα βάθρο, αλλά ΄συνολικά η χρονιά ήταν γεμάτη ατελείωτες πτώσεις.
Καλές εμφανίσεις έχουν κάνει και άλλοι rookies όπως ο Spies πχ, αλλά ή συνέχεια δεν ήταν η αναμενόμενη.

chr1s_86
16/08/2012, 10:58
O pedrosa είχε καλές εμφανίσεις το 2006 που αποτελούσε τον 1ο αναβάτη του HRC, παρόλο που για πρωτάθλημα πήγαινε και τελικά πήρε ο Hayden. Αυτή όμως ήταν η 2η του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία καθώς το 2005 δεν είχε κάνει και κάτι σπουδαίο.
Αντίστοιχα η 1η χρονιά του Stoner στο team LCR/Honda είχε μεν κάποιες καλές στιγμές και ένα βάθρο, αλλά ΄συνολικά η χρονιά ήταν γεμάτη ατελείωτες πτώσεις.
Καλές εμφανίσεις έχουν κάνει και άλλοι rookies όπως ο Spies πχ, αλλά ή συνέχεια δεν ήταν η αναμενόμενη.

To 2005 είχε κάνει κάτι σπουδαίο, πήρε πρωτάθλημα στα 250 ! :p

Για τις πτώσεις συμφωνώ, αλλά αν έχεις καλές εμφανίσεις και πτώσεις, αν σταματήσουν οι πτώσεις θα έχεις μόνο καλές εμφανίσεις (πχ Lorenzo). Αν είσαι σε μέτριες θέσεις όπως ο Bradl μένεις εκεί... Αυτή νομίζω θα είναι η διαφορά του Marquez. Ναι λογικά θα έχει και πτώσεις κυνηγώντας τους πιο παλιούς αλλά μόλις το βρει θα πάει πολύ καλά...

Από τους Superbikeάδες νομίζω κανείς δεν έκανε κάτι πολύ καλό... Ο Spies φαινόταν ότι το είχε αλλά τελικά δεν... :hmm:

MG-KTiNoS
16/08/2012, 11:12
Αυτή ρη στιγμή ο Χ'ορχες είναι ο πιο κοπλέ οδηγός που υπάρχει.
Τι να το κάνω εγώ άμα ο άλλος είναι γρήγορος και στη μέση του αγώνα θέλει 2 ζευγάρια βρίτζεστον, τι να το κάνω άμα θέλει τη πίστα μόνος του για να κάνει χρόνο, κλπ κλπ
Βλέπεις το Χορχε και νομίζεις ότι κάνει ζέσταμα, μετά βλέπεις τους χρόνους και δεν πιστεύεις στα μάτια σου.
Ίσως δεν είναι ΤΟΣΟ θεαματικό αυτό, είναι όμως αποτελεσματικό.
(Δες ποιος είναι 1ος)

Από εκεί και μετά το Ντοιυκάτι του Στονεράκου δεν είναι ίδιο με του Ροσσι
αλλα και το Χόντα του Στενάρου δεν είναι ίδιο με το χόντα του Πετρογκαζάκι ΤΟΤΕ. (βλέπε σαζμάν οχλινς κλπ)
Πολλα μας τα λέει λοιπόν και είναι κούραση.
(άσε που τότε Βρίζεστον είχαι ΜΟΝΟ εκείνος)

κι επειδή μας έχει κουράσει με το μπλα μπλα σε 20 χρόνια θα δούμε -αν είμαστε καλά- ποιός θα μιλάει για αυτόν.

Άσε ρε ...
:lol:

byron
16/08/2012, 11:17
To 2005 είχε κάνει κάτι σπουδαίο, πήρε πρωτάθλημα στα 250 ! :p



εχεις απόλυτο δίκιο. Ειχα την εντύπωση οτι πήγε στα μεγάλα το 2005 αλλά έκανα λάθος.

Με τους SBK boys, είναι ανεξήγητο. Κανείς απ΄τους νέους ταλαντούχους πρωταθλητές δεν έκανε τίποτα στην μεγάλη κατηγορία, ενώ οι πρώην GP που κατέληξαν εκεί το είχαν το θέμα σχετικά εύκολα.

Μάλλον οι GP-άδες είναι ενα κλικ πιο πάνω ως ταλέντα από τους συναδέλφους των SBK.

MG-KTiNoS
16/08/2012, 11:27
εχεις απόλυτο δίκιο. Ειχα την εντύπωση οτι πήγε στα μεγάλα το 2005 αλλά έκανα λάθος.

Με τους SBK boys, είναι ανεξήγητο. Κανείς απ΄τους νέους ταλαντούχους πρωταθλητές δεν έκανε τίποτα στην μεγάλη κατηγορία, ενώ οι πρώην GP που κατέληξαν εκεί το είχαν το θέμα σχετικά εύκολα.

Μάλλον οι GP-άδες είναι ενα κλικ πιο πάνω ως ταλέντα από τους συναδέλφους των SBK.


Σκέψου το σαν το επι κοντό
Πολλοί μπορούν να περάσουν τα 5,5 μέτρα αλλά πολλοί λίγοι τα 6.

Στα motogp (όχι στα CRT) όλα γίνονται λιγο πιο γρήγορα αλλά αυτό το λίγο είναι το μισό μέτρο από τα 5,5 στα 6 που ξεχωρίζει τους λίγους...

devil's animal
16/08/2012, 11:40
αν ο Crutchlow ειχε εργοστασιακη μοτοσυκλετα φετος, θα πρωταγωνιστουσε πολυ ευκολα...
εχει βρει τρελο ρυθμο φετος και με το πεισμα του να ανεβει βαθρο θα μπορουσε να νικαει τους "πρωτοκλασατους"...
:wave2:

Volo
16/08/2012, 13:34
Δεν πας να αλλάξεις καμμία πάνα μωρή κατρουλού Stonerako... Μίλησε και ο παντόφλας ναουμ
Οδηγάρα μεν αλλά είναι αχώνευτος :P
To θέμα Ducati ρε παιδιά δεν θα το καταλάβω ποτέ μου φαίνεται. Να δω ποιός άλλος θα το καταφέρει.
Πίστευα πως ο Crutchlow θα έκανε τη διαφορά αλλά με την απορία θα μείνω. Μακάρι ο Dovi να πάει καλά
του το εύχομαι! Θέλει κάποιον ο οποίος να μην φοβάται και να ρισκάρει εκτός των άλλων.

astroman76
16/08/2012, 13:46
o stoner μπορει να ειχε τουμπες με το LCR αλλα το μηχανακι του εδωσε ενα ποντιουμ και πολε και η ομαδα ειτανε απο τις τελευταιες στα MotoGP φισικα οταν εχεις ενα μηχανικο να κανει τον αναρτησα, τον λαστιχα και ολλα τα αλλα δεν εχεις και το απολητα στημενο μηχανακι ετσι θα ελεγα οτι το μηχανακι και οι ρηθμησεις πεφτανε λιγες στην ταχητητα που ειχε ο στονερ και αυτο φανηκε οταν πηρε ενα ανταγωνιστικο μηχανακι το 2007! Φισικα το προβληματικο μπροστινο της Ντουκατι δεν τον εποδησε να κερδησει αγωνες το 08/09/10!

Αυτα για τον στονερ ως οδηγο... τα αλλα ειναι για κανα CIAO! Bravo, Espresso και λιπες φιλαδες κουτσομπολιου εξω απο την πιστα!

vassilis88
16/08/2012, 16:56
συν οτι ειναι αδικο να κατηγορεις εναν αναβατη για τουμπες ή γενικα πορεια την πρωτη του χρονια ως ρουκη..
κ ο ροσσι κ ο στονερ κ ο λορε την πρωτη τους χρονια ειχαν πολλες πτωσεις δν παει να πει κατι αυτο..
το χοντα του στονερ το 06 παιζει να χε περισσοτερα θεματα μπροστινου απ το ντουκ μετα
εδω πολλες φορες επεφτε κ ο ντανι με το φακτορυ
απ οσο καταλαβαινω ο στονερ το πηγε γρηγορα το ντουκ γιατι δν ειναι οδηγος που βασιζεται πολυ στο μπροστινο οπως οι υπολοιποι
ο ντοβι ειναι φρενακιας σαν το ροσσι κ το μελαντρι.. δν νομιζω να κανει κατι
ο κρατς ας παρει κανα ποντιουμ κ μετα να ζηταει φακτορυ μηχανακι, εχει πεισμα αλλα δν φτανει μονο αυτο
η λυση για τη ντουκατι θεωρω πως μπορει να ειναι ενας τοπ οδηγος μοτο2, ιαννονε-ρεντινγκ-εσπαργκαρο, ο ντοβι δν μπορεσε να κανει κατι με φακτορυ χοντα, ποσο μαλλον με ντουκατι..

fkol k4
16/08/2012, 17:05
o stoner μπορει να ειχε τουμπες με το LCR αλλα το μηχανακι του εδωσε ενα ποντιουμ και πολε και η ομαδα ειτανε απο τις τελευταιες στα MotoGP φισικα οταν εχεις ενα μηχανικο να κανει τον αναρτησα, τον λαστιχα και ολλα τα αλλα δεν εχεις και το απολητα στημενο μηχανακι ετσι θα ελεγα οτι το μηχανακι και οι ρηθμησεις πεφτανε λιγες στην ταχητητα που ειχε ο στονερ και αυτο φανηκε οταν πηρε ενα ανταγωνιστικο μηχανακι το 2007! Φισικα το προβληματικο μπροστινο της Ντουκατι δεν τον εποδησε να κερδησει αγωνες το 08/09/10!

Αυτα για τον στονερ ως οδηγο... τα αλλα ειναι για κανα CIAO! Bravo, Espresso και λιπες φιλαδες κουτσομπολιου εξω απο την πιστα!
Ο Κωστάκης όπως και κάθε άλλος, αναβάτης είναι μόνο όταν είναι καβάλα στο μηχανάκι. Και ενώ τότε είναι απόλαυση να τον βλέπεις, όταν ανοίγει το στοματάκι του εύχεσαι να ήσουν εκεί να του χώσεις καμιά ιδρωμένη κάλτσα στο στόμα να το βουλώσει...

Και δεν αναφέρομαι μόνο στις δηλώσεις του για το Rossi, είναι γενικότερα μαλάκας, απλά δεν τον έχει σφαλιαρώσει κανένας από αυτούς που έχει γύρω του μπας και του βάλει λίγο μυαλό και μάθει ότι στη ζωή δεν θα σε γλύφουν όλοι για πάντα μόνο και μόνο επειδή οδηγάς γρήγορα.

Το ίδιο μαλακάκος το έπαιζε και ο Γιωργάκης όταν ήταν στα δυόμιση, αλλά μάλλον είχε πιο υπεύθυνα άτομα γύρω του και τον έστρωσαν, γιατί αλλιώς ούτε αυτός θα είχε και πολύ μέλλον.
Το σπορ εκτός από σπορ είναι και προϊόν προς πώληση και αν ζαλίζεις τ' απαυτάρια του πελάτη σου κάθε λίγο και λιγάκι με τη γκρίνια σου, δεν πας μπροστά όσο καλός και να 'σαι...


εχεις απόλυτο δίκιο. Ειχα την εντύπωση οτι πήγε στα μεγάλα το 2005 αλλά έκανα λάθος.

Με τους SBK boys, είναι ανεξήγητο. Κανείς απ΄τους νέους ταλαντούχους πρωταθλητές δεν έκανε τίποτα στην μεγάλη κατηγορία, ενώ οι πρώην GP που κατέληξαν εκεί το είχαν το θέμα σχετικά εύκολα.

Μάλλον οι GP-άδες είναι ενα κλικ πιο πάνω ως ταλέντα από τους συναδέλφους των SBK.

Ίσως και να μην είναι θέμα ταλέντου...
Οι 250άρηδες πάνε στα GP σε μικρότερες ηλικίες, ενώ έτσι κι αλλιώς GP=πιο πολύ βιτρίνα, πιο πολλά λεφτά, μεγαλύτερη πίεση, οπότε ίσως είναι το περιβάλλον που τους πιέζει γι αυτό το κάτι παραπάνω.

MG-KTiNoS
16/08/2012, 17:09
η λυση για τη ντουκατι θεωρω πως μπορει να ειναι ενας τοπ οδηγος μοτο2, ιαννονε-ρεντινγκ-εσπαργκαρο, ο ντοβι δν μπορεσε να κανει κατι με φακτορυ χοντα, ποσο μαλλον με ντουκατι..




Η λύση για τη Ντουκάτι είναι να βρει μερικούς καλούς τεχνικούς να της φτιάξουν το μηχανάκι και να μην ψάχνει ευθήνες εκεί που δεν υπάρχουν.
ΚΑΝΕΝΑΣ
δεν μπορεί να πάρει ΠΠ μ αυτό το μηχανάκι.
Αυτά που βγαίνει και λέει ο Στονερ'ακος είναι μλκιες, ας κερδίσει φέτος γιατί για αυτό τον πληρωνουν κι ας αφήσει τους άλλους με τα δικά τους προβλήματα.
Εκτώς αν πάει για δημοσιογράφος.


Α και κάτι άλλες μλκιες ότι θα σπάσει το ρεκόρ του Χάιλγουντ κλπ είναι σαν κι αυτές που λέγανε οι τηλεοράσεις μερικά χρόνια πριν για το Ρόσσι...
ΛΟΓΙΑ

MG-KTiNoS
16/08/2012, 17:13
Και δεν αναφέρομαι μόνο στις δηλώσεις του για το Rossi, είναι γενικότερα μαλάκας, απλά δεν τον έχει σφαλιαρώσει κανένας από αυτούς που έχει γύρω του μπας και του βάλει λίγο μυαλό και μάθει ότι στη ζωή δεν θα σε γλύφουν όλοι για πάντα μόνο και μόνο επειδή οδηγάς γρήγορα.

Το ίδιο μαλακάκος το έπαιζε και ο Γιωργάκης όταν ήταν στα δυόμιση, αλλά μάλλον είχε πιο υπεύθυνα άτομα γύρω του και τον έστρωσαν, γιατί αλλιώς ούτε αυτός θα είχε και πολύ μέλλον.
Το σπορ εκτός από σπορ είναι και προϊόν προς πώληση και αν ζαλίζεις τ' απαυτάρια του πελάτη σου κάθε λίγο και λιγάκι με τη γκρίνια σου, δεν πας μπροστά όσο καλός και να 'σαι....

α γειά σου....

MG-KTiNoS
16/08/2012, 17:15
Ίσως και να μην είναι θέμα ταλέντου...
Οι 250άρηδες πάνε στα GP σε μικρότερες ηλικίες, ενώ έτσι κι αλλιώς GP=πιο πολύ βιτρίνα, πιο πολλά λεφτά, μεγαλύτερη πίεση, οπότε ίσως είναι το περιβάλλον που τους πιέζει γι αυτό το κάτι παραπάνω.

και σε τελική πολλοί λίγοι 250άρηδες πήραν ΠΠ στα μεγάλα.
Τα 2,5 τα μοτο2 και SBK σε σχέση με τα μεγάλα είναι ΑΛΛΟ ΣΠΟΡ

astroman76
16/08/2012, 17:57
και σε τελική πολλοί λίγοι 250άρηδες πήραν ΠΠ στα μεγάλα.
Τα 2,5 τα μοτο2 και SBK σε σχέση με τα μεγάλα είναι ΑΛΛΟ ΣΠΟΡ

Rossi/Lorenzo/Stoner/Rainey/Criville/Roberts Jr απο την συνχρονη Ιστορια ολλοι 250ριδες ειτανε με η χωρις τιτλους!

Acacius
16/08/2012, 18:10
Το σπορ εκτός από σπορ είναι και προϊόν προς πώληση και αν ζαλίζεις τ' απαυτάρια του πελάτη σου κάθε λίγο και λιγάκι με τη γκρίνια σου, δεν πας μπροστά όσο καλός και να 'σαι...

Το σπορ θα έπρεπε πάνω απ'όλα να παραμείνει άθλημα. Αυτό ισχύει για όλα τα αθλήματα, γιατί έχουμε ξεφύγει γενικά. Εγώ αυτό που θέλω να βλέπω είναι ένα μάτσο αθλητές να σφάζονται για την πρώτη θέση. Το αν είναι λιγομίλητοι και αντικοινωνικοί μάλλον που αρέσει κιόλας, σε αντίθεση με τις χαριτομενιές του Ρόσσι και τελευταία και του Λορένθο (τον οποίο όμως τον πάω γιατί είναι σκυλί μαύρο πάνω στη μηχανή). Ο Σιμοντσέλι ήταν ο μόνος που δε μου έδινε την εντύπωση ότι υποκρίνεται όταν ήταν ευχάριστος.

Αυτό νομίζω ότι είναι και ένα από τα παράπονα του δόντια, είναι πρώτο τιμόνι, έχει κάνει παπάδες σε μηχανάκι που έχει κάνει άλλο κόσμο να κλάψει και μάλλον νοιώθει ότι κανείς δεν τον σέβεται/γουστάρει όσο θα περίμενε διότι "δεν είναι εμπορικός" ή είναι γκρινιάρης ή δεν ξέρω τι. Το ότι τα GP είναι προϊόν και το βλέπουν πλέον και πολλοί λιγότερο σχετικοί είναι μεν θετικό από διάφορες απόψεις αλλά εμένα μου θυμίζει την αύξηση δημοτικότητας του τένις λόγω της Κουρνικόβα. Πάλι καλά τουλάχιστον που τον Ρόσσι άμπαλο δεν τον λες.



Όλα με μέτρο βέβαια, είπαμε δε με νοιάζει ο χαρακτήρας, αλλά μην είσαι και παλιοπ**στας όπως ο (κατά τα άλλα οδηγάρα) Αλόνσο στη F1.

byron
16/08/2012, 18:18
Rossi/Lorenzo/Stoner/Rainey/Criville/Roberts Jr απο την συνχρονη Ιστορια ολλοι 250ριδες ειτανε με η χωρις τιτλους!

H μια πλευρά. Η άλλη των Pedrosa, Hayden, Biaggi, Kosinski, Schwantz, Doohan, Gardner, Lawson δείχνει οτι δεν υπάρχει άμεση συσχέτιση.
Αντιθέτως απ΄τα SBK δεν έχει πρωταγωνιστήσει κανένας στα μεγάλα.

astroman76
16/08/2012, 18:29
H μια πλευρά. Η άλλη των Pedrosa, Hayden, Biaggi, Kosinski, Schwantz, Doohan, Gardner, Lawson δείχνει οτι δεν υπάρχει άμεση συσχέτιση.
Αντιθέτως απ΄τα SBK δεν έχει πρωταγωνιστήσει κανένας στα μεγάλα.

αυτοι με βολτ ολλοι 250ριδες δεν ειτανε? Και οι 3ς με πρωταθληματα

byron
16/08/2012, 18:33
αυτοι με βολτ ολλοι 250ριδες δεν ειτανε? Και οι 3ς με πρωταθληματα

Αυτό λέω. Κάποιοι ήταν με πρωτάθληματα στα 250 (ξέχασα τον capirrossi), αλλά στα μεγάλα le poul (εξαιρείται ο pedrosa που έχει ακόμα πολλά να προσφέρει :tooth:)

dimitrioskosmas
16/08/2012, 19:47
γουστάρω stoner
o μόνος που τα λέει χύμα και τσουβαλάτα κι ας λέει και καμια μαλακία
καιρός είναι ο rossi να καταλάβει ότι κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο κι ας έχει πάρει 50 παγκόσμια πρωταθλήματα

MG-KTiNoS
16/08/2012, 19:49
Rossi/Lorenzo/Stoner/Rainey/Criville/Roberts Jr απο την συνχρονη Ιστορια ολλοι 250ριδες ειτανε με η χωρις τιτλους!

Σόρυ έκανα λάθος
Ήθελα να πω 250άρηδες με τίτλους δεν πάει να πει ότι κερδίζουν και στα μεγάλα.

dimitrioskosmas
16/08/2012, 19:49
φαντάσου του χρόνου τον 1ο αγώνα στο κατάρ να τον κερδίσει ο dovi
θα τον κυνηγάει τον rossi μετά όλη η μαφία της bologna

MG-KTiNoS
16/08/2012, 19:51
Αυτό λέω. Κάποιοι ήταν με πρωτάθληματα στα 250 (ξέχασα τον capirrossi), αλλά στα μεγάλα le poul (εξαιρείται ο pedrosa που έχει ακόμα πολλά να προσφέρει :tooth:)

Ο Καπιρόσσι αν δε με γελά το γέρικο μυαλό μου έφυγε χωρις τίτλο από τα 2,5 και πήγε στα 500 όπου πήρε το μπουλ για να γυρίσει μετά να πάρει τίτλο...

Αντίθετα με τα 125 που ήταν ο νεότερος κλπ κλπ

MG-KTiNoS
16/08/2012, 19:53
φαντάσου του χρόνου τον 1ο αγώνα στο κατάρ να τον κερδίσει ο dovi
θα τον κυνηγάει τον rossi μετά όλη η μαφία της bologna

Νο 1 στη Ντουκάτι τώρα είναι ο Χέιντεν !
:cool:

dimitrioskosmas
16/08/2012, 19:56
Νο 1 στη Ντουκάτι τώρα είναι ο Χέιντεν !
:cool:

μαζί με τον rossi θα κυνηγάνε και τον hayden

MG-KTiNoS
16/08/2012, 20:11
Ποιός θα τους κυνηγάει τα CRT?
:lol:

byron
16/08/2012, 20:26
Ο Καπιρόσσι αν δε με γελά το γέρικο μυαλό μου έφυγε χωρις τίτλο από τα 2,5 και πήγε στα 500 όπου πήρε το μπουλ για να γυρίσει μετά να πάρει τίτλο...

Αντίθετα με τα 125 που ήταν ο νεότερος κλπ κλπ

Όντως ανέβηκε στα 500 και ξαναγύρισε στα 250, αλλά κέρδισε τον τίτλο των 250 το 1998 με μια απ΄τις βρώμικες κινήσεις στην ιστορία των αγώνων.
Ο capirossi προηγείτο στην βαθμολογία 4 βαθμούς, και στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα της χρονιάς στην Αργεντινή, ο Capirossi εμβόλισε τον Harada που αν τερμάτιζε αυτά τα τελευταία μέτρα, θα ήταν αυτός ο πρωταθλητής.

http://www.youtube.com/watch?v=X47sTzsInOg

boussias
16/08/2012, 22:58
http://www.moto.it/MotoGP/rossi-adesso-voglio-pensare-solo-alle-gare_1.html

INDIANAPOLIS - The face is smiling, decidedly more relaxed than in recent times: Valentino Rossi seems to have lifted a weight. "After Laguna Seca, I had enough time to think about the future (actually, the decision had already been taken some time, NDA ). I signed a two year contract with Yamaha, a real shame for me, for Ducati, for all the fans and everyone who worked on this project, the pair driver / Italian bike has never been a winner. It would have been great but, unfortunately, has not happened, it was not possible to improve the bike, fighting for the top positions. So I decided that was enough so that for the last part of my career I needed a competitive bike. But I am truly sorry for these two years, because I found some great people Ducati: unfortunately I missed the results and so I made ​​my decision. Unfortunately we started talking about the future too soon, there are still eight races and must absolutely try to do the best you can, otherwise they become very long months. "


How do you see with Lorenzo?
"It will be an interesting challenge. The situation is very different from 2008, when he came to Yamaha Jorge is now the undisputed number in the team. We respect each other, we can get together and make a great team for the future. "

There will still be on the wall?
"No, not for me. But now it's Lawrence who decides, not me ... (Jorge ensures that there will be no wall, NDA). "

When you said you came to the Ducati that Stoner was able to drive it but not to develop it: you're still the same idea?
"I never said that Stoner was not able to put in place. The "problem", in quotes, for Ducati and me was that Stoner was fast with the Desmosedici, but I've never been with this bike since the first test and it was not possible to make it competitive. "

What made ​​you choose a Yamaha?
"I had some different options on the table, I just thought that was the best bike for the next two seasons. I know I can be stronger with the M1 and, above all, I can enjoy. Surely it will be hard to beat Lorenzo, a very fast driver, but I mostly need to go have fun, get to the circuit and be happy again. "

Will you take your team?
"I think the group that has followed me from Yamaha to Ducati will return with me to Yamaha. But not yet been determined at 100%. "

It 'true that by signing with Yamaha thinks of a future in SBK?
"It 's too early to say, much will depend on my results, from what I will be stronger and faster. I always said I'd run in Superbike, but it's really premature to talk about it now: The main objective is to return to have fun and stay in MotoGP for as long as possible, even for more than two seasons. "

The tenth title is a goal?
"After two years of this, the tenth title is a dream ... But also a goal. Before I tell if they are still a top rider, if I can stay in front, fighting for the podium: I, like anyone, I can have this assurance. With the Yamaha in the past is something special happened, I know you will give me the right stuff to fight with Lorenzo. You have to try the bike and see if I will still rise to the occasion. "

Those were years with Ducati humiliating?
"I can not say no. It 'was a very difficult time, but if anyone says otherwise, we tried the best, but it was not possible to be quick on the Ducati. "

By signing for Yamaha and Ducati for, how much money you lost?
"Urca, a calculation is too large and difficult to do ... But we can not say no to lightly Audi, which envisaged a future for me in the car : it was not an easy choice. "

boussias
16/08/2012, 22:58
Can you be more competitive?
"It 'a big question mark for me. In recent years, Lorenzo, Pedrosa and Stoner have made ​​a big difference, up to 2010 I was with them, but after two seasons as well, that leave their mark even if athletes usually say no, you have to see if I can stay still with them. I have to work hard on me with my team to understand my real level. "

It 's true that you will take the money? It 'true that you have different colors than those of Lorenzo?
"Why should I bring money to run? I'm happy with my contract and sponsors are not my problem: I do not think we will still different colors "

These two years have changed you so hard as a man?
"It is said that in difficult times it becomes stronger, we hope it's true! No, still do not think I've changed. "

You're a very humble Rossi ...
"Do not be humble in these moments, after two seasons so negative, it would be really stupid. I am always sincere in what I say and what I think: I do not even know how I go, so after two years. It will be a surprise for me to discover at what level are thinking now would be premature to tenth title, I must first understand if they are still able to drive, if they are still fast, though I can fight for the podium for the first row. I'm glad to have another chance, I think I can help a lot with my presence on the Yamaha, but I also know that I will have as a teammate of the best riders of the moment. It will be tough, but for me the important thing is to get to the races knowing that you can fight and have fun. "

In 2004 there was talk of victory of man over machine, now you have to say that man has done it?
"Things have changed a lot since 2004. Now in our sport, the bike is much more important than 8 years ago. There are many elements that can decide these challenges: When I arrived at Yamaha in 2004, the M1 was less than the Honda, but I could drive it well, but the Ducati is not there I've never done and never went as we hoped I never made ​​a difference. There is also to say that when I got to Yamaha I was 24, struggled against other riders and I was at the height of my form: so I managed to win a bike even lower. Now I'm 33, been here for quite a while, now it's harder, there are riders young and strong. It 's like I've lived twice: early in the career I have won 5 consecutive world, making a company that had made ​​only two riders ahead of me (and Agostini, Doohan, NDA), then I came back to win two titles, after having lost two consecutive years. It will be tough, but I hope to be competitive and I can enjoy: If you like this, keep still for so long, but if I see that I can fight in the next few years at most for 5-6 place, or in any of the positions that do not give me taste, I will do other things. You may even now ... ".

A reversed, would you have accepted the return of Lorenzo?
"I have to say that Lorenzo was very nice to me, has never placed any constraint upon my return. It must be said that the situation is a bit 'different: when he arrived in 2008, I was number one on the Yamaha and I thought you might be still for a long time with me and the M1 was transformed from a motorcycle worst better bike. Jorge has not done this yet for the Yamaha, but has the potential to do so and win again: in each case was very fair. "

What advice would you give to Dovizioso, who will be your successor?
"The more that the pilot should advise the Ducati 100% instead of believing what is written on your computer, you should believe more in what they say the drivers."

dimitrioskosmas
17/08/2012, 00:40
Things have changed a lot since 2004. Now in our sport, the bike is much more important than 8 years ago.
μάλλον πρέπει να ξαναγράψεις την αυτοβιογραφία σου γιατρέ

Now I'm 33, been here for quite a while, now it's harder, there are riders young and strong.
αυτογνωσία, κάτι που είναι είδος προς εξαφάνιση για τους οπαδούς του rossi

What advice would you give to Dovizioso, who will be your successor?
"The more that the pilot should advise the Ducati 100% instead of believing what is written on your computer, you should believe more in what they say the drivers."
να και το καρφάκι για τη ducati

radd
17/08/2012, 10:13
O Γιώργης όπου σταθεί κι όπου βρεθεί λέει καλά λόγια για τον Ρόσσι:

If Jorge Lorenzo is resentful at Valentino Rossi’s imminent return to Yamaha then the Spaniard is doing an incredible job of hiding it.

Lorenzo has publicly welcomed back Rossi with open arms after the Italian signed a two-year deal to be back on a factory YZR-M1 during the recent summer break.
Rossi will end his Ducati nightmare at the end of 2012 to renew his rivalry with Lorenzo, who himself signed a new two-year deal with Yamaha earlier this season.
When the pair were Yamaha team-mates between 2008 and 2010 they engaged in a fierce rivalry that got so intense a ban on data sharing was introduced and the pair were split by a dividing wall.

But speaking at the iconic Indianapolis Motor Speedway in America today, Lorenzo said: “I think it's interesting to see how we can handle again Valentino and me on the same team and the same bike. I'm very interested to see what is going on. And for me, it's a big pleasure to be team-mate with him again. I don't have any problem with anybody. I like to have a good relationship with everybody in the paddock. I have a lot of respect for Valentino. So maybe if he asked me for some favor, I will give him.”

Lorenzo, who currently leads the 2012 MotoGP world championship by 23-points over compatriot Dani Pedrosa, said he was informed by Yamaha prior to renewing his own contract that the Japanese factory was considering Rossi as an alternative option to struggling Texan Ben Spies.

But he was at pains again to make it clear that he had no qualms with Rossi returning.

He added: “I never cared about my team-mate and I will not care in the future. For me it is a pleasure to be again with Valentino, two more years with the same bike. So for me everything is positive.”

Μέχρι και χάρη - λέει - "αν μου ζητήσει θα του την κάνω"

Είπαμε ο πελάτης έχει πάντα δίκιο :D

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/August/Lorenzo-happy-for-Rossi-to-be-back-at-Yamaha/

MG-KTiNoS
18/08/2012, 14:52
O Γιώργης όπου σταθεί κι όπου βρεθεί λέει καλά λόγια για τον Ρόσσι:

θα τον γ που θα τον γ να μη Βάλει και λίγο αίσθημα....
:lol:

7gibernau
18/08/2012, 16:11
θα τον γ που θα τον γ να μη Βάλει και λίγο αίσθημα....
:lol:
Έλεος εσυ είσαι χειρότερος απο μένα....:bawl:

radd
21/08/2012, 17:42
Συνέντευξη του Jorge, (αρκετά κατατοπιστική για τον χαρακτήρα του) :

Η παρουσία του Rossi με δυνάμωσε!

Από τότε που πρωτοξεκίνησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο Jorge Lorenzo έχει περάσει αρκετά στάδια και αλλαγές, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας! Από δαιμόνιος και θρασύς αναβάτης, έχει μετατραπεί σε μια μηχανή ακριβείας, σταθερός, δυνατός και ψυχολογικά ώριμος. Και σαν να μην έφταναν αυτά – προς κακή τύχη των αντιπάλων του – ο Ισπανός έχει δείξει και μια αέναη διάθεση για βελτίωση…!


Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, σε μια συνέντευξη που έδωσε στην ισπανική εφημερίδα
El Pais, έκανε μια μίνι αναδρομή στην μέχρι τώρα καριέρα του! Και ας μην ξεχνάμε βέβαια, ότι είναι μόλις 25 χρονών!





Ποια θεωρείς ότι είναι η γνώμη των ανθρώπων για το πρόσωπό σου;



«Η εικόνα μου έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια. Έμαθα από τα λάθη μου και άλλαξα την γνώμη κάποιων ανθρώπων… Αλλά για να γίνει μια τέτοια αλλαγή δεν είναι εύκολο, ειδικά όταν πρέπει να καθαρίσεις τον χαρακτηρισμό ότι είσαι ψυχρός και αλαζόνας αναβάτης. Ωστόσο δεν είναι ακριβώς έτσι… κάποιοι είναι λιγότερο ψυχροί απ’ ότι δείχνουν…»



Σε ποιόν οφείλεις τον χαρακτήρα σου;



«Εν μέρει στην μητέρα μου, αλλά θεωρώ ότι μοιάζω πιο πολύ στον πατέρα μου, αν και έχει αλλάξει αρκετά σε πράγματα που θεωρούσα θετικά. Είναι αρκετά εσωστρεφής και πιστεύω ότι το ίδιο έγινα κι εγώ δίπλα του…»



Ποια είναι η σχέση σου με τον πατέρα σου τώρα;



«Ο πατέρας μου δεν θα αλλάξει πια… στην καλύτερη θα μείνει στα ίδια. Είναι καλύτερα να μην μιλάω για συγκεκριμένα πράγματα δημοσίως, διότι με επηρεάζουν. Οι άνθρωποι θεωρούν ότι απλά και μόνο επειδή είναι ο πατέρας μου, έχουμε τον ίδιο τρόπο σκέψης. Αλλά δεν είναι έτσι…»



Έχεις αλλάξει αρκετούς μάνατζερ στην καριέρα σου… θα έλεγες ότι είσαι επιφυλακτικός;



«Είμαι προσεκτικός γιατί την έχω πατήσει στο παρελθόν. Και επειδή τα χρήματα είναι πειρασμός για πολλούς, χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις. Υπάρχουν πολλοί που είναι έτοιμοι να εκμεταλλευτούν τους αναβάτες και τις συνθήκες. Έτσι είναι η ζωή. Λίγοι είναι αυτοί που μπορείς να εμπιστευτείς. Μόνο η εμπειρία θα σου πει ποιος είναι ειλικρινής και ποιος όχι!»



Έχεις πει αρκετές φορές ότι θέλεις να οδηγήσεις μια Honda… Παραμένει αυτή σου η επιθυμία;



«Η Yamaha είναι ίδια με την Honda…. Όταν ήρθα στο MotoGP, η Honda ήταν το σημείο αναφοράς, η πιο επιτυχημένη και αυτή που είχε τον Valentino Rossi. Πάντοτε πίστευα ότι ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα για εμένα… πάντως, στα 5 τελευταία χρόνια έχουμε κάνει σπουδαία δουλειά!»



Πως βλέπεις την επιστροφή του Vale στην ομάδα; Η συγκατοίκηση μαζί του σε έκανε πιο σκληρό;



«… Ίσως αν δεν είχα ομόσταυλο τον Valentino Rossi, να μην είχα και το κίνητρο να φτάσω στο επίπεδό του και να τον ξεπεράσω! Η απόδοσή μου, θεωρώ, δεν έχει φτάσει στα ίδια επίπεδα με αυτόν, αλλά είναι πάντα ωραίο να έχεις έναν ομόσταυλο, ο οποίος να μπορεί να σου δείχνει ότι με την ίδια μοτοσυκλέτα μπορείς να είσαι γρηγορότερος!»



Τώρα βέβαια, είσαι πιο γρήγορος από ποτέ! Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν;


«Δεν είμαι ανίκητος, αλλά οπωσδήποτε έχω αλλάξει χρόνο με τον χρόνο! Το 2010 ήμουν σε εξαιρετική κατάσταση, αλλά βελτιώθηκα και σε άλλους παράγοντες, εντός κι εκτός πίστας που με βοήθησαν να κάνω λιγότερα λάθη και να αποφύγω αχρείαστες κόντρες… Αλλά και οι αντίπαλοί μου δεν κάθισαν με σταυρωμένα τα χέρια. Ο Stoner πέφτει λιγότερο, αν και μερικές φορές χάνει την αυτοσυγκέντρωσή του. Ο Pedrosa είναι πιο σταθερός και δεν τραυματίζεται συχνά, όπως στο παρελθόν…»

http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=11969

chr1s_86
22/08/2012, 19:34
Στη Ducati για 2 χρόνια ο Andrea Dovizioso. (http://www.crash.net/motogp/news/183050/1/official_andrea_dovizioso_to_ducati.html)

Good luck Dovi! :beer:

MG-KTiNoS
22/08/2012, 21:13
Τώρα αυτόν φαντάζομαι τον πήρανε επειδή το στιλ του μοιάζει με του Στόνερ?

Μα τι μλκιες μας λένε ρε τελικά ?


Καλή τύχη κι από μένα αν και θα πάει άκλαυτος.

Γιατί?
Γιατί η ντουκάτι είναι ανίκανη να φτιάξει μόνη της πλαίσια, βλέπε εξωτερική προμηθευτές, χρόνοι παράδοσης, έξοδα κλπ κλπ


Τεσπα το SBK τον περιμένει !

TROOPER
22/08/2012, 22:16
Στη Ducati για 2 χρόνια ο Andrea Dovizioso. (http://www.crash.net/motogp/news/183050/1/official_andrea_dovizioso_to_ducati.html)

Good luck Dovi! :beer:

καταστραφηκε....κριμα...μακαρι να με διαψευσει!

MG-KTiNoS
22/08/2012, 22:26
Κοίτα ο Αντρίκος (ο Ντοβι) έχει μερικά καλά.

-Ξέρει να παίρνει ότι καλλίτερο μπορεί και να χτυπάει αποτελέσματα.
-Δεν κάνει λάθη
-Είναι καλός στην εξέλιξη (βλέπε εμπειρία Χόντα)
-Είναι συμπαθής

-Δεν είναι όμως το νο1 τιμόνι στην αγορά

Για να κάνει κάτι το ουσιαστικό όμως η Ντουκάτι πρέπει να λύσει το θέμα με τα πλαίσια
Θα τα είναι κλασσικά, μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμίνια, κάρμπον, ποιος θα φτιάχνει και που…
Αν δε λυθούν αυτά είναι καταδικασμένος και ελπίζω να μη φάει και τα μούτρα του όπως ο Έκτορας προσπαθώντας να αποδείξει ότι αξίζει.

7gibernau
23/08/2012, 00:20
Απο ποτε έχει να μείνει η ντουκατι χωρίς Ιταλό οδηγό;;;;θα έμενε τώρα;;;

dmf
23/08/2012, 01:20
Απο ποτε έχει να μείνει η ντουκατι χωρίς Ιταλό οδηγό;;;;θα έμενε τώρα;;;

Οικογένεια έχει ο Dovizioso? Τον βλέπω να μαζεύει πολλές τούμπες...

Acacius
23/08/2012, 01:41
Το καλό (?) είναι ότι από τον Ντόβι θα υπάρχουν λιγότερες προσδοκίες, στο μοτίβο "τι είχαμε, τι χάσαμε".

Πήρε το ΜΠούλο; Εδώ ούτε ο Ρόσσι δε μπόρεσε να το πάει το μπ@@ρδέλο. Κερδίζει τον Χέυντεν/έπιασε βάθρο; Είναι μάγκας/πολύ μάγκας. Κέρδισε αγώνα; Το χοντρύναμε, αλλά φανταστείτε τι διθυράμβους θα γράφουν.

MG-KTiNoS
23/08/2012, 17:12
οκ αλλά κι αυτοι δεν θα το φτιάξουν καθόλου το ρδέλο?
Κάτι θα κάνουν δε μπορεί!

7gibernau
23/08/2012, 17:34
οκ αλλά κι αυτοι δεν θα το φτιάξουν καθόλου το ρδέλο?
Κάτι θα κάνουν δε μπορεί!

Το ρδελο μια χαρα ήταν,ο Ντίνος το χαλασε

MG-KTiNoS
23/08/2012, 17:42
ποιός είναι πάλι αυτός ο Ντίνος ?

Ο Ντίνο Φερραρι?
:lol:

7gibernau
25/08/2012, 01:28
ποιός είναι πάλι αυτός ο Ντίνος ?

Ο Ντίνο Φερραρι?
:lol:
Ο βαλεντινος ο ροσσις

chr1s_86
25/08/2012, 19:17
Για ένα χρόνο ακόμα στην Tech 3 Yamaha o Cal Crutchlow :beer:

chr1s_86
12/09/2012, 23:56
Ben Spies και Andrea Iannone στην δορυφορική* ομάδα της Ducati για το 2013 ! :beer:



*με εργοστασιακή υποστήριξη

astroman76
13/09/2012, 00:02
εσκαψε τον λακο του ο Βεν! γιατι αν δεν καταφερε κατι με μηχανακι που θα παρει πρωταθλημα και τα στελαιτ ειναι στο ποντιουμ σε καθε αγωνα με το ντουκατι απλα θα τους βλεπει με τα κυαλια! κριμα

MG-KTiNoS
13/09/2012, 00:07
εκτώς αν το φτιάξει ο Ιερεμίας το ρδέλο τελικά και πάρει τ @@ του ο Ρόσσι με το Γιαμαπα !
:bawl:

MG-KTiNoS
29/09/2012, 22:29
Γκουαρέσκι το 13 θα τους ιππεύσω όλους...
Να ναι καλά η Άουντι που θα μας λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα!
269855
Π... στα κρεβάτια σας !

:D



Ίσως μέχρι το τέλος να δούμε ακόμα κάτι νέο.
Ο δρόμος που έχουμε πάρει είναι ο καλός. Μου το είπαν οι πιλότοι. Τώρα χαλάμε πολύ λιγότερη γόμα απ ότι πριν λιγότερη και από τους άλλους.
Δεν πήγαμε καλά γιατί είχαμε τελικά μόνο 60 λεπτά δοκιμών.
Οι άλλοι ήταν εδώ πριν και κάνανε δοκιμές.


γκα γκαν γκα γκαν...
:moutza:


:lol:

MG-KTiNoS
13/10/2012, 20:33
Ο Μπαουτίστας στου Γκρεζίνι ΚΑΙ του χρόνου....

(και στα δικά μου)
:D

MG-KTiNoS
17/10/2012, 14:11
Scott Redding στη Moto2 και το 2013 (ίδια ομάδα)

KostasV2
17/10/2012, 22:42
Scott Redding στη Moto2 και το 2013 (ίδια ομάδα)

Μα που πήγαινε κι αυτός ο Καραμήτρος που μου 'θελε και MotoGP...

chr1s_86
18/10/2012, 12:02
Μα που πήγαινε κι αυτός ο Καραμήτρος που μου 'θελε και MotoGP...


Τουλάχιστον πάει καλύτερα από τον Smith που ανεβαίνει κατηγορία για απροσδιόριστο λόγο... (δηλαδή $$ και συμβόλαια)

MG-KTiNoS
21/10/2012, 23:46
καρποστάλ απ τη Σεπάνγκ
272089

272090

chr1s_86
13/11/2012, 11:02
Πρώτες δοκιμές 2013 σήμερα...

Έχουμε ένα ωραίο άσπρο RCV με το 93 πάνω και στη Βαλένθια βρέχει :mad:



(και τον Bradley Smith ήθελα να δώ...)

MG-KTiNoS
13/11/2012, 16:02
(και τον Bradley Smith ήθελα να δώ...)

Γιατί δε χώρτασες με Μπράντλ ?
:lol:



Test MotoGP Valencia Day 1
1 BAUTISTA A.Go & Fun Honda Gresini 1:35.936
2 BRADL S.LCR Honda MotoGP +0.262
3 DOVIZIOSO A.Ducati Team +3.932
4 AOYAMA H.Avintia Blusens +6.303
5 ROSSI V.Yamaha Factory Racing +7.800
6 HAYDEN N.Ducati Team +8.665
7 ESPARGARO A.Power Electronics Aspar +10.124
8 PIRRO M.Pramac Racing Team +10.354
9 ABRAHAM K.Cardion AB Motoracing +11.193
10 CORTI C.NGM Mobile Forward Racing +12.084
11 DE PUNIET R.Power Electronics Aspar +12.415
12 EDWARDS C.NGM Mobile Forward Racing +14.917
13 BARBERA H.Avintia Blusens +15.921

Ex Nihilo
13/11/2012, 16:11
Μονο με παρα πολύ τύχη θα τρέξουν σε στεγνό αύριο έστω και για λίγο.

http://www.foreca.com/Spain/Valencia?details=20121114

http://www.accuweather.com/el/es/valencia/310683/hourly-weather-forecast/310683?hour=33

endopandou
13/11/2012, 18:57
Τελικοί χρόνοι πρώτης μέρας απο motomatters

Pos No Rider Bike Time Diff Prev.
1 19 Alvaro Bautista Honda 1:35.936
2 6 Stefan Bradl Honda 1:36.198 0.262 0.262
3 4 Andrea Dovizioso Ducati 1:39.868 3.932 3.670
4 7 Hiroshi Aoyama FTR Kawasaki 1:42.239 6.303 2.371
5 69 Nicky Hayden Ducati 1:42.571 6.635 0.332
6 46 Valentino Rossi Yamaha 1:43.736 7.800 1.165
7 51 Michele Pirro Ducati Test 1:44.297 8.361 0.561
8 71 Claudio Corti FTR Kawasaki 1:45.814 9.878 1.517
9 14 Randy De Puniet ART 1:46.045 10.109 0.231
10 41 Aleix Espargaro ART 1:46.060 10.124 0.015
11 5 Colin Edwards FTR Kawasaki 1:46.426 10.490 0.366
12 17 Karel Abraham ART 1:46.992 11.056 0.566
13 29 Andrea Iannone Ducati 1:47.772 11.836 0.780
14 8 Hector Barbera FTR Kawasaki 1:49.457 13.521 1.685
15 99 Jorge Lorenzo Yamaha
16 38 Bradley Smith Yamaha
17 35 Cal Crutchlow Yamaha
18 26 Dani Pedrosa Honda
19 93 Marc Marquez Honda
20 9 Danilo Petrucci Suter BMW
21 Shane Byrne ART

cityfly
13/11/2012, 19:10
υπάρχουν πουθενά οι χρόνοι αναλυτικά;
γιατί αυτά είναι άλλοι σε στενγό άλλοι σε βρεγμένο σε άλλες ώρες δεν βγαίνει συμπέρασμα

endopandou
13/11/2012, 20:39
υπάρχουν πουθενά οι χρόνοι αναλυτικά;
γιατί αυτά είναι άλλοι σε στενγό άλλοι σε βρεγμένο σε άλλες ώρες δεν βγαίνει συμπέρασμα

Δεν υπάρχουν. Ο Hayden πάντως ήταν ο πιο γρήγορος στο βρεγμένο με 1.42.571. Οι πιο κάτω χρόνοι ήταν σε πιο στεγνό

cityfly
13/11/2012, 20:56
Δεν υπάρχουν. Ο Hayden πάντως ήταν ο πιο γρήγορος στο βρεγμένο με 1.42.571. Οι πιο κάτω χρόνοι ήταν σε πιο στεγνό

ευχαριστώ

endopandou
14/11/2012, 09:40
Και κάτι σημαντικό για να τιμήσω και το avatar μου.
Ο Loris (Capirex) :a08: δοκίμασε το πρωί το Μ1 του Dovi και έκανε χρόνο 1.35.954 :eek: Δηλαδή ίδιο ουσιαστικά χρόνο με τον καλύτερο της ημέρας σε ίδιες συνθήκες, αυτόν του Alvaro με Honda
Περιττό να πούμε πως ο Loris έχει φύγει εδώ και 1 χρόνο και δεν πίεσε πολύ (αλλά το λέμε)

Ποιος είπε πως το Μ1 δεν είναι καλύτερο απ το RCV? :wave2:

MG-KTiNoS
14/11/2012, 09:50
\
Ποιος είπε πως το Μ1 δεν είναι καλύτερο απ το RCV? :wave2:

O Rossi

endopandou
14/11/2012, 10:19
O Rossi

Ο X-Doctor? που? πότε? (αν βάλεις καμιά δήλωση πενταετίας θα φας μολότοφ:smokin:)

MG-KTiNoS
14/11/2012, 10:49
στο προτελευταίο μοτο τζι πι

endopandou
14/11/2012, 10:54
στο προτελευταίο μοτο τζι πι
Πλάκα μου κάνεις βρε; :molotof:
Σε ποια μοτά απευθυνόταν; Έχει 2 χρόνια να οδηγήσει Yamaha και 42 Honda.

Τι λες;;;;

sapila racing
14/11/2012, 10:57
Πλάκα μου κάνεις βρε; :molotof:
Σε ποια μοτά απευθυνόταν; Έχει 2 χρόνια να οδηγήσει Yamaha και 42 Honda.

Τι λες;;;;

Tα έβλεπε οταν περνάγανε. :lol:

sniper
14/11/2012, 11:51
....

Ποιος είπε πως το Μ1 δεν είναι καλύτερο απ το RCV? :wave2:

Γιατί; Δεν είναι;

endopandou
14/11/2012, 11:57
Γιατί; Δεν είναι;

Φυσικά και το Μ1 είναι συνολικά καλύτερο απο το RCV. Το Honda είναι μόνο πιο δυνατό.

sniper
14/11/2012, 11:58
Φυσικά και το Μ1 είναι συνολικά καλύτερο απο το RCV. Το Honda είναι μόνο πιο δυνατό.

Πιο δυνατό; Μόνο;

Για το κιβώτιο έχεις κάτι να πεις;

endopandou
14/11/2012, 12:00
Πιο δυνατό; Μόνο;

Για το κιβώτιο έχεις κάτι να πεις;

Είναι λίγο καλύτερο και το εντάσσω στο ''πιο δυνατό''

sniper
14/11/2012, 12:02
Είναι λίγο καλύτερο και το εντάσσω στο ''πιο δυνατό''

Ε δεν μένει και τίποτα άλλο... το στήσιμο είναι υποκειμενικό κι έχει να κάνει με τον κάθε αναβάτη.. (ξεχνάμε τον ντενεκέ ντουκάτι που είναι άχρηστο allround).

Επειδή το καβαλάει ο Χόρχε και κέρδισε το πρωτάθλημα δεν το κάνει αυτομάτως καλύτερο.. αν ήταν τοσο καλό όσο λες δεν θα ήταν εκεί που ήταν ο spies (όταν τερμάτιζε απο πτώση ή απο κινητήρα).

endopandou
14/11/2012, 12:13
Ε δεν μένει και τίποτα άλλο... το στήσιμο είναι υποκειμενικό κι έχει να κάνει με τον κάθε αναβάτη.. (ξεχνάμε τον ντενεκέ ντουκάτι που είναι άχρηστο allround).

Επειδή το καβαλάει ο Χόρχε και κέρδισε το πρωτάθλημα δεν το κάνει αυτομάτως καλύτερο.. αν ήταν τοσο καλό όσο λες δεν θα ήταν εκεί που ήταν ο spies (όταν τερμάτιζε απο πτώση ή απο κινητήρα).

Ξανά η ίδια κουβέντα λοιπόν
Απαντώ. Ο Γιώργος δεν μετράει γιατί είναι αλλού.
Ο Ben ήταν κυρίως άτυχος (όχι μόνο) οπότε δεν βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα.
Τα όποια συμπεράσματα βγαίνουν απο τα δορυφορικά που θυμίζω πως ξεκίνησαν την χρονιά ως ίδια με τα εργοστασιακά και απο την απόδοση του Dovi.
Εκεί λοιπόν με περίπου ισάξιους αναβάτες (απο την οπτική του ''όχι εξωγήινοι'') τα Yamaha έσπειραν τρόμο και έστειλαν τους αντιπάλους τους στα τάρταρα.

σημ. Η τελική βαθμολογία στεγνή δεν μου λέει κάτι προσωπικά κι ας προμοτάρει την άποψή μου

devil's animal
14/11/2012, 12:18
αν δεν μπορουμε να καταλαβουμε οτι το ενα (rcv) εχει προβληματα chattering απο την αρχη του πρωταθληματος και κουνιεται σαν αγ@μητη π0υτανα ειτε σε εξοδο, ειτε σε εισοδο...
και το αλλο αντιστοιχα (Μ1) μπαινει οπως, οπου και με οποιον...τοτε δεν γινεται να εξηγηθουν τα αυτονοητα...

ο στονερ τα ελεγε απο την αρχη...
μετα αρχισε και ο πεντροσα...
μετα ο νακαμοτο εφερε το πλαισιο του 13 για να εξομαλυνθει η κατασταση...

τους επαιξαν π0υστια με τα λαστιχα και τελικα λαστιχαριζε ολο το μηχανακι...

καληνυχτα μας..
:ZZZ:

chr1s_86
14/11/2012, 15:19
Μάλλον άρχισε επιτέλους να στεγνώνει η Valencia... Κάποιοι βγαίνουν με slicks...

H Yamaha πήγε σήμερα στο Aragon και βρέχει κι εκεί ! :mad:

chr1s_86
14/11/2012, 15:49
274318

chr1s_86
14/11/2012, 16:51
Matthew Birt ‏@birtymotogp

LCR just announced that Stefan Bradl has signed new deal direct with HRC for 2014 to be 'factory supported' rider


Εργοστασιακή υποστήριξη για τον Bradl του χρόνου...


(μάλλον θα είδαν τα σχόλια του Ktinou :tooth:)

endopandou
14/11/2012, 17:06
Εργοστασιακή υποστήριξη για τον Bradl του χρόνου...




Ωραίο πράγμα το τουίτερ ε; Τα πάντα έτοιμα στο πιάτο :a014:

chr1s_86
14/11/2012, 17:10
Ωραίο πράγμα το τουίτερ ε; Τα πάντα έτοιμα στο πιάτο :a014:

:D:beer:



Χρόνοι σήμερα: http://motomatters.com/results/2012/11/14/valencia_motogp_test_day_2_final_times_p.html

endopandou
14/11/2012, 17:12
Τελικά (σε πρόλαβα chr1s_86 :tooth:)

MotoGP Valencia Test 2013
Session 2 as of 17:03 - 14/11/2012 - Local Time
Pos Rider Team Fastest lap Prev. Gap Lead. Gap Laps Last lap
1 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:32.322 25 / 30 1:32.559
2 CRUTCHLOW, Cal Monster Yamaha Tech 3 1:32.671 0.349 0.349 28 / 28 1:32.671
3 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 1:32.813 0.142 0.491 21 / 25 1:38.570
4 HAYDEN, Nicky Ducati Team 1:32.956 0.143 0.634 33 / 33 1:32.956
5 BAUTISTA, Alvaro Go & Fun Honda Gresini 1:33.109 0.153 0.787 25 / 26 1:33.454
6 P DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:33.238 0.129 0.916 30 / 31 Pit In
7 P MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:33.403 0.165 1.081 27 / 28 Pit In
8 PIRRO, Michele Pramac Racing Team 1:33.625 0.222 1.303 51 / 51 1:33.625
9 P IANNONE, Andrea Pramac Racing Team 1:33.833 0.208 1.511 52 / 56 Pit In
10 P DE PUNIET, Randy Power Electronics Aspar 1:34.081 0.248 1.759 28 / 30 Pit In
11 P SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 1:34.538 0.457 2.216 42 / 43 Pit In
12 P ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 1:35.309 0.771 2.987 21 / 25 Pit In
13 PETRUCCI, Danilo Came IodaRacing Project 1:35.403 0.094 3.081 26 / 26 1:35.403
14 P BARBERA, Hector Avintia Blusens 1:39.248 3.845 6.926 25 / 26 Pit In
15 P ESPARGARO, Aleix Power Electronics Aspar 1:43.517 4.269 11.195 35 / 40 Pit In
NC EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing
NC AOYAMA, Hiroshi Avintia Blusens
NC ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing
NC BYRNE, Shane Paul Bird Motorsport
NC CORTI, Claudio NGM Mobile Forward Racing
NC LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing

Session 1 - 13/11/12
Pos Rider Team Fastest lap Prev. Gap Lead. Gap Laps Last lap
1 BAUTISTA, Alvaro Go & Fun Honda Gresini 1:35.936 4 / 5
2 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 1:36.198 0.262 0.262 3 / 5
3 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:39.868 3.670 3.932 3 / 41
4 AOYAMA, Hiroshi Avintia Blusens 1:42.239 2.371 6.303 2 / 31
5 HAYDEN, Nicky Ducati Team 1:42.571 0.332 6.635 21 / 30
6 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 1:43.736 1.165 7.800 27 / 28
7 PIRRO, Michele Pramac Racing Team 1:44.297 0.560 8.361 33 / 35
8 CORTI, Claudio NGM Mobile Forward Racing 1:45.814 1.517 9.878 24 / 29
9 DE PUNIET, Randy Power Electronics Aspar 1:46.045 0.231 10.109 16 / 21
10 ESPARGARO, Aleix Power Electronics Aspar 1:46.060 0.015 10.124 10 / 15
11 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 1:46.426 0.366 10.490 14 / 19
12 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 1:46.992 0.566 11.056 21 / 27
13 IANNONE, Andrea Pramac Racing Team 1:47.772 0.780 11.836 22 / 40
14 BARBERA, Hector Avintia Blusens 1:49.457 1.685 13.521 30 / 42
NC PETRUCCI, Danilo Came IodaRacing Project
NC PEDROSA, Dani Repsol Honda Team
NC CRUTCHLOW, Cal Monster Yamaha Tech 3
NC SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3
NC BYRNE, Shane Paul Bird Motorsport
NC MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team
NC LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing



Και μια ερώτηση. Ο πρίγκιψ γιατί δεν το προσπάθησε;



edit: Χρήστο :moutza: ρε

chr1s_86
14/11/2012, 17:14
Τελικά (σε πρόλαβα chr1s_86 :tooth:)

:lol:



Και μια ερώτηση. Ο πρίγκιψ γιατί δεν το προσπάθησε;


Rossi-Lorenzo πήγαν Aragon για καλύτερο καιρό αλλά έβρεχε κι εκεί!

MG-KTiNoS
14/11/2012, 17:16
Εργοστασιακή υποστήριξη για τον Bradl του χρόνου...


(μάλλον θα είδαν τα σχόλια του Ktinou :tooth:)

ή έχει πάρει ο κώλος τους φωτιά με το φευγιό του Στόνερ και κάνουν ότι μπορούν ΜΠΑΣ και κόψουν κανέναν βαθμό από το Χόρχε (άσε που αν δε γέρασε τελικά ο Ρόσσι από μοτο τζι πι θα γίνει τσιμπουκλερί ...ιφ γιου νοου γουατ αι μιν)
:lol:

endopandou
14/11/2012, 17:18
:lol:






:a29:

byron
14/11/2012, 19:57
και κουνιεται σαν αγ@μητη π0υτανα

Πως κουνιέται μια αγ@μητη π0υτανα δηλαδή?

chr1s_86
14/11/2012, 20:16
274335

274336


και.....

274337

dimitris_speed
14/11/2012, 20:21
274338

:a22:

devil's animal
14/11/2012, 20:21
Πως κουνιέται μια αγ@μητη π0υτανα δηλαδή?

καπως ετσι (http://www.youtube.com/watch?v=haFobuegHwU)

δες 0:26, 1:06, και το slow motion στο 1:34
στο 2:12 τελικα γ@μηθηκε...:lol:

byron
14/11/2012, 22:01
καπως ετσι (http://www.youtube.com/watch?v=haFobuegHwU)

δες 0:26, 1:06, και το slow motion στο 1:34
στο 2:12 τελικα γ@μηθηκε...:lol:

Sorry αλλά αυτό δεν είναι chattering. Τα κουνήματα μπορεί να οφείλονται σε ρυθμίσεις αναρτήσεων, σουζίτσες στην έξοδο και μπροστινό τροχό σε άλλη γωνία κλπ. Για το 2.12 που λες οτι γαμήθηκε....εγώ θα έλεγα οτι γαμήθηκε ο stoner που καβάλησε όλο το βιράζ υπό κλίση και συνέχισε σαν να μην τρέχει τίποτα. Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι αναρτήσεις? Να σηκώσουν το RCV στο αέρα για να μην κουνήσει?

Το chattering είναι κάτι σαν κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Gt_JJsDpj2w&feature=related

MG-KTiNoS
14/11/2012, 22:05
Sorry αλλά αυτό δεν είναι chattering. Τα κουνήματα μπορεί να οφείλονται σε ρυθμίσεις αναρτήσεων, σουζίτσες στην έξοδο και μπροστινό τροχό σε άλλη γωνία κλπ. Για το 2.12 που λες οτι γαμήθηκε....εγώ θα έλεγα οτι γαμήθηκε ο stoner που καβάλησε όλο το βιράζ υπό κλίση και συνέχισε σαν να μην τρέχει τίποτα. Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι αναρτήσεις? Να σηκώσουν το RCV στο αέρα για να μην κουνήσει?

Το chattering είναι κάτι σαν κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Gt_JJsDpj2w&feature=related
α γεία σου...

devil's animal
15/11/2012, 08:10
Sorry αλλά αυτό δεν είναι chattering. Τα κουνήματα μπορεί να οφείλονται σε ρυθμίσεις αναρτήσεων, σουζίτσες στην έξοδο και μπροστινό τροχό σε άλλη γωνία κλπ. Για το 2.12 που λες οτι γαμήθηκε....εγώ θα έλεγα οτι γαμήθηκε ο stoner που καβάλησε όλο το βιράζ υπό κλίση και συνέχισε σαν να μην τρέχει τίποτα. Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι αναρτήσεις? Να σηκώσουν το RCV στο αέρα για να μην κουνήσει?

Το chattering είναι κάτι σαν κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Gt_JJsDpj2w&feature=related

ok, στο video που παρεθεσες σαφως και δειχνεται και εξηγειται καλυτερα απο αυτο που εβαλα εγω...
δεν ξερω να ειναι chattering στον γυρο του stoner, απλα ηθελα να εξηγησω αυτο που λεμε "κουναει ατσαλα και χωρις λογο" και βρηκα αυτο το βιντεο...
το σιγουρο ειναι οτι τα honda το ειχαν σε μεγαλο βαθμο και τα yamaha οχι...

cityfly
15/11/2012, 10:59
Το chattering είναι κάτι σαν κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Gt_JJsDpj2w&feature=related

αυτό το κούνημα της ουράς στο 0,17 .....

spyro
15/11/2012, 15:09
ok, στο video που παρεθεσες σαφως και δειχνεται και εξηγειται καλυτερα απο αυτο που εβαλα εγω...
δεν ξερω να ειναι chattering στον γυρο του stoner, απλα ηθελα να εξηγησω αυτο που λεμε "κουναει ατσαλα και χωρις λογο" και βρηκα αυτο το βιντεο...
το σιγουρο ειναι οτι τα honda το ειχαν σε μεγαλο βαθμο και τα yamaha οχι...

το πρόβλημα σου ήταν ότι έβαλες βιντέακι απο το island όπου πλέον δεν υπήρχε και τόσο πολύ chattering μετά το νέο πλαίσιο. για αυτό έδωσες και πάτημα στον Βαρόνο ....................

................ ο οποίος όμως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέχασε έτσι απλά το πόσο πολύ κουνιότανε αυτή η περιβόητη παρθένα μέχρι τα μέσα του πρωταθλήματος.

devil's animal
15/11/2012, 17:42
το πρόβλημα σου ήταν ότι έβαλες βιντέακι απο το island όπου πλέον δεν υπήρχε και τόσο πολύ chattering μετά το νέο πλαίσιο. για αυτό έδωσες και πάτημα στον Βαρόνο ....................

................ ο οποίος όμως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέχασε έτσι απλά το πόσο πολύ κουνιότανε αυτή η περιβόητη παρθένα μέχρι τα μέσα του πρωταθλήματος.

true enough, αλλα δεν ειναι και τοσο ευκολο να βρεις στον σωληνα βιντεακια απο motoGP, λογω των δικαιωματων...
και επελεξα island και stoner γιατι ξερω οτι εκει το πιεζει πολυ ο συγκεκριμενος, αρα θα κουναει και περισσοτερο απο αλλες πιστες...

ειχε ομως το πλαισιο του 2013 με αποτελεσμα να ειναι βελτιωμενα τα πραγματα...:winka:

sapila racing
15/11/2012, 18:14
Sorry αλλά αυτό δεν είναι chattering. Τα κουνήματα μπορεί να οφείλονται σε ρυθμίσεις αναρτήσεων, σουζίτσες στην έξοδο και μπροστινό τροχό σε άλλη γωνία κλπ. Για το 2.12 που λες οτι γαμήθηκε....εγώ θα έλεγα οτι γαμήθηκε ο stoner που καβάλησε όλο το βιράζ υπό κλίση και συνέχισε σαν να μην τρέχει τίποτα. Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι αναρτήσεις? Να σηκώσουν το RCV στο αέρα για να μην κουνήσει?

Το chattering είναι κάτι σαν κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Gt_JJsDpj2w&feature=related

+1074 και πολύ ωραίο video!

byron
15/11/2012, 23:13
................ ο οποίος όμως είμαι σίγουρος ότι δεν ξέχασε έτσι απλά το πόσο πολύ κουνιότανε αυτή η περιβόητη παρθένα μέχρι τα μέσα του πρωταθλήματος.

Δεν θα υπερασπιστώ την Honda (φτου κακά) όταν ακόμα και ο Nakamoto (http://www.grandprixracing.org/which-is-the-better-bike-in-2012-honda-or-yamaha/) μιλάει για το πρόβλημα του chattering

“We tried to fix the chattering problem from the Brno test [in mid-August]. We changed the chassis specification at the Motegi test – when Marco [Simoncelli] tested – then again we changed at Valencia test, and again at Sepang I. We are still investigating to fix this problem.”

Highlighting the complexity of the issue is that they are trying to solve three different types of vibration during cornering.

“The chatter only occurs in cornering. Not braking. But we have three different types of chatter: Corner entry, middle and then exit. The frequency [of the vibration] is different for each – for example low frequency, high frequency, then back to low again.”

Απλα αν επικεντρωθούμε σ΄αυτό καθ΄αυτό, το chattering είναι κοινό πρόβλημα σε όλους τους κατασκευαστές λίγο ή πολύ. Ξέρουν τι το προκαλεί, αλλά δεν ξέρουν ακόμα τι πρέπει να κάνουν για να το εξαφανίσουν. Στο video που εβαλα παραπάνω φαίνεται καθαρά οτι πρόβλημα έχουν και τα Yamaha (και όχι μόνο), ενώ ο Edwards λέει οτι δοκίμασαν να αλλάξουν τα πάντα στη Μ1, ακόμα και στρόφαλο (!).

International mystery ...:tooth:

georgio
15/11/2012, 23:23
[...] Ξέρουν τι το προκαλεί, αλλά δεν ξέρουν ακόμα τι πρέπει να κάνουν για να το εξαφανίσουν.
[...]


:confused:

Το γλίστρημα και ξαναπιάσιμο του πίσω ελαστικού; Και γιατί συμβαίνει αυτό;

Στο τέλος λέει ότι μπορεί να κάνεις κάτι και να το λύσεις και στην επόμενη πίστα να έχεις πάλι πρόβλημα...

byron
15/11/2012, 23:43
:confused:

Το γλίστρημα και ξαναπιάσιμο του πίσω ελαστικού; Και γιατί συμβαίνει αυτό;

Στο τέλος λέει ότι μπορεί να κάνεις κάτι και να το λύσεις και στην επόμενη πίστα να έχεις πάλι πρόβλημα...

Δεν έχει να κάνει με γλίστρημα του ελαστικού. Στο λάστιχο απλά καταλήγει η επαναλαμβανόμενη «ταλάντωση» που εμφανίζει διαφορετική συχνότητα αναλόγως το σημείο της στροφής.
(Αν κατάλαβα καλά) το πρόβλημα επιδεινώνεται απ΄τα ηλεκτρονικά που μεταφράζουν την ταλάντωση του ελαστικού ως ένδειξη απώλειας πρόσφυσης και γίνεται μπάχαλο.

georgio
15/11/2012, 23:53
Δες τι λέει ο Crutchlow grip-slide, και το ίδιο λέει και ο παρουσιαστής στο παράδειγμα με το δάχτυλο στο τζάμι, απλά γίνεται πάρα πολύ γρήγορα.

Τα ηλεκτρονικά το επιδεινώνουν γιατί λέει ότι αν έχεις chattering πίσω και ανοίξεις το γκάζι θα σταματήσει αλλά τα ηλεκτρονικά το αντιλαμβάνονται ως απώλεια πρόσφυσης και κόβουν γκάζι...

endopandou
16/11/2012, 09:45
Το Chatter που αναφερόμαστε σημαίνει συντονισμός ανάρτησης.
Η ανάρτηση όμως δεν κινείται αυτόνομα πάνω στο μοτό αλλά συνεργάζεται. Ο πρώτος συνεργάτης της είναι το πλαίσιο το οποίο στρεβλώνει κι αυτό δημιουργώντας μια έστω και ελάχιστη απορρόφηση κραδασμών.
Ο δεύτερος συνεργάτης της είναι τα λάστιχα τα οποία είναι ικανά απο μόνα τους να αλλάξουν όλη τη συμπεριφορά τέτοιων κατασκευών. Υπάρχουν κι άλλοι όπως οι εδράσεις, ο ασφαλτοτάπητας κα.
Οι ίδιοι οι κραδασμοί έχουν συχνότητες, Το κάθε εξάρτημα απο τα παραπάνω έχει την δυνατότητα να απορροφά συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων και αντίθετα απο ότι ίσως πίστευε κάποιος το πλαίσιο πχ μπορεί να αποσβέσει πιο υψίσυχνα κύματα ενώ τα λάστιχα το αντίθετο.

Οι λόγοι που συμβαίνει αυτός ο συντονισμός είναι πολλοί και επιδεινώνεται απο περισσότερους ακόμα. Το ότι το ακούμε περισσότερο τελευταία έχει εξήγηση και αυτή είναι το ότι τα μοτά έγιναν περισσότερο άκαμπτα για να τιθασεύσουν τη δύναμη. Άκαμπτα ως προς το πλαίσιο, την ανάρτηση αλλά και τα λάστιχα. Αρα το εύρος των συχνοτήτων ταλάντωσης που μπορούν να απορροφήσουν έγινε δραματικά μικρότερο.
Χαρακτηριστικές οι εξηγήσεις του Colin που ανέφερε πως έβαλαν στροφαλοφόρο με διαφορετικό βάρος και του τρελού που είπε πως έβαλαν διαφορετική πίσω ζάντα.
Κοινώς παίζουν ρόλο τα γραμμάρια σε διαφορετικά σημεία της μοτό.

Πάντως όταν συμβαίνει σημαίνει ένα πράγμα. Αργότερο γυρολόγιο για 2 λόγους.
α) μπερδεύονται τα ηλεκτρονικά και κόβουν
β) φοβάται ο αναβάτης και κόβει

σημ. Συντονισμός υπάρχει σε οποιοδήποτε είδος ανάρτησης. Θυμάμαι τον Colin (Mc Ray) πριν πολλά χρόνια όταν στην προσγείωση απο κάποιο άλμα το Subaru του έσκασε κάτω σαν να μην υπήρχε ανάρτηση, αναπήδησε 2 φορές πριν αγοράσει το παρακείμενο χωράφι. Όλοι απορήσαμε για το πως αφού έσκασε ευθεία μέχρι που βγήκε ο ίδιος και είπε κυνικά συντονίστηκε η ανάρτηση και αυτό ήταν όλο.