Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2013 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7

endopandou
16/11/2012, 13:17
Παμ παρακάτ
Εκπληκτικό στατιστικό για τις διαφορές των πρωτοεμφανιζόμενων στο μοτο χεπέ rookies σε σχέση με τον πρώτο χρόνο της ημέρας. (αφορά στα πρώτα δοκιμαστικά)




Rookies: Time difference to fastest rider after first day at an official MotoGP test:

Casey Stoner AUS Pons Honda +0.64s (Valencia 2005)
Marc Marquez ESP Repsol Honda +1.081s (Valencia 2012)
Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda +1.1s (Valencia 2005)
Andrea Iannone*** ITA Pramac Ducati +1.511s (Valencia 2012)
Jorge Lorenzo* ESP Fiat Yamaha +1.982s (Valencia 2007)
Stefan Bradl GER LCR Honda +2.144sec (Valencia 2011)
Bradley Smith GBR Tech 3 Yamaha +2.216s (Valencia 2012)
Cal Crutchlow* GBR Tech 3 Yamaha +2.302s (Valencia 2010)
Marco Simoncelli ITA Gresini Honda +2.569sec (Valencia 2009)
Jonathan Rea** GBR Repsol Honda +3.134s (Brno 2012)
Hector Barbera ESP Aspar Ducati +3.544sec (Valencia 2009)
Alvaro Bautista ESP Interwetten Honda +5.304sec (Valencia 2009)

sapila racing
16/11/2012, 13:30
Παμ παρακάτ
Εκπληκτικό στατιστικό για τις διαφορές των πρωτοεμφανιζόμενων στο μοτο χεπέ rookies σε σχέση με τον πρώτο χρόνο της ημέρας. (αφορά στα πρώτα δοκιμαστικά)




Rookies: Time difference to fastest rider after first day at an official MotoGP test:

Casey Stoner AUS Pons Honda +0.64s (Valencia 2005)
Marc Marquez ESP Repsol Honda +1.081s (Valencia 2012)
Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda +1.1s (Valencia 2005)
Andrea Iannone*** ITA Pramac Ducati +1.511s (Valencia 2012)
Jorge Lorenzo* ESP Fiat Yamaha +1.982s (Valencia 2007)
Stefan Bradl GER LCR Honda +2.144sec (Valencia 2011)
Bradley Smith GBR Tech 3 Yamaha +2.216s (Valencia 2012)
Cal Crutchlow* GBR Tech 3 Yamaha +2.302s (Valencia 2010)
Marco Simoncelli ITA Gresini Honda +2.569sec (Valencia 2009)
Jonathan Rea** GBR Repsol Honda +3.134s (Brno 2012)
Hector Barbera ESP Aspar Ducati +3.544sec (Valencia 2009)
Alvaro Bautista ESP Interwetten Honda +5.304sec (Valencia 2009)

Δεν μου λέει και πολλά.

Λείπουν πολλοί αναβάτες κατ αρχήν και κατα 2ον, τι νόημα εχουν οι χρόνοι με μη ανταγωνιστικές μοτο?
O Stoner ξεχωρίζει βέβαια αφού εγραψε τον χρόνο με το LCR Honda, που ηταν βεβαια satellite αλλά ηταν τούμπανο αυτό κι ατρόμητος αυτός.
Κι εκανε και pole στον 2o αγωνα του. ;)

edit: ηταν Qatar 2005, ηταν ο πρωτος της χρονιάς αρα και ο πρωτος του Stoner στα MotoGP. Eιχε pole position αλλά τσακίστηκε στον αγώνα.

O Βiaggi βεβαια στην πρωτη του εμφανιση στα 500, έκανε και pole position και κέρδισε και τον αγώνα κανοντας και ταχύτερο γύρο, το 1998 στην Suzuka.

Αυτα ειναι στατιστικά. :D

endopandou
16/11/2012, 13:36
O Βiaggi βεβαια στην πρωτη του εμφανιση στα 500, έκανε και pole position και κέρδισε και τον αγώνα κανοντας και ταχύτερο γύρο, το 1998 στην Suzuka.
Αυτα ειναι στατιστικά. :D

Αψογος :a013:

chr1s_86
16/11/2012, 14:09
Αψογος :a013:

Αν δεν κάνω λάθος ο Biaggi κέρδισε και τον πρώτο του αγώνα στα WSBK ?



Ο χρόνος του Marquez είναι εντυπωσιακός για μένα πάντως. 1 δευτ. κάτω από τον Pedrosa ο οποίος ήταν και κάτω από το ρεκορ γύρου αγώνα!



Και μια δήλωση του Lorenzo από την EICMA


"I will race for two more years, then we'll see. At 15, everything is fun, but then the sport can become routine.”He then added a thought that has crossed his mind on occasion this season: "The death of Marco Simoncelli was a blow to us all, and made ​​us think that it can happen to any of us, but we know that the risk is part of the sport.”

On next season and the return of Valentino Rossi to Yamaha, Lorenzo noted: "It's good for Yamaha, Valentino and me, because it will push meto go faster. I've seen Valentino happy; the M1 is a bike easier, I'm sure he will be strong. With the Ducati, besidesStoner, no one has succeeded; there is something that is not right."

(από motogp.com)

sapila racing
16/11/2012, 14:37
Αν δεν κάνω λάθος ο Biaggi κέρδισε και τον πρώτο του αγώνα στα WSBK ?

Ο χρόνος του Marquez είναι εντυπωσιακός για μένα πάντως. 1 δευτ. κάτω από τον Pedrosa ο οποίος ήταν και κάτω από το ρεκορ γύρου αγώνα!

Και μια δήλωση του Lorenzo από την EICMA

(από motogp.com)

Ο Biaggi οντως κέρδισε τον πρωτο του αγωνα στο losail με το GSXR, αλλά αν σκεφτείς τι διαφορά είχαν οι οδηγοί με τους οποίους συναγωνιζόταν 2 χρόνια πριν με αυτούς του WSBK και τι διαφορές είχνα οι μοτοσυκλέτες, δεν νομίζω να δυσκολεύτηκε πολύ, χωρίς να θέλω να μειώσω το ταλεντο του σαν οδηγό.

Τωρα θα παει κι ο Lorenzo για ψάρεμα σε δυο χρόνια? :p

sniper
16/11/2012, 14:44
Ο Biaggi οντως κέρδισε τον πρωτο του αγωνα στο losail με το GSXR, αλλά αν σκεφτείς τι διαφορά είχαν οι οδηγοί με τους οποίους συναγωνιζόταν 2 χρόνια πριν με αυτούς του WSBK και τι διαφορές είχνα οι μοτοσυκλέτες, δεν νομίζω να δυσκολεύτηκε πολύ, χωρίς να θέλω να μειώσω το ταλεντο του σαν οδηγό.

Τωρα θα παει κι ο Lorenzo για ψάρεμα σε δυο χρόνια? :p

Ναι... να εχει αναρρώσει πλήρως η Αντριάννα πρώτα.

endopandou
16/11/2012, 14:55
Ναι με την Alstare πήρε τον πρώτο αγώνα (πανηγύρια να έβλεπες τότε εμείς... και να οι κορόνες...:a49:)
Πάντως υπήρχαν καλοί και έμπειροι οδηγοί τότε και μάλιστα με καλύτερα μοτά (:moutza: στο βρωμόστομά μου) Ο ποντικόφατσας Max παρότι ο χειρότερος χαρακτήρας που πέρασε ποτέ απο τους αγώνες ήταν πιλοτάρα.
Για τον Γιώργο δεν ξέρω. Ελπίζω να μπλοφάρει απλά για να τσιμπήσει περισσότερα γιούρα

chr1s_86
16/11/2012, 17:18
Τωρα θα παει κι ο Lorenzo για ψάρεμα σε δυο χρόνια? :p



Για τον Γιώργο δεν ξέρω. Ελπίζω να μπλοφάρει απλά για να τσιμπήσει περισσότερα γιούρα


Μου κάνει εντύπωση γιατί πριν 2-3 μέρες κάπου είδα δήλωση ότι θα τρέξει 4-5 χρόνια ακόμα και τώρα λέει 2 και βλέπουμε; :hmm:

Ό,τι κι αν κάνουν πάντως έχουν το σεβασμό μου.

MG-KTiNoS
16/11/2012, 17:59
Μου κάνει εντύπωση γιατί πριν 2-3 μέρες κάπου είδα δήλωση ότι θα τρέξει 4-5 χρόνια ακόμα και τώρα λέει 2 και βλέπουμε; :hmm:

Ό,τι κι αν κάνουν πάντως έχουν το σεβασμό μου.

καλά εσύ θύμα του καπταλισμού είσαι οπότε θαύμαζε ελεύθερα όποιον μπάμια θες !
Ακόμα και τον Μπράντλ!
:lol:

KostasV2
16/11/2012, 19:47
Ο χρόνος του Marquez είναι εντυπωσιακός για μένα πάντως. 1 δευτ. κάτω από τον Pedrosa ο οποίος ήταν και κάτω από το ρεκορ γύρου αγώνα!

Αυτό δε λέει τπτ, μια και ο αγώνας ήταν μισοβρεγμένος. For the record, η διαφορά του χρόνου του Marquez από την pole του Pedrosa ήταν 2.4 δευτερόλεπτα...

endopandou
16/11/2012, 21:13
Μου κάνει εντύπωση γιατί πριν 2-3 μέρες κάπου είδα δήλωση ότι θα τρέξει 4-5 χρόνια ακόμα και τώρα λέει 2 και βλέπουμε; :hmm:

Ό,τι κι αν κάνουν πάντως έχουν το σεβασμό μου.

Τη δήλωση την είδα και εγώ (αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ που) γι αυτό λέω πως μπλοφάρει.
Φυσικά και αξίζουν τον σεβασμό μας φίλε μου κι ας κοροϊδεύουν μερικά κτήνη :a13:

TROOPER
17/11/2012, 10:03
κανονιστε να μου βγαλετε δουλεια ε!:evil:

chr1s_86
17/11/2012, 14:37
καλά εσύ θύμα του καπταλισμού είσαι οπότε θαύμαζε ελεύθερα όποιον μπάμια θες !
Ακόμα και τον Μπράντλ!
:lol:


:a56:




Αυτό δε λέει τπτ, μια και ο αγώνας ήταν μισοβρεγμένος. For the record, η διαφορά του χρόνου του Marquez από την pole του Pedrosa ήταν 2.4 δευτερόλεπτα...

Σωστό και αυτό, ωστόσο δεν έχουμε γύρους του Marquez με τις συνθήκες του qualifying... Περιμένω τα επόμενα τεστ! :)

MG-KTiNoS
17/11/2012, 15:07
:a56:





Σωστό και αυτό, ωστόσο δεν έχουμε γύρους του Marquez με τις συνθήκες του qualifying... Περιμένω τα επόμενα τεστ! :)
:lol:


Ο Κράτσλοου δήλωσε ότι ο Μάρκεζ είναι ο καλύτερος πιλότος του κόσμου…
Η δεύτερη δήλωση μετά του Ρόσσι.
Δήλωσε εντυπωσιασμένος μετά τα τελευταία τεστ από το νεαρό ΙΘπανό.

Έχει το σεβασμό μου!
Όχι ρε ο Κράτσλοου, αυτος δευτεράντζας είναι.
Η γκόμενα του,,,





:a22:

devil's animal
17/11/2012, 19:34
:lol:


Ο Κράτσλοου δήλωσε ότι ο Μάρκεζ είναι ο καλύτερος πιλότος του κόσμου…
Η δεύτερη δήλωση μετά του Ρόσσι.
Δήλωσε εντυπωσιασμένος μετά τα τελευταία τεστ από το νεαρό ΙΘπανό.

Έχει το σεβασμό μου!
Όχι ρε ο Κράτσλοου, αυτος δευτεράντζας είναι.
Η γκόμενα του,,,





:a22:

μ'αρεσει που επι της ουσιας δεν εχεις να πεις ΤΙΠΟΤΑ!!
τουλαχιστον μας διασκεδαζεις με τις εντυπωσεις και το τρολαρισμα...
:a20::a20:

MG-KTiNoS
17/11/2012, 23:54
Κοίτα δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ τη πλάκα μου κάνω μ όλα αυτά !
;)

Επι της ουσίας όμως ότι είπα είναι σωστό

http://www.motoblog.it/post/87137/motogp-cal-crutchlow-marquez-e-il-miglior-pilota-del-mondo

:lol:

boussias
02/12/2012, 08:40
Διαβάστε αυτό για Moto2....

Bradley Smith Interview (http://www.crash.net/motogp/news/186549/2/bradley_smith_-_qa.html)

Marquez cheating? (http://translate.google.gr/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.speedweek.de%2FMoto2%2Fnews%2F29432%2FSchwerer-Verdacht-gegen-Marquez.html&act=url)

endopandou
02/12/2012, 08:53
Ναι Κώστα το ένα είναι παλιό και το άλλο νέο.
Και οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU.
Λαμογιά που ''ανακάλυψαν'' μετά το τέλος του πρωταθλήματος και που ''δεν'' ήταν λαμογιά αφού δεν είχε προβλεφθεί και γραφτεί στο ρούλ μπούκ αλλά τελικά ήταν γιατί η κοινή ECU με το κοινό λογισμικό, τελικά δεν ήταν και τόσο κοινά.
Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.

boussias
02/12/2012, 11:08
Μακάρι να ήμουνα συνταξιούχος στον Καναδά....... To θέμα είναι ότι θα χαλάσουν και τα WSBK τώρα. BSB & TT θα βλέπουμε μόνο σε λιγα χρόνια.... :)

chr1s_86
02/12/2012, 15:45
Διαβάστε αυτό για Moto2....

Bradley Smith Interview (http://www.crash.net/motogp/news/186549/2/bradley_smith_-_qa.html)

Marquez cheating? (http://translate.google.gr/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.speedweek.de%2FMoto2%2Fnews%2F29432%2FSchwerer-Verdacht-gegen-Marquez.html&act=url)

Ο μηχανικός του Smith είπε live κάποια στιγμή ότι "θα τα πούμε μετά το τέλος της σεζόν" αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι...




Ναι Κώστα το ένα είναι παλιό και το άλλο νέο.
Και οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU.
Λαμογιά που ''ανακάλυψαν'' μετά το τέλος του πρωταθλήματος και που ''δεν'' ήταν λαμογιά αφού δεν είχε προβλεφθεί και γραφτεί στο ρούλ μπούκ αλλά τελικά ήταν γιατί η κοινή ECU με το κοινό λογισμικό, τελικά δεν ήταν και τόσο κοινά.
Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.

Link για όλα αυτά;

endopandou
02/12/2012, 21:34
Link για όλα αυτά;

Δεν έχω κρατήσει, αν βρω θα ποστάρω.

boussias
03/12/2012, 08:39
Link για όλα αυτά;

Ρίξε μία ματία

http://www.motomatters.com/news/2012/11/05/marc_marquez_accused_of_doing_something_.html

http://www.asphaltandrubber.com/racing/marc-marquez-quickshifter-cheating-explained-moto2/

endopandou
03/12/2012, 09:28
Ρίξε μία ματία

http://www.motomatters.com/news/2012/11/05/marc_marquez_accused_of_doing_something_.html

http://www.asphaltandrubber.com/racing/marc-marquez-quickshifter-cheating-explained-moto2/

σ'ωραίος ;) Το ιλίγκαλ θέμα ήταν αυτό: ''Marquez’s team had been able to load an illegal map on to the ECU, capable of overriding the quickshifter function and preventing fuel from being cut when the quickshifter was used''
και στους νέους κανόνες της FIM διορθώθηκε αποδεικνύοντας πως ήταν όντως θέμα. Το πόσο ακριβώς επηρέαζε την απόδοση δεν θα το μάθουμε πουτέ. Προσωπική γνώμη, το software του Markez μαζί με την εξάτμιση (πόσο πια να δώσει πια μια εξάτμιση?) ήταν εκτός συναγωνισμού και αυτό φαινόταν σχεδόν σε κάθε έξοδο σε ευθεία, αλλά και στις εκκινήσεις.
Δεν είναι πως δεν είναι καλός ο μικρός, είναι πως οι άλλοι είχαν υποδεέστερα μοτά άρα disadvantage.
σημ. αναφέρομαι μόνο σε απόδοση κινητήρα και όχι πλαίσιο κλπ.

Όταν λοιπόν μιλάμε για ενιαία μοτοσακά την διαφορά την κάνουν οι λεπτομέρειες (φυσικά και οι αναβάτες). Αυτές τις λεπτομέρειες μπορούν να τις εφαρμόσουν μόνο οι πλούσιες ομάδες που ξοδεύουν πολλά.
Αυτό για να μη μας τα ζαλίζει ο κάθε Καραμελένιος Εζπελέτας με υποκριτικές επιθέσεις φιλίας προς τις πιο αδύναμες οικονομικά ομάδες και πλασάροντας τη σκατόφατσά του ως θεματοφύλακα των αγνών αγώνων, τολμώντας δε να μιλάει και για θέαμα.
Αν και αναγνωρίζω ως θετικό το ότι έφτιαξαν το πρόβλημα ο Εζπελέτας με τον κολλητό του Ιπολίτο, χρεώνονται το γεγονός πως το έκαναν μόνο αφού το θέμα πήρε διαστάσεις ενώ το γνώριζαν απο πριν.
Πολιτικάντηδες δηλαδή χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον.
Μπίζνα είναι γι αυτούς παίδες. Ενα σόου με έναν σκοπό, να γεμίζουν τα ταμεία.

MG-KTiNoS
03/12/2012, 12:10
Αν είναι έτσι τότε έχουμε λίγα κιλά + μπλιμπλίκια άντε πιάσαμε Γιαννόνε μάπα!
:lol:

chr1s_86
03/12/2012, 13:02
Ρίξε μία ματία

http://www.motomatters.com/news/2012/11/05/marc_marquez_accused_of_doing_something_.html

http://www.asphaltandrubber.com/racing/marc-marquez-quickshifter-cheating-explained-moto2/


Τα είχα δει αυτά... δεν λέει πουθενά ότι:


....οι ίδιοι οι οργανωτές το ξέρουν και συμφωνούν πως γινόταν λαμογιά γι αυτό και για το 13 θέσπισαν νέο κανονισμό για την ECU....
Τελικά παραδέχτηκαν πως ο Μαρκέζ όντως είχε πλεονέκτημα και στα ηλεκτρονικά εκτός της εξάτμισης. Όντως είχε ποιο γρήγορο μοτοσακό.
Ο κόσμος το 'χε τούμπανο και η FIM (με την αδερφή της τη DORNA) κρυφό καμάρι.

Όχι ότι δεν συμφωνώ, έτσι; Και αν άλλαξε κάποιος κανονισμός που "φωτογράφιζε" αυτή την κατάσταση τότε είναι φως φανάρι που λέμε...

boussias
03/12/2012, 13:34
Τα είχα δει αυτά... δεν λέει πουθενά ότι:



Όχι ότι δεν συμφωνώ, έτσι; Και αν άλλαξε κάποιος κανονισμός που "φωτογράφιζε" αυτή την κατάσταση τότε είναι φως φανάρι που λέμε...

Τι κάνει νιάου στα κεραμίδια.... :) Δες τους καινούργιους κανόνες για το 2014...
http://www.superbikeplanet.com/2012/Nov/121110f11.htm

Το λέει ο άνθρωπας καθαρά... :)

Technical Regulations

Effective 01 January 2014:
MotoGP Class

The use of the ECU and datalogger provided by the Championship organisers is compulsory.

MSMA manufacturers, supplying machines for a maximum of four entries per manufacturer, will use their own electronics software but in this case are subject to a maximum fuel capacity of 20 litres.

All other machines must use the ECU, datalogger and software provided by the Championship organisers and these machines may have a maximum fuel capacity of 24 litres.

chr1s_86
03/12/2012, 14:13
Το λέει ο άνθρωπας καθαρά... :)

Technical Regulations

Effective 01 January 2014:
MotoGP Class


:confused::confused::confused:

boussias
03/12/2012, 14:14
:confused::confused::confused:

lol...... έχεις δίκιο...

Further detail technical regulation changes were approved but publication of these will be postponed until after the next Grand Prix Commission meeting on 13 December.

endopandou
03/12/2012, 14:29
Ρώτησα αν έχουν δημοσιευτεί απο τη FIM και περιμένω απάντηση. Μόλις έρθει θα ποστάρω το link

MG-KTiNoS
07/12/2012, 21:14
Η Ioda Racing Θέλει Βεριούλεν...
(και στα δικά μου)
:D

endopandou
05/01/2013, 09:39
Επικός αγώνας (hi lights)

http://youtu.be/lpxdN4_-fl0

chr1s_86
07/01/2013, 00:19
Ψηφοφορία επισκεπτών του crash.net για τον αναβάτη της χρονιάς 2012.


http://www.crash.net/motogp/news/187076/1/motogp_rider_of_the_year_vote_full_results.html

1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda 8.86
2. Jorge Lorenzo SPA Factory Yamaha 8.57
3. Casey Stoner AUS Repsol Honda 7.90
4. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 7.60
5. Andrea Dovizioso ITA Yamaha Tech 3 7.59
6. Stefan Bradl GER Yamaha Tech 3 7.12
7. Aleix Espargaro SPA Aspar 6.24
8. Alvaro Bautista SPA Honda Gresini 6.10
9. Randy de Puniet FRA Aspar 5.83
10. Nicky Hayden USA Ducati Team 5.67

11. Valentino Rossi ITA Ducati Team 5.11
12. Yonny Hernandez COL Avintia 4.36
13. Michele Pirro ITA Honda Gresini 3.99
14. James Ellison GBR PBM 3.94
15. Danilo Petrucci ITA IodaRacing 3.86
16. Hector Barbera SPA Pramac Ducati 3.77
17. Colin Edwards USA Forward Racing 3.73
18. Ben Spies USA Yamaha Factory 3.61
19. Karel Abraham CZE Cardion AB 3.44
20. Ivan Silva SPA Avintia 3.36


Προσοχή, ΔΕΝ θα το δείτε δημοσιευμένο στο motograndprix.gr :lol::lol::lol:

TROOPER
09/01/2013, 14:02
Επικός αγώνας (hi lights)

http://youtu.be/lpxdN4_-fl0

το κατεβασανε.

sogeg
09/01/2013, 23:04
Εδώ ο Σπις εξηγεί τους λόγους που έφυγε.
http://www.sportme.gr/Article/1402918/o-spis-ta-eipe-ola-gia-ti-yamaha

chr1s_86
15/02/2013, 17:19
282123

chr1s_86
26/02/2013, 15:24
Πλησιάζει η επιστροφή της Suzuki ! :beer:


http://www.crash.net/motogp/news/188374/1/suzuki_plans_barcelona_motogp_test_return.html

KostasV2
26/02/2013, 17:19
Πλησιάζει η επιστροφή της Suzuki ! :beer:


http://www.crash.net/motogp/news/188374/1/suzuki_plans_barcelona_motogp_test_return.html

Τι γελοία που είναι η Dorna! Δεν τους επιτρέπει να κατεβάσουν δική τους ομάδα. Θα πρέπει να άγοράσουν μια από τις υπάρχουσες, λες και τους περισσεύουν οι συμμετοχές...

chr1s_86
26/02/2013, 17:27
Τι γελοία που είναι η Dorna! Δεν τους επιτρέπει να κατεβάσουν δική τους ομάδα. Θα πρέπει να άγοράσουν μια από τις υπάρχουσες, λες και τους περισσεύουν οι συμμετοχές...


Δεν ξέρω αν πρέπει να αγοράσουν ή να συνεργαστούν, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάποια CRT θα αναβαθμιστεί σε κανονική ομάδα.


There is still no news on exactly how the team will be run or who will manage it. Dorna boss Carmelo Ezpeleta has made it clear a number of times that Suzuki is welcome to come back to MotoGP, but that if they enter, they will have to use an existing team. Given the involvement of Randy de Puniet, and Aspar's previous association with Suzuki, paddock speculation centers on Suzuki linking up with Aspar for 2014.

http://www.motomatters.com/news/2013/02/26/suzuki_set_to_join_motogp_test_after_bar.html

MG-KTiNoS
26/02/2013, 18:14
Τι γελοία που είναι η Dorna! Δεν τους επιτρέπει να κατεβάσουν δική τους ομάδα. Θα πρέπει να άγοράσουν μια από τις υπάρχουσες, λες και τους περισσεύουν οι συμμετοχές...

Θα τους επέτρεπε ΑΝ υπέργαφαν για 3 4 χρόνια.
Η όμως Σουζούκι θέλει 1 χρόνο.
Μ αυτό το τρόπο υποστηρίζει τις ομάδες που υπάρχουν.
Έχει μια λογική.
(Τώρα αν με τις μλκιες τους έχουν διόξοι τους πάντες αυτή είναι μια άλλη ιστορία)
:D

endopandou
27/02/2013, 07:41
Τι γελοία που είναι η Dorna! Δεν τους επιτρέπει να κατεβάσουν δική τους ομάδα. Θα πρέπει να άγοράσουν μια από τις υπάρχουσες, λες και τους περισσεύουν οι συμμετοχές...

Ετσι! Απο τη μια λένε πως θένε κι άλλα μοτοσακά στη σχάρα και απ' την άλλη κόβουν μια ομάδα που θα ήδη υπάρχει. Και αυτό με την τεράστιας σημασίας δικαιολογία πως αφού το σύστημα δούλεψε στην F1 είναι καλό.
Βέβαια το ότι στην F1 οι χορηγοί είναι σε λίστα αναμονής και το mgp δεν πάνε ούτε στην πρωταθλήτρια ομάδα δεν το λαμβάνουν υπ όψιν. Κατά τα άλλα ίδια τα μεγέθη.

Εμ για πλάκα νομίζετε φοράει γυαλιά ο Εσμεράλντας; :a31: Τυφλώνει λέμε :tooth:

endopandou
27/02/2013, 07:47
Θα τους επέτρεπε ΑΝ υπέργαφαν για 3 4 χρόνια.
Η όμως Σουζούκι θέλει 1 χρόνο.
Μ αυτό το τρόπο υποστηρίζει τις ομάδες που υπάρχουν.
Έχει μια λογική.
(Τώρα αν με τις μλκιες τους έχουν διόξοι τους πάντες αυτή είναι μια άλλη ιστορία)
:D


2 χρόνια θέλει η θρησκεία (Suzi) αλλά αυτά δεν περνάνε στην Dorna φίλε μου. Δεν θα το κάνει καφενείο το πρωτάθλημα το κάθε εργοστασιάκι
Don Ezmeralda talking :nono:


Ζω για τη μέρα που θα κάνουν δικό τους πρωτάθλημα και θα πάθει συμφόρεση ο μαδαφάκας :a08:

TROOPER
27/02/2013, 08:42
..........Ζω για τη μέρα που θα κάνουν δικό τους πρωτάθλημα και θα πάθει συμφόρεση ο μαδαφάκας :a08:

αν ποτε συμβει αυτο, θα εχουμε καθε δικαιωμα να λεμε οτι σαν ελληνικο πρωταθλημα ριχνουμε στο παγκοσμιο οχι γυρο αλλα χρονια στα μουτρα! :lol::lol:

MG-KTiNoS
27/02/2013, 08:46
2 χρόνια θέλει η θρησκεία (Suzi) αλλά αυτά δεν περνάνε στην Dorna φίλε μου. Δεν θα το κάνει καφενείο το πρωτάθλημα το κάθε εργοστασιάκι
Don Ezmeralda talking :nono:


Ζω για τη μέρα που θα κάνουν δικό τους πρωτάθλημα και θα πάθει συμφόρεση ο μαδαφάκας :a08:
Στα μούτρα της επιτροπής ανταγωνισμού κλπ κλπ ό ΕΖΜΠελέτας είναι Ο αφεντικός.

endopandou
27/02/2013, 08:58
αν ποτε συμβει αυτο, θα εχουμε καθε δικαιωμα να λεμε οτι σαν ελληνικο πρωταθλημα ριχνουμε στο παγκοσμιο οχι γυρο αλλα χρονια στα μουτρα! :lol::lol:

:tooth: είμαστε πολύ μπροστά

endopandou
27/02/2013, 09:02
Στα μούτρα της επιτροπής ανταγωνισμού κλπ κλπ ό ΕΖΜΠελέτας είναι Ο αφεντικός.

Ναι μωρέ με τον σκατιάρη τον άθλιο έτσι είναι. Ενας ανίδεος υπάλληλος τρέχει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα :plaf:

MG-KTiNoS
27/02/2013, 09:24
Ανίδεος δεν είναι σίγουρα.
Ούτε κακό είναι να είσαι υπάλληλος.
Το πρόβλημα είναι να ξέρουμε ποιανού υπάλληλος είσαι.
:D

endopandou
27/02/2013, 11:42
Ναι σωστές οι παρατηρήσεις οπότε ας γίνω πιο ακριβής.
Ψιλοανίδεος για την ακρίβεια και πιο συγκεκριμένα για το τεχνικό κομμάτι, κάτι που έχει πει δημοσίως και ο ίδιος.
Το υπάλληλος ήταν λάθος λέξη που δεν αποδίδει τη σκέψη μου και το κυριότερο δεν ήταν υποτιμητικό προς τους υπαλλήλους. Όποιος αναφέρει την λέξη υποτιμητικά είναι μαλάκας.
Η σωστή λέξη είναι διευθυντής.

endopandou
27/02/2013, 12:13
Οι χρόνοι της δεύτερης μέρας εδώ: http://www.msfree.gr/ms.php?id=29721

Πάνω κάτω φυσιολογικές θέσεις με τον Cal να βρίσκει καλό ρυθμό και τον Ben δυστυχώς να παραπαίει :(
Η δική μου πίκρα είναι η κατάντια του Randy που εξακολουθεί να τρώει το ξύλο της αρκούδας απο τον Aleix :boxing:
Ο Colin πουλάει όνομα κάνοντας τουρισμό ΚΑΙ φέτος :a49:
Πίκρα και για τον Έκτορα που δεν ήταν τυχερός στην καριέρα του ώστε να έχει αξιόλογο μοτοσακό. Τώρα εκεί στη β' εθνική τι κι αν πάει καλά; :hmm:
Οι κκ δοκιμασταί που άρχισαν να ασκώνουν κεφάλι, μόλις έσφιξαν τα γάλατα είδαμε γιατί θα παραμείνουν δοκιμασταί :a9:

sniper
27/02/2013, 12:19
Στα @@ μας οι υπόλοιποι. Εγώ βλέπω τον ντοκτορ που ποτέ δεν τα πάει καλά στα τεστ και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά 5ο....

Δεν μας βλέπω να κοιμόμαστε φέτος στους αγώνες.

Αμήν.

MG-KTiNoS
27/02/2013, 13:12
Στα @@ μας οι υπόλοιποι. Εγώ βλέπω τον ντοκτορ που ποτέ δεν τα πάει καλά στα τεστ και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά 5ο....

Δεν μας βλέπω να κοιμόμαστε φέτος στους αγώνες.

Αμήν.

Ο Ντόκτορ δεν τρέχει με το μηχανάκι το καλό αυτή τη στιγμή.
Το καλό χάλασε....

Τρέχει με το άλλο. Το παλιό.
(δεν κάνω πλάκα, ηλεκτρικό πρόβλημα κ΄λύθηκε όλο)
:cool:

Στο Όστεν θα φανεί η αλήθιεια.

sniper
27/02/2013, 13:14
Ο Ντόκτορ δεν τρέχει με το μηχανάκι το καλό αυτή τη στιγμή.
Το καλό χάλασε....

Τρέχει με το άλλο. Το παλιό.
(δεν κάνω πλάκα, ηλεκτρικό πρόβλημα κ΄λύθηκε όλο)
:cool:

Στο Όστεν θα φανεί η αλήθιεια.

και με ποδήλατο να τρέχει καλυτερα θα πάει από πέρσυ... αρκεί να μην είναι Ducati το ποδήλατο

MG-KTiNoS
27/02/2013, 13:52
Για μένα οι Ιταλοί ξέρουν ένα πράμα πολύ καλά.
Να είναι εκεί.
(βλέπε μπάλα, ποτέ δεν ήταν φαβορί αλλά ήταν πάντα εκεί)

Έτσι κάνει κι αυτός τώρα.
Σου λέει μπορώ να είμαι στους 4?
Εεεε αν μου κάτσει το χτυπάω κι όλας.
Όποιος δε, κάνει τη μαλακία και χαλαρώσει τον κάρφωσε σα κεφτέ.


Η Ντουκάτι θυμίζει Ελλάδα σε πολλά.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
έπεσε στα χέρια των ούνων.
:sick:

akaposto
27/02/2013, 18:10
ερπετό;
283344


bytheway,νομίζω το γυρολόγιο του Doc δεν είναι τόσο ενθαρρυντικό σε αντιπαραβολή φυσικά με του Λορένθο.

edit ξέχασα τα Link για φωτό...http://photos.speedtv.com/gallery/MotoGP_Sepang_Circuit_Testing_Album_4_0213

http://photos.speedtv.com/gallery/MotoGP_Sepang_Circuit_Test_II_Album_2_0213

Vagelis26b
27/02/2013, 19:29
Στα @@ μας οι υπόλοιποι. Εγώ βλέπω τον ντοκτορ που ποτέ δεν τα πάει καλά στα τεστ και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά 5ο....

Δεν μας βλέπω να κοιμόμαστε φέτος στους αγώνες.

Αμήν.

+1!!!!

chr1s_86
27/02/2013, 20:13
Εγώ βλέπω τον ντοκτορ που ποτέ δεν τα πάει καλά στα τεστ και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά 5ο....

Δεν μας βλέπω να κοιμόμαστε φέτος στους αγώνες.




Ειδικά όταν τον κάνει μπερμ ο Marquez :boxing::a016::tooth:

byron
27/02/2013, 20:17
Ειδικά όταν τον κάνει μπερμ ο Marquez :boxing::a016::tooth:

Εγώ τον βλέπω να λέει στον Marquez "That's racing..." :bawl:

chr1s_86
27/02/2013, 22:11
Απ'ότι έχω δει δεν τις φοβάται τις επαφές σαν το Stoner... :lol:

Αλλά η αλήθεια είναι ότι προτιμώ καθαρούς αγώνες χωρίς επαφές και εξόδους από την πίστα...



Άντε κι είναι μακριά ο Απρίλιος !!! Καλά τα WSBK προχθές αλλά δεν έφτασε η δόση!

MG-KTiNoS
27/02/2013, 22:40
Απ'ότι έχω δει δεν τις φοβάται τις επαφές σαν το Stoner... :lol:

Αλλά η αλήθεια είναι ότι προτιμώ καθαρούς αγώνες χωρίς επαφές και εξόδους από την πίστα...!

Στο Σίμο κοντά όμως δε πήγαινε κανένας έτσι...
:D

SHOOTER045
27/02/2013, 22:48
και με ποδήλατο να τρέχει καλυτερα θα πάει από πέρσυ... αρκεί να μην είναι Ducati το ποδήλατο

+100000000000000000

endopandou
28/02/2013, 06:40
Άντε κι είναι μακριά ο Απρίλιος !!! Καλά τα WSBK προχθές αλλά δεν έφτασε η δόση!

Έχω κάνει ήδη την πρώτη επανάληψη και στους 3 αγώνες να 'μαι έτοιμος μην πάει και πέσει κάνα test :tooth:

endopandou
28/02/2013, 06:44
Στα @@ μας οι υπόλοιποι
Σώώώώπα :tooth::tooth:
(Βλέπεις τι κάνεις ε; Δίνεις φρούδες ελπίδες :a13:)

TROOPER
28/02/2013, 07:51
ερπετό;
283344

:uplate::uplate::uplate:

sniper
28/02/2013, 11:28
:uplate::uplate::uplate:

Τι έπαθες ρε; Δεν μ' εχεις δει να στρίβω; :bawl: :moutza:

Για τον ντόκτορ, 1-2 χρόνια του έμειναν ακόμα.... ας το απολαύσουμε...

pipe_smoker
28/02/2013, 11:50
Για τον ντόκτορ, 1-2 χρόνια του έμειναν ακόμα.... ας το απολαύσουμε...

:beer:

Θα το ματιάσουμε στο τέλος αλλά προβλέπεται να γίνεται τση π'τάνας φέτος.

endopandou
28/02/2013, 12:21
Χρόνοι τελευταίας ημέρας



Θ Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Δ Γ

1 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.562 57
2 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.643 0.081 54
3 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing Team 2:00.992 0.430 56
4 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing Team 2:01.062 0.500 61
5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.078 0.516 43
6 CRUTCHLOW, Cal Monster Yamaha Tech 3 2:01.094 0.532 59
7 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.309 0.747 46
8 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:01.650 1.088 44
9 HAYDEN, Nicky Ducati Team 2:02.070 1.508 53
10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:02.314 1.752 64
11 IANNONE, Andrea Energy T.I. Pramac Racing Team 2:02.566 2.004 52
12 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.773 2.211 38
13 DE PUNIET, Randy Power Electronics Aspar 2:02.863 2.301 45
14 SPIES, Ben Ignite Pramac Racing Team 2:03.055 2.493 33
15 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Racing Test Team 2:03.154 2.592 32
16 BARBERA, Hector Avintia Blusens 2:03.155 2.593 42
17 YOSHIKAWA, Wataru Yamaha Factory Racing Test Team 2:03.257 2.695 26
18 ESPARGARO, Aleix Power Electronics Aspar 2:03.423 2.861 45
19 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:04.066 3.504 57
20 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:04.102 3.540 42
21 AOYAMA, Hiroshi Avintia Blusens 2:04.512 3.950 51
22 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:04.546 3.984 24
23 PESEK, Lukas Came IodaRacing Project 2:04.674 4.112 33
24 PETRUCCI, Danilo Came IodaRacing Project 2:04.686 4.124 36
25 CORTI, Claudio NGM Mobile Forward Racing 2:04.718 4.156 51
26 HERNANDEZ, Yonny Paul Bird Motorsport 2:04.722 4.160 47
27 TAKAHASHI, Takumi HRC Test Team 2:04.749 4.187 65
28 STARING, Bryan GO&FUN Honda Gresini 2:05.313 4.751 40





Καλύτεροι χρόνοι τριημέρου
http://resources.motogp.com/files/testresults/MotoGP_Test2__Sepang_combined_3.pdf?version=1362046420

Forza Randy :vroum:
Καλά τα πήγε ο Spies... :plaf:

chr1s_86
28/02/2013, 19:33
Αυτοί που πρέπει στην κορυφή σήμερα :lol:


Bravo στο Dovi που μείωσε στο 1 sec τη διαφορά από τον πρώτο :beer:

GIOTIS750
03/03/2013, 15:28
MotoGP 2013 Sepgang Test 2, Day 2 Highlights


http://youtu.be/JjALzavh-9s

TROOPER
04/03/2013, 10:20
Τι έπαθες ρε; Δεν μ' εχεις δει να στρίβω; :bawl: :moutza:....

αυτο πιανεται στις πτωσεις ρε μπομπο!!!

sniper
04/03/2013, 10:50
Αυτοί που πρέπει στην κορυφή σήμερα :lol:


Bravo στο Dovi που μείωσε στο 1 sec τη διαφορά από τον πρώτο :beer:

Μόνο ένα μπράβο με την ντιβανοκασέλα που καβαλάει;

byron
04/03/2013, 11:15
Μόνο ένα μπράβο με την ντιβανοκασέλα που καβαλάει;

Ακόμα και αν παραμείνει στο -1 sec (που δεν πρόκειται), είναι μια αιωνιότητα στον αγώνα.

sniper
04/03/2013, 11:16
Ακόμα και αν παραμείνει στο -1 sec (που δεν πρόκειται), είναι μια αιωνιότητα στον αγώνα.

Αυτό τονίζω, την υπεράνθρωπη προσπάθεια του κατεστραμένου για φέτος Ντόβι... παίζει να του κάνουν πλάκα και τα καλά CRT μέσα στον αγώνα...

devil's animal
04/03/2013, 11:35
Αυτό τονίζω, την υπεράνθρωπη προσπάθεια του κατεστραμένου για φέτος Ντόβι... παίζει να του κάνουν πλάκα και τα καλά CRT μέσα στον αγώνα...

καλα, δεν τον λυπαμαι κιολας...:rolleyes:
καθαρα επιλογη του ηταν...
εφυγε απο ενα ακρως ανταγωνιστικο μηχανακι για να παει στο μπρικι, μονο και μονο για να εχει εργοστασιακη υποστηριξη...
αντι να βαλει το κεφαλι κατω και να προσπαθησει να χτυπησει στα ισα τον Valentino και ισως και τον Lorenzo σε καποιες πιστες, για να τους δειξει οτι εκαναν λαθος επιλογη...εκανε 5 καλα αποτελεσματα και κατευθειαν μεταπηδησε στον ματρακα, λες και ειναι η υπερ-οδηγαρα και θα κανει την διαφορα...

byron
04/03/2013, 12:08
καλα, δεν τον λυπαμαι κιολας...:rolleyes:
καθαρα επιλογη του ηταν...
εφυγε απο ενα ακρως ανταγωνιστικο μηχανακι για να παει στο μπρικι, μονο και μονο για να εχει εργοστασιακη υποστηριξη...
αντι να βαλει το κεφαλι κατω και να προσπαθησει να χτυπησει στα ισα τον Valentino και ισως και τον Lorenzo σε καποιες πιστες, για να τους δειξει οτι εκαναν λαθος επιλογη...εκανε 5 καλα αποτελεσματα και κατευθειαν μεταπηδησε στον ματρακα, λες και ειναι η υπερ-οδηγαρα και θα κανει την διαφορα...\

Εργοστασιακό σύμβολαιο και τα φράγκα που το συνοδεύουν επέλεξε, όχι μηχανάκι.

sniper
04/03/2013, 12:09
\

Εργοστασιακό σύμβολαιο και τα φράγκα που το συνοδεύουν επέλεξε, όχι μηχανάκι.

Φυσικά... περνάμε και κρίση... κι εγώ το ίδιο θα έκανα. :bawl: :tooth:

devil's animal
04/03/2013, 15:02
\

Εργοστασιακό σύμβολαιο και τα φράγκα που το συνοδεύουν επέλεξε, όχι μηχανάκι.

δεκτο, απλα πιστευα οτι σε αυτα τα πραγματα μετραει περισσοτερο η καταξιωση, καθως και η δοξα...
λεφτα εχουν ολοι αυτοι και μαλιστα πολλα, τα οποια πανω κατω ερχονται ευκολα...ειτε απο τις ομαδες, ειτε απο τους χορηγους, ειτε απο τις διαφημισεις...

ο αλλος δλδ γιατι εφυγε απο τους μακαροναδες και πηγε στην Yamaha σαν δευτερο ονομα και με ψιχουλα??;)

byron
04/03/2013, 15:34
ο αλλος δλδ γιατι εφυγε απο τους μακαροναδες και πηγε στην Yamaha σαν δευτερο ονομα και με ψιχουλα??;)

Ο ακατανόμαστος :tooth: δεν είναι όποιος κι όποιος, αφού βγάζει πολλά λεφτά εδώ και 15 χρόνια. Δεν θυμάμαι οδηγό να πρωταγωνιστεί επί τόσα χρόνια και να έχει βγάλει και τοσα φράγκα από διαφημήσεις, άρα το θέμα χρήματα ίσως να είναι κάτω από την υστεροφημία του.

Ο Dovi πόσα χρόνια πιστεύεις οτι θα τρέχει ακόμα? Η ευκαιρία να γίνει Νο1 δεν ήρθε ποτέ, και στα ελάχιστα χρόνια που του απομένουν πριν γίνει capirossi πρέπει να κερδίσει ότι περισσότερο μπορεί.

MG-KTiNoS
04/03/2013, 17:44
Ο Ντόβι κατ αρχήν είναι Ιταλός και αυτό παίζει το ρόλο του.
Ιταλός οδηγός, ιταλική μοτοσικλέτα, κλπ
Μπορεί φυσικά να μην είναι Ο πιλότος (αν και αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα) είναι όμως σίγουρα άριστος δοκιμαστής με εμπειρία από μεγάλες ομάδες
Σημειώστε εδώ ότι η ντουκάτι πήρε ακόμα ένα πιλότο τον Πίρρο και τον έχει μόνο για δοκιμές.
Ουσιαστικά δηλαδή έχει 4 πολύ έμπυρους και ένα πιτσιρικά.
Γιατί?
Για να φτιάξει μηχανάκι φυσικά.
Διάβαζα και τις δηλώσεις του γερμανού αφεντικού.
Μόνο βλάκας δε δείχνει !
Έχει απελπιστεί με το μπουρδέλο που έχουν κάνει εκεί μέσα....
ΤΟυ ήρθε το αίμα στο κεφάλι με τα 2΄που φάγανε στη μάπα, αλλά μέχρι το τέλος των δοκιμών είχαν κόψει μισό.
Στόχος λέει βάθρο στο τέλος της σεζόν.
Τεχνική βοήθεια θα πάρει και από την άουντι σε θέματα αντοχής υλικών, κάρμπον και τρέμουλου.

Ο Ρόσσι μόνο τσάμπα δε τρέχει στη Γιαμάχα.
Διαφημίζει τα κράνη Του, τις φόρμες Του έχει εξασφαλίσει άλλα 4 χρόνια στους αγώνες και φέρεται ήδη σα μάνατζερ νέων Ιταλών πιλότων.
Κι αν τελειώσει 3ος φέτος άσχημα θα ναι ?

byron
04/03/2013, 19:38
Καλα εδω δεν εχει βρει την ακρη η bmw 150 χρονια με τους αγωνες μοτο, θα βγαλει ακρη η audi με το carbon πλαισιο και το chattering...

endopandou
04/03/2013, 20:01
Προβλέπω η audi να πουλά με το που θα σφίξουν τα γάλατα. Στην πρώτη οικονομική (τους) κρίση, γεια σας :wave2: Εύχομαι να κάνω λάθος και να μην καταλήξουν οι κόκκινοι να ονομάζονται
σιν-σαν-σουνκάτι :smokin:

chr1s_86
04/03/2013, 22:12
Ακόμα και αν παραμείνει στο -1 sec (που δεν πρόκειται), είναι μια αιωνιότητα στον αγώνα.

+1 αλλά εννοείς ότι θα πάνε καλύτερα ή χειρότερα;


Αυτό τονίζω, την υπεράνθρωπη προσπάθεια του κατεστραμένου για φέτος Ντόβι... παίζει να του κάνουν πλάκα και τα καλά CRT μέσα στον αγώνα...

Αυτό μου μοιάζει απίθανο. Μόνο ο Spies έχει τέτοιο φόβο αν δεν βελτιωθεί. (όπως πέρσι ο Abraham που ήταν ανάμεσα στα CRT)


Καλα εδω δεν εχει βρει την ακρη η bmw 150 χρονια με τους αγωνες μοτο, θα βγαλει ακρη η audi με το carbon πλαισιο και το chattering...

Τι εννοείς κι εδώ με τα 150 χρόνια; Πέρσι το S1000RR ήταν διεκδικητής τίτλου...

byron
04/03/2013, 22:28
Τι εννοείς κι εδώ με τα 150 χρόνια; Πέρσι το S1000RR ήταν διεκδικητής τίτλου...

Εννοώ οτι η ενασχόληση της BMW με αγώνες μοτοσυκλέτας είναι υπεραιωνόβια, χωρίς τα τελευταία 50 χρόνια να μπορεσει να διεκδικήσει τίποτα. Όσον αφορά το S1000R καλό-χρυσό-τούμπανο, αλλά τα aprilia τα βλέπουν με κιάλι, χωρίς να φαίνεται φως παρόλο το χρήμα που ρίχνουν.
Αν δεν μπορούν οι Γερμανοί της BMW που ασχολούνται με αγώνες να βρουν λύσεις για το βάθρο, θα βρούν οι αυτοκινητάδες της Audi που έχουν να ασχοληθoύν με μηχανάκια απ΄την εποχή της DKW-Auto Union?
Και τι πρόβλημα...το κράτημα της Ducati.:eyepop:

Η γνώμη μου είναι ότι τα πρωταθλήματα έρχονται από εμπνευσμένους μηχανικούς/σχεδιαστές και ταλαντούχους οδηγούς. Η τετράγωνη προσέγγιση των Γερμανών δεν δουλεύει στους αγώνες μοτό.


+1 αλλά εννοείς ότι θα πάνε καλύτερα ή χειρότερα;



τρισχειρότερα. Αφού το πράγμα με το carbon πλαίσιο δεν μπορούσαν να το πάνε οδηγοί σαν τον Rossi & Stoner, ο Dovi θα πάει άκλαυτος

chr1s_86
04/03/2013, 22:51
Κατάλαβα...


αλλά ξαναγύρισαν στο carbon? νόμιζα ότι συνεχίζουν με αλουμινένιο...

byron
05/03/2013, 06:36
Κατάλαβα...


αλλά ξαναγύρισαν στο carbon? νόμιζα ότι συνεχίζουν με αλουμινένιο...


Και ΄γω αυτό φανταζόμουν, αλλά ο MG έγραψε



Διάβαζα και τις δηλώσεις του γερμανού αφεντικού.
Μόνο βλάκας δε δείχνει !
Έχει απελπιστεί με το μπουρδέλο που έχουν κάνει εκεί μέσα....
ΤΟυ ήρθε το αίμα στο κεφάλι με τα 2΄που φάγανε στη μάπα, αλλά μέχρι το τέλος των δοκιμών είχαν κόψει μισό.
Στόχος λέει βάθρο στο τέλος της σεζόν.
Τεχνική βοήθεια θα πάρει και από την άουντι σε θέματα αντοχής υλικών, κάρμπον και τρέμουλου.


Τι carbon εννοεί? Το undertail ? :uplate:

endopandou
05/03/2013, 06:49
Η γνώμη μου είναι ότι τα πρωταθλήματα έρχονται από εμπνευσμένους μηχανικούς/σχεδιαστές και ταλαντούχους οδηγούς. Η τετράγωνη προσέγγιση των Γερμανών δεν δουλεύει στους αγώνες μοτό.



Συμπληρώνοντας τη σκέψη σου...
Σε πρωτάθλημα πρωτοτύπων ισχύει, αλλά το mgp είναι μόνο κατ ευφημισμόν. Απο τη στιγμή που η τετράγωνη λογική έλυσε το πρόβλημα τουV5 και το έκανε να δουλέψει μπορούν κι οι Γερμανοί.
Άλλωστε το καταπληκτικό s1000 είναι η απόδειξη πως μην ακολουθώντας την δική τους παρωπιδάτη λογική, αλλά την ήδη παγκοσμίως δοκιμασμένη και επιτυχημένη μπορούν.
Το πρόβλημά τους ήταν τα ηλεκτρονικά. Ήταν, το λύνουν γιατί άλλαξαν τρόπο σκέψης ζητώντας βοήθεια απ' έξω. Και αυτό είναι δείγμα τετράγωνης λογικής.

byron
05/03/2013, 07:13
Συμπληρώνοντας τη σκέψη σου...
Σε πρωτάθλημα πρωτοτύπων ισχύει, αλλά το mgp είναι μόνο κατ ευφημισμόν. Απο τη στιγμή που η τετράγωνη λογική έλυσε το πρόβλημα τουV5 και το έκανε να δουλέψει μπορούν κι οι Γερμανοί.
Άλλωστε το καταπληκτικό s1000 είναι η απόδειξη πως μην ακολουθώντας την δική τους παρωπιδάτη λογική, αλλά την ήδη παγκοσμίως δοκιμασμένη και επιτυχημένη μπορούν.
Το πρόβλημά τους ήταν τα ηλεκτρονικά. Ήταν, το λύνουν γιατί άλλαξαν τρόπο σκέψης ζητώντας βοήθεια απ' έξω. Και αυτό είναι δείγμα τετράγωνης λογικής.

Πιθανόν να έχεις δίκιο και να έχουν αλλάξει. Οι αριθμοί δυστυχώς δείχνουν πως ενώ παρουσίασαν ταυτόχρονα με την aprilia τα μηχανάκια τους, και ενώ το budget των ιταλών είναι κλάσμα της γερμανικής ομάδας οι Ιταλοί μετρούν ήδη 2 ΠΠ ενώ το 2013 το μηχανάκι τους είναι πύραυλος που μπορεί να πάρει βάθρα με διαφορετικούς αναβάτες.
Η BMW (άσχετα με την ατυχία του Melandri στον 1 αγώνα), στηρίζεται στο ταλέντο του Ιταλού για να μείνει μπροστά. Φαντασου τι θα γινόταν με τον Melandri πάνω στο aprilia... ;)

endopandou
05/03/2013, 07:33
Ετσι είναι. Η σημερινή κατάσταση επιβάλει ανοιχτόμυαλους managers που θα οδηγήσουν τις εταιρίες τους ψηλά βασιζόμενοι στην λογική και όχι σε ρομαντικούς πελάτες όπως για παράδειγμα οι θρίαμβοι ή η φτουκάτι.
Νέα φιλοσοφία πλαισίων και νέα είδη μοτέρ που όμως είναι ήδη δοκιμασμένα απο άλλους είναι ο δρόμος. Αυτοί που το κατάλαβαν και τον ακολούθησαν κέρδισαν.
Στο θέμα κόστους η aprilia είχε περίπου 3πλάσιο μπάτζετ απο τους Γερμανούς. Είχε, δεν έχει. Τώρα πια τα πράγματα ισορρόπησαν κάπως. Το s1000 είναι πλέον καλό και γίνεται συνεχώς καλύτερο, φτάνει την aprilia με άλματα. Ο Mel είναι μεν καλός και πολύ έμπειρος αλλά δεν μπορεί πια να κάνει διαφορά απο τους άλλους. Το επίπεδο των αναβατών γενικά είναι ανεβασμένο και όχι μόνο εκεί αλλά και στο bsb.

Τώρα βέβαια εδώ είναι mgp pre-season και εμείς ξεφύγαμε. Sorry παίδες:D

byron
05/03/2013, 07:39
Ναι, άστο γιατί έχει moderator με βαρυ χέρι εδώ :D

:beer:

spyro
05/03/2013, 13:35
πόσο ωραία θα τανε ρε παίδες να χαμε τον marco και τον casey στο φετινό grid. Ο Dani πολυ ανεβασμένος, ο jorges τεράστια δύναμη πια, o marques έτοιμος για μεγαλεία και ο vale

endopandou
08/03/2013, 09:39
:tooth: έχω λιώσει
Η Suzi -I would do her- Perry απηυδισμένη απο τον ανηλεή πόλεμο ενάντια στον ☆ ξεσπάθωσε και είπε πως θέλει ο πρίγκιπας να ξανακερδίσει και να υψώσει τους μέσους στους άπιστους που τον ξέγραψαν.
Well guess what αγαπητή Suzi -I would do you- Perry και εμείς οι άπιστοι θέλουμε να τον ξαναδούμε να κερδίζει αλλά για άλλους λόγους. You know? apoktisei perissotero endiaferon to prwtathlhma?

Οι σταυροφόροι είναι ήδη στις επάλξεις ''τα ρα τα τα τα ταααα'' :tooth:

Acacius
08/03/2013, 15:46
Παρά τα τόσα πρωταθλήματα, μετά από τόσο θάψιμο ο Ρόσσι μάλλον θα νοιώθει ότι και πάλι έχει κάτι να αποδείξει: πως δεν είναι τελειωμένος κι ότι δεν κουλάθηκε όσο ήταν στη Ντουκάτι. Δεν είμαι φαν* αλλά όσο περισσότερο κίνητρο έχει να κερδίσει τόσο καλύτερα για το πρωτάθλημα.

*Δεν τον χάλασε τον παρλαπίπα που έβλεπε το Στόνερ να παλεύει με το κτήνος και νόμιζε ότι (αυτός κι ο Μπέρτζες) θα έλυναν τα προβλήματα με το καλημέρα.

TROOPER
09/03/2013, 14:31
Ναι, άστο γιατί έχει moderator με βαρυ χέρι εδώ :D

:beer:

:confused::look:

MG-KTiNoS
09/03/2013, 21:41
:tooth: έχω λιώσει
Η Suzi -I would do her- Perry απηυδισμένη απο τον ανηλεή πόλεμο ενάντια στον ☆ ξεσπάθωσε και είπε πως θέλει ο πρίγκιπας να ξανακερδίσει και να υψώσει τους μέσους στους άπιστους που τον ξέγραψαν.
Well guess what αγαπητή Suzi -I would do you- Perry και εμείς οι άπιστοι θέλουμε να τον ξαναδούμε να κερδίζει αλλά για άλλους λόγους. You know? apoktisei perissotero endiaferon to prwtathlhma?

Οι σταυροφόροι είναι ήδη στις επάλξεις ''τα ρα τα τα τα ταααα'' :tooth:

Εγώ πιστευω ότ ο Χόρχες θα τους καλαφατίσει τα πρέκια φέτο.
Μετά Μάρκεζ.
Βάλε τέλος.

όβερ !

byron
09/03/2013, 22:12
Εγώ πιστευω ότ ο Χόρχες θα τους καλαφατίσει τα πρέκια φέτο.
Μετά Μάρκεζ.
Βάλε τέλος.

όβερ !

Ροσσι
Χορχε
πετρογκαζάκης
μαρτινεζ -> σπασμενα κόκκαλα

τέλος

KostasV2
09/03/2013, 22:21
Pedrosa - Lorenzo θα παλεύουν για τη νίκη, και οι άλλοι (Rossi, Marquez και μάλλον Cutchlow) για ότι περισσέψει...

SHOOTER045
10/03/2013, 00:16
μηπως ομως τους κανει 284133

SHOOTER045
10/03/2013, 00:17
μετα ετσι 284134

SHOOTER045
10/03/2013, 00:39
και στο τελος ετσι...:beer:284137
:beer::beer::beer:

MG-KTiNoS
10/03/2013, 09:20
και παλιά είχε κάνει μια προσπάθια αλλά το τέλος δεν ήταν και τόσο καλό...

284144

:rolleyes:


Είναι πολύ δύσκολο πια αλλά κάποιες ελπίδες έχει...
ΑΝ κάνει κάτι λάθος ο Χορχες, πράγμα δύσκολο.

endopandou
10/03/2013, 09:56
Ροσσι
Χορχε
πετρογκαζάκης
μαρτινεζ -> σπασμενα κόκκαλα

τέλος

Εξοδούλα? Εξοδούλα? Το κάψαμε? :tooth:

fkol k4
10/03/2013, 10:14
Λογική σκέψη

Λορέντζο
Πεντρόσα (πολύ κοντά όμως)
Ρόσσι
Μάρκες

Κρυφή επιθυμία

Ρόσσι
Λορέντζο
Δεν με νοιάζει...
Δεν με νοιάζει...

Αλλά δεν αποκλείω και...

Μάρκες
και να γελάνε όλοι...