PDA

View Full Version : 1290 Super Duke



Σελίδες : 1 2 3 4 [5]

duke200
21/09/2015, 21:40
το Sd είναι μηχανάρα απο κάθε άποψη. Αμα είχα λεφτα να το πάρω και να το ταϊζω, θα το παιρνα ασυζητητι....
Θελει προσοχή στο γκάζι και αυτοσυγκράτηση.

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!!!!!

macdeath_s
22/09/2015, 17:28
το Sd είναι μηχανάρα απο κάθε άποψη. Αμα είχα λεφτα να το πάρω και να το ταϊζω, θα το παιρνα ασυζητητι....
Θελει προσοχή στο γκάζι και αυτοσυγκράτηση.

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!!!!!

Να σαι καλά φίλε μου. Γενικά δεν είναι πολύ πειναλέο μόνο τα σέρβις πονάνε.

jimbakis
24/09/2015, 19:57
Να σαι καλά φίλε μου. Γενικά δεν είναι πολύ πειναλέο μόνο τα σέρβις πονάνε.

ποσο σου στοιχιζουν? το πρωτο δε θυμαμαι γαμωτο, αλλα νομιζω πηγε 80? και το επομενο (15Κ ή ενας χρονος) μου πε + φιλτρο αερα που κανει κανα 25αρι?

macdeath_s
05/10/2015, 01:12
ποσο σου στοιχιζουν? το πρωτο δε θυμαμαι γαμωτο, αλλα νομιζω πηγε 80? και το επομενο (15Κ ή ενας χρονος) μου πε + φιλτρο αερα που κανει κανα 25αρι?

στα 15000 έδωσα νομίζω 3μιση ή 4 μαζί με τακάκια μπροστινά.

macdeath_s
06/10/2015, 10:37
Έρχεται και το GT λοιπόν σύντομα. Αρκετά πράγματα από το 1290 Adventure όπως οι αναρτήσεις ενώ επίσης θα έχει και περισσότερη ροπή και άλογα από το υπάρχον 1290 :eek::a016::a016::a016:

http://www.therideadvice.com/this-the-ktm-1290-super-duke-gt/

spyrakos35
06/10/2015, 11:03
Έρχεται και το GT λοιπόν σύντομα. Αρκετά πράγματα από το 1290 Adventure όπως οι αναρτήσεις ενώ επίσης θα έχει και περισσότερη ροπή και άλογα από το υπάρχον 1290 :eek::a016::a016::a016:

http://www.therideadvice.com/this-the-ktm-1290-super-duke-gt/

Νταξ κατανταει γελοιο....

macdeath_s
06/10/2015, 12:31
θα συμφωνήσω πρώτον γιατί πιστεύω ότι είναι άσχημο με τη ζελάτινα 2ον γιατί εφόσον υπάρχουν τα Adventure γιατί να συμορφώσεις ένα αμιγώς καγκουρομηχανάκι :P

H παραπάνω δύναμη συνάδει με την ανθρώπινη απληστία

DrBig
06/10/2015, 12:32
H παραπάνω δύναμη συνάδει με την ανθρώπινη απληστία

απο αυτην εχω μπολικη

spyrakos35
06/10/2015, 12:37
απο αυτην εχω μπολικη

Απο γιουρια δεν πας καλα ομως εεεεε;

:lol:

macdeath_s
06/10/2015, 12:43
απο αυτην εχω μπολικη

Kai εμένα πλέον μου φαίνεται ότι δεν τραβάει ακόμη και χωρίς το traction. Μετά κοιτάω κοντέρ και ευτυχώς "προσγειώνομαι" μεταφορικά :a7:

DrBig
06/10/2015, 13:01
Απο γιουρια δεν πας καλα ομως εεεεε;

:lol:
περιμενω να ακριβυνει το ελβετικο φραγκο

dimmie_72
06/10/2015, 15:30
Νταξ κατανταει γελοιο....

νταξ όμως πάει χτυπήσει το XR προφανώς, προσωπικά θα το προτιμούσα απ την προπέλα. ;)

amyroukai
06/10/2015, 16:57
Το xr δεν το χτυπάει.

Τα γόνατα του κυρίου δοκιμαστού, είδατε πόσο διπλωμένα είναι; Το τιμόνι; Θέση οδήγησης fazer/kawasaki sx/vfr/k1200s κλπ, όχι ονοφ.

spyro
06/10/2015, 17:29
πάντως έχει πλάκα που είναι με καμουφλαρισμένα χρώματα αλλά παράλληλα έχει στηθεί επίσημα για φωτογράφιση

Ζεύκας
18/05/2016, 12:24
ψήνεται και το facelift για το 2017

σημαντικότερη αλλαγή το φουλ λεντ φανάρι

πηγή (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/facelifted-ktm-1290-super-duke-r-spotted/31272.html)


359122

Black Mamba
18/05/2016, 12:52
Ωχ...Παει να το Τuoniσει το μουτρο ή ειναι η ιδεα μου???:rolleyes:

Ζεύκας
18/05/2016, 12:54
δεν γίνεται αυτό. το μούτρο του τουόνο είναι πολύ φαρδύ σε σχέση με του υπερδούκα

spyrakos35
18/05/2016, 12:59
Νταξει τοσο μικρο που το κανανε πρεπει να σαι πεντροσας για να οδηγας

Ζεύκας
18/05/2016, 13:11
μια χαρά είναι ο όγκος του. ο δοκιμαστής είναι τεράστιος!

Black Mamba
18/05/2016, 13:13
Νταξ, τα φωτιστικα εννοουσα, γιατι απο μεγεθος, με την καμμια.
Οσο παει μικραινει...
Με αρεσει περισσοτερο ετσι.

macdeath_s
19/05/2016, 17:07
Μαλακία θα κάνουν αν του αλλάξουν μούτρο. Το μόνο που θα ήθελε αλλαγή ίσως θα ήταν πιο ευέλικτο traction να μπορείς να το ρυθμίσεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εδώ έχει βίντεο πάντως http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/may/spy-video-updated-ktm-1290-super-duke-r/

Ζεύκας
21/05/2016, 13:37
https://www.youtube.com/watch?v=r5v1xZoRKS8

macdeath_s
25/05/2016, 01:09
https://www.youtube.com/watch?v=r5v1xZoRKS8

νομίζω βάλαμε το ίδιο βίντεο :):)

H.A.Balafoutre
25/05/2016, 09:16
Πάντως και τα τωρινά φωτιστικά είναι πολύ αλητεία...αυτά εκ πρώτης δε μου άρεσαν. Όσο για το μέγεθος....είναι όντως μικρό, δεν πιστεύεις πως είναι 1300cc, αλλά πολύ άνετο για μένα με 1.90, όταν το οδήγησα.

Ζεύκας
27/05/2016, 10:13
νομίζω βάλαμε το ίδιο βίντεο :):)


συγνώμη δεν το πρόσεξα :beer:

noodles
27/05/2016, 15:08
Πάντως και τα τωρινά φωτιστικά είναι πολύ αλητεία...αυτά εκ πρώτης δε μου άρεσαν. Όσο για το μέγεθος....είναι όντως μικρό, δεν πιστεύεις πως είναι 1300cc, αλλά πολύ άνετο για μένα με 1.90, όταν το οδήγησα.

εμενα μου φανηκε μεγαλουτσικο γενικα (οχι για 1.3 κυβικα ομως), ειμαι 1.63 βεβαια. πολυ δυνατο χαμηλομεσαια με πολυ ροπη που τρομαζει (δεν ειχα ξαναοδηγησει).

macdeath_s
04/06/2016, 15:41
Ιδού και ιπτάμενο 360398

xaotikos
04/06/2016, 21:11
Το μετά το έχουμε;

macdeath_s
05/06/2016, 03:42
Το μετά το έχουμε;

όχι και δεν θέλω να το δω κιόλας.

notakos600
05/06/2016, 05:28
Δεν το έχω δει από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει, δεν με νοιάζει που είναι ΚΤΜ και μπορεί να χαλάει...
Αυτό το μηχανάκι είναι πολύ καψούρα.....
Κάποτε κοιμόμασταν αγκαλιά με το περιοδικό που το είχε φωτογραφία, το περιοδικό έγινε κινητό και η σελίδα οθόνη...
Τελικά η προδιάθεση για καψούρα δεν φεύγει ποτέ...

macdeath_s
06/06/2016, 01:36
Δεν το έχω δει από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει, δεν με νοιάζει που είναι ΚΤΜ και μπορεί να χαλάει...
Αυτό το μηχανάκι είναι πολύ καψούρα.....
Κάποτε κοιμόμασταν αγκαλιά με το περιοδικό που το είχε φωτογραφία, το περιοδικό έγινε κινητό και η σελίδα οθόνη...
Τελικά η προδιάθεση για καψούρα δεν φεύγει ποτέ...

Άμα το οδηγήσεις γίνεται μεγαλύτερη καψούρα... Κάπως έτσι το αγόρασα δλδ :p

notakos600
06/06/2016, 06:19
Άμα το οδηγήσεις γίνεται μεγαλύτερη καψούρα... Κάπως έτσι το αγόρασα δλδ :p

Το πιστεύω τυχερέ!!!
Να το χαίρεσαι!!!

Δεινόσαυρος
15/06/2016, 07:33
Αν δεν ταιριάζει εδώ ας το βάλει κάποιος μοντ στα αστεία βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=IYCcUUgfpjk

Δεν νομίζω να έχει ξαναναρτηθεί. (Σόρυ αν έχει)

macdeath_s
09/07/2016, 16:19
https://www.youtube.com/watch?v=lX586jFyZXI

amyroukai
09/07/2016, 16:22
Και καρφώθηκε στην μπαριέρα και τερμάτισε σε αυτή τη θέση; ρισπέκτ.

RaGe_Raptor
09/07/2016, 22:43
ωραίος! :a012:

Ζεύκας
10/07/2016, 16:42
ρισπέκτ!

macdeath_s
11/07/2016, 00:26
Και καρφώθηκε στην μπαριέρα και τερμάτισε σε αυτή τη θέση; ρισπέκτ.

Και πολύ μίλαγε, και τη τούμπα του έφαγε, και τη μπαριέρα κοπάνησε και τερμάτησε 4os.





Είχε πρόγραμμα. :D :bawl: :D :bawl: :D :bawl: :D :bawl:

Ζεύκας
16/07/2016, 12:51
https://www.youtube.com/watch?v=12p4ekXp2AM

όλη η ανάβαση από on board camera

spyro
16/07/2016, 13:47
Εγώ πάντως που το οδήγησα επιτέλους μετά από τόσο καιρό περιέργειας, έχω να πω ότι δε τρελάθηκα.

Είχε κάποια πραγματα που μου άρεσαν πολύ αλλά bottom line αν είχα τα λεφτά δεν θα το παιρνα.

Πάντως το μοτέρ του, περισσότερο για tourer μου έκανε παρά για street fighter.

Δεινόσαυρος
16/07/2016, 14:18
https://www.youtube.com/watch?v=12p4ekXp2AM

όλη η ανάβαση από on board camera

Πράγματι φοβερός και γνήσιος Αυστραλός. Τούμπα; No worries...

Αν κρίνω από τα αποτελέσματα εδω (http://www.ppihc.com/wp-content/uploads/2016-Overall-Results.pdf) η μόνη άλλη κανονική μηχανή που τον πέρασε πρέπει να ήταν το Ζ1000αρι με 10:13 - αυτός είχε 10:28 ΜΕ την τούμπα, έ 15" δεν του στοίχισε; Μπορεί και να κέρδιζε. 2ος στην Heavyweight τάξη. Το 4ος overall που λένε, νομίζω οτι συμπεριλαμβάνει και τα ηλεκτρικα (Victory), με 10:17 και 10:19 αντιστοίχως. Τι φρούτα είναι αυτά, μάλλον στο μέλλον θα το δούμε. Τα Multistrada που χάθηκαν φέτος;;;

Μπράβο στην ΚΤΜ, τούρερ-ξετούρερ τούδωσε και κατάλαβε.

macdeath_s
19/07/2016, 01:08
Εγώ πάντως που το οδήγησα επιτέλους μετά από τόσο καιρό περιέργειας, έχω να πω ότι δε τρελάθηκα.

Είχε κάποια πραγματα που μου άρεσαν πολύ αλλά bottom line αν είχα τα λεφτά δεν θα το παιρνα.

Πάντως το μοτέρ του, περισσότερο για tourer μου έκανε παρά για street fighter.

Το GT ή το R λες ?

Ούτε εγώ είχα τρελαθεί πάντως απλά όταν σηκώθηκε με 3η κ@#!)$α λίγο... Η αλήθεια είναι ότι για διάφορους λόγους θα έπρεπε να είναι λίγο φτηνότερο αλλά δεν τους καταλαβαίνεις από ένα test ride αλλά αργότερα που είναι ίσως και αργά.

spyro
19/07/2016, 10:39
Το GT ή το R λες ?

Ούτε εγώ είχα τρελαθεί πάντως απλά όταν σηκώθηκε με 3η κ@#!)$α λίγο... Η αλήθεια είναι ότι για διάφορους λόγους θα έπρεπε να είναι λίγο φτηνότερο αλλά δεν τους καταλαβαίνεις από ένα test ride αλλά αργότερα που είναι ίσως και αργά.

για το R μιλάω.

το πηρα λίγο στη βόλτα που κάναμε πρόσφατα. δεν ήταν και το κατάλληλο terrain γιατι γλίστραγε ο δρόμος πολύ, λόγο μεγάλης ζέστης αλλά νομίζω ότι μια γενικότερη εικόνα τη πήρα.
οφείλω να ομολογήσω ότι αδυνατώ να εντοπίσω το λόγο ύπαρξης του.

είναι πολύ ακριβό και πολύ πιο electronicaly advanced για να εκτιμηθεί ως καγκουρό-Street fighter,
το μπροστινό του εμπνέει εμπιστοσύνη αλλά έχει τόσα άλογα που ακόμα και με full TC το πισω, δε σε αφήνει ήσυχο καθόλου.

Θεωρώ ότι σε οποιοδήποτε terrain υπάρχει κάποιο πολύ πιο φθηνό και πολύ πιο fun που θα το αφήσει χλμ πίσω. Εκτιμώ ότι με το με ένα sm990 γλεντάς πολύ περισσότερο σε ένα σφιχτό στροφυλίκι, ενώ η έλλειψη αεροδυναμικής υποβοήθησης
(μάσκες / ζελατίνες κτλ), δε σε βοηθάει καθόλου στα ανοιχτά κομμάτια.

Για σουζες και city καγκουριλίκια είναι κριμα να έχεις δώσει τόσα λεφτά και να ασχολείσαι με 1300 ηλεκτρονικά κυβικά.

Νομίζω ότι αυτό το μοτέρ στο μεγάλο adventure ταιριάζει σαφώς πιο καλύτερα

macdeath_s
19/07/2016, 10:54
Λόγω των ηλεκτρονικών μου δημιουργεί μακράν περισσότερη εμπιστοσύνη από το 990. Αν θες φουλ εμπειρία τα ηλεκτρονικα τα βγάζεις τελείως, αλλά όποτε το έκανα μες στην πόλη ήταν επικίνδυνο και άχρηστο κάποιες φορές.

Αν θες ένα λόγο που το βγάλανε θα στον δώσω εγώ :) Δν ξέρω αν είναι το κορυφαίο μιας και Aprilia, BMW, Ducati τα θεωρώ επίσης ΤΟΠ αλλά πιστεύω αναθεώρησε λίγο την κατηγορία. Εγώ λοιπόν ως λάτρης του SD ήθελα κάτι πιο εξελιγμένο από το 990. Πιο πολλά γκάζια (βλαμμένος και άπληστος το ξέρω και άχρηστα σε πολλές περιστάσεις επίσης τα παραπάνω γκάζια), πιο έυκολο και ασφαλές (το 990 κατά κοινή ομολογία θέλει ΧΕΡΙΑ), να βγαίνει άνετα βροχή, καλύτερη αεροδυναμική για ταξίδια και πάρα πολύ σημαντικό καλύτερη κατανάλωση. Τα κατάφεραν με το παραπάνω και μου το χουν πει και όσοι άλλοι το χουν πάρει βόλτα.

Κάτι που θα ήθελα είναι πιο ρυθμιζόμενο traction αλλά εφόσον μπορείς να το βγάλεις όλα καλά :)

Δν θα άρεσε σε όλους σε καμία περίπτωση αλλά λόγος ύπαρξης μάλλον θα υπήρχε μιας και έχει πουλήσει καλά και Ελλάδα και έξω.

macdeath_s
09/11/2016, 02:21
Ιδού και το μοντέλο του 17. Ακόμη πιο μούνα με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά.

Black Mamba
09/11/2016, 09:40
Ιδού και το μοντέλο του 17. Ακόμη πιο μούνα με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά.

:wave2:373258

nik69
18/06/2017, 17:22
Το cornering abs τι keyless ignition τι ηλεκτρονικές αναρτήσεις τι αδρανιακους αισθητηρες. Όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου να έχεις άμα το παρακάνεις τελικά δεν έχει επιστροφή
Μέχρι να έρθει η ώρα της αυτόνομης οδήγησης ο αναβατης θα καθορίζει την μοιρα του.
https://youtu.be/rmwn0SjY9mM

basilis_k6
18/06/2017, 17:31
Το cornering abs τι keyless ignition τι ηλεκτρονικές αναρτήσεις τι αδρανιακους αισθητηρες. Όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου να έχεις άμα το παρακάνεις τελικά δεν έχει επιστροφή
Μέχρι να έρθει η ώρα της αυτόνομης οδήγησης ο αναβατης θα καθορίζει την μοιρα του.
https://youtu.be/rmwn0SjY9mM

απο σουζα σε πολύ φρένο και υπο κλίση, δεν σωνόταν με τίποτα.

DrBig
18/06/2017, 17:51
απο σουζα σε πολύ φρένο και υπο κλίση, δεν σωνόταν με τίποτα.

Γιατι τα ελεκτρονικς δεν μετετρεψαν το πολυ φρενο σε λιγο φρενο?

basilis_k6
18/06/2017, 17:59
Γιατι τα ελεκτρονικς δεν μετετρεψαν το πολυ φρενο σε λιγο φρενο?

κάνουν κάτι τέτοιο? απλα ξεμπλοκάρουν τον τροχο και εδω δεν θα προλαβαίνανε να το κάνουν.

DrBig
18/06/2017, 18:10
κάνουν κάτι τέτοιο? απλα ξεμπλοκάρουν τον τροχο και εδω δεν θα προλαβαίνανε να το κάνουν.

Τι κανει το cornering abs αν οχι αυτο?
Δεν ξερω, αλλα θα περιμενα να σωζεται μια τετοια πτωση απο τα σουπερ ηλεκτρονικα.

devil's animal
18/06/2017, 18:19
Τι κανει το cornering abs αν οχι αυτο?
Δεν ξερω, αλλα θα περιμενα να σωζεται μια τετοια πτωση απο τα σουπερ ηλεκτρονικα.



ενα δικιο το 'χεις ρε γιατρε...
απλα φαινεται να μπαινει με trail braking και φευγει σαν τα σκατα απο μπροστινο...
εν τω μεταξυ τα χλμ που ειχε δεν πρεπει να ηταν πολλα για την στροφη...δλδ χωρις φρενο μπορει και να εμπαινε σωστα..
την στιγμη που φευγει πρεπει να εχει μια κατοσταρου μεσα..απλα επιβραδυνε εντονα απο τα 150 και εδωσε κλιση στην μοτο για να στριψει...

και για μενα δεν θα επρεπε να συμβει...

basilis_k6
18/06/2017, 18:26
Τι κανει το cornering abs αν οχι αυτο?
Δεν ξερω, αλλα θα περιμενα να σωζεται μια τετοια πτωση απο τα σουπερ ηλεκτρονικα.

ναι οντως το κάνει αποτι ειδα και εχει modes. δεν ξερουμε ποιο mode ειχε, λέει στο βιντεο? Δεν είδα όμως κανένα βιντεο που να σε σώνει απο τοσο αγρια φάση.

Ζεύκας
18/06/2017, 22:22
Το cornering abs υποτιθεται οτι αποτρεπει το μπροστινο απο μπλοκαρισμα υπο κλιση και στη συγκεκριμένη περιπτωση απετυχε. Fail.

macdeath_s
18/06/2017, 23:06
Το cornering abs τι keyless ignition τι ηλεκτρονικές αναρτήσεις τι αδρανιακους αισθητηρες. Όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου να έχεις άμα το παρακάνεις τελικά δεν έχει επιστροφή
Μέχρι να έρθει η ώρα της αυτόνομης οδήγησης ο αναβατης θα καθορίζει την μοιρα του.
https://youtu.be/rmwn0SjY9mM

Δεν νομίζω ότι έφταιγε ο οδηγός εδώ...

nik69
18/06/2017, 23:25
Δεν νομίζω ότι έφταιγε ο οδηγός εδώ...

Η κλήση της μηχανής(έτσι μου φαίνεται δεν μπορώ να είμαι σίγουρος 100%) ήταν μικρή σχετικά την ώρα που το έχασε. Εάν ήταν στις 40+ μοίρες και το έχανε
θα έλεγα ότι η πρόσφυση είναι πολύ λίγη και ένα άγαρμπο φρενάρισμα στο μπροστινό δεν προλαβαίνεται αποό κανένα ηλεκτρονικό σύστημα.
Επίσης είναι σε πίστα οπότε χάνεται και ο παράγοντας του κακού δρόμου ή των λαδιών που έφτυσε ο προηγούμενος νταλικιέρης όπου και
εκεί δεν σε γλυτώνει κανένα ηλεκτρονικό.

Θεωρώ ότι βασίστηκε υπερβολικά στην ασφάλεια του cornering abs φρενάρισε πολύ έντονα (και απότομα γιατί εκεί το χάνεις το παιχνίδι κάποιες φορές)
και προδόθηκε τελικά.
Πάντως ο οδηγός σίγουρα ούτε κουλός είναι ούτε άπειρος.

Edit: Άκουσα προσεκτικά το τι λέει και ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι είχε μικρή κλίση ( almost up-straight λέει but not complete )
επιβεβαιώνει ότι πήγαινε πολύ γρήγορα για τις δυνατότητές του και τα ψιλοχώνει λέγοντας ότι είναι απογοητευμένος
που δεν λειτούργησe σωστά το ABS.

basilis_k6
19/06/2017, 00:11
Ξαναλεω δεν μας ειπε σε ποιο mode ηταν και το φρεναρισμα του ηταν πολυ δυνατο. Την ιδια μοναδα φορανε και τα bmw και δεν εχω διαβασει κατι αντιστοιχο.

nik69
19/06/2017, 00:42
Ξαναλεω δεν μας ειπε σε ποιο mode ηταν και το φρεναρισμα του ηταν πολυ δυνατο. Την ιδια μοναδα φορανε και τα bmw και δεν εχω διαβασει κατι αντιστοιχο.

Δεν ξέρω καν εάν τα riding modes επηρεάζουν το abs. Για το traction control OK γνωστό είναι σχετικά.
Μπήκα στην σελίδα της ΚΤΜ εδώ http://www.ktm.com/us/naked-bike/1290-super-duke-r-1/
Στο ABS απλά αναφέρει ότι μπορεί να βγει εκτός ή να επιλέξεις supermoto-mode που υποθέτω απενεργοποιεί τον πίσω τροχό για τα γνωστά παντηλίκια.
Αντίθετα για το traction αναφέρει ξεκάθαρα ότι επηρεάζεται από το ride mode που θα επιλέξεις.

Ζεύκας
19/06/2017, 01:35
Βασίλη νομιζω πως τα modes μεταβαλλουν τη χαρτογράφηση και το traction control.
Οχι την ευαισθησια του abs

biglebowski
19/06/2017, 13:38
Μπήκε ανοιχτά στην στροφή πατώντας στο βρώμικο κομμάτι όπου η πρόσφυση ειναι μικρότερη.
Αυτό σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου απ'οτι μπορούσε να διαχειριστεί σαν οδηγός και το έντονο λόγω αυτού trail-braking,τον έστειλε..
Γενικώς τα ηλεκτρονικά βοηθάνε μέχρι ένα σημείο,δεν σου χαρίζουν τον άπεφτο..

Johny the Fox
19/06/2017, 16:04
Το ενδεχομενο το sd που ειναι ενα πολυ καλο friendly γυμνό, να μην εχει τα χαρακτηριστικά ακαμψιας ενος ss και συνεπώς τα ορια χρήσης του μεσα στην πιστα να ειναι περιορισμενα σε σχεση με τα καθαροαιμα σούπερ σπορ, μπαίνει προς συζήτηση, η , τα ηλεκτρονικά παρεμβαινουν σε τετοιο βαθμό που φάνηκε στους περισσότερους παραδοξο, που το μπροστινο του δουκα δεν παρέμεινε καρφωμενο στην στροφη

basilis_k6
19/06/2017, 18:50
Το ενδεχομενο το sd που ειναι ενα πολυ καλο friendly γυμνό, να μην εχει τα χαρακτηριστικά ακαμψιας ενος ss και συνεπώς τα ορια χρήσης του μεσα στην πιστα να ειναι περιορισμενα σε σχεση με τα καθαροαιμα σούπερ σπορ, μπαίνει προς συζήτηση, η , τα ηλεκτρονικά παρεμβαινουν σε τετοιο βαθμό που φάνηκε στους περισσότερους παραδοξο, που το μπροστινο του δουκα δεν παρέμεινε καρφωμενο στην στροφη

Η θεωρια λεει οτι επρεπε να τον κρατησει ορθιο αλλα να του κοψει το φρενο και μαλλον να καταληξει στα γρασιδια.


Σε αλλη μοτο ειδα οτι εχει track mode που παρεμβενει ελαχιστα το cabs.

devil's animal
19/06/2017, 19:14
Το ενδεχομενο το sd που ειναι ενα πολυ καλο friendly γυμνό, να μην εχει τα χαρακτηριστικά ακαμψιας ενος ss και συνεπώς τα ορια χρήσης του μεσα στην πιστα να ειναι περιορισμενα σε σχεση με τα καθαροαιμα σούπερ σπορ, μπαίνει προς συζήτηση, η , τα ηλεκτρονικά παρεμβαινουν σε τετοιο βαθμό που φάνηκε στους περισσότερους παραδοξο, που το μπροστινο του δουκα δεν παρέμεινε καρφωμενο στην στροφη



το sd με ενα σκασμο αλογα δεν το λες και friendly γυμνο...
friendly γυμνο ειναι το hornet 600, οχι το 1290 sd με του κοσμου τα καλουδια που "διαφημιζεται" για ss killer...

electronic wp, cornering ABS, slipper clutch, IMU, TC, brembo monoblock..
ολα αυτα δεν τα εχουν ουτε ss 3ετιας...

προφανεστατα κατι πηγε λαθος με τα ηλεκτρονικα...εκτος...και δεν ειχε ζεστανει λαστιχο...εκει και μονο φταιει ο οδηγος...

Johny the Fox
19/06/2017, 20:01
''Φιλικο'' ενοω το μηχανακι που εχει τις απαραιτητες ελαστικοτητες των αναρτησεων και του πλαισιου για να χαρακτηριστει σαν καθημερινα οδηγησιμο στον δρομο.
To SD σιδερωνει εκπληκτικα τις εγκαρσιες ανωμαλιες πραγμα που σημαινει οτι οι αναρτησεις της wp που φοραει ειναι πολιτικαλ αρκετα μαλακες και συμπιεζουν/επαναφερουν το φορτιο τους με δαδρομή 125mm μπροστα και 156mm πισω,οταν αντιστοιχα τα συνηθη κουτσουρα που φορανε αντι για αναρτηση τα ss εχουν, 120 μπροστα /130 πισω .Καθεσαι επανω στον δουκα και αυτος βυθιζεται αναλογα το βαρος σου,αντιθετα απο τα συνηθη ss που και 120 κιλα να εισαι δεν νοιωθεις να καθεται ντιπ! η αναρτηση.
Αλλωστε και οι διαφορες αναμεσα στον απλο σουπερ δουκα με την μετεπειτα εκδοση του σουπερ δουκα R ,βασιστηκαν στην εμπρος μεταφορα της καρατιμονας για μεγαλυτερη φορτιση και πληροφορηση του οδηγου απο το μπροστινο,μιαμιση φορα αυξηση στην σκληροτητα του ελατηριου του πηρουνιου και αυξηση των ρυθμισεων των αναρτησεων για να πλησιασουν τον χαρακτηρισμο '' καταλληλες για πιστα''πραγμα που κατα την γνωμη μου δεν καταφεραν να πετυχουν.Αυτο δλδ του να σταθει το ιδιο μηχανακι με αξιωσεις και στον δρομο και στην πιστα.
Αυτη ειναι -κατ'εμε -και η εξηγηση του χασιματος του μπροστινου στο υπο συζητηση βιντεο.
Χασιμο που ο ιδιος οδηγος με ενα οποιοδηποτε ss ,πιθανολογω ,οτι θα ειχε αποφυγει.

Ravendark
20/06/2017, 11:26
γενικα καλα τα λεει ο Στελιος, απλα εγω δεν το κινω στην πολη. Τωρα το καλοκαιρι που ετυχε να το βγαλω με τις ζεστες οταν ανοιγαν τα βεντιλατερ δεν την πολυ παλευα, μου καιγοταν τα ποδια. Οποτε αν ηταν να κινουμαι μες την κινηση, δεν ξερω ποσο θα αντεχα.
Απλα εχω μια επιφυλαξη γιατι δεν μενω αθηνα που εχει μεγαλες αποστασεις σαν πολη, οπου εκει μπορει να σβηνουν πιο γρηγορα τα βεντιλατερ, οποτε να ειναι πιο νορμαλ τα πραγματα.

αυτη νομιζω ηταν ενα σημειο που ειχαν μια ενσταση :D

Έχει ο καιρός γυρίσματα :P

noodles
22/06/2017, 12:18
μηπως ειχε κρυα λαστιχα, πιεσε το μπροστινο πολυ στο φρεναρισμα και εχασε προσφυση?
το abs δε νομιζω να μπορουσε να βοηθησει στη συγκεκριμενη περιπτωση.


οδηγησα το 1290 σε orange day (μεγαλη και καλη διαδρομη στη λαμια).
ειναι πολυ φιλικο γενικα (στησιμο, δυναμη κτλ) με τα ηλεκτρονικα στο ον. ανοιγα γκαζι πλαγιασμενος σε στροφη στον καινουριο περιφεριακο, και το τρακσιον δουλευε ηπερωριες.
δεν ενιωθα να με κοβει ομως εντωνα οπως πχ στα mt, αλλα αναβοσβηνε το λαμπακι στο κοντερ. μπορει να το ειχανε στο πολυ ευαισθητο ομως.
γενικα το μηχανακι δε με τρομαξε ποτε, εκτος απο τις αλλαγες σχεδων στον κοφτη, το ενιωθα να φευγει απο τα χερια με τα ηλεκτρονικα στο ον παντα.
η κινηση στην πολη μαζι του ειναι ανετη και οικονομικη αν δε το χουφτωνεις σα βλακας.

καποιος ψηλοτερος και πιο "γεροδεμενος" απο μενα δυσκολα θα εχει τετοιο θεμα.
συμπερασμα=ειναι ενα μηχανακι που κανει τα παντα. μου αρεσε παρα πολυ (οπως και το 390, 701) και πιστευω θα μπορουσα να γραψω παρα πολλα χλμ μ'αυτο χωρις να κουραστω. εχουν κανει απιστευτη δουλεια στο στησιμο των μοτοσυκλετων. ειναι ανετα για καθε μερα και "πολεμικα" για οταν το θελησεις.

nik69
27/06/2017, 17:10
Στο pikes peak πάντως κυριάρχησαν φέτος και με νέο ρεκόρ

http://www.bikeit.gr/agonisti-kikinisi/races-world/others-races-world/12036-agones-pagkosmio-2017-diaforoi-agones-pikes-peak-2017.html

RaGe_Raptor
28/06/2017, 15:56
τα performance enhancing electronic aids προϋποθέτουν τον σωστό χειρισμό από τον αναβάτη,δεν είναι fail proof. "he stabbed the front brakes" και η πτώση ήρθε ως φυσικό επακόλουθο

lleonidas
22/03/2018, 07:38
Ενδείξεις (https://www.motorcyclenews.com/news/2018/march/ktm-super-duke-1290-spyshot/) από spy photos ότι ετοιμάζεται νέο Super Duke R παρόλο που δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την έλευση του τωρινού μοντέλου.
Αυτή η "βιασύνη" λογικά οφείλεται στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 5 οι οποίες θα ισχύσουν από τον Ιανουάριο του 2020.
Το νέο θηρίο πιθανότατα θα παρουσιαστεί στην EICMA του 2019 και θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020.
394275

Allst@rf
26/03/2018, 18:28
Εχω ζησει και γω τετοια τουμπα σαν του τυπου με το παλιο Super duke ...

Σχεδον ορθιος και τουμπα...λες και με κλωτσησαν...

Ακομα αναρωτιεμαι γιατι ειχα πεσει με αυτον τον τροπο..



:confused:

:beer:

lleonidas
13/09/2018, 11:41
Φωτογραφίες από το νέο KTM 1290 Super Duke 2019 (https://www.bikeit.gr/new-models/ktm/16633-nea-montela-2018-ktm-super-duke-1290-spy-photos) , στην τελική του μορφή, όπως θα μπει στην παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα φωτογραφήθηκε στην Αυστρία, σε διαδικασία δοκιμών, όπου τρεις διαφορετικές εκδόσεις της βρίσκονταν στον δρόμο με αναβάτες, οδηγούς εξέλιξης της KTM.

Tο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του, με τη μορφή του να έχει οριστικοποιηθεί. Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, βλέπουμε αρκετές αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή του νέου πλαισίου, το οποίο παραμένει χωροδικτύωμα, με τις ατσάλινες δοκούς να έχουν όμως διαφορετική δικτύωση.

Διαφορετική είναι και η διαδρομή που ακολουθεί η εξάτμιση, με μια παράλληλη ως προς το έδαφος διαδρομή, κάτω από τον κινητήρα. Τα τελικά των εξατμίσεων στις μοτοσυκλέτες ήταν τα μόνα στοιχεία που είχαν ένα εργοστασιακό – αφινίριστο look, πράγμα που σημαίνει ότι οι δοκιμές ίσως να αφορούσαν ακριβώς σε αυτά. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το νέο 1290 Super Duke θα είναι Euro 5 – ready.

Ένα άλλο στοιχείο που φαίνεται να έχει αλλάξει, είναι η ουρά, όπου πλέον δεν έχουμε ένα γυμνό υποπλαίσιο – χωροδικτύωμα αλλά κάτι που φαίνεται σαν πλαστικά… και λέμε “σαν πλαστικά”, καθώς η KTM είναι γνωστή για την εφαρμογή μονοκόκ πλαστικών υποπλαισίων σε μοτοσυκλέτες της.

Τέλος, μικρές αλλαγές έχουμε στην σχεδίαση των πλαϊνών πλαστικών προεκτάσεων στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ, ενώ διακρίνεται ξεκάθαρα στην θέση του πίνακα οργάνων, μια μεγάλη TFT οθόνη.

Το νέο KTM 1290 Super Duke, αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα, σε κάποια από τις φθινοπωρινές εκθέσεις, στην Κολωνία τον Οκτώβριο ή στο Μιλάνο, τον Νοέμβριο.
399281
399282