Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2014 Pre-Season



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6

MG-KTiNoS
29/10/2013, 18:56
(εδώ και μέρες...)

αλλά το πιο καλό το είπε ο Ντόβι.
Καλό παιδί ο Βιτοριάνο αλλά δεν τον άκουγαν αρκετά!
Στο μεταξύ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα πάρει τη θέση του μέχρι να έρθει ο Τζίτζι σε ρόλο Μεσσία.
Καλό αυτό θα μου πεις γιατί όταν δε κάνεις τίποτε δεν θα κάνεις και μλκιες !
:moutza:

Antonisss
30/10/2013, 14:19
http://www.autosport.com/news/report.php/id/110987

GIOTIS750
01/11/2013, 19:22
Suzuki to participate in Sepang winter tests in 2014MCN
302755
Suzuki will ramp up its preparations for a 2015 MotoGP return by attending the first two major winter test sessions ahead of next season in Sepang.

The Japanese factory will kick off an intensive 2014 testing schedule at the Malaysian venue on February 4 and return to the second three-day Sepang session, which commences on February 26.

Suzuki’s commitment to pitching its new 1000cc contender against the likes of Honda, Yamaha and Ducati is to ensure the GSV-R 800cc replacement is immediately competitive when thrust into competition in 18 months time.

Suzuki had originally planned to end its self-imposed exile in 2014. But it was back in June that the Japanese factory dropped a bombshell by suspending its return until the 2015 campaign.

Valentino Rossi’s former factory Yamaha boss, Davide Brivio, who is at the forefront of Suzuki’s MotoGP return, revealed more details of the testing plans in Japan last week and he told MCN: “We are committed to doing the two Sepang tests early next year and then we are planning to do several tests after the races on Monday like we have done this season. On one side you really understand the level when you are racing and racing is the best test you can do.

But we decided to delay for one year to stay as close as possible to the races. This project is to try and maintain a very high level without racing, so you have to guess where you are and that’s why it is important to go to Sepang because everybody will be testing in their 2014 configuration. We can understand to get some information about our level and then have another year to develop. It is better to find out the level in February rather than in August.”

Suzuki was due back on track for a three-day test at Sugo this week, but Brivio revealed the current test bike is still not running the full configuration it will be required to do so in 2015.

The current test mule is still running a 21-litre fuel tank and it will need to run 20 litres with fuel consumption a key area for Suzuki’s technical staff to get a handle on as soon as possible.

And the bike is not yet using the controlled Magneti Marelli electronics hardware that is compulsory for all bikes from 2014 onwards.

Suzuki’s bike is still using the Mitsubishi software and hardware but Brivio said: “They are working on this in Japan and by hopefully by the first Sepang test we will have Magneti Marelli on the bike.”

GIOTIS750
07/11/2013, 20:24
Honda RCV1000R — HRC’s “Open Class” Racer for MotoGP

www.asphaltandrubber.com/bikes/honda-rcv1000r/#more-49898

303198
303199

Antonisss
07/11/2013, 21:18
Σε διάφορα ιταλικά σάιτ ακούγονται φήμες για "διαζύγιο" Rossi - Burgess...

GIOTIS750
09/11/2013, 18:23
Βίντεο: 2013 Valencia MotoGP Rossi και Burgess

http://v.youku.com/v_show/id_XNjMyNDc0MDcy.html

Antonisss
10/11/2013, 11:57
2015 είναι αυτό, αλλά who cares!

http://www.motogp.com/en/news/2013/HRC+to+try+and+lure+Lorenzo+for+2015

Billymuse
10/11/2013, 16:20
Πρώτος αγώνας στη Valencia? Έτσι έδειξε μετα το τέλος του αγώνα στο live η FIM...:confused:

KostasV2
11/11/2013, 15:08
Ζωντανά τα δοκιμαστικά της Valencia: http://www.sportmediaset.mediaset.it/evento/testmotogp/commenti-live.shtml
:)

Billymuse
11/11/2013, 15:09
303411

Πρώτη εμφάνιση του Cal Crutchlow στη Ducati :beer:

Sapadak
11/11/2013, 15:21
303411

Πρώτη εμφάνιση του Cal Crutchlow στη Ducati :beer:

Και?
Του κοπηκε το χαμόγελο?:lol:

Billymuse
11/11/2013, 15:28
Και?
Του κοπηκε το χαμόγελο?:lol:

θέλω να είμαι αισιόδοξος οτι κάτι θα αλλάξει φέτος στη Ducati και δεν εννοώ μόνο το χρώμα της μηχανής :p
το χαμόγελο θα του κοπεί κατα παράδοση 4-5 γύρους πριν τον τερματισμό

foogr01
11/11/2013, 19:02
Και?
Του κοπηκε το χαμόγελο?:lol:

Πραγματικά ήταν η πρώτη σκέψη που έκανα βλέποντας τη φωτό :bawl:

:beer:

MG-KTiNoS
11/11/2013, 19:21
2,5 έφαγε αν δε κάνω λάθος !
:D


ΑΛΛΑ

Ο Τζίτζι λέει πως σε 2 χρόνια χτυπάει τίτλο !
303430

MG-KTiNoS
11/11/2013, 19:24
Συνέντευξη Τζίτζι

Γιατί ήρθα στη Ντουκάτι? Μα για να κερδίσω τον τίτλο στα motogp, που είναι ο μοναδικός που δεν έχω. Φυσικά για να κερδίσεις πρέπει πριν να συμμετάσχεις και
η Ντουκάτι έχει τη υποδομή για κάτι τέτοιο

-Ποιά θα είναι η επόμενη κίνηση σας ?
-Η αναδιοργάνωση των υποδομών. Δυστυχώς έχουμε 2 ομάδες εντελώς ξεχωριστές. Την ομάδα της πίστας και την ομάδα της φάμπρικας. Αυτές πρέπει να συνδεθούν πιο στενά για να μπορέσουν να συνεργαστούν.

-Τι θα συμβαίνει τώρα?
Συχνά πολλά πράγματα δεν δοκιμάζονται ή δεν δοκιμάζονται με το σωστό τρόπο. Η καλλίτερη οργάνωση θα μας επιτρέψει να κάνουν το άλμα ποιότητας.

-Ναι αλλά πως ?
Θα βάλω για λίγο αυτούς που δουλεύουν στη πίστα να δουλέψουν στη φάμπρικα και ανάποδα. Το γεγονός ότι εγώ θα είμαι παρών σ όλους τους αγώνες θα βοηθήσει αλλά από μόνο του δε φτάνει.

-Ποιά ήταν η πρώτη σας εντύπωση από τη Ducati?
Βρήκα μια ομάδα πολύ υψηλού επιπέδου ικανή να πιάσει όλους τους στόχους που έχουμε βάλει δηλαδή να ξανακάνουμε τη Ντουκάτι μια ομάδα ικανή να νικήσει τόσο στα motogp όσο και στα wsbk. Πρέπει λοιπόν να μεταφέρουμε
την οργάνωση και τις τεχνικές μας γνώσεις και στις δύο ομάδες.
-Η Desmosedici τι αλλαγές θα υποστεί?
Δύσκολο να το πεις από τώρα, πρέπει να εκτιμήσουμε την κατάσταση αλλά είμαστε έτιμοι για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα αν αυτό απαιτηθεί.
Στη Σεπάνγκ πάμε με μια Δ16 διαφορετική από την σημερινή και στο μεσοδιάστημα αυτό θα την έχω μελετήσει σε κάθε της λεπτομέρεια, οπότε ίσως κάνω και κάποιες αλλαγές πριν το τεστ.

-Στην περίπτωση που χρειαστεί να φτιάξετε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα πόσος χρόνος θα χρειαστεί?
Δεν μπορώ να το πω από τώρα. Μιλάμε για μια νέα κατάσταση που δεν γνωρίζω ακόμα καλά. Η Ντουκάτι όμως έχει αποδείξει ότι μπορεί να φέρει στην πίστα πολύ γρήγορα νέα πρωτότυπα. Δεν είναι απλό όμως από τώρα να κάνουμε νέα σχέδια μεγάλου χρονικού ορίζοντα, αν όμως καταλάβω ότι η μοτοσικλέτα δεν μπορεί να πάει άλλο, θα το κάνουμε και αυτό.

-Σε πόσο καιρό θα καταφέρετε να κερδίσετε ξανά?
Είναι δύσκολο να κάνεις τέτοιες προβλέψεις τώρα. κανένας δε μου ζήτησε να κερδίσω εντός κάποιου χρονικού διαστήματος αλλά μερικά χρονικά όρια τα έχω βάλει εγώ ο ίδιος. Μπορώ λοιπόν να πω ότι εντός των επόμενων 2 ετών θα έχω φτιάξει μια μοτοσυκλέτα ικανή να διεκδικήσει το ΠΠ.

-Τι σκέφτεστε για τον Dovizioso και τον Crutchlow?
Τον Αντρέα τον παρακολουθώ εδώ και χρόνια και πάντα τον ήθελα δίπλα μου, επιτέλους τώρα τον έχω. Δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτόν και τον εκτιμώ πολύ.
Τον Καλ τον ξέρω πολύ λιγότερο. Θεωρώ όμως ότι έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα την τελευταία σεζόν.

-Στο ανθρώπινο δυναμικό θα γίνουν αλλαγές?
Το πιο σωστό είναι να περιμένω να τους γνωρίσω και να δω. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με κάτι τέτοια θέματα. Πρώτα απ όλα πρέπει να αξιολογηθούν οι δυνατότητες και τα καθήκοντα που έχει ο καθένας. Αν υπάρξει ανάγκη θα γίνουν αλλαγές αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό να γίνουν όλα όπως στην
Απρίλια.

-Ποιός θα είναι ο δικός σας ρόλος και ποιούς θα έχετε κάτω από σας?
Δεν θα είμαι μόνο ο ΓΓ αλλά και ο τεχνικός διευθυντής μια φιγούρα που έλειπε από τη Ντουκάτι (εννοεί ότι έφυγε ο Πρετσιόζι)
Ο Πάολο Τσιαμπάτι εκτός από υπεύθυνος του Progetto MotoGP θα είναι και Direttore Sportivo. Φυσικά θα έχει εμπλοκή και στο wsbk ακόμα και στους αγώνες. Μετά θα υπάρχουν υπεύθυνοι σε όλα τα τμήματα αλλά δεν τους ξέρω ακόμα.

-Δώσατε και ένα μηχανάκι Open στον Hernandez, γιατί?
Το μέλλον των μοτο τζι πι φένετε να πηγαίνει προς εκείνη την κατεύθυνση. Θέλουμε λοιπόν ν αρχίσουμε να δουλεύουμε κατ ευθείαν με την όπεν γιατί είναι ένα πολύ σημαντικό πρότξεκτ για το μέλλον. Φυσικά και αυτή η μοτοσυκλέτα θα υποστεί αλλαγές προκειμένου να γίνει ανταγωνιστική.

-Η Audi μπορεί να χρησιμεύσει σε τίποτα?
Είναι ένας κολοσσός τεχνολογίας αλλά πρέπει να είμαστε έξυπνοι ώστε να καταλάβουμε τι θα μας χρειαστεί να ζητήσουμε απ αυτούς !

KostasV2
11/11/2013, 19:25
2,5 έφαγε αν δε κάνω λάθος !
:D


ΑΛΛΑ

Ο Τζίτζι λέει πως σε 2 χρόνια χτυπάει τίτλο !
303430

Καλά, το '14 παίζει να μη μπαίνουν ούτε δεκάδα...

Και το '15 έρxονται και τα Suzuki. :lol:

MG-KTiNoS
11/11/2013, 19:33
δεν θα χαθούμε....

Antonisss
11/11/2013, 19:48
Και σου λένε μετά χαλαρά τα χέρια στα κλιπ-ον!

303431

(Scott Redding)

GIOTIS750
11/11/2013, 20:16
Valencia MotoGP test times - Monday
1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 31.257s (Lap 46/48)
2. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 31.350s (41/42)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 31.751s (25/40)
4. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 31.925s (46/49)
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 31.943s (30/36)
6. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (GP13) 1m 32.054s (36/39)
7. Michele Pirro ITA Ducati Test Team (GP13) 1m 32.698s (26/32)
8. Yonny Hernandez COL Ignite Pramac Racing (GP13) 1m 32.745s (33/37)
9. Hiroshi Aoyama JPN Power Electronics Aspar (RCV1000R) 1m 33.020s (38/38)
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 33.187s (32/45)
11. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1m 34.195s (31/34)
12. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT) 1m 34.378s (16/17)
13. Martin Bauer AUT Remus Racing Team (S&B Suter-BMW CRT) 1m 35.115s (22/27)
14. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (FTR-Kawasaki) 1m 36.304s (19/26)

MG-KTiNoS
11/11/2013, 20:22
και μια που τ αναφέραμε ο Καλ στις δοκιμές αφού ρύθμισε τη σέλα και τα μπλιμπλίκια ήταν ένα δεκατάκι πιο αργός από το Ντόβι και είχε πιο καλό χρόνο απ αυτόν που έκανε στον αγώνα...
:D

1’32”054

Είπε ακόμα ότι ο Ντούκος έχει πολλά θετικά....
:lol:

Billymuse
11/11/2013, 21:50
Και?
Του κοπηκε το χαμόγελο?:lol:

Για να λυθεί η απορία σου :beer::lol:

303441

Antonisss
11/11/2013, 22:12
Στην αρχή όλοι χαρούμενοι είναι, το Φλεβάρη ξεκινάει το κλάμα...

RaGe_Raptor
11/11/2013, 22:37
Και σου λένε μετά χαλαρά τα χέρια στα κλιπ-ον!

303431

(Scott Redding)
Redding power
303444

RaGe_Raptor
11/11/2013, 22:57
Espargaro όλα κάτω
303445

RaGe_Raptor
12/11/2013, 15:22
Να και η Χάιδω με το RC1000V
303480

Antonisss
12/11/2013, 15:37
Παρουλίγου


http://www.youtube.com/watch?v=xJmZcVsGKlw&feature=youtu.be

GIOTIS750
12/11/2013, 20:53
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.536s (Lap 75/77)
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 30.768s (58/60)
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.948s (67/72)
4. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 30.990s (57/60)
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 31.208s (41/72)
6. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.397s (77/78)
7. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 31.414s (56/57):a02::a02::a02::a29:
8. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 31.661s (55/62)
9. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.836s (66/72)
10. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 31.844s (61/68)
11. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (GP13) 1m 32.114s (53/53)
12. Michele Pirro ITA Ducati Test Team (GP13) 1m 32.473s (47/65)
13. Nicky Hayden USA Power Electronics Aspar (RCV1000R) 1m 32.576s (76/76)
14. Yonny Hernandez COL Ignite Pramac Racing (GP13) 1m 32.800s (26/27)
15. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (FTR-Yamaha M1) 1m 32.847s (17/18)
16. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Yamaha M1) 1m 33.149s (21/34)
17. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.672s (32/43)
18. Randy de Puniet FRA Paul Bird Motorsport (ART) 1m 33.833s (22/37)
19. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1m 34.541s (22/23)
20. Mike di Meglio FRA Avintia Racing (FTR-Kawasaki) 1m 34.618s (29/42)

Fastest day one time:
Jorge Lorenzo ESP Yamaha 1m 31.257s

GIOTIS750
12/11/2013, 21:06
http://www.youtube.com/watch?v=iNEsQVc2M8c&feature=player_detailpage

ripseventh
12/11/2013, 21:56
Παντως το 2014 αναμενεται να ειναι πολυ ανταγωνιστικο οσο αφορα τις πιο πισω θεσεις,και δεν θα εχουμε θελω να πιστευω τεραστιες διαφορες στα γυρολογια,λογω των ημιαγωνιστικων FTR-yamaha και RCV1000R honda.

sapila racing
13/11/2013, 09:33
7. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 31.414s (56/57):a02::a02::a02::a29:


Γιατί ζορίζεσαι?
Δεν είχε σκοπό να κανει γρήγορο γύρο, άλλα πράγματα έψαχναν να λύσουν μια και το σοβαρότερο πρόβλημα είναι πλέον το καύσιμο για τα Yamaha και ειδκά για τον Rossi. ;)

sapila racing
13/11/2013, 09:34
Για να λυθεί η απορία σου :beer::lol:

303441

H φωτό είναι πριν την πρώτη τούμπα που μάζεψε μάλλον. :lol:

Κατσε και περίμενε, και ο Dovi ολο χαμόγελα ήταν στην αρχή. :D

chillipf
13/11/2013, 10:28
Το γέλιο στους newcomers Ντουκαταίους, κόβεται μετά το πρώτο απροειδοποίητο low! :cool:

Billymuse
13/11/2013, 14:23
Sapila & Chilipf δυστηχώς θα συμφωνήσω...κρίμα που μια τέτοια εταιρία κατήντησε να είναι μια μετριότατη εργοστασιακή ομάδα

GIOTIS750
13/11/2013, 15:14
Γιατί ζορίζεσαι?
Δεν είχε σκοπό να κανει γρήγορο γύρο, άλλα πράγματα έψαχναν να λύσουν μια και το σοβαρότερο πρόβλημα είναι πλέον το καύσιμο για τα Yamaha και ειδκά για τον Rossi. ;)

@ sapila racing Ζοριζομαι γιατι δεν θελω να τον βλεπω σχεδον 7 δεκατα απο τον χορχε και στην εβδομη θεση

MG-KTiNoS
13/11/2013, 15:22
προσπαθεί να μάθει το φρένο με το μοτέρ....
:)

GIOTIS750
13/11/2013, 15:26
εε καλλα τοτε.......ειπα και γω

γμτ τζαμπα εσπασα το πισι δηλαδη:bawl:

GIOTIS750
13/11/2013, 18:20
Valencia MotoGP test day three - conditions dry

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:30.287 54 / 56
2 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 1:30.598 0.311 0.311 35 / 363
3 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 1:30.868 0.581 0.270 20 / 54
4 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:30.992 0.705 0.124 32 / 70
5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 1:31.229 0.942 0.237 57 / 58
6 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 1:31.533 1.246 0.304 12 / 28
7 IANNONE, Andrea Pramac Racing 1:31.594 1.307 0.061 49 / 69
8 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 1:31.644 1.357 0.050 45 / 49
9 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:31.716 1.429 0.072 33 / 36
10 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 1:31.875 1.588 0.159 44 / 54
11 PIRRO, Michele Ducati Test Team 1:31.883 1.596 0.008 47 / 58
12 HAYDEN, Nicky Power Electronics Aspar 1:32.123 1.836 0.240 37 / 40
13 AOYAMA, Hiroshi Power Electronics Aspar 1:32.530 2.243 0.407 27 / 60
14 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 1:33.055 2.768 0.525 43 / 44

8oς ο ροζ πάνθηρας
303547

sapila racing
13/11/2013, 18:27
GIOTIS δεν διαβάζεται με τίποτα, το βαζω πάλι.

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.287s (Lap 54/56)
2. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 30.598s (35/36)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 30.868s (20/54)
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.992s (32/70)
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 31.229s (57/58)
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.533s (12/28)
7. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 31.594s (49/69)
8. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (FTR-Yamaha M1) 1m 31.644s (45/49)
9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 31.716s (33/36)
10. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (GP13) 1m 31.875s (44/54)
11. Michele Pirro ITA Ducati Test Team (GP13) 1m 31.883s (47/58)
12. Nicky Hayden USA Power Electronics Aspar (Honda RCV1000R) 1m 32.123s (37/40)
13. Hiroshi Aoyama JPN Power Electronics Aspar (Honda RCV1000R) 1m 32.530s (27/60)
14. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.055s (43/44)

O Smith τι έπαθε? :eek:

edit: πιο γρήγορος ο GIOTIS! :lol:

MG-KTiNoS
13/11/2013, 18:35
εε καλλα τοτε.......ειπα και γω

γμτ τζαμπα εσπασα το πισι δηλαδη:bawl:

Είπε ότι δεν ξέρει τι έφτεξε και δεν πήγε καλά, πρέπει να δουλέψει πιο πολύ με το μπροστινό είπε...

-------------

Όλοι λένε τα καλύτερα για το Τζίτζι στη ντουκάτι

sapila racing
13/11/2013, 18:38
Όλοι λένε τα καλύτερα για το Τζίτζι στη ντουκάτι

Φυσικό είναι, αφού έχει την εξουσία να αναδιοργανώσει τα πάντα εξ αρχής. ;)

Οχι οτι δεν είναι καλός βέβαια!

ripseventh
13/11/2013, 18:51
[QUOTE=GIOTIS750;2399695]Valencia MotoGP test day three - conditions dry

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:30.287 54 / 56
2 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 1:30.598 0.311 0.311 35 / 363
3 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 1:30.868 0.581 0.270 20 / 54
4 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:30.992 0.705 0.124 32 / 70
5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 1:31.229 0.942 0.237 57 / 58
6 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 1:31.533 1.246 0.304 12 / 28
7 IANNONE, Andrea Pramac Racing 1:31.594 1.307 0.061 49 / 69
8 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 1:31.644 1.357 0.050 45 / 49
9 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:31.716 1.429 0.072 33 / 36
10 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 1:31.875 1.588 0.159 44 / 54
11 PIRRO, Michele Ducati Test Team 1:31.883 1.596 0.008 47 / 58
12 HAYDEN, Nicky Power Electronics Aspar 1:32.123 1.836 0.240 37 / 40
13 AOYAMA, Hiroshi Power Electronics Aspar 1:32.530 2.243 0.407 27 / 60
14 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 1:33.055 2.768 0.525 43 / 44

6ος ο ροζ πάνθηρας
303547[/QUOTE Ροζ πανθηρα αν λες τον aleix ειναι 8ος και οχι 6ος....εκτος και αν το ροζ παει για τον pol.

GIOTIS750
13/11/2013, 19:01
[QUOTE=GIOTIS750;2399695]Valencia MotoGP test day three - conditions dry

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:30.287 54 / 56
2 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 1:30.598 0.311 0.311 35 / 363
3 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 1:30.868 0.581 0.270 20 / 54
4 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:30.992 0.705 0.124 32 / 70
5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 1:31.229 0.942 0.237 57 / 58
6 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 1:31.533 1.246 0.304 12 / 28
7 IANNONE, Andrea Pramac Racing 1:31.594 1.307 0.061 49 / 69
8 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 1:31.644 1.357 0.050 45 / 49
9 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:31.716 1.429 0.072 33 / 36
10 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 1:31.875 1.588 0.159 44 / 54
11 PIRRO, Michele Ducati Test Team 1:31.883 1.596 0.008 47 / 58
12 HAYDEN, Nicky Power Electronics Aspar 1:32.123 1.836 0.240 37 / 40
13 AOYAMA, Hiroshi Power Electronics Aspar 1:32.530 2.243 0.407 27 / 60
14 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 1:33.055 2.768 0.525 43 / 44

6ος ο ροζ πάνθηρας
303547[/QUOTE Ροζ πανθηρα αν λες τον aleix ειναι 8ος και οχι 6ος....εκτος και αν το ροζ παει για τον pol.
Το διόρθωσα φίλε δίκιο εχεις μπερδεψα τους Εσπαργαρεους:a15:

GIOTIS750
13/11/2013, 19:07
303556

Nine-time world champion Valentino Rossi has described the more fuel efficient 2014 Yamaha MotoGP engine as 'a bit more rude and aggressive' and likened it to a two-stroke that is running too lean.

Rossi spent most of yesterday working with the 2014 bike which will have to run on just 20 litres of unleaded instead of this year's 21 litres which The Doctor thinks is a problem as he ran out of fuel more than once on the slowing down lap this year.

"Today we concentrate more on the new bike. It was a bit more difficult as I wasn't fast compared to yesterday but we work a lot on the new bike and try to test some new system for the engine, for a different way to save fuel, some thing worked, some thing a little bit less," said Rossi, speaking at Valencia.

"With less fuel, the bike is more difficult to ride. A lot times this year we arrive very, very much at the limit with 21, so with 20 is worse. Is like a two-stroke when it is too lean. The engine is a bit more rude, more agressive."

Rossi also tried new front-end settings in order to improve his performance under braking and corner entry as those are the areas he says the Repsol Hondas are so much better than the YZR-M1.

"We try different things for the setting, especially for use the front tyre in the right way and improve the grip in the entry where I suffer all this season. Some thing work, some thing not. It was easier to ride the bike yesterday, but I don't know why.

"At the end, the performance is not fantastic but we make an important job for try to arrive more competitive next year. All during this season, I wasn't strong enough in braking, for stop the bike and entry, so this is the target for where we have to work.

"The Hondas are able to brake a little but deeper and enter faster than us, so this is the way to fix. We have to work on the gearbox. Usually Yamaha is good with chassis."

Billymuse
13/11/2013, 19:24
Προφήτης ο 'Αρης που είπε...

Γιατί ζορίζεσαι?
Δεν είχε σκοπό να κανει γρήγορο γύρο, άλλα πράγματα έψαχναν να λύσουν μια και το σοβαρότερο πρόβλημα είναι πλέον το καύσιμο για τα Yamaha και ειδκά για τον Rossi.

Και ήρθε ο Γίωτης με τις δηλώσεις του γιατρού που τον επιβαιβέωσε.. :lol:




303556

Nine-time world champion Valentino Rossi has described the more fuel efficient 2014 Yamaha MotoGP engine as 'a bit more rude and aggressive' and likened it to a two-stroke that is running too lean.

Rossi spent most of yesterday working with the 2014 bike which will have to run on just 20 litres of unleaded instead of this year's 21 litres which The Doctor thinks is a problem as he ran out of fuel more than once on the slowing down lap this year.

"Today we concentrate more on the new bike. It was a bit more difficult as I wasn't fast compared to yesterday but we work a lot on the new bike and try to test some new system for the engine, for a different way to save fuel, some thing worked, some thing a little bit less," said Rossi, speaking at Valencia.

"With less fuel, the bike is more difficult to ride. A lot times this year we arrive very, very much at the limit with 21, so with 20 is worse. Is like a two-stroke when it is too lean. The engine is a bit more rude, more agressive."

Rossi also tried new front-end settings in order to improve his performance under braking and corner entry as those are the areas he says the Repsol Hondas are so much better than the YZR-M1.

"We try different things for the setting, especially for use the front tyre in the right way and improve the grip in the entry where I suffer all this season. Some thing work, some thing not. It was easier to ride the bike yesterday, but I don't know why.

"At the end, the performance is not fantastic but we make an important job for try to arrive more competitive next year. All during this season, I wasn't strong enough in braking, for stop the bike and entry, so this is the target for where we have to work.

"The Hondas are able to brake a little but deeper and enter faster than us, so this is the way to fix. We have to work on the gearbox. Usually Yamaha is good with chassis."

GIOTIS750
13/11/2013, 19:33
GIOTIS δεν διαβάζεται με τίποτα, το βαζω πάλι.

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.287s (Lap 54/56)
2. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 30.598s (35/36)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 30.868s (20/54)
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.992s (32/70)
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 31.229s (57/58)
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.533s (12/28)
7. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 31.594s (49/69)
8. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (FTR-Yamaha M1) 1m 31.644s (45/49)
9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 31.716s (33/36)
10. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (GP13) 1m 31.875s (44/54)
11. Michele Pirro ITA Ducati Test Team (GP13) 1m 31.883s (47/58)
12. Nicky Hayden USA Power Electronics Aspar (Honda RCV1000R) 1m 32.123s (37/40)
13. Hiroshi Aoyama JPN Power Electronics Aspar (Honda RCV1000R) 1m 32.530s (27/60)
14. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.055s (43/44)

O Smith τι έπαθε? :eek:

edit: πιο γρήγορος ο GIOTIS! :lol:

:lol:τα ανδροιδ μου μεσα :lol:

GIOTIS750
14/11/2013, 20:16
MOTOGP »
Valencia MotoGP Test: Crutchlow adopts more cautious approach 303630


303629

Valencia MotoGP Test: Crutchlow adopts more cautious approach
Cal Crutchlow was less concerned with pushing for a fast lap time on the final day of the Valencia MotoGP test as he focused on familiarising himself with the factory Ducati.

The British rider adopted a more cautious approach following a spill on Tuesday and although Crutchlow was unable to find a setting that represented a big step forward, neither did he take a step backwards as Ducati concluded its testing programme in Spain.

Crutchlow, who reduced his best lap time by 0.239s for tenth place on the Wednesday timesheets, said: “Today was a day about getting to know the team better and riding the Desmosedici some more.

“I can't really say we found any particular setting that was a big advantage or a big disadvantage.

“I continue to give clear feedback and really reiterate what the other guys were saying, which is a key point that's good; I've just come off another manufacturer's motorcycle, so it's good for Ducati that my feedback matches theirs,” he added.

With changes certain to be made for the 2014 Desmosedici, being designed under the leadership of new Ducati Corse general manager Gigi Dall'Igna and which will debut at Sepang in February, Crutchlow saw little point in pushing for a time attack on a bike that clearly struggled throughout the 2013 season.

“We didn't need to push for a lap time. I was a little more cautious today than the other days, but overall, I think we gave Gigi and the Ducati guys something to work on over the winter. Now I look forward to the Sepang test.”

Although 1.588s from Honda pace setter Marc Marquez, Crutchlow was already a close match for Ducati team-mate Andrea Dovizioso, lapping a mere 0.156s slower than the Italian.

Just behind the Englishman was Ducati test rider Michele Pirro, who focused on testing chassis updates with the 'laboratory' bike.

Andrea Iannone was the leading Ducati rider on the Pramac machine in seventh place, 0.281s ahead of Crutchlow.

Crutchlow's former Tech 3 Yamaha team-mate Bradley Smith was second fastest with new signing Pol Espargaro sixth.

http://www.crash.net/motogp/news/198146/1/crutchlow_adopts_more_cautious_approach.html

GIOTIS750
14/11/2013, 20:46
SUZUKI
Suzuki MotoGP 2015 - Impressionen: Geiles Motorrad -
VIDEO
http://www.gaskrank.tv/tv/hersteller/suzuki-motogp-2015-impressionen-geiles-motorrad-wir-warten.htm
Video von: Suzuki | vom: 12.11.2013


-------------------------------------------
Red Bull Tv Live

http://fancystreems.com/redbull-sports-channel.php

GIOTIS750
14/11/2013, 21:21
303634

KAWASAKI
303633
H Kawasaki εχει παρει το δρομο για την επιστροφη το2014 στην open .

Αλλά η πραγματική είδηση ​​είναι ότι το προτοτυπο είναι πλήρως κατασκευασμένο από την Kawasaki , έρχεται στην Ευρώπη για μια σειρά δοκιμών που εχει προγραμματιστεί για το τέλος του Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στη Jerez , ακόμη και με την παρουσία της Ducati test team .

Το προτοτυπο θα ανατεθεί στην Avintia , η οποία μέχρι τώρα συναρμολογούσαι τα δικά τηs με Kawasaki κινητήρα και CRT FTR σασί .

Έτσι, το νέο σπίτι του έργου του Akashi είναι κάτι νέο , εντελώς αφιερωμένο στο MotoGP , και ως εκ τούτου δεν αναφέρεται στον νικηφόρο ZX - 10R .

Η ελπίδα είναι ότι η Kawasaki θα επανέλθη , ίσως σε ένα -δύο χρόνια , στο δρόμο της Suzuki .

Μάλλον δεν θα επιστρέψει στις φορές που Kawasaki είχε δώσει εν λευκώ και απεριόριστο προϋπολογισμό για Reparto Corse , αλλά το γεγονός και μόνο ότι η ομάδα έρχεται πίσω στο πράσινο πρωτότυπο κάνει την επόμενη σεζόν ναείναι πολύ συναρπαστικη .
http://www.infullgear.com/blog/40304/kawasaki-sulla-via-del-ritorno-in-motogp-pronta-al-debutto-la-nuova-open.html


Pubblicato il: gio, nov 14th, 2013

Billymuse
14/11/2013, 21:23
KAWASAKI
303633
H Kawasaki εχει παρει το δρομο για την επιστροφη το2014 στην open .
http://www.infullgear.com/blog/40304/kawasaki-sulla-via-del-ritorno-in-motogp-pronta-al-debutto-la-nuova-open.html

κοίτα πλαίσιο ρε φίλε...θα το βλέπουν στη ducati και θα νομίζουν οτι θα είναι κανα 250άρι

SHOOTER045
14/11/2013, 21:33
green power..............:a18::a18::a18:

GIOTIS750
14/11/2013, 21:50
κοίτα πλαίσιο ρε φίλε...θα το βλέπουν στη ducati και θα νομίζουν οτι θα είναι κανα 250άρι

πονεμενη η ιστορια με τη ducati ... τωρα με τον Νταλινα ναδουμε
η kawasa καλη δειχνη παντως(αν ειναι αυτο στην φωτο) και μακαρι να γυρναει και γρηγορα .
παντως δεν ειπαν αν ειναι V4 η εν σειρα 4

akaposto
14/11/2013, 22:48
κοπιάρω απο f/b του KFC

303635

έτσι είναι Νικόλα μου, δεν τον ... μάγεψες μικρό να σε λέει κύριο τώρα. :a09:

Την ζωή του έκανε απο κούνια ο Μαρκίζας ε;

KostasV2
14/11/2013, 23:34
κοίτα πλαίσιο ρε φίλε...θα το βλέπουν στη ducati και θα νομίζουν οτι θα είναι κανα 250άρι

Αυτό νομίζω είναι το φετεινό FTR.

Billymuse
15/11/2013, 05:28
Αυτό νομίζω είναι το φετεινό FTR.
Το πιο πιθανο...παντως ελπιζω να ερθουν με φορα του χρονου μετα τη φετινη τους επιτυχεια στα sbk

GIOTIS750
15/11/2013, 14:36
15 November 2013 303659

MOTOGP »
Ducati confirms 'Open' MotoGP debut at Jerez


303661


Ducati confirms 'Open' MotoGP debut at Jerez
Ducati has confirmed that the new Open class version of its Desmosedici MotoGP machine will debut later this month.

Pramac, Ducati's satellite team, is retaining Andrea Iannone and Yonny Hernandez for the 2014 season, but swapping Hernandez to the revised privateer class.

A Ducati spokesman told Crash.net that the Open Desmosedici has not yet been on track, with Hernandez due to complete the first laps during a private test at Jerez from November 27-29.

Honda and Yamaha are also providing new machinery for the Open category. However the Ducati is likely to be closest to 'Factory' spec, featuring only the minimum of modifications needed - in other words the complete standard ECU system.

That in turns allows four litres of extra fuel per race and twelve rather than five engines changes during the year, relative to the Factory bikes.

Hernandez began his second MotoGP season with PBM, swapping over to Pramac in place of the injured Ben Spies for the closing five rounds. The Colombian claimed a best result of tenth on the GP13, having injured his hand at Phillip Island.

Iannone will continue to ride a Factory specification machine next season, alongside official Ducati Team riders Cal Crutchlow and Andrea Dovizioso.

http://www.crash.net/motogp/news/198212/1/ducati_confirms_open_debut_at_jerez.html

GIOTIS750
15/11/2013, 14:43
BSN
'Faster is nearly impossible', says Ducati's Crutchlow



After 133 MotoGP test laps on the Ducati at Valencia, Cal Crutchlow has drawn the conclusion it is impossible to go any faster on the 2013 Desmosedici after matching the laptimes of Andrea Dovizioso, give or take a tenth.

The Isle of Man resident ended the three-day session with a time of 1'31.875, two-tenths slower than the Italian, after changing all manner of setup parameters. But he says that the bike he rode in Spain is a lot different to the one he is expecting to test at Sepang in February.

"We made a lot of changes to the bike, up, down, left, right and I had the same feeling with a lot of them. We changed the bike once to stop wheelying but gave away a lot of front-end feeling which we didn't have really anyway. It's good, it's all information for the guys, which is what I wanted to do," said Crutchlow, speaking at Valencia.

"From laptimes, and from riding against people I have beaten all year, I am not as fast on the Ducati as I was with the previous manufacturer. I don't believe this will be the bike for next year anyway. Everything I have said is the same as every other rider has said. I said it after the first day and I am saying it now, so nothing has changed.

"I didn't take any risks today. For sure, I could have gone faster but all the Ducatis are in the same position. They are doing the same laptime every lap. That is a positive for me as this is my first time on it but to go faster is nearly impossible.

"We changed two things that really made a big difference. They were worse for sure but at least there was a difference. We go from here. This test was never supposed to be me jumping on the bike and going a second faster than the other guys. Whatever happens, it is only going to get better for next year."

"Gigi has said he is going to change the bike for next year but we don't have a lot of time. Do I expect to be at the first race next year on a completely different motorcycle? No. I believe in Sepang we will be on something different or at least be able to try a lot of things."
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Faster-is-nearly-impossible,-says-Ducatis-Crutchlow&newsid=10934#sthash.Ee9iK4J0.dpuf

KostasV2
15/11/2013, 17:06
Ο Pedrosa έβγαλε τη λάμα που είχε στην κλείδα από τον προπέρσινο τραυματισμό του...

http://www.motogp.com/en/news/2014/Pedrosa+upbeat+following+Thursday+surgery

MG-KTiNoS
15/11/2013, 17:11
Ο Pedrosa έβγαλε τη λάμα που είχε στην κλείδα από τον προπέρσινο τραυματισμό του...

http://www.motogp.com/en/news/2014/Pedrosa+upbeat+following+Thursday+surgery

ok τώρα θα αλαΦRώσει κι άλλο....

(και θα πάρει και κοντράτο για μετά το 14... Μες τα μέλια ήταν ο Σούπο προχτες, Αμ πως... )
:cool:

KostasV2
15/11/2013, 18:01
ok τώρα θα αλαΦRώσει κι άλλο....

(και θα πάρει και κοντράτο για μετά το 14... Μες τα μέλια ήταν ο Σούπο προχτες, Αμ πως... )
:cool:

Δε θα πάρουν τον Lorenzo το '15; :evil:

MG-KTiNoS
15/11/2013, 18:10
Δε γκζέρω, ακόμα δεν υπογράψει στη γιαμάχα πάντως...

GIOTIS750
16/11/2013, 20:25
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iQy4RV8G5dU
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iQy4RV8G5dU

GIOTIS750
18/11/2013, 12:59
SUZUKI FOTOS XRH-1
303807303808

GIOTIS750
18/11/2013, 13:13
303809
303810

Περισσότερες. Εδώ
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/suzuki-xrh-1-motogp-photos-eicma/

Billymuse
18/11/2013, 14:18
Επ λέτε να δούμε Lorenzo στη Χόντα το 2015???
Gazzetta dello Sport:‘Lorenzo not dismissing Honda for 2015’

Several publications, amongst them Italy’s Gazzetta dello Sport, are continuing to mention Jorge Lorenzo’s possible move to Honda for the 2015 MotoGP™ season. Furthermore, the World Champion of 2010 and 2012 is quoted as not dismissing the option: “You cannot rule out any team. You never know what can happen.”

Lorenzo, whose current deal with Yamaha ends in 2014, continues: “I would like to end my career with Yamaha, retiring as a Yamaha legend. I would like to win another title as Rainey or Lawson did, but I would also like to have the best bike, so hopefully Yamaha will be able to give that to both myself and Valentino (Rossi).”

At the same time, HRC Vice President Shuhei Nakamoto has already admitted his interest in Lorenzo by confirming that ‘we will talk to him for 2015’.

Πηγή www.motogp.com

Antonisss
18/11/2013, 14:38
303811

Δεν τον βρίσκω παράλογο...

Antonisss
18/11/2013, 14:41
303812

Επειδή το βλέπω να γίνεται το ενδεχόμενο, τι θα απογίνει ο Dani άραγε? Θα πάει προς Yamaha?

SHOOTER045
18/11/2013, 14:41
τουλαχιστον στην suzuki τοναισθητηρα του traction φροντισαν να τονσκεοασουν.οχι σαν μερικους μερικους.....:moutza:

Antonisss
18/11/2013, 14:42
τουλαχιστον στην suzuki τοναισθητηρα του traction φροντισαν να τονσκεοασουν.οχι σαν μερικους μερικους.....:moutza:

Ακόμα εκτεθειμένος είναι... Δεν είναι το κουτάκι που γράφει 2D...

GIOTIS750
18/11/2013, 15:58
Επ λέτε να δούμε Lorenzo στη Χόντα το 2015???
Gazzetta dello Sport:‘Lorenzo not dismissing Honda for 2015’

Several publications, amongst them Italy’s Gazzetta dello Sport, are continuing to mention Jorge Lorenzo’s possible move to Honda for the 2015 MotoGP™ season. Furthermore, the World Champion of 2010 and 2012 is quoted as not dismissing the option: “You cannot rule out any team. You never know what can happen.”


Lorenzo, whose current deal with Yamaha ends in 2014, continues: “I would like to end my career with Yamaha, retiring as a Yamaha legend. I would like to win another title as Rainey or Lawson did, but I would also like to have the best bike, so hopefully Yamaha will be able to give that to both myself and Valentino (Rossi).”

At the same time, HRC Vice President Shuhei Nakamoto has already admitted his interest in Lorenzo by confirming that ‘we will talk to him for 2015’.

Πηγή www.motogp.com
Αμα γίνει αυτο και η ντουκατι δεν έχει κάνει κάτι αξιόλογο ο κρατσλοου θα έρθει πετώντας πισω
Παίζουν και οι Espargaro στο παιχνίδι για εργοστασιακους

Billymuse
18/11/2013, 18:24
Αμα γίνει αυτο και η ντουκατι δεν έχει κάνει κάτι αξιόλογο ο κρατσλοου θα έρθει πετώντας πισω
Παίζουν και οι Espargaro στο παιχνίδι για εργοστασιακους

Ωραίο σενάριο θα ήταν μπορώ να πώ :a024:

Antonisss
18/11/2013, 18:41
303809
303810

Περισσότερες. Εδώ
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/suzuki-xrh-1-motogp-photos-eicma/

Σε φουλ ανάλυση

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-01.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-02.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-03.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-04.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-05.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-06.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-07.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-08.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-09.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-10.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-11.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-12.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-13.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-14.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-15.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-16.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-17.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-18.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-19.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-20.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-21.jpg

Όμορφο το άτιμο τελικά... Λίγο το μούτρο είναι αμφιβόλου αλλά το υπόλοιπο είναι magnifique

SHOOTER045
18/11/2013, 19:25
εχουμε η δεν εχουμε εταιρεια δλδ?:a18::a18::a18:

RaGe_Raptor
18/11/2013, 21:17
Σε φουλ ανάλυση

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-01.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-02.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-03.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-04.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-05.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-06.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-07.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-08.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-09.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-10.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-11.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-12.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-13.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-14.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-15.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-16.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-17.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-18.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-19.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-20.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-21.jpg

Όμορφο το άτιμο τελικά... Λίγο το μούτρο είναι αμφιβόλου αλλά το υπόλοιπο είναι magnifique

:beer: πολύ όμορφο...να είναι και γρήγορο...να γελάσει λίγο το χειλάκι μας.

Innersense
19/11/2013, 09:00
απαπαπα, θέλω επετειακό vstrom βαμμένο έτσι! :beer:

sapila racing
19/11/2013, 09:02
Πολύ ωραίο, μακάρι να είναι και ανταγωνιστικό.

πυξιδας990
19/11/2013, 10:49
Σε φουλ ανάλυση

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-01.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-02.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-03.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-04.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-05.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-06.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-07.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-08.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-09.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-10.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-11.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-12.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-13.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-14.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-15.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-16.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-17.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-18.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-19.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-20.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-21.jpg

Όμορφο το άτιμο τελικά... Λίγο το μούτρο είναι αμφιβόλου αλλά το υπόλοιπο είναι magnifique

ταφος:D

DoctoR_k6
19/11/2013, 13:40
Ελα μωρη suzuki να μοιρασεις πονο!!
Αλλα οχι με RdP!!!

GIOTIS750
19/11/2013, 14:43
Σε φουλ ανάλυση

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-01.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-02.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-03.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-04.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-05.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-06.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-07.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-08.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-09.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-10.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-11.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-12.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-13.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-14.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-15.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-16.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-17.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-18.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-19.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-20.jpg
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/11/Suzuki-MotoGP-race-bike-EICMA-21.jpg

Όμορφο το άτιμο τελικά... Λίγο το μούτρο είναι αμφιβόλου αλλά το υπόλοιπο είναι magnifique

:beer::beer:Ζορικο το SUZUKI και το μουτρο ωραιο ειναι:a013:μακαρι να ειναι και στην πιστα καλο..
(καμια σχεση με το παλιο)

GIOTIS750
19/11/2013, 15:02
Και μια και πιασαμε της φοτο εδω ολα τα moto gp Honda
303880
The Lineage of Honda’s Grand Prix Motorcycles
Aπο NSR 95 εως RCV13

http://www.asphaltandrubber.com/motogp/honda-grand-prix-motorcycle-pictures/#more-50451

KostasV2
19/11/2013, 16:06
Και μια και πιασαμε της φοτο εδω ολα τα moto gp Honda
303880
The Lineage of Honda’s Grand Prix Motorcycles
Aπο NSR 95 εως RCV13

http://www.asphaltandrubber.com/motogp/honda-grand-prix-motorcycle-pictures/#more-50451

Τα NSR κάνουν τα RCV να δείχνουν τελείως μπάζα... :D

MG-KTiNoS
19/11/2013, 16:15
Τα NSR κάνουν τα RCV να δείχνουν τελείως μπάζα... :D

μόνο να δείχνουν...?
:D

GIOTIS750
19/11/2013, 19:22
Τα NSR κάνουν τα RCV να δείχνουν τελείως μπάζα... :D
Ε ενταξει οχι και τοσο μπαζα εχουν και αυτα την ομορφια τους
και λεει στο μελλον να ξαναγυρνουσανε πισω στα διχρονα θα ειχε πολυ ενδιαφερον

Billymuse
19/11/2013, 19:29
Ε ενταξει οχι και τοσο μπαζα εχουν και αυτα την ομορφια τους
και λεει στο μελλον να ξαναγυρνουσανε πισω στα διχρονα θα ειχε πολυ ενδιαφερον

Έτσι λίγο ξύλο ρε γμτ που γεμίσαμε με φλώρους αναβάτες που ο ένας τον ακούμπησε λίγο ο αντίπαλος και τρέχει η FIM και ερευνεί το ακραίο περιστατικό και κάνει βαβά
τον αναβάτη που το προκάλεσε..:alien:

GIOTIS750
19/11/2013, 19:30
Stefan Bradl - Q&A interview303885
303886
An exclusive interview with LCR Honda's Stefan Bradl, who claimed his first MotoGP pole and podium during the 2013 season.

The former Moto2 champion finished the year seventh overall, having been forced to miss the Malaysian and Australian rounds due to a fractured ankle…

Crash.net:
Are you now the most successful German rider ever in the premier-class?

Stefan Bradl:
That's a difficult one, it's hard to say because I'm not absolutely sure what happened in the '60s and '70s but I'm sure that I'm at least one of the most successful riders. That's made easier though because in Germany we don't have that many riders who have taken part in the premier class.

My father Helmut was a runner up in the 250s in '91 and he was a great inspiration to me and it was he who started my interest in motorcycles when I was very young, if he hadn't been a successful motorcyclist too then I wouldn't be here now.

Crash.net:
Was there ever a 'plan B'?

Stefan Bradl:
You always have to consider what might happen if you're unable to continue in your chosen sport. We had a little plan for me to work in a local factory in Augsburg that made sunglasses, ski helmets and things like that before I became successful, but the dream was always there to become a motorcycle rider.

Crash.net:
Do you hang around with people like Michael Schumacher or Sebastian Vettel when you're in Germany?

Stefan Bradl:
Unfortunately not that much. We're all so incredibly busy so we don't meet up that often. I remember that Michael Schumacher came to see our grand prix in France and we had a great conversation and hopefully I can catch up with Sebastian soon. I've met him and we know each other well, but when I saw him last it was four years ago so it's probably time to catch up with each other again.

I think Sebastian follows MotoGP so he keeps up to date with what's going on it's just that motorcycles and cars are so different, like day and night so the two worlds don't often come together.

Crash.net:
Didn't Michael Schumacher try racing bikes and didn't do as well as you?

Stefan Bradl:
I think that if I were slower than him on a bike I'd have to reconsider my career! Also if I could beat him in a car then he would also have had to find a different job. It's cars where he's a genius.

Crash.net:
Did you find that racing in Moto2 was more fun than in MotoGP because of the better competition?

Stefan Bradl:
No, not really, for me it is really the same. The enjoyment in MotoGP is because you're riding the best bikes on the planet. The technology and electronics make a MotoGP bike a great challenge and it's fascinating to try to make them go fast.

Also being in the premier class is everybody's dream and when you get there you know you've arrived. It's great riding the fastest bike available against the best racers in the world. No matter what you do in Moto2, it's just a stepping stone and being in MotoGP is everybody's target.

MG-KTiNoS
19/11/2013, 20:44
#κάτω από το Μπαουτίστα είσαι μάυυρεεεεεεεεε#

:lol:

Antonisss
20/11/2013, 09:35
Χμμμμμ

303956

motomaniac
20/11/2013, 10:43
Χμμμμμ

303956

ολοι αυτοι θα τρεξουν? morbidelli tamburini ενδιαφεροντα ονοματα

Antonisss
20/11/2013, 11:07
Σε ομάδες των 2 αν δεν κάνω λάθος... 32 μηχανές

Billymuse
20/11/2013, 14:47
Η λίστα με τα παλικάρια που θα τρέχουν του χρόνου στο GP
http://www.motogp.com/en/news/2014/motogp+provisional+entry+list

Billymuse
20/11/2013, 14:49
Eπίσης λίστες με:
Moto2
http://www.motogp.com/en/news/2013/2014+moto2+provisional+entry+list
και Moto3
http://www.motogp.com/en/news/2014/2014+moto3+provisional+entry+list

GIOTIS750
20/11/2013, 15:33
Eπίσης λίστες με:
Moto2
http://www.motogp.com/en/news/2013/2014+moto2+provisional+entry+list
και Moto3
http://www.motogp.com/en/news/2014/2014+moto3+provisional+entry+list

ΜΟΤΟ2
22 SAM LOWES - BRITISH - SPEED UP - SPEED UP:beer:

MG-KTiNoS
20/11/2013, 17:10
Η Θύρα 46 σιγά σιγά στη μότο 3 παιδιά...

Οδηγάρα ο Φενάτι κι όλη μέρα στο ράντΖο τη βγάζει κι ο
(π) Ούτσιο του φτιάχνει καφέδες!
:lol:

MG-KTiNoS
20/11/2013, 17:14
Κοιτούσα ΄τωρα τα μηχανάκια ΚΤΜ Μαχίντρα το πιο πολλά πούλο η Χόντα
(τελικά δεν έφτανε να περιοριστούν οι στροφές ε? Να το κάνουμε μονο-μοτόρε κι εδώ παιδιά...)
:smokin:

ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Μ ΑΥΤΟΝΑ...
10 THITIPONG WAROKORN - THAI STOP AND GO RACING TEAM - KALEX

:a08:

KostasV2
20/11/2013, 17:20
Κοιτούσα ΄τωρα τα μηχανάκια ΚΤΜ Μαχίντρα το πιο πολλά πούλο η Χόντα
(τελικά δεν έφτανε να περιοριστούν οι στροφές ε? Να το κάνουμε μονο-μοτόρε κι εδώ παιδιά...)
:smokin:


Η Honda λέει τσατίστηκε με τα κόλπα της KTM και θα δώσει "καλά" μοτέρ σε επιλεγμένους αναβάτες. Να δούμε...

Από εδώ: In Moto3, there is more and more confirmation that Honda will be building a high-powered engine to defeat KTM. There had been a fierce internal debate inside HRC over whether to spend the money necessary to beat KTM at their own game, as the cost of the actual engine will be vastly more than the 12,000 euro price cap in Moto3. However, facing humiliation at the hands of KTM - who have found other ways to pass on the costs, hiding engine development costs in the price of a complete bike package - Honda has decided to act.

To defeat KTM, they will also need a winning team, and that team will be the Estrella Galicia 0,0 team of Alex Rins and Alex Marquez. The team, run by Monlau, the organization behind Marc Marquez and Maria Herrera's Spanish championship team, will make the switch to Honda for 2014, and take on the KTMs. With Rins and Marquez being two of the top favorites for the 2014 Moto3 title, along with Jack Miller, Honda should have everything in place to defeat the KTMs.

Whether Rins stays in Moto3 is still not 100% certain, however. Rins is believed to have a clause in his contract which says that if he wins the 2013 Moto3 title, he will enter Moto2 with the Monlau team. On the strength of Rins' performance at Aragon, his chances of being Moto3 champion are improving.

The Monlau team will not be the only one on a Honda. Racing Team Germany is also to remain with the Japanese manufacturer, and with Jack Miller having signed for the Red Bull KTM team, RTG has signed Efren Vazquez to race for them in 2014. Who Vazquez' teammate will be is as yet unknown, but the chances of it being a young rookie look promising.

Πηγή: Motomatters.com

mario27
20/11/2013, 17:49
88 ALESSANDRO NOCCO - ITALIAN - SPEED UP - SPEED UP
Αυτος ο Ιταλος θα παει πολυ ψηλα :a016::a016:

RaGe_Raptor
20/11/2013, 18:59
Η Θύρα 46 σιγά σιγά στη μότο 3 παιδιά...

Οδηγάρα ο Φενάτι κι όλη μέρα στο ράντΖο τη βγάζει κι ο
(π) Ούτσιο του φτιάχνει καφέδες!
:lol:

(αν και δεν είμαι θύρα 46,τουλάσχιστον όχι με τον τρόπο που το εννοείς...)
μπαααααααααααα,για μαρκέζ είμαστε...είναι τσαμπουκάς και μας αρέσει..

cityfly
21/11/2013, 10:12
τουλαχιστον στην suzuki τοναισθητηρα του traction φροντισαν να τονσκεοασουν.οχι σαν μερικους μερικους.....:moutza:

εκτός και χρησιμοποιηθεί το παρακάτω aftermarket αξεσουάρ βεντουζαριστό πάνω στα δέρματα

303964

Antonisss
21/11/2013, 15:15
Διαβάζω στη Μοτο3 ότι θα "μπει" η Husqvarna? (ΚΤΜ μηχανάκι αλλά με άλλη ονομασία, καλή ώρα σαν τα Aprilia/Gilera/Derbi)

MG-KTiNoS
21/11/2013, 17:35
Δε θα πάρουν τον Lorenzo το '15; :evil:


"Several publications, amongst them Italy’s Gazzetta dello Sport, are continuing to mention Jorge Lorenzo’s possible move to Honda for the 2015 MotoGP™ season. Furthermore, the World Champion of 2010 and 2012 is quoted as not dismissing the option: “You cannot rule out any team. You never know what can happen.”
Lorenzo, whose current deal with Yamaha ends in 2014, continues: “I would like to end my career with Yamaha, retiring as a Yamaha legend. I would like to win another title as Rainey or Lawson did, but I would also like to have the best bike, so hopefully Yamaha will be able to give that to both myself and Valentino (Rossi).”
At the same time, HRC Vice President Shuhei Nakamoto has already admitted his interest in Lorenzo by confirming that ‘we will talk to him for 2015’.

GIOTIS750
21/11/2013, 17:36
Η Θύρα 46 σιγά σιγά στη μότο 3 παιδιά...

Οδηγάρα ο Φενάτι κι όλη μέρα στο ράντΖο τη βγάζει κι ο
(π) Ούτσιο του φτιάχνει καφέδες!
:lol:
ΘΥΡΑ 46
303985