Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2014 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6

GIOTIS750
21/11/2013, 18:06
Διαβάζω στη Μοτο3 ότι θα "μπει" η Husqvarna? (ΚΤΜ μηχανάκι αλλά με άλλη ονομασία, καλή ώρα σαν τα Aprilia/Gilera/Derbi)

Husqvarna Enters 2014 Moto3 World Championship with Danny Kent

303991

http://ultimatemotorcycling.com/husqvarna-enters-2014-moto3-world-championship-danny-kent/

KostasV2
21/11/2013, 18:32
Ξεφτιλίζουν το όνομα...

byron
21/11/2013, 19:05
Ξεφτιλίζουν το όνομα...

Γιατί?

KostasV2
21/11/2013, 19:25
Γιατί?

Γιατί δεν θα είναι Husqvarna, αλλά τραβεστί KTM...




In other news (που λένε και στο Αμέρικα), περισσότερες λεπτομέρειες για το RCV "παραγωγής": http://www.cycleworld.com/2013/11/21/2014-honda-rcv1000r-first-look-review-photos/

byron
21/11/2013, 19:35
Γιατί δεν θα είναι Husqvarna, αλλά τραβεστί KTM...
[/url]

Νταξ, έτσι κι αλλιώς το όνομα έχει γίνει σώβρακο. Αν θέλουν να πλασάρουν μοντέλα δρόμου με το όνομα husky είναι ένας καλός τρόπος να προβληθεί. Και η ΚΤΜ αντίστοιχο δρόμο δεν ακολούθησε?

sapila racing
21/11/2013, 19:40
Νταξ, έτσι κι αλλιώς το όνομα έχει γίνει σώβρακο. Αν θέλουν να πλασάρουν μοντέλα δρόμου με το όνομα husky είναι ένας καλός τρόπος να προβληθεί. Και η ΚΤΜ αντίστοιχο δρόμο δεν ακολούθησε?

Δεν έχεις άδικο.
Η Husqvarna βεβαια στο παρελθόν είχε σημαντική παρουσία στους αγώνες δρόμου εκτός απο τα χώματα.
Αυτα όμως ήταν πολύ παλιά, η εταιρεία άλλαξε πολλά χέρια και τελικά αν τρέχει και στα GP εμένα δεν με χαλάει καθόλου να βλέπω την κορώνα στις πίστες κι ας είναι ΚΤΜ απο κάτω.
Στο κάτω κάτω η Husqvarna γεννησε και στην Husaberg και τελικά κατέληje η ΚΤΜ να χρησιμοποιεί και την τεχνογνωσία των Σουηδών κι έφτασε σήμερα να είναι top.

Billymuse
21/11/2013, 22:22
Κάποια πραγματάκια για του χρόνου που ειναι ενδιαφέρον ειδικά το ταιλευταίο που αναγράφετε στο άρθρο...
πηγή www.motogranprix.gr

Η επίσημη - αν και προσωρινή - λίστα των αναβατών την επόμενη χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, βγήκε πριν μερικά 24ωρα (βλ. εδώ) με 11 εργοστασιακές συμμετοχές και 13 μοτοσυκλέτες υπό τη νέα κατηγορία "OPEN".



Οι πρώτοι θα έχουν 20 λίτρα καύσιμο τη νέα χρονιά, 5 κινητήρες ανά σεζόν και την ελευθερία να χρησιμοποιήσουν το δικό τους software στην - υποχρεωτική για όλους - ECU της Magneti Marelli. Οι οδηγοί που ανήκουν στην κατηγορία "OPEN" θα έχουν 24 λίτρα καύσιμο, 12 κινητήρες ανά σεζόν και την ECU της Magneti Marelli με το software της Dorna.



Ενδιαφέρον - αν και αυτό μπορεί να αλλάξει - έχει το γεγονός ότι ο Marquez έχει δηλωθεί με το "93" και όχι το "1" σε μια χρονιά (2014) που αναμένουμε εκ νέου κυριαρχία των τριών Ισπανών, οι οποίοι φέτος κέρδισαν στους 17 από τους 18 αγώνες του ημερολογίου.



Το αν και κατά πόσο ο Valentino Rossi θα είναι σε θέση να διεκδικεί βάθρα και νίκες τη νέα σεζόν, εξαρτάται εν πολλοίς από δυο παράγοντες. Πρώτον στο πως θα εξελιχθεί η σχέση του με τον νέο αρχιμηχανικό - Silvano Galbusera - και αν ο δεύτερος θα είναι σε θέση να του δώσει μερικά δέκατα παραπάνω με το στήσιμο της M1 και δεύτερον στο αν θα καταφέρουν οι μηχανικοί στην Yamaha να παρουσιάσουν στα τεστ του Φεβρουαρίου ένα ανταγωνιστικό σύνολο που θα μειώσει - ή ακόμα καλύτερα θα εξισορροπήσει - τη διαφορά με την κυρίαρχη Honda.



Πολλά βλέμματα θα είναι στραμμένα και στους δυο νεοφερμένους από την Moto2, τον Pol Espargaro και τον Scott Redding. Ο πρώτος έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στις δοκιμές της Βαλένθια, ενώ ο Βρετανός δεν είχε την ευκαιρία να δείξει τις δυνατότητές του εξαιτίας του τραυματισμένου του καρπού. Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και η μάχη ανάμεσα στις "πελατειακές" μοτοσυκλέτες των Honda και Yamaha, με τη δεύτερη να δείχνει καλύτερη στο πρώτο επίσημο τεστ της νέας σεζόν. Η Honda μάλιστα (RCV1000R) ήταν πάνω από 10 χλμ/ώρα πιο αργή από τις εργοστασιακές, ενώ η διαφορά στις Yamaha ήταν αμελητέα.



Στην προσωρινή λίστα των οδηγών του 2014 υπάρχει κανονικά το όνομα του Niccolo Canepa, ωστόσο το "αδελφό" site gpone.com έχει ήδη μεταφέρει δηλώσεις του Ιταλού, ο οποίος τονίζει ότι δεν θα είναι στο MotoGP του χρόνου. Παράλληλα, στη λίστα δεν ανακοινώνεται η μοτοσυκλέτα της Ioda, με τις επιλογές της ομάδας - μια από τις πιο αδύναμες οικονομικά του paddock - να περιορίζονται είτε στην Aprilia ART, είτε στην "OPEN" Ducati. Βέβαια αν το οικονομικό αποδειχθεί αξεπέραστο πρόβλημα, μπορεί πάντα να συνεχίσει και του χρόνου με την Suter BMW, μια μοτοσυκλέτα όμως που δεν εξελίχθηκε καθόλου φέτος.



Άλλο ερωτηματικό αποτελεί η PBM, με τον Paul Bird να μην έχει ανακοινώσει τι μοτοσυκλέτα θα έχει το 2014. Στον τελευταίο γύρο της σεζόν περιμέναμε μια δήλωση-φωτιά από τον Bird, κάτι που εν τέλει δεν ήρθε ποτέ. Τα νέα δεδομένα του 2014, με την Dorna να χρηματοδοτεί μόνο τις 22 από τις 24 ομάδες - δυσκολεύουν τα πράγματα τόσο για την PBM, όσο και για την προαναφερθείσα Ioda, που είναι και οι βασικοί υποψήφιοι (βάσει των φετινών αποτελεσμάτων) να μην λάβουν τη χρηματοδότηση.



Εξαιρετικό ενδιαφέρον θα έχει και το επόμενο καλοκαίρι, καθώς τα συμβόλαια 16 στο σύνολο αναβατών λήγουν, με πιο τρανταχτά των διδύμων της Honda και της Yamaha.

ernti
22/11/2013, 04:28
Αρχίσανε και οι κακιούλες.
Αυτά είναι τα άσχημα που λέγαμε παλιότερα..
Του Bradl πότε θα του δώσουνε εργοστασιακό μηχανάκι
να μοιράσει πόνο?


True to his typically honest and open style Jeremy Burgess has given a candid interview to French media outlet GP-Inside, providing details of his split with Valentino Rossi.

The Italian rider parted ways with the Crew Chief after 14 years of working together, at the end of the 2013 season, prompting Burgess to state: “I knew that this moment could arrive but wasn’t expecting it. Many elite sports stars change trainer or coach when they are arriving towards the end of their careers. In Valentino’s case, he believes that he needs to make a big change which he thinks can take him back up to the level where wants to be. He knows it’s a gamble but wants to try it. From that point of view, I understand and respect his decision and hope it goes well.

“But I also believe that inside 'Valentino’s internal processor' the information is not arriving as fast as it used to. In Australia we refer to the ‘preservation gene’, which kicks in during your 30s and makes you feel more vulnerable. This is the thing now, Valentino is trying to reach beyond the limits of his capabilities.

GIOTIS750
22/11/2013, 17:08
88 ALESSANDRO NOCCO - ITALIAN - SPEED UP - SPEED UP
Αυτος ο Ιταλος θα παει πολυ ψηλα :a016::a016:


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0GG8d2MCcPU

corsa2
22/11/2013, 23:05
Ξεφτιλίζουν το όνομα...

Οσο για Husqvarna-Husaberg-KTΜ etc. ........ What is fair after all??

Billymuse
23/11/2013, 18:59
Andreea Iannone

304135

Antonisss
23/11/2013, 19:41
Φτάσαμε πλέον στο σημείο να ξύνουν οι μισοί αγκώνα και να λέμε "ε σιγά"... Μας φαίνεται τόσο φυσιολογικό...

motomaniac
23/11/2013, 20:22
Φτάσαμε πλέον στο σημείο να ξύνουν οι μισοί αγκώνα και να λέμε "ε σιγά"... Μας φαίνεται τόσο φυσιολογικό...

και δεν ξυνει γονατο ετσι?

Billymuse
23/11/2013, 20:50
και δεν ξυνει γονατο ετσι?

σε λίγο τα πόδια θα μπένουν μέσα στο πλαίσιο και θα έχουν ξύστρες οι αγκώνες και οι ώμοι

H.A.Balafoutre
23/11/2013, 21:07
Μήπως με την κρίση οι ξύστρες στο γόνατο είναι πιο ακριβές και σου λέει, τη βγάζω πιο φθηνά με του αγκώνα....

Innersense
24/11/2013, 05:24
Άντε μωρέ απο εκεί, με τα traction control τους... Εγώ λέω να κανουμε κανένα petition φέτος να τα ξηλωσουνε!

KostasV2
24/11/2013, 12:03
Andreea Iannone

304135

Δεν πάει να ξύνει και το κράνος, ούτε δεκάδα δε θα μπαίνει το '14 με το χρέπι που καβαλάει... :p

GIOTIS750
24/11/2013, 14:06
Andreea Iannone

304135
:a08::a013::a08:

MG-KTiNoS
26/11/2013, 21:08
Pedrosa-Puig: Tέλος !

:D

H.A.Balafoutre
26/11/2013, 21:48
Pedrosa-Puig: Tέλος !

:D

Non ci poso credere...στα χνάρια που χάραξε ο Ρόσσι.....

MG-KTiNoS
26/11/2013, 22:00
(λένε οι κακοί ότι ο Πούτογκ φταίει για τον πετροζα)
:D

Antonisss
26/11/2013, 22:05
http://www.gpone.com/2013112612296/Rossi-sei-gare-per-decidere-il-mio-futuro.html

Εδώ αν καταλαβαίνω καλά ο VR λέει ότι μετά τους πρώτους 6 αγώνες θα αποφασίσει (αναλόγως των αποτελεσμάτων του) αν θα συνεχίσει και το 2015

MG-KTiNoS
26/11/2013, 22:07
αυτό λέει...

Άμα μέχρι τότε δεν πάει καλά ...πούλο !

Antonisss
26/11/2013, 22:08
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου τότε, το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε από τώρα

Και δω ο πάτος του νέου Μοτο3 της Χόνδα

304469

Antonisss
26/11/2013, 22:10
yummy!

304470

sapila racing
27/11/2013, 09:00
yummy!

304470

Για να δούμε τι λέει και στην πράξη, υποτίθεται οτι η Honda το έφτιαξε γιατί αποφάσισε να τους πατήσει κι ας βγεί πιο ακριβό απο το υποτιθέμενο όριο κόστους.

πυξιδας990
27/11/2013, 09:19
καλα,την πορτοκαλι πλατη θα βλεπει και φετος:D

sapila racing
27/11/2013, 09:24
καλα,την πορτοκαλι πλατη θα βλεπει και φετος:D

Θα δείξει.
Αν η Honda αποφασίσει να κερδίσει η πορτοκαλί ομάδα θα παρει τα @@ της. :lol:

πυξιδας990
27/11/2013, 09:28
Θα δείξει.
Αν η Honda αποφασίσει να κερδίσει η πορτοκαλί ομάδα θα παρει τα @@ της. :lol:
μπορει,αλλα αυτος ο ανταγωνισμος θα ηταν ωραιο να περασει και στην μοτο2.
παντως στην μοτο3 το εδιαφερον αυξανεται μετα την κινηση της honda.

MG-KTiNoS
27/11/2013, 09:36
Θα δείξει.
Αν η Honda αποφασίσει να κερδίσει η πορτοκαλί ομάδα θα παρει τα @@ της. :lol:

ki εγώ θα γίνω τιμ μάνατζερ και θα κατεβάσω ομάδα στο Τατόι....
:smokin:

(προς το παρών αναμένομεν την απόφαση η οποία θα σταματίσει την παράδωση @@ ...στη χόντα)
:cool:


Μπορεί φυσικά πάντα να πει στο Αρχη Τσάτσο Δον ΕΖΜΠελέτα να το κάνει μονομοτέρ και να τρέχουν όλοι με χόντα...
:lol:

KostasV2
27/11/2013, 10:19
Τι έγινε, δε μας αρέσει που η Honda θέλει να παίξει την KTM στα ίσα;

MG-KTiNoS
27/11/2013, 10:27
H Ηονδα δεν παίζει ποτέ στα ίσα...
:D

(κι εγώ αρχίζω καριέρα τιμ μάνατζερ όπως ο Ρόσσι)

sapila racing
27/11/2013, 10:30
ki εγώ θα γίνω τιμ μάνατζερ και θα κατεβάσω ομάδα στο Τατόι....
:smokin:

Mε Guzzi? Θα τον πιείτε απο το κολοφτιαγμενο BMW μου. :lol:

(προς το παρών αναμένομεν την απόφαση η οποία θα σταματίσει την παράδωση @@ ...στη χόντα)
:cool:


Μπορεί φυσικά πάντα να πει στο Αρχη Τσάτσο Δον ΕΖΜΠελέτα να το κάνει μονομοτέρ και να τρέχουν όλοι με χόντα...
:lol:

Αυτό ούτε καμμένος HondaΚιας δεν θα το ήθελε φαντάζομαι.



Εγώ διάβασα οτι η Honda είχε φτιάξει μοτέρ σύμφωνα με την τιμή που θα πρέπει να το πουλήσει εφ όσον ζητηθεί, βασει κανονισμού κι έτσι δεν πήγαινε σαν το ΚΤΜ.
Η ΚΤΜ απ την άλλη έφτιαξε με τη μια μηχανάκι ολόκληρο κάι μοίρασε το κόστος με άλλο τρόπο, οπότε το φτιάξανε τούμπανο.

Ετσι τωρα η Honda αποφάσισε οτι δεν γίνεται να την περνάει για πλάκα η ΚΤΜ και απλά φτιάχνει πιο γρήγορο μοτέρ.

GIOTIS750
02/12/2013, 15:16
Marquez video

GATE 93
http://v.youku.com/v_show/id_XNjM2OTA3ODY4.html

Kαι ενα οταν ηταν σπορος
http://v.youku.com/v_show/id_XNjM1NjExNDA4.html

MG-KTiNoS
02/12/2013, 15:34
Mε Guzzi? Θα τον πιείτε απο το κολοφτιαγμενο BMW μου.:lol:
Αυτό ούτε καμμένος HondaΚιας δεν θα το ήθελε φαντάζομαι.


a ναι με ΓΚούτσι και θα τα βρεις μπαστούνια γιατί ΘΑ έχω (κάτα 90%) ΚΑΙ οδηγό. (παλιά καραβάνα:D)
β για βαμένους χοντάκιδες δε γκζέρω αλλά στη μότο 2 έτσι πήρε πόδι η Απρίλια ΄'ομορφα κι ωραία !

sapila racing
02/12/2013, 15:39
a ναι με ΓΚούτσι και θα τα βρεις μπαστούνια γιατί ΘΑ έχω (κάτα 90%) ΚΑΙ οδηγό. (παλιά καραβάνα:D)


Οτι και να κανετε παλι το ντουμανι του BMW θα φατε. Υπ οψιν οτι ο αγωνας ειναι Μαιο 2014.
Αντε τωρα μην το φτιάξω κιόλας! :beer:

byron
02/12/2013, 15:44
Αντε τωρα μην το φτιάξω κιόλας! :beer:

Ti θα του κάνεις? θα του βάλεις side-car? :tooth: :tooth:

sapila racing
02/12/2013, 15:46
Ti θα του κάνεις? θα του βάλεις side-car? :tooth: :tooth:

Δεν θα του βάλω. Θα του βγάλω! :D
Υπολογίζω να το ελαφρύνω γυρω στα 15 κιλά εύκολα. :D

Τατοι 2014 preseason το καναμε... :lol:

byron
02/12/2013, 15:52
Δεν θα του βάλω. Θα του βγάλω! :D
Υπολογίζω να το ελαφρύνω γυρω στα 15 κιλά εύκολα. :D


Για να αποκτήσει κράτημα το λέω ρε φίλε. :tooth:

MG-KTiNoS
02/12/2013, 15:52
Δεν θα του βάλω. Θα του βγάλω! :D
Υπολογίζω να το ελαφρύνω γυρω στα 15 κιλά εύκολα. :D

Τατοι 2014 preseason το καναμε... :lol:

Βγάλε βγάλε (ο δικός μου είναι λίγο χοντρός οπότε κάτι μπορεί να κερδίσεις...)
:lol:

Αλλά ένα σου λέω

ΚΤιΝοΣ ιζ μπορν του ρέις...

:rotflmao:

sapila racing
02/12/2013, 15:56
Βγάλε βγάλε (ο δικός μου είναι λίγο χοντρός οπότε κάτι μπορεί να κερδίσεις...)
:lol:

Αλλά ένα σου λέω

ΚΤιΝοΣ ιζ μπορν του ρέις...

:rotflmao:

Αυτο το τελευταίο γιατί το εβαλες? :cry:
Εδω τα παρατησαν οι αλλοι!

MG-KTiNoS
02/12/2013, 16:05
:lol:

γιατί μου το πε ο ΝΚΤΡ ....

Antonisss
02/12/2013, 18:20
http://www.youtube.com/watch?v=Eh_tHAzy0A0

GIOTIS750
03/12/2013, 15:17
Camier in line for Ioda MotoGP seat 02/12/2013
304967
Camier is considering his MotoGP career

Camier in line for Ioda MotoGP seat Camier in line for Ioda MotoGP seat 02/12/2013

By David Miller Image by GeeBee Images

Former British Superbike Champion Leon Camier is assessing an option to join MotoGP with the Ioda team as well as two further opportunities to remain in the World Superbike Championship next season.

The Kent man was left in the lurch by his former Crescent Suzuki team after they decided to hire Eugene Laverty instead of re-signing Camier but it could have been a blessing in disguise.

Ioda are in advanced negotiations with Aprilia to lease a brace of 2014 ART bikes next season and have already signed Danilo Petrucci. Camier is first in line for the second bike but says a few small areas have to be worked out.

"It is the favoured option for me but we need to work out some of the smaller details first. I think it would be beneficial to get into MotoGP and this looks like a perfect way to do it, given the direction in which the rules are heading," said Camier, speaking to bikesportnews.com from Andorra.

"We are still in talks with two World Superbike teams and also have some options in the BSB paddock too so it doesn't look like I will be left with nothing to race in 2014."

http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Camier-in-line-for-Ioda-MotoGP-seat&newsid=11006

GIOTIS750
04/12/2013, 21:02
SUZUKI



http://www.youtube.com/watch?v=Eh_tHAzy0A0

:beer::beer:

GIOTIS750
04/12/2013, 21:08
MOTO1000GP - Especial das 8 Etapas 2013:)


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ijSZ5ryhMZk

http://www.youtube.com/watch?v=ijSZ5ryhMZk

sapila racing
04/12/2013, 21:27
http://www.youtube.com/watch?v=Eh_tHAzy0A0

Ωραίο video, αντε να το δούμε και να τρέχει. :beer:

buckley
05/12/2013, 09:44
Οτι και να κανετε παλι το ντουμανι του BMW θα φατε. Υπ οψιν οτι ο αγωνας ειναι Μαιο 2014.
Αντε τωρα μην το φτιάξω κιόλας! :beer:

Άσε το μαέστρο να ονειρεύεται ,και το μπεμβέ να ξεκουραστεί για μηχανάκι εμείς είμαστε εδώ (μην ξεχάσω να ΤΑ πιστοποιήσω...)

sapila racing
05/12/2013, 11:18
Άσε το μαέστρο να ονειρεύεται ,και το μπεμβέ να ξεκουραστεί για μηχανάκι εμείς είμαστε εδώ (μην ξεχάσω να ΤΑ πιστοποιήσω...)

Το BMW ειναι ακούραστο, πιστοποίησε το GS750 να τρεξεις κι εσυ! :beer:

GIOTIS750
08/12/2013, 09:20
ΝΕΑ305287

305288


MOTOGP »
07 December 2013
“We might see some of these Open MotoGP bikes quicker than our [factory] bikes so we might soon all switch to that class” - Herve Poncharal

EXCLUSIVE Herve Poncharal (IRTA) - Q&A
Herve Poncharal (IRTA) - MotoGP Q&A
In the third and final part of an exclusive interview with Herve Poncharal, conducted at the Australian MotoGP, attention turns to the financial side of motorcycle grand prix racing and the future of the world championship.

In addition to running his Tech 3 team in MotoGP and Moto2, Poncharal is also president of the teams' association IRTA, representing the organisation during meetings of the Grand Prix Commission - alongside Dorna, FIM and MSMA - which decides the rules and regulations.

Click Here to read part one of the interview, focusing on the Tech 3 MotoGP team, and Click Here for part two, about the Tech 3 Moto2 team...

Crash.net:
As president of IRTA, how do you feel about the MotoGP championship in general?

Herve Poncharal:
So, let me make clear that the MotoGP championship is run by Dorna and FIM. I am only the IRTA representative, or president - but I don't want to sound pretentious!

Nothing is perfect, but when you look back at what happened when we switched from two-stroke 500cc to four-stroke MotoGP [for 2002], everything we did at the beginning was under a lot of criticism: 'What are you doing? Grand prix is two-stroke, this is shit, it is going to clash with World Superbike.'

Then when we changed from 250cc to Moto2 [in 2010] - that was also going to be a complete disaster: '250 is the class that can make strong riders for MotoGP, they can learn because a 250 is a proper racing bike, blah blah blah'.

Moto2 is a real success. It is cheaper than 250 was. It is completely open because anybody has the package to win, which was not the case in 250. And when you see what Marc, Stefan Bradl and Bradley Smith are doing, you cannot say that Moto2 is not preparing riders to be strong in MotoGP.

Then Moto3 [which replaced 125cc in 2012] is producing some really, really exciting racing. We are working on making sure that the costs are not too high - there will be some decisions taken for next year and the year after so that it is affordable and open in terms of competition. I'm quite happy about that.

In MotoGP we introduced the [privateer] CRT class [in 2012], which was under a lot of criticism also. 'What is this? It is Superbike'. Which is true, but what do you do?

Crash.net:
There would only have been twelve bikes on the grid without CRT...

Herve Poncharal:erve Poncharal (IRTA) - MotoGP Q&A
Everybody was laughing at CRT at first, but if you look this year Espargaro is finishing in front of some of the factory bikes in almost every race. He is doing some incredible qualifying. In two years the level of CRT has improved so much. Just ask [Ducati riders] Hernandez, Iannone or Pirro if it's easy to beat the fastest CRT. It's not easy.

Crash.net:
Cal [Crutchlow] mentioned that unless someone like Casey Stoner rides the CRT bikes, you don't know what the real difference to the factory bikes is…

Herve Poncharal:
Exactly. I fully agree.

I believe also that the concept of CRT has not only helped put more bikes on the grid, but now we have reached agreement with the manufacturers who understand that they have to help.

Next year Honda will bring the Production Racer which, I believe, will be quite competitive. What Yamaha is doing [engine lease with Forward Racing] is also interesting.

It is exciting because these bikes represent the future in a way, because we know that the factories are only allowed to use their own ECU software until 2016. At the moment. It might be brought forward.

Everybody else but the factory bikes - from Honda, Yamaha and Ducati - will be using the complete championship [control] ECU system. But we might see some of these Open bikes quicker than our [factory] bikes so we might soon all switch to that class.

Crash.net:
Is it a turning point in the direction of the championship?

Herve Poncharal:
Clearly for next year the MotoGP 'norm' is the Open class, the bikes using the championship ECU and 24 litres of fuel. The exception is going to be the factory class bikes, which until 2016 are allowed to use their own software.

Until this year the norm has been the factory bikes, with 21 litres, and the exception has been the CRT class. Now CRT is gone and the Open class is the MotoGP class. This is the future.

Until 2016 any factory that wants to join, can join with their own software but that means 20 litres and five engines for the season.

So I believe next year the grid will be much more competitive with guys like Aleix Espargaro on the Open Yamaha, Nicky Hayden and Scott Redding on the Open Honda.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩhttp://www.crash.net/motogp/interview/198804/3/exclusive_herve_poncharal_irta_-_qa.html
6 ΣΕΛΙΔΕΣ

MG-KTiNoS
09/12/2013, 15:56
Δημ. - Πιστεύεις ότι ο Ρόσσι είχε δίκιο σχετικά με τη Ντουκάτι?
Ντοβιτσιόζο - Εεεε ας πούμε ότι εκείνος έκανε 2 χρόνια που πήγαν κάπως διαφορετικά.
Ο καθένας είχε τις δικές τους προσδοκίες. Δεν θέλω να σχολιάσω τι πέρασε (χαχα)
εκείνος....


:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:


(Ούτε στη Σεπάνγκ το νέο μοντέλο)
:cry:

MG-KTiNoS
09/12/2013, 16:05
το φτωχικό του Χόρχε...

http://bcove.me/jttqds4q

GIOTIS750
10/12/2013, 22:02
Δημ. - Πιστεύεις ότι ο Ρόσσι είχε δίκιο σχετικά με τη Ντουκάτι?
Ντοβιτσιόζο - Εεεε ας πούμε ότι εκείνος έκανε 2 χρόνια που πήγαν κάπως διαφορετικά.
Ο καθένας είχε τις δικές τους προσδοκίες. Δεν θέλω να σχολιάσω τι πέρασε (χαχα)
εκείνος....


:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:


(Ούτε στη Σεπάνγκ το νέο μοντέλο)
:cry:

Δεν πηραζει ασ αργησει και λιγο ...αρκει οταν ερθει να γυρναει γρηγορα .
Αντε ρε μαγε νταλινα κανε το μοτορι να πεταει
Για Dovi νο κομεντ:smokin:
χορχες λιγο στεναχωρο το βρηκα :bawl::bawl:

MG-KTiNoS
10/12/2013, 22:07
ο Ρόσσι πήρε και Βιρτζίλιο Φερράρι στο τιμ Ιτάλια (μοτο3)

(δεν κάνει πλάκα τελικά, το έχει πάρει ζεστά το πράμα)

GIOTIS750
10/12/2013, 22:24
ο Ρόσσι πήρε και Βιρτζίλιο Φερράρι στο τιμ Ιτάλια (μοτο3)

(δεν κάνει πλάκα τελικά, το έχει πάρει ζεστά το πράμα)

Τα βαθρα σε ολες τις κατηγοριες ειναι γεματα ισπανους
ας ελπισουμε οτι θα βγαλει καλα φυντανια να ακουγεται λιγο και ο ιταλ εθ υμνος γιατι τον ισπανικο τον εμπεδωσαμε
καλα για τον ελληνικο δεν το συζηταω ισοβια καταδικη στην αφανεια ...

GIOTIS750
13/12/2013, 18:19
:a022::a022::a022:


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6Z440qiLtZk

GIOTIS750
13/12/2013, 18:26
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aw1DHtXqTXM

spyrakos35
14/12/2013, 23:10
το πρόγραμμα του 2014
http://www.contra.gr/Motorsport/World/MotoGP/ektos-motogp-h-lagkouna-seka.2551192.html

βγήκε η "αμαρτωλή" λαγκούνα..... :lol:

Billymuse
15/12/2013, 22:10
το πρόγραμμα του 2014
http://www.contra.gr/Motorsport/World/MotoGP/ektos-motogp-h-lagkouna-seka.2551192.html

βγήκε η "αμαρτωλή" λαγκούνα..... :lol:

28 Ιουνίου: Ολλανδία (Άσεν)** ο αγώνας είναι Σάββατο για θρησκευτικούς λόγους σε μια χώρα που οι μισοί ειναι άθεοι :lol:

GIOTIS750
23/12/2013, 19:41
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lXtzKqYMdVA

http://youtu.be/lXtzKqYMdVA

MG-KTiNoS
05/01/2014, 01:09
http://www.youtube.com/watch?v=VcaABHVsZvk


http://youtu.be/VcaABHVsZvk

RaGe_Raptor
06/01/2014, 23:40
Suzuki MotoGP Video Series, Part 1: A Sign That Suzuki Is Serious?

When Suzuki decided to move their return to MotoGP back a year, from 2014 to 2015, questions were raised over just how serious they are about actually coming back. The odds appear stacked against them: the bikes were some way off the pace, over 1.8 seconds at Misano; Suzuki is still working with their Mitsubishi electronics unit, not yet having moved to the Magneti Marelli unit which is compulsory from 2014; and coming to MotoGP in 2015 would leave them just two seasons before a new set of regulations is to be introduced, likely to include a rev limit and compulsory spec software. Suzuki face an uphill task.

Despite the challenges, they seem determined to come back to motorcycle racing's premier class. One sign of their intent is the launch of a new four-part video series on the progress made on the MotoGP project, the first video of which was released yesterday. Though the video does not provide a huge amount of detail on their testing program, it does give a nice insight into the reality of testing in motorcycle racing: far away from the glamour of international circuits and thronging fans, a small group of people grind out the miles and spend their time pouring over data looking for improvement.

The most intriguing detail thrown up by the video is their justification for a return to the class. With the switch from a V4 to an inline four engine layout, Suzuki hopes to gain more data for their road bikes, including the GSX-R1000. Why do this in MotoGP and not World Superbikes? WSBK limits the factory in how it can change chassis geometry and design, the rules dictating that the production chassis should be the starting point. In MotoGP, engineers can experiment freely with chassis layouts, weight distribution, frame thickness, even modifying the positioning of the various gearbox and engine components with respect to each other, in pursuit of better balance and better mechnical grip. Suzuki's MotoGP program appears to be aimed at improving the GSX-R 1000 as well.
η τελευταία παράγραφος έχει ζουμί...για να εξελίξει το επόμενο GSXR η Suzuki γύρισε στις δοκιμές του motogp σύμφωνα με το άρθρο.και η επιχειρηματολογία πάνω στην οποία το στηρίζει έχει λογική.στα sbk οι κανονισμοί είναι πολύ περιοριστικοί και δε μπορείς να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα ενώ στο motogp όχι.
παρακάτω το πρώτο video (το 2ο το έχει βάλει παραπάνω ο κτήνος)

http://youtu.be/9CPzojOAuEA

MG-KTiNoS
08/01/2014, 21:08
γκουχ γκουχ 1 2 .... 1 2....

ακούτε ?

Ο Τζίτζι είπε ότι συμφέρει πιο πολύ τη Ντουκάτι να τρέξει με open μηχανάκι
πάρα με μοτο τζι πι !!!!

Κάνανε λέει τεστ, αφού είδαν τη δυσαρέσκεια της χόντα,
στη Jerez με μια GP13 configurazione 'Open'
και είδαν ότι οι διαφορές είναι ελάχιστες.
Τα μαλακά λέει δίνουν 6 δεκατάκια από μόνα τους +τα παραπάνω λίτρα
που επιτρέπουν στο μοτέρ να δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα
(όχι για λουκουμάδες)

ΑΚόμα, έτσι θα μπορούν να κάνουν και πιο πολλά τεστ (και να τεστάρουν ότι γουστάρουν λέω εγώ)
και σε όλες τις πίστες.
H τελική απόφαση μετά τις δοκιμές στη Σεπάνγκ αφού πάρουν το μηχανάκι οι πρώτοι πιλότοι.
:eleison:

Billymuse
08/01/2014, 21:19
Κρεμάστηκε ο Cal Crutchlow, αφού πρώτα έκανε το μεγάλο?? βήμα και πήγε στη ducati είπε να κάνει και το δεύτερο λάθος του για φέτος
αφού ντύθηκε κλαρινογραμπρός έτσι παντρεύτηκε τη Lucy.. πέρα απο τη πλάκα να ζήσουν τα παιδιά και καλούς απογόνους να χούν :cool:
307217
είμαι και η πρώτη κουτσομπόλα του φόρουμ τελικά

foogr01
08/01/2014, 21:52
Κρεμάστηκε ο Cal Crutchlow, αφού πρώτα έκανε το μεγάλο?? βήμα και πήγε στη ducati είπε να κάνει και το δεύτερο λάθος του για φέτος
αφού ντύθηκε κλαρινογραμπρός έτσι παντρεύτηκε τη Lucy.. πέρα απο τη πλάκα να ζήσουν τα παιδιά και καλούς απογόνους να χούν :cool:

είμαι και η πρώτη κουτσομπόλα του φόρουμ τελικά


:lol::bawl::lol::bawl: αχαχαχαχα κορυφαίο !

:beer:

GIOTIS750
09/01/2014, 19:25
Κρεμάστηκε ο Cal Crutchlow, αφού πρώτα έκανε το μεγάλο?? βήμα και πήγε στη ducati είπε να κάνει και το δεύτερο λάθος του για φέτος
αφού ντύθηκε κλαρινογραμπρός έτσι παντρεύτηκε τη Lucy.. πέρα απο τη πλάκα να ζήσουν τα παιδιά και καλούς απογόνους να χούν :cool:
307217
είμαι και η πρώτη κουτσομπόλα του φόρουμ τελικά

:welcome:to the club Cal :beer::beer:
τωρα για την ducati θα δηξει :priest::priest::priest:τριπλο ευχελαιο
ο κτηνος πιο πανω λεει ενδιαφεροντα πραγματα:)

GIOTIS750
09/01/2014, 19:39
MOTOGP »
Ducati switching to Open Class for MotoGP 2014? CRASH NET
09 January 2014
"In Sepang, after we have tested, we will decide which route to take" - Andrea Dovizioso.

307270


Ducati switching to Open Class for MotoGP 2014?
By Lisa Lewis

The 2014 MotoGP season could feature just two Factory class manufacturers with Ducati, looking to improve on the results returned by the Desmosedici over the past few seasons, reported to be considering moving all of its entries to the new Open class.

Though no final decision has been reached, in an interview on GPOne.com Ducati's Andrea Dovizioso revealed that both types of machine will be evaluated during the opening 2014 test in Malaysia:

"No decision has been taken but it is so: in Sepang, after we have tested, we will decide which route to take."

The Open class is a replacement for the privateer 'CRT' category. The machinery can no longer be 'claimed' by rivals but will still continue to benefit from extra race fuel, more engine changes and a softer spec rear tyre (to be confirmed) relative to the Factory entries - while also avoiding the new freeze on in-season engine development.

However Open teams must run the complete standard (Magneti Marelli) ECU package, while Factory entries will keep their own software. Dovizioso suggested that the performance loss from the less advanced software was balanced by the other benefits:

"In Jerez [when Pramac's Yonny Hernandez debuted the Open class Ducati in November] actually the difference between Factory and Open was minimal. They also said that the response of the motor changes with four litres more petrol... but how? We must try it and see if there are any positive changes."

So far, only Hernandez is officially listed as using an Open class version of the Ducati in 2014.

Should the other Ducati riders - Dovizioso, new team-mate Cal Crutchlow and Pramac's second entry for Andrea Iannone - also switch, it would leave only Honda and Yamaha in the Factory class. Honda and Yamaha will also be involved in the Open category, through the supply of machinery to independent teams.

While the Honda and Yamaha Open bikes feature numerous differences relative to the Factory versions, the Open Ducati is essentially a full factory machine with the standard ECU.

Ducati hasn't won a race since 2010 and claimed a best result of fourth last season. The factory scored less than half the constructors' points of Honda and Yamaha and some of its riders frequently came under threat from the top CRT of Aleix Espargaro. Espargaro was riding an Aprilia ART - a project run by new Ducati Corse general manager Gigi Dall'Igna.

Ducati's consideration of an all-Open class project is in stark contrast to Honda, which has threatened to withdraw from MotoGP should Factory software development be banned.

The first Sepang test takes place on 4-6 February.

Billymuse
10/01/2014, 14:49
Giotis750 άσε τα άρθρα και βρες μας το βίδεο απο το γάμο του Cal :p, πάντως αποτι διάβασα και ο γιατρός θα παντρευτεί μέσα στο έτος :moutza:

GIOTIS750
10/01/2014, 19:13
μπα δεν παιζει βιντεο σε κανα φεισμπουκ ισως αλλα ας δουμε αυτο


https://www.youtube.com/watch?v=L4X4yvTHaRM&feature=player_detailpage

KostasV2
10/01/2014, 19:32
μπα δεν παιζει βιντεο σε κανα φεισμπουκ ισως αλλα ας δουμε αυτο


https://www.youtube.com/watch?v=L4X4yvTHaRM&feature=player_detailpage

5 διαφορετικά μηχανάκια στις 5 πρώτες θέσεις. Περασμένα μεγαλεία... :(

GIOTIS750
10/01/2014, 20:11
5 διαφορετικά μηχανάκια στις 5 πρώτες θέσεις. Περασμένα μεγαλεία... :(

Ετσι ακριβως... απο 15 και μετα που ξαναγυρναει η σουζουκι και ακολουθει δειλα δειλα και η καβασα:)θα αλλαξουνε τα πραγματα
αυτην την μονομαρκα στα λαστιχα να καταργουσαν και θα ηταν πολυ καλα.

πυξιδας990
11/01/2014, 09:38
μπα δεν παιζει βιντεο σε κανα φεισμπουκ ισως αλλα ας δουμε αυτο


https://www.youtube.com/watch?v=L4X4yvTHaRM&feature=player_detailpage

ουτε καφε δεν προλαβαινεις να πιεις:a015:

motomaniac
11/01/2014, 15:06
κι η απριλια με κανονικη αγωνιστικη? η ντουκλατι με οπεν... η χοντα με 500 μηχανακι καλα και μη... χαμος..

GIOTIS750
11/01/2014, 15:27
κι η απριλια με κανονικη αγωνιστικη? η ντουκλατι με οπεν... η χοντα με 500 μηχανακι καλα και μη... χαμος..
Τελικα για αρχη θα εχουν τον χερναντεζ η ντουκατι μονο στην οπεν

MG-KTiNoS
11/01/2014, 17:47
Επιστροφή Ταρντότσι στη Ντουκάτι (στη θέση του Γκουαρέσκι κατά 90%)

Ο Τσιαμπάτι λογικά στα σούπερ μπάικ !


GIOTIS750
Τους είπα ότι πέφτουν β εθνική με την όπεν και έπαθαν

:lol:

H.A.Balafoutre
11/01/2014, 18:26
μπα δεν παιζει βιντεο σε κανα φεισμπουκ ισως αλλα ας δουμε αυτο


https://www.youtube.com/watch?v=L4X4yvTHaRM&feature=player_detailpage

Καλά αυτόν τον αγώνα τον έχω δει καμιά 10αριά φορές, κι ας χάσαμε, αλλά ήτανε ένας από τους καλύτερους ever....και για το ότι πολύ σωστά σημείωσε ο φίλος πιο πάνω πως 5 διαφορετικοί κατασκευαστές στις 5 πρώτες θέσεις αλλά κυρίως διότι έτσι πρέπει να είναι οι αγώνες.

MG-KTiNoS
11/01/2014, 18:38
Ήταν ο αγώνας που ο Λίβιο Σούπο έβρισε την Ιταλική τηλεόραση γιατί υποστήριζε το Ρόσσι.

Η αλήθεια όμως είναι πως ο Ρόσσι δεν είχε χάσει ποτέ τέτοιες μάχες (ή σχεδόν)
και οι άνθρωποι δεν πίστευαν ότι ο Στόνερ θα μπορούσε να το κάνει.

GIOTIS750
11/01/2014, 18:54
Επιστροφή Ταρντότσι στη Ντουκάτι (στη θέση του Γκουαρέσκι κατά 90%)

Ο Τσιαμπάτι λογικά στα σούπερ μπάικ !


GIOTIS750
Τους είπα ότι πέφτουν β εθνική με την όπεν και έπαθαν

:lol:

:lol::lol::lol::beer:

GIOTIS750
12/01/2014, 09:55
Καλά αυτόν τον αγώνα τον έχω δει καμιά 10αριά φορές, κι ας χάσαμε, αλλά ήτανε ένας από τους καλύτερους ever....και για το ότι πολύ σωστά σημείωσε ο φίλος πιο πάνω πως 5 διαφορετικοί κατασκευαστές στις 5 πρώτες θέσεις αλλά κυρίως διότι έτσι πρέπει να είναι οι αγώνες.

:beer::beer:

GIOTIS750
12/01/2014, 10:16
https://www.youtube.com/watch?v=U0U5GNNcTiM&feature=player_detailpage

για κατεβασμα απο youtube οτι σας αρεσει πριν το αποσυρει ηDorna εδω https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/download-flash-and-video/
αλλα για firefox

SHOOTER045
12/01/2014, 10:37
Παμε για το 10ο!!!!

GIOTIS750
12/01/2014, 10:40
Παμε για το 10ο!!!!

:smokin::beer::smokin:

MG-KTiNoS
12/01/2014, 10:42
Παμε για το 10ο!!!!
ώρα σας καλή
κι ο κ...ς σας
ντουφέκι

που λεγε κι ο νόνος μου !
:lol::beer:

GIOTIS750
12/01/2014, 10:48
ώρα σας καλή
κι ο κ...ς σας
ντουφέκι

που λεγε κι ο νόνος μου !
:lol::beer:
:lol::lol::lol:

GIOTIS750
12/01/2014, 10:50
ΧΑΜΟΣ


https://www.youtube.com/watch?v=WYTF9Rfocak&feature=player_detailpage

SHOOTER045
12/01/2014, 16:13
ώρα σας καλή
κι ο κ...ς σας
ντουφέκι

που λεγε κι ο νόνος μου !
:lol::beer:
Αμα κατσει σκαψε βαθυ λακο και κρυψου

MG-KTiNoS
12/01/2014, 17:00
Αμα κατσει σκαψε βαθυ λακο και κρυψου

άκου τι θα γίνει (μαντεψιά)
:lol:

Θα τρέξει και φέτο με τα ίδιο αποτελέσματα και θα βοηθήσει πάρα πολύ τα γιαμάχα όπεν
που όσα ξέρει αυτός δεν ξέρουν όλοι οι άλλοι μαζί.
Του χρόνου θα τρέχει πάλι όχι με Γιαμάχα όμως αλλά με δική του ομάδα.
:)


Με λίγα λόγια θα συνεχίσει το άρμεγμα για πολλά χρόνια ακόμα
:lol:

MG-KTiNoS
14/01/2014, 21:35
Διάβασα

Λέει ο Βιρτζίλι Φερράρι ότι οι πιλότι πρέπει να κάνουν τζούντο
γιατί το κορμί λέει αποκτά αυτοματισμούς και διαπλάθεται έτσι
ωστε δεν τραυματίζονται οι πιλότοι κατά την πτώση.

Αυτός λέει δεν έσπασε ΠΟΤΕ την κλείδα του...



υγ
Αλλά ήσουν και κουλάδι ρε Βιργίλιε, ακόμα θυμάμαι τη μέρα
που πήρες το μηχανάκι του κέννι κι έσκασες κάτω στην επίδειξη !
:lol:

Billymuse
17/01/2014, 19:51
www.youtube.com/watch?v=hsr6Qg84bLw

Μπλοντ εντίσιον ;)

MG-KTiNoS
20/01/2014, 17:54
308056

οι 100 μέρες του Νταλ Ίνια στη Ντουκάτι

- Το πρόβλημα στην Ντουκάτι είναι οι εσωτερικές δομές
-Από το μοτέρ ξεκινάς για να χτίσεις το πλαίσιο. Φυσικά και η Ντουκάτι ξέρει να φτιάχνει πλαίσια, το είδα με τα μάτια μου.
-L 90 V90? Δε καταλαβαίνω τίποτα, είμαι άθεος. Ότι μας συμφέρει.
Από την άλλη πλευρά του ωκεανού υπάρχει ένα τέλειο μοτέρ v90.
- Όχι δεν παίζει να τρέξουμε μόνο με όπεν γιατί αν κάνεις την επιλογή μετά δεν μπορείς ν αλλάξεις. Το σόφτγουερ της Ντόρνα είναι πολύ λιγότερο εξελιγμένο από αυτά των ομάδων.
-Μετά τους 3 πρώτους αγώνες θα ξέρω πολύ πιο πολλά. Την GP14 δεν τη σχεδίασα εγώ αλλά πρόσθεσα αρκετά πράματα δικά μου ως τώρα.
-Ευχάριστη έκπληξη το μηχανάκι στο SBK. Θα είμαι κατά 30% εκεί και κατά 70% στα μοτο τζι πι αφού αυτό θέλει πιο πολύ η Ντουκάτι.
-Είμαι πολύ ευτυχής με τους πιλότους που έχω, ο Λορέντζο και ο άλλος είναι σημεία αναφοράς φυσικά. (δεν παίζει Χόρχε στη Ντουκάτι)
-Πρέπει να αφήσουν τη Μπιμότα να τρέξει στο SBK ένας κατασκευαστής παραπάνω κάνει πάντα καλό στο άθλημα.

Τ άλλα που είπε είναι όλα μπλα μπλα
Τα Αγγλικά του Τζίτζι είναι χειρότερα και από του Ρόσσι....

GIOTIS750
23/01/2014, 17:51
MotoGP™ Classics -- Assen TT 1992

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=omk5sHY2xwI
http://youtu.be/omk5sHY2xwI

Billymuse
23/01/2014, 19:28
Κούρεμα του γκαζόν :smokin:


http://www.youtube.com/watch?v=LZEbQg1e_Bs

KostasV2
23/01/2014, 19:42
MotoGP™ Classics -- Assen TT 1992

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=omk5sHY2xwI
http://youtu.be/omk5sHY2xwI

Στα δοκιμαστικά είχε άρχίσει ο Γολγοθάς του Doohan με το διαλυμένο πόδι. Πολλοί τον είχαν για ξεγραμμένο, αλλά ευτυχώς τους διέψευσε με τον καλύτερο τρόπο...

MG-KTiNoS
24/01/2014, 08:46
ρε σπάμερς εδώ είναι 2014 Pre-Season...
Δεν είναι πήραμε τη Ντριπολιτσά, φάγαμε το Δράμαλη
κι έφτυσε αίμα ο Κιουταχής...
:lol:

byron
24/01/2014, 10:30
[ -Είμαι πολύ ευτυχής με τους πιλότους που έχω, ο Λορέντζο και ο άλλος είναι σημεία αναφοράς φυσικά...

Ποιός είναι ο "άλλος" ? :tooth:

Ξέχασε το όνομα του? Είναι ο ακατανόμαστος ? Μήπως είναι ο Voldemort?

MG-KTiNoS
24/01/2014, 16:12
Ποιός είναι ο "άλλος" ? :tooth:

Ξέχασε το όνομα του? Είναι ο ακατανόμαστος ? Μήπως είναι ο Voldemort?

:lol::lol:

Όχι αυτός το είπε εγώ ξεπέταξα στη μετάφραση τσακ μπαμ και μου ξέφυγε !
:D

GIOTIS750
24/01/2014, 17:27
Στα δοκιμαστικά είχε άρχίσει ο Γολγοθάς του Doohan με το διαλυμένο πόδι. Πολλοί τον είχαν για ξεγραμμένο, αλλά ευτυχώς τους διέψευσε με τον καλύτερο τρόπο...

:a012::beer:

GIOTIS750
24/01/2014, 17:28
ρε σπάμερς εδώ είναι 2014 Pre-Season...
Δεν είναι πήραμε τη Ντριπολιτσά, φάγαμε το Δράμαλη
κι έφτυσε αίμα ο Κιουταχής...
:lol:
:lol::lol::beer:

MG-KTiNoS
24/01/2014, 18:48
308317

Το μηχανάκι του Άμπραχαμ Χόντα 1000 οπεν

MG-KTiNoS
24/01/2014, 18:51
Telefonica Movistar λέει σπόνσορ στη Γιαμάχα του Ρόσσι και του ΛοράντΖο.