PDA

View Full Version : MotoGP 2014 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6

SHOOTER045
24/01/2014, 19:08
Προς τιμην του sete μαλλον...
Τετοιοι πελατες δεν ξεχνιουνται...

MG-KTiNoS
28/01/2014, 14:43
308562

Για Danny Kent (Red Bull Husqvarna Factory Racing) και Niklas Ajo (Avant Tecno Husqvarna Factory Racing).
Το μηχανάκι είναι ΙΔΙΟ με το ΚΤΜ.

Read more: http://www.gpone.com/2014012712579/Ecco-l-Husqvarna-gemella-diversa.html#ixzz2rhTLK4rU

Billymuse
30/01/2014, 14:42
Toυ Davide Brivio :beer:

308739

MG-KTiNoS
30/01/2014, 14:47
Κάτα το Σούπο

-Δεν θα αλλάξουν και πολλά φέτο. Οι 3 Ιθπανοί με 33% ο καθένας πάνε για τίτλο.
-Για το Ρόσσι δε μιλάει γιατί τον λένε αντιροσσικό αλλά τα λέει μόνος του οπότε
δεν έχει τίποτα να προσθέσει.
- Η Ντουκάτι πλήρωσε την απομάκρινση Πρετσιόζι (μπηχτή) κι έμεινε πίσω φέτος

Αυτάααααα (είπε κι άλλα αλλά είναι σάλτσα)

Billymuse
30/01/2014, 19:23
Honda Gresini Team

308751

GIOTIS750
02/02/2014, 19:55
Suzuki could bring MotoGP return forward
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112349

RaGe_Raptor
02/02/2014, 20:53
Suzuki could bring MotoGP return forward
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112349
είχα την εντύπωση πως wild-card συμμετοχές ήταν σίγουρες για το '14...όπως και να'χει τα νέα είναι ευχάριστα.

GIOTIS750
03/02/2014, 09:11
Eκτος από τα τεστ αν δουν ότι είναι κοντά σε χρόνους με τους μπροστά στους πρώτους αγώνες
Δεν νομίζω να περιμενουν προς το τέλος της σαιζόν όπως αναφέρει το αρθρο
αλλά θα μπούνε δυναμικά στην μάχη πιο νωρις:smokin:

MG-KTiNoS
03/02/2014, 14:16
Eκτος από τα τεστ αν δουν ότι είναι κοντά σε χρόνους με τους μπροστά στους πρώτους αγώνες
Δεν νομίζω να περιμενουν προς το τέλος της σαιζόν όπως αναφέρει το αρθρο
αλλά θα μπούνε δυναμικά στην μάχη πιο νωρις:smokin:

Αν τους επιτρέψει ο Δον Εζμπελέτα.

GIOTIS750
03/02/2014, 14:56
Αν τους επιτρέψει ο Δον Εζμπελέτα.
Μπα δεν νομιζω να τους δημιουργησει θεμα

Billymuse
03/02/2014, 15:28
Μελαχροινεςςςςςςς

http://www.youtube.com/watch?v=CLXZ7fknYXA

MG-KTiNoS
03/02/2014, 15:53
Με τις μελαχρινές μας τάπωσε...
:lol:


υγ
μ' αυτόν το μαφιόζο τον ΕΖμπελέτα ποτέ δε γκΖέρεις !
:moutza:

GIOTIS750
04/02/2014, 10:23
Πρωτη γευση απο 2014clopypaste απο Δ.Δ
309051

περισσότερα εδωhttp://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=16259

GIOTIS750
04/02/2014, 10:33
MotoGP Sepang Test 2014
Session 1 as of 17:27 - 04/02/2014 - Local Time
Pos Rider Team Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap
1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.286 52 / 54 1:08.389

2 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 2:01.082 0.796 0.796 26 / 43 2:01.574

3 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 2:01.121 0.835 0.039 27 / 54 2:01.227

4 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.320 1.034 0.199 31 / 53 1:10.890

5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.390 1.104 0.070 26 / 42 2:01.672

6 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:01.407 1.121 0.017 36 / 63 1:12.565

7 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 2:01.419 1.133 0.012 19 / 26 47:34.143

8 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:01.939 1.653 0.520 29 / 47 2:10.368

9 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:02.012 1.726 0.073 22 / 39 1:09.108

10 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:02.191 1.905 0.179 35 / 36 1:12.282

11 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:02.497 2.211 0.306 21 / 27 1:51.098

12 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:02.860 2.574 0.363 16 / 32 1:08.231

13 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.891 2.605 0.031 28 / 45 2:19.588

14 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.925 2.639 0.034 22 / 42 1:13.055

15 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:03.126 2.840 0.201 14 / 35 1:12.528

16 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:03.482 3.196 0.356 14 / 19 1:20.360

17 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:03.770 3.484 0.288 23 / 42 1:11.474

18 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:03.853 3.567 0.083 19 / 45 2:03.954

19 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:03.893 3.607 0.040 47 / 62 1:14.619

20 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:04.267 3.981 0.374 27 / 60 1:16.425

21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:04.431 4.145 0.164 41 / 42 1:10.529

22 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:04.922 4.636 0.491 34 / 38 2:05.858

23 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:05.889 5.603 0.967 32 / 33 1:17.245

24 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:06.085 5.799 0.196 33 / 42 2:06.642

25 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:06.755 6.469 0.670 21 / 36 1:17.640

26 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:08.290 8.004 1.535 5 / 6 2:28.482

περισσότερα εδωhttp://www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Sepang+Test+2014

GIOTIS750
04/02/2014, 10:39
ΚΑΙ FREE ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΑΠΟ ΣΕΠΑΝΓΚ

http://www.motogp.com/en/videos/2014/Sepang+Test+Day+1+gets+underway

GIOTIS750
04/02/2014, 11:40
SEPANG 2014 ΠΡΩΤΟ VIDEO

http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5MTE2MDQw.html

GIOTIS750
04/02/2014, 14:39
MotoGP Sepang Test 2014
Session 1 as of 04/02/2014
Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.286 52 / 62

2 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 2:00.804 0.518 0.518 58 / 61 :)

3 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.906 0.620 0.102 73 / 75

4 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 2:01.082 0.796 0.176 26 / 47

5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.240 0.954 0.158 48 / 52

6 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.320 1.034 0.080 31 / 61

7 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 2:01.419 1.133 0.099 19 / 26 :)

8 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:01.538 1.252 0.119 38 / 44 :)

9 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:01.634 1.348 0.096 42 / 48

10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:01.876 1.590 0.242 54 / 55

11 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:02.483 2.197 0.607 25 / 26

12 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:02.497 2.211 0.014 21 / 27

13 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.552 2.266 0.055 47 / 48

14 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:02.860 2.574 0.308 16 / 38

15 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.891 2.605 0.031 28 / 49

16 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:03.126 2.840 0.235 14 / 35

17 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:03.319 3.033 0.193 53 / 56

18 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:03.328 3.042 0.009 49 / 51

19 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:03.893 3.607 0.565 47 / 75

20 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:04.267 3.981 0.374 27 / 64

21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:04.431 4.145 0.164 41 / 48

22 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:04.922 4.636 0.491 34 / 44

23 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:05.825 5.539 0.903 50 / 51

24 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:05.889 5.603 0.064 32 / 40

25 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:06.070 5.784 0.181 14 / 14

26 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:06.755 6.469 0.685 21 / 41

MG-KTiNoS
04/02/2014, 15:00
χε χε ΓιαΝΝοΝε 1ο Ντουκάτι...

:D

sapila racing
04/02/2014, 15:07
χε χε ΓιαΝΝοΝε 1ο Ντουκάτι...

:D

και Crutchlow τελευταίο Ducati.
και? :confused:

Σε δικό τους αγώνα θα τρεχουν παλι απο τι φαίνεται...

RaGe_Raptor
04/02/2014, 15:33
πω-πω θα γ@μήσει ο ρόσσης εφέτο...:a25:

MG-KTiNoS
04/02/2014, 17:59
και Crutchlow τελευταίο Ducati.
και? :confused:

Σε δικό τους αγώνα θα τρεχουν παλι απο τι φαίνεται...

Αισιόδοξοι είναι πάντως !

-----------------------------

ΤΟ σχόλιο από τους Ιταλούς

Αν το όπεν της Χόντα τερματίζει πάντα πίσω από το Γιαχάμα τότε σίγουρα κάτι θα αλλάξει.
Ο κανονισμός πιθανότατα !

:rotflmao:


Έχει αρχίσει η φαγωμάρα για την όπεν από τώρα.
Μια μοτοτζιπι χωρίς μπλιμπλίκια η Γιαμάχα (του Κράτσλοου)
Νέο μηχανάκι απ την αρχή η Χόντα χωρίς καν πνευματικές βαλβίδες
Ο κανονισμός το επιτρέπει λέει ο Σούπο αλλά...
:mad:

MG-KTiNoS
04/02/2014, 18:05
309079

κρανάκι...
















αυτό προσεχώς
309080

GIOTIS750
04/02/2014, 22:14
http://www.youtube.com/watch?v=4R6Q23gheqo&feature=player_detailpage
http://youtu.be/4R6Q23gheqo

Valentino Rossi after sepang test day 1
http://youtu.be/Mc1IEiEDbyc

Marquez after sepang test day 1
http://youtu.be/scJa3Rqj0_o

MG-KTiNoS
05/02/2014, 07:54
O ΓιαΝΝοΝε στο ίδιο δευτερόλεπτο με τους καλούς...
:D

Antonisss
05/02/2014, 12:24
Αισιόδοξοι είναι πάντως ! ----------------------------- ΤΟ σχόλιο από τους Ιταλούς Αν το όπεν της Χόντα τερματίζει πάντα πίσω από το Γιαχάμα τότε σίγουρα κάτι θα αλλάξει. Ο κανονισμός πιθανότατα ! :rotflmao: Έχει αρχίσει η φαγωμάρα για την όπεν από τώρα. Μια μοτοτζιπι χωρίς μπλιμπλίκια η Γιαμάχα (του Κράτσλοου) Νέο μηχανάκι απ την αρχή η Χόντα χωρίς καν πνευματικές βαλβίδες Ο κανονισμός το επιτρέπει λέει ο Σούπο αλλά... :mad:

Περίεργο, η Honda να κλαίγεται?

GIOTIS750
05/02/2014, 15:23
morning of the second day

http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5NDY1OTcy.html 07:25

MG-KTiNoS
05/02/2014, 15:45
και η απάντηση του Κουτσάρι για το Γιαμάχα όπεν...

-Μακάρι να ήταν μια μοτο τζι πι χωρίς τα μπλιμπλίκια αλλά δεν είναι.
Η Γιαμάχα μας δίνει πλαίσιο, μοτέρ και ψαλίδι τα άλλα είναι εσωτερική υπόθεση σε συνεργασία με την
FTR. Σε λίγο θα πάρουμε και το νέο πλαίσιο (από την ΦΤΡ)

GIOTIS750
05/02/2014, 15:58
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=E5MhEhx0OJg

Antonisss
05/02/2014, 16:14
και η απάντηση του Κουτσάρι για το Γιαμάχα όπεν... -Μακάρι να ήταν μια μοτο τζι πι χωρίς τα μπλιμπλίκια αλλά δεν είναι. Η Γιαμάχα μας δίνει πλαίσιο, μοτέρ και ψαλίδι τα άλλα είναι εσωτερική υπόθεση σε συνεργασία με την FTR. Σε λίγο θα πάρουμε και το νέο πλαίσιο (από την ΦΤΡ) Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα ποιο είναι... Εφόσον οι κανονισμοί ορίζουν ως μόνη ουσιαστική διαφορά μεταξύ Φάκτορυ και Όπεν το λογισμικό, τότε ό, τι και να έδινε η Yamaha, εφόσον το λογισμικό είναι της Dorna, δεν υπάρχει συζήτηση. Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι ποιος "ερμήνευσε" σωστότερα τους κανονισμούς. Η Honda ήθελε να "φτιάξει" νέο μηχανάκι, η Yamaha διάλεξε να νοικιάσει μοτέρ και να βοηθήσει αρχικά με πλαίσιο-ψαλίδι.

GIOTIS750
05/02/2014, 18:18
309141

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 59.926s (Lap 38/65)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 0.336s | +0.410s (12/62)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 0.339s | +0.413s (13/52)
4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 0.464s | +0.538s (18/61)
5. Aleix Espargaro ESP NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 0.547s | +0.621s (16/42)
6. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 0.573s | +0.647s (27/49)
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.603s | +0.677s (27/66)
8. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 0.855s | +0.929s (9/49)
9. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 0.897s | +0.971s (51/55)
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 1.061s | +1.135s (4/49)
11. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 2m 1.146s | +1.220s (8/45)
12. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 2m 1.396s | +1.470s (11/48)
13. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 2m 2.177s | +2.251s (6/56)
14. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.287s | +2.361s (25/58)
15. Colin Edwards USA NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 2.545s | +2.619s (8/35)
16. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 2m 2.675s | +2.749s (13/45)
17. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider 2m 2.692s | +2.766s (8/68)
18. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.825s | +2.899s (65/66)
19. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.970s | +3.044s (49/56)
20. Randy De Puniet FRA Suzuki Test Rider (XRH-1) 2m 3.064s | +3.138s (73/96)
21. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 2m 3.117s | +3.191s (39/53)
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 3.528s | +3.602s (37/41)
23. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 4.551s | +4.625s (2/37)
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 4.619s | +4.693s (42/43)
25. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2m 5.261s | +5.335s (21/32)
26. Mike Di Meglio FRA Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 5.355s | +5.429s (4/34)

antsoar
05/02/2014, 18:56
Κλεμμένο:
Μη λες τον αχώνευτο σπαρτιάτη, έχει πει ποτέ ο Λεωνίδας στους Πέρσες "πιο μακριά το σπαθί σου, μπορεί νάχουμε κανα ατύχημα" ; :lol::bawl::lol:

sapila racing
05/02/2014, 19:31
Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα ποιο είναι... Εφόσον οι κανονισμοί ορίζουν ως μόνη ουσιαστική διαφορά μεταξύ Φάκτορυ και Όπεν το λογισμικό, τότε ό, τι και να έδινε η Yamaha, εφόσον το λογισμικό είναι της Dorna, δεν υπάρχει συζήτηση. Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι ποιος "ερμήνευσε" σωστότερα τους κανονισμούς. Η Honda ήθελε να "φτιάξει" νέο μηχανάκι, η Yamaha διάλεξε να νοικιάσει μοτέρ και να βοηθήσει αρχικά με πλαίσιο-ψαλίδι.

Σιγα μην έδωσε η Yamaha στην FTR το ίδιο ακριβώς μοτέρ που εχει η εργοστασιακή M1 . ;)

MG-KTiNoS
05/02/2014, 20:02
χε χε ο ΓιαΝΝοΝε έχει πίσω του το Μπαουτίστα...

:D


Χαρούμενοι στη Ντουκάτι, ο Τζίτζι κάνει λέει καλή δουλειά
και έχουμε πρόοδο.
:a015:

Antonisss
05/02/2014, 20:11
Σιγα μην έδωσε η Yamaha στην FTR το ίδιο ακριβώς μοτέρ που εχει η εργοστασιακή M1 . ;)

Προφανώς, αλλά από το αντίστοιχο όπεν της Χόντα είναι ανώτερο με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα και δηλώσεις. Και όπου ακούς Χονταίο να σκούζει, σημαίνει ότι τον πίνει

KostasV2
05/02/2014, 20:26
Aleix Espargaro :eek: :rockon: :rockon:

Billymuse
05/02/2014, 22:03
Προφανώς, αλλά από το αντίστοιχο όπεν της Χόντα είναι ανώτερο με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα και δηλώσεις. Και όπου ακούς Χονταίο να σκούζει, σημαίνει ότι τον πίνει

Νωρίς ακόμα για τέτοια συμπεράσματα,αλλα απο τι δείχνει μάλλον ετσι θα παει το πράγμα

Billymuse
05/02/2014, 22:06
Δηλώσεις του Lorenzo

Σήμερα, πέρα από τη θέση που δεν είναι ιδανική, κάναμε ένα βήμα μπροστά. Κάναμε αλλαγές στα ηλεκτρονικά και η εμπιστοσύνη μου στη μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερη. Μοιάζει περισσότερο στην περσινή. Μπορώ να κρατήσω σταθερό ρυθμό και να είμαι πιο γρήγορος στον ένα γύρο. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε τη δουλειά, καθώς οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί. Σήμερα όμως είμαι πιο χαρούμενος από χτες.
Έκανα το χρόνο μου στις 15:30 που είχε περισσότερη ζέστη κι έτσι είναι προφανές ότι μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο. Στόχος μας σήμερα δεν ήταν ο χρόνος, αλλά να βρούμε την αίσθηση που είχα πέρυσι. Οι αντίπαλοί μας εδώ είναι πολύ, πολύ γρήγοροι και ειδικά ο Marc. Οι άλλοι τέσσερεις-πέντε όμως είναι πολύ κοντά σε ρυθμό.
Τέλος, ο Lorenzo δεν φάνηκε να εντυπωσιάζεται από το νέο μαλακό και σκληρό της Bridgestone, τα οποία μάλιστα είπε ότι "...δεν είναι καλά" για την εργοστασιακή M1, ενώ μίλησε και αυτός με κολακευτικά λόγια για τον εξαιρετικό Aleix Espargaro. "Ο Espargaro είναι πολύ γρήγορος κι βελτιώθηκε πολύ πέρυσι. Έχουν ένα πιο μαλακό ελαστικό από εμάς (σ.σ. ασύμμετρο) και είναι μάλλον μισό δευτερόλεπτο ή έξι δέκατα πιο γρήγοροι. Προφανώς όμως είναι γρήγορος, διότι ο Colin δεν μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα. Δοκιμάσαμε και τις δυο επιλογές ελαστικών και ήταν πράγματι άσχημες για την Yamaha, ειδικά στα δεξιά. Δεν μπορείς να σταματήσεις το σπινάρισμα σε μερικά σημεία.

Antonisss
06/02/2014, 10:41
Προφανώς, αλλά από το αντίστοιχο όπεν της Χόντα είναι ανώτερο με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα και δηλώσεις. Και όπου ακούς Χονταίο να σκούζει, σημαίνει ότι τον πίνει

Χοχοχοχο



309188

GIOTIS750
06/02/2014, 10:50
χε χε ο ΓιαΝΝοΝε έχει πίσω του το Μπαουτίστα...

:D


Χαρούμενοι στη Ντουκάτι, ο Τζίτζι κάνει λέει καλή δουλειά
και έχουμε πρόοδο.
:a015:

Επιτέλους :beer:

sapila racing
06/02/2014, 11:10
Προφανώς, αλλά από το αντίστοιχο όπεν της Χόντα είναι ανώτερο με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα και δηλώσεις. Και όπου ακούς Χονταίο να σκούζει, σημαίνει ότι τον πίνει

Φαίνεται οτι δεν τα υπολόγισαν σωστά οι Hondαίοι.
Βέβαια δικαιολογίες έχουν αλλά το θέμα είναι τι θα κάνουν.
Εγω υποθέτω οτι δεν περίμεναν πως το Open Yamaha θα είναι τόσο γρήγορο, ίσως γιατί δεν ήξεραν πόσο πρόβλημα είχε το εργοστασιακό M1 λόγω περιορισμών καυσίμου, τους οποίους το Open δεν έχει και το έδειξε με τη μία. Κι ο Espargaro έπαιξε ρόλο φυσικά!

Απο την αλλη ο Hayden δεν έχει ακόμα δείξει τι μπορεί να κάνει με το Honda, μόλις έχει ξεκαβαλήσει απο το Ducati μετα από τόσα χρόνια και χρειάζεται αναπροσαρμογή στην οδήγησή του.
Το production Honda σχεδιάστηκε να κερδίσει τα ART κλπ CRT, όμως αυτα αντικαταστάθηκαν απο (οπως απέδειξαν ήδη) πιο γρήγορα Open, οπότε η Honda θα πρεπει να κανει επανεκτίμηση της καταστασης και να βγάλει το upgrade πακετο νωρίτερα. Φετος δηλάδή αντι για του χρόνου, αλλιώς θα έχουμε ενα replay του σεναρίου της Moto3 (KTM/Honda) σε αλλη κλίμακα.
Ισως τελικά χωρίς πνευματικές να μην μπορεί να είναι ανταγωνιστικό. Η τιμή τους περιορίζει, αλλιώς θα το είχαν κανει με πνευματικές, ακόμα και CRT περσι με πνευματικές έτρεχαν.

Εμένα παντως μου αρέσει η κατάσταση που βλέπω γιατί θα έχει ενδιαφέρον και στις πιο πίσω θέσεις! :D

MG-KTiNoS
06/02/2014, 12:09
Δηλώσεις του Lorenzo

Σήμερα, πέρα από τη θέση που δεν είναι ιδανική, κάναμε ένα βήμα μπροστά. Κάναμε αλλαγές στα ηλεκτρονικά και η εμπιστοσύνη μου στη μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερη. Μοιάζει περισσότερο στην περσινή. Μπορώ να κρατήσω σταθερό ρυθμό και να είμαι πιο γρήγορος στον ένα γύρο. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε τη δουλειά, καθώς οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί. Σήμερα όμως είμαι πιο χαρούμενος από χτες.
Έκανα το χρόνο μου στις 15:30 που είχε περισσότερη ζέστη κι έτσι είναι προφανές ότι μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο. Στόχος μας σήμερα δεν ήταν ο χρόνος, αλλά να βρούμε την αίσθηση που είχα πέρυσι. Οι αντίπαλοί μας εδώ είναι πολύ, πολύ γρήγοροι και ειδικά ο Marc. Οι άλλοι τέσσερεις-πέντε όμως είναι πολύ κοντά σε ρυθμό.
Τέλος, ο Lorenzo δεν φάνηκε να εντυπωσιάζεται από το νέο μαλακό και σκληρό της Bridgestone, τα οποία μάλιστα είπε ότι "...δεν είναι καλά" για την εργοστασιακή M1, ενώ μίλησε και αυτός με κολακευτικά λόγια για τον εξαιρετικό Aleix Espargaro. "Ο Espargaro είναι πολύ γρήγορος κι βελτιώθηκε πολύ πέρυσι. Έχουν ένα πιο μαλακό ελαστικό από εμάς (σ.σ. ασύμμετρο) και είναι μάλλον μισό δευτερόλεπτο ή έξι δέκατα πιο γρήγοροι. Προφανώς όμως είναι γρήγορος, διότι ο Colin δεν μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα. Δοκιμάσαμε και τις δυο επιλογές ελαστικών και ήταν πράγματι άσχημες για την Yamaha, ειδικά στα δεξιά. Δεν μπορείς να σταματήσεις το σπινάρισμα σε μερικά σημεία.

Ki o Rossi αυτά είπε για τα Βρίτζεστον...
(Ο Λορέντζο είπε και ότι ο Εσπαργκαρό δεν ήταν ποτέ γρήγορος + τα παραπάνω
:D

Antonisss
06/02/2014, 13:08
Στο race simulation σήμερα πάντως, ο ΜΜ93 πρέπει να ταν χαλαρά 0.5 πιο γρήγορος ανα γύρο από τον VR46...

GIOTIS750
06/02/2014, 14:27
3η ημερα
http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5ODE0ODE2.html
45 sec περιμενεις και παιζει:)

GIOTIS750
06/02/2014, 14:47
MotoGP Sepang Test 2014
Session 3 as of 06/02/2014
PDF Combined days PDF Analysis PDF Classification
Pos Rider Team Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:59.533 10 / 40

2 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 1:59.727 0.194 0.194 11 / 55 :)

3 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 1:59.866 0.333 0.139 2 / 65

4 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 1:59.998 0.465 0.132 7 / 43 :)

5 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:00.112 0.579 0.114 11 / 38

6 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.223 0.690 0.111 29 / 55

7 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:00.370 0.837 0.147 10 / 40

8 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:00.655 1.122 0.285 8 / 65

9 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:00.725 1.192 0.070 13 / 57 :)

10 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:00.788 1.255 0.063 3 / 63

11 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:00.896 1.363 0.108 10 / 65

12 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:01.057 1.524 0.161 58 / 58

13 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:01.514 1.981 0.457 21 / 59

14 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:01.731 2.198 0.217 41 / 47

15 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:01.782 2.249 0.051 12 / 67

16 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:02.383 2.850 0.601 61 / 66

17 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:02.486 2.953 0.103 17 / 67

18 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.556 3.023 0.070 31 / 65

19 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:02.619 3.086 0.063 3 / 58

20 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:02.788 3.255 0.169 13 / 38

21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:02.833 3.300 0.045 42 / 60

22 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:03.187 3.654 0.354 12 / 41

23 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:03.204 3.671 0.017 49 / 54

24 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:03.402 3.869 0.198 40 / 43

25 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:04.516 4.983 1.114 28 / 58

26 AOKI, Nobuatsu Suzuki Test Team 2:05.686 6.153 1.170 10 / 12

27 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:05.974 6.441 0.288 6 / 12

Combined Standings Days 1-2-3εδω
http://resources.motogp.com/files/testresults/MotoGP_Test__Sepang_combined_3.pdf?version=1391681788

GIOTIS750
06/02/2014, 15:00
309195
the doctor is BACK

GIOTIS750
06/02/2014, 15:11
309196
:a016::a016::a016::a016::a016::a016:

chillipf
06/02/2014, 15:52
Βίβα ντοκτέρ !! :cool: :beer:

MG-KTiNoS
06/02/2014, 15:59
ΓιαΝΝόνε σε πτήση με 200...
Αλλά δεν έπαθε τίποτα !!!
:eek:

GIOTIS750
06/02/2014, 19:59
DUCATI Sepang MotoGP Test: Dall’Igna talks Ducati Factory/Open dilemma
http://www.crash.net/motogp/news/200104/1/dalligna-talks-ducati-factoryopen-dilemma.html
Μαλλον παει για αλλαγη στην OPEN.

RaGe_Raptor
06/02/2014, 22:44
309195
the doctor is BACK

τα ίδια έλεγα κι εγώ πριν ένα χρόνο στην πρεμιέρα...μακάρι φέτος να είναι διαφορετικά και να γίνει ξανά :alien:

DoctoR_k6
06/02/2014, 23:32
Ελα γιατρε να δουμε ΤΙΣ κωλοτουμπες εφετο!!!:p

devil's animal
07/02/2014, 05:41
309195
the doctor is BACK

of Marquez, Lorenzo, Pedrosa....:p


σοβαρα πιστευετε οτι ο rossi θα ειναι μπροστα απο τους αλλους 3??

παλι 4ος θα βγαινει και θα νικαει τα open, οπως νικουσε τα crt....

RaGe_Raptor
07/02/2014, 06:28
of Marquez, Lorenzo, Pedrosa....:p


σοβαρα πιστευετε οτι ο rossi θα ειναι μπροστα απο τους αλλους 3??

παλι 4ος θα βγαινει και θα νικαει τα open, οπως νικουσε τα crt....

Άλλο το τί θέλουμε να γίνει άλλο το τι θα γίνει..
Αν και οι χρόνοι είναι ενθαρρυντικοί ο ρόσσι ήταν 0.8sec αργότερος από το Μαρκέζ σε προσομοίωση αγώνα (Ο λόρε δεν έκανε).Και ο ντόβι ήταν μόνο 0.2 πίσω από το γιατρό.οπότε μην το δένεις κόμπο ότι θα βγαίνει 4ος.ίσως να είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα γι'αυτόν φέτος.δούλεψε λέει πολύ στο να αλλάξει το στυλ του για να προσαρμοστεί στα λάστιχα . U can't teach an old dog new tricks.. Ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο

MG-KTiNoS
07/02/2014, 07:37
of Marquez, Lorenzo, Pedrosa....:p


σοβαρα πιστευετε οτι ο rossi θα ειναι μπροστα απο τους αλλους 3??

παλι 4ος θα βγαινει και θα νικαει τα open, οπως νικουσε τα crt....

Όποιος ζει ελπίζοντας
αποθαίνει χέζοντας
Έλεγε ο νόνος μου...

:rotflmao:

Antonisss
07/02/2014, 10:35
Nakamoto-san, πιάστηκες αδιάβαστος!

http://www.crash.net/motogp/news/200114/1/honda-responds-to-production-racer-criticism.html

KostasV2
07/02/2014, 18:33
Nakamoto-san, πιάστηκες αδιάβαστος!

http://www.crash.net/motogp/news/200114/1/honda-responds-to-production-racer-criticism.html

Μπορείς να το δεις και αλλιώς: Τα μηχανάκια που ήθελε να πουλήσει, τα πούλησε. Στη μέση της σεζόν θα μπορούσε να βγάλει και κιτ πνευματικών βαλβίδων ως αναβάθμιση, και να βγάλει μερικά γιεν ακόμα... ;)

menelaos46
07/02/2014, 18:53
Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς ακόμη για να πούμε αν ο Ρόσι είναι ικανός να ακολουθήσει τους πρώτους αλλά σίγουρα έχει κάνει αισθητή βελτίωση. Όσο για τους χρόνους στους συνεχόμενους γύρους έχουν γίνει σε διαφορετική χρονική στιγμή της ημέρας με διαφορετικές συνθήκες στην πίστα ανάμεσα σε Μάρκεζ και Ρόσι χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι. Νομίζω πως ο Μάρκεζ είναι γρήγορος λόγω ορμής, πάθους και νεανικότητας αν όμως τον ακολουθήσουν Ρόσι και Λορένζο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα αν όχι μέχρι τέλους τουλάχιστον να δούμε μερικούς αγώνες με λίγο ανεβασμένη την πίεση.....

SHOOTER045
07/02/2014, 19:12
Θα περιμενουμε τις κωλοτουμπες μερικων μερικων.......

KostasV2
07/02/2014, 20:28
Θα περιμενουμε τις κωλοτουμπες μερικων μερικων.......

Όπως;

GIOTIS750
07/02/2014, 21:03
:p
309246

https://www.youtube.com/watch?v=cd94nGACwf0&feature=player_detailpage

GIOTIS750
07/02/2014, 21:12
https://www.youtube.com/watch?v=QeDAnMin7BY&feature=player_detailpage
ο ηχος ειναι λιγο χαλια
http://youtu.be/QeDAnMin7BY

DoctoR_k6
07/02/2014, 21:14
Ρε Giotis με προλαβες...

309248

Λες να αλλαξει στα γεραματα στυλ?!!

MG-KTiNoS
07/02/2014, 21:27
Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς ακόμη για να πούμε αν ο Ρόσι είναι ικανός να ακολουθήσει τους πρώτους αλλά σίγουρα έχει κάνει αισθητή βελτίωση. .

αργά είναι.... (για τον Ρόσσι)

:lol:

GIOTIS750
07/02/2014, 21:30
Ρε Giotis με προλαβες...

309248

Λες να αλλαξει στα γεραματα στυλ?!!
Ηδη το εχει αλαξει και παει προς το καλυτερο .:beer:

RaGe_Raptor
07/02/2014, 22:33
η αλήθεια είναι πως δήλωσε πως δουλεύει πάνω στο να μην πιέζει τα ελαστικά στα άκρα τους και οι εικόνες που βάλατε μάλλον συνηγορούν σε αυτό.είπε ακόμη πως έχοντας ένα χρόνο στην πλάτη δεν είναι πια στο όριο και μπορεί να επικεντρωθεί στο να προσαρμοστεί στα νέα (γι'αυτόν) δεδομένα.time will tell.

menelaos46
07/02/2014, 22:37
αργά είναι.... (για τον Ρόσσι)

:lol:
Ηλικιακά δεν είναι αργά, απλώς είναι στα τελευταία. Τώρα αν θα γίνει ανταγωνιστικός η όχι αυτό είναι άλλο θέμα...

H.A.Balafoutre
07/02/2014, 22:48
Μάλλον, όπως (πιστεύω κι εγώ) σωστά είδανε πολλοί φίλοι πιο πάνω, ο Ρόσσι όντως φέτος θα κάνει ΤΗΝ ύστατη εμφάνιση, κι ότι βγεί. Φυσικά στο Yamaha μπορεί να δοκιμάσει πράγματα όπως το στύλ οδήγησης και να έχει αποτέλεσμα...σε αντίθεση με το Ducati. Μάλλον θα δούμε ένα καλό πρωτάθλημα....μάλλον....

MG-KTiNoS
07/02/2014, 23:02
Ηλικιακά δεν είναι αργά, απλώς είναι στα τελευταία. Τώρα αν θα γίνει ανταγωνιστικός η όχι αυτό είναι άλλο θέμα...

http://video.sky.it/sport/motori/test_motogp_il_commento_di_mauro_sanchini/v187683.vid

4.15 (πέρσι 6.26)

DoctoR_k6
07/02/2014, 23:23
Η καλη μερα απ το πρωι φαινεται!! Πρωταθλημα δεν ξερω αν θα παρει αλλα οπως ολοι βλεπανε με το ντουλαπι να ειναι τοτε 1.5-2 sec πισω απο στονερ κ.α κ ηξερες πως η χρονια ηταν γτπκ, ετσι κ τωρα τα 0.194 πισω αποτον μικρο οπως κ αν ηρθανε(στην αρχη, στο μεσημερι,με κρυο η με ζεστη) δεν παυει να ειναι τελειος χρονος στα ορια ρεκορ του στονερ που πλεον εχει ο μικρος.
Οψωμεθα...

menelaos46
08/02/2014, 00:44
http://video.sky.it/sport/motori/test_motogp_il_commento_di_mauro_sanchini/v187683.vid

4.15 (πέρσι 6.26)

Τι θέλει να πει ο ποιητής?

SHOOTER045
08/02/2014, 08:10
αργά είναι.... (για τον Ρόσσι)

:lol:

Πως λεγανε οι πυξ λαξ<το αργα για μας εινα νωρις>

SHOOTER045
08/02/2014, 08:12
Όπως;
Θα δεις....

RaGe_Raptor
08/02/2014, 08:47
Τι θέλει να πει ο ποιητής?

Δες το βίντεο στο 4:15 δείχνει πως το πάει φέτος και στο 6:26 κάνει σύγκριση με το περσινό τεστ

MG-KTiNoS
08/02/2014, 08:51
Τι θέλει να πει ο ποιητής?

Πως έχει αλλάξει το στιλ του από πέρσι.
(απ ότι δείχνει το πράμα το χειμώνα διάβασε καλά)


Πως λεγανε οι πυξ λαξ<το αργα για μας εινα νωρις>

Κοίτα κι εγώ στην ηλικία μου μια χαρά είμαι...
οκ που και που κομπώνω κάνα βιάγκρα αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχω πρόβλημα.
:lol:


Θα δεις....
ΤΙ να δει...?
Άντε να φάει το Πετρογκαζάκι (που για τη ομάδα είναι πάρα πολύ θετικό)
τους άλλους δεν τους έχει (εκτώς αν γίνει κάτι άσχημα χτυπα ξύλο)

SHOOTER045
08/02/2014, 09:39
Θα σου προτεινα μεχρι και στοιχημα αλλα μη μας κατηγορησουν για τυχερα παιχνιδια και στοιχηματισμο











Σιγουρα θα παει πολυυυυυυ καλυτερα απο περυσι
Και να μην το παρει θα παλευει για βαθρα και πρωτιες
Που σαι κτηνε μια και εχεις προσβαση στα μπλε χαπια δεν στελνεις μια οικογενειακη συσκευασια στον πετρογκαζακη μπας και η τεστοστερονη του βγαλει τον τσαμπουκα του

H.A.Balafoutre
08/02/2014, 10:09
Δες το βίντεο στο 4:15 δείχνει πως το πάει φέτος και στο 6:26 κάνει σύγκριση με το περσινό τεστ

Αυτό που περιγράφει το βίντεο είναι πως ο Ρόσσι στα 35 του, επαναεφευρίσκει τον εαυτό του. Μιλάει για την προσαρμοστηκότητά στα νέα δεδομένα με τα νέα και πολύ γρήγορα τουφέκια και το καταδεικνύει με την αλλαγή στο στύλ του πάνω στη μηχανή. Φαίνεται πως τολμάει με το φετινό Μ1 και του βγαίνει, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει με το Ducati ή πέρυσι.

MG-KTiNoS
08/02/2014, 10:36
Θα σου προτεινα μεχρι και στοιχημα αλλα μη μας κατηγορησουν για τυχερα παιχνιδια και στοιχηματισμο








Σιγουρα θα παει πολυυυυυυ καλυτερα απο περυσι
Και να μην το παρει θα παλευει για βαθρα και πρωτιες
Που σαι κτηνε μια και εχεις προσβαση στα μπλε χαπια δεν στελνεις μια οικογενειακη συσκευασια στον πετρογκαζακη μπας και η τεστοστερονη του βγαλει τον τσαμπουκα του


Άν πάρει 2 3 Νίκες φέτο αυτό για την γιαμάχα μπορεί να σημαίνει και ΠΠ (βαθμολογικά)
(Ειδικά αν τις κόψει στα σωστά ματσάκια :lol:)
Για τίτλο πάρα πολύ δύσκολο το βλέπω.

menelaos46
08/02/2014, 11:12
Ρε παιδιά ότι λένε οι δημοσιογράφοι δεν είναι ανάγκη να το πιστεύουμε, προφανώς και δεν αλλάζει το στυλ οδήγησης μόνο από το ένα κλικ πάνω η κάτω του κορμού του οδηγού.... Τέλος πάντων, να μην ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα. Πιστεύω πως θα είναι καλύτερος από πέρσυ σίγουρα.

MG-KTiNoS
08/02/2014, 11:53
Αυτός που τα λέει δεν είναι δημοσιογράφος...
;)

RaGe_Raptor
08/02/2014, 13:57
Αυτό που περιγράφει το βίντεο είναι πως ο Ρόσσι στα 35 του, επαναεφευρίσκει τον εαυτό του. Μιλάει για την προσαρμοστηκότητά στα νέα δεδομένα με τα νέα και πολύ γρήγορα τουφέκια και το καταδεικνύει με την αλλαγή στο στύλ του πάνω στη μηχανή. Φαίνεται πως τολμάει με το φετινό Μ1 και του βγαίνει, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει με το Ducati ή πέρυσι.

Γεια σου ρε Giorgio Italiano ... Grazie

Ζεύκας
08/02/2014, 16:53
http://video.sky.it/sport/motori/test_motogp_il_commento_di_mauro_sanchini/v187683.vid

4.15 (πέρσι 6.26)

Χρησιμότατο βίντεο. Complimenti

menelaos46
08/02/2014, 21:30
Αυτός που τα λέει δεν είναι δημοσιογράφος...
;)

????????????

MG-KTiNoS
09/02/2014, 14:00
Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.
;)

menelaos46
09/02/2014, 16:54
Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.
;)

:beer:

KostasV2
09/02/2014, 16:59
Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.
;)

Και πολυπρωταθλητής Ιταλίας στα σκούτερ... :D

Antonisss
10/02/2014, 18:52
http://www.asphaltandrubber.com/motogp/sepang-seamless-gearbox-braking-analysis/


Analyzing MotoGP Braking Stability: Why Is Honda So Much Better than Yamaha?
One of the great privileges which holding a MotoGP media pass allows is to stand behind the armco and watch and listen to the bikes as they go past. At the Sepang test, I made full use of that opportunity, and wandered over to Turn 3 – the glorious, fast right hander, where the riders get sideways driving through the turn and onto the short straight to Turn 4 – to enjoy the spectacle of the best riders of the world showing off their skills.
There is more to be learned from watching at trackside than just how spectacular MotoGP bikes are through fast corners, though. The careful observer can pick up clues to what both the riders and factories are doing. With electronics such a key part of MotoGP nowadays, the track is one of the few places where updates are visible.
Updated vehicle dynamics algorithms may be invisible from pit lane (or nearly so, with the occasional addition of sensors or torque gauges the only visible clue), bike behavior on the track will sometimes betray them.
At the end of 2013, Marc Marquez and Dani Pedrosa had asked for more stability under braking, and some more corner speed. Listening to the bikes at Sepang gave a possible clue as to how they had achieved that. The differences in engine note between the various bikes were instructive of the varying levels of electronics, engine braking strategies, and gearbox function.
That Honda have been working on braking and corner entry was audible at Sepang. Though the RC213V always sounded smooth under braking, braking for Turn 4 the improvement was noticeable.
As they braked and downshifted for the corner, the Hondas of Marquez and Pedrosa sounded more like a big scooter with a constantly variable transmission than a racing four stroke with six separate gears.
Engine revs decreased smoothly, downshifts barely perceptible. There was no popping or crackle of extra fuel burning off, just a smooth, booming descending tone.

..............

RaGe_Raptor
10/02/2014, 22:10
http://www.asphaltandrubber.com/motogp/sepang-seamless-gearbox-braking-analysis/

πάρα πολύ ωραίο άρθρο..:beer:
όλο και λιγότερο μετράνε οι οδηγικές ικανότητες..γ@μώ τα μπλιμπλίκια μου..:moutza:

Antonisss
11/02/2014, 09:47
309490

MG-KTiNoS
11/02/2014, 18:00
ΤΟ Σκάι τιμ του Ρόσσι μια χαρά στη βαλέντσια

1ος ο ΑΝτονέλι
Τα ΚΤΜ άπιαστα.
(ν αλλάξετε τον κανο:lol:νισμό παιδιά, δεν έχει θέαμα, μόνο μοτέρ από C50)

309512

GIOTIS750
11/02/2014, 22:39
moto 3

Husqvarna
http://v.youku.com/v_show/id_XNjcxODY2ODAw.html

http://v.youku.com/v_show/id_XNjcxODY3NzQw.html

skyvr46
http://v.youku.com/v_show/id_XNjcxODY3Mjc2.html

MG-KTiNoS
12/02/2014, 16:01
309617

Οι Ιταλοί επέστρεψαν...

Billymuse
12/02/2014, 18:33
309617

Οι Ιταλοί επέστρεψαν...

Μικa Kallio :a016::a016:
Aλλα ο Σίσσης λίγα πράγματα μάλλον και φέτος

MG-KTiNoS
13/02/2014, 17:35
309701

Μόνο ο Μίλερ πριν το Φενάτι γράφουν οι Ιταλοί

(εμένα γιατί μου θυμίσει ΕΣΣΔ αυτό?)
:lol:

MG-KTiNoS
13/02/2014, 17:48
309702

Ντελίριο οι Ιταλοί....

mario27
13/02/2014, 18:29
Τα πριονια ο Hanika και ο Nocco που ειναι ?

πυξιδας990
13/02/2014, 18:57
η honda παει για αλλη μια χρονια να φαει το κοκο

GIOTIS750
13/02/2014, 19:45
NEWS

Valenica Moto2 test: Lowes closes the gap on day three

309706
ολοι οι χρονοι εδωhttp://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Valenica-Moto2-test:-Lowes-closes-the-gap-on-day-three&newsid=11207
kai free video http://www.motogp.com/en/videos/free+videos

MG-KTiNoS
13/02/2014, 22:21
Τα πριονια ο Hanika και ο Nocco που ειναι ?

Για τον πρωτο δε γκζέρω

Ο Νόκο δεν έχει μηχανάκι γιατί ο σπόνσορ δε μπλήρωσε τη σπιντ απ.

MG-KTiNoS
14/02/2014, 12:06
Stoner
Δεν κάνει άλλα Test το 14 με την όπεν. Θέλει λέει πιο εξελιγμένα μηχανάκια.
Διακοπές θέλει λέει ο Σούπο.

Στο μεταξύ ο Χέιντεν λέει ότι η μηχανή θέλει άλογα για την έξωδο.
:cool:

GIOTIS750
14/02/2014, 14:04
Track action 2013 -- the MotoGP™ Season in High-Speed

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hihEbcDfwmM
http://youtu.be/hihEbcDfwmM