Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2014 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6]

GIOTIS750
07/03/2014, 18:03
chillipf:beer:
SHOOTER045:beer:

GIOTIS750
07/03/2014, 18:16
MotoGP Qatar Test: Smith and Iannone to command

311324
Bradley SmithAs the sun disappeared on the horizon, the mechanics were beginning to warm up the bike in the box Losail. In the middle of the desert in Qatar, the MotoGP preparing to start the last three days of testing before the start of the season. Absent the official Team Ducati, Honda and Yamaha (the protagonists of the tests at Phillip Island earlier this week), are the teams Factory satellite and those open to dance in the spotlight.

The first to hit the track, a quarter of an hour from the green light, it was Danilo Petrucci , eager to climb for the first time sull'Aprilia. After three hours of the start of the tests, is Bradley Smith to put his Yamaha in front of everyone. The British stopped the clock at 1'57 "281 , a sign that the track is not in the best condition whereas the last GP pole position Lorenzo was 1'54 "714 and the fastest lap in the race of Marquez 1'55 "445.

Behind the Tech 3 rider Iannone is with Ducati. The rider from Vasto clocked the fastest time in 1'57 "824, just over a tenth faster than Aleix Espargaró. Last rider under the 1'58 ". Fourth place went to another rider Yonny Hernandez Pranac, still on the Desmosedici GP13.

This is followed by a delay of more than a second, the two Honda Bautista and Bradl, while the 7th is Pol Espargaró. Eighth to eleventh place the train of the Honda Open, with Hayden and Aoyama Redding order. Petrucci is 13 ° instead , trailing by more than three and a half seconds from the first.
[και φωτο με χρονους]
TIME TO 19

Read more: http://www.gpone.com/en/2014030712913/Test-Qatar-Smith-e-Iannone-al-comando.html#ixzz2vIWTKcLA
311325

KostasV2
07/03/2014, 19:03
Όποιος ξέρει ιταλικά, ας του ρίξει μια ματιά, αξίζει...: http://gpone.com/paoloscalera/2014/03/07/le-regole-della-motogp-una-sfida-aperta-perche-e-sbagliato-puntare-lindice-verso-la-luna-e-guardare-solo-il-dito/

MG-KTiNoS
07/03/2014, 20:43
Όπως τα λέει είναι !

(και σκέψου να είσαι η Απρίλια και μια μέρα μετά από τόσους τίτλους, τόσα λεφτά που έχεις σκάσει να σου πουν ότι από του χρόνου θα τρέχεις με μοτέρ χόντα)

KostasV2
07/03/2014, 21:45
Όπως τα λέει είναι !

(και σκέψου να είσαι η Απρίλια και μια μέρα μετά από τόσους τίτλους, τόσα λεφτά που έχεις σκάσει να σου πουν ότι από του χρόνου θα τρέχεις με μοτέρ χόντα)

Τα 250/Moto2 είναι πονεμένη (ή μπερδεμένη αν θες) ιστορία...

GIOTIS750
08/03/2014, 11:57
Qatar MotoGP test: Aleix Espargaro fastest on day one
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112820

1. Aleix Espargaro Forward-Yamaha 1m55.386s
2. Bradley Smith Tech 3 Yamaha 1m55.639s +0.253s
3. Pol Espargaro Tech 3 Yamaha 1m56.072s +0.686s
4. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m56.081s +0.695s
5. Stefan Bradl LCR Honda 1m56.081s +0.695s
6. Andrea Iannone Pramac Ducati 1m56.780s +1.394s
7. Colin Edwards Forward-Yamaha 1m56.961s +1.575s
8. Yonny Hernandez Pramac Ducati 1m57.318s +1.932s
9. Nicky Hayden Aspar Honda 1m57.574s +2.188s
10. Scott Redding Gresini Honda 1m57.922s +2.536s
11. Hiroshi Aoyama Aspar Honda 1m58.151s +2.765s
12. Hector Barbera Avintia FTR-Kawasaki 1m58.503s +3.117s
13. Karel Abraham Cardion Honda 1m58.833s +3.447s
14. Broc Parkes PBM Aprilia 1m59.121s +3.735s
15. Mike di Meglio Avintia FTR-Kawasaki 1m59.294s +3.908s
16. Danilo Petrucci Ioda Aprilia 1m59.358s +3.972s
17. Michael Laverty PBM Aprilia 2m00.055s +4.669s

Antonisss
08/03/2014, 13:36
Χοχοχο



311399

MG-KTiNoS
08/03/2014, 13:48
311400

Billymuse
08/03/2014, 14:08
Θα έχουμε χρώματα φέτος όπως η F1. Το πολύ μαλακό μόνο για την όπεν/factory2311294

η Bridgestone εισάγει καινούργια χρώματα στα ελαστικά της, ώστε να μπορούμε πιο εύκολα να ξεχωρίζουμε τις επιλογές του κάθε αναβάτη τα Σ/Κ των αγώνων. Η αλλαγή αυτή γίνεται κυρίως λόγω της εισαγωγής του ειδικού, έξτρα μαλακού, ελαστικού για τις OPEN μοτοσυκλέτες.
''Πέρυσι, όταν το άσπρο χρώμα χρησιμοποιούνταν για να ξεχωρίσει το μαλακό ελαστικό, το κοινό έπρεπε να ξέρει ποιος αναβάτης ήταν εργοστασιακός ήCRT. Πλέον όμως, τα ευδιάκριτα χρώματα σε κάθε ένα από τέσσερα ελαστικά, θα τους δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζουν ακριβώς ποια είναι η επιλογή του αναβάτη", σχολίασε ο Hiroshi Yamada, Manager του Bridgestone Motorsports Department.

mario27
08/03/2014, 14:49
Qatar MotoGP test: Aleix Espargaro fastest on day one
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112820

1. Aleix Espargaro Forward-Yamaha 1m55.386s
2. Bradley Smith Tech 3 Yamaha 1m55.639s +0.253s
3. Pol Espargaro Tech 3 Yamaha 1m56.072s +0.686s
4. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m56.081s +0.695s
5. Stefan Bradl LCR Honda 1m56.081s +0.695s
6. Andrea Iannone Pramac Ducati 1m56.780s +1.394s
7. Colin Edwards Forward-Yamaha 1m56.961s +1.575s
8. Yonny Hernandez Pramac Ducati 1m57.318s +1.932s
9. Nicky Hayden Aspar Honda 1m57.574s +2.188s
10. Scott Redding Gresini Honda 1m57.922s +2.536s
11. Hiroshi Aoyama Aspar Honda 1m58.151s +2.765s
12. Hector Barbera Avintia FTR-Kawasaki 1m58.503s +3.117s
13. Karel Abraham Cardion Honda 1m58.833s +3.447s
14. Broc Parkes PBM Aprilia 1m59.121s +3.735s
15. Mike di Meglio Avintia FTR-Kawasaki 1m59.294s +3.908s
16. Danilo Petrucci Ioda Aprilia 1m59.358s +3.972s
17. Michael Laverty PBM Aprilia 2m00.055s +4.669s

Πολυ θα ηθελα να δω τον Πολ με το μηχανακι του Σμιθ. Πολυ καλυτερα θα το πηγαινε ,πιστευω, ο Πολ σε σχεση με τον Σμιθ και ας ειναι η πρωτη του χρονια στα gp.

GIOTIS750
08/03/2014, 20:19
Πολυ θα ηθελα να δω τον Πολ με το μηχανακι του Σμιθ. Πολυ καλυτερα θα το πηγαινε ,πιστευω, ο Πολ σε σχεση με τον Σμιθ και ας ειναι η πρωτη του χρονια στα gp.

Αρχη ειναι ακομα θα το φερει στα μετρα του και θα δηξει τι θα γινει με τα δορυφορικα της Tech3
ομως δηχνει καλα σημαδια εγκλιματισμου στην μεγαλη κατηγορια με αποτελεσμα η διαφορα του απο τον Smith
να ειναι στο 0,097 .
Προβλεπονται μαχες καλες :boxing::boxing::boxing:

Qatar MotoGP test times - Saturday 9pm
While the official Honda, Yamaha and Ducati teams concluded their pre-season preparations at Phillip Island earlier this week, the remaining MotoGP teams are holding their final test at Qatar from Friday to Sunday.

The test sees the return of PBM, after skipping the second Sepang test, while Iodaracing is making its 2014 debut - running its new ART machinery and lone rider Danilo Petrucci.

In order to replicate conditions during the season-opening night race, held at the same Losail circuit from March 20-23, testing began at 4pm and concludes at 11pm.

1. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 55.194s (Lap 18/36)
2. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 55.546s | +0.352s (32/32)
3. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 55.779s | +0.585s (38/38)
4. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 55.876s | +0.682s (28/38)
5. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1m 56.167s | +0.973s (6/15)
6. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1m 56.289s | +1.095s (17/21)
7. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 56.473s | +1.279s (9/28)
8. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 56.480s | +1.286s (23/28)
9. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 56.923s | +1.729s (27/32)
10. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1m 57.154s | +1.960s (26/32)
11. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 57.898s | +2.704s (23/30)
12. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 58.076s | +2.882s (17/24)
13. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 58.368s | +3.174s (11/21)
14. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 58.640s | +3.446s (12/12)
15. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 1m 58.658s | +3.464s (9/14)
16. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 58.942s | +3.748s (13/14)
17. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 59.305s | +4.111s (19/21)

ΠΗΓΗ >.>>http://www.crash.net/motogp/results/200930/1/qatar-motogp-test-times-saturday-9pm.html

mario27
08/03/2014, 23:34
Αρχη ειναι ακομα θα το φερει στα μετρα του και θα δηξει τι θα γινει με τα δορυφορικα της Tech3
ομως δηχνει καλα σημαδια εγκλιματισμου στην μεγαλη κατηγορια με αποτελεσμα η διαφορα του απο τον Smith
να ειναι στο 0,097 .
Προβλεπονται μαχες καλες :boxing::boxing::boxing:

Qatar MotoGP test times - Saturday 9pm
While the official Honda, Yamaha and Ducati teams concluded their pre-season preparations at Phillip Island earlier this week, the remaining MotoGP teams are holding their final test at Qatar from Friday to Sunday.

The test sees the return of PBM, after skipping the second Sepang test, while Iodaracing is making its 2014 debut - running its new ART machinery and lone rider Danilo Petrucci.

In order to replicate conditions during the season-opening night race, held at the same Losail circuit from March 20-23, testing began at 4pm and concludes at 11pm.

1. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 55.194s (Lap 18/36)
2. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 55.546s | +0.352s (32/32)
3. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 55.779s | +0.585s (38/38)
4. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 55.876s | +0.682s (28/38)
5. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1m 56.167s | +0.973s (6/15)
6. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1m 56.289s | +1.095s (17/21)
7. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 56.473s | +1.279s (9/28)
8. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 56.480s | +1.286s (23/28)
9. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 56.923s | +1.729s (27/32)
10. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1m 57.154s | +1.960s (26/32)
11. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 57.898s | +2.704s (23/30)
12. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 58.076s | +2.882s (17/24)
13. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 58.368s | +3.174s (11/21)
14. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 58.640s | +3.446s (12/12)
15. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 1m 58.658s | +3.464s (9/14)
16. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 58.942s | +3.748s (13/14)
17. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 59.305s | +4.111s (19/21)

ΠΗΓΗ >.>>http://www.crash.net/motogp/results/200930/1/qatar-motogp-test-times-saturday-9pm.html

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο το θεμα του εγκλιματισμου. Αυτοι ειναι κορυφαιοι αναβατες σε κορυφαια διοργανωση και αναγκαστικα θα προσαρμοστουνε οσον το δυνατον γρηγοροτερα.
Αλλου εστιαζω εγω. H τεκ τρουα συνηθιζει να δινει καλυτερο μηχανακι στον.... "παλιοτερο" ας το πω ετσι. Αλλωστε ο Smith δεν θεωρειται και κανενα τρομερο ταλεντο και αυτο ειναι γνωστο απο τοτε που ηταν στην μοτο2. Απλα απο τοτε που πηρε το μηχανακι του Καλ κανει καλυτερους χρονους και αυτο φαινεται νομιζω. Αυτο, τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.
Γνωμη μου. :)

MG-KTiNoS
08/03/2014, 23:59
άκυρο
:D

mario27
09/03/2014, 00:40
Ενταξει σε προσεξαμε παλι αλλα πρεπει παντα να λες κατι ? ( δεν ξερω αν δεν σου εδιναν αρκετη προσοχη οταν ησουνα μικρος αλλα πρεπει να το κοιταξεις αυτο γιατι το κανεις και στο tr διπλα)
Αλλα και παλι που βλεπεις κατι το ακυρο. Εγω βλεπω αρκετα μεγαλη βελτιωση στους χρονους του Bradley και μονο στο μηχανακι παει το μυαλο μου.
(μη ξεχασεις να μου πεις που ειναι το ακυρο, απορια...)

GIOTIS750
09/03/2014, 09:16
Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο το θεμα του εγκλιματισμου. Αυτοι ειναι κορυφαιοι αναβατες σε κορυφαια διοργανωση και αναγκαστικα θα προσαρμοστουνε οσον το δυνατον γρηγοροτερα.
Αλλου εστιαζω εγω. H τεκ τρουα συνηθιζει να δινει καλυτερο μηχανακι στον.... "παλιοτερο" ας το πω ετσι. Αλλωστε ο Smith δεν θεωρειται και κανενα τρομερο ταλεντο και αυτο ειναι γνωστο απο τοτε που ηταν στην μοτο2. Απλα απο τοτε που πηρε το μηχανακι του Καλ κανει καλυτερους χρονους και αυτο φαινεται νομιζω. Αυτο, τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.
Γνωμη μου. :)

Ναι ο αγγλος οντως δεν θεωρειται και τρομερο ταλεντο
(ο Λοους θα το πηγαινε καλυτερα πιστευω )αλλα δεν νομιζω να πηρε το μηχανακι του καλ
καποιες ρυθμισεις μπορει
ετσι κιαλλιως (νομιζω) τα μηχανακια παιρνουν της ιδιες αναβαθμισεις
και ειναι ακριβως τα ιδια απλα οι ρυθμισεις αλλαζουν οπως βολευει τον καθενα
:beer:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PQD8rp20g8Y
http://youtu.be/PQD8rp20g8Y

GIOTIS750
09/03/2014, 09:21
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y48ugoOevw0


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y48ugoOevw0

FotisFz1
09/03/2014, 10:18
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y48ugoOevw0


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y48ugoOevw0



ενταξει εδω που τα λεμε με αυτα τα μουτρα δεν ειναι για πουθενα...

GIOTIS750
09/03/2014, 15:08
ενταξει εδω που τα λεμε με αυτα τα μουτρα δεν ειναι για πουθενα...

Aμα δεν κάνει τίποτα και φέτος μάλλον θα ψαχνεται του χρόνου και μάλλον κάποιος απο moto2
μπορεί να πάρει την θέση του
Ο Rabat είναι πολύ καλός π.χ

MG-KTiNoS
09/03/2014, 22:28
Πολ Εσπαργκαρό...κλείδα.
:cry:

foogr01
09/03/2014, 22:31
GIOTIS750 σκίζεις πάλι με όλα τα links :beer:




Απορία: που είναι ο endopandou ;;;

GIOTIS750
10/03/2014, 11:04
Nα είσαι καλά φιλαρακη:beer:

Ο Endopandou θέλω να πιστεύω ότι θα εμφανίστει κάποια στιγμή.
Μαύρη πέτρα έριξε

Qatar MotoGP test combined three-day times

1 Aleix ESPARGARO 41 SPA NGM Mobile Forward Racing FORWARD-YAMAHA 1:54.874 Session 3

2 Pol ESPARGARO 44 SPA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 1:54.907 0.033 0.033 Session 3


3 Bradley SMITH 38 GBR Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 1:55.027 0.153 0.12 Session 3


4 Stefan BRADL 6 GER LCR Honda MotoGP HONDA 1:55.187 0.313 0.16 Session 3

5 Alvaro BAUTISTA 19 SPA GO&FUN Honda Gresini HONDA 1:55.194 0.32 0.007 Session 2

6 Andrea IANNONE 29 ITA Pramac Racing DUCATI 1:55.518 0.644 0.324 Session 3

7 Colin EDWARDS 5 USA NGM Mobile Forward Racing FORWARD-YAMAHA 1:55.978 1.104 0.46 S essi.

8 Yonny HERNANDEZ 68 COL Energy T.I. Pramac Racing DUCATI 1:56.056 1.182 0.078 Session 3

9 Nicky HAYDEN 69 USA Drive M7 Aspar HONDA 1:56.273 1.399 0.217 Session 3

10 Hiroshi AOYAMA 7 JPN Drive M7 Aspar HONDA 1:57.006 2.132 0.733 Session 3
11 Scott REDDING 45 GBR GO&FUN Honda Gresini HONDA 1:57.009 2.135 0.003 Session 3

12 Hector BARBERA 8 SPA Avintia Racing AVINTIA 1:57.142 2.268 0.133 Session 3

13 Karel ABRAHAM 17 CZE Cardion AB Motoracing HONDA 1:57.342 2.468 0.2 Session 3

14 Mike DI MEGLIO 63 FRA Avintia Racing AVINTIA 1:57.669 2.795 0.327 Session 3

15 Broc PARKES 23 AUS Paul Bird Motorsport PBM 1:57.730 2.856 0.061 Session 2

16 Michael LAVERTY 70 GBR Paul Bird Motorsport PBM 1:57.860 2.986 0.13 Session 2


17 Danilo PETRUCCI 9 ITA IodaRacing Project ART 1:58.086 3.212 0.226 Session 3

chillipf
10/03/2014, 13:02
Έλα και κοντεύουμε λέμε ..... :cool:

GIOTIS750
12/03/2014, 10:42
Jerez Moto2 test: Lowes third on day one Jerez Moto2 test: Lowes third on day one 11/03/2014
http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Jerez-Moto2-test:-Lowes-third-on-day-one&newsid=11359



Ducati to start new MotoGP bike design in three months 11/03/2014
http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Ducati-to-start-new-MotoGP-bike-design-in-three-months&newsid=11357
311698

SHOOTER045
12/03/2014, 11:01
ομορφο ειναι
γκαζι εχει
στριβει???
αντεχει???
15 και σημερα......:a014::a014::a014:

chillipf
12/03/2014, 11:33
Αυτό το δέλταμπόξ, ρπμ..... :rolleyes:


Σκέτο FZR :smokin:

GIOTIS750
12/03/2014, 15:55
@SHOOTER045 Θα δηξει παντως στο 3μηνο πανω ο Νταλινα ξεκιναει απο λευκο χαρτι την επομενη Ducati
“I would like to understand very well the bike and I think I need at least another three months.
For sure after that, I will start the design of the new engine and the new bike.”

@chillipf μπορει να ληπει στο επομενο ποιος ξερει αν και δεν το πιστευω αλλα μπορει κιολας
.................................................................................................... ................................................................
2014 Ducati MotoGP launch

https://www.youtube.com/watch?v=JR24PeaQZlY&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=JR24PeaQZlY&feature=player_detailpage

Billymuse
12/03/2014, 18:32
Kαι φίλε Γιώτη να συμπλήρώσω οτι ο Gigi Dall'Igna πριν τη παρουσίαση δήλωσε τα εξής:
"Έχουμε κατά νου να εξελίσσουμε και να πουλάμε στις ομάδες, ελπίζω γρήγορα μέχρι το 2015,
μια μοτοσυκλέτα που δεν θα κοστίζει παραπάνω από τον ανταγωνισμό"
Δηλαδή πάει και η Ducati για νεο όπεν μηχανάκι :beer:
οπότες θα έχουμε το OPEN Desmosedici :a016::a016:

chillipf
13/03/2014, 09:27
Αυτό είναι το άνοιγμα των επαγγελμάτων που λέγαμε ;)

GIOTIS750
13/03/2014, 15:56
Kαι φίλε Γιώτη να συμπλήρώσω οτι ο Gigi Dall'Igna πριν τη παρουσίαση δήλωσε τα εξής:
"Έχουμε κατά νου να εξελίσσουμε και να πουλάμε στις ομάδες, ελπίζω γρήγορα μέχρι το 2015,
μια μοτοσυκλέτα που δεν θα κοστίζει παραπάνω από τον ανταγωνισμό"
Δηλαδή πάει και η Ducati για νεο όπεν μηχανάκι :beer:
οπότες θα έχουμε το OPEN Desmosedici :a016::a016:

Ναι για νεο open τωρα
με στοχο ομως μεσα απο τα πλεονεκτηματα της κατηγοριας που θα εκμεταλευτει η ομαδα φετος Η και του χρονου ωστε να φτιαξουν
προτοτυπο που να ειναι ανταγωνηστικο και να επιστρεψουν παλι στην εργοστασιακη κατηγορια ;):beer:
η εκτος αν το γυρισουν ολοι σε open
Dall'Igna κανε το θαυμα σου:priest:

sapila racing
13/03/2014, 16:00
οπότες θα έχουμε το OPEN Desmosedici :a016::a016:


Ναι για νεο open τωρα
με στοχο ομως μεσα απο τα πλεονεκτηματα της κατηγοριας που θα εκμεταλευτει η ομαδα φετος Η και του χρονου ωστε να φτιαξουν
προτοτυπο που να ειναι ανταγωνηστικο και να επιστρεψουν παλι στην εργοστασιακη κατηγορια ;)

Μα τι λέτε ρε παιδιά? :confused:

Open μηχανάκια είναι πλέον όλα τα Ducati, οπότε το έχουμε ήδη.
Καλά έκαναν και εκμεταλλεύτηκαν τον κανονισμό, μπας και μπορέσουν να φτιάξουν ανταγωνιστικό μηχανάκι στο εγγύς μέλλον.

Μέχρι να το φτιάξουν βέβαια θα έχουμε φτάσει μάλλον πολύ κοντά στην μέρα που δεν θα υπάρχει πια η Open κατηγορία, αφού είναι απλά ενα μεταβατικό στάδιο μεχρι το 2017 που θα τρέχουν όλοι υποχρεωτικά με την control ECU.

GIOTIS750
13/03/2014, 16:04
(Καλά έκαναν και εκμεταλλεύτηκαν τον κανονισμό, μπας και μπορέσουν να φτιάξουν ανταγωνιστικό μηχανάκι στο εγγύς μέλλον.)

Aυτο ακριβως ειπα σωστος:beer:

GIOTIS750
15/03/2014, 14:41
SBK, A Honda MotoGP in WSBK?
Friday, 14 March 2014 13:37 by Luca Semprini - SBK
311946
An aura of mystery surrounds the new "superbike" Honda is expected to launch into the market, to retire the "old" CBR that won his last World Title back in 2007 (with James Toseland). The Tokyo-based Company has diverted attention away from it, driving the focus on his MotoGP RCV1000R, and indefinitely delayed the presentation of the new bike.

After Honda denied the rumours that the new superbike would have been launched at EICMA in Milan, other voices were spread of a presentation during the MotoGP pre-season tests in Sepang. In the meanwhile, anyway, the ongoing changes to the Superbike Championship regulations have probably urged the Japanese upper management to wait before planning their next steps.

A good move, apparently, since the Superbike Commission reduced to 125 units the total required number of bikes to be produced to start the homologation procedure. Without imposing a maximum price per unit. In other words this leaves the door open to the major manufactures to produce either a prohibitive costly (for most) semi-prototype or a limited edition bike, and to line it up in the World SBK Championship. So much for the Superbike’s philosophy.

Back to Honda, it seems that 2014 could be the best time to start off with his new superbike. The Spanish website Solomoto has just released a series of Google Patents images related to a Honda Motor Co. patent application for a water-cooled V-type engine, with a water pump mounted on the head of the first cylinder and driven by the camshaft (a configuration already used by Honda in MotoGP).

That the engine is a spin-off of the Honda MotoGP, is especially understandable by the 90° angle of the V4 and by its inclination in relation to the vertical, (almost 45º) which should replicate the geometry and the centre of gravity of the RC213V. Other details in common are the narrow head and the depth of the oil sump, located under the crankcase. Truth to be told the design looks even more similar to the RCV1000R "Open" engine, of which it seems to be a simplification. Just the shape of the crankcase on left side, where the flywheel is, looks different: oval instead that circular.

It remains to be seen whether the project (dated March 2012) is simply a "blueprint" of the Open or is intended for a mass production. In the second case, the chassis of the CBR would not be suitable for housing an engine with the aforementioned specs, and therefore it would be a new model. To this end, it would be logical to expect a "full" 1000cc, with over 200 horsepower, and a price well above 50 thousand euro mark (along the lines of the Panigale Superleggera). It would be a sort of a "stock prototype", which could be produced in limited quantities, but sufficient to by-pass the cost-cutting policy. As recently shown by the "Open vs Factory" controversy. As an Italian saying goes: rules made, loopholes found.

Read more: http://www.gpone.com/en/2014031412952/A-Honda-MotoGP-in-WSBK.html#ixzz2w2RZ66UI

GIOTIS750
15/03/2014, 14:47
MotoGP, Factory teams allowed to go Open anytime?

Read more: http://www.gpone.com/en/2014031312953/Factory-teams-allowed-to-go-Open-anytime.html#ixzz2w2Tka6xu

Billymuse
15/03/2014, 16:48
SBK, A Honda MotoGP in WSBK?
Friday, 14 March 2014 13:37 by Luca Semprini - SBK
311946
An aura of mystery surrounds the new "superbike" Honda is expected to launch into the market, to retire the "old" CBR that won his last World Title back in 2007 (with James Toseland). The Tokyo-based Company has diverted attention away from it, driving the focus on his MotoGP RCV1000R, and indefinitely delayed the presentation of the new bike.

After Honda denied the rumours that the new superbike would have been launched at EICMA in Milan, other voices were spread of a presentation during the MotoGP pre-season tests in Sepang. In the meanwhile, anyway, the ongoing changes to the Superbike Championship regulations have probably urged the Japanese upper management to wait before planning their next steps.

A good move, apparently, since the Superbike Commission reduced to 125 units the total required number of bikes to be produced to start the homologation procedure. Without imposing a maximum price per unit. In other words this leaves the door open to the major manufactures to produce either a prohibitive costly (for most) semi-prototype or a limited edition bike, and to line it up in the World SBK Championship. So much for the Superbike’s philosophy.

Back to Honda, it seems that 2014 could be the best time to start off with his new superbike. The Spanish website Solomoto has just released a series of Google Patents images related to a Honda Motor Co. patent application for a water-cooled V-type engine, with a water pump mounted on the head of the first cylinder and driven by the camshaft (a configuration already used by Honda in MotoGP).

That the engine is a spin-off of the Honda MotoGP, is especially understandable by the 90° angle of the V4 and by its inclination in relation to the vertical, (almost 45º) which should replicate the geometry and the centre of gravity of the RC213V. Other details in common are the narrow head and the depth of the oil sump, located under the crankcase. Truth to be told the design looks even more similar to the RCV1000R "Open" engine, of which it seems to be a simplification. Just the shape of the crankcase on left side, where the flywheel is, looks different: oval instead that circular.

It remains to be seen whether the project (dated March 2012) is simply a "blueprint" of the Open or is intended for a mass production. In the second case, the chassis of the CBR would not be suitable for housing an engine with the aforementioned specs, and therefore it would be a new model. To this end, it would be logical to expect a "full" 1000cc, with over 200 horsepower, and a price well above 50 thousand euro mark (along the lines of the Panigale Superleggera). It would be a sort of a "stock prototype", which could be produced in limited quantities, but sufficient to by-pass the cost-cutting policy. As recently shown by the "Open vs Factory" controversy. As an Italian saying goes: rules made, loopholes found.

Read more: http://www.gpone.com/en/2014031412952/A-Honda-MotoGP-in-WSBK.html#ixzz2w2RZ66UI

Τι είναι το 56B ρε παιδιά?

KostasV2
15/03/2014, 16:49
MotoGP, Factory teams allowed to go Open anytime?

Read more: http://www.gpone.com/en/2014031312953/Factory-teams-allowed-to-go-Open-anytime.html#ixzz2w2Tka6xu


Ο Ezpeleta τα έχει κάνει σκατά...

GIOTIS750
15/03/2014, 20:53
Ο Ezpeleta τα έχει κάνει σκατά...

Eτσι ακριβώς.,..δυστυχώς

KostasV2
15/03/2014, 21:30
Τι είναι το 56B ρε παιδιά?

Αγωγοί ψυκτικού στην κεφαλή μάλλον.

GIOTIS750
16/03/2014, 11:16
Τι είναι το 56B ρε παιδιά?

:confused:δεν εχω ιδεα μαλλον αυτο που λεει ο Κωστας πρεπει να ειναι

Argonautis46
16/03/2014, 16:46
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι η open κατηγορία?
Το βλέπω συνέχεια και δεν ξέρω τι εστι.

ziofz1
16/03/2014, 17:24
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι η open κατηγορία?
Το βλέπω συνέχεια και δεν ξέρω τι εστι.

Factory Option: Factory Option bikes have 20 liters of fuel, and 5 engines to last the season. No engine development is allowed, the engine specifications being frozen before the first race in Qatar. Factories have to supply template engines with specifications of all parts at the race, those parts must remain unchanged. Development is frozen on parts not accessible when engine is sealed. In short, this means engine internals, crankshaft, crankcases, cams, valves, pistons, conrods, etc. Gearboxes can still be modified. Engine specifications must be identical within teams. This means that engines for Dani Pedrosa and Marc Marquez must be identical, Jorge Lorenzo and Valentino Rossi's engines must be identical, Bradley Smith and Pol Espargaro's engines must be identical.

Testing is also limited for Factory Option teams. They can take part in all official tests (the three one-day tests after Jerez, Barcelona and Brno) and on five days at a nominated circuit.

Factory Option teams must use the spec Magneti Marelli ECU and datalogger, but can develop their own software and use their own sensor package.

Open: Open class bikes can use 24 liters of fuel, and can use 12 engines throughout the season. There are no restrictions on engine development, each of the 12 engines can be completely different, and engines can be different between teammates.

Testing is limited only by the tire allowance (120 tires per season per contracted rider). Riders can test when and where they want, although not on a circuit where a race is to be held within 15 days.

Open teams must use the spec Magneti Marelli ECU package, including datalogger, sensor package and software.

Open teams have an extra option tire, of softer compound.

GIOTIS750
16/03/2014, 19:05
311993
koyfales μαυτο θα σας σκισω :lol::lol::lol:

KostasV2
16/03/2014, 19:32
311993
koyfales μαυτο θα σας σκισω :lol::lol::lol:

Κάθε καινούριο spec που φέρνει η Bridgestone, είναι μια ζαριά. Ίσως τα φετεινά κάτσουν του κοντού... :shrugs:

DrIoannis
16/03/2014, 19:39
311993
koyfales μαυτο θα σας σκισω :lol::lol::lol:
Φοβερό...

GIOTIS750
16/03/2014, 19:50
Κάθε καινούριο spec που φέρνει η Bridgestone, είναι μια ζαριά. Ίσως τα φετεινά κάτσουν του κοντού... :shrugs:

μακαρι γιατι χρονια παιδευται με τα gp
και τις περισοτερες φορες λογο πτωσεων\σπασιμο του στερηθηκε το παγκοσμιο
γιατι γρηγορος ειναι ,

cosgili
16/03/2014, 20:41
μακαρι γιατι χρονια παιδευται με τα gp
και τις περισοτερες φορες λογο πτωσεων\σπασιμο του στερηθηκε το παγκοσμιο
γιατι γρηγορος ειναι ,
Τσαγανό του λείπει...

Argonautis46
17/03/2014, 06:47
Open: Open class bikes can use 24 liters of fuel, and can use 12 engines throughout the season. There are no restrictions on engine development, each of the 12 engines can be completely different, and engines can be different between teammates.

Testing is limited only by the tire allowance (120 tires per season per contracted rider). Riders can test when and where they want, although not on a circuit where a race is to be held within 15 days.

Open teams must use the spec Magneti Marelli ECU package, including datalogger, sensor package and software.

Open teams have an extra option tire, of softer compound.

Αυτή η ελευθερία φαντάζομαι για να μπορούν να αναπτυχθούν οι μικρότερες ομάδες.. Δηλαδή οι open. Σωστά;
To software της ECU όμως γιατι να μην μπορούν να το πηράξουν; :rolleyes:


311993
koyfales μαυτο θα σας σκισω :lol::lol::lol:

Το βούτηξε ρε πιάστε τον :lol:

ΟΚΤΑΝΙΟ
17/03/2014, 11:53
Τοσο μινιατουρας, που ακομα και αυτο το 16,5" λαστιχο φαινεται λες και προηλθε απο κανα φορτηγο....
:lol:

GIOTIS750
17/03/2014, 12:21
οταν ειναι ετσι ειναι απαιχτος

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1AnjBq-Iqe8
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1AnjBq-Iqe8

GIOTIS750
17/03/2014, 12:57
Αυτή η ελευθερία φαντάζομαι για να μπορούν να αναπτυχθούν οι μικρότερες ομάδες.. Δηλαδή οι open. Σωστά;
To software της ECU όμως γιατι να μην μπορούν να το πηράξουν; :rolleyes:



Το βούτηξε ρε πιάστε τον :lol:
κανουργιοι κανονισμοι τι να κανεις
εργοστασιακοι δικο τους software sensors και ολο το ακριβο πακετο εξελιξης
Open κλειστο πακετο ηλεκτρονικων εξελιγμενο απο dorna (νομιζω η ducati πηγε μονο οταν τους ζητηθηκε αν θελουν να συμετεχουν στην εξελιξη της open ecu)

GIOTIS750
17/03/2014, 19:04
MotoGP™ Basic TV Broadcasters


ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
http://www.motogp.com/en/MotoGP+Basics/tv_broadcasters


http://www.crash.net/motogp/news/201149/1/itv-to-screen-motogp-race-highlights.html
ΑΠΟ ΕΔΩ
http://www.stream2watch.me/live-tv/itv-4-live-stream

H.A.Balafoutre
18/03/2014, 11:22
Το νέο πελατειακό χονδα φτιάχτηκε εξαρχής με 22.5 λίτρα τεπόζιτο. Δηλαδή ενώ η κατηγορία OPEN λέει 24 λίτρα, αυτό μπήκε στην κατηγορία με 22.5. Εξού και το παρακάτω...."The Teams racing under Factory 2 rules (yet not officially either confirmed or announced) “should be” able to use 9 (not sealed) engines. Fuel allowance: 22,5 litres."

http://www.gpone.com/en/2014031312953/Factory-teams-allowed-to-go-Open-anytime.html#ixzz2w2Tka6xu

Δηλαδή όλοι οι άλλοι αν θέλουνε να μπούνε στην Factory 2 θα πρέπει να πέσουνε στα 22.5 λίτρα...όταν οι άλλοι το έχουνε έτοιμο, αλλά θα έχει φάκτορυ υποστήριξη. Άρα, για ποιόν Εσπαλέτα μιλάμε.

Άλλωστε παρακάτω λέει καθαρά το εξής.

"... We must not lose sight of the fact that all the limits of the Factory rule have been imposed by Honda, always at the very forefront with the pursuing of new restricting rules to make his Engineers to “play with”."

sapila racing
18/03/2014, 11:50
Το νέο πελατειακό χονδα φτιάχτηκε εξαρχής με 22.5 λίτρα τεπόζιτο. Δηλαδή ενώ η κατηγορία OPEN λέει 24 λίτρα, αυτό μπήκε στην κατηγορία με 22.5. Εξού και το παρακάτω...."The Teams racing under Factory 2 rules (yet not officially either confirmed or announced) “should be” able to use 9 (not sealed) engines. Fuel allowance: 22,5 litres."

http://www.gpone.com/en/2014031312953/Factory-teams-allowed-to-go-Open-anytime.html#ixzz2w2Tka6xu

Δηλαδή όλοι οι άλλοι αν θέλουνε να μπούνε στην Factory 2 θα πρέπει να πέσουνε στα 22.5 λίτρα...όταν οι άλλοι το έχουνε έτοιμο, αλλά θα έχει φάκτορυ υποστήριξη. Άρα, για ποιόν Εσπαλέτα μιλάμε.

Καπου τα μπερδεύεις λίγο μου φαίνεται.
Κατ αρχήν το RCV1000R εχει 23 λίτρα γιατί είχαν υπολογίσει οτι τους φτάνουν και τους περισσέυουν.
Αυτό το μηχανάκι δεν προορίζεται για καμμία Factory 2, είναι Open καρα Open και μόνον. Ούτε πνευματικές έχει ούτε τίποτα και θα τρέχει μόνο στην Open.

Οσο για την Factory2 πιο πολύ έσπρωξαν οι μικρές Open παρά η Honda τελικα σε αντίθεση με οτι νομίζαμε....
Δες εδω
http://motomatters.com/opinion/2014/03/10/the_factory_2_farce_how_poor_communicati.html

alexxxcbr
18/03/2014, 11:58
311993
koyfales μαυτο θα σας σκισω :lol::lol::lol:


Αντε ρε Ντανυ παρε κανα πρωταθλημα.:beer:

H.A.Balafoutre
18/03/2014, 13:25
Καπου τα μπερδεύεις λίγο μου φαίνεται.
Κατ αρχήν το RCV1000R εχει 23 λίτρα γιατί είχαν υπολογίσει οτι τους φτάνουν και τους περισσέυουν.
Αυτό το μηχανάκι δεν προορίζεται για καμμία Factory 2, είναι Open καρα Open και μόνον. Ούτε πνευματικές έχει ούτε τίποτα και θα τρέχει μόνο στην Open.

Οσο για την Factory2 πιο πολύ έσπρωξαν οι μικρές Open παρά η Honda τελικα σε αντίθεση με οτι νομίζαμε....
Δες εδω
http://motomatters.com/opinion/2014/03/10/the_factory_2_farce_how_poor_communicati.html



Δεν ξέρω αν έχω μπερδευτεί, αλλά εδώ (http://www.cycleworld.com/2013/11/21/2014-honda-rcv1000r-first-look-review-photos/) μιλάει για "... (the RCV-R’s tank is said to hold 23 liters).". Υπάρχει δηλαδή μια αμφιβολία, αλλά πέραν αυτού, έχω την εντύπωση πως σε ένα από τα βίντεο του motogp.com, στο τέλος της περυσινής χρονιάς στη Βαλένθια, σε μια αναφορά του δημοσιογράφου κάπου το άκουσα να λέει για 22.5λίτρα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά από τα 24 λίτρα της κατηγορίας. Απλά δεν μπορώ να βρω το βίντεο. Το ότι τους φτάνουν και τους περισσεύουν αποδείχθηκε εσφαλμένος υπολογισμός ακριβώς διότι έχει ξεκινήσει όλη αυτή η παπαρολογία με τους κανονισμούς. Δεν ξέρουνε από που να το μαζέψουνε. Όλοι τους. Το μηχανάκι φτιάχτηκε για πολλές χρήσεις (σαν πλατφόρμα ένα πράμα). Ακόμη και για WSBK, αφού πλέον ο κανονισμός τους δείνει το δικαίωμα σε 125 τεμάχια, πολύ ειδικής κατασκευής (παραγωγής-πρωτότυπα) ανεξαρτήτως κόστους (πχ όπως η superleggera). Μετά είναι και το γεγονός ότι όταν η χονδα δείνει μηχανές να παίξουνε με αυτές και να τις κρατήσουνε οι ομάδες, σημαίνει πως είναι εντελώς χωρίς τίποτα από τα uber εργαστήρια του ηρψ (πνευματικές βαλβίδες κτλ). Όταν όμως σου λέει, σου το νοικιάζω για ένα ασήληπτο ποσό, δεν αγγίζεις τίποτα και το επιστρέφεις...τότε, μάλλον έχεις μηχανή για τη νίκη. Όλως τυχαίως δε η factory 2 θα βολέψει γάντι το πελατειακό. Άλλωστε, ότι πει η χονδα γίνεται...κι ας βαράνε οι άλλοι...ποιοί άλλοι δηλαδή, η Yamaha το ιαπωνικό κουμπαράκι, η σουζούκι, η καβασάκι, η Ducati....μόνη της, με το 1/10 σε bugdet...κτλ. Άρα τι έχω μπερδέψει?

sapila racing
18/03/2014, 13:40
Άρα τι έχω μπερδέψει?

Οτι το πελατειακό Honda είναι στην Open (με τα 24 λιτρα και την 2013 ECU) και στην Factory 2 (22,5 λίτρα με την αναβαθμισμένη το 2014 ECU) θα είναι μόνο τα 3 Ducati των Andrea Dovizioso, Cal Crutchlow, Andrea Iannone.

Το ότι η Honda είναι σε θέση να κινεί νήματα είναι γεγονός, το ίδιο κάνουν και οι άλλοι όμως. Ο κανονισμός της Open βγήκε παμψηφεί από την MSMA και σαφέστατα άφησε ανοιχτό το παράθυρο για την Ducati να τρεξει στην Open (η οποιον άλλο).
Σε βάθος χρόνου όλους τους συμφέρει να γίνει το Ducati ανταγωνιστικό και πάλι. Το να τρεχεις μόνος σου και να κερδίζεις δεν λέει τίποτα σε κανέναν.

H.A.Balafoutre
18/03/2014, 13:50
Οτι το πελατειακό Honda είναι στην Open (με τα 24 λιτρα και την 2013 ECU) και στην Factory 2 (22,5 λίτρα με την αναβαθμισμένη το 2014 ECU) θα είναι μόνο τα 3 Ducati των Andrea Dovizioso, Cal Crutchlow, Andrea Iannone.

Το ότι η Honda είναι σε θέση να κινεί νήματα είναι γεγονός, το ίδιο κάνουν και οι άλλοι όμως. Ο κανονισμός της Open βγήκε παμψηφεί από την MSMA και σαφέστατα άφησε ανοιχτό το παράθυρο για την Ducati να τρεξει στην Open (η οποιον άλλο).
Σε βάθος χρόνου όλους τους συμφέρει να γίνει το Ducati ανταγωνιστικό και πάλι. Το να τρεχεις μόνος σου και να κερδίζεις δεν λέει τίποτα σε κανέναν.

Οκ...έχουνε τη δυνατότητα να τρέξουνε στην OPEN με 22.5 (23, όσα είναι τέλος πάντων) λιγότερα από τους άλλους, αυτό είναι σαφές, διότι αυτοί μπορούνε. Το ότι θα είναι τόσο πίσω δεν υπολόγισαν μετά τα αποτελέσματα του Stoner στις δοκιμές...αλλά και πάλι από αυτά που περιγράφει το άρθρο που παρέθεσες στην αρχή, περίπου φαίνεται πως οι ίδιοι υπολόγισαν τα πράγματα να πάρουνε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση βάση των δικών τους υπολογισμός και απλά αυτό δεν έγινε. Παίχτηκε και ένα θέμα με την ecu...οπότε το τουρλουμπούκι...συνεχίζεται. Όμως 2 κατηγορίες, πόσο μάλλον 3, σε έναν αγώνα είναι αστείο. Ειδικά όταν κόπτεσαι για τη μείωση του κόστους για τους άλλους, με τρόπο συγκαταβατικά πατρικό. Αλλά για μένα, όπως ξαναείπα, κακώς φωνάζουνε...αφού ότι και να κάνουνε οι άλλοι όλοι μαζί, με ένα τσάκ εύκολα θα προσαρμόσουνε το πελατειακό στα μέτρα της κατηγορίας, με ένα έξτρα κόστος και όλα ΟΚ...Άλλωστε είναι τεράστια η διαφορά να έχεις 5 κινητήρες για μια χρονιά σφραγισμένους και 20 λίτρα τεπόζιτο σε σχέση με όλους τους άλλους. Η υπεροχή σου, όσο και να ψάχνουνε παράθυρα οι άλλοι είναι εξασφαλισμένοι.


edit: ετεροχρονισμένο μεν...αλλά 22.5 λίτρα έχει από κατασκευής του το πελατειακό χόνδα.

Antonisss
18/03/2014, 15:46
Από το 2016 Control ECU/Software για όλους... Όλοι με 24 λίτρα και 12 κινητήρες...

DrIoannis
18/03/2014, 18:37
Από το 2016 Control ECU/Software για όλους... Όλοι με 24 λίτρα και 12 κινητήρες...
...και έτσι όπως το πάνε 2017 22 λίτρα και 8 κινητήρες και το 2018 20 λίτρα και 6 κινητήρες. Άντε πανηγύρι το κάναμε.

Billymuse
18/03/2014, 19:09
...και έτσι όπως το πάνε 2017 22 λίτρα και 8 κινητήρες και το 2018 20 λίτρα και 6 κινητήρες. Άντε πανηγύρι το κάναμε.

Oτι πει η Χόνδα πάνω απόλα

mario27
19/03/2014, 14:50
H mlkia δεν με αφηνει να βαλω φωτο σε ανθρωπινο μεγεθος οποτε

http://s28.postimg.org/pmpfejw4t/Bj_F8_D0_YIEAAFU8_H.jpg

http://s30.postimg.org/dxq1487e9/yzr_m1_2.jpg

http://s28.postimg.org/v3d561vu5/outfoto_2.jpg

http://s28.postimg.org/f4us525wt/outfoto_4.jpg

http://s28.postimg.org/e6snrddnx/outfoto_5.jpg

http://s28.postimg.org/maw6idap9/outfoto_6.jpg

http://s28.postimg.org/6ru57id0t/outfoto_7.jpg

http://s28.postimg.org/6qf5gz4vh/outfoto_8.jpg

MG-KTiNoS
19/03/2014, 15:00
Το να τρεχεις μόνος σου και να κερδίζεις δεν λέει τίποτα σε κανέναν.

Λέει, σ αυτόν που κερδίζει...

KostasV2
23/03/2014, 10:52
Ενδιαφέρον άρθρο από το Cycle World: http://www.cycleworld.com/2014/03/22/motogp-racing-grand-prix-of-qatar-new-rules-explained/

RaGe_Raptor
24/04/2014, 23:11
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη ...

RaGe_Raptor
24/04/2014, 23:13
DDD

RaGe_Raptor
24/04/2014, 23:15
Fff