View Full Version : Adventure riding.
road spirit
21/02/2014, 18:01
Τι σχεση εχει το adventure riding με το τι μηχανακι οδηγας? Απλα με καποια το κανεις πιο ευκολα και διασκεδαστικα απ'οτι με αλλα. σωστόςςς
Θα βγάλει η τουρατεκ προστατευτικά και θα είναι έτοιμο. και εσύ σωστόςςςς
:lol:
Kostas2B
21/02/2014, 18:09
Άντε για σένα που έχεις φαγωθεί με τα λίγα κυβικά και τα πορτοκαλί χρεπια...
ΚΤΜ 450 Rally Replica
310275
Λένε οτι θα το βγάλουν στα 24 χιλιαρικα έτοιμο...
el-Gatto
21/02/2014, 18:17
Λένε οτι θα το βγάλουν στα 24 χιλιαρικα έτοιμο...
Τιμή εργοστασίου.
Θα πρέπει να υπολογίσουμε + δασμούς τελωνείου + ΦΠΑ
Α ,θα πρέπει κ να βιαστούμε να κάνουμε προ-παραγγελία ,γιατί θα βγεί σε πολύ περιορισμένο αριθμό.
road spirit
21/02/2014, 18:29
Άντε για σένα που έχεις φαγωθεί με τα λίγα κυβικά και τα πορτοκαλί χρεπια...
ΚΤΜ 450 Rally Replica
Λένε οτι θα το βγάλουν στα 24 χιλιαρικα έτοιμο...
30 χιλιάρικα τελική ....
πάς καλά Κώστα παιδί μου?
και υπερφραγκάτος να ήμουν δεν θα έδινα ποτέ τόσα χρήματα για καμία μοτοσικλέτα...
γκάβλα είναι, αλλά ως φουλ race-spec είναι ακατάλληλο για ταξίδι (του τύπου που εγω σκέφτομαι τεσπα)
Άντε για σένα που έχεις φαγωθεί με τα λίγα κυβικά και τα πορτοκαλί χρεπια...
ΚΤΜ 450 Rally Replica
Σε adv replica έχουμε κάτι? :lol:
Άντε για σένα που έχεις φαγωθεί με τα λίγα κυβικά και τα πορτοκαλί χρεπια...
ΚΤΜ 450 Rally Replica
310275
Λένε οτι θα το βγάλουν στα 24 χιλιαρικα έτοιμο...
Μάλλον κάπου το χάνεις μεταξύ marketing, εξωτερικής ομορφιάς και πραγματικής χρηστικότητας σε σχέση με το κατάλληλο μηχανάκι για adventure riding.
Δε το γράφω με διάθεση αντιπαράθεσης, είσαι όμως λίγο εκτός θέματος. ;)
Kostas2B
21/02/2014, 20:20
Λες και μιλαμε περί του θέματος στις τελευταίες σελίδες...τεσπα!
Kostas2B
21/02/2014, 20:22
30 χιλιάρικα τελική ....
πάς καλά Κώστα παιδί μου?
και υπερφραγκάτος να ήμουν δεν θα έδινα ποτέ τόσα χρήματα για καμία μοτοσικλέτα...
γκάβλα είναι, αλλά ως φουλ race-spec είναι ακατάλληλο για ταξίδι (του τύπου που εγω σκέφτομαι τεσπα)
Γιάννη το ξέρω ρε συ...Αλλα οποτε βλέπω χαμηλού κυβισμού τέτοια χρεπια θυμάμαι εσενα και τον Γάλλο!
Κάτσε να βγει το ινδικό 390 και θα σου κανω μεγαλη πλάκα!
AUFGEBRACHT
21/02/2014, 20:33
Δεν μ' αρέσει καθόλου και με αυτό το χρώμα θα δείχνει χάλια με τόσα μυγάκια κολλημένα πάνω του...
stefanos
21/02/2014, 20:42
Ένα πραγματικά μικρό http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
Δεν μ' αρέσει καθόλου και με αυτό το χρώμα θα δείχνει χάλια με τόσα μυγάκια κολλημένα πάνω του...
Δεν έχει και προστατευτικό στην αλυσίδα, χάλια θα γίνουν τα μοκασίνια και το λινό παντελόνι.
:D
Vstrommer71
21/02/2014, 21:23
Ένα πραγματικά μικρό http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
Δεν εβγαλε και λιγα προβληματα το 250.Θα το περιμενα πιο απροβληματιστο.Αλλα μπορει να ειναι και τυχαιο,οποτε νο προμπλεμ.
Σαν βαση για στησιμο ειναι μια χαρα μοτερακι το 250.Θελει πολλα ομως για να στρωσει
....άμα θες να την κάνεις το μηχανάκι θα σε κρατήσει πίσω?....
http://www.partireper.it
http://www.sjaaklucassen.nl
Άντε για σένα που έχεις φαγωθεί με τα λίγα κυβικά και τα πορτοκαλί χρεπια...
ΚΤΜ 450 Rally Replica
310275
Λένε οτι θα το βγάλουν στα 24 χιλιαρικα έτοιμο...
υπάρχει και αυτό με 16.500€ + φπα...
310703
310704
http://www.gasgasmotos.es/en/raid/449-ec-raid-450.html
υπάρχει και αυτό με 16.500€ + φπα...
310703
310704
http://www.gasgasmotos.es/en/raid/449-ec-raid-450.html
Σχετικά με τη Gas Gas κυκλοφορούν φήμες ότι το ψάχνει να βγάλει στη παραγωγή μοτόρι να προσομοιώνει τα dakar replica, με το "πολιτικό" κινητήρα που έβαζε στα pampera.
road spirit
31/07/2014, 21:29
bUmP στο θρεντ γιατί είδα ένα βίνΔεο που μου άρεσε :
ενώ λοιπόν εγω συνεχίζω να ονειρεύομαι 690 ως το "ιδανικό" - για τα δικά μου μέτρα και σταθμά -, υπάρχει πάντα και η άλλη άποψη. Το ιδανικό θα πρέπει να είναι ένα μηχανάκι στο οποίο δεν θα έχεις κανένα ενδοιασμό να του κάνεις αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=Zibj7KnjClk :D
bUmP στο θρεντ γιατί είδα ένα βίνΔεο που μου άρεσε :
ενώ λοιπόν εγω συνεχίζω να ονειρεύομαι 690 ως το "ιδανικό" - για τα δικά μου μέτρα και σταθμά -, υπάρχει πάντα και η άλλη άποψη. Το ιδανικό θα πρέπει να είναι ένα μηχανάκι στο οποίο δεν θα έχεις κανένα ενδοιασμό να του κάνεις αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=Zibj7KnjClk :D
Thumbs up for this awesome kung fu! :lol:
Μετά από μερικές τέτοιες διαδρομές δεν θα είχες πρόβλημα ότι μηχανάκι και να είχες. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=f1e3hwai5Pk
Όσοι νομίζουν ότι μετά από τέτοια ταξίδια τα μηχανάκια γυρίζουν αλώβητα είναι γελασμένοι. Οι γρατζουνιές είναι το λιγότερο και το απολύτως ασήμαντο.
Ο Βροχίδης μου είχε πει κάποτε.. Το καλό, όταν έχεις παλιό ή φθηνό μηχανάκι είναι ότι μπορείς να το παρατήσεις οπουδήποτε και να γυρίσεις στο σπίτι σου αεροπορικώς. Και μη ξεχνάτε ότι παραλίγο να κάνει αφού μετα βίας έφτασε μέχρι τα σύνορα, όπου το φόρτωσε και το πήγε Θεσ/κη.
KotsosDR
31/07/2014, 23:06
Λαθος ελαστικα ο τυπος .... βεβαια ειναι και λιγο πηλος το χωμα :lol:
Ενα παραδειγμα https://www.youtube.com/watch?v=-iFTIeWTvn4
Thumbs up for this awesome kung fu! :lol:
Μετά από μερικές τέτοιες διαδρομές δεν θα είχες πρόβλημα ότι μηχανάκι και να είχες. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=f1e3hwai5Pk
Μιλάμε δεν άντεξα να το δω όλο, τον λυπήθηκε η ψυχή μου :lol::bawl::cry::lol::bawl:
Όσοι νομίζουν ότι μετά από τέτοια ταξίδια τα μηχανάκια γυρίζουν αλώβητα είναι γελασμένοι. Οι γρατζουνιές είναι το λιγότερο και το απολύτως ασήμαντο.
Ο Βροχίδης μου είχε πει κάποτε.. Το καλό, όταν έχεις παλιό ή φθηνό μηχανάκι είναι ότι μπορείς να το παρατήσεις οπουδήποτε και να γυρίσεις στο σπίτι σου αεροπορικώς. Και μη ξεχνάτε ότι παραλίγο να κάνει αφού μετα βίας έφτασε μέχρι τα σύνορα, όπου το φόρτωσε και το πήγε Θεσ/κη.
Πολύ μεγάλη υπόθεση να είσαι απαλλαγμένος από ένα τέτοιο άγχος, κάπου έπαιζε ένα ωραίο βιντεάκι με δυο παλικάρια που αγόρασαν δυο κινέζικα έκαναν όλη την αμερικάνικη ήπειρο και στο τέλος τα πούλησαν-χάρισαν και γύρισαν σπίτια τους. (Νομίζω τους είχε πετύχει και ο Γιάννης κάπου)
giwrgos2012
02/08/2014, 23:36
Να πω και εγώ την γνώμη μου, έχοντας ένα καιρό κολλήσει και ψάχνοντας για ποια ειναι η καλυτερη αυτού του είδους με τα δικά μου θέλω, θα έπαιρνα ένα xt660r, 181 κιλά μάμά, αλλάζοντας μόνο την εξάτμιση με αυτή http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Exhausts/OTR-SR-2in1-system-e-marked.html κέρδος 12 κιλά δηλαδή πάμε 169 κατευθείαν και 6 εκατοστά σε ύψος. Διαδρομές αναρτήσεων 22 εκατοστά μπροστα και 20 πίσω, και γενικά είναι σύνολο που βρίσκεις τα πάντα και παίρνεις τρελές μοντίφες αν θες να ασχοληθείς αλλά και αλλιώς απλά είναι αξιόπιστο. Είμαι και ιάπωνας όχι τίποτα αλλο.
Bob_o_mastoras
03/08/2014, 15:35
TT600R μανιβελατο με το μεγαλο τεποζιτο της Acerbis, κανα καλο προβολεα μπροστα, σχαρα πισω, Metzeler Karoo (edit) και φυγαμε... :vroum:
Απλο, αεροψυκτο, καρμπυρατερατο, μανιτζεβελο ασπαστο μοτερ πληρως επισκευασιμο χωρις να απαιτουνται ιδιαιτερες γνωσεις.
Ικανο στο χωμα, ανετο σχετικα στην ασφαλτο, ροπατο για φορτωμα και αρκετα ελαφρυ.
Και φθηνο. Δηλαδη οπως αναφερθηκε αμα γινει η στραβη το αφηνεις δωρο στους Μασαϊ και γυρνας με αεροπλανο.
:)
Με εξαίρεση το ότι δεν έχει μίζα και συχνά μας λείπει, γιατί όχι ένα XR400R;; Μοιάζει να τηρεί τις αρχικές απαιτήσεις ταξιδιού! :D
Αν και η Honda δίνει αλλαγές λαδιών κάθε 1000χλμ!!
Bob_o_mastoras
24/09/2014, 14:29
Θα σε ταλαιπωρησει μεν (που αν δουλευει σωστα και το ξερεις, πολυ πολυ λιγο εως και καθολου) αλλα δεν θα χρειαστει να ψαχνεις μπαταρια, μιζα, καρβουνακια κλπ στη μεση του πουθενα.
Δύο άρθρα που μου άρεσαν.
http://horcamoto.com/2014/06/04/the-perfect-adventure-bike-or-the-perfect-adventure-attitude/
http://horcamoto.com/2014/06/17/turning-to-the-light-side-the-argument-for-lightweight-overlanding/
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140475&p=2527003&viewfull=1#post2527003
326251
Yamaha WR450F Rally by Rebel X Sports (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-wr450f-rally-rebel-x-sports/)
Yamaha WR450F Rally by Rebel X Sports (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-wr450f-rally-rebel-x-sports/)
ποσο ασφαλεες ειναι να μπει τοσο κοντα η εξατμιση στο 2ο τεποζιτο?
Vstrommer71
04/11/2014, 15:23
ποσο ασφαλεες ειναι να μπει τοσο κοντα η εξατμιση στο 2ο τεποζιτο?
Πρακτικα κινδυνος μηδεν.Οι ανθρακονηματινες βγαζουν ελαχιστη θερμοτητα και τα θερμοπλαστικα ντεποζιτα εχουν πολυ μεγαλη αντοχη σε τουμπες.ΟΚ,αν τα πυροβολησεις θα τρυπησουνε!Στο 690 που ειχα το τελικο(που ανεβαζε θερμοκρασιες καζανιου κολασεως σε μεγαλες φορμες) περναγε διπλα απο το ντεποζιτο κατω απο την σελλα,χωρις προβλημα.Κι ουτε ειδα στο ιντερνετ καποιο 690 να εχει θεμα με αυτο.Περαν των δυο σακκων που μου ειχε τσουρουφλισει το ραδιενεργο μπουρι,ουδεν προβλημα με το γειτονικο ρεζερβουαρ
Gas Gas EC 450, born in the desert
326581
The dunes and the most extreme landscapes are part of their natural habitat. This is the new Gas Gas EC 450 Raid, a bike that incorporates significant improvements and innovations to tackle one of the toughest two wheeled specialties in the World, cross-country rallies. Reliable and robust for big adventures.
These are the great challenges which show the best of one’s self. And it is to meet the highest adversity of an extreme test of endurance such as Dakar that we’ve made the new Gas Gas EC 450 Raid, a motorcycle prepared to overcome the hardest and most demanding test on the planet.
In Dakar and the deserts as the laboratory, has been born the Gas Gas EC 450 Raid, the new weapon from the factory in Salt, built to assault Dakar. It is a motorcycle whose 2015 edition incorporates many new features, both technically and aesthetically. This past experience is a plus, and still under such extreme and demanding mechanical conditions that must be overcome in the desert. And it is for this reason that from the experiences of the race team and the factory, we have selected every one of the components for their reliability and strength, and of the whole.
Opting for reliability and endurance
The new Gas Gas EC 450 Raid is the result of experience gained during years of participation in the toughest race in the world, with the work of a team to develop a reliable and strong bike, specifically prepared to face the biggest challenge to two wheels that exists today, the Dakar rally.
And for that, the development department of the Salt firm has focused on improving the technical and the aesthetic parts to be robust and compact, a bike able to tackle any situation and terrain conditions, no matter how complicated and impossible they may seem to overcome.
Rugged, compact and lightweight
On the technical side, the chassis part -totally new- as the foremost solution to tackle the hard, long stages of the Dakar, and the punishing terrain of this South American test, for which the new Gas Gas EC 450 Raid also features a new air filter box to preserve at all times the protector of the machine’s worst enemies: sand, dust and water. The new model Gas Gas for raids, incorporates a new lithium battery with high cranking power and quick re-charge, and a new lower 10 liter fuel tank, located in the bottom of the bike, compact and rugged, and which helps lower the center of gravity and, therefore, helping to improve stability. With a total capacity of 30 liters of fuel, the new Gas Gas EC 450 Raid has sufficient autonomy to face any kind of stage. Molded to this new chassis structure is a reliable and powerful single-cylinder four-stroke 450cc liquid-cooled engine, featuring a new exhaust system, more integrated and molded to the sub-frame, thus avoiding potential impacts from rocks or damage in case of a fall.
As for the suspension, the new Gas Gas relies upon a Marzocchi inverted closed-cartridge 48 mm diameter front fork to absorb the uneven terrain and the experience of the firm Reiger, renowned in the world of raids, mounting the new Reiger B46 shock with intelligent-control compression and rebound valving. A guarantee on any kind of surface.
Lastly, we have thought to better the visibility at night, having added two new powerful headlights to illuminate and improve visibility for riders when night falls or when race conditions worsen in the dust or mist.
Aggressive and seductive image
Even in the technical section, having a more rugged, reliable and compact bike, with the aesthetics the new Gas Gas EC 450 Raid seduces with its beauty and aggressive image, responsible in part by its new front fairing, which in addition to accommodate two powerful lights also incorporates a new transparent windscreen visor, a protection that allows dispersal of the air at high speed and which enhances rapid driving riders. Also changes to the new radiator shrouds, plastics that have three functions: to protect the radiators, the lid of the air filter and the attachment of the front part of the saddle.
New rear fender (mudguard) features a powerful taillight to improve visibility under the clouds of dust. Finally, this section also incorporates a mandatory water tank which is included by regulation in most international raids. A functional 3-liter tank, perfectly integrated into a motorcycle called upon to withstand nature’s desert habitat.
http://dirtbikemagazine.com/news/2015-gas-gas-ec-450
Αυτά που ποστάρετε είναι αγωνιστικές ράλυ μοτό. Μετά από κάθε αγώνα άνοιγμα μοτέρ και τσεκάρισμα ή αλλαγή πιστόνι ελατήρια και τα σχετικά.
Για δέστε με τι κάνουμε adventure riding στην Ελλάδα. Βάζω ενα λινκ από διπλανό φόρουμ, από την χωμάτινη εκδρομή της προηγούμενης Κυριακής. Είχε και μπόλικο μονοπάτι όχι μόνο φλατ. Αν εξαιρέσουμε το 950 ΚΤΜ δεν υπάρχε κανένα καινούργιο σούπερ ντούπερ ον/οφ ακριβό. Γιατί άλλα προστάζει το image της περιπέτειας που πλασαρουν οι εταιρίες και άλλα ισχύουν στην δική μας πραγματικότητα...
Πολλοί από τους αναβάτες που ήταν παρέα εχουν αλωνίσει χωμάτινα την Ελλάδα επί χρόνια. Προσέξτε λιγο τα μηχανάκια.
http://www.mototrail.net/t4894p90-topic
amyroukai
07/11/2014, 22:33
Απο κινητό ουτε φωτο βλέπω ουτε το βίντεο παίζει.
Λευκάδιος
07/11/2014, 22:36
Απο κινητό ουτε φωτο βλέπω ουτε το βίντεο παίζει.Θέλει εγγραφή
amyroukai
07/11/2014, 22:38
Μπινια :lol:
Λευκάδιος
07/11/2014, 22:46
Μπινια :lol:
:lol: Οχι ρε,ειμαστε καλά ''παιδιά'' εκει μέσα:a01:
taisteal
07/11/2014, 22:47
:lol: Οχι ρε,ειμαστε καλά ''παιδιά'' εκει μέσα:a01:
Μιας και δεν μπορουμε να δουμε φωτο,πες μας τι μηχανακια ηταν στη βολτα
amyroukai
07/11/2014, 22:53
Ενα 950 που ονειρεύεται οτι είναι 990, ενα ΧΤ...
Μιας και δεν μπορουμε να δουμε φωτο,πες μας τι μηχανακια ηταν στη βολτα
xr, xt, africa, 990, TA, ΤΤ κ.α.
Bob_o_mastoras
08/11/2014, 00:56
Καντε λιγο υπομονη μεχρι Σεπτεμβριο του '15 και θα ξερουμε το ιδανικο μεκανακι! :a01::a01::a01:
:evil::evil::evil:
Μεχρι τοτε εμενω σε αυτο που ειχα γραψει: TT600R
ΝIKOLTSOS
08/11/2014, 01:39
Εδώ μέσα μάλλον όχι, ίσως...
Σωστά... Ήταν ένα ταξίδι που έγινε στη Δυτική Αφρική μαζί με ένα φίλο την άνοιξη του 2011 και παρουσιάστηκε σε 2 τεύχη του ΜΟΤΟ (507 και 508 αν θυμάμαι καλά) το επόμενο καλοκαίρι...
Στο προκείμενο τώρα...
Η αξιοπιστία, η απλότητα της κατασκευής και το βάρος μιας μοτο νομίζω ότι είναι ουσιαστικές παράμετροι για την έκβαση ενός τέτοιου ταξιδιού.
Η πρώτη εξασφαλίζεται σε μεγάλο βαθμό με μια σωστή προετοιμασία της μοτο (αλλά και του εξοπλισμού που παίρνεις μαζί).
Η δεύτερη θα ελαχιστοποιήσει τις πιθανές βλάβες (ως γνωστόν όταν κάτι δεν υπάρχει, δεν χαλάει κιόλας) και επιπλέον σου επιτρέψει οταν γίνει η στραβή να επέμβεις, εφόσον βέβαια μπορείς και γνωρίζεις καλά τη μηχανή σου, με σκοπό πάντα να συνεχιστεί το ταξίδι (εδώ παίζει ρόλο και η προετοιμασία του αναβάτη).
Το βάρος τέλος αρχίζει να φαίνεται καθώς περνούν οι μέρες, αυξάνεται η κούραση και κυρίως χειροτερεύει το τεραίν (την 3η φορά που χρειάστηκε μέσα σε ένα μισάωρο να ξεθάψω το 690 από την άμμο, σκέφτηκα ότι αν είχα το προηγούμενο μου μηχανάκι το 990, θα το... έθαβα πιο καλά στην άμμο και θα γυρνούσα με τα πόδια...!).
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν σε μονοκύλιδρο, καλύτερα με καρπς, ικανή απόσταση από το έδαφος και διαδρομή αναρτήσεων και μεγάλο σχετικά τεπόζιτο για αυτονομία. Σχεδόν όλα τα μηχανάκια που προαναφέρθηκαν (και το δικό μου 690) χρειάζονται κάποιες μικρότερες ή μεγαλύτερες μετατροπές για να ανταποκριθούν σε ένα τέτοιο ταξίδι... λέω σχεδόν εκτός ίσως από ένα: το ΚΤΜ 640 Adventure...
Για αυτούς ακριβώς τους λόγους το διάλεξα...
Γιατί τώρα το μόνο που λείπει από το πάζλ είναι η προετοιμασία του αναβάτη...οδηγική και μη...
miscelano
09/11/2014, 22:59
και ενα xr 650r θα ειναι οτι πρεπει για τετοια δουλεια....αν φτιαξεις και ενα μουτρο να προστατευεσαι απο αερα κλπ ειναι ιδανικο...μανιβελα στα δυσκολα, καρμπς, μεγαλες διαδρομες κ.α....
πας στον μποανο και τα παιρνεις ολα ετοιμα http://www.boano.com/index_africa_twin.asp?idsezione=25
Bob_o_mastoras
09/11/2014, 23:06
Ναι αλλα με το xrR θα εισαι καθε δυο-τρεις μερες για αλλαγη λαδιων και βαλβιδες αμα κανεις πολλα χλμ καθε μερα. Δεν λεει!
Ασε που καει ενα σκασμο βενζινη.
edit: Tο καθε δυο-τρεις μερες ειναι μαλλον υπερβολη γιατι θα πρεπει να κανεις 500+ ανα ημερα και μιας και μιλαμε για χωμα κυριως μαλλον ειναι μπολικα.
Οποτε ας πουμε καθε εβδομαδα.
Αλλα αμα το βγαλεις σε ασφαλταδα και το πλακωσεις στα χιλιομετρα...
Βεβαια αν μπορεις να του παρεχεις λαδια και φιλτρα τα αλλαζεις τσακ μπαμ και κουβαλας φιλερ και τα λοιπα σεα-μεα της ρυθμισης βαλβιδων που επισης ειναι απλη.
Στο Αμερικα το εχουν πολλοι για adventure αλλα δεν κανουν διηπειρωτικα ταξιδια.
https://www.youtube.com/watch?v=f1e3hwai5Pk
Αποψη μου ειναι οτι, εαν το video αυτο θα είναι στο καθημερινό ή ακόμα και στο εβδομαδιαίο μενού, τότε η μηχανή θα πρεπει να σπρώχνεται στην ανηφόρα ΑΥΤΗΝ και να εχει ενα ρεζερβουάρ=κατανάλωση, που να σε παει μέχρι την επόμενη επαρχεία!
Οτιδήποτε πάνω απο 150 κιλά (αν μπορούσε και γεμάτο) αποκλείεται λοιπόν (και πολλά είναι)!
Εάν το ημερήσιο μενού ειναι μια φλαταδουρα για ολη την μερα, τοτε πάμε στην άνεση των μεγάλων . Τα ενδιάμεσα δεν θα κάνουν τίποτα σωστά.
KotsosDR
10/11/2014, 01:47
με σωστο λαστιχακι μια χαρα θα τα καταφερνε...
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 02:02
με σωστο λαστιχακι μια χαρα θα τα καταφερνε...
E ναι, που παει ετσι;; Αντε και με σλικ την επομενη! :lol:
Είστε σίγουροι ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να έχετε ότι λαστιχάκι θέλετε?
Ή μήπως αποκλείετε ακόμα και το χωμάτινο να λάστιχο να έχει γίνει σλικ όταν θα βρεθείτε μπροστά σε κάτι τέτοιο.
tai τα 150 κιλά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να σε πάνε μέχρι εκεί. Εκτός και αν μιλάς για στεγνά κιλά.
amyroukai
10/11/2014, 08:01
Μεσιέ Νταζ, πλέον το αποτελειωσατε.
Αν δείτε τον σχεδιασμό διαδρομών από τους σοβαρους ταξιδιώτες, θα βρείτε οτι το ταξίδι το βλέπουν ως πακέτο και έχει προβλεφθεί το ποιό λάστιχο που και για πόσο. Οι δε διαδρομές είναι αυτές που ταιριάζουν και προστατεύουν το λάστιχο, πλην έκτακτων περιστατικών.
Ακόμα και εγώ που είναι καρασχετος, εν προκειμένω είδα οτι ο χαρούμενος κοτσιδοφορος έκανε βλακεία στην ανηφόρα. Δεν βρήκε μια ωραία γραμμή, ξεκίνησε και μετά το συμπλεξαρισε και του έκοψε τη φόρα. Το μηχανάκι δεν σου φυτρώνει την γνώση της οδήγησης. Και με καθαρό αυτός ο τύπος δεν θα ανέβαινε.
daz εννοείτε, αλλιώς μιλάμε για παπι
amyroukai Το θέμα ειναι εαν σου κάτσει μαι σοβαρή δυσκολία να μπορείς να σπρώξεις την μηχανή φορτωμένη. Βαλε ανηφόρα, βάλε λαασπουρια μέχρι το γονατο, βαλε ποτάμι, βαλε βλάβη, βαλε αδειο ρεζερβουάρ και υπολόγισε να βγεις σε κάποιο "προσιτό" σημειο. Εαν η μηχανή ειναι 250 κιλά άδεια αρα με μπαγκαζια + 80-90 τα δικα σου, φτάνει τα 400 , ακόμα και εάν βρέξει το βράδυ και γίνει πηλός εκει που έχεις κατασκηνώσει το χώμα, δεν θα μπορέσεις ουτε να την κουνήσεις για να την βγάλεις στον πατημένο δρόμο.
Οσο για το λάστιχο, δεν μπορείς να εχεις ενα καθαρό εντουραδικο, οταν θα κάνεις πιθανόν και χλμ σε άσφαλτο με 120χλμ α.ω. την αλλη μερα. Αρα σε ακραίες συνθήκες θα γλιστράει το 20-80.
amyroukai
10/11/2014, 12:14
Βρε Ται, αν πρέπει να σπρώξεις στη λάσπη με άδειο ντεπόζιτο, πρέπει να είσαι ο χουλκ. Ουτε καθαρό αφορτωτο δεν πάει πουθενά με τις συνθήκες που λες. Μην πετάμε αρλουμπες απλα για εντυπωσιασμό.
και ενα xr 650r θα ειναι οτι πρεπει για τετοια δουλεια....αν φτιαξεις και ενα μουτρο να προστατευεσαι απο αερα κλπ ειναι ιδανικο...μανιβελα στα δυσκολα, καρμπς, μεγαλες διαδρομες κ.α....
πας στον μποανο και τα παιρνεις ολα ετοιμα http://www.boano.com/index_africa_twin.asp?idsezione=25
Είχα διαβάσει για ενα τέτοιο στο ADV rider, πολύ καλή επιλογή.
Συμφωνώ με τους παραπάνω ότι το πιο κατάλληλο μηχανάκι για τέτοια χρήση, ίσως και το μοναδικό που βγήκε ετοιμο από το εργοστάσιο, είναι το 640 adv αλλά δυστυχώς δεν παράγεται πια.
Ενα 640 adv με το μοτέρ του 690 ή του xr 650 με μίζα όμως, θα ήταν ΤΟ μηχανάκι.
ΝIKOLTSOS
10/11/2014, 15:04
Το 690 μπορεί να γίνει adventure... υπάρχουν τόσα κιτ....
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 15:16
Οσο για το λάστιχο, δεν μπορείς να εχεις ενα καθαρό εντουραδικο, οταν θα κάνεις πιθανόν και χλμ σε άσφαλτο με 120χλμ α.ω. την αλλη μερα. Αρα σε ακραίες συνθήκες θα γλιστράει το 20-80.
Mα αυτο που πηγε να ανεβει δεν ηταν και τοσο ακραιο. Και φοραγε το Sahara αν δεν κανω λαθος. Στη Σαχαρα ως γνωστο δεν βρεχει! :lol:
Αν ειχε εστω Karoo θα την εβγαζε πολυ πιο ευκολα. Ηθελε τακουνι εκει που ηταν.
ΝIKOLTSOS
10/11/2014, 15:26
Τα pirelli ΜΤ μια χαρά πάνε στα 120χλμ..
lykourgi
10/11/2014, 16:00
Ενα 640 adv με το μοτέρ του xr 650 με μίζα όμως, θα ήταν ΤΟ μηχανάκι.
Αυτό θα ήταν κορυφαίο. :a013:
Και πλαίσιο και αναρτήσεις και δύναμη (όση πρέπει και αξιόπιστα).
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 16:05
Oh mon Dieu... :rolleyes:
To πλαισιο του XR ειναι καλυτερο και πολυ ανθεκτικοτερο!!!
Για τις αναρτησεις το συζηταμε...
stefanos
10/11/2014, 16:41
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά και το KLR και το XRR και το lc4 είναι πάνω κάτω τα ίδια κιλά με τα τελευταία να είναι και πιό ΨΗΛΑ σε σύγκριση με το klr.
Με αυτά τα λάστιχα σε πηλό με φυτεμένη πέτρα το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.
Σε αυτό το κομμάτι μετράει και ο αναβάτης όχι μόνο το μηχανάκι.
catmaster
10/11/2014, 16:58
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά και το KLR και το XRR και το lc4 είναι πάνω κάτω τα ίδια κιλά με τα τελευταία να είναι και πιό ΨΗΛΑ σε σύγκριση με το klr.
Με αυτά τα λάστιχα σε πηλό με φυτεμένη πέτρα το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.
Σε αυτό το κομμάτι μετράει και ο αναβάτης όχι μόνο το μηχανάκι.
+ Όλα εδώ παίζει ρόλο η πολύ καλή φυσική και ψυχική κατάσταση και η εμπειρία
α ναι ... και πολλά μέτρα από μια καλή τριχιά - χοντρό σχοινί (όχι για να κρεμαστεί :lol: )
Μεσιέ Νταζ, πλέον το αποτελειωσατε.
Αν δείτε τον σχεδιασμό διαδρομών από τους σοβαρους ταξιδιώτες, θα βρείτε οτι το ταξίδι το βλέπουν ως πακέτο και έχει προβλεφθεί το ποιό λάστιχο που και για πόσο. Οι δε διαδρομές είναι αυτές που ταιριάζουν και προστατεύουν το λάστιχο, πλην έκτακτων περιστατικών.
Ακόμα και εγώ που είναι καρασχετος, εν προκειμένω είδα οτι ο χαρούμενος κοτσιδοφορος έκανε βλακεία στην ανηφόρα. Δεν βρήκε μια ωραία γραμμή, ξεκίνησε και μετά το συμπλεξαρισε και του έκοψε τη φόρα. Το μηχανάκι δεν σου φυτρώνει την γνώση της οδήγησης. Και με καθαρό αυτός ο τύπος δεν θα ανέβαινε.
O άνθρωπας το είπε ότι δεν το έχει. Είπε επίσης ότι έχει λάθος λάστιχο και ότι εκεί κατέληξε ακολουθώντας τις οδηγίες των ντόπιων και το ήξερε εξ' αρχής ότι ήταν λάθος.
Το βίντεο εξ' αρχής το έβαλα για να δούμε κατά πόσο η μηχανή πρέπει να είναι αλεξίσφαιρη όσον αφορά τις πτώσεις αλλά βλέπουμε επίσης τι γίνεται όταν βρεθείς στο λάθος μέρος με λάθος μηχανή.
Σήμερα είναι αυτή η ανηφόρα, αυριο είναι η λάσπη, την επόμενη μπορεί να είναι μια στοίβα πέτρες που σου κλείνουν το δρόμο ή ένα ποτάμι που πρέπει να περάσεις.
Και εσύ ζεις για μερικούς μήνες με τις αποφάσεις που πήρες εξ' αρχής. Με μια μηχανή που οι δυνατότητες της είναι καθορισμένες πριν ξεκινήσεις το ταξίδι σου.
Το αν θα επιλέξεις η μηχανή σου να ειναι ιδανική για την πλειονότητα των δρόμων που θα κινηθείς ή για τα πιο δύσκολα σημεία που θα συναντήσεις, είναι δική σου απόφαση την οποία όμως μπορείς να αναθεωρήσεις μόνο μετά την λήξη του ταξιδιού.
Όχι πως δεν υπάρχουν και αυτοί που άλλαξαν μηχανή κατα τη διάρκεια!!!
+ Όλα εδώ παίζει ρόλο η πολύ καλή φυσική και ψυχική κατάσταση και η εμπειρία
α ναι ... και πολλά μέτρα από μια καλή τριχιά - χοντρό σχοινί (όχι για να κρεμαστεί :lol: )
Σωστά αλλά αυτό που δεν υπολογίζουμε όσον αφορά την ψυχολογία μας (διαβάζεις billymouse?) είναι ότι μπορεί να είμαστε στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα και η κούραση δρα αθροιστικά.
Τα pirelli ΜΤ μια χαρά πάνε στα 120χλμ..
Δε μας ενδιαφέρει μόνο αν πάνε μια χαρά στα 120 αλλά και για πόσο.
catmaster
10/11/2014, 17:45
Σωστά αλλά αυτό που δεν υπολογίζουμε όσον αφορά την ψυχολογία μας (διαβάζεις billymouse?) είναι ότι μπορεί να είμαστε στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα και η κούραση δρα αθροιστικά.
ε αυτό γράφω όσο κουράζεσαι περισσότερο η κριτική σου ικανότητα και η αντίληψη οδηγούν σε λάθη που μπορεί να σου στοιχίσουν τη ζωή σε ιδιαίτερες συνθήκες
υπάρχουν κάποια πράγματα που θεωρούνται ας πούμε "κανόνες" κοινής αποδοχής
εγώ στο συγκεκριμένο βίντεο λέω μόνο τι βλέπω και κρίνω (λάθος σωστό δεν ξέρω ) βάση εμπειρίας δεν θα σταματουσα καν στο συγκεκριμενο σημειο στην οχθη για να στησω την καμερα ούτε για τσιγαρο δεν σταματαγα που να ημουν χαρμανης μια βδομαδα :D
το πρώτο που βλέπω είναι καταρχήν δεν φοράει εξοπλισμό ο άνθρωπος δηλαδή ρισκάρει να φαει κανα γόνατο και να σακατευτεί
δεν έχει σωστα λάστιχα δεν εχει σχοινι να δεσει να τον βοηθησει καποιος να την ανεβασει
δεν ζηταει βοηθεια
δεν σταματαει να μαζεψει ανασες και να σκεφτει πως θα τη σκαπουλαρει
σαφως και το λεω εξαρχης για μενα "ρε μεγαλε τι κρινεις αφου δεν ξερεις και δεν εισαι εσυ εκει στη συγκεκριμενη φαση" απλα συζητω για το βιντεο :wave2:
τωρα για το Super duper Adventure μηχανάκι παίζουν ρόλο εκατό χιλιάδες παράγοντες και για τον καθενα είναι διαφορετικοί
Ψαχτε το όσο θέλετε.
Αν τα βάλετε όλα κάτω θα διαπιστώσετε ότι AYTH TH ΣΤΙΓΜΗ το πιο κατάλληλο μηχανάκι για να επισκεφτείς τα πιο δυσπρόσιτα μέρη του πλανήτη απ' τις πιο ενδιαφέρουσες διαδρομές είναι ένα 690.
Χωρίς πολλά πολλά τζατζαλα. Ένα ρεζερβουαρ σαν το evo2 και μια μασκα με ρυθμιζόμενη ζελατίνα lynx ή adv απ' τα power part της ktm είναι αρκετά. Όλες οι άλλες μετατροπές για αύξηση της αντοχής και αξιοπιστίας είναι κοινές για όλα τα μηχανάκια. Καλές και σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις, heavy duty ζαντες, ποδιές κτλ.
326786
Ουτε 3 ρεζερβουάρ, ούτε ολοκληρωμένα κιτ σαν αυτό της basel, που ανεβάζουν το κοστος στο θεό αυξάνοντας και το βάρος είναι σουπερ απαραίτητα, για ένα μηχανάκι που προορίζεται να κινηθεί στα πιο δύσκολα εδάφη και στις ευθείες θα κάνει οικονομία ελαστικού και βενζίνης πηγαίνοντας με 110-120 max. (γιατί αν έχετε στο μυαλό σας 140αρες στην άσφαλτο πάμε αλλού)
Ούτε κάγκελα παντού, ούτε μεταλλικές βαλίτσες ουτε τίποτα.
Το βάρος δεν ξεπερνά με τίποτα τα κιλά που ανέφερε ο tai και απ' το 2012 και μετά είναι όσο αξιόπιστα είναι και τα 35 κιλών βαρύτερα χτ.
stefanos
10/11/2014, 18:15
Ψαχτε το όσο θέλετε.
Αν τα βάλετε όλα κάτω θα διαπιστώσετε ότι AYTH TH ΣΤΙΓΜΗ το πιο κατάλληλο μηχανάκι για να επισκεφτείς τα πιο δυσπρόσιτα μέρη του πλανήτη απ' τις πιο ενδιαφέρουσες διαδρομές είναι ένα 690.
Χωρίς πολλά πολλά τζατζαλα. Ένα ρεζερβουαρ σαν το evo2 και μια μασκα με ρυθμιζόμενη ζελατίνα lynx ή adv απ' τα power part της ktm είναι αρκετά. Όλες οι άλλες μετατροπές για αύξηση της αντοχής και αξιοπιστίας είναι κοινές για όλα τα μηχανάκια. Καλές και σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις, heavy duty ζαντες, ποδιές κτλ.
326786
Ουτε 3 ρεζερβουάρ, ούτε ολοκληρωμένα κιτ σαν αυτό της basel, που ανεβάζουν το κοστος στο θεό αυξάνοντας και το βάρος είναι σουπερ απαραίτητα, για ένα μηχανάκι που προορίζεται να κινηθεί στα πιο δύσκολα εδάφη και στις ευθείες θα κάνει οικονομία ελαστικού και βενζίνης πηγαίνοντας με 110-120 max. (γιατί αν έχετε στο μυαλό σας 140αρες στην άσφαλτο πάμε αλλού)
Ούτε κάγκελα παντού, ούτε μεταλλικές βαλίτσες ουτε τίποτα.
Το βάρος δεν ξεπερνά με τίποτα τα κιλά που ανέφερε ο tai και απ' το 2012 και μετά είναι όσο αξιόπιστα είναι και τα 35 κιλών βαρύτερα χτ.
Είναι πολύ ΨΗΛΟ.
Θέλει 10 πόντους χαμήλωμα.
Δεν θα κάνεις άλματα αλλά με 2 πόδια κάτω θα πηγαίνεις αέρα σε όλα τα τερέν και θα κρατάς πιο εύκολα ανοιχτό το γκάζι.
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 18:19
και απ' το 2012 και μετά είναι όσο αξιόπιστα είναι και τα 35 κιλών βαρύτερα χτ.
Καθολου δηλαδη! :p
:lol::lol:
catmaster
10/11/2014, 18:21
Είναι πολύ ΨΗΛΟ.
Θέλει 10 πόντους χαμήλωμα.
Δεν θα κάνεις άλματα αλλά με 2 πόδια κάτω θα πηγαίνεις αέρα σε όλα τα τερέν και θα κρατάς πιο εύκολα ανοιχτό το γκάζι.
+1 και εδώ είναι το θέμα εμπειρίας σε διάφορα εδάφη ώστε να μπορείς να κρίνεις τι είναι κατάλληλο
αυτό έρχεται με τα χιλιόμετρα σε πολλά τερέν όμως , δυστυχώς πρώτα διαλέγουμε τι μηχανή θέλουμε και μετά βάζουμε τον εαυτό μας πάνω της να προσαρμοστεί και τις περισσότερες φορές είναι σχεδόν αδύνατο
Είναι πολύ ΨΗΛΟ.
Θέλει 10 πόντους χαμήλωμα.
Δεν θα κάνεις άλματα αλλά με 2 πόδια κάτω θα πηγαίνεις αέρα σε όλα τα τερέν και θα κρατάς πιο εύκολα ανοιχτό το γκάζι.
Ψηλό μπορεί να είναι για σένα! :p :lol:
H απόσταση απ' το έδαφος είναι σημαντική αλλά μπορεί να έχεις δίκιο δεν ξέρω. Έτσι κι αλλιώς ειναι ένα κομμάτι που το φέρνεις στα μέτρα σου πανευκολα και οικονομικά.
Βρε Ται, αν πρέπει να σπρώξεις στη λάσπη με άδειο ντεπόζιτο, πρέπει να είσαι ο χουλκ. Ουτε καθαρό αφορτωτο δεν πάει πουθενά με τις συνθήκες που λες. Μην πετάμε αρλουμπες απλα για εντυπωσιασμό.
εχω σπρώξει κατ αναγκη για 1-1,5χλμ ανηφορα sandow 240 κιλων και dr150 κιλων σε λασπη και ξερω οτι γίνεται, ΠΩΣ γινεται και ΕΑΝ γινεται. Εντυπωσιασμό γιατι ? για τα εύσημα? :confused:
DAZ καλο το εργαλείο αλλα πάσχει στην κατανάλωση. Και αυτο ειναι σε πολλες περιπτώσεις καίριο.
εχω σπρώξει κατ αναγκη για 1-1,5χλμ ανηφορα sandow 240 κιλων και dr250 κιλων σε λασπη και ξερω οτι γίνεται, ΠΩΣ γινεται και ΕΑΝ γινεται. Εντυπωσιασμό γιατι ? για τα εύσημα? :confused:
DAZ καλο το εργαλείο αλλα πάσχει στην κατανάλωση. Και αυτο ειναι σε πολλες περιπτώσεις καίριο.
Για τα κυβικά του έχει πολύ καλή κατανάλωση και με το εχτρα ρεζερβουαρ η αυτονομία του ειναι σε πάρα πολύ καλά επίπεδα.
Ένα στα 450cc εκτός του μικρότερου βάρους του, θα είχε και μικρότερη κατανάλωση που συνεπάγεται ότι θα χρειαζόταν να κουβαλάει λιγότερα λίτρα για να έχει την ίδια αυτονομία. Και αυτά μονο εκτός δρόμου.
Εντός, στα 110 χλμ η κατανάλωση δε θα είχε σχεδόν καμία διαφορά.
Πάντως κυβικά του και η κατανάλωσή του δεν είναι απαγορευτικά γι' αυτή τη χρήση ενώ στα 400 κυβικά δεν υπάρχει επιλογή σήμερα.
Για να προλάβω όσους μου πουν xr400, θα πω ότι ούτε αυτά είναι ιδανικά και έχουν άλλου είδους μειονεκτήματα.
Για καρμπιρατέρ, ψεκασμούς κτλ έχουν συζητηθεί στις προηγούμενες σελίδες.
Αλλά όπως είπε ο catmaster και άλλοι, υπάρχουν ένα κάρο παράγοντες που για τον καθένα είναι διαφορετικοί.
Και εγώ είχα διαφορετικές απόψεις κάποτε αλλά συζητώντας, διαβάζοντας και βιώνοντας εμπειρίες με διάφορες μηχανές αναθεώρησα σε πολλά θέματα. Αυτό που βλέπω είναι ότι όσο πιο πολύ το ψάχνεις, ασχολείσαι και μαζεύεις εμπειρίες, τόσο πιο πολύ οι απόψεις συγκλίνουν και οι επιλογές περιορίζονται.
taisteal
10/11/2014, 22:36
Εγω λεω μετα απο οοοοολα αυτα,να κανονισουμε μια χωματινη λασπωμενη με τα χρεπακια μας,να μαζεψουμε εμπειριες και αποψεις...
Και να αποφανθουμε στο τελος τι εστι adventure riding..
:look:
KotsosDR
10/11/2014, 23:17
https://www.youtube.com/watch?v=VJMYMC4jxKM :lol:
amyroukai
11/11/2014, 01:00
εχω σπρώξει κατ αναγκη για 1-1,5χλμ ανηφορα sandow 240 κιλων και dr250 κιλων σε λασπη και ξερω οτι γίνεται, ΠΩΣ γινεται και ΕΑΝ γινεται. Εντυπωσιασμό γιατι ? για τα εύσημα? :confused:
DAZ καλο το εργαλείο αλλα πάσχει στην κατανάλωση. Και αυτο ειναι σε πολλες περιπτώσεις καίριο.
Πάσο και.μπράβο στα κουραγια σου. Για το άλλο, έχεις δίκιο, απλα έγραψα όπως θα το έλεγα προφορικά και βγήκε πολύ λάθος.
Το 690 πάντως με κατανάλωση 5λ/100 μέσο όρο, δεν το λες και ενεργοβορο.
Bob_o_mastoras
11/11/2014, 01:16
Σε συνθηκες enduro δεν νομιζω να ειναι τοσο φειδωλο στην καταναλωση. Βεβαια εχει γκαζι και δεν χρειαζεται ζορισμα και αυτο ειναι ενα συν.
ΝIKOLTSOS
11/11/2014, 01:24
Δε μας ενδιαφέρει μόνο αν πάνε μια χαρά στα 120 αλλά και για πόσο.
Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο...?
Να μαθαίνουμε και εμείς οι νέοι-άσχετοι... :D
taisteal
11/11/2014, 01:28
Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο...?
Να μαθαίνουμε και εμείς οι νέοι-άσχετοι... :D
Εννοει την διαρκεια ζωης ,οχι μονο την αποδοση.
Δηλαδη μπορει ενα ον-οφ λαστιχο να δουλευει καλα στα 120 χλμ την ωρα,αλλα αν σωθει στα 3000 χλμ ειναι προβλημα ;)
Εγω λεω μετα απο οοοοολα αυτα,να κανονισουμε μια χωματινη λασπωμενη με τα χρεπακια μας,να μαζεψουμε εμπειριες και αποψεις...
Και να αποφανθουμε στο τελος τι εστι adventure riding..
:look:
Να με το πείτε να έρθω με τα καλά μου λάστιχα.:)
Σε συνθηκες enduro δεν νομιζω να ειναι τοσο φειδωλο στην καταναλωση. Βεβαια εχει γκαζι και δεν χρειαζεται ζορισμα και αυτο ειναι ενα συν.
Σε μεικτές συνθήκες η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακή για την ιπποδύναμη του. Τόσο καλή που ορισμένες φορές ένα πιο αδύναμο 400αρι θα κάψει το ίδιο.
Juohmaru!
11/11/2014, 06:23
Σε μεικτές συνθήκες η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακή για την ιπποδύναμη του. Τόσο καλή που ορισμένες φορές ένα πιο αδύναμο 400αρι θα κάψει το ίδιο.
Συμφωνώ! Η δική μου εμπειρία έδειξε 600+ χλμ μεικτών συνθηκών με 26 λίτρα (κακού) καυσίμου....
Juohmaru!
11/11/2014, 06:46
Όμως ας μη γελιόμαστε....
daz το δικό μου 690 ήταν περίπου όπως αυτό που έδειξες στη φώτο παραπάνω... Σε ένα ταξίδι που έκανα και προσομοιάζει αρκετά τον όρο adventure riding (για το οποίο έχω μιλήσει σε παλιότερα πόστ), ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 690 τα φτυσε η τρόμπα του συμπλέκτη (τυχαίο ίσως), η τρόμπα βενζίνης από κακή ποιότητα καυσίμου (βλέπεις το injection θέλει και μεγαλύτερες πιέσεις), έσπασε η βάση των μεταλλικών βαλιτσών (λόγω ανορθόδοξης στήριξης) και τελικά... κόπηκε στα δύο ολόκληρο το μηχανάκι στη μέση του πουθενα... Σε αντιδιαστολή, οι βλάβες του παλιότερου κατά 6 χρόνια ελλειπούς συντήρησης 640 του φίλου μου ήταν ένα σχισμένο σωληνάκι και μερικές χαμένες βίδες λόγω... κραδασμών! Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω την αξία και τις ικανότητες ενός (σωστά προετοιμασμένου) 690, για τα προτερήματά του άλλωστε έχω μιλήσει προηγουμένως. Όμως όσον αφορά το αντικείμενο του συγκεκριμένου νήματος, ΕΜΜΕΝΩ στην άποψη που ήδη σχημάτισα... Όσοι έχετε στην κατοχή σας ενα 640 ADV μην το πουλήσετε ΠΟΤΕ (ειδικά για ένα κομμάτι ψωμί που πιάνει σήμερα), τέτοιο μηχανάκι δεν πρόκειται να ξαναβγεί... πέρασε η εποχή του...
Όμως ας μη γελιόμαστε....
daz το δικό μου 690 ήταν περίπου όπως αυτό που έδειξες στη φώτο παραπάνω... Σε ένα ταξίδι που έκανα και προσομοιάζει αρκετά τον όρο adventure riding (για το οποίο έχω μιλήσει σε παλιότερα πόστ), ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 690 τα φτυσε η τρόμπα του συμπλέκτη (τυχαίο ίσως), η τρόμπα βενζίνης από κακή ποιότητα καυσίμου (βλέπεις το injection θέλει και μεγαλύτερες πιέσεις), έσπασε η βάση των μεταλλικών βαλιτσών (λόγω ανορθόδοξης στήριξης) και τελικά... κόπηκε στα δύο ολόκληρο το μηχανάκι στη μέση του πουθενα... Σε αντιδιαστολή, οι βλάβες του παλιότερου κατά 6 χρόνια ελλειπούς συντήρησης 640 του φίλου μου ήταν ένα σχισμένο σωληνάκι και μερικές χαμένες βίδες λόγω... κραδασμών! Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω την αξία και τις ικανότητες ενός (σωστά προετοιμασμένου) 690, για τα προτερήματά του άλλωστε έχω μιλήσει προηγουμένως. Όμως όσον αφορά το αντικείμενο του συγκεκριμένου νήματος, ΕΜΜΕΝΩ στην άποψη που ήδη σχημάτισα... Όσοι έχετε στην κατοχή σας ενα 640 ADV μην το πουλήσετε ΠΟΤΕ (ειδικά για ένα κομμάτι ψωμί που πιάνει σήμερα), τέτοιο μηχανάκι δεν πρόκειται να ξαναβγεί... πέρασε η εποχή του...
Η τρόμπα συμπλέκτη και βενζίνης σε αυτά τα μηχανάκια είναι σαν τους ανορθωτές στα honda.
Η βάση των μεταλλικών βαλιτσών αποτελεί "εχτρα" εξοπλισμό.
Το ότι το μηχανάκι κόπηκε στη μέση οφείλεται σε αυτή τη βίδα του υποπλαισίου η οποία δεν είναι σχεδιασμένη για να αντέχει το βάρος του εξοπλισμού για ένα τέτοιο ταξίδι και υπάρχει ανταλλακτικό που λύνει αυτό το πρόβλημα.
Αλλά με μεταλλικές βαλιτσες αυτό μπορεί να συνέβαινε ακόμα και με χαλύβδινο υποπλαίσιο κολλημένο στο πλαίσιο, γιατί μέσα στα άλλα μύρια αρνητικά που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες (πολλά απ' αυτά και από 'σένα) ένα ακόμα είναι το ότι σπάνε υποπλαίσια.
Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο να αντέχει την καταπόνηση στον κάθετο άξονα και όχι στον οριζόντιο. Όταν σε μια πτώση το πρώτο που ακουμπάει κάτω είναι η μεταλλική βαλίτσα, αυτό είναι καταστροφικό για το υποπλαίσιο.
Ακόμα και οι μη σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις μπορούν να σπάσουν πλαίσια. (Και το μπροστινό του 690 σίγουρα δεν είναι κατάλληλα σεταρισμένο, για τέτοιο ταξίδι)
Η σωστή προετοιμασία της μηχανής είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή της κατάλληλης μηχανής.
Bob_o_mastoras
11/11/2014, 15:54
To MT60 θα βγαλει μπολικα και ακομα περισσοτερα το ΜΤ90. Αμα τα χωσεις σε λασπη ομως θα την παθεις σαν το φιλο μας στο βιντεο.
catmaster
11/11/2014, 16:02
Όμως ας μη γελιόμαστε....
daz το δικό μου 690 ήταν περίπου όπως αυτό που έδειξες στη φώτο παραπάνω... Σε ένα ταξίδι που έκανα και προσομοιάζει αρκετά τον όρο adventure riding (για το οποίο έχω μιλήσει σε παλιότερα πόστ), ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 690 τα φτυσε η τρόμπα του συμπλέκτη (τυχαίο ίσως), η τρόμπα βενζίνης από κακή ποιότητα καυσίμου (βλέπεις το injection θέλει και μεγαλύτερες πιέσεις), έσπασε η βάση των μεταλλικών βαλιτσών (λόγω ανορθόδοξης στήριξης) και τελικά... κόπηκε στα δύο ολόκληρο το μηχανάκι στη μέση του πουθενα... Σε αντιδιαστολή, οι βλάβες του παλιότερου κατά 6 χρόνια ελλειπούς συντήρησης 640 του φίλου μου ήταν ένα σχισμένο σωληνάκι και μερικές χαμένες βίδες λόγω... κραδασμών! Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω την αξία και τις ικανότητες ενός (σωστά προετοιμασμένου) 690, για τα προτερήματά του άλλωστε έχω μιλήσει προηγουμένως. Όμως όσον αφορά το αντικείμενο του συγκεκριμένου νήματος, ΕΜΜΕΝΩ στην άποψη που ήδη σχημάτισα... Όσοι έχετε στην κατοχή σας ενα 640 ADV μην το πουλήσετε ΠΟΤΕ (ειδικά για ένα κομμάτι ψωμί που πιάνει σήμερα), τέτοιο μηχανάκι δεν πρόκειται να ξαναβγεί... πέρασε η εποχή του...
Επειδή δεν έχω διαβάσει το ταξιδιωτικό σου στα τεύχη του μοτό , μήπως είναι ποσταρισμένο κάπου σε κάποιο φόρουμ για να διαβάσω ;;
το λέω επειδή στήνεται ένα ταξίδι για του χρόνου για Αφρική (4 πελάτες και φίλοι μου όχι εγώ) και τα μηχανάκια πλέον βάσει της τσέπης - σωματότυπου- εμπειρίας του καθενός έχουν αποφασιστεί και ήδη (ψιλο)ετοιμάζονται
θα με βοηθούσε πραγματικά να έχω όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα από τέτοια ταξίδια (όσον αφορά την προετοιμασία των μηχανών και ουχί του σχεδιαστικού κομματιού της διαδρομής)
:wave2:
Επειδή δεν έχω διαβάσει το ταξιδιωτικό σου στα τεύχη του μοτό , μήπως είναι ποσταρισμένο κάπου σε κάποιο φόρουμ για να διαβάσω ;;
το λέω επειδή στήνεται ένα ταξίδι για του χρόνου για Αφρική (4 πελάτες και φίλοι μου όχι εγώ) και τα μηχανάκια πλέον βάσει της τσέπης - σωματότυπου- εμπειρίας του καθενός έχουν αποφασιστεί και ήδη (ψιλο)ετοιμάζονται
θα με βοηθούσε πραγματικά να έχω όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα από τέτοια ταξίδια (όσον αφορά την προετοιμασία των μηχανών και ουχί του σχεδιαστικού κομματιού της διαδρομής)
:wave2:
Αν μας πεις τι μηχανάκια είναι ίσως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε και εμείς με λινκ από προετοιμασία ανάλογων μηχανών προβλήματα και ατέλειες που αναφέρθηκαν κτλ. Αν και η βάση δεδομένων στο μυαλό μου περιέχει πολύ λίγα μηχανάκια ίσως πέσω πάνω σε κάτι που βοηθήσει.
Μπράβο ρε που το ψάχνεις τόσο. Πολλές.. :beer:
Υγ. Κάποια τεύχη με ανάλογα ταξιδιωτικά τα έχω κρατήσει. Αυτό του Juohmaru το έχω διαβάσει σίγουρα αλλά δε θυμάμαι αν το έχω. Την επόμενη φορά που θα κατέβω πελ/σο θα ρίξω μια ματιά.
catmaster
11/11/2014, 16:22
Αν μας πεις τι μηχανάκια είναι ίσως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε και εμείς με λινκ από προετοιμασία ανάλογων μηχανών προβλήματα και ατέλειες που αναφέρθηκαν κτλ. Αν και η βάση δεδομένων στο μυαλό μου περιέχει πολύ λίγα μηχανάκια ίσως πέσω πάνω σε κάτι που βοηθήσει.
Μπράβο ρε που το ψάχνεις τόσο. Πολλές.. :beer:
Υγ. Κάποια τεύχη με ανάλογα ταξιδιωτικά τα έχω κρατήσει. Αυτό του Juohmaru το έχω διαβάσει σίγουρα αλλά δε θυμάμαι αν το έχω. Την επόμενη φορά που θα κατέβω πελ/σο θα ρίξω μια ματιά.
ευχαριστώ για την μπυρίτσα αλλά το μπράβο κολλάει σε αυτούς τους ημίτρελους (με την καλή έννοια) που θα κάνουν το ταξίδι
εμένα απλά βαραίνει ενα τεράστιο μερίδιο ευθύνης να προετοιμάσω σωστά τα μηχανάκια με ενισχύσεις βελτιώσεις ώστε να τους πάνε και να τους φέρουν όσο το δυνατόν αξιόπιστα και με σωστή κατανομή βάρους μεταξύ τους (αυτό είναι και το αβαντάζ του να πάνε τεσσερις ... υπάρχει μηχανάκι που θα φορτωθεί λίγο περισσότερο , άλλο που θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία ώστε να κλέψουν οι άλλοι βενζίνη , η μοιρασιά των ανταλλακτικών θα γίνει πιο εύκολα και ένα σωρό άλλοι παράγοντες )
εμένα απλά βαραίνει ενα τεράστιο μερίδιο ευθύνης να προετοιμάσω σωστά ....
Εκεί πήγαινε η μπυρίτσα. :)
catmaster
11/11/2014, 16:30
Τα μηχανάκια είναι
ενα Drz 400 ,ενα Nx 650 Dominator, ένα Ktm 640 Adv και το μηχανάκι που για την ώρα (αν δεν βρεθεί κάποιο Husqvarna TE610) είναι το πιο δύσκολο να γίνει .... 525 Exc :look:
το καθενα απο αυτα θα δεχτει μια σειρα αλλαγων από oversize kit (πχ drz) και βελτίωση αναρτήσεων (πχ drz και Dominator) , εξτρά ψυγεία λαδιού και ενισχύσεις σε υποπλαίσιο και διάφορα άλλα που ακόμα τα δουλεύουμε
Juohmaru!
11/11/2014, 18:37
Η τρόμπα συμπλέκτη και βενζίνης σε αυτά τα μηχανάκια είναι σαν τους ανορθωτές στα honda.
Η βάση των μεταλλικών βαλιτσών αποτελεί "εχτρα" εξοπλισμό.
Το ότι το μηχανάκι κόπηκε στη μέση οφείλεται σε αυτή τη βίδα του υποπλαισίου η οποία δεν είναι σχεδιασμένη για να αντέχει το βάρος του εξοπλισμού για ένα τέτοιο ταξίδι και υπάρχει ανταλλακτικό που λύνει αυτό το πρόβλημα.
Αλλά με μεταλλικές βαλιτσες αυτό μπορεί να συνέβαινε ακόμα και με χαλύβδινο υποπλαίσιο κολλημένο στο πλαίσιο, γιατί μέσα στα άλλα μύρια αρνητικά που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες (πολλά απ' αυτά και από 'σένα) ένα ακόμα είναι το ότι σπάνε υποπλαίσια.
Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο να αντέχει την καταπόνηση στον κάθετο άξονα και όχι στον οριζόντιο. Όταν σε μια πτώση το πρώτο που ακουμπάει κάτω είναι η μεταλλική βαλίτσα, αυτό είναι καταστροφικό για το υποπλαίσιο.
Ακόμα και οι μη σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις μπορούν να σπάσουν πλαίσια. (Και το μπροστινό του 690 σίγουρα δεν είναι κατάλληλα σεταρισμένο, για τέτοιο ταξίδι)
Η σωστή προετοιμασία της μηχανής είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή της κατάλληλης μηχανής.
Θα συμφωνήσω. Ακριβώς επειδή ήξερα τα "αδύνατα" σημεία του 690, ήμουν προετοιμασμένος και είχα συγκεκριμένα ανταλλακτικά μαζί μου, και αυτός είναι ο λόγος που ότι συνέβη αντιμετωπίστηκε και το ταξίδι συνεχίστηκε.... Όμως αναφέρθηκα συγκριτικά... δεν μπορώ λοιπόν να μην σημειώσω την απουσία κάποιας σημαντικής βλάβης στο παλιότερο και σαφώς πιο ταλαιπωρημένο 640, που αντιμετώπισε τις ίδιες κακουχίες, τις ίδιες καταπονήσεις και με λίγο μεγαλύτερο φορτίο...
Επίσης να θυμίσω ότι το 690 (θέλω να πιστεύω) ότι είχε προετοιμαστεί κατάλληλα με αρκετές αλλαγές προς την "αντβεντσουροποίησή" του, με μοναδική ίσως αμέλεια την μη τοποθέτηση εξαρχής των ενισχυμένων βιδών για το υποπλαίσιο, που όμως είχα ευτυχώς μαζί μου [τότε (2010) μόνο σε ένα RTW ταξίδι είχε παρουσιαστεί το φαινόμενο]. Όχι revalving στις αναρτήσεις δεν είχε γίνει, όμως με δοκιμές υπό πλήρες φορτίο σε διαφορετικά τεραίν εντός Ελλάδας, προσπάθησα να τις σετάρω όσο το δυνατόν καλύτερα για το δικό μου βάρος και τρόπο οδήγησης (η μεταφορά βάρους προς τα εμπρός με την τοποθέτηση του Safari Tank ήταν σαφώς ευεργετική στην λειτουργία του πιρουνιού του 690).
:wave2:
Bob_o_mastoras
12/11/2014, 00:52
.... 525 Exc
:faint:
Εξαιρετικο μηχανακι αλλα για ταξιδι στην Αφρικη;;; Φοβαμαι μονο στην ιδεα! Βεβαια ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο απο το TE610! :lol:
Λευκάδιος
12/11/2014, 01:43
το καθενα απο αυτα θα δεχτει μια σειρα αλλαγων από oversize kit (πχ drz) και βελτίωση αναρτήσεων (πχ drz και Dominator) , εξτρά ψυγεία λαδιού και ενισχύσεις σε υποπλαίσιο και διάφορα άλλα που ακόμα τα δουλεύουμεΤι?Το Dominator χρειαζεται βελτιωση στις αναρτησεις?:a05:
Πριν λιγο καιρο ειχα φαει τρελό κολλημα με το παρακατω που ετοιμάζεται για ταξιδι στην Αφρικη.Μοτερ FMX με 1700χλμ(το μαμά ελιωσε απ'τα πολλα χιλιόμετρα),μπροστινο XR650R,αμορτισερ XR600,ντεποζιτο XL600LM,οργανα FMX,μασκα/φτερο XT600 κλπ.
:a07:
326886
326887
Bob_o_mastoras
12/11/2014, 02:05
Xμμ.. Εντελως μαμα μηχανακι!!! :lol:
Πολυ καλο παντως! Και ομορφο! Τι ωραια που ταιριαζουν ολα αυτα τα 80ies πραγματα μεταξυ τους!! :D Καλοταξιδο να ειναι!!!
Αυτο ποσο ευκολο λες να ειναι, να μπει το πηρουνι του xrR στο Ντομι;;;
Αυτο ποσο ευκολο λες να ειναι, να μπει το πηρουνι του xrR στο Ντομι;;;
Α εσύ θες ξύλο τελικά! :lol:
taisteal
12/11/2014, 03:05
Τι?Το Dominator χρειαζεται βελτιωση στις αναρτησεις?:a05:
Πριν λιγο καιρο ειχα φαει τρελό κολλημα με το παρακατω που ετοιμάζεται για ταξιδι στην Αφρικη.Μοτερ FMX με 1700χλμ(το μαμά ελιωσε απ'τα πολλα χιλιόμετρα),μπροστινο XR650R,αμορτισερ XR600,ντεποζιτο XL600LM,οργανα FMX,μασκα/φτερο XT600 κλπ.
:a07:
326886
326887
Γ@μει και δερνει το μηχανημα.. :a07:
Ποσο να κοστιζει ολη η μοντα αραγε;;
notakos600
12/11/2014, 04:31
Γ@μει και δερνει το μηχανημα.. :a07:
Ποσο να κοστιζει ολη η μοντα αραγε;;
Το κόστος μιας τέτοιας μόντας είναι πιστεύω διαχειρίσιμο.
Σημασία έχει πως ταίριαξαν/κούμπωσαν όλα τέλεια πάνω του.
Πανέμορφο και άθραυστο για να οργώσει την Αφρική. :beer:
road spirit
12/11/2014, 11:26
Επειδή δεν έχω διαβάσει το ταξιδιωτικό σου στα τεύχη του μοτό , μήπως είναι ποσταρισμένο κάπου σε κάποιο φόρουμ για να διαβάσω ;;
το λέω επειδή στήνεται ένα ταξίδι για του χρόνου για Αφρική (4 πελάτες και φίλοι μου όχι εγώ) και τα μηχανάκια πλέον βάσει της τσέπης - σωματότυπου- εμπειρίας του καθενός έχουν αποφασιστεί και ήδη (ψιλο)ετοιμάζονται
θα με βοηθούσε πραγματικά να έχω όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα από τέτοια ταξίδια (όσον αφορά την προετοιμασία των μηχανών και ουχί του σχεδιαστικού κομματιού της διαδρομής)
:wave2:
μιλάμε για διάσχυση της ηπείρου ή για "σύντομο" ταξίδι πχ μια γύρα στο Μαρόκο?
catmaster
12/11/2014, 11:30
μιλάμε για διάσχυση της ηπείρου ή για "σύντομο" ταξίδι πχ μια γύρα στο Μαρόκο?
μιλάμε από πάνω μέχρι το cape town Γιάννη ... τώρα λεπτομέρειες ακριβώς των χωρών και των κομματιών δεν ξέρω ακόμα (δεν συμμετέχω εγώ δυστυχώς)
road spirit
12/11/2014, 12:07
μιλάμε από πάνω μέχρι το cape town Γιάννη ... τώρα λεπτομέρειες ακριβώς των χωρών και των κομματιών δεν ξέρω ακόμα (δεν συμμετέχω εγώ δυστυχώς)
Όλα είναι σχετικά, και εξαρτώνται απο το τί είδους οδήγηση θα κάνουν. Γιατί για παράδειγμα μπορείς να διατρέξεις όλη την αφρική απο βορρά εως νότο σχεδόν εξολοκλήρου απο άσφαλτο (ανατολική κάθοδος) αμα θες. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν χρειάζεται καμία ειδική μέριμνα πέρα από ότι θα έκανε ο οποιοσδήποτε για να προετοιμάσει τη μηχανή του για ένα ταξίδι στην Ευρώπη. Και μετά είναι το άλλο άκρο, να θέλουν να εξερευνήσουν και να δουν την αγριάδα της Αφρικής και να απομακρυνθούν απο την transafrican highway, όσο περισσότερο γίνεται. Μιλάμε για "ξύλο" δλδ.
Για καταστάσεις που προσεγγίζουν περισσότερο τη 2η περίπτωση, το βλέπω ως εξής: (με βάση την προσωπική μου εμπειρία και σε καμία περίπτωση αυτά δεν αποτελούν ευαγγέλιο, ούτε είμαι γκουρού, είναι απλά ο δικός μου τρόπος) :
1. Προσαρμογή στις ανάγκες του αναβάτη. Προσωπικό θέμα. Πχ Θέλω πιο άνετη σέλα, θέλω ανεμοθώρακα σώνει και καλά, θέλω παροχή ρεύματος για να φορτίζω συσκευές κλπ.
2. Αντιμετώπιση των εγγενών αδυναμιών και γνωστών προβλημάτων του εκάστοτε μοντέλου. Πχ ξέρουμε ότι καίει ανορθωτή. Κουβαλάς ένα καβάτζα (σιγά το χώρο που πιάνει στα μπαγκάζια) και μαθαίνεις να τον αλλάζεις μόνος σου, ή πχ το κτμ 690 που κόβει τις βίδες του υποπλαισίου, κουβαλάς ένα ζευγάρι αν δεν τις έχεις αλλάξει με ενισχυμένες. Τέτοια πράγματα και τα οποία τις περισσότερες φορές δεν έχουν να κάνουν με σκληρή χρήση, αλλά ξέρουμε ότι έχουν πιθανότητες να συμβούν αργά ή γρήγορα.
3. Ολικό φρεσκάρισμα. Ξεκινάς με νέα αναλώσιμα παντού και δεν αναφέρομαι κλασσικά σε λάστιχα ή τακάκια. Αναλόγως πόσων χιλιομέτρων έχει ήδη στην πλάτη του το μηχανάκι ΚΑΙ αναλόγως των πληροφοριών που έχεις για ευκολία/δυσκολία προμήθειας στα μέρη που πας: μπαταρία, δίσκοι συμπλέκτη, τσιμουχάκια, ντίζες, ρουλεμάν στα κέντρα τροχών κλπ.
Αν δεν τα αλλάξεις, βάση νόμου μέρφυ θα τα κάψεις/σπάσεις εκεί που τα χρειάζεσαι περισσότερο. Αν ένα μηχανάκι εχει 30-40 χιλιάδες χιλιόμετρα μου φαίνεται αδιανόητο να ξεκινήσεις για ταξίδι γκράντε σε αφρικές/ασίες κλπ και να μη είναι όλα αυτά καινούρια. Εκτός και αν μιλάμε για δρομολόγιο 100% ασφάλτινο. Αλλά τότε δεν μιλάμε για adventure travel, σωστα?
4. Προσθήκες/ τροποποιήσεις. Για μένα οι αναρτήσεις είναι το βασικότερο. Ειδικά εφόσον μιλάμε για τίγκα φορτώματα και οδήγηση επι μακρόν σε κακοτράχαλους δρόμους. Εκτίμηση συνολικού βάρους (μπαγκάζια+αναβάτης+φουλ ντεπόζιτα κλπ) και τοποθέτηση ανάλογου ελατηρίου + κατάλληλες αποσβέσεις. Ένα σωστό αμορτισέρ μπορεί να είναι αρκετό για να μην χρειαστούν ενισχυσεις σε υποπλαίσια γιατι το ελατήριο θα είναι ικανό να αποροφήσει όλη την ενέργεια των καταπονήσεων, πριν αυτη χτυπήσει τα υπόλοιπα δομικά στοιχεία της μηχανής. Στο Φ800 είχα υπολογίσει συνολικό βάρος πάνω απο 400 κιλά και κοντά στα όρια του κατασκευαστή, αναλόγως προμηθειών σε νερά και έξτρα βενζίνες. Παρήγγειλα hyperpro απο το εξωτερικό ειδικά σεταρισμένο για αυτό το ταξίδι. Το υποπλαίσιο του 800 δεν κατάλαβε χριστό (και έφαγε τρελό κοπάνημα).
Τα υπόλοιπα, όπως πχ ψυγεία λαδιού κλπ, καλοδεχούμενα ειδικά σε μοτέρ που έχουν μικρά διαστήματα αλλαγής λαδιού. Αλλά δεν τα θεωρώ απαραίτητα. Αναλόγως παντα των ορέξεων και διαθέσεων των αναβατών για τακτικό έλεγχο και συχνές αλλαγές καθ'οδόν.
Αυτά τα λίγα... άμα σκεφτώ και κάτι άλλο θα επανέλθω.
stefanos
23/11/2014, 09:50
ωραιότατο περιεκτικότατο και ο τύπος έχει πολύ ωραία φιλοσοφία στα οχήματά του
http://www.wearewestamerica.com/guides/
332500
Για πάμε..
HONDA’S soon-to-be-launched Africa Twin might be its biggest adventure bike news at the moment but the firm has just released pictures of another new machine at the other end of the adventure spectrum, in the form of the CRF250 Rally.
At the moment, it’s officially a concept bike, set to be a star at this weekend’s Osaka motorcycle show in Japan, but given that it’s effectively just a re-bodied version of the existing CRF250L road-going enduro, it’s not a big leap to imagine a production version of the new model.
The styling is a fairly direct copy of the firm’s latest CRF450 Rally works racer, as used in the Dakar, but mechanically it’s nowhere near as exotic. For those serious about long-distance off-road riding, a production version of this might make a lot of sense. Watch this space.
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-crf250-rally-revealed/26411.html
+990 MikeG
Τρέμε ΚΤΜ. :lol:
http://bikeit.gr/new-models/honda/6225-nea-montela-2016-honda-crf-250-rally.html
Αναμένουμε χαρακτηριστικά (ΚΑΙ ΤΙΜΗ) και βλέπουμε αν είναι αυτό που περιμένουμε από την ΚΤΜ αλλά δεν μας κάνει το χατήρι. Αν εξαιρέσεις τον ανεμοθώρακα είναι πολύ όμορφο.
arisrodolivos
17/03/2015, 21:06
και η τιμη μια ομορφια θα ειναι κι αυτη...:cry::cry::cry:
amyroukai
17/03/2015, 21:10
Μα, 250...:(
Bob_o_mastoras
17/03/2015, 21:19
Μα, 250...:(
Πες τα!! :a10:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.