PDA

View Full Version : Adventure riding.



Σελίδες : 1 2 3 4 [5]

MikeG
19/02/2016, 19:16
https://www.youtube.com/watch?v=9lJL09QrPPY

Nostradamus
19/02/2016, 21:39
351892

351893


351894

αυτο το SE κατω δεξια τι ειναι ??

Pew
19/02/2016, 21:51
αυτο το SE κατω δεξια τι ειναι ??
Πυξιδα.

Στη φωτο, δειχνει νοτιοανατολικα. (South East)

Nostradamus
19/02/2016, 21:53
Πυξιδα.

Στη φωτο, δειχνει νοτιοανατολικα. (South East)

αυτο σκεφτομουν αλλα λεω δεν μπορει....

Pew
19/02/2016, 21:54
αυτο σκεφτομουν αλλα λεω δεν μπορει....

E τι αλλο μπορει να 'ναι.

SE και βελακι κατευθυνσης ... για ανιχνευτης κωλομπαρου παντως, δεν μου κανει! :lol:

foogr01
20/02/2016, 09:50
E τι αλλο μπορει να 'ναι.

SE και βελακι κατευθυνσης ... για ανιχνευτης κωλομπαρου παντως, δεν μου κανει! :lol:

:bawl: :bawl: :bawl:

Αν είναι γι' αυτήν τη δουλειά θα κάνει τρελές πωλήσεις :lol:

amyroukai
17/02/2017, 12:03
μύγα μισό μεσημεριάτικα με αυτά που βλέπω... λΑΧταριστό...



378844

amyroukai
19/02/2017, 10:46
Και ακόμα ένα, από το Dirt Bike Magazine

https://youtu.be/mFWUWesKkOg

Δεινόσαυρος
28/02/2017, 21:41
Ωραίο το τελευταίο, αλλά καμία σχέση με αντβε - μηχανή για ράλυ είναι.
Άσε που έτσι όπως το περιγράφουν αποκλείεται να τους κόστισε λιγότερο από 30 τζι.
Χειροποίητα ανθρακονήματα από Σάουθάφρικα, σουπερ σπέσιαλ μοναδική έκδοση μπροστινό, κλπ, κλπ.
Αν μου τόφερνε ο Άγιος Βασίλης, φυσικά δεν θα έλεγα όχι, αλλά αντβέ με αυτή την σέλλα, μόνο αν κάνεις όλο το ταξίδι όρθιος.

Μα αρέσει εκεί στο 3:15 περίπου, που λέει -- για να το κάνουμε πιο off-road-worthy ενσωματώσαμε τα φλας στα προστατευτικά των χεριών. ΟΚ, κατάλαβα...
Αν πάρω ΚΤΜ 690 και θέλω να το κάνω σουπερ αντβέ, να πάρω και 'γω τέτοια ενσωματωμένα φλας! Έλεος ρε.

======

Να κι άλλο ένα Χάσκυ 701 ράλυ-κιτ:
€1700 λέει ο τύπος (επιεικώς) θα στοίχιζε να βάλουν μεγαλύτερο τεπόζιτο (http://www.nomad-adv.com/husqvarna-701-nomad-r.html), κι αυτό ΧΩΡΙΣ τα γραφειοκρατικά έξοδα! Γιατί το Γιούρο4 προδιαγράφει οτι ακόμα και το τεπόζιτο να αλλάξεις πρέπει να επιβληθεί σε re-certification!
G*M%tisEvr7£$pe#/s τους, γ"μ*...

Και βγαίνουν μετά και άτομα που κατά τα άλλα κάνουν τους φιλελεύθερους και τολμάν να μιλάν για Ευρώπη!!! :lol::cry::lol::cry::p:lol::lol::cry::lol::cry:
(You know who you are. :D)


Τέσπα, βάλαν αυτές τις σιδεριές για τη μπετζίνα, κι όταν δεν την κουβαλάς, φαντάζομαι κάνουν μια χαρά και για λαπτοπ. Ο,τι πρέπει για ταξίδι δλδ, ιδίως αφού έχει και 12 πρίζες USB. Και να σκεφτείς οτι κάποιοι χαλιώντουσαν για μία!

Κατα τα άλλα, ΟΚ, δεν είναι και πολύ ακριβό κιτ, όλο και κάποιος θα το πάρει... Φαντάζομαι... Ίσως... αν δεν φτάνουν τα κουκιά για το Αμερικάνικο που έβαλε ο Αμυρου.


/* **************************************************************************************************** ************* */


Τυχαίο πόρισμα:

Ρε μήπως τελικά τα κορόιδα της υπόθεσης είναι η Καβασάκι, που δεν έβγαλαν το Βέρσυς 650 σε έκδοση αντβέ, να κάνει όλην την αγορά ανώ-κάτω;;


KLR ξέρουν να φιτάγνουν, το ΚLE500 ήταν δημοφιλέστατο όπου πούλησε (ιδίως Αουστράλια), πώς τους διέφυγε το επόμενο λογικό βήμα, άραγε.

thnasd
28/02/2017, 21:57
Υπάρχει και Ελληνική πρόταση για το 701 με τρεις εκδόσεις κιολας.

http://www.701rr.com/

amyroukai
28/02/2017, 23:16
λογικά έχει και η perfect fairing κιτ.

amyroukai
04/03/2017, 09:17
Το είδα σήμερα στο φατσοβιβλίο, το οποίο εκτός από έναν τεράστιο βόθρο στεγάζει και διαμαντάκια. Οι κοπέλες λοιπόν (21 και 20) και μιά γάτα (η Πανδώρα) δέκα μήνες στο δρόμο, κινέζικο 125άρι με λιωμένα λάστιχα, με μαξιλάρι στην σέλα αντί για καστομιά "επώνυμη", με τσαντικά και ιμάντες αντί για αλουμινένιες ντιζάιν βαλίτσες, με πλαστικές σακκούλες αντί για αδιάβροχα, με μπουφάν ότι να' ναι, με το τζινάκι, με τα "σταράκια", με, με, με. Ζήλεψα και ζηλεύω το θάρρος να τα παρατάνε όλα και να φεύγουν. Δέκα μήνες στο δρόμο και τα χαμόγελα λάμπουν. Αγαπώ.

Τις βρήκε στο δρόμο ο Λίντον Πόσκιτ, καθ' οδόν για την Γη του Πυρός. :a23:




379268


379269


379270

est
04/03/2017, 10:27
Το είδα σήμερα στο φατσοβιβλίο, το οποίο εκτός από έναν τεράστιο βόθρο στεγάζει και διαμαντάκια. Οι κοπέλες λοιπόν (21 και 20) και μιά γάτα (η Πανδώρα) δέκα μήνες στο δρόμο, κινέζικο 125άρι με λιωμένα λάστιχα, με μαξιλάρι στην σέλα αντί για καστομιά "επώνυμη", με τσαντικά και ιμάντες αντί για αλουμινένιες ντιζάιν βαλίτσες, με πλαστικές σακκούλες αντί για αδιάβροχα, με μπουφάν ότι να' ναι, με το τζινάκι, με τα "σταράκια", με, με, με. Ζήλεψα και ζηλεύω το θάρρος να τα παρατάνε όλα και να φεύγουν. Δέκα μήνες στο δρόμο και τα χαμόγελα λάμπουν. Αγαπώ.

Τις βρήκε στο δρόμο ο Λίντον Πόσκιτ, καθ' οδόν για την Γη του Πυρός. :a23:




379268


379269


379270




Και από την άλλη η σχεδόν αντίθετη όψη..
Λεπτομερής προετοιμασία, εξοπλισμός και μοτό αρκετών χρημάτων και λίγο πιο "σκληροπυρηνικές" διαδρομές.
http://therollinghobo.com

zandesiro
04/03/2017, 20:58
μύγα μισό μεσημεριάτικα με αυτά που βλέπω... λΑΧταριστό...



378844

Δεν κανει για advriding!!Θα παλευεις με τα κατσαβιδια!!

Τα ελεγα περσι με τα παιδια απο ΕΔΩ (https://www.facebook.com/pg/muddlifecrisis/photos/?ref=page_internal) ειχαν ξεκινησει χαρουμενοι για το γυρο του κοσμο...

Τους ειπα ολα καλα αλλα κατα την Ασια θα παλευετε με τα κατσαβιδια....Και βγηκα σωστος!!

Δες τις φωτο....

Απο ομορφια "κουκλα" αλλα απο "σιγουρια" Σκ@τ@!!!

Και μιλαω παντα για AdvRiding οχι για βολτουλες στο βουνο!!

daz
04/03/2017, 21:26
Δεν κανει για advriding!!Θα παλευεις με τα κατσαβιδια!!

Τα ελεγα περσι με τα παιδια απο ΕΔΩ (https://www.facebook.com/pg/muddlifecrisis/photos/?ref=page_internal) ειχαν ξεκινησει χαρουμενοι για το γυρο του κοσμο...

Τους ειπα ολα καλα αλλα κατα την Ασια θα παλευετε με τα κατσαβιδια....Και βγηκα σωστος!!

Δες τις φωτο....

Απο ομορφια "κουκλα" αλλα απο "σιγουρια" Σκ@τ@!!!

Και μιλαω παντα για AdvRiding οχι για βολτουλες στο βουνο!!

Ξέρεις τι τους έβγαλε?

amyroukai
04/03/2017, 21:34
Την ψυχή μάλλον.


Από την άλλη ο Λίντον έχει σκίσει το δικό του και... :)

daz
04/03/2017, 21:36
Από την άλλη ο Λίντον έχει σκίσει το δικό του και... :)

Και όχι μόνο!
Γι' αυτό ρωτάω.

zandesiro
04/03/2017, 22:01
Ξέρεις τι τους έβγαλε?

Κινητήρα στα 44.000....Οπως λεν αυτοι,λογο κακης ποιοτητας καυσιμου!

Και μερικα μικρα θεματακια!!(τρυπια σωληνακια και αλλα)...

road spirit
04/03/2017, 22:48
Την ψυχή μάλλον.


Από την άλλη ο Λίντον έχει σκίσει το δικό του και... :)

και τι? μη πεις "δεν του έχει βγάλει τπτ" ...
γιατι του εχει βγάλει... κάμποσα...

αλλά όλοι παραβλέπουν ότι ο λίντον ειναι μηχανικός, και ότι καθε 3 και λίγο το κάνει βίδες το μηχανάκι για "preventative maintenance"...

no thanks τελικά

daz
04/03/2017, 23:05
Κινητήρα στα 44.000....Οπως λεν αυτοι,λογο κακης ποιοτητας καυσιμου!

Και μερικα μικρα θεματακια!!(τρυπια σωληνακια και αλλα)...

Στην κεφαλή βγάζει πρόβλημα και είναι γνωστό. Προειδοποιεί και είναι φθηνό να φτιαχτεί εκτός και αν το αμελήσεις. Οι περισσότεροι το έχουν εντάξει στην συντήρηση και το ελέγχουν όταν ρυθμίζουν βαλβίδες. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς είναι, κάτι με τον εκκεντροφόρο.
Από και και πέρα δεν βγάζει κάτι άλλο απ' όσο ξερω. Ξέρεις τι ακριβώς έπαθε ο κινητήρας? Τι εννοείς λέγοντας κινητήρας? Αν είχες και κάποιο λινκ θα βοηθούσε. Thanks.

Τρύπια σωληνάκια κλ μικροθεματάκια είναι στο πρόγραμμα ότι μηχανάκι και να έχεις. (εκτός και αν δεν πρόκειται για μικροθεματάκια).

daz
04/03/2017, 23:10
και τι? μη πεις "δεν του έχει βγάλει τπτ" ...
γιατι του εχει βγάλει... κάμποσα...

αλλά όλοι παραβλέπουν ότι ο λίντον ειναι μηχανικός, και ότι καθε 3 και λίγο το κάνει βίδες το μηχανάκι για "preventative maintenance"...

no thanks τελικά

Γενικά αυτός το "πουλάει" αυτό που κάνει, οπότε..



Τα πηνία του είχε χαλάσει αν θυμάμαι καλά.

amyroukai
04/03/2017, 23:12
Και έναν ανεμιστήρα ψυγείου τώρα.

Α σορι, βεντιλατερ.

stefanos
04/03/2017, 23:13
και τι? μη πεις "δεν του έχει βγάλει τπτ" ...
γιατι του εχει βγάλει... κάμποσα...

αλλά όλοι παραβλέπουν ότι ο λίντον ειναι μηχανικός, και ότι καθε 3 και λίγο το κάνει βίδες το μηχανάκι για "preventative maintenance"...

no thanks τελικά

Μηχανικός που ξεκίνησε απο την αλάσκα με το μηχανάκι πήγε βολιβία άλλαξε μηχανάκι και έτρεξε dakar χωρίς ομάδα...
Στην περίπτωσή του όμως δεν υπήρχαν και πολλά μηχανάκια για να κάνει την "δουλειά" του
αν και νομίζω ότι δεν είναι το απλό 690.

daz
04/03/2017, 23:14
αν και νομίζω ότι δεν είναι το απλό 690.

Δεν είναι το απλό, το γνήσιο το αγωνιάρικο είναι. (690 rally)

stefanos
04/03/2017, 23:18
Στην κεφαλή βγάζει πρόβλημα και είναι γνωστό. Προειδοποιεί και είναι φθηνό να φτιαχτεί εκτός και αν το αμελήσεις. Οι περισσότεροι το έχουν εντάξει στην συντήρηση και το ελέγχουν όταν ρυθμίζουν βαλβίδες. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς είναι, κάτι με τον εκκεντροφόρο.


Διαλύονται κάτι ραουλάκια που έχει στα κοκοράκια που κυλάν στους λοβούς του εκκεντροφόρου.

daz
04/03/2017, 23:27
Διαλύονται κάτι ραουλάκια που έχει στα κοκοράκια που κυλάν στους λοβούς του εκκεντροφόρου.

Σωστά και χαλάνε τους λοβούς του εκκεντροφόρου. :beer:

Αν δεν τα αλλάξεις όταν αρχίσουν να ακούγονται αρχίζουν τα όργανα.

stefanos
05/03/2017, 00:43
https://www.facebook.com/LyndonPoskittRacing/posts/599106616890055

Ωραιότατο.

daz
05/03/2017, 13:05
Ωραιότατο αλλά εγώ δεν μπορώ να συμφωνήσω ότι αυτό είναι το καταλληλότερο μηχανάκι για να γνωρίσεις τον κόσμο έστω και αν βάλεις στο παιχνίδι και τις επιδόσεις με τον fan factor.
Όπως το βλέπω εγώ είναι μια επιλογή που πιο πολύ καλύπτει τα γούστα του συγκεκριμένου παρά ότι αποτελεί κανόνα για την πλειοψηφία (ανεξάρτητα απ' το κόστος). Το 690 είναι μια καλή βάση που δεν υστερεί κάπου σε σχέση με το factory. Τα σημεία που υπερέχει το factory λόγο των αγωνιστικών του γονιδίων φυσικά και είναι εκεί, αλλά δεν απασχολούν και πολύ τον μέσο αναβάτη. Δεν είναι ικανά να κάνουν τη διαφορά για τη συγκεκριμένη χρήση.
Απ' την μια αναφέρει τον μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα σαν προτέρημα για τον μέσο αναβάτη ενώ απ' την άλλη, τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και διαφοροποιήσεις, δεν απευθύνονται καθόλου σε έναν αναβάτη μέσου βεληνεκούς που δεν έχει στο μυαλό του την αγωνιστική οδήγηση.
Το μεταξόνιο, λόγο του ψαλιδιού, είναι ελάχιστα διαφορετικό και δεν κάνει την διαφορά. Οι αναρτήσεις κτλ βελτιώνονται και έρχονται άνετα στα μέτρα αυτού που θέλει ένα ελαφρύ, δυνατό, διασκεδαστικό μηχανάκι για να διανύσει μεγάλες και απαιτητικές αποστάσεις. Σίγουρα οι αναρτήσεις του factory κάνουν τη διαφορά στην αγωνιστική οδήγηση, μα η αγωνιστική οδήγηση είναι επιλογή του ίδιου και όχι εκείνου που θέλει να φτιάξει ένα μηχανάκι να ζήσει την "περιπέτεια".
Η επιλογή carb vs injection έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της και για τις δύο περιπτώσεις. Όσα θετικά αναφέρει για τα carb άλλα τόσα αρνητικά έχουν έναντι των injection.
Σίγουρα η πιο κοντή πρωτεύουσα μετάδοση απ' την ήδη πολύ κοντή του 690 δεν είναι προτέρημα αν ο σκοπός σου δεν ειναι οι αγώνες. Και τα δύο μηχανάκια θα χρειαστούν επέμβαση στο κιβώτιο και το πως θα διαμορφωθούν οι σχέσεις, είναι επιλογή του εκάστοτε αναβάτη.
Οι πιο ενισχυμένες πλάκες εμπρός και βάσεις πίσω ανάρτησης, αφορούν μηχανάκια με αναρτήσεις σφιχτές στα όρια του εγκεφαλικού, που κάνουν άλματα και χτυπάνε με απίθανες ταχύτητες διάφορα εμπόδια.

Σε κάθε περίπτωση και τα δύο μηχανάκια θα χρειαστούν πολλές μετατροπές απλά αυτές θα είναι σε διαφορετική κατεύθυνση για το καθένα. Ακόμα και αν το 690 χρειαστεί κάποια ακριβότερα πράγματα, αυτό αντισταθμίζεται κατά πολύ απ' την ακριβότερη αγορά του factory σε συνδυασμό με την κατάσταση που θα είναι. Το κόστος των μετατροπών και μόνο, σίγουρα θα μπορούσε να είναι άλλο ένα rtw ταξίδι για τον καθένα μας.

Νομίζω πως όσο συζητάμε για μηχανάκια που κοστίζουν όσο ένα διαμέρισμα χάνουμε τον προσανατολισμό μας. Ακόμα και αν το κόστος δεν μας απασχολούσε καθόλου, πάλι δεν ξέρω κατά πόσο είναι κατάλληλα.
Είπαμε να επιλέγουμε ελαφριά μηχανάκια αντί για τους ιπποπόταμους τύπου bmw που μας πλασάρουν.
Είπαμε ότι ο παράγοντας της διασκέδασης και της γρήγορης οδήγησης μπορεί να μπει και αυτός στο παιχνίδι με μια ελαφριά κατασκευή που διαθέτει το ανάλογο γκάζι και στήσιμο.
Όχι όμως και να μη μπορούμε αν δεν έχουμε ένα factory κάτω απ' τα πόδια μας. Ή ένα που να μοιάζει με rally!

Όλη αυτή η υπερβολή νομίζω ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς, διαφορετικούς απ' το ταξίδι αυτό καθ' αυτό, όπως και αν το έχει στο μυαλό του ο καθένας.

Η μόδα σήμερα στα ταξίδια επιβάλει αγωνιστικό λουκ. Απ' την ανάγκη κάλυψης του αέρα που τρώμε στο κράνος, περάσαμε στην ανάγκη κάλυψης του αέρα που θα τρώμε καθώς θα οδηγούμε όρθιοι, σε ταχύτητες που θα προκαλέσουν πολλά like στο φατσοβίβλιο. Όποιος έχει bmw είναι μπανάλ πλέον και δεν είναι επαγγελματίας οδηγός περιπέτειας αλλά τρώει το παραμύθι.

Εγώ πάλι νομίζω πως οποιοσδήποτε βρίσκεται στα άκρα τρώει το παραμύθι (ή το πουλάει)! Ή απλά θεωρεί πως αυτό που θέλει ο ίδιος το θέλουν όλοι.

zandesiro
05/03/2017, 17:09
Στην κεφαλή βγάζει πρόβλημα και είναι γνωστό. Προειδοποιεί και είναι φθηνό να φτιαχτεί εκτός και αν το αμελήσεις. Οι περισσότεροι το έχουν εντάξει στην συντήρηση και το ελέγχουν όταν ρυθμίζουν βαλβίδες. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς είναι, κάτι με τον εκκεντροφόρο.
Από και και πέρα δεν βγάζει κάτι άλλο απ' όσο ξερω. Ξέρεις τι ακριβώς έπαθε ο κινητήρας? Τι εννοείς λέγοντας κινητήρας? Αν είχες και κάποιο λινκ θα βοηθούσε. Thanks.

Τρύπια σωληνάκια κλ μικροθεματάκια είναι στο πρόγραμμα ότι μηχανάκι και να έχεις. (εκτός και αν δεν πρόκειται για μικροθεματάκια).




Εχω βαλει το λινκ απο το φβ πιο πανω....
Μπορεις να παρεις πληροφοριες με ενα μνμ...Δεν ασχοληθηκα λεπτομερως με το προβλημα τους μιας και δεν με ενδιαφερει αμεσα...Με το μοτερ ανοιχτο τελειως κομματια οπως φαινεται στις φωτογραφιες τους δεν νομιζω να ηταν καποια μικρη βλαβη...

daz
05/03/2017, 19:13
Εχω βαλει το λινκ απο το φβ πιο πανω....
Μπορεις να παρεις πληροφοριες με ενα μνμ...Δεν ασχοληθηκα λεπτομερως με το προβλημα τους μιας και δεν με ενδιαφερει αμεσα...Με το μοτερ ανοιχτο τελειως κομματια οπως φαινεται στις φωτογραφιες τους δεν νομιζω να ηταν καποια μικρη βλαβη...

Το άνοιξαν για ελατήρια πιστονιού στις 44,000 χλμ. μετά από βαριά χρήση. Λογικό μου ακούγεται. Στα ίδια χλμ άνοιξε και το bmw o κολέμπας.
Μετά από σκίσιμο με 1η 2α 3η εκτός δρόμου τους χάλασε και τον άξονα του εμπρός γραναζιού. Αυτός ήταν μάλλον ο υπεύθυνος για τα υπόλοιπα. Σε τέτοια χρήση δεν βλέπω κάτι παράλογο. Σύμφωνα με τις περιγραφές τους οι τύποι πρέπει να τα ξέσκισαν κανονικά.

Άλλα μηχανάκια σε παρόμοια χρήση θα είχαν βγάλει περισσότερα προβλήματα (αλλά μάλλον δε θα είχαν τη δυνατότητα να κάνουν την ίδια χρήση με άλλα μηχανάκια). Σε πιο ήρεμη χρήση το κτμ δεν θα έβγαζε τουλάχιστον την φθορά το άξονα. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Δεν βλέπω πάντως πως ευθύνονται τα μηχανάκια για όλα αυτά.

Αντιθέτως τα μικροπροβλήματα στη ηλεκτρικά είναι καθαρά θέμα κατασκευής. Όσοι ξέρουν αλλάζουν όλη την πλεξούδα με χειροποίητη, γιατί η μαμά είναι γτπκ.

Red Rider
05/03/2017, 19:59
Το είδα σήμερα στο φατσοβιβλίο, το οποίο εκτός από έναν τεράστιο βόθρο στεγάζει και διαμαντάκια. Οι κοπέλες λοιπόν (21 και 20) και μιά γάτα (η Πανδώρα) δέκα μήνες στο δρόμο, κινέζικο 125άρι με λιωμένα λάστιχα, με μαξιλάρι στην σέλα αντί για καστομιά "επώνυμη", με τσαντικά και ιμάντες αντί για αλουμινένιες ντιζάιν βαλίτσες, με πλαστικές σακκούλες αντί για αδιάβροχα, με μπουφάν ότι να' ναι, με το τζινάκι, με τα "σταράκια", με, με, με. Ζήλεψα και ζηλεύω το θάρρος να τα παρατάνε όλα και να φεύγουν. Δέκα μήνες στο δρόμο και τα χαμόγελα λάμπουν. Αγαπώ.

Τις βρήκε στο δρόμο ο Λίντον Πόσκιτ, καθ' οδόν για την Γη του Πυρός. :a23:




379268


379269


379270




Ταξίδι ζωής...
Βέβαια βέβαια στα 20 δεν έχεις και πολλά να αφήσεις πισω,εχεις ομως πολλά να βρεις μπροστα....

zandesiro
05/03/2017, 20:03
Βασικα η χρηση ειναι ο πιο μεγαλος παραγοντας που επηρεαζει την αξιοπιστια μιας μηχανης!!

Ο Noah (http://advrider.com/index.php?threads/rtw-with-noah-on-a-ktm-690.781893/) ας πουμε που παει πιο στρωτα στα ταξιδια του δεν ειχε θεματα παρα μονο μερικα και φυσιολογικα για μια μηχανη που την εφτασε στα 101.000 χλμ RTW!

amyroukai
06/03/2017, 17:49
Εγώ λέω ότι διαβάζει το φόρουμ, δεν εξηγείται αλλιώς. :D



379428

daz
06/03/2017, 19:00
Εντυπωσιακό από κάθε άποψη.

Φτιάξε το συνημμένο.

KotsosDR
08/03/2017, 10:31
Ενα dr 650 με 2-3 πραγματακια και το παρακάτω κιτ στις αναρτήσεις πιστεύω οτι είναι πιο ρεαλιστικό απο rally ρεπλικες

https://www.youtube.com/watch?v=sGdLm9sXzdo :pink:

Καλό , προσιτό και αποτελεσματικό με αρκετες επιλογές για να το φέρεις στα γουστα σου .

amyroukai
08/03/2017, 11:30
Ενα dr 650 με 2-3 πραγματακια και το παρακάτω κιτ στις αναρτήσεις πιστεύω οτι είναι πιο ρεαλιστικό απο rally ρεπλικες

https://www.youtube.com/watch?v=sGdLm9sXzdo :pink:

Καλό , προσιτό και αποτελεσματικό με αρκετες επιλογές για να το φέρεις στα γουστα σου .

Τα βλέπω και ποντάρω ακόμα ένα DR650 (καλά, δύο) στο τραπέζι: http://advrider.com/index.php?threads/when-a-project-gets-out-of-hand-building-two-dr650-rtw-bikes.991363/





Και πέτυχα και ένα ρεπορτάζ χρήσης "μεγάλων" σε πραγματικές RTW συνθήκες. AT και GS...
http://www.threesomewithtwins.com/en/bikes/

taisteal
18/10/2017, 23:19
.....
Μόλις βρώ λίγο χρόνο, σκοπεύω να ποστάρω την εμπειρία μου με το 690 από ένα τέτοιο ταξίδι (από την προετοιμασία μέχρι το τέλος), αλλά και για το 640 του φίλου μου που έζησα από κοντά. Όπως επίσης και τι θ’ άλλαζα, αν ξεκινούσα τώρα για ένα αντίστοιχο ταξίδι...


Αλέξη όταν βρεις χρόνο θα ήθελα να διαβάσω σχετικά.
Εκτός και αν έχεις απαντήσει κάπου και δεν το είδα.

:beer::beer:

Mariner
19/10/2017, 09:58
Μιας που βγήκε το θέμα πάλι στην φόρα.. Ένα ωραίο αρθράκι που πέτυχα πρόσφατα σχετικά με τις "adventure" μοτοσυκλέτες με αφορμή την επικείμενη παρουσίαση των Tenere700 & 790 Adventure

Unicorns or Goldilocks? (https://idratherberiding.com/2017/05/05/ktm-790-r-and-yamaha-t7-700xtz-tenere-are-hardcore-adventure-rally-motorcycles-finally-coming-to-market/)

BLiTzER
19/10/2017, 10:11
Όταν έλεγα εγώ ότι το μοτέρ του 07 είναι το τέλειο μοτέρ για πραγματικό, 100% all-around... :smokin:

Mariner
19/10/2017, 10:17
Όταν έλεγα εγώ ότι το μοτέρ του 07 είναι το τέλειο μοτέρ για πραγματικό, 100% all-around... :smokin:

Διαφώνησε ποτέ κανείς για το μοτέρ? Μια χαρά είναι, το μόνο που του λείπει είναι ένα μηχανάκι γύρω του ;D

BLiTzER
19/10/2017, 10:22
QFT! :touched:

DrBig
19/10/2017, 10:24
Διαφώνησε ποτέ κανείς για το μοτέρ? Μια χαρά είναι, το μόνο που του λείπει είναι ένα μηχανάκι γύρω του ;D

Λεπτομερειες θα μου πειτε, αλλα δε κανει τουλαχιστον ετσι οπως ειναι για ονοφφ με αξιωσεις οφφ αν δε γινει μετατροπη σε ξηρο καρτερ.

antsoar
22/10/2017, 15:59
Αλέξη όταν βρεις χρόνο θα ήθελα να διαβάσω σχετικά.
Εκτός και αν έχεις απαντήσει κάπου και δεν το είδα.

:beer::beer:

Εσύ για να ξεθάβεις τέτοιες αναρτήσεις από το παρελθόν, κάτι πολύ πονηρό έχεις στο μυαλό σου :evil::a014: