PDA

View Full Version : Adventure riding.



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

Allst@rf
17/03/2015, 21:22
Μα, 250...:(

Και ποσο θελετε δηλαδη;

Ο βροχιδης πηγε με το xr μεχρι την Ινδία.. .

kordix
17/03/2015, 21:23
και η τιμη μια ομορφια θα ειναι κι αυτη...:cry::cry::cry:

μμμμ το crf 250 L, είναι το πολιτικό εντουράκι της χόντα και όχι το καθαρόαιμο, ζυγίζει γεμάτο πάνω από 140 κιλά. Αυτό της φωτογραφίας από πάνω θα ζυγίζει τουλάχιστον 15 κιλά παραπάνω με τόσο μπούγιο. Αν ήταν 600ρι ή έστω 400-450 θα ήταν οκ αλλά 250 κυβικά και 150+ κιλά θα ναι πρόβλημα.

Βγάλτε ρε το xr 400 μιζάτο, βάλτε του και ενα πιο μεγάλο ρεζερβουάρ και βουαλά το ταξιδιάρικο χωμάτινο ή βάλτε στο XR 650 (το δυνατό) μίζα, βάλτε του και κάπως πιο σύγχρονες αναρτήσεις και να αλλη μια ωραία μοτοσυκλετάρα.

daz
17/03/2015, 21:35
Για αν πούμε την αλήθεια όμως τα 250cc δεν είναι καθόλου άσχετα με αυτό το θρεντ.

Το ακριβώς αντίθετο, θα έλεγα!

lykourgi
17/03/2015, 21:37
ή βάλτε στο XR 650 (το δυνατό) μίζα, βάλτε του και κάπως πιο σύγχρονες αναρτήσεις και να αλλη μια ωραία μοτοσυκλετάρα.

Αυτό μάλιστα. :a013:


Και το 250 ωραίο δείχνει αλλά το βάρος ίσως είναι πρόβλημα.

daz
17/03/2015, 21:44
μμμμ το crf 250 L, είναι το πολιτικό εντουράκι της χόντα και όχι το καθαρόαιμο, ζυγίζει γεμάτο πάνω από 140 κιλά. Αυτό της φωτογραφίας από πάνω θα ζυγίζει τουλάχιστον 15 κιλά παραπάνω με τόσο μπούγιο. Αν ήταν 600ρι ή έστω 400-450 θα ήταν οκ αλλά 250 κυβικά και 150+ κιλά θα ναι πρόβλημα.



Εκεί ακριβώς ήθελα να εστιάσω, αλλά δεν ξέρω τίποτα για τον 250l. Τα 250 τα θέλεις για στεγνό βάρος κατηγορίας φτερού που σε συνδιασμό με την χαμηλή κατανάλωση και την μεγάλη αυτονομία με λιγότερα λίτρα, δημιουργούν ένα μοναδικό σύνολο για ευκολία στις "καθημερινές κακουχίες" ενός μεγάλου ταξιδιού.

daz
17/03/2015, 21:46
Αυτό μάλιστα. :a013:


Και το 250 ωραίο δείχνει αλλά το βάρος ίσως είναι πρόβλημα.

Το βάρος μπορεί να μην είναι πρόβλημα αφού δεν είναι απαγορευτικό, αλλά από 250cc θέλεις κάτι.. "λιγότερο".

amyroukai
17/03/2015, 21:58
Και ποσο θελετε δηλαδη;

Ο βροχιδης πηγε με το xr μεχρι την Ινδία.. .

Και ο colebatch με το 650 εκανε 100,000χλμ και πανω, Ρωσια-Μογγολια κλπ. Δεν το πιανω αυτο που λες. Ενα 250αρι στα 160 κιλα συν αναβατη, απλα σερνεται. Ο Βροχιδης ειναι ο ορισμος του ζεν, δεν ειναι ολοι ετσι. Και ο Μητσακης πηγε ινδια με παπι, τι τα θελουμε μωρε τα adventure, ολοι κρυπτον.
Με ενα 450αρι μοτερ δεν εχεις πεναλτι σε βαρος και δινεις την δυνατοτητα για λιγο σβελταδα σε οποιον επιθυμει.

daz
17/03/2015, 22:04
H μεσαία κατηγορία ήταν πάντα η καλύτερη στο χώμα.

Επίσης ειναι και ο καλύτερος συμβιβασμός στην άσφαλτο.

Αν το απο πάνω αποκτήσει 450cc με το βάρος που ανέφερε ο kordix θα αποτελέσει μια από τις καλύτερες λύσεις (όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά).

lykourgi
17/03/2015, 22:23
Το βάρος μπορεί να μην είναι πρόβλημα αφού δεν είναι απαγορευτικό, αλλά από 250cc θέλεις κάτι.. "λιγότερο".

Αυτό εννοώ, ως "πρόβλημα".

Είναι όμως ωραίο. Και πράγματι με 400-450 κ.εκ. θα ήταν ότι πρέπει για μικτή χρήση.

Bob_o_mastoras
17/03/2015, 23:40
Nαι αλλα πλην του crf 450 ποιο αλλο 450αρι μοτερ εχει η Χονδα;; Και το μοτερ αυτο δεν ειναι για πολιτικη χρηση επ ουδενι.
Γιατι δεν εξελισει λιγο το 650R ρε γμτ;; Τι μ@λακες... Πετουσε αυτο το μοτερ!!

Λευκάδιος
18/03/2015, 06:43
μμμμ το crf 250 L, είναι το πολιτικό εντουράκι της χόντα και όχι το καθαρόαιμο, ζυγίζει γεμάτο πάνω από 140 κιλά. Αυτό της φωτογραφίας από πάνω θα ζυγίζει τουλάχιστον 15 κιλά παραπάνω με τόσο μπούγιο. Αν ήταν 600ρι ή έστω 400-450 θα ήταν οκ αλλά 250 κυβικά και 150+ κιλά θα ναι πρόβλημα.

Βγάλτε ρε το xr 400 μιζάτο, βάλτε του και ενα πιο μεγάλο ρεζερβουάρ και βουαλά το ταξιδιάρικο χωμάτινο ή βάλτε στο XR 650 (το δυνατό) μίζα, βάλτε του και κάπως πιο σύγχρονες αναρτήσεις και να αλλη μια ωραία μοτοσυκλετάρα.

Adventure xr400 μιζάτο βγάλαν οι Κινέζοι οπότε απο εκεί είμαστε κομπλέ :lol: .Και εγώ το 650r προτιμώ αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε κάποιες λεπτομέρειες.Εχει μεγάλο υψος σέλας(939mm) λόγο ψηλού κινητήρα οπότε δεν προόρίζεται για πολλούς αναβάτες και έχει μεγάλη κατανάλωση(ίσως με ψεκασμό να βελτιωνεται).Επομένως η χόντα εκτός των άλλων πρέπει να εξελίξει ψεκασμό,μίζα που να δουλευει και να μειώσει τα διαστήματα σέρβις(δηλαδή λιγότερα άλογα).
Σε αντιθεση το 250 με ύψος σέλας στα 875mm,χαμηλή κατανάλωση,μεγάλα διαστήματα σέρβις απευθύνεται και στους κατόχους των 'μικρών' διπλωμάτων.Επίσης το μοτέρ του επιτρέπει να ταξιδεύει με μεγάλες(για τον κυβισμό του) μουαγέν.
Ναι είναι βαρύ για παιχνίδια στο χώμα αλλά για ενα πουλμουρ ζούμε:cry:
Στα 400-450 κυβικά μόνο ένα μοτερ μου έρχεται στο μυαλό που μπορεί να ανταπεξέλθει σε πολιτική χρήση και αυτό είναι της suzuki(drz400e).Αν πετύχει το πείραμα της ccm με τον detuned κινητήρα του bmw ίσως ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές αλλά δεν θα είναι καθόλου φτηνό.

endopandou
18/03/2015, 06:46
Γνωρίζουμε πόσα κιλά θα είναι ή υπολογιστικά αναφέρονται τα κιλά;

spyro
18/03/2015, 09:21
μια χαρά το βλέπω το κόσνεπτ. μακάρι και ξανα μακάρι ..... μπας και σηκώσει κανα φρυδι στην Αυστρία

MikeG
18/03/2015, 15:21
Honda 250 Rally

https://youtu.be/Pwrk49kDCZ0

endopandou
18/03/2015, 15:30
http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/h-istoria-piso-apo-honda-crf250-rally-video

Allst@rf
18/03/2015, 17:14
http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/h-istoria-piso-apo-honda-crf250-rally-video


Ονειρο ζω μη με ξυπνατε... :tooth:

Εν ετη 2015 ,μοτοσυκλετες honda καινε ανορθωτες ,οχι 1 -2 φορές αλλα 4...

Και μετα λετε για τα πορτοκαλι μπουρδελα...

:bawl:

amyroukai
18/03/2015, 19:02
Ονειρο ζω μη με ξυπνατε... :tooth:

Εν ετη 2015 ,μοτοσυκλετες honda καινε ανορθωτες ,οχι 1 -2 φορές αλλα 4...

Και μετα λετε για τα πορτοκαλι μπουρδελα...

:bawl:

Περίμενε, θα σου πουν ότι ήταν ιδιοκατασκευή, γι'αυτό...

kordix
18/03/2015, 21:26
Κοίτα να δεις που κάναμε παλιά με κάτι DT, XR, ΧL, XT, και κάτι KLR adventure riding... και δεν το ξέραμε... :p



Επί του θέματος...

Δηλαδή με το απλό CRF 250 L δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε και πρέπει να το περιμένουμε σε εκδοση adventure; Ρε κουμπάρε αμα το γεμίσεις πολυεστερικό μπούγιο, φαίρινγκ και τεράστιες ποδιές, πως να πάρει αέρα ο ανορθωτής για να ψύχεται και πως να μη καεί αφού δεν ψύχεται;

endopandou
18/03/2015, 21:55
Νομίζω πως αν αναλογιστούμε πως απευθύνεται σε νεαρούς αναβάτες κατόχους μικρού διπλώματος ίσως να έχει σοβαρή θέση στην αγορά. Κρίνοντας από την νέα τάση στα street τέτοιας κατηγορίας φαίνεται πως υπάρχει σημαντικό αγοραστικό κοινό.
Τελικά εμείς κρίνοντας κατά τα δικά μας μέτρα το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ξέρω αν βγάζουμε σωστό συμπέρασμα. Αν και συμφωνώ μαζί σας, νιώθω πως αν ήμουν 20άρης με μικρό δίπλωμα δεν θα με χάλαγε καθόλου τέτοια εμφάνιση :D

daz
18/03/2015, 21:56
Ρε κουμπάρε αμα το γεμίσεις πολυεστερικό μπούγιο, φαίρινγκ και τεράστιες ποδιές, πως να πάρει αέρα ο ανορθωτής για να ψύχεται και πως να μη καεί αφού δεν ψύχεται;

Ενώ όταν ψύχεται δεν καίγεται ε? :lol:

Bob_o_mastoras
18/03/2015, 22:12
Ενώ όταν ψύχεται δεν καίγεται ε? :lol:

:a13::a13:

kordix
18/03/2015, 22:20
Ενώ όταν ψύχεται δεν καίγεται ε? :lol:

Ωχ ερώτηση παγίδα...

stefanos
18/03/2015, 22:22
Αν χρειάζεστε μπαταρίες μίζες φωτάρες ανορθωτές ψυγεία βεντιλατέρ ψεκασμούς κλπ πρέπει να είστε και έτοιμοι για την πιθανότητα να χαλάσει και κάτι.:)

Λευκάδιος
18/03/2015, 22:58
Λίγα λόγια για τους ανορθωτές της χόντα,αθάνατοι είναι :smokin:
332559

kordix
19/03/2015, 14:53
Λίγα λόγια για τους ανορθωτές της χόντα,αθάνατοι είναι :smokin:
332559


Και μεις στο συνεργείο ετσι αποχαιρετήσαμε τον καμμένο ανορθωτή στο άφρικα. Παραταχθήκαμε όλοι στη σειρά και με το δεξί χέρι στη καρδιά, βροντοφωνάξαμε όλοι μαζί, συγχρονισμένοι σαν καλορυθμισμένο ιαπωνικό V2 μοτέρ:

AΘΑΝΑΤΟΣ


Η ατμόσφαιρα θυμάμαι ήταν ηλεκτρισμένη... :):D:rolleyes:

endopandou
19/03/2015, 17:08
:tooth::a014:

Λευκάδιος
19/03/2015, 18:50
Και μεις στο συνεργείο ετσι αποχαιρετήσαμε τον καμμένο ανορθωτή στο άφρικα. Παραταχθήκαμε όλοι στη σειρά και με το δεξί χέρι στη καρδιά, βροντοφωνάξαμε όλοι μαζί, συγχρονισμένοι σαν καλορυθμισμένο ιαπωνικό V2 μοτέρ:

AΘΑΝΑΤΟΣ


Η ατμόσφαιρα θυμάμαι ήταν ηλεκτρισμένη... :):D:rolleyes::lol: :lol:
Πάντως στην δική μου περίπτωση(της φωτό) κυριολεκτω όταν είπα αθάνατος.Πριν δύο χρόνια ξήλωσα την ουρά για μια εργασία και τον βρήκα σε αυτη την κατάσταση.Μήπως να τον στείλω στην χόντα για να μπεί σε περίοπτη θέση στο μουσείο τους?:p
mea culpa :beer:

el-Gatto
19/03/2015, 18:50
:lol:

road spirit
25/03/2015, 22:57
Και ο colebatch με το 650 εκανε 100,000χλμ και πανω, Ρωσια-Μογγολια κλπ. Δεν το πιανω αυτο που λες. Ενα 250αρι στα 160 κιλα συν αναβατη, απλα σερνεται. Ο Βροχιδης ειναι ο ορισμος του ζεν, δεν ειναι ολοι ετσι. Και ο Μητσακης πηγε ινδια με παπι, τι τα θελουμε μωρε τα adventure, ολοι κρυπτον.
Με ενα 450αρι μοτερ δεν εχεις πεναλτι σε βαρος και δινεις την δυνατοτητα για λιγο σβελταδα σε οποιον επιθυμει.
Ο Βροχιδης πήγε με xr250 απο ανάγκη όχι επειδή γουστάρει, να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους (όχι ότι αυτό είναι κακό, το ξεκαθαρίζω γιατί στάνταρ θα παρεξηγηθώ).

Καλό θα βγει το crf ΑΝ του βάλουν τον 300αρι κινητήρα που έχουν έτοιμο και αν με κάποιο μαγικό τρόπο το κρατήσουν κάτω απο 150 κιλά γεμάτο (... λολ ε )

road spirit
25/03/2015, 23:07
Επί του θέματος...

Δηλαδή με το απλό CRF 250 L δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε και πρέπει να το περιμένουμε σε εκδοση adventure; Ρε κουμπάρε αμα το γεμίσεις πολυεστερικό μπούγιο, φαίρινγκ και τεράστιες ποδιές, πως να πάρει αέρα ο ανορθωτής για να ψύχεται και πως να μη καεί αφού δεν ψύχεται;

πέστα γμτ τα μυαλά τους εκει στα εργοστασια ....

τα παρακάτω crf έχουν διασχίσει όλη την Αφρική και τώρα είναι κάπου νότια Αμερική και ανηφορίζουν προς Αλάσκα, για την ώρα απροβλημάτιστα

333040

ΝIKOLTSOS
17/04/2015, 19:29
AJP’S PR7 660cc FOUR-STROKE RALLY

Αυτό το έχετε δει..??
http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-–-ajp’s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike

zandesiro
18/04/2015, 00:54
πέστα γμτ τα μυαλά τους εκει στα εργοστασια ....

τα παρακάτω crf έχουν διασχίσει όλη την Αφρική και τώρα είναι κάπου νότια Αμερική και ανηφορίζουν προς Αλάσκα, για την ώρα απροβλημάτιστα

333040

Τους παρακολουθω και εγω....
CRF250L.....Η επομενη μηχανη μου απλα την αφηνω να βγαλει τις "παιδικες ασθενειες" που δεν θα ειναι και πολλες....Και να κυκλοφορησουν μερικες adv μετατροπες γιατι τωρα παιζει "πατεντα" πολυ!

Λευκάδιος
18/04/2015, 02:23
AJP’S PR7 660cc FOUR-STROKE RALLY

Αυτό το έχετε δει..??
http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2360-first-look-–-ajp’s-pr7-660cc-four-stroke-rally-bike

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143189

ΝIKOLTSOS
18/04/2015, 12:56
:beer:

ΝIKOLTSOS
24/06/2015, 22:54
KTM 690 ENDURO....
To μόνο που θέλει ένα μεγάλο ρεζερβουάρ,
με τέτειο γκάζι...
τέτοια κατανάλωση...
τέτοια θέση...
πάς παντού...!!!!

Έπαθα πλάκα!!!!

KotsosDR
26/06/2015, 16:01
KTM 690 ENDURO....
To μόνο που θέλει ένα μεγάλο ρεζερβουάρ,
με τέτειο γκάζι...
τέτοια κατανάλωση...
τέτοια θέση...
πάς παντού...!!!!

Έπαθα πλάκα!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=x3fDg7f2xPY

JGALANAKIS
27/06/2015, 11:34
Συνεχεια αντλια βενζινης παθαιναν ,Μπραβο στα παλικαρια που κανανε τετοιο ταξιδι.

amyroukai
27/06/2015, 12:09
Από την άλλη, ο Lyndon Poskitt (αν δεν σκοτώνω το όνομα) με το 690 Races To Places πρότζεκτ του και το ελληνικό του ράλι φέρινγκ από τον πέρφεκτ φέρινγκς :) έχει οργώσει μερικές δεκάδες χώρες ταξιδεύοντας από αγώνα σε αγώνα και μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε ρυθμούς "καλούς" χωρίς τόσα πολλά προβλήματα... Και με αστεία κατανάλωση, νομίζω μέγιστη 6,3 είχε γράψει πρόσφατα; Ντα φακ...

Mariner
21/08/2015, 11:32
Πέτυχα ένα ωραίο podcast σήμερεα που έχει φιλοξενήσει αρκετούς ταξιδευτές και σίγουρα έχουν ενδιαφέρον να ακούσεις τι έχουν να πούν :)

http://www.adventureriderradio.com/

ΝIKOLTSOS
23/10/2015, 02:47
Stelvio 2 Stelvio.... (https://vimeo.com/75193178)

Peru ‘Unfinished Business’ με κινέζικα 250cc μηχανάκια....??? (https://vimeo.com/139662930)

foogr01
23/10/2015, 15:02
Stelvio 2 Stelvio.... (https://vimeo.com/75193178)

Peru ‘Unfinished Business’ με κινέζικα 250cc μηχανάκια....??? (https://vimeo.com/139662930)

Πολύ ωραία και τα δύο !

:beer:

gsgs
26/10/2015, 10:03
Vespa 200άρα!

Για όσους δεν "ξέρουν από βέσπα" μπορεί να φαίνεται σαν αστείο, αλλά η αλήθεια είναι ότι η 200αρα η vespa είναι μία original ταξιδιωτική μηχανή.

Απλός δίχρονος κινητήρας, εξαιρετικά δυνατό ατσαλένιο αυτοφερόμενο σασί, μοναδικές δυνατότητες φορτώματος και απίστευτη αξιοπιστία.

Και αν δε πιστεύετε ότι με μία βέσπα μπορείς να κάνεις τον γύρο του κόσμου, και από άσφαλτο αλλά και από βουνά και λαγκάδια... ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΡΓΙΟ που έχει γυρίσει Ευρώπη, Αφρική και τώρα γυρίζει τη Νότιο Αμερική στο WordlVespa: https://worldvespa.wordpress.com/

KotsosDR
18/11/2015, 13:22
345635 καλό φαινεται !

est
18/11/2015, 19:21
Έτσι έλεγα και για τα άλλα SWM που βγήκαν πριν λίγο καιρό, αλλά τα είδα από κοντά και δείχνουν ολίγον από ψεύτικα. Και επίσης παρατήρησα μια δυσκολία στην εκκίνηση του κινητήρα..
Μακάρι να προχωρήσει το πρότζεκτ αλλά το βλέπω λίγο χλωμό.

freco
18/11/2015, 19:41
KTM 690 ENDURO....
To μόνο που θέλει ένα μεγάλο ρεζερβουάρ,
με τέτειο γκάζι...
τέτοια κατανάλωση...
τέτοια θέση...
πάς παντού...!!!!

Έπαθα πλάκα!!!!

+2000 το κιτ και έχεις ΚΑΙ το ομορφότερο μοτό (για τα γούστα μου)

345675

345676

345677

amyroukai
18/11/2015, 19:47
Το AJP PR7 πάντως τελικά κυκλοφόρησε με μοτέρ από το Husqvarna 630 νομίζω γιατί το μοτέρ της Yam 660 που φορούσε αρχικά λέγεται ότι δεν μπορεί να γίνει euro4, οπότε το εγκατέλειψαν...

Και εκείνο είναι έτοιμο "περιπετειώδες" με πολύ καλά περιφερειακά.

spyro
19/11/2015, 10:48
+2000 το κιτ και έχεις ΚΑΙ το ομορφότερο μοτό (για τα γούστα μου)

345675

345676

345677



ποαινής εταιρείας είναι το kit?

GFawkes
19/11/2015, 10:49
Desierto?

daz
19/11/2015, 14:29
Αλμπέρτο Ντοτόρι, Ιταλός.

Όχι και η καλύτερη ποιότητα!

freco
19/11/2015, 14:36
ποαινής εταιρείας είναι το kit?

Είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ. Perfect Fairings (http://www.perfect-fairings.com/en/products/listed/manufacturer/KTM/model/KTM+690+/page/1).
Τα παιδιά κάνουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά και στέλνουν και στο εξωτερικό σε αγωνιζόμενους.
Παίζει μια προσφορά τώρα, ολόκληρο το κιτ από 2500 στα 1900. Τους παρακολουθώ στο facebook και είχαν περίπτερο στο Scooter Festival φέτος. Η πανέμορφη Africa που υπήρχε ήταν δική τους κατασκευή.

GFawkes
19/11/2015, 14:37
Είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ. Perfect Fairings (http://www.perfect-fairings.com/en/products/listed/manufacturer/KTM/model/KTM+690+/page/1).
Τα παιδιά κάνουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά και στέλνουν και στο εξωτερικό σε αγωνιζόμενους.
Παίζει μια προσφορά τώρα, ολόκληρο το κιτ από 2500 στα 1900. Τους παρακολουθώ στο facebook.

:beer:

Ευγε στα παιδια και σε σενα που μας το εδειξες!!!

daz
19/11/2015, 14:37
http://www.rallymanagementservices.com/products/ktm-690-enduro-r-rally-kit-dottori

http://www.albertodottori.net/ktm%20690.htm

freco
19/11/2015, 14:43
http://www.rallymanagementservices.com/products/ktm-690-enduro-r-rally-kit-dottori

http://www.albertodottori.net/ktm%20690.htm

Δεν είναι αυτοί. Φαίνεται άλλωστε.

Εδώ το link στο FB με τις original φωτογραφίες https://www.facebook.com/perfect-fairings-173096109064/?fref=ts

daz
19/11/2015, 14:44
Έλα ρε!!!

Για δες!

http://www.pemopa.com/cms/index.php/ktm-690-africa-race.html

freco ωραίος! :beer:

daz
19/11/2015, 14:45
Δεν είναι αυτοί. Φαίνεται άλλωστε.

Εδώ το link στο FB με τις original φωτογραφίες https://www.facebook.com/perfect-fairings-173096109064/?fref=ts

Ναι ρε συ, έχεις δίκιο! Δεν είχα δει τι έγραψες πριν. :beer:

freco
19/11/2015, 14:49
Ναι ρε συ, έχεις δίκιο! Δεν είχα δει τι έγραψες πριν. :beer:

:beer::beer:

Άσε και με ψήνει άγρια για αλλαγή στο μικρότερο.

Δεινόσαυρος
25/11/2015, 19:37
Το AJP PR7 πάντως τελικά κυκλοφόρησε με μοτέρ από το Husqvarna 630 νομίζω γιατί το μοτέρ της Yam 660 που φορούσε αρχικά λέγεται ότι δεν μπορεί να γίνει euro4, οπότε το εγκατέλειψαν...

Ναι πράγματι, μόλις το είδα στο site (http://www.ajpmotos.co.uk/ajp-news-article.aspx?itemid=34845) τους. Εν ειν κακό το μοτέρι. Και το Yamaha εντάξει, το παλιό Husqy ίσως καλύτερο. Σκυλί κι αυτό. Χαίρομαι που συνεχίζει να υπάρχει και δεν πεθαίνει.

Το AJP αρχίζει να δείχνει σωστό. 165 με λάδια ξύδια ξύγκια. Να δούμε τιμή. Το CCM αν θυμαμαι καλά είναι γύρω στις £7500. (πολλά, αλλά αν κάνει δουλεια χαλάλι του)
Νομίζω οτι αυτά τα δύο είναι οι μόνες επιλογές πλήν του 690.

amyroukai
25/11/2015, 19:44
Σεπτέμβρη 2016 λεει ομως...

Δεινόσαυρος
25/11/2015, 19:48
Σεπτέμβρη 2016 λεει ομως...
Oh yes.

Κοιτα αν μόλις άλλαξαν μοτέρι, πρωτότυπο είναι ακόμα, αλλά είναι σε σωστό δρόμο.

Bob_o_mastoras
25/11/2015, 20:13
Πλακα κανουν οι Πορτογαλοι;;; :uplate: Ειχαν το, ησυχο μεν φουλ αξιοπιστο δε, μοτερ του 660 και το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???

Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;

DrEvil
25/11/2015, 20:18
Πλακα κανουν οι Πορτογαλοι;;; :uplate: Ειχαν το, ησυχο μεν φουλ αξιοπιστο δε, μοτερ του 660 και το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???

Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;
Γιατι το λες αυτο;

Μανολης67
25/11/2015, 20:23
Πλακα κανουν οι Πορτογαλοι;;; :uplate: Ειχαν το, ησυχο μεν φουλ αξιοπιστο δε, μοτερ του 660 και το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???

Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;


Για ποιο 660 λέτε?? το παλίο μαματο YAMAHA 5βαλβιδο η το καινόυργιο 660 Minareli?? γιατί το καινούργιο έιναι Euro 2006

est
25/11/2015, 20:59
Μανόλη, το euro 4 που λένε τα παιδιά έχει να κάνει με ρύπους όχι με έτος κατασκευής.

amyroukai
25/11/2015, 21:03
Μπορεί να έμαθαν ότι το μιναρέλι του φόρουμ είναι πολύ τυχερό και να σκέφτηκαν ότι καλύτερα να μην έχουν τίποτα τέτοιο πάνω στο μηχανάκι. :lol:

Bob_o_mastoras
25/11/2015, 21:14
Γιατι το λες αυτο;

Διοτι θα ειναι δυσκολο να εμπιστευτει καποιος ενα καινουργιο μηχανακι απο μια νεο-εμφανιζομενη εταιρια με μηδεν after-sales στις περισσοτερες χωρες και με ενα μοτερ απο μια εταιρια που ειναι υπο συνεχομεη ασταθεια με αβεβαιο μελλον και εχει αλλαξει 35 χερια και επισης εχει 0 after sales σχεδον.
Αν ειχε το μοτερ του 660 θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα μιας και υπαρχει ηδη γνωση απο πολλους πανω στο μοτερ αυτο και τεραστια αφθονια ανταλακτικων.


Για ποιο 660 λέτε?? το παλίο μαματο YAMAHA 5βαλβιδο η το καινόυργιο 660 Minareli?? γιατί το καινούργιο έιναι Euro 2006

Το καινουργιο το Minareli.

Λευκάδιος
25/11/2015, 21:15
το αλλαξαν για αυτο της Husqvarna..???


Οχι και της Husqvarna,της SWM είναι το μοτέρ :-P
Η τιμή του δεν έχει οριστικοποιηθεί(είναι νωρίς) αλλά διαρρέει ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 9500-10500(αουτς)
https://m.facebook.com/ajpmotos/photos/a.150044155037076.26893.104462819595210/983502531691230/?type=3&theater

Bob_o_mastoras
25/11/2015, 21:17
Οχι και της Husqvarna,της SWM είναι το μοτέρ :-P
Η τιμή του δεν έχει οριστικοποιηθεί(είναι νωρίς) αλλά διαρρέει ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 9500-10500(αουτς)
https://m.facebook.com/ajpmotos/photos/a.150044155037076.26893.104462819595210/983502531691230/?type=3&theater

Αυτη ειναι αυτη η Κινεζικη..;; (πρωην Ιταλικη αν δεν κανω λαθος;; )

DrEvil
25/11/2015, 21:30
Διοτι θα ειναι δυσκολο να εμπιστευτει καποιος ενα καινουργιο μηχανακι απο μια νεο-εμφανιζομενη εταιρια με μηδεν after-sales στις περισσοτερες χωρες και με ενα μοτερ απο μια εταιρια που ειναι υπο συνεχομεη ασταθεια με αβεβαιο μελλον και εχει αλλαξει 35 χερια και επισης εχει 0 after sales σχεδον.
Αν ειχε το μοτερ του 660 θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα μιας και υπαρχει ηδη γνωση απο πολλους πανω στο μοτερ αυτο και τεραστια αφθονια ανταλακτικων.


Το μοτερακι υπαρχει απο το '98 (η '99), με λιγες αλλαγες στα χρονια αυτα και ειναι απλα υπεροχο.
Ναι, θελει την ευλαβικη συντηρηση του και αν ειναι να το πας σε μαστορα να μην ειναι Αυγερης-like.
Κατα τα αλλα δεν μασαει, το εχω 7 χρονια, τωρα το κυκλοφορει ο γαμπρος μου επι το πλειστον (σιδεροφαγος) και αυτο ακομα οργωνει.

Τους 'μαστορες' ναι τους πληρωσα και μαλιστα ακριβα, αλλα οταν επαθα, εμαθα κι απο τοτε κυρια η Χασκι μου.

Αφτερ σεϊλς... ημπεϊς κι αγιος ο ροποκλειδος.
Απο μαστορια, δεν κατεχουν μια, οποτε καλλια μοναχος σου.

Οποτε, δεν συμφωνω μαζι σου.

amyroukai
26/11/2015, 00:12
Αλό με ακούτε; Απο που καλειτε; Απο την χουσκβάρνα; καλησπέρα στην Σουηδία. Η στην ιταλια. Η στην Αυστρία...

Husqvarna are developing adventure accessories for the Enduro, a wise move considering the popularity of aftermarket rally and adventure kits for the KTM. Extras include a taller screen and a 20-litre fuel tank, which Husky reckon will return 250 miles. It could potentially give the 701 a serious shot in the adventure bike market as a lightweight and off-road capable option.

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/husqvarna/701-enduro/2015/

Δεινόσαυρος
26/11/2015, 02:24
Ενα χαρτι μπορουσαν να παιξουν στον τομεα αξιοπιστιας, ως νεα εταιρια, και το καψαν...;;;

Bob, ίσως το μοτέρι της Husqvarna να μην είχε την αξιοπιστία της Yamaha, αλλά δεν ήταν καθόλου κακό. Σήκωνε και πείραγμα. Βασικα προέρχεται από το μοτέρι που είχε το ΤΕ610Ε που εβγαινε συνέχεια απο το 1998 μέχρι το 2007? με μικροαλλαγές (ψεκασμός, κλπ) και μετά το άνοιξαν στα 630 (και καλά καινούργιο, διαφορετικό) αλλά παλί είχε παρα πολλά κοινα. Στην Καλιφόρνια ήταν δημοφιλέστατο ανάμεσα στους Desert riders, Death Valley crew κλπ, βλ. Thumpertalk και δεν τέθηκαν ποτέ τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας - κάτι τεντωτήρες καδένας, και άλλα που φτιάγνονταν σχετικά εύκολα. Αρκετοί θρηνούσαν το πέρασμα του όταν έπαψε να το βγάζει η Husky, γι αυτό και περιμέναν από καμιά SWM, ή δεν ξέρω εγώ ποια, να το επαναφέρει.

Πάντως αν το βγάλει στα €10000 η AJP ναπαναγα. Τί διάολο νομίζουν όλοι, γίναν οι δέκα χήνες entry level για τον κάθε νεοεισερχόμενο στην αγορά; Έ τότε παίρνω κι 690 ελαφρώς μεταχειρισμένο, και δεν πειραματίζομαι με το πού θα βρίσκω ανταλλακτικά. (Που τελικά από την ΚΤΜ πάλι θα τα βρίσκω, μιας και ακόμα κρατάει για το 630 :D )



Η πλάκα είναι οτι άμα η Yamaha είχε βγάλει το ΜΤ-03 (που δεν πουλάει) σαν Adventure, MTZ-03X :p θα είχε χαλάσει ο κόσμος. Η και ΜΤΖ-07Χ...
Τεσπα, ναχαμε να λεγαμε







ΥΓ, Έπ, τώρα είδα το ποστ του Ηβιλ παραπάνω, ο,τι είπε.

Δεινόσαυρος
26/11/2015, 02:38
Και αυτό το Husky 701, που λέει ο amyrou, είναι βασικά ΚΤΜ 690, με ζαντες και αναρτήσεις Αντβ. Πιο ήπιο και το γκάζι, λένε.
Εδώ νομίζω οτι το δίνουν £7999 δλδ €11χ. Ελλάδα φαντάζομαι φτηνότερα. Θα το προτιμούσα, φυσικά από το άγνωστης ποιότητας AJP.

Bob_o_mastoras
26/11/2015, 02:45
Το μοτερακι υπαρχει απο το '98 (η '99), με λιγες αλλαγες στα χρονια αυτα και ειναι απλα υπεροχο.
Ναι, θελει την ευλαβικη συντηρηση του και αν ειναι να το πας σε μαστορα να μην ειναι Αυγερης-like.
Κατα τα αλλα δεν μασαει, το εχω 7 χρονια, τωρα το κυκλοφορει ο γαμπρος μου επι το πλειστον (σιδεροφαγος) και αυτο ακομα οργωνει.

Τους 'μαστορες' ναι τους πληρωσα και μαλιστα ακριβα, αλλα οταν επαθα, εμαθα κι απο τοτε κυρια η Χασκι μου.

Αφτερ σεϊλς... ημπεϊς κι αγιος ο ροποκλειδος.
Απο μαστορια, δεν κατεχουν μια, οποτε καλλια μοναχος σου.

Οποτε, δεν συμφωνω μαζι σου.


Bob, ίσως το μοτέρι της Husqvarna να μην είχε την αξιοπιστία της Yamaha, αλλά δεν ήταν καθόλου κακό. Σήκωνε και πείραγμα. Βασικα προέρχεται από το μοτέρι που είχε το ΤΕ610Ε που εβγαινε συνέχεια απο το 1998 μέχρι το 2007? με μικροαλλαγές (ψεκασμός, κλπ) και μετά το άνοιξαν στα 630 (και καλά καινούργιο, διαφορετικό) αλλά παλί είχε παρα πολλά κοινα. Στην Καλιφόρνια ήταν δημοφιλέστατο ανάμεσα στους Desert riders, Death Valley κλπ, βλ. Thumpertalk και δεν τέθηκαν ποτέ τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας - κάτι τεντωτήρες καδένας, και άλλα που φτιάγνονταν σχετικά εύκολα. Αρκετοί θρηνούσαν το πέρασμα του όταν έπαψε να το βγάζει η Husky, γι αυτό και περιμέναν από καμιά SWM, ή δεν ξέρω εγώ ποια, να το επαναφέρει.


Δεκτον.
Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης. Το minarelli ειναι σκυλι και idiot proof.
Στα ματια μου, τουλαχιστον, θα ηταν πολυ πιο δελεαστικο το συγκεκριμενο μηχανακι με το μοτερ του ΧΤ.
Αν ειχα τωρα τα λεφτα να το παρω θα το φοβομουν και σιγουρα θα κατεληγα στο 690 (αλλωστε ειναι στα ιδια λεφτα καινουργιο).

Δεινόσαυρος
26/11/2015, 03:12
Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης.

Καλό λαδάκι. Καδένα συχνότερα από Γιαμαχα. Οι βαλβίδες πανεύκολες. Βενζίνη. Αυτά.

Εγώ θα το έπαιρνα αν ήμουν σίγουρος οτι δεν έχει παιχτει κάποια μαλακία στη μεταβίβαση, και είναι στην ίδια ποιότητα με το παλιό 630.
Αλλα δεν είμαι.

Επίσης ήθελα να το δώ στα €6000 πού έλεγε η SWM πρίν κανα χρόνο, όχι στα 10. Ρε φίλε, είσαι καινούργιος. Δεν είσαι ούτε Μπεμπέ, ούτε Πορτοκάλο. Τί μας κουνιέσαι; Να σε στηρίξουμε, ναι. Αλλά να σε μάθουμε πρώτα.

amyroukai
26/11/2015, 06:32
6 χιλιάδες έχει το pr5 με τις καλές αναρτήσεις... 250άρι.

Λευκάδιος
26/11/2015, 07:45
Δεκτον.
Απλα ειναι ενα μοτερ που χριζει, οπως λετε και εσεις, καποιας πιο ειδικης μεταχειρισης-συντηρησης. Το minarelli ειναι σκυλι και idiot proof.
Στα ματια μου, τουλαχιστον, θα ηταν πολυ πιο δελεαστικο το συγκεκριμενο μηχανακι με το μοτερ του ΧΤ.
Και στα 165 γεμάτα κιλά(αν έχουν το ίδιο βάρος τα 2 μοτέρ) του PR7 σίγουρα το Minarelli θα φαίνονταν πιο σπιρτόζικο σε σχέση με τα 180+ του 660R και τα 205+ του Tenere Z.



Επίσης ήθελα να το δώ στα €6000 πού έλεγε η SWM πρίν κανα χρόνο, όχι στα 10. Ρε φίλε, είσαι καινούργιος. Δεν είσαι ούτε Μπεμπέ, ούτε Πορτοκάλο. Τί μας κουνιέσαι; Να σε στηρίξουμε, ναι. Αλλά να σε μάθουμε πρώτα.Στα 10(πάνω κάτω) θα είναι το AJP PR7,το SWM RS650 κοστιζει κάνα 7άρι.

H.A.Balafoutre
26/11/2015, 07:53
Και κάτι που πέτυχα πρόσφατα, με WR250R, από τους τρελο-Αστραλούς.

https://www.youtube.com/watch?v=Vx-VhCe6Acs

Δεινόσαυρος
26/11/2015, 14:12
Και στα 165 γεμάτα κιλά(αν έχουν το ίδιο βάρος τα 2 μοτέρ) του PR7 σίγουρα το Minarelli θα φαίνονταν πιο σπιρτόζικο σε σχέση με τα 180+ του 660R και τα 205+ του Tenere Z.
Σωατά. Αλλα όταν μπλέκουν με τα $%&! Euro Emissions άστα να πάνε. Το μηχανάκι τους μάρανε.


Στα 10(πάνω κάτω) θα είναι το AJP PR7,το SWM RS650 κοστιζει κάνα 7άρι.
Θενκς, τόχα καταλάβει αυτό, απλά γενικά μιλόντας αναρωτιόμουν αν αξίζει αυτήν την διαφορά. Κακή διατύπωση εκ μέρους μου. Το SWM 650 εὶναι δλδ διαθέσιμο αυτή τη στιγμὴ;

Λευκάδιος
26/11/2015, 14:43
Σωατά. Αλλα όταν μπλέκουν με τα $%&! Euro Emissions άστα να πάνε. Το μηχανάκι τους μάρανε.


Θενκς, τόχα καταλάβει αυτό, απλά γενικά μιλόντας αναρωτιόμουν αν αξίζει αυτήν την διαφορά. Κακή διατύπωση εκ μέρους μου. Το SWM 650 εὶναι δλδ διαθέσιμο αυτή τη στιγμὴ;Απ'οτι έχω διαβάσει(δεν ξέρω αν αληθευει) η AJP δεν θα χρησιμοποιήσει το Minarelli λόγο euro emissions,το Tenere όμως δεν συνεχίζει να διατείθεται στην Ευρώπη? :confused:
Το SWM υπάρχει ήδη στην Ελλάδα όπου αντιπρόσωπος είναι η hellinmoto.7150 στην Θεσσαλονίκη http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7007493/

road spirit
27/11/2015, 19:44
αν το pR7 είναι χωρίς σινεμπλοκ πίσω, όπως μαλλον λένε, τρώει άκυρο για adventure riding travelling

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 19:46
Γενικα, οτι και να πουμε για adventure riding κλπ αρκει μια ματια στο θρεντ 2 vespas round the world να μας κλεισει το στομα δια παντως..
Respect!

road spirit
27/11/2015, 19:54
Γενικα, οτι και να πουμε για adventure riding κλπ αρκει μια ματια στο θρεντ 2 vespas round the world να μας κλεισει το στομα δια παντως..
Respect!
ορθώς μιλάς μάστορα και το έχουμε ξαναπει, ότι μπορούμε να γυρισουμε το κόσμο με οποιοδήποτε δικυκλο,
αλλά στο πλαισιο μια κουβέντας για το ποιό είναι το "ιδανικό" μηχανάκι για τη δουλειά, βέσπα για μένα προσωπικά ούτε με σφαίρες, καλύτερα με ποδήλατο. Άμα είναι να δώσουμε μια διάσταση στη ταλαιπωρία, να το κάνουμε σωστά ρε παιδάκ μου ... :)

amyroukai
27/11/2015, 20:19
Μοτοτρίτη γράφει:

Το καλύτερο το έχουμε κρατήσει για το τέλος, καθώς η SWM κλείνει το press kit της λέγοντας πως η λιανική τιμή της Superdual θα είναι εξαιρετικά συμφέρουσα, γύρω στα 7.000 ευρώ. Από το στόμα σας και στου λογιστή σας το αυτί.

MG-KTiNoS
27/11/2015, 20:27
Δεν υπάρχει ιδανικό μηχανάκι να γυρίσεις τον κόσμο.....
Δεν μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο
Υπάρχει μόνο η προσωπική αναζήτηση, μια πορεία
και ένα νόμισμα που δεν είναι το δολάριο ή το ευρώ αλλά ο χρόνος.
Μ αυτό πληρώνεις τα πάντα.
Η πορεία είναι μοναδική για κάθε άνθρωπο.

ΝIKOLTSOS
06/01/2016, 05:02
Οι γίνατες είναι από την Κοζάνη...

A difficult pass in Norway.June 2015
https://www.youtube.com/watch?v=TXUgy3tzDf0

Σεβασμός και Δέος!!!

taisteal
06/01/2016, 05:07
Οι γίνατες είναι από την Κοζάνη...

A difficult pass in Norway.June 2015
https://www.youtube.com/watch?v=TXUgy3tzDf0

Σεβασμός και Δέος!!!


:eek::eek:

Respect...

ΝIKOLTSOS
06/01/2016, 05:50
Αν αρχίσω να βάζω και φωτογραφίες θα χαζέψουμε όλοι...:smokin:
Η παρέα τους είναι από άλλη εποχή...

antsoar
07/01/2016, 10:39
Οι γίνατες είναι από την Κοζάνη...

A difficult pass in Norway.June 2015
https://www.youtube.com/watch?v=TXUgy3tzDf0

Σεβασμός και Δέος!!!


Καλά, αυτό που βλέπουμε είναι τραβηγμένο Ιούνιο μήνα; :uplate::eek:

Χαράς το κουράγιο τους τα παλικάρια :beer:

amyroukai
22/01/2016, 20:37
Το adventure Bollywood έρχεται, γατάκια.


https://www.youtube.com/watch?v=gsPc1y7YeiI

Πηγή http://www.motomag.gr/news/nea-montela/royal-enfield-himalayan-i-ekdosi-paragogis-einai-etoimi-video

thnasd
22/01/2016, 21:27
Το adventure Bollywood έρχεται, γατάκια.


https://www.youtube.com/watch?v=gsPc1y7YeiI

Πηγή http://www.motomag.gr/news/nea-montela/royal-enfield-himalayan-i-ekdosi-paragogis-einai-etoimi-video

Στο 1:50 σπάει το δεξί μαρσπιέ/πατητήρι απο ο καπάνημα ;; :lol:

Pew
23/01/2016, 07:26
Στο 1:50 σπάει το δεξί μαρσπιέ/πατητήρι απο ο καπάνημα ;; :lol:

Υπαρχουν και κλιπ-ον που σπανε !! :D

#natalemeafta !!

foreno
23/01/2016, 22:24
διαμαντι τοπικ διαβασα τα παντα κ εμαθα πολλα.

Αρχισα ν αναθεωρω για το G650X μου κ δν με παει η καρδια να το δώσω.

Αυριο εχει χωματαδα παντως

Θα δειξει

est
24/01/2016, 13:18
Στο 1:50 σπάει το δεξί μαρσπιέ/πατητήρι απο ο καπάνημα ;; :lol:

Και το άφησαν να βγει στη δημοσιότητα οι μλκς!!
Απίθανοι τύποι!!
Έκοψαν το βίντεο εκεί που αναρωτιέται ο οδηγός που πήγε το πατάκι κι όλα καλά!!
YOLO ρε μ00νιααααα!
:bawl:

paramedic
24/01/2016, 20:50
Η μοτοσυκλέτα είναι σε φάση εξέλιξης ακόμα όμως και όχι σε στάδιο παραγωγής οπότε λογικά βλέπουν που χωλαίνει και λογικά θα βελτιώνουν τα "κακώς κείμενα". Απο την άλλη βέβαια τίποτα δεν είναι σίγουρο μιας και απευθύνεται σε αγορά με χαμηλά στάνταρ.

AUFGEBRACHT
24/01/2016, 20:51
Βρε τον Κουθραπάλι...

MikeG
10/02/2016, 21:16
351892

351893


351894

DrEvil
10/02/2016, 21:17
351892

351893


351894
Εμενα που μου αρεσει, να το κοιταξω;
Να παω σε γιατρο;

MikeG
10/02/2016, 21:18
Εμενα που μου αρεσει, να το κοιταξω;
Να παω σε γιατρο;

Και εγώ δε το βρίσκω κακό... Αλλά κάτσε να δούμε τι θα λέει με μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

DrEvil
10/02/2016, 21:24
Και εγώ δε το βρίσκω κακό... Αλλά κάτσε να δούμε τι θα λέει με μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Πριν λιγες ημερες ειχα δει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=qcXBpYzbK08

Επισης, μαλλον μου αρεσει γιατι ομοιαζει στο R80 G/S.
Περι αξιοπιστιας, οπως τα λες.

MikeG
10/02/2016, 21:27
Πριν λιγες ημερες ειχα δει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=qcXBpYzbK08

Επισης, μαλλον μου αρεσει γιατι ομοιαζει στο R80 G/S.
Περι αξιοπιστιας, οπως τα λες.

Μαζί σου.Μαρεσει αρκετά και το ρετρό λοοκ που εχει

gior-gos
10/02/2016, 21:37
Και λογικα θα παιζει σε (πολυ) καλη τιμουλα.