View Full Version : yamaha sr250 1980
παμε σε σκελετο-ψαλιδι
ασταρωμα316005
και πρωτο χερι βαψιμο
316006
316007
επομενη κινηση ειναι να ανεβει ο σκελετος στον παγκο και να φτιαχτει καινουρια πλεξουδα..........
motomaniac
11/05/2014, 19:06
το ψαλιδι το εβαψες εκει στο χαρτονι?
κατι ψιλα εχουν απομεινει για τα βαψιματα αλλα ο καιρος δεν βοηθαει λογω αερα οποτε ασχοληθηκα με λιγα ηλεκτρικουλια:
εγινε ελεγχος λειτουργιας με πολυμετρο λυσιμο και καθαρισμα
δεξης διακοπτης
316207
316208316209
αριστερος διακοπτης
316210316211316212
ο κεντρικος μου διακοπτης ηταν για πεταμα αλλα σημερα δεχτηκα δωρεα απο το πουθενα
316213
ελεχθηκε και ειναι οκ απο επαφες αλλα κολλαγε το μανταλο που κλειδωνει το τιμονι οποτε λυθηκε καθαριστηκε και ειναι λειτουργικα ετοιμος
316214
καποια στιγμη θα περαστουν και ενα χρωμα για φρεσκαρισμα......
ο σκελετος ειναι ετοιμος απο βαψιματα οπως και τιμονοπλακες φανοστατης με φαναρι κλπ
ο σταυρος μονταριστηκε προχειρα χωρις ρουλεμαν στον λαιμο, μπηκαν τιμονι αριστερος-δεξης-κεντρικος διακοπτης και ανορθωτης ηλεκτρονικη πολλαπλασιαστης
316359
316360
η πλεξουδα φτιαχνεται απο την αρχη γιατι η παλια ηταν χαλια, οταν ανοιξα το κεντρικο μακαρονι βρηκα μεσα καλωδια με λιωμενη μονωση ενω οτι ηταν εμφανες ηταν πετσοκομμενο
δεν σωζοταν ουτε μια φισα
αγορασα λοιπον καλωδιο απο την αρχη με το μετρο (το κοστος ειναι γελοιο)
απο μπροστα μεχρι πισω μπηκαν 3 2,5αρια (μεγαλυτερα απο του κατασκευαστη για μικροτερη πτωση τασης) κοκκινο για το ρευμα μεχρι τον διακοπτη καφε για τις καταναλωσεις μετα τον διακοπτη και μαυρο για καλη γειωση παντου
πολλα προβληματα παρατηρουνται στα ηλεκτρικα απο προβληματικες γειωσεις γι αυτο αντι να χρησιμοποιησω το πλαισιο θα γειωσω καλα σε ενα σημειο το μαυρο και ολες οι γειωσεις θα πατησουν πανω του
αλλα τοσα προβληματα προερχονται απο χαλαρες-βρωμικες συνδεσεις σε φισες οποτε αποφασισα να κανω ολες τις συνδεσεις μονιμες κολλητες με καλαι και θερμοσυστελλομενο
αυτο ειναι λιγο μπελας στη διευθετηση των καλωδιων και κανει πιο δυσκολο το ψαξιμο σε περιπτωση βλαβης επειδη ομως το μηχανακι το εχω παντρευτει και δεν θα βαλει αλλος χερι παιρνω και την ευθυνη
σκοπος ειναι να λειτουργουν τα παντα σωστα, αξιοπιστα και να μην φαινεται και τιποτα απο καλωδια αφου στην πραξη το μηχανακι θα ειναι γυμνο χωρις καπακια
χαραξα μια διαδρομη καλωδιων απο μπροστα μεχρι πισω αφησα τα καλωδια μπολικα και προχωρω στις συδεσεις μεσα στο φαναρι
θα συδεθουν μεταξυ τους οσα υπαρχουν ενω για αυτα που λειπουν πχ ταμπλω-οργανα θα προβλεφθουν αναμονες
316361
motomaniac
19/05/2014, 10:08
αυτο με τις γειωσεις το εχουν ολα τα βρομογιαμαχα απο το srx μου (του 86) εως και σημερα. http://www.efpolis.gr/filesbase/1315_sitefile-10506.pdf
ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ KAI AΔΙΟΡΘΩΤΟΙ.
η πλεξουδα σχεδον τελειωσε
συνδεσεις σε φαναρι
316870
αυτα που φαινονται ειναι αναμονες για φωτα μικρα μεσαια μεγαλα και αριστερο-δεξι φλας εμπρος
316871
αναμονες για φωτισμο οργανων και ενδεικτικα λαμπακια
316872
αναμονη για διακοπτη στοπ εμπρος φρενου
316873
κεντρικη πλεξουδα στο λαιμο
316874
πολλαπλασιαστης-ηλεκτρονικη
316876
ανορθωτης απο τη μερια του συνεχους
316877
αναμονες για ρελε μιζας και διακοπτη στοπ πισω φρενου
316878
πισω πορειας-στοπ και φλας
316879
η πλεξουδα δοκιμαστηκε με πολυμετρο
μπηκε μια ψοφια μπαταρια και ελεχθηκε με βολτομετρο μια μια καταναλωση οτι παιρνει ταση χωρις απωλειες-πτωση
με το ωμομετρο-τζιτζικι ελεχθηκαν ολες οι γειωσεις (οι οποιες πατανε σε ενα κεντρικο 2,5αρι μαυρο που θα παει κατευθειαν στη μπαταρια)
με το αμπερομετρο εγινε ελεγχος για διαρροη
λειπουν βεβαια πραγματακια απο πανω οπως πχ το μοτερ αλλα μεχρι εδω ειμαστε οκ
με γεια μας:beer:
Pardalotzatziki
25/05/2014, 12:07
Μαστορα...του βγαλες το ζουμι. :beer::beer:
Αντε να το πας για μπανιο...
θολος πισω πριν
317284
μετα απο πλυσιμο και καμινετο
317285
εμπρος και πισω πατακια λυθηκαν και βαφτηκαν
317286
καινουρια παραλαβη
ρουλεμαν τιμνονιου318558
318559318560
και τσιμουχες μπροστινου
318561
318562
τα ρουλεμαν μπηκαν στη θεση τους μονο τα κατω με ζορισε λιγο γιατι ηθελε τριψιμο ο αξονας και καθαρισμα η φωλια του λαιμου
λιγο γρασακι και ετοιμα με τις τσιμουχες τους
τελικο σφιξιμο θα γινει οταν πατησει η μηχανη στους τροχους της
318563318564318565
στα μπροστινα τα πραγματα ηταν ζορικα και τη δουλεια αυτη την εκανα πρωτη φορα
το μεγαλο προβλημα ηταν να χωριστουν τα καλαμια απο τις μποτες
ενωνονται με μια αλενοβιδα στο κατω μερος της μποτας η οποια ξεσφιξε μεν με πολυ κοπο αλλα μετα γυρναγε τρελα χωρις να λυνει
το προβλημα μου ελυσε ο pissaman με ειδικο εργαλειο-κοντρα τον οποιο θελω να ευχαριστησω και δημοσια γιατι φερθηκε οχι σαν μαγαζι αλλα σαν φιλος
και φυσικα απο κει πηρα και τα ανταλλακτικα:beer:
το δευτερο πακετο ηταν να βγουν οι παλιες τσιμουχες
η πρωτη μου πηρε ενα απογευμα παιδεμα χωρις αποτελεσμα μεχρι που σκεφτηκα να βαλω τις μποτες στο φουνρνο στους 150 με ολο το σχετικο ρισκο:pantofla:
η δευτερη βγηκε σε 5λεπτα:smokin:
η αναρτηση εγινε βιδες
318566318567318568
και καθαριστηκε επιμελως εσωτερικα με το ειδικο εργαλειο που φαινεται στη δευτερη φωτο:p
αργοτερα το δεσιμο:)....................
supraman
17/06/2014, 14:56
ωραι πραγματακια :a014:
το καλαμι εσωτερικα
318605
το κομματι που ενωνει το καλαμι με την μποτα
318606
το ενα μεσα στο αλλο
318607
τοποθετηση τσιμουχας λαδιου, σε τετοιες περιπτωσεις που κατι πρεπει να εφαρμοσει σε φωλια πρεπει να μπαινει ομοιομορφα οποτε χρησιμοποιηθηκε σαν οδηγος η παλια τσιμουχα και ενα μεγαλο γερμανικο που χτυπηθηκαν σιγα σιγα
ακομα καλυτερα θα ηταν να εχω καρυδακι καταλληλου μεγεθους αλλα δεν..........318608
τσιμουχα λαδιου στη θεση της μαζι με την ασφαλεια της
318609
τσιμουχα εξωτερικη για τη σκονη
318610
ετοιμα για μονταρισμα
318611
κομπλε........
λειπουν μονο τα ελατηρια τα λαδια και οι πανω ταπες
318612
σειρα εχουν οι τροχοι
λυθηκαν αξονες ρουλεμαν αποστατες κλπ μπηκαν σακουλες στις φωλιες και πλυθηκαν με πλυστικο318686318687
ο μπροστα ειναι σε καλη κατασταση γιατι ειναι απο μεταγενεστερο μοντελο
ο πισω θελει πολυ δουλεια αλλα δεν θα ασχοληθω γιατι εχει πολλη σκουρια ειναι φαγωμενο το τυμπανο του φρενου και επειδη ειναι 16αρα βρισκεις λιγα και ακριβα λαστιχα
θα αντικατασταθει με 18αρα απο το μεταγενεστερο μοντελο τωρα θα χρησιμοποιηθει μονο για να πατησει η μηχανη
οι αξονες καθαριστηκαν τα ρουλεμαν ειναι ενταξει.......
πριν
318688
μετα
318689
και ο μπροστα
318690
FRAGISCOS
24/06/2014, 13:52
Προσεξε γιατι αλλαζοντας το στεφανι απο 16 σε 18,αλλαζει και το βημα ,και θα μακρυνει.
Θελει παιξιμο με γραναζια.
Καλη συνεχεια!!!:wave2:
μπορω να παιξω και με το προφιλ του ελαστικου αν και δεν καιγομαι να κρατησω το ιδιο βημα αφου το ταχυμετρο διαβαζει μπροστα
η τελικη επιλογη του βηματος θα γινει απο το μπροστα γραναζι οπου υπαρχουν πολλες και φθηνες επιλογες και αλλαζει για πλακα:)
FRAGISCOS
24/06/2014, 14:25
μπορω να παιξω και με το προφιλ του ελαστικου αν και δεν καιγομαι να κρατησω το ιδιο βημα αφου το ταχυμετρο διαβαζει μπροστα
η τελικη επιλογη του βηματος θα γινει απο το μπροστα γραναζι οπου υπαρχουν πολλες και φθηνες επιλογες και αλλαζει για πλακα:)
Mακαρι να σου ταιριαξει,ομως 2 ιντσες ειναι πολλες,θα κοντυνει πολυ το μηχανακι,θα γεμιζει σαν εντουρο!!:D
Οπως και ναναι παντως,αφου το εχεις υποψιν σου,ολα καλα!:wave2:
FRAGISCOS
24/06/2014, 14:27
Mακαρι να σου ταιριαξει,ομως 2 ιντσες ειναι πολλες,θα κοντυνει πολυ το μηχανακι,θα γεμιζει σαν εντουρο!!:D
Οπως και ναναι παντως,αφου το εχεις υποψιν σου,ολα καλα!:wave2:
ΑΚΥΡΟ δε θα κοντυνει,θα μακρυνει!!!
μολις ανακαλυψα οτι ο πισω τροχος παιζει αρκετα πανω στον αξονα του
λυνοντας βρηκα οτι το ρουλεμαν που βρισκεται απο τη μερια του ταμπουρου παιζει γιατι εχει ξεχειλωσει η φωλια του
αλλος ενας λογος λοιπον να αλλαχτει ο τροχος
το μαμα βημα ειναι ιδιαιτερα κοντο οποτε οταν περπατησει το μηχανακι θα φτιαξω το βημα που προτιμω με σκοπο να τραβαει αλλα να κραταει και 90-100χλμ/ωρα ξεκουραστα δηλαδη περιπου στις 5000RPM
η μηχανη κατεβηκε απο το μπαλκονι στην πυλωτη και πατησε στους τροχους της
318979
εδραση ψαλιδιου πενταλ φρενου και πατακια
318981
εμπρος τροχος με φρενο
318983
καλαμια με κατεβασμενες τιμονοπλακες για να μειωθει το υψος μπροστα
318984
γυαλισμενα αμορτισερ
318985
και τωρα αρχιζει και δειχνει τι λεπτομερεις χρειαζεται
ο πισω τροχος ειναι για να φευγει
η τρομπα του φρενου δεν ειναι δικια του και τερματιζει σπρωχνοντας ελαχιστα το κυλινδρακι (θα κοιταξω για μεγαλυτερη στα παλια)
λειπουν κατι ασφαλειες κατι κοπιλιες κατι μπουλονια στα αμορτισερ και διαφορες τετοιες λεπτομεριες εκτος απο τεποζιτο σελα οργανα μοτερ....
μολις παρεληφθησαν πραγματακια για το μοτερ:)
320287
320288
φλατζα κεφαλης-κυλινδρου, ο-ρινγκ κυλινδρου τσιμουχακια βαλβιδων κλπ
να πω εδω οτι για κατι ορινγκ απο καπακια, πηνιοπλακα μια τσιμουχα στροφαλου και τετοια ψιλολογια απευθηνθηκα σε μαγαζι με βιομηχανικα εχοντας δειγματα στο χερι και βρηκα τα παντα σε τιμες λιγοτερο απο το 1/10 σε σχεση με τα γνησια
μιλαμε για ορινγκ που γνησιο χρεωνεται 10 ευρω να το παιρνεις 0,80
ξεκινωντας το μονταρισμα για το απαραιτητο λαδωμα εφαρμοστηκαν αρχες νοσηλευτικης μηχανολογιας:p
320289
το πιστονακι με τα ελατηρια του σταυρωμενα:priest:
320290
και εδω στη θεση του με τις ασφαλειες κομπλε (μεγαλη επιτυχια που δεν πεταχτηκε καμμια να την ψαχνω πανω σε κανα δεντρο:lol:)
320291
κυλινδρος στη θεση του
320292
φλατζα καυσης και τσιμουχα για τον αυλο του λαδιου στη θεση τους
320293
προσεχως παραλαμβανω εξολκεα βαλβιδων για το δεσιμο της κεφαλης και δανεικο δυναμοκλειδο για συσφιξεις.......
sapila racing
18/07/2014, 17:16
Ειναι αρπαγμένο το πιστόνι, είχε φαει κόλλημα στην προηγούμενη ζωή του.
Φαντάζομαι οτι δεν το άλλαξες λόγω κόστους, αλλά δεν μου αρέσει και το είπα. :wave2:
καλα κανεις και το λες...........
ενα πιστονι με τα ελατηρια του και ενα ρεκτιφιε θα μου κοστιζε κανα 150αρι ακομα
σε πολλα σημεια ειχα το διλλημα πως θα προχωρησω γιατι το μηχανακι οταν ξεκινησε ηταν σε πολυ ασχημη κατασταση και αν γινοντουσαν ολα τελεια η φαση θα γινοταν ασυμφορη
ειναι αλλο να εχεις ενα μηχανακι το οποιο ειναι περιφερειακα σωστο και κανεις τελειο τον κινητηρα κι αλλο να πρεπει να το παλεψεις ολο απο την αρχη
η σκεψη μου ειναι να το φερω σε μια κατασταση 7-8/10 συνολικα (κατι που θα φτασει το 500αρικο) και αν τελικα δουλεψει οπως το θελω και δω οτι αξιζει θα το βελτιωσω στα σημεια σταδιακα
πχ αν αποφασισω οτι αξιζει να παω για κυλινδροπιστονο στο μελλον θα εχω χασει 20 ευρω που κανουν οι φλατζες
τα παραπανω δεν ειναι αποφαση της στιγμης αλλα εχει προηγηθει απειρο ψαξιμο σε internet,ebay, σε ρεκτιφιε ,σε ανταλλακτικα κινητηρων, σε στοκ παλιων ανταλλακτικων κλπ
ανακαλυψα οτι το πιστονι μου ηταν οχι απλα 3ο νουμερο oversize αλλα ειναι 3Υ1 και οχι 3Υ6 δηλαδη ΧΤ και οχι SR και ειναι μεγαλυτερο
το σωστο ηταν να παω σε 4ο νουμερο ΧΤ με αναλογο ρεκτιφιε οποτε θα εφτανα το χιτωνιο στο οριο του
αφου δουλευε λοιπον πριν το ανοιξω ξαναβαλα τα ιδια
σε αναμονη γλυστρας ωστε να δεθει το μοτερ παμε σε καποιες καλιτεχνικες δουλεις
εχω δει φωτο με ιδια μοτερ βαμμενα μαυρα που μου αρεσουν ομως τελικα αποφασισα να μην το βαψω γιατι πρωτον φοβαμαι ξεφλουδισματα και δευτερον δεν θελω να επηρεασω την ψυξη του
καρτερ κυλινδρος και κεφαλη καθαριστηκαν καλα με πετρελαιο και τριφτηκαν με διαφορα ντουκοχαρτα νερου ωστε να αποκτησουν ματ επιφανεια στο χρωμα του αλουμινιου
τα καπακια δεξι, αριστερο, βαλβιδων και γραναζιου εκκεντροφορου τριφτηκαν επιπλεον με μεγαλυτερα νουμερο ντουκοχαρτο και γυαλιστηκαν με αλοιφη και πανοβουρτσα σε δραπανο
η αρχικη εικονα ηταν χειροτερη απο αυτη που φαινεται εδω
320495
και κατεληξε εδω
320496
το τελικο γυαλισμα θα γινει οταν μπουν ολα πανω κανονικα γιατι δεν διαθετω μεγγενη και ειναι δυσκολο να εχεις στο ενα χερι το καπακι και στο αλλο το δραπανο
Pardalotzatziki
21/07/2014, 10:00
το τελικο γυαλισμα θα γινει οταν μπουν ολα πανω κανονικα γιατι δεν διαθετω μεγγενη και ειναι δυσκολο να εχεις στο ενα χερι το καπακι και στο αλλο το δραπανο
Βιδωσε τα σε ενα ξυλο :)
για να περαστουν οι βαλβιδες αγοραστηκε εξολκεας
δυστυχως οταν εκλεινε για να πατησει τα ελατηρια το ενα του σκελος εβρισκε στο χειλος του ανοιγματος της κεφαλης γιατι οι βαλβιδες ειναι βαθια
μετα απο πολλες προσπαθεις το προβλημα λυθηκε με τη χρηση ροδελας και παξιμαδιου ως αποστατες
320498
η πρωτη βαλβιδα μπηκε αφου πρωτα μου μεταξε τα ελατηρια καμμια 20αρια φορες η δευτερη μπηκε με τη δευτερη προσπαθεια
320499
η κεφαλη γεμισε και περιμενει να τοποθετηθει
320500
βαλβιδες τριμμενες στεγανες τσιμουχακια καινουρια γνησια
Βιδωσε τα σε ενα ξυλο :)
και ποιος θα κραταει το ξυλο;:D
Pardalotzatziki
21/07/2014, 10:11
και ποιος θα κραταει το ξυλο;:D
Το ξερεις αυτο με τους ποντιους και τη λαμπα; χαχα
Βρες ενα τροπο να το στερεωσεις στον παγκο σου.
ο <<παγκος>> μου ειναι ενα παλιο πλαστικο τραπεζι απο αυτα που πουλανε οι τσιγγανοι το οποιο οποτε παω να χτυπησω κατι ή να κοντραρω τρεμει ολοκληρο:lol:
χωρις πλακα μολις βιδωθουν τα καπακια στο μοτερ θα ειναι σταθερα για να τριφτουν οπως πρεπει
Pardalotzatziki
21/07/2014, 10:20
ο <<παγκος>> μου ειναι ενα παλιο πλαστικο τραπεζι απο αυτα που πουλανε οι τσιγγανοι το οποιο οποτε παω να χτυπησω κατι ή να κοντραρω τρεμει ολοκληρο:lol:
χωρις πλακα μολις βιδωθουν τα καπακια στο μοτερ θα ειναι σταθερα για να τριφτουν οπως πρεπει
Ε πως να δουλεψεις σωστα;
Παρε μερικα ξυλα και φτιαξε κατι. Τιποτα μπαλλετες εστω....
κοιτα θα επενδυα σε εξοπλισμο αν ειχα χωρο
το τραπεζι εχει στηθει προσωρινα σε ενα μπαλκονι και θα φυγει μολις τελειωσω
και τωρα η δουλεια στο μπαλκονι εχει τελειωσει κατα 95%
σε λιγο καιρο κατεβαινω πυλωτη για το τελικο μονταρισμα
εχω μια ερωτηση για γνωστες.......
θελω να κανω το τεποζιτο διχρωμια, ειναι ασταρωμενο τριμμενο ετοιμο για βαψιμο
να το βαψω ολο το ενα χρωμα και μετα να μασκαρω και να περασω το δευτερο πανω στο πρωτο η το καθε χρωμα να πατησει σε ασταρι με ξεχωριστα μασκαρισματα;
KostasV2
22/07/2014, 17:30
Δεν είμαι ειδικός, αλλά αυτο που βλέπω να κάνουν, είναι να βάφουν πρώτα το πιό ανοιχτό από τα 2 χρώματα, και μετά να μασκάρουν για να ρίξουν το πιό σκούρο.
Μιας και το κάνεις καινούργιο,για τους διακόπτες σου υπάρχει αυτο
http://www.ebay.de/itm/LENKERSCHALTER-ZUNDSCHLOSS-AUFKLEBER-BESCHRIFTUNG-XS-500-XS-650-XS-750-XS-1100-/251064019111?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a7494e8a7
κοιτα θα επενδυα σε εξοπλισμο αν ειχα χωρο
το τραπεζι εχει στηθει προσωρινα σε ενα μπαλκονι και θα φυγει μολις τελειωσω
και τωρα η δουλεια στο μπαλκονι εχει τελειωσει κατα 95%
σε λιγο καιρο κατεβαινω πυλωτη για το τελικο μονταρισμα
Δες τι έχω φτιάξει στο μπαλκόνι με ελάχιστο κόστος.
Είναι σπαστό και δεν φωνάζει η γυναίκα !!
320595
Μιας και το κάνεις καινούργιο,για τους διακόπτες σου υπάρχει αυτο
http://www.ebay.de/itm/LENKERSCHALTER-ZUNDSCHLOSS-AUFKLEBER-BESCHRIFTUNG-XS-500-XS-650-XS-750-XS-1100-/251064019111?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a7494e8a7
ωραιος!!!!!!:beer:
ξερεις ποσο εχω παλεψει να φτιαξω το engine run stop;:lol:
Δες τι έχω φτιάξει στο μπαλκόνι με ελάχιστο κόστος.
Είναι σπαστό και δεν φωνάζει η γυναίκα !!
320595
δεν ειναι κακο αλλα το μπαλκονι ειναι της κορης και μ αυτα τα πραγματα δεν παιζουν:lol::lol:
σημερα αγορασα καρβουνακια για τη μιζα........
για οποιον ενδιαφερεται υπαρχει σε μαγαζια με ηλεκτρικα ανταλλακτικα αυτοκινητων universal σετακια των 4αρων τεμαχιων με 3 ευρω
απλα ισως χρειαζονται λιγο λιμαρισμα για να ταιριαξουν αλλα νομιζω οτι αξιζει οταν οι αντιπροσωπειες ζηταν οτι τους κατεβει.........
παρεληφθη η γλυστρα της καδενας που περιμενα για να κλεισω το μοτερ
321779
τποθετηση και χρονισμα
321780
321781
321782321783
και με την ευκαιρια αλλαχτηκε και το ρουλεμαν του εεκεντροφορου
321784
η μιζα καθαριστηκε αλλαχτηκαν καρβουνακια μπηκαν ορινγκ που δεν υπηρχαν γρασαριστηκε ο μειωτηρας της βαφτηκε εξωτερικα και μπηκε στη θεση της321785321786
μπηκε η πηνιοπλακα με νεο ορινγκ και με μακαρονι για προστασια στα καλωδια τα οποια ειχαν επισκευαστει στην αρχη (νο φωτο:look:)
βαφτηκαν οι βασεις του μοτερ και η βαση των οργανων321787
321788
και ειμαστε ετοιμοι για παντρεμα......
321789
τα οργανα ειναι ταλαιπωρημενα εμφανισιακα
το στροφομετρο ειναι απαειρακτο και λογικα πρεπει να δουλευει
το ταχυμετρο εχει προκυψει απο παντρεμα 2-3 παλιων με αρκετες πατεντες εσωτερικα και δουλεψε αψογα για πολλα χρονια
τωρα δεν ξερω τι ρολο βαραει
σκεφτομουν να αγορασω μεταχειρισμενα απο το μεταγενεστερο μοντελο τα οποια εχουν ασπρη πλακα και μου αρεσουν ομως πρωτα θα δωσω μια ευκαιρια στα παλια τα οποια λυθηκαν
321790
τα καλωδια περαστηκαν με θερμοσυστελλομενο321794
και η βαση ασταρωθηκε και βαφτηκε321795
η βαση τους τα ενδεικτικα και ο φωτισμος τους δεχτηκαν μια περιποιηση και τοποθετηθηκαν στη θεση τους321792
τα εκαν λιγο ...τανα με τις φωτο και δεν εχω κουραγιο να τις φτιαξω γιατι μεχρι πριν λιγο τσακωνομουνα με το μοτερ που δεν γουσταρε να μπει στη θεση του:D:p
SHOOTER045
19/08/2014, 10:55
Ωραίος
Άντε να τελειώνει σιγά σιγά
μπηκε το μοτερ πανω και οι βασεις του
με δυσκολεψε πολυ γιατι το σηκωνα και προσπαθουσα να το ευθυγραμμισω με την πανω βαση και περναει συριζα με τη μπροστινη σωληνα του σκελετου ενω η συζυγος περιμενε να περασει τη βιδα ωστε να το κρεμασουμε
οταν το κρεμασαμε και με ειδε να δυσκολευομαι να περασω την πισω βαση του μοτερ στο ψαλιδι με συμβουλεψε να βγαλω τελειως και να πεταξω τα καπακια που σκεπαζουν τα εδρανα γιατι <<εκει κατω που ειναι δεν θα δει κανεις οτι λειπουν>>:bawl:
SHOOTER045
19/08/2014, 12:16
Δεν είναι κακή ιδέα
322318
322320
συνδεθηκαν τα καλωδια απο πηνια προς ανορθωτη, το ματι της ηλεκτρονικης και η βαλβιδα της νεκρας
322319
συμμαζευτηκαν κατι τελευταια ηλεκτρικα
φτιαχτηκε καινουριο καλωδιο μιζας και καινουρια ολα τα καλωδια της μπαταριας και του ρελε, μενει να προστεθει ασφαλειοθηκη
λογω καταργησης του φιλτρου αερα ολα τα παραπανω και η μπαταρια θα αλλαξουν θεση και θα μαζευτουν σε ενα κουτι
επισης τοποθετηθηκε μια καλη γειωση στο μοτερ στο δεξι καπακι και η εξατμιση προχειρα για να δουλεψει το μοτερ
Στο τέλος της εξάτμισης, αλουμινοταινία έχει;
Αν κρατήσεις αυτή την εξάτμιση, η ταινία αλουμινίου είναι κακή ιδέα γιατί αφήνει κόλλα που βγαίνει δύσκολα..
Νάης τζομπ μπαη δε γουέη..
το τελικο μην το κοιτας καθολου ειναι για πεταμα σαπιο μεσα εξω
απλα εβαλα ενα κομματι λαμαρινα και ταινια για τις δοκιμες γιατι μου τη δινει ο θορυβος
και μια απο την αλλη
322321
το ετοιμαζω σιγα σιγα να παρει μπρος
σημερα εβαλα προχειρα στη θεση του το στροφομετρο και την ντιζα του γκαζιου
απο ηλεκτρικα εκρεμει μια ασφαλειοθηκη αλλα επειδη με εφαγε η περιεργεια συνδεσα μια μπαταρια με καλωδια και μιζαρισα με το μπουζι εξω και χωρις καρμπυρατερ
ολα πηγαν οκ ρελε οπλιζει, μιζα γυρναει μοτερ το ιδιο και οταν πηγα να ελεγξω σπινθηρα εφαγα μια καλη σφαλιαρα οποτε προφανως ειναι οκ και απο ηλεκτρονικη πολλαπλασιαστη
επομενο βημα καυσιμο..............
το τεποζιτο ειναι ετοιμο ασταρωμενο για βαψιμο (αν και ακομα δεν εχω αποφασισει την τεχνοτροπια:D)
ειχα καθαρισει το φιλτρο βενζινης και ανοιξα καθαρισα και λιπανα και τον μηχανισμο της ταπας
322355
322357
σκεφτηκα ομως πριν το βαψω να δοκιμασω πανω το ρουμπινετο γιατι αν ειχε διαρροη θα μου ρημαζε το χρωμα
τελικα καλα εκανα γιατι ενω το νεο ορινγκ εκει που παταει στο τεποζιτο ειναι οκ αλλα το αλλο που στεγανοποιει περιφερειακα το χερουλακι ειναι κομμενο και θελει αλλαγη322356
τα ηλεκτρικα του μοτερ ειχαν δοκιμαστει και ηταν οκ
περιμενοντας τα ανταλλακτικα για το ρουμπινετο και με το τεποζιτο αβαφο με ετρωγε η περιεργεια για το τι ψαρια θα πιασει το μοτερ
ετσι λοιπον μπηκα σε διαδικασια start up:
καινουριο μπουζακι
322915
κερασμα καρμπυρατερ
322916
μπαταρια με καλωδια
322917
πρηγουμενως ειχε γινει εν συμμαζεμα της πλεξουδας στο σημειο που θα τοποθετηθει η μπαταρια
322918
322919
επισης μπροστα απο το γραναζι στο αριστερο καρτερ υπηρχε μικρο σκισιμο οταν πριν καμμια εικοσαετια βγηκε η αλυσιδα λογω κακου τεντωματος και κατσαρου οδοστρωματος (πατησιων και χαλκοκονδυλη:p)
το σημειο ειχε επισκευαστει τοτε με κολλα 2 συστατικων η οποια τωρα με τα πλυσιματα την ακουσε οποτε αφαιρεθηκε και εγινε ξανα
322920
βιντεακι ψυχρης εκκινηση με τσοκ
https://www.youtube.com/watch?v=gpDnPq8dXJs&feature=youtu.be
ανοιχτηκε η βιδα στο πανω μερος του φιλτρου
323174
και η βιδα στην κεφαλη για να βεβαιωθω οτι ανεβαζει λαδι στην κεφαλη
323175
ελεχθηκε το σημειο στο καρτερ που ειχε κολληθει με 2 συστατικων και γενικοτερα κοιταξα παντου για διαρροες αφου ζεσταθηκε το μοτερ
κραταει σταθερο ρελαντι και ακουει καλα στο γκαζι
ελεχθηκε με πολυμετρο και η φορτιση της μπαταριας
ολα φαινονται καλα:)
αυτη ειναι η πρετοιμασια για να παρει μπρος
κλειδι, μπαταρια με καλωδια και βενζινη στο χωνακι.........
323176
ετσι παιρνει μπρος οταν ζεσταθει λιγο
https://www.youtube.com/watch?v=ljrOH2Dd6Ug&feature=youtu.be
μπορει να φαινεται αυτονοητο αλλα ειχε 10 χρονια να δουλεψει τοσο καλα:lol:
Pardalotzatziki
19/09/2014, 21:27
ετσι παιρνει μπρος οταν ζεσταθει λιγο
μπορει να φαινεται αυτονοητο αλλα ειχε 10 χρονια να δουλεψει τοσο καλα:lol:
:beer::beer::beer::beer:
σειρα πηρε το τεποζιτο το οποιο ειχε βαφτει σχετικα προσφατα αλλα ειχε φθορα και το χρωμα δεν μου αρεσε
324142
τριφτηκε και ασταρωθηκε
324141
αν και δεν την παλευω ιδιαιτερα με αυτες τις δουλειες επεσα κατευθειαν στα βαθια για να φτιαξω τριχρωμια
σκεφτηκα να κανω τα μαγουλα γκρι με μαυρο περιγραμμα και το υπολοιπο μπορντω μεταλλικο
αγορασα απο μαγαζι με χρωματα αυτοκινητου ειδικη ταινια διαχωρισμου χρωματων με την οποια εδωσα το σχημα που ηθελα στο περιγραμμα στα δυο πλαινα και μονωσα το υπολοιπο
324143
ετσι εγινε το περιγραμμα
μετα αφαιρεσα τη μονωση απο μεσα και εκανα το γκρι και τελευταιο το κοκκινο
η δουλεια ηταν μπελαλιδικη γιατι επρεπε να μασκαρεις και να ξεμασκαρεις συνεχεια ομως τα χρωματα στρωναν καλα με δεδομενο οτι εβαφα με σπρευ σε εξωτερικο χωρο
στο τελος που ξεμασκαρισα τα παντα ομως την ειχα πατησει:(
γιατι η χαρτοταινια που χρησιμοποιησα αφησε ολη της την κολα πανω στο χρωμα και σε μια απελπιδα προσπαθεια να το καθαρισω το αποτελεσμα μου θυμισε αυτο:cry:
324144
ετσι αποφασισα να το κανω ολο μονοχρωμο οποτε ξαναετριψα τα πλαινα δυστυχως ομως το σπρευ που ειχε απομεινει δεν εφτανε για να τελειωσει σωστα
τωρα ειμαι σε αυτο το σταδιο
324145
324146
σταματαω το τεποζιτο εδω γιατι θα το χρησιμοποιησω σε δοκιμες για να ταιριαξω τη σελα που φτιαχνεται απο την αρχη και στο τελος θα πεσουν τα τελευταια χερια χρωμα και βερνικι
ειπα να ασχοληθω λιγο με τα οργανα
καποια στιγμη σταματησαν να δουλευουν και ηταν και αρκετα φθαρμενα εξωτερικα οποτε υπολογιζα να τα αφησω στην ακρη και να παρω μεταχειρισμενα απο το επομενο μοντελο που μου αρεσουν εμφανισιακα
σε πρωτες επαφες ομως με παλιατζηδες με χαλασε λιγο το γενικοτερο κλιμα της αρπαχτης και μια και ειμαι σε αναμονη για τη σελα σκεφτηκα να τους δωσω μια τελευταια ευκαιρια
324984
τα ανοιξα τα καθαρισα και λιπανα τους μηχανισμους και για να μην κανω τζαμπα κοπο τα δοκιμασα με αριστεροστροφο δραπανο και εδειξαν να δουλευουν σωστα
η τελικη δοκιμη θα γινει οταν περπατησει το μηχανακι
324986
324987
τα στεφανια βαφτηκαν
τα τζαμακια καθαριστηκαν μεσα εξω
οι βελονες βαφτηκαν (γιατι του ταχυμετρου ηταν σπασμενη και κολημενη και φαινοταν χαλια)
τα καβουκια γυαλιστηκαν
324989
KostasV2
16/10/2014, 20:10
Μόλις είδα την τελευταία φωτό, μου ήρθε η μυρωδιά της Glanol στη μύτη... :yuck:
Καλά ξετελέματα!
η τελικη εικονα
325049
δεν ειναι τελεια αλλα ειναι τσαμπα και αν δουλεψουν κιολας...........:sun:
προσπαθω να δω το μηχανακι να παρω μια ιδεα κι εχουν βαλει αυτο το μπαζο μπροστα ρπτμ:cool:
http://news247.gr/eidiseis/auto/auto-news/h_panemorfh_miranta_ker_odhgei_mia_klasikh_motosikleta_ths_honda.3090453.html
SHOOTER045
19/10/2014, 11:35
προσπαθω να δω το μηχανακι να παρω μια ιδεα κι εχουν βαλει αυτο το μπαζο μπροστα ρπτμ:cool:
http://news247.gr/eidiseis/auto/auto-news/h_panemorfh_miranta_ker_odhgei_mia_klasikh_motosikleta_ths_honda.3090453.html
Ρε
Αυτή είναι σαν τα ιταλικά μηχανάκια
Μπορεί να σου< σπάσει > πάνω στο καλύτερο....
το εβαλα μπρος και το στροφομετρο ειναι οκ:)
το ταχυμετρο οταν περπατησει.........
Bob_o_mastoras
26/10/2014, 16:07
Kαλα ρε;;; Χιλιομετρα δεν κατεβασες;;; :moutza:
:tooth::tooth::tooth:
Καλο και ομορφο το SR. Με το καλο να το τελειωσεις!!! :beer:
αφου το εχω παντρευτει:lol:
η πλακα ειναι οτι το ταχυμετρο ειναι υβριδιο απο ενα σε χλμ και ενα σε μιλια οποτε η ταχυτητα ειναι σε χλμ αλλα ο μετρητης σε μιλια:D
εχω προχωρησει σε καποιες περιφερειακες λεπτομερειες αλλα εχει προκυψει χαζο αλλα αλυτο προβλημα
επειδη εχω δεν εχω αλλες ιδεες οποιος σκεφτει κατι ας βοηθησει
πραγματοποιω το κυκλωμα του σχηματος:
327646
οταν αναψω φλας δουλευουν ολα κανονικα δεξια-αριστερα και ενδεικτικο
οταν σβησω μου μενει αναμμενο το ενδεικτικο οχι τελειως αλλα με τη μιση ενταση
με σβηστα φλας μετραω το φλασερ στην εξοδο P και βγαζει 6V (γι αυτο αναβει ελαφρα το ενδεικτικο)
μπαταρια φορτισμενη, καλωδιωση ολοκαινουρια τσεκαρισμενη μετρημενη, ντουι αριστο, λαμπακι καινουριο,φλασερ καινουριο (2 κομματια) διακοπτης τσεκαρισμενος καθαρισμενος
οποιος το βρει κερδιζει βολτα με μηχανακι <<μονο για γνωστες>>:lol:
giorgos.bmw
28/11/2014, 16:56
Το ηλεκτρικό κύκλωμα του SR που έχω δείχνει φλασέρ με δυο καλώδια ( Χ & L ) δεν ξέρω αν έχεις το ίδιο ηλεκτρικό σχέδιο με αυτό.
327651
εχω το ιδιο ηλεκτρολογικο ομως το δικο μου μηχανακι εχει ενα ενδεικτικο κι οχι δυο
εφτιαξα την πλεξουδα απο την αρχη και για τα φλας ακολουθησα την συνδεσμολογια που εβαλα παραπανω γι αυτο χρησιμοποιησα φλασερ με 3 επαφες κι οχι 2 οπως φαινεται στο σχεδιο
κατι βρηκα:sun:
συνδεσα δοκιμαστικο με λυχνια στην εξοδο P του φλασερ και αντι να το γειωσω του εδωσα (+)
το δοκιμαστικο αναβοσβησε σε αντιθετη φαση με τα φλας και εσβησε κανονικα
μαλλον το φλασερ βγαζει εξοδο γειωση
αυριο θα δωσω μονιμο ρευμα στο ντουι του ενδεικτικου και γειωση απο το φλασερ και βλεπουμε
συνδεσμολογία 327657 για φλασερ με 3 επαφες
update
το θεμα με τα φλας λυθηκε με μια απλη μετατροπη στην καλωδιωση του ενδεικτικου
τελικα οντως ισχυει το παραπανω σχεδιο
φλασακια μπρος πισω
327686327687
και φλασερ
327688
πισω φαναρι το οποιο στερεωθηκε κατω απο την πισω βαση της σελας
327689
η σελα ηταν μια μεγαλη ιστορια απο μονη της
η δικια του ηταν τεραστια και αρχοντικη ομως δεν ειχε καμμια σχεση σε εμφανιση με αυτο που ειχα στο μυαλο μου
στην αρχη την εσφαξα προσπαθωντας να την προσαρμοσω τελικα ομως καταλαβα οτι επρεπε να φτιαχτει απο την αρχη
χρησιμοποιησα κοντρα πλακε λαμες γωνιες βιδες κλπ μηδαμινου κοστους και τελικα κατεληξα στη βαση
327690
στο μπροστινο μερος χρησιμοποιησα το αντιστοιχο πλαστικο κομματι της παλιας
πισω βιδωθηκαν δυο γωνιες που λειτουργουν σαν στοπ στις κινησεις δεξια αριστερα
στη μεση πακτωθηκαν βιδες οι οποιες περνουν απο τρυπες που υπαρχουν ηδη σε εγκαρσια τραβερσα του σκελετου μαζι με λαστιχενια ποδαρακια
η ολη κατασκευη πηγε σε γνωστο σελα στο κεντρο της αθηνας με τον οποιο καναμε πληθος δοκιμων για το σχημα και το παχος του αφρωδους
μετα απο αρκετο καιρο καταληξαμε στο επιθυμητο σχημα και η σελα ντυθηκε
327691
να ευχαριστησω λοιπον τον Σακη για την καλη δουλεια (και σε προσιτη τιμη)
το τεποζιτο ειναι βαμμενο (σκοπευω να του περασω μερικα χερια βερνικι ακομα) με ρουμπινετο και ταπα τσεκαρισμενα και λειτουργικα αριστα
327692
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.