PDA

View Full Version : yamaha sr250 1980



Σελίδες : 1 2 3 [4]

toyar
14/11/2015, 19:13
ευχαριστω:beer:
κι εγω δπλο σετ πηρα και μου περισσεψε το αριστερο:lol:
παντως ειναι ιδια δεν εχουν πλευρα τοποθετησης.....

SHOOTER045
14/11/2015, 19:18
Δεν το ξερα :confused:
Και σκέφτηκα τόσο κ@λ@φαρδος και βρήκα το αριστερό με την πρώτη.
Αν βάλεις και ένα σωληνάκι υψηλής θα δεις δραματικη μείωση στην διαδρομή τής μανετας

toyar
14/11/2015, 19:26
η διαδρομη τωρα ειναι οκ μετα απο σχολαστικη εξαερωση
σωληνακι υψηλης εχω απλα θελω να το κοντυνω γιατι λογω μεγαλου μηκους κανει κατι κουρμπες γυρω απο το φαναρι που δεν μου αρεσουν
μιλαμε για αυτα ετσι; http://www.ebay.co.uk/itm/271888268580

SHOOTER045
14/11/2015, 20:04
η διαδρομη τωρα ειναι οκ μετα απο σχολαστικη εξαερωση
σωληνακι υψηλης εχω απλα θελω να το κοντυνω γιατι λογω μεγαλου μηκους κανει κατι κουρμπες γυρω απο το φαναρι που δεν μου αρεσουν
μιλαμε για αυτα ετσι; http://www.ebay.co.uk/itm/271888268580

Ναι έχω ένα ζευγάρι από αυτά
Και ένα λίγο ποίο λεπτά .
Σωληνάκι πήρα πρόσφατα για ένα φίλο που τού έβαλα δισκοφρενο σε astrea Grand από Αθήνα στα 12ε
Και στο μήκος που ήθελα

toyar
14/11/2015, 20:46
λεω να κατεβω βοτανικο που τα φτιαχνουν να μου το κοντυνουν
υποθετω οτι θα το κοψουν απο τη μια μερια στο μηκος που θελω και θα πρεσσαρουν καινουριο συνδεσμο

MESOLOGI
18/11/2015, 14:55
ήθελα να ξερα είναι τόσο εύκολα και είμαι εγώ χαζός ή εσείς είστε επιστήμονες;;;;;;

(πολύ πλήρες το άρθρο σου!)

toyar
18/11/2015, 15:04
να εχεις υποψην σου οτι το μηχανακι ενα φεγγαρι κυκλοφορουσε στα μερη σου
η πρωτη φωτο ειναι σε γνωστη σου πλατεια:D

notakos600
18/11/2015, 15:14
Χρήστο, το κάνεις πολύ χρηστικό και πολύ όμορφο, να το χαίρεσαι (και πάλι). :beer:

toyar
18/11/2015, 15:26
μια πονεμενη ιστορια ειναι η σελα η οποια ακομα και μετα απο πολλες προσπαθειες δεν ηταν χρηστικη γιατι δεν αποροφουσε ουτε λακουβες ουτε κραδασμους απο το μοτερ
ακομα και το γκντουπ απο το κουμπωμα της πρωτης με χτυπαγε στη μεση
το λαθος ηταν δικο μου απο την αρχη γιατι εσφαξα τη δικια του σελα για να φτιαξω απο την αρχη κατι που ειχα δει στο internet
εχω ξαναπει οτι το custom που βλεπουμε και μας αρεσει συνηθως δεν λειτουργει στην πραξη
μετα απο πολλες δοκιμες με επαγγελαματια του χωρου-απο τον οποιο δεν εχω κανενα παραπονο- καταλαβα οτι πρεπει να βαλω χερι μονος μου ωστε να φτασω στο επιθυμητο αποτελεσμα
χρησιμοποιησα διαφορα αφρωδη σε διαφορες στρωσεις και τελικα εφτασα σε ενα σημειο η σελα να εχει την ιδια αισθηση με την εργοστασιακη του cbf μου
το υλικο που με βοηθησε ηταν το αφρωδες που εχουν τα στρωματακια που χρησιμοποιουν σε καμπινγκ και γυμναστηρια

toyar
18/11/2015, 15:41
αφου λοιπον ΜΑΛΛΟΝ εχω καθαρισει απο θεμα ανεσης και αποσβεσης ασχοληθηκα με την επενδυση
δυστυχως η δερματινη με τις γραμμες που ειχα πριν και μου αρεσε δεν υπαρχει πια στην αγορα
ετσι για δοκιμη πηρα μια αλλη καφε καπιτονε και εντυσα τη σελα με τη βοηθεια καρφωτικου
επειδη προσωπικα το αποτελεσμα ΔΕΝ με ικανοποιει ως σχημα και κυριως ως χρωμα θα το αλλαξω
θα βαλω ομως και μια φωτο εδω να ακουσω καμμια γνωμη
παρακαλω να ειστε αυστηροι αλλα ακριβοδικαιοι:look:

toyar
18/11/2015, 15:51
τις βαζω για να μεινουν στην ιστορια για το διωρο που μου εφαγε να την ντυσω:D
345644345645345646

sapila racing
18/11/2015, 15:55
Χαλι μαύρο, η μαλλον καφε. :yuck:

toyar
18/11/2015, 15:57
να πω επισης για οποιον ενδιαφερεται οτι το κοστος αγορας της δερματινης για αυτη τη σελα ηταν γυρω στα 4 ευρω και οι μαυρες απλες και αντιολισθητικες ειναι ακομα φθηνοτερες
τα αφρωδη ειναι ακομα φθηνοτερα και πιστευω οτι αν καποιος θελει μπορει να δουλεψει τη σελα του και να εχει ενα value for money αποτελεσμα

toyar
18/11/2015, 16:01
η επομενη προσπαθεια θα γινει με αντιολισθητικη:hmm:

sapila racing
18/11/2015, 16:05
να πω επισης για οποιον ενδιαφερεται οτι το κοστος αγορας της δερματινης για αυτη τη σελα ηταν γυρω στα 4 ευρω και οι μαυρες απλες και αντιολισθητικες ειναι ακομα φθηνοτερες
τα αφρωδη ειναι ακομα φθηνοτερα και πιστευω οτι αν καποιος θελει μπορει να δουλεψει τη σελα του και να εχει ενα value for money αποτελεσμα

Eπειδή έχω καλό φίλο που κανει αυτη τη δουλειά και τον εχω παρακολουθήσει πολλές φορές πανω στην δουλειά του θα σου πω οτι σωστή σέλλα δεν φτιάχνεις έτσι.
Value for Money κατα την γνώμη μου ειναι να εχεις μια σωστή σέλλα, να ειναι όμορφη, να ειναι άνετη, να μην μπάζει νερα και να αντέχει πολλά χρόνια.

toyar
18/11/2015, 16:34
εχεις δικιο........
δεν μπορεις να φτασεις τη δουλεια του επαγγελματια ειδικα αν οι απαιτησεις ειναι μεγαλες
αναφερομαι σε ανθρωπους που γυρνανε με ξεσκισμενες και κουρελιασμενες σελες και ειναι κριμα
απο την αλλη πλευρα ψαχνοντας λιγο τα υλικα καταλαβα οτι καποιοι χρεωνουν εξωφρενικα την τεχνη και τον χρονο τους
επισης εμαθα οτι η αντοχη στο χρονο εχει αμεση σχεση με τα υλικα κατασκευης και τα υλικα της αγορας ειναι πολλες σκαλες κατω απο τα εργοστασιακα
στο δικο μου μηχανακι στοχος ηταν να μην μπει χερι επαγγελματια με οτι αυτο μπορει να σημαινει για το τελικο αποτελεσμα..........

sapila racing
18/11/2015, 17:08
εχεις δικιο........
δεν μπορεις να φτασεις τη δουλεια του επαγγελματια ειδικα αν οι απαιτησεις ειναι μεγαλες
αναφερομαι σε ανθρωπους που γυρνανε με ξεσκισμενες και κουρελιασμενες σελες και ειναι κριμα
απο την αλλη πλευρα ψαχνοντας λιγο τα υλικα καταλαβα οτι καποιοι χρεωνουν εξωφρενικα την τεχνη και τον χρονο τους
επισης εμαθα οτι η αντοχη στο χρονο εχει αμεση σχεση με τα υλικα κατασκευης και τα υλικα της αγορας ειναι πολλες σκαλες κατω απο τα εργοστασιακα
στο δικο μου μηχανακι στοχος ηταν να μην μπει χερι επαγγελματια με οτι αυτο μπορει να σημαινει για το τελικο αποτελεσμα..........

:beer:

toyar
14/02/2016, 17:46
update............:)
η διαρροη στο δεξι καπακι που αναφερθηκε πιο πανω διορθωθηκε
το εγειρα αριστερα λασκαρισα λιγο τις βιδες του καπακιου ωστε να ανοιξει 1-2 χιλιοστα εβαλα φλατζοκολλα τοπικα και το ξαναεκλεισα και ειναι οκ

ενω στο καρμπυρατερ περαστηκε νεο σετ ζιγκλερ βελονα κλπ δεν ημουν απολυτα ευχαριστημενος με τη συμπεριφορα
γυρω στις 3000 με μετριο γκαζι μου εκανε εναν δισταγμο ανεβαζε αργα μετα τις 6000 και ανοιγε καλα μονο με τερμα γκαζι
καποια στιγμη που ειχα ανοιξει το καρμπ ο γιος μου πηρε το ελατηριο της μεμβρανης υποπιεσης και το εκανε ακορντεον
επειδη το γνησιο ειναι φθηνο παραγγελθηκε και οταν παρελαβα τα εβαλα διπλα-διπλα
352146
η διαφορα και η αιτια του προβληματος ειναι εμφανης
γυρισα τη βελονα στο εργοστασιακο υψος και τις στροφες της βιδας του μιγματος στο 2 παρα τεταρτο που την ειχα βρει
το μηχανακι τωρα δουλευει παντου καλυτερα χωρις μπουκωματα σαν ψεκαστο:)

spyrosp
21/03/2016, 18:11
Φίλε μου τέλειο το Sr σου! Έχω κ εγώ ένα το οποίο το απέκτησα πριν λίγο καιρό κ θα ήθελα τα φώτα σου για ένα δύο απορίες που έχω..!

toyar
21/03/2016, 19:13
καλοριζικο:beer:
οτι χρειαστεις.............:)

spyrosp
21/03/2016, 19:24
1 απορία..clip on τιμόνι μπορώ να βάλω κ αν ναι οποιοδήποτε??
2 απορία είναι ένα πρόβλημα με τα φλας και το πίσω φως.. Το πίσω φως δεν ανάβει λίγο μετά αφού πάρει μπρος η μηχανή..και τα φλας μου είναι μόνιμα αναμενα κ σβήνουν μόλις ανάψω κάποιο..

toyar
21/03/2016, 19:32
clip on μπορεις να βαλεις αρκει να κατεβασεις την πανω τιμονοπλακα με προσοχη ομως ωστε να μη βρισκει το φτερο στην εξατμιση οταν βυθιζεται η αναρτηση
θα πρεπει να αναζητησεις για 32αρια (αν θυμαμαι καλα) καλαμια και μαλλον ειναι σπανια γιατι ειναι λεπτα
επισης αν το κανεις θα πρεπει να προσεξεις γιατι οι δικοπτες οταν στριβεις τερμα θα χτυπανε στο τεποζιτο και θα χρειαστει και λιγο δουλιτσα με τις ντιζες και με τους καθρεφτες
δεν ειναι κατι που δεν γινεται θελει ομως αρκετες πατεντες
για τα ηλεκτρικα που αναφερεις θα πρεπει να ξεκινησεις με εναν καλο καθαρισμο των διακοπτων και των φισων και ελεγχο των γειωσεων, ισως να χρειαστεις και φλασερ

spyrosp
21/03/2016, 19:37
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..! Εγώ επειδή είμαι άχρηστος σε αυτά τα θέματα λογικά θα το πάω σε κάνα συνεργείο να μου τα φτιάξουν..απ ότι κατάλαβα δεν πρέπει να είναι κ καμία τρελή δουλειά οπότε φαντάζομαι λογικό κόστος..

toyar
21/03/2016, 19:47
η γνωμη μου ειναι πως τοσο παλια και απλα μηχανακια δεν αξιζει να πηγαινουν σε μαστορα
ειναι πολυ καλες βασεις για να ασχοληθεις προσωπικα και να μαθεις πραγματα
αν δεν εχει κανεις σκοπο να το κανει καλυτερα να πηγαινει σε κατι πιο καινουριο και ετοιμοπολεμο

spyrosp
21/03/2016, 19:53
Ήταν απωθημένο το μηχανάκι αυτό οπότε δεν υπήρχε δεύτερη σκέψη..χαχαχαχα!

toyar
21/03/2016, 20:03
καλες βολτες λοιπον:)

spyrosp
21/03/2016, 20:17
Thank mate!!

toyar
16/04/2016, 12:13
επειδη απο τα λαθη μαθαινουμε...............
μετα απο εναμιση χρονο λειτουργιας και κανενα προβλημα με τα ηλεκτρικα προχθες μου εκαψε την κεντρικη ασφαλεια
ψαχνοντας εφτασα σε αυτο σημειο στο οποιο περνανε ολα τα καλωδια της πλεξουδας συν κατι ενωσεις μεσα απο ενα μεγαλο θερμοσυστελλομενο
356896
οταν το ανοιξα ετρεξε απο μεσα μισο ποτηρι νερο:eek:
να σημειωσω οτι το μηχανακι παρκαρει σε πυλωτη εχει βρεθει σε βροχη μια φορα και εχει πλυθει με πιεστικο αλλη μια
τι μαθαμε;
οτι κλεινουμε οσο μπορουμε τα ανοιγματα στα μακαρονια και τα βαζουμε να κοιτανε κατω για να μη μαζευουν το νερο που γλυφει παντου:look: