View Full Version : yamaha sr250 1980
ενα θεμα που υπηρχε ακομα ηταν με την μπαταρια
η κανονικη της θεση ηταν κατω απο τη σελα σε μια τεραστια βαση στο τριγωνο του σκελετου μαζι με το φιλτροκουτι
επειδη ολα τα παραπανω πηραν δρομο γιατι ηταν σπασμενα αλλα κυριως για λογους εμφανισης επρεπε να βρεθει νεα θεση
το μηχανακι φοραγε μπαταρια 12Αh η οποια απο κατασκευης ειναι πολυ ψηλη
μετα απο πολυ ψαξιμο αποφασισα να κανω μια θυσια και να παω στα 8Αh κρατωντας επαρκες το ρευμα εκκινησης στα 120Α επιλεγοντας μπαταρια gel μικροτερων διαστασεων
αγοραστηκαν γωνιες βιδες και ροδελες και χρησιμοποιηθηκε σαν βαση στηριξης μια κατακορυφη τραβερσα του σκελετου πανω στην οποια βιδωνει και ο ανορθωτης
η τελικη θεση και εικονα ειναι αυτη
327693
πανω στις γωνιες βιδωθηκε ξυλινη βαση η οποια ντυθηκε απο τον σακη με αντιολισθητικο υφασμα
σκεφτομαι να στερωσω την μπαταρια με τη χρηση ζωνης (κλεμενη ιδεα απο αλλου:D)
α πηγες στον σακη; πολυ υπομονετικος τυπος και πολυ καλες τιμες.
οσο για το ντυμενο σανιδακι προφανως εκει πανω θα βαλεις την μπαταρια. θαλεγα ειναι περιτο. σε χρονο dt απο τους κραδασμους θα τρυπησει το καλυμα.
ναι ειναι οκ τυπος.
κοιτα το σανιδακι χρειαζοταν για βαση και μια που ημουν σε σελα του ειπα και μου το εντυσε πρακτικα χωρις κοστος
σκοπευω να πατησω τη μπαταρια πανω του και να τη δεσω σταθερα οποτε επειδη δεν θα χοροπηδαει πιστευω οτι δεν θα τρυπησει
γι αυτο αλλωστε και βαλαμε αντιολισθητικο υφασμα για σελες
theolc-8
01/12/2014, 10:26
ειμουν το Σαββατο στο Σακη για την δικια μου σελα και μου εδειξε και την δικη σου.
Πολυ καλο παιδι και καλος μαστορας .
επειδη ειναι ξενος δεν εχει τη νοοτροπια της αρπαχτης
προτιμαεινα εχει ευχαριστημενος πελατες και να παιρνει λιγα απο πολλους:beer:
theolc-8
01/12/2014, 17:32
αυτα τα ξυλα απο σχολικη καρεκλα που ειδα δεν τα ξεχναω με τιποτα!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
δεν ειναι μονο οτι τα ειχα ευκαιρα
ειναι πολυ ανθεκτικα σε σχεση με το παχος και το βαρος τους και ηδη βερνικωμενα
..και τσαμπα (πηγαιναν για ανακυκλωση)
επανερχομαι μετα απο καιρο μια και ημουν σε αναμονη για καποια ανταλλακτικα
το τεποζιτο μπηκε στη θεση του οπως και η σελα
περαστηκε σετ επισκευης στη δαγκανα και στην τρομπα του φρενου και μπηκαν ολα στη θεση τους με υγρα εξαερωση κλπ
τοποθετηθηκε καινουρια μπαταρια στη νεα της θεση και ετσι μπορεσαν να γινουν οι πρωτες δοκιμαστικες βολτες στη γειτονια
οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες και τελικες φωτογραφιες θα μπουν συντομα
νεα θεση μπαταριας
330578
νεα σελα
330579
κομμενο φτερο εμπρος
330580330581
330582
SHOOTER045
01/02/2015, 10:41
Καλά το πηγές μάστορα.
Έχω μερικές ενστάσεις Όμως.
Στο καρμπ βάλε μια χοανα επειγόντως.
Εκεί λίγο ποίο πίσω το κενό φαίνεται άσχημο, θέλει γέμισμα.
Ένα φτερακι πίσω δεν θα ήταν κακό.
το ρολο πισω φτερου θα παιξει η πινακιδα
η σελα δοκιμαστηκε στο δρομο και θα παει για επιπλεον γεμισμα
ειμαι σε αναμονη για φιλτροχοανη-σιτα, θα αλλαχτει και το τελικο και μετα θα ρυθμιστει το καρμπυρατερ
απομενουν αλυσιδογραναζα και λαστιχα
το τελευταιο μεγαλο θεμα που εχω να αντιμετωπισω ειναι η πισω ζαντα η οποια ειναι σκουριασμενη σε στεφανη και ακτινες και εχει φαγωμενη φωλια ρουλεμαν στη μερια του ταμπουρου και φαγωμενο ταμπουρου οποτε μαλλον παει για πεταμα
θα ψαξω στα παλια για 16αρα ή18αρα οποιος εχει κατι μου λεει
το κενο κατω απο τη σελα ηταν επιλογη προσωπικου γουστου:D
θα κανω ομως και μια δοκιμη με το δικο του εσωτερικο καλυμμα που εχω
αρχικα εγιναν καποιες δοκιμες με το τιμονι αναποδα και να κοιταει προς τα κατω ωστε τα γκριπ να ειναι χαμηλα ομως η ιδεα απορριφθηκε γιατι αισθανομουν σαν να ημουν σε mini-moto και το μηχανακι δεν ηταν οδηγησιμο
SHOOTER045
01/02/2015, 10:52
Άντε με την πινακίδα να σώσεις την πλάτη, τα πόδια όμως?
Νομίζω ότι Σπύρος ( λιτσας) σε παρόμοια ανακατασκευή γι αυτό ακριβώς τον λόγο το γέμισε.
Ζάντα δεν παίζει αλλά θα έχω το νου μου
sapila racing
01/02/2015, 10:55
Ωραίο γίνεται!
Κι εγω πάντως νομίζω οτι ενα μικρό φτεράκι το θέλει πίσω.
:beer:
Άντε με την πινακίδα να σώσεις την πλάτη, τα πόδια όμως?
Νομίζω ότι Σπύρος ( λιτσας) σε παρόμοια ανακατασκευή γι αυτό ακριβώς τον λόγο το γέμισε.
Ζάντα δεν παίζει αλλά θα έχω το νου μου
τι εννοεις για τα ποδια;
το πισω φτερο το εχω ομως ειναι μεγαλο σε μηκος κι ακομα κι αν το κοψω δεν καθεται στις παλιες του βασεις λογω της νεας σελας
οταν μπει η πινακιδα θα φανει κατα ποσο ειναι απαραιτητο
sapila racing
01/02/2015, 11:37
το πισω φτερο το εχω ομως ειναι μεγαλο σε μηκος κι ακομα κι αν το κοψω δεν καθεται στις παλιες του βασεις λογω της νεας σελας
οταν μπει η πινακιδα θα φανει κατα ποσο ειναι απαραιτητο
Αν πρόκειται να το κάνεις βόλτες ενα μικρό φτερό είναι απαραίτητο όπως και να χει.
Ασχετα απο αυτό όμως θα είναι και πιο όμορφο και θα κατεσι καλύτερα και το φανάρι και η πινακίδα.
Για κατι τέτοιο μιλάω.
ομορφο ειναι το συγκεκριμενο αλλα αν πας να του βαλεις την απαραιτητη πινακιδα θα χαλασει οπτικα
υπαρχουν πολλες φωτο απο custom μηχανακια τα οποια φαινονται πανεμορφα αλλα δεν ειναι λειτουργικα
οταν εψαχνα εβρισκα κοματια σαν το δικο μου πολυ ομορφα αλλα χωρις μπαταρια χωρις φλας κλπ
παντως μου ειναι χρησιμες ολες οι γνωμες και σκοπευω να κανω διαφορες δοκιμες:beer:
νατο το εσωτερικο φτερακι
330587
προσωπικα προτιμω τον γυμνο αλητικο τροχο κι ας πεταει νερα
επειδη ομως εχω περισσευμα και μπρος και πισω φτερο μπορει να κανω καμμια κοπτοραπτικη
notakos600
01/02/2015, 17:29
Πολύ όμορφο είναι έτσι στο αλήτικο/ινδιάνικο στυλάκι. :beer:
κατι τετοιο ειχα στο μυαλο μου απο την αρχη:beer:
SHOOTER045
01/02/2015, 17:49
Γιατί δεν δοκιμάζεις ένα φύλο λαμαρίνα πάνω στους σωλήνες.
Και προστασία απ τα νερά θα έχεις και το ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα, θα φαίνεται ο τροχός όπως τώρα
SHOOTER045
01/02/2015, 19:25
Αν εκοβες το ήδη υπάρχων φτερό στο σημείο που έρχεται ο οριζοντιος σωλήνας της σέλας έτσι δεν θα βρέχεσαι από κάτω ούτε θα φαίνεται, και από εκεί πού θα κοπεί το φτερό, ένα φύλο λαμαρινας να πατάει πάνω στους γωνιακους σωλήνες, και να κατέβει ως εκεί πού τελειώνει το υπάρχων φτερό.
Τώρα μια οπίσθια φώτο θα βοηθούσε ώστε να δούμε πώς κάθεται το φτερό και αν μπαίνει η πινακίδα επάνω, θα μπορούσες να την βάλεις χαμηλά αριστερά στο ψαλίδι όπως κάτι bober / chopper κλπ με μια αυτοσχέδια βάση
το πλαστικο καλυμμα που φαινεται πιο πριν στη φωτο καλυπτει μεχρι και τα 2/3 της σελας πηγαινοντας προς τα πισω και το υπολοιπο το καλυπτει το πισω φτερο
με τη νεα σελα τιποτα απο τα δυο δεν χωραει να μπει στη θεση του κι αν κοπουν χρειαζονται πατεντες για να στηριχτουν
η πινακιδα στο πλαι προσωπικα δε μου αρεσει και νομιζω πως δεν ταιριαζει κιολας στο συγκεκριμενο συνολο
notakos600
02/02/2015, 07:45
Η πινακίδα στο πλάι είναι για πολλά γέλια.
Γνώμη μου, κράτα το ινδιάνικο, σήκωσε το πίσω φανάρι ψηλότερα από τη σέλα και βάλε τη πινακίδα από κάτω του.
το πισω φαναρι μπορει ευκολα να στηριχθει στο πανω μερος της βασης που ειναι τωρα, ομως θα φαινονται το ντουι και τα καλωδια πολυ ασχημα
εκει που ειναι τωρα δε φαινεται τιποτα και επισης αν μπει η πινακιδα απο κατω του θα εχει και τον προβλεπομενο φωτισμο
οταν μπλεκεις με τετοιες δουλειες υπαρχουν ζημιες που βγαινουν χωρις να το περιμενεις καποιες φορες ομως γινεται και το αντιθετο
θεωρουσα οτι η πισω ζαντα ηταν για πεταμα λογω της φθαρμενης φωλιας του ρουλεμαν και της σκουριας σε ακτινες και στεφανια
προχθες συζητουσα γι αυτο με ενα μαστορα και μου λεει δοκιμασε να παρεις τα κενα της φωλιας με φυλο αλουμινιου απο κουτακι αναψυκτικου
δεν ειχα κατι να χασω και το δοκιμασα
331242
κοπηκε λωριδα απο κουτακι στο πλατος του ρουλεμαν και ντηθηκε η φωλια εσωτερικα
μετα μπηκε σιγα σιγα το ρουλεμαν χτυπητο και δειχνει να ειναι οκ αφου πριν κουνιοταν γυρω γυρω με το δαχτυλο ενω τωρα ειναι σφηνωμενο
θα δοκιμαστει οταν δεθει και περπατησει κι αν χρειαστει θα βαλω και δευτερο φυλο το οποιο παντως αυτη τη στιγμη δεν δειχνει να χρειαζεται
αφου λοιπον εκει βρισκεται λυση ειπα να συνεφερω και εμφανισιακα τη ζαντα μια και ηταν χαλια
331243
χρησιμοποιησα κοκα κολα με αλουμινοχαρτο και wd40 με ατσαλομαλλο
και οι 2 συνδυασμοι δουλεψαν ικανοποιητικα
331244
αλλα βεβαια χρειζεται υπομονη για να γινουν ολες οι ακτινες και το κεντρο
πιστευω παντως πως το θεμα ζαντα εληξε αναιμακτα:beer:
notakos600
14/02/2015, 17:03
Πολύ ωραία έγινε η ζάντα.
Πανέξυπνο το κόλπο με τη λωρίδα του αναψυκτικού για τη φωλιά του ρουλεμάν, περιμένουμε εντυπώσεις για τη μακροζωία της πατέντας.
Τελικά χρησιμοποιήθηκε εξ' ολοκλήρου η coca-cola, το περιεχόμενο πήγε για τρίψιμο και το αλουμίνιο για ενίσχυση της φωλιάς. :lol: :beer:
ναι ναι η κοκα κολα τα εβγαλε τα λεφτα της:D
μακροζωια δεν ξερω αλλα οποτε πατηθει και ξανακανει τζογο το ξαναπερνας με νεο υλικο
μαστορα πιασε λαδια φιλτρα μπουζι και μια φαντα μπλε:bawl:
εναλακτικα μπορεις να κανεις με ενα ζουμπα πονταρισιες-τελιτσες μεσα στην φωλια σε ολη την περιφερεια της :)
notakos600
14/02/2015, 21:03
εναλακτικα μπορεις να κανεις με ενα ζουμπα πονταρισιες-τελιτσες μεσα στην φωλια σε ολη την περιφερεια της :)
Υπαρχει φοβος να φωλιασει παρακεντρα το ρουλεμαν και τοτε την εκατσες τη βαρκα. Το δακτυλιδι του toyar φανταζει απειρως καλυτερη λυση.
ρε παιδια μου εξηγειτε που θα βοηθουσαν οι πονταρισιες γιατι δεν το πιανω.........
notakos600
14/02/2015, 21:12
ρε παιδια μου εξηγειτε που θα βοηθουσαν οι πονταρισιες γιατι δεν το πιανω.........
Αν κατάλαβα καλά ο φίλος εννοεί να κάνει εξογκώματα περιμετρικά για να μπαίνει σφηνωτό το ρουλεμάν στη φωλιά.
σαν ρικνωση δηλαδη
δεν την ξερω σαν λυση αλλα προσωπικα θα φοβομουν να πονταρω πανω στο αλουμινιο μη φυγει κανα κομματι της φωλιας απο το χτυπημα
ασε που δεν δινει και χερι να πονταρεις καθετα
ναι πονταρισιες λεω. το αλουμινιο ειναι μαλακο μεταλο και πονταρεται ευκολα. και υπο γωνια φυσικα με μυτερη ποντα.
επισης δεν παει με τιποτα παρακεντρα το ρουλεμαν επειδη υπαρχει ο οδηγος της φωλιας. απλα οι πονταρισιες σφηνωνουν το ρουλεμαν.
η ζαντα προχωραει
tip για τις ακτινες: 200αρι ντουκοχαρτο βρεγμενο με wd40:wave2:
Pardalotzatziki
15/02/2015, 20:28
η ζαντα προχωραει
tip για τις ακτινες: 200αρι ντουκοχαρτο βρεγμενο με wd40:wave2:
Δες και αυτο το μαγικο ζουμι....εχει αποτελεσματα
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137451
θα το δοκιμασω κι αυτο:beer:
αν και εμενα δεν μιλαμε για απλη βρωμα σε μια καινουρια ζαντα αλλα για διαβρωση σε ζαντα 35 ετων:look:
Pardalotzatziki
15/02/2015, 23:11
θα το δοκιμασω κι αυτο:beer:
αν και εμενα δεν μιλαμε για απλη βρωμα σε μια καινουρια ζαντα αλλα για διαβρωση σε ζαντα 35 ετων:look:
Στον τροχο ισως δεις πιο γρηγορα αποτελεσμα. Οι ακτινες θα σε ζορισουν. Σιγα-σιγα :)
στεφανι ειναι πανευκολο
και οι ακτινες βγαινουν σιγα σιγα
τα κεντρα ειναι πιο ζορικα
κανονικα επρεπε να λυθουν ολα και να πανε για υαλοβολη, επιχρωμιωση,ανοδιωση κλπ αλλα θα κοστιζαν δυο τροχοι οσο εχει κοστισει το μισο προτζεκτ μεχρι τωρα:uplate:
ο τροχος καθαριστηκε οσο γινοταν και μπηκε στη θεση του
331973
331974
η πατεντα με το γεμισμα της φωλιας δειχνει οκ τοσο στατικα οπου ο τροχος ειναι πια σταθερος οσο και στο δρομο οπου η ουρα σταματησε να πηγαινει περα-δωθε
η πινακιδα επισης μπηκε με τον απλουστερο δυνατο τροπο και παραπεμπει λιγο σε rat bike
δεν με χαλαει αλλα μπορει να δοκιμασω και τιποτα αλλο
331975
331976
331977
SHOOTER045
03/03/2015, 14:44
Θέλεις λάστιχο, φαίνεται θεοξερο
γιατι το λες αυτο ουτε 20 χρονια δεν τοχω:lol:
λαστιχα αλυσιδογραναζα και εξατμιση ειναι οτι λειπει ακομα
το μηχανακι κανει βολτες κανονικα και με τον νομο ωστε να γινουν μικροδιορθωσεις ενω αμεσα θα περασει και κτεο
χθες ξεκιναω απο το φαναρι στη μεση της κηφισιας με αυτοκινητα πισω μου και βαζοντας δευτερα η ταχυτητα δεν κουμπωνει
γενικα μπαινει μονο πρωτη και νεκρα και αφου κανω στην ακρη σιγα σιγα και αρχιζω και φανταζομαι ιστοριες με κατεβασμα μοτερ ανοιγμα σασμαν τιμολογιο yamaha για φλατζες φουρκετες κλπ
σκυβω κατω και παρατηρω οτι ο λεβιες στη διαδρομη προς τα πανω παει και βρισκει στο πλαινο καπακι
τον τραβηξα προς τα εξω και το προβλημα λυθηκε
κολαση-παραδεισος σε 40 δευτερολεπτα, μαλλον ενας απο τους λογους που αν μπλεξεις με μηχανη δεν την αφηνεις ποτε:)
δυσκολα τα πραγματα με την ουρα
μου πεταει νερα στην πλατη και με δευτερο ατομο οταν τερματιζει ο τροχος βρισκει στην πινακιδα
αν και οπτικα μου αρεσει πρεπει να παω για αλλη λυση:confused:
SHOOTER045
11/03/2015, 18:57
δυσκολα τα πραγματα με την ουρα
μου πεταει νερα στην πλατη και με δευτερο ατομο οταν τερματιζει ο τροχος βρισκει στην πινακιδα
αν και οπτικα μου αρεσει πρεπει να παω για αλλη λυση:confused:
Στο πα, δεν στο πα?
#216
#225
#227
Αφού λύσεις το θέμα των νερών, και αφού πινακίδα στο πλάι δεν παίζει, θα μπορούσες να την βγάλεις λιιιγο ποιο πίσω
εστησα την δικη του ουρα με φτερο φαναρι πινακιδα και την εβαλα προχειρα να δω πως καθεται
οπως το φανταστικα ειναι χαλια........
τεραστιο σε μηκος νικελ φτερο με ενα ορθιο τετραγωνο κολοφαναρο το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το υπολοιπο μηχανακι
απορριπτεται χωρις συζητηση θα δοκιμασω κατι αλλο που εχω στο μυαλο μου
τελικα τα πανεμορφα μηχανακια που βλεπουμε στο δικτυο σε πολλα σημεια ειναι μονο για βιτρινα
τα φτερα στα περισσοτερα δεν προστατευουν σε αλλα λειπουν τελειως αλλα δεν εχουν κολοφαναρο αλλα δεν εχουν φλας......
τελικα σχεδιαστες και κατασκευαστες πρεπει να τραβανε μεγαλα ζορια:look:
η ουρα σχεδιαζεται απο την αρχη..........
μειωσα την προφορτιση γιατι ειχε σκλυρηνει πολυ πισω και στο δικαβαλο σε λακουβα ο τροχος εβρισκε στο κολοφαναρο
δουλεια δεν ειχε ο διαολος παιδευε τα παιδια του...........:evil:
το απογευματακι λεω δεν κατεβαινω να χαρχαλεψω λιγο το yamaha;
κανω κατι ψιλολογια ανευ ουσιας και βγαζω και το μπουζι να το καθαρισω γιατι το δουλευα πλουσιο
πραγματι ηταν καταμαυρο οποτε το πλακωνω με wd40 αφου δεν ειχα τιποτε αλλο προχειρο το ξαναβαζω πανω βαζω μπρος και παω να ξεκινησω για μια κοντινη βολτα
μολις κανω 5 μετρα κανει μπραφ και σβηνει αποτομα σαν να του εκοψες το ρευμα
δοκιμαζω να το βαλω.... τιποτα
βγαζω μπουζι......αναβει
στο μιζαρισμα πεταγε φλογιδια στην εισαγωγη και λεω μπας και πηδηξε κανενα δοντι και ξεχρονιστηκε;
βγαζω καπακια βολαν και καδενας ολα οκ
λες τιποτα στην κεφαλη;
βγαζω καπακια βαλβιδων ολα οκ
χωρις να το πολυπιστευω αλλα μη εχοντας αλλη λυση ξηλωνω καρμπ και παλι ολα οκ
εν τω μεταξυ συνεχως τσεκαρω και το μπουζι το οποιο οχι απλα σπινθηριζει αλλα αναβει οπως τα βεγγαλικα στο γηπεδο
μην εχοντας αλλη λυση δοκιμαζω την πιο μπακαλικη: βαζω πανω ενα παλιο μπουζι
...............μιση μιζια...........:cry::bawl::beer:
επειδη οι ανακατασκευες προσθετουν γνωσεις και εμπειριες..............
ποτε μην ανοιξετε καρμπυρατερ υποπιεσης διπλα σε παιδια:nono:
το ελατηριο του σλαιντ εγινε ακορντεον:cry:
το μηχανακι κυκλοφορει κανονικα αλλα εχουν προκυψει διαφορα προβληματακια:
η σελα θελει οπωσδηποτε επιπλεον γεμισμα και ελαστικη στηριξη στο σκελετο γιατι τωρα περνουν ολοι οι κραδασμοι του μοτερ και ειναι σαν να καβαλας κομπρεσερ μεχρι σημειου να σε πιανει πονοκεφαλος
ευθυνη γι αυτο εχει και η τρυπια εξατμιση οποτε εχει παραγγελθει ηδη καινουρια
παλιοτερα στο καρμπυρατερ ειχε αλλαχθει το ζιγκλερ του ρελαντι και επειδη δεν βρεθηκε το δικο του μπηκε ελαφρα μεγαλυτερο (απο 47,5 σε 50)
αυτο εχει σαν αποτελεσμα το μηχανακι σε ρελαντι και με λιγο γκαζι να δουλευει πλουσια ακομα και με τη βιδα της βενζινης βιδωμενη τερμα
θα γινει δοκιμη και με τη νεα εξατμιση αλλα μαλλον παει για γνησιο σωστο ζιγκλερ
to be continued:)
η ουρα εγινε αλλιως
φτιαχτηκε ενα πλαισιο με λαμες γωνιες και βιδες το οποιο στηριχθηκε στην πισω εγκαρσια τραβερσα και καλυφθηκε με ενα πλαστικο καλυμμα που φτιαχτηκε απο τη γνησια θηκη εγγραφων που υπηρχε παλια κατω απο τη σελα
στο πλαισιο αυτο στηριχθηκε η πινακιδα και το πισω φαναρι
333187333188333189
πολυ μουρατο δεν ειναι ΟΜΩΣ:
-κολοφαναρο και πινακιδα βρηκαν θεση
-ο τροχος οταν τερματιζει δεν βρισκει πουθενα
-κραταει τα νερα που πεταει ο τροχος
-δεν αλλοιωνει πολυ την κοντη ουρα που ηθελα
-ειχε μηδενικο κοστος
:beer:
SHOOTER045
29/03/2015, 10:06
Much better :beer:
notakos600
29/03/2015, 16:47
Piece of art. :beer:
ε οχι και art ρε φιλε:bawl:
στα καλλιτεχνικα ζητηματα ειμαι τελειως αμπαλος:look:
ευχαριστω παντως:beer:
notakos600
29/03/2015, 21:04
ε οχι και art ρε φιλε:bawl:
στα καλλιτεχνικα ζητηματα ειμαι τελειως αμπαλος:look:
ευχαριστω παντως:beer:
Μαζευε εσυ κι ας ειναι ρογες...
Πολυ το γουσταρω οπως το εφτιαξες. :beer:
τον τελευταιο καιρο αντιμετωπιζα θεμα με το καρμπυρατερ
με λιγο γκαζι εκανε διακοπες και το μπουζι ηταν καταμαυρο
δεν ειχα μεγαλες απαιτησεις γιατι εχω καταργησει το φιλτροκουτι και εχω βαλει φιλτροχοανη σιτα κατι που τα καρμπ υποπιεσης τα μπερδευει
επισης ειχα λιιιγο μεγαλυτερο pilot ζιγκλερ βενζινης
στην πραξη ομως το καρμπυρατερ δεν ακουγε σε ρυθμιση και το μηχανακι δουλευε υπερπλουσιο οποτε κατι επρεπε να κανω
εκανα πολλες προσπαθειες με βγαλε βαλε εριξα πολυ διαβασμα και πολυ ψαξιμο και τελικα η απλουστερη λυση ηταν ή σωστη
το ξαναανοιξα και τσεκαροντας τα παντα βαση manual ανακαλυψα οτι σε παλιοτερο ανοιγμα ειχα βαλει αντιστροφα τα ζιγκλερ pilot αερα και main βενζινης:eek:
ετσι στο pilot κυκλωμα αντι για 47,5-160 ειχα 50-138 οποτε οχι μονο ειχα δωσει παραπανω βενζινη αλλα ειχα κοψει και τον αερα:cry:
η σκατζα εγινε και το μηχανακι κελαηδαει περιμενοντας την καινουρια του εξατμιση για να γινει η τελικη ρυθμιση:beer:
το τελικο της εξατμισης ηταν για πεταμα
333591
βγηκε ολη απο το λαιμο
333592
οταν κοπηκε στην κολληση βρηκα διπλη σωληνα μεσα στην κουρμπα που δεν ηξερα οτι υπαρχει και την αφαιρεσα γιατι ηταν μισοσαπιο
333593
γυαλισα λιγο το κομματι του λαιμου που ειναι εμφανες
333594
333595
και εγινε ετσι
333596
με τη βοηθεια εξατμισα που εβαλε μια προσθηκη στο λαιμο ωστε να μπει το νεο τελικο εγινε η τοποθετηση
333597333598333599
το παλιο τελικο ηταν κολλημενο και μαλιστα στραβα με κλιση προς τα πανω με αποτελεσμα να ακουμπαει στο εμπρος μαρσπιε και να ειναι πολυ κοντα στο παπουτσι του συνεπιβατη
επισης σε υπερεκταση της αναρτησης μπορουσε να ακουμπησει το κατω παξιμαδι του αμορτισερ
το καινουριο ηρθε πιο χαμηλα στην κανονικη του θεση και το σημαντικοτερο τοποθετηθηκε χωρις κολληση αλλα με μουφα και κολιε οποτε αφαιρειται ευκολα :)
SHOOTER045
04/04/2015, 19:59
Ωραιος μάστορα :beer:
zentakiasSF
07/04/2015, 22:41
απλό και λιτό μηχανακι, οτι πρεπει για βολτες.
Ευγε για την μεχρι τωρα προοδο :beer:
εχει και ενας κολλητος sr250 μοντελο 80κατι παροπλισμενο, απο τον πατερα του, και του εδειξα το θεμα σου εδω.
Δεν περιμενε οτι αυτο το μηχανακι μπορει να αλλαξει τοσο προς το ομορφοτερο
και ειναι και τυπος που του αρεσουν τα κλασσικά τετοιου στυλ.
notakos600
08/04/2015, 07:48
Ο toyar έφτιαξε ένα απο τα πιο λιτά και όμορφα SR 250.
universalgr1
08/04/2015, 14:32
Εύγε μάστορα! Όμορφο!
:beer:
ευχαριστω για τα καλα λογια:beer:
ελλειψει χρηματων το βολταρω δοκιμαστικα και κανω μικροδιορθωσεις γυρω-γυρω
ντιζα συμπλεκτη, σωληνακι υψηλης, φλαντζουλα στο καπακι του συμπλεκτη γιατι ψιλοδακρυζε σε ενα σημειο (στο ψηλοτερο:cry:) ενα oring στην κεφαλη που εχανε λαδακι και αλλα τετοια...........
τελευταια το ακουγα να κουδουνιζει λιγο παραπανω και ειπα να ριξω μια ματια και βρηκα τη γλυστρα της καδενας να κανει βολτες:p
συντομα θα ξαναπεραστει ενα βερνικι το τεποζιτο γιατι το προηγουμενο ηταν αποτυχια..........
εχουμε και λεμε..........
εγιναν καποιες βελτιωτικες κινησεις
το τεποζιτο εχει βαφτει καμμια 20αρια χερια και κατεληξε με ενα βερνικι μαλακο σαν κερι και να διαλυεται με τη βενζινη
μονοδρομος λοιπον ξανα τριψιμο βαψιμο και βερνικι σπρει αυτη τη φορα απο χρωματα αυτοκινητων με σκλυρηντη
337052
επισης μπηκαν σηματα με τα 3 διαπασων;)
337053337054
η σελα παραγγελθηκε να γινει σαν αυτες που εβλεπα στις φωτο στο internet
εγινε ομορφη μεν αβολη δε γιατι ηταν που λεπτη σκληρη και τερματιζε αμεσως
ετσι ξηλωθηκε και ξαναγεμιστηκε αυτη τη φορα με πιο σωστα κριτηρια
337057
337058
με την καταργηση του φιλτροκουτιου περισσεψε ενα σωληνακι αναθυμιασεων απο το καρτερ
337059
ετσι αγοραστηκε σχετικο φιλτρακι
337061
και τοποθετηθηκε
337065
ενα μπουγαδιασμα πριν το τελικο ντυσιμο
337066
εγινε μια δοκιμη με το τιμονι αναποδα και προς τα κατω για να αλλαξει η εμφανιση και η θεση οδηγησης337067
δεν ηταν κακο στο ματι και ηταν ειχε και καλη αισθηση στο δρομο
ομως επειδη εβαζε τους καρπους σε παραξενη θεση δεν μπορουσε το δεξι χερι να δουλεψει ανετα συμπλεκτη και διακοπτες οποτε γυρισαμε στα νορμαλ
337068
σημερα παρελαβα και σετακι αλυσιδογραναζα 337072
notakos600
12/06/2015, 16:15
Πολλές ομορφιές καλλιτέχνη!!!
οχι οτι ενδιαφερει κανεναν αυτη τη στιγμη αλλα ετσι για να φευγει λιγο το μυαλο:)
μπηκαν αλυσιδογραναζα μαζι με καινουρια ασφαλεια στο μπροστα γραναζι γιατι το παλιο γραναζι-ασφαλεια χορευαν καρσιλαμα πανω στον αξονα και καινουρια παξιμαδια ασφαλειας πισω
338137
στην ουρα τοποθετηθηκε ενα τσαντακι για να κλεισει το κενο μεταξυ σελας και φαναριου, μεσα θα μπουν ενα πανι τιποτα εργαλεια κλπ
338138
απομενουν μονο να τοποθετηθουν καινουρια λαστιχα κατι που στην παρουσα φαση ειναι ανεκδοτο:rolleyes:
ενα θεματακι παραξενο που εχει προκυψει ειναι ενα δακρυσμα λαδιου στο δεξι καπακι στο πιο κουφο σημειο
338139
ελαχιστο λαδακι βγαινει απο την ενωση μπροστα ακριβως απο το φιλτρο λαδιου σε ενα σημειο οπου και ειναι ψηλα και δεν υπαρχει πιεση απλα δουλευοντας το μοτερ η καμπανα πιτσιλαει λαδι εσωτερικα σε εκεινο το σημειο
εχω παιξει με γνησια φλατζα και με 2 φτιαχτες απο βελανιδοχαρτο και το επομενο βημα ειναι φλατζοκολλα τοπικα
το γαμωτο ειναι οτι πρεπει να λυθουν καμμια 15αρια βιδες:look:
και μια γενικη εικονα
338140338141338142
sapila racing
04/07/2015, 10:56
ενα θεματακι παραξενο που εχει προκυψει ειναι ενα δακρυσμα λαδιου στο δεξι καπακι στο πιο κουφο σημειο
338139
ελαχιστο λαδακι βγαινει απο την ενωση μπροστα ακριβως απο το φιλτρο λαδιου σε ενα σημειο οπου και ειναι ψηλα και δεν υπαρχει πιεση απλα δουλευοντας το μοτερ η καμπανα πιτσιλαει λαδι εσωτερικα σε εκεινο το σημειο
εχω παιξει με γνησια φλατζα και με 2 φτιαχτες απο βελανιδοχαρτο και το επομενο βημα ειναι φλατζοκολλα τοπικα
το γαμωτο ειναι οτι πρεπει να λυθουν καμμια 15αρια βιδες:look:
Απο πού ακριβώς βγαίνει το λάδι? Δεν φαίνεται καλά.
Αν βλέπω καλά υπάρχει πρόβλημα στο καπακι του φίλτρου λαδιού? Είναι σπασμένο εκει που περνάει η βίδα στο αρστερό μέρος?
εχεις δικιο για το καπακι ειναι σπασμενο στη μια βιδα και θα αλλαχθει, ομως εχει μπει νεο oring και ειναι απολυτα στεγανο ακομα κι ετσι
η διαρροη ειναι εδω
338143
ειναι πολυ μικρη και μονο οταν ζεσταθει πολυ, μπορει να ειναι καποιο μικρο πετσικαρισμα του καπακιου
sapila racing
04/07/2015, 11:45
εχεις δικιο για το καπακι ειναι σπασμενο στη μια βιδα και θα αλλαχθει, ομως εχει μπει νεο oring και ειναι απολυτα στεγανο ακομα κι ετσι
η διαρροη ειναι εδω
338143
ειναι πολυ μικρη και μονο οταν ζεσταθει πολυ, μπορει να ειναι καποιο μικρο πετσικαρισμα του καπακιου
Εκεί που είναι με λίγη φλαντζόκολλα θα λυθεί το πρόβλημα.
Ωραίο έγινε το μηχανακι! :beer:
αυτο που δεν ξερω ειναι αν η φλατζοκολλα θα πιασει επειδη στο σημειο υπαρχει ηδη φλατζα ποτισμενη με λαδι
σημερα εκανα για πρωτη φορα διαδρομη εκτος γειτονιας Μαρουσι-Αμπελοκηποι και πισω
μικρη αποσταση και χρονος αλλα το μηχανακι δουλεψε συνεχομενα ψηλα
δυσκολευεται να ανεβασει πανω απο 6000 και στο τελικο εμφανιστηκε μαυριλα αρα στα μεγαλα φορτια δουλευει πλουσιο
το κυριο ζιγκλερ επρεπε να ειναι 122,5 αλλα ειναι 140
δοκιμασα να αλλαξω θεση τη βελονα αλλα δυστυχως αυτη που εχει πανω δεν ρυθμιζεται
επομενο βημα ειναι να αγοραστει αυτο http://www.ebay.com/itm/SR250SE-Kit-de-reparation-carburateur-KEYSTER-KY-0392-/251669186075?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item3a98a7061b
θα ξαναρυθμιστει η βιδα του μιγματος και θα γινουν δοκιμες για τη θεση της βελονας μεχρι να δουλεψει απολυτα σωστα
σε μηδενικα-μικρα φορτια παντως δεν υπαρχει προβλημα
Απλο και ωραιο το εκανες...
δοκιμασε να παιξει λιγο με τον αερα, ή με το φιλτρο μεχρι να βρεις πιο σωστη λυση
ευχαριστω:beer:
φιλτρο δεν υπαρχει υπαρχει φιλτροχοανη-σιτα και αυτο κανει τα πραγματα πιο δυκολα αλλα δεν γινοταν αλλιως χωροταξικα
εργοστασιακα η βιδα του αερα ειναι στο 2 παρα τεταρτο ενω τωρα για να δουλεψει σωστα ειναι στη μια στροφη λογω του μεγαλου ζιγκλερ
οι δοκιμες με τη βιδα του αερα εχουν δειξει οτι με κλειστο γκαζι το μιγμα εμπλουτιζεται απο το ζευγαρι κυριο ζιγκλερ-βελονα γι αυτο θελω να το επαναφερω στα ισα του με το σετ επισκευης και να ξαναρυθμισω
ποιος να περιμενε οτι θα κολλαγα λογω κλειστων τραπεζων:rolleyes:
επανερχομαστε μετα απο καιρο:)
το μηχανακι κυκλοφορει σε χαλαρους ρυθμους βολτας και καμμια συνοικιακη αγγαριουλα......
ενα θεμα που ειχα απο την αρχη ειχε να κανει με το εμπρος φρενο το οποιο εχει αλλαχτει απο ταμπουρο σε δισκοφρενο με ολα γνησια μεταχειρισμενα εκτος τρομπας
προσπαθουσα να το κανω να δουλεψει με μια μικρη τρομπιτσα που ειχα βρει μαλλον απο παπι η οποια επισκευαστηκε με σετ τσιμουχων
αλλαχτηκαν διαφορα σωληνακια εγιναν πολλες εξαερωσεις αλλα δυναμη δεν ειχα και η διαδρομη ηταν μεγαλη
ηταν φανερο οτι η τρομπα ηταν μικρη για τη δαγκανα και ειχα κατα νου να την αλλαξω
καποια στιγμη ψωνισα απο εδω μεσα μια τρομπα απο V-storm (ευχαριστω Λαμπρο:beer:) και την εβαλα
344592
η οποια μαλιστα εχει και ρυθμιζομενη μανετα
344593
το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικοτατο και πιστευω οτι θα βελτιωθει κι αλλο οταν αλλαχθουν τα ξυλινα τακακια που εχει τωρα πανω;)
ψαχνοντας να τοποθετησω την τρομπα ανακαλυψα οτι ενω τα περισσοτερα μηχανακια εχουν τη βαση του καθρεφτη στην τρομπα τα suzuki την εχουν στο καβαλετο που στηριζει την τρομπα
για να βαλω παλι τον καθρεφτη λοιπον αγορασα απο το ebay σε πολυ καλη τιμη ενα σετακι με αυτο
344594
το οποιο φαινεται τοποθετημενο πιο πανω;)
ενα αλλο θεμα που αναφερθηκε και πιο πανω ηταν τα λαθος ζιγκλερ στο καρμπυρατερ
το ρελαντι ηταν στο 50 αντι 47,5 και η μικρη διαφορα καλυφθηκε με αλλαγη στη ρυθμιση
το κυριο ζιγκλερ ομως ηταν 140 αντι 122,5 με αποτελεσμα στα μεγαλα φορτια το μοτερ να πνιγεται απο τη βενζινη και να μην μορει να ανεβασει στροφες
αγοραστηκε λοιπον το κιτ επισκευης της γιαπωνεζικης keyster
344595
απο το σετ τοποθετηθηκαν ηδη τα σωστα ζιγκλερ με αποτελεσμα το μηχανακι να δουλευει πλεον αριστα σε μεσαια και χαμηλα φορτια και στροφες
παρουσιαζει εναν μικρο δισταγμο πολυ χαμηλα προφανως κατα τη μεταβαση απο το κυκλωμα του ρελαντι στο κυριως
θα γινει προσπαθεια να διορθωθει αρχικα με ρυθμιση (μαλλον λογω φιλτροχοανης φτωχαινει χαμηλα) και αν δεν πετυχει θα βαλω τη βελονα απο το σετ η οποια ειναι ρυθμιζομενη σε αντιθεση με αυτη που εχω τωρα
Την μανετα εσυ την εκοψες?
δεν ειναι κομμενη ειναι σπασμενη η μπιλια της
μου την εδωσε το παληκαρι μαζι με την τρομπα
απλα της στρογγυλεψα λιγο το σπασμενο ακρο στον τροχο για να μην κοβει
Γιαυτο το ειπα την ειδα οτι την εχεις γλυκανει στην ακρη γιαυτο..
το καρμπυρατερ περι ου ο λογος345333
ανοιχτηκε και βγηκε το σλαιντ για να αντικατασταθει η βελονα
μετρηθηκε το μηκος της παλιας345334
η νεα απο το σετ επισκευης εχει 5 θεσεις ενω η παλια ειχε μονο μια
επισης ειχαν ψιλοδιαφορα στην κωνικοτητα της μυτης
345335
με την ευκαιρια αλλαχθηκε και το ζιγκλερ του αερα που ειναι στο κατω μερος της φουσκας
345336
στο καρμπυρατερ αυτο το τσοκ ειναι πανω στο σωμα και εχει 3 θεσεις
τραβωντας το ανοιγει μια εσωτερικη διοδο εμπλουτιζοντας το μιγμα
345337
345338
στη θεση που βρισκεται ο κρικος κανονικα υπαρχει πλαστικο πομολακι το οποιο ομως με τα χρονια ξεραινεται και σπαει
τα λεφτα που ζηταει η yamaha ειναι υπερβολικα οποτε κατευθυνθηκα σε γειτονικο χρωματοπωλεια και προμηθευτικα μια ροζετα απο πλαστικο πομολο
τοποθετηθηκε
345339
και παρακατω φαινεται τελειως κλειστο
345340
και τελειως ανοικτο
345341
αυριο θα τοποθετηθει και θα παμε βολτα να δουμε τι καναμε..................
SHOOTER045
14/11/2015, 18:51
ψαχνοντας να τοποθετησω την τρομπα ανακαλυψα οτι ενω τα περισσοτερα μηχανακια εχουν τη βαση του καθρεφτη στην τρομπα τα suzuki την εχουν στο καβαλετο που στηριζει την τρομπα
για να βαλω παλι τον καθρεφτη λοιπον αγορασα απο το ebay σε πολυ καλη τιμη ενα σετακι με αυτο
344594
το οποιο φαινεται τοποθετημενο πιο πανω;)
Δεν είπες ότι ψάχνεις τέτοιο παπαρακι, αν δεις το θέμα με το παπί μού είχα ίδιο πρόβλημα όταν άλλαξα διακόπτες και έβαλα τρόμπα και δισκοφρενο.
Δυστυχώς λόγω χωροταξιας δεν μπορώ να βάλω το δεξί αλλά μόνο το αριστερό.
Αν και τότε πήρα δύο σετ, αν θέλεις αριστερό πες μου
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.