PDA

View Full Version : yamaha sr250 1980



Σελίδες : [1] 2 3 4

toyar
27/02/2014, 20:51
καλησπερα κι απο μενα
μια απο τις αγαπημενες μου ενοτητες εδω μεσα ειναι οι ανακατασκευες
παρακολουθωντας και θαυμαζοντας τις προσπαθειες πολλων απο εδω πηρα κι εγω την αποφαση να ασχοληθω με την πρωτη μου μηχανη η οποια παραμενει σχεδον παροπλισμενη εδω και 12 χρονια αλλα για καποιο λογο ποτε δεν σκεφτηκα να την πεταξω
προσπαθουσα να την κρατησω τυπικα στη ζωη εδω και χρονια ανεξοδα με μπαλωματα και πατεντες ωστε να κανω τις βολτες μου στο χωριο μερικες μερες το χρονο
οταν ομως περασαν τον νομο περι υποχρεωτικης ασφαλισης ολο το ετος κλπ σκεφτηκα οτι ή θα την αποχαιρετουσα ή θα την εκανα απολυτως λειτουργικη και για συναισθηματικους λογους αποφασισα το δευτερο
εχω ξεκινησει ηδη λυσιμο για το οποιο εχω φωτογραφικο αρχειο που θα παραθεσω συντομα
να πω επισης οτι προσεξα οτι στην κατηγορια <<ανακατασκευες>> γινεται λογος επαναφορα σε εργοστασιακη κατασταση, στην περιπτωση μου ο στοχος ειναι μικρες μετατροπες ωστε να καταληξω σε φαση cafe racer οποτε ελπιζω να μην ειμαι εκτος θεματος
για να τεσταρω πως μπαινουν φωτογραφιες βαζω την παρακατω η οποια ειναι σχετικα προσφατη310668
η τωρινη κατασταση ειναι αρκετα χειροτερη εμφανισιακα αλλα το βασικο ειναι οτι λογω μηχανικων και ηλεκτρικων προβληματων που θα αναφερω αργοτερα πρακτικα ηταν ακινητοποιημενη

Wisdover
27/02/2014, 21:04
Καλη αρχη και κουραγιο!! :wave2:

bikas
27/02/2014, 21:06
καλή αρχή.υπομονή....

toyar
27/02/2014, 21:13
μια συντομη ιστορικη αναδρομη:
η μηχανη αυτη ηταν η πρωτη μου η οποια αγοραστηκε μεταχειρισμενη το 1994
οταν λεμε μεταχειρισμενη εννοουμε οτι ο πρωην ιδιοκτητης την ειχε για πεταμα και την αγορασα σε τιμη 90αριου παπιου της εποχης μαγεμενος απο τη ροπη της που μου ειχε φανει αστειρευτη μπροστα στο Τ50 που ειχα τοτε:p
μεχρι το 2002 καναμε παρεα τα παντα βολτες, εκδρομες, μεροκαματο, στρατιωτικο σε καθημερινη βαση
περασαμε καλες περιοδους που εκανε τα παντα αδιαμαρτυρητα και κακες που μουλαρωνε με εμφαση στις πρωτες
αν εδινα εναν χαρακτηρισμο θα ηταν ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ
το μονο μου παραπονο ηταν η ελλειψη μανιβελας και το ανυπαρκτο εμπρος φρενο
το 2002 αντικατασταθηκε απο επισης μεταχειρισμενο eliminator και αφεθηκε σε ενα υπαιθριο παρκινγκ για καμμια τριετια ωσπου μου κατεβηκε η ιδεα να τη στειλω στο γυναικοχωρι
εκει εμεινε μεχρι και φετος, περασε απο πολλα χερια συνηθως ακαρδα μπηκε σε χωραφια κουβαλησε ξυλα και γενικα γερασε γρηγορα λογω περιστασιακης αλλα σκληρης χρησης και ανυπαρκτης συντηρησης

toyar
27/02/2014, 21:30
και λιγα λογια για τα μεσα και τον στοχο της προσπαθειας:
ο χωρος που διαθετω ειναι ενα μεσαιου μεγεθους μπαλκονι με ενα αυτοσχεδιο παγκο
τα εργαλεια ειναι τα βασικα κι αν χρειαστει κατι επιπλεον βλεπουμε
λεφτα δεν υπαρχουν-πρωτοτυπο- καθως μας κυνηγαει ενα βαρβατο στεγαστικο
θα γινει προσπαθεια ωστε να μην μπλεξω με μαστορους ενω τα ανταλλακτικα θα ειναι τα απολυτως απαραιτητα
δεν με ενδιαφερει να το φερω σε κατασταση καινουριου θελω να φτασω σε κατι απολυτως λειτουργικο και απροβληματιστο με συμπαθητικη εμφανιση
στα συν οτι υπαρχει ορεξη, χρονος και το μηχανακι ειναι πολυ απλο σαν μεγαλο παπι

byron
27/02/2014, 21:45
Πςςςς τι μου θύμισες...
Ο 1ος μου βρόντος με μηχανή, ήταν με δαύτο πριν 150 χρόνια... Κοίταγα συνέχεια το κοντέρ, για να δώ το μαγικό νούμερο 100 (!) και όταν σήκωσα το βλέμμα είχε τελειώσει η ευθεία. :D

Αν το χρώμα είναι το εργοστασιακό, είναι η τούμπανη έκδοση Exciter :tooth: Το sissy bar και το πίσω φτερό είναι από Honda ?

toyar
27/02/2014, 21:49
στη φωτο μολις εχει βαφτει
εργοστασιακο ηταν μπορντω
η πλατη ηταν απο honda nt της εποχης μαλλον και την ειχε βαλει ο προηγουμενος με αποτελεσμα η πισω θεση να ειναι θρονος:D

SHOOTER045
27/02/2014, 22:00
ανεβασε καταλογο με το τι θα χρειαστεις
ολο και καποια πραγματα θα περισευουν απο πολλους
καλη αρχη:beer:

toyar
27/02/2014, 22:42
ευχαριστω:)
οπως ειπα εχω ηδη ξεκινησει το λυσιμο και μεχρι τωρα τα πραγματα ειναι καλυτερα απο οτι περιμενα

toyar
27/02/2014, 23:00
310675το πρωτο προβλημα ηταν οτι η μηχανη ηταν στην επαρχια και δεν μπορουσε να κινηθει
επρεπε με καποιο τροπο να παει στην πρωτευουσα του νομου και απο κει με μεταφορικη αθηνα-πρακτορειο και μετα σπιτι κατι που ηταν δυσκολο και ακριβο
προσπαθησα να βρω αλλο τροπο μεταφορας χωρις επιτυχια
τελικα σκεφτηκα να φερω μονο το μοτερ και ανοιγοντας το να δω και αν αξιζει να συνεχισω
ετσι τα χριστουγεννα που ημουν χωριο κατεβασα το μοτερ (οι συγκεκριμενες φωτο ειναι απο κινητο σε σκοτεινο χωρο οποτε δεν ειναι καλες)310674

toyar
27/02/2014, 23:07
το μοτερ φορτωθηκε στο αμαξι μαζι με συζυγο παιδια και μπαγκαζια και ηρθε αθηνα
ευτυχως εχω μεγαλο αυτοκινητο (yaris):lol:
το μονο διαθεσιμο και ασφαλες μερος ηταν το μπαλκονι
για να μπορω να το δουλευω καλυτερα το προσαρμοσα σε ενα σταντ ψαλιδιου που εχω
310676
310677

toyar
27/02/2014, 23:22
λιγα λογια για το μοτερ:
ειναι μονοκυλινδρο αεροψυκτο διβαλβιδο με υγρο καρτερ και καρμπυρατερ υποπιεσης
το ιδιο μοτερ ειχε το xt 250 της εποχης αλλα αντι για μιζα ειχε μανιβελα
ειναι γνωστο γιατι τρωει ευκολα εκκεντροφορο κοκορακια γλυστρες κλπ και κουδουνιζει σαν τρελο
επισης ειναι γνωστο γιατι απο τη στιγμη που αρχιζει να κουδουνιζει εχει αλλα 150 χιλιαδες χλμ ζωη (κουδουνιζοντας):lol:
το εχω φερει πακετο με καρμπυρατερ εξατμιση πολλαπλασιαστη ηλεκτρονικη και ανορθωτη ωστε πριν το λυσω να το τεσταρω σε λειτουργια
πριν το κατεβασω δυσκολευοταν πολυ να παρει μπρος και δεν κραταγε ρελαντι, επισης δεν φορτιζε την μπαταρια
αρχικα λοιπον συνδεθηκαν ολα τα παραπανω με εξωρικη καλωδιωση καθως η πλεξουδα του εχει μεινει στο πλαισιο (και ειναι και σφαγμενη)
310678
310679

SHOOTER045
27/02/2014, 23:24
στην πρωτη φωτο το μπροστινο ειναι ταμπουρο
στην δευτερη εχει δισκο
ενα ιδιο ειδα να κανουν μετατροπη στην εκπομπη<cafe racer>στον οτε τβ
αλλα εκει υπαρχει χρημα και μηχανηματα
απ οτι θυμαμαι εκοψαν υποπλαισιο πισω απο τα αμορτισερ και το εκαναν αυστηρα μονοσελο με κοκοβιο
το πηρουνι σου ειναι μακρυ και εχει κλιση απο τον λαιμο εκει θελει ψαξιμο
το τεποζιτο με το σχημα δακρυ δεν κανει-αποψη μου-κατι ποιο μπανικο απο RD-RZ δες αυτο http://www.ebay.com/itm/1974-YAMAHA-RD350-RD-350-GAS-FUEL-TANK-STEEL-/350906475324?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51b3a7e33c&vxp=mtr
και εδω μια ετοιμη προταση τεποζιτο σελα-κοκοβιος http://www.ebay.com/itm/1974-YAMAHA-RD350-RD-350-GAS-FUEL-TANK-STEEL-/350906475324?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51b3a7e33c&vxp=mtr

toyar
27/02/2014, 23:33
πριν συνδεθουν μετρηθηκε ο πολλαπλασιαστης συμφωνα με το μανουαλ και βρεθηκε οκ
αυτο που ηταν αλλου κι αλλου ηταν το μπουζοκαλωδιο και η πιπα τα οποια και αντικατασταθηκαν απο κατι που ειχα περισσευμα παλια αλλα με σωστη ωμικη αντισταση
φυσικα αγοραστηκε καινουριο μπουζακι
τα πηνια επισης μετρηθηκαν και βρεθηκαν οκ
ο ανορθωτης τοποθετηθηκε απο φιλο ηλεκτρονικο σε τροφοδοτικο και του δωσαμε στην εισοδο 24VAC ενω στην εξοδο ειχε φορτισμενη μπαταρια ανταποκριθηκε καλα μια και εδωσε 14VDC
η μιζα ως συνηθως ειχε τις δικες της ιδιοτροπιες αλλα τελικα πειστηκε να λειτουργησει χωρις να λυθει
ετσι με ενα προχειρο μιζαρισμα ειδα σπινθηρα

toyar
27/02/2014, 23:39
στην πρωτη φωτο το μπροστινο ειναι ταμπουρο
στην δευτερη εχει δισκο
ενα ιδιο ειδα να κανουν μετατροπη στην εκπομπη<cafe racer>στον οτε τβ
αλλα εκει υπαρχει χρημα και μηχανηματα
απ οτι θυμαμαι εκοψαν υποπλαισιο πισω απο τα αμορτισερ και το εκαναν αυστηρα μονοσελο με κοκοβιο
το πηρουνι σου ειναι μακρυ και εχει κλιση απο τον λαιμο εκει θελει ψαξιμο
το τεποζιτο με το σχημα δακρυ δεν κανει-αποψη μου-κατι ποιο μπανικο απο RD-RZ δες αυτο http://www.ebay.com/itm/1974-YAMAHA-RD350-RD-350-GAS-FUEL-TANK-STEEL-/350906475324?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51b3a7e33c&vxp=mtr
και εδω μια ετοιμη προταση τεποζιτο σελα-κοκοβιος http://www.ebay.com/itm/1974-YAMAHA-RD350-RD-350-GAS-FUEL-TANK-STEEL-/350906475324?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51b3a7e33c&vxp=mtr

εχεις δικιο, καποια στιγμη βρηκα σε καλη τιμη ενα μπροστινο κομπλε με δισκοφρενο και το τσιμπησα
ισως αν δεν ειχα το δισκοφρενο να μην ξεκινουσα καθολου
αν ψαξεις στο internet θα δεις πολλα με κατεβασμενα καλαμια στις τιμονοπλακες μικροτερες σελες και ιδια τεποζιτα με διχρωμια
καπου εκει σκεφτομαι να παιξω
αν το τεποζιτο μου αποδειχθει λειτουργικο δεν σκοπευω να δωσω λεφτα μονο για εμφανιση

toyar
27/02/2014, 23:41
επομενο βημα καρμπυρατερ:
λυσιμο καθαρισμα και ρυθμιση φλοτερ (βρηκα τη σταθμη πολυ χαμηλα γιαυτο μαλλον δεν επαιρνε μπρος)
η ρυθμιση εγινε με αλφαδολαστιχο και συμφωνα με το μανουαλ
310681
310682

toyar
27/02/2014, 23:50
μετα ενα γρηγορο τσεκαρισμα βαλβιδων (θεοκλειστες) και συμπληρωμα λαδιου και με τα ηλεκτρικα πανω +καρμπ+εξατμιση εβαλα μπρος
πηρε πολυ πιο ευκολα απο πριν και φορτιζε και τη μπαταρια:a18:
μαλλον το προβλημα ηταν στην πλεξουδα

toyar
27/02/2014, 23:56
επομενη κινηση ενα καλο πλυσιμο με μπολικο σουαζ και τη βοηθεια πλυστικου ωστε να φυγει η αιωνια βρωμα (αφου ταπωθηκαν τα ανοιγματα με σακουλες)
310683
η εικονα πριν
310685

SHOOTER045
27/02/2014, 23:57
ωραιος.......:cool:

toyar
27/02/2014, 23:59
310688310687310686

toyar
28/02/2014, 00:01
μετα
310689
310690
310691

toyar
28/02/2014, 00:06
310693

toyar
28/02/2014, 00:09
ξεκιναει το λυσιμο απο την κεφαλη
αριστερο καπακι και καπακι καδενας
310694310695
γραναζι εκκεντροφορου
310696

notakos600
28/02/2014, 08:11
Όμορφα πράγματα :beer:

sapila racing
28/02/2014, 09:07
Μ αρέσεις που το έβαλες στο μπαλκόνι μαζί με όλα τα παρελκόμενα, συμπεριλαμβανομένης της εξάτμισης!
Χρησιμοποιείς πετσετάκια κουζίνας, πρόσεχε μη σε πιάσουν!!! :lol:

Αν τελικά το πας για cafe racer θα το πάμε στις 'Μετατροπές Customizing' αλλά προς το παρόν καλά είναι εδω.
Ειναι απο τα λίγα μηχανακια που συμφωνώ κι επαυξάνω για μετατροπή, γιατί σε αυτη την έκδοση ήταν πολύ άσχημο.
Μεταγενέστερα βγήκε σε μια έκδοση streetακι και ηταν και όμορφο, με το δισκόφρενο μπροστά αν το εχεις δεί.
ϊσως βολέυει να παρεις ανταλλακτικά απο τέτοιο. :wave2:

toyar
28/02/2014, 16:20
Μ αρέσεις που το έβαλες στο μπαλκόνι μαζί με όλα τα παρελκόμενα, συμπεριλαμβανομένης της εξάτμισης!
Χρησιμοποιείς πετσετάκια κουζίνας, πρόσεχε μη σε πιάσουν!!! :lol:

Αν τελικά το πας για cafe racer θα το πάμε στις 'Μετατροπές Customizing' αλλά προς το παρόν καλά είναι εδω.
Ειναι απο τα λίγα μηχανακια που συμφωνώ κι επαυξάνω για μετατροπή, γιατί σε αυτη την έκδοση ήταν πολύ άσχημο.
Μεταγενέστερα βγήκε σε μια έκδοση streetακι και ηταν και όμορφο, με το δισκόφρενο μπροστά αν το εχεις δεί.

ϊσως βολέυει να παρεις ανταλλακτικά απο τέτοιο. :wave2:

το μεταγενεστερο ηταν ακριβως το ιδιο μηχανικα με μονες διαφορες στα πλαινα καπακια και στην ουρα, δισκοφρενο μπροστα ασπρη πλακα στα οργανα και 17αρη πισω τροχο αντι για 16
η συναρμολογηση γινοταν στην ισπανια για λογους δασμων και το εφερνε κανονικα η yamaha τελη του 90
απο το συγκεκριμενο εχω ηδη κομπλε μπροστινο με δισκοφρενο και αν πανε ολα καλα θα ψαξω και για τα οργανα
επειδη παω για ελαφρυ customizing ας φροντισουν οι αρμοδιοι να με <<παρκαρουν>> οπου νομιζουν;)

sapila racing
28/02/2014, 16:35
επειδη παω για ελαφρυ customizing ας φροντισουν οι αρμοδιοι να με <<παρκαρουν>> οπου νομιζουν;)

Εγώ είμαι ο αρμόδιος, θα σε προσέξω μην φοβάσαι. :)

Αφού έχεις παρει το μπροστινό με το δισκόφρενο θα γίνει οτι πρέπει.

Είναι οτι πρέπει για ελαφρύ customizing.
Aν πάλι θέλεις ιδέες για SR250, εχει ενδιαφέρον να δείς τι κάνανε οι Ισπανοί σε ενα διαγωνισμό customizing ειδικά για SR250.
Βάλε 'metamorfosis masiva sr250' στο google και δες.
Αλλος το εκανε cafe, αλλος racing, αλλος chopper κλπ.
Καλή συνέχεια! :beer:

supraman
28/02/2014, 16:44
πολυ ωραιο μηχανακι καλη συνεχεια στην ανακατασκευη σου φιλε μου ;) :beer:

toyar
28/02/2014, 16:48
οκ ευχαριστω θα το κοιταξω
εχω ηδη ψαξει φωτο στο google για να παρω ιδεες γιατι απο φαντασια ειμαι..........:ZZZ:
συνεχιζουμε με την κεφαλη
λυσιμο βιδας εκκεντροφορου
310715
βγαλσιμο γραναζιου
310716
απο πισω υπαρχει λαμακι-ασφαλεια που συγκρατει αξονικα το ρουλεμαν στη φωλια μαζι με τον αξονα
310717

toyar
28/02/2014, 17:07
310721
στα βελακια 1 και 2 φαινονται οι τρυπες οπου φωλιαζουν οι πειροι των κοκορακιων
βιδωνοντας βιδα Μ6 ελαφρα τραβας και περνεις εξω τους πειρους οποτε μπορεις να ψαρεψεις απο τις οπες ρυθμισης βαλβιδων τα κοκορακια
στο 1 πρεπει πρωτα να βγει το ενα μπουζονι της κεφαλης το οποιο αχνοφαινεται
στο κατω βελακι απλα βιδωνοντας τη βιδα του εκκεντροφορου τον τραβας εξω μαζι με το μεγαλο ρουλεμαν του
τελικα ειμαστε εδω:

310741
310742

lspiros
28/02/2014, 17:08
καλη συνεχεια φιλε,παρακολουθουμε:beer:

toyar
28/02/2014, 17:12
και ολη η παρεα μαζι
310722
310723

toyar
28/02/2014, 17:21
επομενο βημα τεντωτηρας
310765
310766

και γλυστρες
310767

εδω να επαναλαβω οτι το μοτερ πασχει στο συγκεκριμενο σημειο καθως γρηγορα η καδενα του αρχιζει να κουδουνιζει
πραγματι οι γλυστρες ειναι για αντικατασταση
στον τεντωτηρα βρηκα τοποθετημενο απο μαστορα μπροστα στο ελατηριο 10ρακι παξιμαδι-αποστατη το οποιο εκανε το ελατηριο να τερματιζει και δεν επετρεπε να ρυθμιστει ο τεντωτηρας συμφωνα με το μανουαλ
προφανως για να σταματησει το κουδουνισμα καποια στιγμη ο τεντωτηρας σφιχτηκε υπερβολικα με αποτελεσμα να παει το κατω μερος της δεξιας γλυστρας και να κουμπησει πανω στην καδενα οποτε και φαγωθηκε οπως φαινεται στη φωτο

toyar
28/02/2014, 17:32
η αδεια πλεον κεφαλη αποσυναρμολογηθηκε μαζι με τον κυλινδρο αφου λυθηκαν 4 μπουζονια και 2-3 αλενοβιδες ακομα
η διαδικασια ηταν ευκολη και γρηγορη αν εξαιρεσει κανεις οτι για να ξεσφιξω τις βιδες ειχα ενα χερι αφου με το αλλο επρεπε να κοντραρω το μοτερ κανοντας του λαβη ελληνορωμαικης παλης:D
αυτες ειναι οι δυσκολιες οταν το μοτερ δεν ειναι πανω στη μηχανη και δεν υπαρχει χερι βοηθειας
310728

toyar
28/02/2014, 17:41
η κεφαλη εσωτερικα ηταν φυσιολογικα καπνισμενη (δυστυχως δεν εβγαλα φωτο) και καθαριστηκε προσεκτικα με οδοντοβουρτσα, WD40, σπρει καρμπυρατερ, σουαζ και οτι αλλο μαντζουνι βρηκα μπροστα μου
παντως οι βαλβιδες με μια προχειρη δοκιμη ηταν στεγανες
φυσικα αφαιρεθηκαν καθαριστηκαν με βουρτσα και περαστηκε και ενα χαιδεμα με σμυριδαλοιφη στις εδρες
δεν δοκιμαστηκαν γιατι περιμενουν καινουρια τσιμουχακια για να τοποθετηθουν
310768
310769
310770
η κεφαλη προκειται να περαστει με διαβρωτικο για να αφαιρεθουν υπολειμματα παλιου χρωματος θα καθαριστει επιμελως μεσα εξω και θα γυαλιστει με αλοιφη και πανοβουρτσα
(αν πεταχτει κανεις και πει για υαλοβολη παρακαλω να προσκομισει και το ακριβες αντιτιμο:smokin:)

toyar
28/02/2014, 17:59
ερωτησις:
καποιες φορες εμφανιζει τις φωτο σαν συνημμενα και οχι ανοιχτες
τις ξαναβαζω ή περιμενω και θα στρωσει μονο του;

toyar
28/02/2014, 18:19
ενας μικρος απολογισμος:
ξεροντας την ευαισθησια του μοτερ στην κεφαλη περιμενα να τα βρω ολα λιωμα
πριν χρονια ειχα κανει σε μαστορα επισκευη κεφαλης και ο παλιος εκκεντροφορος που μου εδωσε ειχε γινει <<κεντροφορος>> δηλαδη δεν ειχε πια εκκεντρα αφου ειχαν γινει κυλινδρικα απο τη φθορα
επισης τα σημεια στα κοκορακια που χτυπαει ο εκκεντροφορος απο πομπε ηταν τελειως επιπεδα
αν και περιμενα να βρω κατι αντιστοιχο και τωρα διαψευστηκα ευχαριστα τοσο απο τον οπτικο ελεγχο οσο και απο τις μετρησεις βασει μανουαλ
σχετικη φθορα υπαρχει αλλα μεσα στα ορια οποτε γλυτωνω πολλα εξοδα για ανταλλακτικα
σε αντιστοιχα καλη κατασταση βρεθηκαν η καδενα το γραναζι της και τα ρουλεμαν του εκκεντροφορου
επισης δειχνουν να σωζονται βαλβιδες ελατηρια και οδηγοι
το μονο που θελει αλλαγη μεχρι στιγμης ειναι τουλαχιστον η μια γλυστρα

dlabrakis
28/02/2014, 18:25
καλη επιτυχια στο ομορφο μηχανακι σου!! εισαι πολυ γρηγορος απο χθες μεχρι σημερα........:beer:

toyar
28/02/2014, 19:25
ευχαριστω:beer:
ειναι δουλεια που εχει ηδη γινει τον τελευταιο μηνα και κρατουσα αρχειο φωτο:D
τωρα μπορεσα να τα οργανωσω για να τα παραθεσω με μια σειρα.........
υπαρχουν ετοιμα περιπου αλλα τοσα

sv9cvk
28/02/2014, 20:13
Εχεις παρει φορα....

Καλη συνεχεια!!!:beer:

motomaniac
01/03/2014, 19:42
Καλη συνεχεια!

vaska
02/03/2014, 00:57
Ωραιότατος κι όχι απλά ωραίος και το πας και γρήγορα.

:beer:

Παρακολουθούμε!!

Pardalotzatziki
02/03/2014, 01:05
Καλη συνεχεια! Αντε να γινει ομορφο.. :wave2:

toyar
02/03/2014, 07:16
συνεχιζουμε............
εχοντας βγαλει κεφαλη ο κυλινδρος ειναι μια βιδα ακομα οποτε βγαινει για να γινει οπτικος ελεγχος και μετρησεις σε κυλινδρο πιστονι ελατηρια πειρο
310817
310818
310819
φαινεται σε καλη κατασταση,
θα μετρηθει παρεα πε πιστονι ελατηρια.......

toyar
02/03/2014, 07:26
ρεστα:
πιστονι φυσιολογικα καπνισμενο
310820
με ενα ψιλοαρπαγματακι
310821
πειρος
310822

toyar
02/03/2014, 07:29
ζωνες ελατηριων καπνισμενες
310823
και ολη η παρεα
310824

toyar
02/03/2014, 07:38
μετα απο μπανακι σε πετρελαιοκαι χημικο καθαρισμο με πανια οδοντοβουρτσα και το γνωστο κοκτειλ μαντζουνιων ειμαστε εδω
310825
οποτε αποθηκευονται ολα μεχρι να μετρηθουν
εδω βα προσθεσω το εξης:
παρατηρησα οτι τα χαλυβδινα μερη οπως χιτωνιο ελατηρια κλπ αν αφεθουν στον αερα ειδικα τετοια εποχη με αυξημενη υγρασια μεσα σε δυο μερες αρχιζουν να εμφανιζουν τα πρωτα επιφανειακα σημαδια σκουριας -ψωρας
για να τα προστατευσω τα ψεκασα με wd40 ή με σπρει γρασσου και τα εκλεισα μεσα σε ναυλον σακουλακια ωστε να μην πολυερχονται σε επαφη με αερα;)

FRAGISCOS
02/03/2014, 08:14
Ωραιο μηχανακι!!
Καλη συνεχεια!!:a014:
:beer:

toyar
02/03/2014, 08:23
οτι εχει λυθει μεχρι τωρα εχει καθαριστει και εχει αποθηκευτει
συντομα θα γινουν μετρησεις και αξιολογηση για να δουμε τι θα χρειαστει για το δεσιμο και να γινει και κοστολογηση
ειμαστε εδω
310826
310827
κουνωντας την μπιελα πανω κατω δεν υπαρχει τζογος πουθενα και γυρνωντας τον στροφαλο με το χερι και τα ρουλεμαν δειχνουν ενταξει
με δεδομενα οτι πριν ανοιχτει, δουλευοντας δεν υπηρχαν δειγματα βλαβης χαμηλα και επειδη το σασμαν δουλευε υποδειγματικα δεν προκειται να ανοιξω καρτερ κατι που ηθελα να αποφυγω απο την αρχη
για να ανοιχτει καρτερ χρειαζονται ειδικα εργαλεια που δεν εχω και μετα αρχιζω και μπλεκω με μαστορους για ξεπρεσαρισμα στροφαλου και επιπλεον ανταλλακτικα οποτε ανεβαινει το κοστος και ο βαθμος δυσκολιας χωρις ουσιαστικο λογο
θα παρω λοιπον το ρισκο και θα αφησω το κατω μερος ως εχει

soter3gm
02/03/2014, 08:46
οτι εχει λυθει μεχρι τωρα εχει καθαριστει και εχει αποθηκευτει
συντομα θα γινουν μετρησεις και αξιολογηση για να δουμε τι θα χρειαστει για το δεσιμο και να γινει και κοστολογηση
ειμαστε εδω
310826
310827
κουνωντας την μπιελα πανω κατω δεν υπαρχει τζογος πουθενα και γυρνωντας τον στροφαλο με το χερι και τα ρουλεμαν δειχνουν ενταξει
με δεδομενα οτι πριν ανοιχτει, δουλευοντας δεν υπηρχαν δειγματα βλαβης χαμηλα και επειδη το σασμαν δουλευε υποδειγματικα δεν προκειται να ανοιξω καρτερ κατι που ηθελα να αποφυγω απο την αρχη
για να ανοιχτει καρτερ χρειαζονται ειδικα εργαλεια που δεν εχω και μετα αρχιζω και μπλεκω με μαστορους για ξεπρεσαρισμα στροφαλου και επιπλεον ανταλλακτικα οποτε ανεβαινει το κοστος και ο βαθμος δυσκολιας χωρις ουσιαστικο λογο
θα παρω λοιπον το ρισκο και θα αφησω το κατω μερος ως εχει

Ωραία δουλειά και μερακλίδικη φίλε μου να είσαι καλά να το κάνεις κούκλα το μοτόρι σου
Εχω μια ένσταση εδώ που έφτασες κάνε μία και άλλαξε τη μπιέλα και τα πιστονοελατύρια , το λέω αυτό γιατί θα τα έχεις για ακόμα περισσότερο καιρό και θα ξέρεις τι έχει μέσα.
Είναι αμαρτία να το δέσεις και να σου τα "τινάξει" στον αέρα μετά από λίγο καιρό(μπορεί και να μην γίνει αλλά; )
Θα ζοριστείς λίγο με τη μπιέλα και το οικονομικό αλλά θα έχεις το κεφάλι σου σίγουρο

toyar
02/03/2014, 09:26
η σωστη δουλεια ειναι αυτη που λες αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν μπορω να φτασω τοσο ψηλα
κοιτα τι παιζει απο τιμες:http://www.motosport.com/GR/motorcycle/oem-parts/YAMAHA/1982/SR250/CRANKSHAFT-PISTON
να διευκρινησω οτι το μηχανακι φτιαχνεται για την πλακα μου κι οχι για να καλυψει τις κυριες μεταφορικες μου αναγκες οι οποιες ετσι κι αλλιως ειναι περιορισμενες
με λιγα λογια δεν σκοπευω να το φορτωνω χλμ ή να πηγαινω δικαβαλα ταξιδια ωστε να ζοριζεται γιατι αλλωστε δεν ειναι και ο χαρακτηρας του αυτος
θα το κλεισω ετσι κι αν μου τα σπασει ολα το ξανανοιγω με χασουρα δυο φλατζες
ευχαριστω παντως για την παρατηρηση, η οποιαδηποτε γνωμη-προταση με βοηθαει:beer:

toyar
02/03/2014, 09:47
στη συνεχεια βγαζουμε αριστερο καπακι και ασχολουμαστε με βολαν-πηνια
310829
τα πηνια εχουν μετρηθει και ειναι ενταξει ενω οταν εβαλα μπρος η μπαταρια φορτιζε αρα απο ηλεκτρικα ειμαστε οκ
ο λογος που θα βαλω χερι εκει ειναι βασικα γιατι υπαρχει μια μικρη διαρροη λαδιου απο την πηνιοπλακα
επισης βγαζοντας την πηνιοπλακα εχω αμεση επαφη με τα σημεια που πατανε οι γλυστρες της καδενας αλλα και με το σημαδι του στροφαλου για τον εσωτερικο χρονισμο
το δυσκολο κομματι ειναι η αφαιρεση του βολαν για την οποια αρχικα πρεπει να ξεσφιξει το κεντρικο παξιμαδι με το βολαν ακινητο
με δεδομενο οτι το μανουαλ μιλαει για συσφιξη 8+kgm η φαση αρχιζει και γινεται αντρικη γιατι αντε και μας κανει τη δουλεια ο σταυρος του αυτοκινητου
η κοντρα ομως;:rolleyes:
για τον σκοπο αυτο κατασκευαστηκε απο ρεταλια με τη βοηθεια φιλου ειδικο εργαλειο (το οποιο η yamaha διαθετει στην προνομιακη τιμη των 140 ευρω) συγκρατησης του βολαν
310830
το οποιο μαζι με τον σταυρο οδηγησε στο λυσιμο του παξιμαδιου
310831
η φωτο ειναι χαλαρη γιατι ειναι μετα το λυσιμο, στην πραγματικοτητα επεσε πολυ ξυλο:cry:

toyar
02/03/2014, 09:55
το βολαν στο κεντρο του ειναι κωνικο οποτε για να ξεκομπλαρει απο τον αξονα χρειαζεται εξωλκεα (και επισης αρκετο ξυλο:D) ο οποιος αγοραστηκε και ιδου:
310832
η πηνιοπλακα μπροστα μας
310833
στην οποια αφενος το oring που υπαρχει περιφερειακα ειχε γινει κοκκαλο με αποτελεσμα να υπαρχει διαρροη λαδιου στο κατωτερο σημειο και αφετερου τα καλωδια ειχαν διαφορους τσαμπουκαδες
310834

toyar
02/03/2014, 10:00
οι οποιοι θα επισκευαστουν
310835
καθαρισμος
310836
310837

toyar
02/03/2014, 10:15
η εξαγωνη βιδα που φαινεται προσωπο συγκρατει τη δεξια γλυστρα
310838
στο κατω μερος ηταν η διαρροη απο την πηνιοπλακα η οποια μαζι με τα γρασσα της αλυσιδας φτιαχνει τη μητερα ολων των μπιχλων:cool:
310839
η οποια με την καταλληλη τεχνογνωσια και υπομονη γινεται:
310840

toyar
02/03/2014, 10:18
το μαυρο σημαδι που φαινεται μπροστα απο τον αξονα του γραναζιου ειναι μπαλωμα σε σκισιμο του καρτερ που δημιουργηθηκε οταν η αλυσιδα τσακωθηκε με το γραναζι και αποφασισε να σηκωθει να φυγει στη γωνια πατησιων και χαλκοκονδυλη πριν καμμια 20αρια χρονια:smokin:

supraman
02/03/2014, 10:52
πολυ ωραιος φιλε μου σινεχισ αναμενουμε :a014:

nikvolos
02/03/2014, 14:26
Μπράβο μάστορα. Πολύ καλή δουλειά! Καλή συνέχεια... :)

soter3gm
02/03/2014, 16:21
το μαυρο σημαδι που φαινεται μπροστα απο τον αξονα του γραναζιου ειναι μπαλωμα σε σκισιμο του καρτερ που δημιουργηθηκε οταν η αλυσιδα τσακωθηκε με το γραναζι και αποφασισε να σηκωθει να φυγει στη γωνια πατησιων και χαλκοκονδυλη πριν καμμια 20αρια χρονια:smokin:

Εδώ είσαι (http://www.youtube.com/watch?v=I2Hq6gW7RCM) για τυχόν βλάβη πάλι

toyar
02/03/2014, 16:31
κοιτα το υλικο ειναι υγρο μεταλλο μεχρι στιγμης δεν με εχει απασχολησει
αν χρειαστει θα χρησιμοποιησω το ιδιο γιατι πιστευω πως δεν κανει να χρησιμοποιηθει φλογα σε δεμενο καρτερ
αφενος υπαρχει θεμα πετσικαρισματος και αφετερου η θερμοτητα μπορει να καταστρεψει κοντινα λαστιχενια μερη οπως πχ την τσιμουχα του δευτερευοντα που ειναι σε αποσταση 2 εκατοστων
παντως ευχαριστω:beer:

toyar
05/03/2014, 15:54
και συνεχιζουμε τπ προγραμμα μας με δεξι καπακι:
311027
το ενδιαφερον εδω ειναι οτι στο σημειο αυτο παιζει το κυκλωμα λιπανσης απο το οποιο εξαρταται αμεσα η ζωη του κινητηρα (και η ψυξη του αφου ειναι αεροψυκτος)
311028
η αντλια ρουφαει λαδι απο το καρτερ μεσα απο μια συρματινη σιτα και το στελνει στο κοκκινο βελος, στο γαλαζιο βελος μια ποσοτητα λαδιου περναει μεσα απο αυλο που υπαρχει στον στροφαλοφορο η ακρη του οποιου καταληγει σε εκεινο το σημειο
το λαδι αυτο παει και λιπαινει το κομβιο της μπιελας
το υπολοιπο συνεχιζει και καταληγει στο πρασινο βελος στη θηκη του φιλτρου λαδιου περιφερειακα απο το φιλτρο
εκει ενα μερος φευγει και παει μεσα απο αυλο και λιπαινει τα γραναζια του κιβωτιου ενω το υπολοιπο αφου περασει στο κεντρο του φιλτρου και καθαριστει καταληγει στον θαλαμο που δειχνει το μαυρο βελος και απο εκει με κατακορυφο αυλο παει να λιπανει την κεφαλη
311029
το ασπρο βελος δειχνει τον θαλαμο για το λαδι της κεφαλης το κιτρινο την οπη του στροφαλοφορου

toyar
05/03/2014, 16:00
το μοτερ εχει δουλεψει για πολλα χρονια με παλιολαδα οποτε οι αυλοι αυτοι και γενικα ολο το κυκλωμα καθαριστηκε προσεκτικα με WD40
επισης καθαριστηκε και το καρτερ απο τη μουργα με πετρελαιο
ειχα σκοπο να βγαλω και να μετρησω και την αντλια αλλα το αφησα γιατι θα επρεπε να βγει ολη η καμπανα
παντως με μια προχειρη δοκιμη παροχη υπαρχει και με αυτην την παροχη το μοτερ δουλευε κανονικα
σκοπος ειναι οταν κλεισει το μοτερ και μπουν καινουρια λαδακια να δουλεψουν σε καθαρο περιβαλλον

toyar
05/03/2014, 16:15
για τον ιδιο λογο λυθηκε και ο συμπλεκτης
311030
καθαριστηκε η καμπανα εσωτερικα
311031
311032

toyar
05/03/2014, 16:19
η πλακα πιεσης
311033
311034
και καθαριστηκαν με πετρελαιο και μετρηθηκαν οι δισκοι και τα ελατηρια τους
311035
και μια και βρεθηκαν ολα καλα ξαναμπηκαν στη θεση τους
ενω ρυθμιστικε και ο τζογος απο το κεντρικο βιδακι βασει μανουαλ

dlabrakis
05/03/2014, 17:37
εισ ωραιος!!!!!!

toyar
08/03/2014, 18:23
το επομενο βημα ειναι η μιζα η οποια στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι ενα θεμα
επειδη δεν υπαρχει μανιβελα τραβει ολο το ζορι να βαλει μπρος τον κινητηρα και οταν σαν μονοκυλινδρος μουλαρωνει αναγκαζεται να δουλευει υπερωριες
οπως φαινεται στις παραπανω φωτο η μιζα βρισκεται μπροστα απο τον κινητηρα με αποτελεσμα να ειναι εκτεθειμενη σε υγρασια και νερα
ολα τα παραπανω την κανουν ευαισθητη και δυστυχως δεν ταιριαζει αλλη γι αυτο ειναι δυσευρτη και ακριβη
επισης οπως ειναι βαλμενες οι βιδες της για να ανοιχτει για καρβουνακια πρεπει να βγει τελειως οποτε το γραναζι της πεφτει μεσα στο δεξι καπακι οποτε για να ξαναμπει πρεπει να κατεβουν τα λαδια μαζι με το φιλτρο και να βγει και το καπακι που εχει καμμια 10αρια βιδες
για να δοκιμαστει το μοτερ χρειαστηκε ειδικος χειρισμος για να μην βραχυκυκλωνει
στην παρουσα φαση θα βγει θα καθαριστει και θα μονταριστει με νεα καρβουνακια και νεα τσιμουχακια για να ειναι στεγανη

toyar
08/03/2014, 18:33
στο λυσιμο ειμαστε εδω
311433
αλατα απο νερα και σαπουνια μετα το τελευταιο πλυσιμο αρα στεγανοτης 0
απο την τρυπα που φαινεται περναει η βιδα-πολος στην οποια πηγαινει το +, εκει υπαρχει κανονικα φωλια απο πλαστικο η οποια δεν αφηνει τη βιδα να ακουμπησει στο σωμα
στην περιπτωση μας η φωλια αυτη εχει γινει σκονη και θρυψαλλα οποτε το βραχυκυκλωμα ειναι θεμα τυχης
311434
η βαση για τα καρβουνακι ειναι στραβωμενη και βρωμικη
το καρβουνακι (-) ειναι λιωμα ενω το (+) ειναι κομμενο και κολημμενο στη βιδα-πολο ενω το ελατηριο του λειπει και εχει γινει πατεντα
311436

toyar
08/03/2014, 18:39
το σοβαροτερο προβλημα ομως ειναι ο συλλεκτης ο οποιος ειναι πολυ φθαρμενος
311437
ο λογος που δουλευει ακομα η μιζα ειναι γιατι η μπομπινα της δεν ειναι βραχυκυκλωμενη αλλα γενικοτερα δεν μπορω να βασιστω πανω της
θα καθαριστει θα αλλαχτουν καρβουνακια θα στεγανοποιηθει ωστε να δουλεψει για οση ζωη της απομενει ακομα με δεδομενο οτι το μοτερ θα παιρνει ευκολα μπρος οποτε δεν θα την τυρανναει
ο σκοπος μου ομως ειναι αν πανε ολα καλα να βαλω μανιβελα η οποια ταιριαζει αυτουσια απο το αντιστοιχο ΧΤ250 της εποχης
προς το παρον καθαριστηκε καλα δεθηκε προχειρα και ξεκουραζεται:)

sapila racing
08/03/2014, 20:22
ο σκοπος μου ομως ειναι αν πανε ολα καλα να βαλω μανιβελα η οποια ταιριαζει αυτουσια απο το αντιστοιχο ΧΤ250 της εποχης
προς το παρον καθαριστηκε καλα δεθηκε προχειρα και ξεκουραζεται:)

Aυτό θα είναι το καλύτερο.
Θα χρειαστεί όμως κάποια ανταλλακτικά (μεσα απο το καπάκι) που θα πρέπει να τα ψάξεις στα μεταχειρισμένα..

toyar
08/03/2014, 20:34
ναι το ξερω........
πηγαινει σετ με αξονα γραναζια κλπ
υπαρχει και σχετικο βιντεο τοποθετησης στο youtube
ειναι κατι που θα γινει αργοτερα για να ησυχασω απο μιζα, κομπλερ, μπαταρια κλπ
ασε που η μανιβελα δινει και μια πιο αντρικη αισθηση:smokin:

motomaniac
08/03/2014, 20:36
Aυτό θα είναι το καλύτερο.
Θα χρειαστεί όμως κάποια ανταλλακτικά (μεσα απο το καπάκι) που θα πρέπει να τα ψάξεις στα μεταχειρισμένα..
κομπλε αξονακι με ελατηριο κοντρα κλπ.

lspiros
09/03/2014, 12:10
σε ενα honda cl που ειχα δει αντιστοιχη μετατροπη ειχαν αλλαξει και το καπακι κεφαλης για να παρει ντιζα αποσυμπιεστη απο την κινηση της μανιβελας.δεν ξερω εδω αν χρειαζεται...

toyar
09/03/2014, 12:17
το XT με τον ιδιο κινητηρα απο το οποιο θα παρω τη μανιβελα δεν εχει αποσυμπιεστη
η συγκεκριμενη κεφαλη δεν εχει καπακι ειναι χυτευμενη ολοσωμη και δεν εχει ουτε προβλεψη για τοποθετηση αποσυμπιεστη
προφανως επειδη το μοτερ ειναι λιγα κυβικα και με χαμηλη συμπιεση

vforever
09/03/2014, 12:33
Καλο κουραγιο,και καλη συνεχεια :a18:

vasilis.xt
09/03/2014, 12:44
το ΧΤ 250 εκεινης της εποχης εχει αποσυμπιεστη στο καπακι της βαλβιδας εξαγωγης,στο λεω γιατι εχω το ιδιο και ακομα που και που βαραει και καμια αναποδη 311502 ψιλοφαινεται και ο αποσυμπιεστης

vasilis.xt
09/03/2014, 12:53
και μια καθαρη φωτο311503

toyar
09/03/2014, 13:05
εχεις δικιο δεν το ειχα προσεξει γιατι εκει που κοιταγα για ανταλλακτικα δεν τον ειχε στο διαγραμμα της κεφαλης αλλα σε αλλο σημειο
επισης εχω δει στο yoytube προσθηκη μανιβελας χωρις αποσυμπιεστη
ευχαριστω για την διορθωση:beer:

toyar
17/03/2014, 17:20
το λυσιμο εχει τελειωσει και μια και το δεσιμο δεν θα αρχισει ακομα λογω οικονομικων κανω καποιες μετρησεις για να δω τι θα χρειαστω
κοκορακια και οι αξονες τους
312164
312165
τα κοκορακια ειναι σε πολυ καλη κατασταση αλλα οι αξονες εχουν χαρακες ισως απο κακη λιπανση χωρις παντως να υπαρχει τζογος μεταξυ τους

toyar
17/03/2014, 17:24
εκκεντροφορος
312166
312167
αναπαντεχα καλος ευτυχως γιατι καινουριος τσουζει
αληθεια υπαρχει καποιος που να επισκευαζει εκκεντροφορους;:a55:

toyar
17/03/2014, 17:41
οι βαλβιδες και τα ελατηρια τους
312168
312169
312170
τα ελατηρια ειναι οκ για τις εδρες των βαλβιδων θα τις μονταρω και θα δω αν ειναι στεγανες και ισως παρω και μια γνωμη απο καποιο μηχανουργειο

toyar
17/03/2014, 17:44
ο πειρος του εμβολου
312171
και η φουστα του εμβολου
312172
το οποιο δειχνει να συνεργαζεται καλα με τον κυλινδρο
312173
και γενικοτερα ειναι σε πολυ καλη κατασταση

toyar
17/03/2014, 17:48
και τελος τα ελατηρια σε σχεση με τον κυλινδρο
312174
εδω συμφωνα με το μανουαλ η μετρηση ειναι στο ανω οριο
τα υπαρχοντα ελατηρια γραφουν πανω 75 οποτε ειναι το 3ο νουμερο oversize
πιστευω πως με το επομενο νουμερο (100) και ενα γυαλισματακι του χιτωνιου θα ειμαστε οκ αλλα θα μας τα ταιριαξει το μηχανουργειο οταν ερθει η ωρα

toyar
17/03/2014, 17:52
κατα τη διαρκεια των μετρησεων μου γλυστρισε ο κυλινδρος και επεσε πανω στον παγκο
ευτυχως δεν εσπασε καμμια ψυκτρα γιατι επεσε στα μαλακα, πανω στο κινητο με το οποιο εβγαζα φωτογραφιες:cry:
το κινητο παλι δεν αντεξε τη στενη επαφη και μας χαιρετησε:rolleyes:

giorgos.bmw
17/03/2014, 20:46
Μπράβο ρε φίλε πολύ προσεγμένη μέτρηση. Αν Βάλης το ίδιο πιστόνι μην ξεχάσεις να καθαρίσεις καλά της τρύπες του λαδιού.

toyar
17/03/2014, 22:11
το ιδιο θα μπει ειναι οκ
και οι τρυπες ειναι επιμελως καθαρισμενες απλα δεν φαινεται στις φωτο:)

toyar
29/04/2014, 15:37
μετα απο μακρα περιοδο περισυλλογης εσωτερικης αναζητησης και αφραγκιας :p επανερχομαι:
ο κινητηρας περιμενει λυμενος και μια και το πασχα το περασαμε στο γυναικοχωρι ηταν ευκαιρια να μαεψω τα ρεστα και να φερω ολη τη μηχανη στην αθηνα ωστε να προχωρησει το project
θυμιζω οτι την ειχα αφησει σε αυτην την κατασταση:
315186
η λυση που επελεξα ηταν να την κανω τελειως θρυψαλα και να στειλω σκελετο και τροχους με μεταφορικη και τα υπολοιπα με το αυτοκινητο
η αναγκη λοιπον με εφερε σε αυτο το σημειο
315187
αυτα φορτωθηκαν στο αμαξι πηγαν σε μεταφορικη και παρεληφθησαν μετα απο τον βοτανικο

toyar
29/04/2014, 15:42
ετσι μου απεμεινε να κουβαλησω τα εξης:
καλαμια σταυρο τιμονο φαναρι διακοπτες εμπρος φρενο
315188
+δυο σακουλες με ψιλολογια οπως πατητηρια πλεξουδα κλπ
315190
315189

toyar
29/04/2014, 15:44
και φυσικα τεποζιτο
315191

toyar
29/04/2014, 15:51
αυτη τη στιγμη εχουν μαζευτει τα παντα στο γνωστο μπαλκονι το οποιο εχει μικρυνει επικινδυνα.........
επομενος στοχος ειναι να πατησει το μηχανακι στους τροχους του και για να γινει αυτο θα χρειαστει πλυσιμο τριψιμο βαψιμο σκελετου και αντικατασταση ποτηριων ψαλιδιου ρουλεμαν τιμονιου και τσιμουχες λαδια στο πηρουνι
η προετοιμασια εχει ξεκινησει ηδη:
σκελετος
315192
315193
315194

toyar
29/04/2014, 15:53
315195
ψαλιδι
315196

toyar
29/04/2014, 16:05
και σταυρος με τιμονοπλακα καβαλετα και φανοστατη
315197
315198
315199

toyar
29/04/2014, 16:06
θα συνεχισω συντομα με πλυσιματα, τριψιματα ασταρωματα βαφες............

toyar
05/05/2014, 17:25
φουρνος βαφης δεν παιζει, πιστολι δεν διαθετω στην πραγματικοτητα σε ενα μπαλκονι δουλευω οποτε μια κι ο καιρος την εχει δει πρωτοβροχια εφτιαξα εναν <<θαλαμο>> και βαφω τα μικρα κομματια εκει μεσα για προστασια απο σκονες και μαζεμα της αχνας
315745315746
ελαφρυ τριψιμο με 120 ξηρας, πλυσιμο με ασετον, ασταρωμα με γεμιστικο, χαιδεμα με 400 νερου, βαφη με χρωμα μονης πολλαπλα χερια και το ιδιο βερνικι.....

toyar
08/05/2014, 13:50
ετοιμα τα πρωτα κομματια
315872315873

toyar
08/05/2014, 13:53
το καβουκι του φαναριου ειναι καμμενο απο τον ηλιο και γεματο γρατζουνιες
θα γινει προσπαθεια να επανελθει με τριψιμο με ντουκοχαρτα ξεκινωντας με 120 και ανεβαινοντας
η στεφανη του φαναριου ειναι σκουριασμενη οποτε θα τριφτει καλα θα ασταρωθει και θα βαφτει
315874

toyar
08/05/2014, 13:55
απο τον φανοστατη λειπει το ενα αυτακι για το φλας
ξηλωθηκε και το αλλο και στη θεση τους κοληθηκαν μεγαλα παξιμαδια315875

Pardalotzatziki
08/05/2014, 14:02
Σωστοοος!! Keep walking.. :beer:

notakos600
09/05/2014, 11:43
Ωραία πράματα :beer:

toyar
09/05/2014, 12:59
προσπαθησα να επαναφερω το καβουκι του φαναριου που φαινεται πιο πανω
χρησιμοποιησα ντουκοχαρτα μεχρι και 1200
γινοταν λειο αλλα παρεμενε ξασπρισμενο
δοκιμασα γυαλιστικα, αλοιφες, σιλικονες, οδοντοκρεμες, κρεμα για αιμοροιδες......χωρις αποτελεσμα:cry:
ξαφνικα εφαγα ενα φλας με κατι που ειχα δει στο youtube
πηρα το γκαζακι του ελληνικου το αναψα και εκανα τη διαδικασια που κανουμε οταν καπνιζουμε ρεγγες;)
το αποτελεσμα ειναι παραπανω απο ικανοποιητικο.......:beer: θα το κρατησω ετσι
315925

toyar
11/05/2014, 18:31
μπροστα ειμαστε ετοιμοι
πολλα ψιλολογια λυθηκαν και βαφτηκαν ενα ενα, η φωτο το αδικει...
316003
316004