Σύνδεση

View Full Version : Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6

Bob_o_mastoras
29/09/2014, 21:12
https://www.youtube.com/watch?v=Qv5fqunQ_4I

:eek:

Γιατι πατωντας το link μου βγαινει ενα video καποιου κυριου Shaggy? Εχει καποια σχεση με την Kawasaki? Kawashaggy φαση;;
:lol::lol:

PetranGR
29/09/2014, 21:15
323776

Bradipous
29/09/2014, 21:23
323776

:panic: :panic: :panic: :panic: :panic:

μλκ αυτο πεταει



....κυριολεκτικα....

PetranGR
29/09/2014, 21:26
:panic: :panic: :panic: :panic: :panic:

μλκ αυτο πεταει


....κυριολεκτικα....

γάμησετα...

και με βάση τις φώτο που διέρευσε η εταιρία στο h2 forum.

323778

323779


μου φαίνετε για αληθινό ότι όντως έτσι θα είναι μπροστά...

Λένε οτι οι δυνάμεις στα πτερύγια θα δημιοργούνε downforce παρόμοια με τα φρένα της F1..πως θα γίνει αυτό με carbon κουστούμι δεν ξέρω...

iliasfyntanidis
29/09/2014, 21:31
Καλά όλα αυτά που λέμε.Η συμφωνία που έκαναν οι κατασκευαστές για τελική 299 τι έγινε?
Πτερύγια είχε και το 12,χαμηλά στα πλαινά.

PetranGR
29/09/2014, 21:49
Καλά όλα αυτά που λέμε.Η συμφωνία που έκαναν οι κατασκευαστές για τελική 299 τι έγινε?
Πτερύγια είχε και το 12,χαμηλά στα πλαινά.

αν προσέξεις στις φώτο και φανταστείς το μούτρο κτλ. και με βάση την επίσημη φωτογραφία μιλάμε για μεγάλα πτερύγια.

Αμφιβάλλω για το 299. Δεν έχω γνώσεις τόσο μηχανικές αλλά λένε το ZX10R με 0.7 μπάρες φτάνει τα 287 άλογα; κάτι τέτοιο διάβασα και σαν σπότντα έγραψαν , ότι δεν θα πέσουμε κάτω από την 1.1 πίεση.
Δηλαδή τι θα φτάσουμε πάνω από 300 άλογα;

Προσωπικά και μόνο μου μοιάζει όλη η φάση ή μουφά , ή concept απλά...

Πάνω θα κυκλοφορήσει με το σήμα της ιστορίας της και καλά...οπότε όλο μου μοιάζει concept.

323781

Παράθεση :
"which is much more than a just a motorcycle company, has used the traditional Kawasaki River Mark logo in a variety of places, on everything from huge shipping docks and airplane engines to helicopters and motorcycles from the 1960s. Will the new H2 wear this hallowed emblem? We don’t think Kawasaki would have produced this video otherwise."


Βίντεο :

https://www.youtube.com/watch?v=mOEL9ljF208

endopandou
29/09/2014, 22:06
Καλά όλα αυτά που λέμε.Η συμφωνία που έκαναν οι κατασκευαστές για τελική 299 τι έγινε?

Η συμφωνία αφορά μόνο στο τι γράφει το κοντέρ

iliasfyntanidis
29/09/2014, 22:09
Η συμφωνία αφορά μόνο στο τι γράφει το κοντέρ

Δεν θυμάμαι στα τέστ να αναγράφεται μεγαλύτερη τελική από ότι του κοντέρ?

PetranGR
29/09/2014, 22:10
Δεν θυμάμαι στα τέστ να αναγράφεται μεγαλύτερη τελική από ότι του κοντέρ?

αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι είναι καθαρά εικονικό δηλαδή μπορεί να γράφει 299 αλλά να ανεβάζει και άλλο το στροφόμετρο άρα μεγαλύτερή τελική μέχρι εκεί νομίζω πήγαινε η συμφωνία.

devil's animal
29/09/2014, 22:13
Καλά όλα αυτά που λέμε.Η συμφωνία που έκαναν οι κατασκευαστές για τελική 299 τι έγινε?
Πτερύγια είχε και το 12,χαμηλά στα πλαινά.


Η συμφωνία αφορά μόνο στο τι γράφει το κοντέρ


Δεν θυμάμαι στα τέστ να αναγράφεται μεγαλύτερη τελική από ότι του κοντέρ?


αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι είναι καθαρά εικονικό δηλαδή μπορεί να γράφει 299 αλλά να ανεβάζει και άλλο το στροφόμετρο άρα μεγαλύτερή τελική μέχρι εκεί νομίζω πήγαινε η συμφωνία.



http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_motorcycles#Gentlemen.27s_agreement_to_end_competition

endopandou
29/09/2014, 22:17
Δεν θυμάμαι στα τέστ να αναγράφεται μεγαλύτερη τελική από ότι του κοντέρ?

στα αναλυτικά τεστ συνήθως γράφουν την πραγματική τελική που μέτρησαν, εκτός κι αν μιλάμε για κάνα παλιό ελληνικό περιοδικό που το κείμενο είναι και καλά αναλυτικό αλλά η τελική που ''μέτραγαν'' συνέπιπτε όλως τυχαίως με του εργοστασίου

άσχετο: στο φόρουμ του hp2 αναφέρουν πλαίσιο χωροδικτύωμα. Βοήθα μας Παναγιά μου και ποιος τους ακούει τους Ευρωπαίους...

el_hymador
29/09/2014, 22:18
323782

teogtp
29/09/2014, 22:20
Come to the dark side.............

endopandou
29/09/2014, 22:25
Τα κάτω πτερύγια παίζει να είναι ακριβώς έτσι, τα πάνω δύσκολο. Υπ όψιν πως ΑΝ τελικά είναι ss 1000 (όπως δηλώνει το σχήμα του αεροδυναμικού ασπιδίου :smokin: ) αυτό παίζει να είναι το κουστούμι που θα ομολογκαριστεί... θα του φύγει η ούγια του εσπελέτα :tooth::tooth:

Bob_o_mastoras
29/09/2014, 22:26
:eek::eek:WTF???:eek::eek:
Tι σατανικο μουτρο ειναι αυτο;;; Και τι πτερυγια;;;;
Ωρε τι ειν'τουτο;;;
Αντε μια και σημερα μεχρι να το δουμε!!!

devil's animal
29/09/2014, 22:27
323782

αν ειναι ετσι, ειναι τερμα ασχημο...:yuck:

PetranGR
29/09/2014, 22:27
10 ώρες μείνανε και αναφέρουνε ότι θα βγεί μόνο σε carbon το κουστούμι...

Τα πτερύγια τα βάλανε τόσο μεγάλα γιατί θέλουν να αυξήσουν το downforce στο μούτρο...

The Dark side is raising...

endopandou
29/09/2014, 22:30
ε ναι γι αυτόν το λόγο είναι τα πτερύγια, απλά μοντέλο με κοστούμι χωρίς φώτα κλπ δεν παίζει οπότε... αυτό είναι το racing

Bob_o_mastoras
29/09/2014, 22:36
10 ώρες μείνανε και αναφέρουνε ότι θα βγεί μόνο σε carbon το κουστούμι...

Τα πτερύγια τα βάλανε τόσο μεγάλα γιατί θέλουν να αυξήσουν το downforce στο μούτρο...

The Dark side is raising...

Θα μπορεις, λεει, να τους αλλαξεις την κλιση προς τα πανω για πιο αποτελεσματικες και ευκολες σουζες!!! :lol::lol:

endopandou
29/09/2014, 22:53
πάντως οι πρώτες φωτό ανεβαίνουν σιγά σιγά. Εδώ το GSX-S
323785

astroman76
29/09/2014, 23:18
ελεος... βαζει η καβασακι φτερα για downforce δηλαδη στα motoGP τι πρεπει να βαλουν που βγαζουν 30αλογα παραπανω και ζιγηζουν οσο ενα 250ri...?

τραγικο σχεδιο... αντιγραφη πανιγκαλε απο επρος οπως ειπα και αλλου με δοση Magna Bandai robot!

εδω και 2 χρονια οι ιαπωνες παλεβουν να φτιαξουν ενα ομορφο μηχανακι με λιγα θετικα αποτελεσματα!

DoctoR_k6
29/09/2014, 23:39
πάντως οι πρώτες φωτό ανεβαίνουν σιγά σιγά. Εδώ το GSX-S
323785

:D Μακαρι να ειναι παντου καλο!!!

Με τετοια πτερυγια το βλεπω για θαλασσα το καβα...

PetranGR
29/09/2014, 23:41
ε ναι γι αυτόν το λόγο είναι τα πτερύγια, απλά μοντέλο με κοστούμι χωρίς φώτα κλπ δεν παίζει οπότε... αυτό είναι το racing


τα φώτα είναι μέσα στις τρύπες με διαμαντένιο κάτοπτρο με led


Θα μπορεις, λεει, να τους αλλαξεις την κλιση προς τα πανω για πιο αποτελεσματικες και ευκολες σουζες!!! :lol::lol:


καλό θα ήταν!

πάντως οι πρώτες φωτό ανεβαίνουν σιγά σιγά. Εδώ το GSX-S
323785

άντε λίγες ώρες...

Bradipous
29/09/2014, 23:51
τα φώτα είναι μέσα στις τρύπες με διαμαντένιο κάτοπτρο με led


Κομπλε...
οσοι "χεραδες" το παρουν και δε μπορουν να το πανε, τουλαχιστον θα μπορουν να κοβουν πλακακια στο σκοταδι. :tooth:

endopandou
30/09/2014, 06:27
Καλημέρα

Kawa :moutza: ρε πουλημένοι
323787

stam2
30/09/2014, 06:37
Γνωμη μου... Ειναι μερικα χρονια μπροστα απο τους υπολοιπους...

spyrakos35
30/09/2014, 06:46
Μπακετ καθισμα για αναβατη..... Ο συνεπιβατης;

:lol:

endopandou
30/09/2014, 06:47
ειδικά το πλαίσιο της τρελής... γιατί τα παιδιά δεν την κατέχουν ακόμα την τεχνογνωσία του αλουμινίου

7Tolis
30/09/2014, 06:51
Ω να γα....... τι ντούκι ειναι αυτό;Δαγκώνει;

endopandou
30/09/2014, 06:56
τι ντούκι ειναι αυτό; να το το βρίσιμο, άρχισε. :a11: :p

7Tolis
30/09/2014, 07:03
να το το βρίσιμο, άρχισε. :a11: :p

Αντιθέτως.Το μηχανάκι είναι έπιπλο πιέρ καρντέν υβς σαν λοραν και κουπεπέ λαλά ο μον ντιε εις το τετράγωνο.Η δε μουρη μου θυμίζει Σαμουρόγιαννο έτοιμο να βγάλει το κατάνα να κλαδέψει ελιές ενα πράμα.Ωραίο είναι. :smokin:

amyroukai
30/09/2014, 07:33
Άσχημο δεν το λες επ ουδενί.

Γελαω γιατι ο ιαπων για να βγάλει τρελις σε τέτοιο μηχανάκι πάει να πει οτι είναι "προβλέψιμο" και βιομηχανοποιημενο. Όχι οτι τύχει, σαν τον ιταλιανο. Πλάκα θα έχει, τους ντουντουκαιους να δω τι θα σουρουν.

endopandou
30/09/2014, 07:46
323794
323795
323796

endopandou
30/09/2014, 07:50
323797
323798

teogtp
30/09/2014, 07:50
Α και μονομπρατσο........
Γ@μει......

H.A.Balafoutre
30/09/2014, 07:53
Έτσι θέλουνε να το πουλήσουνε ή αυτό είναι το project bike...και περιμένουμε την έκδοση δρόμου? Αλλά αν είναι και κανονικό....τι να πω...ή είναι πολύ μπροστά και δεν το καταλαβαίνω (με το μυαλό μου άλλο περίμενα)...ή απλά κάνανε μαλακία. Από την άλλη όμως...ας πούμε πως είχε μια πιο "κανονική" ή "συμβατική" φερινγκάτη-κλιπονάτη σιλουέτα όπως έχουμε συνηθίσει....πως θα το τοποθετούσανε μεταξύ ΖΖ1400 & ZX10R....? Άρα μπορεί να κάνανε κάτι ώστε να διαφοροποιηθούνε, kawasaki style! Τα αεροδυναμικά βοηθήματα σε μηχανή πιστεύω είναι εντελώς άκυρα.

endopandou
30/09/2014, 08:02
Είναι προφανές πως το κοινό τέτοιων μοτό άλλαξε - εκφυλίστηκε - ή δεν γνωρίζει πια ποια ήταν η φιλοσοφία των Ιαπώνων. Πρέπει λοιπόν να τους ευχαριστήσουν για να πουλήσουν.
Εκτός αυτού, προφανώς (για εμένα) είχαν και θέμα με το πάχος του περιμετρικού αλουμινίου αφού η τουρμπίνα είναι τελικά πίσω και απαιτούνται υπερβολικά ογκώδεις δίοδοι αέρα για να της δώσουν ζωή. Αλλά trellis ρε αυγούστη μου? Τrellis? Διαστημόπλοια φτιάχνουν αι μαλάκε. Trellis? 40 χρόνια πίσω?

Juohmaru!
30/09/2014, 08:14
Γιαπωνεζόφιλε δε με λες... Όμως το εργαλείο πραγματικά γ@μ@ει!!! :a8:
Μπράβο στη Καβα που τολμα πέρα από φθηνούς εντυπωσιασμούς τύπου Ζ.... :a23:
Εν αναμονή των τεστ....

GFawkes
30/09/2014, 08:22
trellis ρε αυγούστη μου? Τrellis? Διαστημόπλοια φτιάχνουν αι μαλάκε. Trellis? 40 χρόνια πίσω?

Α ρε Πτνανα Honda
40 χρονια μπροστα....

323799


323800

SHOOTER045
30/09/2014, 08:36
Χωρίς το φεριγκ θυμίζει σι μπι 1000 με χωροδικτυομα

kostas777
30/09/2014, 09:14
Μου αρέσει που ξερογλύφεστε για το H2R (τη racing έκδοση) λες και έχετε το εκατομμύριο (λέμε τώρα..πόσο να κάνει; ) να το πάρετε. Μετά βουρ για λιμανάκια

KAWAMANRIDER
30/09/2014, 09:45
kawa λεμε με τρελα :a30::a30::a30::beer::beer:



η μαγκια ειναι την δουλεια που ριξανε να την προωθησουν - που νομιζω θα γινει - και σε μικροτερα κυβικα σε πιο προσιτες εκδοσεις κτλ για το ευρυ κοινο , περιμενουμε test κτλ , αυτο που μετραει παντως ειναι οτι η kawa αποφασισε να ασχοληθει για κατι νεο εντελως ;)

δωσε πονο μωρη kawa :a016::a016:

stam2
30/09/2014, 09:47
και όμως αυτό το μηχανάκι είναι ικανό να κλείσει το νήμα "...Γιατί εξαφανίστηκαν τα ss"... γιατί μπορεί να ξαναδώσει ζωή στο χώρο των ss.
όσο για το τρέλις δεν νομίζω ότι υπάρχουν ή πρέπει να υπάρχουν ταμπού στην τεχνολογία... αυτό τους βόλευε αυτό έβαλαν... όλες οι εταιρίες μεταξύ τους χρησιμοποιούν και μοιράζονται περίπου την ίδια τεχνολογία, προσθέτοντας κάθε φορά κάτι δικό τους...
η παρθενογέννεση συμβαίνει μια φορά στα 10-15 χρόνια... και αν!

εμένα σαν σύνολο μου φαίνεται πρωτοποριακό, αν και χρησιμοποιεί υπάρχουσα τεχνολογία την συνδυάζει για να επιτύχει ένα μάλλον υψηλότατο επίπεδο απόδοσης, φυσικά είναι ατομικό εντελώς το μηχανάκι, και αν μπορεί να διαχειριστεί την άγνωστη μέχρι στιγμής, αλλά πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, θα είναι κάτι που θα δώσει νέα φλόγα στο χώρο...
Προς το παρόν αναμένουμε πια τις εξηγήσεις της kawa, για το τι σκοπό έχει, για που το προορίζει, σε τι χρηματική κατηγορία θα ανήκει κλπ....

el_hymador
30/09/2014, 09:54
http://www.youtube.com/watch?v=seS2lp7WFbU

Ο καλλιτέχνης που θα εμφανιστεί live στην επίσημη παρουσίαση

endopandou
30/09/2014, 09:55
όλες οι εταιρίες μεταξύ τους χρησιμοποιούν και μοιράζονται περίπου την ίδια τεχνολογία, προσθέτοντας κάθε φορά κάτι δικό τους...
η παρθενογέννεση συμβαίνει μια φορά στα 10-15 χρόνια... και αν!

Οχι δα. Όχι και μοιράζονται. Τι σχέση έχουν οι Γιάπωνες με τους Ευρωπαίους;

DrBig
30/09/2014, 09:58
Εκτός αυτού, προφανώς (για εμένα) είχαν και θέμα με το πάχος του περιμετρικού αλουμινίου αφού η τουρμπίνα είναι τελικά πίσω και απαιτούνται υπερβολικά ογκώδεις δίοδοι αέρα για να της δώσουν ζωή. Αλλά trellis ρε αυγούστη μου? Τrellis? Διαστημόπλοια φτιάχνουν αι μαλάκε. Trellis? 40 χρόνια πίσω?

To trellis ειναι 40 χρονια μπροστα, οχι πισω ;)

Buenaventura
30/09/2014, 10:07
Μου αρέσει που ξερογλύφεστε για το H2R (τη racing έκδοση) λες και έχετε το εκατομμύριο (λέμε τώρα..πόσο να κάνει; ) να το πάρετε. Μετά βουρ για λιμανάκια


50-60.000 ευρα το πολιτικο? :rolleyes:

stam2
30/09/2014, 10:08
Οχι δα. Όχι και μοιράζονται. Τι σχέση έχουν οι Γιάπωνες με τους Ευρωπαίους;

σε αγωνιστικό επίπεδο ή σε παραγωγής....????

endopandou
30/09/2014, 10:09
σε αγωνιστικό επίπεδο ή σε παραγωγής....????
παραγωγής

byron
30/09/2014, 10:14
To trellis ειναι 40 χρονια μπροστα, οχι πισω ;)

...βασικά, αυτό δεν είναι trellis. Ενα σωληνωτό πλαίσιο δείχνει, και δεν χρησιμοποιεί τριγωνικές ενισχύσεις μεταξύ των δοκών, ουτε προσπαθεί να συνδέσει λαιμό-ψαλίδι σε μια ευθεία όπως τα trellis των Ducati-Mv Agusta κλπ.

peterTHErider
30/09/2014, 10:26
κυβικα και αλογα ειπατε καπου η εγω το εχασα?

motomaniac
30/09/2014, 10:31
ζαντες αγκουστα, μουρη σπανειγκαλε, κι ο κωλος μοιαζει με rsv4. το πλαισιο μοιαζει χειροτερο απο τα αλουμινενια τους... το θεμα της χωροταξιας αν μπορει να λυθει απο ιδιωτη https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/10325558_10152482611214931_7358369922492568584_n.jpg?oh=0d5a12f4701ed0fd4eeacea0ae30b315&oe=54CE3442 μπορει και το εργοστασιο με αλουμινενιο πλαισιο. το συγκεκριμενο ειναι τουρμπο.

stam2
30/09/2014, 10:33
παραγωγής

θες να το πάμε αλλού γιατί θα χρειαστεί σεντόνι....
μόνο το μονόμπρατσο ας πούμε, πως σου φαίνεται...? τα χωροδικτυώματα...? ακόμα και θεμελιώδεις τεχνολογίες όπως ο μονός ή διπλός επι κεφαλής εκκεντροφόρος ξεκίνησε από ευρώπη αλλά εξελίχτηκε και στην Ιαπωνία... και το τούρμπο στην ευρώπη ξεκίνησε αλλά η kawasaki δεν ντράπηκε να το φορέσει στο gpz... όπως και τεχνολογίες με τα ολοκληρωμένα κυκλώματα διαχείρησης καυσίμου που εξελίχθηκαν από Ιάπωνες και χίλια άλλα.....
Είναι τεράστιο θέμα αυτό που ανοίγεις, αλλά θεωρώ ότι δεν μπορείς να αρνείσαι ότι η τεχνολογία απαξ και ανακαλυφθεί καταλήγει σε ένα κοινό σακούλι από το οποίο όλοι δανείζονται μετά....

GFawkes
30/09/2014, 10:37
Ομορφιες!!!!!

αντε να δουμε και καμια μοτο να μας κ@υλωνει λιγο...

Aggelos_SV
30/09/2014, 10:38
...βασικά, αυτό δεν είναι trellis. Ενα σωληνωτό πλαίσιο δείχνει, και δεν χρησιμοποιεί τριγωνικές ενισχύσεις μεταξύ των δοκών, ουτε προσπαθεί να συνδέσει λαιμό-ψαλίδι σε μια ευθεία όπως τα trellis των Ducati-Mv Agusta κλπ.

Υβριδικό πλαίσιο είναι ,αποτελούμενο από τμήμα δικτυώματος σε συνδυασμό με το μοτέρ.

Σχεδιαστικά και οπτικά το μηχανάκι είναι "πάρε ένα πανιγκάλε και κάντο όσο πιο τρανσφόρμερ μπορείς"...ψιλοάθλιο δηλαδή (η υποκειμενική μου άποψη πάντα).

Υ.Γ. Αυτά τα πτερύγια μπροστά τα έβαλαν για να σου φορτίζουν κι άλλο το μπροστινό όταν θα μπαίνεις με "πολλά"??? Η χαρά του low siding με 300 άλογα!!!...αν και εφόσον είναι τόσο μεγάλη η παραγώμενη downforce δλδ..

endopandou
30/09/2014, 10:39
stam2
Καταρχήν το θέμα όντως είναι πολυσυζητημένο και δεν αφορά στο θρεντ. Συνοπτικά, προσωπικά δεν με απασχολεί ποιος ανακάλυψε τον τροχό. Την διαφορά την εντοπίζω στις εντελώς διαφορετικές εφαρμογές του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για πλαίσια και ψαλίδια αν ανοίξετε άλλο θέμα θα πω περιληπτικά την γνώμη μου

DrBig
30/09/2014, 10:39
...βασικά, αυτό δεν είναι trellis. Ενα σωληνωτό πλαίσιο δείχνει, και δεν χρησιμοποιεί τριγωνικές ενισχύσεις μεταξύ των δοκών, ουτε προσπαθεί να συνδέσει λαιμό-ψαλίδι σε μια ευθεία όπως τα trellis των Ducati-Mv Agusta κλπ.

Τριγωνοποιημενο χωροδικτυωμα ειναι, απλα στο πισω μερος που εδραζεται το ψαλιδι ο κινητηρας ειναι προφανως φερον μελος.

DrBig
30/09/2014, 10:40
Υ.Γ. Αυτά τα πτερύγια μπροστά τα έβαλαν για να σου φορτίζουν κι άλλο το μπροστινό όταν θα μπαίνεις με "πολλά"??? Η χαρά του low siding με 300 άλογα!!!...αν και εφόσον είναι τόσο μεγάλη η παραγώμενη downforce δλδ..

λες να μην εχουν αεροσυραγγες στην Ιαπωνια και cfd?

KAWAMANRIDER
30/09/2014, 10:41
ρε αλανια , μηχανοβιοι ειμαστε ολοι , μην ξενερωνετε με ανουσιες κοντρες , οποιος και να βγαλει και να ριξει πραμα στις μηχανες , εμεις ειμαστε εδω για να τα αγαπαμε , να τα γουσταρουμε και να τα καβαλαμε ;)

αντε και η επομενη εταιρεια να γινει κοντρα λεμε να χτυπηθουνε και σε τιμες και να φτασει και σε εμας τους ταπεινους και εξαθλιωμενους οικονομικα ελληνες λατρεις της μοτοσυκλετας λιγη εξελιξη και λιγη τεχνολογια

κερασμενες για την kawa

:beer::beer::beer::beer:

DrBig
30/09/2014, 10:43
ρε αλανια , μηχανοβιοι ειμαστε ολοι , μην ξενερωνετε με ανουσιες κοντρες , οποιος και να βγαλει και να ριξει πραμα στις μηχανες , εμεις ειμαστε εδω για να τα αγαπαμε , να τα γουσταρουμε και να τα καβαλαμε ;)

αντε και η επομενη εταιρεια να γινει κοντρα λεμε να χτυπηθουνε και σε τιμες και να φτασει και σε εμας τους ταπεινους και εξαθλιωμενους οικονομικα ελληνες λατρεις της μοτοσυκλετας λιγη εξελιξη και λιγη τεχνολογια

κερασμενες για την kawa

:beer::beer::beer::beer:

Εμ καβασακιας εισαι, παντου κοντρες βλεπεις :p

Aggelos_SV
30/09/2014, 10:47
λες να μην εχουν αεροσυραγγες στην Ιαπωνια και cfd?

Με αυτά που βλέπω αμφιβάλλω! :lol:

Βασικά πιστεύω ότι πιο πολύ για εξομάλυνση ροής έχουν μπει εκεί αυτά,παρά για downforce..
Όλες αυτές οι "ανωμαλίες" και οι ακμές στο μούτρο ίσως να βγάζουν στροβιλισμούς...ποιός ξέρει..

endopandou
30/09/2014, 10:47
https://www.google.gr/search?q=trellis+frame&client=firefox-a&hs=btu&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xm0qVK_oGOPTygOg1oKoCg&ved=0CCwQsAQ&biw=1440&bih=717#imgdii=_

endopandou
30/09/2014, 10:49
Με αυτά που βλέπω αμφιβάλλω! :lol:

Βασικά πιστεύω ότι πιο πολύ για εξομάλυνση ροής έχουν μπει εκεί αυτά,παρά για downforce..
Όλες αυτές οι "ανωμαλίες" και οι ακμές στο μούτρο ίσως να βγάζουν στροβιλισμούς...ποιός ξέρει..
Από όσο γνωρίζω χρειάζεται κάποια πίεση αέρα για να λειτουργείσουν τα φλαπς. Προφανώς στις χαμηλές ταχύτητες η καθοδική πίεση που προσφέρουν θα είναι ελάχιστη

DrBig
30/09/2014, 10:49
Με αυτά που βλέπω αμφιβάλλω! :lol:

Βασικά πιστεύω ότι πιο πολύ για εξομάλυνση ροής έχουν μπει εκεί αυτά,παρά για downforce..
Όλες αυτές οι "ανωμαλίες" και οι ακμές στο μούτρο ίσως να βγάζουν στροβιλισμούς...ποιός ξέρει..

Το θεμα ειναι οτι και ξερουν τι κανουν και το εχουν μελετησει οριζοντιως και καθετως, η μηχανη αυτη θα εχει ενα χιλιομετρο τελικης για καθε μερα του χρονου...

ΥΓ Τελειως εμπειρικα και υποθετοντας κρινοντας απο τις διαστασεις τους, θα προσθετουν καμια 50αρα κιλα στα 300+, στο μπροστινο μερος της μηχανης.

KAWAMANRIDER
30/09/2014, 10:52
Εμ καβασακιας εισαι, παντου κοντρες βλεπεις :p

:lol:



υ.γ. : πρωτος ειχα πει οτι η ktm "εγραψε" για την προσπαθεια και μονο περαν της ουσιας με το ντουμπανο δικυλινδρο πριονι που εβγαλε ;)

Aggelos_SV
30/09/2014, 10:54
Το θεμα ειναι οτι και ξερουν τι κανουν και το εχουν μελετησει οριζοντιως και καθετως, η μηχανη αυτη θα εχει ενα χιλιομετρο τελικης για καθε μερα του χρονου...

Αν πρόκειται για δίσεκτο χρόνο....ε ΔΕΝ το αγοράζω!!Αλλιώς είμαι με το ένα πόδι μέσα στην τράπεζα για να κάνω ανάληψη! :lol:

endopandou
30/09/2014, 10:58
Αναφέρθηκε στην παρουσίαση από στέλεχος το νούμερο 298 hp... :eek:

astroman76
30/09/2014, 10:59
ναι πρεπει να ειναι το πρωτο μηχανακι που θα πιανει 300 για αυτο του βαλανε φτερα...ε?

πλεον ηπαρχουν συπερσπορτ 1000 που με μετατροπες και χωρις φτερα πιανουν 330+

τα μοτοGP μηχανακια γιατι δεν εχουν φτερα?

α φτερα κατι μου θημηζει... χαχαχαχα

DrBig
30/09/2014, 11:00
Αναφέρθηκε στην παρουσίαση από στέλεχος το νούμερο 298 hp... :eek:

Ακριβως οσα χρειαζονται για τελικη 365

endopandou
30/09/2014, 11:02
Ακριβως οσα χρειαζονται για τελικη 365

4 έξτρα άλογα για κάθε επιπλέον χλμ από το ΖΧ10?

sniper
30/09/2014, 11:02
....
α φτερα κατι μου θημηζει... χαχαχαχα

Tα 954 ειχαν φτεράκια στα φέρινγκ από το 2002, μικρότερα βεβαια γιατί σε αντίθεση με την παραπάνω ντιβανκασέλα έστριβαν.

DrBig
30/09/2014, 11:03
ναι πρεπει να ειναι το πρωτο μηχανακι που θα πιανει 300 για αυτο του βαλανε φτερα...ε?

πλεον ηπαρχουν συπερσπορτ 1000 που με μετατροπες και χωρις φτερα πιανουν 330+

τα μοτοGP μηχανακια γιατι δεν εχουν φτερα?

α φτερα κατι μου θημηζει... χαχαχαχα

Τα φτερα δεν σου δινουν τελικη, σου αφαιρουν, σου δινουν ομως ευσταθεια και συνεπως επιβραδυνουν τις αλλαγες πορειας. Αυτο σου απαντα και το γιατι τα μοτο τζι πι δεν εχουν φτερα.

sniper
30/09/2014, 11:03
Ακριβως οσα χρειαζονται για τελικη 365

Πάντα χρειαζόμασταν ένα μαμά ντράγκστερ....

DrBig
30/09/2014, 11:04
4 έξτρα άλογα για κάθε επιπλέον χλμ από το ΖΧ10?

Αν πχ θελεις 170 τροχο για 300 τελικη, τοτε θελεις 300 τροχο για 360 τελικη

170hp*(360/300)^3 = 293hp


ΥΓ
αυτο αλλαζει με τον συντελεστη οπισθελκουσας, πχ ενα μπουσα πρωτης γενιας εχει 300+ τελικη με 155-165 τροχο.

endopandou
30/09/2014, 11:09
Αν πχ θελεις 170 τροχο για 300 τελικη, τοτε θελεις 300 τροχο για 360 τελικη

170hp*(360/300)^3 = 293hp
:a013:

endopandou
30/09/2014, 11:45
http://www.youtube.com/watch?v=cv2q3yh4wxc#t=42

Λευκάδιος
30/09/2014, 12:16
τα μοτοGP μηχανακια γιατι δεν εχουν φτερα?

Λογο τεχνικων κανονισμων ισως?Στην φορμουλα ενα υπαρχουν περιορισμοι σχετικα με τα αεροδυναμικα βοηθηματα,δεν ισχυει κατι παρομοιο και στα μοτοgp?

zephyr1
30/09/2014, 12:20
http://www.youtube.com/watch?v=cv2q3yh4wxc#t=42


Νόμιζα ότι κάποια στιγμή θα μεταμορφωθεί στον Megatron.:alien:

McGyver
30/09/2014, 12:33
τα μοτοGP μηχανακια γιατι δεν εχουν φτερα?


Τα φτερα δεν σου δινουν τελικη, σου αφαιρουν, σου δινουν ομως ευσταθεια και συνεπως επιβραδυνουν τις αλλαγες πορειας. Αυτο σου απαντα και το γιατι τα μοτο τζι πι δεν εχουν φτερα.

Γι' αυτό δεν τα κράτησε η Ducati...

endopandou
30/09/2014, 12:52
Μην μπερδεύεστε με τα φτερά των ντούκων στα mgp, εκεί οι τελικές είναι για ελάχιστα δεύτερα. Στο HP2 προφανώς προσπάθησαν να δημιουργήσουν τιν ίδια (ή και περισσότερη) καθοδική δύναμη ενός κτήνους φέρινγκ σαν του ζχ14 σε ένα φέρινγκ πίστας.

PetranGR
30/09/2014, 12:55
http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/apeytheias-apo-tin-intermot-synehes-update

vaska
30/09/2014, 13:02
Σας διάβασα πολύ προσεκτικά, και τους ειδικούς και τους άλλους τους ταπεινούς, είδα και τις αναλύσεις σας, είδα και τις φωτό από το όπλο, άκουσα και τις ενστάσεις μερικών στο σχεδιαστικό κομμάτι και κατέληξα στο εξής:

Αν μπορούσα να το πάρω θα το έπαιρνα, θα το πήγαινα όσο μπορούσα και όπου μπορούσα. Είναι Μούν@ρος κατά την δική μου ταπεινή γνώμη και στα δικά μου γέρικα μάτια.

Θέλει άντερα (που δεν έχω) για να το τελικιάσεις αλλά παρ' όλα αυτά θα ήμουν με μόνιμη στύση αν το είχα στο γκαράζ μου και με επαναλαμβανόμενες ρεύσεις όταν θα το καβάλαγα. Όποτε. Δεν έχει σημασία το πόσο συχνά. Σημασία έχει να το καβαλάς και να σου δημιουργεί τα ρίγη και τις ανατριχίλες που είναι φτιαγμένο να σου δημιουργεί.

Από την άλλη για όσους το κακολογούν και του βρίσκουν αξεπέραστα ψεγάδια όπως τα φλαπς κλπ, ένα μόνο θα πω....

"όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει η κρεμαστάρια"

Και πάλι ένα "μεγάλο ευχαριστώ στους σχιστομάτηδες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που μας έχουν δώσει".


:beer::beer::beer:

sniper
30/09/2014, 13:08
Σας διάβασα πολύ προσεκτικά, και τους ειδικούς και τους άλλους τους ταπεινούς, είδα και τις αναλύσεις σας, είδα και τις φωτό από το όπλο, άκουσα και τις ενστάσεις μερικών στο σχεδιαστικό κομμάτι και κατέληξα στο εξής:

Έχουμε παγώσει από την αγωνία....


Αν μπορούσα να το πάρω θα το έπαιρνα, θα το πήγαινα όσο μπορούσα και όπου μπορούσα. Είναι Μούν@ρος κατά την δική μου ταπεινή γνώμη και στα δικά μου γέρικα μάτια.

Ειναι διαφορετικό απ' ότι έχουμε δει μέχρι τώρα. Περί ορέξεως όμως...


Θέλει άντερα (που δεν έχω) για να το τελικιάσεις αλλά παρ' όλα αυτά θα ήμουν με μόνιμη στύση αν το είχα στο γκαράζ μου και με επαναλαμβανόμενες ρεύσεις όταν θα το καβάλαγα. Όποτε. Δεν έχει σημασία το πόσο συχνά. Σημασία έχει να το καβαλάς και να σου δημιουργεί τα ρίγη και τις ανατριχίλες που είναι φτιαγμένο να σου δημιουργεί.

Θες μια ευθεία για να φτάσεις τα 360 (τα 300 τα εχουμε δει και με ταπεινότερα μοτοσακά, και σιγά τα @@ που θες για να δεις 300)


Από την άλλη για όσους το κακολογούν και του βρίσκουν αξεπέραστα ψεγάδια όπως τα φλαπς κλπ, ένα μόνο θα πω....

"όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει η κρεμαστάρια"

Δεν πας καλά ε; Ό,τι είναι καινουργιο και πρέπει να δώσουμε 30-40Κ απο την τσέπη μας δεν μπορούμε να το κρίνουμε;


Και πάλι ένα "μεγάλο ευχαριστώ στους σχιστομάτηδες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που μας έχουν δώσει".


:beer::beer::beer:

Αυτό είναι αλήθεια, αλλά τι μηχανάκι ειπαμε καβαλάς;

spyrakos35
30/09/2014, 13:08
Ασε μας ρε φιλε......

:bawl:

Εδιτ....
@βασκα απανταω......

KAWAMANRIDER
30/09/2014, 13:13
Σας διάβασα πολύ προσεκτικά, και τους ειδικούς και τους άλλους τους ταπεινούς, είδα και τις αναλύσεις σας, είδα και τις φωτό από το όπλο, άκουσα και τις ενστάσεις μερικών στο σχεδιαστικό κομμάτι και κατέληξα στο εξής:

Αν μπορούσα να το πάρω θα το έπαιρνα, θα το πήγαινα όσο μπορούσα και όπου μπορούσα. Είναι Μούν@ρος κατά την δική μου ταπεινή γνώμη και στα δικά μου γέρικα μάτια.

Θέλει άντερα (που δεν έχω) για να το τελικιάσεις αλλά παρ' όλα αυτά θα ήμουν με μόνιμη στύση αν το είχα στο γκαράζ μου και με επαναλαμβανόμενες ρεύσεις όταν θα το καβάλαγα. Όποτε. Δεν έχει σημασία το πόσο συχνά. Σημασία έχει να το καβαλάς και να σου δημιουργεί τα ρίγη και τις ανατριχίλες που είναι φτιαγμένο να σου δημιουργεί.

Από την άλλη για όσους το κακολογούν και του βρίσκουν αξεπέραστα ψεγάδια όπως τα φλαπς κλπ, ένα μόνο θα πω....

"όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει η κρεμαστάρια"

Και πάλι ένα "μεγάλο ευχαριστώ στους σχιστομάτηδες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που μας έχουν δώσει".


:beer::beer::beer:




απλα ................

:a012::a012:

Dant3
30/09/2014, 13:16
H2R καπου 50000Ε και μονο πιστα
Η2 μπορει και κατω απο 20000 με καπου 220 ιππους και βγαινει και δρομο.

sniper
30/09/2014, 13:19
H2R καπου 50000Ε και μονο πιστα
Η2 μπορει και κατω απο 20000 με καπου 220 ιππους και βγαινει και δρομο.

Για ένα 1000ρι με σωλήνες και τούρμπο... και κάτι αεροδυναμικά παραφερνάλια


Γ@μηθηκε στην καιντομία τη Kawasaki Heavy Industries...

byron
30/09/2014, 13:24
Για ένα 1000ρι με σωλήνες και τούρμπο... και κάτι αεροδυναμικά παραφερνάλια


Γ@μηθηκε στην καιντομία τη Kawasaki Heavy Industries...

Δεν σεπιάνω...τι ήθελες με 20-50 χιλιάρικα? Hayate με φλας?

7Tolis
30/09/2014, 13:26
https://www.youtube.com/watch?v=I_gKc7o5Gvc
https://www.youtube.com/watch?v=rfsOymElDK4

τα αηφόνια σας μεσα γαμώ τα κάδρα τους.Καλαμπόρτζηδες.

Please note: Kawasaki Germany confirmed that wings DO NOT move.

sniper
30/09/2014, 13:33
Δεν σεπιάνω...τι ήθελες με 20-50 χιλιάρικα? Hayate με φλας?

Oχι καλά είναι, την καινοτομία δεν βλέπω...

sniper
30/09/2014, 13:34
https://www.youtube.com/watch?v=I_gKc7o5Gvc
https://www.youtube.com/watch?v=rfsOymElDK4

τα αηφόνια σας μεσα γαμώ τα κάδρα τους.Καλαμπόρτζηδες.

Please note: Kawasaki Germany confirmed that wings DO NOT move.

Addendum : Bikes do not fly.

vaska
30/09/2014, 13:42
1)Έχουμε παγώσει από την αγωνία....

2)Ειναι διαφορετικό απ' ότι έχουμε δει μέχρι τώρα. Περί ορέξεως όμως...

3)Θες μια ευθεία για να φτάσεις τα 360 (τα 300 τα εχουμε δει και με ταπεινότερα μοτοσακά, και σιγά τα @@ που θες για να δεις 300)

4)Δεν πας καλά ε; Ό,τι είναι καινουργιο και πρέπει να δώσουμε 30-40Κ απο την τσέπη μας δεν μπορούμε να το κρίνουμε;


5)Αυτό είναι αλήθεια, αλλά τι μηχανάκι ειπαμε καβαλάς;

1) Εσύ μπορεί όχι αλλά ξέρω πολλούς που παγώνουν και μόνο που σκέφτονται ότι μπορεί να τους "σκέφτομαι" :p

2)Μαζί σου. Πολλοί κατασκευαστές παρουσίασαν "διαφορετικά", εναλλακτικού σχεδιασμού ας πούμε, μηχανάκια. Πάντα ο ίδιος ντόρος και πάντα μετά τρέχουν όλοι να τα αγοράσουν.

3) Μπορεί, αλλά μετά το μαλλί μπαμπάκι, επειδήΣ όμως το δικό μου είναι ήδη, δεν ξέρω τι άλλες συνέπειες μπορεί να έχω!

4) Όχι μωρέ, καλά πάω, και ούτε πρέπει να δώσει ο καθένας 30- 40 Κ για να έχει άποψη, αφού ως γνωστόν όλοι έχουμε από μία ............

5) Στο παρελθόν και καβλαζάκια, τώρα έχω ξεμείνει με μια ΧοντροΜπεΜπε, ένα παλιοDR, κι ένα χρέπι ΙΤ. Υποψιάζομαι όμως ότι αναφέρεσαι στη "Χοντρή".

stam2
30/09/2014, 14:12
ασχετο... την αστεράτη ζάντα και το περλέ πράσσινο χρώμα του σκελετού τα πρόσεξε κανείς....? όπως επίσης και το σχεδιαστικό του μοτέρ....???

p@nos
30/09/2014, 14:27
πολυ καλο καιρο ειχε να κανει καποιος την υπερβαση...το πιο γαμηστερο μηχανακι παραγωγης τωρα αντικειμενικα...η αισθηση του να το καλαβας θα ειναι φανταστικη οταν ανοιγεις το γκαζι τερμα...η τελικη ειναι λιγο αδιαφορη ομως ο τσαμπουκας που θα ανεβαζει οταν ολα τα αλλα(και πολυ γρηγορα μηχανακια πλεον) κολωνουν θα ειναι μοναδικος...

προσωπικα νομιζω πως θα ανοιξει τη γενια των τουρμπο και στις μοτο...δηλαδη αμα πουλησει θα βγαλουν ολοι απο ενα, μετα θα περασουν και σε ολα τα μηχανακια...γαμω σκουτερ 200αρι με καμια 50αρια αλογα και καταναλωση 0 :D

sniper
30/09/2014, 14:31
... το πιο γαμηστερο μηχανακι παραγωγης τωρα αντικειμενικα...

Αντικειμενικα; Δλδ;

el_hymador
30/09/2014, 14:32
Γ@μήθηκε στην ποζεριά η Kawa, δε λέω, έχει και μια παράδοση που πρέπει να τιμήσει και καλά έκανε και έβγαλε αυτό το γκοτζιλογκάζι αλλά η αλήθεια είναι ότι με πολύ λιγότερα από τα 50k φτιάχνεις μηχανάκι με turbo και νίτρα και ότι τραβάει η όρεξη σου για να φτάσει τα 300+ άλογα και άμα λάχει στοκάρεις και 10 μοτέρ να βρίσκονται στην περίπτωση που στροφαλομπιέλες και κεφαλές θα μπαίνουν σε τροχιά... θα μου πεις "ναι αλλά αυτά είναι για τις ευθείες" και δεν έχεις άδικο, από την άλλη βέβαια πρέπει και η Kawasaki να αποδείξει ότι το H2R κάνει και κατι παραπάνω από το να διακτινίζεται στα ισάδια, πόσο μάλλον όταν αρχίζει τους ισχυρισμούς για track days και παπάρια μάντολες...

Ως εκ τούτων, το περιμένω τίγκα στον ηλεκτρονικό πόλεμο σε σημείο που να μπαίνει μόνο του στην πίστα, να γράφει γύρους και εσύ να κάθεσαι να το χαζεύεις απ έξω βγάζοντας selfies. Κάτι άλλο που υποψιάζομαι είναι ότι τα 200 αλόγατα της πολιτικής έκδοσης σχετικά εύκολα θα αυξάνονται σκαλίζοντας λίγο το πράμα, σε φάση "βγάζεις ένα κλαπέτο και τσιμπάς +40 ίππους"

devil's animal
30/09/2014, 14:47
ok, παραμενει ασχημο στα ματια μου...πλην του κωλου που μ'αρεσει αρκετα...

ψιλοξενερωσα με την σκαλωσια...
ουτε κρυο, ουτε ζεστη με το μονομπρατσο και την "αστερατη" ζαντα...

δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν του εχουν βαλει το υπολοιπο φερινγκ και μενει μισοντυμενο..ή μισογυμνο (οπως προτιματε)...
απο την μια πλευρα εχει την καρμπον διοδο του φρεσκου αερα που παει στον κομπρεσορα και καπως καλυπτει κατι...αλλα και παλι θα μπορουσε να καλυφθει και το υπολοιπο τμημα του μοτερ...
απο την αλλη πλευρα ειναι εντελως παραταιρο να βλεπεις ενα πλαστικο κομματι του μουτρου και μετα κενο...ΝΑ..παρ'την μοτερουκλα με την πρασινη σκαλωσια μεσα στην μαπα...το μονο θετικο ειναι η εξατμιση...

ελπιζω και ευχομαι η πολιτικη εκδοση με τα φαναρια και την απουσια των flaps να ειναι πιο ομορφη...:rolleyes:

p@nos
30/09/2014, 14:49
Αντικειμενικα; Δλδ;

ποιο θεωρεις εσυ γαμηστεροτερο ας πουμε δλδ

Aggelos_SV
30/09/2014, 14:52
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν του εχουν βαλει το υπολοιπο φερινγκ και μενει μισοντυμενο..ή μισογυμνο (οπως προτιματε)...
απο την μια πλευρα εχει την καρμπον διοδο του φρεσκου αερα που παει στον κομπρεσορα και καπως καλυπτει κατι...αλλα και παλι θα μπορουσε να καλυφθει και το υπολοιπο τμημα του μοτερ...
απο την αλλη πλευρα ειναι εντελως παραταιρο να βλεπεις ενα πλαστικο κομματι του μουτρου και μετα κενο...

Όντως,απορίας άξιον το "άδειο" φερινγκ κάτω από το μοτέρ...!!

Όταν πετάξει τα λάδια,δεν θα υπάρχει τίποτα να τα κρατήσει μακριά από την άσφαλτο :lol:

geez996
30/09/2014, 14:58
:lol:
Για ένα 1000ρι με σωλήνες και τούρμπο... και κάτι αεροδυναμικά παραφερνάλια


Γ@μηθηκε στην καιντομία τη Kawasaki Heavy Industries...