Σύνδεση

View Full Version : Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6

sniper
30/09/2014, 15:01
ποιο θεωρεις εσυ γαμηστεροτερο ας πουμε δλδ

το 1198, το s1000rr αλλά αυτό όχι.

Πηραν κάτι σωλήνες που περισσευαν, φλαπς (ή/και canards), έβαλαν κι ένα τούρμπο και να το H2R των 50Κ το 2014...

Ασε να το δοκιμάσει και κανένας να δούμε και συμπεριφορά... το οπτικό ειναι υποκειμενικό έτσι κι αλλιως.

p@nos
30/09/2014, 15:07
to 1198 ειναι εκτος παραγωγης και με τα μισα αλογα απο αυτο...τωρα οι σωληνες ειναι σχετικο, μαλλον εγινε για χωροταξικους λογους το χωροδικτυωμα για να χωρεσουν ολα, οι αεροτομες ειναι χαλια αλλα καπως πρεπει να δειξουν οτι πεταει ο γαιδαρος...

το θεμα ιενια οτι το μηχανακι αυτο, που μιας και μιλαμε για ςς στη χειροτερη περιπτωση απλα θα ειναι αξιοπρεπες σε στριψιμο, θα εχει τοσο γκαζι που οτι και να καβαλας αυτη τη στιγμη πλην ντραγκστερ η καμια ιδιοκατασκευη περιεργη, θα πρεπει να επαναπροσδιορησεις στον εγκεφαλο σου βασικα πραγματα οσο αφορα δυναμη/επιταχυνση/αντισταση αερα κλπ...κατι που αυτη τη στιγμη ουτε το 1198 κανει, ουτε το σ1000, ουτε το πανιγκαλε σουπερλεγερα ουτε τπτ αλλο

stam2
30/09/2014, 15:07
επίσης η εξάτμιση μου φαίνεται λίγο "ανοιχτή".... θα περνάει ρύπους με αυτή...?

sniper
30/09/2014, 15:10
to 1198 ειναι εκτος παραγωγης και με τα μισα αλογα απο αυτο...τωρα οι σωληνες ειναι σχετικο, μαλλον εγινε για χωροταξικους λογους το χωροδικτυωμα για να χωρεσουν ολα, οι αεροτομες ειναι χαλια αλλα καπως πρεπει να δειξουν οτι πεταει ο γαιδαρος...

το θεμα ιενια οτι το μηχανακι αυτο, που μιας και μιλαμε για ςς στη χειροτερη περιπτωση απλα θα ειναι αξιοπρεπες σε στριψιμο, θα εχει τοσο γκαζι που οτι και να καβαλας αυτη τη στιγμη πλην ντραγκστερ η καμια ιδιοκατασκευη περιεργη, θα πρεπει να επαναπροσδιορησεις στον εγκεφαλο σου βασικα πραγματα οσο αφορα δυναμη/επιταχυνση/αντισταση αερα κλπ...κατι που αυτη τη στιγμη ουτε το 1198 κανει, ουτε το σ1000, ουτε το πανιγκαλε σουπερλεγερα ουτε τπτ αλλο

Το καβάλησες δλδ και ξέρεις πως πάει;

Δεν περιμενεις καλύτερα να τo δουμε στο δρόμο πριν κάνουμε reset; Kawasaki είναι... ποιος ξέρει...

p@nos
30/09/2014, 15:13
Το καβάλησες δλδ και ξέρεις πως πάει;

Δεν περιμενεις καλύτερα να τo δουμε στο δρόμο πριν κάνουμε reset; Kawasaki είναι... ποιος ξέρει...



λες να μη τραβαει δλδ ? :lol:

sniper
30/09/2014, 15:16
λες να μη τραβαει δλδ ? :lol:

1. Θα τραβάει, ακόμα και οι αυτοκινούμενες σόμπες (βλ Ζ) τραβάνε...
2. Ξέρεις (ή μάλλον θυμάσαι) πόσα ΖΧ έχουν βγει τούμπανα αλλά κοιτάνε απο μακρυά τα υπόλοιπα;
3. Kawasaki είναι... ποιος ξέρει...

astroman76
30/09/2014, 15:17
το 1199 superleggera οτι καλητερο μπορεις να αγωρασεις που να παει και να στρηβει για ενα χομπιστα....

DoctoR_k6
30/09/2014, 15:17
Να στριβει δυσκολο το βλεπω...μου θυμιζει το πλοιο που βγαλανε το 2005 που για να στριψεις επρεπε να βαλεις ραγες κατω.(κ αυτο δυσκολο ηταν)
Το θεμα ειναι οτι εντυπωσιασε με αεροτομες κ νουμερα αλλα ποιος θα το παρει??
Προτιμουσα ενα hp4, rsv4 η ενα fireblade sp...

sniper
30/09/2014, 15:19
.... η ενα fireblade sp...

VTR εννοείς...

DoctoR_k6
30/09/2014, 15:23
VTR εννοείς...

Ωραιο κ αυτο αλλα εννοω το τελευταιο cbr fireblade sp...:D

sniper
30/09/2014, 15:24
Ωραιο κ αυτο αλλα εννοω το τελευταιο cbr fireblade sp...:D

Ακόμα καλυτερο αυτό, συμφωνώ.

PetranGR
30/09/2014, 15:50
Ακόμα καλυτερο αυτό, συμφωνώ.

μπα ,συμφώνησες εσύ σε κάτι; (hehehehe)

Όσο για τα υπόλοιπα...

Συμφωνώ στο ,δεν μπορούσαν να βάλουν έστω άλλη ζάντα;

endopandou
30/09/2014, 16:11
Τα πρώτα σκόλια από ότι είδα είναι ουάου το θέλω. Το νεο s1000rr πέρασε απαρατήρητο, οπότε ο στόχος αρχικά μάλλον επετεύχθη.

Ξαναλέμε γιατί βλέπω προδικάζετε. Αυτό που παρουσιάστηκε θα πωλείται μόνο για track days και ο κύριος στόχος είναι το ομολογκάρισμα για το SBK. Δεν είναι για δρόμο

faraway
30/09/2014, 16:23
Εμένα η σωλήνα , σε αυτό το πάχος και χωρίς να ενώνεται με εξτρά διαγώνια σωλήνα με το κάθετο κομμάτι που τελειώνει στο σημείο που κουμπώνει το ψαλίδι , ψυχολογικά δεν μου αρέσει .

Αλλά πιστεύω για να το έβγαλαν έτσι σίγουρα θα είναι τεσταρισμένο και θα κάνει τη δουλειά που πρέπει χωρις παρατράγουδα ;)

Takata Dome
30/09/2014, 16:30
Τα πρώτα σκόλια από ότι είδα είναι ουάου το θέλω. Το νεο s1000rr πέρασε απαρατήρητο, οπότε ο στόχος αρχικά μάλλον επετεύχθη.

Ξαναλέμε γιατί βλέπω προδικάζετε. Αυτό που παρουσιάστηκε θα πωλείται μόνο για track days και ο κύριος στόχος είναι το ομολογκάρισμα για το SBK. Δεν είναι για δρόμο

Επιτρέπεται η υπερτροφοδότηση στα SBK?

peterTHErider
30/09/2014, 16:30
οκ,μπορει να εχει τρελογκαζο το r,το απλο με 200 αλογα ουσιαστικα ειναι μαζι με s1000rr και panigale,αλλα ρε παιδια,πραγματικα περα απο τη ζαντα και το μονομπρατσο ειναι κακασχημο!δηλαδη δες αυτο και μετα δες το panigale,χαοτικη διαφορα...ο οπτιμους πραιμ σε δυο ροδες ειναι!καλα ας το οδηγησουν και να ακουσουμε εντυπωσεις και τα ξαναλεμε...

endopandou
30/09/2014, 16:36
Επιτρέπεται η υπερτροφοδότηση στα SBK? Δεν θυμάμαι να διάβασα κάπου πως απαγορεύεται αν αποτελεί μέρος της μοτό που ομολογκάρεται

Bob_o_mastoras
30/09/2014, 16:40
Εμενα προσωπικα δεν με χαλαει σαν οψη. Η ζαντα βεβαια ουτε εμενα μου πολυαρεσει αλλα ολο το υπολοιπο ειναι οκ. Και ειναι σιγουρα ψαρωτικο και "mean". Σιγουρα και απο κοντα ειδικα θα τραβαει πολυ το βλεμα.
Ανεκαθεν παντως οι Ιαπωνες εξεφραζαν, πολυ συχνα, την επιθετικοτητα στη σχεδιαση με πολλες και οξειες γωνιες πραγμα που βλεπουμε και εδω.
Εχουν τελειως διαφορετικη σχεδιαστικη νοοτροπια απο την ευρωπαϊκη που δινει ενα τονο γλυπτικης με πολλες καμπυλες στα μοντελα και μια αισθηση ρευστοτητας να το πω; Τεσπα καταλαβατε τι θελω να πω (ελπιζω).

Τωρα για επιδοσεις, στριψηματα κλπ θα δειξει η πορεια. Δεν μπορουμε να προκαταβαλουμε αλλα μπορουμε σιγουρα να εχουμε επιφυλαξεις ή και προσδοκιες.

KAWAMANRIDER
30/09/2014, 18:44
εντελως υποκειμενικα θα προτιμουσα την εκδοχη της kawa σε ενα ss ή st μεχρι 400cc με μια νεα αποψη που να αντικαθιστα τα "διχρονα" ss του παρελθοντος , με πολυ λιγα κιλα και βαρβατη επιταχυνση , με ενα ομοιογενες-compact συνολο χωρις να εξεχει τιποτα απο πουθενα - ισως και να βγαλει κατι αργοτερα - ,

οι μεγαλυτεροι σε ηλικια μπορει να θεωρουμε οτι ειναι τραβηγμενο και ατσαλο το σχεδιο αλλα οι σχεδιαστες εκει μπορει να κυνηγανε τα γουστα των νεοτερων και χωρις υπερβολη το λεω ισως εχει παιξει και το χολιγουντ ενα ρολο στην μοδα που ακολουθουν οι νεοτερες ηλικιες σε οτι αφορα το σουλουπι των σπορ μηχανοκινητων , μπορει να μην ειναι και εντελως τυχαια η ομοιοτητα με μεγκατρον

PetranGR
30/09/2014, 23:38
έκανα μια αστεία σκέψη ...

Το φαντάζεστε σε κανένα Isle of man ; εκεί στα πετάγματα ; πάει θα πετάξει ..αχχαχαχα

Bob_o_mastoras
30/09/2014, 23:54
Εγω οπως ειπα θα προτιμουσα μια, ανουσια, εξτραβαγκαντζα (ή εξτρα-καβατζα) με 1400 cc με τουρμπο με αποδοση 300+ αλογα, με ροπη για να κινει τρενο και βαρος οσο ενα 600. Απλα να υπαρχει ως το μεσο που εκμηδενιζει οτιδηποτε κινειται με ροδες πανω στο εδαφος.

Τωρα αυτο που παρουσιασαν, καλο μεν, αλλα δεν μου φαινεται και τοσο ρηξικελευτο.
Δηλαδη, οκ εχει τουρπινα, αλλα απο 'κει και περα τι;; Που ειναι το "built beyond belief" με το οποιο το προμοταρουν;;
Δε βλεπω κατι το απιστευτο πανω του. Δεν εχω μαθει και τις λεπτομερειες του βεβαια αλλα δεν παιζει να πεφτω τοσο εξω.
Ειναι ισως ενα βημα μπροστα αλλα οχι ενα αλμα.

endopandou
01/10/2014, 06:59
Τι θα ήταν αυτό που θα είχε πάνω του και θα άξιζε τον τίτλο built beyond belief ?

amyroukai
01/10/2014, 07:26
Δεν θυμάμαι να διάβασα κάπου πως απαγορεύεται αν αποτελεί μέρος της μοτό που ομολογκάρεται
Κάτι μου λέει ότι θ'απαγορευτεί σύντομα... :bawl:

endopandou
01/10/2014, 07:56
Το βασικότερο πεδίο διαφήμισης για τέτοιες μοτό είναι οι αγώνες, γι αυτό και οι πράσινοι εμπλέκονται σοβαρά στο SBK. Τεχνογνωσία η ομάδα τους πλέον έχει μεγάλη και με ίδια όπλα ήδη ξεπέρασαν ακόμα και την aprilia.
Τώρα με το χιπιτου η κατάσταση θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο για τους άλλους αφού η μοτό δείχνει να είναι εξ αρχής σχεδιασμένη γύρω από το κτήνος μοτέρ (προφανώς και σε αξιοπιστία αφού από του χρόνου θα έχουν στη διάθεσή τους μόνο 9 για να βγάλουν τη σεζόν αν θυμάμαι καλά).
Ακόμα και το ψαλίδι που εδράζεται στο μοτέρ και όχι στη λαχανί νεροσωλήνα είπαν πως δεν θα έχει μόνο μία θέση έδρασης. Ίσως το ίδιο να ισχύει και για την κάστερ... Εγώ βλέπω, ή τουλάχιστον θέλω να βλέπω, ένα αγωνιστικό τύπου R7 προ 15ετίας το οποίο θα μπορέσει να βγάλει και πινακίδα.
Ο εσμεράλντα δεν νομίζω να καταφέρει να έρθει μαζί τους σε κάποιου είδους συμφωνία ώστε να μην το ομολογκάρουν, οπότε... δύσκολα τα πράγματα για τους άλλους.

endopandou
01/10/2014, 09:43
Μαστα, ανακαλύψαμε γιατί λείπει το μισό φέρινγκ. Γιατί λένε δεν είναι έτοιμη η μοτό και παρουσιάστηκε άρον άρον λόγω πίεσης από το τμήμα μάρκετινγκ :tooth:
Μερικά οπτικά στοιχεία πάντως, όπως το μέγεθος από τις δισκόπλακες και το μήκος του ψαλιδιού είναι εντυπωσιακά

el_hymador
01/10/2014, 10:02
Μαστα, ανακαλύψαμε γιατί λείπει το μισό φέρινγκ. Γιατί λένε δεν είναι έτοιμη η μοτό και παρουσιάστηκε άρον άρον λόγω πίεσης από το τμήμα μάρκετινγκ :tooth:
Μερικά οπτικά στοιχεία πάντως, όπως το μέγεθος από τις δισκόπλακες και το μήκος του ψαλιδιού είναι εντυπωσιακά

A ok, φαντάζομαι η τελική έκδοση θα έχει αεροτομή αλά Ford Sierra RS Cosworth στον κοκοβιό...

GhostDog
01/10/2014, 10:43
Τώρα σοβαρά, μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως (αν; ) θα λειτουργούν τα φτερά υπό κλίση ή σε καμμιά σούζα ξέρω γω;;;

DrBig
01/10/2014, 11:14
Τώρα σοβαρά, μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως (αν; ) θα λειτουργούν τα φτερά υπό κλίση ή σε καμμιά σούζα ξέρω γω;;;

Η σουζα θα ειναι ελεγχομενη λογω τραξιον κοντρολ, οποτε θα σου απαγορευει απο μια ταχυτητα και πανω να το σηκωσεις καντηλι. υποθετω η μεγιστη επιτρεπομενη γωνια σουζας θα ειναι τετοια ωστε τα φτερα να μη δημιουργησουν σε καμια περιπτωση αντωση.
Υπο κλιση θα λειτουργουν οπως ολα τα φτερα...μια χαρα.

sniper
01/10/2014, 11:23
Η σουζα θα ειναι ελεγχομενη λογω τραξιον κοντρολ, οποτε θα σου απαγορευει απο μια ταχυτητα και πανω να το σηκωσεις καντηλι. υποθετω η μεγιστη επιτρεπομενη γωνια σουζας θα ειναι τετοια ωστε τα φτερα να μη δημιουργησουν σε καμια περιπτωση αντωση.
Υπο κλιση θα λειτουργουν οπως ολα τα φτερα...μια χαρα.

Το tc γιατι να σου κόβει τη σουζα;

DrBig
01/10/2014, 11:27
Το tc γιατι να σου κόβει τη σουζα;

Για να μην ερθεις καπακι?

εντιτ
Καταλαβα τι εννοεις, γιατι η 'λειτουργικοτητα' του τ.κ. να σου κοβει την σουζα. καλη ερωτηση. Υποθετω θα υπαρχει και επιπλεον ενας αισθητηρας γωνιας συζας. Σε πιο συμβατικα συστηματα, με το που σηκωνεται ο μπροστινος, επιβραδυνεται κιολας, οποτε το τ.κ. το αντιλαμβανεται σα σπινιαρισμα του πισω και το συστημα κοβει. Μιλαμε παντα για σουζα στο γκαζι, πραγμα που σημαινει οτι η μηχανη επιταχυνεται και σουζαρει.

SHOOTER045
01/10/2014, 11:28
Το tc γιατι να σου κόβει τη σουζα;

Γιατί θα κάνει μπάντα-σούζα

sniper
01/10/2014, 11:38
...
εντιτ
Καταλαβα τι εννοεις, γιατι η 'λειτουργικοτητα' του τ.κ. να σου κοβει την σουζα. καλη ερωτηση. Υποθετω θα υπαρχει και επιπλεον ενας αισθητηρας γωνιας συζας. Σε πιο συμβατικα συστηματα, με το που σηκωνεται ο μπροστινος, επιβραδυνεται κιολας, οποτε το τ.κ. το αντιλαμβανεται σα σπινιαρισμα του πισω και το συστημα κοβει. Μιλαμε παντα για σουζα στο γκαζι, πραγμα που σημαινει οτι η μηχανη επιταχυνεται και σουζαρει.

Αν κάτι θα σου κόβει τη σούζα θα είναι κάπιος αισθητήρας wheelie... Σε power willie σιγά μην επιβραδύνεις :bawl:

Έχει δίκιο ο Χυμαδορ.... Τιγκα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

el_hymador
01/10/2014, 11:40
Τώρα σοβαρά, μπορεί κάποιος να εξηγήσει πως (αν; ) θα λειτουργούν τα φτερά υπό κλίση ή σε καμμιά σούζα ξέρω γω;;;

και τι μας νοιάζει; μήπως θα το αγοράσουμε;

σοβαρά τώρα τα φτερά και τα πούπουλα ανήκουν στην έκδοση H2R η οποία θα είναι περιορισμένης παραγωγής και αυστηρά για πίστα, το H2 δεν το έχουν παρουσιάσει ακόμη και μάλλον δεν θα μοιάζει με σφυροκέφαλο... εκτός της σούζας είναι και πρακτικό το θέμα, όλο και κάποιος μλκς θα το βάλει στην πόλη και στα πρώτα 5 λεπτά θα έχει αφήσει τα φτερά στους καθρέπτες των SUV...

sniper
01/10/2014, 11:44
και τι μας νοιάζει; μήπως θα το αγοράσουμε;

σοβαρά τώρα τα φτερά και τα πούπουλα ανήκουν στην έκδοση H2R η οποία θα είναι περιορισμένης παραγωγής και αυστηρά για πίστα, το H2 δεν το έχουν παρουσιάσει ακόμη και μάλλον δεν θα μοιάζει με σφυροκέφαλο... εκτός της σούζας είναι και πρακτικό το θέμα, όλο και κάποιος μλκς θα το βάλει στην πόλη και στα πρώτα 5 λεπτά θα έχει αφήσει τα φτερά στους καθρέπτες των SUV...

Περιμένω να δω H2R με μανιτάρια.... :bawl:

vaska
01/10/2014, 11:46
και τι μας νοιάζει; μήπως θα το αγοράσουμε;

σοβαρά τώρα τα φτερά και τα πούπουλα ανήκουν στην έκδοση H2R η οποία θα είναι περιορισμένης παραγωγής και αυστηρά για πίστα, το H2 δεν το έχουν παρουσιάσει ακόμη και μάλλον δεν θα μοιάζει με σφυροκέφαλο... εκτός της σούζας είναι και πρακτικό το θέμα, όλο και κάποιος μλκς θα το βάλει στην πόλη και στα πρώτα 5 λεπτά θα έχει αφήσει τα φτερά στους καθρέπτες των SUV...

Αυτό το σκέφτηκα κι εγώ, έχει να πέσει μπινελίκι και των γονέων.



Περιμένω να δω H2R με μανιτάρια.... :bawl:

:bawl:

DrBig
01/10/2014, 12:19
Αν κάτι θα σου κόβει τη σούζα θα είναι κάπιος αισθητήρας wheelie... Σε power willie σιγά μην επιβραδύνεις :bawl:

Έχει δίκιο ο Χυμαδορ.... Τιγκα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Σιγουρα θα ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα και καλα θα κανει γιατι δεν απευθυνεται στον ροσσι.

DrBig
01/10/2014, 12:20
Περιμένω να δω H2R με μανιτάρια.... :bawl:

Εγω παντως μονο με μαγικα μανιταρια θα το δω...

panos_zip
01/10/2014, 12:23
Και η καβασακι μετά από μαγικά μανιτάρια το σχεδίασε.
Με τόσες γωνίες και φτερά

sniper
01/10/2014, 12:32
Σιγουρα θα ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα και καλα θα κανει γιατι δεν απευθυνεται στον ροσσι.

Ας του βάλουν και βοηθητικές ρόδες τότε.... Αν δεν απευθύνεται σε μικρό γκρουπ τότε τι τα θέλουν τα τούρμπο και τα 300 άλογα; Το ίδιο και για το 200 αλογα H2..

(Aσε είδαμε και το κοντό, με το που έσπασε το tc τουμπα... Θα ξεμάθουμε να οδηγούμε στο τέλος)

DrBig
01/10/2014, 13:08
Ας του βάλουν και βοηθητικές ρόδες τότε.... Αν δεν απευθύνεται σε μικρό γκρουπ τότε τι τα θέλουν τα τούρμπο και τα 300 άλογα; Το ίδιο και για το 200 αλογα H2..


Θα ειχες δικιο αν η καβασακι ηταν φιλανθρωπικος οργανισμος, αλλα ευτυχως δεν ειναι, να πουλησει θελει.

el_hymador
01/10/2014, 14:18
Ρώτησα την κ*λοτρυπίδα μου να μου πει την άποψη της και την παραθέτω αυτούσια:

"Νομίζω πως τα SS πλέον δεν τα φθάνει οικονομικά το πόπολο με τίποτα και αν τα φτάσει δεν την παλεύει με τη συντήρηση τους. Ως εκ τούτου η κατηγορία θα πάει στο διάολο από τιμές και θα απευθύνεται σε ένα ολιγομελές αλλά πρόθυμο να πλερώκει target group. Aν λοιπόν μια Kawa πουλούσε 100 VAT69 το μήνα προς 10 ευρώ το μπουκάλι, τώρα θα πουλάει 10 Malt από ψαγμένη σκωτσέζικο αποστακτήριο προς 50 ευρώ το μπουκαλί... και το έλειμμα στο ταμείο θα συμπληρώνεται από scooter και commuters..."

MG-KTiNoS
01/10/2014, 14:50
323939

KAWAMANRIDER
01/10/2014, 15:13
323939



αν δεν μαζεψω αρκετα απο την πωληση νεφρου ειναι η επομενη σκεψη για την αποκτηση των χρηματων για την αγορα του ποθητου , στο κοστος υπολογιζω και ενα καλο ζευγαρι χερια :lol: , βεβαια θα πρεπει να χασω 30 κιλα να βαψω ριζα και να κανω αποτριχωση με σκερπαρνι συν να γινω 10 χρονια τουλαχιστον νεοτερος και να μαζεψω την ζαρα :lol:

υπαρχει και η εκδοχη της ενοπλης , αλλα δυσκολα τα πραγματα με τις διπλες γ@μωπορτες :lol:

endopandou
01/10/2014, 15:21
αν δεν μαζεψω αρκετα απο την πωληση νεφρου ειναι η επομενη σκεψη για την αποκτηση των χρηματων για την αγορα του ποθητου , στο κοστος υπολογιζω και ενα καλο ζευγαρι χερια :lol: , βεβαια θα πρεπει να χασω 30 κιλα να βαψω ριζα και να κανω αποτριχωση με σκερπαρνι συν να γινω 10 χρονια τουλαχιστον νεοτερος και να μαζεψω την ζαρα :lol:

υπαρχει και η εκδοχη της ενοπλης , αλλα δυσκολα τα πραγματα με τις διπλες γ@μωπορτες :lol:

:tooth:

Innersense
01/10/2014, 18:04
Ακόμα και το ψαλίδι που εδράζεται στο μοτέρ και όχι στη λαχανί νεροσωλήνα
Χαχαχα Θεός, κλαίω...

RaGe_Raptor
01/10/2014, 19:26
Under the skin323954323955

spyrakos35
01/10/2014, 19:36
Under the skin323954323955

Μη λεμε μλκς..... Ειναι εντυπωσιακο.....

RaGe_Raptor
01/10/2014, 19:49
Μη λεμε μλκς..... Ειναι εντυπωσιακο.....

Ακρίδα...!!!

Στράτος88
01/10/2014, 20:39
Από κοντά είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Οι φωτογραφίες το αδικούν... Οδηγός δοκιμών της kawa που το έχει οδηγήσει μας είπε πως ποτέ δεν έχει ξανανιώσει κάτι τέτοιο... (Βέβαια αν δεν παινέψεις το σπίτι σου!) Σε αναμονή λοιπόν να το δούμε να περνάει την πόρτα του συνεργείου. Μάκαρι να ξεκινήσει ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων εταιρείων μετά από αυτό το βήμα. Κέρδος θα το έχουμε οι μέσοι καταναλωτες.

vaska
02/10/2014, 11:47
αν δεν μαζεψω αρκετα απο την πωληση νεφρου ειναι η επομενη σκεψη για την αποκτηση των χρηματων για την αγορα του ποθητου , στο κοστος υπολογιζω και ενα καλο ζευγαρι χερια :lol: , βεβαια θα πρεπει να χασω 30 κιλα να βαψω ριζα και να κανω αποτριχωση με σκερπαρνι συν να γινω 10 χρονια τουλαχιστον νεοτερος και να μαζεψω την ζαρα :lol:

υπαρχει και η εκδοχη της ενοπλης , αλλα δυσκολα τα πραγματα με τις διπλες γ@μωπορτες :lol:

Μικρός Θεούλης χαχαχαχαχαχα

:bawl::bawl::bawl:

endopandou
06/10/2014, 06:34
324321

https://www.youtube.com/watch?v=154xGajMOXU

zephyr1
06/10/2014, 11:07
http://vimeo.com/108095403

devil's animal
06/10/2014, 15:58
324321

https://www.youtube.com/watch?v=154xGajMOXU


τωρα με τους καθρεφτες και χωρις τα τεραστια flaps φαινεται πιο ομορφο (και λογικο)...
παραμενει το θεμα με τα πλαϊνα fairings και σαφεστατα θα προτιμουσα ενα περιμετρικο πλαισιο 2 δοκων, ως ειθισται...

endopandou
06/10/2014, 16:24
τωρα με τους καθρεφτες και χωρις τα τεραστια flaps φαινεται πιο ομορφο (και λογικο)...
παραμενει το θεμα με τα πλαϊνα fairings και σαφεστατα θα προτιμουσα ενα περιμετρικο πλαισιο 2 δοκων, ως ειθισται...
Εμένα να σε πω την αλήθεια γιαβρί μου με αρέσει και στην αγωνιάρικια μορφή του. Τις σωλήνες τεχνολογίας περιόδου Τουταγχαμόν είπαν πως τις έβαλαν για να εξοικονομήσουν χώρο. Πάντως το μηχανάκι δεν δείχνει να είναι τελειωμένο.

astroman76
06/10/2014, 16:37
Μάκαρι να ξεκινήσει ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων εταιρείων μετά από αυτό το βήμα. Κέρδος θα το έχουμε οι μέσοι καταναλωτες.

Δεν ξερω που ζεις αλλα ο ανταγωνισμος ειναι εκει εξω και σιγουρα δεν βλεπω καποια αλλη εταιρια να βαζει charger στο μηχανακι της...

η BMW εχει ενα μηχανακι μαγικο, το ιδιο Aprilia & Ducati

οι Ιαπωνες εκτος απο την συζυκι που εχει μεινει στασιμη απο το Κ9 και μετα χωρις αλλαγες εχουν φτιαξει κοσμιματα το ZX10R ειναι το αγαπημενο μηχανακι σε ολλες τις πιστες του κοσμου πλεον οπως και το CBR και η Yamaha μαλλον παρει για κατι κενουργιο οπως ειδαμε απο τα βιντεο. ισως 3κυλινδρο..

το προβλημα δεν ειναι τα γκαζια πλεον αλλα πως τα βγαζεις κατω! αρα δεν βλεπω τον λογο το H2 να κανει κατι παραπανω απο τα αλλα....

devil's animal
06/10/2014, 17:31
Πάντως το μηχανάκι δεν δείχνει να είναι τελειωμένο.

εγω αυτο θελω να ελπιζω...:rolleyes:

γιατι ενταξει, η εμφανιση ειναι το μονο που μπορουμε να κρινουμε αυτη την στιγμη...ολα τ'αλλα θα κριθουν απο αλλους πολυ πιο εμπειρους απο εμας και φυσικα απο τον χρονο...(μην ανατιναζονται)..:tooth:

αν και οι εγκυρες και μη εξαιρετεες πηγες μου λενε οτι με τα αλογα που ανακοινωθηκαν για την street εκδοση, το μοτερ θα κοιμαται και μ'ενα φτερνισμα θα παιρνει αλλα 100 για πλακα...:p
ειναι ο γ@μημενος ο κομπρεσορας που μπορεις να ανεβασεις πολυ ευκολα μεχρι ενος σημειου...ενω με την ατμοσφαιρα ειναι πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα...:(

rider
06/10/2014, 23:21
https://www.youtube.com/watch?v=wGPqIv8ppqY#t=38

RaGe_Raptor
07/10/2014, 13:53
Της καδένας το κάγκελο
324425

sniper
07/10/2014, 13:57
Της καδένας το κάγκελο
324425

Αυτό το πράσινο είναι το κάγκελο που έβαλαν για πλαισιο ή το σπαθί του Λουκ Σκάιγουόκερ;

Coyote.V
07/10/2014, 14:27
Ρε παλουκάρια, ξέρει κανείς αν αυτό θα τρέχει του χρόνου στα SBK ή δεν επιτρέπονται τα τούρμπο ;

devil's animal
07/10/2014, 14:31
Ρε παλουκάρια, ξέρει κανείς αν αυτό θα τρέχει του χρόνου στα SBK ή δεν επιτρέπονται τα τούρμπο ;

δεν επιτρεπονται

sniper
07/10/2014, 14:42
δεν επιτρεπονται

Aπό που προκύπτει αυτό;

astroman76
07/10/2014, 14:46
αν το βγαλουν χωρις καρινα δεν παιζει να τρεξει πουθενα... τα μηχανακια ομολογκαροντε οπως ειναι απο την παραγωγη...

Bladerunner
07/10/2014, 15:09
Ρε παλουκάρια, ξέρει κανείς αν αυτό θα τρέχει του χρόνου στα SBK ή δεν επιτρέπονται τα τούρμπο ;

Τα SB είναι 750-1000cc 4χρονα 3κύλινρα/4κύλινδρα και 850-1200cc 4χρονα δικύλινδρα.

endopandou
07/10/2014, 15:10
Αν η τουρμπίνα είναι μέρος του stock θα μπορεί να ομολογκαριστεί. Το stock θα ομολιγκαριστεί, όχι το race. Με μισό φέρινγκ (αν βγει το stock έτσι) δεν θυμάμαι να έχει ομολογκαριστεί κάποιο ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς όλο το κάτω μέρος των αγωνιστικών φέρινγκ δεν είναι παραγωγής σε καμία μοτό και σε κανένα πιστοποιημένο σπό fim πρωτάθλημα.

RaGe_Raptor
07/10/2014, 15:52
Τα SB είναι 750-1000cc 4χρονα 3κύλινρα/4κύλινδρα και 850-1200cc 4χρονα δικύλινδρα.

Κάπου είδα ότι είναι κάτω απο 1000cc

devil's animal
07/10/2014, 16:02
Aπό που προκύπτει αυτό;

απ'τον κανονισμο..

sniper
07/10/2014, 16:20
απ'τον κανονισμο..

Διάβασέ τον (http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2015_SBK_Technical_Regulations_%28V12%29_Agreed_by_SBK_Commission.pdf)και πες μου που βλέπεις την απαγόρευση του turbo.

Εκτός κι αν ο περιορισμός του air intake = turbo.

υ.γ. Στα @@ μας βεβαια αν θα τρέξει ή όχι...

astroman76
07/10/2014, 16:22
Αν η τουρμπίνα είναι μέρος του stock θα μπορεί να ομολογκαριστεί. Το stock θα ομολιγκαριστεί, όχι το race. Με μισό φέρινγκ (αν βγει το stock έτσι) δεν θυμάμαι να έχει ομολογκαριστεί κάποιο ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς όλο το κάτω μέρος των αγωνιστικών φέρινγκ δεν είναι παραγωγής σε καμία μοτό και σε κανένα πιστοποιημένο σπό fim πρωτάθλημα.

2.4.10.10 Fairing / Bodywork
a. The fairing, mudguards and body work must conform in principle to the
homologated shape as originally produced by the manufacturer.

astroman76
07/10/2014, 16:30
Διάβασέ τον (http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2015_SBK_Technical_Regulations_%28V12%29_Agreed_by_SBK_Commission.pdf)και πες μου που βλέπεις την απαγόρευση του turbo.

Εκτός κι αν ο περιορισμός του air intake = turbo.

υ.γ. Στα @@ μας βεβαια αν θα τρέξει ή όχι...

Δεν λεει κατι αλλα αν ο κοπρεσορας ητανε κατι που δουλεβε στην πιστα θα τον ειχανε τα μηχανακια εδω και καιρο.. κανουμε λες και η καβασακι εφευρε τον τροχο... καλο για κανα καγκουρα θα ειναι που γουσταρει να βλεπει πανω απο 330χμ στον δρομο.. τιποτα αλλο, design ΧΑΛΙΑ, πλαισιο που εχει η ντουκατι στην παραγωγη απο τα 70ς , SSS απο τοτε που η ELF ετρεχε στα εντουρανς και το εχει φορεσει και η κουτση μαρια πλεον (Honda,Ducati,Triumph,Aprilia,BMW)

αν η τουρμποκινηση ειχε μελλον θα τhν ειχαν συνεχησει οι ιαπωνες (CX turbo, Sega Turbo, GPZ,XN85)

devil's animal
07/10/2014, 16:35
Διάβασέ τον (http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2015_SBK_Technical_Regulations_%28V12%29_Agreed_by_SBK_Commission.pdf)και πες μου που βλέπεις την απαγόρευση του turbo.

Εκτός κι αν ο περιορισμός του air intake = turbo.

υ.γ. Στα @@ μας βεβαια αν θα τρέξει ή όχι...

ναι, στα ισα δεν λεει τιποτα αλλα δεν γινεται να σου λεει να κλεισεις τις τυχον τρυπες που θα δημιουργηθουν διπλα στο φιλτροκουτι αφαιροντας εξαρτηματα και θα εχουν αμεση επαφη με τον εξωτερικο αερα και να σου αφηνει το supercharger σαν να μην τρεχει τιποτα...μονο και μονο επειδη βγαινει παραγωγη...

απ'οτι καταλαβα οι καβασακηδες ειπαν οτι δεν θελουν το H2 να επισκιασει το zx10r...

αλλιως εχουμε να δουμε πολλα superchargers, στις βιτρινες ολων των αντιπροσωπειων...:rolleyes:

sniper
07/10/2014, 16:38
Δεν λεει κατι αλλα αν ο κοπρεσορας ητανε κατι που δουλεβε στην πιστα θα τον ειχανε τα μηχανακια εδω και καιρο.. κανουμε λες και η καβασακι εφευρε τον τροχο... καλο για κανα καγκουρα θα ειναι που γουσταρει να βλεπει πανω απο 330χμ στον δρομο.. τιποτα αλλο, design ΧΑΛΙΑ, πλαισιο που εχει η ντουκατι στην παραγωγη απο τα 70ς , SSS απο τοτε που η ELF ετρεχε στα εντουρανς και το εχει φορεσει και η κουτση μαρια πλεον (Honda,Ducati,Triumph,Aprilia,BMW)

αν η τουρμποκινηση ειχε μελλον θα τhν ειχαν συνεχησει οι ιαπωνες (CX turbo, Sega Turbo, GPZ,XN85)

Aυτή είναι άλλη κουβέντα αλλά ποτέ μην αποκλείεις κάτι...

est
07/10/2014, 17:46
...
αν η τουρμποκινηση ειχε μελλον θα τhν ειχαν συνεχησει οι ιαπωνες (CX turbo, Sega Turbo, GPZ,XN85)

Τότε δεν είχαν τις δυνατότητες για σωστή διαχείριση και χαρτογράφηση που έχουν τώρα.
Τώρα έχουν στα χέρια τους την τεχνολογία που "δένει" με το τούρμπο.
Το ίδιο έγινε και στα αυτοκίνητα που από το 80κάτι που εξαφανίστηκαν τα σηματάκια "τούρμπο" (μαζί με τα πολλά προβλήματά τους), έκαναν την επανεμφάνισή τους την τελευταία 10ετία (με σαφώς πιο αξιόπιστες λύσεις) και πλέον και η κουτσή Μαρία έχει στη γκάμα της αμαξάκι με τούρμπο.

endopandou
07/10/2014, 17:59
Τότε δεν είχαν τις δυνατότητες για σωστή διαχείριση και χαρτογράφηση που έχουν τώρα.
Τώρα έχουν στα χέρια τους την τεχνολογία που "δένει" με το τούρμπο.
Το ίδιο έγινε και στα αυτοκίνητα που από το 80κάτι που εξαφανίστηκαν τα σηματάκια "τούρμπο" (μαζί με τα πολλά προβλήματά τους), έκαναν την επανεμφάνισή τους την τελευταία 10ετία (με σαφώς πιο αξιόπιστες λύσεις) και πλέον και η κουτσή Μαρία έχει στη γκάμα της αμαξάκι με τούρμπο.
Σωστός. Στα αυτοκίνητα έκλεισε εικοσαετία που οι εργοστασιακές τουρμπίνες μπήκαν επιτυχώς και σε μικρά ''λαϊκά" μοτέρ

endopandou
07/10/2014, 18:01
2.4.10.10 Fairing / Bodywork
a. The fairing, mudguards and body work must conform in principle to the
homologated shape as originally produced by the manufacturer.

Άι νόου μίστερ, όμως το κάτω μέρος των φέρινγκς πρέπει να είναι σκάφη. Σε εκείνι το σημείο διαφοροποιείται από το stock

Takata Dome
07/10/2014, 18:05
Να θυμήσω πως και η Suzuki ετοιμάζει turbo μεσαίου κυβισμού. Και σίγουρα οι προοπτικές της υπερτροφοδότησης σήμερα,δεν έχουν καμία σχέση με αυτές πριν 30 χρόνια. Το βλέπουμε και στο χώρο του αυτοκινήτου αυτό.

iliasfyntanidis
07/10/2014, 18:13
Βάλτε και την ενεργειακή κρίση μέσα στην εξίσωση...

DrBig
07/10/2014, 18:25
Δεν εχει τουρμπο, υπερτροφοδοτη εχει, καμια σχεση δηλαδη...

Takata Dome
07/10/2014, 18:43
Δεν εχει τουρμπο, υπερτροφοδοτη εχει, καμια σχεση δηλαδη...

Στροβιλοσυμπιεστή το Suzuki,υπερσυμπιεστή το Kawasaki.Είπα κάτι άλλο;

DrBig
07/10/2014, 19:22
Στροβιλοσυμπιεστή το Suzuki,υπερσυμπιεστή το Kawasaki.Είπα κάτι άλλο;

Οχι εσυ :wave2:

devil's animal
07/10/2014, 19:25
Δεν εχει τουρμπο, υπερτροφοδοτη εχει, καμια σχεση δηλαδη...


καλα σχετικο το "καμια σχεση"...
σαλιγκαρο εχεις και στις 2 περιπτωσεις απλα στην μια περιπτωση παιρνεις την κινηση απο τα καυσαερια και στην αλλη την παιρνεις απο το μοτερ με ιμαντες...

DrBig
07/10/2014, 19:28
καλα σχετικο το "καμια σχεση"...
σαλιγκαρο εχεις και στις 2 περιπτωσεις απλα στην μια περιπτωση παιρνεις την κινηση απο τα καυσαερια και στην αλλη την παιρνεις απο το μοτερ με ιμαντες...

Πραγμα που σημαινει οτι στην δευτερη περιπτωση η αποδοση ειναι πολυ πιο γραμμικη, που κανει τεραστια διαφορα στον ελεγχο της ισχυος.

devil's animal
07/10/2014, 20:01
Πραγμα που σημαινει οτι στην δευτερη περιπτωση η αποδοση ειναι πολυ πιο γραμμικη, που κανει τεραστια διαφορα στον ελεγχο της ισχυος.


αυτο δεν μπορω να το κατανοησω...
αφου ανοιγοντας το γκαζι το μοτερ στροφαρει πιο δυνατα και οταν περασει το οριο που του εχεις βαλει εσυ κινει την τουρμπινα με τα καυσαερια...ή αλλιως το turbocharger...
αντιστοιχα το ιδιο, στο περιπου, συμβαινει και με τους ιμαντες ή γραναζια ή καδενα που κινουν επισης τον σαλιγκαρο...ή αλλιως το supercharger...


αλλωστε οσον αφορα την γραμμικοτητα, θελω να πιστευω, οτι στον χαρτη της μηχανης θα εχει προβλεφθει η οποια "κλωτσια" της υπερπληρωσης...

iliasfyntanidis
07/10/2014, 20:10
Πραγμα που σημαινει οτι στην δευτερη περιπτωση η αποδοση ειναι πολυ πιο γραμμικη, που κανει τεραστια διαφορα στον ελεγχο της ισχυος.
Δεν ισχύει αυτό.
Και στην περίπτωση του turbo μπορείς να έχεις την ακριβώς ίδια γραμμικότητα με χρήση electronic boost controller.
Το θέμα είναι ότι με κομπρέσορα έχεις γραμμικότητα,όμως με το turbo μπορείς να προβείς σε κανιβαλισμούς και όποτε θες με την χρήση του παραπάνω το κάνεις γατούλα.
Αυτό που δεν είχε ο κομπρέσορας μέχρι πρότινος δλδ,όμως με την χρήση του CVT το οποίο ουσιαστικά είναι και αυτό ένα electronic boost controller μηχανικό όμως,θα έχεις δύναμη από το μηδέν μέχρι τον κόφτη.Αυτό που θα φοράει το Καβασάκι αν κρίνω από το πλάτος του.
Το πλεονέκτημα του κομπρέσορα είναι το μηδενικό του lag.

endopandou
07/10/2014, 20:13
Όπως τα λέει ο Dr big είναι. Στην περίπτωση της τουρμπίνας καυσαερίων χρειάζεται αρκετά μεγάλο όγκο αέρα (καυσαερίων) για να ξεκινήσει να φουσκώνει, κάτι που στους κομπρέσορες δεν συμβαίνει. Στα ψηλά της κλίμακας η καυσαερίων μπορεί και ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση γιατί στροφάρει ελεύθερα, συνεπώς σε απόλυτα νούμερα όγκου αέρα στο φιλτροκούτι υπερτερεί ενώ ο κομπρέσορας υπερτερεί σε γραμμικότητα



Το πλεονέκτημα του κομπρέσορα είναι το μηδενικό του lag.
:a013:

iliasfyntanidis
07/10/2014, 20:57
Υπάρχουν τουρμπίνες που παράγουν έργο-spool από το ρελαντί.Μπείτε στην Garrett να δείτε τους χάρτες παροχής.

Ο λόγος που η Καβασάκι δεν έβαλε turbo:

1)Χωροταξικός(πολυπλοκότερη κατασκευή στην εξάτμιση,πιο ογκώδης).

2)Απέφυγε την χρήση intercooler.Εάν είδα καλά δεν φοράει.
Και γιατί αυτό?
Η τουρμπίνα έχει μείον τις μεγάλες θερμοκρασίες καυσαερίων,ενώ ο κομπρέσορας όχι.
Φανταστείτε το μαντέμι της που περνάνε τα καυσαέρια για να διαφύγουν στην εξάτμιση γειτνιάζει με το αλουμίνιο που εισάγει τον αέρα στoν κινητήρα.Άρα ο αέραs που πάει προς καύση έχει προθερμανθεί αρκετά.Ο κομπρέσορας δεν παίρνει κίνηση από καυσαέρια αλλά από τον στρόφαλο άρα ακόμα ένα συν.

Η θεωρία και η πράξη λέει ότι μέχρι 5 psi δουλεύεις και χωρίς intercooler.Και όντως ισχύει αφού έτσι δουλεύω και εγώ,και παραπάνω.Η πλάκα είναι ότι με κομπρέσορα οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι σχετικά κοντά στις θερμοκρασίες ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ.

Οι διαφορές είναι πάρα πολλές στις 2 εφαρμογές.
Ακόμα και η λίπανση διαφέρει.Ο κομπρέσορας πιθανόν να είναι αυτόνομος(με δικό του κύκλωμα λαδιού)ενώ η τουρμπίνα ψύχεται και λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα.Εάν είναι να το αναλύσουμε θα ξεφύγουμε από το θέμα.
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα ανακοινωθεί,να δω εάν έπεσα μέσα.

astroman76
07/10/2014, 21:45
Άι νόου μίστερ, όμως το κάτω μέρος των φέρινγκς πρέπει να είναι σκάφη. Σε εκείνι το σημείο διαφοροποιείται από το stock

η διαφορα ομως ειναι οτι τα αλλα που τρεχουν ΣΒΚ ηδη εχουν καρινα ... απλα πλεον στο αγωνιστικο ειναι κλειστη... το Η2 δεν εχει καν καρινα, Αν ητανε ετσι να επερνε καποιος ενα γυμνο και θα του εβαζε ενα φερινκ και θα ετρεχε με τα συπερβαικ...

endopandou
07/10/2014, 22:12
η διαφορα ομως ειναι οτι τα αλλα που τρεχουν ΣΒΚ ηδη εχουν καρινα ... απλα πλεον στο αγωνιστικο ειναι κλειστη... το Η2 δεν εχει καν καρινα, Αν ητανε ετσι να επερνε καποιος ενα γυμνο και θα του εβαζε ενα φερινκ και θα ετρεχε με τα συπερβαικ...
Συμφωνώ, υποθέτω πως η έκδοση που θα ομολογκαριστεί θα έχει φέρινγκ που θα ομολογκάρεται

astroman76
07/10/2014, 22:50
μαλλον αλλα δεν βλεπω τον λογο να το βαλουν στα SBK ενω εχουν το ΖΧ10 που εχει φτασει σε πολυ καλο επιπεδο ανταγωνιστικα...

iliasfyntanidis
07/10/2014, 23:02
Δεν γνωρίζω πουθενά στον κόσμο πρωτάθλημα με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τουρμπάτους στον ίδιο κυβισμό.Ειδικότερα στο Ελληνικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τα 1600 τούρμπο τρέχουν με τα 2700 ατμοσφαιρικά αν θυμάμαι καλά.Αντιγράφω τον κανονισμό.
''Σε περίπτωση υπερτροφοδότησης του κινητήρα ο ονομαστικός κυλινδρισμός του θα πολλαπλασιάζεται με 1.7 για κινητήρες βενζίνης και με 1.5 για κινητήρες πετρελαίου (diesel) και το αυτοκίνητο θα κατατάσσεται στην κλάση που αντιστοιχεί στον θεωρητικό κυλινδρισμό που προκύπτει. Tο αυτοκίνητο θα λογίζεται σε όλες τις περιπτώσεις με τον κυλινδρισμό που έχει αυξηθεί με αυτόν τον τρόπο σαν να ήταν ο πραγματικός. Aυτό θα ισχύει κυρίως για την κατάταξή του στην κλάση κυλινδρισμού του, τις εσωτερικές του διαστάσεις, τον ελάχιστο αριθμό θέσεων, το ελάχιστο βάρος κλπ.''

Επίσης ο κανονισμός της FIM μιλάει για restictor στην εισαγωγή των 2 κυλίνδρων 1200 για να κόψουν από δύναμη.

Με την ίδια λογική δεν αναφέρουν ότι απαγορεύεται η χρήση Nitro.

Οπότε εάν η Καβασάκι εξαντλήσει τον κανονισμό απλά θα τον αναθεωρήσουν.

Οπότε η καρίνα είναι αμελητέα ποσότητα.

Δεν νομίζω να συνηγορούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές σε μία τέτοια είσοδο....

endopandou
08/10/2014, 06:37
μαλλον αλλα δεν βλεπω τον λογο να το βαλουν στα SBK ενω εχουν το ΖΧ10 που εχει φτασει σε πολυ καλο επιπεδο ανταγωνιστικα...
Ναι όντως αυτό είναι σοβαρό θέμα



[/B]
Επίσης ο κανονισμός της FIM μιλάει για restictor στην εισαγωγή των 2 κυλίνδρων 1200 για να κόψουν από δύναμη.

Εννοείται πως Αν ομολογκαριστεί το μοτέρ θα έχει κάποιο restrictor. Δεν θα αφήσουν τη δύναμη να μπορεί να ανέβει ανεξέλεγκτα

endopandou
14/10/2014, 23:00
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Dierreysan-timh-kai-ippodynamh-gia-Kawasaki-H2_102625.asp#

devil's animal
14/10/2014, 23:13
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Dierreysan-timh-kai-ippodynamh-gia-Kawasaki-H2_102625.asp#

δλδ χοντρικα ενα H2R=δυο H2...
ρπμ ειναι τρελη διαφορα αν το αναλογιστει καποιος...


ακομα και τα 24χιλ ειναι πολλα στις μερες μας αλλα σιγουρα θα βρεθουν καποιοι που θα τα δωσουν...:rolleyes:

αντε και εμεις τα φτωχαδακια να περιμενουμε καμια 5ετια μπας και παρουμε κανενα μεταχειρο...:p

Bradipous
14/10/2014, 23:21
δλδ χοντρικα ενα H2R=δυο H2...
ρπμ ειναι τρελη διαφορα αν το αναλογιστει καποιος...


ακομα και τα 24χιλ ειναι πολλα στις μερες μας αλλα σιγουρα θα βρεθουν καποιοι που θα τα δωσουν...:rolleyes:

αντε και εμεις τα φτωχαδακια να περιμενουμε καμια 5ετια μπας και παρουμε κανενα μεταχειρο...:p

πολλα τα 24 για τα σημερινα δεδομενα και για την χωρα μας μπορει να ειναι αλλα για τις τιμες που εχει ο ανταγωνισμος δεν ειναι καθολου πολλα (αν κανει οσα υποσχεται) αν αναλογιστει κανεις οτι απριλια μπεμβε ντουκατια ολα παιζουν στα 20+. Αν το εβγαζε καποια ευρωπαικη ανετα θα επαιζε ενα ταληρο πανω.

endopandou
15/10/2014, 06:53
Δεν έχουμε ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες ή κάποιο τεστάκι για να κρίνουμε αν είναι ακριβά ή φθηνά. Μόνο το ότι είναι εντυπωσιακό γνωρίζουμε. Εκ πρώτης πάντως και σύμφωνα με τον ανταγωνισμό δεν είναι και τόσο ακριβά.

Σταύρο εσύ έχεις 2 καταπληκτικά μηχανάκια τα οποία είναι ικανά για τα πάντα όλα και τα ονειρεύονται οι περισσότεροι καψωμένοι. Δε νβλέπω να χρειάζεται άγχος για το πόσο θα κοστίζει το Η2... :p :beer:

devil's animal
15/10/2014, 13:49
Σταύρο εσύ έχεις 2 καταπληκτικά μηχανάκια τα οποία είναι ικανά για τα πάντα όλα και τα ονειρεύονται οι περισσότεροι καψωμένοι. Δε νβλέπω να χρειάζεται άγχος για το πόσο θα κοστίζει το Η2... :p :beer:

γι'αυτο εβαλα και το emoticon :p...

mankam
15/10/2014, 20:10
http://youtu.be/wGPqIv8ppqY

endopandou
15/10/2014, 21:33
http://www.cycleworld.com/videos/latest_videos/kawasaki_ninja_h2r_presentation_video_from_aimexpo_2014/?src#ooid=92aWU0cTrYBPeR4o8VW6MlEndaZUcCvu

spyrakos35
15/10/2014, 22:04
http://www.cycleworld.com/videos/latest_videos/kawasaki_ninja_h2r_presentation_video_from_aimexpo_2014/?src#ooid=92aWU0cTrYBPeR4o8VW6MlEndaZUcCvu

δίχρονο είναι?

324948

Μικe777
15/10/2014, 22:27
ειναι πολυ ωραιο...
θα κανει τρελες πωλησεις..
αν κανει και οσα λεει?μιλαμε
για το απολυτο μηχανακι..:a8: