moto.gr >
Μοτοσικλέτα >
Νέα > Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.
View Full Version : Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.
iliasfyntanidis
15/10/2014, 22:44
Τα μηχανάκια πλέον πάνε στα άκρα.Από την μία τα on-off στα 270kgr χωρίς τριβάλιτσο και τα supersport στα 230hp.
endopandou
15/10/2014, 22:48
δίχρονο είναι?
πραγματικά είχαμε ξεχάσει πόσο ντουμάνι βγάζουν τα μοτέρ χωρίς καταλύτη.
SHOOTER045
15/10/2014, 22:58
Τα μηχανάκια πλέον πάνε στα άκρα.Από την μία τα on-off στα 270kgr χωρίς τριβάλιτσο και τα supersport στα 230hp.
Αν και το είπα στον endo
To ZZR1400 πού είχε πρόβλημα νεώριον ψυγείο ( μην το ξαναγράφω ) με dynojet κλπ κλπ κλπ δεύτερη δυναμομετρηση μετά από ρυθμίσεις, έβγαλε 196,76 τροχό
Είδα την δυναμομετρηση, και είπε ότι έχει περιθώριο για αρκετά παραπάνω
SHOOTER045
15/10/2014, 23:19
Αν και το είπα στον endo
To ZZR1400 πού είχε πρόβλημα με το ψυγείο ( μην το ξαναγράφω ) με dynojet κλπ κλπ κλπ δεύτερη δυναμομετρηση μετά από ρυθμίσεις, έβγαλε 196,76 τροχό
Είδα την δυναμομετρηση, και είπε ότι έχει περιθώριο για αρκετά παραπάνω
Είπαμε ρε τεο
Το γαμωτηλ μου
spyrakos35
15/10/2014, 23:57
πραγματικά είχαμε ξεχάσει πόσο ντουμάνι βγάζουν τα μοτέρ χωρίς καταλύτη.
Μπαρδον;
endopandou
16/10/2014, 05:17
Μπαρδον;
Τα παραγωγής μεγάλα μοτέρ euro2 (χωρίς καταλύτη) έβγαζαν κάποια κάπνα ακόμα και απ το στρώσιμο. Το H2R είναι υπερβολικά πουσαρισμένο αγωνιστικό μοτέρ χωρίς καταλύτη συνεπώς έχει μια δικαιολογία παραπάνω
spyrakos35
16/10/2014, 05:45
Τα παραγωγής μεγάλα μοτέρ euro2 (χωρίς καταλύτη) έβγαζαν κάποια κάπνα ακόμα και απ το στρώσιμο. Το H2R είναι υπερβολικά πουσαρισμένο αγωνιστικό μοτέρ χωρίς καταλύτη συνεπώς έχει μια δικαιολογία παραπάνω
Επομενως μετα απο καθε βολτα θα θελει λαδια;
Τζι Ες και αυτο;
endopandou
16/10/2014, 06:22
Η αξιοπιστία θα είναι το πιο σοβαρό θέμα του Η2 νομίζω, πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ δεν πρέπει να είναι φρέσκο.
spyrakos35
16/10/2014, 08:44
Η αξιοπιστία θα είναι το πιο σοβαρό θέμα του Η2 νομίζω, πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ δεν πρέπει να είναι φρέσκο.
Οτι πρεπει δλδ.... Σκιζουν απο μαρκετινγκ.....
endopandou
16/10/2014, 08:52
Το είπαν και μόνοι τους πως δεν ήταν εντελώς έτοιμο αλλά οι μαρκετίστες επέμεναν να παρουσιαστεί. Και παρουσιάστηκε. Καπνίζοντας...
Bob_o_mastoras
16/10/2014, 12:37
Για ατελης καυση μου κανει αυτος ο καπνος.
(πανω που 'μουν ετοιμος να παραγγειλω ενα... θα περιμενω! :p)
SHOOTER045
16/10/2014, 19:13
Και το παπί μού δεν έχει καταλυτη
Αλλά δεν καπνίζει έτσι
Ξέρω ένα παιδί( Dalton ) πού γράφει εδώ,εχει ένα φίλο πού έχει έναν γνωστό που ξέρει από μηχανάκια, αν τον ρωτήσουμε θα μας πει γιατί καπνίζει
endopandou
16/10/2014, 19:48
Μάλλον έχει δουλέψει αυτό το μοτέρ δεν είναι καινούριο
peterTHErider
17/10/2014, 14:08
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Ninja-H2-Hlektronika-bohthhmata_102680.asp
εγω ηδη κλαιω...:eek:
Bradipous
17/10/2014, 14:38
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Ninja-H2-Hlektronika-bohthhmata_102680.asp
εγω ηδη κλαιω...:eek:
θα υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του φρενου του κινητηρα ή καταλαβα λαθος;
θα υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του φρενου του κινητηρα ή καταλαβα λαθος;
εμενα μου εκανε κλικ αυτο:
<<Το τελευταίο πράγμα που θέλει να μας πει η Kawasaki για το Ninja H2-προς το παρόν-είναι το σύστημα «εκτόξευσης» της μοτοσικλέτας. >>
με τα φτερα που εχει βλεπω κανεναν να απογειωνεται...:p
endopandou
17/10/2014, 15:31
θα υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του φρενου του κινητηρα ή καταλαβα λαθος;
Ναι, ψεκάζοντας ελάχιστο καύσιμο ακόμα και με κλειστό γκάζι το μοτέρ έχει λιγότερο φρένο. Εδώ όμως φαίνεται πως θα μπορεί να ρυθμιστεί και σε στάδια...
Τεχνολογία απ ευθείας απο SBK :a012:
http://youtu.be/CntoJ9dbNTw
Εδώ πάντως φαίνεται να δουλεύει μια χαρά!!!
spyrakos35
17/10/2014, 23:58
http://youtu.be/CntoJ9dbNTw
Εδώ πάντως φαίνεται να δουλεύει μια χαρά!!!
κοιτα στο 0:18 - 0:19 καλύτερα
Σιγα ρε παιδια που του καναμε και καυσαναλυση με το ματι...
Αγωνιστικο μοτερ ειναι με σωληνα εξατμιση,λογικο να πεταει κατι.
Εδω στα δρομισια αμα βαλεις ελευθερη στα μαρσαρισματα βγαζουν.
Το οτι επειδη καθεστε πανω και δε κοιτατε την εξατμιση δε σημαινει οτι δε συμβαινει κιολας :D
spyrakos35
18/10/2014, 07:15
Σιγα ρε παιδια που του καναμε και καυσαναλυση με το ματι...
Αγωνιστικο μοτερ ειναι με σωληνα εξατμιση,λογικο να πεταει κατι.
Εδω στα δρομισια αμα βαλεις ελευθερη στα μαρσαρισματα βγαζουν.
Το οτι επειδη καθεστε πανω και δε κοιτατε την εξατμιση δε σημαινει οτι δε συμβαινει κιολας :D
μεγειές και καλορίζικο λοιπόν.... να το πάρεις με κλειστά μάτια....
:lol:
RaGe_Raptor
05/11/2014, 01:03
εδώ (http://www.cycleworld.com/2014/11/04/kawasaki-ninja-h2r-supercharger-track-bike-dyno-run-exclusive-video/?) πάντως δε φαίνεται να καπνίζει.....ή δεν έχει λάδια...:tooth:
δυναμομέτρηση χωρίς δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων...
Γουστάρω και θέλω να το πάρω, να βγαίνω βόλτα με αυτό και να έχω τον ζούζουρα μόνο για ταξίδια.
Τιμή δεν έχω ακούσει ρε παιδιά, έχει ακούσει κανείς;
devil's animal
11/11/2014, 12:43
Γουστάρω και θέλω να το πάρω, να βγαίνω βόλτα με αυτό και να έχω τον ζούζουρα μόνο για ταξίδια.
Τιμή δεν έχω ακούσει ρε παιδιά, έχει ακούσει κανείς;
λογικα θα παιζει πανω απο 20 και κατω απο 25...
σ'αυτα τα μεγεθη 3 πανω, 2 κατω, μικρη θα ειναι η αναστολη για τους κ@υλωμενους...
20 κατι το απλο,50 κατι το R
Αν κάνει 50, δύσκολο να το δούμε στο δρόμο...
devil's animal
11/11/2014, 23:43
20 κατι το απλο,50 κατι το R
απ'οτι εμαθα θα ειναι τσαμπα λεφτα γιατι το hardware θα ειναι το ιδιο...
ιδιο μοτερ, ιδια τουρμπινα, ιδιο πλαισιο...ισως διαφοροποιηθει σε αναρτησεις/μπροστινο...
αρα δεν θ'αξιζει με την καμια το r...
αν ειναι ετσι οπως τα λεω, αγοραζεις το απλο και με αλλα 5χιλιαρικα θα εχεις ενα r ετοιμοπολεμο...
απ'οτι εμαθα θα ειναι τσαμπα λεφτα γιατι το hardware θα ειναι το ιδιο...
ιδιο μοτερ, ιδια τουρμπινα, ιδιο πλαισιο...ισως διαφοροποιηθει σε αναρτησεις/μπροστινο...
αρα δεν θ'αξιζει με την καμια το r...
αν ειναι ετσι οπως τα λεω, αγοραζεις το απλο και με αλλα 5χιλιαρικα θα εχεις ενα r ετοιμοπολεμο...
τα καρμπόνια, τα εξατμισόνια, οι αεροτομές κλπ κλπ...???
Αν κάνει 50, δύσκολο να το δούμε στο δρόμο...
Το R δε βγαζει πινακιδα.
απ'οτι εμαθα θα ειναι τσαμπα λεφτα γιατι το hardware θα ειναι το ιδιο...
ιδιο μοτερ, ιδια τουρμπινα, ιδιο πλαισιο...ισως διαφοροποιηθει σε αναρτησεις/μπροστινο...
αρα δεν θ'αξιζει με την καμια το r...
αν ειναι ετσι οπως τα λεω, αγοραζεις το απλο και με αλλα 5χιλιαρικα θα εχεις ενα r ετοιμοπολεμο...
Και μενα μου φαινεται μεγαλη η διαφορα.
Εχουν διαφορετικο προγραμμα,εκκεντροφορους και εχει μονη εισαγωγη το απλο.
Τωρα απο στησιμο,δε ξερω τι διαφορες θα εχουν.
Παντως οντως παιρνεις το απλο και με 5 χηνες αν δε το κανεις 300,καμια 280αρα φανταζομαι θα πηγαινει ευκολα.
Τα καρμπον δε νομιζω να πολυνοιαζουν κανεναν,ειδικα οταν σε πτωση θα θες μισο Η2 σε λεφτα για να τα φτιαξεις.
devil's animal
12/11/2014, 13:55
τα καρμπόνια, τα εξατμισόνια, οι αεροτομές κλπ κλπ...???
μικρης σημασιας...
εκτος αν εχει γινει τοσο μεγαλη προβλεψη στο downforce με την αεροδυναμικη λογω εξτρα αλογων...
αλλα λογικα μπορει να κυκλοφορησουν κινεζιες για κουστουμι...:p
theofilos888
12/11/2014, 15:44
Αυτα ειναι. Σε ενα μεκανακι πυραυλο συζηταμε πως θα το πουσαρουμε για να γινει οσο πιο μη οδηγησιμο γινεται. Εμεις που τον σβοντζ, τον ροσσι (ποιον;) και κατι αλλους τυχαιους τους εχουμε για πλακα! Χαχαχαχαχαχαχα :bawl:
RaGe_Raptor
12/11/2014, 16:00
εδώ τα φΤηνά τα τούΡμπα...!!! (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasaki-ninja-h2-price-announced-in-us/25884.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter)
Antonisss
12/11/2014, 22:21
Και χωρίς εγγύηση!!! (Το Η2R)
http://www.cycleworld.com/2014/11/12/official-guidelines-for-2015-kawasaki-ninja-h2r-supercharged-track-only-bike/?src=SOC&dom=tw
alexxxcbr
12/11/2014, 22:38
Μεγαλη π@π@ριά εβγαλαν οι καβασακηδες.:redcard:
devil's animal
12/11/2014, 23:59
Και χωρίς εγγύηση!!! (Το Η2R)
http://www.cycleworld.com/2014/11/12/official-guidelines-for-2015-kawasaki-ninja-h2r-supercharged-track-only-bike/?src=SOC&dom=tw
μαλιστα...εκθεσιακο κομματι και αυτο...
για γνωστες/συλλεκτες και παει λεγοντας...
μ'αρεσει και ο περιορισμος στα λαστιχα, που αφορα και την ιδια εταιρεια...
αν λοιπον δουλεψουν σωστα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια του πραγματος, και εφ'οσον ειναι στημενο σωστα, και οποτε δουλευει (και δεν ειναι στο συνεργειο απο γεννητουρια), θα φονευει κατα συρροη εντος πιστας αλλα μηχανακια...
αρα υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ προϋποθεσεις...
και η σημαντικοτερη θα ειναι να μην ανατιναζετε...:lol:
αρα το H2R θα ειναι σαν το sxv 5.5 αλλα σε ss version και χωρις ουτε την υποτυπωδη εγγυηση...
περαστικα μας...:(
Antonisss
13/11/2014, 11:14
...θα φονευει κατα συρροη εντος πιστας αλλα μηχανακια...
γι αυτό έχω μια μικρή ένσταση. Το γκάζι από μόνο του δεν εγγυάται το χρόνο
el_hymador
13/11/2014, 11:19
Ότι να ναι... το είχα ξαναγράψει κάποιες σελίδες πίσω όταν σκάσανε οι πρώτες πληροφορίες περί της τιμής... αν φτιάξει κανείς τουρμπάτο ss 5ετίας, το αναβαθμίσει σε περιφερειακά, αναρτήσεις & φρένα και πάρει άλλον έναν κινητήρα spare, του έρχεται πολύ πιο οικονομικά από τα 20000 που ζητάει η Kawasaki για το "πολιτικό" H2 και η απόδοση μπορεί να πλησιάσει το H2R των 50000. Κατανοητό και αντιληπτό πιστεύω...
Από εκεί και έπειτα θα συμφωνήσω στο ότι στο θέμα της σχεδίασης / αισθητικής τα πράγματα δεν θα είναι τόσο wow και εντυπωσιακά αλλά και εκεί υπάρχει λύση!
1) Βρίσκουμε έναν nerd / καμένο πιτσιρικά με ακμή και ορμόνες στο peak τους που να παίζει στα δάχτυλα (εκτός από το πουλί του) ένα πρόγραμμα 3D σχεδίασης
2) Αγοράζουμε ένα iPhone6 και δωροδοκούμε πουτ@ν@κι του facebook ώστε να τον κορτάρει με αντάλλαγμα να μας βγάλει κάποια σχέδια.
3) Σκάμε μεταμφιεσμένοι ως αστυνομικοί / εφοριακοί / αγορανομία / υγειονομικός έλεγχος σε "μούτρο" που φτιάχνει πολυεστέρες, δεν έχει σημασία η ιδιότητα μας, οτιδήποτε επίσημο και κρατικό θα τον φοβίσει... με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε και την υλοποίηση των σχεδίων που θα μας παραδώσει ο nerd πιτσιρικάς.
Πάμε τώρα στο θέμα της σχεδίασης αλά H2(R) που είναι και το πιο δύσκολο:
1) Πυροβολούμε έναν γλάρο, τον βαλσαμώνουμε με τα φτερά του σε έκταση και εφαρμόζουμε στρώσεις ρητίνης και faux ανθρακόνημα πάνω του.
2) Αγοράζουμε από το e-bay κινέζικες απομιμήσεις κράνους Darth Vader, 5-6 είναι μια χαρά
3) Πάμε στο Parking του δήμου μας και με ένα μικρό αντίτιμο ζητάμε να θέσουν σε λειτουργία ένα απορριμματοφόρο
4) Πετάμε στο κάδο του απορριμματοφόρου τα κράνη Darth Vader και περιμένουμε να τα αρπάξει η σύνθλιψη
5) Παραλαμβάνουμε τα τσακισμένα κράνη Darth Vader, επιλέγουμε αυτό που πλησιάζει περισσότερο την σχεδίαση / αισθητική του H2(R) και τα δίνουμε στον nerd πιτσιρικά να μας βγάλει σχέδια
6) Πάμε με τα σχέδια στο τύπο με τα πολυεστερικά και του ζητάμε να μας τα βγάλει
7) Του δίνουμε μαζί και τον γλάρο του 1) ζητώντας του να τον προσαρμόσει στη μάσκα
Με αυτά τα απλά βήματα θα έχουμε λοιπόν ένα μηχανάκι με απόδοση κοντά στα 300 άλογα και εμφάνιση αλά H2(R)... αν είμαστε ψείρες μπορούμε επίσης να κάνουμε καταδρομική βράδυ, σε παιδική χαρά με τροχό και γεννήτρια και να κόψουμε τμήματα από κούνιες, τραμπάλες και από τον μύλο... με λίγη πράσινη μπογιά μπορούν άνετα να ντουμπλάρουν ως χωροδικτύωμα στο μηχανάκι μας. Για μια υπέρτατη H2R εμπειρία, ζητάμε από τον μάστορά που θα προσαρμόσει το turbo kit στο μηχανάκι μας να κάνει εσκεμμένα κάποιες κακοτεχνίες ώστε να καπνίζει και να χαλάει... παράλληλα τον ενημερώνουμε να μας αγνοεί και να μας γράφει στα @@δια του όταν θα τον επισκεπτόμαστε με κεφαλές πιστόνια και στροφαλομπιέλες στα χέρια, ζητώντας του εγγύηση.
bros400pgm
13/11/2014, 11:24
αρα το H2R θα ειναι σαν το sxv 5.5 αλλα σε ss version και χωρις ουτε την υποτυπωδη εγγυηση...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Ξεχασες το 450 :smokin:
devil's animal
13/11/2014, 12:33
γι αυτό έχω μια μικρή ένσταση. Το γκάζι από μόνο του δεν εγγυάται το χρόνο
οχι φυσικα...χρειαζονται και χερια...
αλλα αν στα καταλληλα χερια ερθουν γκαζι, ηλεκτρονικα, στησιμο...
αν ειναι οδηγησιμο στην καρδια της στροφης και δεν αρχισει ο κοσμος να γινεται ελικοπτερο απο την φουσκωμα της τουρμπινας τοτε γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα..?
μιλαμε παντα για τον ιδιο οδηγο που θα οδηγησει ενα Κ9, ενα rsv4, ενα s1000rr και το Η2...
devil's animal
13/11/2014, 12:39
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Ξεχασες το 450 :smokin:
the bigger (displacement makes) the better (explosion)...
:bawl::bawl::bawl::bawl:
pipe_smoker
13/11/2014, 12:49
οχι φυσικα...χρειαζονται και χερια...
αλλα αν στα καταλληλα χερια ερθουν γκαζι, ηλεκτρονικα, στησιμο...
αν ειναι οδηγησιμο στην καρδια της στροφης και δεν αρχισει ο κοσμος να γινεται ελικοπτερο απο την φουσκωμα της τουρμπινας τοτε γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα..?
μιλαμε παντα για τον ιδιο οδηγο που θα οδηγησει ενα Κ9, ενα rsv4, ενα s1000rr και το Η2...
Καλά, ούτε να γλωσσοφάω ούτε να γρουσουζέψω θέλω κανέναν, αλλά η καβα ανέκαθεν (ή από τα όσα ξέρω και θυμάμαι εγώ) πάντα βιαστική και της υπερβολής ήταν, κι αυτή η βιασύνη και υπερβολή της βέβαια ήταν που πούλαγε.
Βγάζανε όλοι 600άρια, έτρεχε η κάβα να βγάλει το πιο γρήγορο 600 στα χαρτιά, δωσ'του όμως μετά εκρήξεις και σεισμοί.
Αυτή η δυσαναλογία, να είσαι ο ουραγός στις 4 ιαπωνικές και να θες να πρωτοπορήσεις εμένα μου κάθεται κάπως.
Θα μου πεις αυτό είναι που μπορεί να δώσει αυτό δίνει.
Τουρμπίνα τους θυμήθηκε τουρμπίνα βάλανε.
Τώρα άμα θα δουλέψει, δε θα δουλέψει, θα αρχίσει να γίνεται σμπαράλια το μηχανάκι, θα πέφτουνε τα high βροχή.... Θα δείξει.
Πάντως, in my humble opinion που λεν και στου χουριό μ΄, αν ήταν καλή ιδέα θα την είχαν κάνει κι άλλοι που την έχουν πιο μεγάλη...:smokin:
pipe_smoker
13/11/2014, 12:52
Δεν ξέρω τί λέτε εσείς, έγω ένα σουξουβου 5.5 θα πάρω κάποια στιγμή, ακόμα κι αν χρειαστεί να προσλάβω μηχανικό που θα μένει στο γκαράζ μου επί 24ώρου βάσεως να μου κάνει σέρβις πριν από κάθε βόλτα, και νοσοκομειακό να με ακολουθεί κάθε φορά που το καβαλάω (με τον μηχανικό μέσα φυσικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να προκύψει στη διαδρομή):lol:
με 50κιλα πανω απο ολα τα αλλα σβκ μονο ανταγωνιστικο στην πιστα δε μπορει να ειναι...
Και χωρίς εγγύηση!!! (Το Η2R)
http://www.cycleworld.com/2014/11/12/official-guidelines-for-2015-kawasaki-ninja-h2r-supercharged-track-only-bike/?src=SOC&dom=tw
O Jay το έβαλε ήδη στο γκαράζ του...
http://www.youtube.com/watch?v=vAo0LWQFxdE#t=920
bros400pgm
13/11/2014, 15:06
Δεν ξέρω τί λέτε εσείς, έγω ένα σουξουβου 5.5 θα πάρω κάποια στιγμή, ακόμα κι αν χρειαστεί να προσλάβω μηχανικό που θα μένει στο γκαράζ μου επί 24ώρου βάσεως να μου κάνει σέρβις πριν από κάθε βόλτα, και νοσοκομειακό να με ακολουθεί κάθε φορά που το καβαλάω (με τον μηχανικό μέσα φυσικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να προκύψει στη διαδρομή):lol:
Kατι τετοιο θες, αλλα δεν το εχεις επεξεργαστει μου φαινεται :lol:
Σορυ για το σπαμ.:wave2:
οχι φυσικα...χρειαζονται και χερια...
αλλα αν στα καταλληλα χερια ερθουν γκαζι, ηλεκτρονικα, στησιμο...
αν ειναι οδηγησιμο στην καρδια της στροφης και δεν αρχισει ο κοσμος να γινεται ελικοπτερο απο την φουσκωμα της τουρμπινας τοτε γιατι να μην ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα..?
μιλαμε παντα για τον ιδιο οδηγο που θα οδηγησει ενα Κ9, ενα rsv4, ενα s1000rr και το Η2...
Δεν εχει τουρμπινα για να φουσκωνει οποτε δεν εχεις τετοιο φοβο.
Πιστευω οτι η ιδεα του απλου Η2 στα 20.000 και ενα κιτακι με εκκεντροφορους-πραγραμμα-εξατμιση-φιλτρο με κανα 3-3,500 που να το βαλει κοντα στο R σε ιππους θα χτυπησει ανελεητα το οτιδηποτε.
H.A.Balafoutre
13/11/2014, 18:22
με 50κιλα πανω απο ολα τα αλλα σβκ μονο ανταγωνιστικο στην πιστα δε μπορει να ειναι...
Κι όμως....θα έχει πολύ ροπή....!!! Άλλωστε η ροπή πάνω απ'όλα....και τα τούρμπο δίνουνε τρελή ροπή.
τι να την κανει τη ροπη στην πιστα?να κανει καμια προσπεραση 2καβαλο τριβαλιτσο με 2 πανω?
Antonisss
13/11/2014, 21:29
Ας το δούμε και ενδοεταιρικά το θέμα, δεν πιστεύω ότι το Η2 μπορεί να χτυπήσει το ΖΧ10 εντός πίστας. Καλύτερη γεωμετρία, καλύτερο στήσιμο, λιγότερο βάρος. Εν ολίγοις, τον ίδιο αναβάτη να βάλεις πάνω και στα 2 μηχανάκια, αμφιβάλλω παααααααααααααααρα πολύ αν θα κάνει καλύτερο χρόνο με το Η2
Γιατί δεν περιμένετε να γίνουν μερικά ανεξάρτητα τεστ πριν βγάλετε συμπεράσματα κάποιοι...?
όσο για τη ροπή μέσα στην πίστα... κάθε άλλο παρά άχρηστη είναι...
Antonisss
14/11/2014, 10:49
Μα και τα απλά 1000 ροπή έχουν, δεν υστερούν
Τα ίδια έλεγαν στην αρχή όταν είχε βγει η Veyron με τα 1000 άλογα.. η Ferrari/Porsche/Whatever είναι πιο ελαφριά με όχι και "τόσο" λιγότερη δύναμη.. που να πάει το υπερωκεάνιο μέσα στην πίστα.. θα το πετυχαίνουνε σε κλειστό στροφιλίκι και θα του ρίχνουνε ξύλο κλπ κλπ κλπ...
Ότι και να λέμε, η δύναμη μετράει._
:smokin:
devil's animal
14/11/2014, 14:58
ολα πλεον παιζονται στα ηλεκτρονικα...
ποσο ομαλη θα ειναι η αποκριση του υπερσυμπιεστη λογω προγραμματος, ποσο καλα θα διαχειριζεται το συστημα την παρεχομενη δυναμη υπο κλιση, κλπ, κλπ...
το βαρος δεν ειναι τοσο θεμα οταν μιλαμε για τετοιες ιπποδυναμεις..
και να θυμισω ξανα τα busa που πολλοι τα στ(ρ)ιβουν και σε κλειστες διαδρομες και σε πιστες κλπ...
οπως επισης και τα ss δεκαπενταετιας, πριν παιξει το αλουμινιο σαν υλικο στις μοτοσυκλετες τοσο πολυ, που τα ειχαν τα κιλακια τους και πηγαιναν αξιοπρεπεστατα...
Antonisss
14/11/2014, 20:04
ολα πλεον παιζονται στα ηλεκτρονικα...
ποσο ομαλη θα ειναι η αποκριση του υπερσυμπιεστη λογω προγραμματος, ποσο καλα θα διαχειριζεται το συστημα την παρεχομενη δυναμη υπο κλιση, κλπ, κλπ...
το βαρος δεν ειναι τοσο θεμα οταν μιλαμε για τετοιες ιπποδυναμεις..
και να θυμισω ξανα τα busa που πολλοι τα στ(ρ)ιβουν και σε κλειστες διαδρομες και σε πιστες κλπ...
οπως επισης και τα ss δεκαπενταετιας, πριν παιξει το αλουμινιο σαν υλικο στις μοτοσυκλετες τοσο πολυ, που τα ειχαν τα κιλακια τους και πηγαιναν αξιοπρεπεστατα...
για προσπάθησε να πας γρήγορα με το Busa στις Σέρρες και αν δεν βρεις όλος κάτω και με κίνδυνο τούμπας, εδώ είμαι να μου το διηγηθείς
devil's animal
14/11/2014, 20:53
για προσπάθησε να πας γρήγορα με το Busa στις Σέρρες και αν δεν βρεις όλος κάτω και με κίνδυνο τούμπας, εδώ είμαι να μου το διηγηθείς
το busa ειναι sport touring και ακραιο παραδειγμα...
παρ'ολα αυτα, μπορει να παει γρηγορα (σχετικα), απλα οχι σε χρονους ανταγωνιστικους που θα κινηθει ενας πολυ καλος χομπιστας απο 1,27 και κατω π.χ.
επισης ειναι και καμια 300αρια κιλα...
λες γι'αυτο να μην εχουν καρινα στο H2??για να μην βρισκει κατω??:hmm:
Antonisss
14/11/2014, 21:30
Δεν γνωρίζω, απλά η ένσταση μου εμένα αφορούσε το κομμάτι πίστα. Δεν ξέρω πως ακριβώς το προμοτάρει η Kawasaki το μοτόρι (θα μου πεις το R δεν βγάζει πινακίδα και έρχεται με σλικ και καμιά 300ρια άλογα) αλλά δεν θεωρώ πως μπορεί να χτυπήσει τα τωρινά superbike τύπου Panigale, ZX10R, RSV4, S1000RR στην πίστα σε απόλυτα γυρολόγια(με ίδιο αναβάτη πάντα). Το βλέπω σαν μία επίδειξη, σαν μία απόδειξη ότι η Kawasaki τολμά και έχει τα @@ να βγάλει και αυτά τα μηχανάκια στην παραγωγή και να ξεφύγει από την πεπατημένη των Ιαπώνων τα τελευταία 15-20 χρόνια
Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...
RaGe_Raptor
15/11/2014, 01:31
Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...
κάποιος θα σου απαντήσει το πρωί....καταλλήλως....νυστάζω...
Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...
Μαζι σου.............αλλα γιατι πρεπει η τσεπη του αγοραστη να γινει το "πειραματοζωο";
Λοιπουν τα κεφάλαια απο την Kawasaki και δεν μπορει το R&D να δωσει κατι αξιοπιστο στην αγορα;
DoctoR_k6
15/11/2014, 08:50
Το kawa ειναι απλα πλοιο. Αν το καβαλησεις αυτο κ το panigale μετα θα καταλαβεις ποιο ειναι για πιστα κ ποιο για καμια ευθεια μονο!! Απλα παρουσιασανε κατι τεχνολογικα εξελιγμενο οσον αφορα το μοτερ. Στα αλλα οι ευρωπαιοι(δυστυχως) ειναι πολυ μπροστα.
bros400pgm
15/11/2014, 09:26
Απλα παρουσιασανε κατι τεχνολογικα εξελιγμενο οσον αφορα το μοτερ.
:rolleyes:
Μαζι σου.............αλλα γιατι πρεπει η τσεπη του αγοραστη να γινει το "πειραματοζωο";
Λοιπουν τα κεφάλαια απο την Kawasaki και δεν μπορει το R&D να δωσει κατι αξιοπιστο στην αγορα;
Σε υποχρεωσε κανεις να το παρεις?
Εδω η κτμ εβγαλε μηχανη που μπαζει χωμα στο φιλτρο αερα και παει περιπατο η συμπιεση και το μοτερ...
Ξερεις οτι δεν ειναι αξιοπιστο?
λογικο ειναι νεο μοντελο,ποσο μαλλον και νεα τεχνολογια να εχει καποια παιδικη ασθενεια που θα τελειοποιηθει μετα.
devil's animal
15/11/2014, 12:45
Δεν γνωρίζω, απλά η ένσταση μου εμένα αφορούσε το κομμάτι πίστα. Δεν ξέρω πως ακριβώς το προμοτάρει η Kawasaki το μοτόρι (θα μου πεις το R δεν βγάζει πινακίδα και έρχεται με σλικ και καμιά 300ρια άλογα) αλλά δεν θεωρώ πως μπορεί να χτυπήσει τα τωρινά superbike τύπου Panigale, ZX10R, RSV4, S1000RR στην πίστα σε απόλυτα γυρολόγια(με ίδιο αναβάτη πάντα). Το βλέπω σαν μία επίδειξη, σαν μία απόδειξη ότι η Kawasaki τολμά και έχει τα @@ να βγάλει και αυτά τα μηχανάκια στην παραγωγή και να ξεφύγει από την πεπατημένη των Ιαπώνων τα τελευταία 15-20 χρόνια
το προμοταρει για πιστα αφου δεν βγαζει πινακιδα, δεν εχει φωτα, φλας, καθρεφτες και κοστιζει οσο ενα 3αρι στο Περιστερι...
τωρα για το αν μπορει να χτυπησει τα ss του λιτρου στην πιστα, με ιδιο αναβατη παντα, θα το δειξει το αμεσο μελλον...
ακομα ομως και σαν επιδειξη να το δεις, αν καταφερει και μεινει σχετικα κοντα τους στα απολυτα γυρολογια των ss, με την 2η προσπαθεια θα τους ξεπερασει...
Η kawasaki δε το εχει παρουσιασει πουθενα ως ss και ως οπλο για τη πιστα.
Το εχει σαν hyper sport μηχανακι και απλα εβγαλε και μια εκδοση για τη πιστα ,γιατι ετσι απλα μπορει.
Προφανως και δε θα παει να κοντραρει στη πιστα το 10αρι της.
Περα απο αυτο ειναι η πρωτη συγχρονη προσπαθεια.
Μη τα ζητατε ολα με τη πρωτη.
Θελει καιρο ακομα μεχρι να δοκιμαστει και να τελειοποιηθει κατι τετοιο για καθημερινη χρηση αλλα και στη πιστα.
Αλλα απο καπου πρεπει να γινει η αρχη...
πως ειναι δυνατον να το εχει βγαλει σαν hyper sport και να προμοταρει το H2R σαν "αγωνιστικο" ή "αγωνστικη εκδοση"??...παρ'το οπως θελεις...
που θα αγωνιστει δλδ? εκτος αν θελουν να πανε να παρουν το παγκοσμιο dragster...αλλα ειναι πολυ μακρυα με 1000cc και εναν υπερσυμπιεστη της φουτσας οταν υπαρχουν καστομιες που βγαζουν 1000 αλογατα...
εγω λεω οτι απλα ειναι ενα τεστ απο την kawasaki...
δεν αποσυρει φυσικα το 1000αρι πριν καθιερωθει η νεα προσπαθεια, γιατι μπορει να φαει και καμια πατατα...
αλλα αν τα δειγματα ειναι θετικα, το 1000αρι θα σταματησει να παραγεται και θα δουμε το Η2 σαν 1000αρι ss...
η τεχνικη της μαϊμους...δεν αφηνει το πισω κλαδι αν δεν κρατηθει γερα απο το μπροστα...
Antonisss
15/11/2014, 13:20
το προμοταρει για πιστα αφου δεν βγαζει πινακιδα, δεν εχει φωτα, φλας, καθρεφτες και κοστιζει οσο ενα 3αρι στο Περιστερι...
τωρα για το αν μπορει να χτυπησει τα ss του λιτρου στην πιστα, με ιδιο αναβατη παντα, θα το δειξει το αμεσο μελλον...
ακομα ομως και σαν επιδειξη να το δεις, αν καταφερει και μεινει σχετικα κοντα τους στα απολυτα γυρολογια των ss, με την 2η προσπαθεια θα τους ξεπερασει...
Ναι αλλά στα 50.000 που κοστίζει, όταν τα απλά SS κάνουν 17-18-19 (Ιάπωνες) τότε είναι απλά πολύ μεγάλη η διαφορά όπως και να το δεις. Και τα +40 κιλά επίσης είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά...
Και οι +100 ιπποι και +ποσα κιλα ροπη ειναι τεραστια διαφορα.
Το R απλα ειναι μια αγωνιστικη εκδοση.προς το παρον πουθενα δε το παρουσιαζει ως το πρωτευων πιστιαρικο της.και γιατι να το κανει οταν το 10αρι στην αμερικη χρυσοπουλαει.
devil's animal
15/11/2014, 14:11
Ναι αλλά στα 50.000 που κοστίζει, όταν τα απλά SS κάνουν 17-18-19 (Ιάπωνες) τότε είναι απλά πολύ μεγάλη η διαφορά όπως και να το δεις. Και τα +40 κιλά επίσης είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά...
οντως τα κιλα ειναι μεγαλη διαφορα, οπως και τα λεφτα...αν και υποτιθεται οτι παιρνεις το premium πακετο με καρμπον και τα ρεστα...σαν να λεμε ducati s ή r, yamaha/honda sp κλπ...
αν ομως η δυναμη υπερκερασει τα κιλα (στο απλο H2) στην πιστα, και το κοστος ειναι κοντα στα 20.000, δεν θα ειναι απιαστο ονειρο για τους χομπιστες σαν και εμας...
για φαντασου ενα οπλο για την πιστα το οποιο να στεκεται αξιοπρεπεστατα κοντα στα αλλα απο θεμα στησιματος και να ρυθμιζεται ο υπερσυμπιεστης με κανα κινητο ή tablet για ηπια αποδοση και μολις βγαινεις δρομο να μπορεις με ενα app να σηκωνεις πιεση και να ξεφτιλιζεις κοσμο και κοσμακη...:rockon:
ενταξει, αυτοκινηταδικη λογικη αλλα μπορεις να "παιξεις" αλλιως με αυτο το πραγμα...;)
pipe_smoker
15/11/2014, 14:13
Ρε παλουκάρια, Κυριακή κοντή γιορτή.
Όλο και κάποιος θα το πάρει, θα το τρέξει, θα γραφτεί καμιά κριτική της προκοπής, όλο και κάποια συμπεράσματα θα βγουν.
Είτε είναι πισταδόρικο, είτε είναι για να καταπίνει στις ευθείες ό,τι κινείται κι αναπνέει, δε θα βγάλουμε άκρη με υποθέσεις.
Ας δούμε πρώτα και μετά λέμε.
Antonisss
15/11/2014, 14:34
Και οι +100 ιπποι και +ποσα κιλα ροπη ειναι τεραστια διαφορα.
Εννοείται, αν έχεις την ικανότητα να στύβεις τα 160-170-180 που έχουν τα νορμάλ 1000ρια και νιώθεις ότι δεν πάει, τότε τα +100 θα σε βολέψουν άριστα
Antonisss
15/11/2014, 14:36
Ρε παλουκάρια, Κυριακή κοντή γιορτή.
Όλο και κάποιος θα το πάρει, θα το τρέξει, θα γραφτεί καμιά κριτική της προκοπής, όλο και κάποια συμπεράσματα θα βγουν.
Είτε είναι πισταδόρικο, είτε είναι για να καταπίνει στις ευθείες ό,τι κινείται κι αναπνέει, δε θα βγάλουμε άκρη με υποθέσεις.
Ας δούμε πρώτα και μετά λέμε.
Δε χρειαζόμαστε κανένα περιοδικό και κανένα μάγκα δημοσιογράφο να το καβαλήσει και να μας πει! Μόνο και μόνο από τις φωτό και τα σπεκς θα καθορίσουμε ακαμψίες, αν η επαναφορά είναι γρήγορη ή αργή και αν στην επιτάχυνση το μηχανάκι εκτοξεύεται ή μπαλαντζάρει!
pipe_smoker
15/11/2014, 14:54
Δε χρειαζόμαστε κανένα περιοδικό και κανένα μάγκα δημοσιογράφο ή κανα καραγκιόζο αγωνιάρη μοτοτζιπιάρη SBKάρη κλπ να το καβαλήσει και να μας πει! Μόνο και μόνο από τις φωτό και τα σπεκς θα καθορίσουμε ακαμψίες, αν η επαναφορά είναι γρήγορη ή αργή και αν στην επιτάχυνση το μηχανάκι εκτοξεύεται ή μπαλαντζάρει!
Έεεετσιιιι!!!:a44:
:lol:
KotsosDR
18/11/2014, 20:40
https://www.youtube.com/watch?v=RBL6BYP8kbA :eek:
spyrakos35
18/11/2014, 20:44
https://www.youtube.com/watch?v=RBL6BYP8kbA :eek:
βαρύ.....
:cry:
devil's animal
18/11/2014, 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=RBL6BYP8kbA :eek:
βλεπω μονο ευθεια και δεν βλεπω πιστα με στροφες και ανησυχω...:lol:
astroman76
18/11/2014, 22:31
Εννοείται, αν έχεις την ικανότητα να στύβεις τα 160-170-180 που έχουν τα νορμάλ 1000ρια και νιώθεις ότι δεν πάει, τότε τα +100 θα σε βολέψουν άριστα
+++ λες και τα αλογα στην πιστα κανουν την διαφορα... νομιζω ενα RS250 10ετιας (honda) που κανει κανα 8κ... θα περναει απο οπου θες το η2ρ με τα 300 αλογα...
μερικοι γραφουν λες και δεν εχουν μπει ποτε πιστα.. που μαλλον να ειναι αληθεια αλλα μαθετε οτι αν δεν σε λενε Marquez η Ροσσι οσα και αλογα να σου δοσουν χαμενα θα πανε ...
GIOTIS750
26/11/2014, 16:17
KAWASAKI H2R FIRST DYNO RUN/ 296 HP
https://www.youtube.com/watch?v=aKHgC76WyfY&feature=player_detailpage
HXOΣ :a016::a016::a016::a016:
-ΣΦΑΧΤΗΣ-
26/11/2014, 19:48
KAWASAKI H2R FIRST DYNO RUN/ 296 HP
https://www.youtube.com/watch?v=aKHgC76WyfY&feature=player_detailpage
HXOΣ :a016::a016::a016::a016:
Σε ποιο μηχανημα δειχνει οτι ειναι 296? γιατι δεν το βλεπω..
GIOTIS750
26/11/2014, 21:24
Σε ποιο μηχανημα δειχνει οτι ειναι 296? γιατι δεν το βλεπω..
Σωστος , προφανως ξεχασαν να το βαλουν :beer:
Και αυτή τη διαδικασία την περνάει καθημερινά μέχρι την Κυριακή 2 φορές τη μέρα στην έκθεση Motorcycle Live (http://www.visordown.com/motorcycle-news-videos/video-kawasaki-ninja-h2-r-on-the-dyno-at-motorcycle-live/25927.html) των Άγγλων.. βέβαια δεν το πουσάρουν και πολύ για να μην αρχίσει τα ''φούμαρα'', αλλά όπως και να το κάνεις είναι δοκιμασία.
-ΣΦΑΧΤΗΣ-
27/11/2014, 02:31
καρφωτες με τερμα γκαζι παταει ο τυπος? δε θα 'χει μεινει γραναζι για γραναζι μεσα :p
καρφωτες με τερμα γκαζι παταει ο τυπος? δε θα 'χει μεινει γραναζι για γραναζι μεσα :p
σιφτερ... στάνταρ εξοπλισμός... ;)
KQS.
-ΣΦΑΧΤΗΣ-
27/11/2014, 12:02
σιφτερ... στάνταρ εξοπλισμός... ;)
KQS.
Σωστα!!τωρα το ειδα..δεν εχω ασχοληθει πολυ με το συγκεκριμενο μιας και δεν ειμαι πολυ του δρομου.. :)
KAWASAKI H2R FIRST DYNO RUN/ 296 HP
https://www.youtube.com/watch?v=aKHgC76WyfY&feature=player_detailpage
HXOΣ :a016::a016::a016::a016:
Κι εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=At0g-t5xH8Y) 326...
Στραγάλια τα άλογα...
Κι εμείς μ@λ@ες...
Σε λιγο αναμείνατε δυναμομέτρηση με πάνω απο 500 άλογα... Πράσσινα τα άλογα... Καβασακικά...
RaGe_Raptor
27/11/2014, 15:36
η Kawasaki επιστρέφει στις παραδοσιακές της αξίες...(ευθείες):p
spyrakos35
27/11/2014, 17:45
Κι εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=At0g-t5xH8Y) 326...
Στραγάλια τα άλογα...
Κι εμείς μ@λ@ες...
Σε λιγο αναμείνατε δυναμομέτρηση με πάνω απο 500 άλογα... Πράσσινα τα άλογα... Καβασακικά...
300 με 326 είναι 10% απόκλιση η οποια είναι ανεκτή
απλα ξεφτυλες τελειως...κατι ξερουν που δε το εχουν δωσει σε κανεναν να το οδηγησει ακομα...τοσο πολυ θα ντρεπονται...
Δεν καταλαβα ρε παιδια... Απο ποτε ενας τιτλος σε βιντεο στο γιουτουμπ αποτελει επισημο αποτελεσμα μετρησης...;
Takata Dome
27/11/2014, 21:58
Δεν καταλαβα ρε παιδια... Απο ποτε ενας τιτλος σε βιντεο στο γιουτουμπ αποτελει επισημο αποτελεσμα μετρησης...;
Eλά μου ντε...
Το cycle world το οποίο δημοσίευσε το βίντεο έγραψε ξεκάθαρα πως ΔΕΝ δημοσιεύει τα αποτελέσματα,και επειδή κάποιος έγραψε κάτι στο youtube και είπε μια κουβέντα ένας αντιπρόσωπος της Kawasaki στην Αγγλία,ξαφνικά βγήκε η Kawasaki ψεύτρα και ντροπιασμένη.Μήπως βιάζεστε λίγο; :confused:
Ε δε ξερετε τωρα ποσο ευκολα γινομαστε ενορκοι,δικαστες και εκτελεστες...
Τωρα το οτι η καβα εχει πει οτι η μηχανη δεν ειναι ετοιμη ακομα,δε το παιρνει και κανενας υποψη...
Αυτό με τις δυναμομετρησεις του HP έχει καταντήσει γραφικό......
Ενα λειτουργικό μηχανάκι ακόμα δεν βγήκε απο την γραμμή παραγωγης και έχουν κάνα δύο σαν τον περιφερόμενο θίασο με την αρκουδα και τον γυφτο να του βαρανε dyno....
"Χωριανοί....... Απόψε στην πλατεία του χωριού για μια και μονο εμφάνιση η αρκούδα τις KAWASAKIIIIIII.........."
Bob_o_mastoras
28/11/2014, 13:58
Αυτό με τις δυναμομετρησεις του HP έχει καταντήσει γραφικό......
Ενα λειτουργικό μηχανάκι ακόμα δεν βγήκε απο την γραμμή παραγωγης και έχουν κάνα δύο σαν τον περιφερόμενο θίασο με την αρκουδα και τον γυφτο να του βαρανε dyno....
"Χωριανοί....... Απόψε στην πλατεία του χωριού για μια και μονο εμφάνιση η αρκούδα τις KAWASAKIIIIIII.........."
:bawl::bawl::bawl:
Πολυ σωστος Τεο!!!
devil's animal
28/11/2014, 14:01
Αυτό με τις δυναμομετρησεις του HP έχει καταντήσει γραφικό......
Ενα λειτουργικό μηχανάκι ακόμα δεν βγήκε απο την γραμμή παραγωγης και έχουν κάνα δύο σαν τον περιφερόμενο θίασο με την αρκουδα και τον γυφτο να του βαρανε dyno....
"Χωριανοί....... Απόψε στην πλατεία του χωριού για μια και μονο εμφάνιση η αρκούδα τις KAWASAKIIIIIII.........."
σωστα αυτα που λες, αλλα σκεψου λιγο και το marketing...
δεν μπορεις να πουλησεις αν δεν δημιουργηθει ενας (μικρος) αστικος μυθος...
και επειδη (πιθανοτατα) το busa τους εχει πονεσει πολυ οσον αφορα τις πωλησεις του δικου τους zzr1400, θελουν κομματι (και μαλιστα μεγαλο) απο την πιττα...
GIOTIS750
28/11/2014, 16:58
Κι εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=At0g-t5xH8Y) 326...
Στραγάλια τα άλογα...
Κι εμείς μ@λ@ες...
Σε λιγο αναμείνατε δυναμομέτρηση με πάνω απο 500 άλογα... Πράσσινα τα άλογα... Καβασακικά...
Ειναι κατι καινουργιο για την αγορα και θα δουμε πολλα κουφα εγω παντως για τον ηχο τοβαλα ,
υστερικο :eek: μοτορι και οτυπος το φτανει κοφτη την δευτερη φορα .
εδω τι μπορει να κανει το τουρμπο σε Hayabusa κινητηρα
354 χλμ/ωρα σουζα:wave2::wave2: (εννοειται μονο το βλεπουμε δεν το προσπαθουμε )
https://www.youtube.com/watch?v=lJyF6Vvxoz4 2.53 :eek: (παλιο αλλα καλο)
Εχμμ.. βρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του, μάλλον...
http://youtu.be/SBP37Sk1mgU
:evil:
PetranGR
12/12/2014, 20:42
Εχμμ.. βρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του, μάλλον...
http://youtu.be/SBP37Sk1mgU
:evil:
πάνω που θα το έβαζα...
RaGe_Raptor
12/12/2014, 20:43
του πάει γάντι η λωρίδα...στο φυσικό του περιβάλλον...
Φιλε μου καλο ακουγεται...Το θεμα εδω θα ειναι να βαλεις τα αλογατα στο δρομο σωστα. Εγω τρομαξα να το παω 201 μετα απο "απειρα" λεφτα, και ωρες στο δυναμομετρο (χωρις turbo), και αν μου πεις τι πραγματικα τα κανω...θα σου απαντησω πως.... τα "ταιζω". Και θελουν πολυ φαι....πιστεψε με. Ας ερθει με το καλο να μπει στην παρεα μας και θα δουμε.
Το τεστάρανε οι Άγγλοι MCN & Visordown..και το απλό και το R. Σε περιβάλλον πίστας ήταν η παρουσίαση και συγκεκριμένα στο Κατάρ. Ειδικά από το R απ'ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενα πρέπει να κατέβηκαν τρεμάμενοι!!! (200 μίλια έφτασαν στην ευθεία του χιλιομέτρου οι δημοσιογράφοι και αναρωτιούνται τι θα έπιανε σε πιο "έμπειρα" χέρια!! :eek: )
Επίσης λένε πως δεν είναι τόσο γκουμούτσες όπως νόμιζαν και ότι οι ίπποι τελικά είναι πάνω από 300!
προσωπικά με διέψευσε..... :uplate:
το πράμα θερίζει, οδηγιέται, δεν έχει ταλαντώσεις και κλείνει γραμμές....!!!@#@!! συγχαρητήρια στο Akashi
ένας δημοσιογράφος άκα ΔΔ που προσπαθεί και το στίβει.... :a012::a2:
γύρος τέζα από το Cycle World‘s με οδηγό Don Canet, Road Test Editor
Δείτε τον onboard γύρο.... :a016:
http://www.cycleworld.com/2015/03/12/kawasaki-ninja-h2r-supercharged-superbike-motorcycle-onboard-video-from-losail-circuit-qatar/?src=SOC&dom=fb
Λενε για 326 ιππους σε καποια βιντεο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.