moto.gr >
Μοτοσικλέτα >
Νέα > Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.
View Full Version : Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.
pavlaras1
03/09/2014, 03:04
http://www.ninja-h2.com/
Ειναι το καινουργιο Kawasaki ZX14R - ZZR1400 (2015) με υπερσυμπιεστη.
Ηταν να βγει στην παραγωγη το 2013 και το ανεβαλαν για το 2015.
Ανεπισημα Τεχνικα Χαρακτηριστικα.
ENGINE
Engine type: 4-stroke In-Line Four.
Displacement: 1,498 cm³.
Bore x stroke: 83 x 69.2 mm.
Compression ratio: 8.2:1.
Valve/Induction system: DOHC, 16 valves.
Fuel system
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Ignition: Digital.
Starting: Electric.
PERFORMANCE
Maximum power: 221 kW {300 PS} / 8,000 rpm.
Maximum torque: 277 N • m {28.2 kg • m} / 6,000 rpm.
Περισσότερες και τελικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζουν και ένα διαφημιστικό βίντεο με λεπτομέρειες τις μηχανής.
ακουγεται παντως οτι θα ειναι 750 κυβικα....το Η2 παραπεμπει στο παλιο τρικυλινδρο 2Τ
https://www.youtube.com/watch?v=9sTa7tngJZY
Bradipous
03/09/2014, 10:51
http://www.ninja-h2.com/
edit: τωρα ειδα οτι ειχε μπει το λινκ.
.......μπουζα κτμ και μλκς......
SHOOTER045
03/09/2014, 11:06
Να προσέχετε τα ψυγεία τους....
KAWAMANRIDER
03/09/2014, 11:08
:eyepop::eyepop::a8::a8::a8:
την αγοραζω τωρα λεμε , αφου πουλησω την μοτο .......... και το νεφρο :a2::a2:
Takata Dome
03/09/2014, 12:16
Τα ανεπίσημα χαρακτηριστικά ποιός τα σκαρφίστηκε; :rolleyes: 300 ίππους και 28 κιλά ροπής να τα διαχειριστεί ποιός; Πιθανότατα κάπου κοντά στα 1000 κυβικά θα είναι.
Bob_o_mastoras
03/09/2014, 12:42
Ωρε τι ειν' τουτο :eek::eek: :a01:
Bob_o_mastoras
03/09/2014, 13:54
Ειναι μηχανακι τυπου διηπειρωτικος πυραυλος εδαφους-εδαφους. Με τις εξατμισεις να βγαζουν ηχο κατευθειαν απο την κολαση και το σατανα να ειναι μονιμος συνεπιβατης πισω.
Δεν μας σωνει τιποτα!:a29::a29::a29:
skylaros
03/09/2014, 14:33
Αν ήμασταν στο 08, τι πιστεύετε δε θα γέμιζε ο δρόμος με δαύτα ?
DrIoannis
03/09/2014, 14:56
Παρουσίαση λέει 30/9/2014...
devil's animal
03/09/2014, 15:06
:panic::panic::panic::panic::panic:
Τα ανεπίσημα χαρακτηριστικά ποιός τα σκαρφίστηκε; :rolleyes: 300 ίππους και 28 κιλά ροπής .
https://www.youtube.com/watch?v=fiK8wHm4JGM
Ωρε παναηαμ'
Τα ανεπίσημα χαρακτηριστικά ποιός τα σκαρφίστηκε; :rolleyes: 300 ίππους και 28 κιλά ροπής να τα διαχειριστεί ποιός; Πιθανότατα κάπου κοντά στα 1000 κυβικά θα είναι.
Μόνο 300 ; :(
Θα θέλει σίγουρα εξάτμιση φίλτρο :p
Bob_o_mastoras
03/09/2014, 15:32
To 0-100 θελω να μαθω και τους ιππους/κιλο.
Μόνο 300 ; :(
Θα θέλει σίγουρα εξάτμιση φίλτρο :p
ολόσωμη η μόνο τελικό; φαντάζομαι θα χρειαστεί και pc :D
skylaros
03/09/2014, 16:00
Κιλό/ ίππο στο 0,85 το υπολογίζω και αν βγει φυσικά θα ψαχτούν πολλοί για βελτιώσεις ...
astroman76
03/09/2014, 22:16
600 η 750 me turbo
Bradipous
04/09/2014, 00:34
600 η 750 me turbo
Πιατευω ενα κλικ πανω, δλδ 750 με 1000 με μια κλιση στα 900 κ. εκ. και μαλιστα supercharged
http://www.ninja-h2.com/
Ανεπισημα Τεχνικα Χαρακτηριστικα.
ENGINE
Engine type: 4-stroke In-Line Four.
Displacement: 1,498 cm³.
Bore x stroke: 83 x 69.2 mm.
Compression ratio: 8.2:1.
Valve/Induction system: DOHC, 16 valves.
Fuel system
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Ignition: Digital.
Starting: Electric.
PERFORMANCE
Maximum power: 221 kW {300 PS} / 8,000 rpm.
Maximum torque: 277 N • m {28.2 kg • m} / 6,000 rpm.
Περισσότερες και τελικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζουν και ένα διαφημιστικό βίντεο με λεπτομέρειες τις μηχανής.
όπως είπαν και παραπάνω... 300 άλογα????
για όσους έχουν ασχοληθεί με jetski, η KAWA χρησιμοποιεί από καιρό υπερκυβισμένο τον 14άρη κιντήρα της, παρέα με έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή για να κινήσει το jetski της το ultra... Στα τελευταία μοντέλα ανέβασε την ιπποδύναμη στα 310ps αλλά ούτως ή άλλως είναι υπερκυβισμένος ο κινητήρας... ΠΩΣ θα βγάλει 300 από τον απλό 1400άρη μόνο με τον κομπρέσσορα...? και στο συγκεκριμένο ηχητικό, μόνο για 1400άρι δεν ακούγεται αυτό... μάλλον για το 800άρι μοτέρ το κόβω....
Red Rider
04/09/2014, 15:23
Αυτό που λέει ο stam.
Δεν υπάρχει και λόγος για τόσα κυβικά,αν υπάρχει turbo.
Με 1000 κυβικά και 250 άλογα στρόφαλο με καμιά 25αριά κιλά ροπή,το βλέπω υλοποιήσιμο.
Ίσως και λιγότερα κυβικά,, με το φόβητρο του turbo, ακολουθώντας την τάση του downsizing,που έχει ξεσπάσει και στα αυτοκίνητα.
Bob_o_mastoras
04/09/2014, 15:28
Στο internet διαβασα μεχρι και οτι μπορει να ειναι 2χρονο! :lol::dizzy:
Καντε υπομονη μεχρι 30/09 και θα δουμε....
MG-KTiNoS
04/09/2014, 16:04
gmst...
:cry:
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/glimpse-supercharged-kawasaki-h2/
devil's animal
08/09/2014, 17:16
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/glimpse-supercharged-kawasaki-h2/
μ0υναρα φαινεται....
:a8::a2::a25::a30::a46::a54::wlae:
μ0υναρα φαινεται....
:a8::a2::a25::a30::a46::a54::wlae:
:beer:
RaGe_Raptor
08/09/2014, 20:16
Πολλά υποσχόμενη φωτό...
322738
spyrakos35
08/09/2014, 20:17
χοντροκώλα φαίνεται αλλά στα 4 όλα καλά....
:D
ρε μλκς τι διάολο πίνετε??
Όσο για το μηχανάκι θα γιομίσει η Ελλάδα τέτοια, κάτι σαν την κατάρα του Β Στρόμ ένα πράγμα, κάτσε και θα δεις.
ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ..............ΣΠΥΡΑΚΟ ΜΟΥ Κ.Λ.Π.....
Μάλλον είστε ,λίαν έπιεικώς άλλού.........
Ό άνθρωπος άπό τότε πού στάθηκε στά πόδια του πάλευε γιά τό
ALTIUS .CITIUS. FORTIUS.
Είδικά οί Ίάπωνες άπό τότε πού κυριάρχησαν στό χώρο,πάντοτε
έδιναν μάχη γιά τό ποιός θά έχει τά πρωτεία γιά τό πρεστίζ άλλά καί
γιά τίς πωλήσεις.
Άπό τό 65-70 θυμάμαι αύτό τό έργο....!!!
Τελευταίος καί άδιαφιλονίκητος βασιλιάς έδώ καί 15 χρόνια τό Χαγιαμπούζα.
Έρχεται τώρα ή Καβασάκι νά ταράξει τά νερά μέ κάτι πού τό έχουν ήδη έτοιμο
καί στή Σουζούκι καθώς φαίνεται πώς Χόντα καί Γιαμάχα έχουν έπιλέξει άλλον τρόπο
γιά νά είναι στήν κορυφή ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ,τών πωλήσεων.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΒΡΕ ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΚΙΑ..........αύτό τό έργαλείο μέ τό ότι κάποιος
πού είχε ένα μοτέρ 180 άλογα τού έβαλε ένα κουστούμι on-off καί τό έριξε στήν άγορά
νά κάνει τί....??
Έγώ μίλησα γιά φιλοσοφία,τρόπο σκέψης κ.λ.π.....
Όλη μου τή ζωή άγόραζα τίς ναυαρχίδες τών έταιρειών,έτσι γιά τήν τρέλλα.....τό δευτερόλεπτο
πού θά σκίσεις τόν πύραυλο.
Καί όταν ήθελα νά πάω βόλτα.....ταξιδάκι πάντα μέ κάποιο άνετο on-off μέ τίς βαλίτσες,τήν συνοδηγό κ.λ.π
Ούτε πινακίδες.....ούτε καγκουριές.
Αύτό λέγεται ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ......καί τό άλλο ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ....!!!
RaGe_Raptor
10/09/2014, 10:16
Μερικές σκέψεις για το Ninja H2 από τον Kevin Cameron (www.cycleworld.com/2014/09/09/kawasaki-ninja-h2-supercharged-superbike-technical-analysis-and-insights-by-kevin-cameron/?onswipe_redirect=never)
Μερικές σκέψεις για το Ninja H2 από τον Kevin Cameron (www.cycleworld.com/2014/09/09/kawasaki-ninja-h2-supercharged-superbike-technical-analysis-and-insights-by-kevin-cameron/?onswipe_redirect=never)
Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση... φυσικά το turbo αποκλείεται από το σενάριο, για τους λόγους ακριβώς που ανέφερε και κυριότερα για την τετραγωνική αύξηση της ιπποδύναμης ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και την δύσκολη διαχείρηση της... Είναι πολύ όμορφο και ρομαντικό να θαυμάζουμε τουρμπάτα εργοστασιακά 25-30 ετών πριν, αλλά τότε τα στάνταρ ασφάλειας αλλά και ο πειραματισμός ήταν αλλού σε σχέση με σήμερα... Από τη στιγμή που σταματήσανε να βγάζουν σκοτώστρες (λέμε τώρα) οι εταιρίες, αποκλείουμε την περίπτωση τούρμπο, και μένουμε στον κομπρέσσορα... Για λόγους χωροταξικούς αλλά και ψύξης, αποκλείω τα 10 bar πίεση και φυσικά τους πιστονοειδείς κομπρέσσορες, και πάμε σε περιστροφικούς, τύπου κοχλία, και root (με λοβούς)....
Αυτό που λέει για τα κυβικά δεν μου πολυκάθεται καλά, θα έλεγα πως δεν υπάρχει λόγος να παίξεις με 1000άρι μοτέρ, όταν με το 636 σου παρέα με έναν κομπρέσσορα μπορείς να κοντράρεις τους 1000ρηδες, και να δημιουργήσεις αξεπέραστη υπεροχή στα 600cc... Επίσης υπάρχει και ο καινούριος ο 800άρης.. (αλλά δεν έχει αντίστοιχο ο ανταγωνισμός-δεν υπολογίζω τα 750)
Άλλωστε το downsizing δεν είναι ο σκοπός??? το 1000άρι με κομπρέσσορα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ gtr/zzr1400 όμως το 636 κάτι μπορεί να κάνει.....
Takata Dome
10/09/2014, 11:34
1000αρι superbike με υπερτροφοδότηση ούτε εγώ το βρίσκω πολύ πιθανό,καθώς μετά θα υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός με το ZX10.Και το ZX10 δεν μπορεί να δώσει τη θέση του στο H2,για λόγους ομολογκασιόν (εκτός αν η Kawasaki ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε...). Κάτι ανάμεσα σε 750 και 1000 πιστεύω.
peterTHErider
10/09/2014, 11:44
Εγω ομως σαν γνωστη μαζοχα γιατι ελπιζω σε ενα 1400 με 300 αλογατα?ενα μηχανακι που θα ταραξει τις ισοροπιες και θα δημιουργηθει ενα νεο σημειο αναφορας που θα μαγευει με τις απολυτες επιδοσεις του!δεν λεω πως θα ειναι ετσι η κατι τετοιο θα ειχε λογο αγορας στην ελλαδα αλλα τι θα ηθελα επιτελους να δω!
el_hymador
10/09/2014, 13:26
Μια χαρά μπορεί να έχει 300 αλόγατα ΑΝ του βάλουν αντιπάντινγκ, αντισούζινγκ, αντιwhatever, έτσι και αλλιώς τα βάζουν στα ss πλεόν όλα αυτά τα μπλιλίκια για να μην καρφώνουν στις μπαριέρες οι wannabeδες χεράδες.
skylaros
10/09/2014, 13:35
Εγώ θα το πάρω σας λέω... και θα το σκαλίσω και λιγάκι !
Τώρα να το πω? αφήστε θα ανοίξω καινούργιο θέμα
Bradipous
10/09/2014, 13:44
Μια χαρά μπορεί να έχει 300 αλόγατα ΑΝ του βάλουν αντιπάντινγκ, αντισούζινγκ, αντιwhatever, έτσι και αλλιώς τα βάζουν στα ss πλεόν όλα αυτά τα μπλιλίκια για να μην καρφώνουν στις μπαριέρες οι wannabeδες χεράδες.
Ευτυχως δεν το βγαζει η χοντα να εχει συστημα αδρανοποιησης κυλινδρων και σταρτ στοπ συστεμ για μεγαλυτερη οικονομια.
Φημες λενε παντως πως θα εχει συστημα που αν κανεις μλκια θα τρως καρπαζια και σε αποτομο ελιγμο ή φρεναρισμα θα αρχιζει τα μπινελικια, ενω οταν θα τρεχεις με 200 πλας θα σου διχνει με μεγαλα γραμματα ποση καταναλωση εχεις ωστε να συνετιζεσαι. :evil:
Mits-fz6
10/09/2014, 21:40
ενω οταν θα τρεχεις με 200 πλας θα σου διχνει με μεγαλα γραμματα ποση καταναλωση εχεις ωστε να συνετιζεσαι. :evil:
Με μονάδα μέτρησης τα δεκάευρα ανά δευτερόλεπτο, όχι τα λίτρα ανά χιλιόμετρα.
RaGe_Raptor
11/09/2014, 12:43
Ninja
322809
Bradipous
12/09/2014, 12:12
:a13:
:lipssealed:
322833
322832
Αφού δε μοιάζει, γιατί το έβαλες;
Βρίσκω πολλές διαφορές. Και στο μούτρο και στην ουρά και στο ντεπόζιτο.
Μόνο η γωνία λήψης μοιάζει και το ότι είναι και τα 2 σούπερ σπορ.
Bradipous
12/09/2014, 13:39
Δε μοιαζουν αυτοι οι 2 κωλοι μεταξυ τους;
γενικότερα από σχεδίαση μου βγάζει κάτι τετριμμένο.... αλλά δεν απολυτολογώ ακόμα γιατί δεν το έχουμε δει πέραν της σκιάς του...
Bob_o_mastoras
12/09/2014, 15:33
Παντως και 'γω μια υπερβολη θελω. Κατι σαν τη Veyron σε δυο τροχους. 1400+κομπρεσορας και αντε γεια!!!
Οχι οτι θα εχει καποιο λογο υπαρξης αλλα ετσι για να εχουμε να το θαυμαζουμε σαν επιτευμα και να ξερουμε οτι μπορει να προσπερασει οτι κινειται πανω σε τροχους.
devil's animal
12/09/2014, 16:21
Παντως και 'γω μια υπερβολη θελω. Κατι σαν τη Veyron σε δυο τροχους. 1400+κομπρεσορας και αντε γεια!!!
Οχι οτι θα εχει καποιο λογο υπαρξης αλλα ετσι για να εχουμε να το θαυμαζουμε σαν επιτευμα και να ξερουμε οτι μπορει να προσπερασει οτι κινειται πανω σε τροχους.
το αυτο και για μενα....
αν μπορεσουν να το κανουν και 2λιτρο με κομπρεσορα + turbo ακομα καλυτερα...
αντε γιατι πολυ μας τα'χουν πρηξει με τα αμαξια των 1000+ αλογων...:a37:
να βγει ενα υπερκτηνος απο μαμα εταιρεια και να ξεφτιλιζει οτι κινειται πανω σε 4 τροχους και εχει (και κατ'επεκταση) πανω απο 1 εκατομμυριο...και ας πηγαινει μονο ευθεια...στα παπακια μας...:p
KAWAMANRIDER
16/09/2014, 17:42
δωσε πονο μωρη Kawa λεμε :a20::a20::a015::a016:
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Ninja-H2--Ekto-teaser-_102223.asp
http://www.ninja-h2.com/video.html
zannisvel
16/09/2014, 17:46
δωσε πονο μωρη Kawa λεμε :a20::a20::a015::a016:
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Ninja-H2--Ekto-teaser-_102223.asp
http://www.ninja-h2.com/video.html
:eek::eek:
διχρονο διαβασα?
Buenaventura
16/09/2014, 18:09
:eek::eek:
διχρονο διαβασα?
Ο ηχος αυτος δεν ειναι απο διχρονο....:eek:
Buenaventura
16/09/2014, 18:11
Δε μοιαζουν αυτοι οι 2 κωλοι μεταξυ τους;
Μετα την κωλαρα του V4...οι σχεδιαστες ηρθαν σε τελμα...
KAWAMANRIDER
16/09/2014, 18:23
Ο ηχος αυτος δεν ειναι απο διχρονο....:eek:
εννοει οτι ο παππους ηταν διχρονο ;), οπως προειπε κι ο συμφορουμιτης πιο πανω
SHOOTER045
16/09/2014, 19:35
Πάντως του δικού μού με το πρόβλημα στο ψυγείο, και αφού έβαλε dynojet κλπ
Έδειξε 186,4 τροχό στο δυναμομετρο
RaGe_Raptor
16/09/2014, 21:05
για εμένα το ιδανικό θα ήταν ένα mildly boosted ZX10R με 200 τροχό και χαμηλομεσαίες βαρβάτες αλλά πλήρως αξιοποιήσιμες λόγω γραμμικότητας.ένα τέτοιο χιλιάρι θα τους έστελνε όλους στα σχεδιαστήρια.
https://www.youtube.com/watch?v=bkXRk5JvnrA#t=55:eek:
https://www.youtube.com/watch?v=bkXRk5JvnrA#t=55:eek:
Δεν ξέρω αν γελιέμαι αλλά ακούω μεσαίο κυβισμό....
για εμένα το ιδανικό θα ήταν ένα mildly boosted ZX10R με 200 τροχό και χαμηλομεσαίες βαρβάτες αλλά πλήρως αξιοποιήσιμες λόγω γραμμικότητας.ένα τέτοιο χιλιάρι θα τους έστελνε όλους στα σχεδιαστήρια.
και στα νοσοκομεια....και στα νοσοκομεια....
1000αρι χαμηλοροπο τουρμπατο στην Πατησιων......με ψιχαλα
μμππρρρρ ανατριχιασα....
RaGe_Raptor
17/09/2014, 14:28
και στα νοσοκομεια....και στα νοσοκομεια....
1000αρι χαμηλοροπο τουρμπατο στην Πατησιων......με ψιχαλα
μμππρρρρ ανατριχιασα....
Μη ξεχνάς τα ηλεκτρονικά που θα έχει το τέρας.και είπαμε γραμμικό...γραμμικότατο θα έλεγα...
Bradipous
19/09/2014, 20:01
https://www.youtube.com/watch?v=QNlABzBpkP4&noredirect=1
Ο μοναδικος χοχλιος που ξεφυγε απο τον αμυρουκαι :lol:
Υ.γ. εκτος και αν αυτος (ο χοχλιος) ειναι ο λογος που μεταλαχτηκε σε γιετι
iliasfyntanidis
19/09/2014, 20:54
Η δομή του συμπιεστή μοιάζει με αυτόν της Rotrex.Βασικά φτυστοί είναι.
endopandou
19/09/2014, 21:02
Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν με το ram air
RaGe_Raptor
19/09/2014, 21:07
Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν με το ram air
Κουλ έαρ ιζ όλγουειζ γκουντ φορ δι μίξτιουρ
άρα πράγματι μιλάμε για σαλίγκαρο..... :cool:
devil's animal
20/09/2014, 09:00
την βλεπω την δουλεια, να ερχονται οι απανταχου κασταναδες-μαστορες να σηκωνουν πιεσεις στην τουρμπινα για να παρει αλογα το 'ργαλειο και να εχουμε ραγισματα απο τις πρωτες μερες...:rolleyes:
endopandou
20/09/2014, 10:14
323214
H2
1,043cc
Four Stroke
Inline 4
Centrifugal supercharger
222+ BHP
323214
H2
1,043cc
Four Stroke
Inline 4
Centrifugal supercharger
222+ BHP
:sick::a7::a35::plaf: πάλι θα γεμίσουν τα νεκροταφεία από μοτοσυκλετιστές...
RaGe_Raptor
20/09/2014, 10:27
την βλεπω την δουλεια, να ερχονται οι απανταχου κασταναδες-μαστορες να σηκωνουν πιεσεις στην τουρμπινα για να παρει αλογα το 'ργαλειο και να εχουμε ραγισματα απο τις πρωτες μερες...:rolleyes:
Αυτό
Άσε που θα γίνει το ´ργαλείο unrideable ...
iliasfyntanidis
20/09/2014, 10:31
Από την φωτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν φοράει τουρμπίνα.
Από την ιπποδύναμη περίπoυ θα παίζει στο 4-5 psi άρα ίσως και να είναι χωρίς i/c.
Φυγοκενρικός κομπρέσορας με πίεση γραμμική.Προφανώς για να ανεβάσει κάποιος πίεση θα πρέπει να αλλάξει την τροχαλία του(o οποίoς θα έχει και κάποιο όριο περιστροφής)
Βέβαια από το μήκος του(παίρνει κίνηση από τα δεξιά του μοτέρ,εδώ φαίνεται η αριστερή πλευρά του)ίσως και να έχει σύστημα που να μεταβάλουν συνεχώς τον λόγο περιστοφής και να υπάρχει σταθερή πίεση όπως γίνεται στα turbo με την χρήση του electronic boost controller.
Για να δούμε....
Bradipous
20/09/2014, 10:34
:sick::a7::a35::plaf: πάλι θα γεμίσουν τα νεκροταφεία από μοτοσυκλετιστές...
Μη βιαζεσαι, δεν ειπε τιμη... :tooth:
endopandou
20/09/2014, 10:38
:sick::a7::a35::plaf:
Κουλ βρε συ δεν είναι πρόβλημα τα +20 άλογα παραπάνω. Όλο το κόλπο είναι φυσικά οι πωλήσεις και η πίπα που θα φάει η Dorna στο SBK γιατί δεν θα ξέρουν πως να τους κόψουν τη φόρα από τη στιγμή που θέλουν να τα κάνουν περίπου εργοστασιακά. Αν ομολογκαριστεί κάποια έκδοση 1000cc του ΖΧ με αυξημένη πίεση και 250 άλογα + κάποια σπέσιαλ περιφεριακά όπως ανάρτηση και δαγκάνες, ο ανταγωνισμός θα εξαφανιστεί. Αν αναλογιστείς πως ήδη έχουν επενδύσει πολλά και είναι αποφασισμένοι....
amyroukai
20/09/2014, 11:50
Διαβασα για 1043 κυβικα, το μοτέρ του Ζ δεν είναι αυτό; Αυτό δεν τρέχει sbk γιατί ξεπερνάει τα 1000.
Από την φωτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν φοράει τουρμπίνα.
Από την ιπποδύναμη περίπoυ θα παίζει στο 4-5 psi άρα ίσως και να είναι χωρίς i/c.
Φυγοκενρικός κομπρέσορας με πίεση γραμμική.Προφανώς για να ανεβάσει κάποιος πίεση θα πρέπει να αλλάξει την τροχαλία του(o οποίoς θα έχει και κάποιο όριο περιστροφής)
Βέβαια από το μήκος του(παίρνει κίνηση από τα δεξιά του μοτέρ,εδώ φαίνεται η αριστερή πλευρά του)ίσως και να έχει σύστημα που να μεταβάλουν συνεχώς τον λόγο περιστοφής και να υπάρχει σταθερή πίεση όπως γίνεται στα turbo με την χρήση του electronic boost controller.
Για να δούμε....
ο υπερσυμπιεστης εχει μαλλον κιβωτιο με δυο ταχυτητες ...
iliasfyntanidis
20/09/2014, 12:24
Variable-Ratio Supercharger εν ολίγοις.Αυτό συμπαιρένω και εγώ από το πλάτος ή μήκος,όπως τα πάρει κανείς.
https://www.youtube.com/watch?v=pPrL6ebUrDU
endopandou
20/09/2014, 13:10
Διαβασα για 1043 κυβικα, το μοτέρ του Ζ δεν είναι αυτό; Αυτό δεν τρέχει sbk γιατί ξεπερνάει τα 1000.
Σωστά, γι αυτό έγραψα έκδοση στα 1000 cc
Το έχουν ξανακάνει με το 600 τους που στην παραγογή ήταν 636 αλλά με ελάχιστες μετατροπές (όπως πιο κοντές μπιέλες) το έκαναν 599 για να ομολογκαριστεί και να τρέξει ss
amyroukai
20/09/2014, 18:01
Ναι εντοπαντου αλλά πουλιοσαντε και το μικιό και το μεγάλο τότε...
endopandou
20/09/2014, 18:46
Ακριβώς. Δεν βλέπω το λόγο να μην ξαναγίνει το ίδιο
amyroukai
20/09/2014, 19:59
Φαντάζομαι αν υπάρξει εμπορικό ενδιαφέρον, θα βγάλουν και το "νόμιμο" ομολογκασιόν. Ωραίο τεχνολογικό πείραμα πάντως.
Θα προτιμούσα να το έβλεπα σε μεσαίο τουριστικό.
motomaniac
21/09/2014, 01:52
Φαντάζομαι αν υπάρξει εμπορικό ενδιαφέρον, θα βγάλουν και το "νόμιμο" ομολογκασιόν. Ωραίο τεχνολογικό πείραμα πάντως.
Θα προτιμούσα να το έβλεπα σε μεσαίο τουριστικό.
χμμμ... δεν κακο... 6η και 2000σαλ...
https://www.youtube.com/watch?v=QNlABzBpkP4&list=UUFh2kpaGkqu6Za5l1zIMmXw
KAWAMANRIDER
24/09/2014, 10:45
ζεστο , ζεστο :D
http://www.ninja-h2.com/video.html
αντε μια βδομαδα εμεινε για να παρουσιασουν τον νεο λαχανοντολμα :lol:
RaGe_Raptor
24/09/2014, 12:09
Το επικοινωνιακό πάντως το "έχει" η kawa όλος ο κόσμος της μοτοσυκλέτας περιμένει το νέο ninja
Bob_o_mastoras
24/09/2014, 19:34
Ναι αλλα δεν θα ειναι τελικα η εξτραβαγκατζα που περιμεναμε καποιοι με 1400 cc και υπερσυμπιεστη. Κριμας...:(
Οπως και να 'χει βεβαια ενδιαφερον!
el_hymador
24/09/2014, 20:25
Το επικοινωνιακό πάντως το "έχει" η kawa όλος ο κόσμος της μοτοσυκλέτας περιμένει το νέο ninja
Οι λαστιχάδες να δεις χαρά! :lol:
Bradipous
26/09/2014, 11:03
τα αυτοκινητα f1 θα ειναι ποιο γρηγορα
μεχρι να ανακαλύψουν οτι τα πτερυγεια και ή καθετη δυναμη μπορει να μπει και στις μοτο
Τωρα ή ο Κωσταςκκ εχει ακρες στην καβασακι ή η Καβασακι διαβαζει μοτο.γρ...
https://www.youtube.com/watch?v=oGmjysEyhmU
Τωρα ή ο Κωσταςκκ εχει ακρες στην καβασακι ή η Καβασακι διαβαζει μοτο.γρ...
https://www.youtube.com/watch?v=oGmjysEyhmU
323536 παίρνω πίσω αυτό που είπα ότι η σχεδίαση μου φαίνεται ίδια και ότι δεν θα έχει κάτι νέο.....
Τώρα ανεβαίνει το ενδιαφέρον επιπλέον.... και μιλάμε για carbon κομμάτια σε εργοστασιακό παραγωγής.....????
Bradipous
26/09/2014, 11:36
323536 παίρνω πίσω αυτό που είπα ότι η σχεδίαση μου φαίνεται ίδια και ότι δεν θα έχει κάτι νέο.....
Τώρα ανεβαίνει το ενδιαφέρον επιπλέον.... και μιλάμε για carbon κομμάτια σε εργοστασιακό παραγωγής.....????
Καλα κατσε να δουμε τιμη και εκει θα φανει ποσο ευρειας παραγωγης θα ειναι....
Θα συμβιβαζομαστε με τα φθηνιαρικα hp4 και panigale :cry:
Καλα κατσε να δουμε τιμη και εκει θα φανει ποσο ευρειας παραγωγης θα ειναι....
Θα συμβιβαζομαστε με τα φθηνιαρικα hp4 και panigale :cry:
μπορεί να βγούν δύο εκδόσεις...
όπως s1000 kai HP4, multistrada απλό και pikes peak που έχει πάλι carbon κλπ κλπ...
ίδωμεν....
RaGe_Raptor
26/09/2014, 12:12
Εντυπωσιακό..!!!
Συμπέρασμα:Τα μανιτάρια θα έχουν μεγαλύτερο μήκος.Ουτε η apple δεν έχει ρίξει τέτοια teasers.Αντε ρεεεεεεε παρουσιασέ το να τελειώνουμε.
peterTHErider
26/09/2014, 12:37
ο καιρος γαρ εγγυς που λεει και μια ψυχη!πρωτη φορα περιμενω με τοση ανυπομονησια μια εκθεση!και για αυτο και για το κτμ αλλα και για πολλα ακομα!
DoctoR_k6
26/09/2014, 13:19
Αντε να το δουμε...μας τα ζαλισε με τα teaser!!
Κλασσικη Kawa...κυνηγι για τα νουμερα κ τις επιδοσεις κ αξιοπιστια...αλλου παπα ευαγγελιο!!
KAWAMANRIDER
26/09/2014, 13:41
Αντε να το δουμε...μας τα ζαλισε με τα teaser!!
Κλασσικη Kawa...κυνηγι για τα νουμερα κ τις επιδοσεις κ αξιοπιστια...αλλου παπα ευαγγελιο!!
φιλε μου η kawa δεν εχει αξιοπιστια :rolleyes:
να μου πεις για κανα περιφερειακο οκ το συζηταμε αλλα , αξιοπιστια :confused:
https://www.youtube.com/watch?v=oGmjysEyhmU
https://www.youtube.com/watch?v=oGmjysEyhmU
9 ποστ παραπάνω δεν είναι μεγάλη απόσταση.....
φιλε μου η kawa δεν εχει αξιοπιστια :rolleyes:
να μου πεις για κανα περιφερειακο οκ το συζηταμε αλλα , αξιοπιστια :confused:
Ναι γιατί η Yamaha, η Honda και η Suzuki έχουν τέρατα αξιοπιστίας.... Όλα τα συνεργεία τίγκα είναι :lol:
Bob_o_mastoras
26/09/2014, 17:30
Mεχρι και flaps εχει το μοτορι! Καλοοοο! Αντε μωρη Kawa παρουσιασε το να τελειωνουμε!!! :a30:
KAWAMANRIDER
26/09/2014, 18:03
Mεχρι και flaps εχει το μοτορι! Καλοοοο! Αντε μωρη Kawa παρουσιασε το να τελειωνουμε!!! :a30:
:a30::a30: ................. και βαλε , μας εχει ξελυγωσει η ρουφιανα η πρασινιαρα :lol:
μην ειναι καμμια επικη πατατα και δεν εχουν που να κρυφτουνε μετα στο akashi απο την ξεφτιλα :lol:
ολη η βαζελινη του πλανητη δεν θα τους φτασει για να κρυψουν την βαρια βιομηχανια :a2:
Mεχρι και flaps εχει το μοτορι! Καλοοοο! Αντε μωρη Kawa παρουσιασε το να τελειωνουμε!!! :a30:
Κρατα μια πατηνη...............
Μην βγει τιποτα σαν αυτο στα βραχια..............
Bob_o_mastoras
26/09/2014, 18:15
Δεν παιζει να 'ναι πατατα με τιποτα. Ξερουν οι εταιριες τι κανουν. Δεν θα δημιουργουσαν τοσο ντορο αν δεν ειχαν κατι πραγματικα καλο και ρηξικελευτο να παρουσιασουν διοτι, οπως λες και συ, θα γινονταν ρεζιλι. Ξερουν τι εχουν φτιαξει και εχουν στα χερια τους πιστευω.
Βεβαια το μαρκετινγκ, οσο να 'ναι, εξιδανικευει τα πραγματα αλλα εδω πιστευω εχουμε να κανουμε με ενα εξαρχης φοβερο προϊον.
Bob_o_mastoras
26/09/2014, 18:16
Κρατα μια πατηνη...............
Μην βγει τιποτα σαν αυτο στα βραχια..............
ΛΟΛ!!! :lol: κατω απο το φερινγκ θα ειναι!!!
KAWAMANRIDER
26/09/2014, 18:17
Κρατα μια πατηνη...............
Μην βγει τιποτα σαν αυτο στα βραχια..............
:bawl::bawl::bawl:
https://www.youtube.com/watch?v=Qv5fqunQ_4I
:eek:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.