PDA

View Full Version : Sos ψυχολογικά με τα ηλεκτρικά,Υποψιάζομαι μπινια απ τα μαστορια



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7

GsDakar
06/10/2014, 15:49
θα το κοιταξω,εχω παραγκειλη και ενα κιλο αβανς μπας και στρωσει....τελειωνει και το ρελαντι και ειναι ακριβο...

Desperado
06/10/2014, 15:52
Αμαν με μερικούς εδώ μέσα........
μπάινει ο άνθρωπος με πρόβλημα και αντί να τον βοηθήσουμε του λέμε άσχετα.....

Λοιπόν φίλε μου, το πρόβλημα σου είναι το "μάτι".....στο ματιάξανε το εργαλείο....
324338

Η λύση είναι να πάρεις ένα τέτοιο

324339

να το κρεμάσεις στο τιμόνι και προβλήματα....τέλος!!! :lol:

7Tolis
06/10/2014, 18:04
subscribed.-

Dalt0n
06/10/2014, 19:22
7σελίδες μαλακιες γράφεται και λύση καμία

bulmont
06/10/2014, 19:24
7σελίδες μαλακιες γράφεται και λύση καμία



4+2=6

teogtp
06/10/2014, 20:10
7σελίδες μαλακιες γράφεται και λύση καμία

Μπορεις να ρωτησεις τον Joe.
Αυτος ολο και κατι σκαρφιζεται..............

GsDakar
06/10/2014, 20:31
σε αλλες 7 κατι θα βγαλουμε....περιμενε απο εδω εσυ....

Dalt0n
06/10/2014, 20:44
εγώ πάντως αύριο θα πάω να αλλάξω το φανάρι και το τιμόνι street, για το βραχυκύκλωμα βλέπουμε...έτσι κι'αλλιώς καλά πάει :-P

catmaster
06/10/2014, 21:42
Ρε τον catmaster, πως τους μυρίζεται!

και που να δεις στο μαγαζί τέτοιους ... μάλλον έχω αποκτήσει εμπειρία ....



Λες να είναι ο ολντ μαν?


δεν έχω παρε δώσε με τέτοιες ΛΟΥΓΚΡΕΣ εγω :lol:



Αμαν με μερικούς εδώ μέσα........
μπάινει ο άνθρωπος με πρόβλημα και αντί να τον βοηθήσουμε του λέμε άσχετα.....

Λοιπόν φίλε μου, το πρόβλημα σου είναι το "μάτι".....στο ματιάξανε το εργαλείο....
324338

Η λύση είναι να πάρεις ένα τέτοιο

324339

να το κρεμάσεις στο τιμόνι και προβλήματα....τέλος!!! :lol:

όχι ένα είναι το μάτι ... αυτό το παλιό πως το λένε να δεις ...




α ναι ... αυτό το μάτι του ΒΟΛΑΝ


εγώ πάντως αύριο θα πάω να αλλάξω το φανάρι και το τιμόνι street, για το βραχυκύκλωμα βλέπουμε...έτσι κι'αλλιώς καλά πάει :-P

είδες τι ωραία που το φκιάξαμε ;;

παρακαλούμε, δεν κάνει τίποτα , να μας ξαναπροτιμήσετε , καλές βόλτες :wave2:

SHOOTER045
06/10/2014, 21:56
εγώ πάντως αύριο θα πάω να αλλάξω το φανάρι και το τιμόνι street, για το βραχυκύκλωμα βλέπουμε...έτσι κι'αλλιώς καλά πάει :-P

Άμα κοιτάξεις τον αέρα στα λάστιχα και ρυθμίσεις την ανάρτηση ,θα στρώσει πιστεύω

Dalt0n
06/10/2014, 22:14
το χεσα με που το χεσαμε το θέμα,για πείτε μου τουλάχιστον για να αλλάξω το φανάρι μια φισα δεν είναι μόνο??

GsDakar
06/10/2014, 22:16
λογικα εχει και βιδες.....

theolc-8
06/10/2014, 22:19
το χεσα με που το χεσαμε το θέμα,για πείτε μου τουλάχιστον για να αλλάξω το φανάρι μια φισα δεν είναι μόνο??

Να αλαξεις και σωβρακο. μην πας ετσι στον μαστορα... που ξερεις πολλα γινονται στα συνεργεια μεσα... μην ερθεις σε δυσκολη θεση

theofilos888
06/10/2014, 22:20
λογικα εχει και βιδες.....
Μην εισαι και πολυ σιγουρος....... με ταινια μονωτικη θα ειναι κολλημενο.....

Dalt0n
06/10/2014, 22:20
έχει και δύο βίδες....μια φισα είναι?

theofilos888
06/10/2014, 22:26
έχει και δύο βίδες....μια φισα είναι?

Ναι. Κοφτην να γλυτωσεις και το βραχυκυκλωμα.....

theolc-8
06/10/2014, 22:26
έχει και δύο βίδες....μια φισα είναι?

ειναι μια φισα με 2 βιδες που η καθε βιδα εχει απο ενα υποφισιο για να περναει το ρευμα που παει στον ανορθωτη και να κανει γειωση στην ασφαλεια του τροπετου του καρμπυρατερ.

Προσεχε με το μπροστα φαναρι φιλαρακι γιατι δεν το βλεπω να ξαναπερνει μπροστα το εργαλειο.

μια λαθος κινηση , λιγο να ακουμπησει στα τοιχωματα το πλαινο εσωτερικο και θα σου καψει ολες τις ασφαλεις και την κεφαλη.

να το πας σε συνεργειο που εχει ειδηκο μχανιμα εξαγωγης μπροστινου φαναριου

theolc-8
06/10/2014, 22:28
εγώ πάντως αύριο θα πάω να αλλάξω το φανάρι και το τιμόνι street, για το βραχυκύκλωμα βλέπουμε...έτσι κι'αλλιώς καλά πάει :-P

Ρε καριολη θα πας να κανεις ολεσ αυτεσ τις αλαγες και σε ενα ηλεκτρολογο δεν θα πας γιατι δεν εχεις λεφτα??? ου να μου χαθεις ψευτοκοπροσκυλο

Dalt0n
06/10/2014, 23:12
ρε το φανάρι μόνος μου είχα σκοπό να το αλλάξω αλλά με ανησύχησε το σχόλιο του από πάνω....σοβαρολογει??

andreaspetr
06/10/2014, 23:16
πριν κανεις οτιδηποτε να εχεις καβατζα και ενα κουβα ρελαντι,θα χρειαστει.

theolc-8
06/10/2014, 23:17
ρε το φανάρι μόνος μου είχα σκοπό να το αλλάξω αλλά με ανησύχησε το σχόλιο του από πάνω....σοβαρολογει??

και που βρηκες λεφτα για για αλλο φαναρι ρε

SHOOTER045
06/10/2014, 23:19
ρε το φανάρι μόνος μου είχα σκοπό να το αλλάξω αλλά με ανησύχησε το σχόλιο του από πάνω....σοβαρολογει??

Καλα είσαι σοβαρός!!!!
Ο κάθε καλός μάστορας έχει στην κατοχή του φαναροεξαγωγεα από την αμάν τελεσοπιγκ





Υ.γ τελευταία το παρέχει και η εταιρεία του πριτι μπρα

Dalt0n
06/10/2014, 23:21
το καβατζοσα απο ενα Ζ το ίδιο και το τιμόνι street...φαναροεξαγωγεα ε χμμμ

byron
06/10/2014, 23:24
Από αδράνεια εκκεντροφόρου πάσχει το μηχανάκι φίλε. Γιαυτό σε είχα ρωτήσει πόσο το είχες πάρει στο άλλο thread.

Κλασσική βλάβη στα CBR που τα κυκλοφορούν χωρίς fairing....

Dalt0n
06/10/2014, 23:27
τι εννοείς? Ανάλυσε το μου λίγο

theolc-8
06/10/2014, 23:34
το καβατζοσα απο ενα Ζ το ίδιο και το τιμόνι street...φαναροεξαγωγεα ε χμμμ

ρε κουφαλα οταν ελεγες να μην σου μεινει ενοουσες οτι πηγες τα σουφρωσες σε κυνηγουσαν μπατσοι και δεν ηθελες να μεινεις πανω στο κυνηγητο?

Dalt0n
06/10/2014, 23:35
αφήστε το χαβαλέ τρ και άρχισα να ανησυχώ για αυτό με την αδράνεια

theolc-8
06/10/2014, 23:43
δεν εινα τιποτα απλα δουλευει η μηχανη και ο εκεντροφορος μενει αδρανης (δεν γυρναει) οπωτε αμεσα δεν γυρναει και το δευτερευον δυναμο που δινει ρευμα στα ηλεκτρικα.

ετσι μοιαζει με βραχυκυκλωμα

SHOOTER045
06/10/2014, 23:47
δεν εινα τιποτα απλα δουλευει η μηχανη και ο εκεντροφορος μενει αδρανης (δεν γυρναει) οπωτε αμεσα δεν γυρναει και το δευτερευον δυναμο που δινει ρευμα στα ηλεκτρικα.

ετσι μοιαζει με βραχυκυκλωμα

Αφού σε χαλάει κοψτο το ρημάδι.. ..




Πάντως πρέπει να έιναι καλό

theolc-8
06/10/2014, 23:48
Αφού σε χαλάει κοψτο το ρημάδι.. ..




Πάντως πρέπει να έιναι καλό

Με τρολαρεις?

Dalt0n
06/10/2014, 23:54
ρ αδερφέ και τώρα τι να κάνω να αλλάξω εκκεντροφόρους?

theolc-8
06/10/2014, 23:56
ρ αδερφέ και τώρα τι να κάνω να αλλάξω εκκεντροφόρους?

Ακου να δεις κατι

Με βλεπεις οτι παω να ανοιξω καυγα με τον SHOOTER045..... σε παρακαλω μην πεταγεσε μην σε παρει καμια ξωφαλτση

μολις τελειωσουμε θα ασχοληθουμε και μαζι σου. λιγος σεβασμος δεν βλαπτει

taisteal
07/10/2014, 00:06
:plaf::plaf::plaf::plaf::plaf::plaf::plaf:




:priest:

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 00:25
:plaf: Πωωω... Οχι ρε γμτ!! Τι εχασα;;; Ειχα διαβασει την 1 σελιδα οταν ανεβηκε και μιας και δεν ηξερα τι και πως δεν ασχοληθηκα να ξαναμπω.
Προηγουμενως ομως βλεπω οτι εφτασε τα 132 ποστ και λεω "δεν παιζει, κατι τρεχει εδω, σε 132 ποστ λυνεται και το Κυπριακο"..
Και ειχα δικιο!!
:lol::lol::lol:

:a014::a014::a014:

Dalt0n
07/10/2014, 00:28
για το βραχυκύκλωμα είμαι σίγουρος γτ ξεκίνησε τα νούμερα μόλις το έπλυνα (καλά)

taisteal
07/10/2014, 00:35
για το βραχυκύκλωμα είμαι σίγουρος γτ ξεκίνησε τα νούμερα μόλις το έπλυνα (καλά)


Αρχηγε απο εκει ξεκινησε το προβλημα,τα μηχανακια δεν τα πλενουμε γιατι ολα τα μερη ειναι εκτεθειμενα στο νερο
και στα χημικα,και βγαζει βλαβες.
Εγω μια φορα το επλυνα και εκαψε εγκεφαλο αλλα μετα αλλαξα βαλβιδες και ηταν κομπλε.
Αφησε το απλυτο,δεν παθαινει τιποτα.
Και μακρια απο βροχες

amyroukai
07/10/2014, 00:42
Είναι που δεν ακολούθησε την μέθοδο του ορίζοντα, χωνουμε το λάστιχο στην εξάτμιση και πλενουμε λαιμούς τελικό και κύλινδρο..

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 00:49
spam σοβαροτητας on
Mιας και εχω διατελεσει πλυστης auto-moto, η αληθεια ειναι οτι στα μεκανακια θελει μια παραπανω προσοχη ειδικα αν χρησιμοποιειται πιεστικο και ειδικα τα μεγαλα και δυνατα των πλυντιριων.
Αλλοι (οπως εγω :D) τα προσεχουν και αλλοι ριχνουν αβερτα και οτι γινει.
spam σοβαροτητας off

taisteal και 'γω την ειχα παθει. Σε μενα δεν εκαψε εγκεφαλο ευτυχως. Τη γλυτωσα με ενα νεφρο. Γρασαρα το μοχλικο και ολα ενταξει τελικα.

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 00:51
Είναι που δεν ακολούθησε την μέθοδο του ορίζοντα, χωνουμε το λάστιχο στην εξάτμιση και πλενουμε λαιμούς τελικό και κύλινδρο..

:nono: Μεγα λαθος! Το λαστιχο μπαινει στο φιλτροκουτι! :rolleyes: Ασχετε!!

amyroukai
07/10/2014, 00:51
Αν ήταν νερά, μια δυό μέρες μετά που θα στέγνωνε, δεν θα ισιωνε;

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 00:52
Αν ήταν νερά, μια δυό μέρες μετά που θα στέγνωνε, δεν θα ισιωνε;

Ισιο ηταν. Απλα ρεταρε μετα τα 140.

taisteal
07/10/2014, 00:52
Αν ήταν νερά, μια δυό μέρες μετά που θα στέγνωνε, δεν θα ισιωνε;


Εξαρταται,αν μενει σε νησι η πηγε διακοπες σε μερος με υγρασια,εχει θεμα..

DrEvil
07/10/2014, 01:10
Τελικα ο κοσμος ειναι κακεντρεχης και μικροψυχος.

Πριν απο λιγους μηνες (καπου στο 1988) ειχα παει το Ζαξ μου για σερβις.
Ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι αδρανης ο εκκεντροφορος (μεγαλο προβλημα στα 2χρονα τα Ζαξ, στα 4χρονα το λυσανε καταργωντας τον) και μου εβαλε πεταλια, κατεργησε πηνια και λοιπες μαλακιες και το μηχανακι πεταξε!
Μια φορα απο το ακρωτηρι, αλλα το ειχα βαψει μπλε, μην το βρουν οπως εγινε στην Ροδο τις προαλλες.

Προαιρετικα, ντυσου Στρουμφακι και πηδα μαζι του. Δεν ειναι απαραιτητο, μα κακο δεν κανει.
Α!
Και μην φορεσεις το ασπρο καπελακι, θα εισαι σαν σημαδουρα και θα σε βρουν με την μια.
Αλλα θα σε κανει να νοιωσεις καλυτερα, μιας και δεν θα το χασεις απ'τα ματια σου.

Αντε και παντα ορθιος και πεζος.

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 01:13
...

Πριν απο λιγους μηνες (καπου στο 1988) ...

:bawl::bawl:

Desperado
07/10/2014, 08:11
@mods
Παρακαλώ πολύ να γίνει sticky αυτό το thread!!! Τόση συμπυκνωμένη γνώση....πουθενά αλλού!!:lol::bawl:

teogtp
07/10/2014, 08:17
@mods
Παρακαλώ πολύ να γίνει sticky αυτό το thread!!! Τόση συμπυκνωμένη γνώση....πουθενά αλλού!!:lol::bawl:

Κανεις λαθος!
Εδω και στο fairy.........
:tooth:

Desperado
07/10/2014, 09:00
Κανεις λαθος!
Εδω και στο fairy.........
:tooth:

:lol: Στην villariba ή στο villabaho όμως??

GFawkes
07/10/2014, 09:23
ρε αφηστε τις αηδιες


ειναι ξεκαθα το ματι του Βολαν...






Εχει αστιγματισμο και θελει διορθωση.....

GsDakar
07/10/2014, 09:56
:lol::a014:

Dalt0n
07/10/2014, 12:24
ποιο πιεστικό ρ μεγάλε!....λίγο με το λάστιχο το έριξα νερό να φύγει μια κουτσουλιά απ το τεποζιτο και κατι λάσπες απ την πολλαπλή (γτ δν είχα μπροστινό λασπωτηρα)

GFawkes
07/10/2014, 12:48
(γτ δν είχα μπροστινό λασπωτηρα)

ΟΠΑ ΜΕΓΑΛΕ

ενα ενα μας τα λες....

Γιατι δεν ειχες μπροστινο φτερο....

αλλαξει ολη η βλαβη/διαγνωση με αυτην την πληροφορια.....

Βγαλε μια φωτο (καλλιτεχνικη) με την μοτο να την δουμε

αν εχεις και καμια Ναρα φιλη με μαγιο για μελετη στο σπιτι ακομα καλυτερα.

theolc-8
07/10/2014, 12:55
Σωστος

Εγω αμα δεν δω φωτο δεν ξανα τρολα... ουπς απανταω εδω μεσα.

Dalt0n
07/10/2014, 17:40
ιδού http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142648

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 17:44
To 'xεις κανιβαλισει λιγο το μηχανακι το καημενο! :lol:

GsDakar
07/10/2014, 17:52
πρεπει να τρως πολυ νερο στην μουρη ....

Dalt0n
07/10/2014, 18:25
Χθες μ έπιασε μια ψιχάλα 10λεπτά.πριν το σπίτι και οταν έφτασα ήμουν.λες και είχα βγει για endurada....τι εννοείς φίλε μου το έχω κανιβαλισει?...σε ποιο σημείο ακριβώς αναφέρεσαι?

theolc-8
07/10/2014, 20:08
Δυστηχως εχεις καταντησει κουραστικος. Καλη η πλακα. Αλλα εχεις μπει σε διαδικασιες απλα να ανηγεις threads 3 μετρησα ως τωρα μεσα σε 3 μερες

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142835
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142648
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142671

για ενα μηχανακι που απλα δεν θελεις να πας σε μηχανικο ενω οπως λες δεν μπορεις να ξεχωρισεις την πουτσα απο την βουρτσα ... σορρυ το καλωδιο απο την εξατμιση και θελεις να κανεις εργασιες που πολλες απο αυτες χρηζουν παραπανω γνωσεις απο τις βασικες.


Καλα εδω μεσα ειπαμε τις χαζομαρες μας και καναμε και εσυ εκανες πλακιτσα αλλα σιγουρα καποιος θα σε επιληφθει.

Dalt0n
07/10/2014, 20:25
:-*

teogtp
07/10/2014, 21:00
Δυστηχως εχεις καταντησει κουραστικος. Καλη η πλακα. Αλλα εχεις μπει σε διαδικασιες απλα να ανηγεις threads 3 μετρησα ως τωρα μεσα σε 3 μερες

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142835
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142648
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142671

για ενα μηχανακι που απλα δεν θελεις να πας σε μηχανικο ενω οπως λες δεν μπορεις να ξεχωρισεις την πουτσα απο την βουρτσα ... σορρυ το καλωδιο απο την εξατμιση και θελεις να κανεις εργασιες που πολλες απο αυτες χρηζουν παραπανω γνωσεις απο τις βασικες.


Καλα εδω μεσα ειπαμε τις χαζομαρες μας και καναμε και εσυ εκανες πλακιτσα αλλα σιγουρα καποιος θα σε επιληφθει.

Ερχεται ο Λουκι Λουκ.......

SHOOTER045
07/10/2014, 21:38
:a015::a015:Α ρε πστμ.... :a015::a015::a015::a015::a015::a015::a015::a015:

teogtp
07/10/2014, 22:29
:a015::a015:Α ρε πστμ.... :a015::a015::a015::a015::a015::a015::a015::a015:

Φιλαρακι ....................
Μας γεμισες καλυκες και θα βραχυκυκλωσει τιποτα στο μηχανακι του Αβερελ.

virus
07/10/2014, 22:48
Φιλαρακι ....................
Μας γεμισες καλυκες και θα βραχυκυκλωσει τιποτα στο μηχανακι του Αβερελ.

ξαδερφακι του οβελιξ;

Bowleno
07/10/2014, 22:57
ξαδερφακι του οβελιξ;


Μπα, συνάδελφος του ten ten....

Dalt0n
07/10/2014, 23:30
τρ θέλω σοβαρή και υπεύθυνη απάντηση..το παλικάρι ντεμεκ ηλεκτρολόγος της συμφοράς ανακάτωσε τιε φισες κάτω απ το κολομερι του cbr δήθεν επειδή δν ειχε σύνδεση τη φισα για να φορτίζει η μπαταρία..και με άφησε χωρίς πισω φώτα.....αν πειραματιστώ να συνδέσω τη σωστή παίζει να κάνω καμία ζημιά??

Bob_o_mastoras
07/10/2014, 23:47
Oπως το κοβω, και τοσο κανιβαλισμενο που το βλεπω, το μηχανακι θα ειναι τιγκα στην πατεντα οσο αφορα τα ηλεκτρικα του και ενας θεος ξερει τι γινεται στο μοτερ (ελπιζω τιποτα).
Αν θες να το ξανακανεις ανθρωπινο και αξιοπιστα κυκλοφορισιμο η μονη σου λυση, εχεις δεν εχεις τα φραγκα, ειναι να το πας σε ενα καλο, αξιοπιστο μαστορα της Honda και να σου φτιαξει τα ηλεκτρικα απο την αρχη περνωντας σου μια καινουργια πλεξουδα και οτι αλλο τσιμπλικοκονι χρειαζεται για να ερθει στα ισια του και να μην παρουσιασει αλλα προβληματα. Και να στο επαναφερει σε μαμα κατασταση στο μετρο του δυνατου. Βεβαια θα σου βγει ακριβα αλλα θα το ξαναχεις καινουργιο. Αλλιως πουλα το και παρε κατι αλλο σε μαμα κατασταση, κατα προτιμηση Χοντα παλι να κανεις τη δουλεια σου. Και μην το κανιβαλισεις και αυτο. Και ξηλωσε ουρες, μασκες και λοιπες μλκς να το φερεις στην αρχικη μορφη του διοτι ετσι αν καταφερεις να το πουλησεις για να το ξεφορτωθεις δεν θα πιασει παραπανω απο ενα καρβελι ψωμι και ενα πιατο φακες.

Το μηχανακι σαν μηχανακι ειναι σκυλι αλλα οσο το πειραζεις και αφηνεις τον καθε ασχετο ή σχετικο να κανει τις πατεντες του επανω του θα χαλαει. Τα ηλεκτρικα ειναι περιπλοκα και θελουν καλη γνωση. Οχι κοβω απο 'δω-ραβω απο 'κει και ετοιμο. Η βελτιωση και η επισκευη μιας μηχανης πρεπει να γινεται απο ατομα που γνωριζουν καλα τι κανουν.

Η αλλη λυση ειναι να το εχεις ετσι μπ@@ρδελο και να ειναι ενας τρυπιος κουμπαρας που να σου τρωει συνεχως λεφτα στο ενα και στο αλλο δυστυχως.

Αυτα απο μενα! :wave2:

Dalt0n
08/10/2014, 00:02
το μηχανάκι έχει αλλάξει κολο τον κάναμε με πολυεστερικά τα καλώδια για τα πίσω φανάρια,φώτα στοπ,φλας δν πειραχτεικαν,το ίδιο και η μούρη..βγάλαμε τα πλαστικά και τα fairing και βάλαμε ένα άλλο φανάρι??? το όλο μπέρδεμα που είναι?

teogtp
08/10/2014, 00:12
το μηχανάκι έχει αλλάξει κολο τον κάναμε με πολυεστερικά τα καλώδια για τα πίσω φανάρια,φώτα στοπ,φλας δν πειραχτεικαν,το ίδιο και η μούρη..βγάλαμε τα πλαστικά και τα fairing και βάλαμε ένα άλλο φανάρι??? το όλο μπέρδεμα που είναι?

Μας εχεις γραψει οτι σβηνει μονο του,παιρνει μονο στην κατηφορα ,δεν παει μετα τα 100 και κατι ,δεν εχει μπαταρια ,εχει βραχυκυκλωμα και αναβουν τα φλας μονιμα,δεν εχεις μπροστα φωτα ,και τωρα δεν εχεις και πισω.
Δεν εχεις ιδεα πως να μετρησεις πηνια ,μπαταρια.Ζητας υπευθυνη απαντηση σε ερωτησεις που ουτε η μικρη μου κορη στην πρωτη δημοτικου δεν μου κανει.
Κατα τ'αλλα δεν βλεπω κανενα μπερδεμα.
Μια χαρα!

atom_smasher
08/10/2014, 00:14
ενα κωλοβιντεο στο γιουτουμπ δεν υπάρχει να δεις πως γίνεται αυτή η μέτρηση να βρεις έστω κάτι μόνος σου; άιντε

teogtp
08/10/2014, 00:16
ενα κωλοβιντεο στο γιουτουμπ δεν υπάρχει να δεις πως γίνεται αυτή η μέτρηση να βρεις έστω κάτι μόνος σου; άιντε

Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει βρει τον μπελα του.............

Bob_o_mastoras
08/10/2014, 00:26
το μηχανάκι έχει αλλάξει κολο τον κάναμε με πολυεστερικά τα καλώδια για τα πίσω φανάρια,φώτα στοπ,φλας δν πειραχτεικαν,το ίδιο και η μούρη..βγάλαμε τα πλαστικά και τα fairing και βάλαμε ένα άλλο φανάρι??? το όλο μπέρδεμα που είναι?

Ωραια, οποτε πως ενα μηχανακι που φημιζεται για την αξιοπιστια του κανει ακομα και τα Ιταλικα να γελανε;;; Τα ηλεκτρικα ειναι ενα μπουρδελο προφανως. Δεν εξηγειται αλλιως. Τωρα ειτε τα κανατε εσεις ειτε ο προηγουμενος ή δεν ξερω και γω ποιος το θεμα ειναι οτι παραδιδουν πνευμα το ενα μετα το αλλο διοτι κατι παει στραβα. Παλι καλα που ειναι Χοντα και αντεχει ακομα.
Σου ειπα τι πρεπει να κανεις.
Δεν θες;; Κατσε ασχολησου μονος, κατεβασε το σερβις μανουαλ, διαβασε το καλα, βρες πολυμετρο και εργαλεια και οτι βγει και ο Θεος βοηθος. Θα το χαλασεις τελειως απλα θα αποκτησεις μια εμπειρια στο δεσε λυσε και ισως σε βοηθησει στο μελλον.

Dalt0n
08/10/2014, 00:50
αν το πάω σε έναν αντιπρόσωπο honda για να ξαναβάλουμε τα ηλεκτρικά απ την αρχή.πόσο θα μου κοστίσει περίπου?

Bob_o_mastoras
08/10/2014, 01:24
Δεν ειναι το θεμα να ειναι αντιπροσωπος. Το θεμα ειναι να ειναι καλος-τιμιος και αξιοπιστος μαστορας Χοντα. Ρωτα εδω να βρεις καποιον απο Αθηνα διοτι δεν ξερω καλο μαστορα-ηλεκτρολογο-Χοντακια στη Χαβουζα.
Πλεξουδες για το μηχανακι σου ψαξε στο ιντερνετ (car.gr, e-bay κλπ) να την αγορασεις εσυ να γλυτωσεις και τιποτα. Δεν ειναι και ιδιαιτερα ακριβες αλλα ουτε και τζαμπα.
Αλλα πρωτα πανε στο μαστορα που θα σου προτεινουν να δεις τι ακριβως χρειαζεσαι.

Dalt0n
08/10/2014, 01:44
επειδή είμαι απο κοζάνη και δύσκολο να βρω αντιπρόσωπο χονδα αύριο θα το πάω σε έναν ηλεκτρολόγο κοινό....αν μπορείς κάποιος ας ανεβάσει ενα λινκ με το manual του cbr400 nc29 gullarm

SHOOTER045
08/10/2014, 01:46
Ο ποίο κοντινός σου είναι στην Σκύδρα /Πέλλας
Μετά Θεσσαλονίκη

epp1640
08/10/2014, 03:38
Πείτε την αλήθεια.. επέστρεψα τη κατάλληλη στιγμή.. :smokin:

Dalt0n
08/10/2014, 09:48
στο δρόμο για τον ηλεκτρολόγο μ άφησε τελείως,περπατούσε πολύ δύσκολα πετούσε συνέχεια ακαφτες...με μάζεψε ένας μηχανικός και μου είπε ότι για να πετάει ακαφτες έχει βραχυκυκλωμένο μπουζί.....έχω αγανακτήσει

theolc-8
08/10/2014, 11:28
Ρε φιλε δεν εχεις ενα θεματακι . το μηχανακι εχει σοβαροτατο προβλημα γενικοτερα... βαλε το στην ακρη μαζαψε λεφτα και τραβα το σε ενα μαστορα. ειλικρινά δεν ξερω ποιος εδω μεσα εχει την εκτη αισθηση μπορει να βρει ακριβως τα προβληματα του και να σε βοηθησει (το τονιζω ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ οχι ενα η δυο) ποσο μαλλον οταν δυο τρεις φιλοτιμα σου ζητησαν να κανεις μια μετρηση με πολυμετρο και ποτε δεν ανταποκριθηκες.

SHOOTER045
08/10/2014, 11:45
στο δρόμο για τον ηλεκτρολόγο μ άφησε τελείως,περπατούσε πολύ δύσκολα πετούσε συνέχεια ακαφτες...με μάζεψε ένας μηχανικός και μου είπε ότι για να πετάει ακαφτες έχει βραχυκυκλωμένο μπουζί.....έχω αγανακτήσει


Έχω την λύση στο πρόβλημα σου!!!


Ξέρω έναν καταρράκτη αψηλό με πολύ νερό, άμα θες να κάνω το κονέ
Και η κλωτσιά δίκη μού...


Κερνάω και καφέ ανακούφισης

teogtp
08/10/2014, 11:49
Έχω την λύση στο πρόβλημα σου!!!


Ξέρω έναν καταρράκτη αψηλό με πολύ νερό, άμα θες να κάνω το κονέ
Και η κλωτσιά δίκη μού...


Κερνάω και καφέ ανακούφισης

Στασου!
Προτεραιοτητα εχει το μηχανακι του petran.................
:lol:

SHOOTER045
08/10/2014, 11:53
Γιατί τελευταία πάλι της μόδας έγινε, ουαν τζαμπ του δε γουουερφολς

makaros33
08/10/2014, 13:30
όπως είχες γράψει και εσύ τότε

18/09/2014, 12:53 #14
Dalt0n
Μηνύματα
66

650 το πηρα ..το παλικαρι το σκοτωνε λογο οικονομικης αθλιοτητας τεσπα...στο θεμα μας..
ναι κατι σε streetfighter-Naked θελω να πετυχω


μαλών δεν το σκότωνε λόγω οικονομικής αθλιότητας άλλα οικονομικής αφαίμαξης που πρέπει για να γυνή ξανά λειτουργική η μοτοσυκλέτα σου :D

makaros33
08/10/2014, 13:38
Αμαν με μερικούς εδώ μέσα........
μπάινει ο άνθρωπος με πρόβλημα και αντί να τον βοηθήσουμε του λέμε άσχετα.....

Λοιπόν φίλε μου, το πρόβλημα σου είναι το "μάτι".....στο ματιάξανε το εργαλείο....

324338

Η λύση είναι να πάρεις ένα τέτοιο

324339

να το κρεμάσεις στο τιμόνι και προβλήματα....τέλος!!! :lol:


ισομετρικά πάντα για να μην γύρη μονοπαντα ( κάτι σε χαμόγελο στυλ ) ;)

Dalt0n
08/10/2014, 15:31
είχε βραχυκυκλωμενα τα 2 μεσεα μπουζί...βάλαμε τη μπαταρία να φορτίσει αλλα εν πήρε ρεύμα...μάλλον ο ανορθωτής πο υ μου έβαλε ο άλλος είναι μεγάλος κσι δημιούργησε πρόβλημα στην μπαταρία...

sapila racing
08/10/2014, 16:06
είχε βραχυκυκλωμενα τα 2 μεσεα μπουζί...βάλαμε τη μπαταρία να φορτίσει αλλα εν πήρε ρεύμα...μάλλον ο ανορθωτής πο υ μου έβαλε ο άλλος είναι μεγάλος κσι δημιούργησε πρόβλημα στην μπαταρία...

Η η μπαταρία σου ηταν πεθαμένη απο την αρχή και γι αυτό και χάλασε ο πρώτος ανορθωτής. Αυτό που αναφέρεις για 'Μεγαλο' ανορθωτή, δεν στέκει.
Γενικώς για να σθνέλθει αυτό το μηχανάκι θέλει δουλειά, και δεν μιλάω μόνο για τα ηλεκτρικά, αλλά και για το στήσιμο κλπ που είναι τόσο ακραίο που είναι πιθανότατα κι επικίνδυνο.

Dalt0n
08/10/2014, 16:27
τι σχέση μπορεί να έχει το στήσιμο με τα ηλεκτρικά?

sapila racing
08/10/2014, 16:37
τι σχέση μπορεί να έχει το στήσιμο με τα ηλεκτρικά?

Δεν είπα οτι εχουν σχέση. Παρακολουθείς? :confused:

est
08/10/2014, 16:44
Προφανώς η ψηλή ουρά εμποδίζει τη σωστή ροή του ρεύματος. Γι'αυτό σου κάνει και τα μπερδέματα.. πάει το ρεύμα πίσω στο κωλοφάναρο, δεν μπορεί να φτάσει λόγω ψηλής ουράς, ξανακουτρουβαλάει προς τα πίσω και πάρε ανορθωτές-μπουζί-τρισιμπιτέρ στο χέρι. Να πας στο φιλαράκο σου που σου το έφτιαξε και να του πεις να βγάλει τον ανορθωτή και να βάλει ανυψωτή. Ο ανορθωτής κάνει μόνο αν είναι ορθή η γωνία.. το λέει και η λέξη "Αν-Ορθο-Της"! (όπου "της" εννοεί τη γωνία)
Εναλλακτικά για να μη μπαίνεις σε έξοδα πες του να ρυθμίσει τον ανορθωτή με γωνιόμετρο στις σωστές μοίρες.

Desperado
08/10/2014, 16:58
Προφανώς η ψηλή ουρά εμποδίζει τη σωστή ροή του ρεύματος. Γι'αυτό σου κάνει και τα μπερδέματα.. πάει το ρεύμα πίσω στο κωλοφάναρο, δεν μπορεί να φτάσει λόγω ψηλής ουράς, ξανακουτρουβαλάει προς τα πίσω και πάρε ανορθωτές-μπουζί-τρισιμπιτέρ στο χέρι. Να πας στο φιλαράκο σου που σου το έφτιαξε και να του πεις να βγάλει τον ανορθωτή και να βάλει ανυψωτή. Ο ανορθωτής κάνει μόνο αν είναι ορθή η γωνία.. το λέει και η λέξη "Αν-Ορθο-Της"! (όπου "της" εννοεί τη γωνία)
Εναλλακτικά για να μη μπαίνεις σε έξοδα πες του να ρυθμίσει τον ανορθωτή με γωνιόμετρο στις σωστές μοίρες.

:bawl::lol: Κλαίωωω....:lol:

SHOOTER045
08/10/2014, 17:19
Προφανώς η ψηλή ουρά εμποδίζει τη σωστή ροή του ρεύματος. Γι'αυτό σου κάνει και τα μπερδέματα.. πάει το ρεύμα πίσω στο κωλοφάναρο, δεν μπορεί να φτάσει λόγω ψηλής ουράς, ξανακουτρουβαλάει προς τα πίσω και πάρε ανορθωτές-μπουζί-τρισιμπιτέρ στο χέρι. Να πας στο φιλαράκο σου που σου το έφτιαξε και να του πεις να βγάλει τον ανορθωτή και να βάλει ανυψωτή. Ο ανορθωτής κάνει μόνο αν είναι ορθή η γωνία.. το λέει και η λέξη "Αν-Ορθο-Της"! (όπου "της" εννοεί τη γωνία)
Εναλλακτικά για να μη μπαίνεις σε έξοδα πες του να ρυθμίσει τον ανορθωτή με γωνιόμετρο στις σωστές μοίρες.

Η ψηλή ουρά και η χαμηλή μούρη, προκαλούν άδειασμα,
Ναι κύριοι.....
Τα παίρνει η κατηφόρα και χυνονται,αργησα αλλά το βρήκα, με βοήθησε και ο φίλος est και κατάλαβα τι συμβαίνει
Ο ανορθωτης δεν είναι μεγάλος
Είναι μικρός και λόγω τής ανηφόρες δεν στέλνει το ρεύμα στην ουρά
Το ίδιο γίνεται με όλα τα υγρά
Βενζίνη
Νερο
Λαδι
Φαιά ουσία - κοινώς μυαλό
Όλα λοιπόν χυνονται
Όπως ένα άλλο υγρό αποροια παλινδρομησης
Όλα χυνονται απ το τιμόνι, άρα παίρνει μόνο ένα αλφάδι, φέρνει το πράγμα στα ίσα του και αυτό ήταν όλο
Υποκλιθειτε!!!!!
Τόσες μέρες και άκρη δεν βρήκατε
ΑΧΡΗΣΤΟΙ
έπρεπε να σκεφτώ εγώ σοβαρά ε???
Άντε γεια τώρα....

theolc-8
08/10/2014, 18:07
εδω επιβεβαιωνετε το ρητο που λεει

Τα εργαλεια του καλου του μαστορα ειναι το Σφυρι και η Λογκο

Dalt0n
08/10/2014, 18:35
μετρήσαμε τη μπαταρία δίνει 13.4 με σβιστο μοτέρ,το βάζουμε μπροστά και αντί να ανέβει κατεβενει...ακούω

amyroukai
08/10/2014, 18:38
πως γκένεν ατό;

Η μπαταρία 12V δίνει 13.4V; Νταφακ;

catmaster
08/10/2014, 18:41
μετρήσαμε τη μπαταρία δίνει 13.4 με σβιστο μοτέρ,το βάζουμε μπροστά και αντί να ανέβει κατεβενει...ακούω

πρέπει να ανεβαίνει κανονικά όσο ανεβάζετε τις στροφές εκ πρώτης φαίνεται σαν βλαμμένος ανορθωτής αλλά με τα βραχυκυκλωμένα μπουζί που λες ότι έχεις υποψιάζομαι και κατι άλλο

πες του ηλεκτρολόγου να μετρήσει το εναλλασσόμενο που έρχεται από τα πηνία πρώτα να δεί πόσα βόλτ βγάζει από τις τρείς γραμμές που πηγαίνουν στον ανορθωτή αν είσαι οκ εκεί
να τσεκάρεις και τις φίσες με τα τρία κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία και ανεβαίνουν στο κύκλωμα του ανορθωτή

αν είσαι μέχρι εκεί καλά τότε πρέπει να υποψιαστείς τον ανορθωτή

Dalt0n
08/10/2014, 19:25
θα του τα μεταβιβάσω αύριο...να πω ένα δικό μου σενάριο: τα μπουζί γίνεται να βραχυκύκλωσαν λόγο του ότι το μηχανάκι ρεταρε από ελλεψη ρεύματος και δεν έδινε μερικές φορές σπινθήρα..(οπότε μέσα στον κύλινδρο είχαμε λαδάκι και άκαυτη βενζίνη)

Pan (dvs)
08/10/2014, 19:32
Σαν προβληματικος ανορθωτης μου κανει.Παντα σου δινει πανω απο 13 πριν το βαλεις μπροστα?

Dalt0n
08/10/2014, 19:36
δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς έδινε σβηστω,πάντως όταν το βάζαμε μπροστά έδινε ποιο κάτω 11 και κατι

amyroukai
08/10/2014, 19:38
Βρε άβερελ, αν είναι έτσι όσο κινείται ξεφορτίζει; Αν είναι όπως τα λες, τότε σκ@τ@ ανορθωτή φοράς. Σίγουρα μετράτε σωστά;

Dalt0n
08/10/2014, 19:41
όταν το έδινα γκάζια δουλευε καλά,στα χαμηλά ρεταρε (και στα πολύ ψηλά ρεταρε)....όταν δούλευε ρελαντί καταλάβαινες οτι κάτι δεν πάει καλά,αν το άφηνα πολύ ώρα ρελαντί εσβινε

amyroukai
08/10/2014, 19:45
Ναι αλλά με 11V στην... "φόρτιση" δεν θα έπρεπε να ξαναπάρει ποτέ, θα στράγγιζε τη μπαταρία και τέλος.

Dalt0n
08/10/2014, 19:48
στράγγιξε τελείως μόνο του δεν επερνε μπροστά με βοήθεια το βάλαμε..μου είπαν θέλω καινούργιο ανορθωτή και μπαταρία..η μπαταρία δεν γίνεται να φορτίσει?