View Full Version : sport touring για μεγαλο ταξιδι...
hornet για ταξιδι λιγο δυσκολο..καθωτι γυμνο..
bandit φθηνο αξιοπιστο..αλλα μεχρι εκει..
αναμεσα σε fazer bandit πιο καλη ροπη το bandit..
cbf μην παρεις πιο ακριβο..και πιο λιγα αλογα..
Tdm ενδιαφερουσα..προταση..γι αυτο που ζητας.
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 01:08
Ε μα αυτο το fazer χαμηλα ειναι χειροτερο και απο 50αρι σκουτερ! Κατα τα αλλα ειναι ωραιο μηχανακι ομως!
Και στο ταξιδι θελω να 'χω ροπατες χαμηλες στροφες.
taisteal
18/10/2014, 02:29
Το TDM το 850 μην το κοιτας καν..
Προβληματα αρκετα,και βενζινοπνιχτης.
Παρε το 900,γι'αυτο που θες να κανεις ειναι το καλυτερο.
KAWAMANRIDER
18/10/2014, 12:59
λοιπον φιλε μου εχουμε και λεμε ,
1 ) αξιοπιστο - (ιαπωνικο και δοκιμασμενο)
2 ) με μικρα τελη και φθηνο σε συντηρηση και ανταλακτικα (για μοτοσυκλετα 600cc εννοειται)
3 ) στα +-600cc
4 ) δικυλινδρο
5 ) ροπατο απο χαμηλα και στα μεσαια με ροπη παντου (εχει δωσει εμφαση η kawa σ'αυτο)
6 ) all around και για πολη και για ταξιδια
7 ) ικανοτητα τουρισμου σχετικα ανετη και ξεκουραστη (ενταξει δεν ειναι zzr1400)
(το εχει ταξιδεψει γυναικα :uplate:αναβατης ελλαδα - ισπανια και δεν κουραστηκε καθολου περαν του
φυσιολογικου )
8 ) με τιμονι που το θες και οχι κλιπ ον
9 ) φρεσκος κινητηρας και γενικα φρεσκο μηχανακι
10 ) καινουριο 5.500,00 απο αντιπροσωπεια αρα μεταχειρισμενο βρισκεις στα 3.500,00 μπορει και πιο κατω
11 ) πολυ ομορφο χωρις μεγαλο ογκο και βαρος
12 ) μιλαω παντα για το μοντελο 2009 μεχρι 2012
αντε καλοταξιδος :wave2:
325124
KAWAMANRIDER
18/10/2014, 13:01
325125
πολυ ομορφο!και το καβλασακι..:)
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 14:32
Οποτε.. Εχουμε και λεμε:
Αυτα που μου αρεσαν σαν ιδεες μεχρι τωρα αλλα δεν εχω οδηγησει ωστε να ξερω πανω κατω πως μου καθονται ειναι τα:
Suzuki gsx 750 inazuma.
Suzuki gsf 650 bandit.
Kawasaki Z750 το τουριστικο (αν δεν ειναι ιδιο με το naked σε θεση οδηγησης που δεν το διευκρυνησαμε).
Αυτα που εχω ουτως ή αλλως υπ'οψιν και ξερω ειναι τα TDM, Fazer, Versys (αυτο δεν το ξερω).
To er-6f μου φαινεται αβολο, απο θεση οδηγησης για μενα, στις φωτογραφιες. Αν ειναι ιδιο ακριβως με το απλο μπορω να το ζητησω βολτα απο ενα γνωστο μου για να δω.
Ριχτε ιδεες, προτασεις, κριτικες και spam και βλεπουμε! Εχουμε καιρο ακομα! :)
:beer:
akis_trevor
18/10/2014, 14:40
το fazer s2 που ειχα,δεν ειναι πολυ σκυφτο.παρομοια θεση με το cbf εχει.τα γονατα μου δεν με προβληματισαν ποτε ιδιαιτερα παροτι εχω κανει μηνισκο στο 1 και γενικα δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση.
βεβαια δεν εκανα πολυ μεγαλα ταξιδια,οπως το εννοεις εσυ φανταζομαι,αλλα εγραφα αρκετα χλμ.
βεβαια οπως ειπες κι εσυ χαμηλα δεν εχει ροπη.στο μπατζετ σου οριακα επισης βρισκεις το s2 και χαμηλοτερα το παλιοτερο.
edit.θα σου προτεινα κανα τιγρη αλλα ξερω οτι κατι σε πιανει με τα ευρωπαικα...ε;
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 15:00
edit.θα σου προτεινα κανα τιγρη αλλα ξερω οτι κατι σε πιανει με τα ευρωπαικα...ε;
Βγαζω φλυκταινες!!! :sick:.... :lol::p
Οχι μωρε ενταξει.. Ξερω οτι πιθανοτατα κανω λαθος αλλα ειδικα σε μεγαλο ταξιδι θα ειμαι με την ψυχη στο στομα μη μου χαλασει.
Το Fazer το ξερω. Δεν με εχει κουρασει στη σελα του αλλα δεν εχω κατσει συνεχομενα για ωρες (παιζει ουτε καν για 1 ωρα συνεχομενη). Στα μειον του η ροπη χαμηλα, κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο και ομορφο.
:hmm:Αν το γραναζωσω κοντο, μιας και δεν θα κυνηγαω τελικες, θα ανεβει λες πολυ η καταναλωση;;
akis_trevor
18/10/2014, 15:06
:hmm:Αν το γραναζωσω κοντο, μιας και δεν θα κυνηγαω τελικες, θα ανεβει λες πολυ η καταναλωση;;
δεν εχω ιδεα....
sapila racing
18/10/2014, 15:16
:hmm:Αν το γραναζωσω κοντο, μιας και δεν θα κυνηγαω τελικες, θα ανεβει λες πολυ η καταναλωση;;
Ναι θα ανέβει αρκετά. Θες μοτοσυκλέτα ροπάτη για ταξίδι και το FZ6 ειναι ακριβώς το αντίθετο.
TDM 850 ξεχνα το κατ ευθείαν επίσης, καίει αρκετά και καίει κι αλλο τόσο λάδι.
Το Bandit το υδροψυκτο ειναι τιμιο και φτηνό, αλλά παρα πολύ βαρύ κι αν το φορτώσεις κιόλας γμστ, προτίμησε το αερόψυκτο που ειναι γερό και φτηνό.
SHOOTER045
18/10/2014, 15:54
TDM 900 με μαύρο πλαίσιο
ΤΕΛΟΣ
chester24
18/10/2014, 16:21
TDM 900 με μαύρο πλαίσιο
ΤΕΛΟΣ
Ημουν κατοχος και το ξερω το μηχανακι..... Δεν ειναι να εχεις προσδοκιες με το συγκεκριμενο...
ΑΛΛΑ για εσενα που θες κατι φθηνο, με ροπη, με λιγο γκαζι παραπανω για οταν το χρειαστεις, με χωρο, με ανεση, με οικονομια, κλπ κλπ θα το βρεις στο ΤΙ ΝΤΙ ΕΜ. Αυτα.
Με λιγα λογια, για ταξιδακι ειναι μανουλα.
Και απο τα 600αρια, πιστευω οτι το καλυτερο ειναι το βερσυς... Ελαφρυ, "συμμαζεμενο", καλυψη απο τον αερα, ανετο (πιστευω) κλπ κλπ
Για τετρακυλινδρο 600αρι δεν θα το ελεγα. Τωρα αμα συ το σκεφτεσαι παρε.
Αμα βρεις πουθενα την ροπη του πες και σε εμας που ειναι :cry:
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 17:12
Σιγουρα η ροπη ειναι πολυ σημαντικο!
Απο τα τετρακυλινδρα αυτο που μου γυαλιζει το ματι πολυ ειναι το GSX 750. Δε βρισκω ομως διαγραματα στο internet απο καμπυλες ροπης απο δυναμομετρηση του.
Γι'αυτο θα ηθελα τη βοηθεια του Σουτερ που το ξερει να μου πει πανω κατω τι γινεται σε αυτο τον τομεα.
Αν πχ παω 130-140 σε ευθεια διχως κλιση με 6η που βρισκονται οι στροφες;; Ποσο πρεπει να εχω ανοικτο το γκαζι για cruising σε τετοιες ταχυτητες;; Ιδανικο θα ηταν λιγο πανω απο το ρελαντι αλλα δεν νομιζω..
Αν ειμαι σε δρομο με ανοιχτες αλεπαλληλες στροφες τι γινεται;; Εχει ελαστικοτητα το μοτερ να τραβαει απο χαμηλα και να ανεβαζει στροφες προθυμα;;
Η πολυ ροπη και η ωφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ (απο αποψη αποδοσης-οικονομιας καυσιμου) σε ποιο φασμα στροφων βρισκεται;;
Αυτα! :look:
theofilos888
18/10/2014, 17:51
Σιγουρα η ροπη ειναι πολυ σημαντικο!
Απο τα τετρακυλινδρα αυτο που μου γυαλιζει το ματι πολυ ειναι το GSX 750. Δε βρισκω ομως διαγραματα στο internet απο καμπυλες ροπης απο δυναμομετρηση του.
Γι'αυτο θα ηθελα τη βοηθεια του Σουτερ που το ξερει να μου πει πανω κατω τι γινεται σε αυτο τον τομεα.
Αν πχ παω 130-140 σε ευθεια διχως κλιση με 6η που βρισκονται οι στροφες;; Ποσο πρεπει να εχω ανοικτο το γκαζι για cruising σε τετοιες ταχυτητες;; Ιδανικο θα ηταν λιγο πανω απο το ρελαντι αλλα δεν νομιζω..
Αν ειμαι σε δρομο με ανοιχτες αλεπαλληλες στροφες τι γινεται;; Εχει ελαστικοτητα το μοτερ να τραβαει απο χαμηλα και να ανεβαζει στροφες προθυμα;;
Η πολυ ροπη και η ωφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ (απο αποψη αποδοσης-οικονομιας καυσιμου) σε ποιο φασμα στροφων βρισκεται;;
Αυτα! :look:
Ποσα κιλα @@@!!! Ποσα; σε παρακαλω πες μου πως κανεις πλακα! 140 χλμ ανα ωρα λιγο πανω απο το ρελαντι ουτε το μπουσα....!!!!
Σιγουρα η ροπη ειναι πολυ σημαντικο!
Απο τα τετρακυλινδρα αυτο που μου γυαλιζει το ματι πολυ ειναι το GSX 750. Δε βρισκω ομως διαγραματα στο internet απο καμπυλες ροπης απο δυναμομετρηση του.
Γι'αυτο θα ηθελα τη βοηθεια του Σουτερ που το ξερει να μου πει πανω κατω τι γινεται σε αυτο τον τομεα.
Αν πχ παω 130-140 σε ευθεια διχως κλιση με 6η που βρισκονται οι στροφες;; Ποσο πρεπει να εχω ανοικτο το γκαζι για cruising σε τετοιες ταχυτητες;; Ιδανικο θα ηταν λιγο πανω απο το ρελαντι αλλα δεν νομιζω..
Αν ειμαι σε δρομο με ανοιχτες αλεπαλληλες στροφες τι γινεται;; Εχει ελαστικοτητα το μοτερ να τραβαει απο χαμηλα και να ανεβαζει στροφες προθυμα;;
Η πολυ ροπη και η ωφελιμη περιοχη λειτουργειας του μοτερ (απο αποψη αποδοσης-οικονομιας καυσιμου) σε ποιο φασμα στροφων βρισκεται;;
Αυτα! :look:
Φιλε μου καλε, καλε μου φιλε....
Η χαμηλοτερη καταναλωση επιτυγχανεται οταν κινησαι με στροφες κοντα στις στροφες οπου εμφανιζεται η μεγιστη ροπη και οχι κοντα στο ρελαντι.
2ον, αν συζηταμε για το ποσο ειναι κουραστικο το Μπαντιτ στα γονατα, ενω εισαι οκ με το Φεϊζερ, που ειναι πιο "ακραιο" σε γωνιες και εμενα δεν με χωραγε να κανω την αττικη οδο απο ακρη σε ακρη χωρις να με "τσιμπησουν" γονατα και μεση, κανετε μαλλον πλακα.
Παρ'ολα αυτα, αυτο που θες ειναι το Μπαντιτ 12.5, το ΕξΤζειΑρ 13 και τα λοιπα γυμνα με πρωτο (κατα την προσωπικη καυλα παντα) το ΤζιΕςΕξ 14.
Τα λοιπα τα ανεφερες για να εχουμε να λεμε.
macedonas
18/10/2014, 19:05
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5617162/
Το φορτώνεις και φεύγεις για ταξίδι
peterTHErider
18/10/2014, 19:51
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5617162/
Το φορτώνεις και φεύγεις για ταξίδι
:a56:
αριστο και καλυτερο για αυτο που θελεις δεν θα βρεις!σου μενουν και αρκετα ρεστα!
SHOOTER045
18/10/2014, 20:25
:a56:
αριστο και καλυτερο για αυτο που θελεις δεν θα βρεις!σου μενουν και αρκετα ρεστα!
Το αυτό για ταξίδι μακρινό
Εγώ πάντως θέλω να σου πώ μιας και συζητάμε για ευρωπαϊκό ταξίδι, που προφανώς θάναι κάμποσα χιλιόμετρα φορτωμένος, να βρείς μια μηχανή που νάναι από 800 κυβικά και πάνω, για μην είσαι με την ψυχή στο στόμα και να μπορεί να σε καλύπτει οποσδήποτε έστω με μια αλλαγή ζελατίνας απ' τον αέρα. Γιαυτό μην κοιτάς αυστηρά την κατηγορία που έχεις επιλέξει και κοίτα λίγο και προς τα ονοφ.
Okay.
Η το 750 του '96 που ειναι πιο καυλα οπτικα ισως και οδηδικα, καθως ειναι και πιο ελαφρυ.
Μα η συντηρηση ανεβαινει. Πολυ
Εγώ πάντως θέλω να σου πώ μιας και συζητάμε για ευρωπαϊκό ταξίδι, που προφανώς θάναι κάμποσα χιλιόμετρα φορτωμένος, να βρείς μια μηχανή που νάναι από 800 κυβικά και πάνω, για μην είσαι με την ψυχή στο στόμα και να μπορεί να σε καλύπτει οποσδήποτε έστω με μια αλλαγή ζελατίνας απ' τον αέρα. Γιαυτό μην κοιτάς αυστηρά την κατηγορία που έχεις επιλέξει και κοίτα λίγο και προς τα ονοφ.
Οποιοδηπιτε μεσαιο στα 600-650 τα καλυπτει αυτα.
Πως μαθαμε εστι ρπστμ.... Οσο πιο πολλα δεν ειναι απαραιτητα τοσο πιο καλα.
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 20:31
Φιλε μου καλε, καλε μου φιλε....
Η χαμηλοτερη καταναλωση επιτυγχανεται οταν κινησαι με στροφες κοντα στις στροφες οπου εμφανιζεται η μεγιστη ροπη και οχι κοντα στο ρελαντι.
2ον, αν συζηταμε για το ποσο ειναι κουραστικο το Μπαντιτ στα γονατα, ενω εισαι οκ με το Φεϊζερ, που ειναι πιο "ακραιο" σε γωνιες και εμενα δεν με χωραγε να κανω την αττικη οδο απο ακρη σε ακρη χωρις να με "τσιμπησουν" γονατα και μεση, κανετε μαλλον πλακα.
Παρ'ολα αυτα, αυτο που θες ειναι το Μπαντιτ 12.5, το ΕξΤζειΑρ 13 και τα λοιπα γυμνα με πρωτο (κατα την προσωπικη καυλα παντα) το ΤζιΕςΕξ 14.
Τα λοιπα τα ανεφερες για να εχουμε να λεμε.
Eλα Δοκτωρα!
Ναι το γνωριζω προφανως αυτο που λες αλλα ισχυει στην περιπτωση της επιταχυνσης. Αν πηγαινω με 100 πχ στην ευθεια και θελω να διατηρησω την ταχυτητα μου απλα (εκτελοντας μικρο μηχανικο εργο) με συμφερει να βρισκομαι κοντα στο ρελαντι (αν υπαρχει διαθεσιμη ροπη) και οχι μεσα στην ωφελιμη περιοχη λειτουργειας.
Mε το Fazer εκανα παντα μικρες διαδρομες λογω δουλειας (20 λεπτα πανω κατω κατα βαση). Δεν ξερω κατα ποσο θα με κουρασει σε πολυωρη οδηγηση.
Αν μου λες οτι το Bandit εχει πιο ηπιες γωνιες αυτο ειναι καλο! :)
Τα μεγαλα 1200+ cc ξεφευγουν και σε λεφτα και οσο αφορα την καλυψη των αναγκων μου οποτε οχι!
@theofilos888: Ειναι υπερβολη λες ε;; Ενταξει οπως λεω και 'γω παραπανω δεν πιστευα οτι θα ειναι εκει (απλα το ανεφερα ως ιδανικο) αλλα να ειναι καπου πριν τη μεση του φασματος στροφων και μεσα στην ροπη.
Μην ειναι 2000 στροφες πριν τον κοφτη..
Ο Σουτερ λεει 200αριζει ανετα αρα πιστευω θα εχει αποθεμα οποτε θα μπορει να ειναι καπως χαμηλα οι στροφες.
Ναι το γνωριζω προφανως αυτο που λες αλλα ισχυει στην περιπτωση της επιταχυνσης. Αν πηγαινω με 100 πχ στην ευθεια και θελω να διατηρησω την ταχυτητα μου απλα (εκτελοντας μικρο μηχανικο εργο) με συμφερει να βρισκομαι κοντα στο ρελαντι (αν υπαρχει διαθεσιμη ροπη) και οχι μεσα στην ωφελιμη περιοχη λειτουργειας.
Γιωργος.
Δρ. μονο τη μαλακια, οπως και ο ΔρΗβιλ (εξ'ου και το προσονυμιο).
Δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτο που λες για την επιταχυνση η την σταθερη πορεια.
Θα ελεγα οτι δεν ειναι ετσι, αλλα ειναι "γκατ φηλινγκ" -καλα δεν ειναι μονο αυτο, αλλα το αφηνω να διερευνηθει... κι απο τους 2 μας-.
Επισης, οταν πηρα το Μπαντιτ, για Φεϊζερ ξεκινησα -μου ταιριαζει το μοτερ του περισσοτερο, καθως μου αρεσει να το ακουω να ουρλιαζει σαν γατι που του παταει νταλικα την ουρα- αλλα δεν χωραγα και πηρα την 'Χοντρη".
SHOOTER045
18/10/2014, 20:39
Σε ευθεία με 6η χωρίς κατέβασμα επιταχύνει ζωηρά
Αλλά δεν έχει την κάλυψη από αέρα - το πολιτικό -
Κοίτα την βεφα η τδμ
Δηλαδή αν ήταν να το κρατήσεις για Ελλάδα, και εδώ διαδρομές θα έλεγα οκ
Αλλά εξωτερικό πολυήμερη, μάλλον όχι
spyrakos35
18/10/2014, 20:42
Ρε στην Ευρωπη λεμε σκιζουν πατους με τα ρανταρ τι ψαχνετε;
Παρε ενα βεστρωμ να τελειωνουμε.,...
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 20:48
Το αυτό για ταξίδι μακρινό
Eνταξει, καλο και το vfr και ομορφο (ειναι και Honda ειναι και v-tec :a013:) αλλα εχει το μειονεκτημα των κλιπ-ον.
Για πες ομως για το GSX 750 και τη ροπη του.
Αυτο το μπλε απο την αγγελια μου 'χει κολλησει. :a07: Πολυ ομορφο μηχανακι. Και με μια καλη ζελατινα δεν θα εχω προβλημα με τον αερα πιστευω.
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 20:53
Σε ευθεία με 6η χωρίς κατέβασμα επιταχύνει ζωηρά
Αλλά δεν έχει την κάλυψη από αέρα - το πολιτικό -
Κοίτα την βεφα η τδμ
Δηλαδή αν ήταν να το κρατήσεις για Ελλάδα, και εδώ διαδρομές θα έλεγα οκ
Αλλά εξωτερικό πολυήμερη, μάλλον όχι
Αν παρω GSX κατα πασα πιθανοτητα θα το κρατησω μετα καποια χρονια οποτε οκ (ποιος θα το παρει αλλωστε;; :lol:).
@spyrakos35: Αφου ειπαμε ρε, δεν θα τρεχουμε. Χαααλλλλαααραα θα το πηγαινω! :cool:
130 αλλωστε στους περισσοτερους αυτοκινητοδρομους στην Ευρωπη πας νομιμα.
Ρε στην Ευρωπη λεμε σκιζουν πατους με τα ρανταρ τι ψαχνετε;
Αυτο μπορεις να το πεις σε Ιταλιδα με σκουτερ;
amyroukai
18/10/2014, 21:10
Για ποσά χιλιομετρα σύνολο λέμε;
Για ποσά ημερήσια;
SHOOTER045
18/10/2014, 21:13
Αν παρω GSX κατα πασα πιθανοτητα θα το κρατησω μετα καποια χρονια οποτε οκ (ποιος θα το παρει αλλωστε;; :lol:).
ΕΓΩ
θετω υποψηφιοτητα
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 21:15
Αυτο μπορεις να το πεις σε Ιταλιδα με σκουτερ;
Θα τις το πω εγω που θα περασω απο Ιταλια.
Ciao raggazza :a021:
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 21:21
Για ποσά χιλιομετρα σύνολο λέμε;
Για ποσά ημερήσια;
Πηγαινε-ελα καμια 6000 πανω κατω. Δεν τα 'χω υπολογισει ακριβως. Λιγοτερα δεν νομιζω παντως.
Ημερισιως αναλογα τα κεφια. Δεν εχω βγαλει πλανο οποτε δεν ξερω. (πιθανον και να μη βγαλω πλανο εκτος απο τα πολυ βασικα, αφου τη ραχοκοκκαλια της διαδρομης σε γενικες γραμμες την ξερω).
Αμα μου τη δωσει μπορει να οδηγαω και απο το πρωϊ μεχρι το βραδυ με στασεις για τσιιιισα και κανα snack. Δρομο να 'χουμε φαση.
Kαι θα εξαρτηθει και απο το μπατζετ. Αν δω οτι με παιρνει θα γυριζω οσο περισσοτερο μπορω.
Θα τις το πω εγω που θα περασω απο Ιταλια.
Ciao raggazza :a021:
Ουτε στα πιο τρελλα σου ονειρα.....
Ρωτα τον παθοντα, εγω τουλαχιστον ειχα την δικαιολογια (και καλα) οτι ημουν με κουτι.
amyroukai
18/10/2014, 21:25
Θα κλαψεις με στριτ με τέτοιο προγραμμα...
Versys, tdm και τίποτε άλλο (η κάποιο άλλο ονοφ). Αν ήσουν 10 ποντους πιο κοντός θα άλλαζε το πράγμα.
Θα κλαψεις με στριτ με τέτοιο προγραμμα...
Versys, tdm και τίποτε άλλο (η κάποιο άλλο ονοφ). Αν ήσουν 10 ποντους πιο κοντός θα άλλαζε το πράγμα.
Αναρωτιεμαι....... μηπως το παρακανεις, γιατι εισαι γεροπαραξενος;
εντιτ: κακογερασες ρπστμ..... ερχομαι για τις μπυριτσες μας, να ισιωσεις. Και κανονιζω να εχω μοτορα standby να πηγαινουμε και καμια βολτιτσα
amyroukai
18/10/2014, 21:30
Εγώ ως γέρος και αγυμναστος, μετα απο ημερήσια 12ωρη παραμονή στη σελα θέλω μια μέρα ξεκούραση, αν η διαδρομή ειναι ζορικη με ελάχιστες ευθείες μπορεί και δύο. Αν ο μαστορης ειναι πιο μάχιμος, πάσο.
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 21:31
Θα κλαψεις με στριτ με τέτοιο προγραμμα...
Versys, tdm ΚΤΜ 950 sm???? :a39::vroum: και τίποτε άλλο (η κάποιο άλλο ονοφ). Αν ήσουν 10 ποντους πιο κοντός θα άλλαζε το πράγμα.
Θα επισκευτω τον Προκρουστη πριν ξεκινησω! :lol:
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 21:33
Εγώ ως γέρος και αγυμναστος, μετα απο ημερήσια 12ωρη παραμονή στη σελα θέλω μια μέρα ξεκούραση, αν η διαδρομή ειναι ζορικη με ελάχιστες ευθείες μπορεί και δύο. Αν ο μαστορης ειναι πιο μάχιμος, πάσο.
Fit ειμαι (ε με τοσο υγηεινη ζωη και τοσα βοτανα πως θα 'μουν;; ), μονο τα γονατα με ανυσηχουν.
amyroukai
18/10/2014, 21:34
Το sm πάσχει σε σέλα και κατανάλωση.
Εγώ ως γέρος και αγυμναστος, μετα απο ημερήσια 12ωρη παραμονή στη σελα θέλω μια μέρα ξεκούραση, αν η διαδρομή ειναι ζορικη με ελάχιστες ευθείες μπορεί και δύο. Αν ο μαστορης ειναι πιο μάχιμος, πάσο.
Μετα την 2η μερα το φερνεις, χαλλλαρα κι ευκολα.
Αν ο μαστορης ειναι πιο μαχιμος, θα το φερει απο την 1η
Και φακ μαϊ λαϊφ.
Εβγαλα 4,5κ χλμ με ΧΤ250 στας ευρωπας και η σελα σερβιεττα με χαλασε μονο την 2η μερα.
Εβγαλα και 5κ+ με ενα CX500Ε, πολυθρονα μεν, αλλα ημουν πανω του τουλαχιστον 9 ωρες την ημερα.
Με μια αναβαθμιση στο υλικο της σελας (η αλλη σελα), πας παντου, ακουραστα και αβιαστα με οτιδηποτε.
doctoras
18/10/2014, 21:59
Εφόσον σου αρέσει το gsx750 δε κοιτάς και για το zr7 η και το "s" για ροπατο τετρακυλινδρο;
Εαν σου αρέσει το μηχανάκι το είχα ξέρω την πορεία του
Εαν του δώσεις 2000 το πήρες
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5608234/
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 22:02
Και φακ μαϊ λαϊφ.
Εβγαλα 4,5κ χλμ με ΧΤ250 στας ευρωπας και η σελα σερβιεττα με χαλασε μονο την 2η μερα.
Εβγαλα και 5κ+ με ενα CX500Ε, πολυθρονα μεν, αλλα ημουν πανω του τουλαχιστον 9 ωρες την ημερα.
Με μια αναβαθμιση στο υλικο της σελας (η αλλη σελα), πας παντου, ακουραστα και αβιαστα με οτιδηποτε.
Σωστος ο Δοκτωρας!
Αυτα ακουω και σκεφτομαι οτι ειμαι μεγαλη φλωρετα που δεν παω απλα με το Domi. (αλλα το λυπαμαι να το κουρασω τοσο).
taisteal
18/10/2014, 22:05
Σωστος ο Δοκτωρας!
Αυτα ακουω και σκεφτομαι οτι ειμαι μεγαλη φλωρετα που δεν παω απλα με το Domi. (αλλα το λυπαμαι να το κουρασω τοσο).
Καλα το σκεφτεσαι.
Μια χαρα μηχανακι εχεις,τα μηχανακια δεν παθαινουν τιποτα,αντεχουν,ο αναβατης συνηθως δεν αντεχει.
Μια χαρα μηχανακι εχεις,τα μηχανακια δεν παθαινουν τιποτα,αντεχουν,ο αναβατης συνηθως δεν αντεχει.
+1
Πανε με το Domi.
110-120 (οσο και τα ορια) και θα το καταευχαριστηθεις.
Τα λ7 που συζητας για αλλη μοτο, καντα αναλωσιμα και περισσοτερα χλμ στο ταξιδι σου.
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 22:19
Το sm πάσχει σε σέλα και κατανάλωση.
Nαι, γιατι αλλιως θα το 'παιρνα... :lol::lol::lol:
(ωραιο μοτορι βεβαια)
chester24
18/10/2014, 22:30
+1
Πανε με το Domi.
110-120 (οσο και τα ορια) και θα το καταευχαριστηθεις.
Τα λ7 που συζητας για αλλη μοτο, καντα αναλωσιμα και περισσοτερα χλμ στο ταξιδι σου.
+1 ;)
Bob_o_mastoras
18/10/2014, 22:33
@taisteal + DrEvil: https://www.youtube.com/watch?v=zqghKhDHn60 ;)
Ρε στην Ευρωπη λεμε σκιζουν πατους με τα ρανταρ τι ψαχνετε;
Παρε ενα βεστρωμ να τελειωνουμε.,...
Ρε συ.
Σκεφτηκες οτι μπορει να μην πηγαινει στο δασος για το κυνηγι;
Ρε συ.
Σκεφτηκες οτι μπορει να μην πηγαινει στο δασος για το κυνηγι;
Κατι ξερεις εσυ...
LOUKILOUK
19/10/2014, 02:16
Καλα το σκεφτεσαι.
Μια χαρα μηχανακι εχεις,τα μηχανακια δεν παθαινουν τιποτα,αντεχουν,ο αναβατης συνηθως δεν αντεχει.
Πες τα χρυσόστομε...τόσο καιρό διαβάζω και έλεγα, "δε θα το πει κάποιος...?"
Αν φυσικά υπάρχουν φράγκα βγάζεις και γούστα αλλά τότε τι συζητάμε για τέλη και καταναλώσεις...?
Οποιοδηπιτε μεσαιο στα 600-650 τα καλυπτει αυτα.
Πως μαθαμε εστι ρπστμ.... Οσο πιο πολλα δεν ειναι απαραιτητα τοσο πιο καλα.
Περίεργος είμαι, έχεις κάνει το ταξιδάκι έτσι κι αλλιώς και το λές; Αν ναι, πάσο!
Δεν κάθομαι να διαβάσω 11 σελίδες αλλά έχω μια απορία.
Πήρες dominator και τώρα ψάχνεις μηχανάκι για να πας ταξίδι?
Πας καλά?
Καβάλα αγόρι μου και πάνε στην ευχή της παναγίας να ξεφύγεις λίγο που ψάχνεις το κατάλληλο μηχανάκι για 11 σελίδες.
Εγώ πήγα Ιταλία με μονοκύλινδρο και πολύ ήταν. Και ας ήμουν δικάβαλος.
Που είσαι ρε Γιάννη να τους δείξεις πως γίνονται ταξίδια στη σέλα ενός κτμ690 με 5 πόντους ζελατίνα και τις τρεις πρώτες σχέσεις να τις αλλάζεις στα 15 μέτρα?
Περίεργος είμαι, έχεις κάνει το ταξιδάκι έτσι κι αλλιώς και το λές; Αν ναι, πάσο!
Ναι, το εχω κανει.
Ποιο το νοημα ομως της παρατηρησης σου;
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 00:04
Και ποιος σου ειπε οτι θα εμενα στο 1 μηχανακι;;; :p
To Dominator το πηρα για συγκεκριμενο σκοπο ρε συ Daz. Οχι για τα παντα ολα. Kαι το λυπαμαι να το ταραξω στα χιλιομετρα και στις εθνικες κοντα στον κοφτη.
Στα 110 με 5η εχω φτασει ηδη 5000 στροφες περιπου αναλογα και την κλιση του δρομου. Την πεμπτη του την κοφτιαζεις ανετα εδω που ειμαι που δεν υπαρχουν σχεδον ευθειες. Σκεψου στον αυτοκινητοδρομο.
Και ειναι κριμα, ειναι σαν καινουργιο το μοτερακι του. Σκεψου να δουλευει για ωρες στις 5-6 χιλιαδες rpm. Δεν ειναι και οτι καλυτερο για ενα αεροψυκτο μονοκυλινδρο. Ψυχη εχει και αυτο το καημενο! :look:
Ενατξει δε λεω οτι δεν παει ή οτι θα παθει κατι κλπ, απλα το λυπαμαι.
Αλλιως απο ανεση μια χαρα ειναι, θα του βαζα μια ζελατινα, καγκελα για σαμαρια, καλυτερη σελα και ενα ψυγειο λαδιου προληπτικα και ετοιμο.
Απο την αλλη μου 'χει κολλησει να το κανω με οσο το δυνατον πιο street μηχανακι το ταξιδι.
Τα σκεφτομαι ολα τα ενδεχομενα παντως και πολλα θα εξαρτηθουν και απο το μπατζετ. Γι'αυτο ξεκινησα νωρις τις αναζητησεις ωστε να εχω χρονο να ζυγισω τα πραγματα και να καταληξω οσο το δυνατον σε σωστοτερες αποφασεις.
Κατα τα αλλα και 'γω ειμαι τις αποψης οτι ολα τα μηχανακια πανε. Ορεξη να υπαρχει! Και χιλια μπραβο σε αυτους που τα πανε ταξιδι οτι μηχανακι ειναι!
Απλα αν μπορεσω θα ηθελα να εχω το βολεμα μου και να το κανω αυτο το ταξιδι οσο το δυνατον πιο κοντα σε αυτο που εχω στο μυαλο μου και οσο το δυνατον πιο ανετα και ξεκουραστα.
SHOOTER045
20/10/2014, 00:22
110 χλμ 5η
5.000 στρ/λεπτο?
τι γραναζια φορας?
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 00:31
46 πισω και μπροστα το μαμα λογικα δλδ 15 (δεν μου ειχε αναφερει αυτος που το πηρα να κοντυνε μπροστα το γραναζι).
edit: Τελικη δινει η Honda 160. Αντε να ειναι 150.
Ειναι και αναλογικα τα οργανα οποτε δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρος. Θα ξανατσεκαριστει παντως για να δω για σιγουρα.
Και τι το πήρες να το κοιτάς να γυαλίζει?
Τι γρανάζομα έχει? Με 15-45, 15-46 ταξιδεύει άνετα με 130 χλμ. Δεν θέλεις παραπάνω. Εντάξει αν πάρεις κανένα versys θα πιάσεις και μια φορά τα 170, so what? Ότι μηχανάκι και να πάρεις στο τέλος θα βρεθείς να οδηγείς πάλι με 130 max.
Φοβάσαι μη σου στερήσει τις έντονες συγκινήσεις που θα σου προσφέρει κάποιο δικύλινδρο 600αρι?
Φτιάξε τη σέλα, κοίτα τι γρανάζομα έχει, βάλε και δυο σαμάρια και φύγε.
Όταν γυρίσεις πλύνε το να γυαλίσει.
Το δικό μου δουλεύει 5χιλιάδες rpm σε όλη τη ζωή και είναι σαν καινούριο. Συντήρηση θέλουν τα μηχανάκια όχι να κάθονται για να μην παλιώσουν. Συντήρησε το σωστά και θα παλιώσεις πριν απ' αυτό.
Εγώ προτείνω να πας με αυτό που έχεις. Αλλιώς πάρε κανένα versys 650. Είναι το πιο άνετο, φθηνό οικονομικό, ασφάλτινο, με ωραία απόδοση λόγο του δικύλινδρου σε σειρά. Αλλά καλύτερα να δώσεις τα λεφτά σου για ένα μηχανάκι που να μπορεί να κάνει κάτι διαφορετικό απ' ότι το domi.
Enduro πχ, Souper motard, κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό.
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 00:57
Αλλά καλύτερα να δώσεις τα λεφτά σου για ένα μηχανάκι που να μπορεί να κάνει κάτι διαφορετικό απ' ότι το domi.
Enduro πχ, Souper motard, κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό.
Εντουρο ή μοταρντ κανω και το ντομι! :D (λεμε τωρα :lol:)
Γι'αυτο θελω να παρω κατι αμιγως street ταξιδιωτικο.
SHOOTER045
20/10/2014, 01:06
Εντουρο ή μοταρντ κανω και το ντομι! :D (λεμε τωρα :lol:)
τα μηχανακια θελουν χερια
325237
325238
ζηλεψα τον magi και ξαναχτυπησα.....
akis_trevor
20/10/2014, 02:09
ρε συ μπομπ,εξωτερικο οδικος δεν εχω παει αλλα ψαχνομαι λιγο με ταξιδιωτικα,εχω μιλησει και με παιδια που πηγαν εξω,ολοι λενε οχι αυτοκινητοδρομο.τα μηχανακια που ειχα ηταν αμιγως στρητ600-800 cc.αυτοκινητοδρομο μονο για λογους χρονου αν δεν σε παιρνει αλλιως.απο επαρχιακο θα δεις και 5 πραγματα παραπανω,που νομιζω οτι ειναι και η ουσια του ταξιδιου.
αν ειχες σκοπο να το κρατησεις το μηχανακι τοτε αλλαζει η κουβεντα(με αυτον τον σκοπο απαντησα και νωριτερα).αλλα να παρεις μηχανακι για να ταξιδεψεις και να το δωσεις μετα....δεν μου μοιαζει καλη λογικη.
και στην τελικη δωσε ενα μερος του μπατζετ σου στο μηχανακι σου ωστε να το βελτιωσεις σε 1-2 σημεια και καλους δρομους...
ΜΕ 3000 ΕΥΡΩ ΜΠΑΤΖΕΤ...............Ή ΜΑΖΟΧΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΣΑΙ
Ή πολύ μεγάλος έραστής τής περιπέτειας.........άλλιώς
κάνε ένα καλό σέρβις μέ αύτό πού έχεις καί όπλίσου
μέ πολύ ύπομονή.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ, όποτε τό κάνεις.
Ναι, το εχω κανει.
Ποιο το νοημα ομως της παρατηρησης σου;
Εννοώ αν το έχεις κάνει και με τον ένα τρόπο και με τον άλλο. Γιατί με όλα τα μηχανάκια μπορείς να κάνεις το ταξιδάκι όπως είπες, πχ με το xt που αναφέρεις και μπράβο σου, αλλά μια που ψάχνεται ο φίλος για ταξιδάκια στας Ευρώπας και πολλά χλμ, είπα μια ενναλακτική για να το απολαύσει πραγματικά και να μη λειώσει ο κώλος του στη σέλα, να μην είναι πιασμένα τα χέρια του και να μη στριφογυρνάει το κεφάλι του το βράδυ που θα ξεκουράζεται. Βέβαια εγώ είμαι πια πατημένα 50 και έχω άλλα κριτήρια.:beer:
Το ρεζουμέ είναι ότι λέει ο φίλος Terens παραπάνω
τα μηχανακια θελουν χερια
325237
325238
ζηλεψα τον magi και ξαναχτυπησα.....
Ρε συ!
Με τις μποτες της Σοφιας εβγαινες εντουραδα;
amyroukai
20/10/2014, 09:11
Εσένα αυτό σε παραξενεύει ή ότι στην τελευταία φωτό έχουμε την απόδειξη ότι ο σούτερ είναι εξωγήινος, από ένα πλανήτη με δύο ήλιους;
Εσένα αυτό σε παραξενεύει ή ότι στην τελευταία φωτό έχουμε την απόδειξη ότι ο σούτερ είναι εξωγήινος, από ένα πλανήτη με δύο ήλιους;
Τωρα το ειδα!
Τωρα εξηγουνται πολλα........
Προσεξτε!
Δουλευει στην ΔΙΑΣ
Εχει ενα μηχανακι ΙΤ σε τευχη.....οχι τυχαιο το ονομα ΙΤ-ΕΤ βλεπετε την ομοιοτητα,και επισεις το οτι το εχει σε τευχη ειναι μαλλον για να μην δινει στοχο στον απλο κοσμο της γης.
Επισεις το αυτοκινητο του ειναι μαρκας Subaru.Θα μου πειτε "και τι με αυτο.......;"
Αν προσεξετε,το σημα της Subaru ειναι αυτο.....
325257
Εχει σημα τον γαλαξια................
Gotcha μαστορα!
akis_trevor
20/10/2014, 10:26
στην πρωτη φωτο εχει 3 ηλιους.....μιλαμε για ετη φωτος μπροστα!!!!:cry: :bawl:
SHOOTER045
20/10/2014, 11:09
Τωρα το ειδα!
Τωρα εξηγουνται πολλα........
Προσεξτε!
Δουλευει στην ΔΙΑΣ
Εχει ενα μηχανακι ΙΤ σε τευχη.....οχι τυχαιο το ονομα ΙΤ-ΕΤ βλεπετε την ομοιοτητα,και επισεις το οτι το εχει σε τευχη ειναι μαλλον για να μην δινει στοχο στον απλο κοσμο της γης.
Επισεις το αυτοκινητο του ειναι μαρκας Subaru.Θα μου πειτε "και τι με αυτο.......;"
Αν προσεξετε,το σημα της Subaru ειναι αυτο.....(το σημα της SUBARU ειναι ο αστερισμος των πλειαδων!!!τυχαιο????)-fixed
325257
Εχει σημα τον γαλαξια................
Gotcha μαστορα!
και ενα bandit,και ενα RMX σε τευχη
αλλα δεν το κανω θεμα ....
SHOOTER045
20/10/2014, 11:11
στην πρωτη φωτο εχει 3 ηλιους.....μιλαμε για ετη φωτος μπροστα!!!!:cry: :bawl:
κοιτα οι φωτο ειναι σε χαρτι
ποιος ψαχνει σκανερ............
χτσαααααααααααααακ με το ωραιοτατο τηλ(ξερει ο τεο)
και να οι ηλιοι
και δυο και τρεις..........
κοιτα οι φωτο ειναι σε χαρτι
ποιος ψαχνει σκανερ............
χτσαααααααααααααακ με το ωραιοτατο τηλ(ξερει ο τεο)
και να οι ηλιοι
και δυο και τρεις..........
Magi(c) rules!
Για να μεινουμε και στο θεμα μας..........
Κανε οτι σου ειπαν.
Φτιαξε μια ανετη σελιτσα και καβαλα την Dominatrix να γουσταρεις............
amyroukai
20/10/2014, 13:14
καβαλα την Dominatrix να γουσταρεις............
Αν την καβαλάς εσύ δεν είναι Dominatrix. Μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα.
Για να μεινουμε και στο θεμα μας..........
Κανε οτι σου ειπαν.
Φτιαξε μια ανετη σελιτσα και καβαλα την Dominatrix να γουσταρεις............
Να του μακρίνεις και το γρανάζωμα 1 ή 2 δόντια και ταξιδεύει ανετα 120-130 ;)
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 16:48
Αμα (λεω αμα) φυγω τελικα με το Dominatrix... εεε... Dominator ηθελα να πω (εχω ενα συγχωριανο εδω που το λεει terminator αλλα οχι επιτηδες :lol:). Θα του ριξω λεφτα πανω οποτε θα παμε για γαμο μετα κατα πασα πιθανοτητα (ουτως ή αλλως με το συγκεκριμενο μαλλον αυτο θα γινει)
Δηλαδη: Σελα ανατομικη, καγκελα για σαμαρια, καγκελακι στο μοτερ και εξτρα μαρσπιε εκει να απλωνομαι, ζελατινα, παροχη ρευματος, κοντη γκαζιερα (ουτως ή αλλως θελω να του βαλω), μεγαλυτερη δισκοπλακα εμπρος και σωληνακια υψηλης μπρος-πισω, αμορτισερ πισω ρυθμιζομενο καλο (wp, hagon κλπ) πισω, ελατηρια ακομα σκληροτερα μπροστα ή αλλο πηρουνι (μπορει και "αμστελνταουν") να γινει σταθεροτερο στα πολλα, ψυγειο λαδιου, τιμονι αλλο με ψηλοτερα καβαλετα, φωτα xenon...
Ε, αυτα πανω κατω! :look:
Και σε δευτερη φαση (οχι για το ταξιδι) λιιιγο γαργαλημα το μοτερ. Ισα ισα. Παντα για μαμα αξιοπιστια.
Mετα βεβαια θα ειναι σουπερ-ντουπερ all terain ταξιδιωτης.
Το θεμα ειναι αξιζει;;;
Ώπα ρε παλίκαρε! Σου είπαν να φτιάξεις 1-2 πραματάκια για να το κάνεις πιο εύκολο στο ταξίδι και εσύ του άλλαξες τον αδόξαστο! Τι τα θες τα πιρούνια και τα ψαλίδια και τις αναρτήσεις.. πόσο μάλλον τα πειράγματα στον κινητήρα!!! Άστη στην ησυχία της τη μεγαλοκοπέλα και να δεις που θα σου κάνει όλα τα χατίρια. Οκ σέλα να φτιάξεις αν δε σε βολεύει..οκ ρίξε και το κάτιτις (κανα σωληνάκι κιετς) στα φρένα αν δεν σε ικανοποιούν, αλλά μην παίρνεις φόρα και το παρακάνεις. :beer:
amyroukai
20/10/2014, 17:41
να γινει σταθεροτερο στα πολλα
βρε μπομπ, κάποιο από τα "υγιεινά" ροφήματα σε χαλάει, το έχεις καταλάβει; Σέλα, κάγκελα σαμάρια, έφυγες...
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 17:44
Πιστονι, εκκεντροφορους, βαλβιδες τιτανιου, μπιελα, fcr 41, ρευματα, 2 σε 1 εξατμιση με ανοξειδωτους λαιμους και τελικο απο ανθρακονημα, ζαντες ελαφρυτερες απο αλουμινιο (και αυτες που εχει αλουμινιο ειναι αλλα ετς!), κεντρα τροχων σουπερ ενισχυμενα ταλον και ετς, κλπ κλπ..
Τωρα το παραεκανα!! :tooth:
edit: Ξεχασα το racing κατευθειαν απο το Dakar πλαστικο τεποζιτο!!!
Πιστονι, εκκεντροφορους, βαλβιδες τιτανιου, μπιελα, fcr 41, ρευματα, 2 σε 1 εξατμιση με ανοξειδωτους λαιμους και τελικο απο ανθρακονημα, ζαντες ελαφρυτερες απο αλουμινιο (και αυτες που εχει αλουμινιο ειναι αλλα ετς!), κεντρα τροχων σουπερ ενισχυμενα ταλον και ετς, κλπ κλπ..
Τωρα το παραεκανα!! :tooth:
edit: Ξεχασα το racing κατευθειαν απο το Dakar πλαστικο τεποζιτο!!!
αν χρειαστείς κανα χερουλι ελα να σου δώκω. :D:D:beer:
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 17:52
αν χρειαστείς κανα χερουλι ελα να σου δώκω. :D:D:beer:
I ride alone αλλα θα βαλω και χερουλι ετσι για να ανεβει το κοστος!! Αλλα θα μπαινει στο racing Dakar πλαστικο τεποζιτο;;; :confused:
:lol:
racing dakar? Μπινιά φίλε δεν θα μπαίνει.
theofilos888
20/10/2014, 18:00
I ride alone αλλα θα βαλω και χερουλι ετσι για να ανεβει το κοστος!! Αλλα θα μπαινει στο racing Dakar πλαστικο τεποζιτο;;; :confused:
:lol:
Τα τεποζιτα στην ουρα ξεχασες.....
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 18:10
Δεν τα ξεχασα αλλα τι να τα κανω;;; Απο ασφαλτο θα παω και μονο Ευρωπη!!! :D
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 18:11
racing dakar? Μπινιά φίλε δεν θα μπαίνει.
Εχει νομιζω η Acerbis πλαστικο για Domi. :)
Bradipous
20/10/2014, 18:40
Και αν δωσεις το ντομι, παρεις ενα βερσυς πχ και μεινεις κ ολας με αυτο τι σε χαλαει;
amyroukai
20/10/2014, 18:44
Και αν δωσεις το ντομι, παρεις ενα βερσυς πχ και μεινεις κ ολας με αυτο τι σε χαλαει;
η ασχήμια. τουλάχιστον όταν είσαι επάνω δεν το βλέπεις.
Bradipous
20/10/2014, 18:46
η ασχήμια. τουλάχιστον όταν είσαι επάνω δεν το βλέπεις.
Μπορει να το παρκαρει με την οπισθεν ωστε οταν παει να το παρει να μην χρειαζεται να το αντικριζει καταματα. :tooth:
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 18:50
Και αν δωσεις το ντομι, παρεις ενα βερσυς πχ και μεινεις κ ολας με αυτο τι σε χαλαει;
"Με χαλάει που τις νύχτες κάποιος άλλος σε φιλάει. Και στα μέρη που σε πήγαινα εγώ κι αυτός σε πάει"
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΛΙΚΗΣ
:tooth::tooth::tooth:
Προτιμω ρε Βραδυπους 2 παλια μοτορια παρα 1 μονο καινουργιο για ολα.
Bradipous
20/10/2014, 19:00
Προτιμω ρε Βραδυπους 2 παλια μοτορια παρα 1 μονο καινουργιο για ολα.
Και δεν το λες τοση ωρα ρε μαστροτσαλικη....
325304
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 19:05
Αυτο ειναι σαν το ντομι αλλα χοντρο! :lol: (οχι οτι θα με χαλαγε!)
Προτιμω το Ντομι και ενα street ή touring ή ... motocross! (:look:)
Bradipous
20/10/2014, 19:07
Αυτο ειναι σαν το ντομι αλλα χοντρο! :lol: (οχι οτι θα με χαλαγε!)
Προτιμω το Ντομι και ενα street ή touring ή ... motocross! (:look:)
ε θα μας τρελανει αυτο το παιδι :bigcry: :priest:
chester24
20/10/2014, 19:21
Αυτο ειναι σαν το ντομι αλλα χοντρο! :lol: (οχι οτι θα με χαλαγε!)
Προτιμω το Ντομι και ενα street ή touring ή ... motocross! (:look:)
Κυριες και κυριοι... Σας παρουσιαζω τον Bob ton Mastora......
H, Also Known As.................???????????????
O Mr. "ΕΧΩ ΤΟΣΗ Κ@ΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΩ "......... :cry::p
Bob_o_mastoras
20/10/2014, 19:26
K@υλα εχω.. λεφτα δεν εχω! :cry::cry:
chester24
20/10/2014, 19:28
Welcome to the Club :a022:
Κυριες και κυριοι... Σας παρουσιαζω τον Bob ton Mastora......
H, Also Known As.................???????????????
O Mr. "ΕΧΩ ΤΟΣΗ Κ@ΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΩ "......... :cry::p
:bawl: :bawl:
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
Δηλαδη: Σελα ανατομικη, καγκελα για σαμαρια, καγκελακι στο μοτερ και εξτρα μαρσπιε εκει να απλωνομαι, ζελατινα, παροχη ρευματος, κοντη γκαζιερα (ουτως ή αλλως θελω να του βαλω), μεγαλυτερη δισκοπλακα εμπρος και σωληνακια υψηλης μπρος-πισω, αμορτισερ πισω ρυθμιζομενο καλο (wp, hagon κλπ) πισω, ελατηρια ακομα σκληροτερα μπροστα ή αλλο πηρουνι (μπορει και "αμστελνταουν") να γινει σταθεροτερο στα πολλα, ψυγειο λαδιου, τιμονι αλλο με ψηλοτερα καβαλετα, φωτα xenon...
Ε, αυτα πανω κατω! :look:
Και σε δευτερη φαση (οχι για το ταξιδι) λιιιγο γαργαλημα το μοτερ. Ισα ισα. Παντα για μαμα αξιοπιστια.
Mετα βεβαια θα ειναι σουπερ-ντουπερ all terain ταξιδιωτης.
Το θεμα ειναι αξιζει;;;
Σέλα ναι.
Σαμάρια ναι.
Καγκελάκι στο μοτέρ δεν το χρειάζεται. Μη το βαραίνεις άδικα. Αν θέλεις να απλώνεις αρίδα πάρε civic.
Παροχή ρεύματος ναι, από ναυτιλιακά είδη για να μην την χρυσοπληρώσεις.
Λίγο μακρύτερη μετάδοση ναι.
Μεγαλύτερη δισκόπλακα, όχι. Όχι βέβαια! Από πότε τα χονδα έχουν ελλειπή φρένα? Θέλεις μαργαρίτα ε για να διώχνει τις λάσπες.
Σωληνάκια υψηλής. Γιατί έχεις σκοπό να κατέβεις κανένα στραμπουλιχτό κατηφορικό με όλα και θέλεις διάρκεια με άριστη αίσθηση? Για κάθε μέρα τα νορμαλ είναι προτιμότερα. Επίσης τα υψηλής είναι ακριβά ενώ με τα φθηνά δε θα κάνεις προκοπή. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι αλλά βαριέμαι να τους γράφω.
Αμορτισέρ πίσω. Μείνε με αυτό που έχεις και αν δε σε καλύπτει άλλαξε το ή άλλαξε ελατήριο. Ενδείκνυται να γίνει πριν το ταξίδι μόνο αν με το ήδη υπάρχον σου "ψαρεύει" το τιμόνι έχοντας το "βαρος ταξιδιού" και την προφόρτιση στο τέρμα.
Σκληρότερα ελατήρια εμπρός. You know better. Τα σκληρότερα ελατήρια ίσως σου χαλάσουν τις αποσβέσεις και μετά να χρειάζεται revalving. Παίξε με ότι ρυθμίσεις υπάρχουν και μετά αποφασίζεις.
Αλλο πηρούνι εμπρός. God no. (Χρειάζεσαι άλλα κέντρα που προϋποθέτουν άλλες ακτίνες και διαφορετικό στεφάνι γιατί αυτό είναι τρυπημένο για τo υπάρχον κέντρο. Θα έχεις προβληματική εγκατάσταση φτερού. Οι διαφορετικές τιμονόπλακες εκτός του ότι κοστίζουν θα σου καταργήσουν το κλείδωμα του τιμονιού. Είναι δυσκολότερο στην συντήρηση, βλ αλλαγή λαδιών. Πιθανότατα να σου βαρύνει ελαφρώς το μπροστινό και να μην σηκώνεται σούζα :lol:, κόψε τις μλκς το μηχανάκι είναι μια χαρά όπως είναι γι' αυτό που είναι μη προσπαθείς να το κάνεις κάτι που δεν είναι και δε θα γίνει ποτέ). Ποιος σου είπε ότι τα Usd δίνουν εχτρα σταθερότητα στα πολλά? Αυτό που κάνουν είναι να μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος για να λειτουργεί καλύτερα η ανάρτηση σε δυνατά χτυπήματα και είναι στιβαρότερα σε οριακή οδήγηση. Είναι το μηχανάκι σου για τέτοια?
Ψυγείο λαδιού. Dεν ξέρω.
Αλλο τιμόνι. Θέλεις μεγαλύτερο για extra leverage στην άμμο ή θέλεις να μη χωράς να κάνεις διήθηση? Θέλεις άλλες γωνίες? Είναι στραβό? Είναι σιδερένιο? Δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά σου? Θα το άλλαζα μόνο αν ήταν στραβό ή σιδερένιο. Διαφορετικά θα περίμενα να το στραβώσω για να το αλλάξω.
Καβαλέτα. Θα οδηγείς όρθιος? Το πιο ψηλό θα σε βολέψει καλύτερα? Αν ναι τότε βάλε. You know better.
Φωτά xenon. Αν το κάνεις μη μου το πεις. Ούτε στις καλημέρες δε θα σου μιλάω. Όταν θα γράφεις θα αλλάζω θρεντ. :lol:
Γαργάλημα στο μοτέρ. Δλδ? Φιλτρο, καρμπ, εξατμισόνι? Ότι κάνεις θα έχει επιπτώσεις. Είτε σε αξιοπιστία, είτε στην απόδοση (θα χάσει χαμηλά) είτε στην τσέπη σου για λίγα παραπάνω άλογα, είτε στην κατανάλωση. be careful που λεν και στο χωριό μ.
Μετά θα γίνει σούπερ ταξιδιώτης ε? Εγώ λέω να γίνουμε πρώτα εμείς και μετά τα μηχανάκια μας που έτσι κι αλλιώς είναι καλύτεροι ταξιδιώτες από μας.
Ρε μπομπ, ο κόσμος δεν γμει το μηχανάκι του πριν φύγει για ταξίδι. Κάποιες απ' τις αλλαγές που ανέφερες θέλουν πολλά χλμ πριν φύγεις ταξίδι για να είσαι σίγουρος ότι θα απολαύσεις το ταξίδι σου και ότι τα προβλήματα της μηχανής σου.
Είπαμε να μη ρίξεις λεφτά για να πάρεις άλλη μηχανή και εσύ θέλεις να τα δώσεις για να κάνεις άλλη μηχανή αυτή που έχεις.
Αν είναι έτσι να επανέλθει το θρεντ στο θέμα του και να συνεχίσουμε να σου λέμε τι μηχανή να πάρεις. :lol:
Πάρε versys. Μόνο άσχημο μούτρο έχει που συνηθίζεται, σε όλα τα άλλα πλην της μεταπώλησης είναι σούπερ.
Αλλά θα πάρεις μηχανή με 3 χιλιάρικα και θα φύγεις ταξίδι? Εγώ και καινούρια να έπαιρνα σήμερα, αυριο με το τενεκε θα ταξίδευα.
Οπότε πάρε άλλη μηχανή για να μη δώσεις τα λεφτά σε μαλακίες και πάΝΕ με το domi. :lol:
Σέλα ναι.
Σαμάρια ναι.
Καγκελάκι στο μοτέρ δεν το χρειάζεται. Μη το βαραίνεις άδικα. Αν θέλεις να απλώνεις αρίδα πάρε civic.
Παροχή ρεύματος ναι, από ναυτιλιακά είδη για να μην την χρυσοπληρώσεις.
Λίγο μακρύτερη μετάδοση ναι.
Μεγαλύτερη δισκόπλακα, όχι. Όχι βέβαια! Από πότε τα χονδα έχουν ελλειπή φρένα? Θέλεις μαργαρίτα ε για να διώχνει τις λάσπες.
Σωληνάκια υψηλής. Γιατί έχεις σκοπό να κατέβεις κανένα στραμπουλιχτό κατηφορικό με όλα και θέλεις διάρκεια με άριστη αίσθηση? Για κάθε μέρα τα νορμαλ είναι προτιμότερα. Επίσης τα υψηλής είναι ακριβά ενώ με τα φθηνά δε θα κάνεις προκοπή. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι αλλά βαριέμαι να τους γράφω.
Αμορτισέρ πίσω. Μείνε με αυτό που έχεις και αν δε σε καλύπτει άλλαξε το ή άλλαξε ελατήριο. Ενδείκνυται να γίνει πριν το ταξίδι μόνο αν με το ήδη υπάρχον σου "ψαρεύει" το τιμόνι έχοντας το "βαρος ταξιδιού" και την προφόρτιση στο τέρμα.
Σκληρότερα ελατήρια εμπρός. You know better. Τα σκληρότερα ελατήρια ίσως σου χαλάσουν τις αποσβέσεις και μετά να χρειάζεται revalving. Παίξε με ότι ρυθμίσεις υπάρχουν και μετά αποφασίζεις.
Αλλο πηρούνι εμπρός. God no. (Χρειάζεσαι άλλα κέντρα που προϋποθέτουν άλλες ακτίνες και διαφορετικό στεφάνι γιατί αυτό είναι τρυπημένο για τo υπάρχον κέντρο. Θα έχεις προβληματική εγκατάσταση φτερού. Οι διαφορετικές τιμονόπλακες εκτός του ότι κοστίζουν θα σου καταργήσουν το κλείδωμα του τιμονιού. Είναι δυσκολότερο στην συντήρηση, βλ αλλαγή λαδιών. Πιθανότατα να σου βαρύνει ελαφρώς το μπροστινό και να μην σηκώνεται σούζα :lol:, κόψε τις μλκς το μηχανάκι είναι μια χαρά όπως είναι γι' αυτό που είναι μη προσπαθείς να το κάνεις κάτι που δεν είναι και δε θα γίνει ποτέ). Ποιος σου είπε ότι τα Usd δίνουν εχτρα σταθερότητα στα πολλά? Αυτό που κάνουν είναι να μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος για να λειτουργεί καλύτερα η ανάρτηση σε δυνατά χτυπήματα και είναι στιβαρότερα σε οριακή οδήγηση. Είναι το μηχανάκι σου για τέτοια?
Ψυγείο λαδιού. Dεν ξέρω.
Αλλο τιμόνι. Θέλεις μεγαλύτερο για extra leverage στην άμμο ή θέλεις να μη χωράς να κάνεις διήθηση? Θέλεις άλλες γωνίες? Είναι στραβό? Είναι σιδερένιο? Δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά σου? Θα το άλλαζα μόνο αν ήταν στραβό ή σιδερένιο. Διαφορετικά θα περίμενα να το στραβώσω για να το αλλάξω.
Καβαλέτα. Θα οδηγείς όρθιος? Το πιο ψηλό θα σε βολέψει καλύτερα? Αν ναι τότε βάλε. You know better.
Φωτά xenon. Αν το κάνεις μη μου το πεις. Ούτε στις καλημέρες δε θα σου μιλάω. Όταν θα γράφεις θα αλλάζω θρεντ. :lol:
Γαργάλημα στο μοτέρ. Δλδ? Φιλτρο, καρμπ, εξατμισόνι? Ότι κάνεις θα έχει επιπτώσεις. Είτε σε αξιοπιστία, είτε στην απόδοση (θα χάσει χαμηλά) είτε στην τσέπη σου για λίγα παραπάνω άλογα, είτε στην κατανάλωση. be careful που λεν και στο χωριό μ.
Μετά θα γίνει σούπερ ταξιδιώτης ε? Εγώ λέω να γίνουμε πρώτα εμείς και μετά τα μηχανάκια μας που έτσι κι αλλιώς είναι καλύτεροι ταξιδιώτες από μας.
Ρε μπομπ, ο κόσμος δεν γμει το μηχανάκι του πριν φύγει για ταξίδι. Κάποιες απ' τις αλλαγές που ανέφερες θέλουν πολλά χλμ πριν φύγεις ταξίδι για να είσαι σίγουρος ότι θα απολαύσεις το ταξίδι σου και ότι τα προβλήματα της μηχανής σου.
Ψηφιζω daz για μοντερειτορ..........
Τρεμε πιπακια.........
:D
amyroukai
21/10/2014, 08:44
έλα, ο πιπάκιας πΧιά δεν σεντονάρει.
Εκείνος ο UHeep έψαχνε για κανένα domi χαρτί και δεν έβρισκε και ο bob που το βρήκε θέλει να το χαλάσει. Είναι να μη γράφω?
Όχι και mod ρε σεις. Δεν μπορώ την έχτρα δουλειά και να με βρίζουν κιόλας. :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.