PDA

View Full Version : New GSX-R1000 L7



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

RaGe_Raptor
19/09/2018, 22:36
Και σε lbs έχουμε και claimed και measured weight.
Τζιμ, αφού 166 κιλά έλεγε τότε η Σουζουκάρα, ψέμματα να πούμε? :D
399420

JIMK7
20/09/2018, 09:25
Κοιτα Γιωργο το δικο μου χωρις βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι στα 168 κιλα χωρις καθρεπτες - φλας - στεκα - βεντιλατερ - φωτα - abs -evap και με πολυ χρημα πανω του.. ξερεις εσυ :p και πιστευεις τωρα ενα εργοστασιακο κ5 ειναι πιο ελαφρυ απο το δικο μου :tooth:

Με το που πιασεις το μηχανακι μου και πας να το κουνησεις νομιζεις οτι ειναι κανενα 400ρι και αν πας να κανεις το ιδιο σε ενα κ5 η διαφορα ειναι οχι ΜΙΚΡΗ αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ δεν χρειαζεσαι καμια ζυγαρια για να δεις τη διαφορα :lol: ολα τα αλλα ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας :lol:

lospsi
20/09/2018, 10:26
Όταν κάποια στιγμή πέρασε από τα χέρια μου ένα 1000Κ7, το ζύγισα με έναν φίλο (μπακαλίστικα βέβαια, με δύο οικιακές ζυγαριές που πάταγαν τα λάστιχα).
Με μονό τελικό και χωρίς καθρέπτες, βάση πινακίδας και περίπου μισό ρεζερβουαρ έδειξε 187 κιλά. Αντίστοιχα, το tuono 2gen που είχα επίσης (απλό, μαμά εξατμίσεις, επίσης χωρίς καθρέπτες και βάση πινακίδας, ίσως κάτι παραπάνω από μισό ρεζερβουάρ) έδειξε 203 κιλά.
Παρόλο που σαν απόλυτα νούμερα, δεν ξέρω κατά πόσον είναι αντιπροσωπευτικά, μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο ελαφρύτερο ήταν το Κ7, κάτι που στον δρόμο δεν του φαινόταν.

RaGe_Raptor
20/09/2018, 10:28
Κοιτα Γιωργο το δικο μου χωρις βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι στα 168 κιλα χωρις καθρεπτες - φλας - στεκα - βεντιλατερ - φωτα - abs -evap και με πολυ χρημα πανω του.. ξερεις εσυ :p και πιστευεις τωρα ενα εργοστασιακο κ5 ειναι πιο ελαφρυ απο το δικο μου :tooth:

Με το που πιασεις το μηχανακι μου και πας να το κουνησεις νομιζεις οτι ειναι κανενα 400ρι και αν πας να κανεις το ιδιο σε ενα κ5 η διαφορα ειναι οχι ΜΙΚΡΗ αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ δεν χρειαζεσαι καμια ζυγαρια για να δεις τη διαφορα :lol: ολα τα αλλα ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας :lol:

Ναι ρε Μήτσο, δεν είπα ότι όντως είναι 166, είπα ότι η Σουζουκάρα έτσι έλεγε. Μπορεί να μέτρησε χωρίς ρόδες ξερωγώ :tooth:

RaGe_Raptor
20/09/2018, 10:31
Όταν κάποια στιγμή πέρασε από τα χέρια μου ένα 1000Κ7, το ζύγισα με έναν φίλο (μπακαλίστικα βέβαια, με δύο οικιακές ζυγαριές που πάταγαν τα λάστιχα).
Με μονό τελικό και χωρίς καθρέπτες, βάση πινακίδας και περίπου μισό ρεζερβουαρ έδειξε 187 κιλά. Αντίστοιχα, το tuono 2gen που είχα επίσης (απλό, μαμά εξατμίσεις, επίσης χωρίς καθρέπτες και βάση πινακίδας, ίσως κάτι παραπάνω από μισό ρεζερβουάρ) έδειξε 203 κιλά.
Παρόλο που σαν απόλυτα νούμερα, δεν ξέρω κατά πόσον είναι αντιπροσωπευτικά, μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο ελαφρύτερο ήταν το Κ7, κάτι που στον δρόμο δεν του φαινόταν.

Εκτός του actual weight υπάρχει και η αίσθηση όταν καβαλάς που προσδιοριζεται από χαρακτηριστικά της γεωμετρίας του πλαισίου (offset, trail, wheelbase, CoG etc)

billy84
20/09/2018, 15:05
Εκτός του actual weight υπάρχει και η αίσθηση όταν καβαλάς που προσδιοριζεται από χαρακτηριστικά της γεωμετρίας του πλαισίου (offset, trail, wheelbase, CoG etc)

+πολύ βαρύτερος ο στρόφαλος του τετρακύλινδρου 1000 + χειρότερος μοχλός απο το τουόνο λόγω κλιπ ον.

Κατα τα άλλα τα 168 άδεια κιλά του Κ5 μόνο σαν ανέκδοτο κυκλοφορεί τόσα χρόνια και απορώ πως εξακολουθεί και αναπαράγεται.

basilis_k6
20/09/2018, 15:31
Κοιτα Γιωργο το δικο μου χωρις βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι στα 168 κιλα χωρις καθρεπτες - φλας - στεκα - βεντιλατερ - φωτα - abs -evap και με πολυ χρημα πανω του.. ξερεις εσυ :p και πιστευεις τωρα ενα εργοστασιακο κ5 ειναι πιο ελαφρυ απο το δικο μου :tooth:

Με το που πιασεις το μηχανακι μου και πας να το κουνησεις νομιζεις οτι ειναι κανενα 400ρι και αν πας να κανεις το ιδιο σε ενα κ5 η διαφορα ειναι οχι ΜΙΚΡΗ αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ δεν χρειαζεσαι καμια ζυγαρια για να δεις τη διαφορα :lol: ολα τα αλλα ειναι σεναρια επιστημονικης φαντασιας :lol:

Το δικο σου με λαδια, υγρα φρενων, νερο, μπαταρία. Εκεινοι ζυγισανε αδειο μηχανακι μονο μεταλλα και πλαστικα. Τα υγρα σου ειναι 10 κιλα μαζι με τη μπαταρια και το μοτερ σου ισως να ειναι βαρυτερο.

RaGe_Raptor
20/09/2018, 20:52
+πολύ βαρύτερος ο στρόφαλος του τετρακύλινδρου 1000 + χειρότερος μοχλός απο το τουόνο λόγω κλιπ ον.

Κατα τα άλλα τα 168 άδεια κιλά του Κ5 μόνο σαν ανέκδοτο κυκλοφορεί τόσα χρόνια και απορώ πως εξακολουθεί και αναπαράγεται.

166 έλεγε η Σουζουκάρα, μην το βαραίνεις :D

JIMK7
20/09/2018, 21:59
Το δικο σου με λαδια, υγρα φρενων, νερο, μπαταρία. Εκεινοι ζυγισανε αδειο μηχανακι μονο μεταλλα και πλαστικα. Τα υγρα σου ειναι 10 κιλα μαζι με τη μπαταρια και το μοτερ σου ισως να ειναι βαρυτερο.

Η παταρια του δικο μου ειναι 650 γραμμαρια οσο για το μοτερ του L7 ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο του κ5 μπορει να ειναι και 5 κιλα κατω, μονο απο το στροφαλο που ειναι πιο μικρος και στενος, χωρις πια το αντιβαρο στροφαλου και κατα πολυ ελαφρυτερη καμπανα μονο απο αυτα ειναι σιγουρα 3 κιλα κατω, ασε τη κατα πολυ μικροτερη κεφαλη με λιγοτερα μηχανικα μεροι.. τεσπα παμ παρακατω

Οποτε μενουν τα 3 κιλα λαδι που παιρνει + 2 κιλα νερο παλι δεν βγαινουν τα κουκια :p

Ακομα και ετσι ενα καλο σεναριο ( με χωρις ολα αυτα που ειπες για το κ5 ) αντε να παει στα 179 κιλα, πιο κατω ουτε λογος

lleonidas
21/09/2018, 18:11
Δεν το λες κακό :D
https://youtu.be/hoBImmcnXxk

KotsosDR
17/10/2018, 19:46
:a016::a016::a016: https://www.youtube.com/watch?v=A8mlJKBldoE