PDA

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

7Tolis
25/11/2015, 14:07
Κάποιος που δεν θέλει να του κουνάει στα 160 όταν έχει τις βαλίτσες πάνω.:D

:owned::D

Ζεύκας
25/11/2015, 14:20
Κάποιος που δεν θέλει να του κουνάει στα 160 όταν έχει τις βαλίτσες πάνω.:D

χαχαχ σωστό και αυτό

BLiTzER
25/11/2015, 14:20
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ποιος παίρνει ΚΤΜ για να βάζει βαλίτσες πάνω.

peterTHErider
25/11/2015, 14:33
πολλες αποριες εχετε ολοι εδω μεσα...μισο να μπει ο τερενς να σας τα εξηγησει λιγο...

daz
25/11/2015, 14:41
δεν ξέρω ποιός θα έκανε τη πατάτα να αγοράσει το άφρικα ενώ με
1,5 χιλιάρικο παραπάνω παίρνει το ΚΤΜ 1190 που κάνει ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ

Αυτός που θα ήθελε true adventure! :smokin:

ggs
25/11/2015, 14:43
σε 20 μερες θα σας πω..:smokin:

freco
25/11/2015, 14:47
πολλες αποριες εχετε ολοι εδω μεσα...μισο να μπει π τερενς να σας τα εξηγησει λιγο...

:lol::lol::lol::lol:

el_hymador
25/11/2015, 14:52
Ιt began in Africa ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca ca

https://www.youtube.com/watch?v=PRC7zKfKomc

foogr01
26/11/2015, 00:03
Κάποιος που δεν θέλει να του κουνάει στα 160 όταν έχει τις βαλίτσες πάνω.:D

Κάτσε να τα πιάσει πρώτα τα 160 άμα του βάλεις βαλίτσες πάνω :D :D

lleonidas
26/11/2015, 22:37
13.900€ χωρίς abs (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7247417/)
14.900€ με abs (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7247491/)
15.900€ abs-dct (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7247507/)

Johny the Fox
26/11/2015, 22:44
..:(

lleonidas
26/11/2015, 22:58
Θα πωλούνται άραγε από το 2016 μοτο χωρίς abs (http://www.bikerspirit.net/main/me-abs-oles-oi-motosykletes-ano-ton-125cc-apo-to-2016-video/) ;
Λογικά θα υπάρχει κάποιο μεταβατικό στάδιο για το υπάρχον στοκ των εμπόρων.

lykourgi
26/11/2015, 23:01
Θα πωλούνται άραγε από το 2016 μοτο χωρίς abs (http://www.bikerspirit.net/main/me-abs-oles-oi-motosykletes-ano-ton-125cc-apo-to-2016-video/) ;
Λογικά θα υπάρχει κάποιο μεταβατικό στάδιο για το υπάρχον στοκ των εμπόρων.
Λογικά, θα παράγονται μόνο με ABS. Τα κομμάτια παλαιότερης παραγωγής θα πωλούνται κανονικά. Λογικά................

lleonidas
26/11/2015, 23:21
Κάπως έτσι..
To αναφέρω διότι η αφρικάνα είναι ολοκαίνουριο μοντέλο αλλά βλέπουμε ότι διατίθεται έκδοση και χωρίς abs.Η μόνη εξήγηση είναι ότι θα ξεκινήσει να διατίθεται εντός 2015 ή/και ότι θα υπάρχει αυτό το μεταβατικό στάδιο που λέγαμε στις αρχές του 2016 για να διώξουν οι έμποροι το στοκ τους,διευκολύνοντας όσους αγοραστές επιλέξουν να γλιτώσουν το χιλιάρικο.

taisteal
26/11/2015, 23:26
Εντελως κουλο να παρεις την εκδοση χωρις abs,εν ετει 2015
Αν εχεις τα 13900 να το παρεις,ε δεν θα κολλησεις στο χιλιαρικο..

lleonidas
26/11/2015, 23:39
Εντελως κουλο να παρεις την εκδοση χωρις abs,εν ετει 2015
Αν εχεις τα 13900 να το παρεις,ε δεν θα κολλησεις στο χιλιαρικο..

Αν κάναμε την ίδια κουβέντα 1-2 χρόνια πριν,θα ήμουν το ίδιο απόλυτος αλλά σε πρόσφατες κουβέντες με γνωστούς μου αναβάτες που οδηγούν δεκαετίες και έχουν κάπως διαφορετική γνώμη περί αναγκαιότητας(προσοχή,δε λέω χρησιμότητας!)του abs,είμαι πιο διαλλακτικός.Προσωπικά,σαφώς και δεν πρόκειται να πάρω ποτέ μηχανή χωρίς abs,όσο αυτό περνάει από το χέρι μου!
Το άλλο ερώτημα που τίθεται με αυτή την τιμολόγηση είναι το εξής: υπάρχει άτυπη εμφύλια κόντρα μεταξύ crosstourer(16 με 17 χιλιάρικα) και αφρικάνας;

taisteal
26/11/2015, 23:50
Αν κάναμε την ίδια κουβέντα 1-2 χρόνια πριν,θα ήμουν το ίδιο απόλυτος αλλά σε πρόσφατες κουβέντες με γνωστούς μου αναβάτες που οδηγούν δεκαετίες και έχουν κάπως διαφορετική γνώμη περί αναγκαιότητας(προσοχή,δε λέω χρησιμότητας!)του abs,είμαι πιο διαλλακτικός.Προσωπικά,σαφώς και δεν πρόκειται να πάρω ποτέ μηχανή χωρίς abs,όσο αυτό περνάει από το χέρι μου!
Το άλλο ερώτημα που τίθεται με αυτή την τιμολόγηση είναι το εξής: υπάρχει άτυπη εμφύλια κόντρα μεταξύ crosstourer(16 με 17 χιλιάρικα) και αφρικάνας;

Την ιδια αποψη ειχα κι εγω,μεχρι που οδηγησα μοτο με abs,και ανακαλεσα
Οταν μπορεις,παρε μηχανη με abs.
Οση εμπειρια και να εχεις,χρειαζεται

To crosstourer οπως το βλεπω εγω εχει πιο ασφαλτινες βλεψεις απο το africa που πειθει περισσοτερο για ON ΟFF,
και θα χτυπησει το f800gs που ειναι σχεδον μονοπωλιο στη κατηγορια

lleonidas
26/11/2015, 23:57
Ως προς το πρώτο σκέλος,θα συμφωνήσω.Θεωρώ ''όπλο'' για τον αναβάτη το abs.
Ως προς το δεύτερο,μην ξεχνάς και το tiger 800 XC και τα περτικαλί εξ Αυστρίας!

taisteal
27/11/2015, 00:00
Ως προς το πρώτο σκέλος,θα συμφωνήσω.Θεωρώ ''όπλο'' για τον αναβάτη το abs.
Ως προς το δεύτερο,μην ξεχνάς και το tiger 800 XC!

Γι'αυτο ειπα''σχεδον μονοπωλιο''
Tο bmw εχει πουλησει πολυ περισσοτερo απο το triumph
Exει και το 3easy..

amyroukai
27/11/2015, 01:58
Ένα χιλιάρικο κάτω έπρεπε να είναι. Λίγο τσιμπημένη βγήκε, αλλά από τον αντιπρόσωπο εδώ δεν περίμενα επιθετική πολιτική...

bleach
27/11/2015, 11:21
Κι ένα (ακόμα) review:
http://rustsports.s3.amazonaws.com/AfricaTwinSpecial.pdf

spyro
27/11/2015, 11:36
ξερουμε που ειναι η γραμμη παραγωγής της?

ggs
27/11/2015, 11:52
χμμμ...το S10 στα 13900 φαντάζει ποιο τίμια πρόταση…

φυσικά ,σε αυτά τα λεφτά , πάντα παίζουν τον ρόλο τους και οι χρηματοδοτήσεις …

η BMW στο κομμάτι αυτό τους έχει πάρει τα σώβρακα…(και στους αντιπάλους της ,αλλά και στους πελάτες της :lol:)

pipe_smoker
27/11/2015, 11:59
Μάλιστα....

15 τζιζ η Άφρικα.

Ρε γαμιέ:moutza:

lykourgi
27/11/2015, 17:08
Μάλιστα....

15 τζιζ η Άφρικα.

Ρε γαμιέ:moutza:

Όλα εκεί έχουν πάει 15-20 χιλ.
Είδες τι κάνει η μείωση του κόστους παραγωγής; Ακριβαίνει το προϊόν.

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 17:19
ξερουμε που ειναι η γραμμη παραγωγής της?

Mαλλον στο εργοστασιο της Montesa στην Ισπανια. Αλλα δεν μπορω να βρω στανταρ πληροφοριες. Πρεπει να βρουμε εναν αριθμο πλαισιου του και τοτε θα ξερουμε.. ;)

MikeG
27/11/2015, 21:13
228 κιλα γεματη η απλη εκδοση (ανευ abs, dct).. Koντα στο 990 adv..
Ενταξει δεν θα ειναι καθαροαιμο αλλα με λιγη μαεστρια (εκ του κατασκευαστου) θα μπορουσε να ειναι αρκουντως μανιτζεβελο.

Το 1200 gs που κοροϊδεύουν διάφοροι πάντως μαζί και εγώ όσον αφορά το adventure του θέματος είναι πιο ελαφρύ γεμάτο υγρά και με abs και ότι άλλο ηλεκτρονικό έχει. Πουτανα Χοντα πόσο μπροστά είσαι

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 21:15
Το 1200 gs που κοροϊδεύουν διάφοροι πάντως μαζί και εγώ όσον αφορά το adventure του θέματος είναι πιο ελαφρύ γεμάτο υγρά και με abs και ότι άλλο ηλεκτρονικό έχει. Πουτανα Χοντα πόσο μπροστά είσαι

Ποσο ειναι το gs Μike??

Δεν το κοροϊδευω (και κανενα του ειδους) στην ασφαλτο.. Στο χωμα φυσικα ολα ειναι για γελια και οταν τα καβαλας ο ιδιος για κλαματα! :cry::lol:

edit: Το βρισκω στα 223 αδειο ομως..

MikeG
27/11/2015, 21:19
Ποσο ειναι το gs Μike??

Δεν το κοροϊδευω (και κανενα του ειδους) στην ασφαλτο.. Στο χωμα φυσικα ολα ειναι για γελια και οταν τα καβαλας ο ιδιος για κλαματα! :cry::lol:

edit: Το βρισκω στα 223 αδειο ομως..

Bob μάλλον έχεις δίκιο.

Εδώ λέει 238 γεμάτο. Σκέψου όμως πόσα ηλεκτρονικά έχει και πόσα άλογα βγάζει.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200gs%2013.htm

Anyway!

Viva Africa!!

akis_trevor
27/11/2015, 21:19
Ποσο ειναι το gs Μike??

Δεν το κοροϊδευω (και κανενα του ειδους) στην ασφαλτο.. Στο χωμα φυσικα ολα ειναι για γελια και οταν τα καβαλας ο ιδιος για κλαματα! :cry::lol:

edit: Το βρισκω στα 223 αδειο ομως..

Και μην δεις και το αντβε που ειναι με ακτινες κλπ...και υποτιθεται πιο χωματινο.

akis_trevor
27/11/2015, 21:23
Χμ....θυμαμαι οταν ειχα το cbf600 ειχαμε ανοιξει με ενα gs1200 πρωτης γενιας,ρολαριστες δευτερες και πηγαιναμε μαζι.σπουδαιο γκαζι.

DrBig
27/11/2015, 21:25
Το 1200 gs που κοροϊδεύουν διάφοροι πάντως μαζί και εγώ όσον αφορά το adventure του θέματος είναι πιο ελαφρύ γεμάτο υγρά και με abs και ότι άλλο ηλεκτρονικό έχει. Πουτανα Χοντα πόσο μπροστά είσαι

Δεν ειναι

peterTHErider
27/11/2015, 21:33
Χμ....θυμαμαι οταν ειχα το cbf600 ειχαμε ανοιξει με ενα gs1200 πρωτης γενιας,ρολαριστες δευτερες και πηγαιναμε μαζι.σπουδαιο γκαζι.

κοιτα ακη,γενικα ο μποξερ δεν φημιζεται για τα αλογατα του αλλα το 1200 πρωτης γενιας με τα επομενα με τους διπλους εκεντροφορους εχουν τεραστια διαφορα...

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 21:34
Ενταξει, οπως και να εχει και ασχετως με θεματα αξιοπιστιας της εκαστοτε εταιριας, τα μηχανακια αυτα (οχι απαραιτητως με τα κυβικα αυτα) ειναι ιδανικα για χωρες οπως η Ελλαδα με αμφιβολου ποιοτητας ασφαλτο, φοβερες και συχνοτατες λακουβες, μπολικους χωματοδρομους που πιθανον να χρειαστει να περασεις (οχι λογω γουστου), πλακοστρωτα κλπ κλπ κλπ...

Αν εμενα σε καποια αλλη χωρα της Ευρωπης (εκτος Βαλκανιων) δεν θα ειχα σχεση με on-off μηχανες.. Δεν υπαρχει λογος.
Οποιος θελει και χωμα εκει παιρνει και ενα εντουρακι..

akis_trevor
27/11/2015, 21:40
κοιτα ακη,γενικα ο μποξερ δεν φημιζεται για τα αλογατα του αλλα το 1200 πρωτης γενιας με τα επομενα με τους διπλους εκεντροφορους εχουν τεραστια διαφορα...

Εχουν,το ξερω.
Μην το θεωρησουμε και απο τα δυνατα της κατηγοριας ομως.
Εγω το ειπα γιατι το χοντακι ειναι ενα ψοφιο στρητ με 67 αλογα,τα μισα κυβικα.

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 21:40
κοιτα ακη,γενικα ο μποξερ δεν φημιζεται για τα αλογατα του αλλα το 1200 πρωτης γενιας με τα επομενα με τους διπλους εκεντροφορους εχουν τεραστια διαφορα...

Και παλι ενα Ι4 600αρι (hornet, fazer κλπ) πολυ δυσκολα να το φτασει.. Αλλωστε δεν ειναι αυτος ο σκοπος του.
Οταν το συγκεκριμενο 600αρι θα ψαχνει που ειναι η ροπη ανεβοκατεβαζωντας σχεσεις, το αριστερο ποδι του αναβατη του gs θα εχει παθει αγκυλωση απο την ακινησια.. :lol:

BLiTzER
27/11/2015, 21:45
το αριστερο ποδι του αναβατη του gs θα εχει παθει αγκυλωση απο την ακινησια.. :lol:

Και το δεξί. Και τα χέρια του. Μόνο τα χέρια του μηχανικού θα δουλεύουν.

akis_trevor
27/11/2015, 21:51
Και παλι ενα Ι4 600αρι (hornet, fazer κλπ) πολυ δυσκολα να το φτασει.. Αλλωστε δεν ειναι αυτος ο σκοπος του.
Οταν το συγκεκριμενο 600αρι θα ψαχνει που ειναι η ροπη ανεβοκατεβαζωντας σχεσεις, το αριστερο ποδι του αναβατη του gs θα εχει παθει αγκυλωση απο την ακινησια.. :lol:

Μπομπ,μιλησα για cbf οχι φεηζερ.20 ιππους κατω.
Επισης ειπε ο μαικ για αλογα οχι ροπη.
Δεν ειπα οτι ειναι κακο το μοτερ,αλλα μην το λεμε δυνατο.

Bob_o_mastoras
27/11/2015, 21:56
Μπομπ,μιλησα για cbf οχι φεηζερ.20 ιππους κατω.
Επισης ειπε ο μαικ για αλογα οχι ροπη.
Δεν ειπα οτι ειναι κακο το μοτερ,αλλα μην το λεμε δυνατο.

Ναι, απλα λεω οτι αλλα ειναι τα προτερηματα-(σωστα το γραψα ή θα με κραξει ο Μπλιτζερ τωρα..;; :confused:) του boxer και αλλα ενος Ι4.. Οποτε δεν εχει τοσο νοημα να τα συγκρινουμε σε επιπεδο απολυτης ισχυος. ;)

amyroukai
27/11/2015, 21:57
Έτσι για την ιστορία, τα περιοδικά το απλό gs χωρίς κάγκελα ποδιές κλπ, 245 το έχουν μετρημένο.

akis_trevor
27/11/2015, 22:28
Δεν εβαλα στην ιδια κατηγορια τα τουριστικα στρητ.ειπα μια εμπειρια που ειχα ως προς την ιπποδυναμη που αναφερθηκε απο αλλον παραπανω.
Μαικ,αν δεις το θεμα που ειχα ανοιξει οταν ψαχνομουν να μπω στην κατηγορια ον οφ,ειχα πει οτι θα επαιρνα 1200 αλλα αν μου βγαλει.προβλημα θα πρεπει να το πουλησω.και να πηρα στρωμα,με τα συν και τς πλην του.αν ειχα αλλη τσεπη θα τσιπμαγα σουπερ τενερε πχ.
Δεν το βγαζω θεο.το 800 σου ας πουμε ειναι καλυτερο μηχανακι.απλα εχω πει οτι με εχει βολεψει.
Δεν εχω κανενα κομπλεξ με μαρκες.αποδεδειγμενα απο πατρινους και μη,κατοχους ευρωπαικων.
Με ενοχλουν οι παρωπιδες.το να βλεπεις τα πραγματα μονοπαντα.αυτο.ειτε εται ειτε αλλιως.
Ειπα οτι απαντας σαν να εχεις κερδος.
Πητερ,ειναι καποια θεματα που βγαζουν ματι.

kordix
27/11/2015, 22:44
60 σελίδες για ενα μηχανάκι που δεν το εχουμε δει από κοντα και που κατα πάσα πιθανότητα πολλοί λίγοι θα μπορέσουν να το αγοράσουν. :confused:

Και κάτι μου λέει ότι θα ξαναδούμε το κλασσικό έργο. Σε πολύ μεγάλο ποσοστό θα το αγοράσουν λάθος άνθρωποι, αυτοί που αγόραζαν το παλιό, μετά varadero, μετά gs 1200 κτλ κτλ καθαρά για το πουλ μουρ και όχι για την ουσία του πράματος. Και θα περιμένουμε εμείς κλασσικά, πότε θα βγει το επόμενο σούπερ ντούπερ υπερ-ονοφ ώστε να αρχίσουν να πουλάνε τα "ξεπερασμένα τότε" άφρικα, μπας και καταφέρουμε και τσιμπήσουμε κανένα, εμείς οι παντός καιρού, να το γράψω ετσι...

Πλάκα έχουμε πάντως...

dimmie_72
27/11/2015, 23:36
κοιτα ακη,γενικα ο μποξερ δεν φημιζεται για τα αλογατα του αλλα το 1200 πρωτης γενιας με τα επομενα με τους διπλους εκεντροφορους εχουν τεραστια διαφορα...

μέχρι να βγει το LC υπολείπονταν σε αλόγατα από σχεδόν όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας.

Δεινόσαυρος
28/11/2015, 04:36
Το άλλο ερώτημα που τίθεται με αυτή την τιμολόγηση είναι το εξής: υπάρχει άτυπη εμφύλια κόντρα μεταξύ crosstourer(16 με 17 χιλιάρικα) και αφρικάνας;
Ή και του crossrunner που είναι σαφώς φτηνότερο*, ακόμα και με ABS;

Στο τελευταίο δεν είχα δώσει πολύ σημασία, αλλά βλέποντας το νέο «Αφρικα» αναρωτιέμαι τι κερδίζεις.
242 κιλα, ψιλούτσικη ανάρτηση, αντβ μυταρούκλα... :D



*Ουπς γράψε λάθος, μπερδεύτηκα με τις τιμές των παλιότερων μοντέλων, Το 2015 £10300 κι αυτό.

gior-gos
28/11/2015, 08:37
Χμ....θυμαμαι οταν ειχα το cbf600 ειχαμε ανοιξει με ενα gs1200 πρωτης γενιας,ρολαριστες δευτερες και πηγαιναμε μαζι.σπουδαιο γκαζι.

Δε θ ανοιξες καλα...

Αλλιως θα το ειχες ξετρυπησει :a021::smokin:

:lol::beer:

sapila racing
28/11/2015, 09:08
Χμ....θυμαμαι οταν ειχα το cbf600 ειχαμε ανοιξει με ενα gs1200 πρωτης γενιας,ρολαριστες δευτερες και πηγαιναμε μαζι.σπουδαιο γκαζι.


Δε θ ανοιξες καλα...

Αλλιως θα το ειχες ξετρυπησει :a021::smokin:

:lol::beer:

Μπα...
Μαλλον το GS δεν ανοιξε τερμα, η είχε 3η στο κιβώτιο. ;)
ΟΚ το GS δεν ειναι οτι πιο δυνατό, αλλά το CBF600 ειναι πολύ λίγο για να τα βαλει μαζί του.

est
28/11/2015, 09:33
Εσυ απτην αλλη,σε οποιαδηποτε κουβεντα του στυλ:ποιο μηχανακι να παρω,αν η μπεμβε βγαζει μηχανακι στην κατηγορια,προτεινεις αυτο.

...συνήθως F650gs να προσθέσω. Και μετά βγαίνει ο Ντέβιλς να προτείνει το CB-1.
:D

Κατά τα άλλα με βρίσκει σύμφωνο η τοποθέτηση του Kordix όσον αφορά το ποσοστό του αγοραστικού κοινού που θα κινηθεί πρώτο προς την αγορά της νέας Αφρικάνας, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει τι θα κάνει ο άλλος με την τσέπη του.
Το βασικό είναι ότι σε 3-4 χρονάκια θα βρίσκεις λουλούδια μεταχειρισμένα.:smokin:

MikeG
28/11/2015, 09:36
...συνήθως F650gs να προσθέσω. Και μετά βγαίνει ο Ντέβιλς να προτείνει το CB-1.
:D



Εδώ μιλάς σωστά Στέφανε! Το μικρό το είχα για 72000 χλμ και το γνωρίζω αρκετά καλά ώστε να το προτείνω σε άπειρους κυρίως οδηγούς ή σε οδηγούς που θέλουν οικονομία, χωματάκι, ταξιδάκια και καθημερινή μετακίνηση εντός τειχών. The only fact.

:wave2:

akis_trevor
28/11/2015, 09:40
Μπα...
Μαλλον το GS δεν ανοιξε τερμα, η είχε 3η στο κιβώτιο. ;)
ΟΚ το GS δεν ειναι οτι πιο δυνατό, αλλά το CBF600 ειναι πολύ λίγο για να τα βαλει μαζί του.

επειδη εισαι ο δευτερος και για να μην το λεω προσωπικα σε καθε εναν.το διατυπωσα λιγο λαθος.
ημουν με φιλο διπλα διπλα πηγαιναμε με δευτερες και 30-40 χλμ χαλαρα.και ανοιξαμε μονο τις δευτερες.κουμπωσαμε τριτη και αφησαμε το γκαζι.
δεν εχω λογο να πω ψεματα.ψοφιμι ειναι το cb,το ειπα κιολας!
βασικα στα @@ μου για το γκαζι τους,ετσι κι αλλος απο τα 100+ αλογα του fazer πηγα στα 60 του στρωμ,συνειδητα.
:)

akis_trevor
28/11/2015, 09:41
Εδώ μιλάς σωστά Στέφανε! Το μικρό το είχα για 72000 χλμ και το γνωρίζω αρκετά καλά ώστε να το προτείνω σε άπειρους κυρίως οδηγούς ή σε οδηγούς που θέλουν οικονομία, χωματάκι, ταξιδάκια και καθημερινή μετακίνηση εντός τειχών. The only fact.

:wave2:

αν θελουν ολα αυτα μαζι,ναι,ειναι πολυ καλο πακετο που προσφερει το μηχανακι.αν βγαλεις διαδοχικα ενα απο αυτα στην εξισωση,τοτε υπαρχουν μηχανακια πιο καταλληλα...τεσπα.
αλλο αν βεβαια,σε φιλου,αλλαζαμε κατι ντιζες στις 2 το βραδυ..:cry:

ggs
28/11/2015, 11:39
Παίδες, μην γ@μηθει κι αυτό το θέμα...

Αφορά ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Ας μείνουμε στο αυτό και ας δωθούν πληροφορίες και προβλημάτισμοι για αυτό..

Ούτε Japan vs Europe, ούτε κοινωνικό πολιτικό οικονομικές θεωρίες...

amyroukai
28/11/2015, 11:43
Το τεστ που ανέβηκε πάντως ήταν πολύ ενθαρρυντικό στο τι να περιμένουμε.

peterTHErider
28/11/2015, 12:02
Το τεστ που ανέβηκε πάντως ήταν πολύ ενθαρρυντικό στο τι να περιμένουμε.

μια μετριοτητα για 15000...
ακη,θεωρω αυτονοητο πως η επιλογη μοτο δεν επηρεαζει τις παρεες...μονο οι γαυροι αποριπτονται απο φιλοι...:wave2:

amyroukai
28/11/2015, 12:39
μια μετριοτητα για 15000...
ακη,θεωρω αυτονοητο πως η επιλογη μοτο δεν επηρεαζει τις παρεες...μονο οι γαυροι αποριπτονται απο φιλοι...:wave2:

Ενώ το κτμ 1050αδβ είναι μαγικό ας πούμε...

peterTHErider
28/11/2015, 12:49
Ενώ το κτμ 1050αδβ είναι μαγικό ας πούμε...

νο,αλλα μια ακριβη μετριοτητα...

Johny the Fox
28/11/2015, 12:59
νομιζω οτι 1050-αφρικα ειναι δικαιοτερο το πεδιο ανταγωνισμου.Θεωρω αδικια να μπει το χοντα στο πεδιο συγκρισης με 1190 και ειδικα το R ...

akis_trevor
28/11/2015, 13:13
ακη,θεωρω αυτονοητο πως η επιλογη μοτο δεν επηρεαζει τις παρεες...μονο οι γαυροι αποριπτονται απο φιλοι...:wave2:

κι εγω,αυτο ειπα και παραπανω.απο αλλου ειπωθηκε ;)

est
28/11/2015, 14:03
Το έχω ξαναπεί.. οι Χονταίοι άργησαν γύρω στα 10 χρόνια να βγάλουν ένα αντι-950/990. Και τώρα που το έβγαλαν δεν υπάρχει 950/990 να συγκριθεί μαζί του γιατί η ΚΤΜ, συμπαρασύροντας και τους υπολοίπους της κατηγορίας, ανέβασε κυβικά και έφτιαξαν άλλη κατηγορία.
Τώρα λοιπόν που αποφάσισαν να το φτιάξουν στην κατηγορία υπάρχει μόνο το 1050 για άμεση σύγκριση και, όπως και να το δούμε, το CRF θα κερδίζει.
Αν πάω να το συγκρίνω με τα 800άρια της κατηγορίας, ναι μεν τα κερδίζει, αλλά δεν είναι δίκαιο θα πει κάποιος.
Το ίδιο αλλά από την ανάποδη παίζει για τη σύγκριση με το 1190.

BLiTzER
28/11/2015, 14:05
Ναι, αλλά αν το έβγαζε τότε, θα είχε να συγκριθεί με τα ΚΤΜ, ενώ τώρα, όπως λες, τα κερδίζει όλα της κατηγορίας του ;)

devil's animal
28/11/2015, 14:16
...συνήθως F650gs να προσθέσω. Και μετά βγαίνει ο Ντέβιλς να προτείνει το CB-1.
:D


:a08::a08:

pipe_smoker
28/11/2015, 14:17
Ναι, αλλά αν το έβγαζε τότε, θα είχε να συγκριθεί με τα ΚΤΜ, ενώ τώρα, όπως λες, τα κερδίζει όλα της κατηγορίας του ;)

Άρα, και πάλι μάγκας η Χοντα:a021::lol:

Όντως καλό και το τεστακι όπως είπε κι ο αμυρου, αλλα εμένα συνεχίζουν να μου φαίνονται τρελα αυτά τα ποσά.
Στραγάλια τα χιλιαρικα.

Ίσως επειδή δεν έχω και καμια ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτη την κατηγορία, κι άθελα μου, το βλέπω λίγο "με 15 χιλιαρικα παίρνεις busa κούτα"

Άκυρο, I know....

est
28/11/2015, 14:31
Ναι, αλλά αν το έβγαζε τότε, θα είχε να συγκριθεί με τα ΚΤΜ, ενώ τώρα, όπως λες, τα κερδίζει όλα της κατηγορίας του ;)

Και εδώ έρχεται αβίαστα το σύνηθες ρητορικό ερώτημα...
Για μλκες τους έχεις;; :D

Bob_o_mastoras
28/11/2015, 15:41
Αντε να το παρουν οι πουλ-μουρ, που λεει και ο Κορδιξ, και το πρωτο που θα βγει στο car.gr στο πεντοχιλιαρο το εχω τσιμπησει..:D

Johny the Fox
28/11/2015, 16:22
"με 15 χιλιαρικα παίρνεις busa κούτα"


και με αβς πια.Να μη βοηθανε οι ελβιελες στο σταματημα.Προοδος οχι μλκιες ...:cry:

Mariner
30/11/2015, 08:38
Αρχίσανε τα όργανα.. :)

http://theworldaccordingtoluckystriker.blogspot.gr/2015/11/2015-honda-crf-1000l-africa-twin.html

road spirit
30/11/2015, 15:15
περιοδικό Dirt & Trail Magazine νότια Αφρική,
σχόλιο απο συντάκτη die-hard Σουζουκάκια, μετά απο οδήγηση-παρουσίαση της μοτό :

The new Honda Africa Twin sets the benchmark for Adventure Bikes....it is going to send everyone else back to the drawing board. From looks to comfort and performance, nothing else comes close to this bike. Honda are going to be hard put to make enough of them. The electronically loaded DCT model is just awesome. Dirt & Trail and the other mainstream South African motorcycle media were the first in the world to try them out over two days in the Karroo. It is ideally suited to South African conditions, both on and off road. There will be a full story in the January Dirt & Trail issue....read what it is REALLY like

Σε σχόλιο-ερώτηση απο κάτω:
Ε:As a died in the wool Suzuki man that is very high praise. Is it that good?
Α: Yes it is....words can't do it justice

λίνκυ FB: https://www.facebook.com/groups/116106421739138/permalink/1240145049335264/

lleonidas
30/11/2015, 18:41
Φήμες και για μικρότερη αφρικάνα..

http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Erxetai-to-mikro-Honda-Africa-Twin_107415.asp

http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/november/honda-smaller-capacity-africa-twin-is-a-very-real-possibility/#.VlyKRMtYnqC

Δεινόσαυρος
30/11/2015, 21:32
Το τεστ που ανέβηκε πάντως ήταν πολύ ενθαρρυντικό στο τι να περιμένουμε.

Πραγματί. Τα επίπεδα των τιμών μάλλον πρέπει απλα να τα αποδεχτούμε. Εκεί κυμαίνονται τώρα, αφού τα σηκώνει η αγορά. Κακώς, κατ'εμέ, αλλά κοιτα που δεν με ρώτησαν οι πούστηδες.

Αυτὸ που κράτησα είναι που λέει ο τύπος οτι αν το θες για πολύ off, το 990 ακόμα του ρίγνει, αλλά αν το θες για κομπλέ πακέτο τούρινγκ ποιοτικό που να πάει και off, τότε είναι ο,τι καλύτερο.

Σε λίγο θα γεμίσει ο τόπος με reviews, πάντως το βλέπω με το 800XC κυρίως να αγωνίζεται.
Αν καταφέρουν και βγάλουν και ελαφρύτερο στα 7xx, πλάκα...

DrBig
30/11/2015, 21:44
Πραγματί. Τα επίπεδα των τιμών μάλλον πρέπει απλα να τα αποδεχτούμε. Εκεί κυμαίνονται τώρα, αφού τα σηκώνει η αγορά. Κακώς, κατ'εμέ, αλλά κοιτα που δεν με ρώτησαν οι πούστηδες.

Αυτὸ που κράτησα είναι που λέει ο τύπος οτι αν το θες για πολύ off, το 990 ακόμα του ρίγνει, αλλά αν το θες για κομπλέ πακέτο τούρινγκ ποιοτικό που να πάει και off, τότε είναι ο,τι καλύτερο.

Σε λίγο θα γεμίσει ο τόπος με reviews, πάντως το βλέπω με το 800XC κυρίως να αγωνίζεται.
Αν καταφέρουν και βγάλουν και ελαφρύτερο στα 7xx, πλάκα...

Για πολυ οφφ ομως το αφρικα εχει το dct που βαζω στοιχημα θα ειναι εξαιρετικο.

ggs
30/11/2015, 21:52
Για πολυ οφφ ομως το αφρικα εχει το dct που βαζω στοιχημα θα ειναι εξαιρετικο.

Αυτό λένε και οι περισσότεροι δοκιμάστες-συντακτες. Πόσο σκεπτικοι ήταν στην αρχή μαι το dct και πόσο τους εξέπληξε ευχάριστα στην άσφαλτο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ στο Χώμα...

Mariner
30/11/2015, 22:14
Για πολυ οφφ ομως το αφρικα εχει το dct που βαζω στοιχημα θα ειναι εξαιρετικο.

Άγη, έχεις οδηγήσει ποτέ 9χ0 με recluse? Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το dct αλλά ήταν μαγεία :)

DrBig
30/11/2015, 22:18
Άγη, έχεις οδηγήσει ποτέ 9χ0 με recluse? Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το dct αλλά ήταν μαγεία :)

Δεν εχω δυστυχως....αλλα στην εμπλοκη απεμπλοκη θα πρεπει να ειναι οπως το dct, γλυκο χωρις να στολαρει...μουρλια.

Bob_o_mastoras
01/12/2015, 03:37
Σιγουρα το θελω.. :D

Τωρα, dct.. να παει να :a021: κυριως διοτι προσθετει βαρος!

Η Honda, οπως διαβασα στο review, δεν ηθελε αλουμινενιο πλαισιο για να μπορεις να του κανεις συγκοληση με ασετυλινη οταν θα σπασει στο Τιμπουκτου... μαϊστα... :rolleyes: Θα προτιμουσα να ειχε και να ηταν 10 κιλα ελαφρυτερο, μιας και στο Τιμπουκτου δεν προκειται να πηγαινα ποτε..

Κατα τα αλλα μια χαρα φαινεται το μοτορι.. Αναμενω στο δεκτη μου για επομενα reviews.. :cool:

Johny the Fox
01/12/2015, 10:55
με DTC η οχι,με 5 πανω η 5 κατω στα 230 - 245 κιλα κανενα απολυτως ρολο δεν παιζει στην διαβαση χωματοδρομων.Αυτο που θελω να μαθω ειναι '' στα 16000 k τι παραπανω κανει απο το 1190R '' την στιγμη που στα specs και μονο τρωει ξυλο απο παντου.Εαν τα κριτηρια ειναι τα τυπου '' μα ειναι χονδα αφου '' ,ευχαριστω αλλα δεν μου φτανει

DrBig
01/12/2015, 11:04
με DTC η οχι,με 5 πανω η 5 κατω στα 230 - 245 κιλα κανενα απολυτως ρολο δεν παιζει στην διαβαση χωματοδρομων.Αυτο που θελω να μαθω ειναι '' στα 16000 k τι παραπανω κανει απο το 1190R '' την στιγμη που στα specs και μονο τρωει ξυλο απο παντου.Εαν τα κριτηρια ειναι τα τυπου '' μα ειναι χονδα αφου '' ,ευχαριστω αλλα δεν μου φτανει

:nono:

ggs
01/12/2015, 11:05
με DTC η οχι,με 5 πανω η 5 κατω στα 230 - 245 κιλα κανενα απολυτως ρολο δεν παιζει στην διαβαση χωματοδρομων.Αυτο που θελω να μαθω ειναι '' στα 16000 k τι παραπανω κανει απο το 1190R '' την στιγμη που στα specs και μονο τρωει ξυλο απο παντου.Εαν τα κριτηρια ειναι τα τυπου '' μα ειναι χονδα αφου '' ,ευχαριστω αλλα δεν μου φτανει


Το 1190 R είναι σε όλα τα χαρακτηριστικά πολύ καλύτερο.
Η διάφορά τους είναι τo DTC και η λιιιγο φθηνότερη τιμή του Honda.
Ισως , η δύναμη του ktm και η πολύ επιθετική λογική του να λειτουργεί κάπως αποτρεπτικά για μερικους υποψήφιους καθώς και η (δίκαιη ή άδικη) καχυποψία περί αξιοπιστίας .

BLiTzER
01/12/2015, 11:07
ΝΤΙ. ΣΙ. ΤΙ.

DrBig
01/12/2015, 11:10
Δεν οδηγεις μοτοσυκλετα με τα χαρακτηριστικα, ελεος. Επειδη το 1190 εχει παραπανω αλογα δε λεει τοποτα. Το αφρικα μπορει να αποδειχτει θεικο μηχανακι. Οδηγηστε το πρωτα και μετα βγαζετε συμπερασμα. Εγω ειμαι σιγουρος οτι οταν το εξελισαν ειχαν διπλα διπλα ενα 990 και ενα 1190 και φροντισαν να κανει καλλιτερα καποια πραγματα και απο τα δυο.

alex14
01/12/2015, 11:28
Εγω θα ξαναρωτησω. Off road με DCT πως θα "συμπλεκταρεις" για να περασεις καποιο εμποδιο ?
Παντως φαινεται ωραιο εργαλειο :)

DrBig
01/12/2015, 11:31
Εγω θα ξαναρωτησω. Off road με DCT πως θα "συμπλεκταρεις" για να περασεις καποιο εμποδιο ?
Παντως φαινεται ωραιο εργαλειο :)

Δε χρειαζεται να συμπλεκταρεις, περι αυτου προκειται.
Στο μανιουαλ μοντ απλα πατας ενα διακοπτακι και αλλαζεις ταχυτητα. Στο αυτοματο μοντ συμπλεκταρει μονο του αν αυξηθουν λιγο οι στροφες.
Ουτε σβησιματα ουτε τιποτε.

BLiTzER
01/12/2015, 11:33
Μάλλον εννοεί πώς θα σουζάρεις χωρίς συμπλέκτη.

spyrakos35
01/12/2015, 11:35
Μάλλον εννοεί πώς θα σουζάρεις χωρίς συμπλέκτη.

να ξεκινήσουμε από τα βασικά όμως

για να σουζάρεις πρέπει να έχει δύναμη το μοτόρι

:p

alex14
01/12/2015, 11:36
Μάλλον εννοεί πώς θα σουζάρεις χωρίς συμπλέκτη.

Ναι ;)

ggs
01/12/2015, 11:37
υπαρχει και το κουμπι G....


The unique DCT (Dual Clutch Transmission) version features the standard manual mode - allowing the rider to operate gear shifts through triggers on the left handlebar - and two automatic modes. D mode offers the best balance of fuel economy and comfort cruising whilst S mode has been revised to give extra levels of sports performance, with three different shift patterns to choose from.

Of course, for the CRF1000L Africa Twin, DCT is also fully equipped to operate in an off-road environment and off-road functionality is enhanced by the G button. Pushing the G button in any riding mode modifies the control of the clutch system to give a more direct drive.




Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι και πως ακομη , πάντως όσοι δοκιμαστές – συντάκτες το έχουν οδηγήσει ΕΚΤΟΣ δρόμου , έχουν να πουν τα καλύτερα για το DCT..
Ισως , να είναι marketing, ίσως πραγματικότητα

spyrakos35
01/12/2015, 11:45
........... ακόμα δεν εκλασε το Αφρικα και βρώμιςε ο τόπος όλος..........

εδώ ένα λάθος το χεις

το άφρικα κλάνει εδώ και δεκαετίες

:lol:

p@nos
01/12/2015, 13:02
εγω οπως εγραψα και πιο πισω, μου κανει εντυπωση το οριο περιστροφης του κινητηρα που ειναι κατω απο τις 8000σαλ...μοτερ υδροψυκτο ολοκαινουριο, κατασκευη/σχεδιασμος 2015...7500 νομιζω ειναι τα 1150 μποξερ...εκτος αν το μοτερ εχει αρκετα κρυμενα αλογα που θα βγουν στη φορα με αλλους χαρτες...

spyrakos35
01/12/2015, 13:04
εγω οπως εγραψα και πιο πισω, μου κανει εντυπωση το οριο περιστροφης του κινητηρα που ειναι κατω απο τις 8000σαλ...μοτερ υδροψυκτο ολοκαινουριο, κατασκευη/σχεδιασμος 2015...7500 νομιζω ειναι τα 1150 μποξερ...εκτος αν το μοτερ εχει αρκετα κρυμενα αλογα που θα βγουν στη φορα με αλλους χαρτες...

τωρα θα το πω και θα με πείτε hater αλλά, έτσι δεν κάνει η χόνΔα πάντα???

και μετά θα μιλάμε για την αξιοπιστία της

:beer:

p@nos
01/12/2015, 13:06
τωρα θα το πω και θα με πείτε hater αλλά, έτσι δεν κάνει η χόνΔα πάντα???

και μετά θα μιλάμε για την αξιοπιστία της

:beer:

δεν ειναι θεμα hater, ειναι εντυπωσιακα χαμηλο το οριο περιστροφης...βεβαια τα αλογα που εχει βγαινουν πολυ κοντα στον κοφτη, και ειναι και αρκετα, οποτε μαλλον ειναι πολυ κομμενο το μοτερ, σκοπιμως...ειναι δηλαδη πολυ πιθανο με χαρτογραφιση αλλη να ξεπερναει ευκολα τα 100 αλογα τροχο, που για το συγκεκριμενο ειδος μοτο ειναι ταμαμ πραγματικα...

pipe_smoker
01/12/2015, 13:08
τωρα θα το πω και θα με πείτε hater αλλά, έτσι δεν κάνει η χόνΔα πάντα???

και μετά θα μιλάμε για την αξιοπιστία της

:beer:

Το κάθετί έχει το κόστος του.

Αν όντως έτσι κάνει, κι αν όντως αυτό βοηθάει στην αξιοπιστία, μαγκιά της.
Το παίρνει όποιος θέλει αξιοπιστία κι έχει να το παινεύεται.

Όποιος θέλει ready to race μηχανάκι, κοιτάει αλλού.

p@nos
01/12/2015, 13:10
Το κάθετί έχει το κόστος του.

Αν όντως έτσι κάνει, κι αν όντως αυτό βοηθάει στην αξιοπιστία, μαγκιά της.
Το παίρνει όποιος θέλει αξιοπιστία κι έχει να το παινεύεται.

Όποιος θέλει ready to race μηχανάκι, κοιτάει αλλού.

καλα, δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας τα 80κατι αλογα τροχο απο ολοκαινουριο κινητηρα του 2015...θεμα φιλοσοφιας της εταιρειας ειναι...

spyrakos35
01/12/2015, 13:11
καλα, δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας τα 80κατι αλογα τροχο απο ολοκαινουριο κινητηρα του 2015...θεμα φιλοσοφιας της εταιρειας ειναι...

κλαπ κλαπ κλαπ

(απλοουζ)

alex14
01/12/2015, 13:12
Ρε παιδες τα ιδια δεν λεγαμε και για το NC, οτι το μοτερ ειναι μισο jazz γιαυτο και το χαμηλο οριο στροφων ?
Ε, του africa ειναι μισος accord :lol:

pipe_smoker
01/12/2015, 13:12
καλα, δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας τα 80κατι αλογα τροχο απο ολοκαινουριο κινητηρα του 2015...θεμα φιλοσοφιας της εταιρειας ειναι...

Δεν αντιλέγω.

Απλά αν αυτή η φιλοσοφία αποσκοπεί στο play it safe, αξιοπιστία, μακροζωία, κλπ όπως ανέφερε ο Σπυράκος, έχει τη λογική του το πράγμα κατά τη γνώμη μου.

pipe_smoker
01/12/2015, 13:13
κλαπ κλαπ κλαπ

(απλοουζ)

Κάτσε ρε αγόρι.

Εσύ θεωρείς ότι έχει αυτή τη φιλοσοφία έτσι ουρανοκατέβατη?
Δεν αποσκοπεί κάπου?

spyrakos35
01/12/2015, 13:14
Δεν αντιλέγω.

Απλά αν αυτή η φιλοσοφία αποσκοπεί στο play it safe, αξιοπιστία, μακροζωία, κλπ όπως ανέφερε ο Σπυράκος, έχει τη λογική του το πράγμα κατά τη γνώμη μου.

σωστά

ασε που δεν κινδυνεύει να τρέμουν τα μπροστινά του στα πολλά....

στα πολλά είπα?

αχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχχχααααααααααααααααααααα

:lol:

spyrakos35
01/12/2015, 13:14
Κάτσε ρε αγόρι.

Εσύ θεωρείς ότι έχει αυτή τη φιλοσοφία έτσι ουρανοκατέβατη?
Δεν αποσκοπεί κάπου?

σίγουρα αλλά είναι βαρετή

p@nos
01/12/2015, 13:15
αυτο προσπαθω να πω τοση ωρα...την ιδια ακριβως αξιοπιστια θα ειχε και στα 100+ αλογα...αν ηθελε να το πιεσει το μοτερ θα το πηγαινε 115+...τα 80κατι, ειναι η λογικη χοντα, να κανουμε κατι δηλαδη να ειναι μετριο και να μη μπριζωνει τον αλλο να το οδηγαει...παραξενο ομως γιατι φαινεται οτι με αυτο το μηχανακι εχουν σπασει λιγο την πεπατημενη...καλες αναρτησεις/φρενα, σχεδιασμος περα απο τα συνηθισμενα...και στη φωτο διπλα διπλα με το 950ς, φαινεται να εχει σχεδον το ιδιο υψος...δηλαδη δειχνουν οτι ειχαν διαθεση με αυτο το μηχανακι να ξεφυγουν λιγο απο τη λογικη χοντα...

pipe_smoker
01/12/2015, 13:18
σίγουρα αλλά είναι βαρετή

Πού αποσκοπεί?

Sapadak
01/12/2015, 13:20
Πού αποσκοπεί?

Στο να μη συγκινεί τους πελάτες της

p@nos
01/12/2015, 13:20
Πού αποσκοπεί?

στο να ειναι βαρετη, μη τυχον και καβλωσει κανεις και χασουν εσοδα οι γιαπωνεζοι απο τη βιομηχανια πορνο με τις μαθητριες και τα χταποδια
συμφωνια γιαπωνεζων κυριων