Σύνδεση

View Full Version : Ερχονται τα 800ρια



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5

lleonidas
09/02/2017, 00:59
378516
378517
378518
Περισσότερες spy photos εδώ (http://www.morebikes.co.uk/35081/spy-shots-ktms-next-gen-roadster-is-finished-and-weve-caught-it-out-on-secret-road-tests/)

Black Mamba
09/02/2017, 08:23
Koυκλι φαινεται...
Κριμα, οχι οτι δεν το περιμενα, να μπει εκει η εξατμιση και οχι οπως το πρωτοτυπο.
Τουλαχιστον ελπιζω να την σουλουπωσουνε λιγο, γιατι φαινεται, γμσετα...

basilis_k6
12/02/2017, 00:45
το πίσω μέρος ειναι για ΚΛΑΜΑΤΑ. Εντάξει οι χειρολαβές ειναι σχεδόν τρολλιά αλλα το φανάρι? Πού ειναι το σέξυ φανάρι που οφείλει να έχει καθε δούκας? Προφανώς αυτό το αισχρό πίσω ματζαφλάρι θα φύγει day one αλλα δεν εχεις φανάρι και πρέπει να βάλεις κάποια κινεζιά αφτερμαρκετ. τρίζουν τα κοκκαλα του δουκα του 3ου του καγκουρού.

lleonidas
01/03/2017, 00:50
Δοκιμές στην Καταλονία για τις τελικές ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Ο I2 κινητήρας ονομάζεται LC8c(το c σημαίνει compact). Είναι πιθανό να υπάρχει μια στάνταρ έκδοση με λιγότερους από 100 ίππους ώστε να μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2(μπορεί να οδηγηθεί με Α2 μια μοτο 80 ιππων,ας πούμε...οεο;;Εκτός και αν εννοεί ότι η βασική έκδοση θα βγαίνει είτε κανονική είτε ''φιμωμένη'') και μια έκδοση R, που θα παράγει πιθανότατα πάνω από 110 ίππους.

Στις φωτογραφίες μάλλον είναι η στάνταρ έκδοση καθώς δεν είναι εξοπλισμένη με δαγκάνες Brembo,οι οποίες αναμένεται να εξοπλίζουν την R. Η ανάρτηση είναι της WP και οι τροχοί είναι 120/70/17 μπροστά και 180 πίσω.

Αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του, στην έκθεση της EICMA το φθινόπωρο, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του επόμενου έτους.
Όσον αφορά τις τιμές,η μαντεψιά του δημοσιογράφου είναι ότι θα κυμαίνεται περίπου στις 10.000$ για την βασική έκδοση(κοντά στην τιμή του street triple) και περίπου 12.500$ για την R(κοντά στην τιμή του street triple RS).

Λεπτομέρειες και φωτο εδώ (http://www.motorcycle.com/manufacturer/ktm/2018-ktm-790-duke-spy-shots.html)

basilis_k6
01/03/2017, 01:06
με 10χήνες και δεν θα πάρω μπρέμπο? α καλα....

αυτο εδω https://www.tapatalk.com/topic/1108091-bikeadvice-in/54053d52877f08152b8cb51a2d89e9d5-ktm-790-duke-%E2%80%93-the-scalpel-%E2%80%93-latest-spy-pics-new-details ειναι μεγάλη απογοήτευση σε σχέση με το προτότυπο. Κρίμα

Μία αχτίδα φωτός "From the cobby muffler welds to the homemade-looking brake light support, the back of the 790 doesn’t look as finished as the rest of the bike. With power delivery as raucous as we expect the 790’s to be, we wonder if the adjustable seat bolster (a.k.a. butt slide stop) will make it to the production version."

lleonidas
04/05/2017, 23:58
Πόσο τους ζηλεύω...και για το ταλέντο και για τη φύση της δουλειάς...εμπνέονται,συνθέτουν και συναρμολογούν τόσα διαφορετικά πράγματα, δίνοντας ''ζωή'' σε ένα μηχάνημα το οποίο συχνά εξελίσσεται σε αντικείμενο πόθου για πολύ κόσμο.
https://www.youtube.com/watch?v=U__I7dSkdCk

Black Mamba
05/05/2017, 08:33
Πόσο τους ζηλεύω...και για το ταλέντο και για τη φύση της δουλειάς...εμπνέονται,συνθέτουν και συναρμολογούν τόσα διαφορετικά πράγματα, δίνοντας ''ζωή'' σε ένα μηχάνημα το οποίο συχνά εξελίσσεται σε αντικείμενο πόθου για πολύ κόσμο.
https://www.youtube.com/watch?v=U__I7dSkdCk

+790 στα παραπανω...
Αξιοζηλευτη δουλεια, περιβαλλον και αποτελεσμα, πραγματικα λογω αγαπης για το αντικειμενο, αψογο!

motomaniac
06/05/2017, 18:13
378516
378517
378518
Περισσότερες spy photos εδώ (http://www.morebikes.co.uk/35081/spy-shots-ktms-next-gen-roadster-is-finished-and-weve-caught-it-out-on-secret-road-tests/)

πραγματικα κακασχημο.. τοσο ασχημο ΚΤΜ ειχα να δω απο τον μυρμηγκοφαγο τον 690.....

το πρωτοτυπο δε γκααααυλα..

motomaniac
06/05/2017, 18:16
κι ο κιτρινος γιγαντας στην μαχη των 800... αλλα τι μοτερ φοραει? http://bikeadvice.in/benellis-upcoming-750-cc-bike-revealed-899-too-gets-a-retake/

basilis_k6
11/05/2017, 14:37
η triumph θα το βάλει το 765 μοτερ σε daytona μέχρι να πάρω σύνταξη?
382284

lleonidas
31/08/2017, 00:51
KTM 790 Adventure...παρουσιάζεται επίσημα πιθανότατα στις προσεχείς εκθέσεις.
387896

Πηγή (http://www.insella.it/news/ktm-2018-la-790-adventure-sta-per-arrivare-142169)

basilis_k6
31/08/2017, 00:53
KTM 790 Adventure...παρουσιάζεται επίσημα πιθανότατα στις προσεχείς εκθέσεις.
387896

Πηγή (http://www.insella.it/news/ktm-2018-la-790-adventure-sta-per-arrivare-142169)

πολύ ενδιαφέρον. λές αυτο να ρίξει επιτέλους τις τιμές των μτχ smt990??

lleonidas
31/08/2017, 01:06
Χαχα...είναι αυτό που λέμε ο καθένας με τον πόνο του :p
Πολύ πιθανό κάποιοι ΚΤΜάκηδες να θελήσουν να δώσουν το SMT και να πάρουν to 790 που θα είναι φρέσκο αλλά οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
Όσο για την υψηλή αξία που κρατάνε τα SMT...έτυχε να ρωτήσω 2 κατόχους μέσα στο καλοκαίρι αν και πόσο τα πουλάνε και κατάλαβα πως το θεωρούν συλλεκτικό κομμάτι και δε θα το πουλήσουν κάτω από 9-10 χιλιάρικα(έκδοση με abs και οι δύο)!

billy84
31/08/2017, 09:30
Χαχα...είναι αυτό που λέμε ο καθένας με τον πόνο του :p
Πολύ πιθανό κάποιοι ΚΤΜάκηδες να θελήσουν να δώσουν το SMT και να πάρουν to 790 που θα είναι φρέσκο αλλά οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
Όσο για την υψηλή αξία που κρατάνε τα SMT...έτυχε να ρωτήσω 2 κατόχους μέσα στο καλοκαίρι αν και πόσο τα πουλάνε και κατάλαβα πως το θεωρούν συλλεκτικό κομμάτι και δε θα το πουλήσουν κάτω από 9-10 χιλιάρικα(έκδοση με abs και οι δύο)!

Μακραν το πιο υπερτιμημένο μηχανάκι με αδικαιολογητα υψηλή τιμη για αυτα που προσφερει στην πραξη.

meccanica
31/08/2017, 15:19
Το σμτ προσφερει παρα πολλα στην πραξη, πας ταξιδι, λυσσας ειναι ανετο για χιλιαρι πολη, διασκεδαστικο σε πιστες σαν τα μεγαρα ιδανικο για στροφιλικια .:το γεγονος οτι κραταει αξια επειδη πουληθηκαν λιγα δεν το μειωνει. Δηλ το τ μαχ καινουργια και μεταχειρο, το αφρικα(το καινουργιο που η καλη εκδοση εχει 17-18κ για 2κιλυνδρο εν σειρα με 90 αλογα τροχο, που εχει τελικη 194) και κατι τδμ 10ετιας που το πηραν γυρω στα 9κ και το δινουν 5κ τι ειναι?:beer::beer

Ζεύκας
31/08/2017, 15:47
καλά πολλά μεταχείρω μηχανάκια πουλιούνται σε τιμές ότι να'ναι.

ο άλλος το 2010 αγόρασε s1000rr 17χιλιάρικα και μετά από 7 χρόνια το δίνει 12. ε λοιπόν.

τα τελευταία χρόνια που τα μηχανάκια λόγω ηλεκτρονικών έχουν πάει τις τιμές στο Θεό
βρήκαν ευκαιρία οι εξυπνάκηδες και κρατάνε τις τιμές στα μεταχειρισμένα προηγούμενων γενιών.

αυτοί και οι άλλοι οι εξυπνάκηδες που πουλάνε παπιά χρέπια εικοσαετίας για ένα χιλιάρικο.

αυτοι και οι άλλοι που βρίσκουν μια μπεεμβε στο χαντάκι του χωριού της ρίχνουν ένα πεντοχίλιαρο
και μετά ζητάνα 15 χιλιάρικα "μόνο για γνώστες" κι έτσι.

τώρα που το σκέφτομαι είναι πολλοί αυτοί που μας περνάνε για @#$% και ακόμα περισσότεροι οι
@!#$% που πάνε και τα αγοράζουν

πυξιδας990
31/08/2017, 17:54
το smt ειναι ακριβο μονο στην ελλαδα...(αμα πουληθει το adv αυτο θα παρω βεβαια,;))
το 790 ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο και απευθυνεται σε αυτους που ηθελαν adv μικρο,αλλα δεν τους εκανε το 640...
η κτμ συμπληρωνει ωραια την γκαμα 790-1090-1290 και βλεπουμε...
μολις το δουμε και ζωντανο με τα χρωματακια θα πουμε και αποψη για το λουκ...

xaotikos
31/08/2017, 18:24
Μακραν το πιο υπερτιμημένο μηχανάκι με αδικαιολογητα υψηλή τιμη για αυτα που προσφερει στην πραξη.

Θελεις να γίνεις λίγο πιο σαφής; για να καταλάβουμε και εμείς που το θεωρούμε ακόμα ανταγωνιστικό..χωρίς παρεξήγηση έτσι;

Vstrommer71
31/08/2017, 18:36
το smt ειναι ακριβο μονο στην ελλαδα...(αμα πουληθει το adv αυτο θα παρω βεβαια,;))
το 790 ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο και απευθυνεται σε αυτους που ηθελαν adv μικρο,αλλα δεν τους εκανε το 640...
η κτμ συμπληρωνει ωραια την γκαμα 790-1090-1290 και βλεπουμε...
μολις το δουμε και ζωντανο με τα χρωματακια θα πουμε και αποψη για το λουκ...
Ε και οι υπολοιποι περιμενουμε το 390 για να αφησουμε τους υπολοιπους να παιδευονται με τα μεγαλα:lol:
Και για Ελλαδα το 790 θα ειναι οριακα,αν ειναι ελαφρυ.Αν κινηθει στο 200κιλο κλαφτα χαραλαμπε,μια ακομα προσθηκη στα adventure καφετεριας.
Παντα εννοειται μικτη χρηση με απαιτητικη χωματινη,αμα ειναι να μην παταει χωμα το SMT ειναι το απολυτο μηχανακι ονειρο

basilis_k6
31/08/2017, 20:02
καλά πολλά μεταχείρω μηχανάκια πουλιούνται σε τιμές ότι να'ναι.

ο άλλος το 2010 αγόρασε s1000rr 17χιλιάρικα και μετά από 7 χρόνια το δίνει 12. ε λοιπόν.

τα τελευταία χρόνια που τα μηχανάκια λόγω ηλεκτρονικών έχουν πάει τις τιμές στο Θεό
βρήκαν ευκαιρία οι εξυπνάκηδες και κρατάνε τις τιμές στα μεταχειρισμένα προηγούμενων γενιών.

αυτοί και οι άλλοι οι εξυπνάκηδες που πουλάνε παπιά χρέπια εικοσαετίας για ένα χιλιάρικο.

αυτοι και οι άλλοι που βρίσκουν μια μπεεμβε στο χαντάκι του χωριού της ρίχνουν ένα πεντοχίλιαρο
και μετά ζητάνα 15 χιλιάρικα "μόνο για γνώστες" κι έτσι.

τώρα που το σκέφτομαι είναι πολλοί αυτοί που μας περνάνε για @#$% και ακόμα περισσότεροι οι
@!#$% που πάνε και τα αγοράζουν

ναι και το s1000 ειναι ακριβώς ίδια φάση. Βασικά δεν τα πουλάνε, αγγελία τα έχουν μήνες ολόκληρους. Τέσπα δεν με νοιάζει το 990 γιατι καίει, το 790 θα έιναι αρκετά πιο ενδιαφέρον για all around αλλα και παλι για κάνα 10άρι χιλιάρικα full κομπλε το βλέπω. για να κάνω και μαντεψιά... δούκας 790 βασική 9790 και adv 9490.

billy84
01/09/2017, 08:28
Θελεις να γίνεις λίγο πιο σαφής; για να καταλάβουμε και εμείς που το θεωρούμε ακόμα ανταγωνιστικό..χωρίς παρεξήγηση έτσι;

Καμια παρεξηγηση φιλε,ανταγωνιστικο ειναι μονο στα χαρτιά.Στην πραξη αν σου εκλεινα τα μάτια και ανεβαινες πανω δε θα πιστευες οτι εχει wp και φρενα brembo αλλα κανενα sachs.Αυτο για να το αντιληφθεις πρέπει να εχεις εμπειρία απο αφτερμαρκετ καλη αναρτηση και φρένα.

xaotikos
01/09/2017, 09:27
Ανταγωνιστικο στα χαρτιά σε σχεση με ποια αλλα μοντέλα;
Αυτο που λες για αναρτησεισ/φρένα τα λες απο προσωπική σου εμπειρία;
τι ακριβως σου έδωσε αυτή την αίσθηση;
μήπως οδήγησες κάποιο με αρρύθμιστες αναρτήσεις ή περίεργο setup;

το βασικό ατού εκείνης της σειράς ήταν οι ποιοτικές αναρτήσεις που ακομα και όσοι έκαναν το βήμα παραπάνω απο smt σε adv1190 λενε πως το smt ειχε ποιοτικότερες αναρτήσεις.
Τι εμπειρία πρεπει να εχεις για να καταλάβεις διαφορα;
εγω πήγα απο τίγρη με full ρυθμιζόμενες wilbers σε smt και ειδα πως το smt εχει πολυ ποιοτικότερη ανάρτηση που ακούει στις ρυθμίσεις και μπορεις να παίξεις με διαφορα setup ενώ επίσης εχει πιο δυνατά και πιο προοδευτικά φρένα που με carbone Lorraine τακάκια μπροστά εχουν γινει ακομα πιο προοδευτικά.

billy84
01/09/2017, 09:45
Ανταγωνιστικο στα χαρτιά σε σχεση με ποια αλλα μοντέλα;
Αυτο που λες για αναρτησεισ/φρένα τα λες απο προσωπική σου εμπειρία;
τι ακριβως σου έδωσε αυτή την αίσθηση;
μήπως οδήγησες κάποιο με αρρύθμιστες αναρτήσεις ή περίεργο setup;

το βασικό ατού εκείνης της σειράς ήταν οι ποιοτικές αναρτήσεις που ακομα και όσοι έκαναν το βήμα παραπάνω απο smt σε adv1190 λενε πως το smt ειχε ποιοτικότερες αναρτήσεις.
Τι εμπειρία πρεπει να εχεις για να καταλάβεις διαφορα;
εγω πήγα απο τίγρη με full ρυθμιζόμενες wilbers σε smt και ειδα πως το smt εχει πολυ ποιοτικότερη ανάρτηση που ακούει στις ρυθμίσεις και μπορεις να παίξεις με διαφορα setup ενώ επίσης εχει πιο δυνατά και πιο προοδευτικά φρένα που με carbone Lorraine τακάκια μπροστά εχουν γινει ακομα πιο προοδευτικά.

Προφανώς το εχω οδηγησει και το λεω.Το μηχανακι που εχω οδηγησει ηταν απο οδηγο περιπου ιδιων κιλων και ρυθμισμένο απο γνωστη που ρυθμιζε και το δικο μου R1.

Με τα πράγματα που φοραει θα έπρεπε να κάνει παππαδες και να ειναι τρενο,δυστυχώς με απογοητευσε

Το φρενο του δεν ειχε την αισθηση και τη δύναμη που περίμενα να δω,η πισω ανάρτηση ηταν μαλακή για κάποιο λογο.Επισης το μπροστινό το βρηκα ασαφες.Παντα σε συγκριση με κορυφαία συστήματα μιλαμε και οχι με αφτερμαρκετ σε tiger κλπ.Μην ξεχνάμε οτι το μηχανακι υποτίθεται φοράει οτι ποιοτικότερο και το πληρωνεις χρυσο.

xaotikos
01/09/2017, 13:52
Ειναι άλλη φιλοσοφίας σε σχέση με το R1 και σε σχέση με τα περισσότερα street μηχανάκια. Είναι λογικό η αίσθηση που αφήνει (όχι σφιχτό όσο ένα street) na θέλει λίγο καιρό να την συνηθίσεις αν προέρχεσαι από street και ιδίως από SS.
Προέρχεται από την χωμάτινη φιλοσοφία της KTM και εξού και η διαφορετική συμπεριφορά. Λόγω αυτού όμως μπορείς να το στοίβεις οδηγώντας το είτε ως μοτάρντ (κλίση ανάποδη και οχι μεσα στην στροφή) είτε ως ss, μπορείς να το αφήσεις να χοροπηδάει σε εισόδους/εξόδους αλλά να μην χάνει πρόσφυση, να μπαίνεις πιο βαθιά στις εισόδους κλπ
Για τα φρένα δεν θα σχολιάσω καθώς είναι τι ικανοποιεί τον καθένα, σε εμένα μου φαίνονται υεραρκετά όταν μπορώ να φτάσω σχεδόν σε endo χωρίς να μπει το ABS ενώ έχω την αίσθηση να φρενάρω με 1 δάχτυλο. Το πίσω είναι απλά χρήσιμο για να κόβεις ταχύτητα, ως εκεί.
Για τις αναρτήσεις όμως, επειδή ακριβώς ΕΧΕΙ ποιοτικές αναρτήσεις, μπορείς να το στήσεις είτε σε φιλοσοφία SS που να το νιώθεις βιδωμένα αλλά και σκληρό, είτε on-off/motard που να το αφήνεις να παίζει. Και εμένα το ρύθμισε "ονομα" της πιάτσας σε ss/motard αλλά καλύτερο ρυθμισμα από αυτό που μπορείς να κάνεις μόνος σου αν ασχοληθείς δεν έχει (να παίξεις με χαμήλωμα πηρουνιού κλπ)

xaotikos
01/09/2017, 14:04
Τεσπα, είμαστε τελείως offtopic, μπορεί να μη σου ταιριάζει το στήσιμο, όταν όμως οι περισσότεροι που το είχαν, το έχουν χαρακτηρίσει ως ένα από τα καλύτερα συνολικά μηχανάκια που ειχαν σε σχέση ακόμα και με πιο φρέσκα μοντέλα, μου κάνει λίγο υπερβολική η εντύπωση που σου άφησε. Μειονεκτήματα εχει αρκετά αλλά κανένα από αυτά που ανέφερες.

MikeG
01/09/2017, 14:07
Guys αρκετά με το SMT και οποιοδήποτε άλλο. Εδώ μόνο 800αρια ΚΤΜ, 790 μάλλον από ότι φαίνεται.

meccanica
01/09/2017, 15:28
Λογικα το adv θα ναι ενα κλικ πιο ακριβο λογω περισοτερων πλαστικων, ντεποζιτα και κανα 48 πηρουνι. Απο την αλλη ισως εχεις δικιο αναλογα με τι φρενα, ζαντες, τρομπες θα φοραει ο δουκας. Ιδωμεν

lleonidas
13/10/2017, 14:05
Έρχεται (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/pagkosmia-proti-dokimi-toy-ktm-790-duke) :evil:
389206

basilis_k6
13/10/2017, 14:24
θέλω να δω τιμή. τίποτε άλλο δεν έχει σημασία. το μηχανάκι λογικά μιας και ειναι κτμ θα ειναι σωστα στημένο χωρις εκπτώσεις και λάθη. επιδόσεις και χρόνοι δεν με νοιάζουν αλλα η τιμή φοβάμαι οτι θα πονέσει αρκετα. διαβάζω και για πλούσιο εξοπλισμο και υποθέτω θα έχει και έκδοση R. η απλή ομως θα φλερτάρει με το 10άρικο η με το 12άρικο??? ιδού η απορία...

teogtp
13/10/2017, 14:31
Κάτι άσχετο με το θέμα.
Ο οδηγός της φωτογραφίας έχει εφεύρει καινούργιο τρόπο οδήγησης;

giorgosb
13/10/2017, 14:40
πρόβλεψη για έναρξη από 9.400€ (το τωρινό ξεκινάει από 8.890€)

BLiTzER
13/10/2017, 14:42
Με +100 κυβικά και +1 κύλινδρο, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πέσει κάτω από 10 χιλιάρικα. Θα έλεγα και 11...

Βέβαια είναι εγγυημένο ότι θα πυροβολάει.

basilis_k6
13/10/2017, 15:17
Με +100 κυβικά και +1 κύλινδρο, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πέσει κάτω από 10 χιλιάρικα. Θα έλεγα και 11...

Βέβαια είναι εγγυημένο ότι θα πυροβολάει.

αν πέσει θα μιλάμε για πολύ επιθετική τιμολόγηση και θα δικαιολογηθεί εν μέρη από τις κακές πωλήσεις του δούκα του 4ου του ασήμαντου. εγω στα 10.500-10.900 το περιμένω. απορία... Θα μπορείς να απενεργοποιήσεις το abs ή θα είναι δούκας χωρίς ψυχη?

BLiTzER
13/10/2017, 15:18
Αν είναι σωστοί, θα δώσουν ενσωματωμένο το supermoto abs dongle, ή όπως λέγεται αυτό που έβγαινε για το SMC, ώστε να λειτουργεί μόνο μπροστά.

Περιμένω λεπτομέρειες για να βάλω αγγελία το ΜΤ.

sniper
13/10/2017, 15:31
Αν είναι σωστοί, θα δώσουν ενσωματωμένο το supermoto abs dongle, ή όπως λέγεται αυτό που έβγαινε για το SMC, ώστε να λειτουργεί μόνο μπροστά.

Περιμένω λεπτομέρειες για να βάλω αγγελία το ΜΤ.

Toggle ρε γίδι... Dongle και ντιγκιντάγκες....

BLiTzER
13/10/2017, 15:34
Toggle ρε γίδι... Dongle και ντιγκιντάγκες....

Really? Μαθήματα γλώσσας σε μένα; :p

http://www.motosport.com/ktm-powerparts-abs-dongle

DrBig
13/10/2017, 15:34
Toggle ρε γίδι... Dongle και ντιγκιντάγκες....

δονγκλ αν προκειται περι χαρντγουερ, τογκλ αν ειναι διακοπτης;)

basilis_k6
13/10/2017, 15:50
Αν είναι σωστοί, θα δώσουν ενσωματωμένο το supermoto abs dongle, ή όπως λέγεται αυτό που έβγαινε για το SMC, ώστε να λειτουργεί μόνο μπροστά.

Περιμένω λεπτομέρειες για να βάλω αγγελία το ΜΤ.

εγω θέλω κουμπι. off με την αγορά και on μόνο στη βροχη. εγω περιμένω να το πάρουν οι early adopters και φτιάξουν ολες τις παιδικές ασθένειες. Αφού γίνει revision το μισο μηχανάκι :lol: θα το σκεφτώ για καινούργιο αλλα μάλλον μτχ με λίγα χλμ αγορά το 2019. ψωνισα για φέτος, ειχα βαρεθει να περιμένω.

lleonidas
14/10/2017, 01:27
Νεότερες πληροφορίες (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-790-adventure) για το 790 Duke που παρουσιάζεται επίσημα το Νοέμβριο στην ΕICMA και για το 790 Adventure το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία πιο ασφάλτινη και μία με πιο χωμάτινους προσανατολισμούς.

basilis_k6
14/10/2017, 03:05
Νεότερες πληροφορίες (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-790-adventure) για το 790 Duke που παρουσιάζεται επίσημα το Νοέμβριο στην ΕICMA και για το 790 Adventure το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία πιο ασφάλτινη και μία με πιο χωμάτινους προσανατολισμούς.

Δεν θα φοραει μπρεμπο ο δουκας; μα καλά τρελλοι είναι; με τι μούτρα θα παω εγω στην καφετερια?

basilis_k6
15/10/2017, 01:12
SHIT JUST GOT REAL! :a8:
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/ktm-790-duke/

DrBig
15/10/2017, 05:52
Να δουμε ποσοι αλλοι το οδηγησαν πρωτοι απο τους υπολοιπους....

basilis_k6
21/10/2017, 21:22
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2018-ktm-790-duke-first-ride/

το φαναρι ειναι απο το 390 duke σε αυτο που είδατε στο βίντεο απο πάνω. Πιθανον να μοιάζει το τελικό σχέδιο αλλα δεν ειναι αυτο που βλέπουμε τώρα. Οι αναρτήσεις δεν έχουν ρυθμίσεις, αμφιβάλω αν αυτο θα μείνει έτσι. Τα φρένα ειναι by ktm και δεν ειναι οτι καλύτερο σύφμωνα με το mcn. Δύναμη λίγο κάτω απο mt09, καλο βάρος, καλό ζυγισμα, πολύ δυνατές χαμηλές.

το πίσω φανάρι
389639

Mariner
22/10/2017, 11:27
Και το Adv..

389645

freco
23/10/2017, 08:59
Εγώ μετά τα πλαϊνά πλαστικά και το ηλίθιο φανάρι μπροστά (αλα Duke), εναποθέτω τις ελπίδες μου στο Yamaha Τ7 πλέον.
Όσο πιστόλι και να είναι, θέλω να το βλέπω το πρωί και να μου φτιάχνει τη διάθεση. Κι αυτό που βλέπω... ΔΕΝ...

389691

389692

389693

ggs
23/10/2017, 12:20
Εγώ μετά τα πλαϊνά πλαστικά και το ηλίθιο φανάρι μπροστά (αλα Duke), εναποθέτω τις ελπίδες μου στο Yamaha Τ7 πλέον.
Όσο πιστόλι και να είναι, θέλω να το βλέπω το πρωί και να μου φτιάχνει τη διάθεση. Κι αυτό που βλέπω... ΔΕΝ...

389691

389692

389693

οχι ρε γμτ... ετσι θα βγει?
κριμα...

lleonidas
26/10/2017, 14:35
ΚΤΜ 790Duke (http://www.bikeit.gr/new-models/ktm/13065-nea-montela-2018-790-duke-pre-production.html) :Νέο πλαίσιο, 100+ ίπποι, έγχρωμη TFT οθόνη, riding modes, traction control που θα λαμβάνει δεδομένα από αισθητήρα κλίσης, cornering abs, σύστημα ομαλών εκκινήσεων, συμπλέκτης ολίσθησης και quickshifter.
Λανσάρεται στις αγορές από το Φεβρουάριο.

freco
26/10/2017, 15:18
ΚΤΜ 790Duke (http://www.bikeit.gr/new-models/ktm/13065-nea-montela-2018-790-duke-pre-production.html) :Νέο πλαίσιο, 100+ ίπποι, έγχρωμη TFT οθόνη, riding modes, traction control που θα λαμβάνει δεδομένα από αισθητήρα κλίσης, cornering abs, σύστημα ομαλών εκκινήσεων, συμπλέκτης ολίσθησης και quickshifter.
Λανσάρεται στις αγορές από το Φεβρουάριο.

Φιλαράκι, σαν πολλά μας τα λες και θα ζητάνε κι αυτοί πολλά. Βλέπω να γυρνάει στο δωδεκάρι+ η μπίλια.

KotsosDR
04/11/2017, 20:42
389965

Lioulios
05/11/2017, 15:12
389974

xaotikos
05/11/2017, 15:44
Με μια custom βαση για φώτα, όργανα θα ειναι κουκλί :)

KotsosDR
06/11/2017, 11:48
390011

Black Mamba
06/11/2017, 12:03
Δεν κακο...
Με μια ψηλοτερη ζελατινα, ισως.

freco
06/11/2017, 13:16
Όχι ρε φίλε. Κάναμε τόσες ταρζανιές να κάνουμε ψηλόφτερο το 990. Έρχεσαι και μας το δίνεις έτοιμο; Που πας ρε κύριος;
Άντε τώρα νέες μόντες να κάνουμε το 790 χαμηλόφτερο. :lol:

Το φανάρι/ζελατίνα είναι χάλια. Κατά τ' άλλα... χμμμμμ
Όσο για την τιμή, την φοβάμαι πολύ. Δώσαμε και το τελευταίο νεφρό για το iPhone X. :cry:

Black Mamba
06/11/2017, 17:40
Όχι ρε φίλε. Κάναμε τόσες ταρζανιές να κάνουμε ψηλόφτερο το 990. Έρχεσαι και μας το δίνεις έτοιμο; Που πας ρε κύριος;
Άντε τώρα νέες μόντες να κάνουμε το 790 χαμηλόφτερο. :lol:

Το φανάρι/ζελατίνα είναι χάλια. Κατά τ' άλλα... χμμμμμ
Όσο για την τιμή, την φοβάμαι πολύ. Δώσαμε και το τελευταίο νεφρό για το iPhone X. :cry:

Κανά 12ρακι το κόβω, με το καλό σενάριο. Τι στα διαλα...Κοντά στα 14 έχει το 1090.

AUFGEBRACHT
06/11/2017, 18:07
389965

Η μάσκα μου θυμίζει κάτι μεταξύ Transformer και αρθρόποδου της ανθυφομοταξίας των νεόπτερων...

MikeG
06/11/2017, 19:26
Έτσι. 390036

Θα το ήθελα..

Δείχνει καλή βάση για rtw bike, πιστεύω θα αγγίζει τα 12Κ και θα είναι αρκετά πολεμικό. Νομίζω η ΚΤΜ δε προχωράει με τη πεπατημένη που έχουν πάει Triumph & BMW αλλά προσανατολίζεται σε ένα απόγονο τρόπον τινά του 690. Για να δούμε και η εταιρία με τα 3 διαπασών τι θα κάνει..

ggs
06/11/2017, 19:35
Άραγε , τα κάτω φουσκωμένα πλαστικά κοντά στην ποδιά,να είναι ντεπόζιτα ή απλώς φουσκωμένα πλαστικά;
Για ασφάλτινο ταξίδι θα θέλει πραγματακια.
Όμως ,είναι ωραίο που γεμίζει η κατηγορία των μεσαίων ονοφ από προτάσεις.

Το αμορτισέρ είναι λίγο περίεργα τοποθετημένο ή ιδέα μου;

Υγ
Αυτό το στυλ φαναριών που έχει η κτμ στα νέα της μοντέλα δεν μ αρέσει καθόλου ρε γμτ

daz
06/11/2017, 21:24
Η μάσκα φανάρι μ' αρέσει πολύ.

Γιώργο τα πλαστικά εκεί κάτω δε μπορεί να είναι κάτι άλλο εκτός από τεπόζιτο, αν και μου φαίνονται λίγο συφλίδα.




Αυτή θα είναι η τελική μορφή?

ggs
06/11/2017, 22:15
Η μάσκα φανάρι μ' αρέσει πολύ.

Γιώργο τα πλαστικά εκεί κάτω δε μπορεί να είναι κάτι άλλο εκτός από τεπόζιτο, αν και μου φαίνονται λίγο συφλίδα.




Αυτή θα είναι η τελική μορφή?

Για το φανάρι, λέω αυτό που έχει στην φώτο ο kotsosDR και που είναι στο ίδιο στυλ και με άλλα μοντέλα, και όχι αυτό που έβαλε ο mikeg που είναι όντως πολύ ωραίο.

Τα ντεπόζιτα εκεί κάτω..ξέρω γω.. περίεργα δεν είναι;
Εντάξει,χαμηλό κ.β. αλλά πολύ εκτέθημενα ρε παιδί μου.

Νομίζω ότι η τελική του μορφή θα είναι κοντά στην φώτο του kotsosDR

daz
06/11/2017, 22:51
Για το φανάρι του κότσουDR λέω και εγώ ότι μ' αρέσει! :D

Μη το ψάχνεις εμένα μου άρεσε και το μυρμηγκοφαγος ο smr.:lol:

Τα τεπόζιτα εκεί κάτω είναι τεσταρισμένα στους αγώνες.
Αρκεί να είναι σωστά σχεδιασμένα!

taisteal
06/11/2017, 22:54
Για το φανάρι του κότσουDR λέω και εγώ ότι μ' αρέσει! :D



Ρε φίλε δεν βλέπεται...

freco
07/11/2017, 08:56
Ρε φίλε δεν βλέπεται...

+990 Απαράδεκτο για τα γούστα μου.
Στη φωτό του @MikeG είναι πολύ κοντά στο υπάρχον 990. Αν και εκείνα τα πρησμένα ντεπόζιτα (???) στην πρώτη σαβούρδα... να ταν κι άλλα. Είναι πιο εκτεθειμένα από του 990.
Αν τελικά είναι όπως τη φωτό του @KotsosDR, πάμε γι άλλα.

Κρίμα που το Yamaha T9 πάει για το 2019. Αυτό είναι μ0ύνος.

Mariner
07/11/2017, 09:25
Μια χαρά την παλεύανε τα τεπόζιτα των 9χ0. Πέρα απο γρατσουνιές ήταν πολύ δύσκολο να τρυπήσουν ακόμα και σε χρήστες που πραγματικά τα ξεζουμίζανε στο χώμα. Αν το κρατήσουν σε λογικό βάρος δλδ γύρω στα 180 kg που ακούγεται θα είναι έπος.

daz
07/11/2017, 09:54
Τα φανάρια μία χαρά μου αρέσουν εμένα. Το υπόλοιπο μηχανάκι δε με ενθουσιάζει.

Το βάρος στα 180 στεγνό είναι πάνω από 200 κιλά πλήρης υγρών και με καμιά 20 λίτρα βενζίνη. Δεν είναι άσχημα.

freco
07/11/2017, 10:46
Μια χαρά την παλεύανε τα τεπόζιτα των 9χ0. Πέρα απο γρατσουνιές ήταν πολύ δύσκολο να τρυπήσουν ακόμα και σε χρήστες που πραγματικά τα ξεζουμίζανε στο χώμα...

Συμφωνώ. Απλά λέω πως αυτά "φαίνοται" πιο εκτεθειμένα.

kordix
07/11/2017, 12:12
Ποτε θα παρουσιαστεί επίσημα?

Vstrommer71
07/11/2017, 12:46
Ρε πότε ειπαμε οτι θα παρουσιαστει το 390???:smokin:
(Με τα καραβια σας εδω μεσα...)

freco
07/11/2017, 12:51
Ποτε θα παρουσιαστεί επίσημα?

Σε ένα τέταρτο από τώρα https://www.youtube.com/watch?v=Yz9xOCgN2mg&feature=youtu.be

lleonidas
07/11/2017, 13:38
Τελικά οι φήμες/φωτο των τελευταίων ημερών επιβεβαιώθηκαν για το 790 adv prototype (http://www.motorbox.com/moto/magazine-moto/moto-novita/ktm-790-adventure-a-eicma-il-prototipo-della-nuova-enduro)
390077

Εδώ (http://www.motociclismo.it/ktm-790-duke-2018-68396) το 790 Duke
390075
390076

freco
07/11/2017, 13:54
Φόλα κι από εδώ. Πάει για το 2019.
Prorotype είναι αυτό που βλέπαμε.

πυξιδας990
07/11/2017, 17:01
τα σουτιεν θα κανουν παρτυ!!!

basilis_k6
07/11/2017, 18:45
Ειδα πολλες φωτο του δούκα. Κρίμα απλά. Τόσο ωραίο σχέδιο να καταλήγει έτσι. Δεν είναι άσχημο αλλά δεν είναι και όμορφο. Αυτος δεν ειναι ο δουκας που περίμενα.

daz
07/11/2017, 20:08
Ειδα πολλες φωτο του δούκα. Κρίμα απλά. Τόσο ωραίο σχέδιο να καταλήγει έτσι. Δεν είναι άσχημο αλλά δεν είναι και όμορφο. Αυτος δεν ειναι ο δουκας που περίμενα.

Έχει πολύ εξρίμ σχεδίαση για να αρέσει με την πρώτη ματιά. Εμένα μου αρέσει αν και είναι μια σχεδίαση που το μάτι μου δεν έχει συνηθίσει.

lleonidas
07/11/2017, 20:46
Στα 9.300€ η τιμή (https://www.1000ps.de/modellnews-3003813-ktm-790-duke-2018) του στη Γερμανία .

basilis_k6
07/11/2017, 22:45
Έχει πολύ εξρίμ σχεδίαση για να αρέσει με την πρώτη ματιά. Εμένα μου αρέσει αν και είναι μια σχεδίαση που το μάτι μου δεν έχει συνηθίσει.

οι σχεδιαστες ξερουν καλύτερα απο εμένα οτι επιθετική σχεδιάση σημαίνει κώλος ψηλα, πάνω απο το ντεπόζιτο. βλέπε duke3
390102

στο καινούργιο ο κώλος ειναι μεγάλο fail. όλη η ουρά ειναι fail. μου θυμίζει το zx10 2011-4. τραγικό λάθος που ομως διορθώσανε στο επόμενο μοντέλο καθώς ήταν εξόφθαλμα άσχημο ειδικα για ss.

daz
07/11/2017, 22:56
Το ανώτατο σημείο της ουράς δεν μπορεί να είναι πιο ψηλά απ' το ανώτατο σημείο του ντεπόζιτου. Αυτό θα ήταν σχεδιαστικό λάθος. Το καινούριο έχει πολυ ιδιαίτερη σχεδίαση όπως είχε κάποτε και το κακάσχημο gs που όμως τώρα μας φαίνεται κουκλί.

Nicolas
08/11/2017, 09:57
εμφανιση ιδιο ΧΤ
πιστευω την διαφορα θα την κανει η yamaha

ptc
10/11/2017, 00:09
KTM 790 ADVENTURE R - rediscover true adventure

https://www.youtube.com/watch?v=qwLWAitz_bA

390156

Black Mamba
10/11/2017, 08:53
Kαι μια πιο φρεσκια!
Κουκλι θα ειναι ΑΝ δεν του αλλαξουν τον αδοξαστο , οπως κανουνε συνηθως στα πρωτοτυπα...390167

daz
10/11/2017, 09:48
Υπό την κατάλληλη γωνία μου αρέσει περισσότερο!

Σοβαρά τώρα δε σας αρέσει αυτό το φανάρι?

Αν αυτά εκεί κάτου χαμηλά είναι ρεζερβουάρ (που τι άλλο μπορεί να είναι?), το εργαλείο έχει δυο αντλίες?

devil's animal
10/11/2017, 10:09
το μονο που με ξενιζει εμενα ειναι η αποσταση μεταξυ φαναριου και τιμονοπλακας...
αυτη την βαση οργανων δεν μπορουσαν να την κανουν λιγο πιο κοντη??


φαινεται σαν να εχει προστεθει μετα απο σποντα..

motomaniac
10/11/2017, 10:17
το μονο που με ξενιζει εμενα ειναι η αποσταση μεταξυ φαναριου και τιμονοπλακας...
αυτη την βαση οργανων δεν μπορουσαν να την κανουν λιγο πιο κοντη??


φαινεται σαν να εχει προστεθει μετα απο σποντα..

συμφωνω απολυτα.. κι επισης μου φαινεται κακασχημο...

Sapadak
10/11/2017, 11:30
Υπό την κατάλληλη γωνία μου αρέσει περισσότερο!

Απο πίσω δηλαδη?

devil's animal
10/11/2017, 11:45
Απο πίσω δηλαδη?


ναι, και με σακουλα στο μουτρο...:bawl:

Mariner
10/11/2017, 11:49
Αν αυτά εκεί κάτου χαμηλά είναι ρεζερβουάρ (που τι άλλο μπορεί να είναι?), το εργαλείο έχει δυο αντλίες?

Ρεζερβουάρ είναι και μάλιστα έχουν και έξτρα προστατευτικά απο πάνω αν το προσέξεις. Δεν βλέπω πάντως τον λόγο για 2 αντλίες, λογικά θα επικοινωνούν οι 2 πλευρές όπως και στο 990 που είχε 2 ρεζερβουάρ και μόνο μια αντλία στο αριστερό.



το μονο που με ξενιζει εμενα ειναι η αποσταση μεταξυ φαναριου και τιμονοπλακας...

Και εμένα αυτό είναι το μόνο που με χαλάει οταν φαίνεται το κενό απο το πλάι. Λογικά με κανα aftermarket πλαστικούλι θα στρώνει και αυτό.

ggs
10/11/2017, 11:57
Ρεζερβουάρ είναι και μάλιστα έχουν και έξτρα προστατευτικά απο πάνω αν το προσέξεις. Δεν βλέπω πάντως τον λόγο για 2 αντλίες, λογικά θα επικοινωνούν οι 2 πλευρές όπως και στο 990 που είχε 2 ρεζερβουάρ και μόνο μια αντλία στο αριστερό.




Και εμένα αυτό είναι το μόνο που με χαλάει οταν φαίνεται το κενό απο το πλάι. Λογικά με κανα aftermarket πλαστικούλι θα στρώνει και αυτό.

οντως , εχει προστατευτικα χαμηλα!
ποση χωρητικότητα καυσίμου να έχει άραγε?
Αν όλο αυτό είναι ντεποζιτο πρέπει να εχει σιγουρα 25+ λιτρα!!!!
Globetrotter πάντως εδάφους κανονικό !!!
Ποσο να τιμολογηθεί άραγε?
+ το κόστος για να διορθώσεις την παραφωνία της μούρης …:lol:

azar41
10/11/2017, 12:01
Δεν νομίζω να βγεί έτσι,όπως το βλέπω είναι έτοιμο να του προσθέσουν δυο πλαινά φαίρινγκ που θα γεφυρώσουν το κενό τιμονόπλακας-οργάνων.

Mariner
10/11/2017, 12:10
οντως , εχει προστατευτικα χαμηλα!
ποση χωρητικότητα καυσίμου να έχει άραγε?
Αν όλο αυτό είναι ντεποζιτο πρέπει να εχει σιγουρα 25+ λιτρα!!!!
Globetrotter πάντως εδάφους κανονικό !!!
Ποσο να τιμολογηθεί άραγε?
+ το κόστος για να διορθώσεις την παραφωνία της μούρης …:lol:

Για 25άρι λένε που μαζί μια μια κατανάλωση σύχρονου κινητήρα δίνει πολύ μεγάλη αυτονομία..

ggs
10/11/2017, 12:33
Για 25άρι λένε που μαζί μια μια κατανάλωση σύχρονου κινητήρα δίνει πολύ μεγάλη αυτονομία..

δλδ , μιλαμε για 500+ χλμ!!!

αυτο που δεν δειχνει η φωτο , ειναι που θα μπουν μπαγκαζιερες-μπαγκαζια κλπ

φυσικα ,ειναι κονσεπτ ακομα

Mariner
10/11/2017, 13:56
δλδ , μιλαμε για 500+ χλμ!!!

αυτο που δεν δειχνει η φωτο , ειναι που θα μπουν μπαγκαζιερες-μπαγκαζια κλπ

φυσικα ,ειναι κονσεπτ ακομα

Nαι, αν είναι έτσι πραγματικά θα είναι έπος για την κατηγορία.

Τώρα για τα μπαγκάζια είναι σαφώς νωρίς αλλά αν πχ δεις εδώ: http://images.mcn.bauercdn.com/pagefiles/637492/ktm-790-adventure-r-01.jpg

θα δεις στο πίσω μέρος το υποπλαίσιο πως έχει τα φόντα μπορεί να δεχτεί κάγκελα

και αν δείς στις φωτό του μοντέλου που κυκλοφορούσε στους δρόμους http://images.mcn.bauercdn.com/PageFiles/598223/1000x750/790_Adventure_01.jpg

είχε πίσω χεριούλια όπως πχ στο 690

daz
10/11/2017, 15:21
το μονο που με ξενιζει εμενα ειναι η αποσταση μεταξυ φαναριου και τιμονοπλακας...
αυτη την βαση οργανων δεν μπορουσαν να την κανουν λιγο πιο κοντη??


φαινεται σαν να εχει προστεθει μετα απο σποντα..


Ρεζερβουάρ είναι και μάλιστα έχουν και έξτρα προστατευτικά απο πάνω αν το προσέξεις. Δεν βλέπω πάντως τον λόγο για 2 αντλίες, λογικά θα επικοινωνούν οι 2 πλευρές όπως και στο 990 που είχε 2 ρεζερβουάρ και μόνο μια αντλία στο αριστερό.




Και εμένα αυτό είναι το μόνο που με χαλάει οταν φαίνεται το κενό απο το πλάι. Λογικά με κανα aftermarket πλαστικούλι θα στρώνει και αυτό.

Η μάσκα πρέπει να είναι τόσο μπροστά γιατί διαφορετικά δεν έχει λόγο υπαρξης η ζελατίνα. Μόνο έτσι μπορεί να προστατεύει απ' τον άερα. Δεν είναι μόνο το ύψος της ζελατίνας, αυτό είναι το λιγότερο. Την περισσότερη δουλειά την κάνει αυτή η απόσταση. Στα αγωνιστικά η ζελατίνα προστατευει σε μεγάλο βαθμό ακόμα και κατά την όρθια οδήγηση. Και στο δικό μου την ίδια απόσταση έχει όπως και στα υπόλοιπα. Αυτό που ξενίζει είναι το γεγονός ότι είναι ψιλο άδειο στο πλάι.

Μαρινερ το θέμα είναι ότι με τα δυο ρεζερβουάρ χρειάζεσαι δυο στόμια πλήρωσης. Και φυσικά χρειάζεται ρουμπινέτο για να κλείνει την επικοινωνία μεταξύ των δυο, όταν θέλεις να φουλάρεις. Γι' αυτό η γιαμάπα αποφεύγει τα ρεζερβουάρ στο πλάι διότι δεν είναι πολιτίκαλι κορέκτ και αυτοκινητάδικη ευκολία για όλους. Έχεις δίκιο όμως. Μια αντλία στο ένα απ' τα δύο είναι αρκετή.

ggs
10/11/2017, 15:35
Η μάσκα πρέπει να είναι τόσο μπροστά γιατί διαφορετικά δεν έχει λόγο υπαρξης η ζελατίνα. Μόνο έτσι μπορεί να προστατεύει απ' τον άερα. Δεν είναι μόνο το ύψος της ζελατίνας, αυτό είναι το λιγότερο. Την περισσότερη δουλειά την κάνει αυτή η απόσταση. Στα αγωνιστικά η ζελατίνα προστατευει σε μεγάλο βαθμό ακόμα και κατά την όρθια οδήγηση. Και στο δικό μου την ίδια απόσταση έχει όπως και στα υπόλοιπα. Αυτό που ξενίζει είναι το γεγονός ότι είναι ψιλο άδειο στο πλάι.
.

Καλα , τώρα κρίνουμε ένα κονσέπτ , αλλά και 5 μετρά μπροστά να πάει η μάσκα , αυτό το μηχανακι στην φωτογραφία από αέρα δεν κόβει ούτε την άπνοια… ούτε σε όρθια , ούτε σε ξαπλωτή , ούτε σε οριζόντια θέση..:lol:
Από το πλαι δε , καταστρέφει όλη την ομορφιά της μηχανής.
Προφανώς ΔΕΝ θα το βγάλει έτσι γτ θα είναι τελείως ηλίθιο .

Το τενερε αποστολ ειχαι μακρινή απόσταση , αλλα ειχε και μια καθετη ζελατίνα να με το συμπάθιο.:lol:.δεν συγκρίνεται με το τίποτα του κτμ

daz
10/11/2017, 20:56
Μια χαρά κάθετη είναι και του κτμ. Εντάξει δεν είναι σα να έχει κάνει μετωπική με τοίχο, όπως στο χτζ αλλά .... κάτι θα κάνει! Αν ήταν πιο κοντά δε θα έκανε τίποτα. Ούτε εγώ νομίζω να βγει έτσι στην παραγωγή! Και σίγουρα μπορούν αν βελτιώσουν κατά πολύ την σχεδίαση εκεί μπροστά. (εκτός απ' το φανάρι που τα σπάει)! :lol:

Και το φτερό να το βάλουν εκεί που είναι η θέση του παρακαλώ με την κατάλληλη απόσταση απ' τη ρόδα!

Mariner
11/11/2017, 09:47
Μαρινερ το θέμα είναι ότι με τα δυο ρεζερβουάρ χρειάζεσαι δυο στόμια πλήρωσης. Και φυσικά χρειάζεται ρουμπινέτο για να κλείνει την επικοινωνία μεταξύ των δυο, όταν θέλεις να φουλάρεις. Γι' αυτό η γιαμάπα αποφεύγει τα ρεζερβουάρ στο πλάι διότι δεν είναι πολιτίκαλι κορέκτ και αυτοκινητάδικη ευκολία για όλους. Έχεις δίκιο όμως. Μια αντλία στο ένα απ' τα δύο είναι αρκετή.

Δεν είπα πως θα έχει 2 ρεζερβουάρ, απλά στο μονό να επικοινωνούν οι 2 πλευρές κάτω για να δουλεύει σαν συγκοινονούντα δοχεία στις 2 πλευρές :)

ggs
11/11/2017, 10:50
Πάντως, όσο το παρατηρώ,μΕ αρέσει.
Φοβερή αυτονομία και πολύ μαζεμένο.αν κρατήσουν τα κιλά χαμηλά και έχει δυνατότητες για φόρτωμα ,με μια λογική τιμή θα πουλήσει καλά!

ggs
11/11/2017, 11:19
Μένει τα το δούμε πως θα βγει στην παραγωγή καθώς και τι θα βγάλει η γιαμαχα με το t7.

Mariner
11/11/2017, 12:08
Ω ναι, επιτέλους η κατηγορία φαίνεται να αποκτά ενδιαφέρων με σοβαρά μηχανάκια σε νορμάλ διαστάσεις ειδικά αν το βάρος παίξει στα 180kg θα είναι έπος. Προσωπικά δεν νομίζω να αλλάξω την ευκολία των 2 ξεχωριστών μηχανών και ας είναι λίγο ταλαιπωρία οι μεγάλες αποστάσεις με το 690 όταν έχεις να κινηθείς σε άσφαλτο, αλλά αν ήθελα ένα μηχανάκι που να ταξιδεύει εξίσου ικανοποιητικά σε άσφαλτο και χώμα τότε νομίζω έρχονται σοβαρές λύσεις :)

teogtp
11/11/2017, 12:46
https://youtu.be/qwLWAitz_bA

Από τις προσγειώσεις που κάνει φαίνεται για βαρύ.
Εκτός αν είναι πιο ενδοτικες οι αναρτήσεις.

Vstrommer71
11/11/2017, 16:48
https://youtu.be/qwLWAitz_bA

Από τις προσγειώσεις που κάνει φαίνεται για βαρύ.
Εκτός αν είναι πιο ενδοτικες οι αναρτήσεις.
Βασικα αυτο το βιντεο λιγοι καταλαβαν οτι μαλλον ειναι για να προωθησει το...450 Rally χαχαχα.Το θελω αλλα μΕ λειπουν τα 30 χιλιαρικα που κοστιζει!
Ειναι εμφανες στο βιντεο οτι το ενα μηχανακι χορευει στο φυσικο του περιβαλλον και το αλλο μηχανακι προσπαθει φιλοτιμα αλλα δεν!
Και τι μουτρο...
390197