Σύνδεση

View Full Version : Ερχονται τα 800ρια



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5

Black Mamba
24/11/2017, 16:53
Δεν κακη η τιμουλα ΑΝ ισχυσει εδω στο Ελλαδισταν...:rolleyes:

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Oi-prwtes-times_118395.asp

basilis_k6
24/11/2017, 19:10
Δεν κακη η τιμουλα ΑΝ ισχυσει εδω στο Ελλαδισταν...:rolleyes:

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Oi-prwtes-times_118395.asp

ειναι πολυ καλη. σε ευθεια συγκριση με μτ09

lleonidas
24/11/2017, 19:41
Στα 9.300€ η τιμή (https://www.1000ps.de/modellnews-3003813-ktm-790-duke-2018) του στη Γερμανία .


Δεν κακη η τιμουλα ΑΝ ισχυσει εδω στο Ελλαδισταν...:rolleyes:

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Oi-prwtes-times_118395.asp

Στη Γερμανία είναι ακόμα φτηνότερο... αν έρθει εδώ σ'αυτό το εύρος τιμών κ με δεδομένη την ποιότητα αυτών που φοράει,θα πάρει μερίδιο πωλήσεων.

lleonidas
11/12/2017, 18:59
Στην Ελλάδα πριν από το Πάσχα και με τιμή (http://bikeit.gr/articles/world-news/13705-nea-kosmou-2017-ktm-790-duke-pote-erxetai-stin-ellada-poso-tha-kostizei.html) μεταξύ 11.000 και 11.500€, σύμφωνα με το δημοσίευμα...

basilis_k6
11/12/2017, 20:06
Στην Ελλάδα πριν από το Πάσχα και με τιμή (http://bikeit.gr/articles/world-news/13705-nea-kosmou-2017-ktm-790-duke-pote-erxetai-stin-ellada-poso-tha-kostizei.html) μεταξύ 11.000 και 11.500€, σύμφωνα με το δημοσίευμα...

εδω έχουμε λεφτα οπότε πρεπει να είναι πιο ακριβά τα μηχανάκια. 4 μισθούς στη γερμανία, 12 στην ελλάδα. αχ ευρώπη των λαών... Απατο και το 790, με τέτοια τιμή καληνύχτα σας.

lleonidas
12/01/2018, 14:11
Στα 11.490€ τελικά κάθισε η μπίλια για την τιμή (http://bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/13991-nea-agoras-2018-ktm-790-duke-episimi-timi.html) του στην ελληνική αγορά... διαθέσιμο κατά προσέγγιση λίγο πριν από το Πάσχα.

spyro
12/01/2018, 15:10
Kαι μια πιο φρεσκια!
Κουκλι θα ειναι ΑΝ δεν του αλλαξουν τον αδοξαστο , οπως κανουνε συνηθως στα πρωτοτυπα...390167


παραγγελίες που κάνουμε?


:a2::a30:

motomaniac
13/01/2018, 11:44
εδω έχουμε λεφτα οπότε πρεπει να είναι πιο ακριβά τα μηχανάκια. 4 μισθούς στη γερμανία, 12 στην ελλάδα. αχ ευρώπη των λαών... Απατο και το 790, με τέτοια τιμή καληνύχτα σας.

12 καλους μισθους με τα σημερινα δεδομενα.. δηλαδη πανακριβο..

KotsosDR
29/01/2018, 11:39
KTM's 790 Adventure in action : https://www.youtube.com/watch?v=qwa6Q670n_c

freco
29/01/2018, 15:49
KTM's 790 Adventure in action : https://www.youtube.com/watch?v=qwa6Q670n_c

Αυτόν στο 0:53 που πήγε ευθεία στο φρενάρισμα... τον βρήκαμε ή ακόμα στο χαντάκι είναι; :bawl:

lleonidas
09/03/2018, 01:41
Σημερινά βιντεάκια από την παρουσίασή του 790 Duke στα Κανάρια Νησιά.
https://m.youtube.com/watch?v=PkJVQnqTdUI

https://m.youtube.com/watch?v=tCJXJO2kXko

DoctoR_k6
09/03/2018, 14:45
Σημερινά βιντεάκια από την παρουσίασή του 790 Duke στα Κανάρια Νησιά.
https://m.youtube.com/watch?v=PkJVQnqTdUI

https://m.youtube.com/watch?v=tCJXJO2kXko

Βαλε τους κανονικους συνδεσμους κ για μας που εχουμε περιεργο firewall στην δουλεια...:p
(Oχι οτι δεν μπορω να το ψαξω στο σωληνα...αλλα μας το δινεις κ ετοιμο!!)

lleonidas
09/03/2018, 20:10
Βαλε τους κανονικους συνδεσμους κ για μας που εχουμε περιεργο firewall στην δουλεια...:p
(Oχι οτι δεν μπορω να το ψαξω στο σωληνα...αλλα μας το δινεις κ ετοιμο!!)

Είχαν μπει από κινητό, ίσως γι'αυτό δεν μπορούσες να τα ανοίξεις!Δοκίμασε και τώρα

https://www.youtube.com/watch?v=KALHN6VoWHo

https://www.youtube.com/watch?v=PkJVQnqTdUI

https://www.youtube.com/watch?v=tCJXJO2kXko

basilis_k6
09/03/2018, 20:34
One area where KTM have compromised to keep costs down is with the suspension, which comes from the firm’s own specialist WP. The 790 has 43mm upside-down forks and a rear monoshock, with the shock’s preload providing the only adjustability.

ότι εχει και το vstrom μου δηλαδη. καλή φάση.... :moutza:

DrBig
09/03/2018, 20:51
One area where KTM have compromised to keep costs down is with the suspension, which comes from the firm’s own specialist WP. The 790 has 43mm upside-down forks and a rear monoshock, with the shock’s preload providing the only adjustability.

ότι εχει και το vstrom μου δηλαδη. καλή φάση.... :moutza:

Ολα τα 43ρια δεν ειναι ιδια:eyepop:

Allst@rf
10/03/2018, 10:04
Ολα τα 43ρια δεν ειναι ιδια:eyepop:

Πιστευω οτι σε αυτη τη κατηγορια δεν εχουν και τεραστιες διαφορες στην αποδοση τους,σε μαμα setup.

ptc
10/03/2018, 10:30
Κι εμένα μου φάνηκε περίεργο που αποφάσισαν να ρίξουν χρήμα σε quickshifter και φουλ ηλεκτρονικό πακέτο και να αφήσουν τις αναρτήσεις απ'έξω. Βέβαια από κάπου έπρεπε να κόψουν, γιατί μετά θα έκανε 13000 όπως το πάει η ΚΤΜ.

Όπως έχει ήδη γραφτεί, νομίζω απευθύνεται κυρίως σε όσους καβαλάνε μόνο πορτοκαλί. Είναι πολλά τα λεφτά...

basilis_k6
10/03/2018, 10:48
Πιστευω οτι σε αυτη τη κατηγορια δεν εχουν και τεραστιες διαφορες στην αποδοση τους,σε μαμα setup.

διαφορές υπάρχουν. κάποια ειναι για πέταμα day one και κάποια πολύ καλα. το θέμα ειναι οτι δεν έχει καμία ρύθμιση. μηχανάκι 10κ ευρω το 2018 χωρίς μισή ρύθμιση να το βράσω. Θές πολύ χρήμα για να τα αλλάξεις αυτα. Κλασσική τακτική βέβαια, το R θα έχει ρυθμίσεις και το 2019 θα έχει και το απλο η κάπως έτσι. να λέμε και ευχαριστω στην κτμ που έβαλε ακτινικές δαγκάνες. Το μηχανάκι πως έφτασε όμως στο δεκάρικο? γυμνο με 2κ κινητήρα 790 κυβικά ειναι. Θα προτιμούσα να ήταν σε άλλη έκδοση (πιο ακριβή) τα ηλεκτρονικά.

η ακράπα δεν μου αρέσε πάντως...

BLiTzER
10/03/2018, 11:36
Δεν τους ενδιαφέρει όλους να μπαίνουν πίστα, όπως επίσης δε γνωρίζουν όλοι πώς να ρυθμίσουν σωστά μια ανάρτηση, οπότε καλύτερα να κόψει κόστος από εκεί και να δυσανασχετήσει πραγματικά ένα 10% το πολύ.

Κατά τ'άλλα, νταξ, έβαλες Vstrom και - οποιοδήποτε - KTM στο ίδιο ποστ. :touched:

basilis_k6
10/03/2018, 12:22
Δεν τους ενδιαφέρει όλους να μπαίνουν πίστα, όπως επίσης δε γνωρίζουν όλοι πώς να ρυθμίσουν σωστά μια ανάρτηση, οπότε καλύτερα να κόψει κόστος από εκεί και να δυσανασχετήσει πραγματικά ένα 10% το πολύ.

Κατά τ'άλλα, νταξ, έβαλες Vstrom και - οποιοδήποτε - KTM στο ίδιο ποστ. :touched:

11.500 η τιμή και έκοψε απο παντου. τα φρένα ειναι j juan. To R που θα ειναι οπως πρέπει το κόβω κάνα 14άρι.

ptc
14/03/2018, 17:58
https://www.youtube.com/watch?v=xYOPBQLZsvM

Παρουσιαση και απο τους 44teeth. Αξιζει να τη δει καποιος που ενδιεφερεται, κανουν γενικα καλη δουλεια στα reviews τους.
Δυστυχως ενα μεγαλο μερος οσων λενε για τη μηχανη δεν ισχυουν για μας, αφου σε μεγαλο βαθμο εστιαζουν στο ποσο value for money ειναι το 790. Η τιμη του εκει 8490£ (9580€). Πιθανοτατα δε θα ηταν τοσο ενθουσιασμενοι με μια τιμη σαν τη δικια μας.

lleonidas
10/05/2018, 13:59
395536
395537
395538
Πηγή (http://m.motociclismo.it/ktm-790-adventure-2019-nuove-foto-spia-69774)

basilis_k6
10/05/2018, 14:32
ομορφο δεν το λες

ptc
10/05/2018, 14:38
Α ωραία, βλέπω θα βγαίνει και τηλεκατευθυνόμενο.
:lol:

daz
10/05/2018, 15:54
ομορφο δεν το λες


Ναι ρε γμτ!

Ενώ έχουν έτοιμη συνταγή απ' το 450 adv!

MikeG
10/05/2018, 16:32
Κάτι δε ταιριάζει στο μάτι κυρίως στο μπροστινό τμήμα. Νομίζω θα το βελτιώσουν.

basilis_k6
10/05/2018, 18:14
Κάτι δε ταιριάζει στο μάτι κυρίως στο μπροστινό τμήμα. Νομίζω θα το βελτιώσουν.

και η πλαστικουρα κατω πρεπει να φυγει ασαπ

Mariner
10/05/2018, 18:54
και η πλαστικουρα κατω πρεπει να φυγει ασαπ

Τεπόζιτο είναι :P

MikeG
12/05/2018, 12:55
Θεωρώ ότι πρέπει να περιμένουμε σχετικά διαφορετική μπροστινή όψη η οποία θα συνδέεται με το τεπόζιτο. Επίσης πιθανόν λίγο διαφορετικό το πίσω μέρος ώστε να μπορεί να μπει μια σχάρα-μπαγκαζιέρα, πλαϊνές βαλίτσες και πατάκια συνοδηγού. Έχει ακόμα δουλίτσα.

395586

kostasdirt
12/05/2018, 15:05
Θεωρώ ότι πρέπει να περιμένουμε σχετικά διαφορετική μπροστινή όψη η οποία θα συνδέεται με το τεπόζιτο. Επίσης πιθανόν λίγο διαφορετικό το πίσω μέρος ώστε να μπορεί να μπει μια σχάρα-μπαγκαζιέρα, πλαϊνές βαλίτσες και πατάκια συνοδηγού. Έχει ακόμα δουλίτσα.

395586

Πατάκια συνοδηγού έχει αν προσέξεις τις φωτό (οχι το prototype με τον Birch)

MikeG
12/05/2018, 16:28
Πατάκια συνοδηγού έχει αν προσέξεις τις φωτό (οχι το ptototype με τον Birch)

Ναι και διαφορετική ουρά. Αναφερόμουν στη φωτο που ποσταρα.

lleonidas
13/06/2018, 13:28
Για τους έχοντες fb
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1988614977876282&id=208458799225251

lleonidas
28/06/2018, 07:46
397032
397033

KTM 790 Adventure R Highlights:
-Utilizes new KTM LC8c 799cc parallel twin engine, tuned for a wider spread of torque when compared with KTM 790 DUKE.
-Over 400 km fuel tank range – for real exploring.
-Low seat height for ultimate control in all situations.
-Low-slung fuel tank for optimum center of gravity.
-Fully adjustable WP suspension front and back with long travel and PDS for the shock absorber.
-Radial mounted, 4-piston front brake calipers with ABS and offroad ABS options.
-Adjustable ergonomics to match the rider and the riding situation.
-Spoked wheels in true offroad sizes for optimum tire choice.
-LED lights all around.
-Full suite of electronic rider aid options, including lean angle sensitivity and ride mode technology.
-Wide range of official KTM PowerParts developed alongside to complement any journey.

Παρουσιάζεται το φθινόπωρο στην EICMA.
Πηγή (http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-790-adventure-r-revealed/)

basilis_k6
02/07/2018, 22:30
και σε βιδεο https://www.youtube.com/watch?v=guVG2Zf0VYE
τραγικο σχέδιο. απορω πραγματικά...

lleonidas
03/07/2018, 00:16
https://www.facebook.com/MotorcycleNews/videos/10156156795118855/?hc_ref=ARRd530ddpuCv0VhJ9W_rjR-Nl8iVPx89yiml7OIZiHfqO9jpI4e1L1aFbL8qNIiUIQ

ΤάκηςΜπ
03/07/2018, 00:24
Πραγματικά τόσα εκατομμύρια και δεν μπορούσαν να σχεδιάσουν καλύτερη μάσκα σε συνδιασμό με τον λασπωτηρα;

ptc
03/07/2018, 00:33
https://www.facebook.com/MotorcycleNews/videos/10156156795118855/?hc_ref=ARRd530ddpuCv0VhJ9W_rjR-Nl8iVPx89yiml7OIZiHfqO9jpI4e1L1aFbL8qNIiUIQ

Κατι ξερει και το τραβαει απο πισω. Πραγματικα αθλια η μουρη.

spyro
03/07/2018, 11:04
Η εταιρία που έκανε το κόσμο να ξερογλυφετε για τα μεγάλα εντουρο. Θυμίζω τις υπερμουναρες super enduro 950, 530, 640, 690

Τι έχουν πάθει;;;;

Το ξέρω οτι θα το φορτώσουν με χρώματα στο τέλος για ομορφύνει αλλά η πραγματική σχεδίαση φαίνεται χωρις τα χρώματα

Nostradamus
03/07/2018, 11:16
Το μηχανακι λογικα θα κανει παπαδες, ειδικα στα χερια ικανων αναβατων.. Ολα τα ΚΤΜ ανεκαθεν ηταν εξαιρετικα οδηγικα.

Απο αποψη σχεδιασμου ωστοσο η εταιρια ειχε βγαλει κατα καιρους πραγματικα ασχημα μηχανακια (π.χ. το 690 supermoto). Ωστοσο τα περισσοτερα εκαναν παντα το κοσμο να εχει ονειρωξεις...

Τα τελευταια χρονια αυτο το φαναρι σημα κατατεθεν σε ολα τα μοντελα της το θεωρω ασχημο (ουτε καν αποδεκτο). Ωστοσο τωρα πραγματικα το τερματησαν...Ελπιζω να αλλαξει κατι...

Black Mamba
03/07/2018, 11:51
Για τους διαθετοντες, φουμπου...
Αυτο θεμε και οχι το παραγωγης...

https://www.facebook.com/MotorcycleNews/videos/10156156795118855/

azar41
03/07/2018, 13:24
Αυτό το ντεπόζιτο που προεξέχει χαμηλά δεξιά -αριστερά,πέρα απο τα πλεονεκτήματα ,θά έλεγε κανείς οτι προσπαθεί να μοιάσει στον μπόξερ και να προσελκύσει το κοινό του.

lleonidas
03/07/2018, 20:26
https://www.youtube.com/watch?v=-xDrbSm9b4E

lleonidas
18/07/2018, 20:33
KTM 790 Duke R (https://www.morebikes.co.uk/50284/spy-shots-ktm-790-duke-r-caught-in-action/)
Φρένα της Brembo, monoblock ακτινικές δαγκάνες μπροστά, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP, περτικαλΛί ζάντες.
Πιθανό να διαθέτει ελαφρώς περισσότερη ισχύ εξαιτίας της διαφορετικής χαρτογράφησης του κινητήρα, να φοράει εξάτμιση της akrapovic και να διαθέτει πιο εξελιγμένο traction control και λοιπά ηλεκτρονικά.
Αποκαλύπτεται στην EICMA.
398138

DRAKONET
18/07/2018, 20:40
Το θεμα ειναι...καλα να τα λεμε..καλα να τα ζαχαρωνουμε....ποιος εχεις απο 'δω να το αγορασει?
Το σκεφτεται κανεις..εχει τα χρηματα ?? :eek::eek:

lleonidas
18/07/2018, 20:43
Σιγά μωρέ...για ~14 ψωροχιλιάρικα πώς κάνεις έτσι; :D

Toumpas
18/07/2018, 20:59
Που πήγε το μοταρντ ;
:)

basilis_k6
18/07/2018, 22:22
KTM 790 Duke R (https://www.morebikes.co.uk/50284/spy-shots-ktm-790-duke-r-caught-in-action/)
Φρένα της Brembo, monoblock ακτινικές δαγκάνες μπροστά, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP, περτικαλΛί ζάντες.
Πιθανό να διαθέτει ελαφρώς περισσότερη ισχύ εξαιτίας της διαφορετικής χαρτογράφησης του κινητήρα, να φοράει εξάτμιση της akrapovic και να διαθέτει πιο εξελιγμένο traction control και λοιπά ηλεκτρονικά.
Αποκαλύπτεται στην EICMA.
398138

δεν το περίμενα....


διαφορές υπάρχουν. κάποια ειναι για πέταμα day one και κάποια πολύ καλα. το θέμα ειναι οτι δεν έχει καμία ρύθμιση. μηχανάκι 10κ ευρω το 2018 χωρίς μισή ρύθμιση να το βράσω. Θές πολύ χρήμα για να τα αλλάξεις αυτα. Κλασσική τακτική βέβαια, το R θα έχει ρυθμίσεις και το 2019 θα έχει και το απλο η κάπως έτσι. να λέμε και ευχαριστω στην κτμ που έβαλε ακτινικές δαγκάνες. Το μηχανάκι πως έφτασε όμως στο δεκάρικο? γυμνο με 2κ κινητήρα 790 κυβικά ειναι. Θα προτιμούσα να ήταν σε άλλη έκδοση (πιο ακριβή) τα ηλεκτρονικά.

lleonidas
25/07/2018, 14:17
Να και μία δοκιμή (http://www.bikeit.gr/test-bikes/naked-sm-test-bikes/ktm-test-naked-bikes/16248-test-2018-ktm-790-duke-i-dokimi-ston-dromo) του 790 Duke από ελληνικό Μέσο στην οποία δεν υπάρχουν μόνο διθυραμβικα ή έστω θετικά σχόλια.

lleonidas
03/09/2018, 17:25
Επίσημη πρεμιέρα (https://www.motorradonline.de/motorraeder/ktm-790-adventure-r-erlkoenig-2018.983654.html) σε 2 μήνες στην EICMA στο Μιλάνο.

399135
399136
399137

spyro
04/09/2018, 09:06
Μαράζι το χω να δω μια φορά να βάλουν μεγαλοσωμο οδηγό για τις «spy photos»

Vstrommer71
04/09/2018, 10:07
Μαράζι το χω να δω μια φορά να βάλουν μεγαλοσωμο οδηγό για τις «spy photos»

Αυτόν πάντως στο 390 ΔΕΝ τον λες και μικρόσωμο(και είναι και δικός μας,εντουράς και λάτρης της ταβέρνας όπως φαίνεται! :lol:)
399147

kordix
04/09/2018, 11:10
Αυτόν πάντως στο 390 ΔΕΝ τον λες και μικρόσωμο(και είναι και δικός μας,εντουράς και λάτρης της ταβέρνας όπως φαίνεται! :lol:)
399147

Αυτό ειναι ωραίο, το 800ρι είναι κάπως αντικούκου για ΚΤΜ.

Mariner
04/09/2018, 11:13
το 800ρι είναι κάπως αντικούκου για ΚΤΜ.

Θα είναι μεχρι να ανεβείς πάνω και να βάλεις μπροστά.. :lol:

Vstrommer71
04/09/2018, 17:06
Θα είναι μεχρι να ανεβείς πάνω και να βάλεις μπροστά.. :lol:

Για πολλοστή φορά το έχουμε συζητήσει το θέμα:Το 790 θα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα,ταξιδιάρικη,με μεγάλες ικανότητες στο χώμα.
Αλλά το πραγματικό εργαλείο χωμάτινου ταξιδιού θα είναι το 390.
Τα κιλά καλώς ή κακώς είναι ο σημαντικότερος παράγοντας.Τα 800άρια είναι βαριά(αν και πιο ελαφριά από τα μαστόδοντα των 1200+ κυβικών)
Ένα καλά στημένο 400 είναι το καλύτερο εργαλείο για μεγάλα χωμάτινα ταξίδια σε δύσκολα και απαιτητικά τερραίν.
Από εκεί και πέρα το 790 θα είναι καταπληκτικό μηχανακι για την χρήση που θα του κάνει το 80-90% των δυνητικών κατόχων του.
Οι υπόλοιποι πάμε για κάτι ελαφρύτερο.
(Κι αν ψάχνουμε για καλό αντικούκου για να ξυπνήσουμε όταν ανεβούμε πάνω και βάλουμε μπροστά,έχω ζητήσει στην μαμά ΚΤΜ να μΕ δώκει δώρο ένα 450 Rally αλλά αγνοούν επιδεικτικά την παράκλησή μου :lol: )

basilis_k6
04/09/2018, 22:25
Για πολλοστή φορά το έχουμε συζητήσει το θέμα:Το 790 θα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα,ταξιδιάρικη,με μεγάλες ικανότητες στο χώμα.
Αλλά το πραγματικό εργαλείο χωμάτινου ταξιδιού θα είναι το 390.
Τα κιλά καλώς ή κακώς είναι ο σημαντικότερος παράγοντας.Τα 800άρια είναι βαριά(αν και πιο ελαφριά από τα μαστόδοντα των 1200+ κυβικών)
Ένα καλά στημένο 400 είναι το καλύτερο εργαλείο για μεγάλα χωμάτινα ταξίδια σε δύσκολα και απαιτητικά τερραίν.
Από εκεί και πέρα το 790 θα είναι καταπληκτικό μηχανακι για την χρήση που θα του κάνει το 80-90% των δυνητικών κατόχων του.
Οι υπόλοιποι πάμε για κάτι ελαφρύτερο.
(Κι αν ψάχνουμε για καλό αντικούκου για να ξυπνήσουμε όταν ανεβούμε πάνω και βάλουμε μπροστά,έχω ζητήσει στην μαμά ΚΤΜ να μΕ δώκει δώρο ένα 450 Rally αλλά αγνοούν επιδεικτικά την παράκλησή μου :lol: )

σωστα αλλα η κτμ δηλωσε πως το 390 θα ειναι φιλικο και προσιτο. δηλαδη ενα μηχανακι του σορού, χαμηλης ποιοτητας, κυριως για αστική μετακίνηση απο νέους αναβάτες με μικρες δυνατοτητες off road.

ΤάκηςΜπ
04/09/2018, 22:31
Όσο φιλικό και προσιτό και να'ναι,με 40+ άλογα και ~150 κιλά παπάδες θα κάνει.

kordix
05/09/2018, 07:41
Όσο φιλικό και προσιτό και να'ναι,με 40+ άλογα και ~150 κιλά παπάδες θα κάνει.

Kαι είναι αυτή πρόοδος?

Το CCM μου του 2005 μοντέλο, βγάζει 43 τροχό και είναι 130 κιλά στεγνό, εχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μια χαρα φορτώνεται με σαμάρια και εξοπλισμό κάμπινγκ.

BabisStinson
05/09/2018, 08:19
Kαι είναι αυτή πρόοδος?

Το CCM μου του 2005 μοντέλο, βγάζει 43 τροχό και είναι 130 κιλά στεγνό, εχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μια χαρα φορτώνεται με σαμάρια και εξοπλισμό κάμπινγκ.

Άμα σκεφτείς τους κανονισμούς για ρύπους, θόρυβο, ασφάλεια κλπ που πρέπει να περνούν οι μηχανές πλέον με Euro 4-5 ναι είναι πρόοδος. Το ίδιο και στα αυτοκίνητα. Χαμηλότερη κατανάλωση, δυνατότετοι κινητήρες με πολύ λιγότερες εκπομπές και πολλή περισσότερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια.

Στα του topic: Αναμένουμε να το δούμε το 790 Adventure σε τελική μορφή και να μάθουμε και ττιμές. Το συγκριτικό με Tenere 700 θα είναι το καλύτερο της χρονιάς. Αν δεν βγάλει και η Aprilia Caponord 900 :cool:

Mariner
21/09/2018, 13:15
Και ένα δείγμα απο τον ήχο..

https://www.facebook.com/advpulse/videos/707270766313826/


Φήμες λένε πως λύσανε επιτέλους και το πρόβλημα με τις τρόμπες συμπλέκτη.. Επιστρέψανε στην ντίζα :lol:

MikeG
21/09/2018, 15:41
Και ένα δείγμα απο τον ήχο..

https://www.facebook.com/advpulse/videos/707270766313826/


Φήμες λένε πως λύσανε επιτέλους και το πρόβλημα με τις τρόμπες συμπλέκτη.. Επιστρέψανε στην ντίζα :lol:

Κάνα 3ημερακι θα κανονησουμε; Να αναλύσουμε αν αξίζει το κόπο να αλλάξουμε τα BMW με αυτό;

Mariner
22/09/2018, 12:24
Κάνα 3ημερακι θα κανονησουμε; Να αναλύσουμε αν αξίζει το κόπο να αλλάξουμε τα BMW με αυτό;

Κάτσε να καταφέρω να περπατήσω σαν άνθρωπος.. Ακόμα με το νάρθηκα είμαι :(

MikeG
22/09/2018, 14:47
Κάτσε να καταφέρω να περπατήσω σαν άνθρωπος.. Ακόμα με το νάρθηκα είμαι :(

Κοντεύεις! Εκμεταλλεύσου το χρόνο της ανάρρωσης κοιτώντας χάρτες ;)

basilis_k6
22/09/2018, 18:44
Και ένα δείγμα απο τον ήχο..

https://www.facebook.com/advpulse/videos/707270766313826/


Φήμες λένε πως λύσανε επιτέλους και το πρόβλημα με τις τρόμπες συμπλέκτη.. Επιστρέψανε στην ντίζα :lol:

χλιαρό, σχεδον ασχημο, αδιαφορο και ηδη βαρετο. Αυτη η οθόνη στα οργανα θα γινει η μαστιγα της νεας εποχης. Πλέον δεν θα κοιτάμε ουτε τα οργανα στα νεα μοντελα. θα ειναι ολα ιδια.

doctoras
23/09/2018, 09:20
Τεχνολογία τάμπλετ ετσι ειναι και στα αυτοκίνητα πια, εφόσον αρεσει στο σύνολο των κατόχων, απο την αλλη τοσα ηλεκτρονικά αναγκαστικά χρειαζονται ενα os με de interface για να μπορεσει να διαχειριστεί ο κάτοχος εύκολα το setup του οχήματος.

Εχω νομιζω σχετικα με τα νεα μοντελα η θα σου αρεσει η τεχνολογία με τις ευκολιες και πολυπλοκότητα η θα εισαι ρετρολαγνος υπερ της απλοικοτητας νοσταλγος του rock&roll.

basilis_k6
23/09/2018, 20:27
Τεχνολογία τάμπλετ ετσι ειναι και στα αυτοκίνητα πια, εφόσον αρεσει στο σύνολο των κατόχων, απο την αλλη τοσα ηλεκτρονικά αναγκαστικά χρειαζονται ενα os με de interface για να μπορεσει να διαχειριστεί ο κάτοχος εύκολα το setup του οχήματος.

Εχω νομιζω σχετικα με τα νεα μοντελα η θα σου αρεσει η τεχνολογία με τις ευκολιες και πολυπλοκότητα η θα εισαι ρετρολαγνος υπερ της απλοικοτητας νοσταλγος του rock&roll.

καλές οι οθόνες αλλα μονο η βελόνα προσφέρει κ@βλα. Τι νταμάκια και κουτάκια και νουμεράκια...

lleonidas
18/10/2018, 13:03
https://www.youtube.com/watch?v=d0FrtqzZvFE

DRAKONET
18/10/2018, 15:00
αληθεια ποσοι θελουν το συγκεκριμενο για αυτο που πρεσβευει?
ποσοι κανουν οτι δειχνει το βιντεο απο αυτους που εχουν γραψει ?
ουτε οι μισοι πιστευω
και ειναι και το αλλο...αυτο το λιγο διαστημα που ειμαι στο φορουμ οι περισσοτεροι οπως και εγω ειμαστε στα χαμηλα αμοιβωμενα στρωματα !
και θα εχει πανω απο 12-13 χιλιαρικα....αμ δε σφαξανε!

Nostradamus
18/10/2018, 16:22
αληθεια ποσοι θελουν το συγκεκριμενο για αυτο που πρεσβευει?
ποσοι κανουν οτι δειχνει το βιντεο απο αυτους που εχουν γραψει ?
ουτε οι μισοι πιστευω
και ειναι και το αλλο...αυτο το λιγο διαστημα που ειμαι στο φορουμ οι περισσοτεροι οπως και εγω ειμαστε στα χαμηλα αμοιβωμενα στρωματα !
και θα εχει πανω απο 12-13 χιλιαρικα....αμ δε σφαξανε!

Πες μου τι πρεσβευει κατα την γνωμη σου η ΚΤΜ. Για μενα δεν ειναι για ολους.. Ειναι ειδικα μηχανακια..

Προσωπικα θεωρω οτι τα ΚΤΜ καναν μαγκες πολλους αναβατες.. και δεν το λεω αρνητικα. Ηταν παντα αψογα στημενα και πολυ μπροστα στην κατηγορια τους. Ενιοτε δημιουργησαν και κατηγοριες ολοκληρες. Εβαζαν τους αναβατες τους η να βελτιωνουν συνεχεια τα ορια τους η απλα να τα δινουν γιατι δεν ηταν γι αυτους.

Το συγκεκριμενο το βρισκω ασχημο. Ωστοσο ειμαι σχεδον σιγουρος οτι οσοι το παρουν -και μπορουν να το πανε- θα κερδισουν χρονια νεοτητας..

daz
18/10/2018, 17:09
αληθεια ποσοι θελουν το συγκεκριμενο για αυτο που πρεσβευει?
ποσοι κανουν οτι δειχνει το βιντεο απο αυτους που εχουν γραψει ?
ουτε οι μισοι πιστευω
και ειναι και το αλλο...αυτο το λιγο διαστημα που ειμαι στο φορουμ οι περισσοτεροι οπως και εγω ειμαστε στα χαμηλα αμοιβωμενα στρωματα !
και θα εχει πανω απο 12-13 χιλιαρικα....αμ δε σφαξανε!

Το μηχανάκι που μπορεί να κάνει αυτά, μπορεί επίσης να κάνει.

α. Εναν μετριο αναβάτη, λίγο καλύτερο.
β. Να σώσει την κατάσταση σε μια δύσκολη περίσταση.
γ. Να κάνει μια απλή βόλτα πιο απολαυστική.

Είναι κι άλλα αλλά ας τα προσπεράσουμε.

Εχοντας ένα μηχανάκι που λειτουργεί σωστά, έχεις περισσότερη αυτοπεποίθηση και καταλαβαίνεις οτι μπορείς να επιχειρήσεις και κάτι παραπάνω. πχ να μπεις πιο γρήγορα την επόμενη φορά ή να ανοίξεις το γκάζι λίγο νωρίτερα. (όσο πιο αργός κι αν είσαι σε σχέση με το βίντεο).
Δεν έχει σημασία που ή πως θα οδηγηθεί. Ενα σωστά στημένο μηχανάκι όπως και να οδηγηθεί θα κάνει τα πράγματα για τον αναβάτη ευκολότερα, σε σχέση με κάποιο άλλο. (δεν μιλάω για αγωνιστικό στήσιμο που έχει απαιτήσεις απ' τον αναβάτη ώστε να λειτουργήσει υπέρ του). Αν χτυπήσεις μια φυτευτή πέτρα με το δικό μου, θα κάνεις στην άκρη και θα ανάψεις τσιγάρο (αν έχεις την εμπειρία να ανοίξεις το γκάζι πριν, διαφορετικά θα προσπαθείς να βάλεις κάτω το μπροστινό μέχρι που η στροφή θα έρθει πολύ κοντά για να προλάβεις να στρίψεις, βάση της εμπειρία σου)
Ενα σωστά στημένο μηχανάκι (ελαφρύ, με σωστό ζύγισμα και αναρτήσεις που δουλεύουν) θα είναι πιο απολαυστικό για όλους. Και για τον χερά που το πάει τάπα και γι αυτόν που θέλει να ακούει τα πουλακια να κελαηδάνε και τον κινητήρα να γουργουρίζει. Και το σίγουρο είναι, οτι πριν το τέλος της βόλτας και οι δύο θα αντιμετωπίσουν καταστάσεις που θα είναι πρόκληση για τις δυνατότητές τους (γιατί απλά έτσι συμβαίνει ).

lleonidas
06/11/2018, 15:11
KTM 790 Adventure/Adventure R 2019 (https://www.visordown.com/news/new-bikes/ktm-790-adventure-and-adventure-r-full-details)
95 ίπποι/8000 σ.α.λ., 189 κιλά στεγνό, 20λιτρο ντεπόζιτο.
400942
400938
400939
400940
400941

freco
06/11/2018, 15:38
Κι έλεγα τι μου θυμίζει... Κότα τσιτσολαίμα το λέμε στο νησί μου.

400943

Sapadak
06/11/2018, 15:43
Εμένα το Athlete

400944


Δεν ξέρω πόσο ειλικρινής είναι η ΚΤΜ στα κιλά που δηλώνει, αλλά με μια εξάτμιση θα χάσει και ένα 5κιλο απο τα ήδη λίγα συνολικά κιλά

alex14
06/11/2018, 16:05
Ποσο πιο ομορφο θα ηταν εαν ειχε ενα νορμαλ φαιρινγκ ...?

ggs
06/11/2018, 16:07
αυτη η μασκα το σκοτώνει...
κατά τα αλλα , πολυ καλο , πιο τούμπανο από το Τ7 , με μεγαλύτερη δύναμη , αυτονομία , ηλεκτρονικα κλπ
ειμαι πολυ περίεργος σε τι τιμη θα του βγάλουν...ποσο κοντά θα ειναι στα 1190 και ποσο απόσταση θα έχει απο το Τ7..
δυσκολη η τιμολογηση του..

kordix
06/11/2018, 16:40
[QUOTE=lleonidas;2962502] KTM 790 Adventure/Adventure R 2019 (https://www.visordown.com/news/new-bikes/ktm-790-adventure-and-adventure-r-full-details)
95 ίπποι/8000 σ.α.λ., 189 κιλά στεγνό, 20λιτρο ντεπόζιτο.
400942
400938
400939
400940


400941[/QUOTE

Ή βενζίνη κατεβαίνει τέρμα κάτω, το ντεπόζιτο είναι περίεργο αισθητικά αλλά πρώτον το 790 θα χει εξαιρετικό ζύγισμα και χαμηλό κβ και δεύτερον θα προστατεύει καλά τα πόδια του αναβάτη. Eίναι κάπως περίεργο το φέρινγκ αλλά σε 2 λεπτά θα λύνεται για συντήρηση.

Και φτάσαμε στο ας πούμε παράδοξο το 790 να φαίνεται πιο άνετο και πιο all around από το τζαπαν Τ7.

Και τα 2 θα ναι πιστεύω ικανότητα Ον Οφ, κι αν έπαιζε ζεστό χρήμα τώρα, θα είχα φοβερό δίλημμα πιο να διαλέξω.
Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το Τ7'αλλα κάτι μου λέει πως το 790 θα ναι αλλού στην οδήγηση.

basilis_k6
06/11/2018, 16:43
αυτη η μασκα το σκοτώνει...
κατά τα αλλα , πολυ καλο , πιο τούμπανο από το Τ7 , με μεγαλύτερη δύναμη , αυτονομία , ηλεκτρονικα κλπ
ειμαι πολυ περίεργος σε τι τιμη θα του βγάλουν...ποσο κοντά θα ειναι στα 1190 και ποσο απόσταση θα έχει απο το Τ7..
δυσκολη η τιμολογηση του..

παντου θα κάνει 12 στην ελλάδα 13,5. γιατι έτσι...

ΤάκηςΜπ
06/11/2018, 17:30
Και φτάσαμε στο ας πούμε παράδοξο το 790 να φαίνεται πιο άνετο και πιο all around από το τζαπαν Τ7.

Είναι ξεκάθαρη η διαφορετική προσέγγιση των 2 εταιρειών.

Vstrommer71
06/11/2018, 18:30
Είναι ξεκάθαρη η διαφορετική προσέγγιση των 2 εταιρειών.

Mε την Yamaha κατ'εμέ να είναι πιο κοντά στα θέλω των πιο χωμάτινων.
Περιμένουμε μήπως τους έρθει η φώτιση και κοπιάρουν το σωστο concept σε ένα μηχανάκι 400-450 κυβικών και κάτω των 150 κιλών.

Το 790 παραμένει ογκώδες και βαρύ.Πιο ελαφρύ από τα μαμούθ των 1200+ κυβικών,αλλά βαρύ να το σηκώνεις εκατό φορές την μέρα στα χώματα και στα ποτάμια.

Σίγουρα θα είναι όμως απολαυστικό σε ταξίδι και μικτή χρήση.
Ένα μεγάλο συν που έχουν γενικά όλα τα ΚΤΜ είναι αυτή η συμπαγης αίσθηση που το μηχανάκι περνάει πάνω από όλα χωρίς λαστιχαρίσματα.Και εκεί που τα πιο πολλά Γιαπωνέζικα πρέπει να παίξεις με την επιλογή στα λάστιχα για να βοηθήσεις το μηχανάκι,τα ΚΤΜ γενικά πάνε ίσιωμα άσφαλτος-χώμα ακόμη και με λάστιχα με σχεδόν ανύπαρκτο τακούνι.

Θεωρώ λοιπόν ότι το 790,ειδικά μαζί και με την βοήθεια των ηλεκτρονικών,θα πηγαίνει απολαυστικά σε δρόμο και,έως και δύσκολο,χώμα.

ggs
06/11/2018, 19:20
παντου θα κάνει 12 στην ελλάδα 13,5. γιατι έτσι...

Αν έρθει πολύ κοντά οικονομικά με το 1190 ή με άλλες επιλογές αυτής της κατηγορίας, το δίλημμα για τον υποψήφιο αγοραστή θα είναι πολύ μεγάλο..

Το ίδιο ισχύει και για το Τ7 που θα πρέπει να φλερτάρει γύρω στο 10ρικο και όχι πολύ παραπάνω .

daz
06/11/2018, 19:48
Να χάσει 5 κιλά απ' το τελικό είναι λίγο δύσκολο νομίζω. Και δε νομίζω να χρειάζεται κάποιος να ασχοληθεί με το βάρος του. Είναι αρκετά ελαφρύ, ελαφρύτερο απ' το τενερέ.

Τα κιλά του ktm δεν είναι στεγνά κιλά, είναι χωρίς βενζίνη. Το ειδικό βάρος της βενζίνης είναι 0,68.

0,68*20lt = 13.6 + 189

202,5 με 20 λίτρα! Με 16 λίτρα που έχει το τενεκέ θα ήταν 200 κιλά.


Για όσους κοιτούν τις εκτός δρόμου δυνατότητες το adv R που έχει τη σέλα στα 880 (όπου και το τενερε), έχει απόσταση απ' το έδαφος 268μμ vs 240. Και με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.

Στα χαρτιά το κτμ τα σπάει! Είμαι σίγουρος οτι το ίδιο θα κάνει και στο δρόμο. Το τενερέ έχει πιο νορμάλ σχεδίαση με χαρακτηριστικά που δε σε απομακρύνουν. Το κτμ με φουλ φέρινγκ θα έσπαγε ταμεία.

MikeG
06/11/2018, 19:53
Δηλώνω ενδιαφέρον. Η Yamaha έβγαλε δυστυχώς πάλι μηχανάκι 15 χρόνια πίσω.. Το βλέπω γύρω στα 14500€..το ΑΡ By the way τέλος τα 1090.

basilis_k6
07/11/2018, 03:39
Δηλώνω ενδιαφέρον. Η Yamaha έβγαλε δυστυχώς πάλι μηχανάκι 15 χρόνια πίσω.. Το βλέπω γύρω στα 14500€..το ΑΡ By the way τέλος τα 1090.

μια χαρα ειναι το τενερε απλα δεν αξιζει το ντορο. ενα κοινο μηχανακι ειναι με ενα μοτερ που ειχανε ηδη, εντουρο στυλ χωρις κάτι το φοβερο. πανω απο 10.000 ειναι ληστεια.
το κτμ απο την αλλη υποθετω κανα 11.500-12.000 θα κάνει γιατι και αυτο για παραπάνω δεν ειναι. εξωτερικα παντως το κτμ ειναι epic fail δυστυχως.

Mariner
07/11/2018, 08:22
Βάλτε και το R ρε που είναι το μαχίμι.. Μην βάζετε μόνο το τουριστικό.. :cool:

400977

400978

400979

Ζεύκας
07/11/2018, 08:37
εν τω μεταξύ όλη αυτή η γκρίνια για το μούτρο λύνεται με ένα φτερό των 100 150 ευρώ ξερω γω

kordix
07/11/2018, 09:00
εν τω μεταξύ όλη αυτή η γκρίνια για το μούτρο λύνεται με ένα φτερό των 100 150 ευρώ ξερω γω

Μπα κανα 50ρικο μπορεί και λιγότερο.



Το 790 R είναι έτοιμο για ταξίδι παντού, σε οποιοδήποτε τερέν. Δυο βάσεις για σαμαρια, και βουρ στα μακρινά χώματα. Αραγε θα υπάρχει εκδοση χωρίς ηλεκτρονικά?


(Το μόνο κακό πανω του ειναι τα λάστιχα, τα συγκεκριμένα τακουνατα είναι μέτρια προς άχρηστα στο χώμα, και απλώς υποφερτά στην άσφαλτο).

Mariner
07/11/2018, 09:07
Μπα κανα 50ρικο μπορεί και λιγότερο.



Το 790 R είναι έτοιμο για ταξίδι παντού, σε οποιοδήποτε τερέν. Δυο βάσεις για σαμαρια, και βουρ στα μακρινά χώματα. Αραγε θα υπάρχει εκδοση χωρίς ηλεκτρονικά?


(Το μόνο κακό πανω του ειναι τα λάστιχα, τα συγκεκριμένα τακουνατα είναι μέτρια προς άχρηστα στο χώμα, και απλώς υποφερτά στην άσφαλτο).

To χωρίς ηλεκτρονικά ξέχνα το, πάνε αυτές οι εποχές. Η μόνη δυνατότητα θα είναι να απενεργοποιούνται το οποίο η ΚΤΜ μέχρι τώρα το τιμάει στα μηχανάκια της. Τα λάστιχα τα κρατάς για το στρώσιμο και μετά βουρ σε σωστό τακούνι :D

Vstrommer71
07/11/2018, 10:19
Τα λάστιχα τα κρατάς για το στρώσιμο και μετά βουρ σε σωστό τακούνι :D
Μην το λές,ενθυμούμενος την καταπληκτική απόδοση των Sahara στο 690 παντού,πλην παχιάς λάσπης,πιστεύω ότι με αυτά τα λάστιχα το μηχανάκι θα πηγαίνει τέζα στο 95% των εδαφών.

Ευτυχώς στο 690 δεν είχα κάνει το λάθος να τα αλλάξω μόλις το παρέλαβα.Το μόνο αρνητικό βέβαια,όπως σε όλα τα λάστιχα με οποιοδήποτε τακούνι,η κατανάλωσή τους.Στα 4000 χλμ ήταν το πίσω για αλλαγή.Φαντάσου το 790 με το παραπάνω γκάζι πως θα τα κάνει.

Ακόμη χειρότερα τα motard MT60 που τα έβαλα στο ταξίδι Ρουμανία κι έγιναν φιτίλια σε λιγότερο από 3000χλμ.Χαλάλι βέβαια,γιατί η διασκέδαση στο στρίψιμο στον Tranafagarasan κι όλα τα στροφιλίκια που μου έδωσε το μηχανάκι δεν αποτιμώνται με το πόσο κοστίζει ένα ζευγάρι λάστιχα.Βαρέθηκα να ξύνω τις καημένες τις μπότες μου.:beer:

spyro
07/11/2018, 10:38
εν τω μεταξύ όλη αυτή η γκρίνια για το μούτρο λύνεται με ένα φτερό των 100 150 ευρώ ξερω γω

Δεν είναι πρόβλημα το φτερό. Η μάσκα είναι απαίσια

Mariner
07/11/2018, 10:55
Μην το λές,ενθυμούμενος την καταπληκτική απόδοση των Sahara στο 690 παντού,πλην παχιάς λάσπης,πιστεύω ότι με αυτά τα λάστιχα το μηχανάκι θα πηγαίνει τέζα στο 95% των εδαφών.

Δεν μου αρέσουν τα ημίμετρα :D μόνο τακούνι. Tα karoo 3 που φοράει είναι παλιά λάστιχα, είναι γνωστή η συμπεριφορά τους σε όλα τα εδάφη και είναι λίγοι αυτοί που έχουν να πουν καλά λόγια.

Vstrommer71
07/11/2018, 10:59
Δεν είναι πρόβλημα το φτερό. Η μάσκα είναι απαίσια

Έλα ντε.Έχεις σαν εταιρία βγάλει το καταπληκτικό σε εμφάνιση 450 και πας και βγάζεις την ακρίδα.Αν το έφτιαξε ο Kiska αυτό,μάλλον είχε πιεί πολλές μπύρες
400982

Mariner
07/11/2018, 11:12
Κίσκα είναι και νομίζω πως υπερβάλετε :P

Vstrommer71
07/11/2018, 11:22
Δεν μου αρέσουν τα ημίμετρα :D μόνο τακούνι. Tα karoo 3 που φοράει είναι παλιά λάστιχα, είναι γνωστή η συμπεριφορά τους σε όλα τα εδάφη και είναι λίγοι αυτοί που έχουν να πουν καλά λόγια.

Αυτοί λοιπόν που δεν είπαν καλά λόγια είναι πραγματικοί χρήστες ή τίποτα συντάκτες σε τέστ περιοδικών?
Γιατί επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω πολλές φορές για τις γνώμες αριστερά και δεξιά.Δεν έχω δοκιμάσει τα Karoo 3,επιφυλάσσομαι λοιπόν.

Mariner
07/11/2018, 11:34
Αυτοί λοιπόν που δεν είπαν καλά λόγια είναι πραγματικοί χρήστες ή τίποτα συντάκτες σε τέστ περιοδικών?
Γιατί επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω πολλές φορές για τις γνώμες αριστερά και δεξιά.Δεν έχω δοκιμάσει τα Karoo 3,επιφυλάσσομαι λοιπόν.

Πραγματικοί χρήστες που τους ξέρω και βολτάρουμε μαζί (και τα έχω δει και σε δράση)

Vstrommer71
07/11/2018, 11:40
Πραγματικοί χρήστες που τους ξέρω και βολτάρουμε μαζί (και τα έχω δει και σε δράση)

Και που ακριβώς είχαν θέμα με τα συγκεκριμένα λάστιχα?Και σε τι μηχανάκια φορεμένα?(Εννοείται διάρκεια ζωής μία βόλτα αν πας τάπα)

Mariner
07/11/2018, 11:53
σε διαφορα μηχανάκια, 800gs, 990 adv, 1200gs. Πάει καιρός και δεν θυμάμαι λεπτομέριες αλλά κανένας δεν ηταν ευχαριστημένος ειδικά συγκρίνοντας τα με τα προηγούμενα καρού που φορούσαν οι περισσότεροι.

Vstrommer71
07/11/2018, 12:05
σε διαφορα μηχανάκια, 800gs, 990 adv, 1200gs. Πάει καιρός και δεν θυμάμαι λεπτομέριες αλλά κανένας δεν ηταν ευχαριστημένος ειδικά συγκρίνοντας τα με τα προηγούμενα καρού που φορούσαν οι περισσότεροι.

Έχει σημασία και για ποιά Karoo μιλάμε.Η πρώτη γενιά ήταν τα Karoo,εντελώς σκληροπυρηνικά με μεγάλο τακούνι,πολύ καλά στο χώμα και όχι άσχημα στην άσφαλτο πλην το θορύβου που κάνανε σαν τρακτέρ.Τα Karoo2 ήταν στην φιλοσοφία των TKC80,δηλαδή πιο πυκνό και πιο χαμηλό τακούνι,δεν τα είχα δοκιμάσει.Τα TKC80 στο 690 αποτυχία.
(Ωραίο πράγμα να αναπολείς τις εποχές που είχες μηχανάκι:lol: )

freco
07/11/2018, 13:24
Εγώ ξέρω πως όσο τα ΚΤΜ ασχήμηναν οι Ιάπωνες το μυρίστηκαν και πάνε να τους φάνε με το Τ7 και μ' αυτό:

400988

Κι ας συζητάμε εμείς αν είναι η μάσκα, το φτερό ή το λυρί της κότας.
Πηγή: https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/prototypa-honda-cb125x-kai-cb125m-2019-stin-eicma?fbclid=IwAR0lvllW1W-BOLWASROFtw28Q6l5j6YmefF32MLXofkkaXje9YvgGnkmFwc

basilis_k6
07/11/2018, 13:33
εντωμεταξυ αυτο το σχέδιο σε κάνα 400-500άρι μοτερ πολιτικο (οχι σαν το crf450 που θέλει λαδια καθε τρίτη) θα γινότανε ανάρπαστο.

giorgosb
07/11/2018, 13:36
Και αυτό, και η μοτάρντ έκδοσή του πανέμορφα. Λουκούμι μια έκδοση με το μοτέρ του cb300r κρατώντας χαμηλά το βάρος.

Συν ότι περιμένουμε απάντηση της χόντα στο Τ7

MikeG
07/11/2018, 14:47
Δεν είναι πρόβλημα το φτερό. Η μάσκα είναι απαίσια

Δηλαδή δε πάμε αντιπροσωπεία για 3-4 κομμάτια; Μαρίνος ψημένος, εγώ καίγομαι και σιγολιώνω..