View Full Version : Ερχονται τα 800ρια
πυξιδας990
15/03/2022, 09:54
μακαρι να εβγαζε ενα duke gt σε αυτα τα κυβικα
δεν έχεις και άδικο.. περίεργο..
πως λέγεται η περίοδος που έχει κάποιος κάτι;
Χρόνος κατοχής;;;;;;;;;;;;;
aetomenios
15/03/2022, 10:17
Κάπως παράξενη και πολύ αισιόδοξη μου φαίνεται η λογική της KTM.
Η μερίδα κοινού που της αναλογεί,σίγουρα ξέρει να κρίνει καλύτερα στην πράξη.
doctoras
15/03/2022, 12:45
στα μάτια μου είναι σα ντραγκστερ και με λασπωτήρα τραπεζάκι πίσω να σφάξεις καμια ντομάτα στα διαλείμματα στο τρακντει
ψηλά μαρσπιέ και τιμονι χαμηλό στη ανω τιμονοπλακα με το ρεζερβουάρ σχηματικά εντελώς ατβεντουράδικο.
434621
Τα μονα σημεία που διαφεύγουν αυτής της παράξενης αισθητικής, η εξάτμιση/υποπλαισιο/ψαλίδι(οχι ως προς το μηκος του)
giannis323
15/03/2022, 13:40
Καθαρα για κυβικά μιλαω,αρχιτεκτονική κινητήρα κ στήσιμο και μέσα σε όλα αυτά θυμάμαι καλά ότι ο ειδικός τύπος στην Ελλάδα θεωρούσε αναβάθμιση την αντικατάσταση του 1090 με το 790 και μάλιστα σε παραπλήσια τιμή.Εχοντας φυσικά οδήγησει και τα δύο θεωρώ ντροπή την υποβάθμιση του μέσου iq του Έλληνα αγοραστή κατά τέτοιο τρόπο,έκοψα φυσικά να τους αγοράζω εκεί που αγοραζα αραιά και που.Για την εμφάνιση είναι υποκειμενικό αλλά μπροστά στο 1090 τα Άλιεν φώτα του 890,790 είναι για γέλια.Θα μου πεις είναι η τάση του σημερινού αγοραστή αλλά αν μου πεις να πάω με την σημερινή τάση σε πολυποίκιλα επίπεδα καλύτερα να βάλω μια κοτρόνα κ μπλουμ.
Για τιμή μεταπώλησης μιλάω,δεν ξέρω πόσο είναι ο μέσος όρος αλλά φαντάζομαι μικρός σχετικά με τον ιαπωνικό λοιπό ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
αδυνατώ να καταλάβω τι κάνουν. μάλλον εγώ θα φταίω που γερνάω και μαζί και η αισθητική μου
doctor_john
15/03/2022, 18:49
Καθαρα για κυβικά μιλαω,αρχιτεκτονική κινητήρα κ στήσιμο και μέσα σε όλα αυτά θυμάμαι καλά ότι ο ειδικός τύπος στην Ελλάδα θεωρούσε αναβάθμιση την αντικατάσταση του 1090 με το 790 και μάλιστα σε παραπλήσια τιμή.Εχοντας φυσικά οδήγησει και τα δύο θεωρώ ντροπή την υποβάθμιση του μέσου iq του Έλληνα αγοραστή κατά τέτοιο τρόπο,έκοψα φυσικά να τους αγοράζω εκεί που αγοραζα αραιά και που.Για την εμφάνιση είναι υποκειμενικό αλλά μπροστά στο 1090 τα Άλιεν φώτα του 890,790 είναι για γέλια.Θα μου πεις είναι η τάση του σημερινού αγοραστή αλλά αν μου πεις να πάω με την σημερινή τάση σε πολυποίκιλα επίπεδα καλύτερα να βάλω μια κοτρόνα κ μπλουμ.
Για τιμή μεταπώλησης μιλάω,δεν ξέρω πόσο είναι ο μέσος όρος αλλά φαντάζομαι μικρός σχετικά με τον ιαπωνικό λοιπό ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
Εμένα μου αρέσει και έχω πει τα χειρότερα για το αντίστοιχο adv.
Συμπαγές και δυνατό για κάθε μέρα, με 2-3 αξεσουάρ ταξίδι.
Δεν με ενοχλεί το φωτιστικό σε αυτό, μου δίνει την αίσθηση του μπικίνι ενώ λείπει.
Τα φώτα του 1090 είναι εντυπωσιακά μεγάλα, νομίζω πως θα έδειχναν υπερβολικά σε roadster.
Δες το δικό του σαν ένα σχεδόν στρογγυλό, "κομμένο" φάλτσα που χωρίζεται στα δύο.
Αναλογικά με τον υπόλοιπο όγκο του δείχνει αρμονικό.
giannis323
15/03/2022, 20:15
Εντάξει διαφορετικά γούστα,εγώ θέλω να έχει μια συνέχεια η σχεδίαση από προβολέα προς τα πίσω κ σύνδεση με Φέρινγκ.Ισως για αντβε δεν μου αρέσει τόσο.Σε στριτ δεν θα με χάλαγε καθόλου στρογγυλοφαναρο ή ακόμη καλύτερα τύπου brutale,είναι άλλος χαρακτήρας μοτοσυκλέτας.
δεν είναι μόνο οι νεες μάσκες στα 390-890αρια. Είναι και οι και τα υπόλοιπα. Νομίζω το χειρότερο στη νέα τεχνοτροπία της σχεδίασης της εταιρείας είναι οι συνδυασμοί του κώλου με το slip on. 2 παραδείγματα που αποδεικνύουν οτι ίσως να μη γερνάω εγώ τελικά, μιας και η Yamaha μια χαρά τα σχεδιάζει
Παράδειγμα 1ο - Aesthetically Pleasing :winka:
434648
Παράδειγμα 2ο - Aesthetically Displeasing :vava:
434649
ενώ στα μεγάλα ορισμένες φορές είναι ακόμα χειρότερα.
Και οκ τα μαμά slip ons είναι για τα κατάλληλα EURO αλλά και η υπόλοιπη ουρά δεν πάει πίσω
π.χ. :rolleyes:
434652
lleonidas
30/11/2022, 21:49
KTM 790 Adventure 2023 (https://press.ktm.com/news-dare-to-take-the-next-step-discover-the-world-of-exploration-with-the-revived-ktm-790-adventure?id=168845&menueid=3050&l=international)
439745
439746
439747
439748
439749
πυξιδας990
01/12/2022, 09:27
πιο προσιτο το 790
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-790-adventure-2023-i-nea-eisagogiki-protasi-tis-oikogeneias-me-look-la-990?fbclid=IwAR3IaulOTDd_e3d-YKrVY2xYw_1XMpyWrnF-qlUKDfxGDHrr5QzWLxry8X8
telegonos
01/12/2022, 16:22
''τα 125-250-390 μοντέλα να αποδεικνύονται από τα πλέον αξιόπιστα της εταιρείας σε βάθος χρόνου.''
Στα αλήθεια τώρα, το γράφουν αυτό, έτσι;
Περιοδικό ΜΟΤΟ κυρίες και κύριοι, ξέρετε αυτό που ΠΡΩΤΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΖΩΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ
BabisStinson
15/03/2023, 15:19
Έχετε διαβάσει πουθενά για το πότε έρχονται στην Ελλάδα και σε τι τιμή?
Ήδη στο αγγλικό σάιτ τα βλέπω:
https://www.ktm.com/en-gb/models/travel/ktm-790-adventure2023.html
macdeath_s
15/03/2023, 16:27
Τα 2023ΜΥ εννοείς ? Πρόσφατα διάβασα, πριν 2-3 μέρες δλδ ότι άλλαξε η αντιπροσωπεία.
BabisStinson
15/03/2023, 18:04
Τα 2023ΜΥ εννοείς ? Πρόσφατα διάβασα, πριν 2-3 μέρες δλδ ότι άλλαξε η αντιπροσωπεία.
Ναι το διάβασα κι εγώ για την αλλαγή αντιπροσωπείας και ναι στο νέο μοντέλο αναφέρομαι με την νέα εμφάνιση κλπ. Θα ήθελα να δω αν βγει εκεί στα 12Κ, όσο κάνει το V85TT δλδ..
Έχετε διαβάσει πουθενά για το πότε έρχονται στην Ελλάδα και σε τι τιμή?
Ήδη στο αγγλικό σάιτ τα βλέπω:
https://www.ktm.com/en-gb/models/travel/ktm-790-adventure2023.html
Τι το θες άνθρωπε μου το ΚαΤιΜά; Αυτά έχουν βγει μάπα, είναι και ινδικά.... Πάρε ένα κινέζικο να δεις φως....:D
:p
BabisStinson
16/03/2023, 07:47
Θέλω ευρωπαϊκό βασικά πλέον, αλλιώς θα σκεφτόμουν και το νέο Transalp που από τα reviews φαίνεται να είναι πολύ δυνατό και εντός budget.
Θέλω ευρωπαϊκό βασικά πλέον, αλλιώς θα σκεφτόμουν και το νέο Transalp που από τα reviews φαίνεται να είναι πολύ δυνατό και εντός budget.
Μου αρέσει που απαντάς σοβαρά :cry::lol:
Τρολάρω ρε συ, μην μασάς, καλόβολτο ότι και να πάρεις:beer:
skritikos
16/03/2023, 13:34
Ναι το διάβασα κι εγώ για την αλλαγή αντιπροσωπείας και ναι στο νέο μοντέλο αναφέρομαι με την νέα εμφάνιση κλπ. Θα ήθελα να δω αν βγει εκεί στα 12Κ, όσο κάνει το V85TT δλδ..
Ξέροντας την KTM, νομίζω 13+
Εδώ πουλάει σχεδόν 8000 το Ινδικό 390 (και όχι δεν το λέω υποτιμητικά το Ινδικό).
giorgosb
30/03/2023, 23:16
Στα 9.850€ η τιμή του KTM 790 Duke 2023
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/32279-ktm-790-duke-2023-anakoinothike-i-epistrofi-tou-sti-gallia?m=1
442306
πυξιδας990
31/03/2023, 08:56
adv
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332247402-ktm-790-adventure
giorgosb
31/03/2023, 09:08
adv
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332247402-ktm-790-adventure
Τιμολογιακά ακριβώς μέσα στην κατηγορία..
skritikos
31/03/2023, 09:51
adv
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332247402-ktm-790-adventure
Τουλάχιστον το 100% Made in China (CFMOTO) Adventure 790 το ανακοίνωσαν με μια πιο λογική τιμή από αυτή που περιμέναμε.
Πρέπει νομίζω να αναθεωρήσουν την τιμή που πουλάνε το Adventure 390. Είναι πραγματικά αστείο το 8000 euro, δηλαδή 3+ φορές πάνω από την τιμή στην Ινδία.
Vstrommer71
31/03/2023, 12:52
Κι ενδιαφέρον ότι στην Ελλάδα βλέπω μεγάλη διαφορά στην λιανική του 690 enduro.
Κοντά 13000 ενώ εδώ έχει 11 και κάτι ψιλά.
skritikos
31/03/2023, 13:22
Κι ενδιαφέρον ότι στην Ελλάδα βλέπω μεγάλη διαφορά στην λιανική του 690 enduro.
Κοντά 13000 ενώ εδώ έχει 11 και κάτι ψιλά.
Είναι ο υψηλός μισθός και οι αποταμιεύσεις των Ελλήνων που τα δικαιολογούν αυτά :D
basilis_k6
31/03/2023, 16:20
Τουλάχιστον το 100% Made in China (CFMOTO) Adventure 790 το ανακοίνωσαν με μια πιο λογική τιμή από αυτή που περιμέναμε.
Πρέπει νομίζω να αναθεωρήσουν την τιμή που πουλάνε το Adventure 390. Είναι πραγματικά αστείο το 8000 euro, δηλαδή 3+ φορές πάνω από την τιμή στην Ινδία.
αυτο δεν έκανε launch στα 5900? πως διαολο εφτασε 8000??
το 790adv εχει λογική τιμη. το τενερε εχει φτασει 11+ αν ειναι δυνατον.... Ο δούκας πληρώνει τα λάθη της κτμ. κτμ με κατω απο 10κ δεν εχει ξαναγίνει και το μηχανακι δεν παει βημα στις πωλήσεις. Λογικά θα το ανανεώσουν, ειναι απαράδεκτο σχέδιο. Πάντως τα μικρα adv τα ακύρωσε η κτμ, δεν θα βγουνε 500αρια οπότε το 390adv μπορει να γινει μια τελευταια φορα facelift και τέλος, παει για φουντο. Λογικα το ίδιο θα γινει και με το 690.
skritikos
31/03/2023, 17:17
αυτο δεν έκανε launch στα 5900? πως διαολο εφτασε 8000??
το 790adv εχει λογική τιμη. το τενερε εχει φτασει 11+ αν ειναι δυνατον.... Ο δούκας πληρώνει τα λάθη της κτμ. κτμ με κατω απο 10κ δεν εχει ξαναγίνει και το μηχανακι δεν παει βημα στις πωλήσεις. Λογικά θα το ανανεώσουν, ειναι απαράδεκτο σχέδιο. Πάντως τα μικρα adv τα ακύρωσε η κτμ, δεν θα βγουνε 500αρια οπότε το 390adv μπορει να γινει μια τελευταια φορα facelift και τέλος, παει για φουντο. Λογικα το ίδιο θα γινει και με το 690.
5900 ήταν intro price. Μέσα σε λίγους μήνες είχε 6500. Μετά 6900, 7300, κτλ. Το νέο με τα spoked wheels (2023) κοστίζει 8100, και χωρίς spoked ~7600.
To 390 παέι καλά νομίζω παγκοσμίως. Μην κοιτάς την Ελλάδα. Για αρκετούς είναι 1-2 μισθοί υπόθεση αυτές οι μοτοσυκλέτες. Οπότε πουλάνε.
490 δικύλινδρο δεν θα εμφανιστεί, αλλά έχουν πλάνα για άλλη πλατφόρμα. Θα ξέρουμε περισσότερα μέχρι το τέλος του 2024.
Από ΚΤΜ, Yamaha και Honda, στην κατηγορία 700-800 on-off δεν μπορώ να καταλάβω πως κατάφερε να τους την φορέσει έτσι η Honda με το νέο Transalp με κατασκευή 100% Japan και καλύτερη τιμή και από τους 3.
Όταν:
ΚΤΜ Adv 790 2023: 100% China by CFMOTO
Yamaha Tenere 700: 100% Γαλλία by MBK
Ας μην απορούμε αν γεμίσει όλη η Ευρώπη Honda ΤΑ πάλι! Μόνοι τους τα βγάζουν τα μάτια τους οι υπόλοιποι (πλην Suzuki που πάντα ακολουθεί ένα δικό της ιδιαίτερο πλάνο).
ΥΓ. μόνο εμένα μου αρέσει τρελά το σύγχρονο Duke??? Αν χωρούσα θα το είχα πάρει για μια βόλτα τον μήνα και μετά μόνο για να το κοιτάω.
BabisStinson
31/03/2023, 17:32
αυτο δεν έκανε launch στα 5900? πως διαολο εφτασε 8000??
το 790adv εχει λογική τιμη. το τενερε εχει φτασει 11+ αν ειναι δυνατον.... Ο δούκας πληρώνει τα λάθη της κτμ. κτμ με κατω απο 10κ δεν εχει ξαναγίνει και το μηχανακι δεν παει βημα στις πωλήσεις. Λογικά θα το ανανεώσουν, ειναι απαράδεκτο σχέδιο. Πάντως τα μικρα adv τα ακύρωσε η κτμ, δεν θα βγουνε 500αρια οπότε το 390adv μπορει να γινει μια τελευταια φορα facelift και τέλος, παει για φουντο. Λογικα το ίδιο θα γινει και με το 690.
Κάτι τέτοια βλέπω, το Tenere 11+ και το V85TT Made in Mandello φαίνεται πιο φθηνό και VFM στα 12.5Κ. :-)
το 790 Adv πολύ ωραίο και η τιμή του ακριβώς στην κατηγορία. Αν δεν είχα καψούρα την Guzzi θα το παράγγελνα.
basilis_k6
31/03/2023, 17:57
5900 ήταν intro price. Μέσα σε λίγους μήνες είχε 6500. Μετά 6900, 7300, κτλ. Το νέο με τα spoked wheels (2023) κοστίζει 8100, και χωρίς spoked ~7600.
To 390 παέι καλά νομίζω παγκοσμίως. Μην κοιτάς την Ελλάδα. Για αρκετούς είναι 1-2 μισθοί υπόθεση αυτές οι μοτοσυκλέτες. Οπότε πουλάνε.
490 δικύλινδρο δεν θα εμφανιστεί, αλλά έχουν πλάνα για άλλη πλατφόρμα. Θα ξέρουμε περισσότερα μέχρι το τέλος του 2024.
Από ΚΤΜ, Yamaha και Honda, στην κατηγορία 700-800 on-off δεν μπορώ να καταλάβω πως κατάφερε να τους την φορέσει έτσι η Honda με το νέο Transalp με κατασκευή 100% Japan και καλύτερη τιμή και από τους 3.
Όταν:
ΚΤΜ Adv 790 2023: 100% China by CFMOTO
Yamaha Tenere 700: 100% Γαλλία by MBK
Ας μην απορούμε αν γεμίσει όλη η Ευρώπη Honda ΤΑ πάλι! Μόνοι τους τα βγάζουν τα μάτια τους οι υπόλοιποι (πλην Suzuki που πάντα ακολουθεί ένα δικό της ιδιαίτερο πλάνο).
ΥΓ. μόνο εμένα μου αρέσει τρελά το σύγχρονο Duke??? Αν χωρούσα θα το είχα πάρει για μια βόλτα τον μήνα και μετά μόνο για να το κοιτάω.
δεν εκανε κανενα θαυμα η χοντα. το πιο απλο μηχανακι εβγαλε. μονο ενα καλο μοτερ εχει. η yamaha εκανε πολύ καλυτερη δουλεια με το tenere
Και θα συμπληρώσω εγώ να μη συγκρίνουμε ανόμοιες μοτοσυκλέτες με βάση τη τιμή.
Tenere 700, Tuareg 660 και 790/890R είναι συγκρίσιμες μοτοσυκλέτες. Όμως... τη μερίδα του λέοντος σε παγκόσμια κλίμακα την τσίμπησε η Yamaha με το Tenere 700 και συνεχίζει να το κάνει με έξυπνες κινήσεις και παραλλαγές του ίδιου concept, αυτό δηλαδή που προσπαθεί ανεπιτυχώς να κάνει η ΚΤΜ συγκεκριμένα με τη σειρά 790/890 και ξανά μανά 790 (έχει μπερδέψει και τα δικά της και τα δικά μας μπούτια). ΚΤΜ "a" & "b" για διαφορετικές τσέπες.... τέσπα.
Τα TA750 και V-STROM 800 Θα περιμένουμε να τα δούμε αλλά για εμένα είναι δεδομένο ότι κοιτάνε περισσότερο προς το εκδρομικό σε απλούς δασικούς. Οι 21/18(17) τροχοί πλέον έχουν τη τιμητική τους περισσότερο ως ένα πιασάρικο μάρκετινγκ παρά ουσία. Το Suzuki είναι βαρύ για σκληρό χώμα και το TA είναι σεταρισμένο για να ταξιδεύει. Το DE στο πλαινό του Suzuki αφήνει μια ελπίδα για μελλοντική έκδοση με 19/17 αντί του 21/17 που φοράει το DE.
Κάποτε οι 19/17 ήρθαν για να κάνουν τις On/Off καλύτερες εκεί που περνούν τον μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους στην άσφαλτο. Τώρα με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών κάπου έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά τους αλλά αν κάποιος οδηγήσει back to back σε επαρχιακά στροφιλίκια ένα On/Off με 19/17 θα δει ότι θα χαμογελάει στην άσφαλτο περισσότερο γιατί θα περνάει καλύτερα θα απολαμβάνει περισσότερο την οδήγηση.
Η Honda τώρα μετά τις αποτυχημένες πωλήσεις του ΤΑ700 με 19/17 (σε παγκόσμια κλίμακα) και με τη σημερινή τάση σε όλα τα On/Off να φοράνε 21/18 φοβήθηκε να το τολμήσει. Ενώ πλαίσιο και κινητήρας θα ταίριαζε γάντι στην εκδοχή που μας έφερε. Και.... θα τα πήγαινε μια χαρά στους βατούς χωματόδρομους και στους μέτριας δυσκολίας για όσους ξέρουν να πάνε. Ο σκληροπυρηνικός του εκδρομικού χώματος έχει άλλες επιλογές, δε θα πάρει ποτέ ένα ΤΑ750.
Τέλος τα On/Off τα τελευταία χρόνια έτσι και αλλιώς ήταν "ακριβά" σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτας στην ίδια κατηγορία κυβισμού. Δεν έχει αλλάξει κάτι, απλά έχουν πάρει όλα την ανιούσα και τα On/Off ακόμη περισσότερο. Οι τιμές όμως δεν καθορίζουν τις συγκρίσεις μεταξύ τους γιατί ένα Τ700 και ένα ΤΑ750 είναι η μέρα με τη νύχτα, πρόκειται για επιλογές διαφορετικών αναβατών.
Πράγματι ενδιαφέρουσα η τιμή του νέου 790 adventure αλλά πρέπει να δούμε και τι μηχανάκι είναι, τι δίνει στον πελάτη ώστε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα 800αρια.
πυξιδας990
03/04/2023, 07:26
Πράγματι ενδιαφέρουσα η τιμή του νέου 790 adventure αλλά πρέπει να δούμε και τι μηχανάκι είναι, τι δίνει στον πελάτη ώστε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα 800αρια.
Πόδια και χούφτες πάντως έχει...
πυξιδας990
03/04/2023, 11:54
11750 επισημα
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-790-adventure-ayti-einai-i-timi-toy-stin-ellada
giorgosb
03/04/2023, 12:08
442419
442420
442421
Nostradamus
03/04/2023, 12:09
Και βλεπεις τωρα το παραδοξο στο car να εχουν μεταχειρο μοτοσυκλετες πιο ακριβες απο το καινυοργιο...
skritikos
03/04/2023, 12:23
Και βλεπεις τωρα το παραδοξο στο car να εχουν μεταχειρο μοτοσυκλετες πιο ακριβες απο το καινυοργιο...
Δυστυχώς (για εκείνους) θα πρέπει να γίνουν περισσότερο ρεαλιστές με το νέο μοντέλο στον δρόμο τώρα.
Τα πρώτα Adv/Duke 790 γενικά τα έκαψε και λίγο από μόνη της η KTM με τον πολύ μικρό κύκλο ζωής.
Το νέο πάντως είναι πολύ ενδιαφέρων και όμορφο στα μάτια μου. Σαν πρώην super happy KTM Adv 990 ιδιοκτήτης θα το σκεφτόμουν σίγουρα αν ήθελα κάτι τέτοιο τώρα.
Nostradamus
03/04/2023, 12:27
same here.. Ειχα το 950adv για ενα φεγγαρι και ακομη εχω goosebumps οταν σκεφτομαι ποσο αψογα στημενο και διασκεδαστικο ηταν.
skritikos
03/04/2023, 12:34
same here.. Ειχα το 950adv για ενα φεγγαρι και ακομη εχω goosebumps οταν σκεφτομαι ποσο αψογα στημενο και διασκεδαστικο ηταν.
Είχα το Adv 990 και το έδωσα σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου μετά από 12 χρόνια. Είχε λίγα όμως χλμ (51000) καθώς ήταν πάντα 3-4η μοτοσυκλέτα στο γκαράζ. Μοναδική εμπειρία η κάθε βόλτα μαζί του. Miles for smiles 101%
basilis_k6
05/04/2023, 16:04
16.700 το smt. οτι ναναι δηλαδη. βαλτο 20 μαρή κτμ να ειναι και στρογγυλός αριθμος.
giannis323
05/04/2023, 19:50
16.700 το smt!!!χαχα,αμπελαλέ οι εταιρείες....Κάποτε αγόραζες την 1η γενιά 1290 κοντά στα λεφτά αυτά.Μετα προσπάθησαν να μας πείσουν(μαζί με τον ειδικό τύπο)ότι τα υποδεέστερα σε σειρά 790 είναι καλύτερα από τα V2 1090 ή 10590 διότι "πάνε καλύτερα χώμα" αλλά το εκδρομικό κομμάτι κάπου ξεχάστηκε μαζί με την αναμενόμενη μείωση τιμών ύστερα από το downsize -σε όλα τα επίπεδα.
Πληθωρισμος και άνοδος επιτοκίων θα τα διαλύσει όλα και με τα συνεπακόλουθα θα αναρωτιούνται τι πήγε στραβα.
Υ.Γ. άντε να πεις σε κανέναν νεότερο ότι κάποτε στο μακρινό παρελθόν 2012 αγόρασα κούτα-ζελατινα cbr 600RR με πακέτο ready to track στα 8.000 ευρώ.Ο,τι και να σου πει μετά η νέα γενιά θα έχει δίκιο.Ταναπου όλα -
panavour
05/04/2023, 20:11
16.700 το smt!!!χαχα,αμπελαλέ οι εταιρείες....Κάποτε αγόραζες την 1η γενιά 1290 κοντά στα λεφτά αυτά.Μετα προσπάθησαν να μας πείσουν(μαζί με τον ειδικό τύπο)ότι τα υποδεέστερα σε σειρά 790 είναι καλύτερα από τα V2 1090 ή 10590 διότι "πάνε καλύτερα χώμα" αλλά το εκδρομικό κομμάτι κάπου ξεχάστηκε μαζί με την αναμενόμενη μείωση τιμών ύστερα από το downsize -σε όλα τα επίπεδα.
Πληθωρισμος και άνοδος επιτοκίων θα τα διαλύσει όλα και με τα συνεπακόλουθα θα αναρωτιούνται τι πήγε στραβα.
Υ.Γ. άντε να πεις σε κανέναν νεότερο ότι κάποτε στο μακρινό παρελθόν 2012 αγόρασα κούτα-ζελατινα cbr 600RR με πακέτο ready to track στα 8.000 ευρώ.Ο,τι και να σου πει μετά η νέα γενιά θα έχει δίκιο.Ταναπου όλα -
παρα ταυτα ρεκορ στις πωλησεις μοτο.ρε που παμε ,που ελεγε κι ο αυλωνιτης.
BabisStinson
05/04/2023, 20:42
16.700 το smt!!!χαχα,αμπελαλέ οι εταιρείες....Κάποτε αγόραζες την 1η γενιά 1290 κοντά στα λεφτά αυτά.Μετα προσπάθησαν να μας πείσουν(μαζί με τον ειδικό τύπο)ότι τα υποδεέστερα σε σειρά 790 είναι καλύτερα από τα V2 1090 ή 10590 διότι "πάνε καλύτερα χώμα" αλλά το εκδρομικό κομμάτι κάπου ξεχάστηκε μαζί με την αναμενόμενη μείωση τιμών ύστερα από το downsize -σε όλα τα επίπεδα.
Πληθωρισμος και άνοδος επιτοκίων θα τα διαλύσει όλα και με τα συνεπακόλουθα θα αναρωτιούνται τι πήγε στραβα.
Υ.Γ. άντε να πεις σε κανέναν νεότερο ότι κάποτε στο μακρινό παρελθόν 2012 αγόρασα κούτα-ζελατινα cbr 600RR με πακέτο ready to track στα 8.000 ευρώ.Ο,τι και να σου πει μετά η νέα γενιά θα έχει δίκιο.Ταναπου όλα -
Θυμάμαι έπαιρνες nissan 350Z και Civic Type-R με 30-35Κ, το πρώτο με Orange Pack..! Δεν υπάρχουν οι τιμές πλέον δυστυχώς. Εδώ έχουν φτάσει κάποια σκουτερ 15Κ, η συζήτηση τελειώνει εκεί..!
lyberakos
05/04/2023, 23:55
Νομίζω οτι η τιμή που αναγράφεται για το SMT είναι 15.650, απλά ο τιμοκατάλογος είναι σε μορφή εικόνας χαμηλής ανάλυσης με αποτέλεσμα τα 5άρια να φαίνονται σαν 6άρια (κλείνει ο "κύκλος" κάτω, αλλά υπάρχει διαφορά στο πάνω μέρος όπου το 6 καμπυλώνει).
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.