Σύνδεση

View Full Version : Ερχονται τα 800ρια



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

Mariner
07/11/2018, 14:52
Δηλαδή δε πάμε αντιπροσωπία για 3-4 κομμάτια; Μαρίνος ψημένος, εγώ καίγομαι και σιγολιώνω..

Εγώ είπα πως μου αρέσει, όχι πως ψήνομαι.. Το 690 το αλλάζω μόνο με ένα πιο καινούριο 690 :D (ούτε καν 701)

Vstrommer71
07/11/2018, 18:08
Εγώ είπα πως μου αρέσει, όχι πως ψήνομαι.. Το 690 το αλλάζω μόνο με ένα πιο καινούριο 690 :D (ούτε καν 701)

Και πού να δεις το καινούργιο 690,74 αλόγατα,καλή σειρά αναρτήσεων της WP,cornering ABS,quickshifter και δεν συμμαζεύεται.

Γιατί βρε καλή μου ΚΤΜ δεν βγάζεις αυτό σε 400-450?

(Ξέρω γιατί,να μας σπάσει τα νεύρα και να πέσει κανά φράγκο στην τσέπη και να πάω να πάρω ένα δεύτερο χέρι 450 rally να τελειώνει η υπόθεση,και να σταματήσω να γκρινιάζω.Μετά πάρτε εσείς 790,800,900,1190,1250 και μην τον είδατε τον Παναή :lol: )

Vstrommer71
07/11/2018, 18:13
Δηλαδή δε πάμε αντιπροσωπεία για 3-4 κομμάτια; Μαρίνος ψημένος, εγώ καίγομαι και σιγολιώνω..

Θα πιάσει καλή τιμή το λάδι φέτος θες να μας πεις?:bawl:

daz
07/11/2018, 18:52
450 rally

Εχουν βγει καλά αυτά? Γιατί δεν τα βλέπω να κυκλοφορούν πολύ!

Vstrommer71
07/11/2018, 19:56
Εχουν βγει καλά αυτά? Γιατί δεν τα βλέπω να κυκλοφορούν πολύ!

Έχουν πολύ ψηλή σέλλα και τα μαρσπιέ δεν έχουν λάστιχα,και δεν βολεύουν τα σκαρπίνια για την καφετέρια.

daz
07/11/2018, 20:19
... δεν βολεύουν τα σκαρπίνια για την καφετέρια.

deal breaker

ΤάκηςΜπ
07/11/2018, 20:23
Εγώ ξέρω πως όσο τα ΚΤΜ ασχήμηναν οι Ιάπωνες το μυρίστηκαν και πάνε να τους φάνε με το Τ7 και μ' αυτό:

400988

Κι ας συζητάμε εμείς αν είναι η μάσκα, το φτερό ή το λυρί της κότας.
Πηγή: https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/prototypa-honda-cb125x-kai-cb125m-2019-stin-eicma?fbclid=IwAR0lvllW1W-BOLWASROFtw28Q6l5j6YmefF32MLXofkkaXje9YvgGnkmFwc

Μας φάγανε τα concept. Κάτσε να δούμε production model, μέχρι τότε φοβάμαι.

giorgosb
07/11/2018, 22:22
(σχεδόν off topic) για 390 adventure, έστω σαν πρωτότυπο, ούτε λόγος στην eicma ε;

Vstrommer71
08/11/2018, 09:40
(σχεδόν off topic) για 390 adventure, έστω σαν πρωτότυπο, ούτε λόγος στην eicma ε;

Μάλλον ξύνουν το κεφάλι τους πώς να το φτιάξουν.Στην αρχή το ξεκίνησαν φουλ πολεμικό,μαζεμένο,με 21/18 τροχούς.Μετά στην πορεία το χαμηλώσανε με 19/18 τροχούς,πιο πολλά πλαστικά και την μούρη ακρίδα σαν το 790.Μετά είδαν ότι ο ανταγωνισμός άρχισε δειλά δειλά να βγάζει πιο "πολεμικά" μηχανάκια και θεωρώ ότι το ξανασκέφτονται.

Δεν θα ήταν κακή λύση να έβγαιναν δύο εκδόσεις.Μια πιο πολιτική και μια πιο άγρια.

Ήδη όμως έχουν αργήσει υπερβολικά.Ενώ έχουν τα πάντα έτοιμα(μοτέρ υπάρχει,πλαίσιο υπάρχει και τα βασικά θα προέρχονται από το ήδη υπάρχον 390) παίζουνε με τις τάπες των βαρελιών περιμένοντας την μπύρα στην Αυστρία να ωριμάσει.:a21:

Mariner
08/11/2018, 13:38
Και πού να δεις το καινούργιο 690,74 αλόγατα,καλή σειρά αναρτήσεων της WP,cornering ABS,quickshifter και δεν συμμαζεύεται.

Γιατί βρε καλή μου ΚΤΜ δεν βγάζεις αυτό σε 400-450?

Προφανώς και το εχω δεί.. 400άρι δεν θέλω.. Μ'αρεσει η ροπάκλα του 690, βαριέμαι να αλλάζω ταχύτητες :cool:

basilis_k6
08/11/2018, 13:48
Προφανώς και το εχω δεί.. 400άρι δεν θέλω.. Μ'αρεσει η ροπάκλα του 690, βαριέμαι να αλλάζω ταχύτητες :cool:

εγω 450 θα το έπαιρνα. το 690 ειναι too much και πιο πολύ παλεύεις πανω του παρα το απολαμβάνεις. σπαστικο μηχανάκι για τα δικα μου γουστα.

kordix
08/11/2018, 15:41
εγω 450 θα το έπαιρνα. το 690 ειναι too much και πιο πολύ παλεύεις πανω του παρα το απολαμβάνεις. σπαστικο μηχανάκι για τα δικα μου γουστα.



Παίδες το 450 ραλί φοράει αλλο μοτέρ απο καθαρόαιμο εντούρο που θελει συντήρηση με ωρες κτλ, άσε που εχει 20.000+ .

Το 690 εχει μοτερούκλα !!! Παλεύεις με το 690 μόνο αν το χώσεις σε εντούρο μονοπάτια. Σε αυτη τη περίπτωση δε φταίει το μηχανάκι.

Για αυτο που φτιάχτηκε ειναι εξαιρετικό.

basilis_k6
08/11/2018, 16:00
Παίδες το 450 ραλί φοράει αλλο μοτέρ απο καθαρόαιμο εντούρο που θελει συντήρηση με ωρες κτλ, άσε που εχει 20.000+ .

Το 690 εχει μοτερούκλα !!! Παλεύεις με το 690 μόνο αν το χώσεις σε εντούρο μονοπάτια. Σε αυτη τη περίπτωση δε φταίει το μηχανάκι.

Για αυτο που φτιάχτηκε ειναι εξαιρετικό.

μιλαω για smc450 πολιτκο σαν το 690. οπως περίπου έκανε η honda με το 450 που στην ιταλία το κάνουν και μετατροπη sm.
προσωπικα δεν βρισκω διασκεδαστικα τα μεγάλα sm. το γκάζι αυτο σε μονοκύλινδρο εκτος απο σουζες δεν κανει τιποτε αλλο. Για την ελλάδα τουλάχιστον, στην αμερική ισως να είχα άλλη αποψη λογω πιο ανοιχτων δρομων κτλ.

kordix
08/11/2018, 16:11
Ναι ωραίο θα ήταν αν υπήρχε και αυτή η επιλογή. Ομως εχουμε ξεφύγει, εδω μιλαμε για το 790 που πιστεύω πως θαναι τοσο ευκολοδήγητο που πολλοί θα αναθεωρήσουν οταν το καβαλήσουν.

Και ερωτώ, να το κάνω τεστ ντράϊβ και ν' αρρωστήσω ή να κάτσω στα αυγά μου, γ@μω τα μνημόνιά μου?

basilis_k6
08/11/2018, 16:13
Ναι ωραίο θα ήταν αν υπήρχε και αυτή η επιλογή. Ομως εχουμε ξεφύγει, εδω μιλαμε για το 790 που πιστεύω πως θαναι τοσο ευκολοδήγητο που πολλοί θα αναθεωρήσουν οταν το καβαλήσουν.

Και ερωτώ, να το κάνω τεστ ντράϊβ και ν' αρρωστήσω ή να κάτσω στα αυγά μου, γ@μω τα μνημόνιά μου?

εξαρταται και απο την τιμη φίλος...

kerasaki
08/11/2018, 19:25
Τα λέμε σε καμια 10αρια χρόνια, να πάει στα 5-6 χιλιάρικα μεταχειρισμενο.

MikeG
09/11/2018, 11:26
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?dam=0&id=270312018&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect&ms=13900%3B%3B%3B790%20R&ps=0&s=Motorbike&sfmr=false&vc=Motorbike

15000 euros Germany

Mariner
09/11/2018, 11:55
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?dam=0&id=270312018&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect&ms=13900%3B%3B%3B790%20R&ps=0&s=Motorbike&sfmr=false&vc=Motorbike

15000 euros Germany


Mike δεν είναι επίσημη αυτή η τιμή.. Κάπου πιο κάτω λέει στις σημειώσεις πως η τιμή ενδέχεται να αλλάξει

Vstrommer71
09/11/2018, 12:21
Mike δεν είναι επίσημη αυτή η τιμή.. Κάπου πιο κάτω λέει στις σημειώσεις πως η τιμή ενδέχεται να αλλάξει

Τώρα βέβαια εμένα να με συμπαθάτε αλλά με 15 χιλιάρικα το 790,δείχνει το 700άρι το Tenere με 10 χιλιάρικα σαν huge bargain που λένε και στο χωριό μου:a10:

RaGe_Raptor
09/11/2018, 12:37
Απεικόνιση μέσου αναβάτη κατέμ :D
401082

DRAKONET
09/11/2018, 12:57
Δανειο για δυαρι για να παρω την μοτο.....και να την τρωει ΚΑΙ το πεζοδρομιο επιδη θελω να ειμαι γαματος...:nono:...ευχαριστω δεν θα παρω !
ξεφυγαν πολυ τα πραγματα..η εγω ειμαι φτωχος !:(:(

RaGe_Raptor
09/11/2018, 13:29
Δανειο για δυαρι για να παρω την μοτο.....και να την τρωει ΚΑΙ το πεζοδρομιο επιδη θελω να ειμαι γαματος...:nono:...ευχαριστω δεν θα παρω !
ξεφυγαν πολυ τα πραγματα..η εγω ειμαι φτωχος !:(:(

Ίσως δεν έχεις χέρια και το ρίχνεις στο οικονομικό. Δεγκζερω, λέω... :D :lol:

DRAKONET
09/11/2018, 13:34
Ίσως δεν έχεις χέρια και το ρίχνεις στο οικονομικό. Δεγκζερω, λέω... :D :lol:

Με τσακωσες !!
Οταν το παρεις ομως ανεβασε φωτο !!

RaGe_Raptor
09/11/2018, 13:36
Με τσακωσες !!
Οταν το παρεις ομως ανεβασε φωτο !!

Δε θέλω να δίνω στόχο. Θα ειναι στο πεζοδρόμιο, βλέπεις :p

basilis_k6
09/11/2018, 16:37
Τώρα βέβαια εμένα να με συμπαθάτε αλλά με 15 χιλιάρικα το 790,δείχνει το 700άρι το Tenere με 10 χιλιάρικα σαν huge bargain που λένε και στο χωριό μου:a10:

με 15.000 θα πάει άπατο. στη γερμανια ίσως οχι αλλα στα νότια ουτε για πλακα...

Vstrommer71
09/11/2018, 17:35
με 15.000 θα πάει άπατο. στη γερμανια ίσως οχι αλλα στα νότια ουτε για πλακα...

Mε το 690 ήδη στα 9-10 χιλιάρικα,δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το 790 θα είναι λιγότερο από 13 χιλιάρικα.Αλλιώς μπέρδεμα,είναι και το 1090 στην μέση και η ΚΤΜ πρέπει να κάνει χώρο στις τιμές και για τα τρία.Φιλολογική βέβαια η συζήτηση,αν έβγαινε μάχιμο το 390 θα το έπαιρνα στα 7 χιλιάρικα και τα ρέστα παγωτά και βενζίνες για ταξίδια.

basilis_k6
09/11/2018, 17:38
Mε το 690 ήδη στα 9-10 χιλιάρικα,δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το 790 θα είναι λιγότερο από 13 χιλιάρικα.Αλλιώς μπέρδεμα,είναι και το 1090 στην μέση και η ΚΤΜ πρέπει να κάνει χώρο στις τιμές και για τα τρία.Φιλολογική βέβαια η συζήτηση,αν έβγαινε μάχιμο το 390 θα το έπαιρνα στα 7 χιλιάρικα και τα ρέστα παγωτά και βενζίνες για ταξίδια.

με το δούκα στα 11.500 πως θα φέρει το ίδιο μοτερ σε άλλο μηχανάκι στα 15.000? λίγο εξωφρενικο δεν ειναι? δηλαδή ο δούκας ποσο χειροτερος ειναι στα περιφερειακά?

Vstrommer71
09/11/2018, 18:02
με το δούκα στα 11.500 πως θα φέρει το ίδιο μοτερ σε άλλο μηχανάκι στα 15.000? λίγο εξωφρενικο δεν ειναι? δηλαδή ο δούκας ποσο χειροτερος ειναι στα περιφερειακά?

Εσύ καλά τα λες,αλλά δεν είμαστε εμείς που τιμολογούμε.Γενικά τα adv μοντέλα τσιμπάνε τιμές αρκετά προς τα πάνω.Αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια,τι καθόμαστε και τρωγόμαστε,σάμπως θα το πάρουμε?:lol:

Eγώ ούτως ή άλλως βρήκα μηχανάκι adventure να ασχοληθώ,σαν τους πιτσιρικάδες χαχαχα
https://www.youtube.com/watch?v=9PLQ31nYsYM&t=68s

basilis_k6
09/11/2018, 19:12
Εσύ καλά τα λες,αλλά δεν είμαστε εμείς που τιμολογούμε.Γενικά τα adv μοντέλα τσιμπάνε τιμές αρκετά προς τα πάνω.Αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια,τι καθόμαστε και τρωγόμαστε,σάμπως θα το πάρουμε?:lol:

Eγώ ούτως ή άλλως βρήκα μηχανάκι adventure να ασχοληθώ,σαν τους πιτσιρικάδες χαχαχα
https://www.youtube.com/watch?v=9PLQ31nYsYM&t=68s

αυτο το χω :lol:

Mariner
24/11/2018, 11:45
Τσιμπημένο τελικά..

401545

lleonidas
24/11/2018, 13:28
Και £11.099 η τιμή για το απλό.
Εδώ (https://www.gear4motorcycles.co.uk/search/?SearchTerm=790+adventure) οι τιμές κάποιων αξεσουάρ από βρετανικό κατάστημα.

lleonidas
29/11/2018, 20:43
12.399€ η τιμή (https://www.motorbikemag.es/ktm-790-adventure-r-2019-precio-confirmado/) για το απλό 790 Adv στην Ισπανία.
900€ ακριβότερο το R!

DRAKONET
30/11/2018, 14:40
ΘΑ το παρει ο Giorgio_Rp που εχει και χερια να το παει....το'ταξε !!

RaGe_Raptor
30/11/2018, 14:44
ΘΑ το παρει ο Giorgio_Rp που εχει και χερια να το παει....το'ταξε !!

θες να μου το πάρεις ,μήπως? δέχομαι. όπλο είναι το άτιμο...

lleonidas
01/12/2018, 11:00
12.699€ το απλό και 13.799€ το R οι τιμές (https://www.insella.it/news/ktm-790-adventure-prezzi-e-disponibilita-148144) στην Ιταλία.
Διαθέσιμο από το Μάρτιο.
​​​​​​​Το R φοράει Metzeler Karoo 3.

basilis_k6
01/12/2018, 11:15
12.699€ το απλό και 13.799€ το R οι τιμές (https://www.insella.it/news/ktm-790-adventure-prezzi-e-disponibilita-148144) στην Ιταλία.
Διαθέσιμο από το Μάρτιο.
​​​​​​​Το R φοράει Metzeler Karoo 3.

καλή σχετικά τιμη για ιταλια. αν στην ελλάδα ερχότανε στα 11.800 θα ήταν πολύ καλή προταση. Δεδομένων των συνθηκων παντα. Δεν περιμένω βεβαίως τέτοια θαυματα.

lleonidas
01/12/2018, 11:32
καλή σχετικά τιμη για ιταλια. αν στην ελλάδα ερχότανε στα 11.800 θα ήταν πολύ καλή προταση. Δεδομένων των συνθηκων παντα. Δεν περιμένω βεβαίως τέτοια θαυματα.

11.800 μόνο χωρίς το μοτέρ!
Δε γίνονται αυτά Βασίλη, δυστυχώς!
Κρίνοντας από το 790 Duke το οποίο έξω πωλείται κάτω από 10 ενώ εδώ 11.500€, στην Ελλάδα θα έρθει με καπέλο άνω του χιλιάρικου... άρα τιμές κοντά στα 13,5 για το απλό και 14,5 για το R ακούγονται ρεαλιστικές.

ggs
01/12/2018, 11:58
Ωχ...
Αυτά θα δεί η γιαμαχα και θα βγάλει κάνα 12αρι το Τ7 και θα νομίζει ότι θα είναι και φτηνό...

basilis_k6
01/12/2018, 12:10
Ωχ...
Αυτά θα δεί η γιαμαχα και θα βγάλει κάνα 12αρι το Τ7 και θα νομίζει ότι θα είναι και φτηνό...

άλλη πολιτικη η yamaha.ειδικα στην ελλάδα πιστευω θα εχει σουπερ τιμη το 700. To 1090 το απλό κάνει 14.490. Μια πολύ φυσιολογική τιμή για το 790 είναι τα 12.490-12.790. Οτιδήποτε παραπάνω ειναι σαν να λές παρτε το μεγάλο. Φυσιολογική για την κτμ, οχι για εμας σαν αγοραστες.

lleonidas
01/12/2018, 12:21
H  Γαλλία  (http://www.moto-net.com/article/la-nouvelle-ktm-790-adventure-2019-au-prix-de-12-499-euros.html) φαίνεται η φτηνότερη όλων με τιμές 12.500€ και 13.500€ αντίστοιχα για απλό και R.

Οι  Αυστριακοί (https://www.1000ps.at/modellnews-3005134-ktm-790-adventure-preis-fuer-oesterreich) που το παράγουν, έχουν παραδόξως αισθητά υψηλότερες τιμές(14.000 - 15.200€), αν και ακόμα δεν είναι 100% φιξαρισμένες, αν κρίνω από το δημοσίευμα.

Στα 11.900€ εκεί τα smc 690 2019.

lleonidas
03/12/2018, 20:11
Τιμές στην Ελλάδα: 13.450€ απλό - 14.490€ R.
11.290€ για το 690 SMC R.
401808

Juohmaru!
03/12/2018, 20:36
Καλά... είναι μ@λ@κες;;; Τι τιμολογιακή πολιτική είναι αυτή για το 790...; :redcard:

Επίσης το 790R είναι λιγότερο από χιλιάρικο φθηνότερο από το 1090R...
Σε ποιους αγοραστές ακριβώς στοχεύουν;;;

ptc
03/12/2018, 20:40
... άρα τιμές κοντά στα 13,5 για το απλό και 14,5 για το R ακούγονται ρεαλιστικές.

Αμα μιλαει ο Leo... ;) :a10:

lleonidas
03/12/2018, 21:03
Καλά... είναι μ@λ@κες;;; Τι τιμολογιακή πολιτική είναι αυτή για το 790...; :redcard:

Επίσης το 790R είναι λιγότερο από χιλιάρικο φθηνότερο από το 1090R...
Σε ποιους αγοραστές ακριβώς στοχεύουν;;;
Αναμενόμενη η τιμή του αν συγκριθεί με τις ευρωπαϊκές τιμές.
Με το 1090R όντως φαίνεται να αλληλοσυγκρούονται καθώς είναι μια άλλη επιλογή με παρόμοιο προσανατολισμό, μεγαλύτερη ιπποδύναμη και πολύ κοντινή τιμή αλλά δεν ξέρουμε αν θα το εισάγουν κανονικά φέτος.Στον κατάλογο πάντως του 2019 υπάρχουν κανονικά τα 1090, ίσως όμως να έρχεται μόνο το μοντέλο του 2018.


Αμα μιλαει ο Leo... ;) :a10:
Χαχα...που το εντόπισες ρε ραντάρ;! :D

Vstrommer71
03/12/2018, 21:11
Οι λοιποί αναμένουμε το 390 με 7 χιλιαρικάκια και τα ρέστα βενζίνες και ταβερνες.Άκου 13,14 ή 15 χιλιάρικα...

basilis_k6
03/12/2018, 22:28
:lol:

άλλη μια εμπορική επιτυχια. Καλά δεν θέλουν να πουλήσει και το βάλανε 13.500?

ggs
03/12/2018, 22:39
Το 1090 θα συνεχίσει να παράγεται το 19?
Μάλλον, προ-βλεπω να τα ξεστοκαρουν(και ίσως δούμε το παράδοξο να είναι το ίδιο ή πιο φτηνό από το 790) και στο τέλος του χρόνου θα είναι μόνο το 1290 - 790..

Φέτος ίσως είναι μια καλή χρονιά να πάρει κάποιος το 1090

lleonidas
03/12/2018, 22:56
Το 1090 θα συνεχίσει να παράγεται το 19?
Μάλλον, προ-βλεπω να τα ξεστοκαρουν(και ίσως δούμε το παράδοξο να είναι το ίδιο ή πιο φτηνό από το 790) και στο τέλος του χρόνου θα είναι μόνο το 1290 - 790..

Φέτος ίσως είναι μια καλή χρονιά να πάρει κάποιος το 1090

Πιθανό να κινηθούν κάπως έτσι με στόχο να προωθηθεί το νέο μοντέλο.Παρατηρείται βέβαια ένα χάσμα 500cc και περίπου 65 ίππων μεταξύ του 790 Adv και των θηρίων 1290 Super Adv, χάσμα το οποίο θα γεφυρωνόταν με το 1090 Adv.

ggs
03/12/2018, 23:08
Πιθανό να κινηθούν κάπως έτσι με στόχο να προωθηθεί το νέο μοντέλο.Παρατηρείται βέβαια ένα χάσμα 500cc και περίπου 65 ίππων μεταξύ του 790 Adv και των θηρίων 1290 Super Adv, χάσμα το οποίο θα γεφυρωνόταν με το 1090 Adv.

Μάλλον, και σε αυτή την περίπτωση, τον δρόμο τον χάραξε η BMW, ακολούθησαν triumph, Ducati, η KTM κατασταλάζει, η Yamaha ακολούθησε...

Μεγάλα "ονοφφ" τουριστικά 1200+ και μικρότερα ονοφφ -800+

basilis_k6
03/12/2018, 23:10
Το 1090 θα συνεχίσει να παράγεται το 19?
Μάλλον, προ-βλεπω να τα ξεστοκαρουν(και ίσως δούμε το παράδοξο να είναι το ίδιο ή πιο φτηνό από το 790) και στο τέλος του χρόνου θα είναι μόνο το 1290 - 790..

Φέτος ίσως είναι μια καλή χρονιά να πάρει κάποιος το 1090

πιθανών προς τον φλεβάρη-μαρτη να παιξει και με προσφορά. Θα είναι πολύ τιμια αγορά.


Πιθανό να κινηθούν κάπως έτσι με στόχο να προωθηθεί το νέο μοντέλο.Παρατηρείται βέβαια ένα χάσμα 500cc και περίπου 65 ίππων μεταξύ του 790 Adv και των θηρίων 1290 Super Adv, χάσμα το οποίο θα γεφυρωνόταν με το 1090 Adv.

ειμαι σιγουρος οτι ο 2κ 790cc έχει σχεδιαστει απο τωρα να γίνει 890-900+ στο μέλλον.

peterTHErider
03/12/2018, 23:42
Τιμές στην Ελλάδα: 13.450€ απλό - 14.490€ R.
11.290€ για το 690 SMC R.
401808

υπαρχει καμια πιο καλη φωτο του τιμοκαταλογου?

lleonidas
03/12/2018, 23:59
υπαρχει καμια πιο καλη φωτο του τιμοκαταλογου?

Δες και εδώ (http://www.bikerspirit.net/main/neos-timokatalogos-2019-apo-tin-ktm/) :)
Παρεμπιπτόντως το 790 Duke ακρίβυνε κατά 200€...στα 11.690€ πλέον!

basilis_k6
04/12/2018, 00:42
Δες και εδώ (http://www.bikerspirit.net/main/neos-timokatalogos-2019-apo-tin-ktm/) :)
Παρεμπιπτόντως το 790 Duke ακρίβυνε κατά 200€...στα 11.690€ πλέον!

:lol::lol::cry:

lleonidas
04/12/2018, 16:10
Ετοιμάζεται και το 790 Duke R (https://www.morebikes.co.uk/54815/spy-shots-ktms-790-duke-r-finished-and-caught-out-on-the-road-here-it-is/) .

401822
401823

basilis_k6
04/12/2018, 18:08
Μόνο αποσβεση πίσω το r? Μην τα δώσουν και όλα μαζί και μας κακομαθουν.

ptc
04/12/2018, 19:50
Μόνο αποσβεση πίσω το r? Μην τα δώσουν και όλα μαζί και μας κακομαθουν.

Γιατι το λες αυτο Βασιλη; Το αρθρο μιλαει για πληρως ρυθμιζομενες.


The Duke R...gets fully adjustable WP suspension front and rear.

basilis_k6
04/12/2018, 20:08
Γιατι το λες αυτο Βασιλη; Το αρθρο μιλαει για πληρως ρυθμιζομενες.

αστειευόμενος....

Πάλι καλα που θα έχει ρυθμισεις φουλ. Επίσης και μπράβο στην κτμ για αυτο, άκουσε τον κοσμο που χαλάστηκε απο το family friendly σχεδιο και έβαλε μονοσελο. Τωρα αν θα μεινει έτσι δεν ξέρουμε αλλα ειναι ωραιο. οχι οτι εχει καμια σημασια γιατι τους βλέπω να ανακοινώνουν καμια τιμη 15κ ευρω...

ΤάκηςΜπ
04/12/2018, 20:35
αστειευόμενος....

Πάλι καλα που θα έχει ρυθμισεις φουλ. Επίσης και μπράβο στην κτμ για αυτο, άκουσε τον κοσμο που χαλάστηκε απο το family friendly σχεδιο και έβαλε μονοσελο. Τωρα αν θα μεινει έτσι δεν ξέρουμε αλλα ειναι ωραιο. οχι οτι εχει καμια σημασια γιατι τους βλέπω να ανακοινώνουν καμια τιμη 15κ ευρω...

Όσο και να κάνει,εφόσον το mt09sp κοστίζει 10.700 ευρώ,πραγματικά θέλω να κάνω σοβαρή κουβέντα με κάποιον που θα προτιμήσει το 790.

RaGe_Raptor
04/12/2018, 20:57
Όσο και να κάνει,εφόσον το mt09sp κοστίζει 10.700 ευρώ,πραγματικά θέλω να κάνω σοβαρή κουβέντα με κάποιον που θα προτιμήσει το 790.

εφόσον υπάρχει το 765RS ,τι άλλο να πούμε...

basilis_k6
04/12/2018, 21:31
Όσο και να κάνει,εφόσον το mt09sp κοστίζει 10.700 ευρώ,πραγματικά θέλω να κάνω σοβαρή κουβέντα με κάποιον που θα προτιμήσει το 790.

εγω πάλι πολύ σοβαρα έχω σκεφτεί να στείλω μειλ στην ktm hellas να ρωτησω γιατι ειναι τοσο ακριβο το μηχανάκι. ημουν υποψήφιος αγοραστής απο τοτε που έβγαλαν το πρωτοτυπο.

MG-KTiNoS
05/12/2018, 14:45
εγω πάλι πολύ σοβαρα έχω σκεφτεί να στείλω μειλ στην ktm hellas να ρωτησω γιατι ειναι τοσο ακριβο το μηχανάκι. ημουν υποψήφιος αγοραστής απο τοτε που έβγαλαν το πρωτοτυπο.

Στο Τσακαλότο στείλε... Ή πιο καλά σ εκείνον τον άλλο το μουρόχαυλο... Πως τον λέγενε?
Παπακωνσταντίνου ο Τσάρος της οικονομίας?
:D

basilis_k6
14/12/2018, 00:09
Επίσης, ο Pierer δεν απέκλεισε την πιθανότητα περισσότερων μοντέλων με τον κινητήρα LC8c των 790 κ.εκ.: «Η μεσαία κατηγορία γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Θα φέρουμε και άλλα μοντέλα σε αυτή, ένα SMT και περισσότερα». Με το SMT αποκαλύπτει δηλαδή, πως μια street παραλλαγή του 790 Adventure, με Motard αέρα, βρίσκεται στα σκαριά.

απο εδω https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/KTM-Etoimazei-dikylindro-500ari_123379.asp

ετοιμάζουν λεει 500άρι αλλα απο την bajaj οποτε κάτι σε low budget φαντάζομαι.

Το νέο εδώ ειναι το smt. Η καλύτερη πιστεύω υλοποίηση αυτού του κινητήρα που μπορεί πάνω σε ενα smt να σε πάει απο τη δουλειά και τη βόλτα μέχρι ταξίδια σε ολο τον κόσμο.

BLiTzER
14/12/2018, 00:19
Τι είναι το "motard αέρα"; Πετάει κιόλας;

giorgosb
14/12/2018, 00:33
Τι είναι το "motard αέρα"; Πετάει κιόλας;

MotoΤρίτη είναι αυτό...


Ένα 790SMT δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα.

Για το 500αρι μοντέλο φαντάζομαι θα δούμε το επόμενο Duke 490 και ίσως και 490 adv.

Lioulios
14/12/2018, 09:40
το 790 smt παντως κανανε μαλακια που αργησανε τοσο να το βγαλουνε..Και να δουμε και ποτε .

taxydromos
14/12/2018, 11:56
mthfkrs!
402069
402070

Juohmaru!
14/12/2018, 17:36
Από ΠΙΣΩ... καλό είναι!!! :p:p:p

Akalestos
15/12/2018, 21:56
Τι θα γινει μωρη ΚΤΜαρα θα σταματησεις να μου κανεις εγκεφαλικο σεξ καθε φορα??? :D

kordix
16/12/2018, 06:10
Τι θα γινει μωρη ΚΤΜαρα θα σταματησεις να μου κανεις εγκεφαλικο σεξ καθε φορα??? :D

Και γω καθε φορά μου λέω στη γυναίκα για καινούργιο 790, μόνο εγκεφαλικά κάνω sex :rolleyes::bawl:

giorgosb
21/12/2018, 02:04
13.450€ το "απλό", 14.490€ το R

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/times-kai-afixeis-ton-neon-montelon-toy-2019?fbclid=IwAR2OGyreFckNtsjOYqIGyIwNGIbISrDxXbCkst_61P6eVOyTX6c-6VcR8mE

basilis_k6
21/12/2018, 11:33
Να δεις που τα μτχ 1050 1090 1150 κτλ θα τσιμπήσουν τιμη τωρα. Η yamaha πάντως πρέπει ήδη να γελάει...

giorgosb
06/02/2019, 11:41
Να και η πρώτη αύξηση στην τιμή.. (+340 το απλό και +460 το R)

https://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/18642-nea-agoras-motosikleta-diafora-ktm-neos-timokatalogos

basilis_k6
06/02/2019, 13:05
Να και η πρώτη αύξηση στην τιμή.. (+340 το απλό και +460 το R)

https://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/18642-nea-agoras-motosikleta-diafora-ktm-neos-timokatalogos

πουλάει τρελλά γιαυτό. έχουν πλακα αυτοι στην κτμ νομιζουν οτι ειναι η χοντα του 1985.

Manalishi
06/02/2019, 14:52
Ερώτηση:

Μεταχειρό πάντα, 800άρι ( BMW / Tiger) ή 1200άρι (Explorer/Tenere/GS1200)

Οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες, 7-9χιλ, διαφέρει η χρονολογία και τα χλμ( κάποιες φορές)

Χρήση αστική, με μία μακρινή (400-500 χλμ και άνω) κάθε 3-4μήνες.

basilis_k6
06/02/2019, 14:58
Ερώτηση:

Μεταχειρό πάντα, 800άρι ( BMW / Tiger) ή 1200άρι (Explorer/Tenere/GS1200)

Οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες, 7-9χιλ, διαφέρει η χρονολογία και τα χλμ( κάποιες φορές)

Χρήση αστική, με μία μακρινή (400-500 χλμ και άνω) κάθε 3-4μήνες.

αν έχεις ανοιχτο γκαραζ να αποφυγεις το 1200gs. εγω θα κοιτουσα μονο το 800gs απο αυτα. δεν εχω οδηγησει το tiger 800 απλα ειναι ασχημο. τα μεγαλα θεωρω ειναι μεγάλα για αυτο που θες. βεβαια 9κ ευρω ενω σε λιγο θα έρθει το τενερε 700 κοντα στα 10κ κουτα???

MikeG
06/02/2019, 16:36
Αν θες καο χώμα τότε το 800 bmw, διαφορετικά διάλεξε κάτι άλλο γιατί από άνεση δεν είναι και ότι καλύτερο. Υπολόγισε επίσης και διάφορες σε κόστος χρήσης.

Juohmaru!
06/02/2019, 23:12
Να και η πρώτη αύξηση στην τιμή.. (+340 το απλό και +460 το R)

https://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/18642-nea-agoras-motosikleta-diafora-ktm-neos-timokatalogos

Πραγματικά περιμένω να δω ένα συγκριτικό ανάμεσα στο 790R (15000€) και στο 1090R (15400€)...
Να δω που το πάει η ΚΤΜ και κοστολογεί το "μικρό" τόσο ψηλά!?!?!?

giorgosb
07/02/2019, 00:44
Αναμένεται η ανανέωση του 1090 και δεν το βρίσκω καθόλου απίθανο να πάει 1-1,5 χιλιάρικο πάνω για να είναι μεταξύ 790 και 1290..

Ξεφεύγει πολύ το πράγμα μετά

lleonidas
01/03/2019, 13:46
Test Ride (https://www.bikeit.gr/articles/world-news/18959-nea-kosmoi-2019-ktm-790-adventure-kleiste-tora-test-ride) για το 790 Adventure από το ΚΤΜ Central Store στις 5, 6 και 7 Μαρτίου.

p@nos
03/03/2019, 02:36
λιγο υπομονη παιδια...15κ για το 700αρι της κτμ δεν ειναι πολλα λεφτα...περιμεντε να παει στα 20 πρωτα να ειναι και πριμιουμ τιμη

DRAKONET
09/03/2019, 22:06
Δεν ξερω εαν το εχει γραψει καποιος απο το 2020..η ΚΤΜ και η CF MOTO θα ειναι στην ιδια γραμμη παραγωγης !
ηδη ο 790 βγαινει !!

spyro
20/03/2019, 16:25
κατάφερα να κάνω το 790 adv (το απλό) test drive για μισή ωρίτσα στην Αθήνα

το λοιπόν

στα (+)

- Πολύ "ζωντανός κινητήρας". Η αίσθηση της δύναμης που σου δίνει ο κινητήρας σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς πολλές τρύπες είναι αξιοσημείωτη. Δεδομένου του βάρους του είναι σαφώς πιο γρήγορο έως τα 150χλμ απο το δικό μου 990.
- κιβώτιο και αλλαγές χωρίς προβλήματα Συμπλέκτης μια χαρά
- μια γενικότερη αίσθηση ευκολίας που σου δίνει για όλα. έβαλες πρώτη έφυγες με την αίσθηση οτι το έχεις καιρό. κάνει τα πάντα όπως περιμένεις να τα κάνει.
- παρ' ότι είναι ΚΤΜ βγάζει μια ποιότητα που δεν είμαι συνηθισμένος :bawl:
- ωραία φρένα
- αναρτήσεις με καθαρά δρομήσιο στήσιμο
- ευανάγνωστη ηλεκτρονική οθόνη βγαλμένη απο home cinema :lol:
- ωραία σέλα αλλά γενικότερα όλα τα όργανα στα χέρια σου ήταν έτσι όπως θα θελες να είναι. Μακάρι να είχα το ίδιο τιμόνι, γκρίπ, μανέτες κλπ στο 990 μου
- ωραία ζελατίνα. Εγώ είμαι 1,87 και η μαμά ήταν ότι έπρεπε. Δε χρειάζεται after market

στα (-)

- χάλια γωνία κλίσης στα γόνατα (οδήγησα το απλό). μόλις 1/2 ώρα οδήγησης και τα γόνατα την άκουσαν. Δεν νομίζω ότι οι 5 πόντοι του R θα μου κάνουν ιδιαίτερη διαφορά
- ο πίσω τροχός πάλευε να βρεί πρόσφυση γενικά. Στους ίδιους δρόμους με το 990 με πολύ περισσότερο γκάζι δεν έχω θέματα.
- οι αναρτήσεις θέλουν παρέμβαση για τη πόλη αλλά απο ότι κατάλαβα δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες. Για 15Κ δικύλινδρη μηχανή χωρίς TC δε το θεωρώ τίμιο
- είναι παραμύθια τα χωμάτινα events και χωμάτινα Adventure stories που το περιβάλλουν. Αυτό το μηχανάκι είναι ξεκάθαρα δρόμου
- παρ΄ ότι το ένα παρ’ ότι το άλλο στο τέλος δεν μου έδωσε την ίδια αίσθηση εμπιστοσύνης για αντίστοιχες καγκουροστροφές συγκριτικά με το δικό μου


περιμένω μπας και βρω την ευκαιρία και οδηγήσω και το R έτσι για να μη βιαστώ σε συμπεράσματα αλλά δεν τρελάθηκα όπως έχει γίνει στο παρελθόν με άλλα μηχανάκια
τολμώ να κάνω όμως τη πρόβλεψη ότι θα πουλήσει ΠΟΛΥ. Είναι:
- τόσο κοντό
- τόσο όρθιο
- τόσο φιλικό
- τόσο δρομήσιο (η κατάλληλη συνταγή. Το μηχανάκι πρέπει να σου υπόσχεται χώμα αλλά να πηγαίνει κυρίως άσφαλτο για να πιάσει τον μέσο παραμυθιασμένο αναβάτη και τη ματαιοδοξία του)
- τόσο σύγχρονο και εν τέλει αρκετά πολύ πιο όμορφο από κοντά από ότι στις φωτογραφίες

που στο τέλος θα κάνει και τη κουτσή μαρία να πέσει με τα μούτρα πάνω του

Νομίζω ότι θα πάει πολύ καλά στις πωλήσεις παρ’ ότι κάνει 15Κ

:beer:

basilis_k6
20/03/2019, 16:36
- οι αναρτήσεις θέλουν παρέμβαση για τη πόλη αλλά απο ότι κατάλαβα δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες. Για 15Κ δικύλινδρη μηχανή χωρίς TC δε το θεωρώ τίμιο


δεν το γνωριζα ουτε το περίμενα οτι θα κάνουν οτι και με το δουκα. Η μονη ρυθμιση που έχει το απλο adv ειναι preload πισω. :lol:
15 χιλιάρικα δεν έδινα για το απλό ποτέ. τοσο κάνει οντως? Θα ειναι ωραιο μηχανάκι και ικανότατο προφανώς αλλα 15?:

spyro
20/03/2019, 16:37
να πω και κάτι τελευταίο γιατί διαβάζοντας το άνω νομίζω οτι χάνεται:

δεν έχω μεγάλη εμπειρία απο δικίλυνδρους εν σειρά κινητήρες αλλά δε μπορώ να παραβλέψω οτι ο συγκεκριμένος με εντυπωσίασε με την αίσθηση της δύναμης που βγάζει. ο 1090/1190 δεν είχε/έχει μέλλον. αυτός έχει σίγουρα

lleonidas
28/03/2019, 18:32
KTM 790 Duke S (https://www.bikeit.gr/new-models/ktm/19229-nea-montela-2019-ktm-790-duke-s-apokleistika-gia-ellada) αποκλειστικά για την ελληνική αγορά.
Τελικό εξάτμισης της Arrow σε μαύρο αλουμίνιο με carbon τελειώματα.

Διάφανη αεροδυναμική ζελατίνα η οποία βελτιώνει την προστασία του αναβάτη.
Προσθήκη της καρίνας και του καλύμματος της σέλας συνεπιβάτη.
Σημαντικές επεμβάσεις στον τομέα των αναρτήσεων: το εσωτερικό του πιρουνιού της WP έχει αλλαχθεί με ένα κιτ φυσιγγίων (cartridge) της κορυφαίας Andreani, μετατρέποντάς το σε ένα ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης ως προς την απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφοράς.
Ταυτόχρονα, το εργοστασιακό αμορτισέρ αντικαταστάθηκε από ένα ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση της Ohlins. Οι αναρτήσεις έρχονται ρυθμισμένες μετά από δοκιμές και αποτελούν τη χρυσή τομή για χρήση τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα.

To KTM 790 Duke S θα είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας σε μαύρο και πορτοκαλί χρώμα με προτεινόμενη τιμή λιανικής στα €13,290.
405113

ΤάκηςΜπ
28/03/2019, 18:42
KTM 790 Duke S (https://www.bikeit.gr/new-models/ktm/19229-nea-montela-2019-ktm-790-duke-s-apokleistika-gia-ellada) αποκλειστικά για την ελληνική αγορά.
Τελικό εξάτμισης της Arrow σε μαύρο αλουμίνιο με carbon τελειώματα.

Διάφανη αεροδυναμική ζελατίνα η οποία βελτιώνει την προστασία του αναβάτη.
Προσθήκη της καρίνας και του καλύμματος της σέλας συνεπιβάτη.
Σημαντικές επεμβάσεις στον τομέα των αναρτήσεων: το εσωτερικό του πιρουνιού της WP έχει αλλαχθεί με ένα κιτ φυσιγγίων (cartridge) της κορυφαίας Andreani, μετατρέποντάς το σε ένα ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης ως προς την απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφοράς.
Ταυτόχρονα, το εργοστασιακό αμορτισέρ αντικαταστάθηκε από ένα ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση της Ohlins. Οι αναρτήσεις έρχονται ρυθμισμένες μετά από δοκιμές και αποτελούν τη χρυσή τομή για χρήση τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα.

To KTM 790 Duke S θα είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας σε μαύρο και πορτοκαλί χρώμα με προτεινόμενη τιμή λιανικής στα €13,290.
405113

Δουλειά του έλληνα αντιπρόσωπου όλο αυτό; Δηλαδή έρχονται μαμά και τα κάνουν εδώ έτσι;

lleonidas
28/03/2019, 19:01
Η διατύπωση που χρησιμοποιείται στο άρθρο είναι η εξής:
H Eλληνική αντιπροσωπεία της KTM δημιούργησε μια νέα έκδοση του 790 Duke...To KTM 790 Duke γίνεται ακόμη καλύτερο με επεμβάσεις στα σημεία. Η έκδοση S, επινόησης και δημιουργίας της KTM South East Europe, χαρίζει τη δυνατότητα...

basilis_k6
28/03/2019, 19:57
έεεετσι. να φατε τη φολα που βγαζετε μηχανακια χωρις ρυθμισεις και ζητατε ενα σκασμο λεφτα. Θα φατε και δευτερη φορα τωρα γιατι ειναι πανακριβο και αυτο. Τι εγινε δεν πουλαει και του φτιαχνουμε custom αναρτησεις? Μηπως να το βαζατε λιγο πιο χαμηλα μιας που υπαρχει το μτ-09 και σας εχει πονεσει?

lleonidas
29/03/2019, 23:26
Πρόβλημα τροφοδοσίας στη δοκιμή (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-790-adventure-provlima-trofodosias-apantisi-tis-etairias) του 790 Adventure από το Motomag.
...Μόλις η στάθμη στο ρεζερβουάρ έπεφτε στην μέση, το 790 ξεκινούσε να παρουσιάζει διακοπές τροφοδοσίας. Σαν να έμενε από βενζίνη. Το πρόβλημα ξεκινούσε από τα 120 διανυθέντα χιλιόμετρα με γεμάτο ρεζερβουάρ και εμφανιζόταν τότε μόνο στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, όταν δηλαδή εξαντλούσαμε την περιστροφή της γκαζιέρας. Όπως επίσης και στις σούζες που ήταν αδύνατο να παραμείνεις στον αέρα και μετά από λίγο ακόμη και να σηκωθεί σούζα. Γιατί στα 150 περίπου χιλιόμετρα, με συν πλην έως και δέκα, ανάλογα δηλαδή με τον ρυθμό οδήγησης, οι διακοπές αυτές ήταν συνεχείς και μόνιμες σαν να σου τελείωνε η βενζίνη ενώ είχες ακόμη μισό ρεζερβουάρ. Μόλις γέμιζες, ακριβώς από εκείνη την στιγμή από την πρώτη μιζιά δηλαδή, το πρόβλημα εξαφανιζόταν...

Και η απάντηση της αντιπροσωπείας: Το πρόβλημα που εντοπίσατε το έχει ήδη εντοπίσει το εργοστάσιο και μας έχει στείλει σχετική ενημέρωση. Οφείλεται στη διαδικασία κατασκευής του ρεζερβουάρ. Σε μια παρτίδα ρεζερβουάρ, δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά ο καθαρισμός και παρατηρήθηκε συγκέντρωση σκόνης (από το πλαστικό) μέσα στο ρεζερβουάρ. Η σκόνη αυτή μπλοκάρει το φίλτρο της βενζίνης και στη συνέχεια το πρόβλημα εμφανίζεται στην αντλία της βενζίνης. Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα που οδήγησε στην συμπεριφορά που περιγράφετε. Δυστυχώς ακόμη δεν έχουμε ενημέρωση για το πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, ούτε για το πόσες μοτοσικλέτες αφορά, από αυτές που έχουμε εισάγει στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι τις επόμενες ημέρες θα έχουμε πληρέστερη ενημέρωση.

lleonidas
11/06/2019, 13:53
Έρχονται (https://www.motorrad-magazin.at/motorrad-magazin.at/artikel/1/85/3856/KTM+790+SMC+kommt!:+Erste+Prototypen+der+neuen+Supermoto!) και άλλα 800άρια!

407251

407252

407253

407254

ΤάκηςΜπ
11/06/2019, 14:09
:yuck:

kordix
11/06/2019, 14:32
Με τι μούτρα θα κερνάς τσαγάκι με δαυτα?

basilis_k6
11/06/2019, 18:54
η κτμ κατάφερε να μας δειξει το μοτερ αυτο πανω στο ομορφοτερο κτμ που έχουμε δει ποτε (790 prototype) και μετα να βγαλει τα ασχημοτερα κτμ στην ιστορια της.

πυξιδας990
11/06/2019, 19:52
790smc!!!!!:a20::a20::a20:

lleonidas
18/06/2019, 23:25
KTM 790 Adventure R Rally 2020 (https://www.nieuwsmotor.nl/persberichten/24346-nieuw-2020-ktm-790-adventure-r-rally) ...θα παραχθεί σε 500 κομμάτια.

https://www.youtube.com/watch?v=lrXJaFHMFjg

lleonidas
15/03/2022, 07:25
KTM 790 Duke 2022 (https://www.1000ps.de/modellnews-3009069-das-comeback-des-skalpells-die-ktm-790-duke-kehrt-2022-zurueck)
Στην Ευρώπη θα διατίθεται έκδοση 95 ίππων(87 Nm ροπής) και έκδοση για διπλώματα Α2. Παράλληλα, η πλήρης έκδοση των 105 ίππων θα είναι διαθέσιμη για την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά.
Βάρος: 169 κιλά στεγνό.
Αναμένεται το καλοκαίρι σε τιμή που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.

434611

434612

434613

giannis323
15/03/2022, 08:51
Ktm 2 βήματα μπροστά κ ένα πίσω.690,990,1090,1290,790,890,790 τώρα...εκεί πιστεύουν ακόμη ότι ένας μεσος αγοραστής μπορεί να αλλάζει μηχανές σαν τα πουκάμισα κ είναι κροίσοι αν φάνε κ μια γερή υποτίμηση στην μεταπώληση.

doctor_john
15/03/2022, 09:13
Λες ότι κατα κάποιο τρόπο "προτείνουν" την αλλαγή του προηγούμενου μοντέλου σαν "αναβάθμιση¨
ή πως ακολουθούν τις "ανάγκες" αλλαγής που εκφράζει το κοινό τους;

Ο μέσος όρος κτήσης ktm πόσο είναι; :)

bulmont
15/03/2022, 09:26
Ο μέσος όρος κτήσης ktm πόσο είναι; :)

:confused::confused::confused:

Περίπου 5 κιλά......

doctor_john
15/03/2022, 09:51
δεν έχεις και άδικο.. περίεργο..

πως λέγεται η περίοδος που έχει κάποιος κάτι;