PDA

View Full Version : Aprilia Pegaso cube



Σελίδες : 1 2 [3] 4

toyar
18/11/2015, 20:45
σημερα επιασα στα χερια μου ενα NX250 23 ετων με ποτε σερβις και ιδιοκτητη τοσο ασχετο που νομιζε 23 χρονια οτι ειναι αεροψυκτο............
εβγαλα τακακια χωρις παστα και υγρα φρενων σαν λασπη.........
στο μηχανακι δουλευαν τα παντα ρολοι:smokin:
keep repairing, το χαρβαλο σου δινει κινητρο:beer:

duke200
19/11/2015, 07:26
Λύνουμε την τάπα παραφλού, στην αντλία νερού. Το μανουάλι λέει ότι έπρεπε να έχει loctite :lol: έλα γοριλάκι, πιάσ' το μπουλακάκι, Λάκη... Δεν είχε.
Αδειάζει το κύκλωμα, άχρουν υγρό ήτοι υδρογόνοδύοοξυγόνο-νέτο-σκέτο. Το μανουάλι λέει πλύνετε το ψυγείο με φρέσκο νερό. Λάστιχο, τάπα, δώσε μπάρμπα...
Ξαναμαναδειάζει το κύκλωμα.
Φυσικά έχω ξεχάσει να πάρω παραφλού, αλλά με σώζει ο φάδερ που δεν έχει ακόμα έρθει σπίτι και περνάει από το μπεντζινάδικο.
Γεμίζω, ζουλάω λάστιχα, γεμίζω, ζουλάω λάστιχα, ξεχειλίζει. Βάζουμε μπρος και περιμένουμε... Μπαίνει το βεντιλατέρ,έχουν γυρίσει και τα νερά με την τάπα ανοιχτή, δεν βγάζει μπουρμπουλήθρες, βάζω και μπόλικο στην υπερχείλιση γνωρίζοντας ότι το περισσό θα το πετάξει μόνο του και τέλος...

Δένουμε;

το ψυγειο πλένεται με νερό αλλα καλύτερη δουλεια κάνει ένα πρόσθετο που μπαινει στο κυκλωμα μεχρι να ζεσταθεί καλά το νερό και μετα αππορίπτεται μαζί με τη μάκα. Έτσι καθαρίζουν καλά τα υδροχιτώνια στο μοτερ και έχει καλύτερη ψύξη. Μετά την αλλαγή παραφλού καπου πρέπει να λεει το μανυαλ σου και για εξαέρωση του κυκλώματος ψύξης. (αν και δεν πιστευω να χεις θέμα έτσι όπως το παρατίγκαρες).Το καλοκαίρι καλό είναι να βάζεις στο παραφλού σου λίγο redline water wetter. Κατεβάζει τη θερμοκρασία νερού μέχρι και 10 βαθμούς. Ότι πρέπει για την πόλη και για κανα απαιτητικό κομμάτι χώμα


υγρα φρένων και παραφλού, καλό είναι να αλλάζεις κάθε δυο χρόνια.

amyroukai
19/11/2015, 07:49
Στο συγκεκριμενο, το μανιουαλ λεει οτι δεν απαιτειται εξαερωση. Δουλευοντας το ανοιχτο μεχρι που μπηκε το βεντιλατερ ειναι βεβαιο οτι εγινε μια υποτυπωδης παντως.

Υγρα πισω θα δω σημερα...

MG-KTiNoS
19/11/2015, 07:53
Είμαι σε μιά ηλικία που το σκέτο σεξ δεν μου λέει πολλά, θέλω και λίγο φαγάκι..... Τϊποτε τορτελίνι, καμιά ταλιατέλα.... με σουβλάκια θα τη βγάλουμε? :bawl:

ΦΙΞ


:p

bros400pgm
19/11/2015, 08:04
Έτσι γενικά να γνωρίζεις:
Ανταλλακτικό στις αποθήκες Αθήνας, 1-2 εργάσιμες, πλην δευτέρας που δεν φορτώνουν οι μεταφορικές
Ανταλλακτικό στην Ιταλία (ο αντιπρόσωπος γνωρίζει το απόθεμα αποθήκης), 10 εργασιμες συν το από πάνω.
Οτιδήποτε άλλο φταίει αυτός που του έδωσες την παραγγελία.

virus
19/11/2015, 08:51
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ στα ελεγα εγωωωωωωωω!!!!!! Να ξερεις, εχεις πολυ δρομο μπροστα σου. Κ μην ξεχασεις τα καμπυΛατερ!!!! :bawl:


ζεις πολυ επικινδυνα θεοφιλε :eek:

μην τα αναφερεις καν εδω μεσα. αστα στην ησυχια τους:D

GFawkes
19/11/2015, 08:54
Και μετά τι? Τέρμα το sex?:bawl:

Οχι πια σεξ

μονο φιλοι
http://www.swapp.gr/%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%80%CE%B9%CE%B1-sex-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B9

sapila racing
19/11/2015, 10:02
Το καλοκαίρι καλό είναι να βάζεις στο παραφλού σου λίγο redline water wetter. Κατεβάζει τη θερμοκρασία νερού μέχρι και 10 βαθμούς. Ότι πρέπει για την πόλη και για κανα απαιτητικό κομμάτι χώμα.

Τι ακριβώς θα προσφέρει στο Pegaso το water wetter? :confused:

Θα παει ο amyrou να το τρέξει σε κανενα enduro και να το βράσει?
Αν εχει σωστό αντιπηκτικό και αλλάζεται καθε 2 χρόνια δεν χρειάζεται τιποτα αλλο.

Sapadak
19/11/2015, 10:06
Χαράς την υπομονή σου και την επιμονή σου.

GFawkes
19/11/2015, 10:15
ειναι γνωστο τι γρηγορο τιμονι ειναι ο Αμυρου...και οτι ο πηγασος....πεταει

345748

amyroukai
19/11/2015, 10:20
Έλυσα και την τρόμπα πίσω φρένου, δεν δείχνει κάτι "κακό", καλό ψέκασμα, γράσο στο αξονάκι και στην μπίλια, επαναρρύθμιση, εννοείται παρά το βγάλε/καθάρισε/βάλε στους ακροδέκτες της βαλβίδας δεν δούλεψε να δώσει σήμα στο λαμπάκι...

GFawkes
19/11/2015, 10:45
Δωσε ρευμα στους ακροδεκτες να δεις αν τα καλωδια λειτουργουν.
Μετα κουνα τους ακροδεκτες της βαλβιδας μηπως εχουν κοπει εσωτερικα στην βαλβιδα.

amyroukai
19/11/2015, 10:54
Το σκέφτηκα, θέλει βγάλσιμο όλη η τρόμπα, μέγγενη, λύσιμο η βαλβίδα κλπ.
Και κάπου εκεί δεν θα μπει το τριπάκι του "αλλάζω τσιμουχάκια/βαλβίδα"... Γιατί περνάει δίπλα η εξάτμιση και σίγουρα την ακούνε από την ζέστη.
Και κάπου εκεί θυμάσαι ότι είναι budget επιλογή οπότε κόβεται η όρεξη.
Φρέσκα ζμιά, λίγο γράσο στα ελατήρια της δαγκάνας με την πρώτη ευκαιρία και τι ωραία είναι η λιακάδα...

sapila racing
19/11/2015, 10:54
Δωσε ρευμα στους ακροδεκτες να δεις αν τα καλωδια λειτουργουν.
Μετα κουνα τους ακροδεκτες της βαλβιδας μηπως εχουν κοπει εσωτερικα στην βαλβιδα.

Για δοκιμή του κυκλώματος αρκεί να ενώσεις τα καλώδια που πανε στην βαλβίδα. Η βαλβίδα απλά ανοιγοκλείνει το κύκλωμα.

amyroukai
19/11/2015, 10:55
Γοα δοκιμή του κυκλώματος αρκεί να ενώσεις τους ακροδέκτες. Η βαλβίδα απλά ανοιγοκλείνει το κύκλωμα.

Αμαν αυτό δεν το σκέφτηκα καν... :(

theofilos888
19/11/2015, 11:31
Εργασια και χαρα, σκιζει η βαρκα τα νερα!!!!! Φαντασου να σκασει καμια επειγουσα δουλεια και το χαρχαλο να ειναι κομματια στον ηλιο και να βαζει αντηλιακο!!! Ε ρε γλεντια με το βρισιμο που θα πεσει!!!! Χαχαχαχααχαχα

amyroukai
19/11/2015, 11:41
Στην σκιά είναι μην πάθει καμμιά ηλίαση και έχουμε τρεχάματα :p

Ετοιμάσου για χωσέ γκουέρβο patapedali exaerossi freno subito :bawl:

spyrakos35
19/11/2015, 11:57
Χαχαχαχααααααααα

GFawkes
19/11/2015, 12:00
Για δοκιμή του κυκλώματος αρκεί να ενώσεις τα καλώδια που πανε στην βαλβίδα. Η βαλβίδα απλά ανοιγοκλείνει το κύκλωμα.

το ιδιο λεμε...

κοινως...βραχυκυκλωστα!!!

theofilos888
19/11/2015, 17:52
Στην σκιά είναι μην πάθει καμμιά ηλίαση και έχουμε τρεχάματα :p

Ετοιμάσου για χωσέ γκουέρβο patapedali exaerossi freno subito :bawl:
Δηλωνω παρον για πασης φυσεως εργασια και καταστροφη. Να φερω αργκον;

Pan (dvs)
19/11/2015, 20:11
Δηλωνω παρον για πασης φυσεως εργασια και καταστροφη. Να φερω αργκον;

Γκαζμα δεν εχεις?

theofilos888
19/11/2015, 21:22
Γκαζμα δεν εχεις?

Δε θελω να παιδευομαι!!!! Χαχαχα

teogtp
19/11/2015, 21:29
Δηλωνω παρον για πασης φυσεως εργασια και καταστροφη. Να φερω αργκον;


Γκαζμα δεν εχεις?


Δε θελω να παιδευομαι!!!! Χαχαχα


Σε αυτο το σημειο θελω να υπενθυμισω οτι το σκοπευτηριο του συλλογου μας ειναι παντα ανοικτο για το κοινο..............
:evil:

theofilos888
19/11/2015, 21:41
Θα φτασει μεχρι το βολο νομιζεις ο πηγασος, για να αποτελεσει στοχο; θα εχει σκορπισει στο δρομο. Ασε που θα του κανει μυνηση ο ιδιοκτητης της εθνικης για αποπειρα δολοφονιας των εταιρων χρηστων του αυτοκινητοδρομου με ιπταμενα μεταλλικα αντικειμενα (βιδες), τα οποια απλοχερα θα σκορπαει στο διαβα του......χαρ χαρ χαρ (σατανικο γελιο) :bawl:

teogtp
19/11/2015, 21:56
Και ομως ξερω ιδιο πηγασο με 100φευγα χιλιαδες χλμ που "αλωνιζε" ολη την Ελλαδα μεχρι προπερσι........

amyroukai
20/11/2015, 05:55
Μετά έπεσε και η τελευταία βίδα και σταμάτησε;

GiorgosLa
20/11/2015, 06:11
Χαχα! Που έχεις μπλέξει ρε Γιάννη? Πρωί πρωί μετράς βίδες?

Καλημέρα κιόλας... :)

theofilos888
20/11/2015, 06:30
Χαχα! Που έχεις μπλέξει ρε Γιάννη? Πρωί πρωί μετράς βίδες?

Καλημέρα κιόλας... :)

Κατα παραφραση του γνωστου εργου του Λουντεμη.... ενα παιδι μετραει τις βιδες... χαχαχαχα

spyrakos35
20/11/2015, 06:34
Κατα παραφραση του γνωστου εργου του Λουντεμη.... ενα παιδι μετραει τις βιδες... χαχαχαχα

Λενε οτι αν μετρας τις βιδες, βγαζεις σπυρακια, καντηλες κλπ.... Ισχυει;

amyroukai
20/11/2015, 06:51
Δεν τυφλωνεσαι και δεν βγαζεις τρίχες στην παλάμη τουΛαστιχον.

GiorgosLa
20/11/2015, 06:54
Λενε οτι αν μετρας τις βιδες, βγαζεις σπυρακια, καντηλες κλπ.... Ισχυει;


Μπαζντραβίτσες ξέρω εγώ ότι βγάζεις, αλλά πρέπει να μετράς και τα παξιμάδια. :bawl:

amyroukai
20/11/2015, 06:56
Το να λέει ο Σπυράκος οτι βγαζεις σπυράκια... Τρολακτικό.


Κι εσύ βρε πλακιμ, μιλά ελληνικά να σε καταλαβαίνουμε.

GiorgosLa
20/11/2015, 07:01
Το να λέει ο Σπυράκος οτι βγαζεις σπυράκια... Τρολακτικό.


Κι εσύ βρε πλακιμ, μιλά ελληνικά να σε καταλαβαίνουμε.


Αν λες για μένα, δεν ξέρω πως λέγονται οι μπαζντραβίτσες στα... Ελληνικά! :)

theofilos888
20/11/2015, 07:15
Μιλαμε για τρελη πολυτισμικοτητα! Ρε τι θα κανουμε ακομα για ενα ρημαδι ιταλικο!!!! χαχαχαχα

teogtp
20/11/2015, 07:57
Αν λες για μένα, δεν ξέρω πως λέγονται οι μπαζντραβίτσες στα... Ελληνικά! :)

Καρναβιτσες τις ξερω εγω.....:D

Pan (dvs)
20/11/2015, 07:59
Η μηχανη ειναι μια χαρα και πειτε οτι θελετε.Μολις γινουνε τα μαζεματακια της δεν θα χρειστει να ξαναμπει κατσαβιδι.

GFawkes
20/11/2015, 08:01
Σου εχω ετοιμη λυση

345828

Eversman
20/11/2015, 08:02
Χαρά στην υπομονή σου ρε φίλε!

Το πήρες το Ιταλικό πρίν από 2 μήνες και τον 1,5, είσαι "λύσε-δέσε". Μά τον Θεό, έχω αγανακτήσει και μόνο που τα διαβάζω τα καθέκαστα. Θα είχε φάει ένα ωραιότατο σουτάρισμα από εμένα, κατ' ευθείαν στο "Γάμα".

akis_trevor
20/11/2015, 08:03
δεν θα χρειστει να ξαναμπει κατσαβιδι.
......Στην εργαλειοθηκη,μιας και θα ειναι συχνα χρησιμο.:bawl:
Α ρε τζων,ελπιζω γρηγορα να ρθει στα ισα του ο πηγασος να μην σου κανει την ζωη δυσκολη...

el-Gatto
20/11/2015, 08:08
Η μηχανη ειναι μια χαρα και πειτε οτι θελετε.Μολις γινουνε τα μαζεματακια της δεν θα χρειστει να ξαναμπει κατσαβιδι.
Oύτε τώρα βάζει κατσαβίδι.
Οι βίδες που φεύγουν είναι όλες alen. :lol:


Πέραν της καλοπροαίρετης πλάκας ,στα 10 χρόνια που πέρασα με τον Πήγασο ,δεν είχε αυτονομηθεί ούτε μία βίδα.

GFawkes
20/11/2015, 08:10
Περαν του πειραγματος και τις πλακας
το μηχανακι ειναι μια χαρα.

θελει λιγο TLC και λογικα θα πηγαινει για χρονια....







Εκτος και εαν βαρεθει τον Αμιρου και αυτοκτονησει για να γλιτωσει!
:bawl:

spyrakos35
20/11/2015, 08:21
Πέραν της καλοπροαίρετης πλάκας ,στα 10 χρόνια που πέρασα με τον Πήγασο ,δεν είχε αυτονομηθεί ούτε μία βίδα.

του Γιάννη βγήκε λίγο Αναρχικούλικο δηλαδης?

να κατέβει μία ο shooter να το στρώσει?

theofilos888
20/11/2015, 08:29
του Γιάννη βγήκε λίγο Αναρχικούλικο δηλαδης?

να κατέβει μία ο shooter να το στρώσει?

Τι να στρωσει..... ασε και μπορει να διαλυθει εις τα εξ ων συνυτεθει..... χωρις εξωτερικη βοηθεια!

el-Gatto
20/11/2015, 08:34
:lol:

Εχω ήδη καταγράψει τους λόγους που "τσινάει" τ'άλογο.

@ amyroukai: Επειδή μάλλον δεν ξαναείχες Ευρωπαϊκό ,να σε πληροφορήσω οτι όλα αυτά ,έχουν "προσωπικότητα".
Να γνωρίζεις λοιπόν ότι ,γράφονται αυτόματα (μέσω του εξελιγμένου λογισμικού τους) σε όλα τα μοτοφόρα ,και παρακολουθούν ανελιπώς τα γραφόμενα των ιδιοκτητών τους.
Οταν οι ιδιοκτήτες τους τα εκθειάζουν ,τότε τους ανταμοίβουν με χαμόγελα αξιοπιστίας.
Οταν συμβαίνει το αντίθετο ,τότε να ξέρεις ,οτι γνωρίζουν πολύ καλά (μέσω του εξελιγμένου λογισμικού τους) πως να τους το "ξεπληρώσουν".
Εσένα μέχρι στιγμής για να καταλάβεις ,"σκουντιές" σου ρίχνει ο Πήγασος για να συνέλθεις.
Δεν θέλεις να τον θυμώσεις ,πίστεψέ με......:D

Ο Αμυρού το "καντηλιάζει" συνεχώς το έρμο.
Τι να κάνει κι αυτό;
Ψυχή έχει (δεν είναι άψυχο Γιαπανέζικο) και αντιδράει.:D

teogtp
20/11/2015, 08:37
:lol:

Εχω ήδη καταγράψει τους λόγους που "τσινάει" τ'άλογο.


Ο Αμυρού το "καντηλιάζει" συνεχώς το έρμο.
Τι να κάνει κι αυτό;
Ψυχή έχει (δεν είναι άψυχο Γιαπανέζικο) και αντιδράει.:D

Αυτο δεν είναι πηγασος.....


Γάιδαρος είναι. ......:lol:

theofilos888
20/11/2015, 08:39
Αυτο δεν είναι πηγασος.....


Γάιδαρος είναι. ......:lol:

Το πλας το μλαρι; χαχαχαχχαχαχαχαχα
https://www.youtube.com/watch?v=c8rtZ5jF2MA

teogtp
20/11/2015, 08:49
Το πλας το μλαρι; χαχαχαχχαχαχαχαχα
https://www.youtube.com/watch?v=c8rtZ5jF2MA

.....θελω να βγαλω γουστα....:bawl:

theofilos888
20/11/2015, 08:53
.....θελω να βγαλω γουστα....:bawl:

Αν γουσταρεις να βγαλεις γουστα, ελα να βοηθησεις με την εξαερωση του πισω φρενου. Μολις δουμε και δεν μετα απο μερικες ωρες, το στηνουμε στα 25 μετρα και βαραμε με ο,τι εχει ο καθεις. Καραμπινες, ημιαυτοματα, ναπαλμ...... χαχαχαχαχαχ

devil's animal
20/11/2015, 09:03
ουτε μεχρι τον Πειραια δεν αξιζει να το πας αυτο να το φουνταρεις...:lipssealed:

εγω θα εβρισκα εναν καλο γκρεμο...Παρνηθα π.χ. που εισαι και κοντα...και θα την εκανα κινηματογραφικη την βουτια...
με δυο καμερουλες να γραφουν και ωραιο μονταζ, θα μαζεψεις τοσα views στο youtube που θα την κανεις την αποσβεση σου...:a013::a48:

amyroukai
20/11/2015, 09:08
Είναι εξαιρετικά πιθανό να μην τις είχα σφίξει όσο έπρεπε (άιντε τώρα να ξέρεις πόσο "πρέπει", δεν θυμάμαι να είχα δει ροπές για αυτές τις βίδες). Στο ρεζερβουάρ λεω μην ξεκολλήσει η φωλιά ή μην γίνει καμμιά ρωγμή στο πλαστικό του. Ειδικά στην ποδιά το γεγονός ότι το πλαστικό της είναι αρκετά πολυκαιρισμένο και δείχνει ψαθυρό δεν μου έδινε εμπιστοσύνη για πολλά. Τέλος πάντων, δεν έγινε τίποτα κακό (ευτυχώς) οπότε όλα καλά.


Παναγιώτη αν είχε βγάλει "σοβαρή" ζημιά, ήτοι κανένα μοτέρ -χτύπα ξύλο- θα είχα δανειστεί το κόκκινο εργαλείο του GFawkes. Αυτά είναι τα χαζοταλαιπωριακά της αφροντισιάς ή ας πούμε η ντίζα- της παλαιότητας και της κακής στιγμής. Πλάκα-πλάκα στον ενάμιση μήνα έχει προλάβει να γράψει 1400 χιλιόμετρα παρά τις διάφορες αβαρίες και την παρατεταμένη ακινησία. Δεν είναι και άσχημα.

Μένει ένα "σοβαρό", η ρύθμιση του καρμπιρατέρ. Κάποιος, κάποτε θα το δει και τούτο γιατί απ' ότι καταλαβαίνω είναι σκοτεινή και δύσκολη τέχνη.

duke200
20/11/2015, 10:30
εφόσον δεν έχεις βάλει χέρι στο μοτερ χοντρό και δεν τρέχει βενζίνα απο την υπερχείληση, απλα λύνεις και καθαρίζεις το καρμπυρατερ και σεταρεις βίδες (pilot screw, κλπ) όπως λέει στο μάνουαλ.

amyroukai
01/02/2016, 23:30
Είχα ένα προβληματισμό, να το βάλω εδώ αυτό το επεισόδιο, να το βάλω χωριστά...


Τέλος πάντων, πάμε την ιστορία.


Μέσα Δεκέμβρη μιά κιουρία με ένα άτος πήγε να με κάνει μυγάκι σπλατ death kill. Το απρίλια όχι μόνο άντεξε την πρόσκρουση αλλά κατέστερψε το άτος (τα κάγκελα της Hepco Becker δηλαδή). Ευτυχώς δεν με έριξε γιατί θα με είχαν κάνει κιμά οι πίσω μας ερχόμενοι, τέλος πάντων... Από το κοπάνημα έχει στραβώσει το τιμόνι και είχαν στρίψει λίγο οι τιμονόπλακες μεταξύ τους. Επειδή θα πάει και συνεργείο αλλά είπα να μην κυκλοφορεί έτσι εντελώς χάλια άλλο, πιάνω σήμερα να το φέρω λίγο.

Λύνω τιμόνι, λύνω πάνω τιμονόπλακα, ξαναβάζω πάνω τιμονόπλακα κλπ κλπ κλπ. Και πάω να πατήσω φρένο και η μανέτα φτάνει στο γκριπ και το φρένο δεν δουλεύει πιά. Σουγαμήσω πήρε αέρα σκέφτηκα όταν ξεβίδωσα το τιμόνι... Εκείνη την ώρα ήμουν μόνος στο σπίτι οπότε δεν είχε νόημα να σκάω. Έρχεται κάποια στιγμή ο πατήρ, του ζητάω μιά χείρα βοηθείας.
Παρένθεση: Έχοντας κάνει χίλιες μύριες άλλες εργασίες, δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα φρένα πλην του καθαρίσματος των δαγκανών. Για το εμπρός ειδικά, είχα μιά πρόταση για μεταλλικό την οποία δεν έχω ξεχάσει αλλά ούτε και βρήκα διάθεση όταν είχα χρόνο να το κανονίσω... Μάλλον πρέπει να το κάνω όμως. Κλείνει παρένθεση.

Λέω κάτσε να ανοίξω το ρεζερβουάρ των υγρών. ΜΟΥ Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Η μία βίδα, όπως συμβαίνει συχνά, ξεβίδωσε κανονικά. Η άλλη η βρωμιάρα δεν ήθελε. Την σφίγγω λίγο, κάνει ένα τακ και ξεκολλάει, αλλά πάλι δεν. Και κάπου εκεί κλωτσάει και το κατσαβίδι και βγαίνει ένα ρίνισμα από το κεφάλι και νομίζω ότι αν δεν ήταν ο πατέρας μου σπίτι την κραυγή απελπισίας και θυμού θα την είχαν ακούσει όλα τα γύρω χωριά. Πίσω στην εργαλειοθήκη. Βρίσκω ένα πιο μυτερό σταυροκατσάβιδο, πέφτω ολόκληρος επάνω στο τιμόνι, δώσ'του, κι άλλο, ουργκ, τελικά κάνει ένα τακ (έσπασε σκέφτηκα και παραλίγο να τρέξει ένα δάκρυ) αλλά τελικά βγήκε. Το τι σκουριά είχε η φωλιά και οι βόλτες δεν περιγράφεται.

Να βγάλω το καπάκι. Αμ δε. Τελικά επειδή είχα φορτώσει πολλή χαρά και υπομονή, παίρνω ένα σφυρί και αρχίζω οριζόντιες μαλάξεις στο καπάκι. Στην 10η σφυριά κουνήθηκε λίγο, μετά λίγες ακόμα ξεκόλλησε. Το βγάζω. Και βλέπω αυτό.


351310


Ναι, το ότι φρέναρε το μηχανάκι είναι απλώς θαύμα. Το ότι δεν σκοτώθηκα πουθενά, επίσης. Το ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν το άνοιξε από τότε που βγήκε από την γραμμή παραγωγής το θεωρώ δεδομένο με αυτό που είδα. Και η πίστη μου στο ότι οι περισσότεροι μάστορες/συνεργειατζήδες είναι απλά για φυλακή ή για εκτέλεση ενισχύθηκε. Θα μου πεις φυσικά ότι ΕΠΡΕΠΕ να το έχω δει από τότε που το πήρα και ήταν τεράστια αμέλεια το ότι δεν το έκανα. Ναι, έπρεπε. Αυτό το χάλι ούτε το έχω ξαναδεί, ούτε το είχα φανταστεί ότι υπάρχει. Ξαναλέω, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (και μοναδικός στην ζωή της μοτοσικλέτας) πατέρας δύο παιδιών... 8 ευρώ το μισόλιτρο από το βενζινάδικο της γειτονιάς το γαμημένο το φρενόλαδο και φτάνει για 4 μηχανάκια; Πόσο έξω θα έπεφτε ο προϋπολογισμός του συνεργείου δηλαδή; Αυτά είναι που σε κάνουν χριστιανό κύριοι, λες (από συνήθεια) παναγία μου βόηθα.

Το μαυροζούμι που βγήκε το κράτησα σε φιαλίδιο έτσι για το γέλιο. Το φρένο είναι μάλλον σφιχτό πιά και με πολύ μικρή διαδρομή, θα δείξει αύριο το πως πιάνει.

Και αυτό που με έχει εκνευρίσει είναι ότι το επάνω ρουλεμάν είναι στην ίδια καλή κατάσταση που ήταν όπως όταν τα έκλεισα (εμφανισιακά, γυαλιστερά και με το γρασάκι τους καθαρό), παρά το ότι λείπει το επάνω "ροδελάκι" με το λάστιχο που τα κλείνει από σκόνες και νερά γιατί ο αντιπρόσωπος διπρόσωπος εκπρόσωπος απαξιεί να το φέρει, και έχει μόνο ένα ζαβό πλαστικό καπάκι για το οποίο ισχύει ότι και για το ροδελάκι. Αλλά μάλλον από το κοπάνημα στο αυτοκίνητο, ακούγεται πλέον ένα "τακ" όταν στρίβει ο τροχός δεξιά, κάπου στην μέση της διαδρομής του. Άμα δεν σε θέλει γαμώτο... Το έσφιξα λίγο παραπάνω και το "τακ" ακούγεται λιγότερο, αλλά προφανώς είμεθα σε αντίστροφη μέτρηση :(
Κάποια στιγμή θα ξαναλύσω τα μπροστινά και θα σκουπίσω το γράσο να δω φωλιές και "βαρελάκια" για σημάδια. Μάλλον. Αν χειροτερέψει δηλαδή. Το οποίο μου θυμίζει ότι πρέπει να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία να παραγγείλω τα πρέποντα για την επόμενη αλλαγή ρουλεμάν.

Και αφού το είχα λυμένο, λέω δεν κάνεις και μιά μόντα το νέο ζουανάκι (αφού δύο παρήγγειλα και ένα έφεραν οι άχρηστοι). Και οι εξατμίσεις πάλι έχουν αρπάξει σκουριά, μάλλον το χρώμα "φωτιάς" δεν ήταν και τόσο πΧιοτικό. Αλλά δεν πειράζει, τον Σεπτέμβρη πάλι. Τουλάχιστον ακούγεται "κανονικά" και όχι σαν διαλυμένο παπί.

Το κιβώτιο είναι μαλακό ακόμα, αλλά λόγω του ότι παίρνει μόνο 2.2 λίτρα και είναι μονοκύλινδρο το σκέφτομαι να αλλάξω και λάδια σύντομα (κάθε 3000, που καταντήσαμε με τας Ευρώπας). Αλλά με τα στραβά κάγκελα δεν βγαίνει η ποδιά εύκολα (ή και καθόλου, αν είναι να την σπάσω για να βγει να μου λείπει το βύσσινο). Οπότε να βρω χρόνο για συνεργείο, πραγματογνώμονα μπλα μπλα μπλα. Δεν κοπανάει το κιβώτιο, ντάξει.

Άκη τι λέγαμε, σε δουλειά να βρισκόμαστε... :D

amyroukai
01/02/2016, 23:42
Υ.Γ. Με την ευκαιρία, έβαλα και πρίζα τύπου αναπτήρα αυτοκινήτου. Και έχω και ακόμα έναν προβληματισμό, κάποτε φορούσε συναγερμό και υπάρχει ένα ημιδιαλυμένο κόκκινο καλώδιο που αν δεν το ξαναβάλεις στον πόλο δεν παίρνει ρεύμα το μηχανάκι... Έτσι για να υπάρχει δουλειά για κάποια πιο ζεστή μέρα που θα έχω όρεξη να ψάξω/φτιάξω τα ηλεκτρικά από την αρχή. Και λείπει και το καπάκι της θήκης των ασφαλειών, τώρα το πρόσεξα. Μιά χαρά.

ionized
02/02/2016, 00:43
Απολαυστικοτατη περιγραφη! :beer:
χαρας το κουραγιο σου φιλε πραγματικα! :)
Ευχομαι συντομα η ιταλιδα να ξαναγινει ντιβα και οχι σωρος απο βιδα :D

toyar
02/02/2016, 03:38
καλα........
τι νοημα εχει να καθαρισεις τη δαγκανα αν δεν ανοιξεις και την τρομπα;:lol:
ασε που ειναι πολυ ευκολοτερη δουλεια η δευτερη
εχω ξαναδει τρομπα σε τετοια κατασταση σε ΝΧ 250 20ετιας το οποιο κυκλοφορουσε και με τακακια χωρις υλικο τριβης πανω
μαλλον ειναι αυτο που η honda λεει ''συνδυασμενη πεδηση'':lol:

amyroukai
02/02/2016, 06:08
καλα........
τι νοημα εχει να καθαρισεις τη δαγκανα αν δεν ανοιξεις και την τρομπα;:lol:
ασε που ειναι πολυ ευκολοτερη δουλεια η δευτερη
εχω ξαναδει τρομπα σε τετοια κατασταση σε ΝΧ 250 20ετιας το οποιο κυκλοφορουσε και με τακακια χωρις υλικο τριβης πανω
μαλλον ειναι αυτο που η honda λεει ''συνδυασμενη πεδηση'':lol:
Αυτό που περιγράφεις είναι το 100% μεταλλικό τακάκι μπρε. :)

Την τρόμπα δεν την άνοιξα από βλακεία. Επειδή σκεφτόμουν ότι "θα πάρω τηλέφωνο για το σωληνάκι, θα αλλάξω και υγρά μαζί και όλα καλά" και με το καθάρισμα της δαγκάνας και των εμβόλων (δεν τα έβγαλα, απλά τα έτριψα καλά) ξεκίνησε να φρενάρει σωστά (λέμε τώρα, διπίστονη με γλίστρα), είχα στο μυαλό μου μιά άλλη κατάσταση. Το δε τζαμάκι δεν είναι διάφανο πιά, οπότε δεν διακρίνεται το περιεχόμενο. Και δεν ξέρω αν αλλάζεται κιόλας, θα το ψάξω και τούτο. Για να ανοίξω την τρόμπα (και τις δαγκάνες εδώ που τα λέμε) διστάζω διότι σκέφτομαι πως αν τα σωθικά τους είναι λειτουργικά προφανώς αλλά σε μέτρια κατάσταση και θέλουν αλλαγή τσιμουχάΛια κλπ, πάμε για κανένα 100ρικάκι ακόμα πιθανώς, όποτε δεήσει η αντιπροσωπεία; Δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω.

GFawkes
02/02/2016, 08:19
Εισαι τυχερος-ατυχος...

επρεπε βεβαια να ειχε αλλαξει υγρα νωρίτερα...

επειδη της γλυκομιλάς και δεν την αποπαίρνεις την Ιταλιδα, σου εκανε την χαρη να ανοιξει τις....βιδες της...

ειδες τι καλο κοριτσι...αν αρχισεις τα "γαλλικα" να ξερεις τα πραγματα θα αλλάξουν προς το χειροτερο- Christine και ετσι....

Αν θες βοηθεια ή εναν ωμο να κλαψεις....εδω ήμαστε!!!!

zannisvel
02/02/2016, 10:42
Αυτό που περιγράφεις είναι το 100% μεταλλικό τακάκι μπρε. :)

Την τρόμπα δεν την άνοιξα από βλακεία. Επειδή σκεφτόμουν ότι "θα πάρω τηλέφωνο για το σωληνάκι, θα αλλάξω και υγρά μαζί και όλα καλά" και με το καθάρισμα της δαγκάνας και των εμβόλων (δεν τα έβγαλα, απλά τα έτριψα καλά) ξεκίνησε να φρενάρει σωστά (λέμε τώρα, διπίστονη με γλίστρα), είχα στο μυαλό μου μιά άλλη κατάσταση. Το δε τζαμάκι δεν είναι διάφανο πιά, οπότε δεν διακρίνεται το περιεχόμενο. Και δεν ξέρω αν αλλάζεται κιόλας, θα το ψάξω και τούτο. Για να ανοίξω την τρόμπα (και τις δαγκάνες εδώ που τα λέμε) διστάζω διότι σκέφτομαι πως αν τα σωθικά τους είναι λειτουργικά προφανώς αλλά σε μέτρια κατάσταση και θέλουν αλλαγή τσιμουχάΛια κλπ, πάμε για κανένα 100ρικάκι ακόμα πιθανώς, όποτε δεήσει η αντιπροσωπεία; Δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω.

Γιατι κατοσταρικο?
Εκανα την ιδια ακριβως δουλεια στο ΧΤ, το μονο που χρειαζεται ειναι τα τσιμουχακια για της δαγκανας.

amyroukai
02/02/2016, 10:46
Γιατι κατοσταρικο?
Εκανα την ιδια ακριβως δουλεια στο ΧΤ, το μονο που χρειαζεται ειναι τα τσιμουχακια για της δαγκανας.

Τιμουλα Γιαμάχα θυμάσαι, έτσι για να έχω μια ιδέα; Είχα την εντύπωση ότι πάει κανένα 20ρικο το έμβολο και με είχε πιάσει ένα τρέμουλο. Πάντως δεν καίγομαι για rebuild ακόμα, μια χαρά η μπροστινή. Ή πίσω... Θα δείξει μετά τα φρέσκα υγρά/εξαέρωση.

zannisvel
02/02/2016, 11:02
Ηταν στα 7 € για το καθε κυλινδρακι απο το Νικολακοπουλο στη Βουλιαγμενης. και στα 6€ απο το Σπηλιωτη στο Περιστερι.
Ηταν τη βδομαδα των γιορτων και λογω απογραφης δε θα εφερναν μεχρι τις 10 Ιανουαριου και γι'αυτο πηρα ενα απο τον καθενα.

Τα κυλινδρακια τα καθαρισα με υγρο φρενων και σφουγκαρακι για τα πιατα. Τη δαγκανα με σπρει και τη γλυτσα που ειχε πιασει εκει που μπαινουν τα τσιμουχακια με ενα πολυ λεπτο κατσαβιδακι παρα πολυ προσεκτικα για να μην κανω καμια ζημια. Αν δεν καθαρισεις το αυλακι πολυ καλα, δε μπαινει το πιστονακι με τιποτα μεσα στη δαγκανα, αφου καθαριστηκε μπηκαν με τη σκεψη. Επισης καθαρισα και τα λαστιχακια και εβαλα και καινουριο γρασο.

amyroukai
15/06/2016, 14:04
Αναβιώνω το epic χρέπι thread...


Έχουμε και λέμε: Πλαστικά ουράς, έξω. Εξατμίσεις, έξω. Αμορτισέρ, έξω.

Νέο αμορτισέρ, μέσα. Βρίσκει στο κύριο σώμα των εξατμίσεων το banjo bolt (δεν έχω ιδέα πως το λένε στα γκρίκ) του ρεζερβουάρ λαδιού και το σωληνάκι του...

Να το βάλω "ανάποδα" λοιπόν, με τα banjo παπαράκια να κοιτάνε την πίσω ρόδα.

Χώρος εργασίας ανθυποαστείος...

Λέω να χαλαρώσω τις κάτω βίδες του υποπλαισίου, να ξεκουμπώσω τις εισαγωγές των καρμπιρατέρ και στην συνέχεια αφαίρεση άνω βιδών υποπλαισίου και χαμήλωμα αυτού (αντί για ολική αφαίρεση, βαριέμαι με πόσα καλώδια) για να έχω χώρο να βάλω χέρι.

Μιά που αναγκαστικά θα γίνει αυτή η μαλακία για να δω αν τελικά χωράει το αμορτισέρ ή όχι...

Δεν είναι ευκαιρία να βγάλω τα γαμημένα καρμπιρατέρ να δω τι έχουν μέσα κλπ; Ξέρω, ναι, τζιζ κακό. Από την άλλη, τελευταίως όταν ανοίγει το γκάζι τέρμα δείχνει να "λαχανιάζει" και θέλει λίγο κλείσιμο για να δώσει επιτάχυνση. Αυτό δεν είναι σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά 'κει μέσα; Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό.

Εδώ που φτάσαμε, το να ξεβιδώσω άλλα λίγα λεπτά της ώρας όλο το μούτρο κλπ για να βγει το ντεπόζιτο και να πιάσω και τα καρμπιρατέρ δεν είναι ζήτημα. Εναλλακτικά, μπορώ να τα αφήσω μέχρι να διαλύσουν εντελώς και να μην επιταχύνει υπό καμμία συνθήκη :lol:


υ.γ. Ο γαμημενος ο μάστορας που άλλαξε αλυσιδογράναζα τελευταία φορά, μάντεψε... έβαλε το εμπρος γρανάζι ανάποδα. Εύγε μάστορα...

taisteal
15/06/2016, 14:11
Ανοιξες δουλειες..
Αλλα μια και εισαι σε αυτη τη φαση..
Προχωρα
361087

spyrakos35
15/06/2016, 14:14
Dalton εισαι γατακι

DrEvil
15/06/2016, 14:15
Εγω φανταζομαι καναν Ηρακλη να σου κατουραει τις βιδες και γελαω σαν μοναχικος γερος στο θεωρειο.

amyroukai
15/06/2016, 14:19
Εγω φανταζομαι καναν Ηρακλη να σου κατουραει τις βιδες και γελαω σαν μοναχικος γερος στο θεωρειο.

έχει τόση ζέστη που ούτε ουρά δεν κουνάει. απλά τέζα.

DrEvil
15/06/2016, 14:24
έχει τόση ζέστη που ούτε ουρά δεν κουνάει. απλά τέζα.

Θα ερθει το απογευμα, θα ερθει το βραδακι.... μπλεχεχεχεχε


Κουραγια φιλαρακι.
Που θα παει, θα το μαζεψεις κι αυτο και θα κανεις ζουπερ βολτες.

GFawkes
15/06/2016, 14:25
Kανε διαλειμμα για γιογκα και αυτοσυγκεντρωση....


γμστα!!!

Κουραγιο...

theofilos888
15/06/2016, 15:14
Περνας ωραια εις τας εξοχας!!!!!!

virus
15/06/2016, 15:18
Λέω να χαλαρώσω τις κάτω βίδες του υποπλαισίου, να ξεκουμπώσω τις εισαγωγές των καρμπιρατέρ και στην συνέχεια αφαίρεση άνω βιδών υποπλαισίου και χαμήλωμα αυτού (αντί για ολική αφαίρεση, βαριέμαι με πόσα καλώδια) για να έχω χώρο να βάλω χέρι.


το εγραψες στις τρεις... ειναι τεσσερις και τεταρτο τωρα..... ισως και να σε προλαβω

μην αφησεις το υποπλαισιο να κατσει πανω στην ροδα δεν θυμαμαι αν φτανουν τα καλωδια για να ανοιξει τοσο πολυ.

argiris34
15/06/2016, 17:35
το εγραψες στις τρεις... ειναι τεσσερις και τεταρτο τωρα..... ισως και να σε προλαβω

μην αφησεις το υποπλαισιο να κατσει πανω στην ροδα δεν θυμαμαι αν φτανουν τα καλωδια για να ανοιξει τοσο πολυ.

Το αυτο προσεχε {βρες κανα θυμα} να κρατα το υποπλαισιο μεχρι να βγαλεις τα καρμπ, στο εμπα να σε δω που πρεπει να τα εευθυγραμμισεις ολα (φιλτροκουτι καρμπ κλπ) και να κουμποσεις ανεβαζοντας το υποπλαισιο

amyroukai
15/06/2016, 17:42
Ακόμα δεν έκανα την κίνηση, γιατί δεν είχα το κατάλληλο 10αράκι να χωθεί ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και την βίδα, πως τα λένε εκείνα τα κλειστα γερμανοπολύγωνα που έχουν "φάλτσο" δεν θυμάμαι... Και μετά το φαγητό σιγά μην έσκυβα να ξεβιδώνω αλενάκια κάτω από το φέρινγκ.
361105


Η ρόδα είναι εκτός... :D Οπότε το "θύμα" θα πρέπει να είναι... χμ... θα δω. Κανένα κοντάρι βαψίματος ρυθμιζόμενου μήκους;

virus
15/06/2016, 18:07
ετσι ακριβως. με ενα ξυλο εκανα δουλεια. αλλα μετα στο δεσιμο θες σιγουρα ενα δευτερο ατομο να στη σηκωσει για να βιδωσεις εστω και μια βιδα του υποπλαισιου.

vaska
15/06/2016, 18:38
ετσι ακριβως. με ενα ξυλο εκανα δουλεια. αλλα μετα στο δεσιμο θες σιγουρα ενα δευτερο ατομο να στη σηκωσει για να βιδωσεις εστω και μια βιδα του υποπλαισιου.


Τώρα σοβαρά, είναι κουβέντες αυτές που του λες???? Από τώρα 2ο άτομο να του την σηκώσει??Δλδ σε 5-6 χρόνια ούτε να το φανταστεί ε?? Κρίμα ρπμ και είναι καλό παιδί.

amyroukai
15/06/2016, 18:42
Βγήκα πάλι και το κοιτούσα που έχει και αν έχει χώρο να περάσουν τα τσουτσούνια αυτά και που θα πάει το λάδι και που το προφορτιστήρι. Δεν είναι απλό. Και πολύ "φοβάμαι" πως πιθανώς να χρειαστεί επίσκεψη σε συνεργείο αναρτήσεων για να περιστρέψουν το δαχτυλίδι της τηλεπροφόρτισης σε άλλη θέση και αυτό του λαδιού να περιστραφεί 180 μοίρες επίσης. Αυτή η γκουμούτσα το δοχειάκι λαδιού δεν νομίζω να χωράει κάτω από την σέλα γμτ.

Και το καλύτερο το θύμισε ο Θεόφιλος: κιτ επισκευής βρίσκεις; Εμ... Ναι, αμέ, έχει η Wemoto ας πούμε. Οπότε πάμε για 2 εβδομάδες εκτός δράσης αν χρειάζεται κάτι. Ε, σοβαρό αντικίνητρο...

amyroukai
15/06/2016, 18:43
Τώρα σοβαρά, είναι κουβέντες αυτές που του λες???? Από τώρα 2ο άτομο να του την σηκώσει??Δλδ σε 5-6 χρόνια ούτε να το φανταστεί ε?? Κρίμα ρπμ και είναι καλό παιδί.

Έχουμε στον κύκλο καλούς επαγγελματίες, με φυτικά προϊόντα ταμάμ.

teogtp
16/06/2016, 00:22
Βγήκα πάλι και το κοιτούσα που έχει και αν έχει χώρο να περάσουν τα τσουτσούνια ...


Τώρα σοβαρά, είναι κουβέντες αυτές που του λες???? Από τώρα 2ο άτομο να του την σηκώσει??Δλδ σε 5-6 χρόνια ούτε να το φανταστεί ε?? Κρίμα ρπμ και είναι καλό παιδί.

Για να θέλει 2 άτομα για την σηκώσει, δεν το ονομάζεις και "τσουτσουνι"......

duke200
16/06/2016, 08:12
Ακόμα δεν έκανα την κίνηση, γιατί δεν είχα το κατάλληλο 10αράκι να χωθεί ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και την βίδα, πως τα λένε εκείνα τα κλειστα γερμανοπολύγωνα που έχουν "φάλτσο" δεν θυμάμαι...
;

Ζ (ζήτα)

GFawkes
16/06/2016, 08:59
Για να θέλει 2 άτομα για την σηκώσει, δεν το ονομάζεις και "τσουτσουνι"......

Anakonda λεμε!!!!
:lol:

vaska
16/06/2016, 12:12
Για να θέλει 2 άτομα για την σηκώσει, δεν το ονομάζεις και "τσουτσουνι"......

Μαλαπέρδα μήπως??

του το σκίσαμε το φρεντ του μόδιστρου :a014:

amyroukai
15/08/2016, 18:46
Απντέιτ που λένε και οι "πως το λέτε εσείς εκεί γιατί ξεχάσαμε πως το λέμε εμείς εδώ".


Σήμερα μεγάλη μέρα...

Ξέσφιξα τα ρακόρ των υδραυλικών και τα γύρισα "προς τα κάτω" αντί για οριζόντια που ήταν πριν.
Μετά αγγάρεψα την βοηθό μάγου και χώσαμε το αμορτισέρ στην θέση του προχείρως. Το τελευταίο διότι... Το ρεζερβουάρ του λαδιού δεν ξέρω τελικά που στο καλό θα δεθεί και το προφορτιστήρι επίσης δεν χωράει να περάσει από πουθενά.

Επίσης προχείρως (χωρίς να σφίξω τίποτα) πέρασα τις βίδες, ανακάλυψα ότι κάποιο γαμημένο ποδαράκι έχει παίξει με την μηχανή όσο ήταν λυτή και έχει πατηθεί το πίσω φρένο σε σημείο που δεν μπορώ να επιστρέψω το έμβολο στην θέση του, λίγο πριν βάλω φωτιά στο μηχανάκι αποφάσισα ότι δεν θα κουμπώσω ούτε την δαγκάνα και δεν γαμ...

Το αποτέλεσμα της πρόχειρης τοποθέτησης:

Μηδέν προφόρτιση.
Ελεύθερο ύψος ψαλίδι/σχάρα: 61εκ, με ΙΒ 59εκ και με εμένα επάνω 53.5εκ. Δηλαδή στατικό 2εκ και δυναμικό 7.5 (περάστια διαφορά με πριν)
Με τέρμα προφόρτιση με εμένα επάνω 56.5εκ. Μόλις 4.5εκ, το οποίο είναι και περίπου το ζητούμενο, στο 1/3 της διαδρομής χοντρικά. Πιθανώς να είναι επαρκές και για δικάβαλο.

Η διαφορά είναι εμφανής και στο πως πατάω κάτω, πλέον τα πόδια είναι στις μύτες αντί για όλο το πέλμα.



Τι λείπει τώρα για να μπει "κανονικά";

Η κάτω βίδα της BMW γιατί αυτή της απρίλια δεν βιδώνει στην κάτω βάση. Για να το πω σωστά, πιάνει μεν στην αρχή αλλά δεν βιδώνει "τέρμα" με το χέρι όπως στο μαμά αμορτισέρ που την βιδώνεις άνετα με το χέρι. Αφού θα το βγάλω, θα δω και τις πταίει, μήπως έχει πιάσει καμμιά σκουριά στις βόλτες γιατί ο πρώην κάτοχος το είχε σε αποθήκη καιρό.

Χρειάζεται κάποιος τρόπος στήριξης για το ρεζερβουάρ λαδιού. "Κανονικά" θέλει πιο μακρύ μαρκούτσι και διερεύνηση θέσης, πρακτικά πιθανώς να μπορώ να το στερεώσω από το κάγκελο δεξιά.

Χρειάζεται τρόπος στήριξης του "προφορτιστηρίου" με ένα λαμάκι σε σχήμα Γ για να πιάσει στις μαμά τρύπες στο πλαίσιο αλλά και τρόπος να περάσει η γραμμή από τα μέσα προς τα έξω χωρίς να ανοίξω περιττές δουλειές με υποπλαίσιο γιατί... δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα με τις φούσκες εισαγωγής, νομίζω τελικά πως έχουν σιλικονίτσα επάνω το οποίον σημαίνει νέες το οποίον σημαίνει έξοδα και αναμονές χωρίς λόγο κλπ κλπ κλπ κλπ. Επίσης θα ήθελε πολύ πιο κοντό μαρκούτσι λαδιού αλλά αν αρχίσουμε με τέτοια...


Αυτά. Βοήθειά μας.

amyroukai
08/09/2016, 14:49
Ερώτηση...

365520


Αυτό είναι ρουλεμάν βελονοειδες, χωρίς τις βελόνες;;;

virus
08/09/2016, 16:35
ναι ρουλεμαν βελονοειδες ειναι και σου πεσανε καπου οι βελονες.


μην μου πεις οτι δεν ειχε καθολου βελονες :eek:

amyroukai
08/09/2016, 16:45
Εμένα δεν μου έπεσε τίποτα.

Είπα να γρασαρω... Το ένα έτσι, το άλλο σκουριά όλο. Το τρίτο που δένει στο πλαίσιο δεν το άνοιξα. Πάμε για νέα, αλλά λέμε τώρα να έχω ιδέα...

virus
08/09/2016, 16:47
περιμενε γιατι κατι δεν παει καλα εδω. γιατι δεν βλεπω στην φωτο τσιμουχα μπροστα απο το ρουλεμαν;

amyroukai
08/09/2016, 17:04
Δεν έχει, έχει ροδέλα μεταλλική.

Coyote.V
08/09/2016, 17:13
Νομίζω ότι δεν λείπουν μόνο οι βελόνες αλλά και το βαρελάκι... τι στο καλό δεν κοπάναγε η ανάρτηση;

virus
08/09/2016, 17:25
καλα το βαρελακι το εχει. χωρις αυτο δεν οδηγιεται απλα. ουτε βημα δεν παει.

γιαννη μονο μαμα μην κατσεις να ψαξεις για αφτερ χαμενος κοπος. κι αφου ειναι ηδη λυμενο βγαλε ολο το μοχλικο και δες ποια ρουλεμαν χρειαζεσαι μπορει να μην χρειαστει να τα παρεις ολα.

μα χωρις βελονες γυρνουσες;:eek:

amyroukai
08/09/2016, 17:58
ρε παίδες πραγματικά, έχει κάνει 14000 χλμ περίπου σε περίπου 6 μήνες κυκλοφορίας... Δεν έκανε περίεργους ήχους κλπ. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το πόσο μαλακό ήταν (και παραμένει) απλά τώρα είναι λιγότερο μαλακό... Και τώρα που το είδα, το έβαλα και λίγο χώμα, δηλαδή στο οικόπεδο μέσα, αλλά πάλι δεν ακουγόταν χτύπημα. Μόνο ο τζόγος στο πάνω κάτω του τροχού στο διπλό σταντ υποψιάζει ότι κάτι πάει λάθος. Μιά ομορφιά...

Τα νούμερα τα βρήκε ο Θεόφιλος στο ίντερνετ, θα κάνω μιά βόλτα από SKF να δω αν υπάρχουν.


*το βαρελάκι προφανώς υπάρχει, το έβγαλα για να γρασάρω.

Coyote.V
08/09/2016, 18:30
Τσιμούχες θα έπρεπε να έχει

https://www.piaggioparts.gr/c,65_12796_12805,aprilia,pegaso-650-ie-2001-2004,%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89

Εσένα σου λείπει το 12 σωστά; το 7 όμως είναι τσιμούχα.

virus
08/09/2016, 18:32
τα βελονοειδη τα βρηκες; μην χανεις τον χρονο σου. παντως δες κι SKF μια προσπαθεια καλο ειναι.

εγω εψαχνα τρεις μηνες και μετα κατεληξα να τα χωνω στα μαμα :(

virus
08/09/2016, 18:34
Τσιμούχες θα έπρεπε να έχει

https://www.piaggioparts.gr/c,65_12796_12805,aprilia,pegaso-650-ie-2001-2004,%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89

Εσένα σου λείπει το 12 σωστά; το 7 όμως είναι τσιμούχα.

στο 19 αναφερετε. ροδελα

Coyote.V
08/09/2016, 18:34
Καλά μην κάνεις έτσι 7,01€ έχουν οι βελόνες οι γνήσιες. Ρίχτε μια ματιά στο λινκ που έβαλα.

Coyote.V
08/09/2016, 18:36
στο 19 αναφερετε. ροδελα
Το 19 είναι το κάτω με τον χοντρό πείρο αλλά και πάλι ο χοντρός έχει και αυτός δύο τσιμούχες ... τις 15, από ότι έχω καταλάβει λείπουν οι βελόνες από την βίδα που πιάνει το αμορτισέρ

Coyote.V
08/09/2016, 18:41
Πάντως και τσιμούχες να μην βάλεις δεν έγινε τίποτα αν κάθε δυό τρία χρόνια γρασάρεις...

*και δεν το πλένεις με χημικά και πίεση.

amyroukai
08/09/2016, 18:56
το επάνω 12 πρέπει να είναι αυτό που λείπουν οι βελόνες.

αλλά και τα 14 ήταν σκουριά με βελόνες... έβγαλα το πειράκι 20 και ήταν καφέ πολτός όλα εκεί μέσα.

οπότε θέλουν όλα μιά αλλαγή, να πάρω και τα άλλα που δένουν στον σκελετό τα 12 να είναι κομπλέ.

και όπως λέει και η καλή μου, αυτό το μηχανάκι θα σου φάει τη ζωή, γεφύρι της άρτας :bawl:

Coyote.V
08/09/2016, 18:59
Καθάρισε τα πρώτα να δεις μπορεί να σώζονται.. εδώ στο πάνω δεν είχες βελόνες και δεν έπαθε τίποτα.

amyroukai
08/09/2016, 19:00
16 ετών και στα χάλια αυτά; Εδώ που φτάσαμε ρε μαν, άντε και γλίτωσα άλλα 15 ευρώ... Και;
Πιο πολύς μπελάς μου φαίνεται το σκύψε να ξεβιδώνεις παρά ότι άλλο. Μιά γαμημένη ράμπα τόσα χρόνια έπρεπε να την έχω φτιάξει.

Coyote.V
08/09/2016, 19:05
Τα ίδια τραβάω και εγώ αλλά:
Οι μηχανόβιοι πρέπει να κρατιούνται σε φόρμα σκύβοντας κάτω από την μηχανή τους , να λαδώνουν αλυσίδες να καθαρίζουν να επιθεωρούν και ό,τι άλλο θες... αν βαρέθηκες πάρε προπέλα και ράμπα.

amyroukai
08/09/2016, 19:21
Στο μυαλό μου είσαι, αλλά δεν φτάνουν τα έουρος ακόμα.

λοιπόν. όλα τα ρουλεμάν, οι φλάντζες, τα παξιμάδια ασφαλείας, κάτι ψιψινοροδέλες κλπ, σκάρτα 44 ευρώ, τιμή αντιπροσωπείας και είναι όλα "πράσινα".
*λάθος μου, λέει απαιτούμενα τρία αλλά τα προσθέτει ένα ένα η μλκία :bawl: 154 ευρώ...

οι τσιμούχες από τι υλικό είναι και είναι πιο ακριβές από τα ρουλεμάν;

να δούμε και τιμές εμπορίου.



τώρα είδα στο διάγραμμα ότι πέρασα ανάποδα την βίδα 16. μικρό το κακό.

GiorgosLa
08/09/2016, 19:29
16 ετών και στα χάλια αυτά; Εδώ που φτάσαμε ρε μαν, άντε και γλίτωσα άλλα 15 ευρώ... Και;
Πιο πολύς μπελάς μου φαίνεται το σκύψε να ξεβιδώνεις παρά ότι άλλο. Μιά γαμημένη ράμπα τόσα χρόνια έπρεπε να την έχω φτιάξει.

Ααααχ μεγάλη κουβέντα. Για τον ίδιο λόγο, τα τελευταία δύο χρόνια δεν αλλάζω ούτε λάδια μόνος. (μετά από ένα χρόνο στα γόνατα) δούλεψε όσο έχεις όρεξη ακόμα, γιατί μετά θα το πουλήσεις και θα πάρεις... χοντα. :)