Σύνδεση

View Full Version : Aprilia Pegaso cube



Σελίδες : [1] 2 3 4

amyroukai
09/10/2015, 00:15
The flying mythos.
Ιταλικό.
Μονοκύλινδρο.

Με αυστριακό μοτέρ. Που φτιαχνόταν στην ίδια γραμμή παραγωγής με το νεφελίμ που λέει και ο κτήνος.

Γιατί έχει ο καιρός γυρίσματα και ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι.

Τετραπλά. :lol:



Ας δούμε τα αστεία δεδομένα... Αγοράστηκε την ημέρα των γενεθλίων του πατέρα μου, όπως το αυτοκίνητό μου. Είναι μπλε μεταλλικό, όπως το bandit μου. Είναι και τα ίδια κυβικά (σχεδόν). Είναι το πιο παλιό (λειτουργικό) μηχανάκι στον "στάβλο" και με τα περισσότερα χιλιόμετρα όταν ήρθε στα χέρια μου. Είναι το πιο φτηνό μηχανάκι που αγόρασα ως σήμερα. Είναι το πιο αργό μηχανάκι που είχα ποτέ, μακράν και όποιος μου ξαναπεί για ροπές και "κλωτσιά" από μονοκύλινδρο θα θεωρείται απλά ανόητος. Το πιο ήσυχο μηχανάκι που είχα γενικώς, με το πιο βαβουριάρικο μοτέρ ειδικώς. Έχει 5 βαλβίδες, σαν το fazer και τελικά αυτές οι κεφαλές είναι θορυβώδεις, το 4βάλβδιδο GS δεν ακούγεται τόσο. Δεν έχει φρένα, ειδικά το πίσω είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει ένα και το αυτό. Το μπροστινό δουλεύει, αν το σφίξεις σαν να στραγγαλίζεις τον θανάσιμο εχθρό σου. Έχει πιο σκληρό συμπλέκτη από το fazer και αυτό είναι κατόρθωμα. Είναι ελαφρύ, έχει πολύ πλάκα στην οδήγηση. Έχει ωραία φώτα, χάλια φωτισμό οργάνων. Φοράει τετραγωνισμένα λάστιχα του 2009 και παρ'όλα αυτά στρίβει ωραία. Είναι πιο στριμωγμένο στο δικάβαλο σε σχέση με το fazer αλλά έχει πλάκα και αυτό το δέσιμο... Και έχει βαλίτσα, η χαρά του σουπερμάρκετ. Έχει τον παλιομοδίτικο μαλακισμένο διακόπτη για την ρεζέρβα που είναι σκληρός και θέλει να κατέβεις για να τον αρπάξεις και να τον γυρίσεις, "έμεινα" πρώτη φορά σήμερα στα 253 χιλιόμετρα από γεμάτο. Είχε έναν προηγούμενο ιδιοκτήτη στα 15 χρόνια του, ο οποίος φάνηκε ότι δεν το αποχωρίστηκε με χαρά. Το ότι πήρε CB1300 λίγο πριν το αποχωριστεί το αφήνω στον Μπομπ να το σχολιάσει.

Θέλει λάστιχα, ρουλεμάν λαιμού, ξεσκούριασμα στις εξατμίσεις, πίσω φλας γιατί το ένα είναι σπασμένο και κολλημένο με ταινία (άλλη μιά σύμπτωση) και εμπρός κρύσταλλα γιατί έχουν ξεβάψει και το ένα είναι ραγισμένο, ένα συμμάζεμα στα ηλεκτρολογικά του γιατί όλα δουλεύουν αλλά όχι όλα όπως έπρεπε (τι ιταλικό θα ήταν, εξάλλου), λύσιμο καθάρισμα οι δαγκάνες φρένων και τα εμβολάκια, φρέσκα αναλώσιμα γενικώς και -κλασσικά- δεν θ'αργήσει να ζητήσει τσιμούχες στα καλάμια. Όταν βγουν πλαστικά, ντεπόζιτο κλπ θα φανεί τι άλλα μαζέματα θα κάνω γιατί έχω διαβάσει πολλά και ανυπομονώ να σκαλίσω. Το καλό είναι ότι δεν θέλει τίποτα ακριβό, θέλει απλά αγάπη και φροντίδα.

Me gusta και αυτό είναι η έκπληξη, με το αντίστοιχο bmw δεν τα είχαμε βρει ιδιαίτερα.

Ιδού:

342563



Εντάξει τώρα κυρ γάτο-πρεσιντέντε; :bawl:
υ.γ. Η φωτό έξω από το σουβλατζήδικο που αυτοκεράστηκα στο χωριό για το καλωσόρισμα την ημέρα που το πήρα :D

lmb990
09/10/2015, 00:24
Με το καλο!! καλο χειμωνα! Χαχαχα... εξωτερικα φαινεται καλο παντως!

kyo
09/10/2015, 00:42
καλοριζικο:beer:

el-Gatto
09/10/2015, 01:17
Καλορίζικος ο Πηγασάρας σου φίλε. :beer:


Για τα υπόλοιπα θα επανέλθω ,καθότι αργά/μιση. :wave2:

taisteal
09/10/2015, 01:27
Τωρα ξερεις,συμμαζεψε το και ξεκιναμε βολτουλες στα βουναλακια και τα χωματακια

Οποτε,θα ευχηθω καλολασπωτοοο


:beer::beer::beer:

Ζεύκας
09/10/2015, 01:31
Γιάννη παιδί μου; έγινες ομόσταυλος απριλιανός; μεγειές! καλοτάξιδο

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 03:20
Καλοριζικο, καλοταξιδο και καλολασπωτο!!! :beer::beer:

Δηλαδη ρε Αμυρου δεν ειχες ποτε ξανα μονοκυλινδρο;; (φλωρος :rolleyes:)... :p

Πηγες και πηρες το πιο πολιτισμενο μονοκυλινδρο μοτερ που υπαρχει... Με αυτο το μοτερ σκας στη φιλαρμονικη της Βιενης πρωτοχρονιατικα και δεν σε κοιταν περιεργα. Φυσικα δεν εχει την κλωτσα στα χαμηλα, αλλα παρ'ολα αυτα αν εχει το ιδιο γραναζωμα με το αντιστοιχο προπελεν ειναι γεματο ροπη παντου. Δεν κρεμαει ευκολα. Ειναι πολυ ελαστικο.
Αν δεν ψαχνεσαι για ταχυτητα και ενα μεγαλυτερο γραναζι πισω θα βοηθουσε στο να ξυπνησει λιγο χαμηλα.
Κανε του τα μαζεματα που θελει και θα αναβαθμιστει πληρως, ειδικα με φρεσκα λαστιχα. Καθαρισε και τις δαγκανες των φρενων, βαλε καινουργια υγρα, αλλαξε και κανα δισκο αμα χρειαζεται και θα εχεις μια χαρα εργαλειο για ολες τις δουλειες..
Βγαλε και τους θερμοσυφωνες απο πισω και βαλε μια αλουμινενια 2 σε 1 να ελαφρυνει.. ;)

Το αμστελνατουν μπροστα απο τι ειναι;;;

Καλοριζικο και απεφτο!!! :beer:

theofilos888
09/10/2015, 05:47
Καλες βολτες!!!!!!! :beer:

alex14
09/10/2015, 06:24
Γιαννη , καλοριζικο και καλολασπωτο. :beer:

Γατε, αναμενουμε ;)

spyrakos35
09/10/2015, 06:27
Το περιγραφεις λες και ειναι χρεπι ρε.......

Εχω μια αλοιφουλα καλη να γιανουν ολα λεμε.....:lol:

Καλοριζικο, καλοταξιδο, απεφτο και καλα μαζεματα :beer:



Υγ.... Ζω για τη στιγμη που θα πας ενα δικαβαλο ταξιδι και θα γκρινιαξετε για την ανεση των ονοφ.....:p

cosgili
09/10/2015, 06:40
Καλοτάξιδο Γιάννο. Να το χαρείς και να το ξεζουμίσεις:beer:

byron
09/10/2015, 06:40
Χεχεχε...σαρδόνιο γέλιο...:D

Μηχανάκι για χαρντκορίλες πήρες δλδ. Προσοχή στα διπλά backflip :beer:

bulmont
09/10/2015, 07:10
Καλημέρα και καλές βόλτες με τα εργαλείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:beer::beer::beer:







(πάτε ρε πστη μου και ψωνίζεται στην μούγκα μερικοί-μερικοί και δεν
μας πρήζεται τ' αρχ@δια κάνα δυό μήνες για το τι πρέπει να πάρετε.......
Απαξιείται την γνώμη - άποψη του κάθε φίτσουλα που με πάθος θα σας
πρότεινε ν' αγοράσετε ότι είδε χθές βράδυ στον ύπνο του.................
Τι να πω άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου )

amyroukai
09/10/2015, 07:54
@Bob Τα αμστελντάουν είναι τα δικά του. Θα δείξει αν μπορεί να πάρει τίπτις άλλα, ρυθμιζόμενα και αν αξίζει τον κόπο και το έξοδο, το μπροστινό μου αρέσει πως δουλεύει στην άσφαλτο.
Μα, μονοκύλινδρο γιατί να έχω; Το χώμα με έριξε στην ανάγκη... Με την μονή εξάτμιση φοβάμαι μήπως το "πνίξω", καμμία εταιρία δεν έχω δει που να έβγαζε τέτοια. Έχω μιά τιτανίου "παρακαταθήκη" από το bandit που θεωρητικά μπορεί να προσαρμοστεί, αλλά πως θα το επηρεάσει;

@Σπύρε "ταξίδι" με μονοκύλινδρο, ο ζεν Λαμιώτης το κάνει ευχάριστα. Θα σου πω εν καιρώ τις δικές μου εντυπώσεις. 130-140 πάντως άνετα-αβίαστα-αβασάνιστα τα κρατάει.
Χρέπι δεν είναι, είναι όμως 15ετίας, αρκετά καλό εμφανισιακά, με σημάδια γήρανσης όμως που μπορεί να είναι εύκολα αμελητέα αλλά σε μερικές περιπτώσεις (πχ εξατμίσεις) αν μείνουν αφρόντιστα θα γίνουν ακριβά στην διόρθωση.

@Bulmont Αφού διαβάσεις όλα τα θρεντ (ή σχεδόν) που αναφέρονται σε "φτηνό ον-οφ", "ποιό μονοκύλινδρο" κλπ, χαζέψεις σε μερικά άλλα φόρα και δεις και αγγελίες, αφού ζαλίσεις τα @@ του Θεόφιλου (του οποίου η βοήθεια ήταν πολύτιμη) και επίσης ζαλίσεις μερικούς ακόμα με πμ... Δεν χρειάζεται άλλο ένα θρεντ με σπαμ, παρά το γέλιο που θα έβγαζε ;)




Ευχαριστώ πολύ όλους :)

7Tolis
09/10/2015, 07:56
Και με γειές και πολύχρονος!Ηρθε η ωρα του τρου αντβεντσουρ!
:beer::beer::beer:

RaGe_Raptor
09/10/2015, 07:58
Ότι είπε ο αποπάνω....(Bulmont) :D

:beer:

πυξιδας990
09/10/2015, 07:59
βαλε μονη.
20 κιλα ειναι οι θερμοσιφωνες.
το εχουν κανει αρκετοι και ζωντανευει.
καλοταξιδο

akis_trevor
09/10/2015, 08:11
Και επισημα λοιπον!
Καλοταξιδο γιαννη,γουελκαμ του δε αντβεντσουρ σταηλ..χαχαχα.
Να σαι καλα να το χαρεις!

lykourgi
09/10/2015, 08:45
Με 'γειά και καλές βόλτες.:beer:

el-Gatto
09/10/2015, 08:46
Το αμστελνατουν μπροστα απο τι ειναι;;;
Δικό του απο "μαμά".
Ø45 mm - Upside down forks - preload adjustable - Marzocci




@Bob Τα αμστελντάουν είναι τα δικά του. Θα δείξει αν μπορεί να πάρει τίπτις άλλα, ρυθμιζόμενα και αν αξίζει τον κόπο και το έξοδο, το μπροστινό μου αρέσει πως δουλεύει στην άσφαλτο.

Δεν χρειάζεται τίποτ'άλλο.
Το μπροστινό του είναι υπέροχο ,στιβαρό ,και δουλεύει υποδειγματικά για τον χαρακτήρα κ τα κιλά της μοτοσυκλέτας.
Μπορείς να παίξεις ελαφρώς με τύπο κ ποσότητα λαδιού ,ωστε να το φέρεις λίγο πιό ...προς την κατεύθυνση που θέλεις....εύκολα.
Ενα καλό service ,και θα είσαι Ζούπερ.


Μα, μονοκύλινδρο γιατί να έχω; Το χώμα με έριξε στην ανάγκη... Με την μονή εξάτμιση φοβάμαι μήπως το "πνίξω", καμμία εταιρία δεν έχω δει που να έβγαζε τέτοια. Έχω μιά τιτανίου "παρακαταθήκη" από το bandit που θεωρητικά μπορεί να προσαρμοστεί, αλλά πως θα το επηρεάσει;

Με την μονή απο το 4κυλ ,δεν ξέρω.
Βάλτη πάνω κ θα δείς.

Με δυό ελαφριές και ανοιχτές πάντως ,μαζί μ'ένα πιό ελεύθερο after φίλτρο ,το μηχανάκι μεταμορφώνεται προς το καλύτερο.
Αποκτάει νεύρο παντού ,και τελικιάζει πιό εύκολα κ λίγο πιό ψηλά σε σχέση με την μαμά διάταξη εισπνοής-εκπνοής
με την οποία είναι "πνιγμένο" λόγω ΚΑΙ του πλούσιου μίγματος του 2πλού υποπίεσης αλλά ΚΑΙ με αντλία επιτάχυνσης Μικούνι που φοράει
του οποίου το ήδη πλούσιο μίγμα έρχεται και ισορροπεί προς το καλύτερο με αυτές τις αλλαγές
και δεν χρειάζεται καν να ψαχτείς για νέο σετάρισμα στα καρμπς.

@Σπύρε "ταξίδι" με μονοκύλινδρο, ο ζεν Λαμιώτης το κάνει ευχάριστα. Θα σου πω εν καιρώ τις δικές μου εντυπώσεις. 130-140 πάντως άνετα-αβίαστα-αβασάνιστα τα κρατάει.

140 πάντα κ παντού ανεξαρτήτως συνθηκών και φορτίου.

Χρέπι δεν είναι, είναι όμως 15ετίας, αρκετά καλό εμφανισιακά, με σημάδια γήρανσης όμως που μπορεί να είναι εύκολα αμελητέα αλλά σε μερικές περιπτώσεις (πχ εξατμίσεις) αν μείνουν αφρόντιστα θα γίνουν ακριβά στην διόρθωση.

Οι εξατμίσεις του είναι φτιαγμένες απο πολύ και ποιοτικό μέταλλο.
Γι'αυτό είναι και θεόβαρες.
Θα εντυπωσιαστείς απο το βάρος τους μόλις τις βγάλεις.
Και γι'αυτόν κυρίως τον λόγο θα τις αλλάξεις.
Αλλά αν δεν θέλεις ,η όποια σκουριά τους θα είναι επιφανειακή.
Καλό τρίψιμο - βάψιμο ,και θα'σαι ΟΚ για αρκετά χρόνια ακόμα.

harris_x
09/10/2015, 08:55
Καλόβολτο και καλολάστπωτο να είναι φίλε!

:beer::beer::beer::beer::beer:

ggs
09/10/2015, 08:59
Κουράγιο ρε φίλε...εσύ να είσαι καλά ...:(























:lol:


Καλούς δρόμους με τον πήγασο Τζον!!! Να το χαρείς και να το λιωσεις!!!:beer::beer::beer:

el-Gatto
09/10/2015, 09:06
Ξέχασα...σου χρωστάω κι ένα "προφυλακτικό ψυγείου".

Πας σ'έναν "βελτιωτικό οίκο auto-kangar-body-tuning " ,και ζητάς ευγενικά ένα ρεταλάκι απο την αλουμινένια σίτα που βάζουν στους αεραγωγούς των πολυεστερικών προφυλακτήρων στα "τούμπανα".
30X40 cm είναι αρκετό. (μετρα κιόλας το ψυγείο γιατι πάνε χρόνια πολλά)
Συνήθως γι'αυτούς ,τόσο μικρά κομμάτια είναι άχρηστα ,οπότε σου δείχνουν τα σκουπίδια τους για να ψάξεις.
Και στην ερώτηση "τι οφείλω" ,συνήθως η απάντηση είναι , "τίποτα ρε φίλε ,σκουπίδια ήταν".
Βγάζεις τα φαίρινγκ ,βάζεις λίγο το μυαλό σου να δουλέψει ,και κόβεις-προσαρμόζεις την σίτα εύκολα εκεί που πρέπει.

Και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό.

342565

342566

sapila racing
09/10/2015, 09:47
Μεγειά το εργαλείο!
Τούμπανο είναι, κανα διακόπτη έχε καβάντζα όμως. :beer:

Desperado
09/10/2015, 09:59
Κούκλα το εργαλείο Amyrou, να το χαίρεσαι!! Αθάνατος Rotax!!! :beer:

teogtp
09/10/2015, 10:12
Μεγειες ρε Amyrou!!!!
Καλα χιλιομετρα!!!
:beer:

zannisvel
09/10/2015, 10:18
Με 'γεια!!!!
:beer:


ΥΓ: Εχεις USD πιρουνι και εισαι πολυ cool!!!

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 13:21
@Bob Τα αμστελντάουν είναι τα δικά του. Θα δείξει αν μπορεί να πάρει τίπτις άλλα, ρυθμιζόμενα και αν αξίζει τον κόπο και το έξοδο, το μπροστινό μου αρέσει πως δουλεύει στην άσφαλτο.
Μα, μονοκύλινδρο γιατί να έχω; Το χώμα με έριξε στην ανάγκη... Με την μονή εξάτμιση φοβάμαι μήπως το "πνίξω", καμμία εταιρία δεν έχω δει που να έβγαζε τέτοια. Έχω μιά τιτανίου "παρακαταθήκη" από το bandit που θεωρητικά μπορεί να προσαρμοστεί, αλλά πως θα το επηρεάσει;


Eβγαινε το Pegaso με usd? Ε, μην τα αλλαξεις. Ποιος ο λογος;; Βαλε ελατηρια προοδευτικα και καλο λαδακι καλυτερα.
Για εξατμιση παρε στην Πατρα σε αυτον που φερνει τις GPR. Θα φτιαχνει σιγουρα η εταιρια. Αυτη τη στιγμη στο car δε βρισκω κατι 2 σε 1 ουτε για Pegaso ουτε για το GS.
Εγω σε 1 μηνα την παρελαβα την δικια μου.

spyrakos35
09/10/2015, 13:26
Eβγαινε το Pegaso με usd?

ελα παραδέξου το....

σε πονάει πολύ που η χόνδα ούτε στα ονειρά σου δεν βάζει...... :p

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 13:37
ελα παραδέξου το....

σε πονάει πολύ που η χόνδα ούτε στα ονειρά σου δεν βάζει...... :p

Ω, ναι... :a35:

MiltiadisK.D
09/10/2015, 14:05
Καλοτάξιδο αφεντικό:beer:

devil's animal
09/10/2015, 14:08
μεγεια το ιταλικο Τζον...
τωρα η ζωη σου θα αποκτησει νοημα (μαστορευοντας το) και γνωριμιες (με μαστορια και οδηγους οδικων)...:lol:

καλοταξιδο και καλολασπωτο να'ναι...
:beer::beer:

Λευκάδιος
09/10/2015, 15:32
Καλές βόλτες :beer:
Και μιας και σκέφτεσε το χώμα :a13:
342582
342583

amyroukai
09/10/2015, 16:26
Ευχαριστώ παίδες :)

Λευκαδιε φιτιλιές... :lol:

Και ειδικά στον ελ γάτο για την παρέα, την κουβέντα, τις συμβουλές, τις κάβες... :beer:

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 16:30
Λευκαδιε φιτιλιές... :lol:



Ετσι!! Να μπεις στο τριπακι της βελτιωσης να δεις τη γλυκα... :D

Για να μην ανοιγεις νεα thread για οικονομια μπορεις να χρησιμοποιησεις τα ηδη υπαρχοντα δικα μου για το Ντομι.. :lol:

amyroukai
09/10/2015, 16:32
Η πιο διαδεδομένη στα gs πάντως ήταν μπροστινά απο μότοκρος η εντουρο καθαρόαιμα. Ωμ....

Καλά, κάτσε να πατήσει χώμα να δω αν με θέλει το τερέν και βλέπουμε.

foogr01
09/10/2015, 16:36
Με γειες βρε !
Καλοτάξιδο :beer:

MG-KTiNoS
09/10/2015, 16:42
Καλές βόλτες :beer:
Και μιας και σκέφτεσε το χώμα :a13:
342582
342583


RE ANTE ΧΑΣΟΥ ΑΠ ΔΩ.....

ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ ! !!

ΣΚΑΖΜΟΣ !!! !

:cry::lol::cry:

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 16:44
Γιατι να μην σε θελει το τερεν..;; Μια χαρα θα ταιριαξετε!!

Διαβασε και λιγο ή δες κανα instructional βιντεο στο youtube για τεχνικες στο χωμα να μην πας αψιλιαστος..
Και μην το φοβασαι, υπαρχει προσφυση στο χωμα και οι ολισθησεις που ειναι συχνες θα δεις οτι ειναι πολυ προβλεψιμες και διαχειρισιμες. Αλλα μπορεις και να τις αποφυγεις (αλλα δεν λεει.. :D)

Λαστιχα τελικα τι εκανες;;

Cpt. Haddock
09/10/2015, 17:42
Μια χαρα :beer:

amyroukai
09/10/2015, 18:05
Μια ώρα αργότερα, ήταν έτοιμο για πλύσιμο, ξεσκουριασμα, ξεγανιασμα...


Ο υπέρ μάστορας που το έφτιαξε τελευταίος δεν ξανασυνδεσε τις αποστραγγίσεις των "καμπιλατερ"... Πόσο το σκέφτομαι τώρα γμτ πρέπει να λύσω φιλτροκούτι και υποπλαίσιο για να φτάσω εκεί μέσα...


342590

Billymuse
09/10/2015, 18:33
Ετσι που το βλέπω naked δείνχει πιο όμορφο...:beer:
με γιεεεςς καλοταξιδο :beer:

amyroukai
09/10/2015, 18:51
Είναι πολύ ελαφρύ έτσι.
Οι εξατμίσεις άραγε... Πάω να τις ζυγισω.

**δέκα κιλά και οι δύο.

kostaskk
09/10/2015, 18:52
ωραιο μοτο. σε τι τιμη το πηρες?

εβγαζαν καποια θεματα στα ηλεκτρικα.
αν θυμαμαι καλα για να μην εχεις θεμα αλλαζεις κατι διακοπτες και φισες.
νομιζω ενα συχνο προβλημα ειναι στον κεντρικο διακοπτη και στην φισα του ανορθωτή
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/synhuismna-problhmata-stradatrail/375/

αλλα αν διαβασεις σε αυτο το φορουμ υπαρχουν ατομα που βρικαν λυσεις και φτηνα.

amyroukai
09/10/2015, 19:01
Χιλιάρικο με την μεταβίβαση.

Ο ανορθωτής έχει αλλαχτεί και η φίσα έχει ας πούμε αλλαχτεί.

Τον διακόπτη του κλειδιου πιθανώς θα τον ανοιξω για καθάρισμα.. Θα γίνει καθάρισμα και σε αυτούς στο τιμόνι.

Έχω ήδη διαβάσει μερικά θέματα από το ab. Δεν έχει κάτι μη λειτουργικό το μηχανάκι όμως. Προληπτικά γίνονται όλα στην παρούσα φάση. Θα μπορούσα να μην το λύσω και όλα μέλι γάλα.

virus
09/10/2015, 19:14
καλοριζικο και καλολασπωτο γιαννη :beer::beer:


και διαβασε κι εδω (http://www.crossroadz.com.au/F650GS/index.html) :D

Nostradamus
09/10/2015, 19:17
:beer::beer::beer:

xarisiero
09/10/2015, 19:20
καλοταξιδο ευχομαι.....και να το χαρεις....:beer:

GiorgosLa
09/10/2015, 19:40
Καλοτάξιδο σου εύχομαι και να στρίβει σαν ιταλικό, να χαλάει σαν γιαπωνέζικο, και να το καμαρώνεις σαν γερμανικό. :D :beer:

Bob_o_mastoras
09/10/2015, 19:59
Tελικα πως σου φανηκαν τα Κ760;; Τα εστρωσες;;

amyroukai
09/10/2015, 20:10
Tελικα πως σου φανηκαν τα Κ760;; Τα εστρωσες;;
Λαστιχαδικο-Κτεο-σπιτι και μόλις κρυωσε λύσιμο.
Εντυπώσεις από βδομάδα... (Αν θυμηθω που πάει τι)

el-Gatto
09/10/2015, 21:56
Τον διακόπτη του κλειδιου πιθανώς θα τον ανοιξω για καθάρισμα.. Θα γίνει καθάρισμα και σε αυτούς στο τιμόνι.
Με τον κεντρικό κάνε αυτά που σου είπα.
Αν δεν θυμάσαι ή κολλήσεις κάπου ,πάρε τηλ.

Καλά θα κάνεις που θα καθαρίσεις κ τους άλλους.

Καλά θα κάνεις επίσης να ελέγξεις-καθαρίσεις με contact-cleaner όλες τις φύσσες κ φυσσάκια.

Καλή εργασία.:beer:

Λευκάδιος
09/10/2015, 21:58
Λευκαδιε φιτιλιές... :lol:

:D


RE ANTE ΧΑΣΟΥ ΑΠ ΔΩ.....

ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ ! !!

ΣΚΑΖΜΟΣ !!! !

:cry::lol::cry:
:lipssealed: :lol:

pipe_smoker
09/10/2015, 23:03
Με'γειές και καλορίζικα:beer::beer::beer:

amyroukai
10/10/2015, 10:04
Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"

342620

pipe_smoker
10/10/2015, 10:06
Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"

342620


:bawl::bawl::bawl::bawl::bawl:

el-Gatto
10/10/2015, 10:19
Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"

342620
:eyepop: . . . . . . . . . . . . . . . :tooth:

SHOOTER045
10/10/2015, 10:27
Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"

342620

Φακ

byron
10/10/2015, 10:34
Για τον διακόπτη, υπάρχει πλήρες φωτορομάντζο και από τον Χρήστο για το strata, και νομίζω πως είναι ο ίδιος ακριβώς στα δύο μοντέλα.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131031

spyrakos35
10/10/2015, 10:53
Έχω ήδη διαβάσει μερικά θέματα από το ab. Δεν έχει κάτι μη λειτουργικό το μηχανάκι όμως. Προληπτικά γίνονται όλα στην παρούσα φάση. Θα μπορούσα να μην το λύσω και όλα μέλι γάλα.


Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"

342620

ναι γαλα με μέλι και πιπίλα θελουν τα μωρά

:lol:

amyroukai
10/10/2015, 10:54
Ωφου... Λοιπόν αφού επεζησα και από αυτό... Εν τω μεταξύ ΔΥΟ ΚΤΕΟ πέρασε σε ένα μήνα. Το δεύτερο έκανε απλα έλεγχο σε ότι είχε παρατήρηση το πρώτο, λάστιχα και ξανά είδαν φώτα/καυσαέρια.

Αυτό το τιμόνι πέρασε χωρίς να το δει κανείς... Επίσης το ελυσα χωρίς εργαλεία, όλες οι βίδες του λαιμού με τα δάχτυλα ξεσφιξαν. Και μη χειρότερα να λέω και ευτυχώς που δεν το έβαλα χωματόδρομο.

Λοιπόν... Βγήκαν οι φωλιές από τον λαιμό. Τώρα: Από την κάτω τιμονοπλακα πως βγαίνει αυτό το πράμα; Τον εξωτερικό φορέα και τα βαρελάκια τα έβγαλα με κατσαβίδι.

@byron ευχαριστώ, θα το δω.

spyrakos35
10/10/2015, 10:55
Ωφου... Λοιπόν αφού επεζησα και από αυτό... Εν τω μεταξύ ΔΥΟ ΚΤΕΟ πέρασε σε ένα μήνα. Το δεύτερο έκανε απλα έλεγχο σε ότι είχε παρατήρηση το πρώτο, λάστιχα και ξανά είδαν φώτα/καυσαέρια.

Αυτό το τιμόνι πέρασε χωρίς να το δει κανείς... Επίσης το ελυσα χωρίς εργαλεία, όλες οι βίδες του λαιμού με τα δάχτυλα ξεσφιξαν. Και μη χειρότερα να λέω και ευτυχώς που δεν το έβαλα χωματόδρομο.

Λοιπόν... Βγήκαν οι φωλιές από τον λαιμό. Τώρα: Από την κάτω τιμονοπλακα πως βγαίνει αυτό το πράμα; Τον εξωτερικό φορέα και τα βαρελάκια τα έβγαλα με κατσαβίδι.

@byron ευχαριστώ, θα το δω.

με το εργαλείο-πασπαρτού, ακα, σφυροκάλεμο

amyroukai
10/10/2015, 10:57
Οκ, άντε να το δειρω λίγο ακόμα...

teogtp
10/10/2015, 11:03
Οκ, άντε να το δειρω λίγο ακόμα...

Σου κανει την δυσκολη..........
Kinky καταστασεις......

el-Gatto
10/10/2015, 11:07
ΔΕΝ θα'ναι ευκολάκι.
Ειδικά με την οξείδωση που έχει ,θα'χουν γίνει όλα ενα σώμα εκεί κάτω.
Μούλιασέ το με αντισκουριακό.
Και θα πρέπει να βρείς γερή κ σταθερή μέγγενη ,να σφίξεις την πλάκα ανάποδα απο τον πύρο της ,και μετά να αρχίσεις να κοπανάς ΑΝτρίκια σταδιακά κ αντιδιαμετρικά ,με στιβαρό καλέμι και βαρύ βαριόπουλο.

Βάλε κανα γάντι για τα χέρια σου ,και φόρα κανα γυαλί γιατί τα θραύσματα ατσαλιού .......ις νο γκούντ φορ δη αϊςςςςςςςς.

amyroukai
10/10/2015, 11:31
Ναι. Δεν βγαίνει καθόλου εύκολα, δεν έχω αρκουντως λεπτό κατσαβίδι ή καλέμι και δεν έχω μέγγενη. Και κουράστηκα...

Το αφήνω ως έχει, πάω για τα νότια για χαλάρωση. Πιθανώς να το πάω σε συνεργείο ή μηχανουργείο. Έτσι και αλλιώς, θέλω ένα "πιατακι", του επάνω ρουλεμάν που είναι γερό θα μπεί κάτω και όταν βρω δεύτερο ξαναλύνω τσακ μπαμ και το βάζω.

Bob_o_mastoras
10/10/2015, 11:38
:uplate: Πως εγινε ετσι ο λαιμος;;; Πολυ μυστηρια οξειδωση..:uplate:


Πανε το σε μηχανουργειο να μην παιδευεσαι!

amyroukai
10/10/2015, 11:47
Έχει το λάδι στο πλαίσιο, ακριβώς στο λαιμό και λίγο πάνω από το μοτέρ. Το οποίο σημαίνει το γράσο αν δεν είναι ειδικό λιώνει από τη θερμοκρασία και φεύγει.
Επίσης ο μάστορας μάλλον είχε βάλει γράσο χαλκού (τα υπολείμματα επάνω ειχαν το χρώμα) και τα ρινίσματα που έχει μέσα επίσπευσαν την φθορά. Σε συνδυασμό με το ότι ήταν χαλαρό (να μην πω λυμένο) ότι νερά έτρωγε από βροχή και πλύσιμο έμπαιναν μέσα. Ε, δεν θέλει πολύ...

Το ρουλεμάν bulgaria φαντάζομαι όχι ποιότητας άξιας λόγου. Το νούμερο δεν διαβάζεται δυστυχώς να επιβεβαιώσω ότι πήρα τα σωστά.

Το σέρβις μανιουαλ λέει έλεγχο καθάρισμα γράσο κάθε 12000. Ε, δεν φαντάζομαι να έγινε έτσι.

Bob_o_mastoras
10/10/2015, 12:06
Έχει το λάδι στο πλαίσιο, ακριβώς στο λαιμό και λίγο πάνω από το μοτέρ. Το οποίο σημαίνει το γράσο αν δεν είναι ειδικό λιώνει από τη θερμοκρασία και φεύγει.
Επίσης ο μάστορας μάλλον είχε βάλει γράσο χαλκού (τα υπολείμματα επάνω ειχαν το χρώμα) και τα ρινίσματα που έχει μέσα επίσπευσαν την φθορά. Σε συνδυασμό με το ότι ήταν χαλαρό (να μην πω λυμένο) ότι νερά έτρωγε από βροχή και πλύσιμο έμπαιναν μέσα. Ε, δεν θέλει πολύ...

Το ρουλεμάν bulgaria φαντάζομαι όχι ποιότητας άξιας λόγου. Το νούμερο δεν διαβάζεται δυστυχώς να επιβεβαιώσω ότι πήρα τα σωστά.

Το σέρβις μανιουαλ λέει έλεγχο καθάρισμα γράσο κάθε 12000. Ε, δεν φαντάζομαι να έγινε έτσι.

Ναι, αλλα μασιφ ατσαλι να γινει τοσο χαλια;;
Τεσπα, αφου το ειδες εγκαιρα και θα το επιδιορθωσεις ολα καλα! :)

sapila racing
10/10/2015, 12:12
Ρε μάστορα, νιώθω το τιμόνι λίγο να κολλάει...

"Θα σου βάλω εγώ λίγο λαδακι, πιπιλα θα γίνει"



γμτ!!!! :eek:

foogr01
10/10/2015, 12:25
Έχει το λάδι στο πλαίσιο, ακριβώς στο λαιμό και λίγο πάνω από το μοτέρ. Το οποίο σημαίνει το γράσο αν δεν είναι ειδικό λιώνει από τη θερμοκρασία και φεύγει.
Επίσης ο μάστορας μάλλον είχε βάλει γράσο χαλκού (τα υπολείμματα επάνω ειχαν το χρώμα) και τα ρινίσματα που έχει μέσα επίσπευσαν την φθορά. Σε συνδυασμό με το ότι ήταν χαλαρό (να μην πω λυμένο) ότι νερά έτρωγε από βροχή και πλύσιμο έμπαιναν μέσα. Ε, δεν θέλει πολύ...

Το ρουλεμάν bulgaria φαντάζομαι όχι ποιότητας άξιας λόγου. Το νούμερο δεν διαβάζεται δυστυχώς να επιβεβαιώσω ότι πήρα τα σωστά.

Το σέρβις μανιουαλ λέει έλεγχο καθάρισμα γράσο κάθε 12000. Ε, δεν φαντάζομαι να έγινε έτσι.

Μα τι λες τώρα; Είναι γνωστό ότι εδώ όλα γίνονται by the book... :a13:

amyroukai
10/10/2015, 12:26
Ναι, αλλα μασιφ ατσαλι να γινει τοσο χαλια;;
Τεσπα, αφου το ειδες εγκαιρα και θα το επιδιορθωσεις ολα καλα! :)

Το συσσωμάτωμα είναι το γράσο χαλκού ξεραμενο μαζί με σκουριά από τον φορέα του ρουλεμάν, ο οποίος είχε διαλυθεί εντελώς. Με το κατσαβίδι που το ετριψα, έφευγαν κομμάτια. Το μέταλλο του άξονα δεν έχει διάβρωση, έχει πάρει χρώμα όμως επιφανειακά από το γράσο.

Δε λες καλά που δεν κόλλησε το τιμόνι να σκοτωθώ για ένα εξάρτημα του 10ρικου... Ή ο προηγούμενος κάτοχος που έχει και δύο παιδάκια!



Μα τι λες τώρα; Είναι γνωστό ότι εδώ όλα γίνονται by the book... :a13:
Λίγο φταίει και ο ιδιοκτήτης. Πόσα θα πάει το σέρβις αν στο κάνει και αυτό; Πόσοι δεν θα πουν αστο ρε μάστορα δεν έχω λεφτά. Και πόσοι για την ασφάλεια τους και μόνο, θα το κάνουν έστω με ένα φίλο τους; Τσουλάει; Όλα οκ.

Περιττό να πω ότι τώρα ψηνομαι και για τροχών και γραναζιερας αν έχει δικό της. Δεν λεω μοχλικου, αν κάνω αλλαγή ή σέρβις αμορτισέρ τα βλέπω τότε.

toyar
10/10/2015, 12:34
μηχανουργειο για βγαλσιμο και οπωσδηποτε καθαρισμα του πειρου στην αρχικη του διασταση γιατι οπως ειναι και να βγαλεις το παλιο δεν θα περναει το καινουριο

spyrakos35
10/10/2015, 12:57
Αν το χτυπησεις με αμμοβολη;

amyroukai
10/10/2015, 13:07
Μάλλον ένα πέρασμα σε τορνο θα θέλει. Όπου είχε ακουμπήσει το γράσο έχει και σκουριά. (Τώρα το έπλυνα όλο)

kostaskk
10/10/2015, 13:47
ξεραμενα γρασσα ειναι.
το αλουμινιο ποτε δεν ψωριάζει τοσο πολυ.
και αν ηταν 'σκουρια' θα το εβλεπες παντου στον άξονα ή σε διαφορα σημεια και οχι σε ενα μονο. αρα το ποιο πιθανο ειναι μετα απο καθαρισμα να βρεις απο κατω καινουριο μεταλλο οπως το πανω μερος του άξονα

τα καθαριζεις, περνας νεο ρουλεμαν και γρασσο και τελος

theofilos888
10/10/2015, 14:34
Αυτο που με τρομαζει, ειναι που το πηγα και σπιτι του...... γλυτωσαμε κ φετος.....

lykourgi
10/10/2015, 15:29
Το ρουλεμάν πιθανόν να μπορείς να το κόψεις με τροχό ή dremel. Θέλει προσοχή, βέβαια.
Επίσης, αν δεν βιάζεσαι, λούσε το με αντισκωριακό για μερικές ημέρες και ξανά προσπάθησε με το σφυροκάλεμο.

Το δε καθάρισμα δεν νομίζω να χρειαστεί μηχανουργείο.

amyroukai
10/10/2015, 16:29
Ντρεμελ έχω.
Θα το κάνω μια απόπειρα, αν δεν τότε θα το κάνει άλλος :)

duke200
10/10/2015, 16:42
και με ενα σιδεροπρόνο, σιγα σιγά κοβεται. Αλλα δεν έχεις και μέγγενη.....

μιας και το φερε η κουβέντα, τι γράσο βάζουμε εκει? το γράσο με MoS κάνει?

amyroukai
10/10/2015, 16:46
Στο συγκεκριμένο, λόγω της ζέστης από το λάδι, πήρα γράσο που αντέχει ως 500 βαθμούς φαρενάιτ. 260 κελσίου. Ε πια...


**αν δεν έχεις τέτοιο ζήτημα ένα καλό αδιάβροχο γράσο αρκεί.

el-Gatto
10/10/2015, 22:26
Ντρεμελ έχω.
Θα το κάνω μια απόπειρα, αν δεν τότε θα το κάνει άλλος :)
Αν έχεις ντριμελ ,βάλτου ένα λεπτό δισκάκι κοπής ,κ χάραξέ το προσεκτικά.
Δεν χρειάζεται να κοπεί όλο ,γιατί πιθανόν να χαράξεις κ άξονα-πλάκα.
Θα αδυνατίσει λόγω χάραξης ,κ μ'ένα γερό χτύπημα θα σπάσει κ θα βγεί.
Μετά με το ντριμελάκι με βουρτσάκι , το καθαρίζεις κιόλας.
Πρίν ξεκινήσεις Φόρα ΓΑΝΤΙΑ & ΓΥΑΛΙΑ!!!

Αν έχεις μηχανουργείο κοντά σου ,τότε δεν θα παιδευτείς.
Σε αυτή την περίπτωση πάρε μαζί σου το καινούργιο ρουλεμάν να στο πρεσσάρει κιόλας.

Ψάχτηκες για ρουλμάν με ενσωματωμένη τσιμούχα στην βάση του ;
Με τέτοιο ,δεν χρειάζεται να ψάχνεσαι για προστατευτικό πιατάκι κάτω.

amyroukai
10/10/2015, 22:32
Λογικά θα το καταφέρουμε στη δουλειά ενός φίλου. Και το πρεσαρισμα. Αν όχι, θα πάρω ένα τηλέφωνο επίσης κοντά.

Δεν πήγα να το αλλάξω, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το καθαρίζω ετήσια το λιγότερο, να το προλαβω την επόμενη μην γίνει ποτέ έτσι.

MG-KTiNoS
11/10/2015, 06:46
:rolleyes:

ωραίος ο ΑΜιρού

DAYMAN
11/10/2015, 12:37
Καλοβολτο καλοταξιδο να ειναι το δικο σου γιστι το δικο μου που ειχα καποτε μου αλλαξε τον αδοξαστο.

spyrakos35
11/10/2015, 12:42
Καλοβολτο καλοταξιδο να ειναι το δικο σου γιστι το δικο μου που ειχα καποτε μου αλλαξε τον αδοξαστο.

Τωρα εσυ για καλο εγραψες; :lol:

amyroukai
11/10/2015, 12:51
Τωρα εσυ για καλο εγραψες; :lol:
Και ο Θεόφιλος για τα ψεκαστα δεν έχει πει καλή κουβέντα. Για αυτό δεν έχω διαβάσει άσχημα πράγματα γενικώς, δηλαδή ξέρω τα γνωστά τρία, φλάντζα ανορθωτής κομπλερ. Τι να πω, τα χέρια μας να είναι καλά και θα δείξει... :)

taisteal
11/10/2015, 12:58
Και ο Θεόφιλος για τα ψεκαστα δεν έχει πει καλή κουβέντα. Για αυτό δεν έχω διαβάσει άσχημα πράγματα γενικώς, δηλαδή ξέρω τα γνωστά τρία, φλάντζα ανορθωτής κομπλερ. Τι να πω, τα χέρια μας να είναι καλά και θα δείξει... :)

Οποιοι αγοραζουν μηχανακι να κανουν τον "χαβαλε τους"δεν παθαινουν ζημιες
Οι υπολοιποι που αγοραζουν για πρωτο μηχανακι τα τραβανε ολα
Νομος

Gorgo
11/10/2015, 13:03
Γιαννη,καλοριζικο βρε!! βρηκες δουλεια τωρα τι να λεμε.:) οτι χρειαστεις παρε τηλ.

Bob_o_mastoras
11/10/2015, 13:12
Δεν κρατιεμαι 2 μερες τωρα... :rolleyes:

Σχεδον οσα μηχανακια (φυσικα Ιαπωνικα) ειχα, ειχαν ως ψυγειο λαδιου το λαιμο του πλαισιου και την ανω δοκο του.. Προβληματα τετοιας φυσεως 0. Και ηταν και αεροψυκτα οπου το λαδι ανεβαζει περισοτερη θερμοκρασια.

amyroukai
11/10/2015, 13:25
Ε, ιταλικός χαρακτήρας Μπομπ. Τι θες τώρα; Μάλλον, δεδομένης της τετραεθνούς προέλευσης, ευρωπαϊκός χαρακτήρας. Ηλεκτρικά denso είδα πάντως. :)
Τα νέα ρουλεμάν είναι skf και προσδοκώ μεγαλύτερη ζωή.



Γιώργο σε έχω υπ'οψη, ευχαριστώ :)

amyroukai
11/10/2015, 20:13
Λεπον... Ή σκουριά των εξατμίσεων δεν βγαίνει με ντρεμελ. Βγαίνει δύσκολα με 100αρι γυαλοχαρτο αλλά μάλλον δεν είναι το σωστό για σίδερα και χαλάει γρήγορα, θα πάρω σωστό αύριο ελπίζω. Επίσης το μέταλλο είναι "σαγρέ" και δεν πιάνει τις κοιλάδες. Μάλλον κάποιο συρματοβουρτσοκάτι θέλω.

Επίσης.. Ή αντίσταση από πολλαπλασιαστή στην μπουζοπιπα. Έπρεπε να είναι 13kOhm. Είναι... Wait for it... 0,45ΜOhm. Θεά ο μουσακάς...

Αγαπώ ιταλικά ηλεκτρικά και γιατί όλες οι φισες είναι "ανοιχτές" απο την μια μερια και τιγκα στην μπιχλα. Δεν έχουν "γανα" περιέργως. Όλα τα καλώδια που πάνε σε φλας και φώτα είναι απλά "τσιμπιδακια" χωρίς προστασία, πλην προβολέων.

Bob_o_mastoras
11/10/2015, 20:30
Italy... Making mechanics out of riders since... :lol:

Oπλισου με μονωτικη ταινια και αρχισε να καθαριζεις, να ριχνεις σπρευ επαφων και μετα σφραγισμα. Ή αν εχεις υπομονη και ορεξη αγορασε νεες καλες φισες και περνα τες.

Μην ασχολησε με τις υπαρχουσες εξατιμισεις. Παρε 2 σε 1 ή εστω ενα σετ λαφριες αλουμινιου. Bαλε και ενα ΚΝ φιλτρο και θα κερδισει τουλαχιστον 27,3 αλογα.. :D (κατι θα κερδισει παντως και θα στροφαρει καλυτερα).

Γιατι τετοια εκθετικη αυξηση στα Ωμ στο καλωδιο της μπουζοπιπας;; :uplate:

amyroukai
11/10/2015, 20:41
Διάβρωση σε κάτι χάλκινα; Μπρούτζινα; Κάτι τέτοια σε μια αντίσταση που έχει μέσα ή πίπα. Γερμανία σου λέει μετά, Behr η μάρκα.

Δεν δίνω 450 ευρώ για τελικά επ'ουδενι. Με τα ίδια λεφτά παίρνω δεύτερο για ανταλλακτικά... Link pipe ναι, υπό συζήτηση, τελικό κάβα έχω. Δύο.

Το πιο φτηνό after φίλτρο είναι DNA το έχουν 38 ευρώ στην tecnomoto. Το Κ&Ν το είδα από 68 ως 85 και δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα (από τους fazerακηδες στο Αμέρικα τουλάχιστον, έγραφαν ότι αφήνει πολλή σκόνη να περνάει στο φιλτροκούτι). Στην σελίδα του Σπηλιώτη δεν βρήκα πια τα pipercross που φορά το fazer και είναι σούπερ. Οποτε μάλλον για ελληνικό προϊόν πάμε.

***να βάλω πάλι τα σωληνάκια στις αποστραγγίσεις των καρμπιρατέρ; Τι ρωτάω, να τα βάλω για να μην πιάσει βρώμα εκεί επάνω.

Λόγος γιατί μπορει να μυρίζει λίγο βενζίνη μόλις σβήσει; Το ορινγκ της ταπας του ντεποζιτου είναι οκ. Χμ... Τώρα που το λέω, δεν έπρεπε να έχει για αποστραγγίσεις υπερχείλισης από την τάπα; Άλλο σωληνάκι πέραν αυτού που πάει στην αντλία δεν είχε.

toyar
11/10/2015, 21:07
η αντισταση στην υψηλη ενδεχεται να στρωσει αν κοψεις ενα ποντο στις δυο ακρες του μουζοκαλωδιου

Μανολης67
11/10/2015, 21:10
Δεν κρατιεμαι 2 μερες τωρα... :rolleyes:

Σχεδον οσα μηχανακια (φυσικα Ιαπωνικα) ειχα, ειχαν ως ψυγειο λαδιου το λαιμο του πλαισιου και την ανω δοκο του.. Προβληματα τετοιας φυσεως 0. Και ηταν και αεροψυκτα οπου το λαδι ανεβαζει περισοτερη θερμοκρασια.

XT δηλαδή......δεν καταλάβαινε τίποτα, το υγρόψυκτο 660 ακόμη καλύτερα

amyroukai
11/10/2015, 21:16
η αντισταση στην υψηλη ενδεχεται να στρωσει αν κοψεις ενα ποντο στις δυο ακρες του μουζοκαλωδιου

Μήκος δεν έχει πολύ, πάω για άλλο αν είναι.
Αλλά υποτίθεται ότι φταίει το μακρουλό παπαράκι της φωτό.
Συστήνεται αλλαγή της πίπας με άλλη.
342821

Bob_o_mastoras
11/10/2015, 22:33
Oxι 450€ ρε συ. Εμενα η gpr κοστισε 260 μαζι με το 2 σε 1 midpipe και τζαμπα μεταφορικα. Απλα γιατι ειναι καλυτερο να ειναι μια εξατμιση μελετημενη για το μοτερ αυτο.. Πουλα τις αλλες 2 που εχεις καβα να βγαλεις καποια απο τα εξοδα καλυτερα και πουλα και τα μαμα τελικα.. ;)

Το Κ&Ν αν το συντηρεις σωστα (πλυσιμο-λιπανση) και το τοποθετεις σωστα (σφραγιζοντας με γρασσο ολες τις πιθανες διοδους αερα) δεν εχει θεμα. Εμενα ποτε δε με προβληματισε με σκονες στο φιλτροκουτιον. Στο ΝΧ που καθαρισα τελευταια, αν και ειχε να ανοιχτει 2 χρονια το φιλτροκουτι, ηταν πεντακαθαρο. Στο συρταρωτο (των ΧΤ, ΤΤ) ηταν καπως πιο βρωμικο αλλα επ' ουδενι ανησυχιτικο.
Αλλα και τα DNA καλα ειναι και ελληνικα.

el-Gatto
12/10/2015, 00:12
Λόγος γιατί μπορει να μυρίζει λίγο βενζίνη μόλις σβήσει; Το ορινγκ της ταπας του ντεποζιτου είναι οκ. Χμ... Τώρα που το λέω, δεν έπρεπε να έχει για αποστραγγίσεις υπερχείλισης από την τάπα; Άλλο σωληνάκι πέραν αυτού που πάει στην αντλία δεν είχε.
den exei andlia kardia moy:D
Εχει έξοδο υπερχείλισης το τεπόζιτο.
Χρησιμεύει κ για αποστράγγιση του νερού πλυσίματος ή βροχής που θα διεισδύσει στο χείλος της τάπας.
Σκύψε κάτω απο το τεπόζιτο (αριστερά) κ θα δείς το ακροφύσιο που βγαίνει γι αυτό τον λόγο.
Συνήθως η δίοδος βουλώνει μετά απο τέτοιο παράτημα.
Ανοιξε την τάπα ,δες την τρυπούλα αποστράγγισης στο χείλος ,βάλε ένα πιστόλι αέρα ,κ φύσα να καθαρίσει.
Μετά βαλτου κι ένα λαστιχένιο σωληνάκι να σαι οκ.


EDIT

To DNA είναι σούπερ. Μην ψάχνεις γι άλλα.

Τσέκαρε κ το σωληνάκι αναθυμιάσεων που πάει στο φιλτροκούτι για τυχόν σκασίματα διαρροές.

amyroukai
12/10/2015, 05:55
Ακροφύσιο εντοπίστηκε, μάντεψε: δεν είχε σωληνάκι, ούτε καν υπολείμματα από πολυκαιρισμένο/κομμένο/κάτι. Δεν έχει βρωμιές, άρα δεν έμεινε καιρό έτσι. Μετά τη δουλειά θα δείξει και αν είναι καθαρή η δίοδος.