PDA

View Full Version : Yamaha XTZ-700 Ténéré



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

basilis_k6
11/02/2020, 16:48
Σιγά... τι συγνώμη; Σιγά το πράγμα, κουβεντούλα γίνεται.
Απλά τυχαίνει να το έχω οδηγήσει κι εδώ και εκεί και το έχω περιεργαστεί λίγο παραπάνω. Και στο κάτω-κάτω ούτε το αλάθητο του πάπα έχω.

ξέρουμε αν θα κάνει κανα προωθητικο tour η yamaha να το οδηγησουμε όπως εκανε με τα mt?

STF
11/02/2020, 17:02
ξέρουμε αν θα κάνει κανα προωθητικο tour η yamaha να το οδηγησουμε όπως εκανε με τα mt?

Έκανε ένα μεγάλο σε Πάτρα και Αθήνα (τον Σεπτέμβριο νομίζω) και περιείχε άσφαλτο και χώμα. Τώρα πας σε αντιπροσωπεία και το ζητάς για τεστ ride, στη Yamaha της Αγ. Παρασκευής το είχαν σίγουρα πριν από λίγους μήνες.

slzr
16/02/2020, 11:38
Ο Μουρίκης πάντως το εκθειάζει το Tenere στην εκπομπή του (https://youtu.be/oDUKNUQv1lg?t=91). Το θεωρεί πολύ καλή πρόταση για Ελλάδα.

peterTHErider
16/02/2020, 13:28
το πολύ καλη πρόταση για την ελλάδα είναι τελείως υποκειμενικό.πολύ καλή πρόταση με βάση συγκεκριμένου τύπου αναβατών θα έπρεπε να πεί και όχι με βάση χώρας.γιατί για μένα όπως και για πολλούς ακόμα στην ελλάδα είναι ένα εντελώς αδιάφορο μηχανάκι.

STF
16/02/2020, 13:49
Ίσα-ίσα, το πολύ καλή πρόταση για την Ελλάδα είναι ότι πιο αντικειμενικό μπορεί να ειπωθεί, διότι περιέχει γεωγραφικά και στοιχεία της καθημερινότητας που εκ των πραγμάτων είναι αληθινά.
Εκτός από τα δάση και τα πολλά νησιά (μεγάλα και μικρά), υπάρχουν και καταστάσεις (όπως η τραγική άσφαλτο) αλλά και νομικά στοιχεία καθώς στη χώρα μας -ακόμη- επιτρέπεται η πρόσβαση σε χωμάτινες φυσικές διαδρομές, πράγμα που δεν ισχύει για το μεγαλύτερο κομμάτι της Ευρώπης.
Τα παραπάνω αγκαλιάζουν όλες τις On/Off και όχι μόνο το Tenere.

Για σένα και για πολλούς άλλους στην Ελλάδα, μπορεί ναι μεν να είναι αδιάφορο αλλά αυτό ενέχει ΜΟΝΟ μια προσωπική τοποθέτηση που δεν μπορεί παρά να είναι εντελώς υποκειμενική.

doctor_john
16/02/2020, 13:57
Το λέει ξεκάθαρα τουλάχιστον μία φορά και το "φωτογραφίζει" - υπονοεί συνέχεια, καλή χρυσή για τον έμπειρο..
Η αναφορά του πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άπειρο είναι γενικότητα που ισχύει για κάθε μοντέλο παραγωγής.

peterTHErider
16/02/2020, 14:09
Ίσα-ίσα, το πολύ καλή πρόταση για την Ελλάδα είναι ότι πιο αντικειμενικό μπορεί να ειπωθεί, διότι περιέχει γεωγραφικά και στοιχεία της καθημερινότητας που εκ των πραγμάτων είναι αληθινά.
Εκτός από τα δάση και τα πολλά νησιά (μεγάλα και μικρά), υπάρχουν και καταστάσεις (όπως η τραγική άσφαλτο) αλλά και νομικά στοιχεία καθώς στη χώρα μας -ακόμη- επιτρέπεται η πρόσβαση σε χωμάτινες φυσικές διαδρομές, πράγμα που δεν ισχύει για το μεγαλύτερο κομμάτι της Ευρώπης.
Τα παραπάνω αγκαλιάζουν όλες τις On/Off και όχι μόνο το Tenere.

Για σένα και για πολλούς άλλους στην Ελλάδα, μπορεί ναι μεν να είναι αδιάφορο αλλά αυτό ενέχει ΜΟΝΟ μια προσωπική τοποθέτηση που δεν μπορεί παρά να είναι εντελώς υποκειμενική.

δηλαδή δεν έχει προσωπικά χαρακτηριστικά που λες οτί έχει στοιχεία της καθημερινότητας?η καθημερινότητα ποιανού?η δική του ή η δική σου?μήπως ταιρίαζει μόνο σε αυτούς που τους ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ το off-road?απίστευτες γενικολογίες για να χαιδέυει αυτιά...

STF
16/02/2020, 14:42
δηλαδή δεν έχει προσωπικά χαρακτηριστικά που λες οτί έχει στοιχεία της καθημερινότητας?η καθημερινότητα ποιανού?η δική του ή η δική σου?μήπως ταιρίαζει μόνο σε αυτούς που τους ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ το off-road?απίστευτες γενικολογίες για να χαιδέυει αυτιά...

Αν αναφέρεσαι γενικά στις παρουσιάσεις του Μουρίκη ή και γενικά στη συγκεκριμένη παρουσίαση είναι άλλη συζήτηση. Εγώ απαντώ στη φράση που απομόνωσες.

Ο καθένας από εμάς έχει δικαίωμα να ασχοληθεί με αυτό που αγαπάει ακόμη και αν αντιμετωπίζει αντίξοες συνθήκες.
Για παράδειγμα αν κάποιος αγαπάει τις supersport μηχανές δεν μπορεί να απολαύσει αυτήν του την αγάπη όπως θα την απολάμβανε στην Αυστρία ή στην Γερμνία. Στις ίδιες χώρες το να κάνεις ένα απλό πέρασμα σε δασικό δρόμο είναι απαγορευτικό.
Οπότε μην προσωποποιείς τα πράγματα. Ναι η Ελλάδα ευνοεί τις On/Off, αυτό δε σημαίνει τίποτα όμως για όσους ασχολούνται με κάτι άλλο και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΟ.

peterTHErider
16/02/2020, 14:53
Αν αναφέρεσαι γενικά στις παρουσιάσεις του Μουρίκη ή και γενικά στη συγκεκριμένη παρουσίαση είναι άλλη συζήτηση. Εγώ απαντώ στη φράση που απομόνωσες.

Ο καθένας από εμάς έχει δικαίωμα να ασχοληθεί με αυτό που αγαπάει ακόμη και αν αντιμετωπίζει αντίξοες συνθήκες.
Για παράδειγμα αν κάποιος αγαπάει τις supersport μηχανές δεν μπορεί να απολαύσει αυτήν του την αγάπη όπως θα την απολάμβανε στην Αυστρία ή στην Γερμνία. Στις ίδιες χώρες το να κάνεις ένα απλό πέρασμα σε δασικό δρόμο είναι απαγορευτικό.
Οπότε μην προσωποποιείς τα πράγματα. Ναι η Ελλάδα ευνοεί τις On/Off, αυτό δε σημαίνει τίποτα όμως για όσους ασχολούνται με κάτι άλλο και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΟ.

συμφωνώ με αυτό που λες,δηλαδή πως η ελλάδα ευνοεί αυτούς που τους αρέσουν οι ον-οφ αλλά όχι τόσο ότι είναι απόλυτα ταιριαστές για την ελλάδα.ίσα ίσα που στην ελλάδα με την έλλειψη αστυνόμευσης μπορείς να χαρείς ένα στριτ μηχανάκι πολύ περισσότερο απο ότι στην πχ γερμανία.αλλά για να το κλείσουμε σίγουρα με το τενερέ κάνεις πολλά πράγματα και η τιμή της είναι για την ελληνική πραγματικότητα.

STF
16/02/2020, 15:12
Έχω γεννηθεί κι έχω μεγαλώσει στη Γερμανία. Συνεχίζω και πηγαίνω στη Γερμανία και την Αυστρία 3 φορές ανά 2 χρόνια.
Και πάλι είσαι λάθος αλλά δεν έχει νόημα να το πλατιάσουμε κι άλλο (τουλάχιστον σε αυτό το νήμα). Αυτό με την έλλειψη αστυνόμευσης... δεν είναι επιχείρημα.

Panos76
17/02/2020, 09:35
και πιθανή έκδοση rally (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/22925-yamaha-tenere-700-rally-pro-ton-pylon)

lospsi
17/02/2020, 10:09
Είδα και εγώ την παρουσίαση του Μουρίκη για το tenere. Αν και δεν με ενδιαφέρει τόσο σαν κατηγορία, με χάλασε λίγο η προσέγγιση της παρουσίασης ότι τα κάνει όλα. Και ταξίδια και commuting και γαμώ...Θα προτιμούσα να πει ότι ναι, είναι ένα ολοκληρωμένο ονΟΦ που κάνει κάποιες παραχωρήσεις στο ταξίδι ώστε να αποδίδει καλά σε εκτός δρόμου τερραίν. Βέβαια, λεπτομέρειες μιας και όπως σημειώνεται παραπάνω, κάθε αναβάτης αντιλαμβάνεται και υποκειμενικά τις όποιες δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Αυτό που δεν μπορώ να καταπιώ είναι το γεγονός ότι κανείς δεν γράφει για την υψηλή τιμή του, που ΔΕΝ είναι καλή αν αναλογιστούμε σε πιο μηχανάκι βασίζεται. 6800 το ΜΤ07 που πράγματι είναι value for money και μετά ξεφεύγουμε στα 8200 για το tracer (OK, αναμενόμενο μιας και χτυπάει σε μια κατηγορία με περισσότερο ψωμί) και φτάνουμε στο tenere που είναι στα 10400 νομίζω...

Ζεύκας
17/02/2020, 11:03
Ψηλέ μου καλημέρα, όσο αφορά το κόστος να πω κάτι.

H μοναδική σχέση του Tenere 700 με τα MT07/Tracer700 είναι το μοτέρ.

Όλα τα άλλα είναι διαφορετικά και στις περισσότερες κατηγορίες
αρκετά ακριβότερα, με χαρακτηριστικά παραδείγματα:

ψεκασμός
ηλεκτρονική
πλαίσιο
ζάντες
αναρτήσεις
φρένα

lospsi
17/02/2020, 13:46
Μπάμπη, σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο ακριβότερα ώστε να δικαιολογούν την κατά 50% ακριβότερη τιμή. Να δεχθώ ότι έχει ακριβότερες αναρτήσεις. Φρένα/ζάντες/λάστιχα όχι, πλαίσιο δεν νομίζω να έχει κάποια διαφορά, τουλάχιστον παραγωγικά, άντε και ένα κόστος εξέλιξης αλλά μέχρι εκεί. Νομίζω πως απλά παίζουν σε μια κατηγορία που τα ΚΤΜ φτάνουν στα 14Κ οπότε θα πρέπει να λέμε και ευχαριστώ για τα 10Κ του Τενερέ. Άτοπη συζήτηση για μένα βέβαια μιας και δεν είμαι υποψήφιος πελάτης, κουβέντα να κάνουμε αλλά κάπως μου χτυπάει ρε γαμώτο. Μια τιμή κοντά σε αυτή του tracer 700 θα ήταν πραγματικά τίμια και θα λήστευε εκκλησίες!

daz
17/02/2020, 18:45
Είναι και το κόστος του rnd υποθέτω.

Το κτμ έχει ακριβότερα περιφεριακά (από αναρτήσεις μέχρι μανέτες), περισσότερα ηλεκτρονικά και είναι όλη η μηχανή από λευκό χαρτί. Και ο κινητήρας!

DrBig
17/02/2020, 19:20
Είναι και το κόστος του rnd υποθέτω.

Το κτμ έχει ακριβότερα περιφεριακά (από αναρτήσεις μέχρι μανέτες), περισσότερα ηλεκτρονικά και είναι όλη η μηχανή από λευκό χαρτί. Και ο κινητήρας!

Οσο λευκο χαρτι ειναι το μοτερ στο 790 αλλο τοσο ειναι και το μοτερ του τενερε.
Παντως με 3-4000ευ που ειναι η διαφορα τους, αφ'ενος κανεις το τενερε τουμπανο, αφ ετερου το 790 οπως λενε στο advrider παλι θελει δουλεια στις αναρτησεις καθ οτι χειροτερης ποιοτητας και απο αυτες των 950/990. Καλες αναρτησεις φορανε μονο τ αγωνιστικα μονοκυλινδρα της ΚΤΜ. Τα μεγαλα μοντελα εχουν του κιλου.

DRAKONET
17/02/2020, 19:54
Τελικα θα το παρει καποιος ?
γιατι απο κουβεντα ολα τα ειπαμε...αντε να δουμε και χαμογελα απο ιδιοκτητες !:p

basilis_k6
17/02/2020, 20:27
9500 ειναι νορμαλ. 10500 οχι. ειναι το καπελάκι που βάζει σχεδον καθε εταιρια στα μοντελα που θα "περπατησουν" ακομη και ετσι.

p@nos
17/02/2020, 20:30
Δουλεια στις αναρτησεις θελουν ολα τα μηχανακια. Εκ των πραγματων, με το καλημερα πρεπει να βαλεις τα σωστα ελατηρια για το βαρος σου που απο μονα τους θα κανουν μεγαλη διαφορα. Μετα θες αναλογο βαλβινγκ για την χρηση που θα κανεις, αλλο σεταπ θελει ενα μηχανακι που κανει αλματα, αλλο που περναει απο κακοτραχαλο χωματοδρομο, αλλο αυτο που παει αμμο, αλλο αυτο που οδηγειται στο δρομο σαν σμ.

Οι αναρτησεις ειναι λιγο σα τα μουσικα οργανα, αυτο που ειναι κουρδισμενο καλυτερα ειναι αυτο που θα παιξει και καλυτερα, και ας ειναι του κιλου. Αλλα ναι, και το 790 αλλα και το τενερε αμφοτερα ειναι υπερτιμημενα διοτι απλα η κατηγορια πουλαει σαν παλαβη

Λευκάδιος
17/02/2020, 22:31
Οσο λευκο χαρτι ειναι το μοτερ στο 790 αλλο τοσο ειναι και το μοτερ του τενερε.
Παντως με 3-4000ευ που ειναι η διαφορα τους, αφ'ενος κανεις το τενερε τουμπανο, αφ ετερου το 790 οπως λενε στο advrider παλι θελει δουλεια στις αναρτησεις καθ οτι χειροτερης ποιοτητας και απο αυτες των 950/990. Καλες αναρτησεις φορανε μονο τ αγωνιστικα μονοκυλινδρα της ΚΤΜ. Τα μεγαλα μοντελα εχουν του κιλου.

Το 'απλό' 790 δεν έχει καν ρυθμίσεις εκτός προφορτισης ελατηρίου πίσω..

daz
18/02/2020, 00:04
Οσο λευκο χαρτι ειναι το μοτερ στο 790 αλλο τοσο ειναι και το μοτερ του τενερε.
Παντως με 3-4000ευ που ειναι η διαφορα τους, αφ'ενος κανεις το τενερε τουμπανο, αφ ετερου το 790 οπως λενε στο advrider παλι θελει δουλεια στις αναρτησεις καθ οτι χειροτερης ποιοτητας και απο αυτες των 950/990. Καλες αναρτησεις φορανε μονο τ αγωνιστικα μονοκυλινδρα της ΚΤΜ. Τα μεγαλα μοντελα εχουν του κιλου.

Δεν υπάρχει σχέση μεταξύ των αναρτήσεων του μεν και του δε. Μπορεί οι wp των μεγάλων να μην είναι σαν των μονοκύλινδρων αλλά δεν έχουν σχέση με αυτές του yamaha.

Ο κινητήρας του τενερέ υπήρχε στην παραγωγή πριν την εμφάνιση του μοντέλου και είχε φορεθεί σε άλλο. Δεν εξελίχθηκε γι' αυτό το μηχανάκι όπως έγινε με το κτμ. Αυτό εννοούσα.

DrBig
18/02/2020, 05:20
Δεν υπάρχει σχέση μεταξύ των αναρτήσεων του μεν και του δε. Μπορεί οι wp των μεγάλων να μην είναι σαν των μονοκύλινδρων αλλά δεν έχουν σχέση με αυτές του yamaha.

Ο κινητήρας του τενερέ υπήρχε στην παραγωγή πριν την εμφάνιση του μοντέλου και είχε φορεθεί σε άλλο. Δεν εξελίχθηκε γι' αυτό το μηχανάκι όπως έγινε με το κτμ. Αυτό εννοούσα.

Ουτε ο κινητηρας του κτμ εξελιχθηκε γι αυτο το μηχανακι, υπηρχε στο duke 790.

Σιγουρα το 790 εχει καλλιτερες αναρτησεις απο το τενερε, αλλα με την διαφορα κοστους των δυο φορας στο τενερε πολυ καλλιτερες αναρτησεις απο του 790 και σου περισσευουν και ψιλα. Απο την αλλη και χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο, ειμαι σιγουρος πως οι αναρτησεις του τενερε ειναι πιο καταλληλες για βολταδικη οδηγηση. Τα ready to race γονιδια τοσο απο μοτερ οσο και απο αναρτησεις συνηθως δυσανασχετουν, κομπιαζουν, κλωτσανε και χοροπηδανε when the going gets slow.

daz
18/02/2020, 08:31
Εχεις δίκιο για τον κινητήρα.


Και για τις αναρτήσεις έτσι όπως τα λες ειναι μονο που στις βόλτες δεν υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις ενώ η άνεση μπορεί να καλυφθεί με τις ρυθμίσεις. Στα εργοστάσια οι αναρτήσεις δεν κοστίζουν όσο σε μένα και κάπου μέσα στη διαφορά τιμής των δυο μηχανών είναι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα τα ακριβότερα περιφεριακά κτλ.
Πάντως ούτε αυτά είναι απαραίτητα σε όλους.

Το πόιντ πάτως ήταν οτι μέσα στην τιμή της κάθε μηχανής ειναι και το κόστος εξέλιξης και οι εργατοώρες στα σχεδιαστήρια και στον δρόμο.
Αν το τενερέ έπρεπε να κοστίζει κοντά στα 7Κ το κτμ έπρεπε να είναι στα 12. Σε έναν τέτοιο κόσμο όλοι θα έπαιρναν gs. :lol:

7.5K κόστιζε το 660, με κινητήρα που υπήρχε στην αγορά από πάντα και πλαίσιο που φτιάχτηκε μέσα σε ένα απόγευμα ενώ τη μηχανή γεμάτη πρέπει να την καβάλησε πρώτος ο πρώτος ιδιοκτήτης.

p@nos
18/02/2020, 09:21
και το κτμ αντιστοιχα θα επρεπε να ειναι αρκετα πιο φτηνο...αν αναλογιστει κανεις οτι στην ουσια ειναι παρομοιο με ενα μηχανακι που εβγαινε 15 χρονια πριν, η τιμη στα 15 ειναι σιγουρα εξωφρενικη...οσο ο κοσμος στηριζει ομως τις παραλογες τιμονολογισεις οι τιμες θα ειναι εκει που ειναι...εδω αλλοι πανε και ψωνιζουν 1200gs στα 25κ επειδη νομιζουν πως ειναι το καλυτερο ντοινγκ

Parking
18/02/2020, 09:41
Σιγουρα το 790 εχει καλλιτερες αναρτησεις απο το τενερε, αλλα με την διαφορα κοστους των δυο φορας στο τενερε πολυ καλλιτερες αναρτησεις απο του 790 και σου περισσευουν και ψιλα. Απο την αλλη και χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο, ειμαι σιγουρος πως οι αναρτησεις του τενερε ειναι πιο καταλληλες για βολταδικη οδηγηση. Τα ready to race γονιδια τοσο απο μοτερ οσο και απο αναρτησεις συνηθως δυσανασχετουν, κομπιαζουν, κλωτσανε και χοροπηδανε when the going gets slow.

Εμένα μ αρέσει το τενερέ γιατί δεν είμαι κανένας εντουράς ορκισμένος
συνυπολόγισε όμως ότι
1 Τα ηλεκτρονικά του 790 είναι κλειδωμένα και θες έξτρα λεφτά
2 Οι αναρτήσεις του ΚΤΜ θα χρειαστούν αναβάθμιση μόνο από πολύ χεράδες
Οι άλλοι θα βολευτούν μια χαρά και με του τενερέ.

DrBig
18/02/2020, 12:12
Εμένα μ αρέσει το τενερέ γιατί δεν είμαι κανένας εντουράς ορκισμένος
συνυπολόγισε όμως ότι
1 Τα ηλεκτρονικά του 790 είναι κλειδωμένα και θες έξτρα λεφτά
2 Οι αναρτήσεις του ΚΤΜ θα χρειαστούν αναβάθμιση μόνο από πολύ χεράδες
Οι άλλοι θα βολευτούν μια χαρά και με του τενερέ.

3. Καθε τριτη μαστορας

basilis_k6
18/02/2020, 12:51
δεν πιστευω οτι έχει καλύτερες αναρτήσεις το κτμ απο το τενερε. τουλάχιστον στα χωμάτινα της βάζει πολύ καλα κομματια. η κτμ δεν έχει καμια δικαιολογία για την εξωφρενικη τιμή του 790 αλλα το θέμα ειναι πουλάει?

STOYBI
18/02/2020, 13:38
Ολα τα off on και ειδικα τα off μηχανακια ειναι τρομερα υπερτιμημενα σχετικα με ολα τα υπολοιπα ειδη μοτο....!!

Παρολα αυτα το να υπαρχουν ( εκτος απο καποια το πολυ 5αδα ) οδηγοι στην ελλαδα που να μπορουν να τελειωσουν τις αναρτησεις τουλαχιστον των δυο μοτο που συζητατε ... Μονο σα ανεκδοτο ακουγετε...!

( Μιλαμε παντα για σχεδον φυσιολογικα τερραιν για αυτα τα μηχανακια..)

p@nos
18/02/2020, 13:47
Ολα τα off on και ειδικα τα off μηχανακια ειναι τρομερα υπερτιμημενα σχετικα με ολα τα υπολοιπα ειδη μοτο....!!

Παρολα αυτα το να υπαρχουν ( εκτος απο καποια το πολυ 5αδα ) οδηγοι στην ελλαδα που να μπορουν να τελειωσουν τις αναρτησεις τουλαχιστον των δυο μοτο που συζητατε ... Μονο σα ανεκδοτο ακουγετε...!

( Μιλαμε παντα για σχεδον φυσιολογικα τερραιν για αυτα τα μηχανακια..)



μην νομιζεις οτι ειναι τοσο δυσκολο να ''τελειωσεις'' τις αναρτησεις, δεν ειναι αγωνιστικα μηχανακια....στα λιγα ζορια ειναι δεδομενο οτι θα τερματισουν και θα αρχισουν να γινουν επικινδυνα ολα...

Panos76
18/02/2020, 13:51
Πέτυχα ένα σήμερα ακριβώς μπροστά μου βγαίνοντας από το γκαράζ (σε μπλε).

Πήγαμε μαζί μέχρι το Χίλτον και το περιεργάστηκα λίγο.

Μου φάνηκε υπέροχο μηχανάκι, με εξαιρετικά λεπτή σιλουέτα, ανάλαφρο στην κίνηση και ωραίο ήχο.

Δεν θα με χάλαγε σε καμία περίπτωση.

STOYBI
18/02/2020, 13:59
μην νομιζεις οτι ειναι τοσο δυσκολο να ''τελειωσεις'' τις αναρτησεις, δεν ειναι αγωνιστικα μηχανακια....στα λιγα ζορια ειναι δεδομενο οτι θα τερματισουν και θα αρχισουν να γινουν επικινδυνα ολα...

Δεν ξερω τι εννοεις λεγοντας ζορια αλλα ....

Ειμαι σαφεις νομιζω στην τελευταια παραγραφο...

p@nos
18/02/2020, 14:40
εννοω οτι αν πας να κανεις στο ελαχιστο αυτα που διχνουν στα προμο βιντεο...σε αλματακια η σε ανωμαλιες με λιγα παραπανω χιλιομετρα, το κοπανημα ειναι δεδομενο και μαλιστα για καποιον οχι ιδιαιτερα εμπειρο οδηγο, επικινδυνο...

KotsosDR
18/02/2020, 14:48
εννοω οτι αν πας να κανεις στο ελαχιστο αυτα που διχνουν στα προμο βιντεο...σε αλματακια η σε ανωμαλιες με λιγα παραπανω χιλιομετρα, το κοπανημα ειναι δεδομενο και μαλιστα για καποιον οχι ιδιαιτερα εμπειρο οδηγο, επικινδυνο...

Επικίνδυνο είναι οτι και να του δώσεις του μη έμπειρου οδηγού στο χώμα , αν πάει να κάνει αυτά που βλέπει στα promo .

p@nos
18/02/2020, 15:04
Επικίνδυνο είναι οτι και να του δώσεις του μη έμπειρου οδηγού στο χώμα , αν πάει να κάνει αυτά που βλέπει στα promo .

Το θεμα δεν ειναι αμα κανεις αυτα που βλεπεις τα βιντεο αλλα αν ξεπερασεις λιγο τις δυνατοτητες σου. Το χωμα ειναι μακραν πιο απαιτητικό απο οποιοδηποτε αλλο ειδος οδηγησης σε επιπεδο αναρτησης. Το να τερματισεις μια αναρτηση σε ενα χωματινο μηχανακι μπορει να συμβει για πλακα, σε ενα στριτ μηχανακι αυτο θα ειναι σχεδον αδυνατο

basilis_k6
19/02/2020, 14:45
Οι πρώτοι «πρώτοι» της χρονιάς είναι εδώ: Ποια είναι η μοτοσυκλέτα, το scooter και το παπί με τις περισσότερες ταξινομήσεις, για τον Ιανουάριο του 2020;
Ο ΣΕΑΑ κοινοποίησε τα πρώτα αναλυτικά δεδομένα, για το 2020, όσον αφορά τις ταξινομήσεις δικύκλων και τα πρώτα κομμάτια του παζλ της εικόνας της αγοράς, μπαίνουν στην θέση τους. Ποια είναι τα μοντέλα που ξεχώρισαν ανά κατηγορία, τον Ιανουάριο;

Στα scooters, την πρώτη θέση εξασφάλισε το SYM Symphony ST 200i, το οποίο πέτυχε 169 ταξινομήσεις και μαζί με το Piaggio Beverly 300 κονταροχτυπήθηκαν για την κορυφή, αφού μόνο αυτά τα 2 μοντέλα πέτυχαν πάνω από 100 ταξινομήσεις. Το Beverly 300 πέτυχε με την σειρά του, 138 ταξινομήσεις. Στην τρίτη θέση έχουμε «ισοβαθμία» των Daytona Cargo 125 και Piaggio Liberty 125, με 53 ταξινομήσεις.
SYM Symphony ST200i (169)
Piaggio Beverly 300 (138)
Daytona Cargo 125 – Piaggio Liberty 125 (53)
Honda SH150 (52)
SYM HD300 (43)
Piaggio Medley 150 (41)
Piaggio Beverly 350 (40)
SYM Cruisym 300i (39)
Yamaha NMAX 155 (36)
Vespa GTS300 (33)
Στα παπιά, την πρωτιά καταλαμβάνει το Daytona DY 125RS που πέτυχε 138 ταξινομήσεις, ενώ στην 2η και 3η θέση το ακολουθούν τα Yamaha Crypton S και Honda Astrea Grand, με 100 και 90 ταξινομήσεις αντίστοιχα.
Daytona DY125RS (138)
Yamaha Crypton S (100)
Honda Astrea Grand (90)
SYM VF185 (46)
Daytona Sprinter 125 (41)
Honda Supra GTR – Supra X Helm In (40)
SYM VF125 (27)
Daytona Velos R 125 (26)
Keeway Target 125 (18)
Gemini Stilio 125 (7)


Τέλος, στις μοτοσυκλέτες, στην πρώτη θέση πλασάρεται το Daytona T310, πετυχαίνοντας 34 ταξινομήσεις. Στην δεύτερη θέση βρίσκουμε το Honda CB500X με 28 ταξινομήσεις, ενώ στην τρίτη θέση συναντάμε το Yamaha Tenere 700, που πέτυχε 24 ταξινομήσεις.
Daytona T310 (34)
Honda CB500X (28)
Yamaha Tenere 700 (24)
Yamaha Tracer 900-900GT (14)
Suzuki V-Strom 650 –BMW R1250GS Adventure (13)
Yamaha MT-07 – BMW F750GS (10)
Suzuki V-Strom 250 (8)

Kickstart
20/02/2020, 08:05
εγώ παιδιά εδώ κέντρο που δουλεύω βλέπω ένα παρκαρισμένο τα πρωινά που βγαίνω να πάρω καφέ...

στο σουλούπι μοιάζει πολύ με το προηγούμενο τενερε...του πάει πολυ το μπροστινό μούτρο ετσι οπως το χουν κάνει και οχι εκείνη η τηγάνα που φόραγε η γιαμαπα στο παλιό...

επίσης είναι ψηλό, αρκετά ψηλό θα έλεγα...

σέλα όσοι ψάχνετε ανέσεις δεν έχετε ελπίδα...στο μάτι (γιατί πάνω δεν ανέβηκα) είναι τέρμα εντουράδικη...ίσια λεπτή και χωρίς πολύ αφρό στο μέσα της..

από ομορφιά;

ναι μ αρέσει...ειναι μπάνικο μηχανάκι και δείχνει με το μπόι του και τα περιφερειακά του (αναρτήσεις, τροχούς, τιμόνι κτλ) ότι τα καταφέρνει ανετότατα στα χώματα.

εγώ αν ψαχνόμουν αυστηρά για καινούργιο ον-οφ θα το χα οπωσδήποτε στη λίστα μου.

Λευκάδιος
20/02/2020, 15:38
σέλα όσοι ψάχνετε ανέσεις δεν έχετε ελπίδα...στο μάτι (γιατί πάνω δεν ανέβηκα) είναι τέρμα εντουράδικη...ίσια λεπτή και χωρίς πολύ αφρό στο μέσα της...
Έχει να κάνει και με τι έχει συνηθίσει ο καθένας. πχ σε σχέση με την σέλα του δικού μου xr την βρήκα πολύ άνετη , αν είχα GS1250adv θα μου φαινόταν σκληρή και άβολη.

STF
20/02/2020, 16:05
αν είχα GS1250adv θα μου φαινόταν σκληρή και άβολη...

415343

basilis_k6
22/02/2020, 21:09
ομορφο...
https://www.youtube.com/watch?v=wiuzZQs7Xjc

Kickstart
03/04/2020, 09:05
Ελ τάπα..:priest:

https://m.youtube.com/watch?v=s6kEov50GPY

azar41
03/04/2020, 09:21
Μάλλον το κόντιναν υπερβολικά,με το που ανοίγει μπαίνει κόφτης!

deusXT
03/04/2020, 12:50
Ελ τάπα..:priest:

https://m.youtube.com/watch?v=s6kEov50GPY

όπως λεει και ο παιχτης στα σχόλια : Riding skills sold separately.
πολύ καλός όντως!

Kickstart
11/04/2020, 12:52
Έλα και το νο2 σε λασπουριά.. Στο τέλος του βίντεο λίγα κακάκια πρέπει να τα κάνε μέσα στη φόρμα το παληκαρι
https://m.youtube.com/watch?v=siGEKOVDRRA

o_gavros
11/04/2020, 13:27
πως πάει έτσι γαμώτομπάτοτου;;;
δεν παίζει να μην είναι τσαμπιόνι αυτός ρε συ

katsar
11/04/2020, 13:40
Τελικά το Τ700 κάνει ή όχι για τον μέσο χωμάτινο ''αντβεντιουρά '' ;; :uplate:

Λευκάδιος
11/04/2020, 13:55
Έλα και το νο2 σε λασπουριά.. Στο τέλος του βίντεο λίγα κακάκια πρέπει να τα κάνε μέσα στη φόρμα το παληκαρι
https://m.youtube.com/watch?v=siGEKOVDRRA

Ελεγχόμενο μου φάνηκε (για το επίπεδο του αναβάτη)


πως πάει έτσι γαμώτομπάτοτου;;;
δεν παίζει να μην είναι τσαμπιόνι αυτός ρε συ
Στα περισσότερα βίντεο (πιθανότερο και εδώ) αναβάτης είναι ο Ivan Boano γιος του ιδρυτή της εταιρείας Roberto.
Όλη η φαμίλια (παππούς, γιοι, εγγόνια) είναι γεμάτη τίτλους εδώ και 3 γενιές.

Λευκάδιος
11/04/2020, 14:20
Τελικά το Τ700 κάνει ή όχι για τον μέσο χωμάτινο ''αντβεντιουρά '' ;; :uplate:

Μια χαρά κάνει, το πολύ να χρειαστεί κάνα ελατήριο ανάλογο το βάρος του αναβάτη.
Στα τελευταία βίντεο του Boano έχουν προσθέσει αυτά τα καλούδια https://www.boano.com/prd/6197/34/kit-sospensioni-per-yamaha-t7
417377

KotsosDR
11/04/2020, 15:47
Περιμένεις τόσα χρόνια να περάσει η κρίση για να πάρεις πάλι τα πάνω σου
Περιμένεις άλλα τόσα να μαζέψεις 2-3 φράγκα
Περιμένεις άλλα τόσα να βγάλει η ΥΑΜΑΗΑ το ρημάδι
Είσαι έτοιμος και αποφασισμένος ...

----------------------------- :a43: Κ ο ρ ο ν ο ϊ ό ς M o t h a f u c k e r :a43: -----------------------------------


:a02: https://www.youtube.com/watch?v=IFG9VUdSft8

buckley
11/04/2020, 16:09
πως πάει έτσι γαμώτομπάτοτου;;;
δεν παίζει να μην είναι τσαμπιόνι αυτός ρε συ

Δεν παίζει αυτό :eek: πρέπει να παίζει το βιντεάκι στο γρήγορο :look:

Kickstart
11/04/2020, 17:44
δεν παίζει να μην είναι τσαμπιόνι αυτός ρε συ ε στάνταρ...όποιος πηγαίνει έτσι μέσα στην κροκάλα (με οτιδήποτε ανάμεσα στα πόδια) δεν μπορεί να είναι κατι άλλο..

ειδικά ο τρόπος που το πιέζει όταν φαίνεται να χάνεται ο έλεγχος δείχνει οτι είναι pro.

εγώ έχω μείνει μαλακας με το πως φεύγει από τα μπερμπ με τόσο βαρύ μηχανάκι...όποιος έχει βρεθεί σε πίστα καταλαβαίνει τι λέω.

https://www.youtube.com/watch?v=QPWRdMkbFsI

KotsosDR
11/04/2020, 17:52
ε στάνταρ...όποιος πηγαίνει έτσι μέσα στην κροκάλα (με οτιδήποτε ανάμεσα στα πόδια) δεν μπορεί να είναι κατι άλλο..

ειδικά ο τρόπος που το πιέζει όταν φαίνεται να χάνεται ο έλεγχος δείχνει οτι είναι pro.

εγώ έχω μείνει μαλακας με το πως φεύγει από τα μπερμπ με τόσο βαρύ μηχανάκι...όποιος έχει βρεθεί σε πίστα καταλαβαίνει τι λέω.

https://www.youtube.com/watch?v=QPWRdMkbFsI

Και με transalp και με οτι θες ... αρκεί να έχει βγει από τα χέρια του
https://www.youtube.com/watch?v=F09wgsg7Xn8

DrBig
11/04/2020, 18:00
Και με transalp και με οτι θες ... αρκεί να έχει βγει από τα χέρια του
https://www.youtube.com/watch?v=F09wgsg7Xn8

RRR











(Really Ready to Race)

billy84
11/04/2020, 19:54
Ο τύπος είναι τρομερό ταλέντο αλλά εννοείται τα συγκεκριμένα πράγματα χωρίς τα racing parts που φοράει δε γίνονται απο μεγάλο μηχανάκι στοκ.

Στο δια ταύτα, ακόμη και το Τράνσαλπ είναι μια χαρά για την πλειοψηφία των οδηγών,πόσο μάλλον το Τενερέ.

doctoras
13/04/2020, 08:37
Και με transalp και με οτι θες ... αρκεί να έχει βγει από τα χέρια του
https://www.youtube.com/watch?v=F09wgsg7Xn8

417427
καλά....εκτός απο το μοτερ (ως προς την θέση που είναι εγκατεστημένο) και κάποιο διακριτό κομμάτι του πλαισίου, κανένα άλλο κοινό δε μοιράζονται οι δύο κατασκευές

Maradi
25/04/2020, 16:36
Περιμένεις τόσα χρόνια να περάσει η κρίση για να πάρεις πάλι τα πάνω σου
Περιμένεις άλλα τόσα να μαζέψεις 2-3 φράγκα
Περιμένεις άλλα τόσα να βγάλει η ΥΑΜΑΗΑ το ρημάδι
Είσαι έτοιμος και αποφασισμένος ...

----------------------------- :a43: Κ ο ρ ο ν ο ϊ ό ς M o t h a f u c k e r :a43: -----------------------------------


:a02: https://www.youtube.com/watch?v=IFG9VUdSft8

Εγώ τι να πω που το έχω και κάθεται γιατί δεν μπορώ να κάνω το πρώτο service;

KotsosDR
25/04/2020, 17:36
Εγώ τι να πω που το έχω και κάθεται γιατί δεν μπορώ να κάνω το πρώτο service;

Καλησπέρα , γιατί δεν μπορείς ;

Maradi
25/04/2020, 17:45
Εδώ στο Εδιμβούργο είναι όλα κλειστά λόγω lockdown.

KotsosDR
25/04/2020, 17:54
Εδώ στο Εδιμβούργο είναι όλα κλειστά λόγω lockdown.

Υπομονή ! Τουλάχιστον έχεις χρόνο να το φέρεις στα μέτρα σου ;)



edit: καλοτάξιδο και εύχομαι να βγούμε πρώτα από όλη αυτή τη κατάσταση και μετά να το χαρείς όπως πρέπει !

Kas_Tracer
29/04/2020, 18:58
Ο Γάλλος Lolo Cochet είναι αρκετά γνωστός δημοσιογράφος (πρώην Moto Journal με πολλά extreme video με μια θεϊκή τούμπα στο ενεργητικό του όταν μπήκε μέσα σε μία βάρκα μαζι με το FJ1300)
Εδώ ξεκίνησαν μαζί με έναν άλλον(μάλλον πρώην αγωνιζόμενος σε dakarοιδή μοιάζει) και 2 XTZ00 από το Nordcape προς το Capetown ).
Πάγοι-χιόνια-λάσπες-έρημος--Hard Enduro και πολλές πολλές τούμπες που έχει υποστεί το Tenere στα 3 μισάωρα επεισόδια που έχει ανεβάσει μέχρι τώρα .

Ενδιαφέρον αλλά μόνο στα Γαλλικά
Με τα σχεδόν μηδενικά γαλλικά που ξέρω , νομίζω ότι έχει και φιλανθρωπικό σκοπό το εγχείρημα .

https://www.youtube.com/watch?v=4drEjPCaM0Q

azar41
29/04/2020, 20:39
Προφανώς στο Nordcape φορούσαν λάστιχα με καρφιά,η πρώτη πτώση που βλέπω σε πάγο είναι στο...Μαρόκο!
Κουβαλούν αρκετό φορτίο,άραγε έχουν κάνει κάποιες αλλαγές σε αναρτήσεις;

Ζεύκας
30/04/2020, 12:22
Κουβαλούν αρκετό φορτίο,άραγε έχουν κάνει κάποιες αλλαγές σε αναρτήσεις;

Εάν πρόσεξα καλά όχι, δεν έχουν αλλάξει αναρτήσεις, μπρος-πίσω μαμά, ούτε cartridge έχουν αλλάξει.

KotsosDR
24/06/2020, 19:37
Νέο χρωματάκι rally tribute , δε 'ν κακό ...

https://www.youtube.com/watch?v=0FgUhRb5hSo

billy84
27/06/2020, 17:09
Εδώ βλέπουμε την φυσιολογική θέση ενός Γιαμάχα!:lol:


419193




Αστειεύομαι φυσικά.Το μηχανάκι είναι φίλου ''χωμάτινου'' που είχε Τρανσαλπ και απλά έπαθε ενα μπροστινό λάστιχο(με κορόιδευε που τρύπησα το δικό μου STR την Κυριακή:lol:).Είναι ο ίδιος που το είχαμε δοκιμάσει παρέα στον βόρειο Ταύγετο https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158146





Απο την 1η στιγμή που πήρε το μηχανάκι είχε ένα δυνατό τρέμουλο-κούνημα σε συγκεκριμένες ταχύτητες κυρίως όμως απο τα 170 και πάνω,οχι τύπου Tracer 900 αλλά σαν ένα μηχανάκι που θέλει ακτινολόγηση .Στην αρχή πιστεύαμε οτι ήταν απλά ένα στραβό ελαστικό απο την 1η τοποθέτηση.Πήγε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο 2 φορές αλλά εκεί τον διαβεβαίωναν οτι οι ζάντες του ήταν μια χαρά και δε θέλουν τίποτα,ίσως δηλαδή να στρώσει με την αλλαγή των ελαστικών και καλά.

Φυσικά του έλεγαν και κάτι αστεία τύπου ''η εταιρεία δίνει max speed 170 για αυτό το μηχανάκι''.Απορώ πως δεν έσκασε στα γέλια με τέτοιες γελοίες απαντήσεις.

Εν τέλει εφόσον το πρόβλημα παρέμενε χθες πήγαμε παρέα σε γνωστό λαστιχάδικο όπου διαπιστώθηκε οτι και οι 2 ζάντες ήθελαν ακτινολόγηση,το μπροστά ελαστικό ήταν όντως στραβό και αλλάχτηκε,η μπροστά ζάντα έχει ήδη ένα ελαφρύ στράβωμα χωρίς να το έχει δουλέψει ακόμα σε σοβαρό χωματόδρομο(λόγοι υγείας).Ολα αυτά σε καινούργια μοτοσυκλέτα με 3-4.000km.

Τα συμπεράσματα δικά σας.Όσοι είστε κάτοχοι εννοείται κυνηγήστε να γίνουν όλες αυτές οι εργασίες δωρεάν εντός εγγύησης.

Maradi
27/06/2020, 17:19
Την Παρασκευη μπαινει μαστορα και η δικια μου με το ιδιο προβλημα απο τα πρωτα 500 χλμ.
Επισης τρεχει και στο Tenere forum:
https://www.tenere700.net/topic/634-steering-wheel/?tab=comments#comment-13536

basilis_k6
27/06/2020, 18:24
beta testers/early adopters

Maradi
27/06/2020, 18:53
Δυστυχως, αλλα οχι και για το πιο απλα πραγματα οπως ροδες γμτ!!

basilis_k6
27/06/2020, 19:49
Δυστυχως, αλλα οχι και για το πιο απλα πραγματα οπως ροδες γμτ!!

και το αφρικα τα ιδια ειχε.

stefanos
27/06/2020, 22:29
http://www.excel-rim.com/excel_signature.htm

THRESH
28/06/2020, 12:17
Ο Γάλλος Lolo Cochet είναι αρκετά γνωστός δημοσιογράφος (πρώην Moto Journal με πολλά extreme video με μια θεϊκή τούμπα στο ενεργητικό του όταν μπήκε μέσα σε μία βάρκα μαζι με το FJ1300)
Εδώ ξεκίνησαν μαζί με έναν άλλον(μάλλον πρώην αγωνιζόμενος σε dakarοιδή μοιάζει) και 2 XTZ00 από το Nordcape προς το Capetown ).
Πάγοι-χιόνια-λάσπες-έρημος--Hard Enduro και πολλές πολλές τούμπες που έχει υποστεί το Tenere στα 3 μισάωρα επεισόδια που έχει ανεβάσει μέχρι τώρα .

Ενδιαφέρον αλλά μόνο στα Γαλλικά
Με τα σχεδόν μηδενικά γαλλικά που ξέρω , νομίζω ότι έχει και φιλανθρωπικό σκοπό το εγχείρημα .

https://www.youtube.com/watch?v=4drEjPCaM0Q

πολύ ευχάριστο, μουσική, εικόνα , έχει και μια υποτυπώδη μετάφραση το Youtube, merci

spyro
29/06/2020, 09:32
Εδώ βλέπουμε την φυσιολογική θέση ενός Γιαμάχα!:lol:


419193




Αστειεύομαι φυσικά.Το μηχανάκι είναι φίλου ''χωμάτινου'' που είχε Τρανσαλπ και απλά έπαθε ενα μπροστινό λάστιχο(με κορόιδευε που τρύπησα το δικό μου STR την Κυριακή:lol:).Είναι ο ίδιος που το είχαμε δοκιμάσει παρέα στον βόρειο Ταύγετο https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158146





Απο την 1η στιγμή που πήρε το μηχανάκι είχε ένα δυνατό τρέμουλο-κούνημα σε συγκεκριμένες ταχύτητες κυρίως όμως απο τα 170 και πάνω,οχι τύπου Tracer 900 αλλά σαν ένα μηχανάκι που θέλει ακτινολόγηση .Στην αρχή πιστεύαμε οτι ήταν απλά ένα στραβό ελαστικό απο την 1η τοποθέτηση.Πήγε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο 2 φορές αλλά εκεί τον διαβεβαίωναν οτι οι ζάντες του ήταν μια χαρά και δε θέλουν τίποτα,ίσως δηλαδή να στρώσει με την αλλαγή των ελαστικών και καλά.

Φυσικά του έλεγαν και κάτι αστεία τύπου ''η εταιρεία δίνει max speed 170 για αυτό το μηχανάκι''.Απορώ πως δεν έσκασε στα γέλια με τέτοιες γελοίες απαντήσεις.

Εν τέλει εφόσον το πρόβλημα παρέμενε χθες πήγαμε παρέα σε γνωστό λαστιχάδικο όπου διαπιστώθηκε οτι και οι 2 ζάντες ήθελαν ακτινολόγηση,το μπροστά ελαστικό ήταν όντως στραβό και αλλάχτηκε,η μπροστά ζάντα έχει ήδη ένα ελαφρύ στράβωμα χωρίς να το έχει δουλέψει ακόμα σε σοβαρό χωματόδρομο(λόγοι υγείας).Ολα αυτά σε καινούργια μοτοσυκλέτα με 3-4.000km.

Τα συμπεράσματα δικά σας.Όσοι είστε κάτοχοι εννοείται κυνηγήστε να γίνουν όλες αυτές οι εργασίες δωρεάν εντός εγγύησης.

ενημέρωσε τον φίλο οτι την ακτινολόγηση θα χρειάζεται να την κάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα χωρίς να σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο δομικό πρόβλημα με τη ζάντα ή τα λάστιχα.
Επίσης οτι 95% των περιπτώσεων θα είναι η ζάντα και όχι το λάστιχο.

παρόμοιες ανάγκες έχουν όλα τα βαριά μηχανάκια με 21' ακτινωτή ζάντα μπροστά. όποιος συνεργιατζης δεν μπορεί να το εξηγήσει αυτό σε πελάτη είναι άξιος της μοίρας του και των όσων ανούσιων παραπόνων θα του παρατεθούν.

DrBig
29/06/2020, 10:02
ενημέρωσε τον φίλο οτι την ακτινολόγηση θα χρειάζεται να την κάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα χωρίς να σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο δομικό πρόβλημα με τη ζάντα ή τα λάστιχα.
Επίσης οτι 95% των περιπτώσεων θα είναι η ζάντα και όχι το λάστιχο.

παρόμοιες ανάγκες έχουν όλα τα βαριά μηχανάκια με 21' ακτινωτή ζάντα μπροστά. όποιος συνεργιατζης δεν μπορεί να το εξηγήσει αυτό σε πελάτη είναι άξιος της μοίρας του και των όσων ανούσιων παραπόνων θα του παρατεθούν.

Ποτε δε χρειαστηκε να κανω ακτινολογηση εγω παντως σε κανενα απο τα βαρια μηχανακια μου με 21" μπροστινο.
Ισως παιζει ρολο η σωστη αρχικη ακτινολογηση? Τι να πω....

KotsosDR
29/06/2020, 10:16
Ποτε δε χρειαστηκε να κανω ακτινολογηση εγω παντως σε κανενα απο τα βαρια μηχανακια μου με 21" μπροστινο.
Ισως παιζει ρολο η σωστη αρχικη ακτινολογηση? Τι να πω....

Εγώ από την άλλη σε 2 χρόνια είχα κάνει 2 φορές και είχα σπάσει - ραγίσει τη ζάντα :lol:
Λίγο η χρήση , λίγο η τύχη ...δεν θέλει και πολύ

spyro
29/06/2020, 10:19
Ποτε δε χρειαστηκε να κανω ακτινολογηση εγω παντως σε κανενα απο τα βαρια μηχανακια μου με 21" μπροστινο.
Ισως παιζει ρολο η σωστη αρχικη ακτινολογηση? Τι να πω....

να κάνουμε ένα πολλ? δεν θα βγάλουμε αλλιώς άκρη

:p

εγω συνήθως το κάνω μια φορά το χρόνο, όπως λεει εδώ ο blade μέσω Ψυχογιού στον Μάκη ο οποίος δεν είναι τυχαίος

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=89748&page=2&p=2770643&viewfull=1#post2770643

billy84
29/06/2020, 10:40
Σπύρο ο φίλος μου είναι 56,παλιος εντουρας και όλη τη ζωή με τέτοια μηχανάκια! Εννοείται το ξέρει ότι κάθε τόσο χρειάζεται ειδικά με σκληρή χρήση. Το θέμα ειναι ότι δε δικαιολογειται για καινούργιο μηχανάκι και εννοείται απαράδεκτη η συμπεριφορά του εξουσιοδοτημενου που δεν έβλεπε κανένα πρόβλημα!!

spyro
29/06/2020, 11:22
Σπύρο ο φίλος μου είναι 56,παλιος εντουρας και όλη τη ζωή με τέτοια μηχανάκια! Εννοείται το ξέρει ότι κάθε τόσο χρειάζεται ειδικά με σκληρή χρήση. Το θέμα ειναι ότι δε δικαιολογειται για καινούργιο μηχανάκι και εννοείται απαράδεκτη η συμπεριφορά του εξουσιοδοτημενου που δεν έβλεπε κανένα πρόβλημα!!

όπως είπα και πιο πάνω ας πρόσεχε ο εξουσιοδοτήμενος για το μπινελίκι και τη κακή φήμη που θα επωμιστεί εάν δεν μπορεί να το υποστηρίξει. Προσωπικά πιστεύω (αν και η άποψη του Άγη-drBig, μετράει πάντα πιο πολυ :P ) οτι ανεξάρτητα των χλμ που έχει κάνει ένα μηχανάκι, η μπροστινή 21' όσο μονόδρομος είναι για off-road άλλους τόσους περιορισμούς θέτει σε επίπεδο durability στις περιπτώσεις των big on-off.

Εμένα δε με πειράζει αλλά υπάρχει πολυ κόσμος που ξημεροβραδιάζεται στα ιντερνετσ να βρίζει συνεργιατζίδες, κατασκευαστές ελαστικών, Brands μοτοσυκλετών κτλ κτλ.

Προ 10ετίας+ τα χανε βάλει με τη pirelli για το scorpion στο 990. Μετά ήταν κάποιοι άλλοι που νόμιζαν οτι έφταιγε η μαμα ζάντα. Μετά κάποιοι άλλοι που τα χανε βάλει με την ίδια την ΚΤΜ. και μέσα σε όλον τον κυκεώνα γκρίνιας και σύγκρουσης με εταιρείες και επαγγελματίες, κάποιοι λίγοι απλά συνέχιζαν τη ζωη τους κάνοντας αυτό που κάνανε πάντα σε μια 21' ζάντα--> Τακτική ακτινολόγηση

peterTHErider
29/06/2020, 13:11
honda crosstourer 1200.
μετα απο 2 μηνες με πολυ ελαφρια χρηση αρχισε να κανει θεματα η ζαντα.πηγε για ακτινολογηση.τα ιδια και αλλαχτηκε με καινουργια στην εγγυηση και εστρωσε.

Maradi
29/06/2020, 13:57
Παρασκευή αλλάζω λάστιχα και βλέπουμε. Αν δεν διορθωθεί πάμε για ρόδα.
Έχω κάνει 2400 χλμ με 150 χλμ ελαφρύ χώμα. Δεν δικαιολογείται ακτινολογηση ή ζάντα εκτός και αν είναι προβληματικά από μαμά.
Πάντως από ποιότητα είναι χάλια. Οι πίσω ακτίνες έχουν ήδη αρκετή σκουριά και θα επιμείνω για αλλαγή μέσω εγγύησης.

billy84
29/06/2020, 19:17
όπως είπα και πιο πάνω ας πρόσεχε ο εξουσιοδοτήμενος για το μπινελίκι και τη κακή φήμη που θα επωμιστεί εάν δεν μπορεί να το υποστηρίξει. Προσωπικά πιστεύω (αν και η άποψη του Άγη-drBig, μετράει πάντα πιο πολυ :P ) οτι ανεξάρτητα των χλμ που έχει κάνει ένα μηχανάκι, η μπροστινή 21' όσο μονόδρομος είναι για off-road άλλους τόσους περιορισμούς θέτει σε επίπεδο durability στις περιπτώσεις των big on-off.

Εμένα δε με πειράζει αλλά υπάρχει πολυ κόσμος που ξημεροβραδιάζεται στα ιντερνετσ να βρίζει συνεργιατζίδες, κατασκευαστές ελαστικών, Brands μοτοσυκλετών κτλ κτλ.

Προ 10ετίας+ τα χανε βάλει με τη pirelli για το scorpion στο 990. Μετά ήταν κάποιοι άλλοι που νόμιζαν οτι έφταιγε η μαμα ζάντα. Μετά κάποιοι άλλοι που τα χανε βάλει με την ίδια την ΚΤΜ. και μέσα σε όλον τον κυκεώνα γκρίνιας και σύγκρουσης με εταιρείες και επαγγελματίες, κάποιοι λίγοι απλά συνέχιζαν τη ζωη τους κάνοντας αυτό που κάνανε πάντα σε μια 21' ζάντα--> Τακτική ακτινολόγηση

Θέτεις ενα σημαντικό ζήτημα περί της 21' και το κατά πόσον τελικά σε ταλαιπωρεί συνολικά στη συμβίωση με ένα big on off!Εδώ όμως μιλάμε για καινούργιο μηχανάκι εντός εγγύησης και για το αν πρέπει να επωμιστει ο κάτοχος το κόστος της 1ης ακτινολογησης εφόσον είναι εντός εγγύησης και δεν ευθύνεται ο ίδιος (το έκανε από καινούργιο). Το τι θα γίνει αργότερα και κατά πόσο θα χρειάζεται ακτινολογηση είναι άλλο θέμα το όποιο οι χωμάτινοι γνωρίζουν από 1ο χέρι ούτως ή άλλως!

spyro
30/06/2020, 11:36
Θέτεις ενα σημαντικό ζήτημα περί της 21' και το κατά πόσον τελικά σε ταλαιπωρεί συνολικά στη συμβίωση με ένα big on off!Εδώ όμως μιλάμε για καινούργιο μηχανάκι εντός εγγύησης και για το αν πρέπει να επωμιστει ο κάτοχος το κόστος της 1ης ακτινολογησης εφόσον είναι εντός εγγύησης και δεν ευθύνεται ο ίδιος (το έκανε από καινούργιο). Το τι θα γίνει αργότερα και κατά πόσο θα χρειάζεται ακτινολογηση είναι άλλο θέμα το όποιο οι χωμάτινοι γνωρίζουν από 1ο χέρι ούτως ή άλλως!

όταν λές καινούργιο τι εννοείς;

Περίπτωση 1:

με 0 χλμ το παίρνεις και πας (δεν ενδείκνυται) μια μεγάλη βόλτα 1.000χλμ ώσπου να το φέρεις πίσω να αλλάξεις τα μαμά λάδια. Αν τα 1.000 είναι 900 επαρχιακό σκληρό μέχρι τη Βάλια Κίρνα και κάνεις και κανα 100χλμ χώμα εκεί τριγύρω και όλα αυτά φορτωμένος και δικάβαλος με τριβάλιτσο εσύ παραμένεις να το μετράς ως καινούργιο όσον αφορά τη ζάντα;

Περίπτωση 2:

αν είχες ένα εντούρο και έκανες 100χλμ χώμα στη Πεντέλη / Πάρνηθα / Ελικώνα / Γεράνεια (τα πρώτα το αφου το πήρες) θα το μέτραγες ώς καινούργιο και δε θα έκανες ακτινολόγηση; ή θα πήγαινες στον αντιπρόσωπο που το πήρες και θα του λέγες, "σόρυ λίγο ρε μάστορα αλλά έκανα μια καλή χωμάτινη προχθές και στο γυρισμό μου κούναγε, μήπως να μου κάνεις ακτινολόγηση μέσα στην εγγύηση;"

Περίπτωση 3:

το μηχανάκι έχει εγγύηση 2 χρόνια το παίρνεις καινούργιο απο αντιπροσωπία και εσύ για 1 1/5 χρόνο κάθε Σ/Κ πάς και κάνεις τις βόλτες που κάνεις εσύ Billy κάθε φορά που θα κουνάει για 2 χρόνια το πάς για ακτινολόγηση τσάμπα στον αντιπρόσωπο γιατι είναι στην εγγύηση;


:hmm:

giorgosb
30/06/2020, 12:03
Η τιμή της Rally Edition είναι στα 12.190 ευρώ..


419237

KotsosDR
30/06/2020, 12:41
Η τιμή της Rally Edition είναι στα 12.190 ευρώ..


419237

2.200 δηλαδή χρεώνει
Τελικό Akrapovič με carbon προστατευτικό
Σελα
led φλασάκια
4mm ποδιά
Πλαϊνά προστατευτικά λαστιχάκια στο τεπόζιτο
Προστατευτικό ψυγείου
Προστατευτικό αλυσίδας
Διαφορετικά γκριπ
Διαφορετικό χρωματάκι και χρυσές ζάντες

Δε ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι ...

giorgosb
30/06/2020, 12:59
Για την ακρίβεια +1.700 χρεώνει, μιας και η τιμή της βασικής έκδοσης είναι 10.490

KotsosDR
30/06/2020, 13:11
Για την ακρίβεια +1.700 χρεώνει, μιας και η τιμή της βασικής έκδοσης είναι 10.490
Σωστά , ειχα μείνει στην προσφορά προπαραγγελίας... :a013:

KotsosDR
30/06/2020, 14:12
Μια χαρά κάνει, το πολύ να χρειαστεί κάνα ελατήριο ανάλογο το βάρος του αναβάτη.
Στα τελευταία βίντεο του Boano έχουν προσθέσει αυτά τα καλούδια https://www.boano.com/prd/6197/34/kit-sospensioni-per-yamaha-t7
417377

Εκανα μια μικρο έρευνα για το τί φοράει , τελικά μπροστά φοράει ολόκληρο 48άρι closed cartridge Sachs με 300mm διαδρομή που θα βγάλει σε λίγο καιρό στο site του

Τα έλεγα στο post #237 :lol:


Πάντως δεν ξέρω , για εμένα θα ήταν "χωμάτινο" που λένε μερικοί ΑΝ...




TENERE 700 // ΑΝ....




Front travel: 210mm // 300

Front suspension: 43mm // 46 - 48



Βέβαια και stock, τάπα το πάει https://www.youtube.com/watch?v=R28DWB50uHI

KotsosDR
30/06/2020, 14:16
Και ένα review απο το γνωστό τυπάκι : https://www.youtube.com/watch?v=5WJvQqeQpe8

STF
30/06/2020, 14:38
Και ένα review απο το γνωστό τυπάκι : https://www.youtube.com/watch?v=5WJvQqeQpe8

Ο οποίος για μένα κάνει πολύ καλές αναλύσεις σε όλα του τα βιντεάκια. Στο παραπάνω δε έχει μια πολύ-πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση που δεν είχα ξαναδει/ξαναδιαβάσει.

GogosLux
30/06/2020, 15:29
Και ένα review απο το γνωστό τυπάκι : https://www.youtube.com/watch?v=5WJvQqeQpe8

Παντα καλλιτεχνικός ο καναδός αλλα μονοδιαστατος σε αυτο το βιδεο ;)


Πιστευω οτι το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι ενα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ οπτικα εως Κ@βλα ΑΛΛΑ και κλασσικο Yamaha, απο μακρυα κουκλα απο κοντα φθηνο κατασκευή και υλικα κατω του μετρίου!

Η τιμη του ειναι αρκετα κοντα σε αυτη του 790 και δεν εχει ουτε ride by wire, βεβαια σε αλλο review απο τυπο που αγορασε και τα 2 μονο για χωμα λεει οτι το 790 ακουει πανω απο τις 4500χιλ στρ ενω το Yamaha απο αρκετα χαμηλά.
βεβαια στα περφεριακα, αμορτισερ, χουφτες, οργανο και ζελατινα που κουνιούνται σε πανυγήρι κλπ το θάβει :lol: και δεν ειναι ο μονος :rolleyes:

Θεωρω οτι ειναι ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ αλλα overpriced για αυτο που είναι !

KotsosDR
30/06/2020, 15:40
Η τιμη του ειναι αρκετα κοντα σε αυτη του 790

700 Tenere : 10.490
790 Adventure :14390
790 Adventure R :15590

Δε το λές και αρκετά κοντά ...

STF
30/06/2020, 15:46
Η τιμη του ειναι αρκετα κοντα σε αυτη του 790 και δεν εχει ουτε ride by wire...

To 40% διαφοράς του απλού και το 50% διαφοράς του R είναι "η τιμή του είναι αρκετά κοντά...."?!?!?!

Overpriced το Yamaha και όχι το 790 που κατασκευάζεται -πλέον- στη Κίνα... και που με το καλημέρα είχε θέματα... πούδρας που τα έχουμε ξαναδεί και ξαναδεί και ξαναδεί... τουλάχιστον μετά από 25 χρόνια αποφάσισαν να βάλουν ντίζα στο συμπλέκτη. Έχει μια εμμονή με τους προμηθευτές της η ΚΤΜ, δεν του αλλάζει με τίποτα αλλά τα προβλήματα-προβλήματα.


ΟΚ, οι απόψεις καλό είναι να ανταλλάζονται αλλά overpriced.... Μου θυμίζεις πολλά που διάβαζα πριν πλασαριστεί επίσημα στην αγορά!

Edit: Με πρόλαβε ο KotsosDR

GogosLux
30/06/2020, 16:33
700 Tenere : 10.490
790 Adventure :14390
790 Adventure R :15590

Δε το λές και αρκετά κοντά ...


To 40% διαφοράς του απλού και το 50% διαφοράς του R είναι "η τιμή του είναι αρκετά κοντά...."?!?!?!

ΟΚ, οι απόψεις καλό είναι να ανταλλάζονται αλλά overpriced.... Μου θυμίζεις πολλά που διάβαζα πριν πλασαριστεί επίσημα στην αγορά!

Edit: Με πρόλαβε ο KotsosDR

Μην βαράτε, εχετε δίκιο :D , ειδα ενα βιντεάκι που ελεγε οτι εχει 12000 αλλα μαλλον ηταν Αμερική ..... οποτε παρανόησα :blush:

Βεβαια η ποιοτητα παραμενει σε επιπεδα yaΜΑΠΑ με την τιμη να χωρουσε κάτι περισσότερο σε εξοπλισμο και ποιότητα.

Φυσικα εξακολουθώ να δηλωνω οτι μου αρεσει πολυ με το rally edition να ειναι στα υπόψην :p

Vstrommer71
30/06/2020, 16:35
700 Tenere : 10.490
790 Adventure :14390
790 Adventure R :15590

Δε το λές και αρκετά κοντά ...

Ελλάδας εννοείς γιατί σε Ευρωπαϊκές τομές η διαφορά του 700 με το απλό 790 είναι σκάρτα δύο χιλιάρικα.
Ανεξάρτητα από αυτο το 700 είναι ωραίο μηχανάκι,και θα ήταν πραγματική ευκαιρία αν είχε κανά χιλιάρικο λιγότερο.

Vstrommer71
30/06/2020, 16:39
Φυσικα εξακολουθώ να δηλωνω οτι μου αρεσει πολυ με το rally edition να ειναι στα υπόψην :p

Μπα,για να βγάλεις γούστα καλύτερο ένα 690 το καινούργιο με κανά rally kit.Βγάζει γούστα το 690 κι ας είναι μηχανάκι για λίγους.
Βρες ένα εκεί και οδήγησέ το.Πύραυλος σε συσκευασία τσέπης.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι από γκάζι ρίχνει στο 700 στα αυτιά.74 μονοκύλινδρα άλογα μον ντιέ...

GogosLux
30/06/2020, 16:52
Μπα,για να βγάλεις γούστα καλύτερο ένα 690 το καινούργιο με κανά rally kit.Βγάζει γούστα το 690 κι ας είναι μηχανάκι για λίγους.
Βρες ένα εκεί και οδήγησέ το.Πύραυλος σε συσκευασία τσέπης.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι από γκάζι ρίχνει στο 700 στα αυτιά.74 μονοκύλινδρα άλογα μον ντιέ...

To 690 ειναι οντως στα υποψιν :p και με το rally kit θα ειναι μούρλια :evil:

Βεβαια θα πρεπει να πεταξω εγω απο το γκαραζ κανα ποδήλατο απο τις μικρές γιατι δεν χωράμε :lol:

KotsosDR
30/06/2020, 17:07
To 690 ειναι οντως στα υποψιν :p και με το rally kit θα ειναι μούρλια :evil:

Βεβαια θα πρεπει να πεταξω εγω απο το γκαραζ κανα ποδήλατο απο τις μικρές γιατι δεν χωράμε :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=7I3kovrtFZ0 :pink:

GogosLux
30/06/2020, 17:50
https://www.youtube.com/watch?v=7I3kovrtFZ0 :pink:

Ασε με που εκανα 160 ΤΕΤ γαλλιας την προηγουμενη εβδομαδα με ενα κουλο καναδό με το απλο 450 που για να κανει αναστροφή σε δασικό εψαχνε πλάτωμα:lol::lol::lol:

Σου λέω δεν πάει το μηχανάκι :cry::cry:!

ΑΠλα μαγεία !!!!!

STF
30/06/2020, 21:47
Ασε με που εκανα 160 ΤΕΤ γαλλιας την προηγουμενη εβδομαδα με ενα κουλο καναδό με το απλο 450 που για να κανει αναστροφή σε δασικό εψαχνε πλάτωμα:lol::lol::lol:

Σου λέω δεν πάει το μηχανάκι :cry::cry:!

ΑΠλα μαγεία !!!!!

Θέλω να δω το 690 πως θα το φορτώσετε με την υποπλαισιάρα που έχει. Εκτός αν το ζητούμενο είναι τα πιστάκια ή οι ημερήσιες με μια τσάντα πλάτης, ναι εκεί θα είναι καλύτερο.
Η επιλογή μιας αποτελεσματικής -σε πολλά τερέν- On/Off είναι δύσκολη υπόθεση.

STF
30/06/2020, 21:48
Ελλάδας εννοείς γιατί σε Ευρωπαϊκές τομές η διαφορά του 700 με το απλό 790 είναι σκάρτα δύο χιλιάρικα.
Ανεξάρτητα από αυτο το 700 είναι ωραίο μηχανάκι,και θα ήταν πραγματική ευκαιρία αν είχε κανά χιλιάρικο λιγότερο.

Μπορώ να έχω ένα παράδειγμα; Γιατί δεν το έχω δει πουθενά όσο έχω ψάξει.
Κατά τη γνώμη μου η τιμή του μπορεί να μην είναι ευκαιρία αλλά είναι λογική, συν το γεγονός ότι το πεντακοσάρικο θα το κόψεις με το καλημέρα αν πας να το αγοράσεις.

billy84
30/06/2020, 23:12
όταν λές καινούργιο τι εννοείς;

Περίπτωση 1:

με 0 χλμ το παίρνεις και πας (δεν ενδείκνυται) μια μεγάλη βόλτα 1.000χλμ ώσπου να το φέρεις πίσω να αλλάξεις τα μαμά λάδια. Αν τα 1.000 είναι 900 επαρχιακό σκληρό μέχρι τη Βάλια Κίρνα και κάνεις και κανα 100χλμ χώμα εκεί τριγύρω και όλα αυτά φορτωμένος και δικάβαλος με τριβάλιτσο εσύ παραμένεις να το μετράς ως καινούργιο όσον αφορά τη ζάντα;

Περίπτωση 2:

αν είχες ένα εντούρο και έκανες 100χλμ χώμα στη Πεντέλη / Πάρνηθα / Ελικώνα / Γεράνεια (τα πρώτα το αφου το πήρες) θα το μέτραγες ώς καινούργιο και δε θα έκανες ακτινολόγηση; ή θα πήγαινες στον αντιπρόσωπο που το πήρες και θα του λέγες, "σόρυ λίγο ρε μάστορα αλλά έκανα μια καλή χωμάτινη προχθές και στο γυρισμό μου κούναγε, μήπως να μου κάνεις ακτινολόγηση μέσα στην εγγύηση;"

Περίπτωση 3:

το μηχανάκι έχει εγγύηση 2 χρόνια το παίρνεις καινούργιο απο αντιπροσωπία και εσύ για 1 1/5 χρόνο κάθε Σ/Κ πάς και κάνεις τις βόλτες που κάνεις εσύ Billy κάθε φορά που θα κουνάει για 2 χρόνια το πάς για ακτινολόγηση τσάμπα στον αντιπρόσωπο γιατι είναι στην εγγύηση;


:hmm:


Σωστές οι περιπτώσεις που θέτεις(εκτός απο την 3η που εννοείται δεν υπάρχουν τέτοιες απαιτήσεις :lol:) και προφανώς εκεί θα πατήσουν οι αντιπρόσωποι αν τους το πας στα 1000km.Θα σου πουν που ξέρω εγω αν δεν έπεσες σε καμια καλή λακκούβα ακόμη και στην άσφαλτο?

Βέβαια όπως είπα και στην αρχή το Τενερέ του φίλου το έκανε απο καινούργιο πριν καν μπει σε χωματόδρομο οχι ξαφνικά μετά απο κάποια km.Εκεί δεν πρέπει να τον καλύψουν?

Σε κάθε περίπτωση θα φανεί σύντομα αν ήταν τυχαίο γεγονός ή αν θα εμφανιστεί και σε άλλους κατόχους.

Vstrommer71
30/06/2020, 23:17
Θέλω να δω το 690 πως θα το φορτώσετε με την υποπλαισιάρα που έχει. Εκτός αν το ζητούμενο είναι τα πιστάκια ή οι ημερήσιες με μια τσάντα πλάτης, ναι εκεί θα είναι καλύτερο.
Η επιλογή μιας αποτελεσματικής -σε πολλά τερέν- On/Off είναι δύσκολη υπόθεση.

Μια χαρά,σε διαβεβαιώνω.Με μένα πάνω,βαλίτσες αριστερά-δεξιά,σάκο στην σχάρα με σκηνή κι άλλα πράγματα στην σχάρα και την βενζίνη στο ρεζερβουάρ.
Ούτε κιχ δεν έκανε,πλην μιας σπασμένης σχάρας βαλίτσας που έσπασε από τα κοπανήματα.Και κολλήθηκε στα εξωτικά Άγραφα,αφού βρήκαμε μπάρμπα με ηλεκτροκόλληση στο χωριό.
Υπεροχο το 690.Φόρτωνε χαλαρά 130 στην εθνική και μετά έβαζες 6η,αν δεν κούναγε το ψηλό φτερό μπροστά σίγουρα θα πλησίαζε την 200άρα ειδικά το καινούργιο με τα δύο μπουζί και τα 694 κυβικά.

Vstrommer71
30/06/2020, 23:30
Μπορώ να έχω ένα παράδειγμα; Γιατί δεν το έχω δει πουθενά όσο έχω ψάξει.
Κατά τη γνώμη μου η τιμή του μπορεί να μην είναι ευκαιρία αλλά είναι λογική, συν το γεγονός ότι το πεντακοσάρικο θα το κόψεις με το καλημέρα αν πας να το αγοράσεις.

Σουηδία που την παρακολουθώ από κοντά το 700 έχει 114900 κορώνες (11000€) και το 790S 126900 κορώνες (12100€),και με 25% ΦΠΑ εκεί.