PDA

View Full Version : Yamaha XTZ-700 Ténéré



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8]

STF
12/01/2022, 14:12
Θα πω μπλιαχ!

Parking
12/01/2022, 15:22
Στο μπάρμπα μου που την έχει δει κάπως θ αρέσει σίγουρα
Ρετρό κλπ έχουν πέραση τη σήμερον ημέρα.
Άσε που μόνο τα "πουρά" έχουν λεφτά που θα λεγε κι ο Γαρδελης

azar41
12/01/2022, 16:00
Θα πω μπλιαχ!

Γιατί,δεν σου θυμίζει DT;
Η πλάκα είναι οτι κάποιοι πληρώνουν για να κάνουν κάτι σύνχρονο και λειτουργικό να μοιάζει με παλιό!

doctoras
13/01/2022, 06:58
τα χρώματα, αυτοκόλλητα είναι γαμάτα και φέρνουν εικόνες απο τενερε 600 το ψηλόφτερο
433470

όμως αν βάλεις το 700ρι δίπλα σε ενα μονοκύλινδρο λογω τουρινκ πακέτου, κινητήρα, περιφερειακά, μεταξονίου, φαίνεται σε μήκος 2 μηχανάκια σε 1.
Οπότε τι να το κάνεις το look όταν λειτουργικά δεν μπαίνει και δεν μπορεί να χωθεί εκεί που μπορεί ενα μονοκύλινδρο όπως πχ ktm 690 enduro

Ας μείνει στο τουρινκ look να φέρνει περισσότερο σε παρισι-ντακαρ κατασκευή

Parking
13/01/2022, 21:38
κάτσε δε δόκτορα αυτό που πόσταρες έχει ένα βαρέλι για ντεπόζιτο
το πάνω έχει φουσκώσει με πλαστικά !
:lol:

KotsosDR
15/02/2022, 15:34
2022 Yamaha Ténéré 700 World Raid

434070

434071




https://www.youtube.com/watch?v=xDWYc8wPphs

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/adventure/explore.t-n-r-700-world-raid-2022/


Τιμή κάπου στα 13.800 ακούγεται

spyro
15/02/2022, 16:29
διπλό τεπόζιτο αντικριστά!!!!!!!

επιτέλους!!!!!!!!!!!!

:a25::a18::a20::a33::a016:


sign my up

giorgosb
15/02/2022, 17:01
434072

434073

KotsosDR
24/03/2023, 11:31
Οσο κάθομαι και το χαζεύω και ταυτόχρονα κοιτάζω και το desert x , αναρωτιέμαι πως είναι δυνατό να έχασε την ευκαιρία η yamaha να βάλει (τουλάχιστον στο world raid) λίγο από την ιστορία της. Η ducati το έκανε και το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο .

Διπλά ντεπόζιτα , DAKAR herritage κτλ και όμως κάτι λείπει... το διπλό φανάρι . Στα δικά μου μάτια μία τόσο μικρή αλλαγή θα μεταμόρφωνε όλη τη μοτοσυκλέτα, θα αξιοποιούσε και όλη τη κληρονομιά που έχει το όνομα της και φυσικά θα αποτελούσε ακόμα ένα κριτήριο επιλογής της world raid απέναντι στην απλή έκδοση tenere.

Πολύ πρόχειρο παράδειγμα :


442182

Δεν θα του ταίριαζε καλύτερα ;

KotsosDR
24/03/2023, 15:56
Αφού βάλαμε στο world raid , ας βάλουμε και στο απλό ... έτσι για να ονειρευόμαστε και λίγο


442187

billy84
24/03/2023, 16:15
Κάτι σημαντικό για τους κατόχους Τενερέ. Όσοι με παρακολουθείτε θα έχετε δει έναν φίλο με 700 που έρχεται συχνά πυκνά στις βόλτες. Έχει φτάσει 80.000km και μόλις έκανε 2η φορά έλεγχο βαλβίδες. Η μια βρέθηκε τέρμα κλειστή εκτός ορίων σε βαθμό που αν καθυστερούσε λίγο ακόμα θα χαιρέταγε. Συνιστώ να τις βλέπετε 5-10.000km νωρίτερα από αυτό που προτείνει το manual.

Lioulios
29/03/2023, 13:47
Worksbike Χελιωτης
Μετατροπη αναρτησης απλου Τ7 σε Raid.

https://fb.watch/jzTt8q1dwr/

THRESH
27/09/2023, 15:22
Συγκριτικό adventure

Honda Transalp 750 vs Suzuki V-Strom 800 DE vs Yamaha Tenere 700

https://www.youtube.com/watch?v=l-mAvBfD1ps

Σκληρό καρύδι αποδεικνύεται το Tenere

giorgosb
27/09/2023, 15:32
Σκληρό καρύδι αποδεικνύεται το Tenere

Ισχύει.. Επίσης θα χε ενδιαφέρον να συμμετείχαν στο συγκριτικό Tuareg και 790..

giorgosb
29/05/2024, 09:28
Εθεάθη σε δοκιμές στο δρόμο μοτοσυκλέτα-πρωτότυπο που ίσως αποτελεί την νέα γενιά Tenere 700, με αρκετές αλλαγές. (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/38293-yamaha-tenere-700-2025-h-ananeosi-theoreitai-vevaii)

"...η σχεδίαση του μοντέλου αναμένεται να αλλάξει, κάτι που υποθέτει κανείς εύκολα από το πλήρες καμουφλάζ και από το νέο, πιθανότατα, φωτιστικό σώμα στο εμπρός μέρος. Αλλαγές θα υπάρχουν και στο σχήμα των εισαγωγών αέρα στο εμπρός μέρος, αν και δεν ξεκαθαρίζεται αν αυτές θα ωφελούν την αναπνοή του κινητήρα, ή την ροή προς το ψυγείο.

Ακόμα μία αλλαγή που πιθανόν θα γίνει, θα είναι η υιοθέτηση μιας νέας πίσω ανάρτησης για καλύτερη συμπεριφορά στην οδήγηση εκτός δρόμου, με νέο μοχλικό για την επίτευξη μεγαλύτερης άνεσης στην αρχική διαδρομή της ανάρτησης. Παράλληλα, αναμένεται η χρήση μίας νέας σέλας αυξημένης σκληρότητας, ενώ μένει να μάθουμε αν τα σενάρια αυτά θα επιβεβαιωθούν, αλλά και ποιες θα είναι οι αλλαγές αναλυτικά."


453441

453442

453443

giorgosb
01/10/2024, 10:10
Νέα, μειωμένη τιμή στα 10.900€

Από 2wo.gr (https://2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/12611-yamaha-nees-times-tenere-700-kai-anakoinosi-timis-tou-mt-09-y-amt)

456267

basilis_k6
01/10/2024, 16:10
Νέα, μειωμένη τιμή στα 10.900€

Από 2wo.gr (https://2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/12611-yamaha-nees-times-tenere-700-kai-anakoinosi-timis-tou-mt-09-y-amt)

456267

Θα κανει καινούργιο πιο φθηνά από τα μτχ του car.gr

Ακομα ακριβο ειναι και μαλλον σιγα σιγα καταλαβαν οι ελληνες οτι δεν κανει για τη χρηση που φανταζοντουσαν και επεσαν οι πωλησεις. Μην ξεχναμε οτι το μοτερ εκλεισε δεκαετια και δεν ειναι πλεον ουτε οικονομικο ουτε δυνατο. Θελει ανανεωση το μηχανακι.

Nitse3
01/10/2024, 20:56
Τι εννοείς με την χρήση;;;

kordix
01/10/2024, 21:12
Τι εννοείς με την χρήση;;;

Το Τ7 έχει ξεκάθαρα σχεδιαστεί για να μεικτή χρήση σε άσφαλτο και χώμα οπότε υστερεί σε άνεση σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του που έχουν όμως πιο all around χαρακτήρα.

Έχει όμως πολύ φανατικό κοινό. Τώρα αν το πήρε κάποιος για παπί ή για ταξιδιωτικό εργαλείο μεγάλων αποστάσεων μαθημενος από μεγάλα street ή ταξιδιάρικα μαστόδοντα
δεν φτάνει το τενερε αλλά η αίσθηση της περιπέτειας που πουλάει πολύ στις μέρες μας.

(Στενή σέλα, σαμπρέλες, μοτέρ γραμμικό με ροπή από χαμηλά για να βάζει τη δύναμη στο χώμα, σχετικά μικρό Φέρινγκ κτλ).

basilis_k6
01/10/2024, 23:32
Τι εννοείς με την χρήση;;;

με καλυψε ο απο πανω. ειναι πολυ καλο για αμερικανικο τερεν. απεραντες εκτασεις με χωμα. η ελλαδα ειναι ειτε ασφαλτος που θες ον οφφ με δρομισιο στησιμο ειτε κροκαλα που θες καθαροαιμο. δεν εχουμε την γεωγραφια για τενερε. προφανως καποιοι εχουν λογο να το παρουν αλλα οι περισσοτεροι επρεπε να παρουν τρανσαλπ η tracer7 η εστω 800de. απλα τοτε έπαιζε μπαλα μονο του. βεβαια ειναι και το πιο ομορφο, αυτο παντα μετραει. ασε που δεν εχουμε και ολοι την δυνατοτητα να εχουμε 2 μηχανακια και το τενερε δεν ειναι για δικαβαλο ταξιδι.

kordix
02/10/2024, 08:06
με καλυψε ο απο πανω. ειναι πολυ καλο για αμερικανικο τερεν. απεραντες εκτασεις με χωμα. η ελλαδα ειναι ειτε ασφαλτος που θες ον οφφ με δρομισιο στησιμο ειτε κροκαλα που θες καθαροαιμο. δεν εχουμε την γεωγραφια για τενερε. προφανως καποιοι εχουν λογο να το παρουν αλλα οι περισσοτεροι επρεπε να παρουν τρανσαλπ η tracer7 η εστω 800de. απλα τοτε έπαιζε μπαλα μονο του. βεβαια ειναι και το πιο ομορφο, αυτο παντα μετραει. ασε που δεν εχουμε και ολοι την δυνατοτητα να εχουμε 2 μηχανακια και το τενερε δεν ειναι για δικαβαλο ταξιδι.

Μια χαρά ταιριάζει στο ανάγλυφο της Ελλάδας. Η μοτοσυκλέτα έγινε μεγάλη επιτυχία γιατί είναι μια ολοκληρωμένη πραγματική ον οφ και δεν της λείπει τίποτα αρκεί ο αναβάτης της να είναι εξοικειωμένος με ον/οφ μοτοσυκλέτες.

Nitse3
02/10/2024, 08:06
Ωραίες αναλύσεις!! Είναι όντως το πιο όμορφο ρε γαμώτο!! Το Tuareg που τοποθετείται σε σχέση με τα ανωτέρω;; Είναι ίδιο με Τενερε ή ανάμεσα σε αυτό και πχ το 800de;

kordix
02/10/2024, 09:32
Ωραίες αναλύσεις!! Είναι όντως το πιο όμορφο ρε γαμώτο!! Το Tuareg που τοποθετείται σε σχέση με τα ανωτέρω;; Είναι ίδιο με Τενερε ή ανάμεσα σε αυτό και πχ το 800de;

Το Tuareg δεν το έχω οδηγήσει αλλά φαίνεται πως είναι πολύ κοντά στη φιλοσοφία του Τ7.

Απ' οτι εχω δει και διαβάσει είναι και αυτό πραγματικό ον οφ όμως αυτό έχει tubeless ζάντες και πιο άνετη σέλα. Hθεση οδήγησης είναι επιθετική αλλά άνετη και για ταξίδι.

Βέβαια γνωρίζω κόσμο που έχει κάνει με Τ7 μεγαλα ταξίδια όπως βόρειο Ακρωτήρι, κεντρική Ευρώπη κτλ. Δηλαδή το Τ7 μια χαρά ταξιδεύει με τον ανάλογο αναβάτη.

Όσον αφορά το Tuareg δεν γνωρίζω αν έχει αυτή τη γραμμική λειτουργία του Τ7 και κυρίως την ροπή από χαμηλά που στο χώμα είναι το Α και το Ω. Πάντως οφείλω να γράψω πως οι Ιταλοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά συνολικά με εξαίρεση την κάπως φουτουριστική μούρη που δεν αρέσει σε πολύ κόσμο.

Το de από την άλλη είναι πιο άνετο και από τα 2 και έχει ένα υπέροχο μοτέρ αλλά από εμφάνιση και άνεμο προστασία δεν τα πάει πολύ καλά. Επίσης έχει μια άθλια εξάτμιση και η ουρά του είναι τραβηγμένη πολύ πίσω. Ενώ είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα από εμφάνιση δεν τα πάει καλά.

katsar
02/10/2024, 09:56
Καλημέρα.
Πέτυχα ένα Γάλλο κάποια στιγμή με Tuareg στους Καλλαρύτες , φορτωμένος και έκανε βόλτες στα βουνά μας , άσφαλτο και χώμα ,είχε ξεκινήσει από την Κρήτη
και ανέβαινε προς τα βόρεια ,Πελοπόννησο,Τζουμέρκα,Ιωάννινα,Μετέωρα,πατούσε και χώμα.
Τον πιστεύω γιατί ταξίδευε μέσα στην βροχή ,ωραίος τύπος.

Να μην τα πολυλογώ μου είπε τα καλύτερα για την χρήση που του έκανε ,το όχημα ήταν κ@@λα :wave2:

Dimmanoukas
02/10/2024, 10:06
Άντε να πω και εγώ την εμπειρία μου με Tuareg....στον καθρέφτη κοιτώντας το εν κινήσει νόμιζα πως ήταν t7 (όσο ήμουν μπροστά).

Όταν ανοίξαμε από στάση εγώ με το clx με πέρασε (δύσκολα μεν αλλά με κέρασε το τσαγακι μου), καθώς δεν τερμάτισα την 1η αλλά και να το έκανα δεν νομίζω να άλλαζε και κατά πολύ το αποτέλεσμα μέχρι και το κούμπωμα της 4ης σχέσης (μετά κόψαμε λόγω κίνησης).

Το λέω για να τονίσω ότι ήταν γρήγορο σχετικά και γέμιζε ωραία.

Bowleno
02/10/2024, 11:57
Άντε να πω και εγώ την εμπειρία μου με Tuareg....στον καθρέφτη κοιτώντας το εν κινήσει νόμιζα πως ήταν t7 (όσο ήμουν μπροστά).

Όταν ανοίξαμε από στάση εγώ με το clx με πέρασε (δύσκολα μεν αλλά με κέρασε το τσαγακι μου), καθώς δεν τερμάτισα την 1η αλλά και να το έκανα δεν νομίζω να άλλαζε και κατά πολύ το αποτέλεσμα μέχρι και το κούμπωμα της 4ης σχέσης (μετά κόψαμε λόγω κίνησης).

Το λέω για να τονίσω ότι ήταν γρήγορο σχετικά και γέμιζε ωραία.


Kαλά, με το παρτάλι που έχεις εσύ, θα σε περνάνε αεράτα και τα sh 150 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164047&highlight=sh+150) ρε συ....:p

taisteal
02/10/2024, 13:02
Έχοντας οδηγήσει το Tuareg θα πω ότι είναι σε σύνολο καλύτερο από το Τ7.
Πιο δυνατό μοτέρ, καλύτερες αναρτήσεις και με ηλεκτρονικά μπλιμπλικια.
Η μούρη του είναι μηνύσιμη βέβαια και η ποιότητα των πλαστικών είναι κακή, τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.
Δεν θα το έπαιρνα επειδή γράφει aprilia και υπάρχει κακό ιστορικό αλλά μέχρι τώρα δεν έχουν βγάλει προβλήματα.
Αυτή η κατηγορία είναι η καλύτερη για Ελλάδα για όσους μπαίνουν χώμα πάντως και ταξιδεύουν σόλο, γιατί για δικαβαλο δεν.

kordix
02/10/2024, 14:18
Έχοντας οδηγήσει το Tuareg θα πω ότι είναι σε σύνολο καλύτερο από το Τ7.
Πιο δυνατό μοτέρ, καλύτερες αναρτήσεις και με ηλεκτρονικά μπλιμπλικια.
Η μούρη του είναι μηνύσιμη βέβαια και η ποιότητα των πλαστικών είναι κακή, τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.
Δεν θα το έπαιρνα επειδή γράφει aprilia και υπάρχει κακό ιστορικό αλλά μέχρι τώρα δεν έχουν βγάλει προβλήματα.
Αυτή η κατηγορία είναι η καλύτερη για Ελλάδα για όσους μπαίνουν χώμα πάντως και ταξιδεύουν σόλο, γιατί για δικαβαλο δεν.

:beer:

Ωραίος

THRESH
02/10/2024, 14:27
Το Τ7 έχει ξεκάθαρα σχεδιαστεί για να μεικτή χρήση σε άσφαλτο και χώμα οπότε υστερεί σε άνεση σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του που έχουν όμως πιο all around χαρακτήρα.

Έχει όμως πολύ φανατικό κοινό. Τώρα αν το πήρε κάποιος για παπί ή για ταξιδιωτικό εργαλείο μεγάλων αποστάσεων μαθημενος από μεγάλα street ή ταξιδιάρικα μαστόδοντα
δεν φτάνει το τενερε αλλά η αίσθηση της περιπέτειας που πουλάει πολύ στις μέρες μας.

(Στενή σέλα, σαμπρέλες, μοτέρ γραμμικό με ροπή από χαμηλά για να βάζει τη δύναμη στο χώμα, σχετικά μικρό Φέρινγκ κτλ).

μιλάς για την στάνταρ έκδοση φαντάζομαι.

Η άλλη, η Explore , φαίνεται λίγο πιο καθημερινή , ίσως να βολεύει το πιο all around ζητούμενο

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-explore-2024/

giorgosb
05/11/2024, 09:27
Σε τρεις εκδόσεις:

- Στάνταρ
- Μία με χαμηλότερο ύψος σέλας και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων που προσανατολίζεται περισσότερο στα ασφάλτινα ταξίδια
- Tenere 700 Rally

Νέος προβολέας
Νέα κάθετη TFT οθόνη 6,3 ιντσών
Νέο πιρούνι 43 χλστ. πλήρως ρυθμιζόμενο
Νέο πίσω αμορτισέρ


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/yamaha-tenere-700-2025-nea-emfanisi-ergonomia-kai-anartiseis)


457696

457697

457698

457699

457700

karellen
05/11/2024, 10:39
Κούκλα το γαλάζιο με τις κίτρινες πινελιές.
Θυμίζει ΙΤ.

Peterjackson
12/11/2024, 14:00
Γνώμη για το Tenere 700 ως πρώτο μηχανάκι; Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αξίζει την υπέρβαση στο μπατζετ. Είδα και τα ταξιδιωτικά βίντεο του Χελιώτη και εφαγα κόλλημα

Επίσης, ποια έκδοση προτείνεται στο συγκεκριμένο, όπου πραγματικά γίνεται χαμός. Θα κοίταζα το world raid για την άνεση του μεγαλύτερου ντεπόζιτου, αλλά φοβάμαι ότι ξεφεύγει σε όγκο. Μετά βλέπω την explore που είναι πιο βολική για την άσφαλτο αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα χρήματα που ζητάει όταν μπορείς να πάρεις το βασικό μοντέλο και να παιξεις με aftermarket.
Καμία γνώμη;

lospsi
14/11/2024, 11:37
Μια χαρά το Τενερέ αλλά πρώτο μηχανάκι θα έπαιρνα μτχ.
Χαζοπτώσεις και διάφορες αβαρίες που είναι σχεδόν σίγουρες σε άπειρο οδηγό.

basilis_k6
14/11/2024, 18:47
Συμφωνώ με lospsi και στα μτχ βρίσκεις και αρκετά φορτωμένα με πολύ πράμα. Ζητάνε πολλά άλλα αν το πάρεις καινούργιο και θα βάλεις εσύ θα πάει πολύ παραπάνω. Βρες ένα καλοφορτωμενο και με μετρητά κάνε καλό deal. Τα τενερε είναι και ασπαστα οποτε ένας απλός έλεγχος απο μια μονάδα Yamaha είναι το μόνο που χρειάζεσαι.

Peterjackson
14/11/2024, 18:55
Το άφησα για πιο μετά. Θα παίξω με κάνα 300αρι για αρχή, να δω και το χωμα με μεγαλύτερο βάρος γιατί τελευταία φορά που βγήκα εκτός, ήταν με το Runner πριν δεκα χρόνια κι από τότε μόνο με ποδήλατο.
Είναι και η δουλειά στην μέση, οπότε λες άστο για μετά, να πάρω εμπειρία και μετά θα φτάσω στην Μογγολίας οδικώς, που είναι και το όνειρο, ελπίζω όχι θερινής νυκτος!

STF
15/11/2024, 17:47
Το άφησα για πιο μετά. Θα παίξω με κάνα 300αρι για αρχή, να δω και το χωμα με μεγαλύτερο βάρος γιατί τελευταία φορά που βγήκα εκτός, ήταν με το Runner πριν δεκα χρόνια κι από τότε μόνο με ποδήλατο.
Είναι και η δουλειά στην μέση, οπότε λες άστο για μετά, να πάρω εμπειρία και μετά θα φτάσω στην Μογγολίας οδικώς, που είναι και το όνειρο, ελπίζω όχι θερινής νυκτος!

Πίστεψε με, δε θα μετανιώσεις για αυτή σου την απόφαση. Αν το όνειρο σου είναι αληθινό αυτό είναι έτσι και αλλιώς το σωστό μηχανάκι, θα δεις ότι και αυτή η κατηγορία μπορεί να σου προσφέρει πράγματα. Για αυτό το είδος ταξιδιών αυτή είναι η σωστή κατηγορία.


https://www.youtube.com/watch?v=gEkTMhR4GlM&t=147s

Peterjackson
16/11/2024, 04:00
Αυτά είναι! Φτάσατε μέχρι το Tunceli?
Ναι, το όνειρο ήταν πάντα αυτό, αλλά τα έφεραν έτσι οι συγκυρίες που τώρα κατάφερα να βαλω σειρά. Όποτε όταν λέω σώμα, δεν εννοώ εντουραδα και τρέλα. Να μπορώ να παίρνω τους δασικής δρόμους στην Ελλάδα και μετά βρούμε για τέτοιες εξερευνήσεις! Ναι οκ, πήγα με το αυτοκίνητο, πηγαίνω με τα πόδια, αλλά κάτι λείπει και όταν βλέπω ταξιδιωτικά βίντεο σαν το δικό σου, καταλαβαίνω τι είναι αυτό!

Επειδή μπερδεύτηκα όμως, εννοείς ότι δεν θα μετανιώσω την Τενερούμπα ως πρώτο μηχανάκι ή την επιλογή να μάθω στο 300αρι;

STF
16/11/2024, 16:03
Αυτά είναι! Φτάσατε μέχρι το Tunceli?
Ναι, το όνειρο ήταν πάντα αυτό, αλλά τα έφεραν έτσι οι συγκυρίες που τώρα κατάφερα να βαλω σειρά. Όποτε όταν λέω σώμα, δεν εννοώ εντουραδα και τρέλα. Να μπορώ να παίρνω τους δασικής δρόμους στην Ελλάδα και μετά βρούμε για τέτοιες εξερευνήσεις! Ναι οκ, πήγα με το αυτοκίνητο, πηγαίνω με τα πόδια, αλλά κάτι λείπει και όταν βλέπω ταξιδιωτικά βίντεο σαν το δικό σου, καταλαβαίνω τι είναι αυτό!

Επειδή μπερδεύτηκα όμως, εννοείς ότι δεν θα μετανιώσω την Τενερούμπα ως πρώτο μηχανάκι ή την επιλογή να μάθω στο 300αρι;
Φτάσαμε παραπέρα, μέχρι τα σύνορα της Γεωργίας, κάναμε συνολικά 3900 χλμ στα εδάφη της Τουρκίας.

Δε θα μετανοιώσεις την επιλογή να μάθεις στο 300άρι. Το βασικότερο στοιχείο είναι πως θα αναπτύξεις πολύ ταχύτερα αυτοπεποίθηση και αυτό με τη σειρά του θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις γρήγορα τις σωστές τεχνικές που θα χρειαστείς με ένα μεσαίο ή μεγαλύτερο On/Off. Το βάρος τους φέρνει στρες και αυτό με τη σειρά του σε οδηγεί σε λανθασμένες επιλογές στο χώμα.
Προσωπικά δεν επιστρέφω στη μεγαλομεσαία κατηγορία -όμως εγώ τα έχω πια τα χρονάκια μου- γιατί θεωρώ πως οι συμβιβασμοί που κάνω στο ασφάλτινο τμήμα είναι μικρότεροι σε σχέση με την απόλαυση που παίρνω στα χωμάτινα κομμάτια. Τα μικρά μηχανάκια έχουν και αυτά τα μειονεκτήματα τους. Αυτά συνήθως είναι το μικρό ντεπόζιτο (αντικατάσταση ή προσθήκη ενός έξτρα κάνιστρου) και η στενή σέλα (στην οποία μπορεί να γίνει μια κάποια βελτίωση αλλά όχι με τέλεια αποτελέσματα). Το δεύτερο δεν είναι πρόβλημα αν προσαρμόσεις την ταξιδιωτική σου συμπεριφορά.



https://www.youtube.com/watch?v=LPgwa9_lqSw&t=176s

basilis_k6
16/11/2024, 16:21
Φτάσαμε παραπέρα, μέχρι τα σύνορα της Γεωργίας, κάναμε συνολικά 3900 χλμ στα εδάφη της Τουρκίας.

Δε θα μετανοιώσεις την επιλογή να μάθεις στο 300άρι. Το βασικότερο στοιχείο είναι πως θα αναπτύξεις πολύ ταχύτερα αυτοπεποίθηση και αυτό με τη σειρά του θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις γρήγορα τις σωστές τεχνικές που θα χρειαστείς με ένα μεσαίο ή μεγαλύτερο On/Off. Το βάρος τους φέρνει στρες και αυτό με τη σειρά του σε οδηγεί σε λανθασμένες επιλογές στο χώμα.
Προσωπικά δεν επιστρέφω στη μεγαλομεσαία κατηγορία -όμως εγώ τα έχω πια τα χρονάκια μου- γιατί θεωρώ πως οι συμβιβασμοί που κάνω στο ασφάλτινο τμήμα είναι μικρότεροι σε σχέση με την απόλαυση που παίρνω στα χωμάτινα κομμάτια. Τα μικρά μηχανάκια έχουν και αυτά τα μειονεκτήματα τους. Αυτά συνήθως είναι το μικρό ντεπόζιτο (αντικατάσταση ή προσθήκη ενός έξτρα κάνιστρου) και η στενή σέλα (στην οποία μπορεί να γίνει μια κάποια βελτίωση αλλά όχι με τέλεια αποτελέσματα). Το δεύτερο δεν είναι πρόβλημα αν προσαρμόσεις την ταξιδιωτική σου συμπεριφορά.



https://www.youtube.com/watch?v=LPgwa9_lqSw&t=176s
Σελα περιμενω να στοκαρει ο mitrax. Εχουμε μιλησει ηδη. Θελω ολοκληρη σελα για να κρατησω και τη μαμα. Αν σε ενδιαφέρει πες μου. Ακομα παντως δεν εχει βρει σελα να μου φτιάξει.

STF
16/11/2024, 17:24
Σελα περιμενω να στοκαρει ο mitrax. Εχουμε μιλησει ηδη. Θελω ολοκληρη σελα για να κρατησω και τη μαμα. Αν σε ενδιαφέρει πες μου. Ακομα παντως δεν εχει βρει σελα να μου φτιάξει.

Αν δεις το σχετικό νήμα που έχω ανοίξει για το μηχανάκι μας, σέλα πήρα ολόκληρη από την Αμερικάνική SEAT CONCEPT, την έφερα μέσω ενός καταστήματος στη Πορτογαλία. Ήταν πανάκριβη αλλά έχει εγγυημένα αποτελέσματα.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158348&page=6&highlight=WR250R

O φίλος με τον οποία πήγα στη Τουρκία @surikejim έφτιαξε αντίγραφο της σέλας μου σε ταπετσέρη, κάπου στην Αμφιθέας ή στον Αγ. Δημήτριο (δεν θυμάμαι που αλλά μαθαίνουμε εύκολα). Από οτι μου είπε έμεινε ενθουσιασμένος από το αποτέλεσμά! Επίσης αν θελήσεις πες μου να το ξανά κανονίσουμε με τον ταπετσέρη γιατί του είχα αφήσει για μερικές μέρες τη σέλα εκεί. Όταν ξαναέβαλα τη μαμά κατάλαβα πόσο καλή δουλειά έχει κάνει η SEΑT CONCEPT.

basilis_k6
16/11/2024, 18:19
Αν δεις το σχετικό νήμα που έχω ανοίξει για το μηχανάκι μας, σέλα πήρα ολόκληρη από την Αμερικάνική SEAT CONCEPT, την έφερα μέσω ενός καταστήματος στη Πορτογαλία. Ήταν πανάκριβη αλλά έχει εγγυημένα αποτελέσματα.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158348&page=6&highlight=WR250R

O φίλος με τον οποία πήγα στη Τουρκία @surikejim έφτιαξε αντίγραφο της σέλας μου σε ταπετσέρη, κάπου στην Αμφιθέας ή στον Αγ. Δημήτριο (δεν θυμάμαι που αλλά μαθαίνουμε εύκολα). Από οτι μου είπε έμεινε ενθουσιασμένος από το αποτέλεσμά! Επίσης αν θελήσεις πες μου να το ξανά κανονίσουμε με τον ταπετσέρη γιατί του είχα αφήσει για μερικές μέρες τη σέλα εκεί. Όταν ξαναέβαλα τη μαμά κατάλαβα πόσο καλή δουλειά έχει κάνει η SEΑT CONCEPT.

το θεμα ειναι να βρεθει σελα. γιατι περασαν πολλα χρονια που δεν ειναι hot το μηχανακι και δεν βρισκεις τιποτα.

STF
16/11/2024, 18:22
το θεμα ειναι να βρεθει σελα. γιατι περασαν πολλα χρονια που δεν ειναι hot το μηχανακι και δεν βρισκεις τιποτα.

Παραγγελία από τη Yamaha. Πριν από 4 χρόνια στοίχιζε 130-140 ευρώ. Τώρα να έχει πάει 170; Κρατάς στην αποθήκη την καινούρια και "χαλάς" την υπάρχουσα.

Hot είναι και θα είναι για πάντα, απλά ήταν εκτός εποχής όταν βγήκε, ειδικά για την Ελλάδα που βίωνε οικονομική κρίση. Τώρα δεν παράγεται και ούτε πρόκειται να ξαναβγει τέτοιο 250άρι.

basilis_k6
16/11/2024, 18:42
Παραγγελία από τη Yamaha. Πριν από 4 χρόνια στοίχιζε 130-140 ευρώ. Τώρα να έχει πάει 170; Κρατάς στην αποθήκη την καινούρια και "χαλάς" την υπάρχουσα.

Hot είναι και θα είναι για πάντα, απλά ήταν εκτός εποχής όταν βγήκε, ειδικά για την Ελλάδα που βίωνε οικονομική κρίση. Τώρα δεν παράγεται και ούτε πρόκειται να ξαναβγει τέτοιο 250άρι.

τι λες?! ειχε γνησια σελα με 140 ευρω και δεν το σκεφτηκα καν να ρωτησω?!?!?! θα παιξει τηλεφωνο

harris_x
22/01/2025, 10:42
το έστειλα σε νέο θέμα, κρίμα να κρύβεται εδω ;)

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164466

ptc
10/02/2025, 14:05
Οι γερμανικες ενοπλες δυναμεις αλλαζουν τις μοτοσυκλετες τους και απο το F850GS περνανε σε Tenere 700.

https://spartanat.com/72/das-neue-krad-ist-da

459917

Νομιζω λεει πολλα για τις ικανοτητες της μηχανης το οτι οι ιδιοι οι Γερμανοι προτιμανε τον Ιαπωνα.

Peterjackson
10/02/2025, 15:02
Παίζει και μια εκπτωση 500€ για τα παλιά μοντέλα του 24 μέχρις ότου εξαντληθούν. Ask me how I know :p

Τι έρωτας είναι το άτιμο ε; Και στο χρώμα που το πήραν οι Γερμανοί είναι ακόμη καλύτερο.

Panos76
11/02/2025, 11:27
Οι γερμανικες ενοπλες δυναμεις αλλαζουν τις μοτοσυκλετες τους και απο το F850GS περνανε σε Tenere 700.

Νομιζω λεει πολλα για τις ικανοτητες της μηχανης το οτι οι ιδιοι οι Γερμανοι προτιμανε τον Ιαπωνα.


Βαρέθηκαν και οι Γερμανοί να τα σκάνε στη μπεμβέ και προτίμησαν κάτι ελαφρύτερο, οικονομικότερο, αξιοπιστότερο :)

motojojo
11/02/2025, 12:04
Ή η bmw δεν εχει κανένα όφελος πια να "χορηγεί" μηχανάκια στο γερμανικό δημόσιο.

harris_x
11/02/2025, 13:13
Το ότι μπορεί να ήταν απλά το αποτέλεσμα ενος διαγωνισμού ή/και θέμα προδιαγραφών (βάρους, κ.εκ, κ.λπ) δε σας περνάει απο το μυαλό;

Η μόνη εξήγηση είναι ότι δεν πήραν BMW γιατι τα γιαπωΡνέζικα δεσπανεδεχαλανε;

Αλήθεια τώρα;

ptc
11/02/2025, 13:33
Μας περναει απο το μυαλο Χαρη κι ας μην ειμαστε τοσο εξυπνοι.

Το οτι πριν ειχαν τα 850 κατι μου λεει εμενα παντως. Και το οτι η γερμανικη κυβερνηση θα δινει προτεραιτοτητα σε γερμανικα προϊοντα που καλυπτουν τις αναγκες της το θεωρω δεδομενο. Το να μην υπαρχει αυτο το προϊον στη γκαμα της BMW κατι λεει κι αυτο για μενα.

Για μενα ξαναλεω, για να μη μου εκνευριζεσαι. :D

doctor_john
11/02/2025, 14:26
Πιο πολύ μοιάζει να τα εδωσε στο κόστος για τους προφανείς λόγους διαφήμισης.
Όπως επίσης να τους αρνήθηκε συμμετοχή η bmw .Είναι πολύ πιο επικερδές αν η αγορά τους ζητά μοτό από το να τα δίνουν κοψοχρονιά στο "δημόσιο".

Νομίζω δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα χωρίς το πλήθος παραγωγής - εισαγωγών και τις αντίστοιχες πωλήσεις - ζήτηση.

harris_x
11/02/2025, 14:34
Μας περναει απο το μυαλο Χαρη κι ας μην ειμαστε τοσο εξυπνοι.
Ωστε το παραδέχεσαι ανοικτά!

γουελ νταν :a46:

:D

SeniorCanardo
11/02/2025, 14:53
Καλά μην τρελαίνεστε, από ότι διαβάζω ο γερμανικός στρατός δεν είναι και τίποτα "μαχίμια".

Οπότε μάλλον θα κάνει το Τ7, ότι και τα υπόλοιπα, άντε και καμιά βόλτα μέχρι το ΚΨΜ για curry wurst. :bawl:

o_gavros
11/02/2025, 16:04
το currywurst δε θα το πιάνεις στον στόμα σου, το currywurst.

459930

SeniorCanardo
11/02/2025, 16:26
το currywurst δε θα το πιάνεις στον στόμα σου, το currywurst.

E όχι και με "κοκακούλα", ε όχι; :bawl:

o_gavros
11/02/2025, 16:37
μετά από τέσσερα βαρέλια τζακντανιελ, λες κάπου ώπα την τρίτη μέρα

Peterjackson
11/02/2025, 17:45
Τα πράγματα είναι απλά. Είπε ο Κάγκελα, θέλουμε το καλύτερο μηχανάκι της αγοράς. Του είπαν, Yamaha Tenere 700 World Raid.
Νάιν, Ζέα τόιλε. Πολύ ακριβό
Οπότε πήραν την απλή έκδοση.

STF
11/02/2025, 23:14
Οι κυριότεροι λόγοι που αντικαταστάθηκαν σταδιακά τα F850GS με τα Tenere 700 ήταν ότι οι στρατιωτικές εκδόσεις ήταν σημαντικά ελαφρότερες της δεύτερης. Τα BMW ζυγίζαν 280 κιλά ενώ τα Yamaha μόλις 205. Ο δεύτερος σημαντικότερος λόγος ήταν ότι η συντήρηση και το κόστος ανταλλακτικών ήταν σημαντικά φθηνότερα. Η αξία αρχικής αγοράς δεν είχε σημαντική διαφορά (περίπου 900 ευρώ διαφοράς). Γενικά ο Γερμανικός στρατός είχε διάφορες μάρκες δικύκλων στη κατοχή του από 125 μέχρι 1200cc (αναλόγως όπλων και σωμάτων) και σταδιακά έχουν πολλά αντικατασταθεί από Yamaha (υπάρχουν και WR450F όπως και γουρούνες Kodiak).

BLiTzER
11/02/2025, 23:16
Τα BMW ζυγίζαν 280 κιλά ενώ τα Yamaha μόλις 205.

Δεν είναι εδώ μέσα να μας γράψουν ότι εν κινήσει χάνεται το βάρος και οδηγούνται σαν παπιά στην πόλη.

:lol: :lol: :lol: :lol:

STF
11/02/2025, 23:26
Και μερικές πληροφορίες από τον Ελληνικό "ειδικό" (εχμ...) τύπο.

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/germanikos-stratos-apo-tin-bmw-sti-yamaha-gia-tis-road-motosykletes-toy

Peterjackson
12/02/2025, 05:58
Άραγε τις TT 600R, οι δικοί μας τις χρησιμοποιούν ακόμα;
Θυμάμαι ότι είχαμε 4 στο τάγμα μου και πρέπει να είχε και μια KLE 500 η εθνοφυλακή.

STF
12/02/2025, 09:34
Άραγε τις TT 600R, οι δικοί μας τις χρησιμοποιούν ακόμα;
Θυμάμαι ότι είχαμε 4 στο τάγμα μου και πρέπει να είχε και μια KLE 500 η εθνοφυλακή.

Και Transalp και Pegasus