View Full Version : Yamaha XJ6 (Diversion naked) - Γνωμες;
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
12
Άψογος πραγματικά! Ευχαριστούμε! :)
alexojohn
23/02/2016, 16:56
ήρθε πιο ψηλά η θέση του οδηγού και του συνοδηγού δλδ. και ποιος στην έφτιαξε;
λοιπόν, καλοκαίρι πήγα Πάτρα Κεφαλλονιά Λευκάδα και πάλι Πάτρα. με βαλίτσα πίσω και 2 βαλίτσες πλαϊνες με βάσεις plxr της givi. είναι πιο στιβαρή κατασκευή αλλά είχα θέμα με τις βάσεις. μπροστά δεν είχα τανκ μπαγκ και τώρα το χειμώνα πήρα ένα σάκο 20 λίτρα της kriega μαζι με μια βαση που το κάνει tankbag. δεν το έχω δοκιμάσει βέβαια. μπορείς να δεις και κάτι σαν λουκάνικο που θα μπορούσες να το βάλεις σε σχάρα πίσω. θα δεις και τι ρούχα θα πάρεις. εγώ όλη μέρα γυρνουσα με το μαγιο σε παραλίες σαν λετσος και το βράδυ μόνο ντυνομουν για να βγω. α ο συνεπιβατης σου είναι γυναίκα δεν χρειάζεται να πάρει τουαλέτα γιατι δεν θα την βάλει ποτέ. διακοπές πατε.
Το ταξίδι θα ειναι περίπου σαν αυτο που περιγράφεις..παραλία και καμια εξοδο το βραδυ χαλαρά...οπως και να έχει πάντως είτε σαμάρια ειτε tangbag και topcase βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια..
alexojohn
24/02/2016, 14:15
Το ταξίδι θα ειναι περίπου σαν αυτο που περιγράφεις..παραλία και καμια εξοδο το βραδυ χαλαρά...οπως και να έχει πάντως είτε σαμάρια ειτε tangbag και topcase βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια..
άποψη μου. βρες ξενοδοχείο κοντά στο κέντρο. είναι κρίμα να είσαι όλη μέρα στο δρόμο να σε βαράει ο ήλιος και μετά να θες να βγεις και να πρέπει να πάρεις την μηχανη να οδηγήσεις να πας κέντρο. αυτο έκανα και εγώ στην Κεφαλλονιά. ρούχα δεν θέλει πολλά πιστεύω. να φανταστείς η κοπέλα μου είχε πάρει τακούνια που δεν τα φόρεσε ποτέ τσάμπα χώρο έπιασαν και πιστολάκι για τα μαλλιά. οι γυναίκες ειναι περίεργες στο τι θα φορεσουν όχι οι άντρες.
tsopanoskylo
25/02/2016, 11:12
Οταν βρείς χρόνο κανε μας ενα ποστ με φωτό να δουμε αποτελέσμα και απο οπτικής πλευράς γιατι επι του πρακτέου νομίζω οτι επεισες 100% οτι αξίζει! Ερώτηση τώρα γενικότερα εσεις που έχετε κάνει ταξίδια..Θα κάνω ενα τουρ Κρήτη και θα ειμαι διπλός..Να προτιμήσω σαμάρια πλαινά και αν ναι μέχρι ποσα λίτρα γιατί απο φωτό που κοιτάω πέφτουν κοντά στα πατάκια του συνεπιβάτη και δεν ξέρω κατα ποσο ενοχλούν..ή μήπως εναλλακτικά αξίζει ενα top case μαζί με tank bag..Αααα και κάτι τελευταίο.. :) Εχετε να προτείνετε κάποιο λάστιχο να μπαίνει και σε βατό χωματόδρομο ή το αποκλείουμε αυτο ? Αν οχι τοτε σκέφτομαι για metzeler M7...:rolleyes:
Κουτί μεγάλο top case που μπαινοβγαίνει πανευκολα, μεταφέρεται και δεν εμποδίζει, κάνει και πλάτη στον συνεπιβάτη, και tankbag για λόγους μεταφοράς επίσης, και καθάρισεεες.
alexojohn
25/02/2016, 12:41
βγήκαν νέα metzeler 001 η κάπως έτσι. κοίταξε τα
alexojohn
25/02/2016, 14:36
σε ευχαριστω για τις πληροφορίες για την σελα. φοβάμαι όμως μήπως λόγω του ότι η θέση οδήγησης πάει πιο ψηλά πέφτει το βάρος του σώματος στα χέρια
notakos600
25/02/2016, 15:26
Όσον αφορά την δική μου οπτική πάντως, ασχέτως χρηστικότητας, τέτοιες σέλες, μπαγκαζιέρες και λοιπά ''αξεσουάρ'' και παρεμβάσεις μετατρέπουν ένα τόσο όμορφο μηχανάκι σε Κουασιμόδο...
Καλά χιλιόμετρα να έχουμε και να χαιρόμαστε τα Yamaha μας.
roadtec 01...οντως ειναι καινούργιο..
tsopanoskylo
25/02/2016, 21:34
σε ευχαριστω για τις πληροφορίες για την σελα. φοβάμαι όμως μήπως λόγω του ότι η θέση οδήγησης πάει πιο ψηλά πέφτει το βάρος του σώματος στα χέρια
Σκέψου οτι αλλάζεις κλίση προς το πιο όρθιο και δε γλυστράς μπροστα, είναι και θέμα ύψους, ο τύπος όμως στην κάνει custom στις ανάγκες σου αν πας εκεί.Εγώ ρίσκαρα, δίνοντας του πληροφορίες απ το τηλεφωνο. Στο πάτημά μου κάτω όντως έχασα λίγο αλλά άξιζε
και αυτή η σύγκριση τα λέει όλα, για πόνους μέσης, γλύστρημα και πόνους στους καρπούς κτλ. Δείτε πως άλλαξε η γεωμετρία και ο τρόπος που κάθεσαι στη μηχανή
352928
Πολύ ωραία σέλα...κόστος;;;;
Johannes
28/02/2016, 01:23
Καλησπέρα σε όλους έχει δοκιμάσει κάποιος να ανεβάσει το τιμόνι με αποστάτες πιο ψηλά;;;;;
Johannes
04/03/2016, 17:53
και αυτή η σύγκριση τα λέει όλα, για πόνους μέσης, γλύστρημα και πόνους στους καρπούς κτλ. Δείτε πως άλλαξε η γεωμετρία και ο τρόπος που κάθεσαι στη μηχανή
352928
Καλησπέρα πληροφορίες που την έφτιαξες είναι εύκολο;;;;
giovani64
05/03/2016, 10:01
Καλησπέρα σε όλους έχει δοκιμάσει κάποιος να ανεβάσει το τιμόνι με αποστάτες πιο ψηλά;;;;;
το ανεβασα εγω με αποστατες γυρω στα 2,5 εκατοστα. ακουγεται λιγο αλλα στην πραξη εγινε πολυ καλυτερο απο πριν. σκυβω λιγοτερο
Johannes
05/03/2016, 23:06
το ανεβασα εγω με αποστατες γυρω στα 2,5 εκατοστα. ακουγεται λιγο αλλα στην πραξη εγινε πολυ καλυτερο απο πριν. σκυβω λιγοτερο
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Σκέφτομαι να το κάνω κι εγώ σε συνδυασμό με μια ανατομική σέλα!!!!
Mixalis99
08/04/2016, 10:53
Καλησπερα και απο μενα εδω και καιρο σκεφτομαι να αφησω το 400ρι αυτοματο που εχω και να παω στο yamaha xj6 !Το μονο κολλημα μου επειδη θα ειναι η πρωτη μεγαλη μηχανη ειναι το υψος μου 1.70 και οτι δεν θα την παταω καλα!Ειναι καποιο μελος σε αυτο το υψος να μου πει την αποψη του? Σκεφτομουν τα λεγομενα lowering kit που κερδιζεις 2-3 ποντους αλλα πολλοι λενε οτι χαλαει η γεωμρτρια της μηχανηα!Λιγο τα φωτα σας ευχαριστω!
notakos600
08/04/2016, 11:18
Καλησπερα και απο μενα εδω και καιρο σκεφτομαι να αφησω το 400ρι αυτοματο που εχω και να παω στο yamaha xj6 !Το μονο κολλημα μου επειδη θα ειναι η πρωτη μεγαλη μηχανη ειναι το υψος μου 1.70 και οτι δεν θα την παταω καλα!Ειναι καποιο μελος σε αυτο το υψος να μου πει την αποψη του? Σκεφτομουν τα λεγομενα lowering kit που κερδιζεις 2-3 ποντους αλλα πολλοι λενε οτι χαλαει η γεωμρτρια της μηχανηα!Λιγο τα φωτα σας ευχαριστω!
1,73 είμαι και φωλιάζω μέσα της σαν μωρό σε καλαθάκι...όρμα!!
giovani64
08/04/2016, 15:07
Καλησπερα και απο μενα εδω και καιρο σκεφτομαι να αφησω το 400ρι αυτοματο που εχω και να παω στο yamaha xj6 !Το μονο κολλημα μου επειδη θα ειναι η πρωτη μεγαλη μηχανη ειναι το υψος μου 1.70 και οτι δεν θα την παταω καλα!Ειναι καποιο μελος σε αυτο το υψος να μου πει την αποψη του? Σκεφτομουν τα λεγομενα lowering kit που κερδιζεις 2-3 ποντους αλλα πολλοι λενε οτι χαλαει η γεωμρτρια της μηχανηα!Λιγο τα φωτα σας ευχαριστω!
ειμαι 1.70 και φτανω μια χαρα. χτυπα την και μην το σκεφτεσαια καθολου. το μηχανακι εχει κατασκευαστει ειδικα για το δικο μας μποι
Στεναχωριεμαι πολυ που αφηνω τετοια μηχανη αλλα πρεπει να παρω ενα αυτοκινητο τετραπορτο και αυτοματο για τις οικογενειακες αναγκες και τα οικονομικα μου ειναι χαλια μακαρι να βρεθει καποιος που θα την αγαπαει οσο εγω........θα παραδοθει με καινουρια λαστιχα της επιλογης σας μεσα στην τιμη!! Προσφορα Μονο για τους συμφορουμιτες του μοτο!!http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7631906/
Διαφορες το γυμνο απο αυτο με το μισο fairing ποιες ειναι απο θεμα ανταλλακτικων οπως τα κοιταω ειναι σαν να μπορει να γινει μετατροπη απο το μισο σε γυμνο και αναποδα φυσικα αλλα ποια ανταλακτικα χρειαζονται το ενα απο το αλλο..?:confused:
giovani64
10/04/2016, 15:46
Διαφορες το γυμνο απο αυτο με το μισο fairing ποιες ειναι απο θεμα ανταλλακτικων οπως τα κοιταω ειναι σαν να μπορει να γινει μετατροπη απο το μισο σε γυμνο και αναποδα φυσικα αλλα ποια ανταλακτικα χρειαζονται το ενα απο το αλλο..?:confused:
το ντυμενο το κανεις γυμνο αν βγαλεις το φεριγκ. και βαζοντας σταθερα τον προβολεα. θεωρητικα φυσικα ολα αυτα. στην πραξη δεν γινεται. πολλες μετατροπες χωρις σιγουρη επιτυχια
Τις διαφορες θελω να βρω οσων αφορα τα ανταλλακτικα ακριβως χωρις κοψε-ραψε απλα βαλε βγαλε...
Mixalis99
10/04/2016, 23:59
Εχει ρυθμιση το καθησμα για το υψος?η 785 mm ειναι το στανταρ του?για τα κιτ χαμηλωματος ποια ειναι η γνωμη σας ?
giovani64
11/04/2016, 21:21
Εχει ρυθμιση το καθησμα για το υψος?η 785 mm ειναι το στανταρ του?για τα κιτ χαμηλωματος ποια ειναι η γνωμη σας ?
το καθισμα δεν ρυθμιζεται. κιτ χαμηλωματος δεν χρειαζασαι. αν θες το κατεβαζεις λιγο 2-3 εκατοστα απο τις μπουκαλες. αλλα σου λεω οτι με 1.70 υψος δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα
Mixalis99
12/04/2016, 07:55
Τελεια ρε παιδια εχω φαει κολλημα να βρω αυτο εδω που κυκλοφορησε 2 χρονια στην ευρωπη αν εχω καταλαβει καλα
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2012/october/oct1012-yamaha-xj6-race-blu-/
Ξερετε αν ειχε ερθει ελλαδα ?
giorgos.boun
22/05/2016, 08:39
καλημερα παιδια, επανερχομαι στο θεμα τις μηχανης μας μιας και εχει να γραφτει κατι καιρο τωρα....
Λεω να βαλω εξατμηση και εχω καταληξει σε μια που ειναι διακριτικη. Δεν μαρεσουν καθολου οι τορπιλες.
http://www.car.gr/parts/view/7415077/ Τι λετε αξιζει? την εχει βαλει καποιος εδω?
notakos600
22/05/2016, 08:51
Με ενδιαφέρει και εμένα η συγκεκριμένη εξάτμιση...
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον.
καλημερα παιδια, επανερχομαι στο θεμα τις μηχανης μας μιας και εχει να γραφτει κατι καιρο τωρα....
Λεω να βαλω εξατμηση και εχω καταληξει σε μια που ειναι διακριτικη. Δεν μαρεσουν καθολου οι τορπιλες.
http://www.car.gr/parts/view/7415077/ Τι λετε αξιζει? την εχει βαλει καποιος εδω?
700 ευρω κανει καινούργιο κινεζικο παπί. Βάλε ενα τελικό δεν έχει νόημα η ολόσωμη στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
notakos600
22/05/2016, 19:50
2 ίππους δίνει που είδα....
Νταξ γ@μιούνται...
Για πόσο μαλ@κες μας περνάνε;
Λέω να την χτυπήσω μάγκες!!
Δεν κανεις ενα τηλ σε αυτον το πουλαει ετσι και αλλιως ρωτατον μην δινει την ολοσωμη και γλυτωσεις και κανα euro και κανεις και την δουλεια σου..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7410146/
panos_zip
23/05/2016, 02:01
Μετά όμως θα χρειαστεί και πρόγραμμα.
Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση στο xj6? power commander?
Οι έλληνες εξατμισάδες πόσα ζητάνε για χειροποίητη ολόσωμη?
giorgos.boun
23/05/2016, 16:46
Δεν κανεις ενα τηλ σε αυτον το πουλαει ετσι και αλλιως ρωτατον μην δινει την ολοσωμη και γλυτωσεις και κανα euro και κανεις και την δουλεια σου..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7410146/
αυτη που εχει στην αγγελια ειναι σαν τορπιλη η οποια δεν μαρεσει προσωπικα. Εγω ελεγα για την αλλη η οποια ειναι περιπου σαν του κατασκευαστη...
Σήμερα το πρωί που έκανε σχετικά κρύο με ταχύτητα λίγο πάνω από 100 και λίγο γκάζι η θερμοκρασία κρατιόταν στου 72-75 βαθμούς.
Μόλις κόλλαγα πίσω από κανά φορτηγό για λίγο ανέβαινε πάνω από 80 αμμέσως και ξαναέπεφτε μόλις ανέβαιναν τα χιλιόμετρα.
Στο manual λέει ότι ο θερμοστάτης αρχίχει να ανοίγει στους 71 και στους 85 είναι πλήρως ανοιχτός.
Είναι πολύ χαμηλά σταθερή θερμοκρασία 74 με τις συνθήκες αυτές ή είναι ιδέα μου?
notakos600
28/09/2016, 07:42
Σήμερα το πρωί που έκανε σχετικά κρύο με ταχύτητα λίγο πάνω από 100 και λίγο γκάζι η θερμοκρασία κρατιόταν στου 72-75 βαθμούς.
Μόλις κόλλαγα πίσω από κανά φορτηγό για λίγο ανέβαινε πάνω από 80 αμμέσως και ξαναέπεφτε μόλις ανέβαιναν τα χιλιόμετρα.
Στο manual λέει ότι ο θερμοστάτης αρχίχει να ανοίγει στους 71 και στους 85 είναι πλήρως ανοιχτός.
Είναι πολύ χαμηλά σταθερή θερμοκρασία 74 με τις συνθήκες αυτές ή είναι ιδέα μου?
Φυσιολογικός είσαι.
Το μόνο που μου τη δίνει στο xj6 μου είναι ότι σε κίνηση ή με υψηλή εξωτερική θερμοκρασία βράζει, ιδίωμα του μοτέρ από ότι φαίνεται...
Με καύσωνα φέτος σε ανοιχτό δρόμο ήταν στους 90. Στην πόλη άστα 98-105.
notakos600
28/09/2016, 07:52
Με καύσωνα φέτος σε ανοιχτό δρόμο ήταν στους 90. Στην πόλη άστα 98-105.
Να φανταστείς ότι το 1000RR χασμουριέται στους 80-85....κάποια μαλ@κία παίζει με την αποβολή της θερμότητας στο μοτέρ αυτό.
doctoras
28/09/2016, 12:10
νομιζω οτι το κάνουν εσκεμμένα να έχει συγκεκριμμένμο range θερμοκρασίας το μηχανάκι και συμβαλινβει σε όλους τους ιαπωνες, δε έχω ιδέα θερμοδυναμικά τι συμβαίνει και θέλουν να το διατηρούν εκεί, πάντως δε ήταν τίποτα γιαυτούς να βάζαν ένα μεγαλύτερο ψυγείο πάνω για διατηρήσει χαμηλές θερμοκρασίες
Το ψυγείο έχει ικανότητα αλλιώς θα ανέβαζε θερμικρασία και εν κινήσει.
Σταματημένος στα φανάρια ή με πολύ χαμηλή ταχύτητα ο αέρας κυκλοφορεί στο ψυγείο μόνο από τσ βεντιλατέρ.
Τα οποία παραδόξως παίρνουν μετά από τους 100. Έτσι ήταν και στο hornet ενός φίλου.
Τώρα γιατί αφήνουν νεκρούς τους ανεμιστήρες (οι οιποίοι είναι μικρής διαμέτρου και πολύστροφοι σε σχέση με ένα αυτοκίνητο λόγω χώρου)?
Άγνωστο.
notakos600
29/09/2016, 09:27
Το ψυγείο έχει ικανότητα αλλιώς θα ανέβαζε θερμικρασία και εν κινήσει.
Σταματημένος στα φανάρια ή με πολύ χαμηλή ταχύτητα ο αέρας κυκλοφορεί στο ψυγείο μόνο από τσ βεντιλατέρ.
Τα οποία παραδόξως παίρνουν μετά από τους 100. Έτσι ήταν και στο hornet ενός φίλου.
Τώρα γιατί αφήνουν νεκρούς τους ανεμιστήρες (οι οιποίοι είναι μικρής διαμέτρου και πολύστροφοι σε σχέση με ένα αυτοκίνητο λόγω χώρου)?
Άγνωστο.
Γιατί δεν βάζουμε ένα διακοπτάκι να τους ανοίγουμε από νωρίς χειροκίνητα?
Λέω εγώ τώρα...
edit
Στο 1000RR πάντως οι ανεμιστήρες ξεκινούν διαδοχικά...
tsopanoskylo
13/10/2016, 09:38
Περι αλυσιδογράναζων...έχω 23000χλμ και θα τα αλλάξω 1η φορά. Σκεφτομαι να πάρω αυτά https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusidas_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_xj6_ruse_x_ring 'Εχετε κάτι εναντίον των xring ; Και η τιμή νομίζω οτι είναι ωραιότατη, τι λέτε; Τι βάλατε οι άλλοι;
Έχω την VX2 (πρέπει να είναι νεώτερη έκδοση του ίδιου μοντέλου VX με τα ίδια χαρακτηριστικά)
Σε σχέση με την 1η που είχε από το εργοστάσιο είναι η μέρα με την νύχτα. Η 1η παρουσίασε κόμπους από τα 8000 Km.
Μετά από 15000 Km δεν έχει χρειαστεί ακόμα τέντωμα.
Όμως κάπου στα 10000 Km παρουστιαστήκανε κάποιες τρίχες από τα x-ring να έχουν πεταχτεί προς τα έξω (δεν έχει φύγει τελείως κάποιο x-ring)
Κόμπος δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα και όλα είναι φυσιολογικά μέχρι στιγμής.
Το μέλλον θα δείξει!
alexojohn
17/11/2016, 19:38
Περι αλυσιδογράναζων...έχω 23000χλμ και θα τα αλλάξω 1η φορά. Σκεφτομαι να πάρω αυτά https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusidas_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_xj6_ruse_x_ring 'Εχετε κάτι εναντίον των xring ; Και η τιμή νομίζω οτι είναι ωραιότατη, τι λέτε; Τι βάλατε οι άλλοι;
εχω 25000 Km και δεν εχει θεμα η δικια μου...
tsopanoskylo
29/11/2016, 12:44
και μένα είναι ΟΚ, την είδε και ο masterας αλλά θα την αλλάξω μέσα στα επόμενα 5000 για ψυχολογικούς λόγους. Την φρόντισα πολύ και ελπίζω να μου το ανταποδώσει...:look:
alexojohn
13/03/2017, 22:55
παιδια ειναι κανενας αοπ εσας που να εχει αλλαξει την ζελατινα και να μην θελει την μαμα;
the_phantom_boy
10/07/2017, 17:34
Πριν απο λίγο παρέλαβα τα μπράτσα της Givi και είδα ότι επάνω έχουν προειδοποίηση για maximum βάρος... 6Kg!
Μα... η βαλίτσα μόνο... είναι 4+! και αν βάλω 2 κράνη... ξεπερνάω το βάρος!
Καταλαβαίνω κάτι λάθος? Γνωρίζει κάποιος να πει απο εμπειρία πόσα κιλά αντέχει?
Ευχαριστώ!
Πριν απο λίγο παρέλαβα τα μπράτσα της Givi και είδα ότι επάνω έχουν προειδοποίηση για maximum βάρος... 6Kg!
Μα... η βαλίτσα μόνο... είναι 4+! και αν βάλω 2 κράνη... ξεπερνάω το βάρος!
Καταλαβαίνω κάτι λάθος? Γνωρίζει κάποιος να πει απο εμπειρία πόσα κιλά αντέχει?
Ευχαριστώ!
Tι βαλίτσα έχεις και ζυγίζει 4 κιλά? Η πλαστική φτηνή της givi (Β47 blade) που είχα ζήτημα να ζύγιζε πάνω από 500 γραμμάρια.
Πάντως το ίδιο μέγιστο φορτίο έχει και η εργοστασιακή βάση .
Συνήθως εγώ κουβαλούσα γύρω στα 8 με 9 κιλά φορτίο και δεν είχα κάποιο πρόβλημα (με την βάση που πουλούσε η επίσημα η yamaha για το xj6).
Συγκριτικά η πανάκριβη βάση της yamaha για το Tracer που έχω τώρα (και έχει και γλύστρες για λόγους ευστάθειας) γράφει για μέγιστο φορτίο 5 κιλά.
Σίγουρα είναι αρκετά απαισιόδοξα αυτά τα νούμερα , αλλά προσωπικά δεν θα ξεπεράσω τα 7-8 κιλά. Εκτός από την αντοχή του πλαισίου
υπάρχει και σοβαρό πρόβλημα ευστάθειας εκεί πίσω που κρέμονται αυτές οι βαλίτσες.
the_phantom_boy
10/07/2017, 18:13
Tι βαλίτσα έχεις και ζυγίζει 4 κιλά? Η πλαστική φτηνή της givi (Β47 blade) που είχα ζήτημα να ζύγιζε πάνω από 500 γραμμάρια.
Πάντως το ίδιο μέγιστο φορτίο έχει και η εργοστασιακή βάση .
Συνήθως εγώ κουβαλούσα γύρω στα 8 με 9 κιλά φορτίο και δεν είχα κάποιο πρόβλημα (με την βάση που πουλούσε η επίσημα η yamaha για το xj6).
Συγκριτικά η πανάκριβη βάση της yamaha για το Tracer που έχω τώρα (και έχει και γλύστρες για λόγους ευστάθειας) γράφει για μέγιστο φορτίο 5 κιλά.
Σίγουρα είναι αρκετά απαισιόδοξα αυτά τα νούμερα , αλλά προσωπικά δεν θα ξεπεράσω τα 7-8 κιλά. Εκτός από την αντοχή του πλαισίου
υπάρχει και σοβαρό πρόβλημα ευστάθειας εκεί πίσω που κρέμονται αυτές οι βαλίτσες.
Έχω μια μεγάλη παλιά της Kappa.
Μου την έδωσε δώρο ένας γνωστός, οπότε πήρα και τα μπράτσα με την λογική να μπορώ να φορτώσω επάνω πράγματα όταν κάνω διαδρομές.
Επίσης... δεν νομίζω να έχει διαφορά με τα diversion, αλλά μιλάμε για το naked μοντέλο...
Είναι σε φάση να φοβάσαι να ακουμπήσεις μη τυχών γκρεμιστούν όλα!
Τόσο ευαισθησία πια?!
giovani64
11/07/2017, 09:47
σχαρες για το diversion υπαρχουν 3. η γνησια της yamaha , η sw motech και η givi. στην αρχη ειχα την γνησια αλλα επειδη ειναι κακασχημη την εβγαλα και πηρα αυτη της sw motech. και στις 2 εβαζα βαρος πολλες φορες και πανω απο 20 κιλα. δεν ειχα ποτε μου κανενα προβλημα. κιχ δεν εκαναν και οι 2. φυσικα καλο θα ηταν να βαζαμε οτι λεει ο κατασκευαστης αλλα 7 κιλα δεν φτανουν ουτε για ζητω. απο τις 3 σχαρες η πιο ομορφη νομιζω ειναι η sw και μετα η givi.
the_phantom_boy
11/07/2017, 10:45
σχαρες για το diversion υπαρχουν 3. η γνησια της yamaha , η sw motech και η givi. στην αρχη ειχα την γνησια αλλα επειδη ειναι κακασχημη την εβγαλα και πηρα αυτη της sw motech. και στις 2 εβαζα βαρος πολλες φορες και πανω απο 20 κιλα. δεν ειχα ποτε μου κανενα προβλημα. κιχ δεν εκαναν και οι 2. φυσικα καλο θα ηταν να βαζαμε οτι λεει ο κατασκευαστης αλλα 7 κιλα δεν φτανουν ουτε για ζητω. απο τις 3 σχαρες η πιο ομορφη νομιζω ειναι η sw και μετα η givi.
Την λάτρεψα την sw motech... αλλά μου έδωσαν γάιδαρο ολόκληρο τσάμπα! Στα δόντια θα τον κοιτούσα? :P
Αλλά αυτό που ήθελα ήταν επιβεβαίωση για την αντοχή...
Αν εσύ έχεις δοκιμάσει 20... τότε νομίζω θα είμαι οκ και στα 10-15 αν χρειαστεί ποτέ...
Ευχαριστώ! :)
Konstantinos
23/08/2017, 13:20
Έχω παραγγείλει την XJ6 Diversion και θα ήθελα τη γνώμη σας για κάποια αξεσουάρ που σκέφτομαι να βάλω.
- Μανιτάρια:
Τα εργοστασιακά κοστίζουν 160€.
Είναι όμως χρήσιμα ή σε περίπτωση πτώσης μπορεί να κάνουν ζημιά στο πλαίσιο αντί να το προστατέψουν; Πάντως αυτό ισχυρίζεται η Honda και δεν προτείνει την τοποθέτηση προστατευτικών καγκέλων στις μοτοσυκλέτες της.
- Tank bag:
Εργοστασιακό 14 lit (220€)
https://www.yamaha-motor.eu/gr/accessories/genuine-options/luggage/-city/YME-FTBAG-CT-01/details.acc?overviewhash=%23%2Fexplore%2F363270%2F0%7C0%7CXJ6S%7C2013%2F%7C
Givi 20 lit (146€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_tsanta_rezerbouar_xs308_me_eidike_base_tanklock
Kappa 20 lit (95€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/kappa_tank_bag_tk763_me_eidike_base_tanklock
Οι τιμές περιλαμβάνουν εξάρτημα σύνδεσης στο ρεζερβουάρ (tanklock).
- Πλαϊνές βαλίτσες:
Givi 2x35 lit (525€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_balitses_v35_plx
Kappa 2x33 lit (455€)
https://www.moto-accessories.gr/products/balitses_gia_plx_givi_kappa/kappa_balitses_k33_k_road_plx
Οι τιμές περιλαμβάνουν τις βάσεις στήριξης.
Σκέφτομαι ωστόσο μήπως να προτιμήσω σαμάρια που είναι φθηνότερα από τις βαλίτσες και δεν έχουν μόνιμες βάσεις στήριξης, που όσο να ’ναι ασχημίζουν το μηχανάκι.
- Σαμάρια:
Εργοστασιακά 2x(14-21) lit (345€ με βάσεις)
https://www.yamaha-motor.eu/gr/accessories/genuine-options/luggage/-/YME-SSBAG-00-01/details.acc?overviewhash=%23%2Fexplore%2F363270%2F0%7C0%7CXJ6S%7C2013%2F%7C
Givi 2x(28-40) lit (123€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_saddle_bags_samaria_mecanes_56_80lit_ea100b
Top case σκέφτομαι να μην βάλω γιατί κατά τη γνώμη μου ασχημίζει πολύ το μηχανάκι και επιπλέον, λόγω του σημείου που βρίσκεται, καταστρέφει την κατανομή βάρους και την αεροδυναμική.
Θα ήθελα τη γνώμη σας!
Για πίσω σκέψου και tail bag.
Επίσης για σαμάρια ρίξε μια ματία και στα oxford
Για τα μανιτάρια οι απόψεις είναι αντικρουόμενες , αλλά τελικά είναι απλά θέμα τύχης του πως θα πέσει το μηχανάκι και που θα χτυπήσει.
Η δική μου η άποψη είναι ότι θα προστατέψουν σε στατικές χαζο-πτώσεις άντε και σε ταχύτητες πόλης μέχρι 40-50Km/h. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες μπορεί να κάνουν
μεγαλύτερη ζημιά.
Για τις πλαϊνές βαλίτσες της Givi υπάρχουν κάποια κάγκελα που αφαιρούνται γρήγορα ώστε να μην φαίνεται αηδία το μηχανάκι. Μένουν μόνο κάποιες βίδες στήριξης
αλλά εάν θυμάμαι κόστιζαν γύρω στα 200-300€ (μόνο οι βάσεις) και νομίζω τις παντρεύεσαι με το μηχανάκι γιατί δεν είναι universal.
Το top-case εάν βάζεις μέχρι 5-6 κιλά δεν είναι τόσο τραγικό για την δυναμική συμπεριφορά της μηχανής και είναι πολύ πιο πρακτικό για την πόλη (έχεις δει πόσο εξέχουν οι πλαϊνές βαλίτσες?)
Konstantinos
23/08/2017, 21:19
@nik69
Την προστασία τη χρειάζομαι γι' αυτές ακριβώς τις στατικές χαζο-πτώσεις. Να μη σπάσει δλδ κανένα πλαστικό και να μη γρατσουνιστεί κανένα καπάκι. Απ' ότι καταλαβαίνω, για τέτοιες περιπτώσεις τα μανιτάρια είναι μάλλον χρήσιμα.
Όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο, κυκλοφορώ ελάχιστα στην πόλη, οπότε δεν μου είναι απαραίτητη η πρακτικότητα του top case.
Και, εννοείται, δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ πλαϊνές βαλίτσες μέσα στην πόλη!
Αν χρειάζομαι αποθηκευτικό χώρο είναι μόνο για το ταξίδι.
Εκεί νομίζω ότι οι πλαϊνές βαλίτσες υπερτερούν του top case, όσον αφορά τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Όμως μεταξύ πλαϊνών βαλιτσών και σαμαριών, τι προτείνεις;
Δεν ξέρω. Εγώ 2 φθηνά μικρά σαμαράκια είχα πάρει και τα χρησιμοποίησα μόλις 2 φορές.
Λογικά οι βαλίτσες είναι πιο ανθεκτικές στο χρόνο και με μεγαλύτερες χωρητικότητες . Εγώ δεν μπορούσα να τις βλέπω από πίσω κάνουν το μηχανάκι να
φαίνεται πολύ φαρδύ
Απλά πρόσεξε στην αγορά ότι και εάν πάρεις να είναι συμβατό με το μηχανάκι. Πιθανόν ογκώδεις βαλίτσες να καλύπτουν τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και
να μην μπορείς να βάλεις 2ο άτομο επάνω.
Δες παρακάτω 2 δείγματα από εδώ με πλήρες εξοπλισμό ταξιδίου
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=78222&p=2574402&viewfull=1#post2574402
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=78222&p=2616095&viewfull=1#post2616095
the_phantom_boy
24/08/2017, 13:30
Μανιτάρια προτείνω τα "PUIG Pro".
Συγκριτικά με τις εργοστασιακές κακάσχημες "μπάλες"... δένουν πολύ όμορφα με το μηχανάκι.
black sheep
24/08/2017, 14:00
Tankbag εχω αξιας 50ε αν θυμαμαι καλα μαγνητικο απο αλλο μηχανακι που κι εδω κανει εξαιρετικα τη δουλεια του.
Οι βαλιτσες εχουν το τεραστιο πλεονεκτημα οτι κλειδωνουν και ειναι αδιαβροχες. Αυτες που κοιτας ειναι μια χαρα. Προβλημα ο συνεπιβατης εχει με τις πιο μεγαλες (givi e41).
Τα σαμαρια ειναι μια χαρα και πιο κομψα ισως, και φυσικα πολυ πιο οικονομικα.Απλα σε ταξιδι μονος σου δεν τ`αφηνεις απτα ματια σου αφου παραβιαζονται μαλλον ευκολα
Πριν απο λίγο παρέλαβα τα μπράτσα της Givi και είδα ότι επάνω έχουν προειδοποίηση για maximum βάρος... 6Kg!
Μα... η βαλίτσα μόνο... είναι 4+! και αν βάλω 2 κράνη... ξεπερνάω το βάρος!
Καταλαβαίνω κάτι λάθος? Γνωρίζει κάποιος να πει απο εμπειρία πόσα κιλά αντέχει?
Ευχαριστώ!
Αν βάλεις δύο κράνη στην βαλίτσα σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα είναι παρκαρισμένη οπότε δεν σε πειράζει το βάρος στην μπαγκαζιέρα.
Τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη που αναφέρουν είναι για όταν κινείται η μοτοσυκλέτα.
the_phantom_boy
24/08/2017, 16:14
Αν βάλεις δύο κράνη στην βαλίτσα σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα είναι παρκαρισμένη οπότε δεν σε πειράζει το βάρος στην μπαγκαζιέρα.
Τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη που αναφέρουν είναι για όταν κινείται η μοτοσυκλέτα.
Ο κύριος λόγος ύπαρξης της βαλίτσας θεωρώ πως είναι να μεταφέρει πράγματα.
Οπότε τα λίγα κιλά σίγουρα με απασχολούν, ειδικά όταν η βαλίτσα απο μόνη της πιάνει 4+ κιλά...
Konstantinos
24/08/2017, 18:35
Σχετικά με τα σαμάρια λύστε μου μια απορία. Αν κατάλαβα καλά περνιούνται πάνω από τη σέλα και ασφαλίζουν με velcro. Δεν είναι πιθανό να φύγουν από τη θέση τους, ειδικά αν το φορτίο που φέρουν δεν είναι ισομοιρασμένο;
Για τα μεγάλα σαμάρια όλες οι εταιρίες (και η Yamaha για τα δικά της) δίνουν έξτρα βέργες ή τετράγωνο πλαίσιο που πιάνουν χαμηλά στην βάση των μαρσπιέ του συνεπιβάτη .
Δες υλοποιήσεις της Sw-motech ή της Givi. Μπαίνεις στην σελίδα τους και βάζεις το μοντέλο σου.
Για τα μικρά δεν είναι απαραίτητες οι έξτρα βάσεις αλλά δεν είναι μόνο το κρέμασμα στην σέλα. Υπάρχουν και πλάγιοι ελαστικοί συνήθως ιμάντες που τους γαντζώνεις πχ. στα μαρσπιέ στην πινακίδα κλπ.
doctoras
24/08/2017, 19:03
Συνηθως συναντάτε να δένονται κατω απο την σελα στην περιοχή του συνοδηγού. Τα βελκρο ειναι δυνατα και συνδέονται μεγαλα κοματια μεταξυ τους και δεν εχεις κανενα θεμα να φύγουν η να ανοίξουν.
Αν εχει βαρος η μια βαλιτσα το πιθανότερο ειναι απλως να πλαγιαζεις ευκολοτερα απο την αυτην την πλευρα.
Το μονο προβλημα που εκατσε σε μενα ηταν να ακουμπήσει ενας αμπαλος κουτακιας (κατα την διέλευση μας σε πλοιο)με την πινακιδα του στην μια βαλιτσα μου οπου ηταν αρκετο να μου κοψει το ενα βασικο λουρι και επρεπε να κανω παντεντα για να στηριχτεί (οπως λαστιχο χταπόδι)
Για πλαινες σκληρές βαλιτσες ειτε k33(kappa) η v35(givi) με τις βασεις τους εφαρμόζουν τελεια και ειναι βαλιτσες για street/touring μηχανακια
Konstantinos
25/08/2017, 07:27
Ψάχνοντας για πλαϊνές βαλίτσες, διαπίστωσα ότι οι Givi V35 και Kappa K33 μπορούν να τοποθετηθούν σε βάσεις Givi PLX και Kappa KLX, δλδ η βάση της μιας κάνει και για την άλλη. Τι παίζει με αυτές τις δύο; Μήπως πρόκειται για αδελφές εταιρίες;
Από την άλλη, τα προϊόντα της Givi είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα της Kappa. Είναι όντως ανώτερα ή απλώς πληρώνεις το όνομα (κάτι σαν VW - Seat);
Ψάχνοντας για πλαϊνές βαλίτσες, διαπίστωσα ότι οι Givi V35 και Kappa K33 μπορούν να τοποθετηθούν σε βάσεις Givi PLX και Kappa KLX, δλδ η βάση της μιας κάνει και για την άλλη. Τι παίζει με αυτές τις δύο; Μήπως πρόκειται για αδελφές εταιρίες;
Από την άλλη, τα προϊόντα της Givi είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα της Kappa. Είναι όντως ανώτερα ή απλώς πληρώνεις το όνομα (κάτι σαν VW - Seat);
Είναι αδελφές εταιρίες, αλλά δεν εχω διαπιστώσει οτι οι Καππα ειναι υποδεέστερες απο τις Γκιβι.
Konstantinos
25/08/2017, 08:38
Μανιτάρια προτείνω τα "PUIG Pro".
Βρίσκω το site της εταιρίας:
https://puig.tv/en/tuning-motos/frame-sliders/pro-frame-sliders?bike=8490&reference=&colour=
Αλλά πού μπορώ να τα βρω στην Ελλάδα;
Στο motoraid
http://www.motoraid.eu/mymoto/yamaha?mfp=46f-my-moto-yamaha[320]&page=2
Βρίσκω το site της εταιρίας:
https://puig.tv/en/tuning-motos/frame-sliders/pro-frame-sliders?bike=8490&reference=&colour=
Αλλά πού μπορώ να τα βρω στην Ελλάδα;
Απο το site τους
387782
Konstantinos
25/08/2017, 08:59
Ευχαριστώ!
Konstantinos
26/08/2017, 14:46
Από χθες το απόγευμα είμαι κάτοχος μίας καινούριας XJ6 Diversion!
Πρόκειται για το τελευταίο καινούριο μοντέλο που υπήρχε σε στοκ στην Ελλάδα.
Παραθέτω τις πρώτες εντυπώσεις μου, μετά από τα πρώτα 75 χλμ που έκανα από το κατάστημα μέχρι το σπίτι μου.
Οι εντυπώσεις αυτές έχουν -αναγκαστικά- ως μέτρο σύγκρισης τη ZR7 που είχα τα τελευταία 14 χρόνια.
Εμφάνιση
Η πρώτη εντύπωση όταν την πρωτοείδα: κούκλα!
Δεν περίμενα ότι θα μου αρέσει τόσο γιατί στις φωτογραφίες δεν με ενθουσίαζε (προτιμούσα την full fairing έκδοση).
Είναι κομψή, με ωραίες αναλογίες, λεπτή στο πίσω μέρος, πιο φαρδιά εμπρός, με μακρύ ψαλίδι.
Το λευκό μεταλλικό χρώμα της πάει πολύ και κάνει ωραία αντίθεση με το μαύρο.
Εκ πρώτης όψεως, η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα φαίνονται πολύ καλά.
Θέση οδήγησης
Σε σχέση με τη ZR, νομίζω ότι καβαλάω supersport!
Τα πόδια είναι σχετικά διπλωμένα, ενώ πέφτει αρκετό βάρος στα χέρια.
Κι όμως ανήκει στην κατηγορία των sport touring.
Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο άβολα θα ένιωθα πάνω σε ένα καθαρόαιμο supersport...
Θέλω να πιστεύω ότι είναι θέμα συνήθειας.
Αν όχι, στο πρώτο service των 1.000 χλμ θα βάλω το τιμόνι στη δεύτερη θέση που έρχεται πιο κοντά στον αναβάτη.
Η σέλα είναι μάλλον σκληρή, λογικό αν δεις πόσο λεπτή είναι.
Επίσης είναι και ...θερμαινόμενη! Στις χαμηλές ταχύτητες, νιώθεις τα μπαλάκια σου να ψήνονται από τη θερμότητα του μοτέρ.
Ευτυχώς, κινούμαι ελάχιστα στην πόλη. Από την άλλη, αυτό μπορεί να είναι και ευχάριστο το χειμώνα!
Κινητήρας
Έχει ένα στριγκό ήχο που θυμίζει (ξανά!) supersport. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν τον προτιμώ από τον μπάσο ήχο της ZR.
Σε σχέση με αυτή όμως έχει πιο βελούδινη λειτουργία.
Είναι φανερό ότι έχει χαμηλότερη ροπή χαμηλά, κάτι που περίμενα, αφού ως γνωστόν δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα κυβικά!
Είναι όμως γραμμικός και δεν σκορτσάρει ακόμα και όταν επιταχύνεις από χαμηλές rpm.
Δεν είμαι σε θέση ακόμα να μιλήσω για τη δύναμή του, ούτε για το πώς συμπεριφέρεται ψηλά, καθώς είμαι στη διαδικασία στρωσίματος.
Στον ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία ψυκτικού υγού κυμαίνεται γύρω στους 90oC, αλλά μόλις μειώσεις ταχύητα ανεβαίνει γρήγορα στους 100oC και μέσα στην πόλη ακόμα ψηλότερα.
Απορία: Παρκάρω και σβήνω τη μηχανή με τη θερμοκρασία στους 93oC (ο ανεμιστήρας δε λειτουργεί).
Μετά από ένα λεπτό γυρίζω το διακόπτη και βλέπω τη θερμοκρασία στους 105oC και τον ανεμιστήρα να παίρνει μπρος.
Αυτό σημαίνει ότι πριν τη σβήσω θα έπρεπε να την αφήσω λίγο στο ρελαντί να κρυώσει; Ναι, αλλά θα κρύωνε ή θα ζεσταινόταν κι άλλο;
Πάντως, σύμφωνα με το εγχειρίδιο δεν υπάρχει πρόβλημα μέχρι τους 116oC. Δεν είναι πολύ ψηλή θερμοκρασία;
Όσον αφορά τη βενζίνη, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 95 RON. Λέω να της βάζω μόνο Shell V-Power που (αν δεν κάνω λάθος) είναι γύρω στα 97 RON.
Στα πρώτα 1.600 χλμ πρέπει να γίνει το στρώσιμο του μοτέρ, δλδ να μην υπερβαίνει τις 5.800 rpm στα πρώτα 1.000 και τις 7.000 rpm στα επόμενα 600 χλμ.
Θα το τηρήσω ευλαβικά. Επίσης, θα επιταχύνω ομαλά και θα αλλάζω συχνά ταχύτητες.
Κιβώτιο
Είναι αρκετό σκληρό, με την έννοια ότι θέλει δύναμη στο πόδι για να ανεβάσεις σχέση, κυρίως στις χαμηλές rpm. Δεν είναι πολύ θορυβώδες, τουλάχιστον σε σχέση με τη ZR.
Η μανέτα του συμπλέκτη όμως με προβλημάτισε. Μετά από μισή ώρα οδήγησης το χέρι μου άρχισε να πονάει και υπέφερα στη σκέψη και μόνο να αλλάξω ταχύτητα.
Ελπίζω να μαλακώσει με τον καιρό ή έστω να συνηθίσει το χέρι μου.
Οι σχέσεις έχουν πυκνή διάταξη και θα έλεγα ότι είναι μάλλον κοντές.
Η 6η δίνει 18,6 km/h ανά 1.000 rpm του κινητήρα (σύμφωνα με τις ενδείξεις των οργάνων, που δεν ξέρω πόσο ακριβείς είναι).
Αυτό σημαίνει ότι αν πας με 130 km/h, η οποία νομίζω ότι είναι μια αξιοπρεπής ταχύτητα ταξιδιού σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, έχεις 7.000 rpm, αρκετά ψηλές κατά τη γνώμη μου.
Όργανα
Είναι κομψά, ευανάγνωστα, με ωραίο φωτισμό. Μου αρέσουν!
Το στροφόμετρο ορθώς είναι αναλογικό, ώστε να μπορείς με μια ματιά να καταλάβεις με τι στροφές κινείσαι.
Το φετίχ μου είναι η θερμοκρασία ψυκτικού υγού.
Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν δείκτη ή ψηφιακές μπάρες που εργονομικά ίσως είναι πιο σωστά, όμως εμένα μ' αρέσει να βλέπω την ακριβή θερμοκρασία και πώς μεταβάλλεται με τις συνθήκες.
Θεωρώ πάντως ότι σε αυτό το μηχανάκι, με το πολύστροφο μοτέρ και την πυκνή διάταξη σχέσεων, θα έπρεπε να υπάρχει ένδειξη σχέσης. Τώρα δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι σχέση έχει το κιβώτιο.
Οδική συμπεριφορά
Δεν έχω γνώμη προς το παρόν, καθώς την έχω οδηγήσει μόνο σε αυτοκινητόδρομο με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (ως 105 km/h).
Παρατήρησα ωστόσο κάτι παράξενο: Το μηχανάκι κάποιες φορές παρουσίαζε μια ταλάντωση.
Στην αρχή νόμισα ότι οφείλεται σε ελαφρύ κατσάρωμα του οδοστρώματος και μου έκανε εντύπωση γιατί επρόκειτο για ολοκαίνουριο τάπητα.
Μετά πρόσεξα ότι αυτό γινόταν όταν το μοτέρ είχε περίπου 4.000 rpm με 5η ή 6η στο κιβώτιο.
Να προέρχονταν οι ταλαντώσεις από το μοτέρ; Όμως δεν έμοιαζαν τέτοιου είδους (δεν ήταν κραδασμοί).
Δεν έχω καταλήξει τι μπορεί να είναι.
Konstantinos
07/09/2017, 13:06
Εντυπώσεων συνέχεια μετά από σχεδόν 300 χλμ με το Diversion...
Κατ' αρχήν να διορθώσω δύο πράγματα που έγραψα στο προηγούμενο post:
- Ο συμπλέκτης δεν είναι καθόλου σκληρός. Μάλλον στην πρώτη βόλτα σχημάτισα λαθεμένη εντύπωση επειδή άλλαζα συνεχώς ταχύτητες.
- Το μηχανάκι δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις. Αυτό που παρατήρησα στην πρώτη βόλτα μάλλον οφειλόταν στο οδόστρωμα.
Από εκεί και πέρα, η θέση οδήγησης εξακολουθεί να μην με βολεύει ιδιαίτερα.
Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι το τιμόνι πέφτει σχετικά μακριά (όχι χαμηλά).
Επίσης, με κουράζει η γκαζιέρα η οποία θέλει αρκετή δύναμη για να ανοίξει και να μείνει ανοιχτή.
Το κιβώτιο εξακολουθεί να είναι σκληρό. Κάποιες φορές δίνει την εντύπωση ότι οι σχέσεις κουμπώνουν σκαλωτά, σε δύο στάδια.
Ελπίζω ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν με τη χρήση και με την πρώτη αλλαγή λαδιού (όπου θα βγει το τηγανόλαδο που έχει από το εργοστάσιο).
Η πρώτη εντύπωση από οδήγηση σε δρόμο με στροφές ήταν θετική.
Γέρνει πανεύκολα και κρατάει σταθερά και ακλόνητα την τροχιά του.
Νομίζω ότι σ' αυτόν τον τομέα είναι ανώτερο του ZR7, που είχε αρκετά μαλακές αναρτήσεις.
Τα λάστιχα (Bridgestone BT021) κρατάνε καλά και δεν θα χρειαστούν αλλαγή.
Άλλωστε δεν είναι τόσο παλιά όσο περίμενα (ημερ/νία κατασκευής 12/2014).
Όπως αποδείχτηκε τελικά, το μηχανάκι δεν είναι κατασκευής του '13 όπως μου είπαν αρχικά από τη Yamaha, αλλά του '15. Ακόμα καλύτερα!
Έκανα και την πρώτη μέτρηση κατανάλωσης: 4,0 lit/100km.
Δεν την περίμενα τόσο χαμηλή, παρότι οδηγώ χαλαρά λόγω στρωσίματος.
Μάλλον πρόκειται για την ελάχιστη κατανάλωση που θα δω ποτέ.
Αν και ενδέχεται να πέσει όταν ανοίξει το μοτέρ.
black sheep
07/09/2017, 13:24
Καλοτάξιδο να είναι.
Ο συμπλέκτης θεωρώ οτι είναι πολύ μαλακός κι εύκολος, σε αντίθεση με το γκάζι που όντως είναι σφιχτό.
Το κιβώτιο σίγουρα θα μαλακώσει. Στις στροφές είναι όντως πολύ καλο, ειδικά κι αν το οδηγείς ψηλόστροφα για να έχεις τον έλεγχο καλύτερα. Θα το διαπιστώσεις μετα το στρώσιμο. Κατανάλωση μέσο όρο 5l/100klm.
Για budget μηχανάκι θεωρώ οτι είναι πολυ καλή αγορά συν οτι ειναι και κουκλί (το γυμνο..)
Konstantinos
07/09/2017, 15:36
Ευχαριστώ!
Είναι όντως κουκλί (και το ημίγυμνο!). Κανένα από τα τελευταία μοντέλα δεν μου αρέσει τόσο.
Το γκάζι δεν ξέρω μήπως μπορεί να ρυθμιστεί από τη ροδέλα που έχει στην αρχή της ντίζας. Ή μήπως βελτιώνεται με λίγο σπρέι WD40.
black sheep
08/09/2017, 00:38
Μπα, τι να κάνει το λαδάκι, δε νομίζω. Βάλε καμιά φωτό όταν ευκαιρήσεις μιας και είναι ολοκαίνουριο!
Ευχαριστώ!
Είναι όντως κουκλί (και το ημίγυμνο!). Κανένα από τα τελευταία μοντέλα δεν μου αρέσει τόσο.
Το γκάζι δεν ξέρω μήπως μπορεί να ρυθμιστεί από τη ροδέλα που έχει στην αρχή της ντίζας. Ή μήπως βελτιώνεται με λίγο σπρέι WD40.
Καλορίζικο!!!!
Και γω το γουστάρω πολύ εμφανισιακά, το λοξοκοίταζα κιόλας ένα φεγγάρι πριν πάρω το δικό μου :)
Βάλε καμία φώτο να γουστάρουμε ;)
Ευχαριστώ!
Είναι όντως κουκλί (και το ημίγυμνο!). Κανένα από τα τελευταία μοντέλα δεν μου αρέσει τόσο.
Το γκάζι δεν ξέρω μήπως μπορεί να ρυθμιστεί από τη ροδέλα που έχει στην αρχή της ντίζας. Ή μήπως βελτιώνεται με λίγο σπρέι WD40.
Μην κάνεις λάθος και ρίξεις WD40 στις ντίζες. Ή λάδι κινητήρα (σύμφωνα με την ίδια την Yamaha) ή κάποιο spray για ντίζες . Αν και αποκλείεται να χρειάζεται καινούργιο μηχανάκι.
300Km είναι πολύ λίγα για συμπεράσματα με το μηχανάκι. Κάτσε να το στρώσεις και μετά.
Το κιβώτιο είναι τυπικό Yamaha περασμένης γενιάς. Θέλει αποφασιστικότητα στο πόδι και ολοκλήρωση της διαδρομής του λεβιέ των ταχυτήτων όταν κάνεις αλλαγή.
Μην προσπαθείς να κατεβάσεις μαζεμένες ταχύτητες με την μία(με πατημένο συμπλέκτη συνεχόμενα δλδ.) πλησιάζοντας σε ένα φανάρι πχ. Εκεί είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος να σου σκαλώσει σε νεκρά.
Konstantinos
08/09/2017, 22:54
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Υπάρχει όριο στα MB;
doctoras
09/09/2017, 09:27
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Υπάρχει όριο στα MB;
επεξεργάσου τες 1600χ1200 τις παίρνει και ανέβασε τες απο το pc σου
Konstantinos
09/09/2017, 10:50
388199
388202
black sheep
09/09/2017, 13:41
Υπεροχο ειναι. Καλες βολτες!
panaconic1
06/11/2017, 09:11
Υπαρχει καποιος που εχει τοποθετηση το πισω φτερο που δινει YAMAHA και να του εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα;
giovani64
06/11/2017, 17:07
Υπαρχει καποιος που εχει τοποθετηση το πισω φτερο που δινει YAMAHA και να του εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα;
το ειχα βαλει εγω αλλα εσπασε απο κραδασμους. 3 ατομα βαλαμε το ιδιο και εσπασε και στους 3.
panaconic1
06/11/2017, 17:21
Ευχαριστω φιλε μουγια την απαντηση σου, γιατι και εγω το ιδιο προβλημα εχω και νομιζα μηπως ετυχε να ειναι απο κακη τοποθετηση, τελικα κριμα τα λεφτα, υπαρχει κατι αλλο που πιο αξιοπιστο;
black sheep
06/11/2017, 17:56
Γιατι να το βαλεις;
panaconic1
06/11/2017, 18:28
Για μερικη προστασια απο νερα .
giovani64
07/11/2017, 14:35
Ευχαριστω φιλε μουγια την απαντηση σου, γιατι και εγω το ιδιο προβλημα εχω και νομιζα μηπως ετυχε να ειναι απο κακη τοποθετηση, τελικα κριμα τα λεφτα, υπαρχει κατι αλλο που πιο αξιοπιστο;
τελικα εβαλα το Skidmarx. το πηρα απο το motoraid . πολυ καλο μεγαλο σε μεγεθος και προστατευει απο νερα και λασπες. απλα λυπηθηκα για το γνησιο γιατι το ειχα βαψει και στο χρωμα της μηχανης. η τοπικη αντιπροσωπεια μου πληρωσε το μισο ποσο για το νεο φτερο αν και ειχε ληξει η εγγυηση του.
giovani64
07/11/2017, 14:39
Ευχαριστω φιλε μουγια την απαντηση σου, γιατι και εγω το ιδιο προβλημα εχω και νομιζα μηπως ετυχε να ειναι απο κακη τοποθετηση, τελικα κριμα τα λεφτα, υπαρχει κατι αλλο που πιο αξιοπιστο;
και μια φωτογραφια με το βαμμενο φτερο390079
Gelotopios
27/03/2018, 21:07
Για σασ και καλως σα βρηκα.
Εδώ και μέρες αναζητώ και σήμερα είδα από κοντά αυτό ----> https://www.car.gr/12320273-yamaha-xj6-xj-6
Οκ μια χαρά φενετε από κοντά αλλά με προβληματίζουν τα 14.00 χμ εάν όντως είναι πιραγμένα η πραγματικά .Ενώ ο έμπορος μου είπε ότι ο ιδιοκτήτης είναι από κοντινό μέρος βρήκα ταμπελάκι με service Yamaha Σπυρίδωνος που βρίσκετε περιοχή Πρέβεζα, αρκετά χμ μακριά . Παρακαλώ τα φώτα σας πιο μοντέλο είναι και εάν όντως τα χμ είναι αληθινά .
black sheep
27/03/2018, 21:26
Για σασ και καλως σα βρηκα.
Εδώ και μέρες αναζητώ και σήμερα είδα από κοντά αυτό ----> https://www.car.gr/12320273-yamaha-xj6-xj-6
Οκ μια χαρά φενετε από κοντά αλλά με προβληματίζουν τα 14.00 χμ εάν όντως είναι πιραγμένα η πραγματικά .Ενώ ο έμπορος μου είπε ότι ο ιδιοκτήτης είναι από κοντινό μέρος βρήκα ταμπελάκι με service Yamaha Σπυρίδωνος που βρίσκετε περιοχή Πρέβεζα, αρκετά χμ μακριά . Παρακαλώ τα φώτα σας πιο μοντέλο είναι και εάν όντως τα χμ είναι αληθινά .
Αφου απο κατω λεει οτι εχει κανει το μεγαλο σερβις των 40.000
panaconic1
27/03/2018, 21:41
Εγω φιλε μου την μοτο την βλεπω απο τις φωτο και ειναι σαν να μην εχει κυκλοφορηση στον δρομο, για τα λεφτα που την δινει δεν ειναι τιποτα, ενα παπι να παρεις θα δωσεις σχεδον τα ιδια, τωρα για τα χιλιομετρα συμφωνα με αυτο που βλεπω στις φωτο εχω την αισθηση οτι ειναι πραγματικα, και μπορω να σου πω απο αυτο που βλεπω και λιγοτερα να εβλεπα παλι θα το πιστευα.
Τωρα αν κρυβει κατι πονηρο το ξερει μονο ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ.
Το μοντελο ειναι πραγματι του 2009 την ιδια ακριβως εχω και εγω.
Η κατασταση της ειναι ΑΨΟΓΗ!!!!!!!!!
lykourgi
27/03/2018, 22:01
Αφου απο κατω λεει οτι εχει κανει το μεγαλο σερβις των 40.000
Λεπτομέρειες ...............
:lol:
Konstantinos
28/03/2018, 12:11
Ενώ ο έμπορος μου είπε ότι ο ιδιοκτήτης είναι από κοντινό μέρος βρήκα ταμπελάκι με service Yamaha Σπυρίδωνος που βρίσκετε περιοχή Πρέβεζα, αρκετά χμ μακριά.
Στις φωτό της αγγελίας φαίνεται ότι στην πινακίδα γράφει ΑΤΡ που σημαίνει Άρτα.
Αυτό "κολλάει" και με το συνεργείο της Πρέβεζας.
Γιατί δεν ζητάς από τον έμπορο το όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη ώστε να μιλήσεις μαζί του και να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες;
Cpt_Slow
28/03/2018, 13:43
14.000 απο το μεγαλο σερβις μαλλον :lol:
Θερμαινόμενα γκριπ και βαλίτσα βάζει κάποιος ο οποίος χρησιμοποιεί το μηχανάκι του και όχι κάποιος που κάνει ανά χρόνο το καλοκαίρι 500 Km με σαγιονάρα και σορτσάκι.
Από κει και πέρα ο έμπορος μπέρδεψε την γενική επισκευή των 400.000Km με το sevice των 40.000.
Καθαρισμός βαλβίδων λέει (έβγαλε το καπάκι και έτριψε τις έδρες???) και φίλτρο βενζίνης.
giovani64
15/07/2018, 14:37
παιδια εχει ρυθμισει κανεις βαλβιδες? ποσο στοιχισε και που το κανατε στην θεσσαλονικη? εχω φτασει τις 40.000 χλμ και σκεφτομαι να το παω στον Μερεμετσακη. εχω ακουσει οτι ειναι απο τους καλυτερους.ειμαι απο σερρες αλλα αν ειναι καλος αξιζει να κανω τα 85 χλμ Χ2
alexojohn
17/09/2018, 18:16
Έχω παραγγείλει την XJ6 Diversion και θα ήθελα τη γνώμη σας για κάποια αξεσουάρ που σκέφτομαι να βάλω.
- Μανιτάρια:
Τα εργοστασιακά κοστίζουν 160€.
Είναι όμως χρήσιμα ή σε περίπτωση πτώσης μπορεί να κάνουν ζημιά στο πλαίσιο αντί να το προστατέψουν; Πάντως αυτό ισχυρίζεται η Honda και δεν προτείνει την τοποθέτηση προστατευτικών καγκέλων στις μοτοσυκλέτες της.
- Tank bag:
Εργοστασιακό 14 lit (220€)
https://www.yamaha-motor.eu/gr/accessories/genuine-options/luggage/-city/YME-FTBAG-CT-01/details.acc?overviewhash=%23%2Fexplore%2F363270%2F0%7C0%7CXJ6S%7C2013%2F%7C
Givi 20 lit (146€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_tsanta_rezerbouar_xs308_me_eidike_base_tanklock
Kappa 20 lit (95€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/kappa_tank_bag_tk763_me_eidike_base_tanklock
Οι τιμές περιλαμβάνουν εξάρτημα σύνδεσης στο ρεζερβουάρ (tanklock).
- Πλαϊνές βαλίτσες:
Givi 2x35 lit (525€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_balitses_v35_plx
Kappa 2x33 lit (455€)
https://www.moto-accessories.gr/products/balitses_gia_plx_givi_kappa/kappa_balitses_k33_k_road_plx
Οι τιμές περιλαμβάνουν τις βάσεις στήριξης.
Σκέφτομαι ωστόσο μήπως να προτιμήσω σαμάρια που είναι φθηνότερα από τις βαλίτσες και δεν έχουν μόνιμες βάσεις στήριξης, που όσο να ’ναι ασχημίζουν το μηχανάκι.
- Σαμάρια:
Εργοστασιακά 2x(14-21) lit (345€ με βάσεις)
https://www.yamaha-motor.eu/gr/accessories/genuine-options/luggage/-/YME-SSBAG-00-01/details.acc?overviewhash=%23%2Fexplore%2F363270%2F0%7C0%7CXJ6S%7C2013%2F%7C
Givi 2x(28-40) lit (123€)
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/givi_saddle_bags_samaria_mecanes_56_80lit_ea100b
Top case σκέφτομαι να μην βάλω γιατί κατά τη γνώμη μου ασχημίζει πολύ το μηχανάκι και επιπλέον, λόγω του σημείου που βρίσκεται, καταστρέφει την κατανομή βάρους και την αεροδυναμική.
Θα ήθελα τη γνώμη σας!
στην δικιά μου έχω βάλει : κάγκελα sw motech, σχαρα givi με βαλίτσα και πλάνες της kapa με βάσεις plxr ΑΛΛΑ οι βάσεις στο σημείο που δένουν στα πίσω μαριπιε πάνω από το φρένο όταν φορτώσει το μηχανικό λόγο διαδρομής της ανάρτησης βρίσκει στο πίσω φρένο και το τρώει, μπορώ να στείλω σχετικές φωτογραφίες, επίσης tank bag kriega
alexojohn
17/09/2018, 19:32
Για τα μανιτάρια οι απόψεις είναι αντικρουόμενες , αλλά τελικά είναι απλά θέμα τύχης του πως θα πέσει το μηχανάκι και που θα χτυπήσει.
Η δική μου η άποψη είναι ότι θα προστατέψουν σε στατικές χαζο-πτώσεις άντε και σε ταχύτητες πόλης μέχρι 40-50Km/h. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες μπορεί να κάνουν
μεγαλύτερη ζημιά.)
ένα βράδυ χτυπησα σκύλο ερχόμενος από δουλειά :mad: για καλή μου τύχη το βρήκα στο πλάι αριστερή πλευρά και δεν έπεσα αλλά χτύπησα το ψυγείο νερού και στράβωσε το αριστερό κάγκελο. το σκυλί εννοείται ότι έμεινε στον τόπο. αν είχα μανιτάρια μπορεί να είχα χτυπήσει και το πόδι μου.
Konstantinos
19/09/2018, 21:13
@ alexojohn
Μια και παραθέτεις το παλιό μου post, να διευκρινίσω ότι τελικά έβαλα στο XJ6:
1) Εργοστασιακά μανιτάρια (180€).
Δεν πιστεύω ότι προσφέρουν καμιά σοβαρή προστασία, αλλά και μόνο ότι θα αποφεύγω τις γρατζουνιές στα καπάκια σε χαζοπτώσεις, φτάνει.
2) Top case Givi V47.
Μαζί με μπράτσα, βάση, μαξιλαράκι πλάτης, εργατικά, κόστισε 390€.
Ήμουν αντίθετος με τα top case για διάφορους λόγους (αισθητική, αεροδυναμική, κέντρο βάρους).
Αλλά με έπεισε η γυναίκα που ήθελε να ακουμπάει κάπου την πλάτη της!
alexojohn
20/09/2018, 00:13
όμορφη η v47 αλλά θα προτιμούσα την σχαρα της yamaha. θεωρώ ότι είναι καλύτερη ποιοτικά και πιο στιβαρή. στα μπράτσα της givi είχα σπάσιμο μετά από καιρό. το κόλλησα βέβαια αλλά δείχνει ότι υποφέρει λόγο κατασκευής. σέλα θέλω να αλλάξω αλλά δεν ξέρω πότε...
Konstantinos
20/09/2018, 21:36
στα μπράτσα της givi είχα σπάσιμο μετά από καιρό. το κόλλησα βέβαια αλλά δείχνει ότι υποφέρει λόγο κατασκευής.
Μήπως έγινε λόγω υπερφόρτωσης ?
alexojohn
21/09/2018, 02:24
πιο πολύ λόγω ταλάντωσης πιστεύω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.