PDA

View Full Version : Yamaha XJ6 (Diversion naked) - Γνωμες;



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11

UltiMo_
16/08/2013, 05:08
η γυμνή έχει πιο "αλήτικο" στυλάκι. Είναι πιο μηχανάκι. Η άλλη μόνο με την εμφανισιακή διαφορά, νομίζεις οτι βλέπεις μηχανή. Στην ουσία η μόνη διαφορά είναι το κεντρικό σταντ και η θέση στους καθρέφτες είναι λίγο πιο μπροστά στις φερινγκάτες εκδόσεις.
αλλα εμφανισιακά η γυμνή που την είδα σήμερα απο κοντά χάνει στο γεγονός οτι φώς εμπρός και όργανα, είναι σαν ξεκρέμαστα. Στον αέρα. Σαν να τους λείπει κάτι.. γύρω γύρω.
Για το ABS συνεχίζω να ακούω περισσότερο αρνητικές απόψεις απο κόσμο στη δουλειά. Τι να το κάνεις, δε θα πιάσει ποτέ. κτλ.
Τώρα θα μου πεις και το κράνος άχρηστο είναι. Τι να το κάνεις. Αφού ποτέ δε θα πέσεις. Μια φορά όμως θα σου χρειαστεί και θα αξίζει τα 500 ευρώ...

UltiMo_
16/08/2013, 16:24
Δύο παρατηρήσεις θέλω να κάνω για το xj6
Καταρχάς δεν καταλαβαίνω γιατι όλοι λέτε οτι "δεν είναι και τόσο γρήγορο". τετρακύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα είναι. έχει πιο πολλά άλογα και απο το αμάξι μου (σάξο 1.1). Τι περιμένατε να κάνει? Να μου πείτε για άλλες μηχανές-ιδανικές-για-αρχάριους όπως το ninja250/ninja300 οτι είναι καλή αλλα δεν είναι γρήγορη, να το καταλάβω.
Και δεύτερον πλέον είναι η μοναδική τετρακύλινδρη της αγοράς αν δεν κάνω λάθος. Η kawasaki έχει τα δικύλινδρα er6f/n, η σουζούκι επίσης δικύλινδρα gladious/sv, η honda έχει βάλει σε όλα της τα μοντέλα τον νέο δικύλινδρο 500άρι κινητήρα, και όλες οι ιταλικές είχαν απο πάντα δικύλινδρα.
Είμαι στο τσακ να την παραγγείλω και δεν ξέρω καν αν υπάρχει κάποια παρόμοια μηχανή που θα πρέπει να σκεφτώ σαν εναλλακτική λύση.

AUFGEBRACHT
16/08/2013, 16:31
Για το ABS συνεχίζω να ακούω περισσότερο αρνητικές απόψεις απο κόσμο στη δουλειά. Τι να το κάνεις, δε θα πιάσει ποτέ. κτλ.

Μη λέμε πάλι τα ίδια... εμένα 2-3 φορές έχει πιάσει για τα καλά. Αν τώρα σώνει και καλά θέλεις να ακούσεις την αρνητική άποψη του "κόσμου" κάντο ρε παλίκαρε, από εμένα over and out...

mixalhsCr
16/08/2013, 16:33
Ναι αυτές ειναι οι απόψεις απ´οσους έχουν μηχανάκια και θέλουν να τα πουλήσουν και δεν έχουν ABS

Bradipous
16/08/2013, 17:36
Για το ABS συνεχίζω να ακούω περισσότερο αρνητικές απόψεις απο κόσμο στη δουλειά. Τι να το κάνεις, δε θα πιάσει ποτέ. κτλ.
Τώρα θα μου πεις και το κράνος άχρηστο είναι. Τι να το κάνεις. Αφού ποτέ δε θα πέσεις. Μια φορά όμως θα σου χρειαστεί και θα αξίζει τα 500 ευρώ...

Ασεμε να μαντεψω, δουλευεις σε συνεργειο μοτο ή σε φανοποιειο ετσι; :bawl:

Περα απο την πλακα ομως εφοσον εχεις τη δυνατοτητα να παρεις μοτοσακο με ΑΒΣ δεν βρησκω λογο να μην το κανεις.
Οντως μπορει σε μια ενδεχομενη light πτωση εντως πολης να σου βγει λιγοτερο το κοστος επισκευης των πλαστικων (απο οτι να το παραγγειλεις με αβς) αλλα το ΑΒΣ δεν θα σε σωση μονο απο 1 πτωση.

Οπως σου ειπε και ο AUFGBUYHI (η καπως ετσι) παραπανω για ολα αυτα τα συστηματα ασφαλειας εχουν γινει μελετες, δοκιμες κλπ κλπ και ολα γινοντε προς οφελος και για την ασφαλεια του αναβατη.

Παραδειγμα: πριν κανα 2 μερες εβλεπα στο fifth gear οπου συγκριναν τα εξης 3 μικρα smart, iq και mini (το παλιο μινι, αυτο του mrbean). Σαν αγγλικη εκπομπη βεβαια δεν γινοταν να μην εξυμνησουν το καμαρι τους και το εβγαλαν σε ολα καλυτερο (χωρους, γκαζι, κρατηματα) ΑΛΛΑ οχι και σε ασφαλεια. Το smart σε τρακαρισμα εδειξε οτι ο χωρος των επιβατων δεν επαθε τιποτα, το IQ απο την αλλη εχει 9 αεροσακους (για να μην αναφερω αλλα ποσα ηλεκτρονικα βοηθηματα) ενω το μινι δεν εχει ουτε καν ζωνες.

Πλεον οι εταιριες δεν δινουν τοση βαση στην κατασκευη γρηγορων οχηματων αλλα προσπαθουν να φτιαξουν οσο το δυνατον πιο οικονομικους κινητηρες, αντιθετως δαπανουν πολυ περισσοτερα για να αναπτυξουν - εξελιξουν συστηματα ασφαλειας.

UltiMo_
17/08/2013, 10:38
:) http://www.youtube.com/watch?&v=-Zv3Sacl7JQ

sek
20/08/2013, 00:56
:) http://www.youtube.com/watch?&v=-Zv3Sacl7JQ

297828

:wave2:

irinia
20/08/2013, 07:38
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΛΟΙΠΟΝ..............




Τζάμπα πληρώνετε τό ABS.........
έγώ πάντα τό έλεγα.

alexojohn
06/10/2013, 22:44
πτώση δυστυχώς :cry: :cry: :bigcry:

naturalboy
16/10/2013, 01:44
Πτώση? τι ενοείς είχαμε ατύχημα?

alexojohn
19/10/2013, 13:27
σευχαριστω πολυ φιλε μου. το χρωμα με παιδεψε αρκετα αλλα το καταφερα.


πες μας την συνταγη για τον χρωμα σοφε διδασκαλε.... :a23: :a18:

giovani64
19/10/2013, 15:58
πες μας την συνταγη για τον χρωμα σοφε διδασκαλε.... :a23: :a18:

το χρωμα το εβγαλα με φασματογραφο σε μαγαζι που πουλαει χρωματα. δυστυχως δεν κρατησα τον κωδικο:(

alexojohn
19/10/2013, 18:54
το χρωμα το εβγαλα με φασματογραφο σε μαγαζι που πουλαει χρωματα. δυστυχως δεν κρατησα τον κωδικο:(

http://www.spieshecker.com/portal/en?page=GU-1.2.1.1_Sub-Chapter&category=Colour+Solutions&catid=671111081111143270105110100101114

http://www.standox.com/portal/


λοιπον ο κωδικος που δινει η yamaha για το κοκκινο ειναι 918 σε κατηγορια κοκκινου. μεσα απο αυτα τα site βρικα ακριβως τον κωδικο και ακριβης περιγραφη απο τα συστατικα που βαζει και της ποσοτητας...... θα τα δοκιμασω.

tsopanoskylo
23/10/2013, 09:31
Πόσο άραγε ''πατάει'' χώμα η μηχανή; Με πρώτη και το σταυρό στο χέρι, ή βάζω και δευτέρα...; :confused:

alexojohn
23/10/2013, 11:31
με δευτέρα και χαϊδεύεις το γκαζι.... και αλλα ελαστικα εννοείτε

tsopanoskylo
28/10/2013, 12:55
Κατάλαβα...1η καλά είναι!:D

tsopanoskylo
30/10/2013, 20:12
με δευτέρα και χαϊδεύεις το γκαζι.... και αλλα ελαστικα εννοείτε
Τί φοράει το xj6 2011 αλήθεια, τα roadsmart 1 ή 2 και τι γνώμη έχεις για τα δικά σου;

alexojohn
30/10/2013, 21:46
Τί φοράει το xj6 2011 αλήθεια, τα roadsmart 1 ή 2 και τι γνώμη έχεις για τα δικά σου;

εγω το πηρα το καλοκαιρι του 2013 brigestone φοραει της μανας του τα ΒΤ 21 αν δεν κανω λαθος. λενε οτι αργουν να ζεσταθουν το θεμα τι εμπιστοσύνη εχει ο καθε ενας. εγω τα προσεχω

naturalboy
31/10/2013, 08:06
Καλημέρα θέλω να ρωτήσω εάν έχει βρεί κανένας κανένα τελικό εξάτμισης πουνα μήν ξεπερνάει τα 500 ευρό?
Εγώ με την έρευνα που έκανα βρήκα μόνο α8ήνα στην racetech και μου είπαν 180 ευρό, το 8έμα είναι οτι δεν μου το στέλνουν 8έλουν την μοτο εκεί και εγώ είμαι απο 8εσσαλονίκη !! ξέρει κανεις τπτ άλο ευχαριστώ!

alexojohn
01/11/2013, 14:02
καλησπερα και παλι.
λοιπον εχω την μηχανη στα χερια μου μετα απο ενα μηνα που ηταν συνεργειο. αλλα...... μετα απο αλαγη ενως καλαμιου και ταυφ η μηχανη οταν την αφηνω τραβαει προς τα αριστερα. το ειπα στον μαστορα και μου λεει οτι δεν καταλαβαινει κατι. ελα που εγω το νιωθω ομως... καποια εξήγηση καποιος?

harris_x
01/11/2013, 14:06
καλησπερα και παλι.
λοιπον εχω την μηχανη στα χερια μου μετα απο ενα μηνα που ηταν συνεργειο. αλλα...... μετα απο αλαγη ενως καλαμιου και ταυφ η μηχανη οταν την αφηνω τραβαει προς τα αριστερα. το ειπα στον μαστορα και μου λεει οτι δεν καταλαβαινει κατι. ελα που εγω το νιωθω ομως... καποια εξήγηση καποιος?ή είναι στο μυαλό σου ή πρέπει να αλλάξεις μάστορα.
δώσε το μηχανάκι σε κάποιο φίλο σου ή άλλο μηχανικό να σου πει και αυτός τη γνώμη του.

notakos600
01/11/2013, 14:23
Η αλλαγή μόνο τους ενός καλαμιού είναι αναγκάια και ικανή συνθήκη να νιώθεις αυτό που νιώθεις. Γυροσκοπικά το μπροστινό σύστημα σου πάσχει.

alexojohn
01/11/2013, 16:42
Η αλλαγή μόνο τους ενός καλαμιού είναι αναγκάια και ικανή συνθήκη να νιώθεις αυτό που νιώθεις. Γυροσκοπικά το μπροστινό σύστημα σου πάσχει.

τι προτείνεις? εστω και λιγα χιλιοστα πιο πανω σε σχεση με την τιμονοπλακα αν ειναι το ενα καλαμι απο το αλλο τοτε παλι θα εχω την ιδια αισθηση? το μονο που μπορω να κανω ειναι να μετρήσω με παχυμετρο πανω στην τιμονοπλακα το ποσο προεξεχει το ενα με το αλλο.... δεν ξερω αν εγινα κατανοητος :confused:

alexojohn
01/11/2013, 16:44
επίσης εχει και χτύπημα η πισω ζαντα υπαρχει περίπτωση αυτο να επηρεάζει?

panos_zip
01/11/2013, 16:57
Στο άλλο καλάμι (αυτό που δεν αλλάχτηκε) έγινε σέρβις?
Εάν τα λάδια στο ένα καλάμι είναι παλιά και στο άλλο καινούρια, είναι μια πιθανή αιτία.
Εάν έχεις, πχ, 90.000 χλμ στη μηχανή, το ελατήριο θα είναι πεσμένο.

Δεν μπορεί λοιπόν να έχει την ίδια απόδοση με το καινούριο καλάμι.
Από την ζάντα θα έχεις κραδασμούς. Πιστεύω πως δεν έχει καμία σχέση.

alexojohn
01/11/2013, 17:01
Στο άλλο καλάμι (αυτό που δεν αλλάχτηκε) έγινε σέρβις?
Εάν τα λάδια στο ένα καλάμι είναι παλιά και στο άλλο καινούρια, είναι μια πιθανή αιτία.
Εάν έχεις, πχ, 90.000 χλμ στη μηχανή, το ελατήριο θα είναι πεσμένο.

Δεν μπορεί λοιπόν να έχει την ίδια απόδοση με το καινούριο καλάμι.
Από την ζάντα θα έχεις κραδασμούς. Πιστεύω πως δεν έχει καμία σχέση.

η μηχανη εχει κανει 4000 χιλιομετρα μου "ειπε" οτι ειχε παρει εσωτερικα στην μπουκαλα σε σημειο περιεργο... και οτι το εφτιαξε

panos_zip
01/11/2013, 17:13
Ίσως είναι σωστό να το δει και κάποιος άλλος.
Γενικός κανόνας είναι ότι γίνεται στην μια πλευρά θα πρέπει να γίνεται και στην άλλη σε ότι έχει να κάνει με καλάμια, ή φρένα (στις μοτό με 2πλα δισκόφρενα εμπρός προφανώς...)

alexojohn
01/11/2013, 17:15
αρα μια λυση ειναι να αλλαξει και το αλλο καλαμι και να δει την ποσοτητα λαδιου και στα δυο καλαμια....

panos_zip
01/11/2013, 17:21
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα στο άλλο καλάμι να μην το αλλάξει.
Τα λάδια όμως ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχτούν.

notakos600
02/11/2013, 05:04
Τουλάχιστον τα λάδια είναι must να αλλαχθούν και τα νέα να μετρηθούν με ακρίβεια ώστε να είναι ίση ποσότητα και στα δύο καλάμια. Αν συνεχίσει το φαινόμενο βάλε καινούριο ελατήριο στην παλιά μπουκάλα.

doctoras
02/11/2013, 07:48
ρε παιδιά πως γίνεται να είναι χτυπημένο το ένα καλάμι και όχι και το άλλο? να το πω αλλιώς πως γίνεται εάν τσακίσεις το μπροστινό σου να πάρει το ένα καλάμι και όχι το άλλο?? πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο?

επίσης εκτός απο τα καλάμια παιζει να έχουν αρπάξει και οι μπότες ρωτήστε, να πάτε κάπου εξειδικευμένα να τα δείτε όλα αυτά και όχι στον πρωτομάστορα της διπλανής πόρτας...

notakos600
02/11/2013, 09:44
ρε παιδιά πως γίνεται να είναι χτυπημένο το ένα καλάμι και όχι και το άλλο? να το πω αλλιώς πως γίνεται εάν τσακίσεις το μπροστινό σου να πάρει το ένα καλάμι και όχι το άλλο?? πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο?

επίσης εκτός απο τα καλάμια παιζει να έχουν αρπάξει και οι μπότες ρωτήστε, να πάτε κάπου εξειδικευμένα να τα δείτε όλα αυτά και όχι στον πρωτομάστορα της διπλανής πόρτας...

Το πως έγινε μόνο ο ιδιοκτήτης το γνωρίζει, αυτό που ξέρω είναι πως οι μπουκάλες αλλάζονται ζευγάρι, αλλιώς χάνεις τον μπούσουλα με παλιό και νέο ελατήριο κλπ.

alexojohn
18/12/2013, 18:43
καλησπερα και παλι. τι ελαστικά φοράτε στις μηχανές σας?

giovani64
21/12/2013, 12:01
καλησπερα και παλι. τι ελαστικά φοράτε στις μηχανές σας?
οταν την πηρα φορουσε τα DUNLOP ROADSMART.εκανα 20.000 χλμ και εβαλα το καλοκαιρι τα michelin pilot road 3. μου αρεσαν παρα πολυ αλλα εχουν ενα μειονεκτημα. επειδη εχουν πυκνη χαραξη ακουγεται παρα πολυ το μπροστα. κατι σαν χαλασμενο ρουλεμαν.

alexojohn
21/12/2013, 15:20
κρατημα εχει? παγωμένα πως τα πανε?

the_phantom_boy
19/02/2014, 22:30
Καλησπέρα παιδιά...

Έχω το XJ6 Naked, απο το 2010...
Απόλυτα ευχαριστημένος, μόνο που μετά απο μεγάλο ταξίδι κατάλαβα τι του λείπει!
Ένα full fairing προφανώς! :P

Και ρωτάω τώρα... γνωρίζει κανείς αν γίνετε να κουμπωθούν τα πλαστικά απο το Diversion F, στο naked?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...!

notakos600
20/02/2014, 08:44
Καλησπέρα παιδιά...

Έχω το XJ6 Naked, απο το 2010...
Απόλυτα ευχαριστημένος, μόνο που μετά απο μεγάλο ταξίδι κατάλαβα τι του λείπει!
Ένα full fairing προφανώς! :P

Και ρωτάω τώρα... γνωρίζει κανείς αν γίνετε να κουμπωθούν τα πλαστικά απο το Diversion F, στο naked?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...!

Βάλε ζελατίνα, τα πλαστικά του diversion δεν ταιριάζουν, θέλει μοντίφα.

310181

the_phantom_boy
20/02/2014, 21:31
Βάλε ζελατίνα, τα πλαστικά του diversion δεν ταιριάζουν, θέλει μοντίφα.

310181

Έχεις δοκιμάσει απο πρώτο χέρι να το κάνεις αυτό?
Ρωτάω γιατί πολύ φοβάμαι πως η ζελατίνα είναι πολύ μικρή για να κάνει την διαφορά που θέλω!

notakos600
21/02/2014, 09:29
Έχεις δοκιμάσει απο πρώτο χέρι να το κάνεις αυτό?
Ρωτάω γιατί πολύ φοβάμαι πως η ζελατίνα είναι πολύ μικρή για να κάνει την διαφορά που θέλω!

Φίλος έχει βάλει της Puig (καμιά 80άρα του κόστισε) και κόβει αρκετό αέρα. Την είχα κάνει βόλτα γυμνή και μετά με την ζελατίνα, καμία σχέση.
Εξαρτάται βέβαια και από το ύψος του αναβάτη.
Γιατί δεν πήρες το diversion;

notakos600
21/02/2014, 12:21
Επίσης το φιλαράκι έχει φτιάξει ένα stand (προσθαφαιρούμενο) σε περίπτωση επισκευής, στον σχεδιασμό του είναι ακριβώς σαν το aftermarket κεντρικό stand, απλά μετά την επισκευή αφαιρείται. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σίδερο στρατζαριστό ή σωληνωτό. Ίσως σε κάποιους που μαστορεύουν φανεί χρήσιμο. Στο κάτω άκρο μπορεί να προστεθεί ένα αυτάκι για ευκολότερη συγκράτηση με το πόδι.

310267

giovani64
21/02/2014, 14:16
Έχεις δοκιμάσει απο πρώτο χέρι να το κάνεις αυτό?
Ρωτάω γιατί πολύ φοβάμαι πως η ζελατίνα είναι πολύ μικρή για να κάνει την διαφορά που θέλω!
μην περιμενεις να κοβει σαν το φεριγκ του DIVERSION. απλα θα ειναι λιγο καλυτερα απο γυμνο. εχω οδηγησει το δικο μου (diversion) και το γυμνο με ζελατινα. δεν εχουν καμμια σχεση το ενα με το αλλο. οσο και να σκυψεις τις σφαλιαρες θα τις τρως.:a38:

the_phantom_boy
22/02/2014, 11:03
Φίλος έχει βάλει της Puig (καμιά 80άρα του κόστισε) και κόβει αρκετό αέρα. Την είχα κάνει βόλτα γυμνή και μετά με την ζελατίνα, καμία σχέση.
Εξαρτάται βέβαια και από το ύψος του αναβάτη.
Γιατί δεν πήρες το diversion;
Δεν το πήρα γιατί πρώτων ήταν η πρώτη μου μηχανή, άρα δεν είχα νιώσει την διαφορά απο πριν, και σίγουρα μου αρέσει και ΠΟΛΥ περισσότερο ως γυμνό!
Το θέμα είναι ότι έκανα διαδρομές 200-400χιλ και κουραζόμουν αρκετά και όταν κούμπωσα ένα μεγάλο tang bag και έκανα 1000+ χιλ, κατάλαβα απο πρώτο χέρι τι εστί "κόψιμο αέρα"...


Επίσης το φιλαράκι έχει φτιάξει ένα stand (προσθαφαιρούμενο) σε περίπτωση επισκευής, στον σχεδιασμό του είναι ακριβώς σαν το aftermarket κεντρικό stand, απλά μετά την επισκευή αφαιρείται. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σίδερο στρατζαριστό ή σωληνωτό. Ίσως σε κάποιους που μαστορεύουν φανεί χρήσιμο. Στο κάτω άκρο μπορεί να προστεθεί ένα αυτάκι για ευκολότερη συγκράτηση με το πόδι.
310267
Εγώ προτίμησα να φτιάξω ένα αναδιπλούμενο φορητό stand... και με βόλεψε ιδιαίτερα!
310329



μην περιμενεις να κοβει σαν το φεριγκ του DIVERSION. απλα θα ειναι λιγο καλυτερα απο γυμνο. εχω οδηγησει το δικο μου (diversion) και το γυμνο με ζελατινα. δεν εχουν καμμια σχεση το ενα με το αλλο. οσο και να σκυψεις τις σφαλιαρες θα τις τρως.:a38:
Άρα στην ουσία... για να αποκτήσω αυτό που θέλω... χρειάζομαι άλλη μηχανή! :cry:

alexojohn
23/02/2014, 14:35
για ταξιδια θελεις μηχανη με φερινκ. εχω το diversion εβαλα την πιο ψηλη ζελατινα και ειναι καμπανα. σιγουρα θα εχεις και εκει αερα αλλα θα σκαει στο επανω μερος του κρανους και οχι στο σωμα σου.

εχει δοκιμασει καποιος να βαλει καγκελα προστασιας?

alexojohn
23/02/2014, 15:08
με ολο τον εξοπλισμο στο δρομο για την κρητη (πειραια)


208408

με τις πλαινες βαλιτσες επανω ο συνεπιβατης βαζει ανετα τα ποδια του στα μαρσιπιε? καθετε κανονικα οπως και πριν?

notakos600
24/02/2014, 11:33
Εγώ προτίμησα να φτιάξω ένα αναδιπλούμενο φορητό stand... και με βόλεψε ιδιαίτερα!
310329




Καλό είναι για να βγει μόνο ο πίσω τροχός.
Δεν βολεύει όμως όταν πρέπει να είναι και οι 2 τροχοί στον αέρα.

giovani64
24/02/2014, 14:54
με τις πλαινες βαλιτσες επανω ο συνεπιβατης βαζει ανετα τα ποδια του στα μαρσιπιε? καθετε κανονικα οπως και πριν?
ασε φιλε μου στο θεμα αυτο την εχω πατησει. οι βαλιτσες καλυπτουν τα μασπιε του συνεπιβατη και υπαρχει μεγαλο προβλημα. θα ψαχτω να βαλω παταρια απο αυτα που βαζουν στα εντουρο μπας και καταφερω να καθισω δευτερο ατομο με τις βαλιτσες. ισως φυσικα με αλλες να μην υπαρχει προβλημα. με τις συγκεκριμενες ομως παπαλα.

CIRUS
24/02/2014, 15:59
ασε φιλε μου στο θεμα αυτο την εχω πατησει. οι βαλιτσες καλυπτουν τα μασπιε του συνεπιβατη και υπαρχει μεγαλο προβλημα. θα ψαχτω να βαλω παταρια απο αυτα που βαζουν στα εντουρο μπας και καταφερω να καθισω δευτερο ατομο με τις βαλιτσες. ισως φυσικα με αλλες να μην υπαρχει προβλημα. με τις συγκεκριμενες ομως παπαλα.

καλησπέρα, ποιες έχεις βάλει φίλε μου?

εγώ έχω πλαινά σαμάρια της colori και έχω αγοράσει το set για το diversion με τα πλαινά κάγκελα και ο συνεπιβάτης δεν έχει κανένα πρόβλημα

CIRUS
24/02/2014, 16:08
Άρα στην ουσία... για να αποκτήσω αυτό που θέλω... χρειάζομαι άλλη μηχανή! :cry:

Δυστηχώς ναι!

Τα γυμνά δυστηχώς πάντα θα έχουν μειονέκτημα σε ταξίδια.

giovani64
24/02/2014, 16:25
καλησπέρα, ποιες έχεις βάλει φίλε μου?

εγώ έχω πλαινά σαμάρια της colori και έχω αγοράσει το set για το diversion με τα πλαινά κάγκελα και ο συνεπιβάτης δεν έχει κανένα πρόβλημα
εχω βαλει αυτες εδω. ειναι τελειες απλα εχω μονο το προβλημα με τον συνεπιβατη
http://www.motoraid.eu/luggages-tankbags/cases/givi-e41-sidecases&filter=ATTRIBU=%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82SPER=36=%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%9 A%CE%9F@@ATTRIBU=2.%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BD%CE%AESPER=38=%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A3@@ATTRI BU=%CE%A0%CE%AC%CE%BD%CF%89+%CE%B1%CF%80%CF%8C+38+lt.SPER=37=%CE%A7%CE%A9%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%99%CE %9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91

alexojohn
25/02/2014, 14:31
εχω βαλει αυτες εδω. ειναι τελειες απλα εχω μονο το προβλημα με τον συνεπιβατη
http://www.motoraid.eu/luggages-tankbags/cases/givi-e41-sidecases&filter=ATTRIBU=%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82SPER=36=%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%9 A%CE%9F@@ATTRIBU=2.%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BD%CE%AESPER=38=%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A3@@ATTRI BU=%CE%A0%CE%AC%CE%BD%CF%89+%CE%B1%CF%80%CF%8C+38+lt.SPER=37=%CE%A7%CE%A9%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%99%CE %9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91

μηπως η συγκεκριμενες δεν κανουν? η givi δινει αλλες για την συγκεκριμενη

http://www.fz6r-forum.com/forum/f87/givi-pics-23649/

giovani64
25/02/2014, 14:59
μηπως η συγκεκριμενες δεν κανουν? η givi δινει αλλες για την συγκεκριμενη

http://www.fz6r-forum.com/forum/f87/givi-pics-23649/
δυστυχως δεν το ηξερα πριν τις παρω και την πατησα. αυτες που βλεπω στην φωτο που εβαλες ειναι ακριβως οτι πρεπει.

alexojohn
25/02/2014, 19:30
τουλαχιστον ο πιτσιρικας δεν δειχνει να εχει προβλημα

alexojohn
25/02/2014, 19:32
Καλησπέρα παιδιά...

Έχω το XJ6 Naked, απο το 2010...
Απόλυτα ευχαριστημένος, μόνο που μετά απο μεγάλο ταξίδι κατάλαβα τι του λείπει!
Ένα full fairing προφανώς! :P

Και ρωτάω τώρα... γνωρίζει κανείς αν γίνετε να κουμπωθούν τα πλαστικά απο το Diversion F, στο naked?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...!

οταν λες του 2010 επειδη το γραφει η αδεια η αναφερει καποιος κωδικος το ετος κατασκευης?

the_phantom_boy
27/02/2014, 02:11
οταν λες του 2010 επειδη το γραφει η αδεια η αναφερει καποιος κωδικος το ετος κατασκευης?

Έχω το XJ6 Naked, απο το 2010...
Είναι μοντέλο 2009 αν δεν κάνω λάθος...

alexojohn
27/02/2014, 13:20
Έχω το XJ6 Naked, απο το 2010...
Είναι μοντέλο 2009 αν δεν κάνω λάθος...


δικιο....

the_phantom_boy
28/02/2014, 01:45
Έχει βάλει κανείς βαλίτσα στο πίσω μέρος σε γυμνό XJ6?
Το έχω δει σε φωτογραφία με ζελατίνα + βαλίτσες και δείχνει όμορφο...!
Χωρίς ζελατίνα όμως, μόνο με τον όγκο πίσω, μήπως θα δείχνει ολίγο τι... ανώμαλο?

alexojohn
28/02/2014, 14:22
σε γυμνο δεν νομιζω να πηγαινει.

the_phantom_boy
28/02/2014, 23:50
σε γυμνο δεν νομιζω να πηγαινει.

Αυτό δεν το λες και άσχημο η αλήθεια είναι... αλλά σκέτη βαλίτσα δεν μπορώ να το φανταστώ!
310787

alexojohn
01/03/2014, 13:30
μπορεις να βαλεις μονο το tanκbag και για ταξιδια ολο το σετ

stone83
11/03/2014, 09:23
ασε φιλε μου στο θεμα αυτο την εχω πατησει. οι βαλιτσες καλυπτουν τα μασπιε του συνεπιβατη και υπαρχει μεγαλο προβλημα. θα ψαχτω να βαλω παταρια απο αυτα που βαζουν στα εντουρο μπας και καταφερω να καθισω δευτερο ατομο με τις βαλιτσες. ισως φυσικα με αλλες να μην υπαρχει προβλημα. με τις συγκεκριμενες ομως παπαλα.

Καλημέρα φίλε giovani64 και σε όλους τους xj6αδες,εχω βάλει τα σαμάρια της Kappa που τα πήρα προσφορά κανα 80αρι νομίζω και ο συνεπιβάτης κάθεται κανονικά και μάλιστα τα προσαρμόζω χωρίς κάγκελα,φυσικά και τα δικά σου πλαϊνά είναι πιο ποιοτικά και κυριλέ αλλά για μοναχικά ταξίδια,τα λεφτά δεν είναι πολλά μπορείς να πάρεις και αυτά και ανάλογα την περίσταση να χρησιμοποιεις όποια θέλεις παραθέτω και foto......
311615

giovani64
11/03/2014, 15:51
Καλημέρα φίλε giovani64 και σε όλους τους xj6αδες,εχω βάλει τα σαμάρια της Kappa που τα πήρα προσφορά κανα 80αρι νομίζω και ο συνεπιβάτης κάθεται κανονικά και μάλιστα τα προσαρμόζω χωρίς κάγκελα,φυσικά και τα δικά σου πλαϊνά είναι πιο ποιοτικά και κυριλέ αλλά για μοναχικά ταξίδια,τα λεφτά δεν είναι πολλά μπορείς να πάρεις και αυτά και ανάλογα την περίσταση να χρησιμοποιεις όποια θέλεις παραθέτω και foto......
311615
ειναι και αυτο μια λυση φιλε μου αλλα πριν φτασω σε αυτην θα δω αν μπορω να προσαρμωσω κανενα φτιαχτο μαρσπιε λιγο πιο μπροστα απο τους δικους του. να σαι καλα για την ιδεα και την φωτογραφια. και καλα ταξιδακια παντα με κρανος και ασφαλεια

stone83
12/03/2014, 09:58
ειναι και αυτο μια λυση φιλε μου αλλα πριν φτασω σε αυτην θα δω αν μπορω να προσαρμωσω κανενα φτιαχτο μαρσπιε λιγο πιο μπροστα απο τους δικους του. να σαι καλα για την ιδεα και την φωτογραφια. και καλα ταξιδακια παντα με κρανος και ασφαλεια
Σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω,όσον αφορά την πατέντα δεν σε φοβάμαι κάτι κάλο και όμορφο θα σκεφτείς να κάνεις.

schifahrengr
22/03/2014, 00:56
Καλησπέρα παιδιά !! Καλώς σας βρήκα!! Επιτέλους βρήκα φορυμ για την μηχανη μας αφου ειμαι νεος κάτοχος του diversion εδω και 1 μηνα. Το πήρα μεταχειρισμενο ειναι μοντελο 07/2010 χωρίς abs και το πηρα με 19000 km. Είχα πριν το bmw scarver και ειπα να κανω αυτη την αλλαγη σε τετρακύλινδο.. Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη και μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την οδηγική συμπεριφορά!! Nα προσεξω κατι σαν νέος αναβάτης της μηχανης ?? χρειαζεται καποια σημαντικη αλλαγή ? (πχ σωληνακια υψηλης?) .. Α και κατι ακομα που έκανε εντυπωση. Πηγα στην yamaha Και ρώτησα για το μεγάλο service των 20000km. Μου ειπε για αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες , γρασαρισμα ρουλεμαν και καποια άλλα πραγματα που δεν μου φάνηκαν και πολυ αναγκαια...... και το ποσο που ακουσα αγγιζε τα 250 ευρω... !!! Ευχαριστώ !!

notakos600
22/03/2014, 10:10
Αν εννοούσε και τα ρουλεμάν λαιμού και ψαλιδιού ψιλολογικά ακούγονται.
Πάντως κάποια πράγματα μπορείς να τα κάνεις μόνος σου και να γλυτώσεις πολλά λ7. ;)

hornettrela
22/03/2014, 13:14
εμενα ελεγε αλλαγη τσιμουχες λαδια στο μπροστινο στα 20000, δεν το εκανε και καπου στις 28000 αρχιζε η μπουκαλα να δακρυζει...

notakos600
23/03/2014, 18:19
Yamaha Moto Cage-Six Concept. :a8:

312710

http://www.freshnessmag.com/2012/10/05/yamaha-moto-cage-six-concept-motorcycle/

sniper35mk
23/03/2014, 22:06
Καλησπερα παιδες. Μεσα στα ολα μηχανακια που κοιταω προς αγορα επεσε το ματι μου και στο xj6. όμορφο μηχανακι αλλα προσωπικα το βρισκω λιγο μικρο (μηκος μηχανης εννοω) και λογω των 1.85 εκατοστων μου θεωρω πως θα μου ειναι κομματι αβολο... Ωστοσο κοιτουσα την εκδοση diversion και πραγματικα για μεταχειρσμενα 3-4 ετων οι τιμες δειχνουν πολυ προσιτες..
Αλλά, δεν εχω βρει ουτε μια με abs και αυτο ειναι που με προβληματιζει... Γενικως τοτε δεν εβγαιναν εκδοσεις με abs? η απλα δεν εχει τυχει να βρω αγγελιες με abs καθως αν παω σε τετοια μηχανη το ψιλο θεωρω απαραιτητο..
Τελος θα ηθελα να ρωτησω αν η εκδοση diverson ειναι και αυτο μικρο σαν μηχανακι ή δειχνει τουλαχιστον λιγο πιο μακρυ? Ευχαριστω εκ των προτερων

schifahrengr
23/03/2014, 22:51
Χμμμ !!! με προβληματισατε τωρα!! Μακαρι να μπορουσα να τα καταφερω και μονος μου αλλα δεν το χω με αυτα τα θεματα..! Μου φαίνεται θα μου φύγει το πακέτο... Ευχαριστω πολυ παντως!! Μια άλλη σκεψη που έχω ειναι να βάλω σωληνακια υψηλης μιας και που η έκδοση που το χω ειναι χωρις abs αλλα δεν ξερω τι παιζει με τιμες και αν όντος αξίζει τοσο πολύ... Τέλος το άλλο μικρόβιο ειναι να βάλω καμια εξατμηση για να ανεβάσω λιγο τους ιππους (αν οντος γίνεται αυτο)..

stone83
24/03/2014, 00:45
Καλησπερα παιδες. Μεσα στα ολα μηχανακια που κοιταω προς αγορα επεσε το ματι μου και στο xj6. όμορφο μηχανακι αλλα προσωπικα το βρισκω λιγο μικρο (μηκος μηχανης εννοω) και λογω των 1.85 εκατοστων μου θεωρω πως θα μου ειναι κομματι αβολο... Ωστοσο κοιτουσα την εκδοση diversion και πραγματικα για μεταχειρσμενα 3-4 ετων οι τιμες δειχνουν πολυ προσιτες..
Αλλά, δεν εχω βρει ουτε μια με abs και αυτο ειναι που με προβληματιζει... Γενικως τοτε δεν εβγαιναν εκδοσεις με abs? η απλα δεν εχει τυχει να βρω αγγελιες με abs καθως αν παω σε τετοια μηχανη το ψιλο θεωρω απαραιτητο..
Τελος θα ηθελα να ρωτησω αν η εκδοση diverson ειναι και αυτο μικρο σαν μηχανακι ή δειχνει τουλαχιστον λιγο πιο μακρυ? Ευχαριστω εκ των προτερων

Γειά σου φίλε μου,yamaha xj6 έχουν βγει με abs εκείνη την χρονιά που ψάχνεις μάλλον δεν θα έχεις βρει τέτοιες αγγελίες,όσον αφορά το μέγεθος το diversion δείχνει λιγο πιο μακρύ απο το γυμνό. για το ύψος που λες είμαι 1.86 και δεν μου είναι καθόλου άβολο και με 140 με 150 κάνω άνετα πορεία και με καλύπτει επαρκώς η ζελατίνα,γενικά είναι ευκολοδηγητο μηχανάκι που θα σου αρέσει και μέσα στην πόλη και σε ταξίδι, στο προτείνω ανεπιφύλακτα.

sniper35mk
24/03/2014, 01:07
Οι σκεψεις μου κυριως ειναι για το diversion λογω οτι μου φαινεται τουλαχιστον πιο ανετο και λογω fairing αλλα και λογω οτι μπορεις να βαλεις μια μπαγκαχιερα χωρις να χαλαει η ομορφια του. Μεταχειρισμενο diversion με abs δεν εχω βρει κανενα τουλαχιστον στο car οπως δεν δειχνει αγγελιες ακομα και για καινουριο. Από κει και πέρα ηθελα να ρωτησω το F που ειναι ολο ντυμενο ποιες οι κυριες διαφορες του απο το κανονικο diversion καθως μονο ο κινητηρας ειναι εκτεθειμενος που πιστεθω πως με μανιταρια δεν αγχωνεσε μην τον χτυπησεις.. Καλυπτει αρκετα τον οδηγο απο θεμα θερμοκρασιας ωστε να μην οδηγαμε χερια ποδια ανοιχτα σαν να πεταξουμε?

stone83
24/03/2014, 09:28
Οι σκεψεις μου κυριως ειναι για το diversion λογω οτι μου φαινεται τουλαχιστον πιο ανετο και λογω fairing αλλα και λογω οτι μπορεις να βαλεις μια μπαγκαχιερα χωρις να χαλαει η ομορφια του. Μεταχειρισμενο diversion με abs δεν εχω βρει κανενα τουλαχιστον στο car οπως δεν δειχνει αγγελιες ακομα και για καινουριο. Από κει και πέρα ηθελα να ρωτησω το F που ειναι ολο ντυμενο ποιες οι κυριες διαφορες του απο το κανονικο diversion καθως μονο ο κινητηρας ειναι εκτεθειμενος που πιστεθω πως με μανιταρια δεν αγχωνεσε μην τον χτυπησεις.. Καλυπτει αρκετα τον οδηγο απο θεμα θερμοκρασιας ωστε να μην οδηγαμε χερια ποδια ανοιχτα σαν να πεταξουμε?

Καλημέρα φίλε sniper από το diversion f δεν έχω προσωπική εμπειρία γιαυτό και σου παραθέτω κάποια αποσπάσματα από το περιοδικό moto τεύχος 461 που έκανε παρουσίαση το συγκεκριμένο μοντέλο.''μπορεί η προστασία από τον αέρα να είναι στα ίδια επίπεδα με η χωρίς το ολόκληρο φαιρινγκ, όμως η έκδοση F προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. επηρεάζεται περισσότερο από τον πλευρικό άνεμο, λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας αλλά αν αυτός απουσιάζει η διαφορά στην σταθερότητα γίνεται παραπάνω από εμφανής και στην εθνική οδό το diversion f αποκαλύπτει έναν νέο χαρακτήρα που δεν τον τρομάζουν οι αποστάσεις.'' '' Σε γενικές γραμμές το f με την σύγχρονη αισθητική και τους μεγάλους αεραγωγούς σου δημιουργεί εντυπώσεις που ξεπερνούν την κατηγορία του. η σύγκριση με το ημίγυμνο diversion γίνεται και σε αυτόν τον τομέα, αφού σταματημένο ή περιμένοντας στο φανάρι το ντυμένο συγκεντρώνει περισσότερα βλέμματα.'' ''Εντός της πόλης το diversion f δεν έχει χάσει καθόλου από τον χαρακτήρα του και παραμένει εύκολο και ευχάριστο. η σημαντικοτερη διαφορά είναι ότι η ζέστη του κινητήρα διαφεύγει πλέον ακριβώς εκεί που βρίσκονται τα πόδια του αναβάτη και σε συνδυασμό με την όχι και τόσο συνηθισμένη τοποθέτηση της εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα αρχίζει να προβληματιζει μετά από ώρα μέσα στο μποτιλιαρισμα. Παρόλο που το diversion f δεν ζεσταίνεται περισσότερο από τον ημίγυμνο αδερφό του ζεσταίνει πολύ περισσότερο το δεξί πόδι του αναβάτη αν μπλοκαριστεί μέσα στα αυτοκίνητα.'' ελπίζω να κάλυψα της απορίες σου καλή σου μέρα!

sniper35mk
24/03/2014, 12:03
Κ με το παραπάνω. Δεν το ειχα βρέι αυτό το άρθρο. Άρα εφόσον δεν βρίσκω μεταχειρισμενο f κ εφόσον ζεσταινει περισσότερο το δεξι μια κ το θέλω για κυριως μεσα στην πόλη θα παω για το απλό diversion. μια ερωτηση. Τα μαγαζιά που έχουν μεταχειρισμενα φαντάζομαι το δινουν για ένα τεστ ride σωστά? Να το δω πως παει

stone83
24/03/2014, 13:47
Κ με το παραπάνω. Δεν το ειχα βρέι αυτό το άρθρο. Άρα εφόσον δεν βρίσκω μεταχειρισμενο f κ εφόσον ζεσταινει περισσότερο το δεξι μια κ το θέλω για κυριως μεσα στην πόλη θα παω για το απλό diversion. μια ερωτηση. Τα μαγαζιά που έχουν μεταχειρισμενα φαντάζομαι το δινουν για ένα τεστ ride σωστά? Να το δω πως παει

λογικά θα πρέπει να στο δώσουν τώρα απτήν άλλη είναι και στην διάθεση του καταστηματαρχη κανε μια ερώτηση και βλέπεις!!

notakos600
24/03/2014, 14:15
Τα μαγαζιά που έχουν μεταχειρισμενα φαντάζομαι το δινουν για ένα τεστ ride σωστά? Να το δω πως παει

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αλλά δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις.

sniper35mk
24/03/2014, 15:38
Να ρωτησω κατι? και σορρυ κιολας γιατι μονο καινουρια μηχανακια εχει τυχει να αγορασω ως τωρα και σε καποιες λεπτομερειες εχω αγνοια . Οταν λενε δεκτος καθε ελεγχος, αυτος ο ελεγχος πως γινεται απο τον μαστορα σου? Τον πας εκει για να το δει ή του το πανε οι ιδιοι στο μαγαζι του? Πάντως οταν πηγα σε ενα μαγαζι που ειχα ρωτησει για το Gladius για ενα φιλο μου ειχαν πει αν θελει να ερθει να το δει, να το οδηγησει για να εχει ο ιδιος αποψη... Βασικα ειχα κανει μαλακια που δεν ειπα οτι το ηθελα κ εγω ωστε να το εκανα μια βολτα να το δω πως παει. Επίσης ειδα ενα σημερα στο δρομο (μωβ εμοιαζε ισως ξεθοριασμενο μπλε) που ηταν το F και εδειχνε ομορφο και με ωραια θεση οδηγησης

schifahrengr
29/03/2014, 00:46
Να ρωτησω κατι? και σορρυ κιολας γιατι μονο καινουρια μηχανακια εχει τυχει να αγορασω ως τωρα και σε καποιες λεπτομερειες εχω αγνοια . Οταν λενε δεκτος καθε ελεγχος, αυτος ο ελεγχος πως γινεται απο τον μαστορα σου? Τον πας εκει για να το δει ή του το πανε οι ιδιοι στο μαγαζι του? Πάντως οταν πηγα σε ενα μαγαζι που ειχα ρωτησει για το Gladius για ενα φιλο μου ειχαν πει αν θελει να ερθει να το δει, να το οδηγησει για να εχει ο ιδιος αποψη... Βασικα ειχα κανει μαλακια που δεν ειπα οτι το ηθελα κ εγω ωστε να το εκανα μια βολτα να το δω πως παει. Επίσης ειδα ενα σημερα στο δρομο (μωβ εμοιαζε ισως ξεθοριασμενο μπλε) που ηταν το F και εδειχνε ομορφο και με ωραια θεση οδηγησης

κοιτα όταν πρόκυτε για ιδιώτη , τοτε ο κανονας λέει οτι τον πας εσύ στον μαστορά σου για να γίνει ο έλεγχος, φυσικα και υπάρχει περίπτωση να αρνηθεί και αυτό σε σπάνιες περιπτωσεις (αν πχ ο μαστορας σου είναι στην αλλη ακρη της πολης και δεν εχει χρονο να έρθει). Οταν πας σε μαγαζί κοινος "μαντρα" σπανια θα στο δώσουν βολτα ή να το πας στον μαστορά σου εκτός αν το συνεργειο ειναι πολύ κοντα στο μαγαζί και αυτο γιατι τα μηχανάκια τους ειναι ανασφάλιστα και φοβούνται για τα χειρότερα.. Αυτα απο την προσωποπική μου εμπειρία μιας και που εγω με την σειρα μου και τις τεσσερισ μηχανες που είχα αλλάξει τις είχα αγοράσει μεταχειρισμένες.

sniper35mk
29/03/2014, 01:06
Δλδ όταν λένε ακόμη κ σε μάντρα δεκτός κάθε έλεγχος ποιος τα κοιτάει? Σιγά μην τρέχει ο μαστόριας μαζι σου. Καλύτερα ιδιώτης κ άστα να τα κάνουν συλλογή. Ευτυχως εμένα ο μαστορας ειναι σχεδόν κοντά σε όλες τις περιοχές χαχαχα

schifahrengr
30/03/2014, 23:17
Δλδ όταν λένε ακόμη κ σε μάντρα δεκτός κάθε έλεγχος ποιος τα κοιτάει? Σιγά μην τρέχει ο μαστόριας μαζι σου. Καλύτερα ιδιώτης κ άστα να τα κάνουν συλλογή. Ευτυχως εμένα ο μαστορας ειναι σχεδόν κοντά σε όλες τις περιοχές χαχαχα

Σου είπα δεν είναι σίγουρο αυτό είναι και μερικες μάντρες που δέχονται να τις πας στον μαστορα σου!! άλλωστε ακομα και σε μάστορα να το πας μπορει να κοιταξει μονο τα χοντρα, οποτε και εκει να τον φέρεις το ίδιο πραμα ειναι.. Απο την εμπειρία μου θα έλεγα καλυτερα να αγορασεισ απο μια γνώστη εταίρια μεταχειρισμενο γιατι ετσι εξασφαλιζεις και ενα είδος εγγυησης και το μαγαζι απο την μερια του δεν μπορει να σου δώσει μια "φόλα" γιατι έτσι θα αποκτηθει δυσφήση σε αυτη , οχι όμως οτι δεν έχουν γίνει και σκάνδαλα... Απο ιδιώτη ειναι καλες περιπτωσεις αν ο αλλος καιγετε να την δώσει και πετυχεις κατι καλο σε ευκαιρία αλλα ειναι και εκει ρίσκο γιατι μετα την συναλλαγή "μην το είδατε τον παναγή :) ". Τελος να σου πω οτι αν παρεις απο μαντρα μηχανη μπορεις και να εξασφαλισεις με λιγη πιεση και δωρακια που θα τα χρειαστει πχ εγω εχω παρει μπαγαζιερα και βάση givi tank bag της kappa

harris_x
31/03/2014, 08:24
νομίζω πως υπεραναλύσαμε το θέμα ελέγχων/μαντρών/ιδιωτών...

ας επιστρέψουμε στο θέμα τώρα :winka:

notakos600
31/03/2014, 08:31
Δεν ξέρω αν έχει ξανατεθεί το ερώτημα, μπαίνει το fairing του diversion στο γυμνό;
Θέλει άλλες βάσεις;
Υπάρχουν αναμονές από το εργοστάσιο ή θέλουν όλα από την αρχή;

giovani64
01/04/2014, 21:13
Δεν ξέρω αν έχει ξανατεθεί το ερώτημα, μπαίνει το fairing του diversion στο γυμνό;
Θέλει άλλες βάσεις;
Υπάρχουν αναμονές από το εργοστάσιο ή θέλουν όλα από την αρχή;

δεν ειναι μονο το fairing το προβλημα. ειναι και τα πλαινα και τα οργανα που στο γυμνο ειναι πανω στο τιμονι. γινεται με πολλα εξοδα και πολυ πολυ δουλεια.

tragos
03/04/2014, 13:20
Εχω er6 του 2008 γυμνο. Θελω να παω σε 4κυλινδρο Οποσδηποτε!
Αξιζει μα βαλω 5-6 εκατοσταρικα + οσα πιασει το δικο μου να παρω ενα Diversion?? Τι λετε?

notakos600
04/04/2014, 09:02
Εχω er6 του 2008 γυμνο. Θελω να παω σε 4κυλινδρο Οποσδηποτε!
Αξιζει μα βαλω 5-6 εκατοσταρικα + οσα πιασει το δικο μου να παρω ενα Diversion?? Τι λετε?

Το τετρακύλινδρο είναι άλλη φάση.

alexojohn
04/04/2014, 14:24
εχει βαλει καποιος καγκελα?

schifahrengr
13/04/2014, 21:02
Kαλησπέρα σε όλους!! Θα ήθελα λιγο τα "φωτα" σας γιατι απο το πρωι ειμαι πολυ προβληματισμενος... σημερα πηρα το diversion μου και κανοντας μια μεγαλη βολτα στο κεντρο, παρατήρησα να κανει η εξατμηση μικρα σκασιματακια οταν ειναι στο ρελαντι με συχνοτητα 1-2 δευτερολεπτα (το παρατηρησα στο φαναρι αλλα και οταν παρκαρα). Δεν ξερω εχω ανησυχησει πολυ γιατι οικονομικα αυτο το μηνα ειμαι χαλια , και η μηχανη ειναι το βασικο μεσο μεταφορας που εχω. το τσεκ δεν εχει αναψει οπως και στην αποδοση του κινητηρα δεν ειδα καμια διαφορα.. Δοκιμασα να το "ανοίξω" μηπως ηταν μπουκομενο αλλα παλι τα ιδια. Το παρκαρα στο σπιτι και στο ρελαντι ακουγονταν και παλι τα χαρακτηριστικα μικρα "μπαμ - μπαμ " απο την εξατμηση... Εχει κανεις ιδεα βρε παιδια τι μπορει να ειναι?? εχετε ακουσει κατι παρόμοιο ??? Ευχαριστω πολυ!!

notakos600
14/04/2014, 07:52
Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τη νοθεία ουδείς.

schifahrengr
14/04/2014, 19:20
Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τη νοθεία ουδείς.

:D !!! μαλιστα !! με κατατόπισες πληρως με την απάντηση σου!! λες δηλαδη να ειναι απο νοθευμένη βενζινη ε?? Ε τους αλητες θα τα χαλασουν τα μηνακια μας... Η αληθεια ειναι οτι πηγα σημερα το πρωι στην yamaha και δεν ηξεραν και καλα να μου απαντησουν , μου ειπαν να το βαλουν σε κατι υποπιεσομετρα κλπ κλπ με αρχικο κοστος 80 ευρω (με το καλημερα σας)... Θα περιμενω να καψω την βενζινη και ειδωμεν...

notakos600
15/04/2014, 09:44
:D !!! μαλιστα !! με κατατόπισες πληρως με την απάντηση σου!! λες δηλαδη να ειναι απο νοθευμένη βενζινη ε?? Ε τους αλητες θα τα χαλασουν τα μηνακια μας... Η αληθεια ειναι οτι πηγα σημερα το πρωι στην yamaha και δεν ηξεραν και καλα να μου απαντησουν , μου ειπαν να το βαλουν σε κατι υποπιεσομετρα κλπ κλπ με αρχικο κοστος 80 ευρω (με το καλημερα σας)... Θα περιμενω να καψω την βενζινη και ειδωμεν...

Να τους πεις τα υποπιεσόμετρα οι τεχνικοί της γιαμάχα να τα βάλουν...
... σε μηχανάκι που έχει όντως πρόβλημα.
Το δικό σου κατά 98% καίει 50/50 μίγμα βενζίνης και νερού, μην βάλεις ξανά βενζίνη από το συγκεκριμένο πρατήριο.

schifahrengr
15/04/2014, 16:02
Να τους πεις τα υποπιεσόμετρα οι τεχνικοί της γιαμάχα να τα βάλουν...
... σε μηχανάκι που έχει όντως πρόβλημα.
Το δικό σου κατά 98% καίει 50/50 μίγμα βενζίνης και νερού, μην βάλεις ξανά βενζίνη από το συγκεκριμένο πρατήριο.

Ευχαριστω πολυ φιλε μου, με κατατοπισες πληρως!! Πάντως δεν ξερεις πλεον ποιον να πρωτοεμπιστευτεις... οτι θελει και οσο θελει ζηταει ο καθενας . Η Yamaha σε γνωστο δρομο της Αθηνας μου ειπε την ιστορια με τα υποπιεσομετρα και τα 80 ευρω για ΑΡΧΗ !! Η αλλη yamaha μου ειπε οτι θα καθαρισει κατι στην τροφοδοσια 60 ευρω για ΑΡΧΗ !!! EΛΕΟΣ !!

the_phantom_boy
17/04/2014, 03:56
Καλημέρα παιδιά!

Έχω ένα θέμα με το XJ6 μου και χρειάζομαι μια άποψη και απο εσάς αν είναι εύκολο!

Απο πέρσι ακόμα... το μηχανάκι μου έσβηνε κάποιες φορές όταν άφηνα το γκάζι και γυρνούσε στο ρελαντί.
Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και υπέθεσα πως κάποιο σκουπιδάκι θα έχει στο καύσιμο, λίγη υγρασία, κτλ...

Φέτος η μηχανή έμεινε (λόγο κάποιων συνθηκών) κάτω απο την βροχή για 2 βδομάδες.
Το αποτέλεσμα είναι το μηχανάκι να παιδευτεί ΠΟΛΎ ώρα μέχρι να πάρει μπροστά (1+ λεπτό πατημένη συνεχόμενα η μίζα).
Με τα πολλά, αφού πήρε, έβγαλε άσπρο καπνό απο την εξάτμιση μέχρι που σχετικά καθάρισε μαρσάροντας...

Άλλαξα την βενζίνη με φρέσκια, αλλά το πρόβλημα με το σβήσιμο στο ρελαντί έγινε ΠΟΛΥ πιο έντονο απ ότι πέρσι!

Μίλησα με το κατάστημα Θεσσαλονίκης απ όπου και την πήρα (πρώην μοτοδίκτυο) και μου είπαν ότι μάλλον πρέπει να ανεβάσω στροφές (απο την σχετική βίδα κάτω απο την σέλα).

Μου είπε πως 1200-1300 στροφές, είναι οι στροφές που δίνει το εργοστάσιο!
Το θέμα είναι οτι... πέρα του ότι τα σβησίματα δεν διορθώθηκαν, αλλά βελτιώθηκαν λίγο, το μηχανάκι δεν το ακούω σαν να είναι σε ρελαντί!
Στις 1300 είναι έτοιμο να φύγει! + ότι όταν λειτουργεί, είναι σαν να έχει λόξιγκα!
Δεν είναι πολύ ομαλός ο ήχος της μηχανής!

1) Γνωρίζει κανείς ποιο είναι το ρελαντί που δίνει το εργοστάσιο?
2) Έχει κανείς καμία ιδέα σχετικά με τα σβησίματα?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

notakos600
17/04/2014, 08:27
Να τολμήσω την πρόβλεψη πως το πρόβλημα οφείλεται στο TPS, το οποίο φυσικά και αντικαθίσταται δωρεάν στην εγγύηση;
Το φάσμα δυσλειτουργιών που αναφέρεις πάντως εκεί παραπέμπει.

tragos
17/04/2014, 12:03
Αμαν αυτο το tps... Και τα xj6 εχουν θεμα με αυτο?

the_phantom_boy
17/04/2014, 20:06
Και τι είναι αυτό το TPS είπαμε?!

Επίσης... η μηχανή είναι αγορασμένη τέλη του 2010! Άρα μιλάμε μάλλον για εκτός εγγύησης!
Κόστος για κάτι τέτοιο?

notakos600
17/04/2014, 20:10
Και τι είναι αυτό το TPS είπαμε?!

Επίσης... η μηχανή είναι αγορασμένη τέλη του 2010! Άρα μιλάμε μάλλον για εκτός εγγύησης!
Κόστος για κάτι τέτοιο?

Throttle Position Sensor: αισθητήρας θέσης γκαζιού, για τιμή δεν ξέρω να σου πω.

the_phantom_boy
18/04/2014, 00:08
Throttle Position Sensor: αισθητήρας θέσης γκαζιού, για τιμή δεν ξέρω να σου πω.

Αυτό έψαχνα online τώρα...
Αρκετοί αναφέρουν τέτοιου είδους προβλήματα... και κάποιοι μιλάνε για καθαρισμό!
Παίζει να χρειάζεται απλά καθαρισμό? Ή συνήθως αν βγάλει πρόβλημα πάει για αλλαγή?

Επίσης... το να μάζεψε σκουπιδάκια η αντλία βενζίνης αποκλείετε ως ενδεχόμενο?

Gi_4ce
18/04/2014, 00:43
ποσα χλμ εχεις?

the_phantom_boy
18/04/2014, 01:59
ποσα χλμ εχεις?

17.000 και κάτι ψιλά...

tsopanoskylo
24/04/2014, 21:41
Εχω er6 του 2008 γυμνο. Θελω να παω σε 4κυλινδρο Οποσδηποτε!
Αξιζει μα βαλω 5-6 εκατοσταρικα + οσα πιασει το δικο μου να παρω ενα Diversion?? Τι λετε?

Πιό πλούσιος εξοπλισμός και πολύ όμορφο μηχανάκι με ποιότητα Yamaha.ΔΕΝ είναι SuperSport αλλά τα έχει τα γκάζια του και έχει αξιοπρεπή φρένα και αναρτήσεις. Για μένα πάρτο, πρόσεχε το βάρος όταν την μανουβράρεις σταματημένη όμως! :D

tragos
25/04/2014, 02:16
Τλκ σε συγκριση που εκανα αυτα τα δυο ( ειχα το er6 για ενα μηνα και το xj6 για λιγες μερες. Το er6 μπορω να πω οτι εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης τρεμερα περισσότερη ροπη ειναι πιο γρηγορο και κατα πολυ πιο οικονομικο αα εχει καλυτερα φρενα και αναρτησεις αλλα με μικρη διαφορα! Περνει κατω απο 2 λιτρα λαδι στην αλλαγη κ εχει πρωτο ελενχο βαλβιδων στης 42000 κμ. Για μενα απο αυτα τα 2 διαλεγω δαγκωτό er6 f!!
Ξερω δεν ειναι το κατάλληλο θεμα για να τα γραψω αυτα αλλα ηθελα καπου να τα πω!

tsopanoskylo
12/05/2014, 11:14
Γενικά στην ερώτηση ''τι είναι καλύτερο'' ,μόνο ο ίδιος μπορείς να απαντήσεις. Καλορίζικο λοιπόν! ;)