Σύνδεση

View Full Version : άλλη μια κόντρα αιωνίων : moto vs car (περιοδικο motojournal.fr)



Σελίδες : 1 2 [3] 4

p@nos
20/01/2010, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Μη με πας κόντρα στις Ferrari :smokin:


Ferrari 612 P4/5 αναβίωση της 330 p4 των 60's:a07: :a07:



:winka: :beer: :beer: :beer:



και για την ιστορια, δεν προκειτε για μοντελο παραγωγης, αλλα μοναδικο κομματι(ναι, αυτο και μονο αυτο ειναι), το οποιο φτιαχτηκε ειδικα για εναν αμερικανο λεφτα, και εχει ως βαση την ενζο...

project.breeze
20/01/2010, 20:56
Δεν παίζονται οι Ιταλοί...Ferrari και ας μη γαμ... ποτέ :rotflmao: :rotflmao: :wave2:

p@nos
20/01/2010, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Δεν παίζονται οι Ιταλοί...Ferrari και ας μη γαμ... ποτέ :rotflmao: :rotflmao: :wave2:




prosexe παιδι μου τι λες, προσεχε τι λες


:D :D :D :D


186223

project.breeze
21/01/2010, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
prosexe παιδι μου τι λες, προσεχε τι λες


:D :D :D :D


Εεε ναι,μάλλον θα το πάρω πίσω...:rotflmao:

konsttanttinos
21/01/2010, 06:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Μη με πας κόντρα στις Ferrari :smokin:


Ferrari 612 P4/5 αναβίωση της 330 p4 των 60's:a07: :a07:


Ηρακλη, απ'ο,τι ηδη ξερεις, η P4/5 ηταν σχεδιαστικο πονημα του αειμνηστου Pininfarina και της ομαδας του, και δεν προχωρησε περαιτερω γιατι δεν εχει καμμια σχεση με την φιλοσοφια Ferrari.Απλα ο δημιουργος πειραματιστηκε με νεες φορμες και τεχνολογιες, σε νεο σασι και κινητηρα, αλλα δυστυχως δεν προλαβε να βγαλει την τελικη του μορφη.

Η 330 p4 που παρεθεσες ειναι ενα γλυπτο,ενα εργο τεχνης σε 4 τροχους, και η p4/5 φανταζει σαν εκτρωμα μπροστα της.

Tpap
21/01/2010, 22:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε τπαπ πολυ φτηνια αυτα που εβαλες

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

εναλλακτικά βολεύομαι και με αυτό που κυνηγάει το S2000, μιάς και είναι πολύ πιό χρηστικό ΚΑΙ diesel...:


http://www.youtube.com/watch?v=3eJFQn0hvfE


θα έλεγα στους 4τροχους χοντάκηδες να πάρουν αγκαλιά ένα ρολό χαρί κουζίνας για το κλάμα που θα ρίξουν...:lol:




Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ολα τα πισταδορικα θες...

:lol: :lol:

μπέρδεψα λίγο τις πίστες αλλά για δες την σωστή πίστα παραπάνω:lol: :lol:

devil's animal
22/01/2010, 00:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos

Η 330 p4 που παρεθεσες ειναι ενα γλυπτο,ενα εργο τεχνης σε 4 τροχους, και η p4/5 φανταζει σαν εκτρωμα μπροστα της.


:a21: :a21: :a21: :a21:


186328

konsttanttinos
22/01/2010, 06:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
:a21: :a21: :a21: :a21:

Που κολλαει τωρα αυτο?
Ξεχασες τα χαπια σου ή δεν επιασε ο σκουφος?

Malakia goes cloud...

devil's animal
22/01/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Που κολλαει τωρα αυτο?
Ξεχασες τα χαπια σου ή δεν επιασε ο σκουφος?

Malakia goes cloud...

αν δεν κατοικειται ο πανω οροφος και δεν μπορεις να δεις τα προφανη δεν σου φταιει κανενας.
α,επισης χαλαρωσε....
:wave2:

p@nos
22/01/2010, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
:a21: :a21: :a21: :a21:



devils...καμια επαφη....το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο αλλο πλανητη

devil's animal
22/01/2010, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
devils...καμια επαφη....το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο αλλο πλανητη

βρε δε πα'να ψηνει και καφε...

εγω οπως το βλεπω ειναι σαν να εχει ανοιχτο το στομα. ματια=φωτα, φρυδια=θολοι.

επισης ολο το ποστ ηταν και λιγο χιουμοριστικο με την συγκριση που εκανα.

δεν αμφεβαλλα ποτε οτι ειναι υπεραμαξι...
:beer:

p@nos
22/01/2010, 08:33
nai mwre mlk :lol: :lol: :lol:



απλα το συγκεκριμενο τουτουνι ειναι κατα πολλους το καλυτερο τετρατροχο και το ομορφοτερο που εχει βγαλει η φερραρι εβερ

ε η συγκριση με το toy story einai καπως:D

makis206
22/01/2010, 08:36
Αρχίζει να μου μπαίνει επικίνδυνα το καινούργιο μπιμπελό που ακούει στο όνομα 458 italia, καλά όχι και τόσο επικίνδυνα ώστε να κάνω την τράπεζα μαξιλάρι..:D

Αλλά!...:a8:


186335

makis206
22/01/2010, 08:39
:a23: :a03: :a49: :a46: :a48:


186336

p@nos
22/01/2010, 08:41
makh παιζεις βρομικα

:lol: :lol: :lol:



αν και περιμενω πως κι πως το καινουριο nsx της χοντα...κατι μου λεει πως θα κλαψει πολυς κοσμος:eek:

makis206
22/01/2010, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αν και περιμενω πως κι πως το καινουριο nsx της χοντα...κατι μου λεει πως θα κλαψει πολυς κοσμος:eek:

Με μια γρήγορη ματιά είδα ότι στο νετ παίζουν πολλά σενάρια (http://images.google.gr/images?hl=el&source=hp&q=honda%20nsx%202010&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi) για το NSX αλλά κάτι μου λέει πως αυτό στη φωτό παρακάτω θα είναι και αυτό που θα δούμε στο τέλος.

Έχεις κάτι πιο έγκυρο μήπως;:beer:


186337

p@nos
22/01/2010, 08:54
tipota δυστυχως...

το σιγουρο ειναι, πως αφου φανηκε σε ολους το gtr απιστευτο, με το nsx θα παθουν το σοκ της ζωης τους :lol: :lol: :lol:


μακαρι να μπορουσαμε να το οδηγησουμε κι εμεις:bawl: :bawl: :bawl:

950dim
22/01/2010, 09:01
Drift weapon...


186338

reinmeister
22/01/2010, 09:41
σας τρωει ο κωλος σας ,να αρχισουμε παλι με τα μοντελα και να παμε φυλακη στο τελος...

εγω δηλαδη,σιγουρα εκει θα καταληξω...:sad:

950dim
22/01/2010, 09:49
Υπαρχουν και μτχ στη μιση τιμη...:smilea:


186343

makis206
22/01/2010, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σας τρωει ο κωλος σας ,να αρχισουμε παλι με τα μοντελα και να παμε φυλακη στο τελος...
εγω δηλαδη,σιγουρα εκει θα καταληξω...:sad:

Και πολύ καλά θα σου κάνουνε δηλαδή γιατί κολάζεις κόσμο..:D

road spirit
22/01/2010, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αν και περιμενω πως κι πως το καινουριο nsx της χοντα...κατι μου λεει πως θα κλαψει πολυς κοσμος:eek:


Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Με μια γρήγορη ματιά είδα ότι στο νετ παίζουν πολλά σενάρια (http://images.google.gr/images?hl=el&source=hp&q=honda%20nsx%202010&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi) για το NSX αλλά κάτι μου λέει πως αυτό στη φωτό παρακάτω θα είναι και αυτό που θα δούμε στο τέλος.

Έχεις κάτι πιο έγκυρο μήπως;:beer:


το νέο "nsx" παρουσιάσθηκε πριν λίγες μέρες στην αγωνιστική του μορφή, το HSV-010gt

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1636311#post1636311

είναι πιθανό ότι και η πολιτική έκδοση θα βασίζεται σε αυτό

makis206
22/01/2010, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
το νέο "nsx" παρουσιάσθηκε πριν λίγες μέρες στην αγωνιστική του μορφή, το HSV-010gt

Ω ρε μάγκα μου (http://www.youtube.com/watch?v=h8Zjc2aqe9E&feature=related)..!:uplate:

reinmeister
22/01/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Και πολύ καλά θα σου κάνουνε δηλαδή γιατί κολάζεις κόσμο..:D

εγω μωρε? οχι θελω τωρα να μου πεις ΠΟΤΕ εγω πριζωσα ανθρωπο....:lol: :lol:

λοιπον εκλεισε...

θα ξαναψαξω να βρω S2 του 94 με το getrag το 5ταχυτο...

ξερετε ποιο λεω ε? αυτο με τα τορσεν και το καλυτερο ever μοτερ της audi...το 2.2 το πεντακυλινδρο που φορουσε και το S1 quattro του group Β...

τα μαμα αντερα σηκωνουν χαλαρα 600 κατω...

ειχα βρει ενα στοκ πενα με 10.000 ,αλλα πηρα το μπουσα...

θα σας φτιαξω εγω καλα κουφαλιτσες...


186347

reinmeister
22/01/2010, 10:19
το παρακατω γκολφακι του duhlback αυτο το μοτερ φοραει και αναλογα την ρυθμιση παιζει απο 800 μεχρι 1300 αλογακια...

υ.γ.μιλαμε για πολιτικο αμαξι ε...με εγκριση δρομου...

http://www.youtube.com/watch?v=2TFfxchqvB0

devil's animal
22/01/2010, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το παρακατω γκολφακι του duhlback αυτο το μοτερ φοραει και αναλογα την ρυθμιση παιζει απο 800 μεχρι 1300 αλογακια...

υ.γ.μιλαμε για πολιτικο αμαξι ε...με εγκριση δρομου...

http://www.youtube.com/watch?v=2TFfxchqvB0

το εχει κανει και ομορφο ο μπαρμπας...

στο 6:42..:uplate:

:beer: :beer:

reinmeister
22/01/2010, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το εχει κανει και ομορφο ο μπαρμπας...

στο 6:42..:uplate:

:beer: :beer:

:D :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=ogeycWMr6_U

makis206
22/01/2010, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
:D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=ogeycWMr6_U

Αλητεία.. τσκ τσκ τσκ...:lol:

reinmeister
22/01/2010, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αλητεία.. τσκ τσκ τσκ...:lol:

καμια σχεση ρε...του φευγει και προσπαθει να το κρατησει...:lol:

makis206
22/01/2010, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καμια σχεση ρε...του φευγει και προσπαθει να το κρατησει...:lol:

Τι να κρατήσει πού'χει φάει τον αμάζευτο...:lol:

devil's animal
22/01/2010, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καμια σχεση ρε...του φευγει και προσπαθει να το κρατησει...:lol:

ακουνητο και ακλωνητο το γ@μιδι ομως...

:beer: :beer:

DUKASII
22/01/2010, 11:28
http://www.youtube.com/watch?v=oPQIizRp9ck&feature=related

:p

project.breeze
22/01/2010, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αρχίζει να μου μπαίνει επικίνδυνα το καινούργιο μπιμπελό που ακούει στο όνομα 458 italia



Welcome to the club Μάκη :a07:

project.breeze
22/01/2010, 12:41
Φοβερό το Golf αλλά θα προτιμούσα αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=K3XwuaM_0c0) :evil:

reinmeister
22/01/2010, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Φοβερό το Golf αλλά θα προτιμούσα αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=K3XwuaM_0c0) :evil:

τωρα δεσαμε...πανω που το χα ξεχασει...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=88459&highlight=nissan

υ.γ. ειναι ,νομιζω,πλεον ξεκαθαρο ,οτι ειμαστε αυτοκινητακηδες που απλως εχουμε τα μηχανακια ως μεσα μεταφορας...:lol: :lol:

makis206
22/01/2010, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
υ.γ. ειναι ,νομιζω,πλεον ξεκαθαρο ,οτι ειμαστε αυτοκινητακηδες που απλως εχουμε τα μηχανακια ως μεσα μεταφορας...:lol: :lol:

Α όχι, είμαστε μοτοσυκλετιστές που μας παρασέρνεις και πρέπει να πας φυλακή γι'αυτό!:evil: :lol: :rotflmao:

reinmeister
22/01/2010, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Α όχι, είμαστε μοτοσυκλετιστές που μας παρασέρνεις και πρέπει να πας φυλακή γι'αυτό!:evil: :lol: :rotflmao:

τι μκλς...:lol: :lol: :bawl: :bawl:

reinmeister
22/01/2010, 13:13
ας συνεχισω λοιπον...:D

το s2 το θελω επειδη δεν παιζει να βρω sport quattro...

βγηκε το 1984 ως limited edition με carbon-kevlar αμαξωμα για homologation του θρυλικου πια s1 το οποιο στα χερια ειδικα του rohlr εκανε ανειπωτα πραγματα...

εβγαινε παραγωγη με 309 αλογακια και ,για το δικο μου γουστο,ηταν απλως μια κουκλαρα...

παρτε κι ενα συγκριτικο με evo απο top gear και δειτε πως στεκεται η αρχαιολογια σε στοκ μορφη σε σχεση με το οπλο...

http://www.youtube.com/watch?v=Lo6OdjcxwJI

reinmeister
22/01/2010, 13:15
και δυο φωτο για να γουσταρουμε...η πρωτη του "απλου" και η δευτερη του s1...


186363

reinmeister
22/01/2010, 13:16
...


186364

p@nos
22/01/2010, 13:20
το οποιο ειχε χαρακτηριστει ως βασιλιας της υποστροφης :lol: :lol: :lol:

reinmeister
22/01/2010, 13:31
απολαυστε το εν δρασει...βασικα ακουστε το...

http://www.youtube.com/watch?v=hEK7POxpVeE

reinmeister
22/01/2010, 13:34
κι ενα ακομη με τον "θεο" στο τιμονι του...τον πρωτο που υιοθετησε το αριστερο ποδι στο φρενο...

παρατηρηστε που βρισκεται ο κοσμος στα περασματα...:eyepop:

http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ

reinmeister
22/01/2010, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το οποιο ειχε χαρακτηριστει ως βασιλιας της υποστροφης :lol: :lol: :lol:

αναλογως με το ποιος καθοταν πισω απο το τιμονι...

project.breeze
22/01/2010, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

υ.γ. ειναι ,νομιζω,πλεον ξεκαθαρο ,οτι ειμαστε αυτοκινητακηδες που απλως εχουμε τα μηχανακια ως μεσα μεταφορας...:lol: :lol:


Μάλλον ανοιχτόμυαλοι μοτοσυκλετιστές θα έλεγα :beer:

project.breeze
22/01/2010, 15:23
Επειδή ανέφερες το Audi βλέπω κυμαινόμαστε στα ίδια γούστα μιας και η προσωπική μου σειρά κατάταξης σε κλασσικά αυτοκίνητα (πέρα από Ferrari,Lamborghini κτλ) είναι η εξής:


1.Audi Quattro S1
2.Lancia Delta Integrale (το martini το "κακό")
3. Maserati Ghibli Cup (εντάξει ξεφεύγει λίγο αλλά τί να κάνουμε :rotflmao:

project.breeze
22/01/2010, 15:34
Μπορεί να μην είναι Martini αλλά είναι KAKO (http://www.youtube.com/watch?v=DO_VVla8DlI&feature=related) :eyepop:

p@nos
22/01/2010, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


παρτε κι ενα συγκριτικο με evo απο top gear και δειτε πως στεκεται η αρχαιολογια σε στοκ μορφη σε σχεση με το οπλο...

http://www.youtube.com/watch?v=Lo6OdjcxwJI



ψιλοστημενο το βιντεακι...το κουατρο διπλα σε ενα εβο δεν εχει ΚΑΜΙΑ ελπιδα...

καπου παιζει και βιντεακι, που εχουν βαλει το αγωνιστικο(!) με εβο και εφαγε ξυλο...ποσο μαλλον το παραγωγης...

p@nos
22/01/2010, 16:54
εδω ειναι


http://www.youtube.com/watch?v=Q4qocLLmijY


απο το 4:00 και μετα

konsttanttinos
22/01/2010, 16:55
Ηρακλη, βαλε και μια M3 e46 Coupe SuperLight στον λογαριασμο, γιατι δεν ειναι αμαξι φιλε, ειναι ονειρωξη..


Eπισης, μιας που επιασες τους θρυλους, μην ξεχνας την stratos, αλλα και τα θηρια του group B.
http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8

Respect στα θηρια..

project.breeze
22/01/2010, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Ηρακλη, βαλε και μια M3 e46 Coupe SuperLight στον λογαριασμο, γιατι δεν ειναι αμαξι φιλε, ειναι ονειρωξη..


Eπισης, μιας που επιασες τους θρυλους, μην ξεχνας την stratos, αλλα και τα θηρια του group B.
http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8

Respect στα θηρια..



Παράλειψη για την Μ3 αν και θεωρώ πως ανήκει σε άλλη κατηγορία όντας πιο "πολιτικό".Βέβαια σίγουρα μία ονείρωξη του Group B είναι και η Lancia S4 που φαίνεται και στο βίντεο :a07:

reinmeister
22/01/2010, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ψιλοστημενο το βιντεακι...το κουατρο διπλα σε ενα εβο δεν εχει ΚΑΜΙΑ ελπιδα...

καπου παιζει και βιντεακι, που εχουν βαλει το αγωνιστικο(!) με εβο και εφαγε ξυλο...ποσο μαλλον το παραγωγης...

μωρε χαβαλες ειναι το βιντεο...αλλα και μονο το οτι στριβει ετσι 30 ετων αμαξι κατι λεει...

το βιντεο δεν μπηκε για να γινει συγκριση,αλλα για την ομορφια του πραγματος...

αλλωστε τα σημερινα wrc με τα μισα αλογα και ειναι γρηγοροτερα...

αλλα ,αλλα @@ τοτε, με 500-700 κατω και σουμιεδες...οπως και στην φορμουλα με τα 1500 cc και 1300 ιππων κτηνη...

και πιστεψε με,προτιμω ενα μυριο φορες να κυκλοφορω σημερα με ενα τετοιο καλοσυντηρημενο,παρα με οποιοδηποτε καινουριο...

reinmeister
22/01/2010, 20:59
η στρατος...αλλο πραμα κι αυτη...supercharger και turbo μαζι,μια και η κτηνοτουρμπινα δεν επαιρνε τα ποδια της χαμηλα χωρις βοηθεια...:lol:

project.breeze
22/01/2010, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η στρατος...αλλο πραμα κι αυτη...supercharger και turbo μαζι,μια και η κτηνοτουρμπινα δεν επαιρνε τα ποδια της χαμηλα χωρις βοηθεια...:lol:


Μάλλον την S4 εννοείς γιατί η Stratos ήταν ατμοσφαιρική και φορούσε κινητήρα σχεδιασμένο από την Ferrari :beer:

reinmeister
22/01/2010, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Μάλλον την S4 εννοείς γιατί η Stratos ήταν ατμοσφαιρική και φορούσε κινητήρα σχεδιασμένο από την Ferrari :beer:

δικιο...by bad...:beer:

STOYBI
23/01/2010, 07:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
κι ενα ακομη με τον "θεο" στο τιμονι του...τον πρωτο που υιοθετησε το αριστερο ποδι στο φρενο...

παρατηρηστε που βρισκεται ο κοσμος στα περασματα...:eyepop:

http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ


Ρε φιλε τι μας εκανες τωρα.....:(

( Μας χαλασες ολη την εικονα των υπεροδηγων με τα 300 αλογακια , των ημιαυτοματων σασμαν με τις αλλαγες στο τιμονι , των κατανομεων ροπης αναλογα με την προσφυση των τροχων κλπ κλπ..... ) :winka:

:beer: :beer:

p@nos
23/01/2010, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Επειδή ανέφερες το Audi βλέπω κυμαινόμαστε στα ίδια γούστα μιας και η προσωπική μου σειρά κατάταξης σε κλασσικά αυτοκίνητα (πέρα από Ferrari,Lamborghini κτλ) είναι η εξής:


1.Audi Quattro S1
2.Lancia Delta Integrale (το martini το "κακό")
3. Maserati Ghibli Cup (εντάξει ξεφεύγει λίγο αλλά τί να κάνουμε :rotflmao:


re file delta ειχα ονειρωξεις απο μικρος με αυτο το αμαξι


κυκλοφοραγαν 2 original εκει που εμενα, και τις εβλεπα και μου τρεχαν τα σαλια...

η μια ενα ασπρο ζαχαρι περλα χρωμα και ηταν ονειρο


ο οποιος τη δινει τωρα 25,000 :bawl: :bawl: :bawl:

sapila racing
23/01/2010, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
κι ενα ακομη με τον "θεο" στο τιμονι του...τον πρωτο που υιοθετησε το αριστερο ποδι στο φρενο...

παρατηρηστε που βρισκεται ο κοσμος στα περασματα...:eyepop:

http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ

Σιγουρα πολύ καλός ο walter roehrl αλλά το αυτοκίνητο ηταν αρχικά κοριτσίστικο :winka:

οταν αυτός ηταν ακόμα με την Ascona οι κοπέλλες τον έσκιζαν!

rein αφού σε φτιάχνει το αμάξι, βρες ενα GT απλό 5κύλινδρο, υπάρχουν ακόμα και παρατημένα, και φτιάξτο.
Απο τα ετοιμα δεν θα βρείς στην Ελλάδα νομίζω.

reinmeister
23/01/2010, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σιγουρα πολύ καλός ο walter roehrl αλλά το αυτοκίνητο ηταν αρχικά κοριτσίστικο :winka:

οταν αυτός ηταν ακόμα με την Ascona οι κοπέλλες τον έσκιζαν!

rein αφού σε φτιάχνει το αμάξι, βρες ενα GT απλό 5κύλινδρο, υπάρχουν ακόμα και παρατημένα, και φτιάξτο.

χαχαχα...την μουτον λες ε? οντως ταπα το πηγαινε...αλλα ο αρχων της πηρε το πρωταθλημα το 82 με την ασκονα που συγκριτικα με το αουντι ηταν προκατοχικο...

οντως υπαρχουν κουπε...αλλα δεν μ αρεσει το μακρυ ρε φιλε...επισης ηταν ατμοσφαιρα και μπροστοκουνα...ακομη και ως quattro gt ηταν ατμοσφαιρα...

μιλαμε για τρελλο χαρτι για να γινει οπως θελω...

γι αυτο θα κοιταξω για s2 που ειναι ετοιμο και μ'αρεσει και πιο πολυ...

υ.γ.ειχα βρει ενα του 94 εντελως νορμαλ,απο εναν παππου,αγραντουνιστο...σαν καινουριο ηταν και ηθελε 10.000...

αλλα προτιμησα το μπουσα...

ασε...καταραμενοι οσοι γουσταρουν εξισου αυτοκινητα και μηχανακια...:sad:

DrBig
23/01/2010, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ασε...καταραμενοι οσοι γουσταρουν εξισου αυτοκινητα και μηχανακια...:sad:


και ομως ραϊνμαϊν, κατι υπαρχει και για μας.

http://www.youtube.com/watch?v=owe7POAdaVs&feature=related


(εχω κινητηρα, φτιανουμε ενα?)

T.R.E
23/01/2010, 12:53
Παιδιά ωραία όλα αυτά,αν κάποιος έχει για πούλημα κανένα φτηνό Smart χωρίς κινητήρα κτλ,το παίρνω... Μου περισσεύει και εμένα ένα κομπλέ μοτέρ από Κ2... :)

reinmeister
23/01/2010, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
και ομως ραϊνμαϊν, κατι υπαρχει και για μας.

http://www.youtube.com/watch?v=owe7POAdaVs&feature=related


(εχω κινητηρα, φτιανουμε ενα?)

πλακα εχει...να φτιαξουμε και να το βγαλουμε μια πατησιων με ψιλοβροχο...:lol:

p@nos
23/01/2010, 16:41
εγω παντως(ρεαλιστικος στοχος), με ενα type R(το προηγουμενο εννοειται), ειμαι ικανοποιημενος

:D

konsttanttinos
23/01/2010, 19:26
Ξεπερασμενο πλεον το ταπερ, σε περναει στο χαλαρο το A4 tsi του κυριλε με ενα προγραμματακι, ενω τα gti καθε λογης σε εχουν για τη πλακα τους.

Το ΤΤ RS ειναι ενα οπλο εφτιαξε η audi επιστρεφοντας στους πεντακυλινδρους κινητηρες, και φυσικα με 400 αλογα και τετρακινηση σκιζει πολυ πιο ακριβους συνδυασμους.Με ενα ΦΠΕ φτανει κοντα στα 480+ και παιζει με R8, gallardo, gt2, f430, m3..

http://videos.sapo.pt/yFDY07Zy1ZpFTDUbPeWq

p@nos
23/01/2010, 19:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Ξεπερασμενο πλεον το ταπερ, σε περναει στο χαλαρο το A4 tsi του κυριλε με ενα προγραμματακι, ενω τα gti καθε λογης σε εχουν για τη πλακα τους.

Το ΤΤ RS ειναι ενα οπλο εφτιαξε η audi επιστρεφοντας στους πεντακυλινδρους κινητηρες, και φυσικα με 400 αλογα και τετρακινηση σκιζει πολυ πιο ακριβους συνδυασμους.Με ενα ΦΠΕ φτανει κοντα στα 480+ και παιζει με R8, gallardo, gt2, f430, m3..

http://videos.sapo.pt/yFDY07Zy1ZpFTDUbPeWq


den einai uema μοτερ...παντα υπηρχαν πιο δυνατα απο τα type r...


το αμαξι απλα συνολικα, σε σχεση με τα αντιστοιχα του VW group δεν εχει καμια σχεση

project.breeze
23/01/2010, 19:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Ξεπερασμενο πλεον το ταπερ, σε περναει στο χαλαρο το A4 tsi του κυριλε με ενα προγραμματακι, ενω τα gti καθε λογης σε εχουν για τη πλακα τους.

Το ΤΤ RS ειναι ενα οπλο εφτιαξε η audi επιστρεφοντας στους πεντακυλινδρους κινητηρες, και φυσικα με 400 αλογα και τετρακινηση σκιζει πολυ πιο ακριβους συνδυασμους.Με ενα ΦΠΕ φτανει κοντα στα 480+ και παιζει με R8, gallardo, gt2, f430, m3..

http://videos.sapo.pt/yFDY07Zy1ZpFTDUbPeWq



Καταπληκτικό το TT RS αλλά πανάκριβο στην αγορά και στην συντήρηση (εννοώ τέλη,ασφάλειες,βενζίνες).Έχω βρει μια Maserati Ghibli του 99' (2.000cc Biturbo 6κύλινδρο) με 15 χιλιάρικα από Γερμανία μούρλια! :smokin:

reinmeister
23/01/2010, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Ξεπερασμενο πλεον το ταπερ, σε περναει στο χαλαρο το A4 tsi του κυριλε με ενα προγραμματακι, ενω τα gti καθε λογης σε εχουν για τη πλακα τους.

Το ΤΤ RS ειναι ενα οπλο εφτιαξε η audi επιστρεφοντας στους πεντακυλινδρους κινητηρες, και φυσικα με 400 αλογα και τετρακινηση σκιζει πολυ πιο ακριβους συνδυασμους.Με ενα ΦΠΕ φτανει κοντα στα 480+ και παιζει με R8, gallardo, gt2, f430, m3..

http://videos.sapo.pt/yFDY07Zy1ZpFTDUbPeWq


το haldex τετρακινηση χαρακτηριζεται μονο στα ανεκδοτα...εχω S3 και την ζω την μαλακια καθημερινα...αν ειναι να παρω τετρακουνα ,τουλαχιστον να ναι αληθινο με διαφορικα...

το ttrs ειναι με το ζορι 280 ροδες...αντε να παει με φπε 370...τα υπολοιπα που αναφερεις ουτε με κυαλι δεν θα τα βλεπει...

αλλα δεν ειναι το θεμα εκει...

το θεμα ειναι να παρθει κατι που να γουσταρω ,να μην με δαγκωσει το κοστος και να εχει δυνατοτητες βελτιωσης...

οπως λεει κι ο πανος με βλεπω με κανα γιαπωνεζο να καταληγω...

reinmeister
23/01/2010, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Καταπληκτικό το TT RS αλλά πανάκριβο στην αγορά και στην συντήρηση (εννοώ τέλη,ασφάλειες,βενζίνες).Έχω βρει μια Maserati Ghibli του 99' (2.000cc Biturbo 6κύλινδρο) με 15 χιλιάρικα από Γερμανία μούρλια! :smokin:

κουκλι ειναι αγορι,αλλα θα σε φαει το συνεργειο...το χε ενας δικηγορος που ηξερα και μου χε πει οτι ηταν ολη την ωρα μεσα...

αλλαξε και μοτερ αν θυμαμαι καλα στις 20.000...

καταπληκτικο στησιμο και δυνατο μοτερ αλλα τα γνωστα...viva italia...:sad:

konsttanttinos
23/01/2010, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
den einai uema μοτερ...παντα υπηρχαν πιο δυνατα απο τα type r...


το αμαξι απλα συνολικα, σε σχεση με τα αντιστοιχα του VW group δεν εχει καμια σχεση

Βεβαιως και δεν εχει καμμια σχεση...Αν το συγκρινεις με το golf mk4 με τον 20vt, αρχικα τα πλαστικα της καμπινας θυμηζουν συσκευασιες ζαχαρωτων, η ακαμψια πλαισιου ειναι σαν πλαστελινη, η υποστροφη μετα τις 6000 στροφες ειναι δεδομενη, και απο καταναλωση....τανκερ.Γι'αυτο και οταν πριν 12 χρονια περιπου βγηκε στο κουρμπετι ο 20 vt τα ταπερ πηγαν περιπατο.Δες το καινουριο...χειροτερο απο το προηγουμενο.Τωρα, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα να συγκριθει, οπως το leon cupra πρωτης γενιας, και για τους πλεον απιστους το s3..O μονος αντιπαλος του ταπερ ηταν το επιεικως αθλιο corolla ts.
H honda τα τελευταια χρονια μαλακιζεται και στα αμαξια και στις μηχανες, γι'αυτο υπαρχουν ακομη τα vtec 15 ετιας και βαλε, για να κνουν παρεα στις αφρικανες.


Ηρακλη, καλη η Ghibli, αλλα ειναι ηδη 11 ετων, και ειναι ιταλικο (και ξερεις πολυ καλα τι σημαινει αυτο).

kalesin
23/01/2010, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το haldex τετρακινηση χαρακτηριζεται μονο στα ανεκδοτα...εχω S3 και την ζω την μαλακια καθημερινα...αν ειναι να παρω τετρακουνα ,τουλαχιστον να ναι αληθινο με διαφορικα...

το ttrs ειναι με το ζορι 280 ροδες...αντε να παει με φπε 370...τα υπολοιπα που αναφερεις ουτε με κυαλι δεν θα τα βλεπει...

αλλα δεν ειναι το θεμα εκει...

το θεμα ειναι να παρθει κατι που να γουσταρω ,να μην με δαγκωσει το κοστος και να εχει δυνατοτητες βελτιωσης...

οπως λεει κι ο πανος με βλεπω με κανα γιαπωνεζο να καταληγω...



θες παληκαρι μου να σου βρω ενα Nissan silvia S14, να βαρεθεις να μπαινεις με τις πορτες παντου;

:smokin:

το S15 ειναι απειρως πιο ομορφο (για μενα) αλλα ανεβαινει το κοστος

reinmeister
23/01/2010, 20:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
θες παληκαρι μου να σου βρω ενα Nissan silvia S14, να βαρεθεις να μπαινεις με τις πορτες παντου;

:smokin:

το S15 ειναι απειρως πιο ομορφο (για μενα) αλλα ανεβαινει το κοστος

ασε με ρε συ,εχω μπλεξει...ουτε ξερω τι θα κανω τελικα...

θα παρω καμια καροτσα civic μου φαινεται,θα της βαλω το καλο το 18αρι του Integra και θα ξεμπερδευω...:lol:

kalesin
23/01/2010, 20:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ασε με ρε συ,εχω μπλεξει...ουτε ξερω τι θα κανω τελικα...

θα παρω καμια καροτσα civic μου φαινεται,θα της βαλω το καλο το 18αρι του Integra και θα ξεμπερδευω...:lol:

αμα ειναι να αρχισεις την κοπτοραπτικη... τοτε σου εχω τη λυση

παιρνεις ενα colt τετρακουνα (το παλιο μοντελο).. κατα σατανικη συμπτωση χωραει στις βασεις της κανονικα τη μηχανη του evo6. Φαντασια εχεις..

κατα συμπτωση τετοιο κολτ εχει στην κατοχη του συνφορουμιτης.. κ σκεφτοταν να το δωσει κιολας
:smokin:

konsttanttinos
23/01/2010, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το haldex τετρακινηση χαρακτηριζεται μονο στα ανεκδοτα...εχω S3 και την ζω την μαλακια καθημερινα...αν ειναι να παρω τετρακουνα ,τουλαχιστον να ναι αληθινο με διαφορικα...

το ttrs ειναι με το ζορι 280 ροδες...αντε να παει με φπε 370...τα υπολοιπα που αναφερεις ουτε με κυαλι δεν θα τα βλεπει...

αλλα δεν ειναι το θεμα εκει...

το θεμα ειναι να παρθει κατι που να γουσταρω ,να μην με δαγκωσει το κοστος και να εχει δυνατοτητες βελτιωσης...

οπως λεει κι ο πανος με βλεπω με κανα γιαπωνεζο να καταληγω...


Η audi βγαζει δυο εκδοσεις για το rs, 340 και 390 αλογα.Aφου εχεις s3 ξερεις που μπορει να φτασει με φπε.Θα με ενδιεφερε πολυ να μου δειξεις σε δυναμομετρηση να νουμερα που αναφερεις με τοση σιγουρια.Και σιγουρα το θεμα ειναι και εκει.
Τωρα, αν νομιζεις οτι το rs δεν εχει δυνατοτητες βελτιωσης, τοτε μαλλον πρεπει να αρχισεις με το δικο σου s3 και θα καταλαβεις στην πορεια τι αμαξι εχεις.

Οσον αφορα τα ενεργα διαφορικα, που χρονια διατυμπανιζουν οι γνωστοι ιαπωνες, εν ετει 2009, το evo 10 και το wrx sti εφαγαν φολα απο το ''ταπεινο'' ΤΤ S μεσα στην πιστα, στην εδρα τους δηλαδη, απο ενα coupe 273 ιππων.
Για να μην πω για το focus RS, που με το revo knucle εστειλε το active yaw control και τα τρια ενεργα διαφορικα πισω στην japan για επανεξεταση.Και μην ξεχνας, το focus rs ειναι FWD!

Αν σου δωθει η ευκαιρια, κανε καμμια βολτα ενα evo 8 και ενα evo 10, και γραψε μας τις εντυπωσεις σου.

blackbusa
23/01/2010, 20:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
re file delta ειχα ονειρωξεις απο μικρος με αυτο το αμαξι


κυκλοφοραγαν 2 original εκει που εμενα, και τις εβλεπα και μου τρεχαν τα σαλια...

η μια ενα ασπρο ζαχαρι περλα χρωμα και ηταν ονειρο



αν λες για Πατησια και περιχωρα...και το ενα ηταν μαυρο με ξενες πινακιδες....:sad: :sad: :sad:

το ''perla'' ειναι αυτο που ειχε σε διαγωνισμο το auto motor und sport και το κερδισε καποιος που εμενε Κατω Πατησια....

konsttanttinos
23/01/2010, 20:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
αμα ειναι να αρχισεις την κοπτοραπτικη... τοτε σου εχω τη λυση

παιρνεις ενα colt τετρακουνα (το παλιο μοντελο).. κατα σατανικη συμπτωση χωραει στις βασεις της κανονικα τη μηχανη του evo6. Φαντασια εχεις..

κατα συμπτωση τετοιο κολτ εχει στην κατοχη του συνφορουμιτης.. κ σκεφτοταν να το δωσει κιολας
:smokin:

O συμφορουμιτης δινει μαζι με το αμαξι μια ετησια συνδρομη για προσευχη στον αγιο χριστοφορο, γιατι οποιος καταφερει να στριψει με 260 αλογα σε ενα πλαισιο βουτυρο, σιγουρα εχει αγιο συνοδηγο.:smokin:

Tpap
23/01/2010, 20:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το haldex τετρακινηση χαρακτηριζεται μονο στα ανεκδοτα..αν ειναι να παρω τετρακουνα ,τουλαχιστον να ναι αληθινο με διαφορικα...


:a013: Χ 1000


αν και εμένα με ξέρεις...Μόνο πίσω, όλα. :lol:

p@nos
23/01/2010, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
αν λες για Πατησια και περιχωρα...και το ενα ηταν μαυρο με ξενες πινακιδες....:sad: :sad: :sad:

το ''perla'' ειναι αυτο που ειχε σε διαγωνισμο το auto motor und sport και το κερδισε καποιος που εμενε Κατω Πατησια....



εγω γαλατσι το εβλεπα χρονια, οποτε δεν αποκλειεται να ειναι και αυτο...

το αμαξι ηταν πανεμορφο, αλλα το εχω χασει τα τελευταια χρονια...ελπιζω να μη το στουκαρε ο τυπος:sad: :sad: :sad:

p@nos
23/01/2010, 20:59
konsttanttinos τη φολα που εφαγαν τα εβο και σουμπαρου, δε ξερω κατα ποσο μπορει να την εφαγαν...βεβαια και τα 2 μοντελα ειναι χειροτερα απο τους προκατοχους τους...


τωρα οσο για το καινουριο φοκους...πιο πολυ πιστευω πως εχει σκασει πολλα λεφτα η φορντ σε περιοδικα κλπ για να της διαφημισουν τοσο πολυ το αμαξι...

εγω αμα δεν το οδηγησω αυτο το πραγμα(αυτη τη μλκια που εκαναν δλδ με 300 αλογα μπροστα) δε πιστευω τιποτα απ'οσα διαβαζω...αν και μαλλον ειμαι σιγουρος για το τι θα γινεται, αλλα τεσπα, αυτο ειναι αλλη ιστορια

blackbusa
23/01/2010, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εγω γαλατσι το εβλεπα χρονια...

το αμαξι ηταν πανεμορφο, αλλα το εχω χασει τα τελευταια χρονια...ελπιζω να μη το στουκαρε ο τυπος:sad: :sad: :sad:

το μαυρο με τις ξενες πινακιδες λες???αν ναι....δυστηχως του το κλεψανε...:sad: :sad: :sad:

p@nos
23/01/2010, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
το μαυρο με τις ξενες πινακιδες λες???αν ναι....δυστηχως του το κλεψανε...:sad: :sad: :sad:

εκανα εντιτ πανω...γαλατσι εβλεπα το περλα, αλλα υπηρχε και ενα κοκκινο, οριτζιναλ integrale(και αυτα ξερεις ποσο κανουν σημερα μεταχειρω εεε?:sad: )



παντως πολυ κριμα να σου φανε τετοιο εργαλειο ρπμ...

blackbusa
23/01/2010, 21:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εκανα εντιτ πανω...γαλατσι εβλεπα το περλα, αλλα υπηρχε και ενα κοκκινο, οριτζιναλ integrale(και αυτα ξερεις ποσο κανουν σημερα μεταχειρω εεε?:sad: )



παντως πολυ κριμα να σου φανε τετοιο εργαλειο ρπμ...

το κοκκινο ηταν μουφα....το perla καποια στιγμη το πουλαγε ο τυπακος....ηταν και απο τα τελευταια dealers collection...110κατι απο 300 παγκοσμιος...μετα εβγαλαν ακομα καποια το jolly club italia και παπαλα....λεμε το συγκεκριμενο για 40000 και πανω....

p@nos
23/01/2010, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
το κοκκινο ηταν μουφα....το perla καποια στιγμη το πουλαγε ο τυπακος....ηταν και απο τα τελευταια dealers collection...110κατι απο 300 παγκοσμιος...μετα εβγαλαν ακομα καποια το jolly club italia και παπαλα....λεμε το συγκεκριμενο για 40000 και πανω....


ti na pw etsi eixa mathei...μπορει να λεμε και για αλλο, μπορει να ηταν οντως και μουφα...ετσι κι αλλιως μουφα ειναι τα πιο πολλα...


παντως ετσι και δεις τιμες στη γερμανια, ειναι να βαλεις τα κλαματα


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126190624&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14700&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.modelDescription=integrale&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=124142977&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14700&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.modelDescription=integrale&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2



κλαψε μαζι μου...το δευτερο ειναι απο τα ακριβα

:bawl: :bawl: :bawl:

blackbusa
23/01/2010, 21:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ti na pw etsi eixa mathei...μπορει να λεμε και για αλλο, μπορει να ηταν οντως και μουφα...ετσι κι αλλιως μουφα ειναι τα πιο πολλα...


παντως ετσι και δεις τιμες στη γερμανια, ειναι να βαλεις τα κλαματα



κλαψε μαζι μου...το δευτερο ειναι απο τα ακριβα

:bawl: :bawl: :bawl:

το πρωτο με το δευτερο καμμια σχεση...το πρωτο ειναι integrale με τα μικρα φουσκωματα ενω το δευτερο ειναι το evoluzione ως γνωστον και ως deltona...γιαυτο και οι διαφορα στα λεφτα...το πρωτο στην ιταλια το βρισκεις και πιο φτηνα...το δευτερο σχεδον το ιδιο...λεμε για απλο και οχι συλλεκτικο...

p@nos
23/01/2010, 21:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
το πρωτο με το δευτερο καμμια σχεση...το πρωτο ειναι integrale με τα μικρα φουσκωματα ενω το δευτερο ειναι το evoluzione ως γνωστον και ως deltona...γιαυτο και οι διαφορα στα λεφτα...το πρωτο στην ιταλια το βρισκεις και πιο φτηνα...το δευτερο σχεδον το ιδιο...λεμε για απλο και οχι συλλεκτικο...


to ξερω καμια σχεση, γι'αυτο εβαλα τις τιμες...τα απλα ιντεγκραλε, ελλαδα τα δινουν 30,000...

η deltona ειναι οντως αλλη ιστορια...

reinmeister
23/01/2010, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Η audi βγαζει δυο εκδοσεις για το rs, 340 και 390 αλογα.Aφου εχεις s3 ξερεις που μπορει να φτασει με φπε.Θα με ενδιεφερε πολυ να μου δειξεις σε δυναμομετρηση να νουμερα που αναφερεις με τοση σιγουρια.Και σιγουρα το θεμα ειναι και εκει.
Τωρα, αν νομιζεις οτι το rs δεν εχει δυνατοτητες βελτιωσης, τοτε μαλλον πρεπει να αρχισεις με το δικο σου s3 και θα καταλαβεις στην πορεια τι αμαξι εχεις.

Οσον αφορα τα ενεργα διαφορικα, που χρονια διατυμπανιζουν οι γνωστοι ιαπωνες, εν ετει 2009, το evo 10 και το wrx sti εφαγαν φολα απο το ''ταπεινο'' ΤΤ S μεσα στην πιστα, στην εδρα τους δηλαδη, απο ενα coupe 273 ιππων.
Για να μην πω για το focus RS, που με το revo knucle εστειλε το active yaw control και τα τρια ενεργα διαφορικα πισω στην japan για επανεξεταση.Και μην ξεχνας, το focus rs ειναι FWD!

Αν σου δωθει η ευκαιρια, κανε καμμια βολτα ενα evo 8 και ενα evo 10, και γραψε μας τις εντυπωσεις σου.

ξερω ακριβως τι αμαξι εχω...θες να σου πω τα πραγματικα η αυτα που λενε οι "βελτιωτες"?

δυναμομετρηση εχω μονο απο το δικο μου...ειναι των 215 ιππων κι εβγαλε 165 ροδες...οπως ειπε και ο γρηγορης που το μετρησε ειναι ενα αψογο στοκ s3...

με φπε ,πραγματικα 210 ροδα οριακα παει με 1.2 Overboost και περιπου ασσο σταθερη...

παει κι αλλο με διαφορα καραγκιοζιλικια που συνηθιζονται ελλαδα,οπως σχεδον 2 πιεση και καυσιμα και αναφλεξη στο διαολο,αλλα θεωρω οτι μιλαμε για σωστη αναβαθμιση...

με περιφερειακα μπορει να φτασει περιπου 280 ροδα με μικρο ρισκο στην αξιοπιστια...

με ζυγισματα και μπιελοπιστονα φτανει 400-450 και τελος...μετα φυσικα θελεις gps για να βρεις που παταει η καθε ροδα με το haldex...κι αυτο παει παραπανω...αλλα δουλευει 5-7 χιλιαδες μονο...

απο πλευρας στησιματος ειναι μετριοτατο μια και φτιαχτηκε με σκεπτικο gt του 40αρη...μηδεν πληροφορηση απο το τιμονι και σε κλειστο στροφιλικι θυμαται να μαζεψει τα μουτρα του μετα απο κανα δυο χρονια...

κι αυτο μαζευεται...με αλλες αντιστρεπτικες,μπαρες πανω κατω,και αναρτησεις του 3χιλιαρου...επισης μαζευεται λιγο και το haldex...αλλα ρε φιλε...50 χιλιαρικα εκανε καινουριο...να πα να μαμηθει if you catch my drift...

σαφεστατα και το ttrs εχει περιθωρια βελτιωσης...αλλα αν προσεξες,εγραψα για οικονομικο κουτι,οχι 50-70 χιλιαδων...αν ηταν να δωσω τοσα θα προτιμουσα κατι με torsen...

κι εγω μπορω να σου πω για τεστ σε πιστα οπου s2000 ξεφτυλισε tt quattro των 225...

δεν μου λεει ουσιαστικα κατι...

εχω δει και civic με integra μοτερ τουρμπισμενο στα 700 κατω που με καλο διαφορικο και ψαλιδια δεν εκανε κιχ...

evo εχω οδηγησει...ενα 6 αρι με 600 κατω...τι ακριβως θες να σου πω απο πλευρας εντυπωσεων?

project.breeze
23/01/2010, 21:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
κουκλι ειναι αγορι,αλλα θα σε φαει το συνεργειο...το χε ενας δικηγορος που ηξερα και μου χε πει οτι ηταν ολη την ωρα μεσα...

αλλαξε και μοτερ αν θυμαμαι καλα στις 20.000...

καταπληκτικο στησιμο και δυνατο μοτερ αλλα τα γνωστα...viva italia...:sad:


Αυτά ισχύουν που λες αλλά για την πρώτη γενιά,το τελευταίο μοντέλο που βγήκε το 1997 είχε λύσει όλα αυτά τα προβλήματα και θεωρείται αρκετά αξιόπιστο.Τουλάχιστον από κάποια reviews που διάβασα στο internet

reinmeister
23/01/2010, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Αυτά ισχύουν που λες αλλά για την πρώτη γενιά,το τελευταίο μοντέλο που βγήκε το 1997 είχε λύσει όλα αυτά τα προβλήματα και θεωρείται αρκετά αξιόπιστο.Τουλάχιστον από κάποια reviews που διάβασα στο internet

σιγουρα ξερεις παραπανω μια κι εχεις ασχοληθει...εν τω μεταξυ δεν θυμαμαι ποιας γενιας ειχε ο τυπος...

project.breeze
23/01/2010, 21:34
Η μαγκιά βέβαια είναι να βρεις το "κακό" το Cup :winka:
Να και ένα review (http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/maserati-ghibli-2004303.html)

p@nos
23/01/2010, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Η μαγκιά βέβαια είναι να βρεις το "κακό" το Cup :winka:
Να και ένα review (http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/maserati-ghibli-2004303.html)


πριν κανα χρονο, γερμανια ειχα βρει ενα 550(ξερεις τι ειναι αυτο:winka: ) 30,000

:lol: :bawl: :bawl: :bawl:




μην κοιτας τιμες γερμανιας...ελλαδα δε τα φερνεις, κακο στην ψυχολογια σου κανεις μονο:sad:

reinmeister
23/01/2010, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Η μαγκιά βέβαια είναι να βρεις το "κακό" το Cup :winka:
Να και ένα review (http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/maserati-ghibli-2004303.html)

το εχω τεστ σε περιοδικο...το θες μηπως?:p

reinmeister
23/01/2010, 21:55
παντως,αν τα λεφτα δεν ηταν θεμα, δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα επιλογης...

ενα αμαξι λατρευα απο μωρο παιδι κι ακομη δεν εχει αλλαξει κατι...

porsche 911 turbo...και τελος...

η φωτο ειναι απο την 993 gt2...την ομορφοτερη και καλυτερη 911 ever για μενα...


186475

devil's animal
23/01/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ξερω ακριβως τι αμαξι εχω...θες να σου πω τα πραγματικα η αυτα που λενε οι "βελτιωτες"?

δυναμομετρηση εχω μονο απο το δικο μου...ειναι των 215 ιππων κι εβγαλε 165 ροδες...οπως ειπε και ο γρηγορης που το μετρησε ειναι ενα αψογο στοκ s3...

με φπε ,πραγματικα 210 ροδα οριακα παει με 1.2 Overboost και περιπου ασσο σταθερη...

παει κι αλλο με διαφορα καραγκιοζιλικια που συνηθιζονται ελλαδα,οπως σχεδον 2 πιεση και καυσιμα και αναφλεξη στο διαολο,αλλα θεωρω οτι μιλαμε για σωστη αναβαθμιση...

με περιφερειακα μπορει να φτασει περιπου 280 ροδα με μικρο ρισκο στην αξιοπιστια...

με ζυγισματα και μπιελοπιστονα φτανει 400-450 και τελος...μετα φυσικα θελεις gps για να βρεις που παταει η καθε ροδα με το haldex...κι αυτο παει παραπανω...αλλα δουλευει 5-7 χιλιαδες μονο...

απο πλευρας στησιματος ειναι μετριοτατο μια και φτιαχτηκε με σκεπτικο gt του 40αρη...μηδεν πληροφορηση απο το τιμονι και σε κλειστο στροφιλικι θυμαται να μαζεψει τα μουτρα του μετα απο κανα δυο χρονια...

κι αυτο μαζευεται...με αλλες αντιστρεπτικες,μπαρες πανω κατω,και αναρτησεις του 3χιλιαρου...επισης μαζευεται λιγο και το haldex...αλλα ρε φιλε...50 χιλιαρικα εκανε καινουριο...να πα να μαμηθει if you catch my drift...

σαφεστατα και το ttrs εχει περιθωρια βελτιωσης...αλλα αν προσεξες,εγραψα για οικονομικο κουτι,οχι 50-70 χιλιαδων...αν ηταν να δωσω τοσα θα προτιμουσα κατι με torsen...

κι εγω μπορω να σου πω για τεστ σε πιστα οπου s2000 ξεφτυλισε tt quattro των 225...

δεν μου λεει ουσιαστικα κατι...

εχω δει και civic με integra μοτερ τουρμπισμενο στα 700 κατω που με καλο διαφορικο και ψαλιδια δεν εκανε κιχ...

evo εχω οδηγησει...ενα 6 αρι με 600 κατω...τι ακριβως θες να σου πω απο πλευρας εντυπωσεων?


Αντωνακη παιδι μου να σου φερω το cabrio ΤΤ Quattro μου με τα 225 (ονομαστικα οπως λες) και να μου το κανεις 280 ροδα, αξιοπιστα? :D


αντε γιατι πρεπει να ξεστοκαριστει και αυτο καποια στιγμη...:ninja:

για πες μια τιμουλα,ετσι να ξερουμε που βαδιζουμε...:a13:

p@nos
23/01/2010, 22:20
εγω παλι θα θελα αυτο...αμερικανια, δε στριβει, αλλα...


:cool: :cool: :cool:


186476

Nazgul
23/01/2010, 22:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εγω παλι θα θελα αυτο...αμερικανια, δε στριβει, αλλα...


:cool: :cool: :cool:


Stingray!!!!

:smokin:

project.breeze
23/01/2010, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
πριν κανα χρονο, γερμανια ειχα βρει ενα 550(ξερεις τι ειναι αυτο:winka: ) 30,000

:lol: :bawl: :bawl: :bawl:




μην κοιτας τιμες γερμανιας...ελλαδα δε τα φερνεις, κακο στην ψυχολογια σου κανεις μονο:sad:



Ναι αλλά εγώ μιλάω για αυτοκίνητο 2.000cc που κοστίζει 15.000...Άντε το πολύ (ανάλογα με το τιμολόγιο που θα σου κόψει ο πωλητής) να δώσεις και άλλα 5.000 τελωνείο και πολλά σου λέω γιατί είναι παλιό μοντέλο.Την 550 άμα την φέρεις,στο τελωνείο θα σε στήσουνε στον τοίχο και θα σε εκτελέσουνε με συνοπτικές διαδικασίες :rotflmao:

project.breeze
23/01/2010, 22:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το εχω τεστ σε περιοδικο...το θες μηπως?:p


Το περιοδικό ή το τουτού; :rotflmao:

p@nos
23/01/2010, 23:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nazgul
Stingray!!!!

:smokin:


ti na leme twra...



και ροκιες να βαρανε μεσα

:smokin: :smokin: :smokin:

p@nos
23/01/2010, 23:09
ACDC κατα προτιμηση και τον V8 να βρονταει

:D :D :D

reinmeister
23/01/2010, 23:59
ας βαλω κι εγω την δικια μου αγαπημενη αμερικανα...


186478

konsttanttinos
24/01/2010, 06:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ξερω ακριβως τι αμαξι εχω...θες να σου πω τα πραγματικα η αυτα που λενε οι "βελτιωτες"?

δυναμομετρηση εχω μονο απο το δικο μου...ειναι των 215 ιππων κι εβγαλε 165 ροδες...οπως ειπε και ο γρηγορης που το μετρησε ειναι ενα αψογο στοκ s3...

με φπε ,πραγματικα 210 ροδα οριακα παει με 1.2 Overboost και περιπου ασσο σταθερη...

παει κι αλλο με διαφορα καραγκιοζιλικια που συνηθιζονται ελλαδα,οπως σχεδον 2 πιεση και καυσιμα και αναφλεξη στο διαολο,αλλα θεωρω οτι μιλαμε για σωστη αναβαθμιση...

με περιφερειακα μπορει να φτασει περιπου 280 ροδα με μικρο ρισκο στην αξιοπιστια...

με ζυγισματα και μπιελοπιστονα φτανει 400-450 και τελος...μετα φυσικα θελεις gps για να βρεις που παταει η καθε ροδα με το haldex...κι αυτο παει παραπανω...αλλα δουλευει 5-7 χιλιαδες μονο...

απο πλευρας στησιματος ειναι μετριοτατο μια και φτιαχτηκε με σκεπτικο gt του 40αρη...μηδεν πληροφορηση απο το τιμονι και σε κλειστο στροφιλικι θυμαται να μαζεψει τα μουτρα του μετα απο κανα δυο χρονια...

κι αυτο μαζευεται...με αλλες αντιστρεπτικες,μπαρες πανω κατω,και αναρτησεις του 3χιλιαρου...επισης μαζευεται λιγο και το haldex...αλλα ρε φιλε...50 χιλιαρικα εκανε καινουριο...να πα να μαμηθει if you catch my drift...

σαφεστατα και το ttrs εχει περιθωρια βελτιωσης...αλλα αν προσεξες,εγραψα για οικονομικο κουτι,οχι 50-70 χιλιαδων...αν ηταν να δωσω τοσα θα προτιμουσα κατι με torsen...

κι εγω μπορω να σου πω για τεστ σε πιστα οπου s2000 ξεφτυλισε tt quattro των 225...

δεν μου λεει ουσιαστικα κατι...

εχω δει και civic με integra μοτερ τουρμπισμενο στα 700 κατω που με καλο διαφορικο και ψαλιδια δεν εκανε κιχ...

evo εχω οδηγησει...ενα 6 αρι με 600 κατω...τι ακριβως θες να σου πω απο πλευρας εντυπωσεων?


Ας τα παρουμε ενα-ενα.
Eχεις το πρωτο s3 που κυκλοφορησε, με τα 210, και λογικο ειναι να εχεις 10-20% απωλειες λογω τετρακινησης και παλαιοτητας.
Πραγματι με φπε παιρνεις περιπου 40-45 αλογα, οποτε τα μαμα ονομαστικα κατεβαινουν ροδα και εισαι οκ, και αν θελεις πας stage 2 και ανακατευεις εισαγωγη, χταποδι, n75, σετακι κολαρα, αγελαδα και παιρνεις αλλα 20-25, που με τα λεφτα που ριχνεις δεν αξιζει ο κοπος.
Τωρα, διαφοροι μαλακες βελτιωτες ανεβαζουν την πιεση στο 1,9 over και μετα απο λιγο καιρο δινεις στην γκομενα την τουρμπινα αντι για τριανταφυλλο.
Mε περιφερειακα ΜΟΝΟ ξεχνα τα 280 ροδα, εκτος και αν στο δυναμομετρο ο ''βελτιωτης'' σου βαλει θερμοκρασιες αλασκας και πιεσεις τρακτερ.
Χρειαζεσαι μια VF37 και τουλαχιστον μπιελες, και full stage 2,ρακορ,μπεκ και μετατροπη downpipe,τρομπα και μπεκ, intercooler κτλ, και δουλεμα σε 0,9 και Over 1,2 για να εχεις αξιοπιστα 300-310 αλογα, και βεβαια ενα τελειο προγραμμα.
Βεβαια, αν εισαι ινδιανος και σου αρεσουν οι καπνοι.....

Αν υπαρχει βελτιωση με 280 κατω μονο με περιφερειακα τοτε περιμενω τηλεφωνο και διευθυνση, γιατι εγω και καμμια 100σταρια ακομη μαλλον δεν ξερουμε τι μας γινεται εδω και τοσα χρονια ψαξιματος.

Τεσπα, για να μην ζαλιζουμε αλλο τον κοσμο, την συγκριση με τα 2 evo στην ανεφερα μονο και μονο για να καταλαβεις ποσο χειροτερα αυτοκινητα φτιαχνουν πλεον οι σχιστοματηδες, και ποσο εχει ανεβασει τον πηχη η γερμανια.