View Full Version : άλλη μια κόντρα αιωνίων : moto vs car (περιοδικο motojournal.fr)
road spirit
15/01/2010, 11:14
το γαλλικό περιοδικό motojournal μας έχει συνηθίσει σε γαμάτα τεστ και videos...
αυτή τη φορά πάνε στη πίστα του spa francochamps για ένα ξεκαθάρισμα με τους κουτάκιδες
τα πανάκριβα κάρα:
Audi R8
Nissan GTR
Maserati Grandturismo S
Jaguar XKR
τα μηχανάτσια:
Duc 1198 S
Gixxer 1000
Daytona 675 SE
BMW k1300 S
τα αποτελέσματα ?
δλδ τι περιμένετε σε μια σχετικά ανοιχτή πίστα, όπως το Spa ? :lol:
ιδού:
185653
road spirit
15/01/2010, 11:14
το βίνΔεο
http://www.youtube.com/watch?v=ATL_oqhnEkw
Cpt. Haddock
15/01/2010, 11:17
:a029: :rotflmao: :bigcry:
185654
road spirit
15/01/2010, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:a029: :rotflmao: :bigcry: μη σπαμμάρετε κύριος! επι του θέματος έχετε να πείτε κάτι? :smokin:
:a13: :rotflmao: :rotflmao: ντροπή ρε παιδάκ μου ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
:a13: :rotflmao: :rotflmao: ντροπή ρε παιδάκ μου ...
:rotflmao: :lol:
Cpt. Haddock
15/01/2010, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μη σπαμμάρετε κύριος! επι του θέματος έχετε να πείτε κάτι? :smokin:
Επι του θέματος έχω να πω οτι, δεδομένης της πιστας, τα αποτελέσματα ειναι πολύ λογικά.
ΟΛΑ τα αποτελέσματα :lol:
Αυτα τα ρημαδια μας εχουν ντροπιασει και σε αντιστοιχη κοντρα εντος της χωρας:
BMW Κ1200 εναντιον τετρατροχου BMW δεν θυμαμαι τυπο (αλλα με 500φευγα αλογα).
Το ρημαδι μονο στην πιστα των Σερρων μας εβγαλε ασπροπροσωπους.
Στην διαδρομη Αθηνα Σερρες το κουτι περναγε μπροστα :eek:
Κατι επαθε το ρημαδι και μετα τα πρωτα 200 km δεν ανεβαζε χιλιομετρα πανω απο 270.
Το κουτι ειχε κοφτη στα 250 αλλα εμπαινε με ολα στις στροφες και το Κ1200 δεν ανεβαζε ταχυτητα γρηγορα στις εξοδους με αποτελεσμα....... :bigcry:
christostr
15/01/2010, 11:57
Τι είναι το Abandon ρε παιδιά; :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
Τι είναι το Abandon ρε παιδιά; :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
Εγκατάλειψη:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
reinmeister
15/01/2010, 12:00
ε οκ...στο σπα με τοσο ψοφιμια (απο πλευρας δυναμης) αυτοκινητα δεν ετιθετο θεμα...
Τελικά είναι αλήθεια που λένε ότι έχει τον άστριφτο...
Κρίμας....
Κ είναι ωραίο...
Gandalf dr685sm
15/01/2010, 12:31
για να είμαι ειλικρινής και εμένα το μάτι μου στο "abandon" πήγε...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Gandalf
vangelis 64
15/01/2010, 12:34
Θά'χει πλάκα πάντως να έχεις ένα 600ράκι τών 10,000 και να κουνάς το μαντήλι σε μερικές εκατοντάδες:D
vangelis 64
15/01/2010, 12:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
για να είμαι ειλικρινής και εμένα το μάτι μου στο "abandon" πήγε...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Gandalf Μη στενοχωριέσαι ρε συ...παίρνοντας το Κ έχεις και 5 χρόνια δωρεάν οδική.:bawl: :lol:
reinmeister
15/01/2010, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
Τι είναι το Abandon ρε παιδιά; :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
τα πιτς της bmw...:lol:
PortisHead
15/01/2010, 12:36
Εμενα μου εκανε εντυπωση οτι με μεγαλη διαφορα στην σχεση κιλο/ιππο και τα αυτοκινητα υστερησαν μονο κατι κλασματα απο τις μοτο.
Αρα σε πραγματικες συνθηκες , τα αυτοκινητα απλα θα ειχαν εξαφανιστει.
Αλλα και παλι , για μενα προσωπικα , ειναι ακυρο να συγκρινεις 2 ανομοια πραγματα μονο και μονο επειδη και τα 2 πατανε στην ασφαλτο.
:wave2:
devil's animal
15/01/2010, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τα πιτς της bmw...:lol:
τα μονιμα pits...
:rotflmao: :rotflmao:
makis206
15/01/2010, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
τα μονιμα pits...
:rotflmao: :rotflmao:
..τα μη επανδρωμένα.. απ'αυτά που παίρνεις τηλέφωνο κι έρχονται και σε βρίσκουν..:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Εμενα μου εκανε εντυπωση οτι με μεγαλη διαφορα στην σχεση κιλο/ιππο και τα αυτοκινητα υστερησαν μονο κατι κλασματα απο τις μοτο.
Αρα σε πραγματικες συνθηκες , τα αυτοκινητα απλα θα ειχαν εξαφανιστει.
Αλλα και παλι , για μενα προσωπικα , ειναι ακυρο να συγκρινεις 2 ανομοια πραγματα μονο και μονο επειδη και τα 2 πατανε στην ασφαλτο.
:wave2:
Τα δευτερολεπτα δεν ειναι στραγγαλια
5,4 σεκς ειναι πολλα
KLASMATA TI KLASMATA RE PALIKARI??
5 deyterolepta den einai polla?????se pista???mpas se kalo soy..:rotflmao: :lol:
PortisHead
15/01/2010, 13:27
ΟΚ , λαθος μου.
Δευτερολεπτα ηταν , δεν ηταν κλάσματα δευτερολεπτου , αλλα και παλι , αναλογικα με τον λογο κιλα αννα ιππο , μια χαρα τα πηγαν τα τετρατροχα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
ΟΚ , λαθος μου.
Δευτερολεπτα ηταν , δεν ηταν κλάσματα δευτερολεπτου , αλλα και παλι , αναλογικα με τον λογο κιλα αννα ιππο , μια χαρα τα πηγαν τα τετρατροχα.
analogika me ta ? ανα ιππο δε τα πηγαν και τοσο καλα...
και σε ? ανα κιλο το ιδιο
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΥΓ:πιο γρηγορο το R8 απο το GTR?:look:
makis206
15/01/2010, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ΥΓ:πιο γρηγορο το R8 απο το GTR?:look:
Το GTR πήγε για SPA..:p
PortisHead
15/01/2010, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
analogika me ta ? ανα ιππο δε τα πηγαν και τοσο καλα...
και σε ? ανα κιλο το ιδιο
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Κλασικη ατακα.
Μολις καπου τα 2 ειδη βρεθουν κοντα ή υπερτερησει το αυτοκινητο μιας μηχανης το ριχνουμε στην διαφορα αξια τους.
Τα παντα ολα , αρκει να κρατησουμε ψηλα τα σκιπτρα της υπεροχης των μοτοσυκλετων εναντι των αυτοκινητων.Σε ολους τους τομεις.
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Κλασικη ατακα.
Μολις καπου τα 2 ειδη βρεθουν κοντα ή υπερτερησει το αυτοκινητο μιας μηχανης το ριχνουμε στην διαφορα αξια τους.
Τα παντα ολα , αρκει να κρατησουμε ψηλα τα σκιπτρα της υπεροχης των μοτοσυκλετων εναντι των αυτοκινητων.Σε ολους τους τομεις.
:lol:
re file...
η διαφορα 5 δευτερολεπτων ειναι ΧΑΟΤΙΚΗ στην πιστα...
επισης, εγω δεν θελω να κρατησω κανενα σκιπτρο ψηλα, μιας και εχω δηλωσει πολλες φορες, πως μ'αρεσουν τα αυτοκινητα:alien: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
..τα μη επανδρωμένα.. απ'αυτά που παίρνεις τηλέφωνο κι έρχονται και σε βρίσκουν..:lol: :rotflmao:
Και που έρχονται (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=75882&highlight=%C2%E1%E2%E1%F1%DD%E6%E1) σάματις γίνεται τίποτις.....:rolleyes: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Κλασικη ατακα.
Μολις καπου τα 2 ειδη βρεθουν κοντα ή υπερτερησει το αυτοκινητο μιας μηχανης το ριχνουμε στην διαφορα αξια τους.
Τα παντα ολα , αρκει να κρατησουμε ψηλα τα σκιπτρα της υπεροχης των μοτοσυκλετων εναντι των αυτοκινητων.Σε ολους τους τομεις.
:lol: re file pali mazi me ti gynaika soy diavazeis to forum???PESTHS OTI KAI NA LEEI SE SENA OI MOTO HTAN EINAI K THA EINAI KALYTERES APO TA MPOYRDELA..:lol: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:
nickmonstro
15/01/2010, 16:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ε οκ...στο σπα με τοσο ψοφιμια (απο πλευρας δυναμης) αυτοκινητα δεν ετιθετο θεμα...
Σωστοοοος o Reinmeister!!!:a013:
Αυτα που εβαλαν ειναι για τον φουτσο....:)
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Σωστοοοος o Reinmeister!!!:a013:
Αυτα που εβαλαν ειναι για τον φουτσο....:)
Φούτσο ξε-φούτσο, στοκαρίες ήταν και τα μεν και τα δε. Αμα μπουν τα τουμπανιασμένα θα μπουν και τούμπανα και απ΄την άλλη κλπ κλπ. Εκτός και πάμε σε full αγωνιστικά ή F1 που εκεί είναι αντε γειά τα τετράτροχα...
el_hymador
15/01/2010, 17:21
Σε κλειστες πιστες εχουμε το X-BOW...οκ, δεν ειναι μοτοσικλετα αλλα για καποιο λογο πιστευω οτι ειναι προσκειμενο προς τα διτροχα....ασχετο...ειδα τις προαλες ενα στο δρομο...σαν καρτ ειναι:beer:
η ιστορια παντος εγραψε......τα κουτακια πανε για αλλη μια φορα σπιτι....
:lol: :lol: :beer: :beer: :lol: :lol:
nickmonstro
15/01/2010, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Φούτσο ξε-φούτσο, στοκαρίες ήταν και τα μεν και τα δε. Αμα μπουν τα τουμπανιασμένα θα μπουν και τούμπανα και απ΄την άλλη κλπ κλπ. Εκτός και πάμε σε full αγωνιστικά ή F1 που εκεί είναι αντε γειά τα τετράτροχα...
Οχι ρε Βυρωνα δεν εννοω αυτο.Υπαρχουν και καλυτερα κουτια τα οποια ειναι street legal ας το πουμε και ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα που εβαλαν τα γαλλακια.
Να μια λιστα δικη μου
Ducati 1198s Vs Ferrari Enzo
BMW K1300s Vs Porsche Carrera GT
Daytona 675 Vs McLaren F1
Gsxr 1000 Vs Δεν ξερω εχουν κανενα supercar της προκοπης αυτοι???:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Οχι ρε Βυρωνα δεν εννοω αυτο.Υπαρχουν και καλυτερα κουτια τα οποια ειναι street legal ας το πουμε και ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα που εβαλαν τα γαλλακια.
Να μια λιστα δικη μου
Ducati 1198s Vs Ferrari Enzo
BMW K1300s Vs Porsche Carrera GT
Daytona 675 Vs McLaren F1
Gsxr 1000 Vs Δεν ξερω εχουν κανενα supercar της προκοπης αυτοι???:lol:
ρε φιλε, δεν ειναι αμαξια αυτα...
αυτα ειναι επιδειξη τεχνολογιας ων εταιριων, γι αυτο εβγαλαν και 10 απο το καθε μοντελο που εβαλες...
:winka:
nickmonstro
15/01/2010, 20:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε φιλε, δεν ειναι αμαξια αυτα...
αυτα ειναι επιδειξη τεχνολογιας ων εταιριων, γι αυτο εβγαλαν και 10 απο το καθε μοντελο που εβαλες...
:winka:
Ενταξει....10 και εσυ ....υπερβαλεις!:rotflmao:
Γιατι ομως ρε Πανο, οι μοτο που χρησιμοποιησαν στο συγκεκριμενο τεστ δεν ειναι οι κορυφαιες της καθε εταιριας? :confused:
reinmeister
15/01/2010, 20:56
το χουμε πει ενα εκατομυριο φορες...δεν υπαρχει συγκριση...τα αυτοκινητα σε αμεση αντιπαραθεση(διες αναλογιες κιλων ανα ιππο και στησιμο) ειναι πιο γρηγορα...τελος...
για παραδειγμα ,αν επαιρνε μερος στο συγκεκριμενο τεστ μια 997 τουρμπο με 700 κατω και αναρτησοφρενα της ανθρωπιας θα ριχνε το μισο σπα στα μηχανακια...ακομη κι αν ηταν στημενα για το παγκοσμιο sbk...
εδω το νισσαν ρε σεις στο κλειστο παει προφυλακτηρα το σουζουκι...τι να λεμε τωρα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Οχι ρε Βυρωνα δεν εννοω αυτο.Υπαρχουν και καλυτερα κουτια τα οποια ειναι street legal ας το πουμε και ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα που εβαλαν τα γαλλακια.
Να μια λιστα δικη μου
Ducati 1198s Vs Ferrari Enzo
BMW K1300s Vs Porsche Carrera GT
Daytona 675 Vs McLaren F1
Gsxr 1000 Vs Δεν ξερω εχουν κανενα supercar της προκοπης αυτοι???:lol:
Lexus LFA (http://www.youtube.com/watch?v=2JpmZoZEIiI) :D
nickmonstro
15/01/2010, 21:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από V-TEC
Lexus LFA (http://www.youtube.com/watch?v=2JpmZoZEIiI) :D
4.8-liter 72-degree V10 putting out 560 hp at 8,700 RPM (that’s 116.5 hp/liter) and 354 lb.-ft. of torque at 6,800 RPM
Redline: 9,000 RPM
Titanium valves, connecting rods, forged aluminum pistons, dry sump lubrication and a titanium exhaust manifold
Six-speed sequential gearbox
Torsen limited slip differential
3,263 pounds with a 48/52 front-to-rear weight distribution
Power-to-weight ratio of 5.8 pounds/hp
65 percent of the body is carbon fiber
20-inch BBS wheels wrapped in 265/35 ZR20 Bridgestone tires in front and 305/30 ZR20 in the rear.
0-62 MPH (100 km/h) in 3.7 seconds
Top speed of 201.94 MPH
:a013:
Top Gear Lexus LFA (http://www.youtube.com/watch?v=bFxII5cwvsc)
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το χουμε πει ενα εκατομυριο φορες...δεν υπαρχει συγκριση...τα αυτοκινητα σε αμεση αντιπαραθεση(διες αναλογιες κιλων ανα ιππο και στησιμο) ειναι πιο γρηγορα...τελος...
για παραδειγμα ,αν επαιρνε μερος στο συγκεκριμενο τεστ μια 997 τουρμπο με 700 κατω και αναρτησοφρενα της ανθρωπιας θα ριχνε το μισο σπα στα μηχανακια...ακομη κι αν ηταν στημενα για το παγκοσμιο sbk...
εδω το νισσαν ρε σεις στο κλειστο παει προφυλακτηρα το σουζουκι...τι να λεμε τωρα...
pantws kai ta moto an anti gia rodes patagan se rages tha phgainan pio grhgora apo ena 911 turbo me anarthshs ths anthrwpias...
YZF rider
15/01/2010, 22:05
http://www.youtube.com/watch?v=iXI7UznivKw
:beer: :beer: :beer:
:smokin:
reinmeister
15/01/2010, 22:51
:lol: :lol: :lol:
1/3 αναλογια το αμαξι,σχεδον 1/1 το μηχανακι...μια ακομη δικαιη συγκριση...:lol: :lol:
reinmeister
15/01/2010, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
pantws kai ta moto an anti gia rodes patagan se rages tha phgainan pio grhgora apo ena 911 turbo me anarthshs ths anthrwpias...
σημερα ομολογουμενως εχεις δωσει ρεστα...
anyway...ειτε μας αρεσει ειτε οχι τα αυτοκινητα πατανε σε μισο μετρο λαστιχο και οι μοτοσυκλεττες σε 5 ποντους...χασαμε κυριοι...
Χαος....(Mugello lap records)
185696
project.breeze
16/01/2010, 00:04
Όλα λογικά,μόνο το ότι το GTR έκανε χειρότερο χρόνο από το "πολιτικό" R8 μου έκανε εντύπωση:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σημερα ομολογουμενως εχεις δωσει ρεστα...
anyway...ειτε μας αρεσει ειτε οχι τα αυτοκινητα πατανε σε μισο μετρο λαστιχο και οι μοτοσυκλεττες σε 5 ποντους...χασαμε κυριοι...
sigoyra...και πολλες φορες εχω γραψει εδω μεσα πως τα αμαξια μπορουν να κινηθουν πολυ πιο γρηγορα απο μοτο(ειδικα αμα μιλαμε για δρομο και πραγματικες συνθηκες...)
αλλα τωρα, ΕΔΩ σε αυτη την περιπτωση, μιλαμε για αμαξια παραγωγης, με μοτο παραγωγης, σε μια πιστα...και λες αμα το αμαξι ειχε αναρτησεις dtm και 800 αλογα θα ηταν αλλιως...προφανως και θα ταν αλλιως...οπως επισης και αλλιως θα ηταν η γιαγια μου αμα ειχε @@
οσο για τα ρεστα που εχω δωσει σημερα...αστο να μη το ακουμπησουμε το θεμα καλυτερα...
PortisHead
16/01/2010, 12:03
Reinmeister ???
Μην τους πετας την αληθεια ετσι καταμουτρα.
Γκρεμιζεις ιδανικα , πεποιθήσεις , πιστευω μιας ζωης.
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Reinmeister ???
Μην τους πετας την αληθεια ετσι καταμουτρα.
Γκρεμιζεις ιδανικα , πεποιθήσεις , πιστευω μιας ζωης.
:lol: :lol: :lol:
re portis την παλευεις?
εγω προσωπικα, εχω βαλει πολλα βιντεακια εδω μεσα με αμαξια που τσαγιωνουν μοτο...
αλλα γιατι δεν καταλαβαινεις οτι μιλαμε για κατι αλλο τωρα?
ante pare ena gia na xareis (http://www.youtube.com/watch?v=SHGlJbdlhtc)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Reinmeister ???
Μην τους πετας την αληθεια ετσι καταμουτρα.
Γκρεμιζεις ιδανικα , πεποιθήσεις , πιστευω μιας ζωης.
:lol: :lol: :lol:
Ακυρος είσαι. Σε πολιτικά οχήματα τα πράγματα παίζονται. Σε @@τα οχήματα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα υπέρ των αυτοκινήτων. Ουκ ολίγες φορες έχει συζητηθεί.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=61130
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ακυρος είσαι. Σε πολιτικά οχήματα τα πράγματα παίζονται. Σε @@τα οχήματα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα υπέρ των αυτοκινήτων[/url]
τα οχήματα τύπου Formula δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν αυτοκίνητα.με την έννοια την κοινή,έτσι?
το μόνο κοινό που έχουν είναι οι 4 ρόδες.
konsttanttinos
16/01/2010, 13:34
Οποιαδηποτε συγκριση μοτο-αυτοκινητων αφορα τροφη για τα ματια, γιατι σχεδον παντα βλεπουμε εργαλεια να πηγαινουν ταπα.
Τωρα, οποιος συνεχιζει να πιστευει οτι μπορει να υπαρξει συγκριση, μπορει να ριξει ενα βλεφαρο σε γυρολογια F1 και ΜotoGP σε ιδιες πιστες, που εκει μιλαμε για κορυφαια εργαλεια και τους καλυτερους οδηγους-αναβατες του κοσμου, και σε ενα δευτερολεπτο μπορουν να χωρεσουν ολοι.
Το motojournal, οπως και καθε ΜΜΕ, θελει να πουλησει, γι'αυτο φτιαχνει πιασαρικα συγκριτικα που ολοι τα γουσταρουμε και φυσικα παρακολουθουμε.
Με το δικο μου δυνατο τετρακινητο, και διαστασεις ελαστικων 225/40 18'', μπλοκε μπρος-πισω και full coilover, μπαινω ταπα σε στροφες επαρχιακου δικτυου με χλμ που ο κολλητος μου με το 750 δεν ονειρευεται καν, και οταν κανω μια μαλακια το ΕSP και το ABS με ξελασπωνουν.
Οσο υπαρχουν φυσικοι κανονες, τα μηχανακια μας θα υστερουν...και επιτελους πρεπει να παρουν χαμπαρι οι ξεροκεφαλοι οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση.
Αν παλι δεν καταλαβαινουν και συνεχιζουν τα δικα τους, σεβαστη η γνωμη τους, αλλα ουτε δεκτη ουτε σωστη.:wave2:
Ρε συ φάσκεις κι αντιφάσκεις!
από τη μία συγκρίνεις τ'αμάξι σου με τη μηχανή του κολλητού σου και από την άλλη μας λες ότι
δεν υφίσταται σύγκριση κι ότι όποιος την κάνει είναι ξεροκέφαλος!! :hypnotize
Ρε παιδια ας ηρεμησουμε λιγακι.Σαφως τα supercars ειναι πιο γρηγορα απο τις μοτοσυκλετες αλλα ας σκεφτουμε οτι για να παρεις ενα αυτοκινητο με τις επιδοσεις του cbr μου (που ειναι απο τα πιο αργα χιλιαρια) πρεπει να δωσεις αρκετες χιλιαδες ευρω.Εχετε σκεφτει ποσα χρονια πρεπει να δουλευεις για να παρεις ενα τετοιο αυτοκινητο;Και αν καταφερεις ποτε να το παρεις.Ενω οι μοτοσυκλετες αυτων των επιδοσεων ειναι σαφως πιο προσιτες σε ολους τους ανθρωπους.
vangelis 64
16/01/2010, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
anyway...ειτε μας αρεσει ειτε οχι τα αυτοκινητα πατανε σε μισο μετρο λαστιχο και οι μοτοσυκλεττες σε 5 ποντους...χασαμε κυριοι... Και πού να δεις στίς στροφές:wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
τα οχήματα τύπου Formula δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν αυτοκίνητα.με την έννοια την κοινή,έτσι?
το μόνο κοινό που έχουν είναι οι 4 ρόδες.
Δεν μιλάω για F1 γιατί εκεί υπάρχει το χάος. Στον πίνακα που έβαλα στην προηγούμενη σελίδα, η διαφορά μεταξυ F1 & MotoGp (1000cc) είναι 32 δευτερόλεπτα στο γύρο :uplate: ενώ ακόμα και τα GT είναι αρκετά ποιό γρήγορα χωρίς οι οδηγοί τους να είναι πρωτοκλασάτοι.
Δεν χρειάζεται να πάμε όμως σε τέτοιες συγκρίσεις. Βάλε ένα καλό τετρακίνητο στυλ EVO 6-7/WRX στη διαδρομή του Αη Γιάννη πχ και έλα να μου πεις που θα είναι τα SS όταν θα πίνουν καφέ στον Αλεξίου οι αμαξάτοι.
Ρώσσο δεν έχω πάει ποτέ αλλά υποθέτω ότι είναι σφιχτό στροφιλίκι.
Τέσπα,αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τα αυτοκίνητα υπερτερούν εντός της στροφής λόγω της
αδιαμφισβήτιτα καλύτερης πρόσφυσης καθώς και στο φρενάρισμα,
ενώ οι μηχανές στην έξοδο της στροφής και στις ευθείες.
Έτσι λοιπόν στις κόντρες στις ευθείες οι μηχανές αφήνουν πολλές κολώνες πίσω τα αμάξια
και αντιστρόφως στα στροφιλίκια τα αμάξια αφήνουν πολλές στροφές τις μηχανές.
Μιλάω για οχήματα παραγωγής έτσι?
Σε συνθήκες πίστας όμως,όπου υπάρχουν και στροφές και ευθείες οι μηχανές φαίνεται πως
υπερτερούν των αυτοκινήτων. Η μόνη πίστα που γνωρίζω ότι τα 4τροχα είναι γρηγορότερα
των 2τροχων είναι το Νίρμπουργκρινγκ. :wave2:
Τέσπα και ας κλείσω με μια προσωπική μου εμπειρία. Φίλος μου έχει μια GT2 Clubman βελτιωμένη
από την Gemballa. (οι γνώστες ας με συγχωρήσουν αν δν την έγραψα σωστά τη Πόρσε). Ε μου
έλεγε πόσο γρήγορα πάει,πόση τελική έχει,πόσο πίσω αφήνει τα χαγιαμπούζα στην εθνική κτλ κτλ
Ε του πρότεινα κι εγώ να με πάει μια βόλτα,και τον πείραζα λέγοντας του "να δω πως είναι τα γρήγορα κουτιά επιτέλους".
Ανοίξαμε και ειλικρινά δεν καταλάβα για πότε φτάσαμε τα 270 χλμ/ώρα!!
Ξέρετε όμως τι? Δεν ένιωσα σχεδόν τίποτα.Με εντυπωσίασε η ταχύτητα αλλά η καρδιά μου πήγαινε ρολαριστά.
Ήμουν καθιστός στο μπάκετ-μπανιέρα με τα ρολ κειτζ και το μοτέρ 1.5 μέτρο πίσω μου να βρυχάται,
να βλέπω το φουλ ανθρακονημάτινο/δερμάτινο σαλόνι και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν:
"Αχ και να έτρεχα τώρα με μηχανή κι ας μην πήγαινα τόσο γρήγορα"
Να'χα το μοτέρ να ουρλιάζει κάτω ακριβώς από τα πόδια μου,να έσφιγγα το ρεζερβουάρ με τους προσαγωγούς,
και να μου κουνάει το κράνος ο μανιασμένος αέρας λέγοντάς μου: αντέχεις ακόμα μικρέ?
Τι να τα κάμω τα 700 άλογα,τα 2 τετραγωνικά λάστιχο,την πολυτέλεια και την άνεση?
Άμα η ψυχούλα μου δεν φτερουγίζει, δεν αξίζουν μία. :wave2:
devil's animal
16/01/2010, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Τι να τα κάμω τα 700 άλογα,τα 2 τετραγωνικά λάστιχο,την πολυτέλεια και την άνεση?
Άμα η ψυχούλα μου δεν φτερουγίζει, δεν αξίζουν μία. :wave2:
αχ, βρε μπαγασα με συγκινησες...:bawl: :bawl: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ανοίξαμε και ειλικρινά δεν καταλάβα για πότε φτάσαμε τα 270 χλμ/ώρα!!
Ξέρετε όμως τι? Δεν ένιωσα σχεδόν τίποτα.Με εντυπωσίασε η ταχύτητα αλλά η καρδιά μου πήγαινε ρολαριστά.
Ήμουν καθιστός στο μπάκετ-μπανιέρα με τα ρολ κειτζ και το μοτέρ 1.5 μέτρο πίσω μου να βρυχάται,
να βλέπω το φουλ ανθρακονημάτινο/δερμάτινο σαλόνι και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν:
"Αχ και να έτρεχα τώρα με μηχανή κι ας μην πήγαινα τόσο γρήγορα"
αμα σε πηγαινε σε στροφιλικι, θα ειχες αλλη αποψη...
:D
H.A.Balafoutre
16/01/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ρώσσο δεν έχω πάει ποτέ αλλά υποθέτω ότι είναι σφιχτό στροφιλίκι.
Τέσπα,αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τα αυτοκίνητα υπερτερούν εντός της στροφής λόγω της
αδιαμφισβήτιτα καλύτερης πρόσφυσης καθώς και στο φρενάρισμα,
ενώ οι μηχανές στην έξοδο της στροφής και στις ευθείες.
Έτσι λοιπόν στις κόντρες στις ευθείες οι μηχανές αφήνουν πολλές κολώνες πίσω τα αμάξια
και αντιστρόφως στα στροφιλίκια τα αμάξια αφήνουν πολλές στροφές τις μηχανές.
Μιλάω για οχήματα παραγωγής έτσι?
Σε συνθήκες πίστας όμως,όπου υπάρχουν και στροφές και ευθείες οι μηχανές φαίνεται πως
υπερτερούν των αυτοκινήτων. Η μόνη πίστα που γνωρίζω ότι τα 4τροχα είναι γρηγορότερα
των 2τροχων είναι το Νίρμπουργκρινγκ. :wave2:
Τέσπα και ας κλείσω με μια προσωπική μου εμπειρία. Φίλος μου έχει μια GT2 Clubman βελτιωμένη
από την Gemballa. (οι γνώστες ας με συγχωρήσουν αν δν την έγραψα σωστά τη Πόρσε). Ε μου
έλεγε πόσο γρήγορα πάει,πόση τελική έχει,πόσο πίσω αφήνει τα χαγιαμπούζα στην εθνική κτλ κτλ
Ε του πρότεινα κι εγώ να με πάει μια βόλτα,και τον πείραζα λέγοντας του "να δω πως είναι τα γρήγορα κουτιά επιτέλους".
Ανοίξαμε και ειλικρινά δεν καταλάβα για πότε φτάσαμε τα 270 χλμ/ώρα!!
Ξέρετε όμως τι? Δεν ένιωσα σχεδόν τίποτα.Με εντυπωσίασε η ταχύτητα αλλά η καρδιά μου πήγαινε ρολαριστά.
Ήμουν καθιστός στο μπάκετ-μπανιέρα με τα ρολ κειτζ και το μοτέρ 1.5 μέτρο πίσω μου να βρυχάται,
να βλέπω το φουλ ανθρακονημάτινο/δερμάτινο σαλόνι και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν:
"Αχ και να έτρεχα τώρα με μηχανή κι ας μην πήγαινα τόσο γρήγορα"
Να'χα το μοτέρ να ουρλιάζει κάτω ακριβώς από τα πόδια μου,να έσφιγγα το ρεζερβουάρ με τους προσαγωγούς,
και να μου κουνάει το κράνος ο μανιασμένος αέρας λέγοντάς μου: αντέχεις ακόμα μικρέ?
Τι να τα κάμω τα 700 άλογα,τα 2 τετραγωνικά λάστιχο,την πολυτέλεια και την άνεση?
Άμα η ψυχούλα μου δεν φτερουγίζει, δεν αξίζουν μία. :wave2:
Άντε ρε που υποθέτεις κιόλας....πλάκα κάνεις....
http://www.youtube.com/watch?v=oOGJqYhcD2w
http://www.youtube.com/watch?v=fJ9rKhv_k2E
http://www.youtube.com/watch?v=Uf0b_kwa6RE
http://www.youtube.com/watch?v=-P-IxRZdLLs
πού ζεις....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αμα σε πηγαινε σε στροφιλικι, θα ειχες αλλη αποψη...
:D
σε στροφιλίκι έχω πάει με λεόν κούπρα και μπεεμβε με χιλιόμετρα που ομολογώ
πως εγώ με μηχανή δεν θα τα βλεπα.και σίγουρα το ευχαριστήθηκα αλλά
μηχανή και πάλι μηχανή.σόρρυ...
σε στροφιλικι, ακομα και κουπρα οπως λες, αμα εχει καποιον καλο στο τιμονι, παταει οποιοδηποτε μηχανακι...
απλα η διαφορα ειναι, πως το αμαξι δεν εχει την αδρεναλινη της μοτο...στο αμαξι στιβεις και αμα ξερεις το αμαξι καλα, δε προκειτε να εχεις παρατραγουδα...στη μοτο ειναι σα να παιζεις ρωσικη ρουλετα σε καθε στροφη...αυτη την αισθηση δε στη δινει το αμαξι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
anyway...ειτε μας αρεσει ειτε οχι τα αυτοκινητα πατανε σε μισο μετρο λαστιχο και οι μοτοσυκλεττες σε 5 ποντους...χασαμε κυριοι...
ουτε και βασιζονται στην επιταχυνση της βαρυτητας, η το γυροσκοπικο φαινομενο για να στριψουν.
οτο-μοτο 2-0.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ουτε και βασιζονται στην επιταχυνση της βαρυτητας, η το γυροσκοπικο φαινομενο για να στριψουν.
οτο-μοτο 2-0.
η επιταχυση της βαρυτητας που κολλαει?
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
σε στροφιλικι, ακομα και κουπρα οπως λες, αμα εχει καποιον καλο στο τιμονι, παταει οποιοδηποτε μηχανακι...
απλα η διαφορα ειναι, πως το αμαξι δεν εχει την αδρεναλινη της μοτο...στο αμαξι στιβεις και αμα ξερεις το αμαξι καλα, δε προκειτε να εχεις παρατραγουδα...στη μοτο ειναι σα να παιζεις ρωσικη ρουλετα σε καθε στροφη...αυτη την αισθηση δε στη δινει το αμαξι...
yeap. εδώ με βρίσκεις 100% σύμφωνο. :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
η επιταχυση της βαρυτητας που κολλαει?
:D
Εχει να κανει με το ποσο γρηγορα η μηχανη πεφτει στη στροφη. Σε ανοιχτες στροφες δεν παιζει και τοσο ρολο, αλλα σε πολυ κλειστα εσακια ειναι προβλημα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Εχει να κανει με το ποσο γρηγορα η μηχανη πεφτει στη στροφη. Σε ανοιχτες στροφες δεν παιζει και τοσο ρολο, αλλα σε πολυ κλειστα εσακια ειναι προβλημα.
βαρυτητα σκετο θες να πεις :D
και με αυτη τη ρουφιανα εχουν ολοι να κανουν, οχι μονο οι μοτο
el patron
16/01/2010, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Άντε ρε που υποθέτεις κιόλας....πλάκα κάνεις....
http://www.youtube.com/watch?v=oOGJqYhcD2w
http://www.youtube.com/watch?v=fJ9rKhv_k2E
http://www.youtube.com/watch?v=Uf0b_kwa6RE
http://www.youtube.com/watch?v=-P-IxRZdLLs
πού ζεις....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
στον αγιο δεν μπορει να τον πιασει τιποτα,:smokin:
αν τον δειτε με ενα adv που εχει και ανεβαινουμε πανω
να μαζευει 180 με 200 στα εσακια και να κατεβαζει απο
εκτη σε δευτερα και πρωτη ξαπλωνοντας το θηριο κατω
ντριφταροντας και να πετανε σπιθες τα μαρσπιε.
ανατριχιλα:cry:
konsttanttinos
16/01/2010, 22:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Ρε συ φάσκεις κι αντιφάσκεις!
από τη μία συγκρίνεις τ'αμάξι σου με τη μηχανή του κολλητού σου και από την άλλη μας λες ότι
δεν υφίσταται σύγκριση κι ότι όποιος την κάνει είναι ξεροκέφαλος!! :hypnotize
Για να φτασω κι εγω στο συμπερασμα οτι δεν συγκρινονται, επρεπε να μπω στην διαδικασια της συγκρισης, και οταν αποφασισω για μια γρηγορη βολτα δεν ειναι απαριτητο οτι βαζω κοντρα ή συγκρινω το μηχανακι με το αμαξι.
Εννοειται οτι οποιος εχει μια γνωμη, και μαλιστα την συγκεκριμμενη, πρεπει να εχει δοκιμασει τουλαχιστον τα βασικα σε μια κλειστη διαδρομη, ωστε να αποκτησει εμπειρια και γνωμη.
Αν το διατυπωσα λαθος πριν, τοτε τωρα ελπιζω να το καταλαβες φιλε μου, γιατι απ'οτι βλεπω εγραψες μονο και μονο για να μου την πεις....βεβαια ολοι οι υπολοιποι φαινεται να καταλαβαν τι θελω να πω απο το πρωτο μου post..:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
βαρυτητα σκετο θες να πεις :D
και με αυτη τη ρουφιανα εχουν ολοι να κανουν, οχι μονο οι μοτο
Επιτάχυνση της βαρύτητας ή G force, σωστά λέει.
Αν θυμάμαι καλά οι οδηγοί της F1 τρώνε μέχρι και 5-6 G στις στροφές και στα φρένα, ενώ στις μοτό περίπου 2-3 (σε αγωνιστικό επίπεδο) στα φρένα και στην επιτάχυνση.
Δεν είναι το ίδιο πράγμα όμως μιας και κατά την διάρκεια της στροφής ασκούνται και άλλες δυνάμεις στην μοτό, καθώς στρίβει υπό κλίση. Λεπτομέρειες των δυνάμεων δεν γνωρίζω, αλλά κάπου είχα διαβάσει σχετικά.
Νομίζω ότι έλεγε πως στις στροφές οι δυνάμεις G ουσιαστικά εξουδετερώνονται από την κλίση. Είναι γνωστό ότι οσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα στροφής (άρα και η τάση να φύγει προς τα έξω η μοτό) τόσο μεγαλύτερη είναι και η κλίση προκειμένου να παραμείνει η μοτό εντός στροφής. Αλλιώς :wave2:
project.breeze
16/01/2010, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Επιτάχυνση της βαρύτητας ή G force, σωστά λέει.
Αν θυμάμαι καλά οι οδηγοί της F1 τρώνε μέχρι και 5-6 G στις στροφές και στα φρένα, ενώ στις μοτό περίπου 2-3 (σε αγωνιστικό επίπεδο) στα φρένα και στην επιτάχυνση.
Δεν είναι το ίδιο πράγμα όμως μιας και κατά την διάρκεια της στροφής ασκούνται και άλλες δυνάμεις στην μοτό, καθώς στρίβει υπό κλίση. Λεπτομέρειες των δυνάμεων δεν γνωρίζω, αλλά κάπου είχα διαβάσει σχετικά.
Νομίζω ότι έλεγε πως στις στροφές οι δυνάμεις G ουσιαστικά εξουδετερώνονται από την κλίση. Είναι γνωστό ότι οσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα στροφής (άρα και η τάση να φύγει προς τα έξω η μοτό) τόσο μεγαλύτερη είναι και η κλίση προκειμένου να παραμείνει η μοτό εντός στροφής. Αλλιώς :wave2:
Στα αυτοκίνητα αν εξαιρέσεις την βύθιση των αναρτήσεων (γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα με αναρτήσεις αποσβεστικότητας τραπεζιού)η φυγόκεντρος που αναπτύσεται μετατρέπεται αποκλειστικά σε πλευρική επιτάχυνση.Στα μηχανάκια ακριβώς επειδή ο αναβάτης δεν βρίσκεται κάθετα σε σχέση με το δρόμο κατά τη διάρκεια της στροφής αλλά έχει κλίση,η φυγόκεντρος αναλύεται σε δύο δυνάμεις,μία πλευρική αντίστοιχη του αυτοκινήτου και μία κάθετη στο επίπεδο κινήσεως της μοτοσυκλέτας
Δεν υπάρχει φυγόκεντρος λέμεεεεεε :smokin:
project.breeze
17/01/2010, 00:02
Με απλά σχηματάκια
185770
project.breeze
17/01/2010, 00:03
:beer:
Στο αυτοκίνητο οι κλίσεις είναι πολύ μικρές και άρα όταν μιλάμε για Lancer Evo,Impreza,Ferrari,Lambo κτλ τις θεωρούμε αμελητέες και φαίνεται και από το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ παρακάτω σχήμα :rotflmao:
EDIT: Ύπάρχει λάθος στο σχήμα είναι F2 σκέτο η κάθετη αντίδραση είναι αντίροπη δύναμη
185772
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Με απλά σχηματάκια
Βρε χοντρικά θυμάμαι τι και πως, να τα αναλύσω δεν θυμάμαι. Φυγόκεντρος (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=31219) δεν υπάρχει και μην επιμένεις.:smokin:
Αυτό που εννοείς λέγεται ελλειψοκεντρομολίαση (sic) :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Επιτάχυνση της βαρύτητας ή G force, σωστά λέει.
Αν θυμάμαι καλά οι οδηγοί της F1 τρώνε μέχρι και 5-6 G στις στροφές και στα φρένα, ενώ στις μοτό περίπου 2-3 (σε αγωνιστικό επίπεδο) στα φρένα και στην επιτάχυνση.
Δεν είναι το ίδιο πράγμα όμως μιας και κατά την διάρκεια της στροφής ασκούνται και άλλες δυνάμεις στην μοτό, καθώς στρίβει υπό κλίση. Λεπτομέρειες των δυνάμεων δεν γνωρίζω, αλλά κάπου είχα διαβάσει σχετικά.
Νομίζω ότι έλεγε πως στις στροφές οι δυνάμεις G ουσιαστικά εξουδετερώνονται από την κλίση. Είναι γνωστό ότι οσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα στροφής (άρα και η τάση να φύγει προς τα έξω η μοτό) τόσο μεγαλύτερη είναι και η κλίση προκειμένου να παραμείνει η μοτό εντός στροφής. Αλλιώς :wave2:
re mastora apofasise, δυναμη ή επιταχυνση ειναι τελικα?
:smokin: :smokin: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
re mastora apofasise, δυναμη ή επιταχυνση ειναι τελικα?
:smokin: :smokin: :smokin:
Επιτάχυνση της βαρύτητας ή G Force ελληνιστί. Το αν είναι δύναμη ή όχι, ρωτα κανένα πιλότο που έχει καλές σχέσεις μαζί της :a47:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Επιτάχυνση της βαρύτητας ή G Force ελληνιστί. Το αν είναι δύναμη ή όχι, ρωτα κανένα πιλότο που έχει καλές σχέσεις μαζί της :a47:
ρε βυρωνα...
αλλο πραγμα η επιταχυνση, αλλο η δυναμη:lol:
η βαρυτητα δυναμη ειναι :wacko:
παιδια...στο θεμα μας!!!
παντος σε δρομο με φυσικα εμποδια(κουτακια-νταλικες κ.α.) σιγουρα οι μοτο ειναι μπροστα......
project.breeze
17/01/2010, 01:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Βρε χοντρικά θυμάμαι τι και πως, να τα αναλύσω δεν θυμάμαι. Φυγόκεντρος (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=31219) δεν υπάρχει και μην επιμένεις.:smokin:
Αυτό που εννοείς λέγεται ελλειψοκεντρομολίαση (sic) :D
Ναι εντάξει,αν τα ψυρίσουμε δεν υπάρχει φυγόκεντρος όσο επενεργεί δύναμη που μας κρατάει στην τροχιά μας,καλύτερα είναι όμως να τα λέμε απλά για όσους δεν αγαπάνε ιδιαίτερα τη φυσική,να τους μείνει και κάτι έστω και παραστατικά στο μυαλό τους.Thanx για τη διευκρίνιση πάντως.Και για να το πούμε πολύ απλά,αν προσπαθήσεις σε κλειστό στροφιλίκι με οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα να ακολουθήσεις έναν μέσου επιπέδου οδηγό σε τούμπανο αυτοκίνητο όπως τα προαναφερθέντα...
ΘΑ ΤΟ ΦΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε βυρωνα...
αλλο πραγμα η επιταχυνση, αλλο η δυναμη:lol:
η βαρυτητα δυναμη ειναι :wacko:
Στον θείο Αλβέρτο πέστα :lol:
"we [...] assume the complete physical equivalence of a gravitational field and a corresponding acceleration of the reference system." (Einstein 1907).
(http://en.wikipedia.org/wiki/Equivalence_principle)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Morton
Στον θείο Αλβέρτο πέστα :lol:
(http://en.wikipedia.org/wiki/Equivalence_principle)
morton, to link που εβαλες το διαβασες?
:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
Τι είναι το Abandon ρε παιδιά; :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
H νέα "αναβάθμιση" της BMW !!!:lol: :lol: :lol:
Γιατί είναι γνωστό ότι τα BMW δεν χαλάνε και δεν ανακαλούνται ........... αναβαθμίζονται - βελτιώνονται !!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sapila racing
17/01/2010, 10:05
Για όσους λενε οτι δεν κατάλαβαν και πολλά απο καλή βόλτα με καλό αυτοκίνητο, ισως δεν ειχαν τον κατάλληλο οδηγό.
Εχω κάνει βόλτα σε ειδική κατσάβραχο το 2000 με Evo Group A και οδηγό τον τότε πρωταθλητή Φινλανδίας, δεν μπορείτε να το φανταστείτε.
Εχω και video αλλά σε ταινία, να το εβαζα να καταλάβετε τι γίνεται με τετοιο αυτοκίνητο και οδηγό αυτης της κλάσης.
Η δικάβαλη βόλτα στις Σέρρες με τον Μιμίκο που έκανα αργότερα ηταν πολύ πολύ καλή εμπειρία αλλά χλιαρή σε σχέση με εκείνη...αυτό τα λέει όλα.
el patron
17/01/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για όσους λενε οτι δεν κατάλαβαν και πολλά απο καλή βόλτα με καλό αυτοκίνητο, ισως δεν ειχαν τον κατάλληλο οδηγό.
Εχω κάνει βόλτα σε ειδική κατσάβραχο το 2000 με Evo Group A και οδηγό τον τότε πρωταθλητή Φινλανδίας, δεν μπορείτε να το φανταστείτε.
Εχω και video αλλά σε ταινία, να το εβαζα να καταλάβετε τι γίνεται με τετοιο αυτοκίνητο και οδηγό αυτης της κλάσης.
Η δικάβαλη βόλτα στις Σέρρες με τον Μιμίκο που έκανα αργότερα ηταν πολύ πολύ καλή εμπειρία αλλά χλιαρή σε σχέση με εκείνη...αυτό τα λέει όλα.
σε εχει κανει βολτα ο μαικ με αυτοκινητο?:bawl:
sapila racing
17/01/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από el patron
σε εχει κανει βολτα ο μαικ με αυτοκινητο?:bawl:
Ξερω οτι είναι πολύ καλός στο αυτοκινητο, αλλά ο άλλος ηταν πρωταθλητής Φινλανδίας εκείνη τη χρονιά...και ξερεις οι Φινλανδοί δεν ειναι τίποτα κουλοί... ασε που το αυτοκίνητο ηταν top of the top. :sun:
el patron
17/01/2010, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ξερω οτι είναι πολύ καλός στο αυτοκινητο, αλλά ο άλλος ηταν πρωταθλητής Φινλανδίας εκείνη τη χρονιά...και ξερεις οι Φινλανδοί δεν ειναι τίποτα κουλοί... ασε που το αυτοκίνητο ηταν top of the top. :sun:
συμφωνω οτι οι φιλανδοι εχουν σχολη ,αφου μαθαινουν οδηγηση απο μικροι στο χιονι.
:)
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε βυρωνα...
αλλο πραγμα η επιταχυνση, αλλο η δυναμη:lol:
η βαρυτητα δυναμη ειναι :wacko:
Το G ειναι η επιταχυνση λογω βαρυτητας.
H βαρυτητα σαφως και ειναι δυναμη και συνδεεται με το G με το νομο του Newton.
(Ο οποιος βεβαια ειναι ο ορισμος της μαζας m=B/G)
H φυγοκεντρος ειναι 'φαινομενη' δυναμη παρατηρητη ο οποιος δεν βρισκεται στο αδρανειακο συστημα αναφορας αλλα σε περιστρεφομενο. Η κεντρομολος ειναι η ιδια δυναμη ιδωμενη απο τον αδρανειακο παρατηρητη.
Η μοτοσυκλετα δεν μπορει να στριψει ακαριαια, αλλα με ρυθμο ο οποιος οριζεται απο το ποσο γρηγορα 'πεφτει' στο πλαγιασμα. Αυτο το πεσιμο 'ενεργοποιειται' με το φαινομενο του γυροσκοπιου (αναποδο τιμονι) που δινει μια αρχικη πλευρικη επιταχυνση προς τη στροφη, αλλα κατοπιν ο ρυθμος του περιοριζεται απο την επιταχυνση της βαρυτητας.
Αν ισορροπισουμε ενα μολυβι και το αφησουμε, τοτε αυτο πεφτει με δεδομενο ρυθμο γωνιακης ταχυτητας που περιοριζεται απο την επιταχυνση της βαρυτητας απο την μια και απο την ροπη αδρανειας του (μια και ειναι περιστρεφομενο σωμα ως προς το σημειο επαφης του με το εδαφος) απο την αλλη.
Για τον λογο αυτο, η ιδια μηχανη με χαμηλοτερο κεντρο βαρους θα πεσει στη στροφη πιο γρηγορα απ'οτι αν εχει ψηλοτερο κεντρο βαρους. Η πλακα τωρα ειναι, οτι με ψηλοτερο κεντρο βαρους λογω της εγκαρσιας διαστασης των ελαστικων, θα χρειαστει μικροτερη κληση για την ιδια στροφη με την ιδια ταχυτητα. Αυτο το τελευταιο ειναι τοσο εντονοτερο οσο φαρδυτερο ειναι το ελαστικο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για όσους λενε οτι δεν κατάλαβαν και πολλά απο καλή βόλτα με καλό αυτοκίνητο, ισως δεν ειχαν τον κατάλληλο οδηγό.
Εχω κάνει βόλτα σε ειδική κατσάβραχο το 2000 με Evo Group A και οδηγό τον τότε πρωταθλητή Φινλανδίας, δεν μπορείτε να το φανταστείτε.
Εχω και video αλλά σε ταινία, να το εβαζα να καταλάβετε τι γίνεται με τετοιο αυτοκίνητο και οδηγό αυτης της κλάσης.
Η δικάβαλη βόλτα στις Σέρρες με τον Μιμίκο που έκανα αργότερα ηταν πολύ πολύ καλή εμπειρία αλλά χλιαρή σε σχέση με εκείνη...αυτό τα λέει όλα.
Το σχόλιο μάλλον σε μένα πάει γιατί εγώ το είπα.
Για να είμαι ειλικρινής κι εγώ έχω ονειρευτεί τέτοια εμπειρία :blush:
Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν ήσουν πάνω σε μία μηχανή εντούρο στην ίδια διαδρομή
με της ίδιας κλάσης οδηγό θα ήταν ακόμη καλύτερα!
Γιατί άλλο το δέντρο να περνά ξυστά από το κλουβί με το roll cage και άλλο να περνά ξυστά από τον ώμο σου. :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
Αν το διατυπωσα λαθος πριν, τοτε τωρα ελπιζω να το καταλαβες φιλε μου, γιατι απ'οτι βλεπω εγραψες μονο και μονο για να μου την πεις....βεβαια ολοι οι υπολοιποι φαινεται να καταλαβαν τι θελω να πω απο το πρωτο μου post..:wave2:
Εγώ αυτό κατάλαβα πριν.ότι φάσκεις και αντιφάσκεις.
και αυτό σου έγραψα.εάν θεώρησες ότι ήμουν εριστικός πάω πάσο,μπερδεμένος ήμουν!
δν έχω ανάγκη να "σου την πω", ούτε σε ξέρω,ούτε έχω κάτι μαζί σου. :beer:
reinmeister
17/01/2010, 11:40
καθε τι εχει την χαρη του...στο μηχανακι ειναι οι κλισεις και η πιο αμεση επαφη με το περιβαλλον,στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα στην στροφη και τα πλευρικα G...
απλως μην αφοριζετε πραγματα που δεν εχετε ζησει...
εγω ξεκινησα απο αυτοκινητα και συνεχισα με μηχανακια...το εχω δει το εργο και απο τις δυο πλευρες λοιπον...εχω παει βολτες με αγωνιζομενους κι εχω οδηγησει και ο ιδιος αγωνιστικα αυτοκινητα...
οδηγω ισως λιγο καλυτερα αυτοκινητο απ οτι μηχανη,οριακα μιλωντας παντα...
και μου προσφερουν την ιδια ακριβως ευχαριστηση...
οποιονδηποτε γρηγορο μηχανοβιο τον πανε καλη βολτα με αυτοκινητο,το μονο σιγουρο ειναι οτι θα κανει κακα και θα νομισει οτι θα σκοτωθει στις στροφες...τετοια ειναι η διαφορα...
καντε ενα φλικαριστο φρεναρισμα και στην συνεχεια μπειτε με τα τεσσερα σε μια στροφη με μια καλη τετρακουνα και μετα ελατε να μου πειτε για μηχανακια και πλαγιασματα...
ακομη και με ενα καλο ελαφρυ ατμοσφαιρικο μπροστοκινητο με 250-300 αλογα,θα κλασετε μαλλι για 7 πουλοβερ σε κλειστο κομματι...
δεν αναφερομαι καθολου σε ανοιχτο με τερατοποιημενο αμαξι με καμια 1000αδα που να στριβει επιταχυνομενα με 250-300...οταν βγαινεις ,πεφτεις με τα μουτρα και φιλας την ασφαλτο με περισσοτερο παθος απ οτι την γκομενα σου...
για εμας του μηχανοβιους,οι παραστασεις περνανε με πολυ πιο αργο ρυθμο απο τα ματια μας στις στροφες,σε σχεση με τους αυτοκινητακηδες...εξ ου και το κλασιμο...
ζηστε το και θα με θυμηθειτε...
project.breeze
17/01/2010, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καθε τι εχει την χαρη του...στο μηχανακι ειναι οι κλισεις και η πιο αμεση επαφη με το περιβαλλον,στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα στην στροφη και τα πλευρικα G...
απλως μην αφοριζετε πραγματα που δεν εχετε ζησει...
εγω ξεκινησα απο αυτοκινητα και συνεχισα με μηχανακια...το εχω δει το εργο και απο τις δυο πλευρες λοιπον...εχω παει βολτες με αγωνιζομενους κι εχω οδηγησει και ο ιδιος αγωνιστικα αυτοκινητα...
οδηγω ισως λιγο καλυτερα αυτοκινητο απ οτι μηχανη,οριακα μιλωντας παντα...
και μου προσφερουν την ιδια ακριβως ευχαριστηση...
οποιονδηποτε γρηγορο μηχανοβιο τον πανε καλη βολτα με αυτοκινητο,το μονο σιγουρο ειναι οτι θα κανει κακα και θα νομισει οτι θα σκοτωθει στις στροφες...τετοια ειναι η διαφορα...
καντε ενα φλικαριστο φρεναρισμα και στην συνεχεια μπειτε με τα τεσσερα σε μια στροφη με μια καλη τετρακουνα και μετα ελατε να μου πειτε για μηχανακια και πλαγιασματα...
ακομη και με ενα καλο ελαφρυ ατμοσφαιρικο μπροστοκινητο με 250-300 αλογα,θα κλασετε μαλλι για 7 πουλοβερ σε κλειστο κομματι...
δεν αναφερομαι καθολου σε ανοιχτο με τερατοποιημενο αμαξι με καμια 1000αδα που να στριβει επιταχυνομενα με 250-300...οταν βγαινεις ,πεφτεις με τα μουτρα και φιλας την ασφαλτο με περισσοτερο παθος απ οτι την γκομενα σου...
για εμας του μηχανοβιους,οι παραστασεις περνανε με πολυ πιο αργο ρυθμο απο τα ματια μας στις στροφες,σε σχεση με τους αυτοκινητακηδες...εξ ου και το κλασιμο...
ζηστε το και θα με θυμηθειτε...
Αν δε πάρεις GTR να με πάς βόλτα δεν σε πιστεύω :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
morton, to link που εβαλες το διαβασες?
:look:
Από τη μεριά του αναβάτη δεν έχει διαφορά αν βρίσκεται σε ομογενές βαρυτικό πεδίο ή σε ένα σκάφος στο διάστημα που επιταχύνεται σταθερά με g.
Για την ακρίβεια δεν μπορεί να ξέρει καν αν βρίσκεται σε ομογενές βαρυτικό πεδίο ή σε επιταχυνόμενο σκάφος
:wave2:
konsttanttinos
17/01/2010, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και μου προσφερουν την ιδια ακριβως ευχαριστηση...
+1000:beer:
reinmeister
17/01/2010, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Αν δε πάρεις GTR να με πάς βόλτα δεν σε πιστεύω :smokin:
σου υποσχομαι οτι το πρωτο 100αρικο που θα μου περισσεψει ,θα το κανω gtr...:lol: :lol:
nickmonstro
17/01/2010, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σου υποσχομαι οτι το πρωτο 100αρικο που θα μου περισσεψει ,θα το κανω gtr...:lol: :lol:
Eεεε.....θα χρειαστεις και κατι "ψιλα" ακομα!:D
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
mixalakis
17/01/2010, 21:57
Ρε παίδες, το ζήτημα της κόντρας κουτιών - μοτό είναι παλιό, αλλά έχει πάντα ενδιαφέρον!
Καταρχήν πιστεύω ότι όλοι όσοι αγαπάνε τις μοτοσυκλέτες, έχουν αγάπη γενικά για τα μηχανοκίνητα και φυσικά για τα αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν πολλές συγκινήσεις, με μεγαλύτερη ασφάλεια μάλιστα, απλά συνήθως με μεγαλύτερο κόστος.
Για το θέμα τις κόντρας, είναι προφανή και γνωστά τα συν και τα πλην των δύο αντιπάλων.
Καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο για τις μοτό που προσφέρει επιδόσεις επιπέδου ferrari enzo ακόμα και σε καθημερινές μοτοσυκλέτες που δεν είναι ss.
Τέσσερις τροχοί και μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με τον δρόμο για τα αυτοκίνητα, που προφέρει πρόσφυση και πλευρικές επιταχύνσεις που οι μοτοσυκλέτες δεν θα φαντάζονταν ούτε στα πιο τρελά όνειρά τους.
Η κόντρα μεταξύ των δύο ειδών έχει πάντα ενδιαφέρον και νόημα γιατί όλοι έχουν την περιέργεια να μάθουν αν τα πλεονεκτήματα της κάθε πλευράς μπορούν να υπερκαλύψουν τα μειονεκτήματά της ώστε να βγει κάποιος νικητής, ανάλογα πάντα με τις συνθήκες τις εκάστοτε πίστας.
Φυσικά δεν είναι δυνατόν να βρεθούν εύκολα αυτοκίνητα με αναλογία κιλών/ίππων μηχανής, αλλά όταν βρεθούν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουν.
Τα περιοδικά καλά κάνουν και κάνουν συγκρίσεις πολύ καλών αυτοκινήτων με πολύ καλές μοτοσυκλέτες.
Σε ένα επαρχιακό στροφιλίκι, ακόμα και ένα rally, ξεφτιλίζει χαλαρά τις μηχανές και φυσικά προσφέρει πολύ αδρεναλίνη και συγκινήσεις. Το ενδιαφέρον είναι αν και κατά πόσο μία καλή μηχανή μπορεί να καλύψει το χαμένο έδαφος με την επιτάχυνση στις εξόδους.
konsttanttinos
17/01/2010, 23:02
Παρτε και ενα βιντεακι με μερικους θεοτρελους...
http://videos.streetfire.net/video/Dangerous-Drifting-in_729271.htm
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
:a47:
o συγκεκριμενος εκανε ντριφτ στο δερμα του
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
re Ventouza sas leo..
http://www.youtube.com/watch?v=Ej9MkCSg59w
a k poy se rein...
siga ta oa re maga me ta koytia k to fobo poy tha paroyme leo ego.
as mporoyses me kapoio tropo na se kavala se kana xomatino tin ora poy paei kamia grigori edurada sto poythena me oratotita..to poythena... k an eixes gia pano apo ena lepto ta matia soy anoixta ela pida mas.;)
reinmeister
18/01/2010, 09:46
επειδη καποιος ειπε για @@...
690 ροδες στο χαλικι και 4.000 υψομετρο με γκρεμο...
http://www.youtube.com/watch?v=TKgeCQGu_ug
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.